De hele discussie over de graphics zijn m.i. helemaal niet zo boeiend. Als je het spel (zeker op wat hoger niveau) speelt, ben je 50-75% van de tijd flink uitgezoomd. Zaken als AA zie je alleen als je volledig bent ingezoomd, en dan gebeurt vrijwel nooit.
De cybran hebben inderdaad alleen maar upgradable T2 shields, de UEF en Aeon hebben T2 en T3 shields die je niet kan upgraden. Ik vind het upgraden wel handig, een T3 schield bouw je in een paar seconden en kan je later nog makkelijk upgraden, zonder dat je schield lang down is.Frenzy_LS schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 11:44:
Nog een vraag btw, is er een makkelijkere / snellere manier om je "energy-shield" te upgraden ?
Nu bouw ik er 1, en moet telkens aan denken om weer een upgrade te geven (iets van 7 upgrades mogelijk,. beetje belachelijk)
SupCom heeft wel volledige multicore support, alleen kan hij het niet altijd 100% benutten inderdaad. Ik heb meerdere multiplayer potjes gehad [beta] waarbij beide cores van mijn E6600 op 100% stonden. [3v3 op Setons Clutch bijvoorbeeld]evilpin0 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:08:
Wel vindt ik jammer dat er nog geen full dual core support inzit, had toch wel verwacht dat supcom de primeur zou hebben. Zou de extra performence in zware battles goed kunnen gebruiken. Ook merk ik aan de warmte van me videokaart dat die ook niet volledig benut wordt, hij wordt max 60 graden terwijl spellen die echt fullload eisen mijn vga kaart tot wel 70 graden brengen.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
ALs er een grote battle is druk ik anders snel op ctr+alt+f1 om de hud weg te halen en lekker te genieten van de gevechtenVerwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:40:
De hele discussie over de graphics zijn m.i. helemaal niet zo boeiend. Als je het spel (zeker op wat hoger niveau) speelt, ben je 50-75% van de tijd flink uitgezoomd. Zaken als AA zie je alleen als je volledig bent ingezoomd, en dan gebeurt vrijwel nooit.
@StarLite
Ik ga es ff fijn testen in grotere battles, kan het inderdaad pas echt testen.
[ Voor 12% gewijzigd door evilpin0 op 15-02-2007 12:45 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Het gebruikt wel een aparte manier voor het benutten van dualcore, het verdeelt niet de load evenredig over de cores maar zoals jij ook al aangeeft, core0 wordt zo goed als volledig belast en naarmate de unit count stijgt wordt core1 verder belast.evilpin0 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:34:
[...]
Ik weet dat er dual core support inzit maar is deze ook echt FULL dual core ? Ik zie 1 proc op 95% en de andere rond de 10-20%. het kan best dat de "slowdowns" die ik had door me vga kaart kwam, het was echter nog zeer goed speelbaar.
Enlighten me
Nog een vraagje over dual-mon support. Ik ben daar niet echt in thuis namelijk
Ik heb het al geprobeerd. Ik heb namelijk een Cinema Display 20" en een 19" LCD schermpje. M'n Apple scherm wil ik dus als primair houden voor het slagveld en die andere voor de overzichtskaart. Ik spreid dus het hele bureau blad dan over beide schermen in 1 resolutie (1280 in dit geval, dus das wel jammer op zich aangezien 1680x draai) en dan zou SupCom het autom. moeten zien of niet? Of doe ik iets verkeerd?
(vast wel!
)
Windows moet je 2 monitoren los aan kunnen sturen. Dat je zeg maar monitor 1 en monitor 2 ziet in display properties.KreatorX schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:14:
Nog een vraagje over dual-mon support. Ik ben daar niet echt in thuis namelijkIk heb het al geprobeerd. Ik heb namelijk een Cinema Display 20" en een 19" LCD schermpje. M'n Apple scherm wil ik dus als primair houden voor het slagveld en die andere voor de overzichtskaart. Ik spreid dus het hele bureau blad dan over beide schermen in 1 resolutie (1280 in dit geval, dus das wel jammer op zich aangezien 1680x draai) en dan zou SupCom het autom. moeten zien of niet? Of doe ik iets verkeerd?
(vast wel!
)
Dus niet van de losse monitoren 1 groot scherm maken met 1 resolutie, maar 2 aparte.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
* evilpin0 baalt zo erg dat hij de crossfire editie en niet de dual screen editie van de x1900 heeft gekocht
Aah okKanarie schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:20:
Windows moet je 2 monitoren los aan kunnen sturen. Dat je zeg maar monitor 1 en monitor 2 ziet in display properties.
Dus niet van de losse monitoren 1 groot scherm maken met 1 resolutie, maar 2 aparte.
In de display options van SupCom "Secondary Adapter" kiezen. Dit hoeft niet een 2e videokaart te zijn, kan ook gewoon dual monitor capable kaart zijnKreatorX schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:31:
[...]
Aah okthnx! Op zich had ik dat wel geprobeerd volgens mij...blijft een beetje vaag, maar nog maar eens proberen dan
Dus op zich maakt het dan niet uit dat je een 20" en 19" op 2 verschillende res. heb draaien. En ziet SupCom dan automatisch dat je 2 aparte mon heb? Of moet je nog iets aanpassen?
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
ohhh post 1111
maar ik heb thuis een AMD xp 3000+ met 1gig en een x1600 pro (512)
gaat dit wel werken? want ik zie dual cores en 64 bit proccessoren voorbij vliegen, dus wil ik ff zeker weten voordat ik het spel koop.
(ja ik weet dat ik vol doe aan de mim sys maar wil het even weten van iemand die het algeprobeerd had.)
en verder zag ik in dit topic dat hij via Blahdvd het goedkoopst was met 17.99 pond is (omgerekend 25 euro)
kan me niet voorstellen dat ie ergens anders goedkoper is
of iemand moet hem al zat zijn
gaat dit wel werken? want ik zie dual cores en 64 bit proccessoren voorbij vliegen, dus wil ik ff zeker weten voordat ik het spel koop.
(ja ik weet dat ik vol doe aan de mim sys maar wil het even weten van iemand die het algeprobeerd had.)
en verder zag ik in dit topic dat hij via Blahdvd het goedkoopst was met 17.99 pond is (omgerekend 25 euro)
kan me niet voorstellen dat ie ergens anders goedkoper is
of iemand moet hem al zat zijn

[ Voor 92% gewijzigd door Geckoo op 15-02-2007 13:52 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Mijn 1e reactie over het spel
Geweldig ! , eindelijk een goeie RTS
dual screen werkt ook heerlijk op 2x een 205BW's
verder alles op high draaien etc ( specs pc + laptop zie sig )
, wat ik wel jmmr vind is dat je de camera niet kan rotate, zoals bij sommige RTS games wel kan, ( is niet nodig voor RTS maar wel leuk
)
en verder echt verbluffend die explosies en geluidskwaliteit kan eigenlijk niet wachten op een lan party en dit massaal te gaan spelen
wat vonden jullie trouwens van het Intro filmpje ?
Geweldig ! , eindelijk een goeie RTS
dual screen werkt ook heerlijk op 2x een 205BW's
verder alles op high draaien etc ( specs pc + laptop zie sig )
, wat ik wel jmmr vind is dat je de camera niet kan rotate, zoals bij sommige RTS games wel kan, ( is niet nodig voor RTS maar wel leuk
en verder echt verbluffend die explosies en geluidskwaliteit kan eigenlijk niet wachten op een lan party en dit massaal te gaan spelen
wat vonden jullie trouwens van het Intro filmpje ?
[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 15-02-2007 13:54 ]
roteren kan wel met DEL en (volgens mij END)Mektheb schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:52:
, wat ik wel jmmr vind is dat je de camera niet kan rotate, zoals bij sommige RTS games wel kan, ( is niet nodig voor RTS maar wel leuk)
ja ? want ik wil wel is een voor + zij aanzicht zien van battles etc, bedankt !JJ16v schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:59:
[...]
roteren kan wel met DEL en (volgens mij END)
miss heb ik tesnel geoordeeld
Heeft er al iemand het spel geprobeerd onder 64-bits windows (vista of xp). En dit vergeleken met 32-bit? Misschien dat dit ook nog wel een snelheidsboost kan leveren.
ik draai het op vista ultimate 64 bit maar heb hem niet op een 32 bit want ik draai op alles vista ultimate dus zou het niet weten
wat zijn je fps?Mektheb schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 14:26:
ik draai het op vista ultimate 64 bit maar heb hem niet op een 32 bit want ik draai op alles vista ultimate dus zou het niet weten
bij mij crashed hij na 20 minute onder vista 64 bits dus draai hem op xp 32 bits en er is wel verschil maar niet echt te vergelijken natuurlijk :d
Verwijderd
Mij leek het spel eigenlijk niks en ik wilde wachten op het meer toegankelijk CenC
maar ik zag net weer die filmpjes op ign (ik had er al een gezien met die noob die de die hard afmaakte) met een spiderbot op het eind.
Ze weten het wel te verkopen
ik ga de demo maar eens downloaden
maar ik zag net weer die filmpjes op ign (ik had er al een gezien met die noob die de die hard afmaakte) met een spiderbot op het eind.
Ze weten het wel te verkopen
ik ga de demo maar eens downloaden
zou vanaf even voor je kijken zit nu op me werk
Nou vind ik de singleplay/bot/AI wel heel goed maar natuurlijk ga ik uiteindelijk voor de multiplay
Wat ik me dus afvraag is of het een beetje te behappen valt als je met zeg, 4 spelers ofzo online speelt? of bv. 8 als max. Dat lijkt me best zwaar namelijk... Was dat bij de beta ook zo dat iemand weet?
Verwijderd
Mijn kaart is helemaal in orde, maar ben toch ook op die processings code gevlogen.Haay schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 09:00:
Bah, toen ik m'n SupCom bestelde bij Play.com was m'n credit-card nog geldig, maar heb voor februari een nieuwe (zelfde nummer, nieuwe einddatum) gekregen, en nu is m'n status bij Play.com van "packing" weer teruggegaan naar "processing" wat volgens mij betekent dat ze NU het geld willen afboeken, maar dat lukt dus niet omdat ik de datum nog niet opgeschoven had in m'n CC-details. Gaat dus wat vertraging opleveren voordat ik SupCom heb...
Verwijderd
Eerder in deze thread staan uitgebreide verslagen over de performance in multiplayer.KreatorX schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 14:42:
Nou vind ik de singleplay/bot/AI wel heel goed maar natuurlijk ga ik uiteindelijk voor de multiplayWat ik me dus afvraag is of het een beetje te behappen valt als je met zeg, 4 spelers ofzo online speelt? of bv. 8 als max. Dat lijkt me best zwaar namelijk... Was dat bij de beta ook zo dat iemand weet?
ow? is dat zo
sorry...ik volg deze thread toch al tijdje...ff opzoeken dan
Verwijderd
Is al eerder in het topic gezegd hoe dat moetMektheb schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:52:wat ik wel jammer vind is dat je de camera niet kan draaien, zoals bij sommige RTS games wel kan, ( is niet nodig voor RTS maar wel leuk)
spoiler:
met de spatiebalk dus; en anders had de handleiding je dit ook kunen vertellen 
Ik vind de game echt bruut!
Hij draait ook echt retestrak op mijn systeempje @ 1600x 1200 met alles op vol.
Had eerlijk gezegd dat ik dit niet zou trekken. Zelfs met 150 units geen gestotter.
Had eerlijk gezegd dat ik dit niet zou trekken. Zelfs met 150 units geen gestotter.
Verwijderd
Bij 100 units krijg ik een slecht speelbaar spel, en ik heb een 3800+. Maakt die paar extra MHz van jou OC'ed 3500+ dan echt zoveel uit?PcManiaxx schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:02:
Ik vind de game echt bruut!![]()
/me gaat z'n 3800+ dan ook eens wat hoger laten draaien
Dat dacht ik ook meteen, zelfs ik speel het spel niet supersoepel met mijn systeem. Zelfs niet met mijn X2 @ 2.6GHz. Het enige wat sneller is in zijn systeem is zijn harde schijf, misschien dat het daar aan ligt??Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:14:
[...]
Bij 100 units krijg ik een slecht speelbaar spel, en ik heb een 3800+. Maakt die paar extra MHz van jou OC'ed 3500+ dan echt zoveel uit?
/me gaat z'n 3800+ dan ook eens wat hoger laten draaien
edit: @PcManiaxx heb je de game op je raptors geinstalleerd?
[ Voor 5% gewijzigd door Gurneyhck op 15-02-2007 16:16 ]
als ik een nuke ontploffing bekijk vanaf de zijkant heb ik ook nog maar 6 fps over.
conroe 6600 @ 3600 Mhz
8800 GTS
conroe 6600 @ 3600 Mhz
8800 GTS
[ Voor 17% gewijzigd door maxoss op 15-02-2007 16:23 ]
Daar moet je pc gewoon teveel berekenen, dat komt omdat ze alles zo natuurkundig correct mogelijk willen doen, dus er zal een vrij goede simulatie inzitten van een nuke inzitten, maar dat kost dus nogal veel rekenkracht. Daarnaast gaat alles tegelijk kapot en zo...
jullie weten het vast wel.. .gaa supreme commander op mijn laptop draaien ?
Intel Duo Core T2050 ( Centrino ) 1,66GHz
1024mb DDR2
Geforce 7300Go 128mb ( Tot 512mb hypermemory )
Als het op low staat maakt me niet uit, als het maar speelbaar is
Intel Duo Core T2050 ( Centrino ) 1,66GHz
1024mb DDR2
Geforce 7300Go 128mb ( Tot 512mb hypermemory )
Als het op low staat maakt me niet uit, als het maar speelbaar is
Blij Met Wilco
Ik ben nog steeds aan het kutten met een ferry point, het wil maar niet lukken, iemand enig ideee?
Selecteer een transport unit.Versteegrob schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:32:
Ik ben nog steeds aan het kutten met een ferry point, het wil maar niet lukken, iemand enig ideee?
Klik op ferry point icon en selecteer een punt op de grond.(als het goed is verschijnt nu het ferry punt teken, het is vrij licht kan moeilijk te zien zijn), selecteer hierna een punt waar ze gedropt moeten worden.
Selecteer de hoeveelheid units die je wil transporten en klik nu op het eerste ferry point(die op de grond)
Kijk toe hoe je units vervoerd worden.
Zo werkt het voor mij tenminste
[ Voor 5% gewijzigd door Verxx op 15-02-2007 16:40 ]
Transport eerst sturen naar de plek waar vandaan geferried moet worden, dus gewoon move commando. Dan vanaf daar 'ferry' kiezen naar de plek waar je heen wilt.Versteegrob schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:32:
Als het goed is verschijnt er nu een paars/roze ferry icoon op de plek waar de transport vandaan zal vertrekken, units selecteren die je wilt ferry-en, rechterklik op ferry-icoon op de grond.
Uiteraard heGurneyhck schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:16:
[...]
Dat dacht ik ook meteen, zelfs ik speel het spel niet supersoepel met mijn systeem. Zelfs niet met mijn X2 @ 2.6GHz. Het enige wat sneller is in zijn systeem is zijn harde schijf, misschien dat het daar aan ligt??
edit: @PcManiaxx heb je de game op je raptors geinstalleerd?
Edit; @ maximized; die paar extra mhz'jes maken geen bal uit hoor. Ik denk dat het mede sneller gaat door de raptors.
Er zullen nog wel meer factoren meespelen.
[ Voor 16% gewijzigd door PcManiaxx op 15-02-2007 17:01 ]
iemand zin om een nieuw topic open te gooien want deze zit behoorlijk vol
Ik heb de demo geprobeerd op een AMD xp 3000+ met 1,5 gig en een radeon 9500pro (128 mb). Met details op laag is het wel enigzins speelbaar, maar verwacht er niet teveel van. Vooral tijdens grote battles gaat het erg langzaam/schokkerig. Ik heb alleen skirmisch geprobeerd (waarbij de cpu ook nog de AI van de tegenstander moet berekenen), misschien gaat multiplayer beter. Daarnaast heb je ook eenveel betere videokaart, maar volgens mij heb je bij deze game het meest aan een snellere cpu.Geckoo schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:48:
ohhh post 1111
Waarom probeer je ook niet gewoon de demo? Dan heb je er een beetje een indruk van.
The Flying Dutchman
LOL, zal morgen wel echt los gaan barstenmaxoss schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 17:09:
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Ik heb hier of ergens anders een tijdje geleden een Supreme Commander hardware test gezien. Daarin werden wat processoren en videokaarten geloof ik met elkaar vergeleken. Ik zit nou te twijfefelen wat ik moet upgraden. Heb nu een a64 3200 @ 3500+ en een 6600GT 128mb, maar bij veel units en wat vliegtuigjes gaat het echt schokken. Vraag me af of het beter gaat met een dual core of een snellere videokaart.
Verwijderd
Ik gebruik een 3800+ single core, 1 Gig ram en 7600GT. Dus beetje middenmoot systeem, en in de demo slecht 2 keer een kleine hapering. Nu net de 2e demomissie nogeens gespeeld, kwam ik tegen de unitlimiet... maar geen hapering of schokken, gewoon mooi vloeiend.
Ik heb de meeste settings op high staan (ik heb er niet aan gesleuteld, alles laten staan waar het op stond).
Misschien ligt het aan drivers of direct x dat hij op sommige systemen slecht loopt... ik bedoel, zo'n goed systeem heb ik nu ook weer niet en als ik het al schokvrij kan spelen...
Ik heb de meeste settings op high staan (ik heb er niet aan gesleuteld, alles laten staan waar het op stond).
Misschien ligt het aan drivers of direct x dat hij op sommige systemen slecht loopt... ik bedoel, zo'n goed systeem heb ik nu ook weer niet en als ik het al schokvrij kan spelen...
Ik heb hier:
amd64 3700+ (3ghz geclockt)
2gb pc3200 2-3-2-5 geheugen van ocz
x1900gt (overgeclocked)
enz enz enz.
En ik haal maximaal 30 frames. Het is maar net wat je speelbaar vind en wat niet.
Onder de 15 frames vind ik een rts niet meer speelbaar (heeeel soms heb ik 15 frames met meer dan 100 units in beeld). Ik hoop wel dat de full version iets beter draait dan de demo want anders wordt het helemaal een trieste bedoeling.
amd64 3700+ (3ghz geclockt)
2gb pc3200 2-3-2-5 geheugen van ocz
x1900gt (overgeclocked)
enz enz enz.
En ik haal maximaal 30 frames. Het is maar net wat je speelbaar vind en wat niet.
Onder de 15 frames vind ik een rts niet meer speelbaar (heeeel soms heb ik 15 frames met meer dan 100 units in beeld). Ik hoop wel dat de full version iets beter draait dan de demo want anders wordt het helemaal een trieste bedoeling.
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Ik zou het opzich wel willen overnemen, maarmaxoss schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 17:09:
waaaah build limit
heb ik altijd last van omdat ik nog al als 'bunker' speel (veel te veel eigelijk)
verder top game, alleen veel te gevaarlijk voor m'n school, je start het op en je bent zo weer een uur verder...
verder top game, alleen veel te gevaarlijk voor m'n school, je start het op en je bent zo weer een uur verder...
Heb net eens even gekeken naar de performance in 2 situaties:
Situatie één: zonder AA en AF, spelletje geload even paar seconden op gang laten komen: 19FPS
Situatie twee: 4xAA en 16xAF, zelfde spelletje geload en weer even paar sec. op gang laten komen: 19FPS
Hoezo heavy cpu limited, zit dus geen verschil in!
Dus mensen als je een beetje een grafisch monster heb, gooi die AA en AF maar lekker aan.
Situatie één: zonder AA en AF, spelletje geload even paar seconden op gang laten komen: 19FPS
Situatie twee: 4xAA en 16xAF, zelfde spelletje geload en weer even paar sec. op gang laten komen: 19FPS
Hoezo heavy cpu limited, zit dus geen verschil in!
Dus mensen als je een beetje een grafisch monster heb, gooi die AA en AF maar lekker aan.
als jij 19fps haalt als je een spelletje load, hoe kan ik dan in redelijk drukke situaties nog 30frames hebben
. Jij hebt een dualcore zie ik in je sig ... en ik maar een single ....

Dikke lol
en dat was alleen van rechts, je had links eens moeten zien

Dikke lol
[ Voor 37% gewijzigd door waterking op 15-02-2007 19:13 ]
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Hamachi log-in voor de retail versie :
Network name: supreme_commander_nl
Network Password : nlownage
Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9
Verwijderd
Dat is dan ook prcies de manier waarop ik het speel: 1600x1200 4aa/16afGurneyhck schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 18:26:
Heb net eens even gekeken naar de performance in 2 situaties:
Gemiddeld 40fps.
Ik verbaas me ook over de prestaties van mijn systeem, in negatieve zin dan toch. Maar op wat voor resolutie speel jij? Ik ga zo eens uitzoeken of dat veel uitmaakt. Ik speel iig op 1600x1200.waterking schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 18:41:
als jij 19fps haalt als je een spelletje load, hoe kan ik dan in redelijk drukke situaties nog 30frames hebben. Jij hebt een dualcore zie ik in je sig ... en ik maar een single ....
[afbeelding]
Dikke lolen dat was alleen van rechts, je had links eens moeten zien
![]()
Verwijderd
Jouw fps kloppen gewoon.. ik heb 40fps@ 1600*1200 4xAA 16xAF 8800GTXGurneyhck schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 20:40:
[...]
Ik verbaas me ook over de prestaties van mijn systeem, in negatieve zin dan toch. Maar op wat voor resolutie speel jij? Ik ga zo eens uitzoeken of dat veel uitmaakt. Ik speel iig op 1600x1200.
Net even resoluties geprobeerd.
2056x1536 gaat te langzaam, jammer genoeg want dan heb je wel een goed overzicht en is je hud niet belachelijk groot.
Ga ik naar 1280x1024 dan is het niet veel sneller dan 1600x1200. Ga ik echter nog lager naar 1024x768 dan krijg ik wel een huge fps boost. Bijna dubbel
2056x1536 gaat te langzaam, jammer genoeg want dan heb je wel een goed overzicht en is je hud niet belachelijk groot.
Ga ik naar 1280x1024 dan is het niet veel sneller dan 1600x1200. Ga ik echter nog lager naar 1024x768 dan krijg ik wel een huge fps boost. Bijna dubbel

Vista 64bit gebruikers let op!!! ..
de demo werkt niet op Home Premium 64 bit dus ik ga er vanuit dat de game zelf ook niet zal werken...
De game laat de hele computer vast lopen bij het laden van de game en alleen een reset helpt.
Ben ik even blij dat ik niet morgen gelijk naar de winkel had gereden, maar toch even eerst de demo had geprobeerd.
Mijn systeemconfiguratie is als volgt
Intel E6600, 2GB Ram
ATi X1900XTX (gebruik 2 schermen)
Ik had nog zo'n vertrouwen erin aangezien het een officiele "Windows Game" is
Dat de demo toevallig op jouw computer niet werkt... Dat zegt helemaal niets of het wel of niet zal werken. En de retail is een oudere/andere versie dan demo. Misschien dat die wel werktOCTiMod schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 21:56:
de demo werkt niet op Home Premium 64 bit dus ik ga er vanuit dat de game zelf ook niet zal werken...
De game laat de hele computer vast lopen bij het laden van de game en alleen een reset helpt.
Ben ik even blij dat ik niet morgen gelijk naar de winkel had gereden, maar toch even eerst de demo had geprobeerd.
Intel E6600, 2GB Ram
maxoss, vraagje, ik wil een systeem kopen met vergelijkebare specs als die van jou (en ook zelfde overclockmaxoss schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:23:
als ik een nuke ontploffing bekijk vanaf de zijkant heb ik ook nog maar 6 fps over.
conroe 6600 @ 3600 Mhz
8800 GTS
Jah beetje lullig als je eracter komt nadat je het spel gekocht heb.
Ga morgen toch even kijken of er niet Vista compatible op de DVDbox staat.
Ga morgen toch even kijken of er niet Vista compatible op de DVDbox staat.
Adlermann schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:02:
[...]
Dat de demo toevallig op jouw computer niet werkt... Dat zegt helemaal niets of het wel of niet zal werken. En de retail is een oudere/andere versie dan demo. Misschien dat die wel werkt
Verwijderd
yes hij is uit, ik ga hem morgen halen ( heb ik ook wat te doen in de vakantie)
eigenlijk ben ik een CoH speler ( paar maanden lang non stop) en dit is zo anders , maar ja er moet verandering zijn.
Zijn er hier nog mensen die een aardig potje CoH kunnen spelen
mijn specs zijn= PD @ 3.95 , 1 gb ram , 7900gt top
hoe hoog kan ik hem spelen?
eigenlijk ben ik een CoH speler ( paar maanden lang non stop) en dit is zo anders , maar ja er moet verandering zijn.
Zijn er hier nog mensen die een aardig potje CoH kunnen spelen
mijn specs zijn= PD @ 3.95 , 1 gb ram , 7900gt top
hoe hoog kan ik hem spelen?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 22:44 ]
Ik heb hem al binnen, vanmiddag de free record shop ingewandeld en daar lag die gewoon 
@ OCTiMod
systeemeisen: Windows XP SP2, Vista
Dus vista compatible, lijkt mij
@ OCTiMod
Bedankt, Ga ik hem morgen meteen even halen 
rik86 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:52:
Ik heb hem al binnen, vanmiddag de free record shop ingewandeld en daar lag die gewoon
@ OCTiMod
Verwijderd
Bullshit, hij werkt hier gewoon hoor.OCTiMod schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 21:56:
Intel E6600, 2GB Ram
64Bit Vista Ultimate
Hij heeft Home Premium, en bij mijn 32 bit Ultimate werkte ie ook niet (kon ook eraan liggen dat Vista een "full offline trial" versie was
)
[ Voor 3% gewijzigd door Dutch_Razor op 15-02-2007 23:03 ]
Goed, dacht probeer het even op mijn laptop.
Maar goed, gelijk de melding van "Please Verify System Meets Minimum Specifications" als ik game opstart. Ik heb nog nergens kunnen vinden of er hiervoor een workaround of uberhoudt een manier bestaat om dit te omzeilen.
Je moet bij deze game ECHT de minmale specs hebben om de game uberhoudt al te zien starten naar de menu omgeving. Toch wel jammer.
Laptop specs
- Centrino 1.6ghz
- Geheugen 1024 mb
- radeon mobile 9700 64 mb
Maar goed, dan me desktop maar gebruiken hiervoor.
Maar goed, gelijk de melding van "Please Verify System Meets Minimum Specifications" als ik game opstart. Ik heb nog nergens kunnen vinden of er hiervoor een workaround of uberhoudt een manier bestaat om dit te omzeilen.
Je moet bij deze game ECHT de minmale specs hebben om de game uberhoudt al te zien starten naar de menu omgeving. Toch wel jammer.
Laptop specs
- Centrino 1.6ghz
- Geheugen 1024 mb
- radeon mobile 9700 64 mb
Maar goed, dan me desktop maar gebruiken hiervoor.
Nothing more to say...
klopt het dat er op de manual alleen de franse lijst met keycombo's staat, of kijk ik nou met mijn neus?
helaas kan me 19" monitor alleen 1280x1024 aan. Maar ik gok dat 1920 x 1200 geen probleem is om mee te spelen, alleen niet te ver inzoomenTAG_ScorpioN schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:39:
[...]
maxoss, vraagje, ik wil een systeem kopen met vergelijkebare specs als die van jou (en ook zelfde overclock) Tot welke resolutie loopt supcom lekker op jou bak? Ik wil dit weten ivm keuze tussen dell 20" of 24" ultrasharp scherm. De 24" heeft een resolutie van 1920 x 1200 en ik weet niet of zelfs een conroe 6600 + geforce 8800 dat trekt met grafische instelling op high. Als er andere gebruikers hierover hun ervaringen willen delen graag!
Ik heb 't ook alleen Frans in mijn manual,
onhandig, al kan ik het meeste wel een beetje gokken
Maar zitten sowieso een paar fouten in, eerst franse uitleg, dan nederlandse uitleg, die wel heel erg kort is, dan nederlandse licentie overeenkomst, dan franse licentieovereenkomst
onhandig, al kan ik het meeste wel een beetje gokken
Maar zitten sowieso een paar fouten in, eerst franse uitleg, dan nederlandse uitleg, die wel heel erg kort is, dan nederlandse licentie overeenkomst, dan franse licentieovereenkomst
Even een noob vraagje over de demo:
Hoe bouw ik experimentals? Ik kan ze echt niet vinden en de cpu gebruikt ze tegen mij...
Edit: Ik zie het al met de extra commander, via zo'n vaag klein menuutje...
Hoe bouw ik experimentals? Ik kan ze echt niet vinden en de cpu gebruikt ze tegen mij...
[ Voor 24% gewijzigd door Donderbij op 16-02-2007 01:13 ]
Nee en ja; was al eerder langs gekomen : met ELKE tech3 builder; en dan idd via dat knopje naast de plaatjes van de gebouwen om naar beneden te scrollen. Dus niet alleen met die 'extra commander' die door die gateway komt sjokken; een 'normale' tech3 builder volstaat ook.Donderbij schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 01:11:
Even een noob vraagje over de demo:
De AI is een beetje raar in de demo vind ik. Op medium doen ze bijna niets, maar op hard word je gepwnd... Ze bouwen enkel air op hard, das best wel jammer. Ik kreeg gwn 2 monkeylords op m'n dak... das niet leuk! 
Wat ik ook had was dat je de artillery niet kan stoppen (ook al klik je op stop). En de high end artillery hetzelfde...
Er is btw weinig defence vind ik, ik TA had je veel meer soorten defence, nu heb je enkel een point defence en verder 2 artillery's...
Ja dat menuutje heb ik nu ook bij tech 3 gevonden, je kan ook terugtechen, wist ik ook niet. Hoef ik enkel tech 3 engineers te bouwen.
Verder superpuike game, ik hoop de mijne snel te krijgen van gcshop!
Wat ik ook had was dat je de artillery niet kan stoppen (ook al klik je op stop). En de high end artillery hetzelfde...
Er is btw weinig defence vind ik, ik TA had je veel meer soorten defence, nu heb je enkel een point defence en verder 2 artillery's...
Ja dat menuutje heb ik nu ook bij tech 3 gevonden, je kan ook terugtechen, wist ik ook niet. Hoef ik enkel tech 3 engineers te bouwen.
Verder superpuike game, ik hoop de mijne snel te krijgen van gcshop!
...OCTiMod schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 21:56:
Intel E6600, 2GB Ram
DirectX 9.0c van Feb 07 + nieuwste drivers al gedownload? -_-
Je kan artillery wel stoppen, bij elke unit kan je op het controlepaneel een knop 'return fire' aanklikken. Dan zal die alleen maar terugschieten als er op hem geschoten wordt
damn ik was bezig met dat eerste blauwe ras opdracht 1 op normal. moet je van die power dingen capturen. Ik denk bij mezelf 'fuck it' ik maak die kleine basis zelf wel kapot 
Maar dan kom ik er dus echt _niet_ door
ben gister 1,5 uur bezig geweest ofzo maar het moment dat je iets kapot hebt maakt de enemy commander alweer een nieuwe 
Wat ik wel irritant vind is dat de tankjes vaak in een lange lint op hun doel afgaan zodat het voor de point-defence niet echt moeilijk target picken is
Maar dan kom ik er dus echt _niet_ door
Wat ik wel irritant vind is dat de tankjes vaak in een lange lint op hun doel afgaan zodat het voor de point-defence niet echt moeilijk target picken is
Met gewone tech3 builders moet je echter wel veel geduld hebben. 20 min vs 4 min van een opgewaardeerde sACU voor sommige experimentals. Zet er meerdere sACU's aan, en je kunt aan de lopende band experimentals blijven bouwen.BaT schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 01:36:
[...]
Nee en ja; was al eerder langs gekomen : met ELKE tech3 builder; en dan idd via dat knopje naast de plaatjes van de gebouwen om naar beneden te scrollen. Dus niet alleen met die 'extra commander' die door die gateway komt sjokken; een 'normale' tech3 builder volstaat ook.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Heb het spel nu uurtje of 4/5 gespeeld, mijn ervaring...
Vroeger speelde ik veel C&C, gewoon lekker legertje spelen
Mijn eerste indruk van SC was goed, draait vrij goed op me pc, dus heb geen klagen. De gameplay vind ik ietswat wennen omdat je niet met geld speelt maar met resources. Opzich ook weer een leuke vernieuwing. Daarnaast vind ik het upgrade naar tech1/2/3/exp leuk gedaan, en dat houd me aan het spelen. Kleine dingetjes, C&C gaf geen kick met 300+ units, SC gaat over de rooie!! Daarnaast is het soms heel iritant hoe de AI is gedraagd, Supreme is leuk om tegen te spelen, maar dat is dan ook de enige, medium doet niks, net als easy!!
Vroeger speelde ik veel C&C, gewoon lekker legertje spelen
Mijn eerste indruk van SC was goed, draait vrij goed op me pc, dus heb geen klagen. De gameplay vind ik ietswat wennen omdat je niet met geld speelt maar met resources. Opzich ook weer een leuke vernieuwing. Daarnaast vind ik het upgrade naar tech1/2/3/exp leuk gedaan, en dat houd me aan het spelen. Kleine dingetjes, C&C gaf geen kick met 300+ units, SC gaat over de rooie!! Daarnaast is het soms heel iritant hoe de AI is gedraagd, Supreme is leuk om tegen te spelen, maar dat is dan ook de enige, medium doet niks, net als easy!!
dus vandaag is de releasedatum ? dan ga ik straks even naar de FRS om hem te halen..
Gisteren lagen er al ruim voldoende limited editions (alle 3 de soorten) bij e-plaza.bones schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:41:
dus vandaag is de releasedatum ? dan ga ik straks even naar de FRS om hem te halen..
Volgens mij was de release hier dus al eerder deze week.
Maar als je een euro of 13 wilt besparen kun je hem beter bij cd-wow of play bestellen.
[ Voor 11% gewijzigd door Darth Malak op 16-02-2007 10:42 ]
jup. das dus echt niet te doen zo af en toe. dat doet hij op hard continu. loop je met 2 golven op de basis af. de eerste haalt alle point defense neer, maar tegen de tijd dat de 2e langskomt staat alles er alweerKaasplank schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 08:15:
damn ik was bezig met dat eerste blauwe ras opdracht 1 op normal. moet je van die power dingen capturen. Ik denk bij mezelf 'fuck it' ik maak die kleine basis zelf wel kapot
Maar dan kom ik er dus echt _niet_ doorben gister 1,5 uur bezig geweest ofzo maar het moment dat je iets kapot hebt maakt de enemy commander alweer een nieuwe
Je moet tijdens het rechtermuisklicken de ctrl of de shift indrukken (1 van de 2 weet zo niet meer welke) dan gaan ze in een breed front lopen. nog niet echt ideaal maar al wat beter.Wat ik wel irritant vind is dat de tankjes vaak in een lange lint op hun doel afgaan zodat het voor de point-defence niet echt moeilijk target picken is
net zo iritant. AA guns en missile launchers die voor je assault bots gaan lopen, terwijl je shield bots er veel te ver achteraan hobbelen
hehe het is me na 5 tries ook gelukt. mijn grootste probleem is eigenlijk de unit limit. ik besteed te veel units aan verdediging, waarna ik te weinig overhoud voor aanvallen.StarLite schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 00:00:
[...]
De truuk is:
spoiler:*Daarna kan je los gaan met je experimentals, ik had de grootste lol met mijn vloot van 10 schotels en 5 Gigantic colossussen.
Anders leg je je T3 battleships tegen de kust en mol je zo de ACU, dat is ook ERG efficient.
Ik blijf de transport boten missen, die air-ferrys zijn gewoon te gevoelig voor aa guns. elke keer als die boten weer kwamen opzetten was ik weer me halve lucht vloot kwijt
en het blijft gewoon krom dat je de eerste keer niet kunt winnen, omdat je niet weet wat er komt.
Sja ik ook. en als ik met 150 T2 gunships even 2 collossus neerleg zakt me fps ook in als een kaartenhuis. maar dat komt zo zelden voor dat dat het spel niet minder speelbaar maakt.maxoss schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:23:
conroe 6600 @ 3600 Mhz
8800 GTS
toch volgende maand eens een amd x2 kopen, kijken of dat heel veel schilt
[ Voor 13% gewijzigd door heuveltje op 16-02-2007 10:19 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ben je er vanavond?dstyle_nl schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:41:
Hamachi log-in voor de retail versie :
![]()
Over de performence: Ik heb gemerkt dat me proc gewoon smooth duizende units trekt maar de drops pas komen de battle begint. Gewoon puur videokaart lag is, videokaart wordt ook niet vol benut wat ik zie aan de hitte, hij komt niet boven de 60 graden (70+ in gpu heavy spellen).
Nu heb ik alleen de dx9c van feb niet gedownload maar of dit verschil maakt?
aa/af uit aan boeit ook niks, reso op 1024x768 gooien geeft echter wel weer een grote boost. Jammer van dit minpuntje, het is echter nog wel goed te spelen op me pc.
[ Voor 50% gewijzigd door evilpin0 op 16-02-2007 10:21 ]
Wat is het verschil tussen de limited edition en de normale dan >?Darth Malak schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:01:
[...]
Gisteren lagen er al ruim voldoende limited editions (alle 3 de soorten) bij e-plaza.
Volgens mij was de release hier dus al eerder deze week.
Gewoon ff bij play.com kijken. Kun je precies het verschil zien.bones schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:19:
[...]
Wat is het verschil tussen de limited edition en de normale dan >?
mmmmm 
"shal we play a game of world domination ? "

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Damm.. hoe groot is die map wel niet ?heuveltje schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 11:09:
mmmmm
[afbeelding]
Bruut he? Gister op zo'n 81x81 map gespeeld, dat is echt gaaf, spyplane doet er een paar minuten over om rond te komen en een lvl3 radar is net genoeg om 1/8 van de map te scannen.
Zit die map er standaard inheuveltje schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 11:09:
mmmmm
[afbeelding]
Waar heb je hem vandaan ?
Verwijderd
De balans is behoorlijk goed op dit moment. Tijdens de beta zijn veel zaken al opgelost. Er blijft echter nog genoeg over om te verbeteren, maar daar is GPG dat ook volop mee bezig. Verwacht nog vele patches, die het spel iedere keer weer beter maken.Darth Malak schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:53:
Trouwens, als ik het hier zo beluister hoor ik nogal wat negatieve klanken over de balans. Zijn er eigenlijk ook mensen die wel tevreden zijn?
Verwijderd
Het is een 3rd party map. Op www.gamereplays.org vind je al veel 3rd party maps.Thomaszki schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 11:43:
[...]
Zit die map er standaard inIs me anders gister niet opgevallen...
Waar heb je hem vandaan ?En de balk links heb ik ook nog geen optie voor gezien in het menu...
tis een 3rd party map. linkjeThomaszki schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 11:43:
[...]
Zit die map er standaard inIs me anders gister niet opgevallen...
Waar heb je hem vandaan ?En de balk links heb ik ook nog geen optie voor gezien in het menu...
zie ook http://www.rtscommunity.c...=getcat&db_id=2&cat_id=17
ze hebben zelfs een 1v1 map van seyton gemaakt. woepie
Kan/wil helaas nog niet online spelen, wacht nog op me pakketje van play.Envy007 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 11:36:
Bruut he? Gister op zo'n 81x81 map gespeeld, dat is echt gaaf, spyplane doet er een paar minuten over om rond te komen en een lvl3 radar is net genoeg om 1/8 van de map te scannen.
Wel betwijfel ik eerlijk gezegd of ik die heel grote maps zo vet vind. beng bang dat dat in enorme gevechten verzuild waarbij allebei de zeide niet echt veel winnen.
[ Voor 6% gewijzigd door heuveltje op 16-02-2007 12:05 ]
Leek mij in het begin ook niet zo vet grote gevechten, totdat ik zag effectief de ferry lines zijn. Geen probleem je hele leger een kilometertje of 50 verplaatsenheuveltje schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:02:
[...]
[...]
Kan/wil helaas nog niet online spelen, wacht nog op me pakketje van play.
Wel betwijfel ik eerlijk gezegd of ik die heel grote maps zo vet vind. beng bang dat dat in enorme gevechten verzuild waarbij allebei de zeide niet echt veel winnen.
Zo, gisteren eindelijk eens de 999 Units-mark aangetikt. Op zich heeft de PC er geen moeite mee, totdat je 400 units tegelijk een order geeft. Dan zakt de FPS even in.
Wat hier overigens al gezegd werd: de AI van zowel de computer als je eigen units is soms echt bagger:
- Het lopen in een "lint" naar een doelwit waardoor je mannetjes 1 voor 1 worden afgeschoten. Zelfs als je ze eerst groepeert en daarna verder stuurt doen ze dit.
- Je eigen defence-structures denken constant dat ze door rotsen heen kunnen schieten: op Fins Isle proberen ze constant vanaf de linkerkant units aan de rechterkant van de heuvel te raken. Dat is echt dom gedaan.
- Shield units blijven niet lekker bij "hun man" waardoor ze exposed zijn.
- Als je een technician laat helpen bij een landfactory blijft hij als active aangemerkt staan, ookal doet de factory niets meer. Dat is niet handig als je op zoek moet naar je units.
- Techs die zichzelf opsluiten binnen een muurtje...
Een aantal van deze zaken zouden toch wel opgelost moeten zijn na een open beta?
Wat hier overigens al gezegd werd: de AI van zowel de computer als je eigen units is soms echt bagger:
- Het lopen in een "lint" naar een doelwit waardoor je mannetjes 1 voor 1 worden afgeschoten. Zelfs als je ze eerst groepeert en daarna verder stuurt doen ze dit.
- Je eigen defence-structures denken constant dat ze door rotsen heen kunnen schieten: op Fins Isle proberen ze constant vanaf de linkerkant units aan de rechterkant van de heuvel te raken. Dat is echt dom gedaan.
- Shield units blijven niet lekker bij "hun man" waardoor ze exposed zijn.
- Als je een technician laat helpen bij een landfactory blijft hij als active aangemerkt staan, ookal doet de factory niets meer. Dat is niet handig als je op zoek moet naar je units.
- Techs die zichzelf opsluiten binnen een muurtje...
Een aantal van deze zaken zouden toch wel opgelost moeten zijn na een open beta?
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Dat kan je oplossen doormiddel van rechts klik en dan slepen. Dan kan je de formatie bepalen en hoe ze er komen staan. Met de linkermuisknop kan je een andere formatie kiezen.Kaasplank schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 08:15:
...
@ hierboven: Het lint lopen en dat de shield units niet bij blijven kan je dus oplossen door ze een formatie move te geven.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 12:13 ]
Zijn er nog een paar algemene tips om de gameplay sneller te maken.
Heb v-cync al uitgezet, rest staat op medium enzo, specs van me laptop hieronder.
Misschien is er een config waar je wat aan kan tweaken of andere tips, ik start m vaak op en zet hem via ctrl alt del op 'hoger dan normaal'
Heb v-cync al uitgezet, rest staat op medium enzo, specs van me laptop hieronder.
Misschien is er een config waar je wat aan kan tweaken of andere tips, ik start m vaak op en zet hem via ctrl alt del op 'hoger dan normaal'
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Voor het lintlopen is dat logisch, die optie heb ik gemist. Thanx. Voor het schild-mannetje zou ik de "assist"optie logischer hebben gevonden.Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:11:
[...]
Dat kan je oplossen doormiddel van rechts klik en dan slepen. Dan kan je de formatie bepalen en hoe ze er komen staan. Met de linkermuisknop kan je een andere formatie kiezen.
@ hierboven: Het lint lopen en dat de shield units niet bij blijven kan je dus oplossen door ze een formatie move te geven.
Wel prachtig trouwens om, als je lang bezig bent geweest, een nuke te gooien en de camera "omlaag"te brengen achter je eigen basis. Mooie shots
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik heb net een pc samengesteld. Ik zit nu met de monitor. 19" normaal of 19 of 20" wide screen wat zijn jullie ervaringen??? wat is het beste voor games
Voor supcom zijn 2 monitoren wel handig denk ik. Ik zou zelf een widescreen nemen, meeste nieuwe spellen hebben daar ondersteuning voor.Greekmaster schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:37:
Ik heb net een pc samengesteld. Ik zit nu met de monitor. 19" normaal of 19 of 20" wide screen wat zijn jullie ervaringen??? wat is het beste voor games
cheiron schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:36:
Wel prachtig trouwens om, als je lang bezig bent geweest, een nuke te gooien en de camera "omlaag"te brengen achter je eigen basis. Mooie shots
@GReekmaster: ik zou gewoon voor de 20" breedbeeld gaan. Ik speel met 180x1050 en ik heb niet echt het gevoel dat ik geen overzicht heb. Alhoewel ik andere mensen daar dan weer wel over bezig hoor...maar ik denk dat dat wellicht meer persoonlijk is.
Ik heb een 32 inch tv die ik wel eens gebruik om te gamen, widescreen pc gamen is opzich wel flex. Alleen bij supcom is vindt ik het beeld veel te klein worden met een widescreen (door ui). Het speelt dan ook veel fijner vindt ik op mijn 19inch lcd.Greekmaster schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:37:
Vergeet niet dat je bij 19 inch 5:4 aanzienlijk meer beeld oppervlakte heb dan bij 19 wide in 16:9.
Ook bij spellen waar je veel omhoog moet kijken zoals battlefield/tom raider ect ect vindt ik5:4 het betere formaat als de actie snel is zul je namelijk ook niks tot weinig meenemen wat er aan de zijkant van je widescreen scherm gebeurt terwijl je wel ziet wat er boven je gebeurt. Maargoed dat is mijn ervaring
2 X 17 INCH !
Sereus dual screen ruled de pan uit. ben nu op zoek naar een 2e monitor om het ook te doen.
(mijn tv als 2e scherm werkt ietwat onhandig
)
Sereus dual screen ruled de pan uit. ben nu op zoek naar een 2e monitor om het ook te doen.
(mijn tv als 2e scherm werkt ietwat onhandig
draai de ui dan naar links ? zou perfect moeten zijn lijkt neevilpin0 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 14:00:
[...]
Ik heb een 32 inch tv die ik wel eens gebruik om te gamen, widescreen pc gamen is opzich wel flex. Alleen bij supcom is vindt ik het beeld veel te klein worden met een widescreen (door ui). Het speelt dan ook veel fijner vindt ik op mijn 19inch lcd.
Nope, zie je niet alle je units als je ze geselecteerd heb en que's van een fabrieken zie je ook niet volledig. Bij althans.heuveltje schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 14:07:
[...]
draai de ui dan naar links ? zou perfect moeten zijn lijkt ne
Wat lijkt deze game me toch strak in dual screen
Mocht ik hem serieus online ga spelen wordt me graka zeker geupgraded naar een dual screen capable.
Misschien domme vraag maar is het mogelijk door een simpel pci vga kaartje eirn te doen om alsnog dual screen te kunne gebruiken?
[ Voor 35% gewijzigd door evilpin0 op 16-02-2007 14:23 ]
Verwijderd
ja dat kan, maar daar kan je natuurlijk geen SUPCOM op spelen.. dat trekt zo'n kaartje nooit 
denk nieteens dat er PCI kaartjes met PS 1.6 te vinden zijn.
@hieronder: zou gewoon redelijk moeten werken.. 81x81 maps zou ik niet doen, maar simpele maps moeten geen probleem zijn.
Hoezo draaide hij slecht? op mijn xp-m2600+ @ 2.3Ghz, 1GB pc3200, NF2,Ati 9600xt @ 575/350 draaide hij bij redelijk soepel op low detail. Ik zou er zelf niet mee willen spelen online, maar jou systeem is stukken sneller. M'n harde schijf is misschien wat sneller, maar ik bespeur toch amper schijfactiviteit tijdens het spelen.. dus vraag me af of dat uberhaupt iets uit maakt.
denk nieteens dat er PCI kaartjes met PS 1.6 te vinden zijn.
@hieronder: zou gewoon redelijk moeten werken.. 81x81 maps zou ik niet doen, maar simpele maps moeten geen probleem zijn.
Hoezo draaide hij slecht? op mijn xp-m2600+ @ 2.3Ghz, 1GB pc3200, NF2,Ati 9600xt @ 575/350 draaide hij bij redelijk soepel op low detail. Ik zou er zelf niet mee willen spelen online, maar jou systeem is stukken sneller. M'n harde schijf is misschien wat sneller, maar ik bespeur toch amper schijfactiviteit tijdens het spelen.. dus vraag me af of dat uberhaupt iets uit maakt.
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 14:31 ]
De demo draaide niet echt vlot bij mij (zie specs in mijn sig), vraag me af of iemand mij kan vertellen of het de moeite is om het hele spel aan te schaffen?
Ik zou het dan vooral aanschaffen voor de multiplayer...
Ik zou het dan vooral aanschaffen voor de multiplayer...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Cracks / mods / niet officiële patches voor de closed bèta horen niet in dit topic thuis!
Er mag hier dus ook niets over gepost worden!
Er mag hier dus ook niets over gepost worden!