Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
"Hoe is de kwaliteit van het geluid" een vraag die in de "grote" ervaringentopics thuishoort, en "hoe reset ik mijn firmware" in een apart topic. (bijvoorbeeld)
Toch?
Lijkt me een prima zet. Maakt de grote topics wat interessanter
Afgezien dat de eerste vraag een slecht voorbeeld is. Geluidskwaliteit is (erg) subjectief, dus een eenduidig antwoord kan er niet op gegeven worden. Het antwoordt op die vraag zal (vrijwel) altijd zijn: "Ga eens luisteren/vergelijken". Deze vraag zie ik dan ook liever niet gesteld worden...
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Het is natuurlijk wel zo dat bijvoorbeeld Cowon beter geluid geeft dan een Blokker-merk mp3speler, maar inderdaad, een goede vraag is het zeker niet.
Maargoed, dat is dan duidelijk
Edit: Ik had nog wel een vraagje.
Wat als er "nieuws" is over een bepaalde speler, bijvoorbeeld een firmware-upgrade, een nieuwe accessoire, een aankondiging van een flinke prijsverlaging, of wat dan ook. Hoort dat dan ook in een nieuw topic? Het heeft ansich niks met ervaringen te maken, maar om voor zoiets een nieuw topic te openen...
[ Voor 46% gewijzigd door RoD op 15-07-2007 18:36 ]
Firmware-upgrades en accessoires horen in ervaringen topics thuis als je er een ervaring mee hebt (
Over topicstarts gesproken, iedereen is nog van harte uitgenodigd hier wat moois en volledigs van te maken. Ook FAQ's zijn hierin nog van harte welkom. Deze kunnen immers het aantal nieuwe topics behoorlijk beperken.
Voor de duidelijkheid, ik bedoel hier prijsverlagingen die aangekondigd worden door de fabrikant, zoals hier. Dus geen "omg, hij is alweer 5 euro goedkoper in de PricewatchDeeD2k2 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 20:56:
Prijsverlagingen vind ik een moeilijke; een ervaring is het niet maar om er ik wil er ook geen topics over zien. Op dit moment zeg is dat ze gewoon in de ervaringen topics mogen (of gewoon helemaal niet).
Firmware-upgrades en accessoires horen in ervaringen topics thuis als je er een ervaring mee hebt () en verdienen een eigen topic als je er problemen mee hebt (me installeren of gebruik). Het vermelden ervan mag wat mij betreft in het ervaringen topic. Bij voorkeur in de topicstart.
Over topicstarts gesproken, iedereen is nog van harte uitgenodigd hier wat moois en volledigs van te maken. Ook FAQ's zijn hierin nog van harte welkom. Deze kunnen immers het aantal nieuwe topics behoorlijk beperken.
Maar in het algemeen mag nieuws dus nog in de ervaringentopics begrijp ik hieruit.
Wellicht is het een idee om grote/algemene nieuwsberichten waarop gediscussieërd kan worden wel een eigen plekje te geven. Maargoed, ik zie het wel wat het wordt
[ Voor 90% gewijzigd door DeeD2k2 op 15-07-2007 23:02 ]