Wat ik graag zou zien is een wiki die door alle GoTters onderhouden kan worden. Voor de admins is dan gewoon te zien wie wat heeft aangepast om misbruik te voorkomen. Dit zou bijvoorbeeld in het DIY NAS topic nu goed van pas komen, er zijn in dat topic like 1000 replies waarbij de laatste tijd de zelfde vragen worden herhaald. Ik heb zelf aardig wat geleerd in dat topic in de tussentijd, deze kennis wil ik graag ook weer met anderen kunnen delen op een overzichtelijke manier zonder dat dezelfde vraag over and over again gesteld wordt.
Ik snap dat dit een bizar grote klus gaat zijn voor de proggerts maar et zou o zo vet zijn. Denk aan het idee alsof het een soort FAQ is die ook door users gevuld kan worden. De <insert woord dat op kennisvergaarbak lijkt, weet ff geen goed woord> zou volgens mij enorm zijn omdat iedereen wel zijn of haar ding wil verspreiden waar hij / zij enthausiast over is
Ik snap dat dit een bizar grote klus gaat zijn voor de proggerts maar et zou o zo vet zijn. Denk aan het idee alsof het een soort FAQ is die ook door users gevuld kan worden. De <insert woord dat op kennisvergaarbak lijkt, weet ff geen goed woord> zou volgens mij enorm zijn omdat iedereen wel zijn of haar ding wil verspreiden waar hij / zij enthausiast over is
[ Voor 3% gewijzigd door _eXistenZ_ op 10-02-2008 21:42 . Reden: Typo's en rare woorden ]
There is no replacement for displacement!