Nog even wat anders.. ik kwam in de policy toch een hoop spel- en tikfouten tegen:
Dit forum is enkel bedoeld voor draagbare media spelers
Moet zijn: draagbare mediaspelers.
Bij het stukje over de iPod:
Ondanks (of omdat) het de bekendste MP3-spelers is
MP3-speler.
Twijfelgevallen
In een aantal producten worden verschillende functie met elkaar gecombineerd
Functies.
Als je dat niet hebt gedaan, kan het voorkomen dat je topic verplaats wordt naar het juiste forum.
Verplaatst.
Geef je beargumenteerd oordeel over het product en laat blijken of je het overweegt aan te schappen of al bezit.
Je beargumenteerde, of maak ervan: Geef een onderbouwd oordeel.
Verder zie ik niet in waarom je persé moet laten merken dat je het overweegt aan te schaffen. Dat lijkt me voor het topic irrelevant.
Als je een gerucht of speculatie wilt plaatsen, schenk er dan extra aandacht aan. Dergelijke topics zijn erg leuk, maar een goede start en bron zijn van groot belang. Als deze ontbreken, gaat het topic hoogst waarschijnlijk op slot.
Hoogstwaarschijnlijk.
Als je vragen of opmerkingen hebt over het reilen en zijlen binnen PMD
Zeilen.
Edit: Ach, waarom niet meteen de FAQ ook nog even langslopen:
Flash Deze spelers zijn de goedkoopste van de drie. Deze kleine spelertjes hebben geen bewegende onderdelen en zijn dus uitermate geschikt om tijdens lichaamsbeweging gebruikt te worden. Ze zijn namelijk volledig shock proof. Waar de opslagruimte voorheen beperkt leek, lijken er tegenwoordig geen grenzen meer te bestaan. We hebben het dan over enkele gigabytes waarbij de grootste tot 6GB beschikbaar hebben.
Dat klopt niet meer

Wel geld dat hoe kleiner de schijf, des te beter ze tegen schokken kunnen.
Geldt.
Deze beschikken vaak allemaal over de zelfde hardware en doen niet veel meer dan MP3's afspelen
Dezelfde.
Daarvoor moet je bij merken zijn die zich alleen richten op MP3-spelers (Cowon, iriver, Mpio enz.)
Mpio is al een tijdje dood, imo. Weghalen of een ander merk ervoor in de plaats brengen (Archos?) lijkt mij het beste.
Bedenk je vooral goed wat je met allen opties van het ding denkt te gaan doen en hoe vaak je dat wilt.
Alle.
Data overdacht
Koppelstreepje? Het is namelijk één woord.
Om de muziek op de spelers te krijgen moet het overgrote deel middels een USB aansluiting op een computer aangesloten worden.
Ook een koppelstreepje imo.
Het groter voordeel hiervan is dat ze (een deel van) het omgevingsgeluid blokkeren, waardoor je nog beter je de muziek kunt genieten.
Grote. "meer" ipv "beter" en "van" ipv "je"
Bij het kopen van een hoofdtelefoon moet je er vooral opletten dat de MP3-speler hem aan kan sturen.
Op letten.
Deze hebben een lage impendantie (die thermen) waardoor ze gene probleem vormen voor de speler. Grote HiFi hoofdtelefoons mogen dan wel beter geluid voortbrengen, maar hebben vaak ene te hoge impendatie om goed gebruikt te worden in combinatie met een MP3-speler.
ther·men (de ~ (mv.))
1 oude Romeinse openbare badinrichting
Kan niet goed zijn denk ik

Verder: "geen" en "een" en "impedantie".
Hoe hoger dit getal is, hoe grote het (volume) verschil tussen het signaal en de achtergrond ruis en hoe beter de uitgangskwaliteit kán zijn.
Groter, achtergrondruis. En imo moet het (volume)verschil zijn, maar ik weet niet precies hoe het zit in het geval van haakjes.
Dat laatste hangt echter ook af van het rendament van de weergevers.
Rendement.
Impendantie
Impedantie.
In Azië en de V.S. Zijn een groot aantal producten (veel) goedkoper te krijgen dan hier in Nederland/Europa. Voordat je je daar wat koop, zal je echter bij een paar dingen stil moeten staan.
"zijn" (dus zonder hoofdletter), één keer "je" weg, "koopt" en "zul".
Alles wat de naar de EU gehaald wordt, moet langs de douane
Moet weg.
Als je wat laat je toe laat sturen, moet het goedkoper zijn dan 22 euro, wil je een extra kosten hebben.
"Als je je wat toe laat sturen" en "geen"
Met uitzondering van het Verenigd Koninkrijk en afgelegen gebieden, is het stroom netwerk in heel Europa gelijk.
Stroomnetwerk.
In Azië zijn echter de stekkers al anders.
In Azië zijn de stekkers echter anders. (Vage zinconstructie)
Daar vind je vooral type A, B en G. Dit is met een eenvoudige adapter die je bij bijvoorbeeld de ANWB winkels kunt krijgen.
Wordt hier bedoelt dat de types A, B en G met een eenvoudige adapter komen? Zo niet is die zin half af lijkt me. Zo ja, dan mag het wat duidelijker vermeldt worden imo.
Goed dat was het... Ik ben verder ook niet zo'n spellingheld, dus als iemand fouten ziet, meld het dan.
[
Voor 59% gewijzigd door
RoD op 13-09-2007 19:01
]