HTC Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II / I-Mate JasJam) Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.278 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2022
chob schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 08:52:
[...]

Het is te hopen dat het bij mij ook zo snel gaat want n.a.v. jouw verhaal heb ik dezelfde stappen ondernomen. Maar denk dat ik hem toch in de winkel ga halen, in mijn geval misschien zelfs sneller.
Verhaaltje, allemaal incl 1 jarig Relax 40 incl PIT:
Eerst kost 'ie me in de shop zo'n € 135,-
Daarna kost 'ie me zo'n € 85,- als ik de zakelijke klantenservice bel
De dag erna ga ik nog eens naar de shop om 'm eens te bekijken, dan is 'ie ineens gratis voor me. Alleen hebben ze 'm niet op voorraad, ze verwachten 'm volgende week binnen te krijgen.
De volgende dag wordt ik gebeld door de shop, ze hebben 'm binnen...

(met shop bedoel ik trouwens de T-Shop)

edit:
Ben ik de enige die de naam "Tiet'n" voor een telefoon best grappig vind? :')

[ Voor 5% gewijzigd door .Alex op 06-10-2006 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 20:01

Technicality

Vliegt rechtsom...

.Alex schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 09:23:
[...]

De dag erna ga ik nog eens naar de shop om 'm eens te bekijken, dan is 'ie ineens gratis voor me. Alleen hebben ze 'm niet op voorraad, ze verwachten 'm volgende week binnen te krijgen.

edit:
Ja, ik lees het als teitan (titan) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
Oja, en dit dus: http://www.ateksoft.com/

[ Voor 3% gewijzigd door .Alex op 06-10-2006 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@>Alex
Relx 40 1 jarig gratis ? Is dat verlenging of een nieuw abo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Mensen, wederom gaat het de laatste tijd over contracten en aanbiedingen. Zoals ik onder de TS al had aangegeven, is dit niet de bedoeling. Het is een tech forum en dat willen we allemaal graag zou houden ;)
Mededeling:

Mensen, de laatste 200 posts van het vorige deel van dit topic ging vooral over vragen zoals: waar is hij te koop, hoeveel kost hij, en wat zijn de aanbiedingen. Ik heb dit even zijn gang laten gaan omdat deel 3 er bijna aankwam, echter nu deel 3 er is zou ik graag zien dat zulke dingen tot het verleden behoren. Ik heb ook in de First Post even dikgedrukt gezet dat we zulke vragen niet meer willen en we ons willen richten opgebruikservaring en technische kwesties, waar GOT dus voor bedoeld is ;)
Laten we ons daar aan houden, want anders zal een mod een heleboel posts moeten verwijderen en dat verpest de sfeer in dit topic, en dat willen we allemaal niet!

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 22:03
Misschien komt dat doordat er op technisch vlak niet zoveel te melden valt? Natuurlijk zijn er de SA problemen, maar behalve terugsturen valt daar zelf weinig aan te tweaken. WM5 is verder bij de meesten wel redelijk bekend en de meeste tips en trucs zijn ook in het Wizard forum terug te vinden. Ik heb zelf eigenlijk geen problemen met het posten van prijzen, zolang deze niet ten koste gaan van het werkelijke doel van dit topic, nl elkaar helpen met technische problemen en tips. Ik heb het gevoel dat er eigenlijk weinig technische vragen naar voren komen (wellicht omdat de meesten hun Hermes teruggestuurd hebben? ;)) en dat dit niet komt door de hoeveelheid prijzen, maar meer doordat er weinig problemen zijn. Zodra de vario II iets betaalbaarder wordt gaat dit vanzelf weer over joh, stoor je er maar niet teveel aan, zo gaat het nu eenmaal bij elk nieuw toestel dat gelanceerd wordt. Wellicht is een apart prijzen topic toch beter, alleen dan wel in een ander forum binnen GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
^^

offtopic:
Een ieder is vrij om dit te openen, echter moet dat wel gebeuren in overleg met een mod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje zeg, ik heb nogal zeer veel aan de informatie gehad door deze topic te lezen over de prijzen, anders was ik nu al weer 170 euro lichter geweest voor jan lul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koksie schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:05:
Misschien komt dat doordat er op technisch vlak niet zoveel te melden valt? Natuurlijk zijn er de SA problemen, maar behalve terugsturen valt daar zelf weinig aan te tweaken. WM5 is verder bij de meesten wel redelijk bekend en de meeste tips en trucs zijn ook in het Wizard forum terug te vinden. Ik heb zelf eigenlijk geen problemen met het posten van prijzen, zolang deze niet ten koste gaan van het werkelijke doel van dit topic, nl elkaar helpen met technische problemen en tips. Ik heb het gevoel dat er eigenlijk weinig technische vragen naar voren komen (wellicht omdat de meesten hun Hermes teruggestuurd hebben? ;)) en dat dit niet komt door de hoeveelheid prijzen, maar meer doordat er weinig problemen zijn. Zodra de vario II iets betaalbaarder wordt gaat dit vanzelf weer over joh, stoor je er maar niet teveel aan, zo gaat het nu eenmaal bij elk nieuw toestel dat gelanceerd wordt. Wellicht is een apart prijzen topic toch beter, alleen dan wel in een ander forum binnen GoT.
dat bestaat al lang, zo'n apart topic, kijk maar naar pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Righteye schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 08:12:
Gistermiddag weer gebeld en ze sturen een nieuwe op voor € 69,95 met dus een Relax 100, PIT, Korting de eerste paar maanden en een Bluetooth Headset en niet te vergeten een 1 GB Micro SD kaartje. Zou hem volgende week moeten binnenkrijgen. Zodra de doos komt een vette review met foto's van moi.
zo'n review met foto's staan de meeste niet op te wachten, die hebben we al genoeg gezien. Wat we graag weten is welke serie het is HTC63??? en of er nog SA-problemen voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
dat bestaat al lang, zo'n apart topic, kijk maar naar pricewatch
Daar staat alleen de TyTN bij, geen abo combi's met de Vario II, dus vergelijken is niet echt mogelijk. Verder is dat niet echt een topic, voor zover ik zie kan je daar niet echt een post maken die een beschrijving inhoudt van de deals die je aangeboden krijgt. Een apart topic met dezelfde mogelijkheden qua beschrijving en inhoud als dit topic lijkt me beter. Maar goed, genoeg offtopic geweest.

Ontopic: Ik zie graag de review met foto's tegemoet, ben benieuwd wat je van het apparaat vind.

[ Voor 9% gewijzigd door koksie op 06-10-2006 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga morgen de gok wagen, kijken wat ze me kunnen bieden hier in Enschede... 2 weken geleden was hij nog 199.

Ik neem toch aan dat ALS hij (kga er gewoon maar niet vanuit, ik heb dit topic nooit gelezen O-) ) hij problemen geeft dat hij net zo lang gratis gerepareerd gaat worden totdat hij goed functioneerd..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg nochtans geen reactie op mijn _technische_ vragen ...
koksie schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:05:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Misschien omdat we de antwoorden niet weten? Kick je vragen anders nog eens, zodat we er nogmaals op gewezen worden wat je vragen/problemen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 15:26
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:29:
wat is het verschil tss HERM200 en HERM300 ???
http://wiki.xda-developer...?pagename=Hermes_Versions

Hier staat het allemaal op beetje halferwege de pagina
Zijn dus gewoon verschillende versies tussen de HERM.....

Ik hoop dat je vraag beantwoord is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit wordt mijn laatste prijspost, hij is uitverkocht hier (Enschede) maar heb 'm gereserveerd, 1 jarig flex 20 incl PIT voor 79 euro, verlenging.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met bestanden toevoegen aan mijn mediaplayer library. Heb sinds kort een microsd kaartje erin zitten (1gb) voornamelijk bedoelt voor muziek onderweg. Nu gebruik ik de beta van mediaplayer 11 op mijn pc en dacht hiermee zonder problemen mijn htc te kunnen syncen maar dat gaat niet zo lekker.

Telkens wanneer ik de phone probeer te syncen werkt alles gewoon, ik zie 2 apparaten (storage kaart en intern geheugen) ik voeg de files die ik wil syncen toe aan mijn storage card en dat werkt ok. Maar wanneer ik later nogmaals files toe wil voegen, werkt die hele library op mijn htc niet meer. Er staat dus niets meer in de ibrary omdat de storage kaart niet meer zichtbaar is (best irri wanneer je net een weekend weg bent)

Herkennen jullie iets van dit probleem, of doe ik iets verkeerd? Wanneer er andere (betere) mediaplayers zijn voor de WM5 dan hoor ik dat graag!

Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:40

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Met tomtom6 + heel west europa wilde hij nog eens moeilijk doen als hij moest gaan zoeken... alle plaatsnamen met een 'A' in heel west europa duurde wat langer dan van de benelux ;) nu ben ik terug naar benelux, maar tomtom heeft de neiging om af en toe gewoon een minuut ofzo te freezen.

Helemaal geen reactie meer uit het apparaat, om een minuut later weer gewoon vrolijk verder te werken alsof er niets aan de hand is. Tomtom zelf staat op het apparaat, de kaart (natuurlijk) op het geheugenkaartje... kan het daar aan liggen?

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg het niet voor elkaar om skype te gebruiken zonder de headset...zonder de headset gaat het alleen over de speaker...en dat is niet echt handig als je in de trein zit.

Is hier een oplossing voor of moet je gewoon maar de headset gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaastosti
Ik heb hetzelfde met tomtom, weet ook nog niet waaraan het ligt.
Heb jij wel een GPS aangesloten ? Ik nog niet, en ik dacht dat
hij daar misschien naar op zoek was (bleef)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Kaastosti schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 16:30:
Met tomtom6 + heel west europa wilde hij nog eens moeilijk doen als hij moest gaan zoeken... alle plaatsnamen met een 'A' in heel west europa duurde wat langer dan van de benelux ;) nu ben ik terug naar benelux, maar tomtom heeft de neiging om af en toe gewoon een minuut ofzo te freezen.

Helemaal geen reactie meer uit het apparaat, om een minuut later weer gewoon vrolijk verder te werken alsof er niets aan de hand is. Tomtom zelf staat op het apparaat, de kaart (natuurlijk) op het geheugenkaartje... kan het daar aan liggen?
Ik heb zelf ook TomTom 6 + Western Europe, maar ook ik kom niet verder met mn karretje dan de benelux. Ik zou daarom graag alleen NL, Belgie en Luxemburg willen hebben, dus al die andere landen er niet bij. Heeft iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? het scheelt me dan ook namelijk 800 MB op m'n 1gb micro-sd kaartje.

Ik krijg tomtom 5 namelijk niet geinstalleerd op mijn vario 2 (zelfs niet met die 5.21 update), en wil wel graag weer aan de slag met tomtom.

Wie o wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 19:22

GraasGast

Analogue Heaven

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:16:
Ik krijg het niet voor elkaar om skype te gebruiken zonder de headset...zonder de headset gaat het alleen over de speaker...en dat is niet echt handig als je in de trein zit.

Dat klopt, andere programma's dan de ingebouwde telefoonapplicatie kunnen de telefoonspeaker niet aansturen, alleen de externe speaker. Dat geld helaas dus ook voor Skype. Die zijn wel in onderhandeling met HTC over hoe de telefoonspeaker te gebruiken. Met wat geluk kan het dus met een nieuwe versie van skype wel. Voorlopig zul je de headset moeten blijven gebruiken, dat werkt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NWD.neoMagic
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-11-2011

NWD.neoMagic

hatseflats!

miekd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 04:06:
[...]
Hierboven had ik inderdaad hetzelfde probleem. Ik heb 'm wel uitgekregen via de USB netwerkfunctionaliteiten. Lag aan m'n firewall die aanstond en steeds Fatal Errors kreeg omdat er een nieuwe netwerkverbinding bij kwam als ik it ding aansloot..

Misschien eens resetten en dan proberen de optie te veranderen?
Na een soft reset kan ik de optie alsnog niet aanpassen. Moet ik een hard reset uitvoeren misschien?

www.networkingday.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 12:41
.Alex schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 09:23:
[...]

edit:
Waar heb jij hem gehaald als ik vragen mag? Rotterdam is die namelijk € 300 inc 1 jaar abbo € 30

Ik heb nu een orange m500 deze doet 2 dagen met een accu, wanneer bluetooth uit staat.
Hoe lang gaat de MDA vario mee, met weinig gebruik/meer/veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraagje.
Toen ik mijn vario II pas gekocht had had ik naast het antenne
symbooltje een 3G tekentje staan.
Nu heb ik hem een harde reset moeten geven en nu staat er
een U teken. Waarschijnlijk betekent dat UMTS.

Het lijkt erop dat surfen nu langzamer gaat, kan dat kloppen ?
Zo ja, hoe krijg ik hem terug op 3G ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 19:02:
Ik heb nog een vraagje.
Toen ik mijn vario II pas gekocht had had ik naast het antenne
symbooltje een 3G tekentje staan.
Nu heb ik hem een harde reset moeten geven en nu staat er
een U teken. Waarschijnlijk betekent dat UMTS.

Het lijkt erop dat surfen nu langzamer gaat, kan dat kloppen ?
Zo ja, hoe krijg ik hem terug op 3G ?
UMTS = 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightForce schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:50:
[...]

Waar heb jij hem gehaald als ik vragen mag? Rotterdam is die namelijk € 300 inc 1 jaar abbo € 30
gratis op zwarte markt, zonder rekening .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

John:
Dacht ik eigenlijk ook al maar hoe verklaar jij dan het verschil
in icoontjes ?? Heb net een speedtest gedaan en kwam op
een snelheid van 275 kb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 19:24:
John:
Dacht ik eigenlijk ook al maar hoe verklaar jij dan het verschil
in icoontjes ?? Heb net een speedtest gedaan en kwam op
een snelheid van 275 kb
denk ik een kwestie van sw-versie/instelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Voortaan kunnen alle TomTom 6 gerelateerde vragen terecht in het volgende topic: Het TomTom Navigator 6 Topic

De discussie vindt dan ook daar plaats, en niet hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WubboZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-12-2023

WubboZ

Evil Inside

Hoe kan het dat ik voor een toestel dat los zo'n 600 euro kost zo ver uiteenlopende prijzen zie? Een paar posts hierboven, 1 jaar flex, met PIT (29,50 in de maand), met 79 bij lappen. Als ik dan vervolgens op de T-Mobile site kijk bij de MDA Vario II, dan krijg ik bij Flex 20, 1 jaar zoiets als € 320,- bijbetalen. Als ik dat dan vergelijk met de Vario I, die je een tijdje geleden bij Flex 20 gewoon gratis kreeg, en nu ook weer €260,- kost bij een dito abbo, weet ik het helemaal niet meer :|

(\__/)
(='.'=)
This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WubboZ schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 00:11:
Hoe kan het dat ik voor een toestel dat los zo'n 600 euro kost zo ver uiteenlopende prijzen zie? Een paar posts hierboven, 1 jaar flex, met PIT (29,50 in de maand), met 79 bij lappen. Als ik dan vervolgens op de T-Mobile site kijk bij de MDA Vario II, dan krijg ik bij Flex 20, 1 jaar zoiets als € 320,- bijbetalen. Als ik dat dan vergelijk met de Vario I, die je een tijdje geleden bij Flex 20 gewoon gratis kreeg, en nu ook weer €260,- kost bij een dito abbo, weet ik het helemaal niet meer :|
1 okt is o.a. de subsidie op mobiels sterk verminderd. zie het desbetreffende topic. voor de rest puur handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WubboZ

WubboZ

Evil Inside

Eeh, en waar kwam die subsidie vandaan. Bij subsidie denk ik altijd aan overheid, en ik neem aan dat die daar in dit geval niet verantwoordelijk voor zijn :)
Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 00:18:
[...]zie het desbetreffende topic[...]
Linkje?

[ Voor 21% gewijzigd door WubboZ op 07-10-2006 00:23 ]

(\__/)
(='.'=)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
WubboZ schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 00:22:
[...]

Eeh, en waar kwam die subsidie vandaan. Bij subsidie denk ik altijd aan overheid, en ik neem aan dat die daar in dit geval niet verantwoordelijk voor zijn :)

[...]

Linkje?
KPN bouwt subsidie op mobiele telefoons af

En daar mee lijkt me deze offtopic discussie dan ook voor gesloten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WubboZ

WubboZ

Evil Inside

DaannO schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 00:30:
[...]
En daar mee lijkt me deze offtopic discussie dan ook voor gesloten :P
Dan heb ik nog wel een ontopic vraag :P

Zou je met een Hermes ook als mp3 speler kunnen gebruiken? Ik bedoel meer, ik heb thuis redelijk wat muziek, dat past op geen enkele compacte mp3 speler. Nu heeft de Hermes ook niet echt flitsende opslag capaciteit, maar wel WiFi, voor thuis en PIT voor onderweg :*)
PIT blijkt al geen optie te zijn met de 30 mb fair use policy, en de te lage snelheid (te laag om een mp3 tje te streamen dacht ik), maar WiFi bied dan nog opties. Ik neem aan dat je wel gewoon mp3's van een samba share kan afspelen, maar werkt dan een beetje? En is er ook iTunes ondersteunig via WiFi?

(\__/)
(='.'=)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:16:

Ik hoop dat ik van jou een antwoord zal krijgen op mijn vraag, want zo ver heeft niemand het beantwoord.

De vraag is nu: ik wil een abo nemen, maar ben benieuwd hoe het met skype zit, want dan hoeft ik niet een hoger belbundel te halen.

Bel je met Skype naar mobiele telefoons of alleen vaste nummer?
Is het dan kostenloos of ga je voor een behoorlijk laag bedrag bellen.

Ik weet er helemaal niks vanaf. Graag wat informatie erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Sulo schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 06:12:
[...]

Ik hoop dat ik van jou een antwoord zal krijgen op mijn vraag, want zo ver heeft niemand het beantwoord.

De vraag is nu: ik wil een abo nemen, maar ben benieuwd hoe het met skype zit, want dan hoeft ik niet een hoger belbundel te halen.

www.skype.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:19

Hoicks

Techno!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:22:
Ik ga morgen de gok wagen, kijken wat ze me kunnen bieden hier in Enschede... 2 weken geleden was hij nog 199.

Ik neem toch aan dat ALS hij (kga er gewoon maar niet vanuit, ik heb dit topic nooit gelezen O-) ) hij problemen geeft dat hij net zo lang gratis gerepareerd gaat worden totdat hij goed functioneerd..?
Ik heb hem gisteren bij de T-Mobile shop aangeschaft en heb 19 euro betaald. (verlenging)

Wat kreeg ik:
T-Mobile Flex 20 2 jaar abbonnement
Pocket Internet totaal
Bluetrek S21 Headset (bluetooth)

Mooi toestel, werkt goed en snel

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
Sulo schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 06:12:
[...]

Ik heb het nu geinstalleerd geluids kwaliteit is niet te best en je betaald nog wel per sec een x bedrag niet veel. Ik zou voip buster nog willen proberen die zijn met een pda versie bezig van hun software.
WubboZ schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 00:36:
[...]
Dan heb ik nog wel een ontopic vraag :P

Zou je met een Hermes ook als mp3 speler kunnen gebruiken? Ik bedoel meer, ik heb thuis redelijk wat muziek, dat past op geen enkele compacte mp3 speler. Nu heeft de Hermes ook niet echt flitsende opslag capaciteit, maar wel WiFi, voor thuis en PIT voor onderweg :*)
PIT blijkt al geen optie te zijn met de 30 mb fair use policy, en de te lage snelheid (te laag om een mp3 tje te streamen dacht ik), maar WiFi bied dan nog opties. Ik neem aan dat je wel gewoon mp3's van een samba share kan afspelen, maar werkt dan een beetje? En is er ook iTunes ondersteunig via WiFi?
Met Orb zie www.orb.com kun je mp3 streamen vanaf je pc is een kleine client die naar jou voorkeur een map streamt. Op de MDA kun je dan naar www.orb.com gaan en dan luisteren ikzelf maak gebruik van een playlistje omdat het zoeken anders wel wat tijd in gebruik neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Nog weer eens een vraagje over montage... ik wil vandaag die active houder van Brodit eens bestellen... maar hoe werkt het met het verschil van sigaretten-aansteker-lader vs inbouwen? Op het plaatje zie ik namelijk alleen de eerste variant. Als ik nou een poging wil wagen dat ding zelf in te (laten) bouwen, kan dat er dan ook mee?

De horizontale versie is het meest praktisch icm tomtom, alleen moet je het stekkertje om te lader er wel nog even zelf in pluggen lijkt me, bij de verticale versie schuif je 'm er zo op, maar dat gaat hier natuurlijk niet werken.

Als ik er zo'n proclip ding bij bestel voor mijn auto moet alles goed komen lijkt me verder :) toch?

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Vast inbouwen continu spanning op de aansluiting. Sigarettensteker kun je hem er ook nog uithalen en spanningsloos zetten. Wat betreft inbouwen. Het is net hoe handig je zelf bent. Met sigaretten aansteker variant ben je zo klaar. Voor de andere moet je meer feeling hebben met aansluiten. Ikzelf heb een extra sigaretten aansteker aansluiting daarvoor achter mijn dashboard gemaakt. End e stroom word afgetapt van de radio aansluiting. Maar goed het blijft een kwestie van hoe handig je zelf bent en hoeveel vetrouwen je in je eigen kunsten hebt.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Laatst online: 16-09 20:01

Technicality

Vliegt rechtsom...

MR_VIPER schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 13:02:
Vast inbouwen continu spanning op de aansluiting. Sigarettensteker kun je hem er ook nog uithalen en spanningsloos zetten. Wat betreft inbouwen. Het is net hoe handig je zelf bent. Met sigaretten aansteker variant ben je zo klaar. Voor de andere moet je meer feeling hebben met aansluiten. Ikzelf heb een extra sigaretten aansteker aansluiting daarvoor achter mijn dashboard gemaakt. End e stroom word afgetapt van de radio aansluiting. Maar goed het blijft een kwestie van hoe handig je zelf bent en hoeveel vetrouwen je in je eigen kunsten hebt.
Of in hoeverre je met een multimeter overweg kan ;)

Serieus: meet alles even goed door voordat er dingen kapot gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ik hoor het al... dat wordt toch de sigaretten-variant ;) geef mij twee draadjes en ik garandeer je kortsluiting :P het is een gave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
Om nog eenmalig m'n verhaaltje af te maken:
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 09:53:
@>Alex
Relx 40 1 jarig gratis ? Is dat verlenging of een nieuw abo ?
Verlenging.
NightForce schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:50:
[...]

Ik heb nu een orange m500 deze doet 2 dagen met een accu, wanneer bluetooth uit staat.
Hoe lang gaat de MDA vario mee, met weinig gebruik/meer/veel?
T-Shop Almere. De Vario II gaat nu nog niet zo heel lang mee op de accu, anderhalve dag ofzo. Maar dat had m'n Vario 1 eerst ook. Pas na een week ofzo ging 'ie ineens langer mee. Uiteindelijk moet ik die nu eens in de 2-3 dagen opladen. En ja, ik gebruik m'n telefoon veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalb
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 23:45
Kwam toevallig dit tegen:

Nieuwe TyTn's voor 230 euro

Geen idee hoe het kan voor die prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 22:34
zaakje stinkt aan alle kanten. De verkoper lijkt een goede score te hebben, maar het betreft allemaal beoordelingen in de laatste paar dagen als koper. De verkoper heeft namelijk allerlei items voor $0,01 en zo gekocht, kennelijk met als bedoeling zijn rating te verhogen voor onoplettende mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

digitalb schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 15:07:

Standaard chinese scam methode. PayPal enzo niet mogelijk. Voorkeur voor western union of zelf overmaken zodat het niet gestorneerd kan worden. Lekker laten gaan.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

digitalb schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 15:07:

kun je beter het geld aan een goed doel geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huite
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-01-2023
Mijn 4 dagen "oude" TyTN heeft een probleem met ClearType weergave in landscape modus. Op het moment dat je het toetsenbord uitschuift verdwijnt het ClearType vinkje alsmede de ClearType weergave.
Volgens de PDA Shop is dit niet normaal. Ze hebben mij naar de reparatiedienst van HTC verwezen. Ga maandag bellen en ben benieuwd hoe dit afloopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Huite schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 18:07:
Mijn 4 dagen "oude" TyTN heeft een probleem met ClearType weergave in landscape modus. Op het moment dat je het toetsenbord uitschuift verdwijnt het ClearType vinkje alsmede de ClearType weergave.
Volgens de PDA Shop is dit niet normaal. Ze hebben mij naar de reparatiedienst van HTC verwezen. Ga maandag bellen en ben benieuwd hoe dit afloopt...
Dit is helaas wel normaal gedrag. Er staat een registry hack in het wizard topic om ook in landscape mode cleartype aan te zetten.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-01-2021
xvanwaart schreef op maandag 25 september 2006 @ 15:48:
Update van mijn sceen alignment probleem:

Na enkele emails over en weer en een tijd aan de telefoon gehangen te hebben sta ik nu op een lijst van personen die zodra er een nieuwe lichting Vario's is een nieuwe krijgt. Ik krijg er nadrukkelijk niet een uit de voorraad die er nu is maar een nieuwe versie. Ik hoop echter dat ik wel mijn rode toetsenbord hou want ik moet zeggen dat ik dat na initieel wat twijfels toch zeer mooi ben gaan vinden.
Overigens vertelde de persoon van de technische dienst mij eerst dat ze het probleem niet kende maar na wat aandringen van mijn kant zijn ze gaan zoeken en overleggen en toen kwam eruit dat T-Mobile het probleem wel kent, dat het hardwarematig is en dat er dus een nieuwe serie aan komt, waarvoor ik dus moet wachten. Zou wel een maand kunnen duren! De telefoon wordt trouwens op mijn werk omgewisseld voor me, leuk om te zien hoe zo'n kerel zich houdt op de eerste hulp van een ziekenhuis!
nobe opmerking gepost voordat ik het hele topic had gelezen!

Sorry :D

[ Voor 7% gewijzigd door fn002449 op 07-10-2006 23:37 . Reden: Loze opmerking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huite
MR_VIPER schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 19:06:Dit is helaas wel normaal gedrag. Er staat een registry hack in het wizard topic om ook in landscape mode cleartype aan te zetten.
Bedankt, ik ben hiermee weer een stukje werder!
D.w.z. de registry hack werkt totdat ik een soft reset geef.
Daarna staat het register weer in de oude setting.
Eens kijken of ik daar een oplossing voor vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
Huite schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 22:03:
[...]

In je taakbeheer de registryeditor écht afsluiten hielp bij m'n Wizard.

Ik heb nu trouwens het probleem dat m'n toetsenbordverlichting uit blijft.. ook al is het donker. Iemand hier ervaring mee?

edit: Heb inmiddels gelezen dat meer mensen hier last van hebben, hij deed het eerst wel prima. Heeft iemand het kunnen verhelpen?

[ Voor 11% gewijzigd door .Alex op 07-10-2006 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
Nu weer vanaf mn telefoon: Een paar ferme tikken rechts op de achterkant van het toetsenbord bleek effectief te zijn. Mn sensor werkt weer!

Techniek is helemaal niet lastig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coolcamera van Ateksoft (v1.15b1) werkt nu ook op de Tytn, hiermee kun je o.a. de camera aan de achterzijde van het toestel gebruiken als webcam, werkt opzich best aardig!
Ik vraag me af of het ook mogelijk is om de videocam aan de voorzijde van de tytn voor dit doeleinde te gebruiken... Wellicht dat dit (nog niet) geimplementeerd is in coolcamera?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Huite schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 22:03:
[...]

Ik heb hier ook last van! Zelfs als ik via taakbeheer mijn registry editor helemaal afsluit.

Heeft iemand ooit geprobeerd om die registersleutel "OffOnRotation" gewoon helemaal te verwijderen? Het lijk mij logisch dat het probleem dan is opgelost. Alleen durf ik het zelf niet zonder meer te doen, omdat ik de boel niet wil verklooien.

Iemand dit dus als eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 01:58:
Coolcamera van Ateksoft (v1.15b1) werkt nu ook op de Tytn, hiermee kun je o.a. de camera aan de achterzijde van het toestel gebruiken als webcam, werkt opzich best aardig!
Ik vraag me af of het ook mogelijk is om de videocam aan de voorzijde van de tytn voor dit doeleinde te gebruiken... Wellicht dat dit (nog niet) geimplementeerd is in coolcamera?!
daarom postte ik gister die link ook ;)

De camera aan de voorkant werkt ook, ik kon alleen het beeld niet gedraaid krijgen op de manier dat ik het wilde.

Je kunt in een van de menuutjes de camera kiezen. Weet uit mn hoofd niet meer welke het was maar weet nog wel dat het bovenaan in een menu stond en de waarde nu "Main" is. Die moet je wijzigen naar "Front".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WubboZ

WubboZ

Evil Inside

zzz16 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 09:34:
Met Orb zie www.orb.com kun je mp3 streamen vanaf je pc is een kleine client die naar jou voorkeur een map streamt. Op de MDA kun je dan naar www.orb.com gaan en dan luisteren ikzelf maak gebruik van een playlistje omdat het zoeken anders wel wat tijd in gebruik neemt.
Gebruik je dit als je op WiFi zit, of met GPRS? Zou wel vet zijn als het dan toch kan met PIT >:)

[ Voor 16% gewijzigd door WubboZ op 08-10-2006 13:57 ]

(\__/)
(='.'=)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huite
DaSaN schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 04:46:
Heeft iemand ooit geprobeerd om die registersleutel "OffOnRotation" gewoon helemaal te verwijderen? Het lijk mij logisch dat het probleem dan is opgelost. Alleen durf ik het zelf niet zonder meer te doen, omdat ik de boel niet wil verklooien.
Écht verklooien kun je de boel natuurlijk niet.
Een harde reset geeft je weer je oorspronkelijke instellingen terug.
Tis alleen een beetje werk om daarna de boel weer naar je eigen smaak in te richten.

Zal morgen eens bellen met de helpdesk van HTC.
Eens kijken of zij willen en kunnen helpen.

Bij mij is het ClearType probleem trouwens redelijk opgelost.
Na een soft reset staat in het register weer een "1" maar ClearType blijft bij landscape tóch aan staan. Een stabiele oplossing is het echter nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Oplossing TomTom 6 vastlopers + wat ervaringen met de Vario 2

TomTom 6 geladen op mijn MDA pro en Vario 2. Vario 2 geeft voortdurend vastlopers die met een druk op Windows of OK weer ontdooien alsof er niets gebeurd is. :(
Ik heb gemerkt dat als alle actieve taken onder taakbeheer uitstaan (ook Active Sync), dit NIET gebeurd. :) Sluit voordat je naar TomTom gaat eerst alle programma's af (via Taakbeheer). Met Spb PocketPlus worden progs bij verlaten goed afgesloten. :+

De gevoeligheid van WiFi valt tegen, vergeleken met de MDA pro. Verder starten programma's aanmerkelijk sneller op. De processor maakt op mij de indruk sneller te zijn ondanks de 400MHZ in vergelijking met de 520MHZ in de MDA Pro. In de Vario 2 zit wel een ander merk processor.
Telefoneren verloopt wel beter dan bij de MDA pro en de signaalsterkte-indicatie geeft een betere ontvangst aan, door de afmetingen is ook de hanteerbaarheid beter. Bij de Vario 2 is de integratie telefoon en PDA zeker beter gelukt dan bij de MDA Pro. De accutijd van de Vario 2 overtreft die van de MDA pro. Samengevat: MDA Pro zeer goed als PDA minder als telefoon, Vario 2 ook goed als telefoontoestel. Alleen de Nederlandse vertaling bij de Vario 2 is wel wennen.

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Volgens mij hebben de medewerkers van T-Mobile opdracht gekregen het Sceen Alignment probleem te negeren... Vandaag bij de shop geweest in de Kalverstraat... vraag ik of zij daar weten wanneer ik een echt goed toestel kan verwachten (zie voor meer info mijn eerdere verhaal) zegt notabene dezelfde gast die mij heeft laten zien in de computer dat ik op een lijst sta (dat was 2 weken geleden al) dat hij nog nooit van het probleem gehoord heeft. Ik hem uiteraard met dit laatste geconfronteerd, zegt hij met schaamrood op zij lippen dat hij zich dat niet kan herinneren. Prutser! Oh ja, dinsdag a.s. krijgen ze weer nieuwe Vario II's in Amsterdam maar dit is GEEN verbeterde versie!

[ Voor 8% gewijzigd door xvanwaart op 08-10-2006 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huite schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 13:59:
[...]

Écht verklooien kun je de boel natuurlijk niet.
Een harde reset geeft je weer je oorspronkelijke instellingen terug.
Tis alleen een beetje werk om daarna de boel weer naar je eigen smaak in te richten.

Zal morgen eens bellen met de helpdesk van HTC.
Eens kijken of zij willen en kunnen helpen.

Bij mij is het ClearType probleem trouwens redelijk opgelost.
Na een soft reset staat in het register weer een "1" maar ClearType blijft bij landscape tóch aan staan. Een stabiele oplossing is het echter nog niet.
begrijp ik het goed dat het SA-probleem zich niet voordoet als je het ClearType op standaard laat staan (dus geen CT in landscape)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik heb wel degelijk minder last van het SA probleem als ik cleartype uit laat. In beide standen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
MR_VIPER schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 16:27:
Ik heb wel degelijk minder last van het SA probleem als ik cleartype uit laat. In beide standen.
Wat is cleartype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er over na aan het denken om de MDA Vario II aan te schaffen met PIT bij T-Mobile. Als ik de MDA via USB/Bluetooth aansluit op mijn laptop kan ik dan ook draadloos internetten op mijn laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelezen op de officiële HTC Wiki
( http://www.htcwiki.com/page/TyTN )

IMPORTANT: 70% of HTC TyTN devices have screen alignment problem!!!
HTC WILL NOT REPLACE IT AFTER TWO WEEKS, YOU CAN ONLY GET IT REPAIRED.
So push it hard and make it hot on your first week after buying it to see if the screen alginment
problem appears on your device, otherwise the screen alignment problem will appear later and your device will not be replaced, only repaired as per HTC DOA.
If you are thinking of buying an HTC TyTN, make sure you get an HTC636 or higher serrial number. Avoid S/N HTC62XXX and HTC63[1-5]XXX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinsdag is de mijne als 't goed is in de shop, de 'nieuwe' lichting... ik ga dat ding zoveel mogelijk afbeulen in die 2 weken dan, en zorgen dat ie uit de 636 of hogere serie is.

Ik zal 't laten weten!

Kan wel blijven wachten, maar hij kan 't ook WEL doen volgens mij...

hoewel 't soms lijkt dat ze allemaal brak zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Maar wat is er mis met een reparatie? Ik heb het SA probleem nog niet gehad en er toch wel redelijk mee gespeeld, vooralsnog ga ik er dus van uit dat ik mazzel heb. En al zou het probleem later wel de kop op steken, dan hobbel ik naar de winkel en laat 'm repareren.

Even aan de verkoper laten zien dat er 0,0 krassen op zitten, dat er een andere screen protector op zit etc. en eisen dat je in het geval van reparatie ook hetzelfde apparaat terug krijgt. Lijkt me toch dat je daar recht op hebt... ik ga netjes met m'n spullen om, dus een ander apparaat waar bijv. een kras op zit van een andere eigenaar hoef ik niet te accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooiere rondere lettertype, zie scherminstellingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Omdat ik mijn telefoon ook als wekker gebruik en de standaard wekker in Windows Mobile 5 maar niks vond, heb ik het programma SPB Time geinstalleerd.

http://www.spbsoftwarehouse.com/products/time/?en

Applicatie heeft een aantal handige eigenschappen. Je kan hem gebruiken als stopwatch, je kan de tijden van andere landen weergeven op je start scherm, je kan een klok op volledig scherm weergeven als screen saver en nog een aantal opties.

Mij ging het vooral om het wekker gedeelte. Je kan kiezen uit "New" om 1 tijdstip in te stellen voor meerdere dagen of "New One Time Alarm" om de wekker voor 1 dag in te stellen. Handige is dat je meerdere alarmen kan instellen.

Bij de opties kan je kiezen uit een standaard deuntje, of een mp3 om mee wakker te worden. Daarnaast ken je ook snooze instellen (yeah _/-\o_ ). Een handige optie is, dat je kan instellen hoelang je deuntje moet afgaan en hoeveel minuten later de snooze optie het alarm weer laat afgaan. Dus je kan bijv. instellen dat je deuntje 1 minuut moet klinken en dat 5 minuten later weer het alarm gaat. Hoef je niet uit je bedje op te staan meteen in de ochtend als je telefoon niet in handbereik is.

Wanneer het alarm afgaat krijg je dat op je scherm te zien met 2 knoppen. Met de ene knop ken je alarm uitzetten, met de andere kan je op de snooze drukken om hem later weer af te laten gaan.

Zoek je een goede alarm functie voor je MDA, dan kan ik SPB time zeker aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
Kaastosti schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:45:
Maar wat is er mis met een reparatie? Ik heb het SA probleem nog niet gehad en er toch wel redelijk mee gespeeld, vooralsnog ga ik er dus van uit dat ik mazzel heb. En al zou het probleem later wel de kop op steken, dan hobbel ik naar de winkel en laat 'm repareren.

Even aan de verkoper laten zien dat er 0,0 krassen op zitten, dat er een andere screen protector op zit etc. en eisen dat je in het geval van reparatie ook hetzelfde apparaat terug krijgt. Lijkt me toch dat je daar recht op hebt... ik ga netjes met m'n spullen om, dus een ander apparaat waar bijv. een kras op zit van een andere eigenaar hoef ik niet te accepteren.
Met een watervaste stift een handtekening zetten op je screenprotector? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaastosti schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:45:

helaas dan dat in de reeds getekende verkoopvoorwaarden staat dat in geval van defect en reparatie de leverancier een vervangend toestel mag verstrekken wat niet per se een nieuw hoef te zijn. Je hoort daar allerlei klachten over (bij alle aanbieders overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Hmm da's dan idd wel jammer... mag dat eigenlijk zomaar? Ik bedoel.. Dell heeft ook allemaal mooie voorwaarden die in strijd zijn met Europese wet en regelgeving, als je daar een deurwaarder op af stuurt krijg je uiteindelijk ook je zin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 17:52:
Gelezen op de officiële HTC Wiki
( http://www.htcwiki.com/page/TyTN )

IMPORTANT: 70% of HTC TyTN devices have screen alignment problem!!!
HTC WILL NOT REPLACE IT AFTER TWO WEEKS, YOU CAN ONLY GET IT REPAIRED.
So push it hard and make it hot on your first week after buying it to see if the screen alginment
problem appears on your device, otherwise the screen alignment problem will appear later and your device will not be replaced, only repaired as per HTC DOA.
If you are thinking of buying an HTC TyTN, make sure you get an HTC636 or higher serrial number. Avoid S/N HTC62XXX and HTC63[1-5]XXX
Ik heb ook even mijn gedachten daar over geplaatst. Het is toch belachelijk dat je eerst hard met een pda moet omgaan om te zien of deze geen problemen geeft. Ik zie al dat ik bij mijn nieuwe auto de opmerking krijg dat ik eerst tegen een stoeprand moet aanrijden om te checken of mijn wielen wel vastzitten. :( En ja ik heb één van de eerste probleemloze devices met nr.627 waar ik zorgvuldig mee om ga. Durf hem komende zomer niet in de zon te leggen of in mijn broekzak te steken.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaastosti schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 20:44:
Hmm da's dan idd wel jammer... mag dat eigenlijk zomaar? Ik bedoel.. Dell heeft ook allemaal mooie voorwaarden die in strijd zijn met Europese wet en regelgeving, als je daar een deurwaarder op af stuurt krijg je uiteindelijk ook je zin ;)
het wel zo dat de consument in nederland redelijk goed beschermd wordt. Van een product van een dergelijke prijs mag je redelijkerwijs verwachten dat het gedurende een bepaalde tijd (die langer is dan een paar weken) goed functioneert. ellende is dat je de fabrikant een redelijke tijd moet gunnen een defect te herstellen of een vergelijkbaar vervangend produkt leveren (daar heb je het!), dus het kost altijd weer tijd en gezeik. Wat diep triest is dat ze -nog steeds- series verkopen waarvan ze weten dat er problemen inzitten. Eigenlijk zou er een kopersstaking moeten komen om HTC te dwingen te zorgen voor een goed produkt. Overigens lijkt me die 70% in dat bericht (niet officieel van HTC) wat overdreven. Als je de polls bekijkt kom je tot 1 op 3. Nog veel te veel overigens

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2006 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huite
Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 16:18:[...]
begrijp ik het goed dat het SA-probleem zich niet voordoet als je het ClearType op standaard laat staan (dus geen CT in landscape)?
Ik heb (voor zover ik nu kan nagaan...) geen SA probleem.
Mijn probleem is (was) dat CT in landscape modus verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Ik heb gister ook een MDA Vario 2 besteld via de webshop van tmobile. Als ik deze verhalen lees hoop ik maar dat ik de HTC636 (of hoger) krijg *fingers crossed* Nu vraag ik me toch wel af of ik mischien toch beter even maandje (of twee) had moeten wachten.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Lord schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:34:
Ik heb gister ook een MDA Vario 2 besteld via de webshop van tmobile. Als ik deze verhalen lees hoop ik maar dat ik de HTC636 (of hoger) krijg *fingers crossed* Nu vraag ik me toch wel af of ik mischien toch beter even maandje (of twee) had moeten wachten.
voor zover ik gisteren (bij T-Mob en de Belcompany, heb 4 winkels in Amsterdam bezocht) begreep is de serie 636 nog niet in nederland uit. Ze hebben door de voorraad gezocht. Bij de Bel lagen zelfs nog bijna allemaal 628 toestellen

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2006 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:42:
[...]

voor zover ik gisteren (bij T-Mob en de Belcompany, heb 4 winkels in Amsterdam bezocht) begreep is de serie 636 nog niet in nederland uit. Ze hebben door de voorraad gezocht. Bij de Bel lagen zelfs nog bijna allemaal 628 toestellen
Als je via webshop koopt zie je natuurlijk pas welk model je krijgt als ze voor je deur staan, nou dan maar op goed geluk en hopen dat ik net toevallig een goed exemplaar krijg. En dus de eerste twee weken intensief gebruiken om te kijken of het SA-probleem tevoorschijn komt.
Ik weet niet of ik me nu weer te bang heb laten maken maar het zou toch vervelend zijn als 'ie weer teruggestuurd moet worden..

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Lord schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 23:00:
[...]

Als je via webshop koopt zie je natuurlijk pas welk model je krijgt als ze voor je deur staan, nou dan maar op goed geluk en hopen dat ik net toevallig een goed exemplaar krijg. En dus de eerste twee weken intensief gebruiken om te kijken of het SA-probleem tevoorschijn komt.
Ik weet niet of ik me nu weer te bang heb laten maken maar het zou toch vervelend zijn als 'ie weer teruggestuurd moet worden..
gewoon goed testen. en och, je moet af en toe gokken en geluk hebben in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 19:22

GraasGast

Analogue Heaven

Huite schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:30:
[...]

Ik heb (voor zover ik nu kan nagaan...) geen SA probleem.
Mijn probleem is (was) dat CT in landscape modus verdwijnt.
Cleartype werkt niet zoals bedoelt in landscape. Daarom staat het standaard uit. Cleartype werkt namelijk met de subpixels van een lcd, en die staan vertikaal in een lcd scherm. Als je het dan een kwartslag deaait werkt het niet meer zoals bedoelt, en ziet het er een beetje raar en fuzzy uit.

Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Cleartype

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/4/49/Antialias-vrs-Cromapixel.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

John,
Ik heb verleden week woensdag al een HTC636 gekocht in Uden.
Volgens t-mobile hebben ze zelfs HTC637 en 638 ook al op voorraad
maar leveren ze natuurlijk eerst de oude range uit.
Je moet dus een t-mobile shop zoeken die door z'n voorraad heen
was en nieuwe heeft moeten bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Binnenkort krijg ik mijn MDA Vario 2. Zou iemand even een handleidinkje kunnen maken over hoe ik dat Screen Allignment probleem kan testen ? Misschien ook een idee om dit op te nemen in de volgende start post.

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
WubboZ schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 13:56:
[...]

Gebruik je dit als je op WiFi zit, of met GPRS? Zou wel vet zijn als het dan toch kan met PIT >:)
ook op GPRS alleen het ligt wel een beetje aan de upload van je orb server....
Ik zal vanavond nog eff goed testen of dit vlekkeloos werkt. Nu valt de verbinding nog wel eens weg en moet hij opnieuw bufferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huite
GraasGast schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 23:38:Cleartype werkt niet zoals bedoelt in landscape. Daarom staat het standaard uit. Cleartype werkt namelijk met de subpixels van een lcd, en die staan vertikaal in een lcd scherm. Als je het dan een kwartslag deaait werkt het niet meer zoals bedoelt, en ziet het er een beetje raar en fuzzy uit.[/url]]
Interessant, wist ik niet!
Zie bij de TyTn in CT overigens geen verschil tussen staand en liggend.
CT helpt mij om de voor mij soms kleine lettertjes beter waar te nemen.
Vooral bij het gebruik van de Outlook agenda is dat prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
[...]

Ik heb vorige week dinsdag een 636 meegekregen bij de T-Shop hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
Ik heb nu de HT635 raden jullie aan om hem te ruilen ? Voor een HT636?

Enige klacht die ik kan hebben (geen idee of iedereen dat heeft) is dat in gewone stand sommige letters een rood achtige gloed krijgen, ik heb de HTC thema groen. In uitgeklapte stand is deze rode gloed weg. CT off is de rode gloed ook weg.
Iemand een idee?

[ Voor 68% gewijzigd door zzz16 op 09-10-2006 10:32 . Reden: klacht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Heeft hij geen SA problemen dan lekker laten. HT636 is geen garantie voor geen problemen. Dan daarbij krijg je hem toch niet geruild als er geen wezenlijk probleem aan het apparaat is.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Ik heb al meer dan 1 maandje dit top toestel uit de serie 634, en tot nu toe (klop klop) Geen problemen kunnen ondekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
Heb je cleartype aan of uit ?
zie mijn klacht 2 post omhoog.

Nog eff vraagje
Iemand Nav4All al aant het werk gekregen? Dit is wel de java versie.....

[ Voor 43% gewijzigd door zzz16 op 09-10-2006 12:13 . Reden: vraagje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Alex schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 09:25:
[...]

Ik heb vorige week dinsdag een 636 meegekregen bij de T-Shop hoor :)
yep, ik ook.
Alleen gaat ie vaak automatisch op Capslock staan. Alleen het hardwarematige toetsenbord heeft dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen,

Ik las diverse berichtjes over headsets aansluiten via een adapter op de mini-usb.
Nergens zag ik een daad....daarom: ik heb hem zojuist besteld.

Via Ebay en komt uit Hong-Kong dus het duurt een weekje schat ik.
Kosten ergens tussen de 5 en de 6 euro INCL verzendkosten (hang beetje af van de dollarkoers op moment van afschrijven.
Als dit werkt dan is dat niet echt veel geld denk ik!

Zodra ik hem binnen heb zal ik daar berichtje over plaatsen en als je niet kunt wachten mail je me maar:
liquidatorfan<@>hot mail<.> kom

http://i14.ebayimg.com/03/i/08/19/45/a7_1.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
  • Laatst online: 19-11-2020
kom er niet achter hoe ik een pm kan sturen dus dan maar ff op deze manier. @Righteye super bedankt voor je tip betreft het toestel weigeren/terugsturen/opnieuwverlengen. Bespaart me 100 euro :P Zojuist opnieuw verlengd dus kan het volgende week verwachten. De 1e keer was het toestel er binnen 8 dagen, hopelijk nu ook!

[ Voor 3% gewijzigd door chob op 09-10-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup!
thx!
zzz16 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:04:
[...]

http://wiki.xda-developer...?pagename=Hermes_Versions

Hier staat het allemaal op beetje halferwege de pagina
Zijn dus gewoon verschillende versies tussen de HERM.....

Ik hoop dat je vraag beantwoord is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de rechtopstaande versie geinstalleerd (de inbouw versie)
gewoon aansluiten op de voeding van je wagen (parallel met auto radio) en dat werkt perfect
gewoon de tijd nemen om alle kabeltjes mooi weg te werken
cu
Kaastosti schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 12:41:
Nog weer eens een vraagje over montage... ik wil vandaag die active houder van Brodit eens bestellen... maar hoe werkt het met het verschil van sigaretten-aansteker-lader vs inbouwen? Op het plaatje zie ik namelijk alleen de eerste variant. Als ik nou een poging wil wagen dat ding zelf in te (laten) bouwen, kan dat er dan ook mee?

De horizontale versie is het meest praktisch icm tomtom, alleen moet je het stekkertje om te lader er wel nog even zelf in pluggen lijkt me, bij de verticale versie schuif je 'm er zo op, maar dat gaat hier natuurlijk niet werken.

Als ik er zo'n proclip ding bij bestel voor mijn auto moet alles goed komen lijkt me verder :) toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
Mooi programma:
http://www.aspecto-softwa...cations/dynamo/index.html

Task Manager die er ook nog eens mooi uitziet :)

edit: Laat maar. Hij heeft m'n Vario laten crashen :(

[ Voor 17% gewijzigd door .Alex op 09-10-2006 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark2000
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 18:27
[...]

nou dan heb ik goed nieuws voor iedereen, vorige week ontvangen Vario 2 met SN 636.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark2000 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 19:04:
[...]

nou dan heb ik goed nieuws voor iedereen, vorige week ontvangen Vario 2 met SN 636.
ok, goed nieuws, maar wacht dan toch maar even tot de Tytn er ook is in de 636 serie. Heb namelijk gekozen voor sim-only en koop los toestel en nu voor de Tytn. Morgen even gaan rondbellen of er al een 636 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden jullie eens willen kijken of jullie usb connector ook zo los
in jullie toestel zit ??
Zowel mijn usb kabel als usb lader zitten heel los in het toestel,
je kunt je echt heen en weer bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Werkt er hier iemand met z'n Vario II op Windows Vista (RC1)?

Krijg het niet voor mekaar een inbel verbinding te maken met me telefoon.

Signature?

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.