Toon posts:

Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 5 alweer Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.884 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Happy happy joy joy ik kan misschien een MZ ES uit '66 kopen voor maar €200 :D
Ding loopt goed, is altijd perfect onderhouden, kortom een koopje dus :P

Edit:Wat plaatjes, dit is wel een andere motor maar zo heb je ongeveer een idee wat het is :)

http://img225.imageshack.us/img225/3968/74254618fw7.jpg

http://img225.imageshack.us/img225/8577/74254621xj5.jpg

http://img225.imageshack.us/img225/1762/74254609gg4.jpg

[Voor 50% gewijzigd door Erasmo op 09-09-2006 23:08]

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Anoniem: 37526

Gelijk kopen, en accuut verlagen.

Het passagiers handvat is trouwens lekker retro :)

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Anoniem: 37526 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 23:15:
Gelijk kopen, en accuut verlagen.

Het passagiers handvat is trouwens lekker retro :)
Was ik ook zeker wel van plan :*)

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Erasmo schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 22:53:

Edit:Wat plaatjes, dit is wel een andere motor maar zo heb je ongeveer een idee wat het is :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
* Capo is jaloers :P _/-\o_ _/-\o_

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:39

DinX

Motormuis

Erasmo schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 22:53:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooi !

Als je die wat in de was zet, het chroom en aluminium wat polijst heb je echt een mooi ding :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Het enige nadeel is dat ik hem van iemand uit Duitsland koop, dus ik moet wel gaan klooien met invoerrechten enzo -O-

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-03 10:53
Erasmo schreef op zondag 10 september 2006 @ 11:13:
Het enige nadeel is dat ik hem van iemand uit Duitsland koop, dus ik moet wel gaan klooien met invoerrechten enzo -O-
Op zo'n klassieker zijn de invoerrechten volgens mij nihil. Het is vooral gezeik dat zo'n ding gekeurd moet worden en dat je daarvoor moet betalen.

Maargoed. 200 euro voor de fiets en een keer 200 euro voor het invoeren.. is ook nog wel te overzien.

Have a wheelie good weekend!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

FragDaddy schreef op zondag 10 september 2006 @ 11:54:
[...]

Op zo'n klassieker zijn de invoerrechten volgens mij nihil. Het is vooral gezeik dat zo'n ding gekeurd moet worden en dat je daarvoor moet betalen.

Maargoed. 200 euro voor de fiets en een keer 200 euro voor het invoeren.. is ook nog wel te overzien.
Weet je toevallig een site met iets meer informatie daarover? Ik heb al een gegoogled maar echt veel wijzer word ik niet...

• BartW
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:16
Erasmo schreef op zondag 10 september 2006 @ 13:15:
[...]

Weet je toevallig een site met iets meer informatie daarover? Ik heb al een gegoogled maar echt veel wijzer word ik niet...
Zie http://www.motor-forum.nl/forum/topic/13804

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Deze morgen lekker naar de GP gekeken. Prachtige race :)

Daarna wat geklust aan de CBR waarbij ik de nieuwe DP HH+ remblokken heb gebruikt.
And off we go towards Luxemburg. Aangezien de remblokken ingeremd dienen te worden dacht ik eventjes licht pompend te remmen. Mijn kloten, letterlijk :( Ik bedien de remhendel een beetje en knal met de familiejuwelen tegen de tank op. Resultaat: van 100 naar 0 in geen tijd en een luide gil :X Die remblokken remmen een stuk beter dan de orginele remblokken.

Echt een aanrader zulke sportieve straatremblokken :Y

wie wilt er een nieuw topic openen? * Chevy454 is al te vaak de TS geweest :P

[Voor 12% gewijzigd door Chevy454 op 10-09-2006 21:42]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:29

Ken.

\m/.([oO]).\m/

..en vergeet vooral niet mijn racefiets (;)) toe te voegen aan de startpost.
Heb het in deze topic maar opgegeven :P

[Voor 14% gewijzigd door Ken. op 11-09-2006 01:14]

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:55

StarWing

Huh ?!?

wie wilt er een nieuw topic openen? [me=33506]is al te vaak de TS geweest :P
Indien tegen vanavond nog niet gebeurt, zal ik eens een kijkje nemen... Als ik thuis ben ;)

[Voor 25% gewijzigd door StarWing op 11-09-2006 10:16]

Page intentionally left blank.

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
als het ook door een lurker geopend mag worden doe ik het wel :)

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
StarWing schreef op maandag 11 september 2006 @ 10:15:
Indien tegen vanavond nog niet gebeurt, zal ik eens een kijkje nemen... Als ik thuis ben ;)
Het moet ook regelmatig geupdate worden ;)
IKKE86 schreef op maandag 11 september 2006 @ 11:14:
als het ook door een lurker geopend mag worden doe ik het wel :)
Tuurlijk zolang de TS maar geupdate wordt

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-01 19:03
zo, nieuwe ketting ligt er op, kunnen we er weer 15000km tegenaan :+ hopelijk >.<

*burp*

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee