Ik heb vandaag met t-mobile gebeld met de vraag of de nieuwe reeks mda vario 2 al binnen was.
Ik vroeg dit omdat ik er 1 wil gaan bestellen, maar dan wel graag 1 zonder de schermproblemen e.d.
De medewerker van t-mobole wist helemaal niets van deze problemen, ook niet nadat ik hem vertelde dat mischien wel 50% van de toestellen die ik op al die fora's voorbij zie komen, retour blijken te gaan vanwege deze problemen.
Hij wist ook helemaal niets te vertellen over die lijst met mensen die wachten op de nieuwe reeks waar ze het in jou verhaal over hebben.
Ik werd op verzoek doorverbonden met de technische afdeling.
Hier hetzelfde verhaal, behalve dat deze man het probleem wel had gezien maar dat ging volgens hem maar om 2 of 3 gevallen.

(lijkt mij wat laag ingeschat, maargoed)
De toestellen die op dit moment verkocht worden zijn volgens hem in orde.
Om welke reeks/serienummers dat ging kon hij me niet vertellen.
Ik heb zo'n gevoel dat ze je dus inderdaad gerust een toestel uit de oude reeks verkopen en dus ben ik erg terughoudend met bestellen.
Ik denk dat ik maar ga proberen nog eens te bellen en dat te kijken of ze mij kunnen toezeggen dat ik een toestel ontvang uit een bepaalde reeks/serienummer en dan dus boven de 635xxxx of mischien wel nog nieuwer aangezien ze jou een nieuwe reeks beloven en er, ondanks dat jij nog niet gecontact bent, er al wel toestellen met uit de 635xxxx reeks verkocht zijn.
Kennelijk gaat het dus niet om deze reeks.
Maar dan moet ik natuurlijk wel eerst iemand van t-mobile aan de lijn krijgen die iets kan zeggen over serienummers en lijsten en dat lijkt niet mee te vallen
Kan er wel gewoon 1 gaan bestellen maar dan heb ik veel kans dat ik hem moet gaan ruilen en ruilen ben ik niet zo van omdat de ervaring mij geleert heeft dat je dan veel kans hebt dat je een brak toestel terug ontvangt. ( niet je eigen gerepareerde toestel, had ik toender tijd hoop gedoe mee met mijn mda2 )
Ik ben dan ook erg benieuwd wanneer en welke reeks jij geleverd krijgt.
Zou je mij misschien een naam van die afdeling aftersales kunnen sturen dan kan ik nog eens bellen om wat meer duidelijkheid te verkrijgen?
Hou ons op de hoogte svp.......

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:52:
Even een update;
Omdat mijn Vario2 problemen ontstonden binnen 5 dagen na ontvangst (besteld via T-Mob web-shop) kon ik deze ruilen omdat het binnen de zichtperiode viel.
Nu is dit inmiddels een kleine 3 weken geleden, dus heb ik vanmiddag nog even aan de bel getrokken.
Geen probleem, de aftersales (zakelijk) bevestigde mij dat ik op een lijst sta en gecontact wordt
zodra de nieuwe serie binnen is.
(nieuwe klanten verkopen ze dus gewoon de "oude" serie waarvan de problemen bekend zijn)
Ze konden echter nog geen termijn noemen, maar het wordt dus geregeld en Vario2 die ik nu gebruik kan ik dus blijven gebruiken tot ik de nieuwe ontvang (wordt omgeruild).
Als slagroom op de taart krijg ik ook nog een usb-SIM manager van hun
(lijkt klein gebaar, maar is toch weer een extra).