[RTS] Supreme Commander - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 11.471 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Jejking schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 14:45:
[...]

Als ik die code moet overtikken bij het reggen, dan zie ik op dat plaatje alleen "Invalid code" staan :?

Und jetzt?
Nogmaals... zijn die keys al op? In de Help @ Fileplanet stond dat er constant ladingen keys de deur uitgaan. Wat mis ik dan? N.a.v. de tekst daar heb ik Windhoos Firewall al uitgezet, services en processen veranderd, niets hielp gewoon. Echt té irritant, kan iemand me door dit probleem heenloodsen? :S

[ Voor 19% gewijzigd door Jejking op 25-11-2006 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Uhhhhh, verkeerd gelezen :S

[ Voor 101% gewijzigd door Whut?! op 26-11-2006 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Jejking schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 23:53:
[...]

Nogmaals... zijn die keys al op? In de Help @ Fileplanet stond dat er constant ladingen keys de deur uitgaan. Wat mis ik dan? N.a.v. de tekst daar heb ik Windhoos Firewall al uitgezet, services en processen veranderd, niets hielp gewoon. Echt té irritant, kan iemand me door dit probleem heenloodsen? :S
Heb je een fileplanet account aangemaakt ? Want dat is de eerste stap. Als je dat al niet lukt of niet wilt, dan is het helaasch pindakaasch en krijg je geen key. Dus wat heb je dan tot nu toe gedaan om die key te bemachtigen ?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom je trouwens aan dat wachtwoord voor de beta forums? Ik heb nooit eentje ontvangen via mail, moet je die via een andere website aanvragen ofzo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

staat in het eerste mailtje wat je krijgt, waar ook je key in staat.

verder, die forums zijn niet zo interesant imo hoor, dus je mist niets :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net even alles uitgeprobeerd van de blauwe alliance (ben even naam kwijt, blauwe logotje), en ik kwam op wat vragen.

- waar is die intelligence voor? (en die omni sensor, heeft die dan een intelligence van alles?)
- als ik een mavor (uber artillery ding) bouw doet hij het niet, waarom? (meerdere keren geprobeerd) ik dacht dat gele stippellijn was waar je wel kon schieten, maar dat is juist te dicht bij 8)7
- wanneer werkt m'n strategic missile defence? Als ik binnen z'n gebied een missile gooi reageert hij niet maar misschien komt dit omdat ik hem zelf gooi?

Wel vet spel hoor, leuk dat je je commander kan upgraden tot een soort terminator >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2006 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 08:04
vind alleen jammer dat ik geen geluid heb omdat probleem met audigy (4) kaarten is :(
Ook jammer dat ik nog slecht ben :P had begrepen dat ze zo min mogelijk met micro mangeging wouden doen maar ik ben toch nog wel redelijk wat tijd kwijt met mass krijgen ect. Maar goed.
Binnkort maar eens weer wat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

redfoxert schreef op zondag 26 november 2006 @ 10:43:
[...]

Heb je een fileplanet account aangemaakt ? Want dat is de eerste stap. Als je dat al niet lukt of niet wilt, dan is het helaasch pindakaasch en krijg je geen key. Dus wat heb je dan tot nu toe gedaan om die key te bemachtigen ?
Wat dacht je van... ik heb al bijna drie jaar een FilePlanet-account? ;)

Inloggen, opnieuw inloggen. Me aanmelden bij de Supcom en alles invullen, ondertussen Windhoos Firewall aan en uit (dat kon de oorzaak zijn van het probleem, zie:
IMPORTANT NOTE: The image above is created dynamically and served through a separate server. If it does not appear, or if you only see the message "invalid code", your computer is blocking the image from appearing. This problem may be caused by either a firewall or certain Ad-Blocking software. Please adjust your security settings to allow this image to be displayed.
Processen afgesloten van Windhoos Defender Beta 2 enzo, maar toch dat probleem :?

Edit: ook nog geprobeerd om Security Settings aan te passen dus bij Internetopties al die beveiligingssliders naar beneden. Ook géén effect. Come on, I need a solution, I don't find it fair that others can play while I still can't :(

[ Voor 43% gewijzigd door Jejking op 26-11-2006 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op zondag 26 november 2006 @ 11:05:
staat in het eerste mailtje wat je krijgt, waar ook je key in staat.

verder, die forums zijn niet zo interesant imo hoor, dus je mist niets :)
Hmm, ik maar zoeken naar dat mailtje, staat het berichtje in m'n junkmail box :P

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Erg leuk, alles netjes gedownload en geïnstalled. Start ik hem op via gpgnet en wil ik een game hosten krijg ik vervolgens het welbekende Black screen of death.

Gelukkig is het opgelost en kan ik nu wel hosten/joinen.

Hiervoor heb ik de 2 poorten (6112 en 9103) geforward in m'n router en in m'n windows firewall opengezet. En vervolgens het onderdeel AMON en IMON uitgeschakeld in m'n virusscanner NOD32. Ik las overal dat ie helemaal gedeïnstalleerd moest worden, maar door alleen deze 2 onderdelen uit te schakelen werkte het bij mij ook *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
Jejking schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 14:45:
[...]

Als ik die code moet overtikken bij het reggen, dan zie ik op dat plaatje alleen "Invalid code" staan :?

Und jetzt?
Heb je de text wel met hoofdletters ingetypt en daarna op submit gedrukt ipv enter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 17:26
Net een key bemachtigd en de download loopt nu ook.
Moest wel even liegen over huidige systeem spec maar ja over 3 dagen heb ik wel een volwaardig systeem klaar staan hiervoor :)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Voor mensen die een key willen. Ik heb er 1 maar speel het niet dus liefhebbers ^^

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Postius schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:42:
Voor mensen die een key willen. Ik heb er 1 maar speel het niet dus liefhebbers ^^
Hee Postius,

Ik heb hier giganotische problemen om een key te krijgen, vraag me niet waarom overigens want om eerlijk te zijn weet ik het ook niet, maar als ik je key zou kunnen krijgen echt héél graag!

Mócht het me niet lukken om hem te activeren of te gebruiken, dan gaat ie gewoon door naar de volgende user, das dan wel zo eerlijk ;)
M411007 schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:20:
[...]

Heb je de text wel met hoofdletters ingetypt en daarna op submit gedrukt ipv enter?
Ik geloof niet dat ik helemaal goed begrepen wordt hier. Het zit dus als volgt:
- ik log me in bij FilePlanet.
- ik tik m'n ''gegevens'' in bij het SupCom Bèta Signup.
Afbeeldingslocatie: http://img467.imageshack.us/img467/3105/signupse4.jpg
- Submit (dat is ok)
- Ik wil key overtikken die in de Gamespy Image staat.
Afbeeldingslocatie: http://img467.imageshack.us/img467/6987/fpkeydistributionwd9.jpg
- Er staat Invalid Code in de image, oftewel: wat kan ik hieraan doen, en wat is er mis? :?

[ Voor 56% gewijzigd door Jejking op 27-11-2006 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb hem nu ook, alleen nog wel ff oefenen efficient een basis opbouwen. Gaat wel erg snel allemaal, pfff. Ziet er wel veelbelovend uit allemaal, hoewel het op mn pc (3200+ @ 2500 Mhz, 1024 MB ram, 6600 GT) niet al te best loopt met teamgames maar hopelijk gaat het beter met de bestelde X1950 Pro.

Key regelen was niet zo moeilijk trouwens, gewoon http://www.fileplanet.com...mmander/open/landing.aspx gevolgd en meteen een beta key + download link gekregen. Snap ook niet helemaal waarom iedereen hier zo graag een key wil hebben, maargoed :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twist schreef op maandag 27 november 2006 @ 20:23:
Ik heb hem nu ook, alleen nog wel ff oefenen efficient een basis opbouwen. Gaat wel erg snel allemaal, pfff. Ziet er wel veelbelovend uit allemaal, hoewel het op mn pc (3200+ @ 2500 Mhz, 1024 MB ram, 6600 GT) niet al te best loopt met teamgames maar hopelijk gaat het beter met de bestelde X1950 Pro.

Key regelen was niet zo moeilijk trouwens, gewoon http://www.fileplanet.com...mmander/open/landing.aspx gevolgd en meteen een beta key + download link gekregen. Snap ook niet helemaal waarom iedereen hier zo graag een key wil hebben, maargoed :7
de traagheid is geen grafische kaart issue. Het spel loopt bij mij met alles op low of high redelijk hetzelfde (3200+,1GB en een 7600GT)
Ik hoop dat het spel nog iets geoptimaliseerd kan worden, want anders kan ik m'n cpu upgraden. En aangezien er geen X2's meer geleverd worden voor s939:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
M'n vorige systeem was een amd 3400+ 1gb geheugen en een ati x800 GTO. Liep aardig.

Kaart heeft het ondertussen begeven. En aangezien m'n systeem alleen AGP ondersteunde en het me handiger leek om over te stappen naar PCI-Express, toch maar een heel nieuw systeem opgebouwd.

Nu is het een Intel Duo Core 6400 2GB geheugen en een ATI X1950 pro. Loopt nu als een zonnetje, totdat de AI zich weer vastnesteld in je systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Jejking schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:59:
..
- Er staat Invalid Code in de image, oftewel: wat kan ik hieraan doen, en wat is er mis? :?
Misschien hebben ze door dat je opgegeven adres bagger is? Ik geeft meestal een bestaand adres op, Downingstreet 10 of het adres van het white house bv. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:52

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Jejking schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:59:
[...]

Er staat Invalid Code in de image, oftewel: wat kan ik hieraan doen, en wat is er mis? :?
Is het inmiddels gelukt?

Zonee, bevestig mij dan even dat het emailadres uit je profiel klopt en dan maak ik er wel eentje voor je aan vanavond.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

M411007 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 09:31:
[...]

Misschien hebben ze door dat je opgegeven adres bagger is? Ik geeft meestal een bestaand adres op, Downingstreet 10 of het adres van het white house bv. :)
Ik zit dus nu te proberen met het adres van The White House (niet die hoerenkast overigens), maarre... no results so far :(
Stormtrooper schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 10:44:
[...]

Is het inmiddels gelukt?

Zonee, bevestig mij dan even dat het emailadres uit je profiel klopt en dan maak ik er wel eentje voor je aan vanavond.
Zie hierboven, niet dus :(

Adres daar klopt als een autobus. Ik zie je mail met spanning tegemoet! :D _/-\o_

[ Voor 54% gewijzigd door Jejking op 28-11-2006 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Jejking schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 20:49:
[...]

Ik zit dus nu te proberen met het adres van The White House (niet die hoerenkast overigens), maarre... no results so far :(

[...]

Zie hierboven, niet dus :(

Adres daar klopt als een autobus. Ik zie je mail met spanning tegemoet! :D _/-\o_
Ik vul uberhaupt geen adres in. Maakt allemaal niet uit, code zit als het goed is nu in je mailbox . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Nu op gamekings gaat jan naar Supreme Commander in Parijs... dus kijk nu op TMF ! :) (herhaling is om 0:00 vannacht). Ook in de PC Gameplay stond een flink artiekel erover in... iets van 5pagina's.

Edit: ja, er was weer eens niks leuks/nieuws gemeld :)

[ Voor 12% gewijzigd door Dutchie! op 28-11-2006 21:52 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Edit: laat maar. Wellicht komen we er via vv nu wél uit :)

[ Voor 85% gewijzigd door Jejking op 28-11-2006 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Jejking schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 21:25:
En wéér geeft dat kloteding geen thuis! Vul ik de key in, BAM!!!

Error: invalid text.

Ik zeg, alle hulp is welkom. Tot dan ga ik zoeken op dat bètaforum en daarna stilletjes uithuilen in een hoekje :(
Tja, wat ik zal terugmailde: je hebt van mij de game-key gekregen. Dus alleen ff spel downen, installen, opstarten, key ingeven en dat moet het toch gewoon doen....
Aap schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 21:15:
Nu op gamekings gaat jan naar Supreme Commander in Parijs... dus kijk nu op TMF ! :) (herhaling is om 0:00 vannacht). Ook in de PC Gameplay stond een flink artiekel erover in... iets van 5pagina's.
Wat een <PIEP> programma. Ik weet nu weer waarom ik nooit meer keek....

[ Voor 28% gewijzigd door Stormtrooper op 28-11-2006 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Dit kan niet waar zijn. Kom gewoon weer niet verder dan de "Black screen of Death". Er is niks veranderd 8)7

Tijd om zielig in een zwart hoekje te gaan zitten wachten op een patch ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan wel spelen, alleen beide keren dat ik het speelde ging het voortijdig mis. De eerste keer een lockup (kon niet eens in task manager komen) en de tweede keer resette mijn PC spontaan, beetje jammer van deze bugs, want ik heb nog geen een experimental unit kunnen bouwen, maar ja, het is en blijft beta.
Het loopt trouwens erg soepel op mijn nieuwe pc-tje dat ik zaterdag heb gekocht en in elkaar gezet (Athlon 3800+ single core, Gigabyte bordje met nforce 550 chipset, 7600GT en 1gig DDR2-800), alleen duurt het laden van het titelscherm een beetje lang, maar daarna soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
Volgens mij zijn harde vastlopers en spontane resets toch meer dingen die je in je hardwareconfig moet zoeken dan in het spelletje.

Heb al heel wat uurtjes gespeeld en nog geen enkele crash gehad hier!

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Inderdaad niet echt veel problemen hier.. Behalve dan dat ik het op mijn laptop idd niet aan de pruttel krijg (zwart scherm), maar de enkele uren die ik het op mijn desktop heb zitten spelen liep het als een tierelier....

Hoop wel snel op een oplossing van dat zwarte scherm.

Ook vind ik de hele discussie rondom Hamachi wat vaag. Ik gebruik wel Hamachi maar niet voor dit spel, heb dan zelfs Hamachi niet aan staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Ik heb nog wel wat problemen met port 6112. Zelfs met router op DMZ en firewall uit krijg ik nog steeds de melding 'NAT detected' als ik de port test.

Het werkt wel als ik tegen een vriend speel, maar alleen als ik host. Hopelijk hoef je met de uiteindelijke versie niet te toveren met je netwerk voordat de boel goed draait. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik zelf heb de beta nu een week, maar als ik een game wil joinen dan kan die 9 van de 10 keer niet joinen, of het duurd gewoon een eeuwigheid.

Is dit op te lossen? ik heb al 2 poorten geforward in mijn router.
Dit is namelijk erg irritant gisteren heb ik het na 30min proberen namelijk maar opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Doe de volgende port-test: *klik*

Waarschijnlijk zit in mijn router ook nog een firewall nog wat opties die ik moet aanpassen. Met behulp van die site moet het lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Gekke is dat ik naar mijn desktop helemaal NIETS open heb staan. Alle poorten staan namelijk op naar mijn server (heb simpelweg 1 rule gemaakt in mijn router/firewall)... Leuke is dat ik nu moet gaan verzinnen hoe mijn server weer poorten te laten doorsturen naar de machines waar de games op moeten komen. Lijkt me wel dat ze hier iets aan moeten gaan doen: hoe anders met meerdere machines in 1 lan dit spel te spelen?!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Stormtrooper schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:14:
Gekke is dat ik naar mijn desktop helemaal NIETS open heb staan. Alle poorten staan namelijk op naar mijn server (heb simpelweg 1 rule gemaakt in mijn router/firewall)... Leuke is dat ik nu moet gaan verzinnen hoe mijn server weer poorten te laten doorsturen naar de machines waar de games op moeten komen. Lijkt me wel dat ze hier iets aan moeten gaan doen: hoe anders met meerdere machines in 1 lan dit spel te spelen?!?!?!
Lan is lokaal dus dan hoef je geen poorten open te zetten of door te sturen want die fungeren alleen voor verkeer van buiten ;) Of mis ik nu iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

nemo55 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:31:
[...]

Lan is lokaal dus dan hoef je geen poorten open te zetten of door te sturen want die fungeren alleen voor verkeer van buiten ;) Of mis ik nu iets?
Je mist wel iets als ik met meerdere LAN-machines online wil spelen.... :)

Lijkt me nog leuker als men komt met een dedicated server applicatie. De server staat al klaar mocht dat het geval zijn ;) (onlangs mijn dedicated CouterStrike Source server beeindigt). Ik blijf hopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Heb de game ook geinstalleerd. Vette game zeg! Mooie GFX. Alleen zo donders moeilijk. Ik had de AI van de computer op "easy" gezet en nog werd ik totaal overrompeld! Iemand enig idee hoe je dit spel overleeft?! Ik ben meteen resources gaan ontginnen. op een gegeven moment had ik genoeg energy en mass zodat ik gestaagt verder kon met upgraden in de tech levels. Zodra ik bij tech3 kom en dan de eerste defense towers neerpoot komt de vijand met 1 of 2 echt GIGANTISCHE spinachtige robots mijn base compleet platwalsen. Daar is niet tegen op de boksen! Echt in 4 of 5 seconden staat er niks meer overeind! En als ik meneer de terminiator, of hoe je die GI-Joe ook noemt waarmee je begint, erbij zet knalt ie uit elkaar met een atoombom waar Heroshima "U" tegen zegt. Kent iemand dit?!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Als noob zou je toch eerst in de sandbox moeten oefenen. Je zet pas bij lvl3 je eerste defense neer? Je moet juist vanaf lvl1 al aanvallen en raiden. Tegelijkertijd bouw je je economy op en voer je de strategy uit die je voor de game al had bedacht. Deze pas je natuurlijk op tactisch nivo aan als je met scouts ziet wat je vijand van plan is. Dat is RTS.

Download en kijk anders even wat replays van gamereplays , daar leer je een hoop van. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Tja, dat was het leuke ook bij TA (vroegah).. Je moet (defensief) tegen rushers kunnen die vanaf het begin al beginnen te gooien met kleine partijtjes lichte eenheden, maar je moet ook tegen de planners kunnen die je ogenschijnlijk heel even met rust laten en dan met zware meuk over je heen walsen. Aanvallend moet je zelf ook bepalen hoe je denkt je tegenstander uit te schakelen.

En het wordt pas leuk met een 2vs2 of 4vs4 game waarbij je dus beide combinaties te verduren krijgt. Zeker met TA aardig wat van dat soort partijtjes gespeelt en dan is het natuurlijk helemaal leuk als je onderhand de onverslaanbare basis bijna af hebt, langzaam maar zeker al een aanvalspartijtje klaar hebt staan en dan van je tegenstander de vraag krijgt hem nog ff 5 minuten met rust te laten.... 5 minuten wachten en raggen maar :)

Maar leer inderdaad eerst via sandbox wat je krachten en zwaktes zijn van de verschillende units, hoe lang het duurt iets te bouwen, hoe je energie en mass dan wegloopt, hoe je dat snel kan herstellen en met name hoe met units te patrollen en groepen te maken enzo... Leer je een hoop van en als je dat denkt allemaal te begrijpen, begin dan eens een partijtje met iemand die het rustig aan wil doen....

[ Voor 19% gewijzigd door Stormtrooper op 29-11-2006 14:12 ]

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Wow, net ff de beta gespeeld. BEst tof spel, alleen jammer dat het slachtveld erg lastig te overzien is. Als je alle units wilt zien, dan kun je niet goed zien vanaf welke kant je wordt aangevallen. Als je een goed overzicht wilt hebben, dan zie je alle units weer niet.

Verder voor de gein eens 4 nukes tegelijk op mijn eigen basis gegooid. Ziet er best tof uit, alleen m'n FPS zakt erg in :P

Zie plaatje hieronder:
http://www.wouty.nl/nuke.jpg

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb van alles geprobeerd om dit spel te kunnen spelen op mijn PC. Ik heb last van de black screen. Ik ga daarvoor echter niet mijn antivirus uitschakelen al heb ik dat ook geprobeerd zonder resultaat. Ik gebruik trouwens NOD32 en met alles uitgeschakeld nog steeds last van diezelfde bug. Wacht wel weer op een volgende update...

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
kiddyl schreef op donderdag 30 november 2006 @ 00:15:
Ik heb van alles geprobeerd om dit spel te kunnen spelen op mijn PC. Ik heb last van de black screen. Ik ga daarvoor echter niet mijn antivirus uitschakelen al heb ik dat ook geprobeerd zonder resultaat. Ik gebruik trouwens NOD32 en met alles uitgeschakeld nog steeds last van diezelfde bug. Wacht wel weer op een volgende update...
NOD32 uitschakelen helpt niet.
Je moet em echt uninstallen. Dan pas werkt het.

Ik kan het weten... want ik had ook NOD32 :P

• FloydRaalte
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

heb me eens verdiept in het spel en het is echt een waanzige gave RTS. heb zelfs een skirmisch gewonnen, best moeilijk voor een beginneling. helaas is het spel wel erg traag wanneer je ver in een game bent. ik heb best een goed systeem (duo core 2,4 4mbcach, 2048mb, Geforce 7900GTO) dus moet dat makkelijk met al het grafische geweld op HIGH te spelen zijn, maar wanneer er teveel units in het spel zijn (ook al zie je ze niet door de fog of war) schokkert het spel gigantisch. dat heb ik erg simpel aangepakt door een paar delen van de vijandelijke basis weg te nuken, maar eigenlijk kan ik het spel dus niet op 1600x1200 spelen met alles op high.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Het spel is ook nog niet geoptimalizeerd, dat gebeurt pas als het bijna af is. Iets wat met name merkbaar is in de AI op het moment
GPG heeft al aangegeven dat dit gefixt gaat worden voor de final :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• dartbord
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 11:59
Ik heb nu ook de open beta geinstalleerd en gespeeld en moet zeggen, het is adembenemend mooi.
Ik ben zelf ook een hele grote fan van Total Annihilation en speel het nog steeds regelmatig.

Ook op LANs vind ik dit spel altijd een goed alternatief, als je net uren UT classic instagib erop hebt zitten.

Maargoed even over Supreme Commander, ik weet niet of dit bij jullie ook werkt... maaruh als ik zo een zwart scherm krijg.. en ik klik een keer met mijn linkermuisknopje dan gaat het zwarte scherm weg en krijg ik gewoon het laadscherm / spel in beeld. Weet niet of het bij jullie echt crashed ofzo, maar bij mij gaat ie dan gewoon rustig verder!

Ik speelde het ook op 1600x1200 met alle settings zo hoog mogelijk en het liep erg netjes, maarja dat is in de begin fase... als er 200 units in het scherm zijn piept mn systeempje wel anders! :+

heb 3500+ en een gf7800gtx 256 met 2x512 dual channel van dane elec... dus is niet zo gek dat mijn systeem het niet zo leuk vind, aangezien alles wat erin zit niet erg recent meer is.

• nemo55
dartbord schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:53:

Maargoed even over Supreme Commander, ik weet niet of dit bij jullie ook werkt... maaruh als ik zo een zwart scherm krijg.. en ik klik een keer met mijn linkermuisknopje dan gaat het zwarte scherm weg en krijg ik gewoon het laadscherm / spel in beeld. Weet niet of het bij jullie echt crashed ofzo, maar bij mij gaat ie dan gewoon rustig verder!
Dit heb ik ook als ik de client zelf opstart, maar zodra ik online wil via gpg.net krijg ik weer een zwart scherm waarna hij nergens meer op reageert en ik alleen nog maar een reboot kan uitvoeren.

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

En POTSTAUSEND! :(

Heb je dankzij een mede-GoTterd een key... zegt ie Invalid Key... Und jetzt?
Ik weet het even niet meer, eerst even eten en dan zien we wel weer verder.

Verwijderd

Jejking schreef op donderdag 30 november 2006 @ 19:56:
En POTSTAUSEND! :(

Heb je dankzij een mede-GoTterd een key... zegt ie Invalid Key... Und jetzt?
Ik weet het even niet meer, eerst even eten en dan zien we wel weer verder.
Als die mede-gotterd die key een keer gebruikt heeft kun je hem n iet nog een keer gebruiken. Geeft Fileplanet geen keys meer uit dan?

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:38:
[...]

Als die mede-gotterd die key een keer gebruikt heeft kun je hem n iet nog een keer gebruiken. Geeft Fileplanet geen keys meer uit dan?
Nee, ik heb die key niet gebruikt. Heb er zelf al zat :)

Jejking had sowieso al de nodige problemen zelf een key te krijgen bij FilePlanet. En nu kreeg hij een key van mij (en ik heb er al meerdere voor de nodige mensen geregeld) en dan krijgt hij het nog niet aan de pruttel... Murphies Law anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Refragmental schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:12:
[...]

NOD32 uitschakelen helpt niet.
Je moet em echt uninstallen. Dan pas werkt het.

Ik kan het weten... want ik had ook NOD32 :P
Hier zonder anti virus draaien is niet zo handig. De lijst met antivirus programma's op het beta forum is al zo lang geworden dat bijna elk anti virus programma problemen geeft. Ik wacht wel op een fix hiervoor aangezien ze hier wel bezig mee zijn.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:49:
Het spel is ook nog niet geoptimalizeerd, dat gebeurt pas als het bijna af is. Iets wat met name merkbaar is in de AI op het moment
GPG heeft al aangegeven dat dit gefixt gaat worden voor de final :)
Ik dacht dat je niet kon spelen tegen de AI, behalve met een 3rd party mod die niet ondersteund wordt (omdat de AI ook nog niet af is)... ik kan iig geen AI selecteren als ik een spel host...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:30
De AI neemt het wel over van een menselijke speler als deze bijvoorbeeld de verbinding verbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Dutch3men schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:15:
Ik zelf heb de beta nu een week, maar als ik een game wil joinen dan kan die 9 van de 10 keer niet joinen, of het duurd gewoon een eeuwigheid.

Is dit op te lossen? ik heb al 2 poorten geforward in mijn router.
Dit is namelijk erg irritant gisteren heb ik het na 30min proberen namelijk maar opgegeven.
Heb je toevallig een Linksys router? Ik heb hetzelfde probleem met de WRT54G. Volgens het forum kan deze router port 6112 niet goed openzetten. Het schijnt met andere firmware (DD-WRT) wel te lukken. Ik ga dat vanavond eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
M411007 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:27:
[...]

Heb je toevallig een Linksys router? Ik heb hetzelfde probleem met de WRT54G. Volgens het forum kan deze router port 6112 niet goed openzetten. Het schijnt met andere firmware (DD-WRT) wel te lukken. Ik ga dat vanavond eens proberen.
Nee ik heb een Speedtouch router. En heb de porten: 6112 TCP & UDP, 9103 UDP opengezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Laatst online: 12-09 08:04
ik heb hier ook linksys router, soms heeft ie kuuren maar als je porten opent, moet je wel een static ip hebben of hoe dat heet. Scheeld een boel.

Hosten doet het goed hier ;)

[ Voor 9% gewijzigd door J_star op 01-12-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-08 21:01
Ik zit gewoon een skirmish game te spelen en krijg na een tijdje in plaats van de map in het midden een zwart flikkerend beeld te zien :/ De rest van het scherm zoals de knoppen onder en de powerbalk boven blijven gewoon staan. Op een escape reageerd hij ook niet. De enigste oplossing is een alt+F4

Verder vind ik het wel een vet spel :) Moet alleen even kijken hoe alles werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 22:26
Hoe kunnen jullie uberhaupt skirmish spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floep
  • Laatst online: 26-08 12:05
Dutch3men schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:03:
[...]

Nee ik heb een Speedtouch router. En heb de porten: 6112 TCP & UDP, 9103 UDP opengezet.
Ik heb een zyxel modem maar dat mag niet zo veel uitmaken. Ik had de poorten eerst ook open gezet maar dat werkte niet eigenlijk...
Ik heb die poorten nu geforward naar dhet IP van mijn supcom pc en nu werkt het prima!

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Floep schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 21:40:
[...]

Ik heb een zyxel modem maar dat mag niet zo veel uitmaken. Ik had de poorten eerst ook open gezet maar dat werkte niet eigenlijk...
Ik heb die poorten nu geforward naar dhet IP van mijn supcom pc en nu werkt het prima!

Succes
Dat komt omdat je in de meeste Zyxel routers gelijk ook een lekkere firewall hebt en je dus niet alleen portforwarding regels in je firewall maar ook in je NAT regels aan moet maken. Meeste mensen komen of niet verder dan die NAT-regels of de firewall maar je moet het in beide schermen regelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenos2
  • Laatst online: 11-09 23:21
R-Adioactive schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 17:41:
Ik zit gewoon een skirmish game te spelen en krijg na een tijdje in plaats van de map in het midden een zwart flikkerend beeld te zien :/ De rest van het scherm zoals de knoppen onder en de powerbalk boven blijven gewoon staan. Op een escape reageerd hij ook niet. De enigste oplossing is een alt+F4

Verder vind ik het wel een vet spel :) Moet alleen even kijken hoe alles werkt.
Een tijdje geleden had ik precies hetzelfde.
Na 5 a 10 minuten zwart flikkerend beeld.
Als ik op esc drukte hoorde ik wel de geluiden van het menu e.d. maar dat was het dan.
Ik had even een andere videokaart van mn werk geleend en toen was dat probleem verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Laatst online: 27-08 21:01
Phenos2 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 23:39:
[...]

Een tijdje geleden had ik precies hetzelfde.
Na 5 a 10 minuten zwart flikkerend beeld.
Als ik op esc drukte hoorde ik wel de geluiden van het menu e.d. maar dat was het dan.
Ik had even een andere videokaart van mn werk geleend en toen was dat probleem verdwenen.
Ik heb nu nieuwe catalyst drivers geinstalleerd. Nu heb ik nog geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Heb dan ook de Multi. Beta gespeeld van fileplanet. Maar op mijn PC is het huilen met de pet op. -O- Alles op low en dan nog maar tussen de 10 en 20 frames. AMD XP +2800, 1gig mem, 128mb 6600GT. Wel is het echt geniaal weer (zoals TA) en is het vrij logisch allemaal en grotendeels bekend. Dit word een toppertje voor de RTSfanaten maar dat wisten jullie al :)

Ik ga het nog 1 of 2 keer zo spelen en dan gewoon wachten op de full versie (en nieuwe pc :+ )

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat de framerate echt nog wat beter wordt, want zo goed ziet het er niet uit en bij zo'n 350 units gaat het toch flink irriteren. Het blijft verder gaaf enzo. Maar ik snap niet waar dat spel zoveel resources aan verspeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 11-09 17:26
Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:14:
Ik hoop dat de framerate echt nog wat beter wordt, want zo goed ziet het er niet uit en bij zo'n 350 units gaat het toch flink irriteren. Het blijft verder gaaf enzo. Maar ik snap niet waar dat spel zoveel resources aan verspeeld.
De AI is verre van geoptimaliseerd waardoor deze (en zeker bij veel units) veel van je cpu vergt.

Hopelijk kan ik maandag eindelijk me pc in elkaar zetten :)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ok goed... dankzij Stormtrooper (_O_ trouwens) heb ik dus nu éindelijk een key.

Solving next problem: ik join op een 2vs2 game, hij start wat, denkt een beetje na, en de muisaanwijzer is gewoon zichtbaar. Oftewel: werkt niet, en moest met ctrl+alt+del onderbreken.

[ Voor 18% gewijzigd door Jejking op 03-12-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Laatst online: 11-09 17:23

BaT

Jejking schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:46:

Solving next problem: ik join op een 2vs2 game, hij start wat, denkt een beetje na, en de muisaanwijzer is gewoon zichtbaar. Oftewel: werkt niet, en moest met ctrl+alt+del onderbreken.
nieuwste drivers van je hardware geinstalleerd ? Video, Chipset ?

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:36

GmR

Jejking schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:46:

Black screen?
Dan is het ms een idee om eens naar een sticky topic in het "Bug Reporting and Discussion"-deel van het SC forum te kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
  • Laatst online: 10-09 13:53
Ik kan ook nog geen key krijgen :?

ik krijg dus in elke PC in dit huis deze melding
There has been an error with your request. This may be due to your browser settings. Please check your security settings and try the link again. Or, go to Tools/Internet Options in your browser and choose Delete Files button. Close all browser windows and try the link again. Should you reach this error again, please contact Customer Support.
Misschien komt het door onze proxyserver dat fileplanet zo aan het kutten is :O

Maarja wat ik hier zo lees, dan wordt Supreme commander echt een hele toffe game _/-\o_

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Bladeslayer schreef op zondag 03 december 2006 @ 17:52:
Ik kan ook nog geen key krijgen :?

ik krijg dus in elke PC in dit huis deze melding
[...]

Misschien komt het door onze proxyserver dat fileplanet zo aan het kutten is :O

Maarja wat ik hier zo lees, dan wordt Supreme commander echt een hele toffe game _/-\o_
LOL, je bent niet de enige met problemen (zie Jejking). Ik wil je best helpen (ben toch al Sinterklaas aan het spelen de laatste tijd). Bij Jejking had ik de nodige registraties op mijn FilePlanet account gedaan en dat hielp bij hem ook niet lekker (ondanks dat er velen zijn die daar wel alles mee aan de pruttel kregen)..... Voor de zekerheid kun je mij je fileplanet accountgegevens mailen en dan zorg ik voor een key.

Overigens kan ik daar niet nu voor zorgen: mijn servertje heeft vanochtend de geest gegeven. Weet nog niet waar het aan ligt (voeding of mainboard) en kan dit ook niet testen omdat ik weer eens al mijn reserveonderdelen weg heb gegeven de laatste tijd... Moet dus morgen ff op zoek naar een leenvoeding. Hoop dat dat het is want nu nog zoeken naar een nieuw socket 478 boardje zal niet echt meevallen.. Kan in ieder geval door deze uitval ff niet beschikken over de mail op mijn subdomein.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

GrandmasteR schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:58:
[...]

Black screen?
Dan is het ms een idee om eens naar een sticky topic in het "Bug Reporting and Discussion"-deel van het SC forum te kijken. :)
En dan mag ik m'n virusscanner deïnstalleren, zal m'n moeder blij mee zijn :(

Nee, dan wacht ik toch liever even... hoe moeilijk dat ook is ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Voor mensen met NOD32:
NOD32 uitschakelen werkt niet, alleen IMON uitschakelen werkt wel!
Windowsfirewall geeft verder geen problemen als je de game exclude.
Ook kan het helpen Microsoft dotnet framework te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 14:49
Nog een leuke... Ik had geen probleem met het krijgen van een beta key en het downloaden en installeren van de beta. Maar toen ik naar de online omgeving wilde connecten kreeg ik geen verbinding. Uiteindelijk kwam ik er achter dat het Peer2Peer beschermingstooltje Peerguardian2 blijkbaar verhinderde dat ik kon verbinden met de GPG masterserver ! Na Peerguardian2 van Enabled op Disabled te zetten kon ik prima connecten. Overigens had ik met de Battlefield2142 demo hetzelfde probleem met verbinden naar de EA masterserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
eindelijk mn eerste potje tege cpu op easy gewonne :P. Truc is vanaf begin al hard aan te valle en dat te blijve doen. Moet alleen zeer alert zijn en aanvalle omdat anders de cpu weer kijhard terugkomt. ( artillery :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Met AI loopt het gewoon voor geen meter meer. Baal er echt enorm van want ik heb wat 3.8 replays gekeken en het was gewoon TE VET! Maar na 10 minuten haal ik 1 frame per seconde, helaas. Gewoonweg een te langzame cpu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
Heeft iemand mischien een sneller mirror voor de 3.8 patch?? via fileplanet duurt het ong 8 uur met 20 kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Kan ik de game ook spelen via direct connect? Het probleem is is dat mijn maat en ik niet via GPG kunnen spelen omdat we allebei het zwarte scherm krijgen. Kan het spel ook op een andere manier gehost worden dan via GPG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoq
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07-2023
Er zijn geen keys meer te krijgen...damn ik wil spelen :)

Linux is zo cool dat ik het koud heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Sjoq schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 20:46:
Er zijn geen keys meer te krijgen...damn ik wil spelen :)
Mja same. Ook geen zin om verder nu het andere circuit op te gaan zoeken. ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Een hoop mooie screenshots op deze site
bv.
Afbeeldingslocatie: http://www.supremecommander-alliance.com/typo3temp/pics/9be23e29fd.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.supremecommander-alliance.com/typo3temp/pics/d5f209cd36.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.supremecommander-alliance.com/typo3temp/pics/332e04e14a.jpg
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Is op de 1 of andere manier de view aan te passen. Ik erger me na 5 minuten al kapot aan het feit dat je in stappen in en uitzoomed. En je na 2 stappen al geen units en gebouwen meer ziet. En erg ver inzoomen kun je ook niet, de units blijven bagger klein. En wordt het aantal soorten gebouwen na een tijdje nog uitgebreid? Ik vindt het aantal en de opties die je hebt maar heel beperkt. Kan ik soms ergens research uitvoeren, afgezien van de huidige gebouwen upgraden om zodoende andere units te kunnen bouwen. En er werd gezegd dat de mappen zo ontzettend groot zouden zijn. Misschien mis ik iets maar als ik een basis uitbouw met alle beschikbare gebouwen, past er nog net een basis tussen mij en de andere partij. Niets groter dan ik gewend ben. Blijkbaar had ik er toch iets te hoge verwachtingen van. vanavond nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR

GmR

Seth_Chaos schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:19:
Is op de 1 of andere manier de view aan te passen. Ik erger me na 5 minuten al kapot aan het feit dat je in stappen in en uitzoomed. En je na 2 stappen al geen units en gebouwen meer ziet. En erg ver inzoomen kun je ook niet, de units blijven bagger klein. En wordt het aantal soorten gebouwen na een tijdje nog uitgebreid? Ik vindt het aantal en de opties die je hebt maar heel beperkt. Kan ik soms ergens research uitvoeren, afgezien van de huidige gebouwen upgraden om zodoende andere units te kunnen bouwen. En er werd gezegd dat de mappen zo ontzettend groot zouden zijn. Misschien mis ik iets maar als ik een basis uitbouw met alle beschikbare gebouwen, past er nog net een basis tussen mij en de andere partij. Niets groter dan ik gewend ben. Blijkbaar had ik er toch iets te hoge verwachtingen van. vanavond nog maar eens proberen.
De grootste map die er nu in zit is 20x20.
De grootste maps in de final versie worden 80x80 (= 16x zo groot :P)
Verder zou het zoomen sowieso aangepast moeten kunnen worden in de lua.scd..... succes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08 14:19

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

Seth_Chaos schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:19:
eigenlijk wil je meer naar black&white zoom mogenlijkheden?

http://www.adf-hq.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
GrandmasteR schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:50:
[...]

De grootste map die er nu in zit is 20x20.
De grootste maps in de final versie worden 80x80 (= 16x zo groot :P)
Verder zou het zoomen sowieso aangepast moeten kunnen worden in de lua.scd..... succes :P
Ik heb alleen nog maar op een map van 83x83 km gespeeld. Ik neem aan dat je bedoeld dat dat de grootste map is? En ik vindt inderdaad het naadloos zoomen van black en white een veel mooier principe, dat mij veel meer aanspreekt. Je hebt in dit spel nooit echt het idee dat je een goed overzicht en beeld van je legers en basis hebt. Een gigantische map met alleen maar icoontjes is voor mij geen oplossing voor de huidige RTS games die niet meer dan een paar vierkante meter op je scherm weten te toveren. Dat doet dit spel immers ook niet als je meer dan twee keer uitzoomed veranderd het spel gewoon naar een map weergave. Je krijgt ook niet echt een idee van hoe groot de units zijn omdat je niet ver genoeg kan inzoomen. Het blijven piepkleine units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Seth_Chaos schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:17:
[...]
Ik heb alleen nog maar op een map van 83x83 km gespeeld....
Dan speel jij of een ander spel of niet de beta of je lult uit je nek. In de beta is de grootste map 20x20 km en die krijg je niet snel volgebouwd.
Als je helemaal ingezoomd bent zie je alle details op de units. Bij de Aeon kun je dan zelfs de omgeving en de lucht zien reflecteren op het aluminium. Iets verder uitgezoomd zie je de bots tussen de bomen rennen onder het bladerdak.
Je kunt ook verschillende camerastandpunten vastleggen als je niet steeds onder dezelfde hoek wilt kijken. Er is ook een kleine mod waarbij de hoek vanzelf meedraait als je inzoomd. Helemaal ingezoomd zie je de units dan van opzij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ik vat hem idd ook niet helemaal. Wil je bij een RTS overzicht of wil je ieder zandkorreltje apart kunnen bekijken? Lijkt me het eerste.. Ik vind op zich dat er aardig wat details inzitten. Kan natuurlijk altijd meer (het wuiven van de bomen in de wind enzo) maar of dat echt toevoegd aan spelkwaliteit !?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
M411007 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:29:
[...]

Dan speel jij of een ander spel of niet de beta of je lult uit je nek. In de beta is de grootste map 20x20 km en die krijg je niet snel volgebouwd.
Als je helemaal ingezoomd bent zie je alle details op de units. Bij de Aeon kun je dan zelfs de omgeving en de lucht zien reflecteren op het aluminium. Iets verder uitgezoomd zie je de bots tussen de bomen rennen onder het bladerdak.
Je kunt ook verschillende camerastandpunten vastleggen als je niet steeds onder dezelfde hoek wilt kijken. Er is ook een kleine mod waarbij de hoek vanzelf meedraait als je inzoomd. Helemaal ingezoomd zie je de units dan van opzij.
Moet je dan eerst iets uitvinken voor je zo ver kunt inzoomen? Op het verst ingezoomed zijn die boompjes bij mij miniscuul. Ik lul niet uit mn nek ik kon in skirmisch verschillende grootes mappen kiezen iets van 20x20, 40x40 en 83x83 als ik me niet vergis. Ik heb 83x83 gekozen. Misschien heeft hij toch 20x20 mappen weergegeven inplaats van 83x83 maar ik heb het wel degelijk aangeklikt. Ik hoop dat je gelijk hebt. Vond de map die ik gespeeld heb erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Ik heb die mod ook maar ik kan ook alleen maar zeer beperkt inzoomen. Misschien ligt dit aan de grafische instellingen? Ik speel op de laagste settings omdat mijn PC het anders niet trekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR

GmR

Seth_Chaos schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:43:
[...]

Moet je dan eerst iets uitvinken voor je zo ver kunt inzoomen? Op het verst ingezoomed zijn die boompjes bij mij miniscuul. Ik lul niet uit mn nek ik kon in skirmisch verschillende grootes mappen kiezen iets van 20x20, 40x40 en 83x83 als ik me niet vergis. Ik heb 83x83 gekozen. Misschien heeft hij toch 20x20 mappen weergegeven inplaats van 83x83 maar ik heb het wel degelijk aangeklikt. Ik hoop dat je gelijk hebt. Vond de map die ik gespeeld heb erg klein.
Hoe heet de map die je hebt gespeeld?
Er zitten iig alleen 5x5, 10x10 en 20x20 maps in de beta. Het spelen van een 80x80 map is dus op dit moment onmogelijk (of je moet bij GPG werken :D :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 22:26
Seth_Chaos schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:43:
[...]

Hoe heb je skirmisch kunnen spelen dan? En hebj e het ook tegen de computer kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik neem aan dat hij 1.0/2.0 met de skirmish/lan patch heeft.
Ik vraag me wel af hoe je inzoomt trouwens, want met je scrollwiel kan je naadloos in en uitzoomen, van heel dichtbij [2 units en je scherm is vol bijv hier] tot aan de worldmap waar je de hele map in 1 keer kan zien, wat wil je nog meer?

Ik denk dat er iets is fout gegaan met de skirmish hack oid.
20x20 is inderdaad de grootste map die er nu in het spel zit, en die zijn best wel enorm. zelfs op een 5x5 map is er ruimte zat voor 4 grote basissen met meerdere kleinere outposts door de map heen.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Heb inderdaad op een 10x10 map zitten spelen. net weer een potje gedaan. Kan dr nog geen bal van zo zonder tutorial maar begin me dr toch aardig mee te vermaken. Heb nu ook een mod gebuikt om mn view aan te passen. Kan nu wel erg ver inzoomen. Erg gaaf als je een paar flinke bots bouwd. Ik vindt de AI ook ontzettend goed. Te goed. Ze scouten eerst om te zien wat voor forces je hebt en bouwen daar dan meteen een antwoord op. Alleen dat pathfind principe is nog als vanouds slecht. Altijd vanaf dezelfde route aangevallen worden. Met maps 8 keer groter dan deze wordt dit zeker een spel om naar uit te kijken.

Heb een "oplossing" voor 3.8 geen versie 1.0 of 2.0.

[ Voor 4% gewijzigd door Seth_Chaos op 06-12-2006 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik zie alle mensen hier vrolijk posten over hun mp-ervaringen en tegen de AI...

Mag ik vragen of jullie nog iets speciaals hebben gedaan om de boel op gang te krijgen? Zoals een virusscanner deïnstalleren, of poorten open, of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR

GmR

Seth_Chaos schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:11:
Heb inderdaad op een 10x10 map zitten spelen.....
Met maps 8 keer groter dan deze wordt dit zeker een spel om naar uit te kijken.
80 x 80 is niet 8x groter dan 10 bij 10, maar 8 x 8 keer groter :D
* GmR zou graag alvast zo'n mapje spelen :P
Jejking schreef op woensdag 06 december 2006 @ 20:20:
Ik zie alle mensen hier vrolijk posten over hun mp-ervaringen en tegen de AI...

Mag ik vragen of jullie nog iets speciaals hebben gedaan om de boel op gang te krijgen? Zoals een virusscanner deïnstalleren, of poorten open, of iets dergelijks?
Ik heb poort 6112 geforward en NOD32 gedeinstalleerd.

[ Voor 36% gewijzigd door GmR op 06-12-2006 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nog steeds geen games maken met AI erin, zitten jullie allemaal te spelen met unsupported mods enzo? Er wordt juist vriendelijk gevraagd om die mods niet te spelen omdat 80% van die mods voor problemen zorgt die je normaal niet zou hebben en dus willen ze geen tijd steken in het oplossen van die problemen en zorgt het alleen maar voor een moeizame beta.

Ergens in dit topic las ik dat als je tegenstander door connection problems ofzo voortijdig het spel verlaat, dat de AI het overneemt, maar het lijkt me sterk dat je daar dan ook een difficulty level van de AI kan selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Ik heb zelf een bétakey, maar kan alsnog niet spelen via GPG vanwege het "zwarte scherm"-probleem. Dus ben ik creatief geweest en probeer de skirmish een beetje uit.

Net nog een potje gedaan. Moet zeggen dat de AI niet helemaal steeds vanaf dezelfde route aanvalt. Hij let daarbij wel goed op m'n defenses en als het hem te heet word trekt zich zo nu en dan ook terug.
K'heb gewoon 3x een combomb op m'n mieter van hem gehad en steeds weer hersteld. De eerste keer kwam mijn eigen commander daarbij om het leven waarbij een groot deel van mijn basis één grote zwarte vlek werd. Dacht even dat ik er toen geweest was. Totdat ik met m'n tech3 zooi begon en hem een koekje van eigen deeg heb gegeven. Kort daarna kon ik met nukes strooien (voelde me even zwarte piet). :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:59:
Ik kan nog steeds geen games maken met AI erin, zitten jullie allemaal te spelen met unsupported mods enzo? Er wordt juist vriendelijk gevraagd om die mods niet te spelen omdat 80% van die mods voor problemen zorgt die je normaal niet zou hebben en dus willen ze geen tijd steken in het oplossen van die problemen en zorgt het alleen maar voor een moeizame beta.

Ergens in dit topic las ik dat als je tegenstander door connection problems ofzo voortijdig het spel verlaat, dat de AI het overneemt, maar het lijkt me sterk dat je daar dan ook een difficulty level van de AI kan selecteren.
Dan was het wel zo slim geweest de tutorial in de beta mee te leveren.

Niemand zit te wachten op potjes die vergalt worden omdat de ene speler al 3 weken speelt en een ander voor de eerste keer het spel probeerd. Probeer je net uit te vogelen hoe de energie voorziening werkt, staan er al 10 tanks voor je basis. Heb nu twee skirmish potjes achter de rug en begin het nu eindelijk te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seth_Chaos schreef op donderdag 07 december 2006 @ 09:45:
[...]

Dan was het wel zo slim geweest de tutorial in de beta mee te leveren.

Niemand zit te wachten op potjes die vergalt worden omdat de ene speler al 3 weken speelt en een ander voor de eerste keer het spel probeerd. Probeer je net uit te vogelen hoe de energie voorziening werkt, staan er al 10 tanks voor je basis. Heb nu twee skirmish potjes achter de rug en begin het nu eindelijk te begrijpen.
je kan een multiplayer sandbox game doen. Dus in je eentje spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Tja, ook heel enerverend (NOT), maar wel handig om in ieder geval de units en mogelijkheden te bekijken...

Ik kom op mijn laptop nog steeds niet door het zwarte scherm.... NOD32 eraf (leven op het randje), maar ik zit nog steeds te vechten met portforwarding... Alle poorten staan open naar mijn server, moet dus kijken of ik die machine de poorten weer door kan laten sturen naar mijn laptop.

Beetje bagger wel, die portforwardings, want ik wil het spel spelen op mijn desktop EN op mijn laptop... En dat gaat wat lastig zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
NOGMAALS:

Zoals ik al eerder zei: NOD32 deinstalleren is niet nodig, alleen IMON uitschakelen is voldoende.
Dit kan zonder reboot en naar het spelen van de game weer gewoon aangezet worden voordat je gaat surfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:12:
[...]

je kan een multiplayer sandbox game doen. Dus in je eentje spelen ;)
Handig om in dit topic te vermelden. Bij vrijwel alle RTS games is het niet mogelijk om een internet of lan game te starten zonder tegen spelers omdat je dan meteen het potje gewonnen hebt.Ga ik vanavond eens testen. Kan ik rustig op me gemak gewend raken aan de units van alle fracties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Nogmaals; werkt bij mij NIET....

Maakt op zich ook niet echt uit want ik kan het spelen op mijn desktop. Ik heb alleen niet altijd zin om naar zolder te gaan vandaag dat ik het ook op mijn laptop wil spelen... Maar daar werkt het dus gewoon niet, zelfs niet zonder Imon, nod of wat dan ook.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 14:49
Sandbox mode is in ieder geval wel handig om te kijken hoe je een strakke build-queue kunt maken zonder ineens in een zwaar energy of metal tekort te vallen waardoor je hele produktie stil valt.

En in ieder geval in die map voor 3 spelers zit in het centrum van de map een soort neutraal (?) kampje dat je kunt gebruiken voor target-practicing van je units.
Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Cracks / mods / niet officiële patches voor de closed bèta horen niet in dit topic thuis!
Er mag hier dus ook niets over gepost worden!