HTC Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II / I-Mate JasJam) Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.280 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 22:03
Righteye schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 18:03:
[...]

Is dit 100% zeker, heb 18 september Relax 100 2 jaar laten verlengen, rest hetzelfde als jij en ik moest 169,95 betalen. Daar ga ik dus echt wel over bellen.

Ze hebben wel met de prijzen lopen goochelen, eerst was bijna alles 169,95 en nu veel meer verschillende tarieven.

Tevens valt me op dat de prijzen voor verlenging (abbonementvernieuwing) niet meer te zien zijn. Is er hier imand die binnen 3 maanden moet verlengen en even wil inloggen op My T-Mobile en de info over de abbo's + MDA Vario II ff kan posten.

Kunnen we eens echt kijken wat ze gedaan hebben.

Zie de reactie wel verschijnen hier of gaan we voor dit prijsverhaal toch naar een nieuw topic. Kan een modje reageren ?
ff ingelogd voor je en de prijzen zijn (zonder PIT, maar daarmee krijg je toch geen korting online):

Relax web 100 t/m 500 199,95 bij 1 jaar, 69,95 bij 2 jaar. Relax web 750 t/m 1500 1 jaar 129,95, 2 jaar 19,95.

Flex 10 1 jaar 369,95, 2 jaar 309,95.
Flex 20 t/m 40 1 jaar 199,95, 2 jaar 69,95.

Als jij voor 2 jaar verlengd hebt is de huidige prijs dus 69,95, 100 e minder dus. Bellen dus, zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Ben nu aan het bellen...verhaal uitgelegd....in de wacht gezet....t-mobile: oh..shit we naaien je idd. voor 100 euro, ga ff navragen bij me chef......weer in de wacht....ok..aha !

Had het toestel nog niet ontvangen thuis en als ie komt met de post moet ik hem weigeren. Dan gaat ie terug naar T-mobile en maakt de T-mobile juffrouw een nieuwe bestelling aan en komt mijn MDA Vario II alsnog binnen 10 dagen voor € 69,95.

Koksie: Super bedankt, scheelt me weer 100 euro. Als je een keer in Deventer bent ben je van harte welkom voor een biertje of een jointje (of allebei of een glaasje cola mocht je geen van beiden lusten). :D

[ Voor 105% gewijzigd door Righteye op 03-10-2006 11:49 ]

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar als je 'm nu besteld krijg je er nogsteeds een uit de 'brakke' versie... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 15:26
Ben ik het niet mee eens
Ik heb hem in de winkel gehaald (groningen net nieuw open) en heb een uit de serie HT635

volgens http://wiki.xda-developer...?pagename=Hermes_Problems
is dit volgens deze mensen de beste versie tot nu toe......

Dus ik zou zeggen dien eens een verzoek in tot een van de latere versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Off-topic:
Righteye schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 11:36:
Ben nu aan het bellen...verhaal uitgelegd....in de wacht gezet....t-mobile: oh..shit we naaien je idd. voor 100 euro, ga ff navragen bij me chef......weer in de wacht....ok..aha !

Had het toestel nog niet ontvangen thuis en als ie komt met de post moet ik hem weigeren. Dan gaat ie terug naar T-mobile en maakt de T-mobile juffrouw een nieuwe bestelling aan en komt mijn MDA Vario II alsnog binnen 10 dagen voor € 69,95.

Koksie: Super bedankt, scheelt me weer 100 euro. Als je een keer in Deventer bent ben je van harte welkom voor een biertje of een jointje (of allebei of een glaasje cola mocht je geen van beiden lusten). :D
Ik lust allebei wel hoor!

On-topic (sort of): Is het niet sneller om de bestelling te weigeren aan de deur en dan in de shop alsnog te verlengen? Dan heb je hem gelijk en krijg je alsnog meer korting en de BT headset erbij. Of kan dat niet? Zouden de prijzen online nu eindelijk gelijk getrokken zijn met de shops, zodat die niet langer goedkoper zijn dan telefonische KS? Zou wel logischer zijn denk ik. Ook dan blijft het voordeel dat je hem dan gelijk mee kunt nemen en het headsetje en abo korting krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Die lijst is niet helemaal up to date... een van mijn collega's staat ook op de lijst voor een nieuwe serie vario's aangezien hij klachten heeft met zijn HT635...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 09:20:
[...]

Valt nou niet echt een nadeel te noemen van Skype, heb ergens 1,5 jaar geleden wat tegoed erop gezet om te proberen, kreeg ergens vorige maand een mailtje dat mn tegeod na een jaar zou verlopen en dat ik even 1keertje moest bellen om het weer een jaar te houden...

Dat vind ik eigenlijk best wel onbeperkt houdbaar eigenlijk ;)
Maar bel je dan gewoon met Skype naar mobiele telefoons of alleen vaste nummer?
Is het dan kostenloos of ga je voor een behoorlijk laag bedrag bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
Daar ben ik ook benieuwd naar
De kunst is natuurlijk om gratis te bellen met PIT :D

Needed een voip client die werkt met voipbuster zodat we gratis kunne bellen naar vaste nummers.....
Tot nu toe van alles geprobeerd met sip telefonie en sip netwerken maar mocht niet lukken
Mede omdat volgens mij de apps geen connectie konden maken naar GPRS tenminste ik zag geen activiteit ook niet gekregen.

[ Voor 3% gewijzigd door zzz16 op 03-10-2006 14:12 . Reden: 1e regel add ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

Hm.

Mijn Vario II synct alleen maar de eerste keer dat ik hem erin steek. Daarna blijft ie hangen op connecting ..

Verder kan ik m'n notes ook nergens terug vinden.. :?

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11-2020
koksie schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 11:07:
[...]

ff ingelogd voor je en de prijzen zijn (zonder PIT, maar daarmee krijg je toch geen korting online):

Relax web 100 t/m 500 199,95 bij 1 jaar, 69,95 bij 2 jaar. Relax web 750 t/m 1500 1 jaar 129,95, 2 jaar 19,95.

Flex 10 1 jaar 369,95, 2 jaar 309,95.
Flex 20 t/m 40 1 jaar 199,95, 2 jaar 69,95.

Als jij voor 2 jaar verlengd hebt is de huidige prijs dus 69,95, 100 e minder dus. Bellen dus, zou ik zeggen!
Thanx Koksie en Righteye, kga ook maar es bellen. En idd, kga verlengen in de winkel lijkt me ook sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

koksie schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 13:08:
Is het niet sneller om de bestelling te weigeren aan de deur en dan in de shop alsnog te verlengen? Dan heb je hem gelijk en krijg je alsnog meer korting en de BT headset erbij. Of kan dat niet? Zouden de prijzen online nu eindelijk gelijk getrokken zijn met de shops, zodat die niet langer goedkoper zijn dan telefonische KS? Zou wel logischer zijn denk ik. Ook dan blijft het voordeel dat je hem dan gelijk mee kunt nemen en het headsetje en abo korting krijgt.
Kan best kloppen, maar heb geen T-Mobile shop in de buurt en om nou winst - reiskosten maar 10 euro goedkoper uit te zijn als telefonisch, nee toch maar niet.
Verder vertelde de juffrouw me dat je telefonisch meer korting op je abbo krijgt, waardoor het verschil minimaal is. Achja...net 100 euro bespaart, dus die paar tientjes... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
Righteye,

Had je al een Track&Trace nr ontvangen? Want die van mij is ook in bestelling maar ik vind het echt heel onlogisch dat je het toestel moet weigeren en vervolgens weer 10 dagen moet wachten! Ik heb nog geen T&T nr en vind dat TM het nu zeker moet kunnen aanpassen in hun systeem dat de postbode geen 169,95 maar 69,95 krijgt bij overdracht. Toch te belachelijk als dat niet kan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

chob schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 14:48:
Righteye,

Had je al een Track&Trace nr ontvangen? Want die van mij is ook in bestelling maar ik vind het echt heel onlogisch dat je het toestel moet weigeren en vervolgens weer 10 dagen moet wachten! Ik heb nog geen T&T nr en vind dat TM het nu zeker moet kunnen aanpassen in hun systeem dat de postbode geen 169,95 maar 69,95 krijgt bij overdracht. Toch te belachelijk als dat niet kan?!
Klopt maar het kon niet, de telefoon van 169 was al onderweg en bij T-mobile is het ingewikkelder om 100 euro terug te boeken als opnieuw een telefoon te versturen.

Track en Trace heb ik niet gekregen, want de nieuwe telefoon wordt pas verstuurd als de 'oude' bij hun terug is. Heb wel met de T-mobile juffrouw geregeld dat ik het nu allemaal verder via haar regel, een eigen contactpersoon dus. Das wel weer tof. Moet haar bellen als ik het toetsel geweigerd heb, dan regelt zij dus de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
Zojuist gebeld en bij mij hetzelfde verhaal: telefoon die onderweg is (maar eigenlijk toch ook weer niet onderweg want ze hebben em nog niet verzonden |:( ) retourneren als ze hem mij aanbieden. Wachten totdat hij opnieuw binnen is bij T-mobile. Daarna contact opnemen met T-mobile voor contractvernieuwing en weer 10 (maak er 20 van) dagen wachten 8)7 . En dan ben je dus een maand verder voordat je hem eindelijk eens in gebruik kan nemen |:( |:( |:(

Maw, bureaucratie ten top! Ik zeg tegen haar " kan ik dan niet beter telefoon aannemen en daarna proberen om €100,- korting te krijgen op mijn factuur?" "Ja kunt u proberen maar weet niet of dat dat lukt". Aaaaaargh kan hier nog een veel frustrerender verhaal van maken maar ik laat het er maar bij.

ps iemand ervaring met geld terugkrijgen van T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:38
chob schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 16:01:
Zojuist gebeld en bij mij hetzelfde verhaal: telefoon die onderweg is (maar eigenlijk toch ook weer niet onderweg want ze hebben em nog niet verzonden |:( ) retourneren als ze hem mij aanbieden. Wachten totdat hij opnieuw binnen is bij T-mobile. Daarna contact opnemen met T-mobile voor contractvernieuwing en weer 10 (maak er 20 van) dagen wachten 8)7 . En dan ben je dus een maand verder voordat je hem eindelijk eens in gebruik kan nemen |:( |:( |:(

Maw, bureaucratie ten top! Ik zeg tegen haar " kan ik dan niet beter telefoon aannemen en daarna proberen om €100,- korting te krijgen op mijn factuur?" "Ja kunt u proberen maar weet niet of dat dat lukt". Aaaaaargh kan hier nog een veel frustrerender verhaal van maken maar ik laat het er maar bij.

ps iemand ervaring met geld terugkrijgen van T-mobile?
Das net zo iets als opbellen dat je slechtbereik hebt...
Goeiemiddag met T-mobile helpdesk,
Goeiemiddag met Termi...
Ik wil graag bellen over slecht bereik, is daar wat aan te doen of kan ik een klacht daar voor indienen :P.
Meneer: Ik hoor u heel slecht, wilt u het nog is zeggen.
Ik wil graag bellen over slecht bereik, is daar wat aan te doen of kan ik een klacht daar voor indienen
:?
Meneer, voglens mij heeft u last van slecht bereik, ik kan u zeer slecht verstaan. Ik verbreek de verbinding....

Tuuut tuuut tuuut.... :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
Ik hoor dat je een gratis bleutooth oortje erbij krijgt in de winkel
Nu heb ik mijne gehaald bij t-mobile shop alleen zo oortje niet ontvangen wat raden jullie aan?

ga zo maar eff langs denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien heb ik het ff gemist, maar ik kon me niet herinneren dat het in dit topic is langsgeweest.
Ik heb dus nu zo'n dual sim kaartje besteld (de knip-versie) maar mijn andere abbo is KPN.
Zijn dezelfde provider unlock progjes van de Vario 1 ook op de Vario 2 bruikbaar?
Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ti_Uhl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09-2012
Mijn vader heeft een qtek 9100, en ik wou die eerst ook, tot ik de TyTn zag staan.

Is er een merkbaar verschil in snelheid met de 9100 want ik vind dat deze soms nogal traag is. Soms duurt het zelfs al even om het start menu open te krijgen, en dan staat er nog geeneens een tomtom op.

Ik heb iig een TyTn besteld en wacht tot hij binnen is. Ben eens benieuwd naar het snelheidsverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga die van mij ook terug sturen, scheelt mij ook weer 100 euries....
Moet ikwel weer on brief schrijven enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Righteye schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 18:03:
[...]

Zie de reactie wel verschijnen hier of gaan we voor dit prijsverhaal toch naar een nieuw topic. Kan een modje reageren ?
Een apart topic over prijzen is niet echt de bedoeling. Mensen die prijzen willen discussieren kunnen zich tot de Tweakers Pricewatch of andere fora wenden. GoT is hier niet voor bedoeld gezien de technische oriëntatie van ons forum. Daarnaast is PSGG bedoeld voor discussies, prijzen komen hier niet direct voor in aanmerking.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:52:
Even een update;

Omdat mijn Vario2 problemen ontstonden binnen 5 dagen na ontvangst (besteld via T-Mob web-shop) kon ik deze ruilen omdat het binnen de zichtperiode viel.
Nu is dit inmiddels een kleine 3 weken geleden, dus heb ik vanmiddag nog even aan de bel getrokken.
Geen probleem, de aftersales (zakelijk) bevestigde mij dat ik op een lijst sta en gecontact wordt
zodra de nieuwe serie binnen is.
(nieuwe klanten verkopen ze dus gewoon de "oude" serie waarvan de problemen bekend zijn)
Ze konden echter nog geen termijn noemen, maar het wordt dus geregeld en Vario2 die ik nu gebruik kan ik dus blijven gebruiken tot ik de nieuwe ontvang (wordt omgeruild).
Als slagroom op de taart krijg ik ook nog een usb-SIM manager van hun :*)
(lijkt klein gebaar, maar is toch weer een extra).
Kun je laten weten wanneer je de nieuwere versie binnen hebt. Voor mij wordt het namelijk ook tijd om de vario 2 te bestellen. Screen alignment zal nu wel eens opgelost moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
Eff vraagje over het scherm los van het tobo
Zit er bij jullie ook zo`n 1 mm speling in in dichte stand zeg maar dat het net eff niet helemaal dicht klikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je laten weten wanneer je de nieuwere versie binnen hebt. Voor mij wordt het namelijk ook tijd om de vario 2 te bestellen. Screen alignment zal nu wel eens opgelost moeten zijn.
Ik hoop zo snel mogelijk, maar maandag konden ze er nog niets over zeggen.

Maar...., zodra ik reactie heb zal ik het direct posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:25
Ik wil deze phone ook gaan halen, en ging dus vandaag even langs de T-mobile shop maar helaas niet op voorraad. Toen vroeg ik voor de zekerheid nog even na hoeveel die zou kosten met Flex 30 + PIT en dat was ineens € 300-, ipv de €169,-. dit is voor mij gewoon een te groot verschil dat zal wachten worden.

I KNOW niet over prijzen posten hier maar deze prijsverhoging is wel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2022
Juissttt! Heb 'm sinds vandaag binnen. Net even langs de T-Shop gelopen. Zakelijk Flex40 kost 'ie € 38,08 (excl PIT). Als je er een PIT abonnementje bij aansluit is 'ie gratis :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
zzz16 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 08:31:
Skype werkt goed
Alleen moet je hiervoor Skype tegoed hebben. Een jaar houdbaar na een telefoontje weer een jaar houdbaar.
Met voipbuster bijvoorbeeld 1x tegoed ophalen en dat blijft onbeperkt houdbaar.

Alleen krijg ik voip nog niet aan de praat, men zegt wel dat ze werken aan een pda versie van hun software....
M'n Voipbustertegoed is anders heul wel verlopen. Dat is inmiddels dus ook beperkt houdbaar. € 10,- per 3 maanden geloof ik zelfs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Alex schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:48:
Juissttt! Heb 'm sinds vandaag binnen. Net even langs de T-Shop gelopen. Zakelijk Flex40 kost 'ie € 38,08 (excl PIT). Als je er een PIT abonnementje bij aansluit is 'ie gratis :-)
Wel een 2 jarig flex 40 zakelijk abootje zeker. Dat is dan wel € 47,60 p/m incl. btw.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2006 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 16:48

PeNGuiN

't Is Wat...

Dag allen,

Ik ben aan het kijken naar de HTC TyTN, maar het enige wat me op dit moment weerhoudt van de aanschaf is dat ik afhankelijk ben van het bestaan van een mini-USB naar jackplug converter. Ik rijd namelijk motor, en de speaker-oordoppen werken gewoon op basis van een standaard 3.5mm jackplug. Heeft iemand al een kant-en-klare converter gevonden die ik kan kopen ergens?

Voor alle duidelijkheid: zelf iets gaan solderen is dus geen optie en ja, ik heb die tutorial ervan gezien.

[ Voor 13% gewijzigd door PeNGuiN op 03-10-2006 23:55 ]

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
Bel je met Skype naar mobiele telefoons of alleen vaste nummer via de Vario?
Is het dan kostenloos of ga je voor een behoorlijk laag bedrag bellen.

Graag wat info over Skype met de Vario 2, want ik zit te denken of ik een goedkope belbundel moet halen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
Dit is wel heel raar:
Ik ben ingelogd en heb op contractvernieuwing geklikt en kreeg dit bij de Vario 2.

Relax-abonnement met
T-Mobile MDA Vario II

Prijs bij 1-jarig
abonnement

Prijs bij 2-jarig
abonnement

Relax Web 100 € 369,95 € 309,95
Relax Web 150 € 199,95 € 69,95
Relax Web 200 € 129,95 € 19,95
Relax Web 250 € 129,95 € 19,95
Relax Web 300 € 129,95 € 19,95
Relax Web 400 € 129,95 € 19,95
Relax Web 500 € 129,95 € 19,95

Bel ik naar T-mobile klantenservice en weten ze er zelf niks van af :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NWD.neoMagic
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-11-2011

NWD.neoMagic

hatseflats!

Ben sinds enige tijd de trotse bezitter van een HTC TyTN MDA maar helaas lukt het niet om een ActiveSync verbinding met mijn PC te leggen. Met mijn laptop gaat het prima, maar daar haal ik mijn e-mail niet binnen dus heb ik daar feitelijk weinig aan.

Ik probeer te verbinden middels de bijgeleverde USB-kabel en heb ActiveSync (4.1, NL) maar even netjes vanaf de meegeleverde CD-ROM geïnstalleerd. Zowel op mn PC als laptop dus. Op mijn PC blijft ActiveSync maar zeggen "verbinding maken", maar daar blijft het bij. Op de laptop werkt het direct en krijg ik het verwachte scherm voor het toevoegen van een "partnership"...

Geen flauw idee wat er op mijn PC mis gaat, maar het blijft maar laden, zonder enig resultaat. Iemand die dit probleem kent of liever nog een oplossing heeft? Heb al geprobeerd om de "geavanceerde netwerkfunctionaliteit" uit te schakelen onder instellingen > verbindingen > USB aan PC, maar dat lukt niet (error msg: uitschakelen van RNDIS voor serieel gebruik mislukt).

Zonet trouwens even met ActiveSync 4.5 beta geprobeerd... zelfde probleem :'(

www.networkingday.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:40

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Heeft iemand al een kant-en-klare converter gevonden die ik kan kopen ergens?
In een vlaag van verstandsverbijstering dacht ik 'kom, laat ik eens aardig doen' en tikte op Google 'mini usb to jack' in. Drie keer raden met wat voor resultaten het zoekmedium kwam...
Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/l/l123774.jpg
Zoiets?

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

Kaastosti schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 00:06:
[...]

In een vlaag van verstandsverbijstering dacht ik 'kom, laat ik eens aardig doen' en tikte op Google 'mini usb to jack' in. Drie keer raden met wat voor resultaten het zoekmedium kwam...
[afbeelding]
Zoiets?
Heyyyyyyy Eggmaster / Kaastosti !!

Ja, ik had ook al wat dingen gevonden, maar de reden dat ik het hier vraag is omdat ik zeker moet weten dat de plug dus ook ECHT werkt met de TyTN en dat-ie dus ook echt hierin past: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/5499_31.jpg . Op een aantal forums in Engeland stond namelijk dat bepaalde modellen/varianten van smartphones weer niet zouden werken etc.

Vandaar... Misschien iemand die hier dus zo'n ding heeft en e.e.a. kan bevestigen!?

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

NWD.neoMagic schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 00:04:
Ben sinds enige tijd de trotse bezitter van een HTC TyTN MDA maar helaas lukt het niet om een ActiveSync verbinding met mijn PC te leggen. Met mijn laptop gaat het prima, maar daar haal ik mijn e-mail niet binnen dus heb ik daar feitelijk weinig aan.

Ik probeer te verbinden middels de bijgeleverde USB-kabel en heb ActiveSync (4.1, NL) maar even netjes vanaf de meegeleverde CD-ROM geïnstalleerd. Zowel op mn PC als laptop dus. Op mijn PC blijft ActiveSync maar zeggen "verbinding maken", maar daar blijft het bij. Op de laptop werkt het direct en krijg ik het verwachte scherm voor het toevoegen van een "partnership"...

Geen flauw idee wat er op mijn PC mis gaat, maar het blijft maar laden, zonder enig resultaat. Iemand die dit probleem kent of liever nog een oplossing heeft? Heb al geprobeerd om de "geavanceerde netwerkfunctionaliteit" uit te schakelen onder instellingen > verbindingen > USB aan PC, maar dat lukt niet (error msg: uitschakelen van RNDIS voor serieel gebruik mislukt).

Zonet trouwens even met ActiveSync 4.5 beta geprobeerd... zelfde probleem :'(
Hierboven had ik inderdaad hetzelfde probleem. Ik heb 'm wel uitgekregen via de USB netwerkfunctionaliteiten. Lag aan m'n firewall die aanstond en steeds Fatal Errors kreeg omdat er een nieuwe netwerkverbinding bij kwam als ik it ding aansloot..

Misschien eens resetten en dan proberen de optie te veranderen?

edit: nieuwe vraag vanuit mijn kant.. hoe verander ik het 'tekstbericht verzonden' geluidje.. ik kan het nergens vinden :?

[ Voor 3% gewijzigd door miekd op 04-10-2006 04:27 ]

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
.Alex schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:51:
[...]

M'n Voipbustertegoed is anders heul wel verlopen. Dat is inmiddels dus ook beperkt houdbaar. € 10,- per 3 maanden geloof ik zelfs...
ze hebben nu onbeperkt staat op hun site

Nu sprak ik mezelf tegen

Quote van site:
Geweldig nieuws voor onze klanten:

We hebben besloten het beltegoed onbeperkt houdbaar te maken.
Geweldig nieuws voor onze klanten:

We hebben besloten het beltegoed onbeperkt houdbaar te maken.

En dat is niet alles: Vanaf nu heeft u recht op Freedays zodra u beltegoed koopt. Dit houdt in dat u
gedurende een periode van 120 dagen (tenzij anders aangegeven) gratis kunt bellen naar alle bestemmingen
gemarkeerd met "gratis". Wanneer uw Freedays voorbij zijn, betaalt u het normale tarief.
Bron
http://www.voipbuster.com/nl/index_splash.html

[ Voor 55% gewijzigd door zzz16 op 04-10-2006 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Ben ook sinds 24 september trotse eigenaar van de MDA Vario II

Naast de vele wow's en hey's die ik dagelijks krijg als mensen het toestel zien, is het echt een openbaring ten op zichte van z'n oudere broer de MDA Vario I.

Positieve punten:
+ Sneller
+ Iets dunner
+ Robuuster (voelt veel steviger aan)
+ Meer knoppen (op betere plaatsen)
+ Scrollwiel
+ UMTS / HSDPA
+ Bluetooth 2.0
+ 2.0MP Camera (met macro)
+ Webcam (moet msn beta nog installeren om het te testen)

...

Heb helaas ook wat negatieve punten aan te merken
- Batterijduur lijkt korter (kan ROM gebonden zijn)
- T-Mobile ROM is bagger
- Nog niet CID unlockable via software (wil niet ROM gebonden zijn)
- Foto's in donker nog steeds slecht...

...

Verder heb ik wat issues:

- Gisteren in de tram kreeg ik telkens als iemand zich aanmelden op msn een korte onderbreking in m'n muziek die ik afspeelde met media player.

- En als ik een beetje rap typ op het qwerty uitschuifbordje, dan skipt ie soms letters. Heb het voornamelijk bij de letter 'a'.

- En gisteravond tijdens het typen van een smsje, viel soms het beeld zwart als je ff niet typte. Dit is normaal na enkele seconden, maar gister was het vrijwel direct als je niet doortypte.

Zal het even in de gaten houden allemaal, maar kan het zijn dat deze issue's horen bij de eerste serie MDA Vario II's?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

maar de reden dat ik het hier vraag is omdat ik zeker moet weten dat de plug dus ook ECHT werkt met de TyTN
Ze kosten £8.45... da's €12.50... nou niet echt bedragen om echt heel moeilijk over te doen eh? ;)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
@ Osdorp-dude
zou je erbij willen vermelden welke versie je hebt?
Weten mensen ook al of er een NL rom is van HTC en of deze gewoon op de vario geflashed kan worden? eventueel met handleiding. vind de groene kleur van de HTC mooi :D
Kaastosti schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:24:
[...]

Ze kosten £8.45... da's €12.50... nou niet echt bedragen om echt heel moeilijk over te doen eh? ;)
Ik proef een inkoopactie :D

[ Voor 37% gewijzigd door zzz16 op 04-10-2006 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

zzz16 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:25:
@ Osdorp-dude
zou je erbij willen vermelden welke versie je hebt?
Modelnr: HERM300
ROM versie: 1.21.114.3
ROM datum: 06/20/06
Radioversie: 1.05.02.00
Protocolversie: 32.36.7010.04h
Weten mensen ook al of er een NL rom is van HTC en of deze gewoon op de vario geflashed kan worden? eventueel met handleiding. vind de groene kleur van de HTC mooi :D
Heeft dus alleen zin als je een HTC versie van de Hermes heb. Maar ben em nog niet tegengekomen in het nederlands. :X

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
Ik heb exact dezelfde versie heb geen problemen mee serie nummer begint met HT635

We kunnen toch gewoon een rom van HTC of I-mate of Orange over die van T-mobile zetten ?
Dan veranderen toch de instellingen, achtergronden, enz.. ?
correct and forgive me if am wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

Kaastosti schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:24:
[...]

De issue is niet de €12,50, maar de € 650,- van de TyTN zelf. Het punt is dat ik veel minder kan doen met de TyTN indien er geen werkende verloopstekker is: ik ben afhankelijk van speaker-oordopjes met een gewone plug omdat ik motor rijd. Anders kan ik dus niet gebruik maken van TomTom, muziek, etc. Zie originele post ;)

Dus, voor de derde keer: heeft iemand hier een TyTN en een werkende verloopstekker en kan bevestigen dat het werkt?

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Ik heb geen verloopstekker maar ik weet voor 99,9% zeker dat dit werkt. Waarom, elk device heeft op de mini usb aansluiting de spanning en de communicatie met de pc aangesloten. Een verloop stekker kan dus alleen van toepassing zijn als deze van de overige 2 aansluitingen gebruik maakt.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Osdorp-Dude schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:37:
[...]

Modelnr: HERM300
ROM versie: 1.21.114.3
ROM datum: 06/20/06
Radioversie: 1.05.02.00
Protocolversie: 32.36.7010.04h

[...]

Heeft dus alleen zin als je een HTC versie van de Hermes heb. Maar ben em nog niet tegengekomen in het nederlands. :X
Serienummer is van belang om te weten. De eerdere series (t/m 634) zouden dat verschijnsel kunnen verklaren van het skippen van de 'A" . Vanaf 635 leidt dat schijnbaar niet meer tot problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:59
PeNGuiN schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:55:
Dag allen,

Ik ben aan het kijken naar de HTC TyTN, maar het enige wat me op dit moment weerhoudt van de aanschaf is dat ik afhankelijk ben van het bestaan van een mini-USB naar jackplug converter. Ik rijd namelijk motor, en de speaker-oordoppen werken gewoon op basis van een standaard 3.5mm jackplug. Heeft iemand al een kant-en-klare converter gevonden die ik kan kopen ergens?

Voor alle duidelijkheid: zelf iets gaan solderen is dus geen optie en ja, ik heb die tutorial ervan gezien.
De mini-USB is een Enhanced Mini USB (EMU).
Dit betekent dat er aan 2 kanten pinnetjes zitten, 1 kant voor laden & data, 1 kant voor audio.
Mogelijk werkt een Motorala "Stereo Headset Adapter 3.5 mm to EMU Port" ook op de TyTN....
http://www.cellularaccessory.com/syn1504a.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

Ik heb net met HTC gebeld en die zeggen dat er geen verloopstekker is voor de miniUSB poort naar koptelefoon.

Dusss.... Is dit nou het verlossende woord of kan iemand uit eigen ervaring zeggen dat het wél werkt. En dus niet het bovenstaande natte-vinger werk van 'het zal wel werken want..'. Daar heb ik niets aan, want als het alsnog niet blijkt te werken ben ik voor een flink aantal pleuro's het schip in...

[ Voor 16% gewijzigd door PeNGuiN op 04-10-2006 11:46 ]

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
PeNGuiN schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 11:46:
En dus niet het bovenstaande natte-vinger werk van 'het zal wel werken want..'.
Doe es relxt gast. Verschillende tweakers doen nota bene hun best om voor je te zoeken terwijl je dat ook allemaal zelf had kunnen doen! Als je het niet vertrouwt dan doe je het toch gewoon niet! tssss echt, sommige mensen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:40:
[...]

Serienummer is van belang om te weten. De eerdere series (t/m 634) zouden dat verschijnsel kunnen verklaren van het skippen van de 'A" . Vanaf 635 leidt dat schijnbaar niet meer tot problemen
Heb het even opgezocht:

HERM300
S/N: HT635F208916 T03

Probleem met de 'A' blijft zich toch voordoen, had het net weer met smsje. Ga van de week maar es contact opnemen met T-Mobile.
zzz16 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:52:
Ik heb exact dezelfde versie heb geen problemen mee serie nummer begint met HT635

We kunnen toch gewoon een rom van HTC of I-mate of Orange over die van T-mobile zetten ?
Dan veranderen toch de instellingen, achtergronden, enz.. ?
correct and forgive me if am wrong
Nee de Vario II is net als alle andere Smartphones van T-Mobile CID-locked, en zolang die erop zit kan je alleen de ROM van de provider erop zetten. Anders wordt de ROM installatie simpelweg geweigerd of afgebroken.

Vario I kon via simpel tooltje de lock verwijderen. Deze bestaat nog niet en mag ook niet besproken worden hier. Er bestaat een oplossing voor, maar kost echter wel wat centen en ook deze zal ik niet hier bespreken.

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

chob schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:04:
[...]

Doe es relxt gast. Verschillende tweakers doen nota bene hun best om voor je te zoeken terwijl je dat ook allemaal zelf had kunnen doen! Als je het niet vertrouwt dan doe je het toch gewoon niet! tssss echt, sommige mensen.....
Ik ben relaxed hoor ;) Alleen wil ik graag een antwoord op de vraag die ik stel, niet op allerlei vragen die ik niet stel. Zelf heb ik ook zat verloopstekkers gevonden, maar zie ik allerlei tegenstrijdige verhalen op forums over het wel/niet werken van die stekkers.

Dus nogmaals voor wie het allemaal te snel ging: heeft iemand hier een HTC TyTN met een verloopstekker (type/merk) die kan bevestigen dat het werkt?

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
PeNGuiN schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:14:
[...]

Ik ben relaxed hoor ;) Alleen wil ik graag een antwoord op de vraag die ik stel, niet op allerlei vragen die ik niet stel. Zelf heb ik ook zat verloopstekkers gevonden, maar zie ik allerlei tegenstrijdige verhalen op forums over het wel/niet werken van die stekkers.

Dus nogmaals voor wie het allemaal te snel ging: heeft iemand hier een HTC TyTN met een verloopstekker (type/merk) die kan bevestigen dat het werkt?
ik kan niet zeggen dat het werkt of niet werkt maar ik heb nog wel een id voor je :o. Je kan voor een paar euro zo verloopstekker kopen en dan naar een T-Mobileshop gaan. In de shops hebben ze namelijk altijd werkende toestellen liggen die ze gebruiken om aan de klant de functies te laten zien. Je zou het dan kunnen het testen. Als het werkt koop je hem en anders niet. Als je slim bent bewaar je de bon van de verloopstekker en houd je de verpakking heel en dan kan je hem misschien nog wel terug brengen als die helemaal niet werkt. (Als die niet werkt kan je altijd nog een ander merk proberen. Misschien dat die dan wel werkt) Kost je dus niets en anders maar een klein beetje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

LockTar schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:32:
[...]

ik kan niet zeggen dat het werkt of niet werkt maar ik heb nog wel een id voor je :o. Je kan voor een paar euro zo verloopstekker kopen en dan naar een T-Mobileshop gaan. In de shops hebben ze namelijk altijd werkende toestellen liggen die ze gebruiken om aan de klant de functies te laten zien. Je zou het dan kunnen het testen. Als het werkt koop je hem en anders niet. Als je slim bent bewaar je de bon van de verloopstekker en houd je de verpakking heel en dan kan je hem misschien nog wel terug brengen als die helemaal niet werkt. (Als die niet werkt kan je altijd nog een ander merk proberen. Misschien dat die dan wel werkt) Kost je dus niets en anders maar een klein beetje :D
Heyyyy, da's inderdaad een erg slim idee!! _/-\o_

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Osdorp-Dude schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:05:
[...]

Heb het even opgezocht:

HERM300
S/N: HT635F208916 T03

Probleem met de 'A' blijft zich toch voordoen, had het net weer met smsje. Ga van de week maar es contact opnemen met T-Mobile.

[...]

Nee de Vario II is net als alle andere Smartphones van T-Mobile CID-locked, en zolang die erop zit kan je alleen de ROM van de provider erop zetten. Anders wordt de ROM installatie simpelweg geweigerd of afgebroken.

Vario I kon via simpel tooltje de lock verwijderen. Deze bestaat nog niet en mag ook niet besproken worden hier. Er bestaat een oplossing voor, maar kost echter wel wat centen en ook deze zal ik niet hier bespreken.
Volgens mij las ik een tijd geleden toch echt, dat je alle ROM's er op kan zetten.
Tijdens het updaten krijg je een waarschuwing dat het het niet de zelfde merk ROM is of zo, en dan moet je het nog een keer opnieuwe proberen en dan ging hij hem installeren.
Wat nog niet mogelijk was d8 ik ik, was de simlock er af te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het verschil tss HERM200 en HERM300 ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb me een sony hbh-610a bluetooth headset aangeschaft
nu ben ik niet direct tevreden over de 'uitmuntende digitale geluidskwaliteit'
ik vind het gesprek nogal erg metaalachtig klinken
iemand enige ervaring hiermee?

en weet iemand hoe ik de headset ook als koptelefoon kan gebruiken om muziek af te spelen?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag met t-mobile gebeld met de vraag of de nieuwe reeks mda vario 2 al binnen was.
Ik vroeg dit omdat ik er 1 wil gaan bestellen, maar dan wel graag 1 zonder de schermproblemen e.d.
De medewerker van t-mobole wist helemaal niets van deze problemen, ook niet nadat ik hem vertelde dat mischien wel 50% van de toestellen die ik op al die fora's voorbij zie komen, retour blijken te gaan vanwege deze problemen.
Hij wist ook helemaal niets te vertellen over die lijst met mensen die wachten op de nieuwe reeks waar ze het in jou verhaal over hebben. 8)7
Ik werd op verzoek doorverbonden met de technische afdeling.
Hier hetzelfde verhaal, behalve dat deze man het probleem wel had gezien maar dat ging volgens hem maar om 2 of 3 gevallen. O-) (lijkt mij wat laag ingeschat, maargoed)
De toestellen die op dit moment verkocht worden zijn volgens hem in orde.
Om welke reeks/serienummers dat ging kon hij me niet vertellen.
Ik heb zo'n gevoel dat ze je dus inderdaad gerust een toestel uit de oude reeks verkopen en dus ben ik erg terughoudend met bestellen.
Ik denk dat ik maar ga proberen nog eens te bellen en dat te kijken of ze mij kunnen toezeggen dat ik een toestel ontvang uit een bepaalde reeks/serienummer en dan dus boven de 635xxxx of mischien wel nog nieuwer aangezien ze jou een nieuwe reeks beloven en er, ondanks dat jij nog niet gecontact bent, er al wel toestellen met uit de 635xxxx reeks verkocht zijn.
Kennelijk gaat het dus niet om deze reeks.
Maar dan moet ik natuurlijk wel eerst iemand van t-mobile aan de lijn krijgen die iets kan zeggen over serienummers en lijsten en dat lijkt niet mee te vallen :(
Kan er wel gewoon 1 gaan bestellen maar dan heb ik veel kans dat ik hem moet gaan ruilen en ruilen ben ik niet zo van omdat de ervaring mij geleert heeft dat je dan veel kans hebt dat je een brak toestel terug ontvangt. ( niet je eigen gerepareerde toestel, had ik toender tijd hoop gedoe mee met mijn mda2 )
Ik ben dan ook erg benieuwd wanneer en welke reeks jij geleverd krijgt.
Zou je mij misschien een naam van die afdeling aftersales kunnen sturen dan kan ik nog eens bellen om wat meer duidelijkheid te verkrijgen?

Hou ons op de hoogte svp....... :)
Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:52:
Even een update;

Omdat mijn Vario2 problemen ontstonden binnen 5 dagen na ontvangst (besteld via T-Mob web-shop) kon ik deze ruilen omdat het binnen de zichtperiode viel.
Nu is dit inmiddels een kleine 3 weken geleden, dus heb ik vanmiddag nog even aan de bel getrokken.
Geen probleem, de aftersales (zakelijk) bevestigde mij dat ik op een lijst sta en gecontact wordt
zodra de nieuwe serie binnen is.
(nieuwe klanten verkopen ze dus gewoon de "oude" serie waarvan de problemen bekend zijn)
Ze konden echter nog geen termijn noemen, maar het wordt dus geregeld en Vario2 die ik nu gebruik kan ik dus blijven gebruiken tot ik de nieuwe ontvang (wordt omgeruild).
Als slagroom op de taart krijg ik ook nog een usb-SIM manager van hun :*)
(lijkt klein gebaar, maar is toch weer een extra).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren ook informatie ingewonnen, bij t-mobile EN bij HTC in Nederland en
Belgie. Geen van allen wilde een serienummer geven waarbij "het" opgelost zou zijn.
HTC vertelde wel dat "het" opgelost was. Ik heb elders gelezen (maar dat zijn dus
geruchten) dat het vanaf HTC637 voorbij zou zijn.
Bij t-mobile zijn inmiddels de HTC636, 637 en 638 op voorraad en worden aan de
shops uitgeleverd. Ik heb zelf gisteren een nieuwe gekocht in Uden, en die was
van de HTC636 serie, voorlopig geen problemen.

Gekke was dat HTC spreekt van een hardware probleem en de technische
dienst van t-mobile houdt vast aan een software probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Hoe kun je zien welke versie je hebt? Want volgens mij heb ik een 'oude' versie, maar vooralsnog geen enkel probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaastosti schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 18:42:
Hoe kun je zien welke versie je hebt? Want volgens mij heb ik een 'oude' versie, maar vooralsnog geen enkel probleem :)
binnen in het toestel, achter de batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:05

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Gast als jij eens volgend jaar je Vario 2 of Tytn besteld. Als je zo bezorgd bent 1 van de problemen misschien tegen te komen is het misschien nog wel verstandiger niet aan het toestel te beginnen. Want oh oh oh hij zal misschien eens spontaan werken.

Ik begin het gezever van die mensen die per se reeks die of die proberen te bestellen een beetje beu. Het is namelijk niet gezegd dat elk toestel uit een serie bepaalde klachten heeft. Er zijn mensen met een 634x toestel zonder problemen of iets dergelijks. Dus wat is dan het verschil. Voor hetzelfde geld vinden ze iets anders op de latere series kun je niks van zeggen. Maar dan kun je nog gaan ruilen etc etc. Voorzichtigheid okee maar om zo door te drammen dat je een bepaald toestel wil met perse een bepaald serie nummer vind ik gewoon ronduit deprimerend. Koop hem dan niet of volgend jaar pas.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MR_VIPER schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 18:50:
[...]

Gast als jij eens volgend jaar je Vario 2 of Tytn besteld. Als je zo bezorgd bent 1 van de problemen misschien tegen te komen is het misschien nog wel verstandiger niet aan het toestel te beginnen. Want oh oh oh hij zal misschien eens spontaan werken.

Ik begin het gezever van die mensen die per se reeks die of die proberen te bestellen een beetje beu. Het is namelijk niet gezegd dat elk toestel uit een serie bepaalde klachten heeft. Er zijn mensen met een 634x toestel zonder problemen of iets dergelijks. Dus wat is dan het verschil. Voor hetzelfde geld vinden ze iets anders op de latere series kun je niks van zeggen. Maar dan kun je nog gaan ruilen etc etc. Voorzichtigheid okee maar om zo door te drammen dat je een bepaald toestel wil met perse een bepaald serie nummer vind ik gewoon ronduit deprimerend. Koop hem dan niet of volgend jaar pas.
ik beaam je verhaal, In het begin heb ik redelijk gevloekt op de Tytn's, omdat de eerste 3 het (bij toeval) denk allemaal hadden, het SA-probleem. Inmiddels hebben we er (als bedrijf) nog 14 bijgekocht. Van die 14 waren nog wel enkele probleemtoestellen, maar de rest (en de gerepareerde inmiddels ook) doen het prima. De probleemtoestellen waren allemaal van de eerste serienummers (destijd in Rotterdam op de koerier staan wachten op de eerste zending, tezamen met een Belgische adspirantkoper die er ook enkele kocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Als dit allemaal waar is wat hierboven wordt beweerd, lijkt het me reden genoeg om toch even langs T-Mobile shop te gaan.

Ik heb dus nu al gezeik met de 'A' toets die echt heel slecht reageert en willekeurige andere toetsen ook op het uitschuiftoetsenbord.

Verder heb ik niet zozeer veel last van problemen met het touchscreen, maar soms lijkt ie wel es niet te reageren op handelingen. Dacht dat dit aan me EXiM screenprotector lag, maar ligt dus (hoogst)waarschijnlijk aan de phone zelf?

Heb em nu sinds 24 september, kan ik hier nog beroep op doen?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo dude,
Ik geloof dat ik alle recht heb op een goed funktionerend toestel als ik er het geld voor neertik en als je je er zo aan stoort dan lees je het toch lekker niet of je wijst me hier een beetje vriendelijker op. Je toontje in deze post is niet echt uitnodigend ofzo.
Maar goed laat maar zitten ook.
Volgende keer beter zullen we maar zeggen.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 19:44:
Jo dude,
Ik geloof dat ik alle recht heb op een goed funktionerend toestel als ik er het geld voor neertik en als je je er zo aan stoort dan lees je het toch lekker niet of je wijst me hier een beetje vriendelijker op. Je toontje in deze post is niet echt uitnodigend ofzo.
Maar goed laat maar zitten ook.
Volgende keer beter zullen we maar zeggen.
[...]
/offtoppic
Gewoon negeren eazyez.. ook GOT is een afspiegeling van de maatschappij! Dus ook hier van die mannetjes met een kort lontje :+ !! ;)
/offtoppic

Ik zit nu nog steeds met mijn kloterige Mio A701... daar word vanuit de fabrikant helemaal geen reet aan gedaan! Ik zit nu te wachten op een goede varioII serie... Heb echt geen zin in dat terugstuur gedoe!!

Ik wacht af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:00
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 18:32:
Ik heb gisteren ook informatie ingewonnen, bij t-mobile EN bij HTC in Nederland en
Belgie. Geen van allen wilde een serienummer geven waarbij "het" opgelost zou zijn.
HTC vertelde wel dat "het" opgelost was. Ik heb elders gelezen (maar dat zijn dus
geruchten) dat het vanaf HTC637 voorbij zou zijn.
Bij t-mobile zijn inmiddels de HTC636, 637 en 638 op voorraad en worden aan de
shops uitgeleverd. Ik heb zelf gisteren een nieuwe gekocht in Uden, en die was
van de HTC636 serie, voorlopig geen problemen.

Gekke was dat HTC spreekt van een hardware probleem en de technische
dienst van t-mobile houdt vast aan een software probleem.
Mijn Vario II die ik maandag aangeschaf heb is nog een 634 dus die zijn er ook nog.....Werkt tot nu toe overigens perfect al is een rom-update wel welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horla
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:17
In het begin had ik problemen met het toetsenbord (het uitklapbaar) waarbij enkele toetsen het slecht deden. Nu heb ik hem vorige week laten vallen en het plastiek rond het toetsenbord was precies wat verschoven. Dat heb ik terug goed gestoken en sindsdien geen problemen meer :P Niet iets dat ik direct kan aanraden maar het werkte wel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t wordt met de dag gekker bij de Tmobile.

Hebben ze na 5 weken prutsen het eindelijk voor elkaar me een vario 2 op te sturen, hebben ze er 2 opgestuurd, die ik dus ook beide bij de postbode af dien te rekenen.

Dat wordt dus wéér afwijzen en een paar weken wachten tot ze de volgende blunder begaan. Ik denk niet dat er ooit een eind aan deze vicieuze cirkel komt.

EDIT:

Het is opgelost!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2006 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Reporting for duty: HTC635 zonder problemen

...ik tik even af tegen de onderkant van de post, you never know ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt mij maar niet om activesync 4.2 met bluetooth aan de gang te krijgen. Is dit iemand gelukt? Kan iemand uitleggen hoe dat werkt of weet iemand waar ik een goede handleiding kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Ebbie schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 20:47:
[...]

Mijn Vario II die ik maandag aangeschaf heb is nog een 634 dus die zijn er ook nog.....Werkt tot nu toe overigens perfect al is een rom-update wel welkom
Waarom is een ROM-update welkom? Ik ben benieuwd op welke punten jij verbeteringen wilt (softwarematig dan natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Ik kan wel wat bedenken:
AKU3 support, BT uitbreiding zoals de software van jetware doet voor beter ondersteuning van carkits, het hangen van de htc op diverse momenten etc.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:00
DaSaN schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 23:12:
[...]

Waarom is een ROM-update welkom? Ik ben benieuwd op welke punten jij verbeteringen wilt (softwarematig dan natuurlijk)
heb al een paar keer een vastloper gehad, en nieuwer is altijd beter. Er zijn ook nieuwe roms alleen niet van t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebbie schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 23:23:
[...]

heb al een paar keer een vastloper gehad, en nieuwer is altijd beter. Er zijn ook nieuwe roms alleen niet van t-mobile.
wat updates betreft loopt t-mob altijd wel een paar maanden achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn t-mobile vario 2 voor 0 euro.
lijnbaan rotterdam
verlenging 2 jaar
relax 300 icm met pit
2 weken geleden alweer

vastloper heb ik ook wel eens gehad, voor de rest werkt hij prima. beetje wennen alleen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 18:49:
[...]

binnen in het toestel, achter de batterij
Ik wil dus ook ff kijken wat voor nummer ik heb omdat jullie het de hele tijd hebben daarover.... Maar als ik hem uitzet en me batterij eruit haal.... gaan er dan dingen verloren??? instellingen en programma die niet op het kaartje staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het staat ook gewoon op de doos hoor.
Het is het serienummer, begint met HTC6.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Inderdaad! Ik heb zelf een 634 en geen enkel screen alignment probleem. Als je altijd bang bent voor wat mogelijk zou kunnen gebeuren kun je beter binnen blijven. Oh nee, je huis zou ook maar eens in kunnen storten.

Verder werkt AS bij mij ook niet al te jofel. Als ik hem inplug gaat hij synchroniseren, tot hij zegt dat er een probleem is opgetreden. Vervolgens na een paar minuten de melding op de Vario dat er een kritieke fout is. Als ik hier op ok klik dan gaat hij synchroniseren zonder problemen. Iemand al eens eerder gezien of mogelijk een idee wat het zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij online bestellen kan je ook een datum aangeven wanneer het contract in moet gaan (tot 4 maand na vandaag) krijg je dan wel direct het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LockTar schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:39:
[...]

Ik wil dus ook ff kijken wat voor nummer ik heb omdat jullie het de hele tijd hebben daarover.... Maar als ik hem uitzet en me batterij eruit haal.... gaan er dan dingen verloren??? instellingen en programma die niet op het kaartje staan?
er gaat niks verloren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
Uit verschillende fora blijkt nu dus ook de HT638 alignment problemen te hebben... hoe lang zou het nog duren voor ze een goede serie kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Uit verschillende fora blijkt nu dus ook de HT638 alignment problemen te hebben... hoe lang zou het nog duren voor ze een goede serie kunnen maken?
Muwhaha niemand is veilig voor de SA bug ;) Dus toch maar allemaal op de gok kopen lijkt me, je weet het nooit zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je dat gelezen van de HTC638 ???
Kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Mmmm... ik heb gekeken wat voor serie ik heb... Ik heb gewoon de H634 serie en ik heb nergens last van... Dus degene die willen wachten op een goede serie... Onzin dus!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Welke software draaien mensen nu op hun TyTN?

En ben ook erg nieuwsgierig naar de Today screens :)

Heb mijne nog vrij standaard gelaten omdat ik nog bij T-Mobile langs wil.

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
bij t-mobile is de tytn niet leverbaar. Lijkt me dat er actie wordt ondernomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:38:
[...]

Wel een 2 jarig flex 40 zakelijk abootje zeker. Dat is dan wel € 47,60 p/m incl. btw.
1 jarig :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwetsverhaal, de t-mobile vario II is gewoon leverbaar, zowel bij de shops
als bij t-mobile shop en t-mobile klantenservice.
Geruchten zijn wel dat E-plus alle apparaten voor de HTC635 uit de
winkels heeft gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
Heeft iemand dat groene HTC-theme toevallig ergens te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 13:59:
winkels heeft gehaald.
Als je op de t-mobile site de Vario I of II kiest, geeft hij (bij mij) aan dat er mogelijk een lagere levertijd staat voor dit product. Dit geeft hij niet aan voor de twee andere smartphones die op de site staan.

Of dit ook daadwerkelijk op tekorten duidt, weet ik natuurlijk niet, kan ook een "foutje" zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
.Alex schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 14:11:
Heeft iemand dat groene HTC-theme toevallig ergens te downloaden?
www.htcclub.net/en/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 10:15:
Bij online bestellen kan je ook een datum aangeven wanneer het contract in moet gaan (tot 4 maand na vandaag) krijg je dan wel direct het toestel?
Eehhmm...ja...zeg maar 10 dagen na het bestellen, maar zoals je inmiddels hier hebt kunnen lezen is dat in T-mobile tijd ongeveer 30 dagen. Heb de mijne de 17e besteld en heb hem de 3e geweigerd (zie mijn post op pagina 15 ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woensdag 4 okt. besteld, morgenmiddag leveren. Als alles goed gaat tenminste ;) . Maar de afspraak met de koerier staat in ieder geval op morgen . . .

Zakelijk abo overigens. Misschien dat ze daar wat sneller mee zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 13:59:
winkels heeft gehaald.
waarom meld t-mobile dan dat er een langere levertijd mogelijk is. probeer maar eens een vario te bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De T-mobile shop in haarlem vertelde mij dat het alignment probleem softwarematig is en dat er binnenkort een update via de site te downloaden is om het probleem te verhelpen.

Ik heb wel mijn twijfels bij dit verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vertelde ik al eerder, t-mobile houdt vast aan het software verhaal en
HTC zegt dat het een hardware probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 17:54:
Vertelde ik al eerder, t-mobile houdt vast aan het software verhaal en
HTC zegt dat het een hardware probleem is.
en we weten allemaal wie ze maakt. Denk maar niet dat ze al die kosten zouden maken om toestellen op te laten sturen en weer terug als het een sw probleempje zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
De technische dienst van T-Mobile, welke mij een goed toestel hebben belooft zodra deze beschikbaar is, was toch heel stellig in het beweren dat het een hardware probleem betreft... Heb ze vandaag wederom aan de lijn gehad en ze weten nog niet wanneer deze toestellen beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xvanwaart schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 19:09:
De technische dienst van T-Mobile, welke mij een goed toestel hebben belooft zodra deze beschikbaar is, was toch heel stellig in het beweren dat het een hardware probleem betreft... Heb ze vandaag wederom aan de lijn gehad en ze weten nog niet wanneer deze toestellen beschikbaar zijn.
via via te horen gekregen dat het nog wel een week of 4 kan duren, en dan heb ik over de Tytn's die wij hebben teruggestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
Er stond een tijdje geleden een post voor het veranderen van 2e bootscreen.
Ik kan hem met geen mogelijkheid terug vinden op verschillende fora geprobeerd.
Weet iemand waar ik deze kan veranderen het was een bestandje waarin het plaatje staat die vervangen moest worden.....

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
nevermind

[ Voor 97% gewijzigd door xvanwaart op 05-10-2006 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Gistermiddag weer gebeld en ze sturen een nieuwe op voor € 69,95 met dus een Relax 100, PIT, Korting de eerste paar maanden en een Bluetooth Headset en niet te vergeten een 1 GB Micro SD kaartje. Zou hem volgende week moeten binnenkrijgen. Zodra de doos komt een vette review met foto's van moi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
Righteye schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 08:12:Zou hem volgende week moeten binnenkrijgen.
Het is te hopen dat het bij mij ook zo snel gaat want n.a.v. jouw verhaal heb ik dezelfde stappen ondernomen. Maar denk dat ik hem toch in de winkel ga halen, in mijn geval misschien zelfs sneller.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.