Kwam er van de week achter dat mijn HL2 CD kwijt was helaas en wilde hem wel eens zien op mijn nieuwe PC en omdat zonde vond dat ik hem eigenlijk nog nooit had uitgespeeld. Daardoor maar naar de FRS gegaan en daar lag een "Holiday edition". Hier zat HL1, HL2, en Episode 1 in voor 30 euro,- dus maar gelijk meegenomen. Mooi meegenomen want Episode 1 wilde ik toch al kopen en die was 20 euro,-. Een nieuwe CD aanvragen met verzendkosten zal ook wel boven de 10,- euro komen niet te spreken van de moeite die ik moet doen en daardoor speeltijd kwijtraak
.
Alleen zit nu helaas vast, ben in Nova Prospekt volgens mij, die gevangenis. Heb net voor de 2e keer in die gevangenis zo'n groot beest doodgemaakt en ik kruip door een gat in de muur (volgens mij richting einde level?) en loopt door het puin van iets wat is ingestort. Beide kanten van me staan enorm hoge muren, en alles ziet er gewoon ingestort uit. Het is ongeveer 2 meter breed en heel stuk langer. Aan het einde aangekomen kan ik echter niet verder, en achter me stort opeens die muur in. Dan beginnen ook de andere stukken uit mekaar te vallen en uiteindelijk word ik verpletterd. Hoe kom je hier weg?
Oh, en hoever in het spel zit ik eigenlijk
?
Alleen zit nu helaas vast, ben in Nova Prospekt volgens mij, die gevangenis. Heb net voor de 2e keer in die gevangenis zo'n groot beest doodgemaakt en ik kruip door een gat in de muur (volgens mij richting einde level?) en loopt door het puin van iets wat is ingestort. Beide kanten van me staan enorm hoge muren, en alles ziet er gewoon ingestort uit. Het is ongeveer 2 meter breed en heel stuk langer. Aan het einde aangekomen kan ik echter niet verder, en achter me stort opeens die muur in. Dan beginnen ook de andere stukken uit mekaar te vallen en uiteindelijk word ik verpletterd. Hoe kom je hier weg?
Oh, en hoever in het spel zit ik eigenlijk