Shield kan zich zelf ook upgraden (4 levels), werkt op dezelfde manier als de Supreme Commander upgrades.maxoss schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 15:00:
ik zag dat de enemy een groter shield had als mij, hoe kan dit?
Shield is toch alleen T2?
Kan iemand mij duidelijk uitleggen hoe dual support monitor werkt en hoe ik dit in moet stellen voor de demo? Ik krijg het niet voor elkaar.
Edit: Laat maar, heb het gevonde.
Edit: Laat maar, heb het gevonde.
[ Voor 12% gewijzigd door Distortion op 10-02-2007 15:53 ]
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Cergorach schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 15:10:
[...]
Shield kan zich zelf ook upgraden (4 levels), werkt op dezelfde manier als de Supreme Commander upgrades.
Haay schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 11:53:
[...]
Bah, wil ik hem nu downloaden, is hij er niet meer!
Totdat je weer kan hosten kan de file van mijn server afgeplukt worden. Zal niet al te snel zijn, mijn upload gaat tot 1.4MB/ps (10Mbit)jjwa schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 13:52:
[...]
Ja klopt, sorry. Is in verband met datalimiet, het verkeer ging nogal hard laatste dagen. Over een paar dagen kan hij weer vrolijk verder serveren.
http://files.spenkman.nl/supremecommanderdemo.zip
Eve char: Warock <TEST>
Verwijderd
De AI (Hard, Balanced) valt me toch smerig tegen; bij een rush game laat ie zich geheel slopen en bij een campgame heeft ie na een tijdje een "sterk" momentje. Daarna kwakt ie in tot een herhaal cyclus van experimentals (zelfde paths) etc.
Ik hoop dat het echte spel een toch wat betere AI heeft (okay pvp is toch boeiender..) want dit lijkt meer op scripted met af een toe een (air/land-optie) dan iets wat ook maar intelligent lijkt.
Ik hoop dat het echte spel een toch wat betere AI heeft (okay pvp is toch boeiender..) want dit lijkt meer op scripted met af een toe een (air/land-optie) dan iets wat ook maar intelligent lijkt.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2007 16:56 ]
Net ff de demo gespeeld. Op zich wel leuk. Monkeylord ownt hard 
maar kan die interface ff een x of 2 kleiner? Damn.
helft van mn beeld is opgevroten door de interface. Sorry hoor maar dat zuigt gewoon.
helft van mn beeld is opgevroten door de interface. Sorry hoor maar dat zuigt gewoon.
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik heb deze nog niet gespeelt, maat wel TA en daar geld eingelijk een beetje hetzelfde voor.MrDrako schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 03:53:
Als dit spel de sfeer van de oude TA moet oproepen was TA een behoorlijk sfeerloos spel.
De missies in de sp demo zijn dusdanig saai en recht toe recht aan dat er niks geen emoties bij mij worden opgeroepen. Dat je die lui moet bevrijden was echt zoiets van "zucht, kom nou maar met de volgende map, dit is saai"
Het komt er zo vaak op neer dat je gewoon 30 min zit te wachten tot je leger groot genoeg is,
dan wals je over de vijandelijke basis heen, en mag je de volgende basis proberen.
Deze volgende basis is dan weer net iets sterker, maar nu kan je ook 1 of 2 iets sterkere units bouwen. Op het uiterlijk en het schade/health niveau van de tanks na is er dus niets veranderd.
Je moet vaak gewoon bouwen totdat je genoeg hebt en dan is het even erover heen knallen, en herhaal dit 100x. Ik heb nog nooit zo'n saai en eentonig spel meegemaakt. Dat het grootschalig is OK maar het is zoooooooo saaai...
Dus ik ben het eigenlijk wel met je eens.
Mp was best leuk massaal is best leuk. Ik heb me bij TA er niet toe kunnen zetten om de singleplayer campange van zelfs 1 kant uit te spelen. Mij persoonlijk trekt dit soort games mijn niet meer zo. spelen zoals SHOWW2 daarin tegen weer wel. Zal wel te maken hebben dat ik ook wat ouder word en het al net iets te vaak heb gezien
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Je kan de interface met ALT+pijltje omhoog/omlaag verplaatsen naar de zijkant van je beeld, dit scheelt al erg veel ruimnte, zeker op breedbeeld schermenLordMithril schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 18:06:
Net ff de demo gespeeld. Op zich wel leuk. Monkeylord ownt hard
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
kan je eigenlijk je construction bots upgraden?
Verwijderd
Nee, maar je kan ze (dacht ik) wel reclaimen en die energie/metaal gebruiken voor het maken van je nieuwe engineer.
Ik zat net nog mijn broer wat hints te geven voor de demo en bleef even achter hem kijken, en het viel me weer op dat de muziek *zo* goed is... Een soundtrack CD had ik wel leuk gevonden, maar volgens mij krijg je die niet bij de faction-specifieke versies van de game, en ook niet bij de 'normale' uitvoering van de game. En de limited edition (tin) is volgens mij niet in NL te krijgen
.
Ik zat net nog mijn broer wat hints te geven voor de demo en bleef even achter hem kijken, en het viel me weer op dat de muziek *zo* goed is... Een soundtrack CD had ik wel leuk gevonden, maar volgens mij krijg je die niet bij de faction-specifieke versies van de game, en ook niet bij de 'normale' uitvoering van de game. En de limited edition (tin) is volgens mij niet in NL te krijgen
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2007 21:58 ]
Op mijn P4 3,2 met radeon 9800 xt en 1GB ram werkt hij goed eigenlijk, wel alles medium e.d. staan. (Ik moet toegeven dat ik nog geen 1000 units in mijn scherm gehad heb...)
Ik merk echter wel dat ik echt mijn speelstijl aan moet passen aan Supreme Commander, ik speel elke RTS erg defensief, mijn eigen basis omlijnen met veel defence, en dan dure/grote/sterke units produceren totdat ik er genoeg heb om in 1 massive attack de enemy weg te vegen van het digitale speelveld.
Bij Supreme Commander werkt dit dus echt niet, omdat het verdedigen van je basis te veel tijd kost, je kunt bij deze game niet zeggen in het begin gooi ik 10 turrets neer en m'n defence is klaar. Want een Tech2 unit zal in zijn uppie al 5 turrets weten te slopen, laat staan een tech 3 unit, die walst er doorheen.
Ik moet zeggen dat ik doordat ik nog geen winnende strategie heb de game wel erg uitdagend vind, en het origineel gaat hier denk ik toch wel in de kast komen te staan
Ik merk echter wel dat ik echt mijn speelstijl aan moet passen aan Supreme Commander, ik speel elke RTS erg defensief, mijn eigen basis omlijnen met veel defence, en dan dure/grote/sterke units produceren totdat ik er genoeg heb om in 1 massive attack de enemy weg te vegen van het digitale speelveld.
Bij Supreme Commander werkt dit dus echt niet, omdat het verdedigen van je basis te veel tijd kost, je kunt bij deze game niet zeggen in het begin gooi ik 10 turrets neer en m'n defence is klaar. Want een Tech2 unit zal in zijn uppie al 5 turrets weten te slopen, laat staan een tech 3 unit, die walst er doorheen.
Ik moet zeggen dat ik doordat ik nog geen winnende strategie heb de game wel erg uitdagend vind, en het origineel gaat hier denk ik toch wel in de kast komen te staan
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Das idd een sterk punt van supcom: de edeale defense bestaat niet. Dus: aanvallen maar!
Voor alle defense bestaat een manier om m te slopen: in t begin t2 owned t1 turrets, t2 missile launchers maken gehakt van de t2 point defenses etc. Zelfs missile defense valt te omzeilen met artillery. Je moet vrij creatief zijn om t gat in je tegenstanders defense te vinden. Maar als je t hebt dan heb je m goed
Voor alle defense bestaat een manier om m te slopen: in t begin t2 owned t1 turrets, t2 missile launchers maken gehakt van de t2 point defenses etc. Zelfs missile defense valt te omzeilen met artillery. Je moet vrij creatief zijn om t gat in je tegenstanders defense te vinden. Maar als je t hebt dan heb je m goed
Is slechts een kwestie van tijd...XyritZz schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 22:04:
blaa...
Verwijderd
in principe zouden mensen die minder resources uitgeven aan units sneller kunnen techen, dus dat betekent dat als je T1 turrets bouwt, je geen T1 units hoeft te bouwen en eerder T2 units hebt. Of als je doorgaat met techen, dat wanneer jouw vijand eindelijk jouw T2 defenses neerhaalt (met T2 rockets oid), dat je al bij T3 bent aanbeland en dat je vervolgens een voordeel hebt.Majari schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 23:22:
Das idd een sterk punt van supcom: de edeale defense bestaat niet. Dus: aanvallen maar!
Ik denk dat ervaring en skill hier een hoop mee te maken hebben en dat niet altijd 'aanvalluhhhh' de beste tactiek is. Verdedigen om te techen is ook best een optie denk ik.
Als je puur een verdedigende rol aanneemt (turtlen) heb je al bij voorbaat verloren. De vijand kan meer metal patches claimen en heeft daardoor voortdurend 10-20% meer massa beschikbaar.Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 00:37:
[...]
in principe zouden mensen die minder resources uitgeven aan units sneller kunnen techen, dus dat betekent dat als je T1 turrets bouwt, je geen T1 units hoeft te bouwen en eerder T2 units hebt. Of als je doorgaat met techen, dat wanneer jouw vijand eindelijk jouw T2 defenses neerhaalt (met T2 rockets oid), dat je al bij T3 bent aanbeland en dat je vervolgens een voordeel hebt.
Ik denk dat ervaring en skill hier een hoop mee te maken hebben en dat niet altijd 'aanvalluhhhh' de beste tactiek is. Verdedigen om te techen is ook best een optie denk ik.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Dit is "de" echte rts (TA dan) slagen om resources en micromanagement tot en met.Kanarie schreef op zondag 11 februari 2007 @ 01:02:
[...]
Als je puur een verdedigende rol aanneemt (turtlen) heb je al bij voorbaat verloren. De vijand kan meer metal patches claimen en heeft daardoor voortdurend 10-20% meer massa beschikbaar.
Zo snel zo veel mogenlijken material en enrgie omzetten in iets waar je de tegenstander mee omzeep kan helpen.
Defence kan je niet mee winnen omdat de resources niet op kunnen. In tegenstelling tot bijvoorbeeld age of empires dat je zelfs "blackforest" helemaal leeg kan kappen met 8 team & spelers. Of kan hiermee wel gold en of houd op als je dan een defence hebt kan je er zeker van zijn dat de andere niet kan winnen .. ofzoiets... (age of buildings heete dat ook wel.. weet ook niet meer waarom)
TA over serieele kabel wat tof.
demo ook maar van deze even binnen halenkijken of dit ook wat is. (SD 4000+, 1gb, x850 xtpe)
http://www.adf-hq.nl
Verwijderd
De energie centrales en mass creators doen dat voordeel wel een beetje teniet. Bovendien leent de assassination victory condition zich uitstekend voor turtlen ( 't wordt bijna campen ). 1 battlecruiser haalt een Cmdr Unit neer. De AI faalt jammerlijk in die spelvorm.Kanarie schreef op zondag 11 februari 2007 @ 01:02:
[...]
Als je puur een verdedigende rol aanneemt (turtlen) heb je al bij voorbaat verloren. De vijand kan meer metal patches claimen en heeft daardoor voortdurend 10-20% meer massa beschikbaar.
(ik zat niet in de beta, maar ik kan me zo indenken dat Assassination geen populaire VC was/is)
Wat houdt degene met mapcontrole tegen om energie/mass makers te maken? Je hebt gewoon meer massa en energie, dus meer tech en/of units. Als je vervolgens geen fout maakt win jeVerwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 02:38:
[...]
De energie centrales en mass creators doen dat voordeel wel een beetje teniet. Bovendien leent de assassination victory condition zich uitstekend voor turtlen ( 't wordt bijna campen ). 1 battlecruiser haalt een Cmdr Unit neer. De AI faalt jammerlijk in die spelvorm.
(ik zat niet in de beta, maar ik kan me zo indenken dat Assassination geen populaire VC was/is)
Assassination is de standaard spelmode in de ranked games. 'Slechte' verliezers willen nog weleens hun commander in een transport plane laden en tegen jouw commander aanvliegen. Het zogenaamde comm-bomben
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Verwijderd
hmm... In mijn eerste skirmish potje vroeg ik mij af wat me zou tegenhouden om met mijn Cmdr de enemy base aan te vallen. De exploderende enemy Cmdr nam de mijne mee in een 'blaze of glory' zogezegd, was ook gelijk het antwoord op de vraag. Wanneer je op de verliezende hand bent op die manier proberen een draw te maken, zal schering en inslag zijn, dunkt me.Assassination is de standaard spelmode in de ranked games. 'Slechte' verliezers willen nog weleens hun commander in een transport plane laden en tegen jouw commander aanvliegen. Het zogenaamde comm-bomben
Het is me in de hele beta periode 1 keer overkomen. De meeste spelers vinden het blijkbaar zelf ook te sneu voor woorden. Uiteindelijk wel m'n eigen schuld omdat ik te lang wachtte met het killen van de vijandelijke commander. Wilde het groots aanpakken met meerdere experimentals, basis inlopen en afmaken.Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 03:30:
hmm... In mijn eerste skirmish potje vroeg ik mij af wat me zou tegenhouden om met mijn Cmdr de enemy base aan te vallen. De exploderende enemy Cmdr nam de mijne mee in een 'blaze of glory' zogezegd, was ook gelijk het antwoord op de vraag. Wanneer je op de verliezende hand bent op die manier proberen een draw te maken, zal schering en inslag zijn, dunkt me.
Precies op het moment dat ik aan mijn slotoffensief begon hoorde ik een enorme explosie en zag een witte flits in mijn basis. De vijandelijke ACU was met een transport plane m'n basis ingevlogen. De daar aanwezige fighter planes hadden geen enkele moeite dit transporttoestel uit de lucht te halen.
Boem.
Aangezien mijn commander redelijk dicht in de buurt van de explosie was ging hij ook mee.
Mijn fouten:
Niet op de radar blijven letten (goh een zwerm driehoekjes op weg naar mijn basis precies nu ik de enemy ga afmaken).
Geen radar coverage over hele map. Wanneer je dan de commander 1 keer gespot hebt, blijft dit zichbaar op de radar.
En zo kun je met 3/4 van de map in bezit alsnog gelijk spelen
Verwijderd
Misschien dat mijn beeld is vertekend omdat ik alleen nog de demo gespeeld heb. De map in de demo is nogal "Naval-centrisch"? Ik heb al eerder aangegeven de meeste skirmishes te winnen met een battlecruiser. De meeste tanks vallen in het niet vergeleken met zo'n 'wandelende boot'. (tech2 destroyers?) Die apparaten zijn erg interessant, mijn eskader torpedo-planes werd onaangenaam verrast toen hun doelwit het land opliep
verder valt me op:
Radar is schofterig duur qua energieverbruik, sonar ook.
Torpedo-turrets weigeren soms te schieten?
Alle statische defense (turrets dus) zijn enorm krachtig vergeleken met units.
Dit alleen al is de reden dat je enorme legers moet hebben: 10 tegen 1 verliezen met bombers vs AAguns is niet ongebruikelijk.
Die Artillery experimental is niet te besturen, met betrekking to waar die op schiet?
verder valt me op:
Torpedo-turrets weigeren soms te schieten?
Alle statische defense (turrets dus) zijn enorm krachtig vergeleken met units.
Dit alleen al is de reden dat je enorme legers moet hebben: 10 tegen 1 verliezen met bombers vs AAguns is niet ongebruikelijk.
Die Artillery experimental is niet te besturen, met betrekking to waar die op schiet?
Klopt, op Finn's Revenge heeft de eerste met een T2 destroyer vaak de winst in handen. Ik heb een demo uit de begindagen van de beta gezien waarin de basis van een speler compleet vernietigd wordt, maar nog 2 destroyers en z'n ACU overheeft. Deze destroyers maken vervolgens korte metten met de vijand.Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 04:08:
Misschien dat mijn beeld is vertekend omdat ik alleen nog de demo gespeeld heb. De map in de demo is nogal "Naval-centrisch"? Ik heb al eerder aangegeven de meeste skirmishes te winnen met een battlecruiser. De meeste tanks vallen in het niet vergeleken met zo'n 'wandelende boot'. (tech2 destroyers?) Die apparaten zijn erg interessant, mijn eskader torpedo-planes werd onaangenaam verrast toen hun doelwit het land opliep
De vijand had geen waterunits en nog geen T2 gunships. 2-3 submarines en T2 torpedobombers of gunships kunnen korte metten maken met T2 destroyers.
Maar ze zijn ook erg nuttig. Een T3 radar kost 2000 energie (bouw eens energievoorzieningen tegen de radar aan, dat scheelt enorm), maar biedt wel een gigantische radar coverage. Absoluut onmisbaar om vijandelijke aanvallen af te slaan.verder valt me op:
Torpedo turrets werken alleen als je ook sonar hebt.Torpedo-turrets weigeren soms te schieten?
Klopt, hiervoor is T1 artillery, T2 missile launchers en T3 artillery uitgevonden. Turrets zijn altijd vanaf afstand te verslaan, daarom win je nooit als je alleen in defense investeert.Alle statische defense (turrets dus) zijn enorm krachtig vergeleken met units.
AAguns zijn ook gemaakt om planes te killen. Wanneer er veel AAguns zijn moet je die ofwel eerst zien uit te schakelen, of accepteren dat je veel verliezen gaat hebben.Dit alleen al is de reden dat je enorme legers moet hebben: 10 tegen 1 verliezen met bombers vs AAguns is niet ongebruikelijk.
In langere games zie je vaak dat er hordes bombers worden gestuurd om 1-2 vitale gebouwen van de tegenstander af te maken. (bijv. een verzameling 'gelinkte' power-mass plants).
Dat is ie zeker wel. Unit aanklikken, rechtsklikken op wat ongeveer dood moet. Hij is niet precies, maar wel het ultieme wapen tegen turtles.Die Artillery experimental is niet te besturen, met betrekking to waar die op schiet?
Vrij goedkoop om te bouwen ivm met andere long range wapens. Statische T3 artillery duurt langer en doet minder damage en een nuke is nog veel duurder.
Wanneer ik als Cybran speel bouw ik graag een mobile experimental artillery. Om de enorme energiekosten tijdens het schieten aan te kunnen moet je niet alleen vrij veel fusion plants bouwen, maar ook energy storage er omheen.
ik had er laatst 2 stuks, 1 schieten 1 rijdenKanarie schreef op zondag 11 februari 2007 @ 04:19:
Wanneer ik als Cybran speel bouw ik graag een mobile experimental artillery. Om de enorme energiekosten tijdens het schieten aan te kunnen moet je niet alleen vrij veel fusion plants bouwen, maar ook energy storage er omheen.
[ Voor 16% gewijzigd door rimpeldinky op 11-02-2007 05:00 ]
*burp*
Kun je je gebouwen ook weer weg doen ? want kapot schieten lukt niet en is ook gevaarlijk voor omliggende power generators
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Je kunt ze reclaimen met een conbotwaterking schreef op zondag 11 februari 2007 @ 13:37:
Kun je je gebouwen ook weer weg doen ? want kapot schieten lukt niet en is ook gevaarlijk voor omliggende power generators
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Niet altijd waar trouwens, T2 artillery heeft een grotere range dan T3 mobile artillery. je hebt in he verdediging ook het voordeel dat je grote hoeveelheden shields kan neerzetten. Als je als aanvaller ALLEEN maar aanvalt tegen een goede turtler, ga je dood. je komt namelijk niet op tijd door zijn verdediging heen en op een gegeven moment heb je opeens een zwerm T3 gunships boven je basis of heeft hij een boel transports achter je gedropt. ik heb op deze manier wel een paar keer verloren van een turtler, simpelweg omdat ik niet snel genoeg zijn defense stuk kon schieten en hij 100% voor Techen/resources/defense bouwen ging.Kanarie schreef op zondag 11 februari 2007 @ 04:19:
Klopt, hiervoor is T1 artillery, T2 missile launchers en T3 artillery uitgevonden. Turrets zijn altijd vanaf afstand te verslaan, daarom win je nooit als je alleen in defense investeert.
Het ligt overigens ook erg aan de map, op 'Fields of Isis' is het erg makkelijk om tegen ground te verdedigen en is het simpel om je in te graven, op de wat meer open maps is het niet makeklijk te doen en moet je echt aanvallen om te winnen.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik heb net even een tweede monitor aangesloten speciaal voor supreme commander. Nu wil ik de resolutie voor de tweede monitor aanpassen in supreme commander maar deze is disabled staat er
In windows heb ik de setup ingesteld op clone. Iemand een idee?
[ Voor 4% gewijzigd door KruisVuur op 11-02-2007 15:55 ]
Je moet in de commandline iets aanpassen bij het opstarten. Ff googelen onthuld wel wat je exact moet instellen.
\o/
Heel erg bedankt.sPENKMAN schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 16:03:
Totdat je weer kan hosten kan de file van mijn server afgeplukt worden. Zal niet al te snel zijn, mijn upload gaat tot 1.4MB/ps (10Mbit)
http://files.spenkman.nl/supremecommanderdemo.zip
McLaren \o/
Graag gedaanRobber schreef op zondag 11 februari 2007 @ 16:33:
Heel erg bedankt.
Net mijn 4de potje gespeelt en eens gekozen voor hard aangezien ik medium iets te eenvoudig vondt. Alles ging best lekker, tegenstander had veel last van mijn shields met daaronder het nodig afweergeschut
komt er me toch een enorm ding aanwandelen die vrolijk met een laserstraal alles wegblaast.

8 shields, 20 laser lvl2, 10 artelerie geschut lvl2 en de rest van mijn basis... poef weg
Is dat een experimental ofzo? Het was een grote bol met 6 poten in ieder geval, eigenlijk niet veel tijd gehad om er goed naar te kijken
EDIT: Dat supermonkey geval dus...
[ Voor 18% gewijzigd door sPENKMAN op 11-02-2007 18:58 ]
Verwijderd
wat is het boeiende aan "Plan B" . Bij die unit heb ik echt het gevoel dat ie er in zit om er in te zitten; ding duurt echt superlang om te maken, is superduur en als hij uiteindelijk af is is de game al zo ver dat iedereen toch wel anti tactical en nuke heeft.. kortom; dan is ie nutteloos.
Kan iemand uitleggen wat voor een nut dat ding heeft?
Ja, niet instellen op clone maar op uitbreiden van je desktop. bij de instellingen van de eigenschappen van je bureaublad staan 2 beeldschermen (zo niet effe opnieuw opstarten met het 2e beeldscherm), het 2e beeldscherm instellen als uitbreiding. Daarna kan je in SC wel het 2e beeldscherm gebruiken (in mijn geval iig wel).KruisVuur schreef op zondag 11 februari 2007 @ 15:53:
Ik heb net even een tweede monitor aangesloten speciaal voor supreme commander. Nu wil ik de resolutie voor de tweede monitor aanpassen in supreme commander maar deze is disabled staat erIn windows heb ik de setup ingesteld op clone. Iemand een idee?
Ik heb echt een hele goeie PC.
Tis een moeilijk vindbare nuke launcher. Heb em online nog nooit gebouwd zien worden.Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 16:53:
wat is het boeiende aan "Plan B" . Bij die unit heb ik echt het gevoel dat ie er in zit om er in te zitten; ding duurt echt superlang om te maken, is superduur en als hij uiteindelijk af is is de game al zo ver dat iedereen toch wel anti tactical en nuke heeft.. kortom; dan is ie nutteloos.
T3 artil samen met mobile shield/stealth generators richting de defenses van de vijand sturen. Zo kun je ongezien de defenses/shields van de vijand bestoken. Om dit proces wat beter te laten lopen kun je ook eerst de powerplants van de vijand uitschakelen om zo de schilden down te krijgen.StarLite schreef op zondag 11 februari 2007 @ 13:58:
[...]
Niet altijd waar trouwens, T2 artillery heeft een grotere range dan T3 mobile artillery. je hebt in he verdediging ook het voordeel dat je grote hoeveelheden shields kan neerzetten. Als je als aanvaller ALLEEN maar aanvalt tegen een goede turtler, ga je dood. je komt namelijk niet op tijd door zijn verdediging heen en op een gegeven moment heb je opeens een zwerm T3 gunships boven je basis of heeft hij een boel transports achter je gedropt. ik heb op deze manier wel een paar keer verloren van een turtler, simpelweg omdat ik niet snel genoeg zijn defense stuk kon schieten en hij 100% voor Techen/resources/defense bouwen ging.
Het ligt overigens ook erg aan de map, op 'Fields of Isis' is het erg makkelijk om tegen ground te verdedigen en is het simpel om je in te graven, op de wat meer open maps is het niet makeklijk te doen en moet je echt aanvallen om te winnen.
Dit spel heeft zo heerlijk veel speelstijlen
Hij kan 5 nukes erg snel achter elkaar vuren en zo anti-nukes overwelmen. Ook heeft ie een erg snel vurende normale missile launcher die best ver het land op komt. het is inderdaad niet echt de moeite waard om hem te maken op de meeste mapsVerwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 16:53:
\o/
Verwijderd
Eerste keer dat ik het spel speel. Heb vroeger wel massaaaaal TA gespeeld.
Ik was altijd een turtle, hoop Big Bertha's bouwen en nukes afschieten
Mis wel de BB wel een beetje. Units zijn nu echt een stuk sterker
Trouwens hoe kan je powerunits koppelen aan een gebouw?
Ik zie de AI altijd mega veel Power Generators koppelen aan andere gebouwen. Hoe dit te doen?
Ik was altijd een turtle, hoop Big Bertha's bouwen en nukes afschieten
Mis wel de BB wel een beetje. Units zijn nu echt een stuk sterker
Ik zie de AI altijd mega veel Power Generators koppelen aan andere gebouwen. Hoe dit te doen?
Verwijderd
er direct naast bouwenVerwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 20:22:
Verwijderd
Ja i know maar dit werkt alleen op de Noord zuid oost en west zijdes. Terwijl de AI gewoon rond om een gebouw zo een directe stroom flow heeft?
Als ik namleijk een T3 powerunit maak en daarom heen gebouwen plaats zijn de gebouwen die direct op N, Z, O en W staan alleen gelinkt...
Als ik namleijk een T3 powerunit maak en daarom heen gebouwen plaats zijn de gebouwen die direct op N, Z, O en W staan alleen gelinkt...
1 gebouw per generatorVerwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 20:31:
Ja i know maar dit werkt alleen op de Noord zuid oost en west zijdes. Terwijl de AI gewoon rond om een gebouw zo een directe stroom flow heeft?
meerdere generators per gebouw
Bier, Whiskey en Metal!!
Komt net terug van een succesvol potje tegen een hard nmi. Na 12 minuten was ik lekker met een paar helies aan het cruisen... kom ik inene zijn commander zonder support of defence tegen.
Totale duur tot overwinning, slechts 15 minuten
Totale duur tot overwinning, slechts 15 minuten
Hartstikke bedanktbrute51 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 18:01:
[...]
Ja, niet instellen op clone maar op uitbreiden van je desktop. bij de instellingen van de eigenschappen van je bureaublad staan 2 beeldschermen (zo niet effe opnieuw opstarten met het 2e beeldscherm), het 2e beeldscherm instellen als uitbreiding. Daarna kan je in SC wel het 2e beeldscherm gebruiken (in mijn geval iig wel).
Binnen 3 uur? Vertel is hoe je dat gaat doen? Hebben jullie al bericht van play.com gehad....
waarschijnlijk de "minder officiele" versie. naja, ik moet hem online spelen, dus dat is voor mij absoluut geen optieVersteegrob schreef op maandag 12 februari 2007 @ 00:08:
Binnen 3 uur? Vertel is hoe je dat gaat doen? Hebben jullie al bericht van play.com gehad....
De "minder legale" versie schijnt inderdaad al ergens rond te hangen in het grote boze cyberspace.
Ik had me net toch weer een potje. Ik had meer punten dan de 2 enemies bij elkaar (mijn ally was al dood, was dus een 2v1) en TOCH krijg ik het voor elkaar om te verliezen. Het enige wat nodig was was 1 Scathis van de tegenstander
Was voor het grootste deel mijn eigen schuld trouwens, ik had vanaf minuut 15 een lompe excess aan mass [soms tot wel +100 excess
] Ik had een enorm groot leger kunnen hebben tegen de tijd dat ik dood ging 
Was overigens wel voor het eerst dat mijn economy lekker ging, normaal loop ik altijd zo achter op de rest
Ik had me net toch weer een potje. Ik had meer punten dan de 2 enemies bij elkaar (mijn ally was al dood, was dus een 2v1) en TOCH krijg ik het voor elkaar om te verliezen. Het enige wat nodig was was 1 Scathis van de tegenstander
Was voor het grootste deel mijn eigen schuld trouwens, ik had vanaf minuut 15 een lompe excess aan mass [soms tot wel +100 excess

Was overigens wel voor het eerst dat mijn economy lekker ging, normaal loop ik altijd zo achter op de rest
\o/
Hmm, dit spel komt ook op de lijst van 'games-to-play-after-os-upgrade'. Naast X3:Reunion is dit toch ook wel een spel waar ik misschien voor wil upgraden naar XP. 'k Draai al jaren met veel genoegen Windows 2000 en van beveiligingsissues heb ik echt geen last, maar er komen steeds meer spellen die niet meer werken onder Windows 2000. Zelfs de demo doet het niet. Toch wel jammer.
Nou ja, dan blijft het voor mij nog even afwachten. Waarschijnlijk kan ik Supreme Commander wel bij een vriend spelen, om te zien of het echt de gameplay heeft die ik hoop dat het heeft
Overigens gaat mijn Radeon 9800 Pro het zo te zien ook niet trekken, dus er valt hier wel meer up te graden dan alleen het OS.
* PromWarMachine gaat sparen
Nou ja, dan blijft het voor mij nog even afwachten. Waarschijnlijk kan ik Supreme Commander wel bij een vriend spelen, om te zien of het echt de gameplay heeft die ik hoop dat het heeft
Overigens gaat mijn Radeon 9800 Pro het zo te zien ook niet trekken, dus er valt hier wel meer up te graden dan alleen het OS.
Stomme vraag misschien maar, ik had zo'n Tac Missile Launcher gebouwd in de hoop dat dat ding nukes zou geven? Nou kan ik wel 5 missiles bouwen etc, maar volgens mij zijn dat geen nukes?
Klopt, dat zijn tacticle missiles, stukken minder sterk en range.KreatorX schreef op maandag 12 februari 2007 @ 08:33:
Stomme vraag misschien maar, ik had zo'n Tac Missile Launcher gebouwd in de hoop dat dat ding nukes zou geven? Nou kan ik wel 5 missiles bouwen etc, maar volgens mij zijn dat geen nukes?
Wel erg effectief tegen units overigens...
Vooral tegen incoming experimentals.Floep schreef op maandag 12 februari 2007 @ 09:33:
[...]
Klopt, dat zijn tacticle missiles, stukken minder sterk en range.
Wel erg effectief tegen units overigens...
Je zult blij zijn dat je er een aantal hebt gebouwd wanneer er weer eens een collosus naar je basis komt
Zet er een aantal engineers bij die helpen met het bouwen van missles en je knalt er heel snel heel veel uit.
Ik heb het een beetje gemist: maar wat doet dit precies?
Flickr PSN ID= cheironnl
allrighty
hoe kom je aan nukes dan? Als het alleen maar tac. missiles zijn
Even voor de duidelijkheid he
zorgt voor minder stroomverbruik bij het gebouw waar hij aan gelinked is (afaik is dat het enige)
wel opvallen, zit naar de prijzen van het volledige spel te kijken, deze verschillen behoorlijk bij verschillende winkels...
CE's gaan meestal60 euro, normale versie voor 50. hoewel er ook uitschieters zijn die de CE voor 50 verkopen... (bart smit)
play gaat weer voor lekker lage prijzen (CE is even duur als normale versie?), alleen die heeft alleen de Cybran CE (heb zelf liever aeon of UEF
)
Denk dat ik toch maar gewoon bij play bestel en zie wat ze opsturen, 40e vind ik al duur zat voor een spel
wel opvallen, zit naar de prijzen van het volledige spel te kijken, deze verschillen behoorlijk bij verschillende winkels...
CE's gaan meestal60 euro, normale versie voor 50. hoewel er ook uitschieters zijn die de CE voor 50 verkopen... (bart smit)
play gaat weer voor lekker lage prijzen (CE is even duur als normale versie?), alleen die heeft alleen de Cybran CE (heb zelf liever aeon of UEF
Denk dat ik toch maar gewoon bij play bestel en zie wat ze opsturen, 40e vind ik al duur zat voor een spel
Battle.net Spud#2543
Nou die tacticle missiles zijn T2 dus ik denk dat je met tenminste een T3 engineer wel aardig op weg komt...KreatorX schreef op maandag 12 februari 2007 @ 10:51:
allrightyhoe kom je aan nukes dan? Als het alleen maar tac. missiles zijn
Even voor de duidelijkheid he
Dat is zeker niet het enigeTepelStreeltje schreef op maandag 12 februari 2007 @ 10:52:
zorgt voor minder stroomverbruik bij het gebouw waar hij aan gelinked is (afaik is dat het enige)
Energy producerende gebouwen hebben op elk energy verbruikend gebouw een positieve invloed.
Mass producerende gebouwen hebben op elk mass verbruikend gebouw een positieve invloed.
Mass storage heeft een positieve invloed op de mass extractors/producers waar ze naast staan.
Energy storage heeft een positieve invloed op de Energy producers waar ze naast staan.
zie hier voor een complete guide inclusief cijfers, hints, tips en andere feiten.
\o/
hmm, dat wist ik niet starlite...
ben nog uit de ta tijd dat opslag niet echt intressant was....
nu maares naar kijken dan
is er nog een max hoeveel van die gebouwen je kan linken aan een ander gebouw?
edit
bleh, eerst lezen dus....
ben nog uit de ta tijd dat opslag niet echt intressant was....
nu maares naar kijken dan
is er nog een max hoeveel van die gebouwen je kan linken aan een ander gebouw?
edit
bleh, eerst lezen dus....
[ Voor 31% gewijzigd door TepelStreeltje op 12-02-2007 14:41 ]
Battle.net Spud#2543
Met mijn 9800 XT draait het goed, op 1280x1024, medium details. Dus een 9800 Pro moet het zeker ook wel kunnen denk ik.PromWarMachine schreef op maandag 12 februari 2007 @ 03:05:
[...]
Overigens gaat mijn Radeon 9800 Pro het zo te zien ook niet trekken, dus er valt hier wel meer up te graden dan alleen het OS.* PromWarMachine gaat sparen
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 12-02-2007 19:07 ]
Ik zeg maar 1 ding de nukes zijn mega gewoon
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
http://www.blahdvd.com/bl...71-4d64-83ff-76fdb1cb3e6e
SC voor €26.49... en er zijn ook nog vouchers te vinden her en der
SC voor €26.49... en er zijn ook nog vouchers te vinden her en der
K geloof dat de tijd van het grijze circuit is aangebroken 
Ik geloof niet dat het volgende er onder valt maar ander excuus:
Had in via de speciale snelkoppeling die ergens halverwege deze thread staat een skirmish via beta tegen pc gestart, maar moest helaas midden in de actie de game verlaten. Ik deze voor de gein eens gesaved om te kijken of-ie later in de demo te starten valt maar helaas.
Savegame staat ergens onder local setting op mijn documenten maar het verplaatsen en hernoemen van de file haalde niets uit. Ook de bewuste map in de demo folder zetten hielp niet. Iemand meer succes gehad?
Ik geloof niet dat het volgende er onder valt maar ander excuus:
Had in via de speciale snelkoppeling die ergens halverwege deze thread staat een skirmish via beta tegen pc gestart, maar moest helaas midden in de actie de game verlaten. Ik deze voor de gein eens gesaved om te kijken of-ie later in de demo te starten valt maar helaas.
Savegame staat ergens onder local setting op mijn documenten maar het verplaatsen en hernoemen van de file haalde niets uit. Ook de bewuste map in de demo folder zetten hielp niet. Iemand meer succes gehad?
Zijn er ook nederlandse winkels die hem zwaar afgeorijsd verkopen? Ben namelijk niet in bezit van een creditcard uit selfbescherming.
Ik ben al boos op partypoker met zijn Ideal......
Ik ben al boos op partypoker met zijn Ideal......
Verwijderd
Heb een bericht van play.org gehad. Heb het spel gespeeld vandaag.Versteegrob schreef op maandag 12 februari 2007 @ 00:08:
Performance is hetzelfde enkel is er de mogenlijkheid om voor 3 rassen te kiezen.
Er is een tamelijk aanbod aan maps , rond de 20 in verschillende omgevingen met lava enz..
Performance zakte tot 13fps in elkaar in de heviste omstandigheden met een ~100tal heavy soldiers
ten aanval en in actie. 1600*1200 4xAA 16xAF & Alles high , V-sync uit.
Verwijderd
Wel handig dat je je specs erbij zetVerwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:00:
[...]
Heb een bericht van play.org gehad. Heb het spel gespeeld vandaag.
Performance is hetzelfde enkel is er de mogenlijkheid om voor 3 rassen te kiezen.
Er is een tamelijk aanbod aan maps , rond de 20 in verschillende omgevingen met lava enz..
Performance zakte tot 13fps in elkaar in de heviste omstandigheden met een ~100tal heavy soldiers
ten aanval en in actie. 1600*1200 4xAA 16xAF & Alles high , V-sync uit.
Net de demo geinstalleerd....
Nog bedankt voor die gene die'm hier had aangeboden. Fileshack / Gamespot etc maken me echt kompleet gestoord,.. anyway.
De "haat / liefde" verhouding is al begonnen.... M'n game "freezed" na een paar minuten spelen,. CTRL ALT DEL, helpt niet, hard reboot alleen
Dit heb ik nog nooit gehad bij een spel, en m'n systeem is normaal rete-stabiel,. was wel het spel van plan te kopen,.. iemand anders ervaring met freezes ?
O, en nog een klacht !! Ti's toch %$^$%#^ belachelijk dat je de Tutorial apart moet downloaden bij Fileplanet !!! jeeeezz
Nog bedankt voor die gene die'm hier had aangeboden. Fileshack / Gamespot etc maken me echt kompleet gestoord,.. anyway.
De "haat / liefde" verhouding is al begonnen.... M'n game "freezed" na een paar minuten spelen,. CTRL ALT DEL, helpt niet, hard reboot alleen
Dit heb ik nog nooit gehad bij een spel, en m'n systeem is normaal rete-stabiel,. was wel het spel van plan te kopen,.. iemand anders ervaring met freezes ?
O, en nog een klacht !! Ti's toch %$^$%#^ belachelijk dat je de Tutorial apart moet downloaden bij Fileplanet !!! jeeeezz

[ Voor 12% gewijzigd door Frenzy_LS op 12-02-2007 23:11 ]
Laatste DirectX versie (feb 07) eens installeren. Verhielp het crashen bij mij.Frenzy_LS schreef op maandag 12 februari 2007 @ 23:08:
Net de demo geinstalleerd....
De "haat / liefde" verhouding is al begonnen.... M'n game "freezed" na een paar minuten spelen,. CTRL ALT DEL, helpt niet, hard reboot alleen![]()
Eventueel natuurlijk nog even een driver update doet van je videokaart..
Pff allen al ter bescherming van jezelf zou de unit limit niet hoger dan 500 moeten zetten 
Ik had totop heden nog niet erg veel performance problemen maar 600 groundunits met 200 helies ging dus echt voor geen meter, ik heb mijn troepen naar de tegenstander gestuurd en ben maar naar de stervende blauwe stipjes gaan kijken
Ik had totop heden nog niet erg veel performance problemen maar 600 groundunits met 200 helies ging dus echt voor geen meter, ik heb mijn troepen naar de tegenstander gestuurd en ben maar naar de stervende blauwe stipjes gaan kijken
Verwijderd
http://www.blahdvd.com/bl...oductid=GAMES-THQ08664-O4
€26.49
Edit: was al gepost precies, maar mag wel 2 keer gemeld worden voor die prijs
€26.49
Edit: was al gepost precies, maar mag wel 2 keer gemeld worden voor die prijs
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2007 00:23 ]
HeyPsychoray schreef op maandag 12 februari 2007 @ 23:25:
[...]
Laatste DirectX versie (feb 07) eens installeren. Verhielp het crashen bij mij.
Eventueel natuurlijk nog even een driver update doet van je videokaart..
DirectX had ik al gedaan, maar driver update heeft dan waarschijnlijk geholpen... nog geen crashes tot nu toe (moet echt gaan slapen nu
Verder:
Graphix vallen me wat tegen eerlijk gezegd. Voor m'n gevoel is er niet zo gek veel veranderd ten opzichte van het origineel, maar kan me vergissen.
Eindelijk heb ik gisteren de full gespeelt \0/ Ben absoluut niet ver maar ik vondt het al meteen beter aanvoelen dan de beta, die mij toch wel tegenviel (k, is maar beta offc).
Alleen de interface vindt ik te groot, k je kan hem wel verschuiven naar de zijkant maar dan zie je que van je fabrieken niet meer. Damm moet maar duel screen videokaartje hiervoor aanschaffen
Btw die dual screen mode op mij 32inch widescreen tv vondt ik echt brak, die schermpjes zijn veel te klein. Wel revolutionair
Alleen de interface vindt ik te groot, k je kan hem wel verschuiven naar de zijkant maar dan zie je que van je fabrieken niet meer. Damm moet maar duel screen videokaartje hiervoor aanschaffen
Btw die dual screen mode op mij 32inch widescreen tv vondt ik echt brak, die schermpjes zijn veel te klein. Wel revolutionair
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Tering dat iedereen nu al de illegale versie binnen heeft. Is er kans dat ik het spel vrijdag binnen heb van play.com?
Ik heb het al een gevraagd, maar ik ga het nog eens doen:
Is er een makkelijke manier om een groot leger in een aantal dropships te krijgen? En dan heb ik het niet over de ferry methode, want ik wil vaak een eenmalige gecoordineerde aanval doen met een leger dmv dropships. Ik zoek gewoon een manier om handmatig een heel leger in tig drophips te stoppen. Dus is er ook een handige methode om het zelf te doen, zonder de ferry methode?
Is er een makkelijke manier om een groot leger in een aantal dropships te krijgen? En dan heb ik het niet over de ferry methode, want ik wil vaak een eenmalige gecoordineerde aanval doen met een leger dmv dropships. Ik zoek gewoon een manier om handmatig een heel leger in tig drophips te stoppen. Dus is er ook een handige methode om het zelf te doen, zonder de ferry methode?
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Verwijderd
Je kan de very methode ook 1x doen.
Maak een aantal ventjes, en een stel dropships, maak een ferry route, click die ventjes op de ferry rout, en delete ze nadat ze gedropped zijn?
Maak een aantal ventjes, en een stel dropships, maak een ferry route, click die ventjes op de ferry rout, en delete ze nadat ze gedropped zijn?
Verwijderd
Hey,
ik heb Supreme Commander, maar ik heb geen geluid! Bij de demo had ik al hetzelfde probleem. Ik las ergens dat het te maken had met dat ik een Audigy kaart heb.
mijn geluidskaart: Creative Audigy 2 ZS
ik heb Supreme Commander, maar ik heb geen geluid! Bij de demo had ik al hetzelfde probleem. Ik las ergens dat het te maken had met dat ik een Audigy kaart heb.
reclaimen als ik het goed hebVerwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:02:
Iemand die me kan zeggen hoe ge bij dit spel zelfgebouwde muren terug afbreekt?
Ik heb zelfs een keer gehad dat de AI mijn muren reclaimde, zodat hij daar langs kon aanvallen
\o/
1 ferry route aanmaken met 1 transport ship.Morax schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:10:
Ik heb het al een gevraagd, maar ik ga het nog eens doen:
Vervolgens selecteer je 10 andere transport ships en dan doe je een assist op de begin-ferry beacon.
Op deze manier heb je 11 transports toegewezen aan 1 ferry beacon.
Vervolgens selecteer je je leger en klik je op de ferry beacon en je zult zien dat alle 11 transports als een gek units gaan inladen en droppen en weer terugkomen voor meer.
Hoe meer transports je hebt hoe sneller je leger overgeplaatst is.
Ah, de ferry assist met meerdere transports had ik dus nog niet gevonden. ThnxRefragmental schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:47:
[...]
1 ferry route aanmaken met 1 transport ship.
Vervolgens selecteer je 10 andere transport ships en dan doe je een assist op de begin-ferry beacon.
Vervolgens selecteer je je leger en klik je op de ferry beacon en je zult zien dat alle 11 transports als een gek units gaan inladen en droppen en weer terugkomen voor meer.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
De ai van de retail is wel belachelijk slecht zeg. Binnen 8 minuten hard ik de horde ai stuk. Factory reclaim zit er trouwens ook nog steeds in.
Dat soort dingen vindt ik echt strak, supcom is ze tijd wel vooruit vergeleken met andere rts games.Refragmental schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:47:
[...]
1 ferry route aanmaken met 1 transport ship.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
Er zitten in de demo nog steeds een aantal rariteiten waar de community al sinds het begin van de beta schreeuwt om ze op te lossen.
Zo is het niet mogelijk om eenheden een bestaande partol route te laten volgen... je moet een nieuwe partol route aanmaken.
Als je de assist ferry gebruikt en de 'main' transport wordt afgeknald, dan is héél de ferry route weg... pijnlijk als je daar 10 transports ongebruikt ziet staan
Het hele waypoint systeem moet volgens mij een fikse opknapbeurt krijgen... jammer dat dit niet voor de final versie gedaan is.
Zo is het niet mogelijk om eenheden een bestaande partol route te laten volgen... je moet een nieuwe partol route aanmaken.
Als je de assist ferry gebruikt en de 'main' transport wordt afgeknald, dan is héél de ferry route weg... pijnlijk als je daar 10 transports ongebruikt ziet staan
Het hele waypoint systeem moet volgens mij een fikse opknapbeurt krijgen... jammer dat dit niet voor de final versie gedaan is.
muren selecteren en dan ctrl+k is een stuk sneller
Je kunt ze toch 1 unit die al die patrol route doet laten assisten?Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:03:
Er zitten in de demo nog steeds een aantal rariteiten waar de community al sinds het begin van de beta schreeuwt om ze op te lossen.
En wat gebeurt er wanneer die assisted unit kapot gaat?Satch schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 17:16:
[...]
Je kunt ze toch 1 unit die al die patrol route doet laten assisten?Dacht dat dat wel werkte.
Juist... dan hangen ze daar maar wat.
Ze hadden gewoon heel die waypoints en ferrybeacon systeem losstaand moeten maken.Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:03:
Dat ik al ferry beacons kan plaatsen zonders zelfs transportvoertuigen te hebben.
Zodat ik een bepaald patrol traject kan nummeren ofzo en dan gewoon een unit of tig units toewijs aan die patrol. Zo blijft de patrolroute bestaan ookal zijn er geen enkele units meer.
Dit kun je dan uitbreiden met een soort menu waarin je kunt zien welke units aan een partolroute zijn toegewezen.
Maarja... toekomstmuziek.
Probeer eens je EAX instellingen uit te zetten.Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:41:
Hey,
Helpt bij mij als ik bf2 speel
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Zelfde probleem hier (ook een Audigy 2), alleen wanneer je volledig ingezoomd bent hoor je je units.Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:41:
Hey,
Verwijderd
ik alleen als ik volledig ingezoemd benHacku schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 18:14:
[...]
Zelfde probleem hier (ook een Audigy 2), alleen wanneer je volledig ingezoomd bent hoor je je units.
Ik heb de speaker settings op 2.1 gezet bij mijn Audigy 2 ZS, en dat werkt!
\o/
zie, ik wist dat de oplossing in die hoek zatoXygeN schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 18:25:
Leuk, maar daar sta ik dan met m'n Z-5500oXygeN schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 18:25:

in de tutorial video zag ik dat ze de hud niet onder, maar links hadden zitten.. hoe verplaats ik deze?
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Verwijderd
Gebruik blahdvd goedkoper en sneller, trust me.Versteegrob schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:01:
Tering dat iedereen nu al de illegale versie binnen heeft. Is er kans dat ik het spel vrijdag binnen heb van play.com?
Verwijderd
Staat in tutorial uitgelegd: alt+pijltjeomhoog als ik mij niet vergis.Serial-X schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 20:40:
in de tutorial video zag ik dat ze de hud niet onder, maar links hadden zitten.. hoe verplaats ik deze?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Cracks / mods / niet officiële patches voor de closed bèta horen niet in dit topic thuis!
Er mag hier dus ook niets over gepost worden!
Er mag hier dus ook niets over gepost worden!