Waarom is alles tegenwoordig altijd meteen 'sarcastisch'

Zoek eens op wat het betekend zou ik zeggen! Gezien jouw kennis gaf hij op die manier antwoord op de vraag.
Sarcasme is een bijtende spot, wat dit niet was. Het was gewoon een serieus antwoord, op jouw niveau.
Er viel niet veel te helpen met mijn 4400+ aangezien degene die hem nu gekocht heeft hem ook niet verder als 200Mhz krijgt, mits hij de vcore op 1.5+ zet maar dan word ie weer te heet. Dus als je het mij vraagt, is die cpu gewoon niet geschikt om te clocken
Dat is precies wat Terryb47 zegt; de 'betere' modellen zijn inderdaad geen overklokkers. De 'slechtere' wel, omdat die eigenlijk 'betere' zijn, die anders niet verkocht zouden worden, of het nét niet halen.
en als laatste lezen is een kunst.
Ik stel voor dat je onze dagenlange discussies van een stukje terug nog eens door neemt, daar heb ik bepaalde dingen een aantal keren moeten herhalen, en kreeg ik na de 4e keer vragen pas antwoord van je.
Het begon met antwoord te geven op een vragen die ik niet gesteld had, en geen antwoord geven op de vraag die ik wel gesteld had en mij een daarbij een dom gezicht te geven.
Als je niet weet waarom je overklokt, is het ook vrij lastig om te weten waarom het zo gaat. en mij een daarbij een dom gezicht te geven. [/quote]Dat heb je dus helemaal aan jezelf te danken. Als jij jezelf gewoon een beetje ingelezen had voordat je hier je vragen dumpte, en niet had gedaan alsof je beter wist, wat duidelijk niet het geval was, had niemand jou zo dom gezien als nu.
[quote]
Ten 2e heb ik een stuk of 10 keer uitgelegd waarom ik een 4600 heb gekocht om te clocken, en nog steeds vertel jij mij dat mensen trage cpu's kopen alsof het mij om de kick ging om van een trage een snelle cpu te maken.
Waarom begon je dan, toen jouw 4400+ maar 200MHz extra deed zo erg de zeiken? Een 4400+ noem ik nou ook niet echt bepaald een laag model.
Ten derde ik jankte niet, ik vroeg om hulp omdat cpu's VAAK meer als 200Mhz willen.
Ik moet zeggen dat je erg 'jankerig' over kwam toen jouw CPU niet sneller ging. Bovendien praat je jezelf hier tegen, want even hierboven zeg je nog dat je wél weet dat hoge modellen niet lekker klokken, en dat het jou níet om de kick ging. Dan moet je het ook niet vreemd vinden dat hij maar 200MHz extra lust.
dat vind k een mooie overclock voor iemand als mij
Waarom zeg je dat zo? Nu geef je jezelf weer een 'dom' gezicht hoor, dat doen wij niet.
Dank u.
Alsjeblieft, ook van mij dus.
weet niet wat jou probleem is, maar je begon toch echt zelf deze domme discussie
Nee, Terryb47 gaf antwoord. Jij startte vervolgens een discussie.
Als mijn post zo goed gelezen had, als dat je zelf zegt, had de reden dat ik een 4600+ heb gekocht ook gezien.
Nogmaals; ook die 4400+ was geen laag model.
En als de goedkopere chips dat niet doen, zit je dus met een slome goedkope cpu, iets wat ik me niet kan veroorloven.
Je kunt het je niet veroorloven om een langzame CPU te hebben

Beetje vreemd lijkt me.
Genoeg gesproken, als het nu nog niet duidelijk is heb je pech

Da's denk ik wederzijds. En ja, ook met de hulp als het 'weer niet lukt'. Jij zult jezelf toch altijd beter vinden.
Ga niet meer woorden vuil maken aan iemand als jou

Anders doe je even normaal, Terryb47 is dus iemand die wél wat van OC'en af weet.
Tabee
Ja, van 't zelfde.
Zullen we bij deze ook weer lekker over de CPU's zelf gaan praten, en niet over wat anderen deden?
[
Voor 14% gewijzigd door
TheZeroorez op 18-08-2006 17:18
]