DMS FAQ, Beleid en Mods feedback

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 6.009 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik weet eerlijk gezegd niet wat je nu probeert te zeggen? Wat is je punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:53
The Chosen One schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 18:56:
[...]
@onder; lees vorige 1/2/ pagina's maar. Snap je ut wel.
Dat denk ik niet. Als je je post eens rustig naleest voordat je op "verstuur bericht" klik word het voor de rest ook wat duidelijker.

Kan het hele stuk van de cd-mp3 spelers niet uit de faq? Echt niemand heeft die dingen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De FAQ kan wel een grondige update gebruiken. Ik heb wel een aantal dingen in mijn hoofd die veranderd moeten worden maar ik ben daar nog niet mee begonnen. Binnen de crew wordt gediscussieërd over de inhoud van de forum FAQ's, dus ik wacht even af :) Er wordt bijvoorbeeld over Wiki's gesproken

Wat de uitkomst zal worden weet ik niet, dus ik kan daar ook verder niks over zeggen. In ieder geval ga ik dus de FAQ op het moment niet updaten. Overigens neem ik alles wat hier staat wel mee dus schroom niet om te posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb de FAQ + Policy grondig vernieuwd. Commentaar is altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
Ik heb een paar (kleine) foutjes in de FAQ gevonden.
Flash: Deze spelers zijn de goedkoopste van de drie.
twee
Ze zijn namelijk volledig shock proof
Is volgens mij 1 woord
Alle spelers met een harde schijf hebben één ding met elkaar gemeen: ze zijn niet 100% shock proof.
Zelfde verhaal
Wel geld dat hoe kleiner de schijf, des te beter ze tegen schokken kunnen.
geldt ?
quote: MTP_gedeelte
Het nadeel is echter wel dat je voorlopig aan het gebruik van Windows Media Player 10 vast zit.
Er is nu ook MTP support voor Linux
quote: oordopjes_gedeelte
Zie verder de ervaringentopics die je hier in PMD kan vinden.Zie verder de ervaringentopics die je hier in PMD kan vinden.
Linkje geeft een 404 error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Thanks, ik ga het aanpassen :) Ik denk overigens dat shock-proof een betere spelling is. In het Nederlands is het inderdaad één woord, maar dit is eigenlijk Engels. Ik weet het niet precies, maar een koppelstreepje lijkt me een mooi compromis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tekst is in het Nederlands, dus lijkt het me vanzelfsprekend de Nederlandse spelling te hanteren toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Dan moet je er schokbestendig van maken. Je kan natuurlijk niet willekeurig Engelse woorden vernederlandsen, terwijl er ook een Nederlands woord voor bestaat. Maar schokbestendig klinkt ook weer zo nep :P. Ik denk ook dat een streepje ertussen de mooiste oplossing is.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Goed, ik pas het wel aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

En er ontbreekt een woordje: Hoe kleiner de schijf is, des te ...
En de zin is voor de komma enkelvoud en na de komma meervoud: Hoe kleiner de schijf is, des beter hij tegen schokken kan.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ook gefixed, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het viel ons op dat in PMD veel mensen alleen langs komen hoppen uit de andere fora op GoT. Dit doen ze omdat ze bijv. vragen hebben over een PMD of oordopjes. Op zich is dat geen probleem, maar het is leuker als ze blijven hangen en mee blijven discussieren over PMD's :). Om PMD wat breder te maken en het communitygevoel wat te vergroten komen er daarom drie nieuwe topics:

Geruchten en nieuws over PMD's is bedoeld om geruchten en nieuwtjes te delen en te bediscussiëren, die niet in de bestaande topics passen. Denk hierbij bijv. aan geruchten over een nieuwe mediaspeler van een bepaald merk of bijv. meer algemene ontwikkelingen (uit de gratie raken van mediaspelers met harde schijf).

Een hoop PMD's blijven onderbelicht. Bijzondere PMD's uit verre landen is bedoeld om die spelers te bespreken. Er zijn flink wat PMD's die op internationale PMD-fora voorbijkomen en best interessant zouden zijn als ze hier te verkrijgen waren. Aangezien een individueel topic voor dit soort apparaten overkill is, kun je deze vanaf nu kwijt in bovenstaand topic.

In Show je draagbare mediaspeler! kun je foto's posten van al je portable gear. Denk hierbij vooral aan de verschillende mediaspelers, maar ook aan oordopjes en andere accessoires.

Als jullie nog leuke ideeën hebben of iets kwijt willen over de nieuwe topics, laat het gerust weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
Geweldig plan d:)b . Ik hoop dat het mensen aantrekt zodat het ook in de andere topics wat drukker wordt.

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Nu ik zelf zoek voor een apparaat merk ik dat dit forum 1 ding mist. Een soort sticky topic waarin alle links instaan naar de verschillende 'hoofd topics' over de apparaten.

• Hoedje
maniak schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:53:
Nu ik zelf zoek voor een apparaat merk ik dat dit forum 1 ding mist. Een soort sticky topic waarin alle links instaan naar de verschillende 'hoofd topics' over de apparaten.
Daarvoor is eigenlijk de topiclisting bedoeld :) Maar RoD heeft ook in de FAQ nog een lijst met de (meeste) ervaringentopics opgenomen: PMD FAQ.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• RoD
  • Niet online

RoD

Je kan natuurlijk ook gewoon de search gebruiken als je naar een specifiek model op zoek bent. Mocht je er helemaal nog niet uit zijn kun je beter de stappen volgen uit de bovengenoemde FAQ over het uitzoeken van een model. Gericht zoeken is altijd beter dan in het wildeweg topics door gaan nemen. Je moet het zelf weten natuurlijk.. het is slechts een tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
Als ik bij de FAQ de inhoudsopgave gebruik krijg ik een error
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

De gebruiker heeft geen toegang tot categorie 6.
(interne identificatie: category::get_categorydata::category_not_allowed)
Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zo, jij bent snel. Ik had nog niet eens de melding gemaakt dat we de FAQ en het beleid een refresh hebben gegeven :P Maar je hebt gelijk, er wordt nog naar een topic in de besloten fora verwezen ivm een copy/paste.

* RoD doet fixen.

Edit: en fixed. Bedankt voor het melden :)

[ Voor 8% gewijzigd door RoD op 05-11-2008 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar horen eigenlijk headphones? Er zijn hier headphone topics, maar ook in AUD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Goeie vraag. Ik zat me laatst ook te bedenken dat dit niet zo eenduidig is. Ik zou zelf denken in PMD, aangezien bij portable media ook portable audio hoort, maar ik zal het nog even in de groep gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Sorry hoor, maar ik vind het gedoe met de oordopjes nog steeds erg lastig! Vroeger keek ik in het centrale topic en vond ik bijvoorbeeld ook merken die je weinig ziet en waar maar 1 of 2 verkooppunten van zijn! (Bijv CrossRoads)

Dat is nou een echt voorbeeld waar ik naar op zoek ben nu ! Geweldige kwaliteit voor een erg laag bedrag, maar dus zelf erg lastig te vinden of te kennen! Omdat er alleen nu nog wat topics zijn over de grote merken, zal ik niet snel zulke oordopjes meer kunnen vinden via GoT. Simpelweg omdat het kleine merken zijn (geen eigen topic) en ik kan er ook geen topic over aanmaken omdat ik juist die merken nog niet ken maar wel wil leren kennen!

Ik vind het erg jammer en naar mijn mening slaat deze verandering de plank compleet mis helaas. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe er wat aan dan. Zet er wat info in die je schaamteloos van Head-Fi ript in een TS.
Het is een community. Geen archief. :)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2008 12:11 . Reden: Ik heb er een smiley bij gezet, want de toon lijkt wat ongezellig terwijl ik het aardig bedoel. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 19:39:
Waar horen eigenlijk headphones? Er zijn hier headphone topics, maar ook in AUD.
Om hier even op terug te komen.. we hebben zo ongeveer besloten dat de headphones die je voornamelijk met PMD's gebruikt in PMD mogen staan, en dat de grote full-size headphones die vooral binnenshuis gebruikt worden in AUD mogen staan. Dat klinkt wellicht een beetje vaag, en dat is het ook :P Het kan dus min of meer beide kanten op, en je zult het zelf een beetje in moeten schatten. Het probleem met headphones is een beetje dat ze min of meer in beide fora thuis kunnen horen.
heracles schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:51:
Sorry hoor, maar ik vind het gedoe met de oordopjes nog steeds erg lastig! Vroeger keek ik in het centrale topic en vond ik bijvoorbeeld ook merken die je weinig ziet en waar maar 1 of 2 verkooppunten van zijn! (Bijv CrossRoads)

Dat is nou een echt voorbeeld waar ik naar op zoek ben nu ! Geweldige kwaliteit voor een erg laag bedrag, maar dus zelf erg lastig te vinden of te kennen! Omdat er alleen nu nog wat topics zijn over de grote merken, zal ik niet snel zulke oordopjes meer kunnen vinden via GoT. Simpelweg omdat het kleine merken zijn (geen eigen topic) en ik kan er ook geen topic over aanmaken omdat ik juist die merken nog niet ken maar wel wil leren kennen!

Ik vind het erg jammer en naar mijn mening slaat deze verandering de plank compleet mis helaas. :)
Je mag natuurlijk best aangeven in een topic dat er weinig over te vinden is omdat het een onbekend merk is. Je hoeft dan echt niet met een gigantisch uitgebreide topicstart aan te komen. Maak gewoon een topic over wat er wel bekend is, in zo'n geval. De drempel om een topic te openen hoeft helemaal niet zo hoog te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
RoD schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:42:
[...]

Om hier even op terug te komen.. we hebben zo ongeveer besloten dat de headphones die je voornamelijk met PMD's gebruikt in PMD mogen staan, en dat de grote full-size headphones die vooral binnenshuis gebruikt worden in AUD mogen staan. Dat klinkt wellicht een beetje vaag, en dat is het ook :P Het kan dus min of meer beide kanten op, en je zult het zelf een beetje in moeten schatten. Het probleem met headphones is een beetje dat ze min of meer in beide fora thuis kunnen horen.

[...]

Je mag natuurlijk best aangeven in een topic dat er weinig over te vinden is omdat het een onbekend merk is. Je hoeft dan echt niet met een gigantisch uitgebreide topicstart aan te komen. Maak gewoon een topic over wat er wel bekend is, in zo'n geval. De drempel om een topic te openen hoeft helemaal niet zo hoog te zijn.
Zo bedoel ik het niet. Ik zoek juist merken die ik (en het gros) niet ken, maar juist erg goed zijn tegen een lage prijs. Ik noem een Skullcandy of een Crossroads als voorbeeld. Geen kip kent ze zowat, maar ze leveren erg goede kwaliteit tegen een lage prijs! En die vindingen doe ik niet meer helaas sinds dat grote dopjestopic O+ gesloten is.

Hiermee wil ik niet lopen schoppen ofzo en ik accepteer het ook wel dat hij er niet meer is, maar vind het toch wel erg jammer eigenlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door heracles op 25-11-2008 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heracles schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:13:
[...]

Zo bedoel ik het niet. Ik zoek juist merken die ik (en het gros) niet ken, maar juist erg goed zijn tegen een lage prijs. Ik noem een Skullcandy of een Crossroads als voorbeeld. Geen kip kent ze zowat, maar ze leveren erg goede kwaliteit tegen een lage prijs! En die vindingen doe ik niet meer helaas sinds dat grote dopjestopic O+ gesloten is.

Hiermee wil ik niet lopen schoppen ofzo en ik accepteer het ook wel dat hij er niet meer is, maar vind het toch wel erg jammer eigenlijk.
:X Google nog maar eens rond op Skullcandy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:40:
[...]

:X Google nog maar eens rond op Skullcandy.
Resultaten 1 - 10 van circa 1.370.000 voor westone (0,23 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 53.200 voor mylarone (0,07 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 3.250.000 voor skullcandy (0,33 seconden)

vs

Resultaten 1 - 10 van circa 20.700.000 voor sennheiser (0,06 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 463.000.000 voor creative (0,05 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 13.800.000 voor shure (0,08 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 591.000.000 voor sony (0,13 seconden)

Snap je wat ik bedoel? :+

[ Voor 9% gewijzigd door heracles op 25-11-2008 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
heracles schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:13:
[...]

Het probleem is dat het gewoon erg slecht te combineren is met het huidige beleid om alle oordopjes een eigen topic te geven.

Enerzijds kan dat opgevangen worden, als mensen sneller een topic openen. Het hoeft namelijk echt niet meteen een flashy TS te zijn, wat basic informatie en/of eigen ervaringen is al genoeg. Anderzijds zou je daarvoor een aparte plaats kunnen creeren. Maar we willen graag dat PMD dat is, niet een enorm groot onoverzichtelijk topic. Een topic voor onbekende merken zal leiden tot vervuiling (je krijgt al gauw weer een centraal oordopjes topic) en ook z'n doel voorbijgaan, de merken zijn immers niet voor niets onbekend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Err, jij snapt niet wat ik bedoel.
Skullcandy is meuk. :r

Daarnaast ben ik de mening toegedaan dat de AUD en PMD mods maar eens goed moeten uitruzien wie headphones krijgt, ipv. de huidige halfbakken richtlijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
Hoedje schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 21:34:
[...]

Het probleem is dat het gewoon erg slecht te combineren is met het huidige beleid om alle oordopjes een eigen topic te geven.

Enerzijds kan dat opgevangen worden, als mensen sneller een topic openen. Het hoeft namelijk echt niet meteen een flashy TS te zijn, wat basic informatie en/of eigen ervaringen is al genoeg. Anderzijds zou je daarvoor een aparte plaats kunnen creeren. Maar we willen graag dat PMD dat is, niet een enorm groot onoverzichtelijk topic. Een topic voor onbekende merken zal leiden tot vervuiling (je krijgt al gauw weer een centraal oordopjes topic) en ook z'n doel voorbijgaan, de merken zijn immers niet voor niets onbekend :+
Die merken kwamen wel echter voorbij in het grote-dopjes-topic, omdat daar alles centraal was. Dat zorgde er juist voor dat je sneller die merken tegenkwam :) . Die merken kunnen ook onbekend zijn terwijl ze erg goed zijn, maar bijv. maar op weinig plaatsen verkrijgbaar. (Bijv CrossRoads Mylarone, alleen te koop bij een winkel in Signapore of Australië, het versturen gaat echter probleemloos en ze zijn gewoonweg super voor het geld!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 21:50:
[...]

Err, jij snapt niet wat ik bedoel.
Skullcandy is meuk. :r

Daarnaast ben ik de mening toegedaan dat de AUD en PMD mods maar eens goed moeten uitruzien wie headphones krijgt, ipv. de huidige halfbakken richtlijnen.
Ooh zo :+, redelijk offtopic maar lees er ook wel positieve reviews over, heb er zelf (nog) geen ervaring mee.
Excuses voor de dubbel post :X

[ Voor 15% gewijzigd door heracles op 25-11-2008 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 21:50:
Ik zou het ook graag willen, en ik zou daarbij graag alle headphones in PMD verzamelen, maar daar is niet iedereen het mee eens. Het is nu eenmaal zo dat voor beide fora wat te zeggen valt. Ideaal is het niet, in ieder geval, dat ben ik wel met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 13:25
Een vraagje, daarnet heeft RoD mijn topic dichtgegooid waarin ik in weze vroeg wat de beste Neck-Worn koptelefoon is. Nu heeft hij aangegeven dat dat is, omdat ik geen vragen stelde over een specifiek model. Ik vroeg wel in dat topic of de PMX-60 een fatsoenlijke koptelefoon was, aangezien ik de PMX 40 heb gebruikt.

Goed, misschien had ik de titel moeten veranderen in 'PMX 60?' of iets dergelijks, maar de vraag bleef hetzelfde. Natuurlijk heb ik wel nagezocht in de pricewatch, maar daar is totaal geen concrete zoekactie voor nekphones. Wat zou ik dan moeten doen om een beetje een succesvol topic aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat hangt er een beetje vanaf wat je wilt? Vragen als "is dit goed?" is wel erg basic. Maar als je een ervaringentopic wilt starten, dan mag dat. We verwachten dan wel een topicstart die enigszins informatie bevat. Zoals specs, pics, linkjes ed. Zodat er een fatsoenlijke discussie op gang kan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik vraag me af wat topics zoals: Topicreeks: Het grote Android Tablet topic in Draagbare Mediaspelers staan..
Heb zelf dan ook een ervaringen topic gestart over een Android tablet in DMS, omdat ik dit topic daar
ook in zag staan, maar waarom staan zulke topics hier en staan ze niet in Android Based Mobiles!?

Is dat ooit zo gestart en daar is nooit op gelet, maar het kan nu gemoved worden naar ABM of wat?

Want Topicreeks: [iPad] Ervaringen & Discussie staat gewoon wel in iPads, iPods, iPhones & iTunes
En aangezien dat iOS is wat bij 4i hoort, vind ik topics over Android tablets in ABM horen... Wat jullie?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Daar zijn we druk mee bezig. Op korte termijn wordt dat allemaal een stuk logischer en zal inderdaad Android bij Android te vinden zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

You made my day =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
DMS bestaat niet meer en is omgetoverd tot OMO
Daarom dus een nieuw feedback topic: OMO Feedbacktopic :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.