[RTS] Supreme Commander - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 11.469 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:52

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

DutchCommando schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:20:
Ik heb hem nog wel even bedankt voor de mogelijkheid. Helaas was ook ik te laat :).
Waarom dan die :) ? , lijkt me eerder een :'(

Ik heb geen baard (op dit moment uberhaupt geen haar), maar ik lijk sinterklaas wel. Ook jij hebt mail op het emailadres uit je profiel....

Maar dit was wel mijn laatste key (ik had voor de zekerheid met 3 adressen geregistreerd, nogmaals met dank aan --WvWisOkee-- ), dus de juten zak is nu dicht..... :)

[ Voor 7% gewijzigd door Stormtrooper op 14-11-2006 21:30 ]

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-08 10:34
mocht iemand anders nou ook in zo'n sinterklaas bui zijn en keys willen delen/uitdelen.

Ik houd mij natuurlijk ten zeerste aanbevolen :P

"mijnnickname"@gmail.com

en anders staat ie nog wel in mijn profiel

toedels

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:30
Stormtrooper schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:27:
[...]

Waarom dan die :) ? , lijkt me eerder een :'(
Ach, m'n leven hangt er niet vanaf. Dus we blijven gewoon vrolijk hoor ;).

Maar, toch heel erg bedankt! Inderdaad slim om er een paar extra te vragen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:38

Termy

valt er nog wat te fragge?

Stormtrooper schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:05:
[...]

Tja, ik ben nog steeds bezig die client te downen. Me wanna play.....

Maaruh, je hebt mail op het adres van je profiel.... :) Key for free, ook met dank aan --WvWisOkee--
Jij hebt ook mail :)

Langs deze weg wederom bedankt :D

* Termy downloadende ^^

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

* StarLite heeft sinds gister ook zijn eigen key [_O_ voor die link, ik was om 15:00 nog net op tijd gelukkig].

Ik vind die fatboy [mobile factory] weldegelijk een lekkere unit, 2 van die dingen in je verdediging is echt super, de meeste vijandelijke experimentals komen niet eens in de buurt van mijn basis, die krengen hebben een heerlijke range.
Je moet inderdaad niet dichtbij een spiderbot of giant colossus komen, die dingen hebben op korte afstand veel meer firepower. Die fatboy creeert niet uit zichzelf een leger trouwens, je moet de units wel zelf bouwen [ik weet niet of het ook resources kost, ws wel].

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maareh beta testers... waar blijven de leuke screenies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:26
Wie doet er donderdag nacht mee? Ik wil eerst een keer een uur lang een bases bouwen en units. Nu wordt je meestal redelijk snel aangevallen. Dus een super vette bases met allemaal sam-sites, fatboys, spiders en dan een monster battle met 500 units, dat lijkt me mooi.

Ik speelde eergister samen met een jongen tegen 2 computers, hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Versteegrob schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:15:
Wie doet er donderdag nacht mee? Ik wil eerst een keer een uur lang een bases bouwen en units. Nu wordt je meestal redelijk snel aangevallen. Dus een super vette bases met allemaal sam-sites, fatboys, spiders en dan een monster battle met 500 units, dat lijkt me mooi.

Snelle vingers ? :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-01 09:37
* kvdd was ook te laat voor die key gister O-)

[ Voor 3% gewijzigd door kvdd op 15-11-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
Hier maar weer wat screenshotjes om het visuele aspect van dit topic aan te vullen:
Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.gamespy.com/pc/image/article/745/745978/aeon_attack_1163542807.jpg Aeon vallen UEF base aan

Afbeeldingslocatie: http://www.supcomuniverse.com/images/screens/SCScreen1_20061024.jpg-thumb.png
Cybran carriers, navy en carriers met fighter support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:20
Ik kan echt niet wachten tot dat dit spel uit! Ik vindt dat er veel verschillende units enzo zijn maar wat me tegen valt is dat er, zover ik weet, maar 1 beschutting voor je basis is en dat is die stenen kruisjes. Persoonlijk zou het ook ruig zijn als je laser hekken kan maken ofzo. Iemand een idee of zoiets er nog in komt of dat we alleen met die kruisjes bluiven zitten? Een poort ofzo die open en dicht kan zou ook ruig zijn!! Mischien een shield poort die aan en uit kan?

Ik heb ook nog een vraagje over die stealth genarator. Stel nou dat ik mijn hele basis daar onder zet zal de vijand mij dan nooit vinden? Ik heb die hele stealth afdeling eigenlijk nog nooit gebruikt alleen de shield afdeling!

[ Voor 24% gewijzigd door Bart1983 op 15-11-2006 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:49
Versteegrob schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:15:
Ja, dat wil ik ook wel weten. Samen met een menselijke speler tegen een AI spelen vind ik prettiger dan tegen andere mensen spelen. Voelt minder vernederend als je van een AI verliest dan als je door een menselijke tegenstander finaal in de pan gehakt wordt... ;) En hoewel ik RTS games leuk vind om te spelen ben ik er gewoon niet goed in.... :+

[ Voor 8% gewijzigd door Haay op 15-11-2006 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
M411007 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:09:
Hier maar weer wat screenshotjes om het visuele aspect van dit topic aan te vullen:
[afbeelding] Aeon vallen UEF base aan

[afbeelding]
Wie zijn die 4 robots op een rij, bij welk ras en welke level 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
M411007 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:09:
[afbeelding] Aeon vallen UEF base aan

[afbeelding]
Heb je nog iets speciaals met de camera gedaan toen je de screenshots nam. als ik gewoon inzoom met de scroll dan krijg ik het nooit zo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:36

GmR

Bart1983 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:09:
[...]

Heb je nog iets speciaals met de camera gedaan toen je de screenshots nam. als ik gewoon inzoom met de scroll dan krijg ik het nooit zo !
Hij heeft ze niet zelf gemaakt zo te zien, komen van 2 SC related sites....
Je kan echter de camera vrij positioneren door ALT+middle mouse ingedrukt te houden en vervolgens de muis te bewegen :)

edit:
vond net een screenshot van gisteravond.... dit was de basis van de tegenstander :P
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/rcmeeuws/carnage_resized.JPG
(klik voor grotere versie)

[ Voor 20% gewijzigd door GmR op 15-11-2006 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
GrandmasteR schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:29:
[...]

Hij heeft ze niet zelf gemaakt zo te zien, komen van 2 SC related sites....
Je kan echter de camera vrij positioneren door ALT+middle mouse ingedrukt te houden en vervolgens de muis te bewegen :)

edit:
vond net een screenshot van gisteravond.... dit was de basis van de tegenstander :P
[afbeelding]
Kun je met ALT=middle mouse dan ook helemaal om je heen kijken dus niet alleen van boven af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:12
Bart1983 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:23:
[...]

Kun je met ALT=middle mouse dan ook helemaal om je heen kijken dus niet alleen van boven af ?
Yep

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Ah das beter ja vond het altijd al jammer dat je alleen maar kon inzoomen. Nu kan ik mooi met de camara achter mijn leger gaan staan en zo de vijand in de verte zien aankomen :). Kun je dan alles zien? of komt er dan een soort van fog of war? En zat de FPS dan niet enorm of valt dat wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR

GmR

Bart1983 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:32:
[...]

Ah das beter ja vond het altijd al jammer dat je alleen maar kon inzoomen. Nu kan ik mooi met de camara achter mijn leger gaan staan en zo de vijand in de verte zien aankomen :). Kun je dan alles zien? of komt er dan een soort van fog of war? En zat de FPS dan niet enorm of valt dat wel mee?
Ik heb mn FPS nooit op het scherm (kan dat eigenlijk met een console command binnen SC of moet daarvoor een programma als FRAPS gebruikt worden?), dus daar kan ik niet veel zinnigs over zeggen. Hier een voorbeeldje waarop de viewing distance wellicht in te schatten is (zie CZAR op de achtergrond).
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/rcmeeuws/SupremeGCS0003_resized.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
GrandmasteR schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:08:
[...]

Ik heb mn FPS nooit op het scherm (kan dat eigenlijk met een console command binnen SC of moet daarvoor een programma als FRAPS gebruikt worden?), dus daar kan ik niet veel zinnigs over zeggen. Hier een voorbeeldje waarop de viewing distance wellicht in te schatten is (zie CZAR op de achtergrond).
[afbeelding]
Ik gebruik altijd FRAPS. Jouw screenshot ziet er wel vett uit. Ik zie nog een of ander groot vliegschip in de verte. Ik vindt het jammer dat er geen save button is! Ik ga vannavond eens proberen om alleen tegen de computer te spelen. De laatste keer tegen easy AI was dat geen success. Wat is nu de slechtste AI, Turtle AI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Als iemand eens een rustig potje online wilt spelen wil ik me aanbieden, heb een key maar ik wil niet echt spelen om te winnen. Ik wil het spel een beetje checken en ziekelijke veldslagen hebben.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Postius schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:49:
Als iemand eens een rustig potje online wilt spelen wil ik me aanbieden, heb een key maar ik wil niet echt spelen om te winnen. Ik wil het spel een beetje checken en ziekelijke veldslagen hebben.
Bied me aan, bijvoorbeeld eerst een uur lang bouwen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bart1983 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:15:
[...]

Ik gebruik altijd FRAPS. Jouw screenshot ziet er wel vett uit. Ik zie nog een of ander groot vliegschip in de verte. Ik vindt het jammer dat er geen save button is! Ik ga vannavond eens proberen om alleen tegen de computer te spelen. De laatste keer tegen easy AI was dat geen success. Wat is nu de slechtste AI, Turtle AI?
Dat vraag ik mij ook af, ik heb nog maar 1 keer gewonnen van de easy AI (dit was wel in de vorige beta icm mod).

Verwijderd

Ik heb een technish probleem met dit spel (goh beta? :P ) Ik heb een wanadoo livebox modem alleen die begeeft het om de 10 minuten op 1 of andere manier. Het spel spelen ging echter prima. Nu de modem dood is heb ik een netgear dg632 aangesloten. Nu elke keer als ik een spel wil zoeken hangt mijn spel voor een minuut of 10. Daarna als de server verdwenen is draait het spel weer.

Dus elke keer als hij een server zoekt hangt ie, anders loopt het prima (skirmish e.d.) Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdcx
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-04-2021
me klasgenoot wvwisooke heeft mij uiteraard ook die link gepaast! :)

ik moet zeggen ik vind de gameplay over het algemeen (dus niet de units en unittree, maar gewoon het spel), ietsje minder als TAspringproject. Vooral iritant dat je met je camera niet ergens heen gaat als je op radar klikt :P
Voor de rest vindk het erg weinig units (vergeleken bij TA (oude TA) UTASP5.0 & TAsprintproject:Absolute Annihilation).. maar dat is een kwestie van tijd gok ik! :D
Graphics zijn erg nice :) (maar dat wisten we al lang)...
Alleen ik kom het spel nu niet meer in, steeds zwarte screen.. en dan werkt alleen de play en pause van me pc nog :( en dan geeft uitknop BSOD (allemaal na die patch van gister).. (net als bij post hierbove)

En het blijft leuk om met zo\n mooi spinnetje (T4) een anders kamp weg te vegen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barco
  • Laatst online: 18-06 00:08
Ik heb heel die minimap eigenlijk niet meer nodig. Als je eenmaal gewend bent ff uit te zoomen werkt t net zo snel.

Ik ben zeer happy met de laatste GPGnet update. Geen probleem meer met t hangen op "setting up automatch". Ook de desync message verdwijnt na 1x (weet alleen niet of t probleem echt is opgelost of dat de message gewoon niet meer oneindig verschijnt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

barco schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 22:55:
Ook de desync message verdwijnt na 1x (weet alleen niet of t probleem echt is opgelost of dat de message gewoon niet meer oneindig verschijnt).
Ik denk dat je gewoon geluk hebt gehad in dat potje :)
Voor zover ik weet was de update namelijk alleen een GPGNet update en is er in het spel niks veranderd. Ik heb 2 dagen terug [na die patch] iig wel die irritante constante desync message gehad :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Effe nog een reactie op de fatboy afkrakerij. Ik denk dat het bij deze unit ook erom gaat dat je een flink leger vlak bij iemands basis uit de grond stampt en niet zozeer met het hele ding de basis inloopt en hoopt dat je alles in 1 keer molt. De kanonnen zijn meer voor wat langere afstand om aanvallen op zichzelf af te slaan, lijkt mij.

Die laatste screen ziet er wel erg vet uit, mooie resolutie, en dus een kleinere interface. Die mag van mij nog wel wat kleiner, kan ook wel denk ik zeker. Een hide functie zou ook handig zijn als je toch puur in de aanvalsmode zit. Ik speel nu met Soulrain (misschien kent iemand uit de TA community hem nog :P) ook wat SC(via direct connect), erg tof. Vind die CZAR gewoon te bruut, zo mother facking huge dat ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Je kan de interface ook verplaatsen [zo uit mijn hoofd ctrl+pijltjes toetsen] naar de linker of rechterkant van je scherm, dat scheelt toch weer minstens 25% aan ruimte :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
StarLite schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 09:32:
Je kan de interface ook verplaatsen [zo uit mijn hoofd ctrl+pijltjes toetsen] naar de linker of rechterkant van je scherm, dat scheelt toch weer minstens 25% aan ruimte :)
Alt-UpArrow en Alt-DownArrow.

Is alleen wel bugged, want je verliest de helft van de knoppen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barco
  • Laatst online: 18-06 00:08
StarLite schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:32:
[...]

Ik denk dat je gewoon geluk hebt gehad in dat potje :)
Voor zover ik weet was de update namelijk alleen een GPGNet update en is er in het spel niks veranderd. Ik heb 2 dagen terug [na die patch] iig wel die irritante constante desync message gehad :)
Ik heb toch echt al meerdere keren maar 1x de desync gehad, zelfs in een 2vs2 potje, en de eindeloze desync niet meer gezien sinds de update. Is het zo onwaarschijnlijk dat men misschien iets aan de server kant heeft veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Weet iemand waar ik moet zijn om de configuratie bestanden van Supreme commander te kunnen veranderen zodat mijn human en alien shields wat sterker worden?

[ Voor 3% gewijzigd door Bart1983 op 19-11-2006 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Gisteren (eindelijk) een eerste sessie kunnen spelen. Ff wennen maar wel erg lekker..

Vreemde alleen is dat ik een vliegtuigconstructieplant heb gemaakt, aantal vliegtuigen daarmee de lucht in gooide en dat ik vanaf een bepaald moment die plant wel kon selecteren maar dat er dan in het menu onderin je scherm helemaal niets meer te bouwen viel.... Zonde van de plek in mijn basis...

Maar het TA gevoel zit er inderdaad nog goed in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Stormtrooper schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:35:
Gisteren (eindelijk) een eerste sessie kunnen spelen. Ff wennen maar wel erg lekker..

Vreemde alleen is dat ik een vliegtuigconstructieplant heb gemaakt, aantal vliegtuigen daarmee de lucht in gooide en dat ik vanaf een bepaald moment die plant wel kon selecteren maar dat er dan in het menu onderin je scherm helemaal niets meer te bouwen viel.... Zonde van de plek in mijn basis...

Maar het TA gevoel zit er inderdaad nog goed in :)
Heb ik ook een keer gehad met de land factory. Zag hier een post dat het komt doordat je de upgrade voor dat gebouw hebt afgekapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Bart1983 schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:59:
[...]

Heb ik ook een keer gehad met de land factory. Zag hier een post dat het komt doordat je de upgrade voor dat gebouw hebt afgekapt.
Okay, da's een goeie. Heb ik inderdaad gedaan maar wel ruim voordat hij daar uberhaupt aan zou beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit weekend een potje gespeeld tegen een vriend van me (beiden in de beta) en het was echt net TA. Het was alleen vervelend dat 1 strategic bomber (tech 3) een kettingexplosie in zijn basis teweeg bracht. (Alle tech 3 fusion reactoren en z'n commander). Potje was toen snel voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Ik heb dit weekend ook twee potjes tegen een vriend in de beta gespeeld. We zijn allebei erg goed in TA, maar hier leken we wel een paar noobs. Met TA heb je als je goed speelt niet meer dan 10 excess metal. Hier liep mijn excess mass in de duizenden. :/

Alle units leken hetzelfde uitgezoomd. Daar moet ik echt aan wennen. Wel handig dat je idle builders nu gelijk rechts op je scherm verschijnen.

Ik heb zelfs nog een Monkeylord kunnen bouwen en zo'n Cybran Big Berha. Die Monkeylord zag hij op zijn radar als een grote stip ipv kleine driehoekjes zoals de andere units. Hij ff scouten om te zien wat dat nou was.. schrok zich een ongeluk. >:)
Helaas voor mij stuurde hij er gelijk 50 lvl2 gunships op af en daar doet een Monkeylord niets tegen. Ik kon hem nog net op tijd terugtrekken en repareren.
Later stuurde hij ook nog een stuk of 80 gunships op mijn commander af. Gelukkig had ik net mijn shield af en kon ik daar schuilen terwijl mijn lvl3 anti air en interceptors korte metten met de gunships maakten. Na een uur liep het spel zo traag dat hij maar een comm bomb heeft gedaan. Die vloog zo door mijn shield heen en KLAAABOOOOOM. Einde game _/-\o_

Spel heeft erg veel potentie. Standaard TA strategieen hebben we niet echt kunnen gebruiken hier en we gebruiken de units en recourses nog niet optimaal, maar met meer ervaring komt dat vanzelf. Er zijn een heleboel strategieen bruikbaar in elk geval. Kan niet wachten tot ie uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Iemand al de nieuwe 38 versie geinstalleerd en gespeeld? Betere performance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
bron
Release notes patch 3.8 (400MB)
Please check out the game's readme file, located by default at C:\Program Files\THQ\Gas Powered Games\Beta\Supreme Commander\gamedata\readme.txt.
The readme contains expanded information about the Multiplayer Beta.

Full integration from the game's main development branch, reflecting many changes to the game's code base. Only the highlights are included here.

- Several color, prop, texture, normal map and effects adjustments throughout the game.

- Several animation and animation speed adjustments throughout the game, including a major fix for “floating units.”

- General game balance adjustments to several units. Highlights are included below.

- Cybran and UEF T1 light assault bots and Cybran heavy assault bots are now inaccurate when moving.

- All T1 AA towers have faster projectiles to perform better against all T1 aircraft.

- UEF ACU tactical missiles now have a cost.

- T3 mass extractors and fabricators now produce 1/3 less mass.

- Cybran air superiority fighters are now created with stealth off by default.

- The build rates for the Aeon siege assault bot and Cybran heavy assault bot have been decreased.

- The ACU’s death explosion has been modified to guarantee an attacking ACU’s destruction.

- ACUs and subcommanders can no longer fire from transports.

- Subcommanders can now build the same units as a T3 engineer.

- Increased the walk animation on the Cybran light and heavy bots so they don't skate anymore.

- Cybran build assist bots no longer show up on radar.

- Fixed the "commander-in-the-transport" bug that inappropriately awarded upgrades to commanders after taking a ride in a transport.

- Fixed units that lacked appropriate vision.

- Submarine units that start underwater will now have their vision on, instead of requiring the player to tell them to surface and then dive.

- Fixed Czar laser to turn off, if firing, when the unit dies.

- Fixed Czar transported units not working up to par.

- Stealth toggle now toggles both stealth and stealth field. This was causing stealth generator units to "flicker" when they were toggled off.

- ACUs no longer selectable and usable during the beginning of the teleport effect.

- Cybran ACU gets toggle buttons for cloak with upgrade now.

- Anti-tactical missile structures will no longer shoot down nukes.

- Fixed loading of transports by the AI leaving behind too many units.

- T3 engineering suite for ACUs now allows experimental units to be built
Additional fixes to anti-nuke units -- they will no longer fire if they have zero missiles, the count will no longer enter negative numbers and the unit will fire an appropriate number of missiles.

- Transport beacons can now be seen and can't be captured or reclaimed.

- Cybran bots spawned from engineers will Guard instead of Repair as assisted unit, meaning the bots will fly around the assisted unit.

- Aeon Torpedo Bomber: Slight change to flight dynamics of depth charge; no tuning impact.

- Improved the motion of the UEF MML's missile to be more curved and with a missile-like acceleration, and changed flight dynamics so it can hit nearby targets.

- Fixes nuke damage radius between factional nukes.
Aeon T3 Artillery: Slight increase to firing randomness.

- Adjacency effects will now only run once between units, stopping double FX lines and improper benefit effects.

- Fixed engineers not pathing around naval factories correctly near shore.

- Units now disable their shields when being transported. Gunships can once again fire when they are transporting, since shields are turned off when transporting.

- Added in raised platforms for the engineers to come off of on the Aeon factories.

- Added more enhancements to the UEF ACU.

- Fixed paused construction units, which were not stopping build effects.

- Moved the back button for the lobby.

- Removed the back button from the options menu in the front end.

- Ctrl + A, S, L no longer select factories.

- Ambient sounds on turret motion adjusted.

- Corrected installer shortcuts.

- Removed the home/end key functionality of split windows.

- Rebuilt all non-VO sounds to fix "invalid data" error.

- Change diplomacy column header to be more accurate.

- Fixed lobby bug where lobby would launch a game even when teams were not set up correctly.

- Fixed a bug that broke in-game alliances.

- Moved the back button on the EULA screen to be more obvious.

- Now drawing ping times in red/yellow/green depending on the connection status.

- Added ping times to observers.

- Fixed the width on the lobby chat box.

- Cancel button should now work properly in the profile dialog.

- Updated economic overlay art (the art that "hovers" over units when the economic filter is turned on).

- Changing profiles results in main menu options getting updated.

- Additional GPGNet Release Notes (1.5.23 and 1.5.26)
In the list of persistent chat rooms, you'll see an option for Create Channel and Select Channel, allowing navigation and options for users to switch chat rooms.

- When you create a channel, you can name it, make it publicly available, set the max number of users and elect to password-protect it.

- When you create a chat room, you are the channel op for that room. Your name appears in yellow, and you have limited admin control over that room (e.g. kick and ban).

- Included ability for users to password-protect games.

- Included ability for users to use additional right-click context-menu features within the main window of chat.

- Fixed bug where some users were experiencing connectivity issues when attempting to automatch while in crowded chat rooms.

- Adjusted focus of private messages to prevent messages from stealing focus from each other.

- Various fixes for users not appropriately being returned to chat rooms after exiting games.

- Fixed crash bug related to COM calls, related to failures to launch GPGNet.

Various bug fixes and fixes for application crashes.
Persoonlijk vind ik het wel jammer dat shields uit staan al een mobile shield generator onder een transport hangt. Was toch wel een leuke feature. Bleek helaas veel te moeilijk iets tegen te doen. :|
Wel goed dat ze com rushen en de mantis spam aangepakt hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Ik vind die grote spinnen bij de groep met het oranje teken (cyberan geloof ik) echt veel te goed! Die spin blaast echt alles naar de knoppe... Wil je hem aanvallen vanuit de lucht dan schiet hij van die rakketjes af. Over de grond aanvallen heeft ook niet veel zin want dan start hij zijn laser straal. Daarnaast kost het ook niet zoveel om zo'n apparaat te bouwen. Vaak als ik tegen de AI speel blijven die spinnen maar komen (en teaks). Vannavond ga ik maar eens als cyberan spelen zodat ik die spinnen heb >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Het is ook de bedoeling dat experimental units moeilijk te verslaan zijn. Maar ze kunnen wel dood. Nuke bv of leid ze af met veel lvl 1 units en schiet ze aan puin met lvl 3 bots of gunships.
Ik was mijn Monkeylord bijna kwijt toen mijn tegenstander met 45 lvl2 gunships aan kwam zetten. Gelukkig had hij nog geen lvl3 gunships :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR

GmR

Een paar strategic bombers doen het ook altijd goed tegen de Monkeylord :)
Of een GC natuurlijk :D
De laser van de GC heeft de Monkeylord zo neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ze de patrol routes nog niet hebben aangepakt. Zoals ze nu werken is het echt ondermaats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Kunnen mijn base defenses ook worden geupgrade net zoals die resource collectors? Dus als ik op het begin een railgun bouw dat ik hem vervolgens kan upgraden.

Heb het gisteren geprobeerd maar kon geen optie vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-08 22:13
als er iemand nog een key voor mij heeft, zou diegene me heel erg blij maken :)
Wil dit spel al een tijd spelen.

Mail: marc at hoksberg dot com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:56:
Jammer dat ze de patrol routes nog niet hebben aangepakt. Zoals ze nu werken is het echt ondermaats!
Beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Yeah! De mushroom cloud zit nu ook in versie 3.8 _/-\o_

@bart1983: Defenses kunnen niet geupgrade worden net als mass extractors. De Cybran shield generator wel. Die kan zelfs in 4 stappen geupgrade worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
M411007 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 12:23:
Yeah! De mushroom cloud zit nu ook in versie 3.8 _/-\o_

@bart1983: Defenses kunnen niet geupgrade worden net als mass extractors. De Cybran shield generator wel. Die kan zelfs in 4 stappen geupgrade worden.
Oh ff over die shield generator. Wordt die na die 4 stappen dan sterker als de tech 3 heavy shield generator van de humans and aliens?

Bij een atoombom krijg ik altijd alleen een boek witt te zien maar niet echt een rook pluim. Zit die er nu dan wel in. Ik kan me nog hele oude screenshot herineren waarop die mushroom ook te zien was maar die vondt ik een beetje nep overkomen. Is dat nu ook weer ?

Kun je ook iets zeggen over de performance. Is deze met de nieuwe patch weer iets verbeterd?

[ Voor 28% gewijzigd door Bart1983 op 21-11-2006 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Betekend dat dat split screen niet meer kan, of wat anders? Zou zonde zijn als ze dat weg zouden halen, zeker aan het begin van een game vind ik het een superhandige feature.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik denk dat er wat bugs mee waren of iets of meer problemen dan ze hadden voorzien. DUs dat ie gewoon nog niet goed werkte. Hij komt sowiezo in de volledige versie maar ik kan mee voorstellen dat ze bij zo'n beta af en toe dingen weghalen die gewoon niet functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
StarLite schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:10:
Betekend dat dat split screen niet meer kan, of wat anders? Zou zonde zijn als ze dat weg zouden halen, zeker aan het begin van een game vind ik het een superhandige feature.
Nooit van gehoord. Wat kon je daar mee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het spel draait nu ook een heel stuk beter. Vooral vanaf een unit of 200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
To coincide with the new 3.8 beta update. Fileplanet has decided to release "tens of thousands to be exact". Exact text follows.

Massive Key Release
As you probably already know, FilePlanet and Gas Powered Games have been slowly releasing keys for the Supreme Commander beta test. What you don't know is that we’re planning to blow the doors open with a massive key release *tomorrow* – tens of thousands to be exact. First come, first served!

Get advance notice
If "tomorrow" isn't precise enough for you, we can do even better. Click the button below to download GameSpy Comrade, then visit: http://comrade.gamespy.com/ambassadors and add the FilePlanet ambassador to your list. Leave Comrade open and you will be notified that keys are available one hour BEFORE we promote the release to the public!
Oftewel donderdag 23 november worden er massaal keys uitgegeven bij fileplanet, tienduizenden! Er zijn er tot nu toe pas 15000 uitgegeven, dus dit is echt massaal. Wil je nog meedoen met de beta dan heb je morgen veel kans een key te bemachtigen. :)

GL&HF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Strategic nuke:
Afbeeldingslocatie: http://www.gamereplays.org/community/uploads/post-67077-1164151673_thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamereplays.org/community/uploads/post-67077-1164151685_thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamereplays.org/community/uploads/post-67077-1164151695_thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamereplays.org/community/uploads/post-67077-1164151705_thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamereplays.org/community/uploads/post-67077-1164151528_thumb.jpg
Mooie schokgolf en mushroom cloud :)

Op battleships:
Afbeeldingslocatie: http://www.gamereplays.org/community/uploads/post-67077-1164151591_thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamereplays.org/community/uploads/post-67077-1164151636_thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamereplays.org/community/uploads/post-67077-1164151620_thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamereplays.org/community/uploads/post-67077-1164151650_thumb.jpg
Dat is pas splash-damage >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dat ziet er erg goed uit! Hopelijk ontvang ik morgen een beta key zodat ik eindelijk ook kan spelen. Is de beta al fully functional?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Mooie screens! Gisteravond weer een potje gespeeld met een easy pc tegen 1 rush pc. Het viel me weer op hoe makkelijk de tegenstander te verslaan is. Ik was lekker aan het bouwen enzo staat er in eens dat de vijand verslagen is. Dus ik dacht huh hoe kan dat. Bleek dat mijn mede pc een vliegende teak had gebouwe (ofzoiets) en die had de commander van de tegenstander vernietigd waardoor zijn hele basis explodeerde >:) Dit heb ik al vaker meegemaakt dat dit op deze manier gebeurd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:57
M411007 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:54:
Strategic nuke:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie schokgolf en mushroom cloud :)

Op battleships:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is pas splash-damage >:)
Ik denk dat hun studie vruchten heeft afgeworpen wat betreft hun nuke-theorie. Ondanks de prachtige battles die er kunnen zijn blijven nukes het meest interessant. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik heb trouwens een beta key, maar ik heb het eigenlijk pas 2 keer gespeeld.

Me pc is te traag/oud om fatsoenlijk te kunnen draaien. daarbij speel ik nog steeds veel War3 RoC online, en ik wacht toch even op de final.
Ook het ontbreken van de AI player (of bug met de patch) weerhoudt me van veel spelen.

Mocht iemand me key willen lenen om even te kunnen checken/spelen mag dat van mij. Dat gaat dan vertrouwend dat de key niet straks via google terug te vinden is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Viper® schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:30:

Me pc is te traag/oud om fatsoenlijk te kunnen draaien. daarbij speel ik nog steeds veel War3 RoC online, en ik wacht toch even op de final.
Ook het ontbreken van de AI player (of bug met de patch) weerhoudt me van veel spelen.

Mocht iemand me key willen lenen om even te kunnen checken/spelen mag dat van mij. Dat gaat dan vertrouwend dat de key niet straks via google terug te vinden is :D
Ik heb nog geen bug kunnen vinden in die AI patch. Ik heb trouwens nog nooit nukes gebouwd. Duurt dat maken van dat gebouw lang? Moet je daarna ook nog appart nukes bouwen? Zo ja, hoelang duurt dat dan nog ? (hoeveel mass)

ALs ik met ALT mijn camera beweeg dan wil die nog wel eens onder de map schieten hebben jullie dat ook ?

[ Voor 6% gewijzigd door Bart1983 op 22-11-2006 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007

Als je die key hebt gebruikt om een account aan te maken bij GPGnet doet ie het niet meer voor iemand anders. Sterker nog, jullie worden beiden gebanned.
Je kunt wel je account uitlenen (user + passw) aan iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Bart1983 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:33:
[...]

Ik heb nog geen bug kunnen vinden in die AI patch. Ik heb trouwens nog nooit nukes gebouwd. Duurt dat maken van dat gebouw lang? Moet je daarna ook nog appart nukes bouwen? Zo ja, hoelang duurt dat dan nog ? (hoeveel mass)

ALs ik met ALT mijn camera beweeg dan wil die nog wel eens onder de map schieten hebben jullie dat ook ?
Ik had meerdere keren gelezen dat het spel in skirmish na een tijd extreem traag werd.
Had hier zelf ook ervaring mee, hij ging schokken en was niet meer speelbaar. Volgens mij zit dat in de AI.
M411007 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:46:
[...]

Als je die key hebt gebruikt om een account aan te maken bij GPGnet doet ie het niet meer voor iemand anders. Sterker nog, jullie worden beiden gebanned.
Je kunt wel je account uitlenen (user + passw) aan iemand.
>:) Whoopsie

Moet even opzoeken thuis, ik heb de beta geïnstalleerd en moest ergens me key invoeren, bij het starten volgens mij.
Verder niet een account aangemaakt dat ik weet. Ik kan wel die gpgnet starten en dan een game hosten, dus misschien ook wel.
ach, dan gebruiken ze mijn account, even wachtwoord wijzigen, boeiend

[ Voor 13% gewijzigd door Viper® op 22-11-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Viper® schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:48:
[...]

Ik had meerdere keren gelezen dat het spel in skirmish na een tijd extreem traag werd.
Had hier zelf ook ervaring mee, hij ging schokken en was niet meer speelbaar. Volgens mij zit dat in de AI.
Oh ja dat klopt ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check je mail! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Oe, geile britney spears sexvideo ? :9

-O-

Dit is misschien een goed moment om me email adres eens te updaten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Op IGN staat weer een nieuwe video. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
..
Me pc is te traag/oud om fatsoenlijk te kunnen draaien.
Viper® - Amd XP2500+ Barton@190x11.0=2,09ghz 1024 Samsung DDR380, XFX 6800le @ 16x1.6vp @ 350/840
Ik heb een 2400+ , 1gig ram en een 6800le @ 12x6 @350/850 en 1v1 draait het prima tot er honderden units komen. Schijnt met nieuwe patch ook nog beter te draaien.
Misschien dat je het nog eens moet proberen met 1v1.

;) De AI draait zelfs op de allersnelste pc's traag omdat ie nog niet af is en ook niet in de beta hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper® schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:03:
[...]

Oe, geile britney spears sexvideo ? :9

-O-

Dit is misschien een goed moment om me email adres eens te updaten :')
Okay, mailtje weer opnieuw verzonden dan.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:04
Morgen dan maar eens checken, is dat donderdag amerikaanse tijd? en hoelaat is dat in nederland dan :P check ik op school gewoon ff regelmatig?

Hopelijk is het iets, want ik word constand ge asswoopt in WC3 FRT :P
Red alert 2 Yuri`s revenge is toch nog altijd het vetste voor mij tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He shit... als iemand me alsnog aan zo'n key kan helpen zou ik het erg waarderen! fragk apenstaart xs4all nl :>

En anders nog ff wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvasir
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 23:20
De keys zijn weer verkrijgbaar bij fileplanet dus wees der snel bij !!
http://www.fileplanet.com...mmander/open/landing.aspx

[ Voor 34% gewijzigd door kvasir op 22-11-2006 21:27 ]

Verwijderd

kvasir schreef op woensdag 22 november 2006 @ 21:25:
De keys zijn weer verkrijgbaar bij fileplanet dus wees der snel bij !!
http://www.fileplanet.com...mmander/open/landing.aspx
Yup ik heb er 1 bemachtigd voor mijn broer :) kunnen we nu eindelijk tegen elkaar spelen online aangezien ik al een key had.

• Wackmack
Vet van die nuke maar ik kan maar geen nukes afvuren, wat kan ik verkeerd doen? Ik bouw gewoon de nukes op level 3, en dan vuur ik hem af maar gebeurd er niks.

Hoe doe je verder zon aanval, met control?

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:04
leuk leuk, is een Open Beta geworden ;) Dus ja denk geen limit is aan aantal mensen? Maja dat downloaden duurt zo rete lang via fileplanet. Moet nu 30 min wachten om te kunnen downloaden. zucht waarom heeft fileshack ofzo geen mirror.

Verwijderd

Jeuj, ik heb em nu ook binnen + Beta key :D

Ga hem snel even checken, ben benieuwd hoe 'ie draait onder Vista! :)

• M411007
Versteegrob schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:35:
Vet van die nuke maar ik kan maar geen nukes afvuren, wat kan ik verkeerd doen? Ik bouw gewoon de nukes op level 3, en dan vuur ik hem af maar gebeurd er niks.

Hoe doe je verder zon aanval, met control?
Als je ff oplet zie je dat je je nuke facility ook moet laden. Staat heel duidelijk op het knopje. :O

• M411007
Misschien een leuke voor de o.p.? :9
Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/res/game/4595/boxshot_uk_large.jpg

Verwijderd

als ik naar fileplanet ga en ik klik op supreme commander word ik doorgestuurd naar de site www.comcast.net
weten jullie wat ik moet doen om een key te krijgen
thx :)

Verwijderd

Ik sta ook in de rij bij Fileplanet? Iemand een snellere site gezien? Zaterdag een nieuw PCtje in elkaar zetten, dus dan gelijk die middag dit als de vuurproef ;).

• D!ablo
  • Laatst online: 20-03 13:24
ik heb er net een key bemachtigd van fileplanet.. nu nog half uur wachten in de rij voor download :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel werkt als een speer zeg.. Alles op hoge instellingen behalve texture resolution, die staat op medium en het spel draait echt goed.

Hebben jullie soms ook wel eens problemen met het joinen van een game? Ik kom zelden in een internet game? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 09:29:
Dit spel werkt als een speer zeg.. Alles op hoge instellingen behalve texture resolution, die staat op medium en het spel draait echt goed.

Hebben jullie soms ook wel eens problemen met het joinen van een game? Ik kom zelden in een internet game? :?
port 6112 open staan? Of desnoods geforward als je achter een router zit. Dat was hier het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Gisteren even lekker kunnen spelen (overigens niet online maar lekker saai in mijn eentje), lekker op m'n gemakkie alles kunnen bouwen en kijken wat de units kunnen.

Viel me wel op dat op mijn systeem (AMD3500+ single core, 2Gb geheugen en een 7800GTX TOP) met alles op full op 1600x1200, ik af en toe blij mag zijn als ik boven de 10FPS kom. Het is dan zeker nog wel speelbaar maar ik vraag me af of het helpt als ik mijn processor omgooi naar een X2 4600+ . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
't is beta en het spel is natuurlijk gemaakt om optimaal te spelen op toekomstige machines, dus het is niet raar dat het op 1600x1200 full niet al te snel draait. Het spel gaat wel dual core ondersteunen dus een x2 processor lijkt me wel een redelijke boost geven.

Toen TA in 97 uitkwam was het nauwelijks speelbaar op de systemen van die tijd. P100 met 16mb was toen minimum req, maar op mijn P166 met 64Mb ging het toch redelijk traag als er redelijk wat units kwamen. Op een PIII met 128Mb deed ie het goed en als je tegenwoordig met minder dan 256mb in een game komt word je vriendelijk gevraagd te vertrekken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

M411007 schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:14:
Toen TA in 97 uitkwam was het nauwelijks speelbaar op de systemen van die tijd. P100 met 16mb was toen minimum req, maar op mijn P166 met 64Mb ging het toch redelijk traag als er redelijk wat units kwamen. Op een PIII met 128Mb deed ie het goed en als je tegenwoordig met minder dan 256mb in een game komt word je vriendelijk gevraagd te vertrekken. ;)
LOL, ik had toen een 200Mhz met 256Mb en draaide alles op full. Kwam wel mensen tegen die verbaasd waren dat ik op 1280x1024 kon spelen.. Maar speel graag op de max.
Ga ik denk ik toch maar die CPU bestellen nu het nog kan (socket 939)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stormtrooper schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:18:
[...]

Ga ik denk ik toch maar die CPU bestellen nu het nog kan (socket 939)...
Ik heb hetzelfde probleem. Als je ergens een betaalbare x2 ziet. PM me ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 12:18:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Als je ergens een betaalbare x2 ziet. PM me ff :)
Tja, mijn distributeur heeft ze niet liggen en geeft al aan dat ze lastig leverbaar zijn in Europa. Ik ga wel ff kijken.

Jammer dat er nog niet echt veel benchmarks zijn, dan kon ik eens vergelijk wat het nu echt scheelt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Supreme Commander staat op de cover van PC Gameplay en er staat ook een leuk stuk in met nieuwe plaatjes en een en ander over de single player campaign.

Er zullen 18 operations zijn en elke operation heeft 3-6 missies. Je krijgt steeds een nieuw objective en je map wordt steeds groter. Je begint per missie met de basis uit je vorige. Bij de briefing komen filmpjes en ook zitten er animaties tijdens de missies. :)

[ Voor 12% gewijzigd door M411007 op 24-11-2006 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 14:49
M411007 schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 13:19:
Er zullen 18 operations zijn en elke operation heeft 3-6 missies. Je krijgt steeds een nieuw objective en je map wordt steeds groter. Je begint per missie met de basis uit je vorige. Bij de briefing komen filmpjes en ook zitten er animaties tijdens de missies. :)
Cool! Doet me denken aan Homeworld, waarbij je je opgebouwde vloot van missie naar missie meenam en je dus echt het gevoel had dat je sterker aan een volgende missie begon als je de vorige beter had gedaan en dus meer schepen meenam! Dat was echt BRILJANT gedaan vond ik. Enige RTS spel waarbij ik de SP campaign gewoon 2 keer heb uitgespeeld. _/-\o_

Kan niet wachten tot de release van SupCom volgend jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

HomeWorld was idd ook een spel dat mij aardig lang kon bekoren, zowel single play als online. Nog niet zo erg als bij TA maar het kwam aardig in de buurt. Ook het resourcing & upgrading van units vond ik daar erg leuk bedacht.

Maar het allermooiste vond ik bij Homeworld nog de 3D ruimte en de enorme mooie formaties die je kon maken. Met name de sphere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
http://www.fileplanet.com...ommander-OPEN-Beta-Client

Voor een directe link naar de download. Je zult nog wel ff een key moeten bemachtigen maar aangezien het een Open Beta is geworden zal dat geen probleem zijn :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

redfoxert schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 11:02:
http://www.fileplanet.com...ommander-OPEN-Beta-Client

Voor een directe link naar de download. Je zult nog wel ff een key moeten bemachtigen maar aangezien het een Open Beta is geworden zal dat geen probleem zijn :)
Als ik die code moet overtikken bij het reggen, dan zie ik op dat plaatje alleen "Invalid code" staan :?

Und jetzt?

[ Voor 10% gewijzigd door Jejking op 25-11-2006 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 09:29:

uninstall Netlimeter als je die aan hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 09:32:
[...]

port 6112 open staan? Of desnoods geforward als je achter een router zit. Dat was hier het probleem.
Softwarematig en hardwarematig in m'n firewall (NAT instellingen dusdanig gewijzigd zodat poorten 6112 en 9103 netjes naar mijn ip adres worden geforward) de poorten open gezet, maar nog steeds problemen met joinen/hosten :( Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfInIte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik heb ook een probleemptje met supcom.
Als ik namelijk een server join dan kan ik geen color, faction en team kiezen. Ook de ready checkbox werkt niet en ik zie geen map.

gedaan:
NOD32 verwijderd
Firewall uit
Poort 6112 TCP + UDP en 9103 UDP geforward
Supcom opnieuw geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stormtrooper schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:40:
Gisteren even lekker kunnen spelen (overigens niet online maar lekker saai in mijn eentje), lekker op m'n gemakkie alles kunnen bouwen en kijken wat de units kunnen.
[...]
Hoe heb je dat gedaan? Ik wou ook ff in m'n eentje rondkloten, maar ik skirmish of single player kan nog niet in beta en als ik een game host en in m'n eentje begin krijg ik gelijk victory :/ Heb je zo'n third party hack gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-08 22:13
als je een game host moet je rechts de optie sandbox aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ik third party hacks gebruiken? Nooit O-)

Sandbox inderdaad en een beetje spelen met de doelen. Kan het nu ff niet testen hoe dat menu er precies uitziet. Mijn desktop ligt ff plat ivm een small upgrade en op mijn laptop kom ik niet verder dan zwart beeld met muiscursor.

Dat laatste schijnt een bekend probleem te zijn. Men zegt dat het deels aan NOD32 ligt, maar op het Supreme forum wordt de schuld eerder neergelegd bij een stukje netcode die niet op orde is.

Ik hoop dat ze daar snel een oplossing voor hebben...

[ Voor 4% gewijzigd door Stormtrooper op 25-11-2006 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR

GmR

Stormtrooper schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 20:54:
Dat laatste schijnt een bekend probleem te zijn. Men zegt dat het deels aan NOD32 ligt, maar op het Supreme forum wordt de schuld eerder neergelegd bij een stukje netcode die niet op orde is.

Ik hoop dat ze daar snel een oplossing voor hebben...
Doordat de netcode blijkbaar niet op orde is, heeft SC 'last' van onder andere NOD32 (maar ook van firewalls/spyware/andere antivirus apps). Op dit moment is het alleen op te lossen door NOD32 te deinstalleren of de network stack te repareren (How to determine and recover from Winsock2 corruption als ik me niet vergis :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

GrandmasteR schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 21:38:
[...]

Doordat de netcode blijkbaar niet op orde is, heeft SC 'last' van onder andere NOD32 (maar ook van firewalls/spyware/andere antivirus apps). Op dit moment is het alleen op te lossen door NOD32 te deinstalleren of de network stack te repareren (How to determine and recover from Winsock2 corruption als ik me niet vergis :P)
Heb je helemaal gelijk in. Maar aangezien ik SupCom op mijn desktop zonder problemen kan spelen en de laptop een beetje de hoer op het netwerk is, durf ik het niet echt aan op die laptop alles uit te schakelen..

Echt zo'n beetje iedereen die hier binnenloopt maakt gebruik van dat ding. Zonder goede beveiliging kan ik dat ding aan het eind van de dag opnieuw gaan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:30

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

eindelijk een versie van de eta die bij mij wel werkt...

en omg, hoe vet :D

ziet er super uit, draait niet helemaal tof, maar goed genoeg om toch ff een mavor te bouwen en te kijken hoe hij neutrals aan snot schiet (?) op zon map of anders wat andere units van mezelf ofzo :P

strax nog ff de andere 2 factions proberen.

is trouwens nog niet mogelijk om AI der in te gooien?
anders maar weer ff got potje doen? :)

Battle.net Spud#2543

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Cracks / mods / niet officiële patches voor de closed bèta horen niet in dit topic thuis!
Er mag hier dus ook niets over gepost worden!