sjees, dat was me een lang potje wel

Ik heb ruim 5,5 uur gespeeld, terwijl het veel sneller kon gaan, maargoed (moet nog wat tactiek leren ;p), het was op World domination.
Ik begon in europe en de enemy in australië. Helaas kwam ik er later pas achter dat de enemy geen kant op kon met zijn units (helaas is de ai ook nog niet zo goed dat hij gewoon 10 transporters maakt ;p).
Hij had natuurlijk wel al een dikke basis, maar viel met niks aan.
Dus ik ging een vrij grote army maken (voor mij was dat al groot, 300 units ;p).
Ondertussen genoeg nukes op gegooid, maar die kwamen niet eens aan, zijn defense knalde ze gewoon uit de lucht (weet ik dat ook alweer).
Na een ruime tijd kloten om de units veilig op australië te krijgen, worden ze binnen 5 minuten kapot geknald

Hmmm, dat moet anders > air+water units dan maar.
En ja hoor, ik raakte met 20 bombers zijn ACU en de halve basis viel in puin, nog wat schoonvegen door de hele wereld en ik was dan eindelijk klaar
Maar iig wel wat geleerd en fun gehad toen zijn basis kapot ging (had inmiddels ook 5 nukes erop af gestuurd

)
Speelde trouwens ook eens met dual screen. Opzich wel handig, alleen vergat ik het soms echt te gebruiken, je bent toch meer met je "hoofd venster" bezig imo. Ik gebruikte het 2e scherm dan ook echt voor iets in de gaten te houden oid.
Screenshots
(Op het einde gebruikte ik dus die radars om alle units te kunnen killen, had foute mode aan

)
[
Voor 22% gewijzigd door
Bld- op 17-02-2007 02:43
]