HTC Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II / I-Mate JasJam) Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 13.167 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Anoniem: 194248 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:20:
[...]

msn staat gewoon uit.. heb vandaag eens getest.
hij houdt het ongeveer 8 uur uit ZONDER iets te doen (in task manager staan geen runnende progs), heb wel heel even gebeld, en sms'je verstuurd, maar voor de rest niks.

Toen ik terug kwam van rijles, was hij dus blijven hangen (tijd stond ook stil op half uur eerder) vraag me af waarom hij nou blijft hangen :S
dan zal het toch een groter probleem zijn, ik heb met af en toe een mailtje checken, en 1x bellen 5min, na 12 uur nog 80% batterij over.
Laatst had ik op een feest ook wat foto's genomen, en filmpjes gemaakt met het ding, en een uurtje ofzo een spelletje gespeeld, toen was hij wel op rond de tijd dat ik naar huis ging. (van 11 uur 's ochtens tot 2 uur 's nachts, dus 15 uur). msn stond ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
De waarschijnlijke opvolger van de Hermes: HTC Herald

Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=wedGXUdwgWA
Review of HTC Herald Pocket PC phone published
October 31, 2006 [Pocket PC phone]
HTC Herald has no 3G and still slow processor of 200 MHz speed, but is not a successor to HTC Hermes (3G Pocket PC phone with UMTS/HSDPA) but just a successor to HTC Wizard (low-end cheap Pocket PC phone). Not everybody needs 3G and fast processors, and since HTC Herald is thinner it may find many people who would be interested in it...

Some highlights about HTC Herald from this review:

* very similar overall construction as in HTC Wizard and HTC Hermes, meaning: Pocket PC phone with slide out keyboard that is sliding sideways. [our comment: apparently HTC still (on purpose) is not producing Pocket PC phones with QWERTY keyboard for single handed usage (not to anger companies like Palm and HP that order manufacturing of such phones at HTC]
* buttons for email and Internet Explorer, that are present in HTC Wizard are missing in HTC Herald
* memory card slot: microSD, not miniSD as in HTC Wizard
* mechanism of the slide-out keyboard improved
* HTC Herald has the same height and with as HTC Wizard but since it is thinner then one has impression that it is much smaller (when holding it in hand)
* built-in camera has now 2 megapixel and not 1.3 megapixel as in HTC Wizard [our comment: apparently 2 megapixel has become minimum resolution acceptable even in low-end mobile phones]
* HTC Herald is 802.11g compatible without the need to use registry hacks as it was in HTC Wizard
* Bluetooth 2.0 supported
* latest OS patch applied - HTC Herald is powered by Windows Mobile 5.0 with AKU 3.2
* no infra-red port [commentary: infra-red port is being considered as low-tech and practically was replaced by Bluetooth so it is not a disadvantage that this port is missing]
* quality of the camera despite 2 megapixel resolution is poor and unlike in HTC Hermes the "macro mode switch" is missing, so taking close-up photos is not possible
* unlike it is in HTC Hermes that has smaller keyboard than HTC Wizard, the keyboard of HTC Herald is equally big as in HTC Wizard so comfort of writing with keyboard is high
* interestingly in HTC Herald the keyboard is being slided out from right side of the phone, not from the left side as it was in HTC Wizard
* mechanism of the keyboard has been greatly improved in many areas, one interesting trick: you don't have to switch the power ON - now it is enough to slide the keyboard out to switch the device ON!
* new AKU 3.2 brings fantastic new feature called "Internet sharing" in Bluetooth PAN profile, where practically the Pocket PC phone is not just a modem but becomes Bluetooth network access point (to the Internet). In other words more than one computer can use this Pocket PC phone as access point to the Internet and whole process of Internet sharing is much easier. Now it is also possible to use Internet both on the notebook and on the PDA. No longer there is a need to use Pocket PC phone just as a modem.
* the software included consists of such programs as Audio Manager, Adobe Reader, Task Manager (made by HTC), Streaming Media, Sprite Backup and Voice Recorder (made by HTC) !

To read the review click here. It is not in English, but includes many photos and screen shots, so it is worth seeing.

http://pdaclub.pl/view.php?news_id=12107
Voordelen:

• Erg plat en mooi gevormd!
• Micro-SD
• AKU 3.2

Nadelen:
• 200 mhz proc :S

Ik ga er vanuit dat dat nog veranderd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
DaannO schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:35:
De waarschijnlijke opvolger van de Hermes: HTC Herald

Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=wedGXUdwgWA

[...]

Voordelen:

• Erg plat en mooi gevormd!
• Micro-SD
• AKU 3.2

Nadelen:
• 200 mhz proc :S

Ik ga er vanuit dat dat nog veranderd ;)
Letterlijk uit het stukje: "..but is not a successor to HTC Hermes..". Het is dus geen opvolger van de Hermes, de auteur noemt het meer een opvolger van de Wizard. Het gaat hier om een ander product, dunner, langere batterijduur en bedoelt voor mensen die geen 3G of 400 mhz nodig hebben. :)

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
wimpie schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:40:
[...]

Letterlijk uit het stukje: "..but is not a successor to HTC Hermes..". Het is dus geen opvolger van de Hermes, de auteur noemt het meer een opvolger van de Wizard. Het gaat hier om een ander product, dunner, langere batterijduur en bedoelt voor mensen die geen 3G of 400 mhz nodig hebben. :)
Er gaan geruchten dat dit wel de opvolger zal zijn, maar dan nog met andere specs. Had ik dan weer van HTC Nederland begrepen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 20:52

SaN

Enig idee wanneer deze ongeveer uit gaat komen?

edit: En kan iemand mij nog vertellen of de mda vario 2 met eventuele aanpassingen geschikt is als mp3 speler?

[ Voor 57% gewijzigd door SaN op 31-10-2006 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

sander-sp schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:07:
edit: En kan iemand mij nog vertellen of de mda vario 2 met eventuele aanpassingen geschikt is als mp3 speler?
Ga uit van wel, gebruik nu de MDA Compact en dat gaat ook prima. Zie niet in waarom dat op de Vario II niet gaat werken. Als er een koptelefoon in kan en hij WM-player heeft moet het kunnen d8 ik zo.

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 08:21
werkt wel alleen zoals een paar pagina`s terug werd besproken, mocht de telefoon met het uit knopje aan de zijkant uit doen dan vervalt de muziek.

Dan zou je al die functie uit moeten zetten dat hij na een x aantal minuten uit gaat en vervolgens op toetsblock zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183570

GraasGast schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:11:
[...]

De radio roms zijn los van de rest te upgraden, en hiervoor is ook geen hard reset nodig. Ze zijn ondertussen al bij radio 1.20.31.10: http://wiki.xda-developer...Hermes_ExtractedRadioRoms

Ik heb die laatste versie er al een week op staan, geen problemen mee. Zelf heb ik niet echt gelet op verbeteringen, maar verschillende mensen hebben die wel gemeld.
heb die radio rom er ook op gezwierd, maar of ik nou verandering zie is een andere zaak....
iemand iets meetbaars gekonstateerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189237

yo mensen met mijn htc versie 634 al zoveel problemen gehad en voor de derde maal naar de shop en ze hebben me belooft dat ik binnen kort gebelt word voor een afspraak wanneer er een mannetje een nieuwe thuis komt brengen...nou ik blij maar vraag me af hoelang dat gaat duren en heeft iemand zo iets gehad en welke versie hbe je dan gehad? ik hoop geen oude troep anders weiger ik deze 100%...nou misschein heeft iemand er ervaring mee en hoor het graag

thnx, mo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Anoniem: 189237 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:51:
ik hoop geen oude troep anders weiger ik deze 100%...nou misschein heeft iemand er ervaring mee en hoor het graag
Ik heb daar dus helaas hele slechte ervaring mee, zoek maar ff in mijn oude berichten. Het probleem is dat je dus wel een toestel krijgt dat iemand anders binnen 10 dagen heeft teruggebracht maar die zijn er natuurlijk bijna niet omdat het toestel zo schaars is! Ik heb anderhalve maand gewacht en toen ik eindelijk mijn vervangende Vario zou krijgen werd ik een dag van te voren afgebeld dat ze hem niet hadden! Daarna heb ik zo werkelijk gestalkt (had toch een dag vrij!) en omver gescholden totdat ik in de winkel een nieuwe mocht halen, mede omdat ik binnen 10 dagen al melding van het euvel had gemaakt in de winkel maar toen geen nieuwe kreeg omdat die niet op voorraad was. Ik hoop dat jij betere ervaring zal hebben met de aftersales maar het heeft mij ontzettend veel pijn en moeite gekost (en ongeveer 5 uur bellen met de klantenservice in totaal!).

Sterkte, mijn tip: veel zeiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou zover zal ik het niet laten gaan...ik wacht 1 week en als ik niets heb zullen ze me niet de winkel uit krijgen tot dat ik een nieuwe heb...ze zeiden dat ik als 3de op de lijst sta en gebelt zal worden nou ik hoop niet om te wachten tot dat een kapotte bij ze aankomt maar op een nieuwe..pff echt klote t-mobile...dit is de laatste keer dat ik wat bij ze haal. orange had ik problemen met 6230i toen en 2 maal een nieuwe mogen nemen uit de shop wel...(was echt een nieuwe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194248

Voor alle mensen hier met batterij problemen:

Na wat gegoogle kwam ik achter het volgende als oorzaak voor extreem korte batterijduur:
- WiFi aan (gewoon uitzetten als je het niet gebruikt)
- MSN aan (ook gewoon uit als je er niet achter zit)
- UMTS constant aan (kan je uitzetten door bij de telefoon settings de band van auto naar GSM te zetten)
- Infraroodpoort altijd zoekend (kan je uitzetten bij instellingen --> verbindingen en dan ergens alle binnenkomende stralen ontvangen uitzetten)

Heb dat nu allemaal veranderd en ga even testen hoe het met de batterijduur is (er zijn mensen die na deze aanpassingen van 8 uur batterijduur naar ruim 50 uur gingen)

Hangende PDA oplossing:
- Installeer je programma's niet op je opslagkaart, maar op je apparaat zelf. Dan blijft je pda niet meer hangen. (Ik heb alle today plugins/altijd aanstaande programma's, zoals een RSS reader die constant update, op me apparaat gezet, en sindsdien geen hangpraktijken meer)

Mss handig als iemand een kleine site maakt met tips? of dit toevoegt aan de startpost/wiki?

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 194248 op 31-10-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-01-2021
Ik heb nog een vraag....

Mijn mediaplayer werkt niet meer zoals het zou moeten. Ik heb op m'n mini-SD allerlei muziek gezet (mp3). Nu wil ik deze toevoegen aan de bibliotheek. Echter als ik "bibliotheek bijwerken" klik dan wildie ze niet toevoegen.

Ik kan dus met geen mogelijkheid m'n bibliotheek up-to-date krijgen.

Iemand een id hoe dit wel kan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja daar was ik ook op zoek naar...gare media player joh...heeft iemand ervaring met picket real player?? en kan je er ook veel mee afspelen...het liefst tijdens wanneer de scherm ook uit is want zo kan ik me energie besparen...nou handige tips of of info hoor ik graag..

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-06 15:55

GraasGast

Analogue Heaven

Dat is een bug in media player. Die gewoon niet gebruiken dus, want verder is hij ook crap. Betere players zijn oa. Mortplayer, TCPMP en Pocketmusic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Anoniem: 194248 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:10:

Heb dat nu allemaal veranderd en ga even testen hoe het met de batterijduur is (er zijn mensen die na deze aanpassingen van 8 uur batterijduur naar ruim 50 uur gingen)
jep, zo gebruik ik mijne ook, alleen dat infrarood kon ik niet vinden, zal wel uit staan, want nu na 12 uur staat ie nog steeds op 80% (simpele vermenigvuldiging geeft 60 uur potentiele gebruikstijd).
Enige "stroomveter" is mijn mailchecker, die om de 15min voor 3 email accounts de mails na loopt, en ca. iedere 15min ook eentje krijgt. dus dat, en het lezen van de mail is eigenlijk alles wat ie heeft gedaan vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Hoi WB-Pilli, is het nog opgelost met het steeds resetten van je vario 2. Loopt het nog steeds vast?
Zijn er nog andere negatieve problemen wat je bent tegengekomen? En is het beeld goed en helder, want las een tijdje terug dat er twee verschillende schermen voor kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 20:52

SaN

GraasGast schreef op woensdag 01 november 2006 @ 00:38:
Dat is een bug in media player. Die gewoon niet gebruiken dus, want verder is hij ook crap. Betere players zijn oa. Mortplayer, TCPMP en Pocketmusic.
Ik gebruik zelf TCPMP voor video en GSplayer voor muziek, hele simpele maar goede speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-06 18:43
Anoniem: 194248 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:10:
- Infraroodpoort altijd zoekend (kan je uitzetten bij instellingen --> verbindingen en dan ergens alle binnenkomende stralen ontvangen uitzetten)
Even ter informatie, want ik heb er ook toch lang naar zitten zoeken toen ik maar geen verbinding tot stand kon stellen via Bluetooth (met diverse andere devices, K750i, Pulsar 260 headset).

Dit vinkje heeft ook impact op je Bluetooth verbinding, dus niet enkel je infrarood. Als je dus met een device wilt pairen / communiceren, dien je dit vinkje weer aan te vinken! Heeft hier voor wat hoofdbrekens gezorgd :9.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135175

Hoi
Ik vroeg mij af, is er nu verschil tussen het 3G en U icoon bovenin je status balk. Want ik heb mijn vario II zonder t-mobile apps installed en ik zie alleen het U icoontje. Hier op het forum zie ik vaak ook mensen praten over een 3G icoontje, die ik echter nog nooit op mijn toestel heb gezien, misschien komt het omdat ik niet de t-mobile apps heb installed(na hard reset heb ik direct een reset gedaan waardoor die al die tmobile apps niet installed). Ik weet nu dus niet of 3G sneller is dan U, mocht dat zo zijn dan hard reset ik mijn toestel en dan install ik gewoon alle tmobile apps. Het kan ook zo zijn dat tmobile het U icoontje heeft vervangen door een 3G icoontje.

mvg
Manuel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
Welke GPS muis is het beste om bij de Vario 2 te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-05 22:33
Sulo schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:13:
Welke GPS muis is het beste om bij de Vario 2 te nemen?
Gewoon de originele TomTom. Ik heb er 4 verschillende geprobeerd, maar bij de TomTom-gps ontvanger heb ik gewoon de snelste fix, en hij is ook het stabielst.

Kost 99,- bij de PDA-SHOP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:16
Anoniem: 135175 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:36:
Hoi
Ik vroeg mij af, is er nu verschil tussen het 3G en U icoon bovenin je status balk. Want ik heb mijn vario II zonder t-mobile apps installed en ik zie alleen het U icoontje. Hier op het forum zie ik vaak ook mensen praten over een 3G icoontje, die ik echter nog nooit op mijn toestel heb gezien, misschien komt het omdat ik niet de t-mobile apps heb installed(na hard reset heb ik direct een reset gedaan waardoor die al die tmobile apps niet installed). Ik weet nu dus niet of 3G sneller is dan U, mocht dat zo zijn dan hard reset ik mijn toestel en dan install ik gewoon alle tmobile apps. Het kan ook zo zijn dat tmobile het U icoontje heeft vervangen door een 3G icoontje.

mvg
Manuel
Het 3G icoontje en de U zijn verschillende weergaven voor een UMTS verbinding. In de nieuwe ROMs is de U vervangen door 3G omdat daar ook HSDPA onder valt. In snelheid maakt het geen verschil, het is slechts een cosmetische aanpassing.

@sulo: de Holux GPSLim 236 van www.nav4all.com kost 70e en is een prima apparaat. Alleen is de accu helaas niet te vervangen. Adapt, Holux en anderen leveren allen prima GPS muizen, de TomTom GPS muizen zijn ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
gps ontvanger is ingebouwd alleen mist de antenne.
Is er nog kans dat deze te activeren is via een rom of iets ..... en dan met een externe usb antenne of praat ik nu poep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
DaSaN schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:43:
[...]

Gewoon de originele TomTom. Ik heb er 4 verschillende geprobeerd, maar bij de TomTom-gps ontvanger heb ik gewoon de snelste fix, en hij is ook het stabielst.

Kost 99,- bij de PDA-SHOP
Kan je dan alleen Tomtom gebruiken of ook andere navigatie softwares?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-05 22:33
Sulo schreef op woensdag 01 november 2006 @ 22:32:
[...]

Kan je dan alleen Tomtom gebruiken of ook andere navigatie softwares?
Je kunt er ook andere navigatiesoftware mee gebruiken. Ik heb route 66 er ook een tijdje mee gehad en dat werkte prima. Ik vind tomtom alleen erg prettig, dus daarom gebruik ik nu weer tomtom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128983

kan ik m'n pda gewoon wanneer ik thuis ben aan de lader hangen? Het is toch zo'n nieuwe batterij die niet steeds continu helemaal moet worden opgeladen en leeggemaakt moet worden..?

Wil de levensduur en prestaties van de batterij niet verzwakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Anoniem: 128983 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:52:
kan ik m'n pda gewoon wanneer ik thuis ben aan de lader hangen? Het is toch zo'n nieuwe batterij die niet steeds continu helemaal moet worden opgeladen en leeggemaakt moet worden..?

Wil de levensduur en prestaties van de batterij niet verzwakken...
Het helemaal ontladen en opladen van de battery is niet meer nodig, dat was zo bij de oude ni-mh batteryen. Tegenwoordig zitten er meestal Li-Polymer batteryen in en deze kan je op elk moment gewoon opladen tot hij vol is zonder dat dit de levensduur van de battery ten nadelen komt.

En ik spreek uit ervaring, de battery (li-polymer) in mijn Sony Ericcson P900 van 2 jaar oud werkt nog steeds perfect. :)

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-06 00:19

vozzie

Zo beter?

Ik heb sinds een paar dagen nu Web 'n Walk.
Moet zeggen geweldig, spijt dat ik niet meteen had gedaan.

Maar als ik aan MSN-en ben met een vriend, dan valt af en toe de schermverlichting uit.
Het gebeurt alleen met MSN heel af en toe en met andere applicaties is het nog niet 1 keer voorgekomen of wat dat ook. Heeft iemand anders dit ook toevallig.

Daarnaast wil ik tijdens mijn colleges wel is gesprekken opnemen. Dit kan via notities.
Alleen ik ken geen berichten langer dan 30 seconden opnemen. Ik heb meerdere dingen geprobeerd,
alleen na 30 seconden stopt hij. Weet iemand daar de oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 10:23

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

vayip schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:48:
Ik heb sinds een paar dagen nu Web 'n Walk.
Moet zeggen geweldig, spijt dat ik niet meteen had gedaan.

Maar als ik aan MSN-en ben met een vriend, dan valt af en toe de schermverlichting uit.
Het gebeurt alleen met MSN heel af en toe en met andere applicaties is het nog niet 1 keer voorgekomen of wat dat ook. Heeft iemand anders dit ook toevallig.

Daarnaast wil ik tijdens mijn colleges wel is gesprekken opnemen. Dit kan via notities.
Alleen ik ken geen berichten langer dan 30 seconden opnemen. Ik heb meerdere dingen geprobeerd,
alleen na 30 seconden stopt hij. Weet iemand daar de oplossing voor.
Ik heb ooit eens een dictafoon tool gehad. Zoek daar eens op.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
MR_VIPER schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 05:30:
[...]

Ik heb ooit eens een dictafoon tool gehad. Zoek daar eens op.
http://www.lucinl.com/nl/pages/download.html

te downloaden

[ Voor 60% gewijzigd door zzz16 op 03-11-2006 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ook leuke prijzen 119 en hoger. Maar die was het niet. Zal als ik het weekend tijd heb en thuis ben eens zoeken welke software het was.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 15:29
ik gok op rjv soundrecorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:17

KSH

Ik probeer om mn vario 2 te gebruiken als modem. Heb netjes de aanwijzingen gevolgd.

Dus eerst 'wireless modem' opstarten.
Daarna menu---->apn-instelingen
Hier moet 'internet' ingevuld worden en het vinkje moet daar aangevinkt staan

Hierna heb ik gekozen voor verbindingstype USB
Vervolgens op menu---->starten gedrukt

Daarna moet telefoon aangesloten worden dmv usb kabel op pc.

De melding 'nieuwe hardware gevonden' moet dan verschijnen.

Helaas krijg ik deze melding niet.

Wie o wie kan me helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

KSH schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:15:
Ik probeer om mn vario 2 te gebruiken als modem. Heb netjes de aanwijzingen gevolgd.

Dus eerst 'wireless modem' opstarten.
Daarna menu---->apn-instelingen
Hier moet 'internet' ingevuld worden en het vinkje moet daar aangevinkt staan

Hierna heb ik gekozen voor verbindingstype USB
Vervolgens op menu---->starten gedrukt

Daarna moet telefoon aangesloten worden dmv usb kabel op pc.

De melding 'nieuwe hardware gevonden' moet dan verschijnen.

Helaas krijg ik deze melding niet.

Wie o wie kan me helpen.
Active Sync staat uit?

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-06 15:05

PeNGuiN

't Is Wat...

Heeft iemand al ergens leverbare High-Speed (!) 2GB MicroSD kaartjes gevonden?

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik heb als ik mijn Tytn aan mijn BT carkit SE HCB-300 carkit probeer te koppelen geen enkel probleem.....

Behalve als ik dmv een voicecommand iemand probeer te bellen.....
Als ik dan op de carkit druk dan schiet mijn telefoon aan......gaat mijn autoradio naar de mute/phone functie.....

Echter net voordat ik de voicecommand wil geven dan schiet de autoradio weer uit de mute functie en wordt mijn voicecommand verstoord door het geluid vd autoradio.....

Iemand enig idee hoe het komt dat de Tytn tijdelijk de BT verbinding verbreekt met de carkit?

Had er met mijn vorige telefoon..SEs700i helemaal geen last van....

Oh en nog iets....

Heb de Brodit horizontal houder voor in de auto.....werkt prima maar als ik de telefoon aan wil zetten dan is het erg pielen om het knopje achter het scherm te vinden om hem uit stby te halen....
Heeft iemand al een oplossing gevonden om bijv het videocall knopje die functie te geven?

Danny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Mededeling:

We zijn alweer aangekomen bij het volgende deel: HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) Deel 4 :)
Deel 4 alweer en dat met een kleine naams wijziging omdat de TyTN eigenlijk de Mercury heet. Gelukkig is er al erg veel informatie te vinden in het vorige deel door alle users die hier gepost hebben. Daar voor is mijn dank erg groot, ik denk dat ook dat we erg veel mensen al hebben geholpen.

Laat we de zelfde weg bewandelen die we in het vorige deel ingelsagen waren.

Veel plezier in deel 4! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.