[PC] Half-Life 2 deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 6.979 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
je hebt met die dvd in principe alleen een licentie gekocht, via steam kunnen ze zo een 64bits versie toevoegen

Anoniem: 9449

Dat dacht ik dus ook maar blijkbaar moet je e.e.a. toch wel met de DVD installeren (hij zal wel zien aan de code dat mijn versie met DVD was).

Maar inmiddels is alles geupdate en hij heeft automatisch de 64 bits versie binnengehaald.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:36

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Topicstarter
'k Heb ook een tijdje met 64-bit gewerkt. Je ziet dan bovenin beeld een soort tab staan met de tekst "64-bit mode" staan, of iets dergelijks.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

foutje srry

[ Voor 83% gewijzigd door UgotHeinzzd op 21-09-2006 20:43 ]

[CiP] Aqueum initium TJ09

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Even een hele domme vraag....waar zet hij de gemaakte screenshots neer :$

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
UgotHeinzzd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:43:
Even een hele domme vraag....waar zet hij de gemaakte screenshots neer :$
doe ns zoeken op *.jpg in je steam folder ;)

~

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

MrJayMan schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:51:
[...]

doe ns zoeken op *.jpg in je steam folder ;)
Stom ff niet aan gedacht :9 ty gevonden wou ff het verschil zien tussen 4:3 en 16:10

• JJ Le Funk
  • Niet online
@^: np.
Net Episode 1 uitgespeeld. Heerlijk :)

~

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-06 20:29
MrJayMan schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:01:@^: np.Net Episode 1 uitgespeeld. Heerlijk :)
Vond ik ook :) Maar waarom vond je het heerlijk? Welke stukken vond je goed/slecht/spannend/saai?

Ik ben hem net aan het spelen. Vind hem erg goed (Ep. 1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mijn GOTY DVD zit ook Lost Coast.

Is dit een HL2 expansie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-06 16:15

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 9449 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 01:42:
Bij mijn GOTY DVD zit ook Lost Coast.

Is dit een HL2 expansie?
Het is een tech-demo van de Source-engine. Iedereen die Half-Life 2 gekocht heeft krijgt Lost Coast gratis.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
Gody schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:07:
[...]
Vond ik ook :) Maar waarom vond je het heerlijk? Welke stukken vond je goed/slecht/spannend/saai?
Ik vind het niveau van detaillering goed en de uitgebreide physics maken het levendig. Veel actie is wel script getriggerd maar het komt niet statisch op mij over.
Hoewel Ep_1 maar over 1 ding gaat en dat het maken dat je weg komt uit City17, vond ik de reis geen moment saai worden.
De kleine dingetjes maken het koel, bijv.: als het stikdonker is en je schijnt met je zaklamp in het gezicht van Alyx, dan houdt ze d'r hand voor haar ogen en zegt er wat van. Of als je zaklamp weer eens leeg loopt, baalt Alyx ervan en begin te klagen over de batterijduur.
Detaillering dus ;)

Vroegah had ik ditzelfde gevoel als een foe riep 'mein leben!' ;) tijden veranderen/verbeteren...

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 14:50

chromeeh

the Gnome

MrJayMan schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:01:
[...]

Ik vind het niveau van detaillering goed en de uitgebreide physics maken het levendig. Veel actie is wel script getriggerd maar het komt niet statisch op mij over.
Hoewel Ep_1 maar over 1 ding gaat en dat het maken dat je weg komt uit City17, vond ik de reis geen moment saai worden.
De kleine dingetjes maken het koel, bijv.: als het stikdonker is en je schijnt met je zaklamp in het gezicht van Alyx, dan houdt ze d'r hand voor haar ogen en zegt er wat van. Of als je zaklamp weer eens leeg loopt, baalt Alyx ervan en begin te klagen over de batterijduur.
Detaillering dus ;)

Vroegah had ik ditzelfde gevoel als een foe riep 'mein leben!' ;) tijden veranderen/verbeteren...
EP1 is inderdaad script technisch erg statisch, maar mede omdat je constant met Alyx 'bezig' bent (samen werken ;)) valt dat niet op :)
En tja eye candy heeft EP1 absoluut en de physics zijn ook erg verbeterd ten opzichte van HL2.
Nu nog maar wachten op EP2 (En TF2 :9 :9 )

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27434 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:42:
Voor degene die het leuk vinden. Hier zijn wat speeddemo's van Halflife2... Uitgespeeld in 01:36:57u

Erg interessant gebruik van bugs in maps om zo maar te zeggen. En dan bedoel ik niet de Ant Lions.

Enjoy.
http://speeddemosarchive.com/demo.pl?HalfLife2_13657
Bedankt nog voor de link. Echt een geniale site overigens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een heel specifieke vraag. In het filmpje op:

http://speeddemosarchive.com/demo.pl?HalfLife_4545

(kies zelf een kwaliteit) loopt Gordon op min:sec 24:59 en 25:01 door een tripmine heen. Hier ben ik destijds zelf vast komen te zitten doordat ik nergens geen ammo meer voor had.

Hoe kan het dat er niets met de health gebeurt?

• BaRF
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

heb gisteren episode 1 gekocht bij de MM (middelburg) voor 14,95 en ze hadden hl2 ook voor iets van 25,- liggen voor degenen die hem nog willen :)

aaah wat is het vet, kan niet wachte op ep2 :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Dat is dan toch apart want in R'dam hadden ze HL2 niet meer en EP1 kostte daar 19,- (afgelopen donderdag).

Maar goede koop hoor. Ik wacht nog even tot EP1 9,95 kost en dan koop ik hem ook (speel hem nu al wel ;))

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 9449 op 23-09-2006 12:53 ]

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Owww YEA

Nadat ik HL2 ooit ergens illegaal van een lan heb gehad (vlak na de launch... lang geleden dus) (speelbaar via een rare manier), deze het na een format niet meer deed en daarom dus veel frustratie bij mij wist po te brengen......

Heb ik hem gekocht!!
Hoi hoi hoi! Ik was ergens in die stad gebleven waar ik op de achtergrond de fast zombies zag rennen en de shotty kreeg..
Zeggen jullie:
Owww das niet ver, opnieuw beginnen (zeker omdat ik het (zeker) meer dan een jaar niet heb gedaan)
Of zal ik verder gaanw aar ik gebleven ben (heb de savegames nm nog wel)

Ow, het is btw de Goty versie, als ik het goed heb zit hier Counterstike bij...
Maar counterstrike is toch een gratis mod? dus ik snap het niet helemaal..

En dan heb ik nog 1 vraag: ik heb komende tijd weinig tijd om te spelen en ik wil dat mn vriendin hem ook probeert.
Kan ik hem dan eerst bij haar installeren en dan bij mij? zonder dat ik gezeik krijg met steam?

edit:
ik heb hem op bol.com gekocht voor 25euro, samen met de HELE box "hitchhickers guide to the galaxy (5 boeken, engels) voor 7!!!!! euro)

[ Voor 7% gewijzigd door ixl85 op 23-09-2006 17:30 ]

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Topicstarter
Gewoon opnieuw beginnen, en dan niet door de levels crossen maar ook het verhaal goed in je opnemen. ;)

Je kunt wel Steam op twee of meerdere plaatsen gebruiken, maar niet tegelijk. Of je moet de ene PC van het internet afsluiten, zodat Steam in off-line mode werkt. Dan werkt het denk ik wel.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

• ixl85
Mhh i see... Ik vind het maar een rare uitvinging dat steam :D
Ik heb wel weer zin in die rare sfeer van die guards/rare beesten en warpmachines...

Maar wat is die episode1 (oid) nou precies? is het een soort vervolg? Ik neem aan dat ie voor 17.50 minder lang duurt dan HL2

Anoniem: 148409

duurt idd minder lang dan hl2

Ik haat die gunships.

Zit nu in een stuk (nova prospect) waarbij er volgens mij 3 door de lucht vliegen. En ze zijn nauwelijks te raken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Makkelijk neerhalen van gunships:

spoiler:
Ik vind het eigenlijk een van de eenvoudigste vijanden in Half-Life 2. Gewoon om een hoekje gaan staan, vlakbij zo'n kist met een eindeloze voorraad rockets. Ergens waar dat schip je niet kan raken. Die rocket de lucht en schieten, en zodra 'ie de lucht in is tevoorschijn komen, zodat je goed kunt richten op dat gunship. Omdat die rocket de lucht al in is, schiet het gunship daar op ipv op jou. Beetje rondjes draaien met die rocket door de lucht, zodat 'ie niet neergeschoten wordt, en voila. Paar keer herhalen en he's a goner. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:29

defiant

Moderator General Chat
Ik heb episode one uitgespeeld, ik moet zeggen dat ik positief verrast ben, men heeft veel geleerd van de zwakke punten van HL2. Met name de verhaaldichtheid is goed, bij HL2 had je vaak het idee dat je na een verhaal moment alleen bezig was met van A naar B te komen, en dat duurde vaak ook te lang.

Wat me verder opvalt is dat men heeft (althans zo lijkt het?) afgeweken van het einde van HL2, alsof het verhaal van g-man aan het einde van HL2 niet voorkomt.

Persoonlijk vond ik de commentary een leuke aanvulling, het geeft goed weer hoe de developers over een spel denken.

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

Defiant schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 23:45:
Ik heb episode one uitgespeeld, ik moet zeggen dat ik positief verrast ben, men heeft veel geleerd van de zwakke punten van HL2. Met name de verhaaldichtheid is goed, bij HL2 had je vaak het idee dat je na een verhaal moment alleen bezig was met van A naar B te komen, en dat duurde vaak ook te lang.

Wat me verder opvalt is dat men heeft (althans zo lijkt het?) afgeweken van het einde van HL2, alsof het verhaal van g-man aan het einde van HL2 niet voorkomt.

Persoonlijk vond ik de commentary een leuke aanvulling, het geeft goed weer hoe de developers over een spel denken.
Dat lijkt alleen maar zo :)

spoiler:
Die vortigaunts helpen aan het begin van Episode 1 Alex eerst weg van die explosie, daarna gaan ze Gordon halen door hem weg te halen bij die G-man. Dat zie je ook omdat ze hem met een soort krachtvelden tegenhouden. En daarna dumpen die Vortigaunts ze lekker vrolijk onder een hoop puin :P

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

ixl85 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 20:27:
Maar wat is die episode1 (oid) nou precies? is het een soort vervolg? Ik neem aan dat ie voor 17.50 minder lang duurt dan HL2
Kort door de bocht, enigszins sarcastische uitleg is:

1. Half Life
2. Half Life 2

en dan logischerwijs half life 3. Oh wacht.. oh boy ik krijg een geweldig marketing cash cow idee! Wat als we deel 3 nou eens in 3 delen hakken. Dan kunnen we 3x een half life verkopen aan de valve fanboyz! Mhuhahaha. Dat in combinatie met dat je eerder releases kan vrijgeven (ipv 8 jaar wachten ofzo) maakte dat:

3. Half Life 2: Episode 1
4. Half Life 2: Episode 2 (coming soon)
5. Half Life 2: Episode 3 (?)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06 22:25
Wist nooit zoveel af van pc spellen omdat ik alleen maar games speelde op me xbox.

Gister dit spel gekocht, echt heel gaaf. Word er elke keer dik zenuwachtig van :P.
Mooi verhaal en mooie graphics

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175397

Waarom is het nou niet.

half-life 1

half-life 2

half-life 3: episode 1
half-life 3: episode 2
half-life 3: episode 3

Want als je zegt Half-Life 2: episode 1 dan lijkt het alsof het deel 1 is van deel 2. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Jazzper schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 09:47:
[...]

Kort door de bocht, enigszins sarcastische uitleg is:

1. Half Life
2. Half Life 2

en dan logischerwijs half life 3. Oh wacht.. oh boy ik krijg een geweldig marketing cash cow idee! Wat als we deel 3 nou eens in 3 delen hakken. Dan kunnen we 3x een half life verkopen aan de valve fanboyz! Mhuhahaha. Dat in combinatie met dat je eerder releases kan vrijgeven (ipv 8 jaar wachten ofzo) maakte dat:

3. Half Life 2: Episode 1
4. Half Life 2: Episode 2 (coming soon)
5. Half Life 2: Episode 3 (?)
Ze zijn ze allemaal 15/20 euro per chapter, zodat je totaal evenduur (55/60 euro) uit komt.
Dus hetzelfde als 1 losse release. Alleen maar voordeel voor ons hoor.

[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 04-10-2006 18:55 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125106

Collaborator schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 18:47:
[...]

En samen zijn ze allemaal 15/20 euro per chapter zodat je totaal evenduur uit komt als dat je hem in 1 keer uit zou geven. Alleen maar voordeel voor ons hoor.
Idd, ik heb ook liever op tijd & stond een stuk van het spel, dan dat je weer jaren lang zou moeten wachten.
Zo heb je er ook extra lang plezier van :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
en per episode misschien extra eyecandy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

HyperTrophy schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 19:25:
en per episode misschien extra eyecandy :)
Dat zeker :) Ze weten de engine toch nog redelijk mee te laten gaan. Al hoop ik wel dat de helft van het team ondertussen hard aan het doorwerken is aan een nieuwe engine, en ze daar niet pas aan beginnen als Ep.3 af is..

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-06 13:54

job

Anoniem: 175397 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 18:46:
Waarom is het nou niet.

half-life 1

half-life 2

half-life 3: episode 1
half-life 3: episode 2
half-life 3: episode 3

Want als je zegt Half-Life 2: episode 1 dan lijkt het alsof het deel 1 is van deel 2. 8)7
Omdat het geen nieuw spel is.
Het is nog steeds dezelfde engine (geupgrade met HDR) als half-life 2.
Half-life 3 zal wel uitkomen als de nieuwe engine af is... en dag gaat nog heeel lang duren :P
(Als half-life 3 ooit gemaakt gaat worden.)

[ Voor 3% gewijzigd door job op 04-10-2006 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

De Source-engine is modulair gebouwd. Zo konden ze dus makkelijk een module toevoegen (HDR), en konden ze voor Episode 2 het hele dynamic shadows systeem vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Hoe staat het eigenlijk met dat spel Portal, komt dat al uit? schaamteloos zeg ik dit, zonder zelf te researchen.

Maar misschien komt Halflife episode "n" wel met eenzelfde gimmick :) een Zen Portal :) realtime, anyplace, anytime, anywhere. :)

Zou je uiteindelijk nog op de vlucht moeten voor de G-man? op de manier als in de eerste levels van Fear! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Laatst online: 01:38
Portal (en Team Fortress 2) komt samen met Half-Life 2: Episode Two. Dus eerste kwartaal 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-06 16:15

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

HyperTrophy schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 20:35:
Hoe staat het eigenlijk met dat spel Portal, komt dat al uit? schaamteloos zeg ik dit, zonder zelf te researchen.
Antwoord is in dit topic te vinden. :X

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Net uitgespeeld. Keivet spel, alhoewel ik het pas vanaf het midden (highway 17) echt interessant en spannend vind. Van die headcrabs en fast zombies moet ik het niet echt hebben, die hebben me enkele keren danig doen verschieten >:)
Je kan natuurlijk wel stellen dat elk hoodstuk steeds weer opnieuw een kwestie is om van A naar B te geraken, maar ik vind het toch wel bijzonder afwisselend en verrassend kwa wapens, vijanden, landschappen en valstrikken. Hoeveel jaren development zijn daar wel niet ingegaan?? _/-\o_ Die robothond vind ik wel superknap en -grappig gedaan :D De moeilijkheidsgraad had misschien wel wat hoger mogen liggen; de health packs en bevoorradingen liggen wel erg dicht gezaaid en 'het juiste pad' vinden, vergt nu ook niet bijzonder veel nadenken.
En dan beweert men dat EP1 nog veel beter is, die ga ik dus zo vlug mogelijk halen :9~

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Wie speelt er allemaal nog meer actief HL2:Deathmatch? Dus geen CS of TF, nee echt de originele Half-Life2 setting. Mijn favo map is DM-Killbox (final). Zeer simpele doch toffe map, het is 1 grote kubus. Met een stuk of 16 man in de server heb je toch al een best veel chaos, overal raketten, granaten, vliegend puin met de gravity gun.. bevalt mij wel! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

170074 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:59:
Wie speelt er allemaal nog meer actief HL2:Deathmatch? Dus geen CS of TF, nee echt de originele Half-Life2 setting. Mijn favo map is DM-Killbox (final). Zeer simpele doch toffe map, het is 1 grote kubus. Met een stuk of 16 man in de server heb je toch al een best veel chaos, overal raketten, granaten, vliegend puin met de gravity gun.. bevalt mij wel! 8)
* Jejking meldt zich

Ik zit er de laatste maanden niet vaak meer op maar zit er aan te denken om binnenkort weer eens langzaam te beginnen. Vlak voordat ik m'n killingspree beëindigde in HL2DM kreeg ik nog een uitnodiging van een of andere Duitse clan, daarnaast won ik in DM-modus iets van 70-80% van de potjes, dat zegt wel wat geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 23:24

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

de trailers van EP2 zien er erg goed uit :9~

hier kun je alle 5 trailers vinden die er nu zijn

kweet niet hoelang het nog duurt maar van mij mag EP2 wel uitkomen 8)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Mu-mu-mu-mu-Multicore in the Source Engine! :)

En dan nog het meest interessante stukje uit het artikel:
Half-Life 2: Episode Two will be out at the beginning of next year. Expect the multi-threading update to the Source engine to hit before that. We will be looking further at the Source multi-threading benchmarks over the coming weeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Quad is dus de toekomst. :) Dual-core is een gimmick naar mijn mening.

"Quad-core will change every aspect of PC gaming. It will change how we create our games, how we provision our service, and how we design our games. The scalability we've seen in graphics over the last few years will now extend to physics, AI, animation, and all the systems which are critical to moving beyond the era of pretty but dumb games." -- Gabe Newell, Valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ja en omdat Gabe Newell het zegt is het waar! Het gaat nog wel lang duren voor Quad core nuttig wordt en geen gimmick meer is, tegen de tijd dat Dual core echt de standaard is komt Quad Core eraan.

Om maar on topic te blijven, Half life 2 was aardig. Leuk spelletje, zag er goed uit en het einde was compleet peop. Dat verpeste het toch een beetje voor me.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
D. Ninjai schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 13:34:
Quad is dus de toekomst. :) Dual-core is een gimmick naar mijn mening.
Een gimmick? Ik zie het eerder als een stap van een evolutie. Nu moeten devs nog afwegen of ze hun game/app geschikt maken voor meerdere cores (of dat er nu 2, 4, 8, of meer zijn), maar zodra je software eenmaal thread-safe is lijkt het me daarna weinig uitmaken hoeveel cores er zijn (zie ook '1000 loops over N processoren' in het Bit-tech artikel). Aangezien de kloksnelheden redelijk aan het plafond lijken te zitten tussen de 3 en 3,5 GHz zal meer cores toevoegen denk ik voorlopig de toekomst zijn, tot dat quantumcomputers hun intrede doen :P. Kortom, dualcore, quadcore, octacore -> manycore is de toekomst ;)

Postius: dat heet een cliffhanger ;) Episode 1 pikt het verhaal verder op en eindigt op een soortgelijke manier om je lekker te maken voor Episode 2.

[ Voor 8% gewijzigd door Rafe op 04-11-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195824

Quadcore kan toch ook al? 2 maal 1 dual core processor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Postius schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 13:45:
Ja en omdat Gabe Newell het zegt is het waar!
Tuurlijk niet man.

Er wordt meer gericht op quadcore zoals onder andere Alan Wake en nu Half-Life 2 (of met andere woorden, het is veel meer future proof) dan op dual core, zo krijg ik het gevoel dat dual core gewoon een gimmick is nu het zo vreselijk snel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06 10:13

Huig

Merino Fanatic

Ik ben nu HL 2 weer aan het installeren, maar hij gaat nu via steam al die program files downloaden,
terwijl ik gewoon de dvd heb. Hoe krijg ik het voor elkaar dat 'ie gewoon vanaf de dvd installeert?
Of moet HL2 eerst geupdate worden via steam voordat ik het kan spelen :?
Ik wil niet 4 uur wachten! :p

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wellicht een revolutionair idee... maar de CD erin stoppen en op setup klikken (als dat al nodig is) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Mag ik hier wellicht pochen met mijn HL2 DM scores? Wie daagt mij uit? :P

Killbox only 8)

Afbeeldingslocatie: http://upload.fkees.net/img/1170/tn/dmkillbox911nova0001.jpg
-
Afbeeldingslocatie: http://upload.fkees.net/img/1171/tn/dmkillboxbstsgkv3.jpg
-
Afbeeldingslocatie: http://upload.fkees.net/img/1172/tn/dmkillboxfinal0008.jpg
-
Afbeeldingslocatie: http://upload.fkees.net/img/1173/tn/dmkillboxfinal0012.jpg
-
Afbeeldingslocatie: http://upload.fkees.net/img/1174/tn/dmkillboxfinal.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

170074 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 23:34:
Mag ik hier wellicht pochen met mijn HL2 DM scores? Wie daagt mij uit? :P

Killbox only 8)

[afbeelding]
-
[afbeelding]
-
[afbeelding]
-
[afbeelding]
-
[afbeelding]
De meeste gasten op plaats 1 die ik tegen ben gekomen hebben een kill/death-ratio van 2:1, 3:1 of nog erger, en eigenlijk waren dat er vrij weinig omdat ik zelf ook bij deze groep hoor dus.......... je mag zelf concluderen hoe competitief je bent :P

* Jejking gooit de handschoen voor Ferdius zijn neus op tafel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Jejking schreef op woensdag 08 november 2006 @ 23:38:
[...]

De meeste gasten op plaats 1 die ik tegen ben gekomen hebben een kill/death-ratio van 2:1, 3:1 of nog erger, en eigenlijk waren dat er vrij weinig omdat ik zelf ook bij deze groep hoor dus.......... je mag zelf concluderen hoe competitief je bent :P

* Jejking gooit de handschoen voor Ferdius zijn neus op tafel ;)
Die laatste screenshot heb ik een ratio van 2,33:1 :+

Ik moet er wel bijzeggen dat ik dit 1 keer per week speel ofzo, en soms maanden niet. Anyway, ik heb je toegevoegd aan de "Friends" list.

[ Voor 4% gewijzigd door 170074 op 08-11-2006 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165097

HL2:Episode 2, Portal en TF2 uitgesteld naar zomer 2007:

http://www.computerandvid...le.php?id=148950&skip=yes

:r |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik vraag het toch want ik kan er niets over vinden op google , tenminste geen oplossing

Ik heb Episode One net uitgespeeld, maar elke keer nadat de credits zijn afgelopen, crashed het spel. Het scherm wordt zwart maar ik hoor nog wel geluid. Iemand een oplossing hiervoor?
Ik heb al gezocht op de fora van Valve en Half life2 maar niemand die je daar verder helpt.
Ben trouwens niet de enige met dit probleem. Er zijn meer mensen met hetzelfde probleem maar dan soms op andere momenten in het Level Exit 17.

Ik snap er niets van, heb echt nog geen enkele crash gehad, het hele spel speelt perfect op 6xFSAA / 16xAF + HDR, maar nu net na de end credits bij het einde moet 'ie crashen.

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Demon_Eyez schreef op zondag 12 november 2006 @ 15:19:
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik vraag het toch want ik kan er niets over vinden op google , tenminste geen oplossing

Ik heb Episode One net uitgespeeld, maar elke keer nadat de credits zijn afgelopen, crashed het spel. Het scherm wordt zwart maar ik hoor nog wel geluid. Iemand een oplossing hiervoor?
Ik heb al gezocht op de fora van Valve en Half life2 maar niemand die je daar verder helpt.
Ben trouwens niet de enige met dit probleem. Er zijn meer mensen met hetzelfde probleem maar dan soms op andere momenten in het Level Exit 17.

Ik snap er niets van, heb echt nog geen enkele crash gehad, het hele spel speelt perfect op 6xFSAA / 16xAF + HDR, maar nu net na de end credits bij het einde moet 'ie crashen.
Ligt waarschijnlijk aan het filmpje wat zich dan af moet gaan spelen, toevallig Windows Media Player 11 geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
Nee,ik draai Windows Media Player 10. Maar filmpje? Alle cut scenes zijn toch real-time,dus met ingame graphics.

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Demon_Eyez schreef op zondag 12 november 2006 @ 20:41:
Nee,ik draai Windows Media Player 10. Maar filmpje? Alle cut scenes zijn toch real-time,dus met ingame graphics.
Wanneer je het spel hebt uitgespeeld komt er na de credits een .wmv filmpje die een trailer van Episode Two draait die je overigens ergens in je Steam map kan vinden maar ik zag ook alleen een zwart scherm en gebeurde er verder niks. Ik weet niet hoe je het oplost maar ben eruit gegaan via de proces uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-06 13:54

job

Het Filmpje waar op gedoeld wordt is een trailer voor episode 2.
Je kan deze ook bekijken via steam (my media > browse) of in half-life 2 episode 1 zelf.

De trailer is helaas geen ingame graphic.
De crash zal dan veroorzaakt worden door een ontbrekende codec, of een foutieve codec.
edit: filmpje is een windows media video 9 bestand. Het is HD content. Met een recente mediaplayer zou het gewoon moeten werken.

[ Voor 44% gewijzigd door job op 12-11-2006 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
Thanx voor alle duidelijke uitleg guys! :) Dan ga ik dat filmpje nog even zoeken. Zal dan wel komen doordat er iets niet helemaal jofel staat met FDD Show.
Wat betreft het filmpje zelf, is dat die trailer waar Alex aan een buis hangt en naar beneden dondert? Want dan heb ik hem al gezien op YouTube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Laatst online: 19-06 23:12
Episode 2 is mogelijk vertraagd.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-06 15:40

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Dan vraag je je af waarom ze nog zoveel nieuwe technische dingen erin willen bakken (laat ze eerst eens die sound bug in hun engine fixen) ipv 'gewoon' wat kleine verbetering en verder gewoon de levels designen.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Laatst online: 19-06 23:12
lol en ik had nog wel gezocht. Natuurlijk weer niet op uitgesteld als key ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Stond me vaag iets bij dat ik iets had gepost over Multicore in Source Engine and thereafter, toch nog een keer maar:

TechReport over Multicore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133137

Misschien domme vraag, maar als ik 1 van de EP2 trailers probeer af te spelen, zijn de kleuren helemaal verneukt (groen, roze en die dingen). Is dat omdat ik een codec mankeer of scheelt er iets anders?

Bij bepaalde andere movies op het internet heb ik dat probleem ook

Wie weet raad?

Bl@ck Knight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
no greetings onder je txt black knight ;)

Mar dat zou idd aan je codes kunnen liggen.
Install FFDshow
Clean free codes zonder rommel!
http://www.free-codecs.com/FFDShow_download.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met name gameplay movie 5 is erg cool...

Gaat Valve ook nog wat doen met multi-core / DX10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Topicstarter
Anoniem: 9449 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 00:15:
Met name gameplay movie 5 is erg cool...

Gaat Valve ook nog wat doen met multi-core / DX10?
Een paar posts terug is een review te lezen over multi-core optimalisaties. (Post van Jejking)

Het is best mogelijk dat Valve een aantal DX10 foefjes gaat toepassen in Episode 3, net zoals ze HDR geïmplementeerd hebben in Episode 1 en bijvoorbeeld betere schaduwen in Episode 2. Episode 3 is nog ver weg, dus de tijd is er. Dat is ook het mooie van de Source engine, hij kan zo nu en dan ge-upgrade worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:05

Spotmatic

Ken sent me

Ongetwijfeld zal dit al eens ontdekt zijn, maar ik vond het toch frappant (en ik kon er geen verwijzing naar vinden):

Afbeeldingslocatie: http://img525.imageshack.us/img525/830/d2prison070001jg1.jpg

Overal in HL2 liggen er natuurlijk kratten en dozen. Maar deze, met Koningin Beatrix postzegels en een KPN verzendbewijs? :D Werkte er soms een Nederlander aan het spel?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Topicstarter
Hehe, ja klopt. Ik had er al eens een topic over geopend. :D

(je hebt wel HK-access nodig)
PTT pakketje in HL²?

[ Voor 17% gewijzigd door PD2JK op 21-11-2006 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:14
Anoniem: 133137 schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:55:
Misschien domme vraag, maar als ik 1 van de EP2 trailers probeer af te spelen, zijn de kleuren helemaal verneukt (groen, roze en die dingen). Is dat omdat ik een codec mankeer of scheelt er iets anders?

Bij bepaalde andere movies op het internet heb ik dat probleem ook

Wie weet raad?

Bl@ck Knight
Je moet minimaal Mediaplyer 10 hebben. Dit is iig zo bij Ati kaarten waar wmv versnelling aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16195

*schop*

Is er al meer bekend over de Black Mesa Source mod? Zijn er nog insiders hier die een idee hebben hoeveel jaar ;) we nog moeten wachten tot hij er eindelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Anoniem: 16195 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:04:
*schop*

Is er al meer bekend over de Black Mesa Source mod? Zijn er nog insiders hier die een idee hebben hoeveel jaar ;) we nog moeten wachten tot hij er eindelijk is?
Nope. Er zijn wel een paar nieuwe screenshots bij gekomen op de site maar er is geen datum bijgekomen. Het ziet er iig veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Anoniem: 16195 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:04:
*schop*

Ze hebben laatst een zooi nieuwe media gereleased. De datum is gewoon when it's done.

http://www.blackmesasource.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 20-05 15:08
Spotmatic schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 22:34:
Ongetwijfeld zal dit al eens ontdekt zijn, maar ik vond het toch frappant (en ik kon er geen verwijzing naar vinden):

[afbeelding]

Overal in HL2 liggen er natuurlijk kratten en dozen. Maar deze, met Koningin Beatrix postzegels en een KPN verzendbewijs? :D Werkte er soms een Nederlander aan het spel?
Ik heb 4 keer gekeken maar nog zie ik het er niet in. En jij ziet het tijdens een rondje gamen als je toevallig langsloopt. :?

ben ik kippig of heb jij meer fantasy dan ik (wat al knap is :-) )

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06 01:10

Jimbolino

troep.com

klein kickje,

bij de FRS hebben ze "Half-life 2 holiday collection" (incl episode1) voor 29.99
http://www.freerecordshop...productid=1186224&navid=4
Jammer dat er geen CSS bij zit, kun je die eigenlijk los kopen?

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171349

Jimbolino schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:19:
klein kickje,

bij de FRS hebben ze "Half-life 2 holiday collection" (incl episode1) voor 29.99
http://www.freerecordshop...productid=1186224&navid=4
Jammer dat er geen CSS bij zit, kun je die eigenlijk los kopen?
Ja dat kan sowieso in de winkel , geloof 30 euro CSS (daarbij in Day of Defeat source en HL2 deatmatch dacht ik), en ook bij Freerecordshop te koop , maar misschien kan je wel via steam voor een schappelijker prijsje alleen CSS downloaden , dat weet ik niet precies .

Heb dezelfde edition ook pas gekocht en toch wel onder de indruk van deze singleplayer.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 13-12-2006 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Laatst online: 19:57

Rubman

Retarded or just overjoyed!

hoe krijg je een console als je een mod aan het spelen bent, ik start de mod gewoon op via steam, maar krijg het niet voor elkaar om de console tevoorschijn te toveren.
bij de gewone Half-Life 2 die ik via steam aanroep lukt het prima.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je HL2 hebt gestart kan je ergens in de opties bij advanced 'enable console' aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Anoniem: 165097 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 22:57:
Als je HL2 hebt gestart kan je ergens in de opties bij advanced 'enable console' aanvinken.
Idd, bij de keyboard (controls) opties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is weer media gereleased bij Black Mesa Source.

http://www.blackmesasource.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

in de ts staat: Episode Two eind 2006
is die inmiddels al uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-06 20:52

Copyman

Dode muis

koekoek2003nl schreef op maandag 05 februari 2007 @ 01:23:
in de ts staat: Episode Two eind 2006
is die inmiddels al uit?
Als je even iets naar boven had scrollt, was je die post tegen gekomen. ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HL2 ep2 WEER uitgesteld naar herfst 2007. |:(

http://www.neowin.net/index.php?act=view&id=37934

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Kan het alleen maar beter worden! En kan ik sparen voor een PC upgrade O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Vermoed dat het uitstel niet zoveel te maken heeft met de game voor de pc zelf, maar met de releases voor de consoles PS3 en de XB360. Mocht dat het geval zijn, dan vind ik dat lichtelijk ondermijnen van de PC(-gamers).
Initially announced for a release this month, Half Life 2: Episode 2 has slipped and now will release for PC, PS3 and XBox 360 this fall.

Electronic Arts and Valve also announced the naming and product configurations The Black Box and The Orange Box.

The Black Box will ship for the PC, and includes Half-Life 2: Episode Two, Portal and Team Fortress 2. The Orange Box will ship for the PC, PS3 and Xbox 360 and includes all the content of The Black Box, plus the original Half-Life 2 and Half-Life 2: Episode One.

Innovative games included in The Black Box and The Orange Box include:

- Half-Life 2: Episode Two -- the second installment in Valve's episodic trilogy advances the award-winning story, leading the player to new locations outside of City 17.
- Portal -- a pioneering type of single player action game that rewrites the rules for how players approach and manipulate their environment; much like how Half-Life 2's Gravity Gun reinvented the way gamers interact with objects in the game.
- Team Fortress 2 -- an all-new version of the legendary title that spawned team based multiplayer action games. The game's daring new art style features the most advanced graphics of any Source-based game released to date.

In less than 18 months, we've shipped 10 new products to retail outlets with EA Partners, said Gabe Newell, co-founder of Valve. The Black Box and The Orange Box represent a new approach to publishing multiple products, on multiple platforms and we know through our experience that no organization in the industry is better equipped to successfully launch new product types on multiple platforms than EA Partners.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Xadeon schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 22:42:
Vermoed dat het uitstel niet zoveel te maken heeft met de game voor de pc zelf, maar met de releases voor de consoles PS3 en de XB360. Mocht dat het geval zijn, dan vind ik dat lichtelijk ondermijnen van de PC(-gamers).

[...]
Als dat waar zou zijn, zou het erg raar zijn. Waarschijnlijk komt dat door een of ander deal dat alles perse op dezelfde datum gereleased moet worden... Nouja.. Ze hebben tenminste tijd dan om aan Episode Three te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xadeon schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 22:42:

[...]
Precies, hier worden de PC gamers idd ondermijnd, want HL is altijd in eerste instantie een PC game geweest. De PC versie zou niet onder de console versies moeten lijden, dat zijn puur extra's.

Ik vermoed ook heel sterk dat het daarmee te maken heeft, want een tijdje geleden heeft Valve aangegeven de PS3 een verschrikkelijk platform te vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 165097 op 10-02-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130514

Voor degenen die het nog niet weten, Dystopia v1 is sind afgelopen nacht uit.
Hij is hier te vinden: www.dystopia-game.com

Iedereen die hem nog niet geprobeerd heeft, of alleen de beta heeft gespeeld:
Probeer hem zeker even uit, het is echt een heel vet spel geworden, speelt heel erg lekker (stukken beter/meer polished als de beta).
De opzet van het spel is gewoon heel erg goed en het ziet er ook nog eens erg mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Anoniem: 130514 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 18:53:
Voor degenen die het nog niet weten, Dystopia v1 is sind afgelopen nacht uit.
Hij is hier te vinden: www.dystopia-game.com

Iedereen die hem nog niet geprobeerd heeft, of alleen de beta heeft gespeeld:
Probeer hem zeker even uit, het is echt een heel vet spel geworden, speelt heel erg lekker (stukken beter/meer polished als de beta).
De opzet van het spel is gewoon heel erg goed en het ziet er ook nog eens erg mooi uit.
Ik ben hem aan het downloaden. Ik heb de beta een paar keer gespeeld. Ik vond het toen nog wat stroefjes spelen. Misschien is het nu beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 30-06 16:53

Valkyre

Kitesurf FTW!

eigenlijk nooit dit topic gezien, maar wel de hele HL reeks gespeeld, het grootste nadeel van HL2 vindt ik eigenlijk dat het veel te makkelijk is en te snel weer over.
toen hl2 uitkwam (op een dinsdag.) had ik woensdag hem al uitgespeeld. (speel op hard).
ik vindt het er persoonlijk op lijken dat ze de game moeilijker willen maken, door er voor te zorgen dat je minder ammo kan dragen, in HL1 kon je nog 125 shotgun shells mee nemen nu maar iets van 30. goed ik snap dat het realistischer is om minder kogels mee te geven, maar laat dan niet je HEV suit je Gun reloaden wanneer hij leeg is.
Schiet een paar kogels uit een random gun, switch van wapen schiet hier een paar keer uit, en dan weer gun 1, en die is weer bijgeladen. daar irriteer ik mij zo aan. (vindt het gewoon jammer, het is echt gemaakt zodat iedere idioot HL2 kan uitspelen)

Ook jammer dat veel monsters er uit gehaald zijn.

toevallig een tijdje geleden weer begonnen op mijn laptop met Hl2 en moest toen aan al die andere monsters denken

*die croc-achtig die dat zuur spuugt
*groot monster dat in 1 arm van die vliegjes schiet
*die ninja poppetjes
* Die grootte haai achtigen
* de vortigans, nou ja logische dat die niet meer TEGEN ons zijn. (opzich wel jammer, waren best leuk)
* in XEN nog die 4 potige spin.
* denk dat ik nog wel iets vergeten ben, maar vooral die 2 eerste monster vindt ik erg jammer dat ze er niet meer zijn.

De inspiratie lijkt een beetje op in HL2 lijkt mij, het zijn allemaal zombies (behalve de antlions) dat ooit mensen zijn geweest.
*Basic zombie, makklijk uit te schakelen
*de *ravenholm*zombie rent best wel snel, maar is ook zo dood
* de zombie met vier 4 van die toxic crabs, beweegt langzaam en die toxic crabs doen nauwelijks schade, zijn ook zo dood.
*later nog de Combine Zombie, die zijn opzich wel leuk, vooral die Grenade als je ze te lang laat leven.

* heb je de antlions nog
* moeder antlion
* en volgens mij was dat het wel zon beetje

HL1 weet ik nog dat ik meerdere weken over heb gedaan toen ik hem voor het eerste speelde, (was natuurlijk ook veel jonger, en minder game ervaring)
dat begin met dat treintje, ik zat echt zo van WOW vet, en je gaat dan de TEST chamber in, de hell breek los. toen dacht ik:**** heb iets verkeerds gedaan, en begon weer overnieuw :P

begrijp me niet verkeerd ik vind het HL genre echt geweldig, en zal ook zodra EP2 beschikbaar komt deze downloaden (legit). en spelen. maar het mooie van HL was juist altijd een super verhaal/sfeer. en lange gameplay.

[ Voor 13% gewijzigd door Valkyre op 27-02-2007 16:01 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Tjah zo'n beetje elke game kun je in een dag uitspelen. Zo lang je niks beters te doen hebt. Verder vond ik HL2 cool genoeg, het verhaal was vermakelijk, de graphics zijn top. Ik heb ook nog genoten van het muziek wat er zo nu en dan in voor kwam en uiteraard D.O.G. 8) Voor mij is HL2 echt 1 van de allergaafste FPS-games die ik ken.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Half-Life 2 vergeleken met Half-Life vind ik ook erg telleurstellend. Algemeen is 'ie best oké. Hij is veel te makkelijk en vrij kort maar vind het spel nog steeds erg plezant. De gravity gun blijft echt kicken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:51
Voor EP3 kan je voordelig zijn!

Ik heb bv Ep2 gepreordered ergens in Augustes en mag hem met de release voor 16 euro ophalen!

Dus zodra bestelbaar doen! Scheelt je centen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik doe het eigenlijk altijd via steam zelf, gewoon met CC. hoef je niet eens de deur uit, nog makkelijker.

die paar euro vindt ik ook niet zon probleem :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:51
Gohan-san schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:51:
ik doe het eigenlijk altijd via steam zelf, gewoon met CC. hoef je niet eens de deur uit, nog makkelijker.

die paar euro vindt ik ook niet zon probleem :)
Nou, hoorde dat ie voor 35 verkocht ging worden.. Dat scheelt dan wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

okee daar heb je opzich wel een punt. maar ja ik zie het wel.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Krijg je bij die 16e Steam versie dan ook Portal en TF2? Dat is wat vooral de prijs opdrijft bij de retail.
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.