Nog maar eens dan, imo is er ook echt maar één game die ik echt wel eens zou willen spelen op de 360, en dat is gow. Maar voor 8 u spelplezier ga ik geen 400 euro neertellen. Verder dan dat is er niet echt veel de moeite waard. Rainbow six wil ik ook zeker spelen, maar die komt ook op de PS3. TDU is er nog zo één, die is 360 exclusive. Maaaar, die komt ook op de pc, dus opnieuw geen reden meer voor een xbox. Met halo heb ik niets. De meeste andere zijn crossplatform.
Er zitten nog wel wat interessante games in de pipeline, maar dat geldt evenzeer voor de ps. Om gow te counteren heeft de ps3 in 2007 trouwens army of two. Precies zelfde concept. Duck and hide shooting, met tactiek. (en sprayen boven uw cover uit) en ongetwijfeld heerlijke co-op gameplay zoals gow die ook heeft
En ik heb precies dezelfde redenering. 400 euro is te veel voor een console, 600 voor de ps3 is dat niet. (500 eigenlijk, want ik hoef geen wifi en cardreader, en de hd kan ik zelf wel vervangen). Verschil ocharme 100 euro. (met twee jaar xbox live -20 euro

)
Het gaat echt niet enkel om het prijskaartje. Louter afrekenen op prijs. Het gaat om gevoel en voorkeur en tevredenheid met de brand en franchise. 400 euro voor iets waar ik op zch weinig toppers vind, of 500 euro voor de ps3, keuze is snel gemaakt. En zoals swopdark ook al eerder aangaf. In die prijsklasse geef je zowieso al een hele smak geld uit. Dus álles is dan veel, die honder euro zal ook het verschil niet maken dan.
En ik hoor altijd veel mensen over 'de gratis online ondersteuning' van de PS3... kom ik weer met het oude verhaal: wil je liever goed online gamen voor 60 Euro per jaar (das nog geen 1,50 Euro per week, waar hebben we het over?) of wil je liever matig tot gemiddeld goed gamen voor niks?
Maar dat aloude verhaal SLAAT VOLLEDIG HELEMAAL NERGENS OP! Waarom is dit toch zo hardnekking? Misschien is het een aloud verhaal om dat de pro-wannabees zichzelf continu napraten met van die belachelijke argumenten.(**) Klinkt lekker als je iets wat je nog niet geprobeerd hebt al meteen omschrijft als matig en gemiddeld. Meer nog, je plaatst het hier gewoon als feit, het grote inzicht van de heer Neovo. wth...
Wacht eerst tot je het zelf kan proberen, en intussen vind ik weinig negatieve feedback over het online systeem. Zoals ik al eerder quote: RFOM, probleemloze 40 man mp, zoals het hoort, en zoals het op de pc ook kan. Euhm... CoD2 met 8 man?

als het al lukt om online te kunnen gamen?
Natuurlijk heeft de ps3 ook minpunten, cod3 is echt niet zo goed blijkbaar , enz...
(**) Het... "nu wordt de console slecht nog niet optimaal gebruikt" geblaat is er net zo één. "Nu halen ze nog maar 'de helft'

uit de console." ... "Na verloop van tijd halen ze 'twee keer zoveel'

uit de console". .. Wat word ik daar triest van als ik dit geblaat lees. Napraterij van mensen die niet weten waarover ze het hebben en waarschijnlijk nog nooit en regel code hebben gezien. Zolang we zelf niet programmeren voor de ps3 zullen we het nooit weten.
En er zal wel iets van aan zijn, maar zo dramatisch en subjectief als het meestal wordt gesteld is gewoon lachwekkend. "en het is moeilijk om voor te programmeren, blaat blaat" Als we ons nu eens gewoon focussen op de games, en niet de wannabee game dev spelen.
Weet iemand trouwens wat in hemelsnaam AFRIKA [working title] moet voorstellen? Het is blijkbaar een game, en hoewel ik totaal niet weet wat er zou moeten gedaan worden: i like it already. Wat een bizar concept