Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.867 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat met het bad eendje lijkt me leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdD
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 20:21

CdD

Tower410 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 15:45:
[...]

het is toch gewoon dezelfde fan maar dan uv geel gespoten?
Nee. Vergelijk maar eens met dit plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.keben.net/files/80/1881780/puall.jpg

Die Zalman fan ziet er heel anders uit.

99pixels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

CdD schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:26:
[...]

Nee. Vergelijk maar eens met dit plaatje:

[afbeelding]

Die Zalman fan ziet er heel anders uit.
Deze vraag zou ik ook wel beantwoord willen zien aangezien mijn zalman geval ook redelijk lawaai maakt en ik hem wil vervangen mits dat mogelijk is.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal.

Ik heb in mijn pc wat kleine modjes, ik wou een window maken alleen heb mijn sidepanel iets te ver uitgezaagd. Ik kan hem inclusief plexiglas dus nu niet dicht krijgen. Nu heb ik een stuk plexiglas ten grote van mijn sidepanel, en die wil ik gewoon vastmaken oid.

Jullie nog ideeën voor het vastmaken van gewoon een plexiglazen vierkant ? Ik wou zelf gewoon schroefjes erin doen, dubbelzijdig plakband is lelijk omdat tenslotte de hele zijkant plexiglas is, en boutjes krijg je niet goed vast als je er maar van 1 kant bij kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 13:37:
Hallo allemaal.

Ik heb in mijn pc wat kleine modjes, ik wou een window maken alleen heb mijn sidepanel iets te ver uitgezaagd. Ik kan hem inclusief plexiglas dus nu niet dicht krijgen. Nu heb ik een stuk plexiglas ten grote van mijn sidepanel, en die wil ik gewoon vastmaken oid.

Jullie nog ideeën voor het vastmaken van gewoon een plexiglazen vierkant ? Ik wou zelf gewoon schroefjes erin doen, dubbelzijdig plakband is lelijk omdat tenslotte de hele zijkant plexiglas is, en boutjes krijg je niet goed vast als je er maar van 1 kant bij kan.
Tap draad in een van de stukken plexiglas :)

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdD

CdD

Daywalk3r schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:57:
[...]

Deze vraag zou ik ook wel beantwoord willen zien aangezien mijn zalman geval ook redelijk lawaai maakt en ik hem wil vervangen mits dat mogelijk is.
Ja, ik ook. En dúidelijk graag, want ik vind dubbelzijdige tape maar een raar verhaal :?

99pixels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal.

Je kan ook het gedeelte waar je door heen kijkt afplakken
en dan de buiten kant zo,n 5 cm of wat jij wil afplakken.
en dan mooi zwart spuiten op de buitenste rand
en dan als nog dat stuk plexi glas vast maken met kleine boutjes
als je het niet helemaal snapt zie tekening 8)7

Afbeeldingslocatie: http://dutchmafia.nl/tweakers/naamloos.bmp

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plexiglas zijkantje vastgemaakt met zelf tap schroefjes ( 4 ).
Afbeeldingslocatie: http://xs313.xs.to/xs313/07113/plexiglaszijkantje.gif

nog wat gaatjes geboord voor een fan die ik volgende week krijg. Der moetn nog 4 bevestigings gaatjes in maar dat doe ik nog wel:

Afbeeldingslocatie: http://xs413.xs.to/xs413/07113/fangaatjes.gif

Ben nog niet zo lang bezig, 2 maandjes ofzo dus ben best wel trots! Ik heb CCFL blauw, 2 blauwe fans, Blauwe Aerocool fancontroller voorin :D hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja zo bedoel ik alleen dan de buitenste rand zwart spuiten zodat je ( zoals bij jou 2e foto onder de oude bevestiging niet ziet

ziet er verder wel mooi uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is goede verf om dat te verven en hoe duur is dat ongeveer?

Afbeeldingslocatie: http://xs313.xs.to/xs313/07113/spikess.gif

Heb ook nog wat spikes op mn fan gedaan, ziet er wel grappig uit , kleine details he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaast die achterste fan nou lucht naar binnen?

Zo ja, blaast de voeding dan ook lucht naar binnen?
Anders krijg je een beetje vreemde air-flow in je kast...

Dat window heb je wel erg netjes gedaan btw :)

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 20:14:
Blaast die achterste fan nou lucht naar binnen?

Zo ja, blaast de voeding dan ook lucht naar binnen?
Anders krijg je een beetje vreemde air-flow in je kast...

Dat window heb je wel erg netjes gedaan btw :)
:') productie fout, fan zat idd verkeerd om whehe. wat dom.

Thanks! Die window was wel kut werk, meerdere keren fout gedaan met decoupeerzaag. Dan was je nog steeds érg rustig aan het zagen en dan opeens knap. Barst erin :') ! Die gaatjes zo netjes en recht heb ik gewoon met raster papier gedaan. daar het rondje 80 x 80 opgetekend. En daarna in de vierkantjes de gatjes , dat raster papier op het plexiglas geplakt en boren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk gewoon auto lak en dan dat stuk wat je wil spuiten goed schuren eerst met grove korrel en als laatste kleine korrel

@icec_old wuhahaha goed gezien:P was me niet eens opgevallen

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdD

CdD

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 20:37:
[...]

:') productie fout, fan zat idd verkeerd om whehe. wat dom.
Productiefout? Ik neem aan dat je zélf gewoon die fan achterstevoren gemonteerd hebt. Het frame - dus die vier stokjes die naar het midden van de fan toe gaan, zitten - bíjna altijd, behalve bij bv. sommige Arctic fans - aan de kant waar de lucht héén gaat. Wat jij moet doen, is dus ff die fan omdraaien, zodat je een goeie airflow hebt :)

99pixels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog van plan om op die bays van mn dvd speler en hdd enzo een zwart plaatje te maken met een logo erin en dan backlight.

Iemand ideeën met wat voor materiaal ik dit zou kunnen doen? De maten liggen zo rond de 14 bij 25 cm. Ik dacht eraan om een oud stuk van mijn side panel te gebruiken alleen dat overige ijzer is al weg ;(

En ik heb die fan meteen omgedraaid :') de temperatuur is inplaats van 29,5 graden nu opeens 22,5 :D !

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold-D
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 23:16

Arnold-D

Nad - Feel The Power

CdD schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:32:
[...]

[afbeelding]

Ik heb dezelfde CPU koeler, een Zalman 7000 Cu, met de standaard koeler erop. Ik wil er, net als hierboven, een andere fan op zetten.
Ik zou alleen zo snel niet weten hóe dat zou moeten, want die Zalman fan heeft maar twee schroefjes in het midden om vast te maken..
Kan iemand me helpen? :)
gaat het om het kleurtje of om de fan?
mijn fan is helaas afgebroken, en ben 1 stukje kwijt geraakt(dus lijmen was niet mogelijk)
nu heb ik er een andere fan op zitten, maar deze maakt gigantisch veel herrie!!
als ik jou was zou ik je eigen fan erop laten.

spuiten?
haal je cpu er af.
aan de zijkant zitten schroeven op de koeler2x maak die los.
dan til je het gehele koeler systeem eraf.
daarna maar je aan de onderkant van die koelersysteem 2 schroeven los
dan heb je de koeler als een normale systeemfan :P

dan sticker eraf, ff ringetje eruit piele met een schroefendraaien etc.
en je kan je koeler eraf halen,

of als je het systeemfannetje wil spuiten, kan je ook geheel er aan laten, maar ff tape tussen de electra doen, zodat het er niet tussen komt :P

NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil op de zijkant van mijn Bay rekje een stuk traanplaat maken.

Dit is dus ongeveer 15 bij 24 cm. Kun je deze ook op maat laten zagen en dan dit betalen? Ik hoef geen meter bij meter want ik doe er verder nooit wat mee.

Ben van plan om dit stukje op de zijkant van de bay te doen , er een logo in maken misschien en dan backlight erachter.

Neem aan dat je wel traanplaat bij elke willekeurige bouwmarkt kan halen, maar goed dus ook kleine stukjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel551813
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-08 08:58
@ Boem-Dikkie: jep, dat traanplaat is in verschillende maten te koop. Waar ik het spul koop kun je het vanaf 12x100cm tot 60x100cm kopen.

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michel551813 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 11:32:
@ Boem-Dikkie: jep, dat traanplaat is in verschillende maten te koop. Waar ik het spul koop kun je het vanaf 12x100cm tot 60x100cm kopen.
Oke, bij de gamma e.d. kun je dat dus gewoon kopen. Hoe duur is dat ongeveer als je over een stukje van 30 x 30 ofzo praat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Koop gewoon een stickervel van dat spul :) Heel stevig, niet van echt te onderscheiden en veel goedkoper. Ik heb het destijds gehaalt bij de gamma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TEAMIKKE schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 13:56:
Koop gewoon een stickervel van dat spul :) Heel stevig, niet van echt te onderscheiden en veel goedkoper. Ik heb het destijds gehaalt bij de gamma :)
Heb je dan enig idee wat voor materiaal ik kan gebruiken voor dat plaatje die ik ervoor wil hebben? Ik wil een plaatje voor die bay hangen, daar een logo inmaken en dan licht erachter. Dat wil niet met een sticker vel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
plexiglas zou een goede oplossing zijn ;) aangezien je dat ook kunt opschuren en het egaal wordt verlicht .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 14:59:
plexiglas zou een goede oplossing zijn ;) aangezien je dat ook kunt opschuren en het egaal wordt verlicht .
Hmm ik vind het al met al best een leuk idee.

Stickervel van traanplaat aanschaffen, 24 bij 15 cm stuk plexiglas zagen , daarover heen het sticker vel en daar dan het logo in.

Ik heb geen tijd vandaag, maar ik heb helemaal zin om bezig te gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdD

CdD

Arnold-D schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:24:
[...]

gaat het om het kleurtje of om de fan?
mijn fan is helaas afgebroken, en ben 1 stukje kwijt geraakt(dus lijmen was niet mogelijk)
nu heb ik er een andere fan op zitten, maar deze maakt gigantisch veel herrie!!
als ik jou was zou ik je eigen fan erop laten.

spuiten?
haal je cpu er af.
aan de zijkant zitten schroeven op de koeler2x maak die los.
dan til je het gehele koeler systeem eraf.
daarna maar je aan de onderkant van die koelersysteem 2 schroeven los
dan heb je de koeler als een normale systeemfan :P

dan sticker eraf, ff ringetje eruit piele met een schroefendraaien etc.
en je kan je koeler eraf halen,

of als je het systeemfannetje wil spuiten, kan je ook geheel er aan laten, maar ff tape tussen de electra doen, zodat het er niet tussen komt :P
Gaat mij om de fan. Die Zalman fan zit er nu op (led fan), maar ik vind die een beetje lawaai maken @ 12v. Maar jij zegt dus: lekker laten zitten die fan?

99pixels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:27

rdejongjr

Gnome

ik zal eff een foto maken voor degene die het niet snapt hoe je een fan vastzet met dubbelzijdige tape

gewoon stukkie tape tusen de fan en de ijzeren houder proppen, als je goede tape gebruikt, bijfy hij altijd hangen.
Afbeeldingslocatie: http://img63.imageshack.us/img63/8135/dsc00034ax2.th.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door rdejongjr op 15-03-2007 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 12:26
Leuk die USB Stick mods, ook ff bezig geweest...alleen jammer dat pakje vloei niet iets dikker is :(

Plaatje op imageshack(popups!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakashi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 13:28

kakashi

respect my authoritah

AgoNitE schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 12:46:
Leuk die USB Stick mods, ook ff bezig geweest...alleen jammer dat pakje vloei niet iets dikker is :(

volgens mij kan dit niet goed gaan... somige usb-stics kunnen nog al heet worden.
die van mij bijvoorbeeld word soms nogal warm tot heet.
en al word hij heet dan is dat niet goed voor het papier, maar ik weet niet of die van jou heet word natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow Zeer orgineel _/-\o_ .

hij zou idd als hij heel warm word kunnen gaan fikken. omdat het tog dun karton is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Men neme de buitenkant van een oude CD-romdrive, twee stukjes aluminium, en de nodige creativiteit:

Afbeeldingslocatie: http://carpento.net/cj/mods/minimod/br1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://carpento.net/cj/mods/minimod/br2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://carpento.net/cj/mods/minimod/br3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://carpento.net/cj/mods/minimod/br4.jpg

Tadaa, een HDD-bracket die volledig naar wens is. Dat de harddisk niet in het midden hangt is juist de bedoeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakashi
  • Laatst online: 08-09 13:28

kakashi

respect my authoritah

waar bou je die HDD-bracket dan in ( zat er in die pc geen bracket dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
Nu kan ik een harddisk in een 5,25" bay hangen :) Komt in een klein modprojectje, waar ik alleen maar twee 5,25" bays ter beschikking heb, en dan moeten er ook nog de nodige kabels hun plek vinden. Dat past op deze manier precies (kabels komen dan links naast de harddisk langs, van de achterkant bezien)

En voor de rest is het natuurlijk gewoon leuk op op een creatieve manier een bracket te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Hallo allemaal.

Boem-Dikkie van Fok!? :o Einz :D

(sorry tweakers.. ban me niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 12:26
kakashi schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 23:19:
[...]

volgens mij kan dit niet goed gaan... somige usb-stics kunnen nog al heet worden.
die van mij bijvoorbeeld word soms nogal warm tot heet.
en al word hij heet dan is dat niet goed voor het papier, maar ik weet niet of die van jou heet word natuurlijk
Hm jah, ik gebruik de stick nauwelijks eigenlijk, had ff een momentje niks te doen, bladerde door dit topic heen en vond t wel een leuk idee, stick ligt al weet ik het hoelang stof te vangen :) dus geen nood.

en anders heb ik er ook nogal een handje van om frisdrank richting toetsenbord te gooien, mocht mn stick in brand vliegen, richting een beetje wijzigen, dat ook weer klaar :)
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 09:57:
Wow Zeer orgineel _/-\o_ .

hij zou idd als hij heel warm word kunnen gaan fikken. omdat het tog dun karton is.
Dankje, en voor brandgevaar, zie hierboven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik ben trouwens een derde USB-stick aan het martelen: Er komt een blok van siliconen omheen. Dat moet wel heel robuust zijn (is ook de bedoeling ;).. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daywalk3r schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:22:
[...]

Boem-Dikkie van Fok!? :o Einz :D

(sorry tweakers.. ban me niet)
wat een ramp he :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-06 11:37
Hoop dat het hier goed staat

Weet iemand een winkel die 4p molex en die andere 3pins fan stekkertjes verkoopt, maar het wilt versturen als brievenbus post.

Ik zoek nog een paar van die dingen om wat fan kabels te verlengen en voor een Vmod op me mobo, maar heb weinig zit om €8 verzenden te betalen voor die paar euro plugjes.

Iemand die een winkel weet, of in de buurt woont van zo'n winkel en ze wel even voor mij wilt gaan halen en opsturen.

Omdat dit een mod topic is zal ik als het gelukt is natuurlijk nog even pics posten :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je bij Pcmodshop een bestelling plaatst en bij het bevestigen in het akje opmerkingen zet of het in een envelop kan. Dan krijg je de volgende dag een berichtje met hoeveel de verzendkosten dan zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:59
Woon je midden op het platteland ofzo ?

Er is vast wel een grote stad < 10KM van je woonplaats waar ze die dingen hebben...
Beetje beweging kan geen kwaad he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 18:13:
Als je bij Pcmodshop een bestelling plaatst en bij het bevestigen in het akje opmerkingen zet of het in een envelop kan. Dan krijg je de volgende dag een berichtje met hoeveel de verzendkosten dan zijn. ;)
Dank u bestelling gedaan.
Kaspers schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 20:07:
Woon je midden op het platteland ofzo ?

Er is vast wel een grote stad < 10KM van je woonplaats waar ze die dingen hebben...
Beetje beweging kan geen kwaad he..
Laren was vroeger wel een boeren dorpje, nu zitten er alleen maar van die rijke flikkers die het hele dorp verpesten met die dure winkels grote auto's enzo. Maar dat doet er even niet toe. In Laren 1 winkel (expert) die lever dat soort dingen niet. In Hilversum weet ik ook geen winkel ervoor. Echt niks te vinden hier in de buurt, moet alles online kopen. Of overdreven veel betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbyboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-03 06:41
CdD schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:20:
[...]

Gaat mij om de fan. Die Zalman fan zit er nu op (led fan), maar ik vind die een beetje lawaai maken @ 12v. Maar jij zegt dus: lekker laten zitten die fan?
Of je haalt een mooie papst? fan en bouw je die erin, ligt natuurlijk ook aan welk merk fan je hebt he ;)
Een druppeltje kruipolie erin doen wil misschien ook helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

CdD schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:29:
[...]

Ja, ik ook. En dúidelijk graag, want ik vind dubbelzijdige tape maar een raar verhaal :?
Kan niemand hier antwoord op geven?

Ik zou de vraag nogmaals stellen.

Is de fan van een zalman koeler te verandren voor een ander?
zoja is hier een tuto voor? of kan iemand die maken :D

alvast bedrankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold-D

Arnold-D

Nad - Feel The Power

ook al fok, wat een ramp ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold-D

Arnold-D

Nad - Feel The Power

Daywalk3r schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:19:
[...]

Kan niemand hier antwoord op geven?

Ik zou de vraag nogmaals stellen.

Is de fan van een zalman koeler te verandren voor een ander?
zoja is hier een tuto voor? of kan iemand die maken :D

alvast bedrankt
ik zou gewoon je orginele houden,..

tenzij je een papst neemt, of een hele stille en dan compleet met modulle overzet,..
ben band dat je het dan wel aan elkaar moet smelten etc, of je moet zelf een oplossing zien te vinden.

(mijn fan is dus afgebroken.. en baal nu, want mijn fan maakt een t*ring herrie nu...
de orginele is daarbij heeeeeel stil.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie
Nog maar is een vraagje:

Ik heb een scythe infinity als koeler. Het is een leuke koeler, maar hij is niet helemaal recht (lees: dat deel dat op je cpu zit). Daardoor maakt ie niet super contact met de ihs van me processor. Nu hoeft het opzich niet zo'n probleem te zijn, 200 - 400 - 600 grid schuurpapier en even uurtje werkt. Maar de koeler is zo zwaar (800 gram ofzo) dat het schuren heel lastig gaat. Ik krijg het niet voor elkaar om hem recht op het schuurpapier te houden. Ik heb er natuurlijk niks aan als ie er alleen maar krommer op word. Dus moet het anders. Iemand die een goede manier weet om dit te doen? Kan zelf niet echt super manieren ervoor verzinnen.

Iemand enig idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-09 10:27
Als je groot stuk schuurpapier op een stuk glas of een spiegel plakt kan je de koeler er over heen schuiven en maak je de boel mooi recht.

Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Godric schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:40:
Als je groot stuk schuurpapier op een stuk glas of een spiegel plakt kan je de koeler er over heen schuiven en maak je de boel mooi recht.
Klopt wel alleen zou ik vloeibaar schuurpapier gebruiken dat werkt naar eigen ervaring makkelijker en mooier :)

[ Voor 19% gewijzigd door UgotHeinzzd op 21-03-2007 17:57 ]

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie
Godric schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:40:
Dank u, ik zal het is gaan proberen.
UgotHeinzzd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 17:40:
[...]

Klopt wel alleen zou ik vloeibaar schuurpapier gebruiken dat werkt naar eigen ervaring makkelijker en mooier :)
Bedankt voor de tip, maar het lijkt mij juist dat het met een spons veel moeilijker is om een recht oppervlak ervan te maken. Zo'n spons buigt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie middag :D
Dit is m'n 1e post, dus ik zal me meteen eventjes voorstellen,
ik ben Bart, bijna 16 joar, moderator op 't puchforum, waar ik mn tijd dus mee verdrijf is tuning van brommers, snowboarden, en nu dus ook computers (sindskort) :D

Ik heb nog niet echt iets gemod, maar mn 1e dingetjes zijn al binnen. Een goed begin is het halve werk, nou... bij dit denk ik niet :D ... dus maar eventje een fotootje van m'n 2 lcd schermpjes:
bijde 4x40 characters, voor op de parallele poort.

Afbeeldingslocatie: http://img118.imageshack.us/img118/9937/dsc01286qd7.png

Nog een foto van de computersenzo:

Afbeeldingslocatie: http://img338.imageshack.us/img338/1548/dsc01284ym8.png

Mijn stekkie is dus rechts, klote computer, van tulip, maarja... was gratisch... O-)

Bartje was toch nogal zat van dat klote geluid van computerboxen enzo... dus was het meteen tijd voor wat meer pit. Dus ging ik op zoeknaar een versterker, met een paar boxen... Bartje keek achter zich, en zag daar onder de tv een onaangesloten torenradiospuldinges, ik sleur de versterker ertussenuit, zet 'm bovenop de computer, sleept 2 boxen mee, en sluit de boel aan....

Afbeeldingslocatie: http://img482.imageshack.us/img482/120/dsc01288ns1.png

Echt goddelijk geluid gewoon.

Maarja... over 't modden, de computers die 'wij' op dit moment bezitten mag ik niet aan sleutelen, dus er komt binnekort hopelijk een "nieuwe" computer aan, tegelijkertijd voor mn profielwerkstuk, ik wil de cpu nml gaan koelen dmv de koelzooi van een koelkast (niet negatief zijn, je praat me er toch niet vanaf :D )

Modding thema wordt: "From Daylight into Darkness"
't *blingbling* gehalte komt niet hoog te liggen, ik wil 'm lekker smooth, stylvol en netjes houden, case wordt daarom ook zelf gemaakt.

Er komt iig wel heel snel een nieuw toetsenbord (logiteck UltraX) en nieuwe muis aan.. wordt uiteraard ook meteen gemod, een ventilatortje in de muis [test] enzeau....

Hopen dat bij de volgende post hiero al een deel van de plannen zijn uitgevoerd :D
Gr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Bedankt voor de tip, maar het lijkt mij juist dat het met een spons veel moeilijker is om een recht oppervlak ervan te maken. Zo'n spons buigt mee.
Hehe,..je moet het niet met een spons doen. Je moet dan het vloeibare schuurpapier op de glasplaat aanbrengen ;).

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 18:38:
ik ben Bart, bijna 16 joar, moderator op 't puchforum, waar ik mn tijd dus mee verdrijf is tuning van brommers, snowboarden, en nu dus ook computers (sindskort) :D

Ik heb nog niet echt iets gemod, maar mn 1e dingetjes zijn al binnen. Een goed begin is het halve werk, nou... bij dit denk ik niet :D ... dus maar eventje een fotootje van m'n 2 lcd schermpjes:

[afbeelding]

[afbeelding]

Mijn stekkie is dus rechts, klote computer, van tulip, maarja... was gratisch... O-)

Bartje was toch nogal zat van dat klote geluid van computerboxen enzo... dus was het meteen tijd voor wat meer pit. Dus ging ik op zoeknaar een versterker, met een paar boxen... Bartje keek achter zich, en zag daar onder de tv een onaangesloten torenradiospuldinges, ik sleur de versterker ertussenuit, zet 'm bovenop de computer, sleept 2 boxen mee, en sluit de boel aan....

[afbeelding]

Maarja... over 't modden, de computers die 'wij' op dit moment bezitten mag ik niet aan sleutelen, dus er komt binnekort hopelijk een "nieuwe" computer aan, tegelijkertijd voor mn profielwerkstuk, ik wil de cpu nml gaan koelen dmv de koelzooi van een koelkast (niet negatief zijn, je praat me er toch niet vanaf :D )

't *blingbling* gehalte komt niet hoog te liggen, ik wil 'm lekker smooth, stylvol en netjes houden, case wordt daarom ook zelf gemaakt.

Er komt iig wel heel snel een nieuw toetsenbord (logiteck UltraX) en nieuwe muis aan.. wordt uiteraard ook meteen gemod, een ventilatortje in de muis [test] enzeau....

Hopen dat bij de volgende post hiero al een deel van de plannen zijn uitgevoerd :D
Gr...
waar ga je die lcd displays inbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: maasje
waar ga je die lcd displays inbouwen?
iig 1'tje in de zelfbouwcase, achter een stukje plexiglas, hopelijk pakt het zo uit dat je 't pas ziet als 'ie aan staat. De bedoeling is om de BIOS ervan af te kunnen lezen, mbt de koeling&overclocken (profielwerkstuk enzo) :D

Maarja... ik had ze lekker goedkoop iig, ik zal waarschijnlijk nog een aantal vragen moeten stellen mbt die schermpjes, maar dat komt later wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 18:38:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Gr...
Woaw, nu nog even MOD mijn buro, wat een zooi zeg dawm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k blijf gek op dit topic :9 .... goed, ja, racestuurtje erbij.. dus tijd om wat te maken...! Gamed wel stijlvol weg dacht ik zo. Eigenlijk wenig aarde in de voeten, behalve dat ik veel tijd kwijtwas aan afwerking =)

Heb zelf een meubel in elkaar gezet- en dit voorzien van wat electronica, mesh en verlichting... ben best trots op het resultaat :)

Afbeeldingslocatie: http://stefan.homeunix.org/hosted_pics/tweaker/gamedesk/011.jpg

Afbeeldingslocatie: http://stefan.homeunix.org/hosted_pics/tweaker/gamedesk/012.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netjes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr0000l, de Steel Battalion controller!
/me kwijnt weg van jalouzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost.van.donge
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-03 20:56
Ik heb mijn standaard 480W Tagan voeding ook maar eens onder handen genomen, nu ik bezig ben met een casemod. Hij staat nu dus buiten de kast. Ik heb hem bekleed met glasvezelweefsel. Ziet er best mooi uit! Jammer dat het spul nogal rafelt :+ edit: en de fan is nog vervangen door een Cooler Master 120mm ding wat een aantal lampjes erin heeft voor de sfeer! :>

Afbeeldingslocatie: http://img211.imageshack.us/img211/7840/mini23032007226tq1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img86.imageshack.us/img86/4673/mini23032007227rv9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/1008/mini23032007228is4.jpg

Wat vinden jullie ervan? :)

editje: Heb net ook mijn videokaart met dit spul afgewerkt en ziet er best netjes uit, alleen rafelt het heel erg aan de randen. Toen kwam ik op het idee om er van die dunne tape op te plakken. Je ziet het heel vaak in Pimp my Ride waar ze het op een auto plakken alvorens te gaan spuiten... Iemand een idee hoe het heet of waar het te krijgen is? Bedankt!

[ Voor 32% gewijzigd door joost.van.donge op 23-03-2007 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Probeer het eens dicht te schroeien met een aansteker oid. Werkt vaak goed met dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost.van.donge
Heb ook meteen maar even mijn 8800GTS onder handen genomen... Ik heb het afgewerkt met isolatietape. Ziet er strak uit vind ik. Heb wel de ventilatiegaten aan de bovenkant dicht geplakt. Scheelt ongeveer 3 graden, niks schokkends dus.
Afbeeldingslocatie: http://img249.imageshack.us/img249/3944/mini23032007230pb1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img249.imageshack.us/img249/5996/mini23032007231hp2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 18:33
joost.van.donge schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:04:
Heb ook meteen maar even mijn 8800GTS onder handen genomen... Ik heb het afgewerkt met isolatietape. Ziet er strak uit vind ik. Heb wel de ventilatiegaten aan de bovenkant dicht geplakt. Scheelt ongeveer 3 graden, niks schokkends dus.
[afbeelding]
[afbeelding]
Van welk merk was is dat ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik zou die ventilatiegaten open snijden, en met wat vuur schroeien.

Dat ziet er mooier uit (het is nu zo'n massief gedrocht imo) en dat scheelt gewoon in koeling (OC :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost.van.donge
Het is een Club3D, dus het had een saaie nVidia reference voorkant. Was geen reet aan :P. Is een hele verbetering zo! Maar dat opensnijden en dichtschroeien gaat niet. Het is niet van plastic, maar van glasvezel troep achtig iets. Net geprobeerd, het vat gewoon vlam, dichtschroeien gaat niet. Maar bedankt voor de tips ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 10:34
En dichtschroeien met een soldeerbout ofzo?

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik bij het botenbouwen gebruik is glasmat met epoxy, wordt zo hard als steen en rafelt niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:04
euh eventje niet over je videokaart maar wat voor toetsenbord heb je op de foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost.van.donge
djneo-nl schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 15:09:
euh eventje niet over je videokaart maar wat voor toetsenbord heb je op de foto
Beetje kansloos ding eigenlijk :P Ben eraan gekomen door bij mijn studie op de TU/e een laptop te bestellen. Dat tobo bij gekregen. Vond hem wel fijn typen (net als een laptop) en heb hem dus maar aan m'n pc gehangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien een Stacker veel ruimte bied en elke ruimte ook goed bruikbaar is, plus dat ik geen plaats had voor mijn 3de 4in3 module, besloot ik de frontbay ergens anders te frotten.

Afbeeldingslocatie: http://quickhelp.nl/clients/halilyuksel/--Halil--/got/pcmod/klein/01.jpg

Aan de rechterzij heb ik de i/o gemod:

Afbeeldingslocatie: http://quickhelp.nl/clients/halilyuksel/--Halil--/got/pcmod/klein/13.jpg

Aan de bovenkant heb ik de aan/uit en resetknop gefrot:

Afbeeldingslocatie: http://quickhelp.nl/clients/halilyuksel/--Halil--/got/pcmod/klein/04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://quickhelp.nl/clients/halilyuksel/--Halil--/got/pcmod/klein/07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://quickhelp.nl/clients/halilyuksel/--Halil--/got/pcmod/klein/08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://quickhelp.nl/clients/halilyuksel/--Halil--/got/pcmod/klein/09.jpg

En zo heb ik de front i/o aan de zijkant bevestigd:
Afbeeldingslocatie: http://quickhelp.nl/clients/halilyuksel/--Halil--/got/pcmod/klein/10.jpg

met afstandsbusjes dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Laatst online: 01-04 20:57
joost.van.donge schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:04:
[afbeelding]
[afbeelding]
/me MexxT vind jou 8800GTS geil... :|

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:40:
k blijf gek op dit topic :9 .... goed, ja, racestuurtje erbij.. dus tijd om wat te maken...! Gamed wel stijlvol weg dacht ik zo. Eigenlijk wenig aarde in de voeten, behalve dat ik veel tijd kwijtwas aan afwerking =)

Heb zelf een meubel in elkaar gezet- en dit voorzien van wat electronica, mesh en verlichting... ben best trots op het resultaat :)

[afbeelding]

[afbeelding]
Waar kan je dat soort verlichting kopen (wel een iets langer buisje, wil het in een kamer gaan gebruiken)? Vind het een erg mooi effect geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold-D

Arnold-D

Nad - Feel The Power

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:42:
[...]

Waar kan je dat soort verlichting kopen (wel een iets langer buisje, wil het in een kamer gaan gebruiken)? Vind het een erg mooi effect geven!
is gewoon een ccfl hoor :o
computerzaken?
of 1 van de 1000 online winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvanera
  • Niet online
Halil Yüksel schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:44:
Aangezien een Stacker veel ruimte bied en elke ruimte ook goed bruikbaar is, plus dat ik geen plaats had voor mijn 3de 4in3 module, besloot ik de frontbay ergens anders te frotten.

[afbeelding]

Aan de rechterzij heb ik de i/o gemod:

[afbeelding]

Aan de bovenkant heb ik de aan/uit en resetknop gefrot:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En zo heb ik de front i/o aan de zijkant bevestigd:
[afbeelding]

met afstandsbusjes dus..
Doe is wat leuks met je geld joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Elvanera schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:55:
[...]

MAW je vindt het niet mooi...? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
[...]

Zo, lekker geflamed weer vandaag? :/

Vind het iig wel netjes gedaan, stackers zijn niet mijn smaak, maar als je de ruimte nodig hebt.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvanera
  • Niet online
leonpwner1 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:56:
[...]

MAW je vindt het niet mooi...? :P
Nee sorry en dat Neon licht ziet er trouwens toch ook niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Elvanera schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:59:
[...]
Nee sorry en dat Neon licht ziet er trouwens toch ook niet uit?
Heb je het dan al werkend gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Elfje ??? Ik heb helemaal geen neon erin.. Mijn pc is op 3 leds na led en ccfl-vrij (1 led van de mobo, 1 hddled en powerled)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeter123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 19:40
TheZeroorez schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:59:
[...]

Zo, lekker geflamed weer vandaag? :/

Vind het iig wel netjes gedaan, stackers zijn niet mijn smaak, maar als je de ruimte nodig hebt.. ;)
Haha hij bedoelt denk ik de aansteker die er ligt, roken :z

Ook handig voor krimpkous :P

Verder is het wel gaaf gedaan, stackers hebben wel wat vind ik _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door peeter123 op 26-03-2007 15:16 ]

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdD

CdD

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:40:

[afbeelding]

[afbeelding]
Heel gaaf. :) Ik wil dat ook maken onder m'n bureau. Kan je misschien een korte tutorial schrijven? :9

99pixels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, die stacker, vind het eerlijk gezegd niet zo mooi. Had je misschien beter zo kunnen doen.

Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster-europe.com/language/nederlands/tech_zone_images/79bed175a3ea135619d4d3961c28e92a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:59
Haha een mod op de coolermaster-europe site d:)b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CdD schreef op maandag 26 maart 2007 @ 23:27:
[...]

Heel gaaf. :) Ik wil dat ook maken onder m'n bureau. Kan je misschien een korte tutorial schrijven? :9
U heeft een DMmetje :9 ... al in al verschilt t natuurlijk per bureau- omdat dit een vrij opzichzelf staand ding is heb ik het niet kunnen verwerken in andere hardware.... bij een computerbureau kan je je voeding natuurlijk uit je PC lurken...

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 12:44
Heeft iemand wel eens een schaalmodel van een auto omgebouwd naar een muis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
Hehe, wel het idee gehad, maar nooit uitgevoerd ;)

Zelfde met een Nokia 3310 trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 19:13
je kunt ook gewoon muizen in de vorm van een auto kopen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
Sjah, in dat geval kunnen we /22 ook wel helemaal opdoeken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een 2e hands PsTwo gekocht... En wat doen we daar daar mee?

Precies:
Afbeeldingslocatie: http://spooky.student.utwente.nl/~icec/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://spooky.student.utwente.nl/~icec/1.jpg

Dit was de eerste keer spuiten en daarnaa kijken of alles nog werkt :P

Straks weer uit elkaar slopen, schuren en nog eens spuiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik vind het eerlijk gezegd al niet echt een mooi ding, te vierkant imho. Maar wellicht zou je die zwarte streep eruit kunnen halen en daar een blauwe CCFL inmodden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-08 22:23
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:58:

Precies:
[afbeelding]
[afbeelding]

Gelukkig, er zijn nog meer mensen die gewoon van old-school wit houden. Tegenworodig wordt alles maar in zwart/silver uitgevoerd. Vind dit wel netjes staan zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:58:

Precies:
[afbeelding]
[afbeelding]

Leuk bedacht maar het moet wel ietsje precieser. Ik zie nog (bij de power knop bijvoorbeeld) wat lelijks zitten. Veel succes met afmaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow nice!! Dat ziet er wel tof uit zo'n witte ps2 :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtresis schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 21:41:
[...]

Gelukkig, er zijn nog meer mensen die gewoon van old-school wit houden. Tegenworodig wordt alles maar in zwart/silver uitgevoerd. Vind dit wel netjes staan zo :)
Wit is GEIL!!!! :9~ :9~ :9~

Maar mooi gedaan!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Wat doe je als je een tigste dode MP3-speler van iemand krijgt, en een gooi-en-smijt USB nodig hebt? Duplo is niet leuk meer (heb ik al eens gedaan), en wat transparante kit op de pcb's is te kwetsbaar voor 'n gooi-en-smijt-stick (en dat heb ik óók al). Nahh.. Als de zilvergrijze kit dan toch bijna op is..:

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/205/450800454_01288e4e6e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doe je als je 7900 GT teveel herrie maakt, rivatuner / ntune niet werkt en je wilt eigenlijk geen dure zalman kopen om je videokaart je koelen? Dan zet je er toch een 80mm fan bovenop? >:)

Alleen tsja, hoe ga je dit nu eigenlijk vastmaken, want je wilt niet dat ie loskomt als je de PC een verplaatst of recht-op zet.

Men neme dus
  • een oude LAN PCI-kaart waar mooi de PCI-plate met 2 schroefje aan de zijkant vastzit (graag een ijzeren, geen goedkope blikken oid.
  • een stukje MDF
  • wat kleine boutjes en moertjes
En dit is dan het resultaat ... een 80mm fan op 7V die nagenoeg hetzelfde koelt als de stock koeler maar veel en veel stiller is :+
Afbeeldingslocatie: http://img135.imagevenue.com/loc140/th_16395_PICT2580_122_140lo.JPG
Afbeeldingslocatie: http://img144.imagevenue.com/loc876/th_16401_PICT2584_122_876lo.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Nou die chipsetfan nog vervangen door een passiefblokje en klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Laatst online: 24-03-2024
Je wilt geen dure zalman koeler kopen? Wat hangt daar boven je videokaart dan? :P.

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Goesiman schreef op maandag 09 april 2007 @ 13:16:
Je wilt geen dure zalman koeler kopen? Wat hangt daar boven je videokaart dan? :P.
Da's hetzelfde als zeggen dat je, als je één reepje van 1GB in je PC hebt, een tweede ook meteen moet kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@TEAMIKKE
Een passiefblokje is opzich wel een goed idee ja. Maar opzich was de voornaamste reden toch eigenlijk wel dat ik mijn garantie niet wilde verkloten. ;)

@Goesiman
Daarboven zit idd ook een hele mooie Zalman >:) Maar eentje was nu nog wel even genoeg, als dit ook niet goed had gewerkt had er uiteindelijk toch wel een Zalman opgekomen ... maar dit was nu eenmaal goedkoper en makkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Laatst online: 01-04 20:57
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 13:43:
@TEAMIKKE
Een passiefblokje is opzich wel een goed idee ja. Maar opzich was de voornaamste reden toch eigenlijk wel dat ik mijn garantie niet wilde verkloten. ;)
offtopic:
Asus doet daar aboluut niet moeilijk over hoor. ik heb hier zelf ook mijn bord moetten rma'en en had ook de nb cooler verwijderd. binnen 3 weken een nieuwe gehad en niets over de cooler gehoord :)

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 13:04:
Wat doe je als je 7900 GT teveel herrie maakt, rivatuner / ntune niet werkt en je wilt eigenlijk geen dure zalman kopen om je videokaart je koelen? Dan zet je er toch een 80mm fan bovenop? >:)

Alleen tsja, hoe ga je dit nu eigenlijk vastmaken, want je wilt niet dat ie loskomt als je de PC een verplaatst of recht-op zet.

Men neme dus
  • een oude LAN PCI-kaart waar mooi de PCI-plate met 2 schroefje aan de zijkant vastzit (graag een ijzeren, geen goedkope blikken oid.
  • een stukje MDF
  • wat kleine boutjes en moertjes
En dit is dan het resultaat ... een 80mm fan op 7V die nagenoeg hetzelfde koelt als de stock koeler maar veel en veel stiller is :+
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu nog dat rot Asus coolertje van je chipset :+ Ik denk dat dat de grootste herrie schoppert is met z'n 6000 rpm :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Laatst online: 08-09 20:08
bovendien, je kan die cooler toch gewoon terugzetten? kwestie van een paar pinnetjes AFAIK... tegen de tijd dat zij hem weer loshalen kunnen ze (als je een beetje je best hebt gedaan) al niet meer zien wat er met de pasta is gebeurd :+
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
AUB alleen plaatjes/thumbnails van maximaal 600 pixels breed posten.
Chatreplies worden getrashed