HTC Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II / I-Mate JasJam) Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.284 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Kan je ook foto's en video's maken met de video cam aan de voorkant? Heb begrepen dat dat met coolcamera kan maar de huidige versie loopt niet lekker op de vario II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 20:01

Technicality

Vliegt rechtsom...

offtopic:
Je hoeft niet elke keer je nick na je bericht te typen, die staat er al boven ;)

Ik heb hem ook binnen, hij is lekker klein enzo. Tot zover geen problemen, ben nu volop aan het spelen ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maffe schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 20:32:
[...]

Bij mij werkt het zo:
Als ik toetsenbord uitschuif, is ie altijd donker. Hou ik mijn vinger (of stylus) op de lichtsensor,
gebeurd er nog steeds niks. Ik moet dan eerst 1 toets drukken en dan gaat bij mij de verlichting aan.
Als ik de lichtsensor weer vrij geef, blijft het toetsenbord verlicht.
Moet hem inschuiven, dan gaat ie uit, net een koelkast :)

maffe
Bij mij werkt die dus alleen maar als een koelkast, toetsenbord blijft verlicht en gaat uit als ik hem inschuif :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Mr_Groovy schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 18:58:
SVP dit in de start post verwerken:

De hard reset is de bovenste 2 knopppen + de groene telefoon knop gevolgd door styles in reset.

Had divxpocket geinstalleerd, en kreeg het er niet van af (tmcp is zo veel beter), dus na 15 minuten surfen was dat de oplossing. Let op in de handleiding staat alleen de bovenste 2 knoppen, maar de groene telefoon knop moet er ook bij ingedrukt worden |:( .
Dat is niet waar! De handleiding heeft het bij het juiste eind: alleen de twee bovenste knoppen zijn voldoende, al moet je ze wel stevig indrukken.

Het beste kun je het toestel op een vlakke harde ondergrond leggen (tafel oid) en dan de 2 knoppen indrukken en met je stylus in het gaatje prikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de Vario 2 nu twee dagen in bezit..geweldig ding..maar helaas eerste probleempje

Kan met geen mogelijkheid op pocket msn komen terwijl Internet wel werkt..

Ben ik de enige of zijn er lotgenoten en werkt het gewoon niet?!?
Indien het aan mij ligt waar kan het dan aan liggen???

Edit 1:eerst deed hij het wel!!!!!
Edit 2: een soft reset helpt... :):):)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2006 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
maffe schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 20:35:
[...]

Raar dat je dat wil ?? Gossie je hebt dat ding om te patsen, gebruik videobellen ! Lol...
Over een paar jaar weet je niet beter, die paar rot centen.
Ik kan het helaas niet gebruiken, omdat mijn baas het in de corporate belbundel heeft uitgezet :(
Ik zou er geld voor over hebben om het te kunnen, denk dat ik maar los abbo erbij koop.

maffe
Ik wil dat graag omdat ik niet voor verrassingen op mijn factuur wil komen te staan. Vrijwel iedereen met wie ik bel heeft nog geen toestel die geschikt is voor videobellen, dus heeft het sowieso niet zoveel zin voor mij om te gaan videobellen.

Dus daarom nogmaals mijn vraag:

Weet iemand hoe ik (wellicht via het register) ervoor kan zorgen dat het videobellen via umts uitgeschakeld kan worden. Ik ben namelijk bang dat ik per ongeluk op videobellen druk als ik iemand bel via de standaard t-mobile dialer.

Ik wil UMTS zelf uiteraard niet uitschakelen, alleen het videobellen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 19:22

GraasGast

Analogue Heaven

Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 22:15:
[...]

Bij mij werkt die dus alleen maar als een koelkast, toetsenbord blijft verlicht en gaat uit als ik hem inschuif :'(
Ja, dat is geloof ik wel de bedoeling. De sensor werkt niet realtime en zet het licht aan als het donker wordt, maar niet uit als het weer licht wordt. Dit checkt hij elke keer als je een toets indrukt. Dus als je hem open schuift is de verlichting uit tot je een toets indrukt in het donker. En dan blijft hij verlicht tot je hem inschuift.

Maar goed, ik begreep deze gang van zaken eerst ook niet en dacht ook dat er iets mis was. Jammer dat ze niet het systeem van apple gebruiken, die niet alleen aan/uit, maar ook nog eens de hoeveelheid backlight laat afhangen van het omgevingslicht. Gemiste kans, ik hoop dat het met software te verbeteren is.

Verwijderd

Hmmm, op zich nog steeds tevreden met het toestel (ik zal binnenkort eens een uitgebreide review typen), maar de laatste dagen wel steeds meer rare ervaringen.
Naast de screen alignment, wat overgens bij mij wel meevalt maar toch storend is, heb ik sinds vorige week weer iets raars/vaags. Na het installeren van SPB GPRS monitor vorige week trok mijn accu in een paar uur leeg. Daarvoor deed ik toch een ruime 2 dagen met een volle lading. Omdat het probleem zich voor bleef doen na een de-install, toch maar een harde reset gedaan.
Ook dit mocht helaas niet baten, dus nog een keer een harde reset, maar nu zonder de extended ROM te laden. Probleem leek nu opgelost. Door tijdgebrek had ik nog niet alle progs er op gezet, maar een hele middag en avond, en mijn batterij status stond nog op 90% (yeah!)
's Avonds alleen nog even Mem-maid en SPB weather erop gezet (progjes die ik ook voor het incident er altijd op had staan) en vanmorgen een bedroevende 30% op de batterij indicator.
Geloof me, mijn standby tijd (lees: slapen) is niet heel erg lang, maar toch te kort voor een bijna volle accu geloof ik. Als ik op vakantie eens nachten kan maken van meer dan 6 uur, zou ik de Vario niet eens als wekker kunnen gebruiken.
Iemand enig idee what's wrong?

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:38

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

mem-maid of SPB weather. En die laatste is de grootste schuldige volgens mij. SPB Weather maakt geregeld contact met het internet. Iets wat meer Batterij verbruik oplevert. Probeer die eens te uninstallen en kijk dan nog eens.

*empty*

Verwijderd

Iemand enig idee hoe ik me telefoon het beste als afstandsbediening voor m'n laptop kan gebruiken (bij presentaties)? Ik hoef alleen maar een slide verder en weer terug te kunnen dus eigenlijk. M'n laptop heeft geen bluetooth, wel wifi en infrarood.

Verwijderd

zeg raden jullie 't mensen nou af of aan om een vario 2 bij verlenging te nemen ipv de vario 1? Als je puur naar de prestaties en de bugs kijkt, niet naar 't geld..?

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 15:26
ik heb hem mezelf aangeraden :D
misschien kom ik er op terug, maar heb nu een Nokia 6310 dus qua vergelijkings materiaal heb ik niet zoveel. qua functionaliteit zal het wel omhoog gaan vermoed ik.

ik haal hem morgen ...........

• ruthger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11-2024

Veni, vidi et cervesiam

Verwijderd

Wellicht kan het hier ook mee, maar ik zocht eigenlijk meer een soort van remote voor powerpoint.

edit: ahh je hebt er nog 2 bij gezet :). Ja daar kan ik denk ik wel wat mee. Dank!!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2006 13:04 ]

Verwijderd

zzz16 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:28:
ik heb hem mezelf aangeraden :D
misschien kom ik er op terug, maar heb nu een Nokia 6310 dus qua vergelijkings materiaal heb ik niet zoveel. qua functionaliteit zal het wel omhoog gaan vermoed ik.

ik haal hem morgen ...........
Als dat ding 100% bugvrij is zonder allignment problemen enzo dan wil ik 'm ook donders graag, maar gaat me meer om de bugs...

• pietrucci
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-11-2019
Ik belde net met het servicecentrum van HTC in Belgie omdat ik mijn apparaatje in reparatie heb.
De lieve en zeer geduldige juffrouw vertelde mij dat HTC de problemen met alignment onderkent (uiteraard) en daar nu een oplossing voor heeft. De technici zijn geinstrueerd door HTC en kunnen de problemen dus (definitief?) oplossen. Mogelijk dat het maar een l.u.l.-verhaal is, maar toch even de moeite van het vermelden waard dacht ik. Van een structurele oplossing voor de stylus wist zij helaas niets...

• DaSaN
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 10:07:
Hmmm, op zich nog steeds tevreden met het toestel (ik zal binnenkort eens een uitgebreide review typen), maar de laatste dagen wel steeds meer rare ervaringen.
Naast de screen alignment, wat overgens bij mij wel meevalt maar toch storend is, heb ik sinds vorige week weer iets raars/vaags. Na het installeren van SPB GPRS monitor vorige week trok mijn accu in een paar uur leeg. Daarvoor deed ik toch een ruime 2 dagen met een volle lading. Omdat het probleem zich voor bleef doen na een de-install, toch maar een harde reset gedaan.
Ook dit mocht helaas niet baten, dus nog een keer een harde reset, maar nu zonder de extended ROM te laden. Probleem leek nu opgelost. Door tijdgebrek had ik nog niet alle progs er op gezet, maar een hele middag en avond, en mijn batterij status stond nog op 90% (yeah!)
's Avonds alleen nog even Mem-maid en SPB weather erop gezet (progjes die ik ook voor het incident er altijd op had staan) en vanmorgen een bedroevende 30% op de batterij indicator.
Geloof me, mijn standby tijd (lees: slapen) is niet heel erg lang, maar toch te kort voor een bijna volle accu geloof ik. Als ik op vakantie eens nachten kan maken van meer dan 6 uur, zou ik de Vario niet eens als wekker kunnen gebruiken.
Iemand enig idee what's wrong?
MR_VIPER schreef op woensdag 27 september 2006 @ 10:18:
mem-maid of SPB weather. En die laatste is de grootste schuldige volgens mij. SPB Weather maakt geregeld contact met het internet. Iets wat meer Batterij verbruik oplevert. Probeer die eens te uninstallen en kijk dan nog eens.
SPB Weather is inderdaad de schuldige: ik had er ook last van. De oplossing is heel simpel: zet het automatisch updaten van de weather data uit, en doe het lekker handmatig. Dan maakt ie niet om de zoveel tijd verbinding met internet en spaar je een hoop accu

• DaSaN
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:51:
[...]
Als dat ding 100% bugvrij is zonder allignment problemen enzo dan wil ik 'm ook donders graag, maar gaat me meer om de bugs...
Wat is het probleem? Het alignmentprobleem is een hardwareprobleem welke bekend is bij t-mobile.
Mocht je er last van krijgen, dan valt dat onder de garantie en krijg jij gewoon een defectvrij toestel terug.

Halen dus dat ding! :D

• DaSaN
Weet iemand hoe ik verbinding kan maken met een T-Mobile hotspot?

Ik weet dat die hotspots namelijk ook onderdeel uitmaken van PIT, maar ik heb geen idee hoe ik hiermee verbinding kan krijgen.

• zzz16
hangt er van af wanneer je het abbo hebt afgesloten
abbo voor 31 mei hebben hotspot gebruik erbij en daarna niet

Gebruik ervan:
zoals ik heb gelezen moet je een sms sturen naar een nummer ...... staat in PIT toppic dacht ik.
vervolgens krijg jij een wachtwoord terug login kan met telefoonnummer

vergeef me als ik het mis heb maar zoiets staat me bij uit pit toppic

Verwijderd

DaSaN schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:58:
[...]

Wat is het probleem? Het alignmentprobleem is een hardwareprobleem welke bekend is bij t-mobile.
Mocht je er last van krijgen, dan valt dat onder de garantie en krijg jij gewoon een defectvrij toestel terug.

Halen dus dat ding! :D
Kan je 'm bij de t-mobile shop zo omruilen, dat je meteen een nieuwe meekrijgt? Ik lees veel berichten dat ie moet worden opgestuurd...

• MR_VIPER

MR_VIPER

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:12:
[...]
Kan je 'm bij de t-mobile shop zo omruilen, dat je meteen een nieuwe meekrijgt? Ik lees veel berichten dat ie moet worden opgestuurd...
Vanuit de shop hoorde ik dat je contact op moeten nemen met klantenservice.

*empty*

• zzz16
met andere woorden omgeruild worden ze niet
opsturen en wachten
misschien dat het beter word als de volgende versie binnenkomt
dat ze dan ook sneller kunnen omruilen

Edit
mocht het mij overkomen dan verzoek ik gewoon dat ze eerst een nieuwe sturen en dan stuur ik mijn eigen wel op ........ ;)

[ Voor 27% gewijzigd door zzz16 op 27-09-2006 14:21 ]

• DaSaN
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:12:
[...]
Volgens mij moet ie opgestuurd worden. Maar mijn ervaring met t-mobile is dat ie met 5 werkdagen alweer terug is.

Verwijderd

Weather plugin vanmorgen eruit geknikkerd, en ik krijg nu net pas het 20% waarschuwinkje.
Ik denk i.d.d. dat dat de boosdoener is/was. Als het probleem nu verholpen blijkt ga ik toch eens kijken of ik i.d.d. niet met handmatig updaten het toch kan gebruiken.

Thnx voor de tips guys!!

Verder had ik TomTom6 er op staan, natuurlijk na de harde reset ook weer opnieuw geinstalleerd (wederom geen problemen, gewoon in 1 keer werkend), maar deze kan ik niet vinden in de programma lijst???
Ik heb een snelkoppeling staan op today scherm dus verder geen probleem, maar is wel raar.

Omdat ik ook scherm probleemPJES heb, gaat T-mobile mijn Vario binnenkort ook omruilen.
Wat ik begrepen heb is dat ze hem i.d.d. echt komen ruilen en niet opsturen en retour sturen.

Verwijderd

Volgens http://wiki.xda-developer...?pagename=Hermes_Problems zouden het beter moeten zijn vanaf versie HT633 en hoger... Dat klinkt beter, wie kan dit bevestigen?

• DaSaN
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:03:
Weather plugin vanmorgen eruit geknikkerd, en ik krijg nu net pas het 20% waarschuwinkje.
Ik denk i.d.d. dat dat de boosdoener is/was. Als het probleem nu verholpen blijkt ga ik toch eens kijken of ik i.d.d. niet met handmatig updaten het toch kan gebruiken.

Thnx voor de tips guys!!

Verder had ik TomTom6 er op staan, natuurlijk na de harde reset ook weer opnieuw geinstalleerd (wederom geen problemen, gewoon in 1 keer werkend), maar deze kan ik niet vinden in de programma lijst???
Ik heb een snelkoppeling staan op today scherm dus verder geen probleem, maar is wel raar.

Omdat ik ook scherm probleemPJES heb, gaat T-mobile mijn Vario binnenkort ook omruilen.
Wat ik begrepen heb is dat ze hem i.d.d. echt komen ruilen en niet opsturen en retour sturen.
Waarschijnlijk staat TomTom in je SnelStarten-lijst (die lijst proggies die je krijgt zodra je op start klikt/drukt. De proggies die daarin staan, staan niet meer in het gewone overzicht met programma's

Je kan uiteraard wel die snelkoppeling kopieren via de file explorer, zodat ie ook in je gewone programmalijst staat

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:24:
Volgens http://wiki.xda-developer...?pagename=Hermes_Problems zouden het beter moeten zijn vanaf versie HT633 en hoger... Dat klinkt beter, wie kan dit bevestigen?
het gekke alleen is dat in een serie daarna (634) weer terugkomt

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Wat T-Mobile mij vertelde is dat alle series er last van hebben en dat ik nu moet wachten omdat gewacht moet worden op nieuwe hardware...

Verwijderd

Hi all, hopelijk kunnen jullie me helpen met het volgende:

Sinds enige tijd ben ik in het bezit van TyTN en ben er redelijk tevreden mee. Problems/tegenvallers:
  • Typen gaat slecht, intikken is niet voldoende. Iedere toets moet echt ingedrukt worden.
  • Batterijduur valt tegen.
  • Uitlijning van het scherm. Meer dan regelmatig klopt het niet meer en moet ik opnieuw uitlijnen.
  • Bellen aan het oor gaat op zich prima, maar het is wel irrtant dat het scherm aanrakingen registreert en allerlei dingen gaat doen.
Voor m'n werk maak ik er enorm veel gebruik van en iets wat m'n werk aanmerkelijk makkelijker zou maken is het volgende;

Visueel al m'n outlook-contacts zichtbaar maken in een kaart van Benelux+NL. Dus alle adressen die erin staan moet ik dmv aanduidingen op een kaart kunnen terugvinden. Daarmee kan ik op locatie zoeken welke klanten ik in de omgeving heb zitten.

Zoiets kan ook aan de hand van postcodes in een Excel-sheet, maar dat schiet niet echt op bij het plannen van afspraken. Alle postcodes in de 1*** serie kunnen al een heel eind uit elkaar liggen.

Kent iemand dit probleem en hoe heb je dat opgepakt en is er software voor? Vroeger (voordat de internet-routeplanners er waren) had men routeplanners voor op de pc. (net als de telefoongids op een cd-rom). Zulke software is ideaal voor op de TyTN. Helemaal als ik m'n outlook contacts erin kan zetten en zochtbaar kan maken.

• DaSaN
xvanwaart schreef op woensdag 27 september 2006 @ 19:33:
Wat T-Mobile mij vertelde is dat alle series er last van hebben en dat ik nu moet wachten omdat gewacht moet worden op nieuwe hardware...
@xvanwaart

Hoe heb jij contact opgenomen met T-mobile? Want ik begrijp dat jij gewoon je defecte vario 2 kan blijven gebruiken tot het moment dat ie omgeruild wordt?

Ik heb namelijk ook last van het screen probleem, maar ik wil hem niet weken kwijt zijn. Dus via welk nummer en met welke persoon binnen t-mobile heb je hierover gesproken?

Dank!

• mrmaarten
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2010
Ik heb een vraag over de autolader voor de Tytn. Vandaag een Adapt AD 750 gekocht waarbij ook een autolader zit met dezelfde usb aansluiting als de Tytn. Kan ik deze autolader zonder problemen gebruiken om ook mijn Tytn op te laden? Niet tegelijk, maar om en om indien nodig. ?
input van de autoadapter = 12 - 24 DC, output is 5 V, 650 mA

btw, ik heb een 634 model waarbij ik een weekje terug ook screen alignment problemen had, vooral na gebruik van I-GO. Nadat ik het scherm (waarop een Brando screenprotector zit) een keertje schoon gewreven had (er zat wat vuil op) waren de problemen ook weg. Kan het niet helemaal verklaren, maar daarna geen problemen meer gehad.

Verwijderd

Uitlijnen van het scherm geeft bij enkel problemen als ik het toetstenbord uitschuif, zolang ik dat niet doe is er niets aan de hand.
Als HTC en Tmobile alle2 het probleem onderkennen, zou het dan niet tijd worden voor een rom update?

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

M'n vario 2 bevalt tot nu toe prima, geen problemen, behalve met de stylus. In plaats van te los wat ik veel hoor over de wizard, vind ik hem juist te vast zitten. De laatste 5mm moet ik hard duwen en "schuurt" hij er bijna in. Ook zit er geen lekkere klik ofzo aan het eind. Ook om hem eruit te halen moet ik hard trekken.

Ik heb dit enigzins verholpen door wat vet (labello :>) op de eerste centimeter van de stylus te smeren, aan de kant waar hij het rubberen(?) flapje wat hem vashoud raakt (als het toestel op z'n rug ligt recht naar boven). Dit lijkt goed te helpen. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 22:35:
Uitlijnen van het scherm geeft bij enkel problemen als ik het toetstenbord uitschuif, zolang ik dat niet doe is er niets aan de hand.
Als HTC en Tmobile alle2 het probleem onderkennen, zou het dan niet tijd worden voor een rom update?
als je nu terugleest zie je dat het een hardwareprobleem is. romupdate kan dus niet, enkel opsturen

Verwijderd

Waarschijnlijk staat TomTom in je SnelStarten-lijst (die lijst proggies die je krijgt zodra je op start klikt/drukt. De proggies die daarin staan, staan niet meer in het gewone overzicht met programma's

Je kan uiteraard wel die snelkoppeling kopieren via de file explorer, zodat ie ook in je gewone programmalijst staat
Klopt, TT staat in de snelstart lijst.

Verder heb ik nu aan de hand van voorgaande tips weer lekker alles opnieuw geinstalleerd, maar nu met een hele sumiere prog-lijst.

Nu, na de nieuwe install (incl. T-mobile ROM)

* Magic Button (v.2.0 build 51023)
* Resco explorer 2005 v.5.35
* Skype for pocket PC (LowCPU)
* Speeddail todayplugin

gister avond om 20.00uur stekker er uit getrokken (100% opgeladen),
nieuwe nieuwe install er over heen, nu (10.30uur) staat de accu meter op 30%.
Kleine winst dus, maar niet meer de 2 dagen als in de eerste week.
Ach, binnenkort toch een nieuwe, eens kijken wat de nieuwe serie dan doet :)

Voor de statistieken: ik heb een 634 serie.

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

Hier is een handige Prog om je eigen Windows Mob 5 theme te maken:

ThemeGenCE

Freeware, en ook in het engels verkrijgbaar (de meeste buttons dan :9 ).

Mag van mij in de start post....

Btw, wat is een goede pagina om de internet snelheid van je pda te checken? (speedtest.nl is beetje groot :D )

[ Voor 27% gewijzigd door Mr_Groovy op 28-09-2006 16:32 ]

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Verwijderd

Ik was vanmiddag bij de lokale t-mobile boer, en daar vertelde de verkoopster me dat je met de Vario 2 als je UMTS dekking hebt onbeperkt kan internetten met PIT op UMTS snelheid... :?

Daarnaast kost dat ding daar nog altijd 199 bij verlenging en hebben ze nog geen oplossing voor de schermproblemen, opsturen en 3 weken wachtent zei ze...

Vario 1 is geheel gratis bij 1 jaar... moeilijk!

Verwijderd

haha..grapig boerin..ben me vario 2 nu al 1 week kwijt door die klote uitlijnen en als ik nog 1 dag langer dan de 10 werkdagen dat ze aangaven moet wachten dan gaan ze moeilijkheden opzoeken...erg frustrerend

nu de vraag groot is voor die dingen blijft de prijs hoog en word zelfs hoger. tenminste dat denk ik dan...

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:54
Ga er ook eentje nemen van T-mobile maar zit nu te kijken naar die headset. Wil toch graag mijn eiegen oordoppen aansluiten. In solderen heb ik geen zin. Zou dit dan werken?

http://cgi.ebay.nl/Motoro...ZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 17:12:
Ik was vanmiddag bij de lokale t-mobile boer, en daar vertelde de verkoopster me dat je met de Vario 2 als je UMTS dekking hebt onbeperkt kan internetten met PIT op UMTS snelheid... :?
Dat klopt inderdaad, ik haal snelheden tot 90kb/s. Ik vraag me alleen af hoelang dit zo blijft, ze hebben die duurdere abonnementen niet voor niets lijkt me...

Een goede site om snelheden voor mobiele devices te testen is mspeed van dslreports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Weet iemand hoe ik handmatig kan switchen tussen UMTS (3G) en GPRS?

Ik bedoel dus dat ik wil kunnen kiezen of ik ga browsen via UMTS of via GPRS.

Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
ik zou dat ook graag willen weten. ik ben nu in het centrum van rotterdam maar ik surf volgens mij nog steeds met gprs. er staat 3G bij de bereikmeter. Ik weet het teken niet meer van umts en gprs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
LockTar schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 12:37:
ik zou dat ook graag willen weten. ik ben nu in het centrum van rotterdam maar ik surf volgens mij nog steeds met gprs. er staat 3G bij de bereikmeter. Ik weet het teken niet meer van umts en gprs.
UMTS = 3G

GPRS = G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietrucci
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 17:2:ben me vario 2 nu al 1 week kwijt door die klote uitlijnen en als ik nog 1 dag langer dan de 10 werkdagen dat ze aangaven moet wachten dan gaan ze moeilijkheden opzoeken...erg frustrerend
Ze zeiden mij zelfs 10 kalenderdagen!
Nou, bereid je maar vast voor dat het veel, véél langer gaat duren. Mijn TyTn hebben ze de 19e opgehaald. En de 27e (!) was hij eindelijk in het reparatiemagazijn, dat zijn dus 8 dagen bij de vervoerder als ik goed tel. En vanaf die dag staat ie op "apparaat wordt gerepareerd". Als hij vervolgens weer 8 dagen bij de vervoerder blijft, dan zitten we toch al gauw op 20 dagen. Dat is lang wachten...
(als hij dan helemaal gerepareerd is, dan kan ik daar nog mee leven...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:08

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Zijn er buiten dat onhandelbare progje ThemeGenCE nog meer programma's om eigen themes mee te maken? Ik heb er een aantal gezien, maar allemaal _of_ voor betalen _of_ niet werkend.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je toestel opstuurd naar t-mobile (dus naar dynafix) heb je een goede
kans dat je een toestel van iemand anders retour krijgt.
Met alle problemen (krassen e.d.) die daarbij horen.

Je krijgt ook NOOIT een nieuw toestel retour maar altijd een zgn. gerefurbished
toestel, in het gunstigste geval doen ze er een nieuwe buitenkant omheen,
maar dat gebeurd zelden.

Zo heb ik mijn vario 1 wel eens 3x terug moeten sturen.
Grote oplichterij !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

Kaastosti schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:29:
Zijn er buiten dat onhandelbare progje ThemeGenCE nog meer programma's om eigen themes mee te maken? Ik heb er een aantal gezien, maar allemaal _of_ voor betalen _of_ niet werkend.
Niet dat ik gezien heb.Je zou nog altijd een normaal thema kunnen kiezen, en het plaatje veranderen.

Bash on
Een beetje tweaker kan zich toch wel na wat gepiel uit de voeten met dat programma. Gewoon uit testen waar elk knopje voor werkt :o
Bash off

Heb zelf nu trouwens ook last van screen allignment issues :(. Had ik niet voor dat ik meerdere progjes er op geinstalleerd had :|. Hoop dat ze snel een firmware update doen. Btw heeft iemand de link waarin t-mobile zijn updates aanbied?

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaastosti schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:29:
Op de T-mobile startpagina (op Vario) staat onder "Fun/Spelletjes" een linkje "achtergronden".
Dit is de pagina www.pocketpcthemes.com (/mobile/index.asp).
Naast de voorbeelden die er staan heb ik hier het progje "TKCreater" gedowned.
Het moet ergens op de site staan, kan nu het linkje even niet meer vinden.

Dit is/was een gratis tooltje waarmee je op je pda heel makkelijk zelf themes kunt maken.
Als deze er niet meer staat wil ik hem wel posten voor je, maar ik weet niet tot in hoeverre dit mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Dat TKCreater bestaat nog steeds (lang leve Google)... ziet er erg praktisch uit :) Het werkt nog niet helemaal zoals ik had gedacht, maar in ieder geval is het erg makkelijk te bedienen! thx

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

pietrucci schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:21:
[...]
Ze zeiden mij zelfs 10 kalenderdagen!
Nou, bereid je maar vast voor dat het veel, véél langer gaat duren. Mijn TyTn hebben ze de 19e opgehaald. En de 27e (!) was hij eindelijk in het reparatiemagazijn, dat zijn dus 8 dagen bij de vervoerder als ik goed tel. En vanaf die dag staat ie op "apparaat wordt gerepareerd". Als hij vervolgens weer 8 dagen bij de vervoerder blijft, dan zitten we toch al gauw op 20 dagen. Dat is lang wachten...
(als hij dan helemaal gerepareerd is, dan kan ik daar nog mee leven...)
Hij heeft niet 8 dagen bij de vervoerder gelegen. Het heeft 8 dagen geduurt voordat jouw toestel aan de beurt was om gerepareerd te worden. Waarschijnlijk heeft hij ongeveer 5 dagen in het magazijn gelegen. Dus nadat hij gerepareerd is, zal je hem wel een stuk sneller terug ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Mr_Groovy schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 17:42:

Heb zelf nu trouwens ook last van screen allignment issues :(. Had ik niet voor dat ik meerdere progjes er op geinstalleerd had :|. Hoop dat ze snel een firmware update doen. Btw heeft iemand de link waarin t-mobile zijn updates aanbied?
http://www.t-mobile.nl/software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat word dan heel erg lang wachten voor we voor de vario 2 een update krijgen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09-2024
Heeft iemand hier al geprobeerd om een dual sim kaartje op de Tytn te gebruiken????

Ik heb een multimobile dual sim kaartje (www.multimobile.nl).

Echter ik kan niet wisselen tussen sim kaartjes......(beide kaartjes werken wel)

Ook in een Nokia telefoon geprobeerd en daar doet het wel naar behoren........

Ik hoop dat ik niet de eerste ben die ik dit probeerd.....

De 2 kaartjes in de telefoon op dit moment.....orange en vodafone..

Danny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiotjE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-10-2021
Ik zou deze thread even checken voor een discussie over dual sim adaptors.

Blijkbaar moet je een dual sim adaptor hebben die SIM Toolkit Menu heeft ofzo.

• Sulo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Wat houd die hardware probleem (allignment, uitlijning probleem) nou eigenlijk in? Wat zie je dan precies?

• zzz16
zie hier een filmpje ervan
je wilt zeg maar de T drukken maar je krijgt de letter ernaast de R of Y of F

http://www.youtube.com/watch?v=FQIVv4b2jOI

• Puff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09-2024
BiotjE schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 22:21:
[...]

Ik zou deze thread even checken voor een discussie over dual sim adaptors.

Blijkbaar moet je een dual sim adaptor hebben die SIM Toolkit Menu heeft ofzo.
Ja dat weet ik ik ga dat topic ff lezen bedankt,....

Maarre de Tytn ondersteund STK...
Hij maakt ook een nieuw menu item aan (dual sim).

Maar als ik wil wisselen dan pakt ie gewoon het eerste kaartje.....

Gisterook nog ff getest op die nieuwe Motorola (die platte) en daar deed ie het gewoon ook op...
En ik wed dat als ik hem in mijn SE s700i prik dat ie het ook doet...

Ik snap alleen niet waarom ondanks het feit dat de Tytn alles herkend en menuutjes aanmaakt hij toch niet wil wisselen.....

Danny.

Verwijderd

Sulo schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 03:42:
Wat houd die hardware probleem (allignment, uitlijning probleem) nou eigenlijk in? Wat zie je dan precies?
als je andere letters of cijfers op het scherm zit, nadat je ze met de pen hebt aangetikt heb je dat probleem, bijvoorbeeld je kiest de T en er wordt een M getypt

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Voor de duidelijkheid voor iedereen, uit de officiële brief van T-mobile die ik vandaag ontving:

Pocket Internet Totaal is uitsluitend te gebruiken over GPRS, UMTS, HSPDA en T-zones. Bij gebruik van Pocket Internet Totaal is de snelhied in combinatie met UMTS en HSPDA beperkt. Pocket Internet Totaal is uitsluitend beschikbaar in combinatie met een geselecteerd aantal abbonnementen en toestellen.

Kortom je kan alles gebruiken en bataalt er geen dril voor, maar je wordt her en der wel gecapped.

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Vraagje over themes... ze hebben bij WM5 het briljante idee opgevat dat er een BaseHue over de balkjes heen moet. Ofwel als ik ze egaal donkerrood wil hebben (stylish icm het toetsenbord) krijg ik een zalmkleurige balk die naar wit en dan weer zalmkleurig loopt :( Nog niets gevonden om er iets aan te doen... suggesties?

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 20:01

Technicality

Vliegt rechtsom...

Kaastosti schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 12:05:
Vraagje over themes... ze hebben bij WM5 het briljante idee opgevat dat er een BaseHue over de balkjes heen moet. Ofwel als ik ze egaal donkerrood wil hebben (stylish icm het toetsenbord) krijg ik een zalmkleurige balk die naar wit en dan weer zalmkleurig loopt :( Nog niets gevonden om er iets aan te doen... suggesties?
Hoe pas jij dit toe? Volgens mij (nog niet getest op mda) kan dat programma van hierboven wel gewoon balkjes volledig egaal kleuren

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Als je de kleur selecteerd komt alles in het programma er ook netjes uit te zien... tot je het als theme instelt op je mda. De kleuren etc. werken wel, alleen komt die basehue er standaard overheen

Verwijderd

YOOO mensen. eindlijk om 12uur ben ik opgebelt en mag de mijne gaan ophalen *O* . Ik hoop dat ik er nu geen problemen mee krijg. Trouwens het is me opgevallen en ook toen met de mijne dat hoever je op je schermpje rechts klikt hoe verder je naast je doel zit. zoals het toetsenbord als ik A klikte was er niet veel verschil en vaak kreeg ik gewoon een A maar bij de L zat ik er vaak heel ver naast. ik denk dat het een softwarefout is wat ie denkt dat het zich in landscape-mode bevind qua uitlijning (zo ongeveer) 8) :? ...ik ga zo weer halen en hopen dat ze wat kunnen vertellen :9
grtjes allen

• vozzie

vozzie

Zo beter?

Hmm,

ik las aardig wat over mensen die de geluidskwaliteit niet goed vonden.
Ik heb zelf T-mobile en moet zeggen ben zeew tevreden over de geluidkwaliteit. Helder geluid, geen gekraak. De speaker functie is wel minder. Daarnaast ook geen screen alignment problemen. Ik heb zelf de HT635xxxxx versie.

Belangrijk voor de mensen die er nu nog 1 gaan halen, zorg ervoor dat je een HT635xxxxx versie hebt of hoger. Vanaf daar lijken de grootste bugs wel opgelost.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 12:18:
YOOO mensen. eindlijk om 12uur ben ik opgebelt en mag de mijne gaan ophalen *O* . Ik hoop dat ik er nu geen problemen mee krijg. Trouwens het is me opgevallen en ook toen met de mijne dat hoever je op je schermpje rechts klikt hoe verder je naast je doel zit. zoals het toetsenbord als ik A klikte was er niet veel verschil en vaak kreeg ik gewoon een A maar bij de L zat ik er vaak heel ver naast. ik denk dat het een softwarefout is wat ie denkt dat het zich in landscape-mode bevind qua uitlijning (zo ongeveer) 8) :? ...ik ga zo weer halen en hopen dat ze wat kunnen vertellen :9
grtjes allen
dacht dat inmiddels wel duidelijk is dat het sw-matig niet te corrigeren is

Verwijderd

Ik probeer mijn Vario2 met een Mr Handsfree headset te verbinden. Het instellen gaat goed, maar na ongeveer 2 minuten bellen viel de verbinding weg en sprong de telefoon terug naar de speakerfunktie. Weet iemand waar dit aan kan liggen, is er nog iets anders in te stellen?

Kan je trouwens zien welke apparaten verbonden zijn via Bluetooth op een bepaald moment?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2006 15:44 ]

• pietrucci
vayip schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 18:52:
[...]Hij heeft niet 8 dagen bij de vervoerder gelegen. Het heeft 8 dagen geduurt voordat jouw toestel aan de beurt was om gerepareerd te worden. Waarschijnlijk heeft hij ongeveer 5 dagen in het magazijn gelegen. Dus nadat hij gerepareerd is, zal je hem wel een stuk sneller terug ontvangen.
Ok, duidelijk. Maar ik vrees dat ik al met al toch even geduld moet hebben. Hij staat nu nl op "Wachten op onderdelen".

Verwijderd

Ik probeer gebruik te maken van de Wireless modem applicatie icm met Linux...
Zou graag mijn mobiel aan mijn linux bakkie hier thuis willen kunnen hangen, in het geval internet hier thuis om welke reden dan ook uit valt. Dan heb ik toch nog een beetje connectiviteit.

Ik krijg het echter niet voor elkaar.

Wat ik tot nu toe heb gedaan:

Heb de wireless applicatie gestart en vervolgens aan de usb poort gehangen.

hub.c: new USB device 00:1f.2-2.1, assigned address 16
usb.c: USB device 16 (vend/prod 0xbb4/0xb04) is not claimed by any active driver.

Hij herkend het apparaat niet, logisch opzich. Dus heb het apparaat als serial
device geregistreerd.

server:~# modprobe usbserial vendor=0x0bb4 product=0x00cf

Als ik nu een dmesg uitvoer zie ik ook netjes dat hij hem nu als serial device herkend

usbserial.c: Generic converter detected
usbserial.c: Generic converter now attached to ttyUSB0 (or usb/tts/0 for devfs)

Even koppelen als modem, en kijken of hij reageerd

server:~# ln -sf /dev/ttyUSB0 /dev/modem
server:~# chat -v '' AT OK <>/dev/modem
AT

Nou reageren doet hij doet hij dus....
tot zover goed...

maar het gekke is dat als ik nu wvdialconf uitvoer... hij geen modem ziet...

server:~# wvdialconf
Editing `/etc/wvdial.conf'.

Scanning your serial ports for a modem.

Modem Port Scan<*1>: Scanning ttyUSB0 first, /dev/modem is a link to it.
WvModem<*1>: Cannot get information for serial port.
ttyUSB0<*1>: ATQ0 V1 E1 -- failed with 2400 baud, next try: 9600 baud
ttyUSB0<*1>: ATQ0 V1 E1 -- failed with 9600 baud, next try: 115200 baud
ttyUSB0<*1>: ATQ0 V1 E1 -- and failed too at 115200, giving up.
Modem Port Scan<*1>: S0   S1   S2   S3   S4   ACM0 ACM1 ACM2
Modem Port Scan<*1>: ACM3 ACM4 ACM5 ACM6 ACM7 ACM8 ACM9 ACM10
Modem Port Scan<*1>: ACM11 ACM12 ACM13 ACM14 ACM15 USB1 USB2 USB3
Modem Port Scan<*1>: USB4 USB5 USB6 USB7 USB8 USB9 USB10 USB11
Modem Port Scan<*1>: USB12 USB13 USB14 USB15

Sorry, no modem was detected!  Is it in use by another program?
Did you configure it properly with setserial?

Please read the FAQ at http://open.nit.ca/wiki/?WvDial

If you still have problems, send mail to <wvdial-list@lists.nit.ca>.

WTF?! Iemand iets dergelijks al voor elkaar gekregen? Suggesties?

• Alieunited
  • Laatst online: 30-08 07:37
Ik krijg AS *&^# nog steed niet aan de praat, heb het nu met bluetooth geprobeerd, maar telkens hetzelfde verhaal. hij wil synchroniseren maar doet niets.

Er staat bij de status:
"De server kan niet woeden berikt. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door tijdelijke netwerkproblemen."
hij geeft de foutcode: 0x80072EFF
Heb gezocht op google maar staat ook niet veel.

Ik heb het vinkje voor geavanceerde netwerkfunctionaliteit bij usb aan pc al uitgevinkt, anders maakt hij helemaal geen verbinding.
Heb verder geen firewall of iets deregelijks er tussen zitten.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaastosti schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 12:13:
Als je de kleur selecteerd komt alles in het programma er ook netjes uit te zien... tot je het als theme instelt op je mda. De kleuren etc. werken wel, alleen komt die basehue er standaard overheen
Ligt volgens mij niet aan WM5, in de T-Mobile theme heb je geen basehue n.l.
Ik heb deze dan ook gebruikt om te veranderen en heb er dan ook geen "last" van.

Laat maar horen of het is gelukt.
Puff schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 21:53:
Heeft iemand hier al geprobeerd om een dual sim kaartje op de Tytn te gebruiken????

Ik heb een multimobile dual sim kaartje (www.multimobile.nl).
Ben ik al zo lang op zoek naar iets dergelijks, had ik er werkelijk nog nooit van gehoord :?
Thnx voor de tip!!

Ik heb hem inmiddels besteld via Ebay(die met knippen): 7,80Euro i.p.v. de 25,= bij MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalb
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 23:45
Als je dat saaie dialpad een beetje zat bent heb ik hier wat leuks gevonden.

Afbeeldingslocatie: http://www.zombienexus.net/portal/uploads/zpv_carbon_black_scr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:57

WTM

Heeft iemand ondertussen al een idee waar een goede autohouder te vinden is (om te navigeren, ik wil graag horizontale houder)?
De brodit houder lijkt me prima maar deze is alleen per i-net te bestellen. Iemand enig idee waar deze in de winkel te vinden is of een ander merk wat ik 'zo kan kopen'? (ik wil namelijk even 'passen en meten' in de auto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

WTM schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 09:50:
Heeft iemand ondertussen al een idee waar een goede autohouder te vinden is (om te navigeren, ik wil graag horizontale houder)?
De brodit houder lijkt me prima maar deze is alleen per i-net te bestellen. Iemand enig idee waar deze in de winkel te vinden is of een ander merk wat ik 'zo kan kopen'? (ik wil namelijk even 'passen en meten' in de auto)
Bel eens naar een aantal specialistische inbouwzaken. Dus zaken speciaal voor inbouw van navigatie/telefoon/audio in auto's. Misschien kunnen deze je verder helpen. En anders bij pdashop.nl informeren of ze hem kunnen leveren of klaar kunnen leggen in de winkel (rotterdam) zodat je daar kunt kijken of het iets voor je is.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen zijn Tytn in reparatie of gewoon geen nieuws en druk aan het spelen met de Tytn: opvallend stil namelijk

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2006 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doe ik verkeerd, ik gebruik een skin (windows vista) welke ik via wishbar in me vario 2 zet.
Echter is het geheel niet beeldvullend en blijft de onderste balk gewoon blauw.

Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie

vozzie

Zo beter?

Hmmm,

2 vraagjes:

1: Als ik mijn Vario II via de usb kabel op me laptop aansluit, dan wordt mijn draadloze verbinding verbroken. Ik moet mijn laptop rebooten om weer verbinding te kijrgen. Weet iemand hoe ik dit ken oplossen, want mij is het niet zo 1 2 en 3 gelukt.

2: Als ik een conctactpersoon toevoeg bij het veld naam, dan krijg je dat hij Achternaam, Voornaam doet in het contactpersonen overzicht. Is er hier een register hack voor om het gewoon Voornaam Achternaam te krijgen en dan ook zonder komma.

Ik weet wel dat als je op het driehoekje klikt, een nieuw menu krijg waar je bij Voornaam gewoon de de voornaam en achternaam in ken typen en dat wordt wel gewoon Voornaam Achternaam weergegeven.

Kheb al gezocht bij andere topics, maar kon geen register hack oplossing voor vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:54
Ebbie schreef op donderdag 28 september 2006 @ 18:18:
Ga er ook eentje nemen van T-mobile maar zit nu te kijken naar die headset. Wil toch graag mijn eiegen oordoppen aansluiten. In solderen heb ik geen zin. Zou dit dan werken?

http://cgi.ebay.nl/Motoro...ZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Weer een inbouwvraagje... als ik het goed heb gezien moet je, om alles zonder slopen in te bouwen, twee onderdelen hebben. Ten eerste natuurlijk zo'n horizontale houder (passive/active, verticaal/horizontaal, wat je wilt)... en ten tweede een soort clip-on voor in jouw auto (per merk/type te bestellen). Klopt dat?

Het enige wat er dan nog aan schort is de indicatie of zo'n houder geschikt is voor de Vario II... de Vario I staat er altijd wel bij, maar is de bevestiging van die twee gelijk? ik weet 't niet iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 19:57:
Wat doe ik verkeerd, ik gebruik een skin (windows vista) welke ik via wishbar in me vario 2 zet.
Echter is het geheel niet beeldvullend en blijft de onderste balk gewoon blauw.

Suggesties?
Soms ligt de oplossing zo voor de hand, wallpaper geroteerd en een soft reset was het enige wat ik moest doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Laatst online: 01-01-2024
volgens mij moet dat gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aantal midlet applicaties geprobeerd te installeren waaronder mgmaps. Elke keer dat deze applicaties verbinding zoeken met het internet krijg ik de melding 'Deze MIDlet-suite is niet afkomstig uit een betrouwbare bron. Deze keer toestaan?'

In de midlet manager veiligheidsinstellingen kan ik bij netwerktoegang alleen kiezen tussen 'nee' en 'elke keer'. Hoe kan ik midlet applicaties permanent toegang geven tot het internet?

Moet ik dit ergens anders aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janpeeters
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-05-2021
Input modes

Ik erger me er nogal aan dat mijn HTC TyTN bij elk inputveld het on-screen keyboard (of letter recognizer) omhoog gooit. Zelfs als ik mijn keyboard opengeschoven heb. Is dit ergens in de registry uit te zetten?

Sorry als de vraag ook al eens eerder gesteld is. Ik heb gezocht in de fora's maar niets kunnen vinden.

Dank en groet, Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Kaastosti schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 20:59:
Weer een inbouwvraagje... als ik het goed heb gezien moet je, om alles zonder slopen in te bouwen, twee onderdelen hebben. Ten eerste natuurlijk zo'n horizontale houder (passive/active, verticaal/horizontaal, wat je wilt)... en ten tweede een soort clip-on voor in jouw auto (per merk/type te bestellen). Klopt dat?

Het enige wat er dan nog aan schort is de indicatie of zo'n houder geschikt is voor de Vario II... de Vario I staat er altijd wel bij, maar is de bevestiging van die twee gelijk? ik weet 't niet iig.
Dit mag je vor mij even verduidelijken? Houder geschikt voor Vario 2? Ja de brodit houders zijn er speciaal voor de Tytn oftewel de Vario 2 en dit is dus geen combinatie houder. Het ene type is voor de Vario II de ander voor de Vario I. Zoeken doe je op de Qtek/HTC namen naar een houder. Dit is duidelijk in het zoeken. De clip is houder onafhankelijk.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
Bij mij doet de het perfekt.. Geen problemen tot nu toe... Ik vind alleen het speakergeluid een beetje slecht.... nog niet helemaal goed kunnen testen maar met het over gaan viel dat overgaan telkens half weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

janpeeters schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 22:13:
Input modes

Ik erger me er nogal aan dat mijn HTC TyTN bij elk inputveld het on-screen keyboard (of letter recognizer) omhoog gooit. Zelfs als ik mijn keyboard opengeschoven heb. Is dit ergens in de registry uit te zetten?

Sorry als de vraag ook al eens eerder gesteld is. Ik heb gezocht in de fora's maar niets kunnen vinden.

Dank en groet, Jan
Als je keyboard opgeschoven is en je tikt dan een letter gaat hij dan niet weg? Dat is namelijk de normale procedure die hij bij mij doet. Op sommige velden gooit hij inderdaad schermpje open klap ik toetsenbord open, tik een letter en hoppa weg is hij.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 22:00:
In de midlet manager veiligheidsinstellingen kan ik bij netwerktoegang alleen kiezen tussen 'nee' en 'elke keer'. Hoe kan ik midlet applicaties permanent toegang geven tot het internet?
Hier is de oplossing:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=268764

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

MR_VIPER schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 08:39:
[...]

Als je keyboard opgeschoven is en je tikt dan een letter gaat hij dan niet weg? Dat is namelijk de normale procedure die hij bij mij doet. Op sommige velden gooit hij inderdaad schermpje open klap ik toetsenbord open, tik een letter en hoppa weg is hij.
Klopt, maar het zou fijner zijn als het softkeyboard gewoon helemaal weg bleef. Weet iemand daar een tweak of instelling voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
beetje zoeken.....

http://forum.xda-develope...80&highlight=softkeyboard

Geen idee of dit werkt maar werkt wel op de wizzard.

Ik probeer om voip aan de praat te krijgen via 3g alleen ik krijg hem niet geregistreed op het netwerk.
iemand een oplossing?

account bij voipbuster
software : voip surfer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld door T-Mobile;
MDA Vario 2, voor 2 jaar, met een Flex 25, 1 Gig geheugenkaart, Bluetooth oortje a 50 Euro, 1e vier maanden 50% korting op abonnement.
Toestel voor 69,95. Het is weliswaar een verlenging maar vorige maand was ie nog 169,95.
Nu nog +- 10 dagen w88 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:08:
MDA Vario 2, voor 2 jaar, met een Flex 25, 1 Gig geheugenkaart, Bluetooth oortje a 50 Euro, 1e vier maanden 50% korting op abonnement.
Toestel voor 69,95. Het is weliswaar een verlenging maar vorige maand was ie nog 169,95.
howww, ik was in de shop in Enschede, daar was ie 199 voor 1 jaar Flex 30 incl pit.. zonder extra korting op abonnement, bluetooth of wat dan ook, kreeg er niks meer af! Was wel vorige week, misschien dat ie per 1 oktober goedkoper is geworden...

Ik dacht dat de shops goedkoper waren, maar valt tegen dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
Ik dacht dat we niet meer over prijzen gingen prate
<flame>
Ik heb de mijne voor 169 bij betalen
Nieuw abbo relax 200 + pit
Kortingen standaard na eerste 6 maand - 4 maand 50%
In het 2e jaar gehele jaar 50 % op de gespreks abbo dus pit blijft 9,50
Ik heb er geen bleutooth setje bij gekregen is dat een standaard iets wat t-mobile geeft dan ga ik ervoor nog terug ;) )
</flame>

Iemand nog een idee voor voip ?
het kan natuurlijk dat t-mobile die poorten heeft geblokkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Gewoon skype voor PPC, werkt prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:08:
Is dit 100% zeker, heb 18 september Relax 100 2 jaar laten verlengen, rest hetzelfde als jij en ik moest 169,95 betalen. Daar ga ik dus echt wel over bellen.

Ze hebben wel met de prijzen lopen goochelen, eerst was bijna alles 169,95 en nu veel meer verschillende tarieven.

Tevens valt me op dat de prijzen voor verlenging (abbonementvernieuwing) niet meer te zien zijn. Is er hier imand die binnen 3 maanden moet verlengen en even wil inloggen op My T-Mobile en de info over de abbo's + MDA Vario II ff kan posten.

Kunnen we eens echt kijken wat ze gedaan hebben.

Zie de reactie wel verschijnen hier of gaan we voor dit prijsverhaal toch naar een nieuw topic. Kan een modje reageren ?

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben pas geswitched van baan, en m'n nieuwe werkgever werkt helaas met Lotus Notes ipv Outlook. Ik begin maandag a.s. met m'n nieuwe baan en wil deze week nog de Vario II gaan kopen. Heeft iemand ervaring met Lotus Notes op z'n Vario II ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Laatst online: 20:58
@Kay2

Ik gebruik zelf (ook zakelijk) MNotes.

Dat werkt echt perfect, instellen is redelijk te doen en het software pakket maakt elke keer een replica van wat jij wil memo (mail), calender, tasks etc etc.

Hij doet trouwens zelfs pushen van mail (wanneer je iets ontvangt gooit hij het meteen ook door naar je phone.

dit is de official website http://web.commontime.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een update;

Omdat mijn Vario2 problemen ontstonden binnen 5 dagen na ontvangst (besteld via T-Mob web-shop) kon ik deze ruilen omdat het binnen de zichtperiode viel.
Nu is dit inmiddels een kleine 3 weken geleden, dus heb ik vanmiddag nog even aan de bel getrokken.
Geen probleem, de aftersales (zakelijk) bevestigde mij dat ik op een lijst sta en gecontact wordt
zodra de nieuwe serie binnen is.
(nieuwe klanten verkopen ze dus gewoon de "oude" serie waarvan de problemen bekend zijn)
Ze konden echter nog geen termijn noemen, maar het wordt dus geregeld en Vario2 die ik nu gebruik kan ik dus blijven gebruiken tot ik de nieuwe ontvang (wordt omgeruild).
Als slagroom op de taart krijg ik ook nog een usb-SIM manager van hun :*)
(lijkt klein gebaar, maar is toch weer een extra).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Hoe zit het nou met Skype op de Vario? Ik denk er aan om Relax 300 te halen, maar als het toch beter is om te praten via Skype kan ik een nog goedkoper abo nemen met PIT erbij.

Hoe zit het nou met die skype? Ik weet er helemaal niks vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
Skype werkt goed
Alleen moet je hiervoor Skype tegoed hebben. Een jaar houdbaar na een telefoontje weer een jaar houdbaar.
Met voipbuster bijvoorbeeld 1x tegoed ophalen en dat blijft onbeperkt houdbaar.

Alleen krijg ik voip nog niet aan de praat, men zegt wel dat ze werken aan een pda versie van hun software....

[ Voor 9% gewijzigd door zzz16 op 03-10-2006 09:24 . Reden: post hieronder ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zzz16 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 08:31:
Skype werkt goed
Alleen moet je hiervoor Skype tegoed hebben. Wat beperkt houdbaar is.
Met voipbuster bijvoorbeeld 1x tegoed ophalen en dat blijft onbeperkt houdbaar.

Alleen krijg ik voip nog niet aan de praat, men zegt wel dat ze werken aan een pda versie van hun software....
Valt nou niet echt een nadeel te noemen van Skype, heb ergens 1,5 jaar geleden wat tegoed erop gezet om te proberen, kreeg ergens vorige maand een mailtje dat mn tegeod na een jaar zou verlopen en dat ik even 1keertje moest bellen om het weer een jaar te houden...

Dat vind ik eigenlijk best wel onbeperkt houdbaar eigenlijk ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.