Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Klopt, zijn gewoon BBS velgenScipionyx schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:53:
[...]
Wtf, dat zijn gewoon BBS velgenKom ik nou pas achter..
En ik weet dat het nog een WIP is, maar de spaken moeten denk ik nog iets meer naar binnen..? (of het is gewoon niet te zien in je render) Net als bij de achterwheels op deze foto.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
Tri's heb ik nu bijna niet meer, en ook geen bobbeltjes meer op mijn koplamp, maar nu krijg ik weer fouten op andere plaatsen zoals rond de wielkap en de neus.robin222 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 21:58:
[...]
Nee, je moet zo cutten dat je alleen quads hebt. Overal waar je een tri hebt, krijg je hobbeltjes. Helemaal als je strax je reflection material er op doet zie je dat heel goed.

Met een mooie material erop valt het bijna niet op maar als je goed kijkt zie je het wel.
M'n scene van gisteren... doet t nu weer perfect
Geen idee waarom.. misschien had Max ff rust nodig ofzo
K startte hem net op.. niks aan het handje

Naja, thanks voor de hulp anyway
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
euhm. op die plaatjes van je zie ik een bende tri'sVerwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 15:29:
[...]
Tri's heb ik nu bijna niet meer, en ook geen bobbeltjes meer op mijn koplamp, maar nu krijg ik weer fouten op andere plaatsen zoals rond de wielkap en de neus.
[afbeelding]
[afbeelding]
Met een mooie material erop valt het bijna niet op maar als je goed kijkt zie je het wel.
En het raampje maybe iets omhoog? Hij gaat nu door de kleine cylinders heenAcid_Burn schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 02:05:
Bijna klaar
[afbeelding]
Moet nog een klein dingetje aan de onderkant doen en Anakin en R2D2.
[edit]
hehe, das pas een snelle reactie
[ Voor 17% gewijzigd door Neejoh op 14-07-2006 16:13 ]
Hoort zoNeejoh schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 16:10:
[...]
En het raampje maybe iets omhoog? Hij gaat nu door de kleine cylinders heen
Zitten uitsparingen in het raampje zodat ie vast zit om die cilinders heen
Humankind… be both.
Verwijderd
Dat hoorde toch zoNeejoh schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 16:10:
[...]
En het raampje maybe iets omhoog? Hij gaat nu door de kleine cylinders heen
Ik geloof in ieder geval dat er juist |_____| vormpjes in het glas zaten (maar dan omgekeerd
Features de lego-expert, ja hoor.
@Spike:
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2006 16:14 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 16:14:
[...]
Dat hoorde toch zo![]()
![]()
Ik geloof in ieder geval dat er juist |_____| vormpjes in het glas zaten (maar dan omgekeerd) zodat het als het ware over de cylinders heen ging.
![]()
Features de lego-expert, ja hoor.
@Spike:Nouhou.
Humankind… be both.
Kweenie, maar op de site van BMW staan geen BBS-velgen waar je nu mee bezig bent maar degene die je al had gemaakt.Chester schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 21:45:
De velg die ik gemaakt had was blijkbaar de 19" versie van de gewone M3Dus even begonnen aan de goede velgen.
[afbeelding]
Ik vind die BBS'en sowieos errug lelijk onder een BMW, maar ja
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
klikMAX3400 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 16:28:
[...]
Kweenie, maar op de site van BMW staan geen BBS-velgen waar je nu mee bezig bent maar degene die je al had gemaakt.
offtopic:
Ik vind die BBS'en sowieos errug lelijk onder een BMW, maar ja
En wees gerust, na de stock versie komt er nog een custom versie
[ Voor 12% gewijzigd door Chester op 14-07-2006 16:31 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ziet er goed uit!Acid_Burn schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 02:05:
Bijna klaar
[afbeelding]
Moet nog een klein dingetje aan de onderkant doen en Anakin en R2D2.
Verwijderd
Dit lijkt meer op een vage foteVerwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 21:59:
[afbeelding]
work in progress..
3dsmax 7 + maxwell render! i'm lovin it..
stoel is overigens niet door mij gemaakt!

Verwijderd
Ja oke maar als je een ''bocht'' wil maken kom je daar toch niet onderuit? Daarbij zitten de fouten geeneens op het punt van die driehoeken maar ergens waar juist geen driehoeken zitten maar het kan natuurlijk dat het door die driehoeken komt.Juggernaut schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 16:06:
[...]
euhm. op die plaatjes van je zie ik een bende tri's
Verwijderd
Ik neem aan dat je niet zelf al die poly's hebt gemaakt? Maar gewoon 1 deel van de velg en dan mirror en clone?
Precies, dat hoort inderdaad zo. Ik moet alleen die randjes nog even chamferen, dat had ik gisteren niet meer gedaan. Het was al veel te laatSpike_wolf schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 16:12:
[...]
Hoort zo
Zitten uitsparingen in het raampje zodat ie vast zit om die cilinders heen
BTW, ik heb nog iets handigs gevonden in 3DS, isolation mode. Selecteer de dingen waar je aan wilt werken en druk op ALT+Q. Nu wordt alles verborgen behalve het geselecteerde. Mischien dat iemand er wat aan heeft
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Klopt, heb maar 1/16 gemodelt.Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:26:
[...]
Ik neem aan dat je niet zelf al die poly's hebt gemaakt? Maar gewoon 1 deel van de velg en dan mirror en clone?
tuurlijk kom je daar onderuitVerwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 16:40:
[...]
Ja oke maar als je een ''bocht'' wil maken kom je daar toch niet onderuit? Daarbij zitten de fouten geeneens op het punt van die driehoeken maar ergens waar juist geen driehoeken zitten maar het kan natuurlijk dat het door die driehoeken komt.
radius waarde kan nog 1 unit omlaag, dan zit ik denk ik wel goed

updates van renault staan op mijn homepage, die is te weinig veranderd om weer te posten, heb een deeltje van de motorkap opnieuw gedaan, nu veel correcter en strakker. Wie een tri op de wire ontdekt krijgt een koekje
[ Voor 41% gewijzigd door Schuey op 14-07-2006 19:16 ]
dat ging dus niet al te makkelijk, en heb besloten om gewoon opnieuw te beginnen
deze velg was toch erg simpel (paar minuten werk), en het zou volgens mij een eeuwigheid duren om de fout weg te krijgen (kon de oorzaak niet eens vinden

maar goed, ziet er al wat beter uit nu, klein beetje vreemde reflecties, maar hij is ook nog niet af
Verwijderd

Mental ray werkt lekker. Alleen geen schaduwen, althans dat werkt nog niet lekker.
Ik krijg met GI niet de 'skylight' feel als ik had verwacht, dus ik heb ff een aparte skylight render gemaakt en die erdoorheen gegooit.
Objecten zijn voor een nieuw projectje van me, mijn bureaublad
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2006 00:46 ]
Hmmmmmm, Old SkoolAcid_Burn schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 01:21:
Alles zit er nu wel op en aan.
[afbeelding]
Klikbaar voor 1024x768
Joejoe!
[ Voor 43% gewijzigd door Acid_Burn op 15-07-2006 01:55 ]
Ik open echter geen imageshack links meer. hardnekkige popups.
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
Verwijderd
Allereerst ik heb wat afbeeldingen bekeken en een paar sites van jullie en ik ben impressed, echt super super mooi.
Mijn interresse voor 3d tekenen is laatste tijden ook gegroeit, en wil dan vooral richting huizen tekenen en alles wat daarbij hoort. Heb dit al in autocad geprobeerd, en heb nu weer nieuwe tutorial ervoor gevonden, ben laatste dagen ook al bezig met inventor, maar in die tutorial mis ik ook wat dingen.
Welk programma raden jullie voor het 3d tekenen van huizen aan?
Mvg bjorn
ps ga zo door met ontwerpen
[ Voor 7% gewijzigd door ZipoBibrok5-108 op 15-07-2006 11:21 ]
De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?
Verwijderd
Maar Autocad blijft natuurlijk HET programma om te leren voor dat soort dingen.
@Tobiaz: De oplossing tegen popups en andere evil of teh web
En vanaf Beta2 van v2.0 (Augustus?) gaat het er nog veel moderner uitzien dan Internet Explorer, wii!
Verwijderd
Ik had sketch up al op de pc staan, ik zal hier eens mee bezig gaan.Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:21:
@bjornwolters: Heb je sKetchup al eens geprobeerd?
Maar Autocad blijft natuurlijk HET programma om te leren voor dat soort dingen.
@Tobiaz: De oplossing tegen popups en andere evil of teh web
En vanaf Beta2 van v2.0 (Augustus?) gaat het er nog veel moderner uitzien dan Internet Explorer, wii!
Maar met autocad is het goed te doen?, heb bijv daar al wel eens een stalen balk getekend, maar kreeg er dan niks boven op meer.
Wat bedoel je precies met: "kreeg er dan niks boven op meer"? In de zin van materialen of kon je er geen diepte aan geven of zo, dit is me even niet helemaal duidelijk.Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:29:
[...]
Ik had sketch up al op de pc staan, ik zal hier eens mee bezig gaan.
Maar met autocad is het goed te doen?, heb bijv daar al wel eens een stalen balk getekend, maar kreeg er dan niks boven op meer.
Verwijderd
Ik had hem al als 3d die stalen balk, maar ik wou er een stalen balk er haaks opleggen dan, maar kon daar bovenop niet meer tekenen.ZipoBibrok5-108 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:35:
[...]
Wat bedoel je precies met: "kreeg er dan niks boven op meer"? In de zin van materialen of kon je er geen diepte aan geven of zo, dit is me even niet helemaal duidelijk.
Ben nu bezig met sketch up, ff kijken als ik het in cm kan zetten het programma
Verwijderd
Oke tnx heb hem nu in mm:D, de echte bouwmaat he;). Ik zal er eens lekker mee bezig gaan, maar zo eerst lunchen en dan aan het werkZipoBibrok5-108 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:56:
Dat wordt hier Linky dan weer perfect uitgelegd, succes ermee, en laat je resultaten wel ff hier zien.
Verwijderd
je bent iets vergeten:Acid_Burn schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 01:21:
Alles zit er nu wel op en aan.
[afbeelding]
Klikbaar voor 1024x768
op elk lego steen bultje "LEGO" te zetten
whahaVerwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 12:33:
[...]
je bent iets vergeten:
(maar het is wel tof om te doen, want zelfs op CGtalk doet bijna niemand dat
[ Voor 23% gewijzigd door Menesis op 15-07-2006 12:52 ]
Mixed Reality dev
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 12:33:
[...]
je bent iets vergeten:

Kan wel, maar is wel heeeeel veel werk.
Bumpmaps FTWMenesis schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 12:47:
[...]
whahavolgens mij heb je dan meteen 3x zoveel poly's
![]()
(maar het is wel tof om te doen, want zelfs op CGtalk doet bijna niemand dat)
Maar ik kan me niet herrinneren dat het op elk steentje moest? Was het niet zo dat dit alleen was bij losse steentjes en niet bij grondplaten enzo? Heb zelf m'n lego van vroegah een tijd geleden weggedaan, dus kan het niet nachecken....
[ Voor 20% gewijzigd door Neejoh op 15-07-2006 13:20 ]
Mixed Reality dev
[ Voor 25% gewijzigd door Neejoh op 15-07-2006 13:47 ]
Verwijderd
Yep, zoals ik het nu zo lees/bekijk is het niet "from scratch" maar meer gebruikmakend van bestaande basis models om er iets moois van te maken.Neejoh schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:45:
Poser is voornamelijk om mensen te maken, right? Zelf nooit mee gewerkt namelijk.
Verwijderd
Of je dat goed vindt of niet laat ik helemaal aan jou over
Weet ik. Dat bedacht ik me toen ik al een heel eind was. Toen had ik geen zin meer alle 1200 nopjes te gaan uvwmappen. Mischien bij een eventueel volgend project. Die X-Wing ziet er ook wel tof uit.Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 12:33:
[...]
je bent iets vergeten:
[ Voor 16% gewijzigd door Acid_Burn op 15-07-2006 15:34 ]
Verwijderd
niceDarthSjaak schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:08:
[...]
[afbeelding]
Kan wel, maar is wel heeeeel veel werk.
Heb je de nopjes apart gemodelled ? Ik weet niet met welke software je bezig bent, maar in Maya kan ik bijvoorbeeld een object maken en die als instance gebruiken voor meerdere objecten. Heel makkelijk in bijvoorbeeld grote particle/physics animaties. Je maakt allemaal low-poly objecten voor de animatie, daarna maak je 1 high-poly versie en die instance je aan alle low-polies.Acid_Burn schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 15:33:
[...]
Weet ik. Dat bedacht ik me toen ik al een heel eind was. Toen had ik geen zin meer alle 1200 nopjes te gaan uvwmappen. Mischien bij een eventueel volgend project. Die X-Wing ziet er ook wel tof uit.
Zo zou je dus 1 nopje kunnen maken met legologo (
Naja zoals ik al zei, volgende keer beter.
Zo ziet het er uit bij mij:
http://www.dehupie.leetzo...ijnhuisjemetslechtdak.jpg
en zo zou het eruit moeten zien:

Deze had ik ergens vorige week nog gemaakt. Het was voor een websitetje maar dat project is een beetje stil komen te liggen
Mixed Reality dev

klik
Op één plekje lukt het me nog niet echt lekker, dat is op het rechter puntje van de lucht-intake(?), iig het grote gat in het midden

klik
Commentaar is natuurlijk welkom
Als ik je een tip mag geven, render altijd met een stuk of 100omni in de vorm van dome of light. Dan zie je VEEL beter alle bobbels enzo in je auto. Dit had ik bij men eerste auto niet gedaan, en had ik toch spijt van achteraf, dermee dat ik opnieuw begonnen ben.
@menesis
Mooie WIP! Die zon vind ik heel mooi gedaan, als je even zou willen toelichten hoe je dat gedaan hebt?
Techno>Music
Ik had de zon zo gedaan:L i m a schreef op zondag 16 juli 2006 @ 15:11:
@FrostXL
Als ik je een tip mag geven, render altijd met een stuk of 100omni in de vorm van dome of light. Dan zie je VEEL beter alle bobbels enzo in je auto. Dit had ik bij men eerste auto niet gedaan, en had ik toch spijt van achteraf, dermee dat ik opnieuw begonnen ben.
@menesis
Mooie WIP! Die zon vind ik heel mooi gedaan, als je even zou willen toelichten hoe je dat gedaan hebt?
eerst gewoon een lamp geplaatst met wat lens effects erop (render>environment>effects als ik het goed heb) en wel met de volgende effecten:
Vooral het glow effect is belangrijk. Die heb ik vrij groot gezet en de falloff curve heb ik meer als een lineaire lijn naar beneden gedaan.
Daarnaast nog een ray effect met ook weer een aangepaste falloff curve zodat hij alleen aan de rand een beetje zictbaar is. Anders krijg je zo'n stipje in je zon.
Verder heb ik nog een onzichtbare cirkel achter het gehaal geplaatst met glow effect erop (die uit de videopost) alleen is dat niet zo zichtbaar hier
De lucht is verder een gradient en de wolken zijn allemaal fireballs (render>environment>fire effect) met andere kleuren uiteraard.
[ Voor 24% gewijzigd door Menesis op 16-07-2006 15:28 ]
Mixed Reality dev
Techno>Music
Verwijderd
Het duurt namelijk tergend lang tegen dat ik 1 part gedownload heb...
Hmm dat helpt nog niet echt veel..Schuey schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 22:11:
waarschijnlijk moet de vertex die vanaf schuinonder uit de cirkel loopt wat meer naar voren
Nu ik er nog eens over nadenk, is het best logisch dat het daar wat donker is, want het loopt daar namelijk schuin af, er komt dus gewoon minder licht, dus is het er donkerder
Ik kon het niet laten om er eventjes een lakje overheen te gooien

kliq
@Lima dat zal ik zo eens proberen
Gedaan, geeft idd ook wel een mooi effect:

[ Voor 37% gewijzigd door FrostXL op 16-07-2006 16:55 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd
Hij ziet er echt prachtig uit! Hulde.Schuey schreef op zondag 16 juli 2006 @ 21:53:
wat dingetjes gefixed en/of opnieuw gedaanHeb nog genoeg te doen iig.
[afbeelding]

Klikbaar voor 1024x768
[ Voor 11% gewijzigd door Acid_Burn op 16-07-2006 23:59 ]
danku
zeer vetjes, is al net een foto uit de bouwtekeningen op het einde ,characters zijn zeer goed geluktAcid_Burn schreef op zondag 16 juli 2006 @ 23:57:
Nog wat aanpassingen gedaan. De nopjes hebben nu tekst erop en de schuine delen aan de voorkant hebben nu gaten waar het hoort. De blokjes naast de cockpit hebben nu ook Naboo tekst erop.
[afbeelding]
Klikbaar voor 1024x768
heb eigelijk maar 1 opmerking
Reflecteerd het plastic niet iets teveel? Nu lijkt het net glas
[ Voor 67% gewijzigd door Schuey op 17-07-2006 10:48 ]
![]() | ![]() |
in het midden wil ik een logootje maken
c&c ??
oh, en de band, waar je geen profiel ziet, komt door de belichting, profiel zit er wel op hoor
aah, nieuwe render gemaakt, waar je de band beter ziet
[ Voor 42% gewijzigd door nick_haak op 17-07-2006 13:57 ]
Het plastic van het echte model is ook wel erg glazig.Schuey schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:45:
Reflecteerd het plastic niet iets teveel? Nu lijkt het net glas

Ik heb nog wel 2 plaatjes van de textures die op het echte model zitten:
1 en 2
Die 2e zit hier:

Ziet er verder erg goed uit!
precies dezelfde hoek en belichtingDarthSjaak schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:12:
[...]
Het plastic van het echte model is ook wel erg glazig.
[afbeelding]
1 en 2
Die 2e zit hier:
[afbeelding]
vette material, maar zou nog ff naar de spaken kijken. Nu komen die nogal rommelig over bij hun oorpsrong, en bij die knik op de helft, voor de rest coolnick_haak schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:08:
zo, ben weer bezig geweest met m'n velgje, begint er meer op te lijken nuzitten nog wat kleine foutjes in volgens mij, maar wordt al beter
[afbeelding]
[afbeelding]
in het midden wil ik een logootje maken
c&c ??
edit:
oh, en de band, waar je geen profiel ziet, komt door de belichting, profiel zit er wel op hoor
edit:
aah, nieuwe render gemaakt, waar je de band beter ziet
credits voor het material, gaan naar Chester, dit is het Brushed Metal materiaal, uit de matlib die een paar posts terug staat
ben ook wat aan het rommelen geweest met chrome, maar dat gaf nog niet helemaal het effect wat ik wilde.
bedankt voor de kritieken, hier kan ik wel wat mee denk ik
ben nu aan het renderen, heb even de "knik" uit de spaken gehaald, en de edges aan het einde van de spaken ge-chamfered.
het lijkt nu beter te zijn
ik post hem straks wel

[ Voor 33% gewijzigd door nick_haak op 17-07-2006 15:46 ]
Hey, de tekst naast de cockpit is bij jouw zwart? Ik dacht dat dat rood hoorde te zijnDarthSjaak schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:12:
[...]
Het plastic van het echte model is ook wel erg glazig.
[afbeelding]
1 en 2
Die 2e zit hier:
[afbeelding]
bedankt voor de textures iig. Die 2e had ik niet. Reflectie zou zelfs nog iets meer kunnen zie ik op jouw foto, maar ik denk dat ik dat maar zo laat.
[ Voor 7% gewijzigd door Acid_Burn op 17-07-2006 17:40 ]
aan de uiteinden van de spaken heb ik de edges gechamfered, bij het smoothen maakt dat nogal wat verschil uit zeg
de andere kant van de spaken (tegen het midden aan) heb ik nu ook even gechamfered, render is bezig.
over 7 - 10 minuten is ie klaar
[ Voor 24% gewijzigd door nick_haak op 17-07-2006 20:20 ]
Maar al veel verbetering t.o.v. de vorige screenshot!
Techno>Music
ik flikker de chamfer op de spaken die niet goed zijn, wel ff weg bij die edges, en chamfer opnieuw, ff kijken wat dat doet

Uiteindelijk moeten al die dingen op elkaar gestapeld worden en dit vormen:

komt eraan
renderen is niet nodig toch? gewoon een wireframe screenshot is genoeg toch?
![]() front viewport | ![]() perspective viewport |
heb de links van de pics ff aangepast, krijg je die kl*te popups van imageshack niet
[ Voor 57% gewijzigd door nick_haak op 18-07-2006 11:32 ]
zelf op het werk nog ff gespeeld met caustics

denk inderdaad dat m'n chamfer fout is gegaan, ik gooi de hele spaken wel ff weg denk ik, en maak ze opnieuw, eventjes proberen wat dat opleverd
de gaten zijn op zich vrij aardig gelukt nu he
in feite een combinatie geweest van jouw methode, en de methode uit de rim tutorial van 3dnuts.
heb wel een cylinder neergezet, voor de vorm (8 sides), maar niet met de cut tool gewerkt nu, heb vertexen verschoven, zoals ze daar op 3dnuts doen.
zo gebeurt met snap to vertex aan
de border bij de as selecteren, de border aan de buitenkant van de velg, klik op bridge, in je kan zelfs een twist eraan meegeven, en aangeven hoeveel segmenten hij tussen die afstand aan moet maken
edit:
gaten zijn lekker strak ja!
[ Voor 73% gewijzigd door Schuey op 18-07-2006 11:55 ]

Zou je mij die blokjes kunnen mailen? postmaster"2"primalsource.nl
Zoniet, dan maak ik ze zelf.
Is niet hoe lui je kan zijn.. maar hoe druk je het kan hebben.
Sorry!

Ik wil hem ooit nog eens herrenderen met betere materials enzo en betere belichting. Helaas is hij 3200000 polygonen (afgerond) en dat trekt mijn pctje niet zo goed.
[ Voor 41% gewijzigd door lemming_nl op 18-07-2006 16:00 ]
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
Verwijderd
Wat 'n ding ..lemming_nl schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 15:58:
Woei, legoBen ik voor de contest heeeeeeel lang mee bezig geweest. Voor degenen niet het niet gezien hebben:[afbeelding]
Ik wil hem ooit nog eens herrenderen met betere materials enzo en betere belichting. Helaas is hij 3200000 polygonen (afgerond) en dat trekt mijn pctje niet zo goed.
Verwijderd
wauw wat koel,. wat voorn pc heb je? en hoelang duurde het renderen?lemming_nl schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 15:58:
Woei, legoBen ik voor de contest heeeeeeel lang mee bezig geweest. Voor degenen niet het niet gezien hebben:[afbeelding]
Ik wil anders wel eens renderen voor je, zonder dat ik je model ooit zal gebruiken/misbruiken. Niet dat ik een super pc heb, maar hij moet het wel trekken denk ik.
Techno>Music
Ik heb een athlon XP 2600+, 1GB ram en een 9800pro. Renderen duurde een paar uur.Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 16:19:
[...]
wauw wat koel,. wat voorn pc heb je? en hoelang duurde het renderen?
Heeeel veel werk, maar veel kwam omdat ik het hele model heb gemaakt, dus niet alleen de buitenkant maar ook het frame, met alleen de buitenkant was het bijna niet te doen om alles op de goede plek te krijgen. Met bovenstaande setup haal ik 1 frame per 5 seconden met maar 1 viewport aan (active only). Het renderen is dan ook het probleem niet, dat kan ik zelf ook, duurt lang maar daar heb ik wel 2e pc voor. Het aanpassen van de belichting is moeilijker als het 5 seconden duurt voordat je een beetje van je verandering ziet, laat staan dat het draaien van het model ook bijna niet te doen isL i m a schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 16:31:
Wow lemming, heel mooi! Moet wss erg veel werk ingekropen zijn!
Ik wil anders wel eens renderen voor je, zonder dat ik je model ooit zal gebruiken/misbruiken. Niet dat ik een super pc heb, maar hij moet het wel trekken denk ik.

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
De legocontest was indd harstikke kewllemming_nl schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 20:24:
[...]
Ik heb een athlon XP 2600+, 1GB ram en een 9800pro. Renderen duurde een paar uur.
[...]
Heeeel veel werk, maar veel kwam omdat ik het hele model heb gemaakt, dus niet alleen de buitenkant maar ook het frame, met alleen de buitenkant was het bijna niet te doen om alles op de goede plek te krijgen. Met bovenstaande setup haal ik 1 frame per 5 seconden met maar 1 viewport aan (active only). Het renderen is dan ook het probleem niet, dat kan ik zelf ook, duurt lang maar daar heb ik wel 2e pc voor. Het aanpassen van de belichting is moeilijker als het 5 seconden duurt voordat je een beetje van je verandering ziet, laat staan dat het draaien van het model ook bijna niet te doen is
[ Voor 10% gewijzigd door FreezingPixels op 18-07-2006 20:36 ]
Vetjes. Ik zag dat de echte ruim 4400 steentjes gebruiktelemming_nl schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 15:58:
robin222 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 20:31:
[...]
De legocontest was indd harstikke kewlVolgens mij vond iedereen dat
Maar uhh hoeveel poly's heeft dat ding dan?
lemming_nl schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 15:58:
Helaas is hij 3200000 polygonen (afgerond) en dat trekt mijn pctje niet zo goed.
Gezien

Verwijderd
Zalig gewoon!!lemming_nl schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 15:58:
Tijdje weg geweest, maar ben helemaal terug...
m'n laatste creatie:

cc welkom...
Alleen bij het ding (geen idee hoe het heet geen verstand van guns) onder dat andere ding waar je de gun op scherp zet (laad) lijkt het metaal wel meer kunstof. Overal zit van die mooie slijtage glimmers op het metaal behalve daar. Geen idee of ik duidelijk ben
Vind het wel moeilijk om c&c te geven kan het namelijk zelf zeker niet beter!
Zucht, ik ken het gevoel, ik wil mijn inzending van toen ook nog steeds een keer opnieuw renderen. Inmiddels wel een betere PC, dus misschien komt het er nog eens van.lemming_nl schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 15:58:
Dit was mijn inzending van toen:

Verwijderd
thxdreamwalker schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 11:52:
@ doylle: nice!
Alleen bij het ding (geen idee hoe het heet geen verstand van guns) onder dat andere ding waar je de gun op scherp zet (laad) lijkt het metaal wel meer kunstof. Overal zit van die mooie slijtage glimmers op het metaal behalve daar. Geen idee of ik duidelijk ben![]()
Vind het wel moeilijk om c&c te geven kan het namelijk zelf zeker niet beter!
"het ding onder dat andere ding" is wel wat vaag idd, maar bedoel je dat ronde knopje (dient om het magazijn uit de revolver te halen). daar zit idd nie echt veel slijtage op, had het zelf nog niet opgemerkt...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 12:45 ]
Dit topic is gesloten.