Het Grote Playstation 3 Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 12.732 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
EfBe schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:41:

[...]

Volgens mij heb je niet goed gelezen: ik hou niet van deathmatch maar van CTF en 4 vs. 4 trekt me al helemaal niet. 4 vs. 4 lijkt me ook een debiele limiet: waarom het zo beperken tot 4x4? Of kon de engine het niet aan? En waarom alleen team deathmatch? Of is men bij Epic bang zichzelf in de vingers te snijden voor UT2007?
Het kan aan mij liggen maar als je zegt
4-4 max... Geen CTF.... dan houdt het toch op lijkt me.
dan lijkt me niet gek dat mensen vinden dat je het spel beoordeelt voor je het hebt gespeeld. :) Ik heb het spel helaas niet gespeeld, maar wat ik zo lees over de gameplay zouden groteren gevechten en CTF niet in het type gameplay passen en lijkt het me niet meer dan logisch dat het eruit is gehaald. Zelfde geld voor grotere groepen, de taktiek zou voor een groot gedeelte verloren gaan (wordt het een zerg). Maar ja, nu gok ik zelf ook wel wat op basis van wat ik lees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:55:
[...]

Ik heb gewoon vertrouwen in Sony omdat ze met de PS2 ook slecht begonnen waren en pas later de markt compleet hebben gedomineerd met een opeenstapeling van goede software. Ik verwacht hetzelfde met de PS3 daarnaast heeft de PS3 nog steeds een hoop titels exclusief waarvoor ik een console koop.
Exclusiefe titels voor consoles en PC zijn er bijna niet meer, dat kan ook niet met de kosten die tegenwoordig in de games industrie worden gemaakt op het ontwikkelen van een spel. Dus zullen de meeste uitgevers en ontwikkelaars voor een multi-platform optie kiezen om toch maar uit de kosten te komen. Het gaat immers om miljoenen euro's vandaag de dag in gamesland.
swopdark schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:55:
[...]

De 360 zal hier best nog wel komen te staan maar dan eerst ff een prijsverlaging.
Dus jij vind € 399 te duur voor een XBOX premium, maar wel € 600,- neer leggen een PS 3, hier zie ik de logica even niet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Hier nog een heleboel stukjes uit verschillende artikels van de PS2 vs de Dreamcast toendertijd. De kritieken waren toen ook niet mals (stukjes genomen van een ander forum :) )
Sure the PS2 can handle more polygons on paper, but when you actually see games side by side, the difference is not what you'd expect given the hype ... and the price=2E "How do you explain this?" you might ask. Well, just like an Apple running faster at 450MHz than a Pentium III running at 700MHz, it's the way the system is using the processing power that matters, not just the raw numbers. You can't simply count polygons, memory, or megahertz, since each system uses its resources differently, and much of the efficiency comes from the way that programmers utilize these resources. Apparently, the PS2 is not that easy to program, while the Dreamcast has proven to be a big hit with developers. Titles for the PS2 will clearly get better in the long run, as programmers exploit more of the system's resources, but here and now, it's almost dead even.
Bron

En deze:
Close to the US release date of the PS2, Sony announced disappointing earnings, with operating profits down 13% as it prepares for the ramp up of Sony PS2 consoles. CNet asks the question about whether the PS2 will continue selling at such fervent levels after the initial few months. Feedbag.com has a commentary about whether the PS2 could turn into a Betamax for the console world once the Xbox hits next year.
:D

Bron
The PS2 has already launched in Japan and posted record sales. The list of titles, while mostly lame, still are beat those available at the Japanese launch of any other system. For Americans, the only titles of note are Ridge Racer V and Street Fighter EX. Both are familiar franchises with some impressive graphics, but are they so much farther ahead of what we see on the Dreamcast now? Not even close. Launch titles or not, neither game can boast being better than their Dreamcast counterparts. Street Fighter EX, in particular, isnt even in the same league as Soul Calibur (a Dreamcast launch title). So what if the PS2 can generate more than 70 million polygons a second and has had its picture on the cover of Newsweek; certainly didnt help their developers make better games, now did it?

This brings us to the last and most important factor to consider: the ease of development for the system. The PS2 is, without a doubt, the more powerful of the two machines and will have a marketing budget behind it that Sega will never be able to match. What it doesnt have is a developer friendly reputation. Companies are already complaining that getting the PS2 to perform to its potential is a frustrating process. The Dreamcast, on the other hand, is much easier to design on, making for shorter development periods and some really impressive games. This may not seem like such a big deal, but witness the demise of the Saturn, Segas 32-bit debacle. It was much more difficult to develop for than the PlayStation and look what happened as a result? Mind you, Sega also had the momentum and consumer favor, coming off the enormous success of the Genesis; see any similarities?
Bron
Considering that Rayman 2: Revolution wasn't programmed specifically for the PlayStation 2 platform, as Criterion's RenderWare 2 was apparently used to help port the game over, it looks surprisingly good. On the downside, the game suffers from some slowdown problems that weren't apparent in the Dreamcast game, which had a rock solid 60 frames per second framerate throughout, and the quality of the grass and background textures are nowhere as detailed.
Bron

Zo zie je maar, het is allemaal nog goed gekomen met de PS2 :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
EfBe schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:57:
Gears of war ziet er leuk uit, het zal best vermaak geven in de 6-8 uurtjes dat je ermee zoet bent, maar no offence, die multiplayer opties daar kun je toch niet warm voor lopen? 4-4 max... Geen CTF.... dan houdt het toch op lijkt me.

Lijkt me dat je toch waar voor je geld wilt. 6-8 uurtjes gamen door de SP en dan niet de MP vinden die je wilt, dat lijkt me geen 'topper'. Maar smaken verschillen. Ik vind 8 uurtjes gamen echt veel te weinig voor een spel, hoe gaaf het er ook uitziet. MGS3 kostte me 35 uur, dan heb je waar voor je geld, want het waren 35 gave uren.
GoW in 8 - 9 uur uitspelen? De singleplayer co-op op "ik-ben-een-mietje-casual" zeker.
Dat vind ik het mooie van het achievement systeem van de 360. Je hebt de singleplayer pas echt uit als je hem op insane uit hebt, en de game pas als je er 1000 punten voor hebt.

Gisteren 3 uur co-op op act3 op insane gezeten met een vriend, op een bepaals stuk 21x het loodje gelegd. Maar als je het dan haalt, en je krijgt als beloning een "achievement unlocked" logo dan ben je heel blij. :)

Maar het sterke punt van GoW is zijn niet de graphics of the engine, die zijn in het begin aantrekkelijk, maar na verloop van tijd merk je dat voornamlijk het online en co-op deel je steeds weer terug trekt naar het spel. Levels opnieuw doen, vrienden die je om hulp vragen en waarbij je even inspringt, en online deathmatchen. Met deze game heeft Microsoft een heleboel mensen over gehaal om toch maar een abbo op Live! te nemen.
Ik vermoed dat naar verloop van tijd dit soort gameplay ook wel naar de PS3 zal gaan, want co-op is pas echt next-gen gamen.

Maar ik geef je gelijk dat CTF wel een gemis is bij Gow. Maar van de andere kant begrijp ik de uitspraak dat het niet in de gameplay past ook wel. Want anders zou het echt een groot campfestijn worden. Kijk naar GRAW of R6:V daar hebben ze bij de MP de cover/hide technieken uitgesloopt, je can het dus wel met meer man doen, maar om het leuk te houden hebben ze features moeten strippen. En ik weet niet wat ik leuker/erger vind.

Maar goed, dit is een PS3 topic, en ik vermoed dat binnen niet al te lange tijd er een GoW variant voor de PS3 zal zijn. Ik wacht gespannen op deel2 en 3 van de GoW triligie.

En als er een soortgelijke game voor de PS3, en de PS3 is een beetje betaalbaar geworden dan zal ik die waarschijnlijk ook wel aanschaffen.

Idd dat er g

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zie je maar, het is allemaal nog goed gekomen met de PS2 :)
Wat wil je daarmee zeggen? Dat het verleden ten allen tijde een garantie is voor de toekomst? Dat denk ik toch niet hoor. Als de PS3 het grootste gedeelte van zijn 'exclusives' kwijt raakt aan de Xbox 360 (en ze zijn aardig op weg), en de online-service kan niet wedijveren met Live, dan krijgen ze het toch écht wel héél erg moeilijk hoor. Tel daarbij op het prijsverschil dat in de ogen van veel consumenten erg groot is, nou, dan ben ik benieuwd of de PS3 net zo'n succes wordt als de PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 11:38:
Wat wil je daarmee zeggen? Dat het verleden ten allen tijde een garantie is voor de toekomst?
Nee, maar voor mij zijn alle kritieken die men nu heeft op de PS3 meer een herhaling van 6 jaar geleden. Aan deze kritieken hecht ik niet veel waarde.
Als de PS3 het grootste gedeelte van zijn 'exclusives' kwijt raakt aan de Xbox 360 (en ze zijn aardig op weg), en de online-service kan niet wedijveren met Live, dan krijgen ze het toch écht wel héél erg moeilijk hoor.
Ik denk dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen. Er zijn nog zat games die enkel voor de PS3 zullen zijn en de naam Playstation en de "good times" die aan die naam hangen zal niet veel ruimte geven. Ik geef toe dat online gamen een grote plek in de harten van veel gamers heeft veroverd maar gezien de populairiteit van de PS2 (met zijn slechtere online support) is online blijkbaar niet zaligmakend. Ook heeft Sony veel geleerd van zijn "babystapjes" in de online wereld. Bij de PS2 was de online functie meer een add-on terwijl het bij de XBOX een essentieel onderdeel van de console was. Deze opzet heeft Sony gevolgd door ook de PS3 uit te rusten met een standaard ethernet poort en ze hebben nu de mogelijkheid om complete functies toe te voegen middels updates (net zoals ze nu doen met de PSP en zoals MS het doet met haar 360) Zoals nu de eerste berichten over bijvoorbeeld COD3, RR7 en Resistance er voor staan doet het online netwerk niet onder voor de Live tegenhanger. Daarnaast is het een kwestie van goed ontwikkelen om leuke online features toe te passen in je spel (zoals GOW dat nu doet)
Tel daarbij op het prijsverschil dat in de ogen van veel consumenten erg groot is, nou, dan ben ik benieuwd of de PS3 net zo'n succes wordt als de PS2.
De PS2 was ten tijde van haar introductie twee keer zo duur als de concurrent en daar hadden de gamers geen moeite mee. Nu is de PS3 "maar" 100,- duurder als de concurrent terwijl ze daarnaast ook nog eens een Blu-ray speler meeleveren. Het argument "maar ik wil helemaal geen BluRay is niet zinvol. De PS3 komt nu eenmaal met BR drive. klaar.

500 of 600 euri is een hoop geld maar in een wereld waar spijkerbroeken 150,- euri kosten en een tank brandstof meer dan 60,- euri is de hele te duur discussie een beetje onzinnig het gaat er gewoon om of je het geld wilt uitgeven aan een console waar je de komende 5 jaar op kunt gamen. Dit zelfde argument geldt ook voor de 360 want of je nu 400, 500 of 600 euri neerteld, Het blijft een uitgave die zich over de komende 4 tot 5 jaar blijft uitbetalen in "good-times"

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd de mensen die een ps3 willen hebben gaan echt geen 360 kopen. Die 200 euro die ze er extra voor neer moeten leggen zien ze dan echt niet als een probleem, maar dat zijn vaak de hardcore gamers.

Bij casual gamers die advies krijgen van de verkoper en daar hun keuze van af laten hangen, zal het me niks verbazen als ze een 360 krijgen aangeraden. Het is dom, maar zo is het wel. Een paar jaar terug stond ik te kijken naar een paar spellen, toen ik op afstand een verkoper hoorde hoe die iemand de xbox aanraadde, zijn argument "de xbox was zeg maar de bmw onder de consoles".... Nou goed je snapt ws wel wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:41:
[...]

Waar baseer jij die opmerking op? Eigen ervaring? Ze moeten wellicht nieuwe truukjes leren, maar daar doen ze echt geen 2 jaar over, de devkits zijn er nl. al een tijdje.

[...]

Ik beweer ook niet dat men een maand na release 100% van de console eruit haalt, maar het ligt echt wel wat hoger dan wat de anti's je willen doen geloven, ZEKER bij de engines die gemaakt zijn door mensen die snappen waar ze mee bezig zijn. Ik weet niet wat voor beeld jij hebt mbt wat er gebeurt in zo'n console maar je hebt een aantal parallelle processen en vele datastromen en de kunst is nu om zoveel mogelijk hardware tegelijk aan het werk te houden zodat je nergens stalls krijgt in die stromen of dingen opnieuw moet doen omdat je caches verkloot of registers verkloot. Dat was op de ps2 al zo dus dat zet men gewoon voort. Continu die pompen aan het werk houden, dat is wat je doet, en als je constateert dat je bv 2 niet gebruikt, dan moet dat alleen zo zijn omdat je al optimaal bezig bent.

Overigens is het programmeren zelden de grootste kostenpost. Dat zijn motion capture, voice recording en de vele designers/animators, PLUS de game programmers (die veelal in scripttalen werken). Kijk naar een game als MGS3. De engine an sig is gemaakt door 5 man, waarbij 1 persoon de kernel gemaakt heeft. De groep animators, designers etc. is vele malen groter wat ook logisch is. Je moet alleen een goede programmer hebben die zo'n engine kan maken. Heb je die niet, dan kom je er ook niet, ookal heb je nog zo'n simpele hardware layout en high-level libraries.

Geloof me maar: een kickass programmer strijkt wellicht meer salaris op, maar dat betaalt het gewoon terug.

Ik word alleen zo intens moe van dat gelul over hoe moeilijk het is om de PS3 te programmeren.

[...]

Volgens mij heb je niet goed gelezen: ik hou niet van deathmatch maar van CTF en 4 vs. 4 trekt me al helemaal niet. 4 vs. 4 lijkt me ook een debiele limiet: waarom het zo beperken tot 4x4? Of kon de engine het niet aan? En waarom alleen team deathmatch? Of is men bij Epic bang zichzelf in de vingers te snijden voor UT2007?
sorry hoor maar bijna elke ontwikkelaar hoor je 'klagen' over de complexe structuur. Ten tijde van de ps2 hoorde je ze daar ook al over. En als je nu eens terug krijgt naar de eerste playstation spellen en de laatste dan zie je toch een behoorlijk verschil in graphics. Bovendien snap ik niet waar je je druk over maakt want de games komen er even goed wel en zien er even goed prachtig uit, maar ze zullen alleen niet gelijk het uiterste uit de console halen. In de loop van de tijd zullen de volledige capaciteiten worden gebruikt. Zowiezo vat jij die opmerkingen veels te zwaar op, want wat de antis beweren komt er helemaal niet op neer dat het er lelijk uit ziet. Het komt er puur op neer dat het er nu al goed uit ziet (weliswaar iets minder als de 360), maar dat het er in de loop van de tijd steeds beter uit komt te zien. Multiplatformers zullen ws op hetzelfde niveau als de 360 komen te liggen. Sony eigen spellen zullen daarentegen uiteindelijk grafisch mooier worden dan de 360 (denk ik, al zal het weinig schelen). En jij kan niet gaan beweren dat dat bij de ps2 niet het geval was, want ik heb zelf een ps2 gehad. Een jaartje terug ook nog een xbox, maar die is vrij snel de deur weer uit gegaan. Ik vond dat maar niks.

Maar goed ik heb geen ervaring in het programmeren, dus hoe het precies zit weet ik ook niet. Maar volgens mij weet jij er ook niet alles van.

Ohjah over gow nog even. Zoals ik al zei, als jij het spel nog nooit hebt gespeeld geef er dan ook geen oordeel over. Er is niet eens een death match optie. De belangrijkste mode is het uitroeien van het andere team. Eenmaal dood kan je het in de meeste gevallen vergeten, er bestaat een kans gerevived te worden. Maar meestal wordt je helemaal overhoop geschoten. Tot zover niet echt boeiend. En ik denk dat het ook moeilijk onder woorden te brengen is. Ik heb het spel uiteindelijk ook maar gekocht, vanwege de positieve reacties. Leek me in eerste ook niks aan. Ik dacht hetzelfde als jou weer zon standaard deathmatch game. Maar goed het is alles behalve dat. Als een kip zonder kop van a naar vijand rennen kan je wel vergeten. Doet meer denken aan rainbow six, maar dan met een eigen stijl en ook dat is het niet. Het is namelijk veel verslavender.

4 tegen 4 is perfect geloof me. Je hebt het dan echt al druk genoeg, 8 tegen 8 zou teveel worden. Met een beetje een goed spelend tegen team, zijn foutjes zijn niet geoorloofd. Doe je dat toch kan je het wel vergeten. Samenwerking is ook van essentieel belang wil je de ronde winnen. Gelukkig zijn de maps op zon manier ontworpen dat je hiertoe min of meer gedwongen wordt, maar toch zijn er nog ontzettend veel taktieken mogelijk om je vijand aan te vallen. Het is dat ook totaal niet te vergelijken met ut waar het met 32 tegen 32 meer een chaos en frustrerend wordt. Bij ut is het meer hopen dat je een paar kills scoort en niet wordt afgeschoten dan dat je taktisch iets probeert te bereiken. Kortom GoW en UT zijn totaal niet met elkaar te vergelijken, nogmaals

CTF zou een leuke modus kunnen zijn, maar geen reden om de game niet aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Er is een leuk filmpje online verschenen van Virtua Fighter 5 (ps3 exclusive) ziet er goed uit!
http://www.jeuxvideo.tv/virtua-fighter-5-video-28356.html

Plaatje van de PS2 memorycard adapter voor de PS3:
Afbeeldingslocatie: http://ps3focus.nl/sitee/upload/upload/mediabrowser_image.php.jpg
(wordt zonder USB kabel geleverd, geen probleem je krijgt namelijk al een USB kabel bij je PS3 voor de PS3 controller

[ Voor 67% gewijzigd door swopdark op 25-11-2006 22:17 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 09:33:
Exclusiefe titels voor consoles en PC zijn er bijna niet meer, dat kan ook niet met de kosten die tegenwoordig in de games industrie worden gemaakt op het ontwikkelen van een spel. Dus zullen de meeste uitgevers en ontwikkelaars voor een multi-platform optie kiezen om toch maar uit de kosten te komen. Het gaat immers om miljoenen euro's vandaag de dag in gamesland.
Nou er zijn juist een hele hoop spellen exclusief voor console. En dan ook nog eens tussen de consoles onderling. De trend die je nu ziet: veel ontwikkelaars gaan multiplatform. Is een trend die vanzelf zal verminderen. Een echte winnaar is het komende jaar nog niet echt aan te wijzen. Een echte winnaar zal zich pas aan het einde van 2008 gaan aftekenen. De voorsprong van MS 7,5 miljoen consoles is op dit moment aanzienlijk maar over een jaar zal de Wii en PS3 dit aantal ook bereikt hebben en zal de strijd pas goed losbarsten. Daarnaast is het momentum van de 360 niet echt aan het doorzetten en zal dit verder afnemen zodra de concurrentie haar intrede kan doen met grote aantallen. Het is logisch dat de kleinere studios hun risico zullen beperken door nu nog multi te gaan, over een tijdje gaan juist ook de kleine ontwikkelaars voor maar 1 console (kijk naar de PS2) om het risico te vermijden...
Dus jij vind € 399 te duur voor een XBOX premium, maar wel € 600,- neer leggen een PS 3, hier zie ik de logica even niet. 8)7
Die logica waar jij naar zoekt is gebaseerd op geld maar gelukkig komt er voor een hoop mensen meer bij kijken: Mijn favoriet is op dit moment nog steeds de PS3 en ik verwacht dat de PS3 net zoals de PS2, mijn behoeftes als gamer zal stillen in de toekomst. Alle grote PS franchises gaan namelijk gewoon door op de PS3.

één topper als GOW is voor mij niet voldoende om 400,- te gaan neertellen. Games als rainbow six, GRAW, en Splinter Cell komen ook uit op de PS3 maar met gratis online ondersteuning. Daarnaast moet ik ook nog geld in mijn zak houden om met maart de PS3 te kunnen kopen. In de tussentijd vermaak ik me prima met mijn PS2. FF12 ben ik mee bezig en OKAMI komt in maart. Ook heb ik nog steeds RE4, DMC3 en MGS3 nog niet uitgespeeld. Mijn kerstvakantie is voorlopig vol geboekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]
één topper als GOW is voor mij niet voldoende om 400,- te gaan neertellen. Games als rainbow six, GRAW, en Splinter Cell komen ook uit op de PS3 maar met gratis online ondersteuning. Daarnaast moet ik ook nog geld in mijn zak houden om met maart de PS3 te kunnen kopen. In de tussentijd vermaak ik me prima met mijn PS2. FF12 ben ik mee bezig en OKAMI komt in maart. Ook heb ik nog steeds RE4, DMC3 en MGS3 nog niet uitgespeeld. Mijn kerstvakantie is voorlopig vol geboekt :P
Eén topper? Ik dacht toch echt dat de Xbox 360 wel meer topgames te bieden heeft hoor. En dat worden er alleen maar meer als ik het allemaal een beetje goed volg. En ik hoor altijd veel mensen over 'de gratis online ondersteuning' van de PS3... kom ik weer met het oude verhaal: wil je liever goed online gamen voor 60 Euro per jaar (das nog geen 1,50 Euro per week, waar hebben we het over?) of wil je liever matig tot gemiddeld goed gamen voor niks?

By the way, ik koop in maart volgend jaar ook gewoon een PS3 hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 16:08:
: wil je liever goed online gamen voor 60 Euro per jaar (das nog geen 1,50 Euro per week, waar hebben we het over?) of wil je liever matig tot gemiddeld goed gamen voor niks?

By the way, ik koop in maart volgend jaar ook gewoon een PS3 hoor. ;)
Ik wil goed online gamen voor niks en volgens mij gaat dat heel goed mogelijk zijn op de PS3.
Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd erg weinig online speel met mn 360. Ik speel liever gewoon sp games met een goed verhaal dan naar van die schreeuwende Engelsen te moeten luisteren bij een mp game. Dus voor die enkele keer dat ik eens online speel vind ik die 60 euro wel teveel.

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 26-11-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 16:08:
[...]

Eén topper? Ik dacht toch echt dat de Xbox 360 wel meer topgames te bieden heeft hoor.
Nog maar eens dan, imo is er ook echt maar één game die ik echt wel eens zou willen spelen op de 360, en dat is gow. Maar voor 8 u spelplezier ga ik geen 400 euro neertellen. Verder dan dat is er niet echt veel de moeite waard. Rainbow six wil ik ook zeker spelen, maar die komt ook op de PS3. TDU is er nog zo één, die is 360 exclusive. Maaaar, die komt ook op de pc, dus opnieuw geen reden meer voor een xbox. Met halo heb ik niets. De meeste andere zijn crossplatform.

Er zitten nog wel wat interessante games in de pipeline, maar dat geldt evenzeer voor de ps. Om gow te counteren heeft de ps3 in 2007 trouwens army of two. Precies zelfde concept. Duck and hide shooting, met tactiek. (en sprayen boven uw cover uit) en ongetwijfeld heerlijke co-op gameplay zoals gow die ook heeft

En ik heb precies dezelfde redenering. 400 euro is te veel voor een console, 600 voor de ps3 is dat niet. (500 eigenlijk, want ik hoef geen wifi en cardreader, en de hd kan ik zelf wel vervangen). Verschil ocharme 100 euro. (met twee jaar xbox live -20 euro :p )

Het gaat echt niet enkel om het prijskaartje. Louter afrekenen op prijs. Het gaat om gevoel en voorkeur en tevredenheid met de brand en franchise. 400 euro voor iets waar ik op zch weinig toppers vind, of 500 euro voor de ps3, keuze is snel gemaakt. En zoals swopdark ook al eerder aangaf. In die prijsklasse geef je zowieso al een hele smak geld uit. Dus álles is dan veel, die honder euro zal ook het verschil niet maken dan.
En ik hoor altijd veel mensen over 'de gratis online ondersteuning' van de PS3... kom ik weer met het oude verhaal: wil je liever goed online gamen voor 60 Euro per jaar (das nog geen 1,50 Euro per week, waar hebben we het over?) of wil je liever matig tot gemiddeld goed gamen voor niks?
Maar dat aloude verhaal SLAAT VOLLEDIG HELEMAAL NERGENS OP! Waarom is dit toch zo hardnekking? Misschien is het een aloud verhaal om dat de pro-wannabees zichzelf continu napraten met van die belachelijke argumenten.(**) Klinkt lekker als je iets wat je nog niet geprobeerd hebt al meteen omschrijft als matig en gemiddeld. Meer nog, je plaatst het hier gewoon als feit, het grote inzicht van de heer Neovo. wth...

Wacht eerst tot je het zelf kan proberen, en intussen vind ik weinig negatieve feedback over het online systeem. Zoals ik al eerder quote: RFOM, probleemloze 40 man mp, zoals het hoort, en zoals het op de pc ook kan. Euhm... CoD2 met 8 man? 8)7 als het al lukt om online te kunnen gamen?

Natuurlijk heeft de ps3 ook minpunten, cod3 is echt niet zo goed blijkbaar , enz...

(**) Het... "nu wordt de console slecht nog niet optimaal gebruikt" geblaat is er net zo één. "Nu halen ze nog maar 'de helft' :X uit de console." ... "Na verloop van tijd halen ze 'twee keer zoveel' :X uit de console". .. Wat word ik daar triest van als ik dit geblaat lees. Napraterij van mensen die niet weten waarover ze het hebben en waarschijnlijk nog nooit en regel code hebben gezien. Zolang we zelf niet programmeren voor de ps3 zullen we het nooit weten.

En er zal wel iets van aan zijn, maar zo dramatisch en subjectief als het meestal wordt gesteld is gewoon lachwekkend. "en het is moeilijk om voor te programmeren, blaat blaat" Als we ons nu eens gewoon focussen op de games, en niet de wannabee game dev spelen.

Weet iemand trouwens wat in hemelsnaam AFRIKA [working title] moet voorstellen? Het is blijkbaar een game, en hoewel ik totaal niet weet wat er zou moeten gedaan worden: i like it already. Wat een bizar concept :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt lekker als je iets wat je nog niet geprobeerd hebt al meteen omschrijft als matig en gemiddeld.

...

Weet iemand trouwens wat in hemelsnaam AFRIKA [working title] moet voorstellen? Het is blijkbaar een game, en hoewel ik totaal niet weet wat er zou moeten gedaan worden: i like it already. Wat een bizar concept :)
Beetje tegenstrijdig? :?
Maar dat aloude verhaal SLAAT VOLLEDIG HELEMAAL NERGENS OP! Waarom is dit toch zo hardnekking? Misschien is het een aloud verhaal om dat de pro-wannabees zichzelf continu napraten met van die belachelijke argumenten.(**) Klinkt lekker als je iets wat je nog niet geprobeerd hebt al meteen omschrijft als matig en gemiddeld. Meer nog, je plaatst het hier gewoon als feit, het grote inzicht van de heer Neovo. wth...
Als jij denk dat Sony van 'niks' (online-service van de PS2) naar solide en goed (online-service van de PS3 vergelijkbaar met Xbox Live) is gegaan moet jij dat weten. Ik geloof daar gewoon niet zo in. Ik plaats dat niet als een feit, maar meer als een verwachting die ik baseer op de berichten die ik lees m.b.t. de online-service van de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het intrigeert me, ik ben benieuwd wat het game element moet worden. Hopelijk zo iets lekker relax voor de verandering. Foto's nemen van het wildlife of zo :)
[...]
Als jij denk dat Sony van 'niks' (online-service van de PS2) naar solide en goed (online-service van de PS3 vergelijkbaar met Xbox Live) is gegaan moet jij dat weten. Ik geloof daar gewoon niet zo in. Ik plaats dat niet als een feit, maar meer als een verwachting die ik baseer op de berichten die ik lees m.b.t. de online-service van de PS3.
Maar dat baseer je helemaal door op voorhand te concluderen: gratis=ondermaats. Vanwaar die connectie? Gmail is toch ook gratis, en toevallig een heel goede webbased mail client? Je gamet toch ook al jaren met voldoening gratis online met je pc games? iig, ik kan me niet voorstellen dat ze zomaar iets lanceren. Ze hebben al jaren tijd gehad om met iets fatsoenlijk op de proppen te komen. Een bedrijf als sony zal daar niet zomaar een steek laten vallen. En het is niet dat ze geen ervaring hebben.
De meerwaarde van live tov de features van het online netwerk van ps3 ontgaat me volledig, of is toch niet aan mij besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 13:55
Zijn er hier meer mensen die op de gameplay met de ps3 hebben gespeeld en vonden dat de framerate ruk was?

Ik heb dat spel met die draak gespeeld en dat formule 1 spel wat er naast stond en ik vond dat de framerate echt triest was. Ik hoop dat het door de tv's kwam.

Verder zag het er wel prachtig uit natuurlijk, en de controller was lekker licht. _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door martijnve op 26-11-2006 17:22 ]

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dat baseer je helemaal door op voorhand te concluderen: gratis=ondermaats. Vanwaar die connectie? Gmail is toch ook gratis, en toevallig een heel goede webbased mail client? Je gamet toch ook al jaren met voldoening gratis online met je pc games? iig, ik kan me niet voorstellen dat ze zomaar iets lanceren. Ze hebben al jaren tijd gehad om met iets fatsoenlijk op de proppen te komen. Een bedrijf als sony zal daar niet zomaar een steek laten vallen. En het is niet dat ze geen ervaring hebben.
De meerwaarde van live tov de features van het online netwerk van ps3 ontgaat me volledig, of is toch niet aan mij besteed.
Ik beweer helemaal niet dat gratis (of goedkoop) altijd ondermaats is, hoewel dat in de meeste gevallen (naar mijn mening) gewoon wél opgaat, of we het nu hebben over consoles, auto's, vliegvakanties of sportschoenen. En er zijn altijd uitzonderingen, zoals Gmail... die 'bevestigen de regel' zeg maar...

De meerwaarde van Live is in mijn ogen een veel groter en robuuster netwerk voor online gaming dan de Playstation 3 zal hebben. Dat zeg ik: je kan niet vanuit 'niks' opeens 'heel veel' hebben, ook al heeft Sony jaren de tijd gehad. Naar mijn idee hebben ze al die tijd juist in de ontwikkeling van Blu-ray gestoken...

Eén ding weet ik wél uit eigen ervaring, en dat is dat het hele concept van gamercards, friendslists en achievements van de Xbox 360 het gamen een geheel nieuwe dimensie geeft. En daar waar bijna iedereen het over graphics en exclusives heeft, denk ik dat juist dat aspect de Xbox 360 een groot voordeel geeft voor veel gamers. Iets dat de online-netwerken van Sony (en Nintendo) vooralsnog beide missen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 16:40:

(**) Het... "nu wordt de console slecht nog niet optimaal gebruikt" geblaat is er net zo één. "Nu halen ze nog maar 'de helft' :X uit de console." ... "Na verloop van tijd halen ze 'twee keer zoveel' :X uit de console". .. Wat word ik daar triest van als ik dit geblaat lees. Napraterij van mensen die niet weten waarover ze het hebben en waarschijnlijk nog nooit en regel code hebben gezien. Zolang we zelf niet programmeren voor de ps3 zullen we het nooit weten.

En er zal wel iets van aan zijn, maar zo dramatisch en subjectief als het meestal wordt gesteld is gewoon lachwekkend. "en het is moeilijk om voor te programmeren, blaat blaat" Als we ons nu eens gewoon focussen op de games, en niet de wannabee game dev spelen.
cool, maar toch zag je het bij de ps2 toendertijd ook :9 Maar het is niet zo dat ik dat als een nadeel zie. Het gaat idd om de games.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2006 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op zondag 26 november 2006 @ 15:31:
[...]
één topper als GOW is voor mij niet voldoende om 400,- te gaan neertellen. Games als rainbow six, GRAW, en Splinter Cell komen ook uit op de PS3 maar met gratis online ondersteuning. Daarnaast moet ik ook nog geld in mijn zak houden om met maart de PS3 te kunnen kopen.
Jou redenatie om niet 400 euro neer te tellen voor een Xbox is o.a. om geld te bewaren voor de PS3 in maart te kunnen kopen.

Maar als jij nu die Xbox koopt dan hoef je toch helemaal niet meer te sparen voor die PS3 want dan heb je toch al een console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als jij nu die Xbox koopt dan hoef je toch helemaal niet meer te sparen voor die PS3 want dan heb je toch al een console?
7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Laatst online: 09-09 15:28
@Vincent: Misschien dat hij een ps3 wil om bepaalde redenen? Niet elke console is hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:38

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:30:
[...]

Ik beweer helemaal niet dat gratis (of goedkoop) altijd ondermaats is, hoewel dat in de meeste gevallen (naar mijn mening) gewoon wél opgaat, of we het nu hebben over consoles, auto's, vliegvakanties of sportschoenen. En er zijn altijd uitzonderingen, zoals Gmail... die 'bevestigen de regel' zeg maar...

De meerwaarde van Live is in mijn ogen een veel groter en robuuster netwerk voor online gaming dan de Playstation 3 zal hebben. Dat zeg ik: je kan niet vanuit 'niks' opeens 'heel veel' hebben, ook al heeft Sony jaren de tijd gehad. Naar mijn idee hebben ze al die tijd juist in de ontwikkeling van Blu-ray gestoken...

Eén ding weet ik wél uit eigen ervaring, en dat is dat het hele concept van gamercards, friendslists en achievements van de Xbox 360 het gamen een geheel nieuwe dimensie geeft. En daar waar bijna iedereen het over graphics en exclusives heeft, denk ik dat juist dat aspect de Xbox 360 een groot voordeel geeft voor veel gamers. Iets dat de online-netwerken van Sony (en Nintendo) vooralsnog beide missen...
Op de pc is online gamen toch ook over het algemeen gratis? Daar is ook niet echt iets mis mee lijkt me...

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ik niet, ik speel geen games op de PC. :)

Maar ook dat platform mist gamercards en achievements. En ik beweer niet dat iedere gamer op deze aardbol daar om zit te springen, maar het is niet voor niks een doorslaand succes op de Xbox 360 en voor veel (met name jongere) gamers een onwijs leuk extraatje.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2006 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijnve schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:21:
Zijn er hier meer mensen die op de gameplay met de ps3 hebben gespeeld en vonden dat de framerate ruk was?

Ik heb dat spel met die draak gespeeld en dat formule 1 spel wat er naast stond en ik vond dat de framerate echt triest was. Ik hoop dat het door de tv's kwam.

Verder zag het er wel prachtig uit natuurlijk, en de controller was lekker licht. _/-\o_
Ik heb Formule1 en RidgeRacer op het grote scherm gespeeld en ik moet zeggen dat het uber vet was! Controller super vertrouwd en lekker licht en de framerate was erg goed. Heb vandaag zelf mijn vriendin zover gekregen da zij em ook wilt hebben. Ze zat 10 seconden te spelen en ik hoor naast me. "VET, ik wil ook een ps3" O-) _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:57:
[...]

Ik heb Formule1 en RidgeRacer op het grote scherm gespeeld en ik moet zeggen dat het uber vet was! Controller super vertrouwd en lekker licht en de framerate was erg goed. Heb vandaag zelf mijn vriendin zover gekregen da zij em ook wilt hebben. Ze zat 10 seconden te spelen en ik hoor naast me. "VET, ik wil ook een ps3" O-) _/-\o_ _/-\o_
Hoe is de besturing en de AI van F1? Want de voorgaande delen konden mijn goedkeuring niet echt wegdragen. Veel te arcade om van racen te kunnen spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:31:
Datis jammer, zou je dat wel doen dat weet je dat je helemaal niet hoeft te betalen voor een goede online functie. Tuurlijk, een soort id gamercard is best leuk maar daar draait het niet om, ik wil online kunnen fraggen in BF daar hoeft een PC gamer geen geld voor te betalen en vanaf nu alle PS3 gamers ook niet.

Neemt niet weg dat 50 euri per jaar natuurlijk helemaal niet veel geld is, maar waarom batalen voor iets dat eigenlijk gratis is? Ik durf te wedden dat MS tegen het einde van volgend jaar genoodzaakt is ook het Live gratis of goedkoper moet maken. Waardoor mening gamers zich genaait zullen voelen en de MS-aandeelhouders trouwens ook want het Live gebeuren is het enige waar de 360 divisie van MS flink winst op maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
rstyled schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:45:
@Vincent: Misschien dat hij een ps3 wil om bepaalde redenen? Niet elke console is hetzelfde ;)
AMEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roamor schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:59:
[...]

Hoe is de besturing en de AI van F1? Want de voorgaande delen konden mijn goedkeuring niet echt wegdragen. Veel te arcade om van racen te kunnen spreken.
Ik eb er misschien 1 minuut op kunnen spelen ( je mocht 5 minuten spelen) en ik wilde nog wat fotoos maken en andere games doen. Maar het spel zelf voelde idd wel arcade aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waardoor mening gamers zich genaait zullen voelen en de MS-aandeelhouders trouwens ook want het Live gebeuren is het enige waar de 360 divisie van MS flink winst op maakt.
Het is 'genaaid' i.p.v. 'genaait', maar dat terzijde... :o

Dus als MS het duurder maakt is het sowieso niet goed, de 50 Euro dat het nu kost handhaven is ook niet goed (want op de pc en de PS3 is het gratis), en goedkoper of zelfs gratis maken is ook niet goed want dan zouden er mensen zijn die zich 'genaaid' voelen. Wat moeten ze dan doen volgens jou?

En nogmaals: het kan dan op de PS3 wel gratis zijn, het zal (voorlopig) lang niet zo goed zijn als Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 16:40:
[...]Er zitten nog wel wat interessante games in de pipeline, maar dat geldt evenzeer voor de ps. Om gow te counteren heeft de ps3 in 2007 trouwens army of two. Precies zelfde concept. Duck and hide shooting, met tactiek. (en sprayen boven uw cover uit) en ongetwijfeld heerlijke co-op gameplay zoals gow die ook heeft
Ik heb ook heel erg zin in dat spel.

Komt namelijk ook op de 360 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 20:24:
Het is 'genaaid' i.p.v. 'genaait', maar dat terzijde... :o
Bedankt meneer lingo ;)
Dus als MS het duurder maakt is het sowieso niet goed, de 50 Euro dat het nu kost handhaven is ook niet goed (want op de pc en de PS3 is het gratis), en goedkoper of zelfs gratis maken is ook niet goed want dan zouden er mensen zijn die zich 'genaaid' voelen. Wat moeten ze dan doen volgens jou?
Laat ik het zo zeggen: Als de PS3 het positieve online momentum kan volhouden dan heeft MS geen stokken meer om mee te slaan richting het PS3 netwerk. Dan is die 50 euri niet meer zo hard te maken gratis maken dus, dat geef ik toch aan? dat er dan een aantal mensen "not amused" zijn maakt de gamers toch geen hol uit?
En nogmaals: het kan dan op de PS3 wel gratis zijn, het zal (voorlopig) lang niet zo goed zijn als Live.
Recente gebruikerservaringen en reviews geven aan dat het online netwerk van de PS3 erg goed en lagvrij werkt. En naar mijn idee gaat het daarom. Ook het 1 ID verhaal gaat niet op want dat heeft Sony ook meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recente gebruikerservaringen en reviews geven aan dat het online netwerk van de PS3 erg goed en lagvrij werkt. En naar mijn idee gaat het daarom. Ook het 1 ID verhaal gaat niet op want dat heeft Sony ook meegenomen.
De tijd zal het leren. Ik heb over 4 maanden ook een PS3, dus ik hoop dat je gelijk hebt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Sommige mensen doen net alsof Live zoiets bijzonders is ofzo. Toegegeven, het werkt heel goed en het ziet er goed uit. Maar onderhuids is het niet meer dan een download-service en wat andere extra's die je ook op de pc kunt krijgen, maar dan in één bundel.
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:31:

Maar ook dat platform mist gamercards en achievements. En ik beweer niet dat iedere gamer op deze aardbol daar om zit te springen, maar het is niet voor niks een doorslaand succes op de Xbox 360 en voor veel (met name jongere) gamers een onwijs leuk extraatje.
Een doorslaand succes...Hoe zie je dat dan? Er is toch geen alternatief voor op de 360 ofzo :P Als je online wilt met je 360, dan moet je gewoon een gamercard maken.

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 26-11-2006 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op zondag 26 november 2006 @ 21:25:
Sommige mensen doen net alsof Live zoiets bijzonders is ofzo. Toegegeven, het werkt heel goed en het ziet er goed uit, maar onderhuids is het niet meer dan een download-service en wat andere extra's.
Jij moet bij Sony gaan werken man. Die kunnen wel mensen gebruiken die eenvoudig een goede online-service kunnen opzetten. :X
Een doorslaand succes...Hoe zie je dat dan? Er is toch geen alternatief voor op de 360 ofzo :P Als je online wilt met je 360, dan moet je gewoon een gamercard maken.
Gamercard oke, maar het vrijspelen van achievements (voor zowel normale games als XBLA-games) is echt wel een leuke toevoeging aan het gamen. Dat kan je niet ontkennen. Het is niet voor niks dat je overal PS-gamers haast aan Sony hoort smeken of ze ook met iets vergelijkbaars kunnen komen voor de PS3.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2006 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een beetje vreemd dat ik moet betalen voor LIVE maar in de tussentijd laggen zoveel games. Die extras die live te bieden heeft zijn leuk, maar de essentie gaat om lagfree gamen en dat kan LIVE zeker NIET garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 21:58:
Ik vind het een beetje vreemd dat ik moet betalen voor LIVE maar in de tussentijd laggen zoveel games. Die extras die live te bieden heeft zijn leuk, maar de essentie gaat om lagfree gamen en dat kan LIVE zeker NIET garanderen.
En jij denkt dat de online-service van Sony of Nintendo dat wél kunnen? Haha, schei toch uit man. Van alle consoles heeft de Xbox 360 momenteel verreweg de beste online-service, en dat is een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 06:26

darkphoenix

Chikara

weet niet of al gepost is maar windows op de ps3

http://www.gadgetell.com/2006/11/run-windows-xp-on-your-ps3/

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 07:38

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 22:09:
[...]

En jij denkt dat de online-service van Sony of Nintendo dat wél kunnen? Haha, schei toch uit man. Van alle consoles heeft de Xbox 360 momenteel verreweg de beste online-service, en dat is een feit.
Ja nogmaals, er is nog niet echt veel vergelijkingsmateriaal ;) En net als op de PC, normale goede servers zijn ook gewoon echt lagvrij, daar heb je live iig alvast niet voor nodig.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Krijgen we nou wéér zo'n zinloze discussie over xbox Live!?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speciaal voor de Fanboys van Nintendo's wie? en PS3 8)

http://www.youtube.com/watch?v=Z1hwb5yGZZQ

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2006 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ik denk dat hij meer bedoeld dat je moet betalen, maar er even goed nog de kans bestaat dat je last hebt van lag. terwijl je dit bij de ps3 ook hebt maar dan is het wel gratis.

Nou weet ik dat het bij 360 puur van het spel af hangt of je last hebt van lag. Vaak wordt dit later verholpen door een patch. Een enkele keer wil het ook wel eens bij een andere game voorkomen, maar dan moet je er gewoon voor zorgen dat je een game met een goede connectie kiest. Waar er genoeg van zijn. Het komt vrijwel niet voor dat je van server moet verwisselen, omdat die te vol raakt en daardoor gaat laggen. Iig bij games als GoW, Lost Planer, PDZ, PGR, Rainbow six, GR:AW, DOA 4 etc heb ik nog geen enkele keer last van lag gehad. Terwijl je bij lost planet vrijwel alleen bij jappen in het spel zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Weet je het zeker? Sorry, even buiten context getrokken, maar ik las vandaag de 'Edge guide to PS3' en die functie zag er erg goed uit in combinatie met een PSP.
Dat rear view mirror verhaal met F1 vond ik weinig bijzonders, maar wel heel aardig vind ik de functie om bijvoorbeeld een film uit te zetten en die naar PSP over te hevelen. Zodat je die bijvoorbeeld nog in bed verder kan kijken. Plus later de functie om dit ook over internet te doen, zodat je in principe die film de volgende dag verder op je werk op de PSP zou kunnen bekijken in de lunch pauze. Kijk, dat vind ik nou integratie, maar dan moet je wel even wifi hebben (is dat nog later toe te voegen in de mindere versie?).

Over de Xbox Live vs. PS3 netwerk. Het is nu eenmaal zo dat mensen graag verdedigen waar ze geld voor betalen. Feit zal blijven dat de Xbox Live wat integraler zal zijn, maar de on-line ervaring is niet per se minder. Laten we dat nu gewoon even afwachten. Ook WoW kent wat oprispingen in zijn netwerk zo nu en dan (ahum) en die hebben ook redelijk wat ervaring in dit soort dingen (hoeveel servers hebben die nu wel niet wereldwijd draaien?). Sony zal geld noch moeite sparen om dit goed in elkaar te zetten. En ik moet zeggen als het lag free blijft en Resistance is goed met 40 man te spelen, vele matches tegelijk tegen elkaar, dan ben ik redelijk impressed. Dat brengt dan voor de 360 eigenaren ook weer voordelen: 1) er zal echte added value komen bij Live, of anders wordt het gratis 2) de spellen op 360 zullen ook grootschaliger moeten worden. Of het Sony netwerk gaat op zijn bek en 360 heeft een unique selling point. Hoe dan ook, win-win toch?

En over de exclusives, laten we realistisch blijven. Nu springt iedereen nog over door de installed user-base (IUB), maar dat gaat natuurlijk weer recht trekken. Je moet je afvragen wat de eerste reden was om exclusive op PS3 te gaan. Nu wordt dat dus gemitigeerd door de IUB, maar dat zal minder worden en wordt de initiële reden belangrijker.
Daarnaast zal ook een deel van de exclusives door interne studios gebouwd worden van Sony (hoeveel hebben ze er nu eigenlijk op dit moment? 20?). Dus ja, het ziet er nu even iets minder uit, maar dat zijn aanloop problemen.

Just my 2 ct (en dat voor iemand die van plan is om het deze generatie bij zijn 360 te houden ;) )

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

dat heb ik niet gezegd
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 23:22:
[...]

ik denk dat hij meer bedoeld dat je moet betalen, maar er even goed nog de kans bestaat dat je last hebt van lag. terwijl je dit bij de ps3 ook hebt maar dan is het wel gratis.
precies!

Ik ben van mening dat je de essentiele onderdelen van online gamen goed gratis kan aanbieden.
En wat zal het verschil zijn tussen de ps3 en 360 als je een online game speelt?

Met beide kan je:
-online spelen
-headset gebruiken
-friendlist aanmaken

Wat heeft LIVE meer te bieden wat die 5eu p/m rechtvaardigt? Ik vind niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Nu online
Ik heb dit ding gechecked en bespeeld op de HCC-beurs.

Ik had er echt best wat van verwacht, eerst kregen we een intro. Leuk, zag er ook goed uit was opzich nog wel redelijk enthousiast, toen mochten we even op de PS3 spelen. Grafisch waren de games minder dan de Xbox360. Heb zelf MotorStorm gespeeld. Dit was een game die ik echt supergaaf vond om te zien (Trailers e.d.) Hier was dus echt helemaal niks aan. Het ging langzaam, PS3 trok het niet (Happeren) zag er wel leuk uit, maar totaal geen gevoel van snelheid of enige controle. Ridge Racer, leuk om een avondje te spelen maar dan heb je het voor de rest ook wel gehad.

Ik had eigenlijk wel op zn minst verwacht dat hij grafisch wat beter zou zijn dan de Xbox360. Nou zijn het wel de eerste games voor de PS3, maar komop de eerste reeks games op de Xbox360 zagen er beter uit. Ik vind hem in alle opzichten tegenvallen, behalve dan dat hij er erg goed uitziet. Ik hoop tegen de tijd dat hij hier gereleased is dat er wat fatsoenlijke spellen zijn, want nou kan ik me geen 1 reden bedenken waarom men liever een, stuk duurdere, PS3 zou kiezen boven een 360.

Daarin tegen was de WII wel weer erg cool, dat juist ook tegen mijn verwachting in. Maar daar ga ik niet verder op in :)

[ Voor 5% gewijzigd door STIMPPYYY op 27-11-2006 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

want nou kan ik me geen 1 reden bedenken waarom men liever een, stuk duurdere, PS3 zou kiezen boven een 360.
Blu-ray is voor mij persoonlijk toch wel één van de hoofdredenen om volgend jaar een PS3 te kopen hoor. Maar het zou inderdaad leuk zijn als tie op z'n minst hetzelfde niveau qua games en graphics behaald als de Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Laatst online: 09-09 15:28
De ps3 wordt voor mij steeds interessanter gezien de mogelijkheden die het bied voor de modscene. For gods sake, je kunt er dalijk windows xp (vista maybe?) vlekkeloos op draaien. Daarnaast ben ik zeer gecharmeerd door de vervangbare harde schijf. Wanneer blu-ray als winnaar uit de bus komt gaat er zeker een ps3 komen. Van hitteproblemen en dergelijke is er ook nog niet opmerkelijk veel sprake, terwijl ik hier met een kachel360 zit die het geluid maakt van een F16 dankzij de nyko intercooler. Ik ben erchter niet helemaal overtuigd van de grafische kracht van de ps3, maar dat zullen we over een jaar pas echt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rstyled schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:15:
De ps3 wordt voor mij steeds interessanter gezien de mogelijkheden die het bied voor de modscene. For gods sake, je kunt er dalijk windows xp (vista maybe?) vlekkeloos op draaien.
Kan ook op een pc volgens mij hoor... ;)
Daarnaast ben ik zeer gecharmeerd door de vervangbare harde schijf.
Sterk punt inderdaad.
Wanneer blu-ray als winnaar uit de bus komt gaat er zeker een ps3 komen.
Ik persoonlijk ben ervan overtuigd dat Blu-ray het nieuwe formaat gaat worden ten koste van HD-DVD.
Ik ben erchter niet helemaal overtuigd van de grafische kracht van de ps3, maar dat zullen we over een jaar pas echt zien.
Ik heb ook zo m'n twijfels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 00:30:
Ik ben van mening dat je de essentiele onderdelen van online gamen goed gratis kan aanbieden.
En wat zal het verschil zijn tussen de ps3 en 360 als je een online game speelt?

Met beide kan je:
-online spelen
Dit is de enige functie waar jij bij live voor moet betalen. De rest is gratis.
-headset gebruiken
Op de ps3 niet met alle spellen. Hangt dus van de developer af
-friendlist aanmaken.
Op de ps3 heb je geen algemene friendlist maar per spel.
Wat heeft LIVE meer te bieden wat die 5eu p/m rechtvaardigt? Ik vind niks.
WIKI:
Xbox Live features:

Gamer tags for user identification
Avatars, or gamer pictures, for association with gamer tags
Mottos for display on gamer profiles
Gamer zones which represents your gaming style and influences player matchmaking (Recreation, Pro, Family, Underground)
Ability to change your gamer tag for 800 Microsoft Points
Game achievements are listed with gamer tags and can be compared with friends' achievements
Reputation rating which is voted on by other players who decide to either prefer or avoid another player
Gamerscores which are a total of a player's achievement points
Friends list, which is a list of a player's chosen friends
Recent player list, which lists the last 50 players one user has played with
Xbox Live Marketplace content
Multiplayer online gameplay
Enhanced matchmaking using cumulative gamerscore, reputation, location/language profile, skill level, and gamerzone.

Vooral die laatste is belangrijk en wordt vaak over het hoofd gezien.

IGN is trouwens helemaal niet zo positief over het het online netwerk van de PS3
Online Support
The PlayStation Network is Sony's first attempt at an infrastructure similar to Xbox Live and it shows; it's still suffering from growing pains. First the good news, 11 different retail launch titles shipped with online functionality right out of the gate, and Insomniac's Resistance leads the pack with the same 40-player goodness I touched on earlier. Ridge Racer, the 2K sports games, and EA's online options are pretty good too, while the remaining networked titles work well albeit in a somewhat limited fashion.

MotorStorm is the best download on the PS Network.

Additionally, two ho-hum, but available downloadable titles were ready to go on launch day, while pretty sweet demos of MotorStorm and Formula One became more popular than some full-fledged titles for sale in the stores. I'm also glad to see the PlayStation store using actual dollars instead of points, and the extra HD movie trailers are worth a look too.

But there's still a lot of work to be done. Compared to Wii Connect and Xbox Live, the browser-powered navigation feels sloppy and slow. It's also not entirely clear what's new and what isn't unless you're lucky enough to stumble on a list that appears semi-randomly. There isn't a unified friends system that tells you who's online and who isn't either, and you can't multitask downloads which is shame because the speeds right now are on the sluggish side.

But what does the PlayStation Network need more than anything? Achievements. Call them entitlements, accomplishments, triumphs, ponies... call them whatever you want -- just give them to me. Without them, there's little incentive to play a cross-platform title on the PlayStation 3 again. What's more rewarding: Tilt functionality for throwing punches in a shooter, or a way to publicly display your successes to all who'd check forever?

Online Support Rating: 5 out of 10
Betaal ik toch liever 5 euro in de maand voor live....
Bij live weet je gewoon wat je kan verwachten, bij de ps3 kunnen de online functies per spel verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat probeerde ik gisteren hiero dus ook duidelijk te maken. Mensen willen blijkbaar wél 600 Euro voor een apparaat betalen omdat er een Playstation-logootje op staat (maar nog helemaal niks heeft bewezen, vooral niet wat betreft online-mogelijkheden), maar vinden vervolgens 5 Euro per maand voor een solide online-service met onwijs veel features te veel van het goede... snap jij het nog? :?

Waar moet dat heen met deze wereld? :+
But what does the PlayStation Network need more than anything? Achievements. Call them entitlements, accomplishments, triumphs, ponies... call them whatever you want -- just give them to me. Without them, there's little incentive to play a cross-platform title on the PlayStation 3 again. What's more rewarding: Tilt functionality for throwing punches in a shooter, or a way to publicly display your successes to all who'd check forever?
O-)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2006 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Gaan jullie even vertellen waar wij ons geld aan uit moeten geven?
Net of 5 euro per maand over een periode van 5 jaar niet even € 300 extra is.
Op afbetaling schijnt de mode te zijn, maar daar hoef ik toch niet aan mee te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rstyled schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:15:
De ps3 wordt voor mij steeds interessanter gezien de mogelijkheden die het bied voor de modscene. For gods sake, je kunt er dalijk windows xp (vista maybe?) vlekkeloos op draaien. Daarnaast ben ik zeer gecharmeerd door de vervangbare harde schijf. Wanneer blu-ray als winnaar uit de bus komt gaat er zeker een ps3 komen. Van hitteproblemen en dergelijke is er ook nog niet opmerkelijk veel sprake, terwijl ik hier met een kachel360 zit die het geluid maakt van een F16 dankzij de nyko intercooler. Ik ben erchter niet helemaal overtuigd van de grafische kracht van de ps3, maar dat zullen we over een jaar pas echt zien.
Xp soepel draaien? gaat toch lastig worden denk ik. Je kan het emuleren via linux, maar dat is traag als stont want je hebt nu alleen nog maar beschikking over de PPU, 200mb ram en geen toegang tot RSX. Dus veel meer dan internet/word gaat al niet werken. Nou dat kan ook op een pc voor minder dan 600 euro. Zelfs al zou het mogelijk zijn om windows los te draaien dan zit je nog met het probleem dan windows x86 is en de ps3 duidelijk niet. Veel plezier met drivers ed (als windows uberhaubt al wil werken).

En dat van straalkachel360 is natuurlijk niet helemaal waar ;) de ps3 unit zelf blijft wel minder koel maar dat wil nogsteeds niet zeggen dat de warmte die gegenereerd word minder is dan bij de x360. Het word alleen beter afgevoerd jouw kamer in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:33:
Op afbetaling schijnt de mode te zijn, maar daar hoef ik toch niet aan mee te doen?
Is dat zo?
Oh dan kun je mij een trendsetter noemen! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan jullie even vertellen waar wij ons geld aan uit moeten geven?
Zeggen wij dat dan? En als die 300 Euro extra verspreid over 5 jaar tot een grotere 'user experience' leidt, is het dan nog steeds weggegooid geld? Ik denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

/mierenneukmodus aan
Don't let me get down there! Nee, dat is niet hetzelfde. Inflatie en zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:32:

WIKI:
Xbox Live features:

Gamer tags for user identification
Avatars, or gamer pictures, for association with gamer tags
Mottos for display on gamer profiles
Gamer zones which represents your gaming style and influences player matchmaking (Recreation, Pro, Family, Underground)
Ability to change your gamer tag for 800 Microsoft Points
Game achievements are listed with gamer tags and can be compared with friends' achievements
Reputation rating which is voted on by other players who decide to either prefer or avoid another player
Gamerscores which are a total of a player's achievement points
Friends list, which is a list of a player's chosen friends
Recent player list, which lists the last 50 players one user has played with
Xbox Live Marketplace content
Multiplayer online gameplay
Enhanced matchmaking using cumulative gamerscore, reputation, location/language profile, skill level, and gamerzone.

Vooral die laatste is belangrijk en wordt vaak over het hoofd gezien.

IGN is trouwens helemaal niet zo positief over het het online netwerk van de PS3
zoals ik al zei vind ik dit geen 5eu p/m waard
Het verschilt per individu, maar ik heb dus 0 friends in me lijst. Dit alleen omdat mijn rl vrienden geen xbox360 hebben. Dus ik zou alleen rl vrienden toevoegen.
Reputation maak ik nooit gebruik van en zie ook niet wat het nut hievan is. Je ziet een paar sterren, en dan? Vrijwel iedereen heeft trouwens 5 sterren.
Gamerzone, wat is het nu hier nou van? Ja je komt tegen mensen te spelen uit dezelfde gamezone, lekker boeie zeg. Ik wil tegen iedereen kunnen spelen, wat maakt nou uit of diegene goed of slecht is.
Gamertags zijn gewoon een ID
Mottos? Je kan je motto invoeren, een zinnetje, toegevoegde waarde zie ik niet.
Gamerscore is leuk om te zien, maar wat voegt het toe? Je kan vergelijken met andere, maarja zoveel speel ik niet, ik heb een gamerscore van 1000 en sommige hebben er een van 40000. Niet echt motiverend voor mij dus.
Enhanched matchmaking wil gewoon zeggen dat hij uitzoekt welke gamer ongeveer dezelfde skills heeft. Maarja ik kies meestal zelf mij tegenstander uit. En zoals ik al zei wat boeit het nou tegen wie je speelt.
Het enige wat toegevoegde waarde is zijn de achievements, maar om daar nou voor te betalen gaat mij te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:24:
Gamerscore is leuk om te zien, maar wat voegt het toe? Je kan vergelijken met andere, maarja zoveel speel ik niet, ik heb een gamerscore van 1000 en sommige hebben er een van 40000. Niet echt motiverend voor mij dus.
Die gamerscore zegt niet veel nee, want hoe meer spellen je hebt, hoe makkelijker het wordt om een hoge score te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:40:
[...]
Die gamerscore zegt niet veel nee, want hoe meer spellen je hebt, hoe makkelijker het wordt om een hoge score te hebben.
Het gaat er volgens mij bij velen allang niet meer om om hoe hoog de gamerscore is (want als je inderdaad veel games hebt, of al anderhalf jaar op de Xbox 360 speelt, heb je waarschijnlijk een erg hoge gamerscore), maar juist om het behalen van de soms haast onmogelijk achievements die haast iedere game wel heeft. Als MS een leuke manier bedenkt om juist dit soort achievements te 'showen' op je gamercard, zou dit een extra leuke toevoeging zijn voor vele (met name 'hardcore' gamers). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:24:
[...]

zoals ik al zei vind ik dit geen 5eu p/m waard
Het verschilt per individu, maar ik heb dus 0 friends in me lijst. Dit alleen omdat mijn rl vrienden geen xbox360 hebben. Dus ik zou alleen rl vrienden toevoegen.
Reputation maak ik nooit gebruik van en zie ook niet wat het nut hievan is. Je ziet een paar sterren, en dan? Vrijwel iedereen heeft trouwens 5 sterren.
Gamerzone, wat is het nu hier nou van? Ja je komt tegen mensen te spelen uit dezelfde gamezone, lekker boeie zeg. Ik wil tegen iedereen kunnen spelen, wat maakt nou uit of diegene goed of slecht is.
Gamertags zijn gewoon een ID
Mottos? Je kan je motto invoeren, een zinnetje, toegevoegde waarde zie ik niet.
Enhanched matchmaking wil gewoon zeggen dat hij uitzoekt welke gamer ongeveer dezelfde skills heeft. Maarja ik kies meestal zelf mij tegenstander uit. En zoals ik al zei wat boeit het nou tegen wie je speelt.
Het enige wat toegevoegde waarde is zijn de achievements, maar om daar nou voor te betalen gaat mij te ver.
Ja of je het die 5 euro waard vindt blijft uiteraard persoonlijk. Nog een kleine opmerking. Alle losse punten op zich zijn misschien niet zo boeiend en op de pc heb je er vaak gratis varianten voor, maar juist het feit dat alles met elkaar is geintergeerd maakt m.i. het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 13:25
Ik heb vandaag even wat alone time gehad met een PS3. Meerdere zelfs. En om eerlijk te zijn, ik was niet onder de indruk. Ik heb ze op 750p en 1080p bespeeld en ik vond het wel mee vallen

Heb de demo's van Ridge Racer, Gran Turismo en Iets met Dead mans nogwat gespeeld en de framerates vielen tegen. NIet zo vloeend als een 360.

Tevens was AA niet aanwezig waardoor de auto's er erg rafelig uitzagen.

Misschien ben ik een verwend PC gamer, maar de PS3 kon mij echt niet bekoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:42:
Dat probeerde ik gisteren hiero dus ook duidelijk te maken. Mensen willen blijkbaar wél 600 Euro voor een apparaat betalen omdat er een Playstation-logootje op staat (maar nog helemaal niks heeft bewezen, vooral niet wat betreft online-mogelijkheden), maar vinden vervolgens 5 Euro per maand voor een solide online-service met onwijs veel features te veel van het goede... snap jij het nog? :?
Ik koop geen xbox360 omdat ik van games hou van japanse makelij zoals gt* en mgs*. verder heeft een xbox360 geen internet browser en keyboard support zodat ik gewoon in mn woonkamer kan internetten als ik dat zou willen.

Volgens mij ben je dan bij een xbox360 dan dus gauw klaar: die voldoet niet, de PS3 wel. De ps3 is net uit, ze krijgen nu pas vele users voor hun kiezen en gaan dus patchen, dat was bij microsoft's live service ook zo (alleen patcht Microsoft retetraag, dus dat is ook maar afwachten wanneer je weer een update krijgt, ookal betaal je voor de service).

Tja, ik ben blij voor je dat je zo'n plezier beleeft aan je XBox, maar voor mij voldoet die gewoonweg niet aan wat ik zoek ik een console en de PS3 wel. Maar kennelijk dringt dat niet tot sommigen door dat de PS3 dingen heeft die de xbox360 niet heeft (nl. veel games uit japan) en dus dat de ps3 dan een betere keuze is.

[ Voor 4% gewijzigd door EfBe op 27-11-2006 13:40 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik ben blij voor je dat je zo'n plezier beleeft aan je XBox, maar voor mij voldoet die gewoonweg niet aan wat ik zoek ik een console en de PS3 wel. Maar kennelijk dringt dat niet tot sommigen door dat de PS3 dingen heeft die de xbox360 niet heeft (nl. veel games uit japan) en dus dat de ps3 dan een betere keuze is.
Ik krijg de indruk dat jij denkt dat je de waarheid in pacht hebt ofzo... :/

Om te beginnen heb ik geen Xbox 360 meer, en ben ik (net als jij) van plan om volgend jaar gewoon een PS3 aan te schaffen. Zo, zijn we nu weer vriendjes? :>

Ten tweede: waarom wil je zo nodig browsen op je PS3? Heb je geen laptop of pc? Vind ik altijd een beetje flauwekul. Daarnaast is dit op de Xbox 360 ook gewoon mogelijk hoor. Feit dat het er (nog) niet op zit zegt meer dan genoeg denk ik...

De PS3 is voor JOU misschien een betere keuze door die Japanse games, maar dus niet voor iedereen. Daarnaast kan je net zo goed zeggen dat de Xbox 360 'dingen heeft die de PS3 niet heeft'. Beetje zwak argument alleen... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:47:
[...]
Ik krijg de indruk dat jij denkt dat je de waarheid in pacht hebt ofzo... :/
erm, ik beargumenteerde gewoon waarom voor mij de PS3 de enige optie was en aangezien dat als raar werd ervaren ivm de aanwezigheid van de xbox360 in grote getale bij iedere electronica zaak (en dat is de strekking van de gemiddelde pro xbox360 post alhier), mag ik IMHO best toevoegen dat het kennelijk niet tot sommigen doordringt dat de PS3 een aantal usp's heeft die de xbox 360 wel zou WILLEN maar niet heeft, en dan houdt het op.

Dat ik dan de wijsheid in pacht heb volgens jou, tja...
Om te beginnen heb ik geen Xbox 360 meer, en ben ik (net als jij) van plan om volgend jaar gewoon een PS3 aan te schaffen. Zo, zijn we nu weer vriendjes? :>
Ik heb nergens problemen mee hoor, zoals ik zei: ik ben blij voor diegenen die zo'n plezier aan de xbox beleven, maar voor mij is het gewoon geen goede optie en ik denk dat degenen die in deze thread beargumenteren waarom ze de ps3 beter vinden het net zo is. 'Beter' is in dit kader dus super subjectief en DAAR gaat het nu juist om: voor sommigen is het klaarblijkelijk wat lastig te begrijpen waarom de een wel en de ander niet een xbox 360 koopt.
Ten tweede: waarom wil je zo nodig browsen op je PS3? Heb je geen laptop of pc? Vind ik altijd een beetje flauwekul. Daarnaast is dit op de Xbox 360 ook gewoon mogelijk hoor. Feit dat het er (nog) niet op zit zegt meer dan genoeg denk ik...
Ik heb een stuk of 4 PC's dus dat is het niet, maar ik zit niet altijd achter mn pc, soms ook in de woonkamer bv. De webbrowser maakt het voor mij een completere machine. Wellicht gebruik ik het niet zovaak als ik nu voorzie, maar het zit er wel op. Naast bv 60gig standaard hdd, en vrijgelaten network play. Ik wil nl. niet door microsoft marketing opgelegde network play, maar de network play die past bij het spel dat ik speel.
De PS3 is voor JOU misschien een betere keuze door die Japanse games, maar dus niet voor iedereen.
Dat is toch prima? Als ik mensen die een xbox360 hebben liep af te zeiken dat ze er niets van begrijpen dan ondergraaf ik mn eigen argumenten ook dus dat heeft geen enkele zin, juist ook omdat het subjectief is wat je 'beter' vindt aan een console. Ik beleef nog steeds plezier aan mn ps2, terwijl anderen dat wellicht niet kunnen begrijpen, maar dat boeit toch weinig? andersom precies eender. Waar ik tegen ageerde is het fenomeen dat het willen van een PS3 als onbegrepen wordt beschouwd door sommige mensen.
Daarnaast kan je net zo goed zeggen dat de Xbox 360 'dingen heeft die de PS3 niet heeft'. Beetje zwak argument alleen... :O
Waarom zwakt dat mijn argument af? Wat de xbox 360 kan en de PS3 niet boeit me ook niet zo, want die dingen zijn voor mij niet zo belangrijk (xbox live gebeuren met central gamer id's etc. wellicht leuk voor pubers maar mij boeit het voor geen meter, of een nieuw frontje... tja.), voor anderen wellicht DE feature. Daarom zitten er ook sommigen in een xbox360 thread over de xbox360 te bomen en anderen hier over de PS3.

Wat IK niet snap is waarom mensen die zo nodig over de xbox360 moeten blaten dat hier doen, of hebben deze personen tijd over ? (xbox360 games niet leuk ? ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:38:

[...]
xbox live gebeuren met central gamer id's etc. wellicht leuk voor pubers maar mij boeit het voor geen meter
Wat slaat dat nou weer op. Dit is gewoon een heel handige feature om je vrienden te vinden. Dat jij dat met pubers associeerd, sja...
Wat IK niet snap is waarom mensen die zo nodig over de xbox360 moeten blaten dat hier doen, of hebben deze personen tijd over ? (xbox360 games niet leuk ? ;))
Misschien omdat de 360 hier vaak door de "ps3 jongens" zelf wordt aangehaald in vergelijkingen ? Dan kan je natuurlijk reakties verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik naar de lengte (en inhoud) van jouw post kijk, denk ik toch eerder dat jij diegene bent die tijd over heeft... en veel ook! :X

Daarnaast kom je op mij iets te veel over als zijnde een 'PS-fanboy', sorry. Net even iets te fanatiek voor de PS3, en een té opzichtige wrok jegens MS en de Xbox 360 en alles wat aan de andere kant van het Sony-kamp staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:12:
[...]
Daarnaast kom je op mij iets te veel over als zijnde een 'PS-fanboy', sorry. Net even iets te fanatiek voor de PS3, en een té opzichtige wrok jegens MS en de Xbox 360 en alles wat aan de andere kant van het Sony-kamp staat.
neeee toch? een ps fanboy in een ps3 topic? Zelf ben ik ook niet pro-ps3, maar ik volg deze topic wel dagelijks. Het valt me op hoe er iedere keer weer mensen over de 360 beginnen mekkeren. Kunnen de regels voor deze topic niet aangepast worden zodat we dit niet voorkrijgen? 360 talk volg ik wel in de 360 topic.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:18:
[...]

neeee toch? een ps fanboy in een ps3 topic? Zelf ben ik ook niet pro-ps3, maar ik volg deze topic wel dagelijks. Het valt me op hoe er iedere keer weer mensen over de 360 beginnen mekkeren. Kunnen de regels voor deze topic niet aangepast worden zodat we dit niet voorkrijgen? 360 talk volg ik wel in de 360 topic.
Je grote vriend EfBe gebruikt in zijn post maar liefst 10 keer het woord 'Xbox 360', en dan tel ik de quotes die hij aanhaalt nog geeneens mee. Daarnaast gebruik jij datzelfde woord drie keer in een post van drie regels. Stel je dus aub niet zo aan, en accepteer gewoon dat de Xbox 360 een grote concurrent is van de PS3, en dat er dus wanneer er over de PS3 wordt gepraat je ook dit onderwerp regelmatig kan verwachten. Zo gaat dat op elk ander forum, en hier dus blijkbaar ook. En waarom ga JIJ dan niet naar een 'puur' PS3-forum? Of zijn die er soms niet? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:26:
[...]
En waarom ga JIJ dan niet naar een 'puur' PS3-forum? Of zijn die er soms niet? :X
In geloof niet dat je in het PS3 vs. 360 topic zit dus waar heb je het over?
Het hoeft toch geen PS3forum te zijn om alléén over de PS3 te lullen? Het is een PS3-topic. Verwacht hier dan ook geen lyrische 360-verhalen. Daarvoor moet je naar het 360-topic denk ik. Het zou onzin zijn om te zeggen dat hier niet kritisch naar de PS3 gekeken mag worden maar ga niet iedere keer die 360 erbij halen en over speculatieve en subjectieve zaken lullen. Het ging een aantal pagina's goed maar inmiddels is het weer doffe ellende hier.

Toch vreemd dat in het 360-topic het wel goed kan gaan en niet mensen zitten die constant de vergelijking met de PS3 gaan maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Shiver23 op 27-11-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch vreemd dat in het 360-topic het wel goed kan gaan en niet mensen zitten die constant de vergelijking met de PS3 gaan maken.
Dat zijn meer dan tevreden consumenten, die tonen niet zo veel frustratie en woede. ;)

Maar goed, op veler verzoek weer ontopic:

Kunnen jullie ook niet wachten tot volgend jaar maart? *O*

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:43:
[...]

Dat zijn meer dan tevreden consumenten, die tonen niet zo veel frustratie en woede. ;)
|:( :X 8)7 :/
- Of minder kritische consumenten die alles slikken wat ze voorgeschoteld wordt.
- Of de (toekomstige) PS3-'bezitters' voelen niet de behoefte om de 360 aan te vallen omdat ze vertrouwen hebben in kun keuze over welke console 'het beste is'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Shiver23 schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:57:
[...]

- Of minder kritische consumenten die alles slikken wat ze voorgeschoteld wordt.
- Of de PS3-bezitters voelen niet de behoefte om de PS3 aan te vallen omdat ze vertrouwen hebben in kun keuze over welke console 'het beste is'.
8)7

Ehm, ik snap wat je bedoelt, maar uit de context kan het ook een rijtje zijn wat het tegenovergestelde betekent dan wat jij ermee bedoelt :+ .

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:57:
[...]
nieuws: PS3-update voor schaalproblemen niet zeker

Slik jij dat gewoon even dan...
Of de (toekomstige) PS3-'bezitters' voelen niet de behoefte om de 360 aan te vallen omdat ze vertrouwen hebben in kun keuze over welke console 'het beste is'.
Njaaa, dus toch wél een PS-fanboy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
PS3-update voor schaalproblemen niet zeker
http://tweakers.net/nieuw...problemen-niet-zeker.html

Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Het zal ongetwijfeld wel standaard gefixed worden in de volgende generatie PS3's, maar als ze het niet kunnen repareren met een update dat zitten de mensen met een launch PS3 met de gebakken peren.

:edit
iemand was me net voor

[ Voor 4% gewijzigd door Alabama_man op 27-11-2006 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ja hoor Neovo, ik ben een enorme fanboy. Omdat jij me nu fanboy hebt genoemd zou ik je nu kapot moeten flamen toch? Ga eens even wat posts van mij lezen waar ik ook voldoende kritisch ben over de PS3 en dat ik bijna altijd mijn verhalen onderbouw.

Moet jij niet aan je achievements werken? Of je folderwijkje doen om je Live! account te kunnen betalen?

Ik kan zo een lijst met problemen met de 360 ophoesten en het punt wat je nu aanhaalt heb ik al uitgebreid mijn ongenoegen over geuit. Als er geen oplossing komt is er nog best een kans dat ik voorlopig geen PS3 haal omdat ik een van de gelukkigen ben met een 1080i tv. Maar dat wil niet zeggen dat ik een 360 ga halen oid. Waar mensen het idee vandaan halen dat het of het één of het ander is vraag ik me af.

[ Voor 36% gewijzigd door Shiver23 op 27-11-2006 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 27 november 2006 @ 17:10:
Ja hoor Neovo, ik ben een enorme fanboy. Omdat jij me nu fanboy hebt genoemd zou je nu kapot moeten flamen toch? Ga eens even wat posts van mij lezen waar ik ook voldoende kritisch ben over de PS3 en dat ik bijna altijd mijn verhalen onderbouw.

Moet jij niet aan je achievements werken? Of je folderwijkje doen om je Live! account te kunnen betalen?
Er zet er hier eentje zichzelf even enorm te kijk zeg... mooi...

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Shiver23 schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:36:
[...]
Ik denk dat dat komt omdat de 360 al uit is, en er genoeg over te vertellen valt, en genoeg ervaringen te delen zijn.

De PS3 is er nog niet, en maar weinigen hebben er op mogen spelen. All het nieuws is een beetje "van horen zeggen".

De mensen die wel met de PS3 hebben kunnen werken die vergelijken hem natuurlijk met de 360 want er is niets anders. En die ervaringen horen in het PS3 topic thuis.

Dat die ervaringen tot nu toe niet al te positief zijn is natuurlijk voor de echte fanboy niet leuk, maar er zijn genoeg mensen die dit topic gewoon volgen uit interesse en wel willen weten wat de positieve en negatieve kanten zijn aan de PS3.

Maar om eerlijk te zijn maakt Sony zijn claim de 360 met gemak te verslaan niet waar.
Zowel de grafische prestaties als ook de online features vallen tot op dit moment tegen.

Met online features bedoel ik niet de lijsten met mogelijkheden maar simpele dingen als berichten die je niet vanuit een game kan lezen, verschillende buddylijsten etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

te laat...

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2006 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

yzf1kr: Wat ik bedoel is dat het voor het topic hier helemaal niet zo interessant is om telkens weer die argumenten aan te halen. Iedereen weet dat zo onderhand wel en anders hoef je er slechts een paar pagina's voor terug te bladeren om die argumenten weer te zien.
Het gaat er niet om of die argumenten ergens op slaan of niet en ik kan me prima vinden in de meeste redeneringen alleen om iedere keer na 1-2 pagina's keer op keer dezelfde discussies te voeren met mensen die hier 'even' langskomen om ons te behoeden van de grootste fout die je in je leven kunt maken, dat irriteert mij nogal.
Ik ben oud en wijs genoeg om zelf die keuze te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 14:57
Op de HCC (bij de GamePlay) was ook de PS3 aanwezig, eerst kwam er een kort filmpje over de PS3 zelf, daarna enkele games, en daarna mocht je zelf wat spelen ermee :D
Er waren rond de 10 PS3's om te spelen, maar 2 ervan waren op een meterbreed LCD aangesloten ipv een standaard-sized, en zelfs daar was het superscherp en heel snel :)

Heb voor de liefhebber wat foto's en filmpjes online gezet (met dank aan Punksmurf voor de ruimte)
De filmpjes zijn echt bagger qua kwaliteit (heb ze iets kunnen verbeteren,maar niet veel), maar voor de echte liefhebber maakt dit niets uit natuurlijk 8) De foto's zijn wel scherp :)

Trailer PS3 6.3MB
Enkele games die verschijnen 15.4MB
Zelf wat gamen 1.3MB
Supersnelle racegame op groot scherm 18.6MB
Ziet eruit alsof een echte pro aan het racen is, maar het spel is gewoon vrij makkelijk :/
Wel leuk opzich door die snelheid :Y)

Ook wat foto's:
Racegame 1
Racegame 2
Racegame 3
Dit dus op een gigantisch wandscherm, met zeer gedetailleerd beeld, en het volle aantal FPS.
De snelheid voelde een beetje alsof je Need For Speed oid. draait op een 8800GTX, op 800x600.
Qua kwaliteit natuurlijk veel beter dan ;)

Veel kijkplezier iig, hopelijk maakt dit iedereen alvast enthousiast voor de launch in Nederland ;)
Filmpjes aub binnen GoT houden, of iig niet op andere fora posten ivm dataverkeer.
Kopie/mirror voor andere forums > mail mij :)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reageer dan niet ;)

[ Voor 80% gewijzigd door Crash op 27-11-2006 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Shiver23 schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:36:
Ik denk dat dat vooral komt doordat iedereen op dat forum de bewezen functionaliteit van de 360 en het Live netwerk heeft om mee te zwaaien als argument. De mensen die hier de PS3 aanhangen doen dit op basis van reviews en en geruchten uit de industrie, japan en amerika. Het is echter wel heel lastig om de PS3 te gaan verdedigien tegen een product dat als 1,5 jaar op de markt is en zichzelf dmv diverse updates inmiddels heeft neergezet als een goed product. Nu de PS3 net drie weken uit is worden alle (beginnende) tekortkomingen van de PS3 uitgemeten alsof ze niet meer te herstellen zijn en de totale waarde van de PS3 als product naar beneden haalt.

Ik kan me best voorstellen dat als je onder een steen vandaan komt, of de 360 aanhangt, je op dit moment een 360 prefereerd boven een PS3 dankzij de bredere gamesbibliotheek. De mensen die echter een PS2 hebben en intensief hebben genoten van het spelaanbod en kwaliteit van de PS games weten waarop ze aan het wachten zijn.

Natuurlijk, als je geld over hebt en je houd van games (dáár draait het tenslotte om) dan koop je zowel een 360 als een PS3 en heb je het beste van beide werelden. Tot die tijd blijven de PS gamers wachten op de PS3 met haar brede en gevarieerde gamessupport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

EfBe schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:38:
[...]

Wat IK niet snap is waarom mensen die zo nodig over de xbox360 moeten blaten dat hier doen
Errrm, because the trolls get fed here?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij komt het woord 360 hier vaker voor dan ps3 , lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
@Shiver23
Natuurlijk is het zinloos dat mensen iedere keer weer dingen gaan herhalen die ze ook alleen maar van horen zeggen (= gelijk aan reviews) hebben.

Maar als er 10 man zijn die er echt op gespeeld hebben zie ik niet in waarom ze hun ervaringen (zowel positief als negatief) niet mogen melden. Ook al zijn ze allemaal het zelfde.

Als ik morgen een PS3 in mijn vingers zou krijgen en ik kan er een tijdje mee spelen, dan zal ik ook mijn bevindingen hier posten. Zowel de positive en de negatieve, want ik weet geen andere plek, en al helemaal niet het 360 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Graag zelfs!
Deel je ervaringen. Maar elke keer hetzelfde verhaaltje over xbox live kennen we nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik zo al die berichten lees over die resoluties, waar moet je dan nou eigenlijk op letten als je een televisie aan gaat schaffen en je er zeker van wilt zijn dat je het maximale uit je PS3 kan halen (en andersom)?

En zou zo'n Ambilight van Philips ook gewoon functioneren wanneer je er games op speelt? Heeft iemand hier ervaring mee? Lijkt me echt geweldig! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:26:
[...]
... En waarom ga JIJ dan niet naar een 'puur' PS3-forum? Of zijn die er soms niet? :X
*kijkt naar topictitel* euuh..... :|
Ik merk op dat er teveel over de 360 gepost wordt in een ps3 topic, en plots ben ik een ps3 fanboy (ik moet hem niet eens hebben bij launch! ik ben eerder een nintendo fanboy) die maar op ps3 forums moet gaan rondhangen. Korte lont heb jij zeg.

[ Voor 41% gewijzigd door boe2 op 28-11-2006 09:41 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 09:34:
[...]

*kijkt naar topictitel* euuh..... :|
Ik merk op dat er teveel over de 360 gepost wordt in een ps3 topic, en plots ben ik een ps3 fanboy (ik moet hem niet eens hebben bij launch! ik ben eerder een nintendo fanboy) die maar op ps3 forums moet gaan rondhangen. Korte lont heb jij zeg.
Ik dacht dat we het eindelijk achter ons hadden gelaten, maar omdat JIJ het NOGMAALS even aanhaalt kan ik het niet laten:
Ja hoor Neovo, ik ben een enorme fanboy. Omdat jij me nu fanboy hebt genoemd zou ik je nu kapot moeten flamen toch? Ga eens even wat posts van mij lezen waar ik ook voldoende kritisch ben over de PS3 en dat ik bijna altijd mijn verhalen onderbouw.

...zoals je ziet zijn er dus meerdere met een errug kort lontje.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:12:
[...]
Als ik naar de lengte (en inhoud) van jouw post kijk, denk ik toch eerder dat jij diegene bent die tijd over heeft... en veel ook! :X
Ik type snel.
Volgens mij ben jij moedwillig blind voor normale discussie. Ik beargumenteer normaal waarom ik een PS3 prefereer boven een XBox360 en dan ben ik een fanboy? Ooit van benefits sought gehoord en USP's etc.?

En een te opzichtige wrok jegens MS? Wellicht moet je even bij google opzoeken wat "Microsoft MVP" inhoudt, praten we dan weer.

Dit is toch een PS3 topic? Waarom moet er dan ge-OH-ed worden over iets anders? We praten toch ook niet welke videokaart het beste is voor PC gaming?
Beetje teveel cognitieve dissonatie reductie als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net je diploma A in de consumentenmarketing gehaald ofzo?

Ik was allang alweer bezig met het op gang brengen van een ontopic-discussie, maar blijkbaar is het afzeiken van personen die niet geheel in de pas lopen van mensen die de voorkeur geven aan een PS3 leuker... :?
Ik type snel.
Is niet te merken aangezien je reactie een dag later komt...

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

swopdark schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:53:
[...]
(...)
Ik kan me best voorstellen dat als je onder een steen vandaan komt, of de 360 aanhangt, je op dit moment een 360 prefereerd boven een PS3 dankzij de bredere gamesbibliotheek. De mensen die echter een PS2 hebben en intensief hebben genoten van het spelaanbod en kwaliteit van de PS games weten waarop ze aan het wachten zijn.
(...)
Met zo'n opmerking hierboven maak je jezelfnaar mijn mening dus weer compleet belachelijk. Is het zo moeilijk om in te zien dat geen product perfect is en ook de PS3 niet? En dat men over het algemeen de X360 op dit moment verkiest boven een PS3? Dat hoeft toch niet te zeggen dat de PS3 voor jou niet de ideale console hoeft te zijn. Jij hebt blijkbaar een voorliefde voor het merk, niks mis mee. Maar dit soort opmerkingen zetten alleen aan tot flamen. En daarna maar klagen dat men flamet.

Anyway, back to the games (als iemand het hier interesseert :P ) Indrukwekkende GT:HD renders:
Afbeeldingslocatie: http://images.playsyde.com/gallery/public/4639/1069_0002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.playsyde.com/gallery/public/4639/1069_0003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.playsyde.com/gallery/public/4639/1069_0004.jpg

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij hebt blijkbaar een voorliefde voor het merk, niks mis mee. Maar dit soort opmerkingen zetten alleen aan tot flamen. En daarna maar klagen dat men flamet.
_/-\o_
Anyway, back to the games (als iemand het hier interesseert :P )
Ziet er mooi uit, maar is dat ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Erg mooi, maar dat is natuurlijk niet ingame, aangezien ik niemand ken die bij GT uit de auto stapt of het speelt met een perspectief dat schuin op de voorruit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Whow! Dat ziet er dik goed uit! Nu maar hopen dat het er straks in het echt ook zo mooi uitziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 14:32:
idd de mensen die een ps3 willen hebben gaan echt geen 360 kopen. Die 200 euro die ze er extra voor neer moeten leggen zien ze dan echt niet als een probleem, maar dat zijn vaak de hardcore gamers.

Bij casual gamers die advies krijgen van de verkoper en daar hun keuze van af laten hangen, zal het me niks verbazen als ze een 360 krijgen aangeraden. Het is dom, maar zo is het wel. Een paar jaar terug stond ik te kijken naar een paar spellen, toen ik op afstand een verkoper hoorde hoe die iemand de xbox aanraadde, zijn argument "de xbox was zeg maar de bmw onder de consoles".... Nou goed je snapt ws wel wat ik bedoel.
waarom zou het dom zijn om een xbox360 te kopen in plaats van een ps3? Ik heb er gisteren een aangeschaft en met gears of war krijg ik het halflife gevoel, gewoon een uitzonderlijke goede game. Voor zover ik weet zie ik nog niet echt indrukwekkende games voor de ps3. Als ik hem koop is het omdat blue ray ineens groot word, maar dat is nog afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 10-09 10:37
Zijn er nog tweakers hier die een gratis ps3 willen verdienen?

Je hoeft alleen maar even http://ps3.shimpinomori.net/index_en.html te lezen en de ps3 fc5 te hacken :) Makkie toch?

Ben benieuwd of iemand van het kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

swopdark schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:53:
[...]

Dat er op de PS2 en PS hele goede games waren en dat de PS2 het zo goed heeft gedaan betekent niet gelijk dat de PS3 de beste console van dit moment is.

Ik wil hier niet mee zeggen dat de PS3 slecht is, integendeel tis een goede console :p.
Xbox360 of PS3 maakt me niet uit, khoef ze beide niet

[ Voor 11% gewijzigd door Str1ngS op 28-11-2006 14:12 ]

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 10:28:
Net je diploma A in de consumentenmarketing gehaald ofzo?
Errr? hoe wil je anders omschrijven dat product A persoon X meer aanspreekt dan product B?
Ik was allang alweer bezig met het op gang brengen van een ontopic-discussie, maar blijkbaar is het afzeiken van personen die niet geheel in de pas lopen van mensen die de voorkeur geven aan een PS3 leuker... :?
Waarom mag ik niet reageren op gezeik aan mijn adres van jouw kant?
Is niet te merken aangezien je reactie een dag later komt...
Tja, sommigen hebben een baan he? Maar goed ventje, je gaat je gang maar verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
De hele flamewar is gewoon zinloos, er zullen op beide consoles goede games uitkomen, mij sprak de oude xbox altijd al meer aan (halo!/xbox media center :P ) en de nieuwe xbox360 spreekt me qua games ook gewoon heel erg aan, misschien de ps3 wel juist om het ombouwen deze keer, linux + hdd veranderen etc ziet er gewoon al heel goed uit.

Iig @neovo, stop gewoon met je argumentatie, het werkt echt niet en @EfBe, gewoon lekker niet reageren :P

De ene vind een xbox360 leuker, de andere een ps3, en een derde koopt beide. Imho is er niet echt een beter dan de ander, het zijn de games die dat bepalen en in mijn geval is dat een mooie xbox360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Wow, dit topic lees ik echt met plezier... not
kan er geen xbox360 vs ps3 topic komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog ergens een site of een overzicht waar alle games opstaan die uitkomen en waarbij staat of ze in 1080p of 1080i en daaronder uitkomen? Ik weet nu alleen dat GT4 HD op 1080P uitkomt, maar om alleen daarvoor een 1080P tv te kopen is overdreven. Ook weet ik dat er nog Blueray en spelen later uitkomen die vast ook wel 1080P hebben, maar dat is het punt nu niet.

Dus, wie kent een site/overzicht waar alle resoluties opstaan van de games die uitkomen op de ps3?
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.