[RTS] Supreme Commander - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 11.470 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

Hehe, heb net een missie verloren, maar als je hebt verloren, kan je gewoon verder gaan met de volgende missie :S of nahja, je krijgt zeg maar een soort debriefing, en daarin staat dat je hebt verloren enz, maar dat je gewoon door kan gaan.

Ik ging trouwens heel erg raar dood.. had mijn ACU voledig geupgrade (shield + sterker wapen + sneller reparatie) maar toen kwam de tegenstander haar ACU.. en die maakte mij af met 1 schot :S

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Wow, zo een groot kanon maakt wel heel snel een einde aan een potje tegen de normal computer. Even inkomen ;)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~boog0036/stuff/commander.JPG

[ Voor 47% gewijzigd door cheiron op 13-02-2007 21:19 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 11:10
Zo net even een paar uur gespeeld. En ik dacht even mijn eerste indruk posten, volg dit topic al een tijdje maar had nog niets gepost.
Om te beginnen; wat een verslavende game! Heb er zo een paar uur achter elkaar opzitten. Tactisch veel mogelijkheden en ben ook nog niet echt op gameplaytekortkomingen gestoten (nee, heb nog geen waypointachtige taferelen gebruikt nee :) )

Waar ik wel een beetje droevig van wordt is de fps af en toe. Ik heb al getest met de settings op high en alles op low, maar het maakt nauwelijks wat uit. Dus ik dacht dan moet het puur en alleen aan mijn processor liggen, beestje staat inmiddels op 2.6GHz geklokt, maar goed. Dus ik taskmanager opengezet en verder gamen. En als ik nu af en toe alt+tab doe, dan zie ik dat core 1 gewoon vol wordt belast. Maar ook core 2, alleen core 2 maar voor 50%. Een beetje jammer dus dat het spel niet helemaal voor dual-core is geoptimaliseerd. Zouden toch een hoop mensen blij van worden.
Als iemand nog tips heeft voor een hogere fps. Laat maar horen!

Ik ga zo weer verder gamen 8)

edit: voor specs zie sig. en bedacht me net dat de game misschien niet goed voor SLI is geoptimaliseerd. Iemand anders met SLI al ervaring op gedaan?

[ Voor 6% gewijzigd door Gurneyhck op 13-02-2007 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Iemand bekend met een locatie anders dan fileplanet waar ik de tutorials kan bekijken ?!

Ik weiger geld te betalen voor fileplanet, en heb niet zo gek veel zin om telkens in een cue van 30min+ te wachten :D

Vind het toch wel best triest eigenlijk, demo is over 1 gieg groot, kun je toch wel wat tutorial filmpjes bij keilen :? . Ti's niets anders dan fileplanet promoten, erg jammer allemaal :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste indruk: Wat een drukke interface! En idd, het loopt vrij traag zonder dat je daar echt veel eyecandy voor terugkrijgt. Niet mijn spel dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het een tijdje zitten doen, en ik moet zeggen dat er wel wat strategieflaws inzitten...

Gewoon een quantum gateway bouwen en die 2de commander bovenop de vijand gooien, practisch altijd winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 22:53:
Ik heb het een tijdje zitten doen, en ik moet zeggen dat er wel wat strategieflaws inzitten...

Gewoon een quantum gateway bouwen en die 2de commander bovenop de vijand gooien, practisch altijd winst.
Gast als iemand een 2de commander op je ei gooit ben je al veelste lang bezig...

Waarom strategieflaws? Het is toch gewoon een tactiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat soort ongein werkt prima tegen de AI uiteraard, maar tegen een (redelijke) menselijke speler zal dat er niet inzitten. Meeste games komen uberhaupt niet eens zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:06
Klopt niets van. Op high settings haal ik met mijn 7600GT meer Fps dan zij daar zeggen. Sup com is behoorlijk CPU limited en niet GPU. En supreme commander isbehoorlijk speelbaar op 15 fps. zolang het geluid niet stotterd is het zelfs speelbaar op 5 fps :). En ik heb een fatsoenlijke dual core cpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
wat voor cpu heb je dan? en hoe hard loopt ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Gurneyhck schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 00:05:
wat voor cpu heb je dan? en hoe hard loopt ie?
Opteron 170 @ 2.5 ghz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:56

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 22:53:

Die subcommanders ontploften in de eerdere beta's met een enorme explosie, maar dat doet ie al een tijdje niet meer :)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 23:00:
[...]

Gast als iemand een 2de commander op je ei gooit ben je al veelste lang bezig...

Waarom strategieflaws? Het is toch gewoon een tactiek?
Ik deed er een uur en een kwartier over.
En ik vind het dus een foutje, omdat dit het veel te makkelijk maakt, het hoort niet zo snel te gaan.
Als je met 1 menneke kunt winnen vind ik dat een fout, en de vijand kan hem practisch niet tegenhouden, want dan geeft ie meltdown en ligt alsnog alles aan gort.
Kanarie schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 00:29:
[...]

Die subcommanders ontploften in de eerdere beta's met een enorme explosie, maar dat doet ie al een tijdje niet meer :)
Bij mij wel, geeft ie alsnog een meltdown hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een topspel dit, de performance is echt geweldig vergeleken met de Beta. Ik moet wel zeggen dat je echt gef*cked bent als je geen dual-core heb, want zodra het een beetje druk begint te worden zakt je FPS naar <5.

Ik heb dit spel eens op een dual-core laptop geinstalleerd en het verschil is echt fenomenaal qua performance :o Toch maar even die 600 euro regelen voor die setup upgrade!

Ik ben maar gewoon begonnen met de UEF campaign trouwens :P Ben nu bezig met de 2e missie.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2007 08:15 . Reden: Verkeerde smilie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:49
Versteegrob schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:01:
Tering dat iedereen nu al de illegale versie binnen heeft. Is er kans dat ik het spel vrijdag binnen heb van play.com?
Net ff de status van m'n bestelling bij Play.com gecontrolleerd. Die staat nu op "packing", dus ik neem aan dat hij vandaag verzonden zal worden. Uit eerdere ervaringen met Play.com moet je rekenen op een levertijd van ongeveer een week, dus mid-volgende week verwacht ik SupCom binnen te hebben. Nog ff geduld hebben dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 22:50:
Mijn eerste indruk: Wat een drukke interface! En idd, het loopt vrij traag zonder dat je daar echt veel eyecandy voor terugkrijgt. Niet mijn spel dus!
omg, druk eens in een felle battle op ctr+alt+f1 dan heb je fullscreen beeld zonder interface, ik weet niet of je alles op ver low draait maar de gfx zijn bij mij ongekend. 1 woord: Wauw

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:26
Heb nu 2 tegen de pc gespeeld. Heb met de Cybran 2x die heavy arterially installation gebouwd,
stond ie na lang wacht klaar
click rusting met attack op vijand maar dat ding deed niks !? (ik had complete radar dekking )
doe ik iets fout ?

ook in een sandbox zo'n experimental bebouwd dat zijn wel coole dingen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Teunis op 14-02-2007 10:26 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Adlermann schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 00:00:
Klopt niets van. Op high settings haal ik met mijn 7600GT meer Fps dan zij daar zeggen. Sup com is behoorlijk CPU limited en niet GPU. En supreme commander isbehoorlijk speelbaar op 15 fps. zolang het geluid niet stotterd is het zelfs speelbaar op 5 fps :). En ik heb een fatsoenlijke dual core cpu.
In dat artikel hebben ze getest op een Intel Core2Duo systeem met verschillende grafische kaarten. Volgens mij heb ik eerder al gezien dat SupCom op de een of andere manier beter van de AMD dual-core CPU's gebruik maakt dan van de Intel dual-cores. Misschien dat AMD's Dual-Core optimizer tooltje hierin een significante rol speelt? (zie dat jij een AMD Opteron draait, dus vandaar dat jouw performance beter is... ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zowel de beta als het orgineel nu gespeeld, maar wat mij opvalt is dat de AI veel minder is geworden. In de beta versie moest je bij een easy tegenstander al flink doorbouwen en deze viel konstant aan. In het orgineel is zelfs een medium tegenstander heel makkelijk te verslaan. In de skirmish mode valt ie niet eens aan.
Heb nog niet tegen de hard AI gespeeld, hopelijk is dat beter. Zal vanavond wel weer eens een potje proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 10:46:

Heb nog niet tegen de hard AI gespeeld, hopelijk is dat beter. Zal vanavond wel weer eens een potje proberen
in de demo is easy en normal inderdaad goed te doen maar hard is toch wel een flinke mep moeilijker. Ik was nog druk bezig met bouwen toen de AI met 2 experimental units m'n basis binnenkwam :')

verschil tussen normal en hard is echt als dag en nacht imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 10:46:
Ik heb zowel de beta als het orgineel nu gespeeld, maar wat mij opvalt is dat de AI veel minder is geworden. In de beta versie moest je bij een easy tegenstander al flink doorbouwen en deze viel konstant aan. In het orgineel is zelfs een medium tegenstander heel makkelijk te verslaan. In de skirmish mode valt ie niet eens aan.
Ik heb nu al een tijd de demo gespeelt en speel nu ook de volle versie en 1 ding valt me wel op met Hard AI(geen idee hoe dit zit met easy/medium). Ze vallen alleen aan met die kleine tech1 robotjes en bommenwerpers(maakt niet uit welke tech factory ze hebben) op kleine maps hebben ze af en toe ook nog wat artilerie die op me schiet en dan komen ze opeen met een experimental aanzetten die meestal door mijn defensie heenscheurt opweg naar mijn commander. Als deze gekilled is(ten koste van m'n halve basis :'() vallen ze weer aan met die tech1 robotjes tot de volgende Experimental klaar is.

Komt dit bij jullie ook voor of doe ik wat fout?

Is dit bij meer mensen voorgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:24

marapuru

db.

Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 07:07:
Heb de tactiek gisteravond ook al even geprobeerd maar het werkt niet zoals jij zegt, de explosie is lang niet zo groot als bij de normale commander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Envy007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11-2023
Haay schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 10:26:
[...]

In dat artikel hebben ze getest op een Intel Core2Duo systeem met verschillende grafische kaarten. Volgens mij heb ik eerder al gezien dat SupCom op de een of andere manier beter van de AMD dual-core CPU's gebruik maakt dan van de Intel dual-cores. Misschien dat AMD's Dual-Core optimizer tooltje hierin een significante rol speelt? (zie dat jij een AMD Opteron draait, dus vandaar dat jouw performance beter is... ;) )
Dat zou wel grappig zijn als AMD beter draait, want ze worden gesponsord door Intel, 'Play to win with Intel Core 2 Extreme', staat zo'n logo bij de aftititeling van de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Misschien hoort het hier niet helemaal thuis. Maar het lijkt erop dat EA Games, supreme commander een hak wil zetten:
Demo Command & Conquer 3 komt op 20 februari
Nieuws | 14 februari 2007 - EA heeft bekend gemaakt dat er een demo voor Command & Conquer 3: Tiberium Wars op dinsdag 20 februari zal verschijnen.

In Command & Conquer 3 zal de oude vijand Kane weer helemaal terug zijn. Hij heeft voert de Brotherhood of Nod aan en leidt ze in een enorme wereldwijde aanval op de Global Defense Initiative en de enkele overgebleven Blue Zones.
bron: http://www.insidegamer.nl...-komt-op-20-februari.html
Snel even een demo launchen zodat mensen toch misschien nog gaan twijfelen of ze SC moeten aanschaffen. Ze knijpen hem dus blijkbaar bij EA... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
cheiron schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 21:19:
Wow, zo een groot kanon maakt wel heel snel een einde aan een potje tegen de normal computer. Even inkomen ;)
[afbeelding]
Hoe kan je zo inzommen? Ik bekijk de map steeds van bovenaan, en bij options kan ik nergens m'n keyboard configureren (of kijk ik zo verkeerd ?).

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Gurneyhck schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:42:
Misschien hoort het hier niet helemaal thuis. Maar het lijkt erop dat EA Games, supreme commander een hak wil zetten:

[...]

Snel even een demo launchen zodat mensen toch misschien nog gaan twijfelen of ze SC moeten aanschaffen. Ze knijpen hem dus blijkbaar bij EA... ;)
Ik vindt C&C niet tevergelijken met supcom, supcom gaat zoveel dieper.
Ik supcom kan je blijven bouwen tot je een ons weegt. Moet er wel bij zeggen dat supcom erg vermoeied is om te spelen, vooral na een aantal jointjes :z Gewoon teveel te doen.

Maarja, de eerste groote battle met tech1 units zagen er al gruwlijk uit (wel ff interface weghalen als de actie komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Hacku schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:48:
[...]

Hoe kan je zo inzommen? Ik bekijk de map steeds van bovenaan, en bij options kan ik nergens m'n keyboard configureren (of kijk ik zo verkeerd ?).
scrollen? simpeler kan het niet... |:( verkeerd gelezen..

[ Voor 4% gewijzigd door Occy74 op 14-02-2007 11:52 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Laatst online: 23-06 15:15
Hacku schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:48:
[...]

Spatie ingedrukt houden en met de muis bewegen.
Werkt alleen wanneer je al een stuk bent ingezoomed, is een bepaalde grens vanwaaraf het niet meer mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrmali schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:09:
[...]

Heb de tactiek gisteravond ook al even geprobeerd maar het werkt niet zoals jij zegt, de explosie is lang niet zo groot als bij de normale commander
Ben ik ook achter gekomen, bleek dat ik ipv van dood ging, dat ik de commander van de vijand kapot schoot, ik neem mijn woorden terug... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Envy007
Net even een rondje online shops gedaan en de prijzen varieren van 37 eu tot 54 eu.

CD WOW! 37 eu
http://www12.cd-wow.nl/de...ct_code=1867327&subcat=pc

PcMedia 44 eu
http://www.pcmedia.nl/index.html?cdrom/12589.htm

Bart Smit 50 eu
http://www.bartsmit.com/s...nuID=238&productID=146636

Dit zijn allemaal shops zonder creditcard, want die heb ik niet en wil ik niet.
play.com enzo zijn voor mij geen optie.

Iemand meningen / toevoegingen? Vooral wanneer iemand ervaring heeft met CD WOW!, wil ik het graag weten, kende het totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Cdwow is een hele goede zaak. Erg goedkoop, snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden. Reeds 2 keer bij besteld en 2 keer geen enkel probleem ervaren.
evilpin0 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:50:
[...]

Ik vindt C&C niet tevergelijken met supcom, supcom gaat zoveel dieper.
Ik supcom kan je blijven bouwen tot je een ons weegt.
Dat is natuurlijk onzin, het zijn allebei basic RTS'en gebaseerd op het simpele (maar ó zo leuke) dune2. Het bouw-een-basis-en-knal-je-vijand-kapot-principe.
En er zijn ongetwijfeld mensen die twijfelen welke ze nu moeten gaan kopen.

[ Voor 60% gewijzigd door Gurneyhck op 14-02-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idem dito. Ook al verschillende malen besteld, altijd binnen een week in huis. Heb er nu Armed Assault in de pre order staan. Eerste keer dat ik er pre-order, de overige games diek ik besteld had waren al uit.

Over Supcom, wat een geweldige game. De potjes duren echt lekker lang, en je hebt zooooveel mogelijkheden en dingen te doen. Helemaal geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Gurneyhck schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 13:02:
[...]

Dat is natuurlijk onzin, het zijn allebei basic RTS'en gebaseerd op het simpele (maar ó zo leuke) dune2. Het bouw-een-basis-en-knal-je-vijand-kapot-principe.
En er zijn ongetwijfeld mensen die twijfelen welke ze nu moeten gaan kopen.
Meeste fps zijn gebasseert op: Schiet je vijand door en die komen ook in verschillende genres uit.
Zullen wel mensen twijfelen maar toch vindt ik supcom heel anders dan elke andere rts game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

sPENKMAN schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 16:03:
Totdat je weer kan hosten kan de file van mijn server afgeplukt worden. Zal niet al te snel zijn, mijn upload gaat tot 1.4MB/ps (10Mbit)

http://files.spenkman.nl/supremecommanderdemo.zip
Ik ben de demo weer aan het hosten met ingang van vandaag (100Mbit ftp server):
FTP link naar demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Envy007
Ok! Gurneyhck en uploader26 bedankt voor de reacties!
Cdwow it is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Envy007 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 12:53:
Net even een rondje online shops gedaan en de prijzen varieren van 37 eu tot 54 eu.

CD WOW! 37 eu
http://www12.cd-wow.nl/de...ct_code=1867327&subcat=pc

PcMedia 44 eu
http://www.pcmedia.nl/index.html?cdrom/12589.htm

Bart Smit 50 eu
http://www.bartsmit.com/s...nuID=238&productID=146636

Dit zijn allemaal shops zonder creditcard, want die heb ik niet en wil ik niet.
play.com enzo zijn voor mij geen optie.

Iemand meningen / toevoegingen? Vooral wanneer iemand ervaring heeft met CD WOW!, wil ik het graag weten, kende het totaal niet.
http://www.blahdvd.com/bl...oductid=GAMES-THQ08664-O4
€26.49

Heb persoonlijk al bij play, blahdvd en cd-wow dingen besteld. Over alledrie niet te klagen, ik pak gewoon de goedkoopste, vrij simpel.
Edit: ah I see, zonder creditcard, k zou het toch eens overwegen, prijsverschil is soms enorm.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2007 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Envy007
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 14:03:
[...]

http://www.blahdvd.com/bl...oductid=GAMES-THQ08664-O4
€26.49

Heb persoonlijk al bij play, blahdvd en cd-wow dingen besteld. Over alledrie niet te klagen, ik pak gewoon de goedkoopste, vrij simpel.
Edit: ah I see, zonder creditcard, k zou het toch eens overwegen, prijsverschil is soms enorm.
Klopt, blah is het goedkoopst maar ook alleen creditcard en die heb ik niet, dus valt ie af.
Uhm jah :) edited.
Tot nu toe red ik het nog wel zonder creditcard, bestel ook niet veel in het buitenland.

[ Voor 9% gewijzigd door Envy007 op 14-02-2007 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

ik loop net de bartsmit binnen en wat ligt daar : supreme commander
meteen meegenomen en thuis geinstalld :D

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamevision, €39,89.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
Wauw, als de prijzen zo snel droppen dan haal ik hem binnenkort ook snel in huis !!! :)

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Ik heb een copy. Dynabyte heeft ze al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Envy007
Prijzen bij dynabyte en bart smit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Supreme commander: €26.49
New computer €1400 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:46

Hu9o

Schokkend

Helza schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 15:55:
Supreme commander: €26.49
New computer €1400 :(
en wat is er dan 'priceless' :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man dit zuigt hard.
De demo speelde ik zonder problemen whatsoever, maar bij de full version krijg ik op dezelfde instellingen random crashes en reboots.

Drivers heb ik al ge-update, en ik gebruik de Directx versie die de game zelf installeert, obviously.

Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Bedankt voor de tip heren, de dynabyte had hem inderdaad.
Envy007 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 15:52:
Prijzen bij dynabyte en bart smit?
Dynabyte: 49,95

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lullig dat uit de winkel vissen vaak nog sneller is dan pre-order :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
  • Laatst online: 07-09 13:37
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 16:33:
Lullig dat uit de winkel vissen vaak nog sneller is dan pre-order :(
Daarom ben ik een grote voorstander van download pre-order. Die dan na 2 dagen pas actief is. En pas na 4 dagen in de winkel te verkrijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand met het spel me ook vertellen of GPGnet al online is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:19
(jarig!)
Erg jammer dat 't precies voor mijn wintersport uitkomt, maar zolang mijn nieuwe PC er nog niet is, maakt het ook niet zo heel veel uit.

Ik hoop dat het via het netwerk net zo leuk speelt als met TA en dat ik niet 4 originele versies nodig heb om met mijn broertjes te kunnen spelen, al ben ik bang van wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Teunis schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 10:25:
Heb nu 2 tegen de pc gespeeld. Heb met de Cybran 2x die heavy arterially installation gebouwd,
stond ie na lang wacht klaar
click rusting met attack op vijand maar dat ding deed niks !? (ik had complete radar dekking )
doe ik iets fout ?

ook in een sandbox zo'n experimental bebouwd dat zijn wel coole dingen :)
De T3 artillery kan niet binnen de rode cirkel schieten, dus je hebt een aardig grote map nodig om iets te kunnen raken.
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 07:07:
[...]

Ik deed er een uur en een kwartier over.
En ik vind het dus een foutje, omdat dit het veel te makkelijk maakt, het hoort niet zo snel te gaan.
Als je met 1 menneke kunt winnen vind ik dat een fout, en de vijand kan hem practisch niet tegenhouden, want dan geeft ie meltdown en ligt alsnog alles aan gort.
In de final doet de subcom ontploffing nog maar 1000 damage, niet eens genoeg om een T3 bot te mollen dus :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 16:30:
Man dit zuigt hard.
De demo speelde ik zonder problemen whatsoever, maar bij de full version krijg ik op dezelfde instellingen random crashes en reboots.

Drivers heb ik al ge-update, en ik gebruik de Directx versie die de game zelf installeert, obviously.

Iemand anders hier ook last van?
De directx versie die bij de game zit, is de oktober2006 update. Installeer eens de allernieuwste februari2007update, die vind je vast wel op guru3d.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Laatst online: 14:29
Yup Inderdaad, dynabyte heeft inderdaad een aantal speclial editions binnen gekregen.
Ik ben d'r nu eentje aan het installeren. Maar ik krijg ook meteen een rare foutmelding.

Deamon tools stopt er mee tijdens de install. Install gaat zelf wel gewoon door, nieuw trukje van securom of gewoon vista vaagheid/toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Helaas mijn pc trekt het in zwaare battles met alles op medium, 1280x1024 2x :(

Had toch op beter performence gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 16:45:
Kan iemand met het spel me ook vertellen of GPGnet al online is?
Heb al wat games gespeeld. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:26
Lekker kut dat die nu al in de winkel ligt:( Dan had ik hem liever vandaag gehaald. Waarom schijnlijk heb ik hem dan pas volgende week. Play.com heeft hem nog niet eens verzonden, wat nou PRE - ORDER~!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen jammer dat er maar 15 mensne online zijn en er geen games gehost worden.

edit.

Bij een clean install zegt GPGnet"''Your SupCom appearsto be corrupted and/or modified. Please re-install SupCom.

Heb ik dus gedaan, werkt nog steeds niet >.> Wtf. Iemand hetzelfde probleem?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2007 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Kunnen jullie wat fotos posten van vette screenshots. Verder mensen nog wat nieuwe dingen tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
evilpin0 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:41:
Helaas mijn pc trekt het in zwaare battles met alles op medium, 1280x1024 2x :(

Had toch op beter performence gehoopt.
Als je met 2x, 2x AA bedoelt. Waarom zet je dat dan niet uit? SC heeft sowieso niet echt AA nodig, alles is van nature al erg scherp. En 2x AA helpt toch nooit zoveel dat het de moeite is, dat vind ik dan toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

Zarkov schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:40:
Yup Inderdaad, dynabyte heeft inderdaad een aantal speclial editions binnen gekregen.
Ik ben d'r nu eentje aan het installeren. Maar ik krijg ook meteen een rare foutmelding.

Deamon tools stopt er mee tijdens de install. Install gaat zelf wel gewoon door, nieuw trukje van securom of gewoon vista vaagheid/toeval?
Spel heeft geen problemen met een redelijk nieuwe versie van D-tools (heb zelf 4.03) dus dat zal toch iets vista geintje zijn.

Ben zelf in grote verwachting van mijn pakketje van play :)

Verder snap ik al die drukte om de specs niet echt. Heb zelf een amd 3600+ en een 7800GT. en de campaing missies gaan tot nu toe prima.

Hik wel tegen iets anders aan.
Kun je uit een bestaande build que nog iets verwijderen ?
heb nu wel eens dat ik een conbot 20 gebouwen in de que zet. en dan zijn al die plekken al bezet :(
ook als je er wat overheen wilt bouwen.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Gurneyhck schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 18:08:
[...]

Als je met 2x, 2x AA bedoelt. Waarom zet je dat dan niet uit? SC heeft sowieso niet echt AA nodig, alles is van nature al erg scherp. En 2x AA helpt toch nooit zoveel dat het de moeite is, dat vind ik dan toch.
Omdat ik een Acer 1951 19inch lcd heb en die is echt rete scherp, aa veriest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

heuveltje schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 18:38:
Hik wel tegen iets anders aan.
Kun je uit een bestaande build que nog iets verwijderen ?
heb nu wel eens dat ik een conbot 20 gebouwen in de que zet. en dan zijn al die plekken al bezet :(
ook als je er wat overheen wilt bouwen.
Ctrl+shift+rechtermuisknop, zelfde als waypoints verwijderen.
je kan ook de gebouwen verplaatsen met shift en sleep.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gurneyhck schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:23:
[...]

De directx versie die bij de game zit, is de oktober2006 update. Installeer eens de allernieuwste februari2007update, die vind je vast wel op guru3d.com
Hij blijft maar crashen =(.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
heb de full version van sc en die speelt echt wel beter dan de demo.

alles gata een stuk sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Haha, net op het nippertje gewonnen van een normal ai (jaja.. ik ben geen game-held). Ik was druk aan het bouwen en zat al een hele tijd op Tech 3. Dus goede defence turrets, een dikke battleship, 10 bombers, 30 light infantery etc. etc en natuurlijk overal energy shields omheen.

Zie ik opeens toch mijn energy shields stuk voor stuk stoppen! Heeft die rotcomputer een artillery+ gemaakt! Ack! En aangezien hij, bijna net als ik, verder alleen maar defence had, kon ik hem ook niet compleet aanvallen. Dus mn battleship + artillery zijn kant op. Stapt toevalligerwijs net zijn commander buiten het energyshield :D

Natuurlijk begint al mijn artillery op hem te schieten met als resultaat: Gewonnen :D

Op het nippertje dus. Wel vervelend trouwens die heavy artillery, dat vernietigd in no time je basis!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreatorX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-01-2024
Jaja..tis wat he :) Ik moet zeggen, C&C3 ziet er weliswaar NET iets gelikter uit op de scr.shots, maar SupCom vind ik toch meer diepgang hebben dan wat ik ooit in het C&C-genre gespeeld heb. Voor zo ver ik weet had je daar altijd een limiet aan units enzo...bij SupCom is het maar de vraag hoe lang het duurt voor je PC het niet meer trekt met al die units op je scherm :P Natuurlijk, het is een RTS, maar hier zit toch meer Strategy in dan menig ander spel vind ik.

Ik snap ook niet dat er mensen zijn die over AI zit te klagen? Ik vind em best sterk. Als ik Skirmish opstart kan ik uit een stuk of 7 verschillende soort AI kiezen en ook een Balanced AI, das niet verkeerd vind ik :) Sure, er is altijd wel iemand die het spel goed kan spelen en vrij vlot wint, maar ik vind de AI hier toch wel stukken beter dan wat ik tot nu toe ben tegen gekomen in dit genre :) Het ergste vind ik nog dat je zo een paar uur kwijt als het niet goed gaat :P Erg verslavend hahaha!

Ik heb wel een paar keer gewonnen maar verliezen gaat net zo hard...ik denk ook steeds dat als ik een nieuw spel begin dat ik het wel weet, dus een strategie ga nemen ;) Ik volle defense gebouwd (natuurlijk net niet op tijd voor het grote geschut te bouwen) komt tie gewoon ff met een Fatboy binnenwalsen :S Spelletje daarna had ik zo'n Independence Day-schotel gebouw (Aeon) :P Was ook net op tijd aangezien de tegenstander daar ook net mee aan kwam zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KreatorX schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 21:41:
Jaja..tis wat he :) Ik moet zeggen, C&C3 ziet er weliswaar NET iets gelikter uit op de scr.shots, maar SupCom vind ik toch meer diepgang hebben dan wat ik ooit in het C&C-genre gespeeld heb. Voor zo ver ik weet had je daar altijd een limiet aan units enzo...bij SupCom is het maar de vraag hoe lang het duurt voor je PC het niet meer trekt met al die units op je scherm :P Natuurlijk, het is een RTS, maar hier zit toch meer Strategy in dan menig ander spel vind ik.

Ik snap ook niet dat er mensen zijn die over AI zit te klagen? Ik vind em best sterk. Als ik Skirmish opstart kan ik uit een stuk of 7 verschillende soort AI kiezen en ook een Balanced AI, das niet verkeerd vind ik :) Sure, er is altijd wel iemand die het spel goed kan spelen en vrij vlot wint, maar ik vind de AI hier toch wel stukken beter dan wat ik tot nu toe ben tegen gekomen in dit genre :) Het ergste vind ik nog dat je zo een paar uur kwijt als het niet goed gaat :P Erg verslavend hahaha!

Ik heb wel een paar keer gewonnen maar verliezen gaat net zo hard...ik denk ook steeds dat als ik een nieuw spel begin dat ik het wel weet, dus een strategie ga nemen ;) Ik volle defense gebouwd (natuurlijk net niet op tijd voor het grote geschut te bouwen) komt tie gewoon ff met een Fatboy binnenwalsen :S Spelletje daarna had ik zo'n Independence Day-schotel gebouw (Aeon) :P Was ook net op tijd aangezien de tegenstander daar ook net mee aan kwam zetten :P
Ik heb een uurtje geleden de limit van units behaald, ik had er denk ik rond de 200 ?
Verliezen gaat idd net zo hard, ik heb hem op easy staan en ik moet zeggen dat het nogal moeilijk is, vooral bij de 2e of 3e missie, van het eerste volk wat je kunt selecteren (Iedereen denkt nu "aha, juist ramon :P ")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

als je score kijkt kun je je units zien, bij skirmish is het standaard 500 geloof ik.
Limit in singleplayer varieert van 300-500. en daar zit ik nog continu tegen aan te hikken, zwaar hinderlijk :(

Ben zelf ook begonnen aan de single players van de 3e volk. nu bij de 6e missie, vond medium iets te "makkelijk" ai verdedigde wel goed maar deed geen counter aanvallen. denk probeer hard eens.
Dat is dus echt redelijk onmogelijk :(

je word continu belaagd door zwermen vliegtuigen en boten
Lukt het me uiteindelijk toch dat eilandje in te nemen met circa 15 t3 assault bots over.
(overvliegen is een ramp. er "spawnt" om de minuut een zwerm t3 interceptors over, en zodra je originele transport is neergehaald stopt alles weer :( )
Volgende objective "verdedig dat punt". denk ik : mwah 15 bots, 15 t3 boten voor de kust, moet lukken. Duikt me daar een half scherm vol blips op me radar. denk nog zullen wel sloot t1 botjes zijn ofzo. toch maar ff een spyplane sturen. totale telling :
5 Spiderlords
15-25 t3 assault bots
enorme zwerm t2 en t1 meuk.

dat was dus byebye en gg :(
nu maar eens herhalen op medium.

Iemand al een werkende "mobiele "verdediging tegen T3 gunships gevonden ?

moet een eiland veroveren. drop 6 t2shieldbots 2 t3 conbots 8 t2 flakbots.
t2's krijgen net de kans 2 t2 flaks te bouwen. en dan komt de AI met 2T3 gunships.
Weg gehele invasie leger. en nog niet eens 1 zon shit ding neer :(

[ Voor 53% gewijzigd door heuveltje op 14-02-2007 22:07 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Final speelt hier heerlijk op een P4 3,2Ghz, 1GB geheugen en R9800 XT.

Om de makers van het spel toch nog aan me te laten verdienen, om de download te compenseren en last but not least omdat het mooi in mijn kast staat, wil ik graag die collectors edition kopen, met dat tinnen doosje er omheen, maar ik kan die in webshops nergens vinden, één van jullie hem toevallig tegengekomen?

Ik moet wel zeggen dat ik het verschil tussen tech levels soms te groot vind, een tech3 unit kan in zijn uppie wel 200 tech 1 units aan, ik zou het juist leuk vinden om een keuze te moeten maken, techen en dan met rond de 5 units een aanval plaatsen, of niet techen en met 1000 units aanvallen. Nu is het laatste nutteloos, eer dat je in range bent van de enemy base zijn er al 800 units weg, en die laatste 200 verdwijnen ook als sneeuw voor de zon.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 14:03:
Waarom kan zo'n shop dat zo goedkoop doen en kunnen nederlandse webshops dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heuveltje schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 21:51:
moet een eiland veroveren. drop 6 t2shieldbots 2 t3 conbots 8 t2 flakbots.
t2's krijgen net de kans 2 t2 flaks te bouwen. en dan komt de AI met 2T3 gunships.
Weg gehele invasie leger. en nog niet eens 1 zon shit ding neer :(
als je net met die engi's die flaks kan bouwen, waarom stuur je dan niet alleen engi's en laat je ze 8 flaks + 2 shield generators bouwen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Voor zo ver ik weet had je daar altijd een limiet aan units enzo...
De laatste limiet was volgens mij in Dune 2? Waar heb je het over?
Juist bij TA zit je veel sneller aan de limiet omdat je veel sneller kunt bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg zelfs op ultra low settings het spel niet vooruit, krijg allemaal rare glitches en fps is 2 met schokken naar nul en krijg allemaal rare strepen in het beeld bij close ups.
Dit zuigt echt zwaar, weet niet waar het aan ligt.

Specs:

Amd 3700+ 939, asrock dual, 2x 512 4400 mb geheugen, x1800xt 512 mb, 480w antec.

iemand die me kan helpen??? ( en ja heb de nieuwe direct x van feb 2007 gedownload.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 21:26
StarLite schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:22:
[...]
De T3 artillery kan niet binnen de rode cirkel schieten, dus je hebt een aardig grote map nodig om iets te kunnen raken.
ik bouwde het dus zo dat het vijandige kamp wel in de circle zou liggen, vandaar dat ie niet zoveel deed.
alvast bedankt voor de tip scheelt weer als ik bedenk om zo'n ding te bouwen :)

msss toch maar is die tutorials bekijken, ik heb al moeite met easy :o
(denk dat ik me teveel richt op lvl 3 tech, ipv AI in bedwang te houden)

heb nog niet gezocht :+ maar is er ook een autosave funtie ?
heb nu al 3/ 4 de eerste missie van uef moeten doen (crashes)

[ Voor 12% gewijzigd door Teunis op 14-02-2007 23:25 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

heuveltje schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 21:51:
Ben zelf ook begonnen aan de single players van de 3e volk. nu bij de 6e missie, vond medium iets te "makkelijk" ai verdedigde wel goed maar deed geen counter aanvallen. denk probeer hard eens.
Dat is dus echt redelijk onmogelijk :(

je word continu belaagd door zwermen vliegtuigen en boten
Lukt het me uiteindelijk toch dat eilandje in te nemen met circa 15 t3 assault bots over.
(overvliegen is een ramp. er "spawnt" om de minuut een zwerm t3 interceptors over, en zodra je originele transport is neergehaald stopt alles weer :( )
Volgende objective "verdedig dat punt". denk ik : mwah 15 bots, 15 t3 boten voor de kust, moet lukken. Duikt me daar een half scherm vol blips op me radar. denk nog zullen wel sloot t1 botjes zijn ofzo. toch maar ff een spyplane sturen. totale telling :
5 Spiderlords
15-25 t3 assault bots
enorme zwerm t2 en t1 meuk.
De truuk is:
spoiler:
* Bouw een stuk of 10-15 T3 battleships, stuur die richting kust, kill de buitenste basisjes en leg de boten tegen de wal aan.
* Air-transport een stuk of 30-50 T3 siegebots en 5 T3 engineers naar binnen, laat je T3 airsup fighters de zelfde route ook patrollen om je transports te verdedigen, met 10-15 transports is de kans klein dat je originele eruit wordt gepikt. Ik pakte een punt in het noorden van de map, want daar is minder air aanwezig.
* Engineers bouwen een paar T3 flaks tegen air.
* Mol alles op het eiland, maar neem de control center nog niet over.
* Bouw een rij met 30 T2 artillery langs het strand op het smalle stuk waar de ML attack langs gaat, zet ook een T3 omni sensor neer, anders zie je de ML's niet op de radar. Leg je T3 battleships zo dicht mogelijk bij de enemy base tegen de kust, net buiten bereik van de enemy base.
* Als backup: 60 T3 bombers [3 groepen van 20]: stuur elke groep op een monekylord af: ML dood :)

Je boten schakelen 1 ML uit en een hoop siege bots, je artillery mollen de andere ML's. Als er toch 1 of 2 doorkomen > bombers erop.

Daarna kan je los gaan met je experimentals, ik had de grootste lol met mijn vloot van 10 schotels en 5 Gigantic colossussen.
Anders leg je je T3 battleships tegen de kust en mol je zo de ACU, dat is ook ERG efficient.

[ Voor 34% gewijzigd door StarLite op 15-02-2007 00:10 ]

\o/

• Refragmental
StarLite schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:22:
[...]

Dit is niet helemaal correct.

T3 arty heeft namelijk 2 rode cirkels.
1 voor minimale afstand, daarbinnen kan ie niks raken.
En 1 voor maximale afstand, daarbuiten kan ie niks raken.

Wat dus betekent dat je wel alles kunt raken wat vanaf de 1e cirkel begint en eindigt bij de 2e cirkel.

Ik kan overigens nu al niet meer wachten op 160kmx160km of zelfs 320kmx320km maps.
De grootste map nu is "slechts" 81kmx81km. En zelfs die vind ik eigenlijk nog te klein :/
En behoorlijk jammer dat er slechts 2 van die maps zijn... en het zijn zelfs ook nog haast complete water maps... eeeerg jammer :( Had graag ook een grote land map gezien met een rivier of 2.

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

XyritZz schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:18:
Final speelt hier heerlijk op een P4 3,2Ghz, 1GB geheugen en R9800 XT.

Om de makers van het spel toch nog aan me te laten verdienen, om de download te compenseren en last but not least omdat het mooi in mijn kast staat, wil ik graag die collectors edition kopen, met dat tinnen doosje er omheen, maar ik kan die in webshops nergens vinden, één van jullie hem toevallig tegengekomen?

Ik moet wel zeggen dat ik het verschil tussen tech levels soms te groot vind, een tech3 unit kan in zijn uppie wel 200 tech 1 units aan, ik zou het juist leuk vinden om een keuze te moeten maken, techen en dan met rond de 5 units een aanval plaatsen, of niet techen en met 1000 units aanvallen. Nu is het laatste nutteloos, eer dat je in range bent van de enemy base zijn er al 800 units weg, en die laatste 200 verdwijnen ook als sneeuw voor de zon.
Supreme Commander Collector's Edition Tin box

Supreme Commander Collectors Edition Aeon Tin box

Supreme Commander Collectors Edition Cybran Tin box

Supreme Commander Collectors Edition UEF Tin box

_/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door -=unicron=- op 15-02-2007 00:47 ]

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

• KreatorX
Olaf van der Spek schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:31:
[...]

De laatste limiet was volgens mij in Dune 2? Waar heb je het over?
Juist bij TA zit je veel sneller aan de limiet omdat je veel sneller kunt bouwen.
Ehm, waar heb JIJ het over :) Company of Heroes nog wel es gespeeld? Daar kan ik toch niet verder mee bouwen en alles wat na Dune 2 kwam had ook een limiet...voor zo ver ik weet dan hoor. En ik had het dus NIET over TA. Anders had ik dat wel genoemd.

TA heb ik nog nooit gespeeld en als ik de gfx bekeek vind ik het ook nogal tegenvallen ivm wat er tegenwoordig op de markt is...zelfs SupCom is nou ook niet je-van-het als je inzoomed :) Maar goed, das mijn mening, maakt niet uit. Waar ik dus in principe op doelde was dat het weer lang geleden is dat er een goed RTS uitkwam imho. En ik weet zeker dat je ook bij de RTS games NA Dune2 niet oneindig kon doorbouwen :( Nu heb je hier in eerste instantie ook wel een limiet van 500 units (meer heb ik niet geprobeerd eigenlijk) maar dat vind ik dan nog steeds knap :)

[ Voor 34% gewijzigd door KreatorX op 15-02-2007 08:18 ]

Verwijderd

Refragmental schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 00:11:
Ik kan overigens nu al niet meer wachten op 160kmx160km of zelfs 320kmx320km maps.
De grootste map nu is "slechts" 81kmx81km. En zelfs die vind ik eigenlijk nog te klein :/
En behoorlijk jammer dat er slechts 2 van die maps zijn... en het zijn zelfs ook nog haast complete water maps... eeeerg jammer :( Had graag ook een grote land map gezien met een rivier of 2.
Dat snap ik niet? Een scout plane heeft 4 minuten nodig om van de ene kant naar de andere kant te vliegen. Hoeveel groter wil je een map hebben?

Overigens is de gameplay op die grote maps knudde. Iedereen zit maar te bouwen en pas als er 100+ T3 bots / Zwermen T3 Gunships / Mavor / Nukes zijn gaat er wat gebeuren.

Voor 4v4 games zijn de 20x20 maps groot genoeg.

• KreatorX
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 08:13:
[...]

Dat snap ik niet? Een scout plane heeft 4 minuten nodig om van de ene kant naar de andere kant te vliegen. Hoeveel groter wil je een map hebben?

Overigens is de gameplay op die grote maps knudde. Iedereen zit maar te bouwen en pas als er 100+ T3 bots / Zwermen T3 Gunships / Mavor / Nukes zijn gaat er wat gebeuren.

Ben ik het wel mee eens...het spel moet wel in de juiste verhoudingen blijven. Wellicht dat het "leuk" is als je zulke grote maps heb als je online met 32 man ofzo kan spelen :P Volgens mij heb je dan wel ENORME chaos hahaha maar dat zou toch wel een hele aparte gameplay zijn...volgens mij heeft de beste strateeg het dan nog moeilijk ;)

• Refragmental
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 08:13:
[...]

4 minuten vind ik erg weinig.
Ik wil een map hebben waar intelligence ook heel belangrijk is.
De gameplay op de grote maps vind ik juist brilliant, hoe eerder je weet waar de vijand is hoe beter, en het is makkelijk om op een 320kmx320km map om een aantal basissen te verstoppen en ECHTE verrassings aanvallen te doen.

Maarja.. met dat soort maps moet je natuurlijk wel een save functie hebben en je er een paar dagen/weken voor zitten.
Wanneer je dan wint voel je je tenminste echt een winnaar.

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 13:45

• Haay
Bah, toen ik m'n SupCom bestelde bij Play.com was m'n credit-card nog geldig, maar heb voor februari een nieuwe (zelfde nummer, nieuwe einddatum) gekregen, en nu is m'n status bij Play.com van "packing" weer teruggegaan naar "processing" wat volgens mij betekent dat ze NU het geld willen afboeken, maar dat lukt dus niet omdat ik de datum nog niet opgeschoven had in m'n CC-details. Gaat dus wat vertraging opleveren voordat ik SupCom heb... :(

• Olaf van der Spek
  • Niet online
KreatorX schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 08:13:
Ehm, waar heb JIJ het over :) Company of Heroes nog wel es gespeeld?
Nee, maar dat is geen C&C game.

• Gurneyhck
Idd. ik heb nog nooit last gehad van een maximaal aantal units in C&C. Maar het verschil met SC is dat je bij C&C nooit aan een héél hoog aantal units kwam, omdat dat simpelweg niet nodig was om te winnen. Bij SC moet je juist superveel units bouwen om te kunnen winnen (meestal dan toch).

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

TAG_ScorpioN schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 08:45:
[...]

Ik begin nu echt in de war te raken. Ik dacht dat er maar 1 edition in de tin box kwam, maar het geldt dus ook voor alle faction edities?
Nee, PCmedia heeft het gewoon fout op hun site staan. Er bestaan geen faction tin boxes.

Er zijn 5 versies:
* De 'gewone'
* EUF Limited Edition Faction Pack
* Aeon Limited Edition Faction Pack
* Cybran Limited Edition Faction Pack
* Collectors Edition met Tin box

En maps van 320x320 komen nog wel. De engine kan het aan, alleen trekt ws geen enkele PC het nog. Ooit in de verre toekomst kan dmv een patch de game lobby ook makkelijk uitgebreid worden, zodat 32 spelers op 320x320 mogelijk zijn :)

\o/

• Haay
Gurneyhck schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 09:46:
Idd. ik heb nog nooit last gehad van een maximaal aantal units in C&C. Maar het verschil met SC is dat je bij C&C nooit aan een héél hoog aantal units kwam, omdat dat simpelweg niet nodig was om te winnen. Bij SC moet je juist superveel units bouwen om te kunnen winnen (meestal dan toch).
Bij Dune2 en daarvan afgeleide games als WarCraft en StarCraft had je ook nog eens het probleem dat je maar een x-aantal units tegelijk kon selecteren. Had je bv. een groep van 30 units bij elkaar staan, trok je een kader eromheen en dan had je bv. maar 20 units geselecteerd omdat er niet meer in je selectiekader pasten. |:( Dat vond ik wel zo irritant altijd, sinds ik TA gewend was waar ik zoveel units in een groep kon stoppen als er aanwezig waren. Ben ff vergeten of dat ook zo was in C&C of dat je daar wel ongelimiteerd was voor het aantal units in een groep stoppen...

• Zarkov
  • Laatst online: 14:29
Ik heb ooit wel eens voor de gein proberen het maximum aantal units te halen bij C&C. Ik ben niet tegen een limiet aangelopen zelfs niet toen ik de halve map had vol gebouwd met die machine gunners. Dat zag er op de minimap trouwens wel gaaf uit. Maar zoals mensen eerder al aangeven je had al die units nooit nodig dus je kwam het ook niet tegen in het spel.

Bij supcom ga ik er per definitie vanuit dat ik mininmaal 10% losses heb als ik een sterk verdedigde positie aanval. Dus je hebt veel meer units nodig om een langdurige aanval aan de gang te houden.

Daar is het spel dus ook op ontworpen en dat zie je goed terug bij allerlij design ontwikkelingen.

• KreatorX
Als ik RTS-games zeg, dan betekent dat schijnbaar dat ik enkel en alleen de complete C&C-reeks bedoel ofzo? :P Nee dus...CoH is net zo goed een RTS net als C&C. Anyway, ik vind SupCom toch net iets meer bieden dan het hele C&C ouvre... Het principe blijft weliswaar hetzelfde maar het gaat gelukkig niet meer ZO "makkelijk" als voorheen...bouwen, bouwen, en nog eens bouwen...vind ik ook weinig 'strategisch aan' alhoewel het natuurlijk wel een strategie KAN zijn ;) Maar das ieder zn eigen mening hoor :)

Waar ik nog wel het meest van baal is dat ik de reguliere versie besteld heb en te laat er achter kwam dat er nog CE's in omloop waren :(

• evilpin0
OMG mensen die GFX tegen vinden vallen 8)7
Zet de boel eens op high en stuur je leger incl vliegentuigen naar de vijand en druk op ctr+alt+f1 voor fullscreen vonder ui. De gfx zijn ongekend, k units in C&C zullen er gedetaileerder uitzien maar zie daar zover ik weet zijn de gevechten in c&c games altijd erg duf, tank schiet 5x op mannetje terwijl die stilstaat, jets maken geen mooie manevrues ect ect.

Vooral de battles op het water vindt ik extreem mooi, zo geil 50 torpedo bombers op een aanvarende vloot te sturen met 40 intercepts support.

En dan een ferry punt maken met 25 transport, echt top gemaakt hoe alles automatische wordt ingeladen en gedropped.

C&C3 mag wel van extreem goede huize komen wil het supcom overtreffen, daarin tegen zullen er veel mensen zijn die supcom niet trekken en liever een simpel spel als C&C spelen, waar verder niks mis mee is.

• Stormtrooper
  • Laatst online: 20:52

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

evilpin0 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 11:37:
. . . boel veel gefap over SupCom :+ . . .
Me totally agrees ;)

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

• Frenzy_LS
  • Laatst online: 18-08-2023
Ter reactie :D,.

In Dune2 kon je helemaal niet "sleepend klikken". Je moest je unit 1 voor 1 selecteren en "move" order geven :D. Met als gevolg dat je de hele avond "Yes Sir" en "Affermative" over je speakertjes hoorde..Volgens mij was dit in Warcraft ook nog zo, pas in WarCraft 2 kon je slepen :)
Heb me echt doodgelachen met Warcraft wanneer je continu op een orc aan het klikken was hoorde je "Stop poking me !!!!!" :P

Wat ik jammer vind nu met Supcom is dat de "feel" van geluidjes en piepjes een stuk minder is dan Originele TA,. en aantal geluiden gewoon klakkeloos zijn overgenomen (selecteren van een schip bijv.)

Merk wel dat ik trouwens het overzicht wel snel kwijt ben. Heb in de Demo, 2 defence linie's aan beide kanten van de eiland zegmaar. Was wat aan het klooien met bouwen van Experimentals, kijk ik terug naar 1 linie, zie ik alleen nog maar kraters en smeulende hoopje unties :D. Had dus niet door dat de vijand zo'n mobile aritllery experimental had.. oops. Maargoed was toch beetje aan het tijdrekken om alle experimentals en wat nukes te bouwen. M'n Monkey Lord had ik al onderwater naar hun basis laten lopen :D

Nog een vraag btw, is er een makkelijkere / snellere manier om je "energy-shield" te upgraden ?
Nu bouw ik er 1, en moet telkens aan denken om weer een upgrade te geven (iets van 7 upgrades mogelijk :S,. beetje belachelijk)

• Gurneyhck
KreatorX schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 11:29:
[...]

Als ik RTS-games zeg, dan betekent dat schijnbaar dat ik enkel en alleen de complete C&C-reeks bedoel ofzo? :P Nee dus...CoH is net zo goed een RTS net als C&C. Anyway, ik vind SupCom toch net iets meer bieden dan het hele C&C ouvre.......
.....
......
Je reageert nogal fel, maar je had het in eerste instantie toch echt alleen over de C&C reeks, zie de volgende quote van je eigen post:

en nog een verhaal wat nu niet ter zake doet
Do I need to say more? :+

• evilpin0
Frenzy_LS schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 11:44:
Ter reactie :D,.

Nog een vraag btw, is er een makkelijkere / snellere manier om je "energy-shield" te upgraden ?
Nu bouw ik er 1, en moet telkens aan denken om weer een upgrade te geven (iets van 7 upgrades mogelijk :S,. beetje belachelijk)
Een lvl 3 tech engineer maakt volgens mij al meteen de beste shield. Die shields zijn wel extreem handig, bouw een tech 3 shield en bouw veel afweer, bouw vervolgens nog een tech 3 shield er naast en je kan zo een bijna onvernietigbare linie maken die je steeds verdre uitbouwt naar je vijand.

Wel vindt ik jammer dat er nog geen full dual core support inzit, had toch wel verwacht dat supcom de primeur zou hebben. Zou de extra performence in zware battles goed kunnen gebruiken. Ook merk ik aan de warmte van me videokaart dat die ook niet volledig benut wordt, hij wordt max 60 graden terwijl spellen die echt fullload eisen mijn vga kaart tot wel 70 graden brengen.

[ Voor 22% gewijzigd door evilpin0 op 15-02-2007 12:12 ]

• Wackmack
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 20:44:
[...]

Gebruik blahdvd goedkoper en sneller, trust me.
Wat is dat nu? Maar heb hem nu binnen, die van play komt volgende week. Maar wat een vet spel zeg!

[ Voor 13% gewijzigd door Wackmack op 15-02-2007 12:12 ]

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:08:
[...]

Een lvl 3 tech engineer maakt volgens mij al meteen de beste shield. Die shields zijn wel extreem handig, bouw een tech 3 shield en bouw veel afweer, bouw vervolgens nog een tech 3 shield er naast en je kan zo een bijna onvernietigbare linie maken die je steeds verdre uitbouwt naar je vijand.

Wel vindt ik jammer dat er nog geen full dual core support inzit, had toch wel verwacht dat supcom de primeur zou hebben. Zou de extra performence in zware battles goed kunnen gebruiken. Ook merk ik aan de warmte van me videokaart dat die ook niet volledig benut wordt, hij wordt max 60 graden terwijl spellen die echt fullload eisen mijn vga kaart tot wel 70 graden brengen.
nah met de cybran (ofzo) kan je alleen een t2 shield maken en die 5x upgraden.. erg lastig

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

evilpin0 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:08:
[...]

SupCom heeft wel degelijk dual core support en schaalt zelfs bijna linear op naar quad core.

Verwijderd

Versteegrob schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:12:
[...]

Wat is dat nu? Maar heb hem nu binnen, die van play komt volgende week. Maar wat een vet spel zeg!
Hoeveel heb je betaald bij play?

• evilpin0
Kanarie schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:19:
[...]

SupCom heeft wel degelijk dual core support en schaalt zelfs bijna linear op naar quad core.
Ik weet dat er dual core support inzit maar is deze ook echt FULL dual core ? Ik zie 1 proc op 95% en de andere rond de 10-20%. het kan best dat de "slowdowns" die ik had door me vga kaart kwam, het was echter nog zeer goed speelbaar.

Iemand hier zei dat supcom zonder aa er ook goed uitziet en verhipt bijna geen verschil, het ziet er standard al echt strak uit. Echter bij grote eenheden zie je wel wat karteltjes maar dan moet je nog wel redelijk goed kijken.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Cracks / mods / niet officiële patches voor de closed bèta horen niet in dit topic thuis!
Er mag hier dus ook niets over gepost worden!