Was ik ook zeker wel van planAnoniem: 37526 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 23:15:
Gelijk kopen, en accuut verlagen.
Het passagiers handvat is trouwens lekker retro

* Capo is jaloersErasmo schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 22:53:
Happy happy joy joy ik kan misschien een MZ ES uit '66 kopen voor maar €200![]()
Ding loopt goed, is altijd perfect onderhouden, kortom een koopje dus![]()
Edit:Wat plaatjes, dit is wel een andere motor maar zo heb je ongeveer een idee wat het is![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Mooi !Erasmo schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 22:53:
Happy happy joy joy ik kan misschien een MZ ES uit '66 kopen voor maar €200![]()
Ding loopt goed, is altijd perfect onderhouden, kortom een koopje dus![]()
Edit:Wat plaatjes, dit is wel een andere motor maar zo heb je ongeveer een idee wat het is![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je die wat in de was zet, het chroom en aluminium wat polijst heb je echt een mooi ding

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Op zo'n klassieker zijn de invoerrechten volgens mij nihil. Het is vooral gezeik dat zo'n ding gekeurd moet worden en dat je daarvoor moet betalen.Erasmo schreef op zondag 10 september 2006 @ 11:13:
Het enige nadeel is dat ik hem van iemand uit Duitsland koop, dus ik moet wel gaan klooien met invoerrechten enzo
Maargoed. 200 euro voor de fiets en een keer 200 euro voor het invoeren.. is ook nog wel te overzien.
Have a wheelie good weekend!
Weet je toevallig een site met iets meer informatie daarover? Ik heb al een gegoogled maar echt veel wijzer word ik niet...FragDaddy schreef op zondag 10 september 2006 @ 11:54:
[...]
Op zo'n klassieker zijn de invoerrechten volgens mij nihil. Het is vooral gezeik dat zo'n ding gekeurd moet worden en dat je daarvoor moet betalen.
Maargoed. 200 euro voor de fiets en een keer 200 euro voor het invoeren.. is ook nog wel te overzien.
Zie http://www.motor-forum.nl/forum/topic/13804Erasmo schreef op zondag 10 september 2006 @ 13:15:
[...]
Weet je toevallig een site met iets meer informatie daarover? Ik heb al een gegoogled maar echt veel wijzer word ik niet...

Daarna wat geklust aan de CBR waarbij ik de nieuwe DP HH+ remblokken heb gebruikt.
And off we go towards Luxemburg. Aangezien de remblokken ingeremd dienen te worden dacht ik eventjes licht pompend te remmen. Mijn kloten, letterlijk

Echt een aanrader zulke sportieve straatremblokken

wie wilt er een nieuw topic openen? * Chevy454 is al te vaak de TS geweest

[Voor 12% gewijzigd door Chevy454 op 10-09-2006 21:42]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Heb het in deze topic maar opgegeven

[Voor 14% gewijzigd door Ken. op 11-09-2006 01:14]
Indien tegen vanavond nog niet gebeurt, zal ik eens een kijkje nemen... Als ik thuis benwie wilt er een nieuw topic openen? [me=33506]is al te vaak de TS geweest

[Voor 25% gewijzigd door StarWing op 11-09-2006 10:16]
Page intentionally left blank.
Het moet ook regelmatig geupdate wordenStarWing schreef op maandag 11 september 2006 @ 10:15:
Indien tegen vanavond nog niet gebeurt, zal ik eens een kijkje nemen... Als ik thuis ben

Tuurlijk zolang de TS maar geupdate wordtIKKE86 schreef op maandag 11 september 2006 @ 11:14:
als het ook door een lurker geopend mag worden doe ik het wel
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

*burp*