Verschilt per model, volgens mij wel bij zo'n NTV, maar dat weet ik niet zeker, alleen het is, als je het niet gewend bent, altijd ff pielen voor je er bij kan.
En dat is eigenlijk een soort buisje met een gaasfilter tot een bepaalde hoogte wat op het benzinekraantje zit, op de ON stand kan ie de benzine tot het laagste punt van dat gaasfilter gebruiken.
Op RES pakt ie dan alles, het is dus geen aparte tank (er zijn wel wat motoren, vooral choppers, met 2 tanken, maar die werken volgens mij niks anders).
Hele zooitje kun je bekijken als je het benzinekraantje dr uit haalt, maar ik zal ff kijken of ik er een plaatje van kan vinden voor de duidelijkheid.

Benzinekraantje is voor 99,9% zeker dat zwarte gat in je zijkapje, meestal staat ie volledig naar links gedraaid op ON, volledig naar rechts op RES en de stand daar tussenin is waarschijnlijk OFF, want volgens mij heeft zo'n ding een benzinepomp en dan is er geen PRI stand nodig (dan loopt de benzine gewoon door, kan natte voeten op leveren als er dan een vlotternaaldje in de carburateur blijft hangen

).

Dit is een benzinekraantje van het een of ander, op de ON stand haalt ie de benzine dus via dat witte buisje, dus onder het niveau daarvan kan ie dan niks meer dr uit slobberen.
Op de RES stand pakt ie de benzine gewoon via een gat in het kraantje, maar dat is hier niet te zien.
[
Voor 56% gewijzigd door
4x2 op 22-06-2006 21:23
]