Hij heeft het expliciet over het beter worden in games zoals soms met een muis, dan geldt voor jou net zo hard een nee :-), of voor ons allen net zo hard een ja, als we het op jouw manier bekijken.SinergyX schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 17:46:
[...]
Ik ben 1 van de weinigen mischien dan kan zeggen: ja
Door de G knoppen links op je scherm, die je kan bedienen met je linker pink heb ik een skala aan extra features bij de hand in diverse games. Beter is natuurlijk een relatief woord, Beter als in functioneler? Zeker. Beter als in fijner/efficienter werken? Absoluut. Beter als in vette monsterkills in UT? Nope.
Verder is het natuurlijk een erg fijn en overzichtelijk toetsenbord, met voor mij alle toesten (met name de F-1 t/m 12) op de juiste positie. Daarmee verhoog je wel je spelkwaliteit.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
[ Voor 94% gewijzigd door MsG op 20-12-2007 20:14 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
MAar het noodlot beslist weer dat deze het niet doet.
Ik kan hem aansluiten alles wordt geinstalleerd.
LCD en backlight doen het.
ik kan zelfs mijn macro toetsen aanmaken en gebruiken.
Maar de qwerty toetsen doen niks.
Ik heb input.inf file opnieuw geinstalleerd en de infcache weggegooit.
Ook op een andere pc doet alles het behalve de qwerty toetsen.
Moet ik RMA-en of doe ik iets fout?
De drivers zijn btw vers van het net.
één is geen, twee is één
Je tobo is kaduuk. Puur het normale toetsenbord-gedeelte werkt met standaard Windows-drivers, hoef je niets voor te installeren. Als 'ie het dus op meerdere computers niet doet is het ding kaduuk.J.E.T schreef op maandag 24 december 2007 @ 23:40:
Heb vandaag een g15 toetsenbord gekregen.
MAar het noodlot beslist weer dat deze het niet doet.
Ik kan hem aansluiten alles wordt geinstalleerd.
LCD en backlight doen het.
ik kan zelfs mijn macro toetsen aanmaken en gebruiken.
Maar de qwerty toetsen doen niks.
Ik heb input.inf file opnieuw geinstalleerd en de infcache weggegooit.
Ook op een andere pc doet alles het behalve de qwerty toetsen.
Moet ik RMA-en of doe ik iets fout?
De drivers zijn btw vers van het net.
Verwijderd
alles werkt prima, maar nu ben ik al aan het klooien geweest met lcd studio,
ten eerste moet ik een license krijgen maar wanneer dak ik op de site van lcdstudio een wil aanvragen blokeerd de site en krijg ik een melding dat ik later moet proberen maar dit is nu al een paar dagen. dus ik zit nu vast.
ook als ik de software heb geïnstalleerd van logitech dan werkt de cpu meter wel, en als ik dan een keer reboot dan doet ie het nimeer.
iemand die mij kan helpen.???
Verwijderd
Het gaat om multiple keystrokes tegelijkertijd. Stel ik hou de H en de A tegelijkertijd ingedrukt, en dan raak ik ze echt EXACT op t zelfde moment, dan zou je verwachten van een normaal toetsenbord dat je "HAAAAA" krijgt. In plaats daarvan krijg ik "HAHAHAHA" en kan ik dit door laten gaan zolang ik beide toetsen ingedrukt houd.
Heb ik hiermee echt een "Hidden Feature" ontdekt of heb ik iets grandioos verneukt in m'n drivers?
Je hebt niks verneukt, heb het hier ook:Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:17:
Ik hebt ook een G15. Ik heb het gevoel dat ik een Hidden Feature heb ontdekt ofzo.
Het gaat om multiple keystrokes tegelijkertijd. Stel ik hou de H en de A tegelijkertijd ingedrukt, en dan raak ik ze echt EXACT op t zelfde moment, dan zou je verwachten van een normaal toetsenbord dat je "HAAAAA" krijgt. In plaats daarvan krijg ik "HAHAHAHA" en kan ik dit door laten gaan zolang ik beide toetsen ingedrukt houd.
Heb ik hiermee echt een "Hidden Feature" ontdekt of heb ik iets grandioos verneukt in m'n drivers?Of is de feature al ontdekt
? Ik hoor graag van mede-G15-eigenaarts of zij hetzelfde truukje kunnen
.
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablab
Het werkt dus ook met 3 toetsen tegelijk
Maar goed, het werkt hier ook, en woepiedoohwah, wat ben ik blij nu ik weet dat dat kan zeg
Iemand toevallig al ergens een applet gevonden voor CoD4?
Jammer genoeg heeft CoD4 zelf geen support ervoor, kill/deaths/ammo zou toch wel erg mooi zijn, hoewel dat via een extern programma waarschijnlijk niet op te vragen is, maar een server is wel te queryen, dus kills en wie er boven/onder je staat zou denk ik wel mogelijk zijn.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
btw ik heb "Tha Glitch" ook
Het is overigens niet specifiek voor de G15 (ik heb V1). Ik heb zojuist even een USB DELL plankje aangesloten (gewoon wat DELL standaard meelevert bij al haar systemen). Ook dat plankje had dit fenomeen. Ik heb het bij PS2 tobo's nog niet zo meegemaakt. Het lijkt er dus op dat men bij de overschakeling naar USB, voor tobo's een afwijkend protocol heeft opgesteld.
Hans van Zijl
Verwijderd
Ik heb aan meer mensen gevraagd of ze dit ff wilde testen, gewoon met 2 keys. Zowel standaard USB-keyboards als PS/2-keyboards geven gewoon "HAAAA", niet "HAHAHA".
Het zal dus inderdaad wel aan de manier van verwerken liggen, sowieso kan deze meer aan, 6 in plaats van 3 dus
die van mij werkt wel mooiSp33dFr34k schreef op donderdag 20 december 2007 @ 16:36:
Ik heb ook net zo'n ding gekocht, de ingebouwde USB poorten leken me ook wel erg handig. Nu dacht ik; daar kan ik mooi zo'n USB stick inpluggen, zoveel verbruikt zo'n ding toch niet. Maar tot mijn grote verbazing werkt dit dus niet. Hij zegt: "The USB Mass Storage Device is connected to a hub that does not have enough power available to power it."
Erg vreemd toch? Wat kun je er dan WEL instoppen??
(Sandisk Cruzer Micro 2GB)
En ik heb ook vroeger met een draadloos hp toetsenbordje gewerkt, en daar stond het maximum op 3
Leuk rijden, omdraaien en schieten, en dan alleen nog maar naar links kunnen sturen in gta vice city
Z-machine OriginID: JaccoW
Sandisk Cruzer Contour 8 GB ook geen problemen. Helaas wel USB 1.0 maar dat ligt natuurlijk aan de G15.!GN!T!ON schreef op maandag 31 december 2007 @ 19:19:
[...]
die van mij werkt wel mooi
(Sandisk Cruzer Micro 2GB)
If it ain't broken, play with it till it breaks.
wat raden jullie aan?
[ Voor 73% gewijzigd door dion_b op 08-01-2008 23:01 ]
Persoonlijk vind ik de V1 veels te lelijk om op me bureau te hebben en gebruik ik geen macro toetsen. Ook vind ik de V1 te groot, dus ben ik voor de V2 gegaan
[ Voor 16% gewijzigd door KappeNou op 08-01-2008 19:29 ]
Doe je het ook voor de macro toetsen? Ga dan voor V1. Persoonlijk zou ik een V2 pas overwegen als hij wat normaler geprijst is.
Verwijderd

Hij is inderdaad supergaaf en ik gebruik hem dus ook. MAAR! Ik word GEK van het geknipper van de lichtjes.. kan je dat niet uitzetten? Ik kan het nergens vinden
Edit1: COOL ik zie nu dat er ook een CONFIG menu in zit. En daartussen staat "G15" en dan kan ik "Dancinglights" op "off" zetten. TOP! Maar hoe save ik het... want m'n tobo blijft gewoon knipperen.
Edit2: Sorry, heb het gevonden. Er staat ook ergens "profile" en dan kan je "save now" aanklikken.
Geen wonder dat ik het allemaal niet zo snel vindt want WHOOW wat is het uitgebreid zeg... en oh wat gaaf
[ Voor 47% gewijzigd door Barca op 10-01-2008 19:47 ]
Verwijderd
Met COD4 profile support... Zou er dan binnenkort ook een COD4 LCD optie komen?
2.02.101 13/12/2007
Verwijderd
Ja die bedoel ik. Die software had ik nog helemaal niet gezien...
Ik hoop dat er binnenkort een mooi script komt voor CoD4
Trouwens, is er met de 1e generatie nog wat te doen tegen een mega stoffig toetsenbord ondanks dat ik hem elke keer afneem met een droge doek? En dan vooral de zwarte stukken rond en bij het beeldscherm...
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Dan maar het toetsenbord gewoon wat vaker schoonmaken.
CoD4 profile support is er al een tijdje, maar dat houdt niets anders in dan dat ie automatisch naar je "CoD4" profiel kan schakelen als je CoD4 opstart.Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 23:31:
Hey! Nieuwe drivers zag ik net!
Met COD4 profile support... Zou er dan binnenkort ook een COD4 LCD optie komen?
Was er maar echte CoD4 support, vanuit Infinity Ward zelf.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ok, dan ben ik dus niet de enigste.MsG schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:19:
Bij mij blijft er ook veel viezigheid op zitten op het zilveren gedeelte. En inderdaad, het ding wordt megastoffig
Trouwens wat me net opvalt, de toetsaanslag klinkt vrij hard, nieuwe toetsenbord van pap klinkt veel meer gedempt, dit is echt van tik tik tik?
Wederom herkenbaar. Dit had ik ook bij de eerste versie, en bij m'n tweede weer minder. Je hoort em inderdaad best hard tikken, de toetsaanslag voelt ook wat "hol". Bij m'n vervangende exemplaar voelt het wat "steviger" aan en klinkt het ook minder hard.Joopieboy schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 00:06:
[...]
Ok, dan ben ik dus niet de enigste.
Trouwens wat me net opvalt, de toetsaanslag klinkt vrij hard, nieuwe toetsenbord van pap klinkt veel meer gedempt, dit is echt van tik tik tik?
Hier tikt ie ook wel hard, maar vind ik niet erg.
één is geen, twee is één
Verwijderd
Vergeleken met de klassieke IBM Model M valt het wel mee, maar vergeleken met van de laptop toetsenborden is het uiteraard hard.
Overigens voor Linux gebruikers, alle functies in de Windows driver (en meer) werken ook onder Linux (LCD, macro's, media keys etc.).
G15tools heeft alles wat je nodig hebt.
Ik heb even gebeld met een aantal mensen die ik bij logitech ken, er werd door verbonden met de 'G15' expert, en inderdaad heb ik slecht nieuws.
Vermoedelijk zal er nooit een support komen op call of duty, zoals nakebod ookal aangaf kan hij automatich schakelen tussen call of duty en iets anders, dit is enkel voor je G toetsen, deze worden dan direct geactiveerd.
Waarom word er dan geen ondersteuning gegeven? Infinity Ward heeft nooit een output geschreven voor call of duty, zoals bv bij wow is dat wel gedaan.
Ook heb ik een soort andwoord op het probleem met de verlichting in het toetsenbord,
Omdat de G15 toetsen vanuit in het toetsenbord worden opgelicht kan er inderdaad een fout zijn met de verlichting, de makkelijkste voorstelling is vrij simpel, neem een PVC buis (z'n grijze) van ongeveer 25cm lang, monteer hier onder een zaklamp en maak aan de boven kant een letter, zet dit neer en ga er net zo scheef voor zitten als met je G15.
Voor eventuele vragen kan je me gerust vragen, als ik er niet uit kom kan ik even bellen:)
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Die G15tools klinkt wel tof, zodat je de G toetsen echt als toetsen kan gebruiken. Maar helaas is dit voor Linux, is er ook iets voor Windhoos?
Ik heb de G15v1, en soms als ik gewoon aan het computeren ben, dan blijft er een key hangen,
Ik heb het idee dat het 1 van de pijltjes toesten is, en dan wel de <-- (linker)
Alles wat ik open, de cursor blijft naar links gaan.
Probleem is opgelost na het opnieuw opstarten van de pc.
Andere usb poort, heb ik al geprobeerd.
En nee, ik houd die toets niet ingedrukt.
Iemand nog tips, of iemand die hetzelfde heeft gehad?
Ik heb hem net 2 maand, waarvan hij 1 maand in de doos heeft gelegen met verhuizen.MsG schreef op zondag 13 januari 2008 @ 02:39:
Misschien wat radicaal en risky, maar eens alle toetsen los halen en wat kijken naar viezigheid? of goed schoonmaken? of even openschroeven?
En het probleem speelt slecht sporadisch op...
één is geen, twee is één
Maar door die butt procedure daar, zit ik dan een tijd zonder toetsenbord.
Wat ik ook niet echt handig vind.
Usb drivers opnieuw installeren heeft ook geen nut.
Meerdere pc's ga ik eens proberen
Net onder windows al zitten kloten met de extra toetsen omdat ie ze af en toe niet pakte edg.
Echt wazig....
Heb hem nu aangesloten op 1 van de usb poorten van de G15 zodat ik hem snel kan afkoppelen als hij weer zo'n fenomeen heeft.
Andere usb poorten had ik geprobeerd, maar geen enkel resultaat.
Ik zoek eigenlijk zo'n ding voor Sniper Elite voor windows.
Hij kent het spel standaard iig niet.
Verwijderd
Butt?Totaalgeflipt schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:11:
Ja garantie claimen, zou kunnen.
Maar door die butt procedure daar, zit ik dan een tijd zonder toetsenbord.
Wat ik ook niet echt handig vind.
Usb drivers opnieuw installeren heeft ook geen nut.
Meerdere pc's ga ik eens proberen
Ik heb m een keer in de winkel omgeruild en een keer via logitech zelf. Ik had met 2 dagen een nieuwe G15 in huis en ik mocht de oude houden. Hoefde ook niets te slopen of op te sturen.
Ja klopt, dat was ook eerst zo, maar voor dit toetsenbord had ik er ook 1 van logitech, en daarbij had ik een probleem met de oplader, de batterijen waren met een 15 min leeg. Andere batterijen geprobeerd, maar hielp niet, kon hem kostenloos laten vervangen, moest dan eerst de oude muis opsturen, en zou dan na ontvangst een nieuwe krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:33:
[...]
Butt?
Ik heb m een keer in de winkel omgeruild en een keer via logitech zelf. Ik had met 2 dagen een nieuwe G15 in huis en ik mocht de oude houden. Hoefde ook niets te slopen of op te sturen.
Kon 4 weken duren zij die man.
Dus heb toen maar een heel nieuw setje aangeschaft, en denk dat dit nog steeds de huidige procedure is.
Ik zal het eens gaan testen met mijn G3 die ik op mijn werk gebruik, of ik daar hetzelfde probleem mee heb, op mijn randapperatuur, maar verwacht het niet. Op mijn werk namelijk 8 uur lang geen enkel probleem.
Zo heb je bijvoorbeeld het programma UltraMon, bij deze kan je een applicate van Monitor naar Monitor verschuiven en dit is mede mogelijk aan de hand van een Toetsencombinatie.
Welke Toetsencombinaties worden niet of nauwelijks in de meeste programma's gebruikt, ik wil namelijk niet dat bepaalde programma's ineens vaag reageren door een bepaalde combinatie.
Nu gebruik ik bijvoorbeeld een Combinatie als CTRL + ALT + SHIFT + ~ (Grace). Wat voor toetsencombo's lijken jullie nog geschikt.
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Verwijderd
Zoiets kun je toch zelf wel verzinnen lijkt me?JunkieXP schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 02:29:
Nu ik in het het bezit ben van dit toetsenbord ben ik aan de slag geslagen met de G toetsen en ik bedacht me om een aantal short cuts toe te voegen.
Zo heb je bijvoorbeeld het programma UltraMon, bij deze kan je een applicate van Monitor naar Monitor verschuiven en dit is mede mogelijk aan de hand van een Toetsencombinatie.
Welke Toetsencombinaties worden niet of nauwelijks in de meeste programma's gebruikt, ik wil namelijk niet dat bepaalde programma's ineens vaag reageren door een bepaalde combinatie.
Nu gebruik ik bijvoorbeeld een Combinatie als CTRL + ALT + SHIFT + ~ (Grace). Wat voor toetsencombo's lijken jullie nog geschikt.
http://www.wingmanteam.com/Bierkameel schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:54:
Is er ook een site met game profiles?
Ik zoek eigenlijk zo'n ding voor Sniper Elite voor windows.
Hij kent het spel standaard iig niet.
Maar daar staat jouw spel niet bij. Ze hebben daar ook software overigens. Het is namelijk het originele team van Logitech.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Heeft iemand toevallig ervaring met de G15 Gmail applet ?
Ik krijg hem namelijk op Vista niet aan de praat...!
hier heb ik ook al een keer mee lopen stoeien, ik wil ook dat hij graag synced met thunderbird. Maar hij springt steeds terug op hotmail. Heel vervelendMsG schreef op maandag 04 februari 2008 @ 16:11:
Weet iemand trouwens waar hij de email-hoeveelheid op baseert? Ik heb mijn hotmail gelukkig niet gesynct met heel windows, en bovendien klopt het getal niet met mijn hotmail. Evenmin met mijn thunderbird.
Dat zeg ik....
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2008 21:34 ]
Ik ontdek nu wel een donkere plek op het grijze gedeelte, waar mn duim rust. Het voelt ook stroever. Weet iemand of dit nog weg te halen is?
De toetsen kan je gewoon losklikkenArunia schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:49:
Vaag, want het zou wel moeten kunnen. Normaal zou ik zeggen, pak een emmer water en een borstel en maak de toetsen los, maar bij de G15 durf ik dat niet zo goed aan om dat te gaan roepen.
haha, dat weet ik. Ik doelde dan ook over het met een borstel poetsen.
Alhoewel de huidige versies toch betere verf hebben.
Ik heb schuin onder de ctrl+win+alt+space ook minder zilver, dat is afaik gewoon slijtageMsG schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:19:
Nee eigenlijk niet. Werkt hier perfect.
Ik ontdek nu wel een donkere plek op het grijze gedeelte, waar mn duim rust. Het voelt ook stroever. Weet iemand of dit nog weg te halen is?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Moet wel zeggen dat dit inmiddels de 3e is die ik heb. De 1e was de batch waar de verf van de toetsen kwam, mn 2e had toetsen die bleven hangen waardoor je ze soms niet in kon drukken maar deze doet het al ruim een jaar perfect.
En alle plankjes zijn zonder moeite geruild door Logitech.
Hoe gaat het garantie claimen bij logitech zelf ? Ik kan wel een rma doen bij de webwinkel waar ik de G15 heb gekocht maar dan zit ik een tijdje zonder toetsenbord.
En wat krijg je er nu voor terug want die v2 vind ik toch een heel stuk minder
- veel kleinere lcd en niet kantelbaar
- minder G-toetsen
- geen relaxte draaischijf voor het aanpassen van het volume
Van de een op andere dag is hij aan het bokken, bij backspace haalt hij niks weg maar zet er 904 neer.
En bij een 8 indrukken krijg ik 93
Er is geen touw aan vast te knopen.
Ik heb hem ook al eens op een andere pc aangesloten, maar zelfde resultaat.
Terwijl er niks raars mee is gebeurd.
Iemand nog tips?
Ja weg sturen voor garantie/reparatie.Totaalgeflipt schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:56:
Ik heb ook problemen met mijn G15v1
Van de een op andere dag is hij aan het bokken, bij backspace haalt hij niks weg maar zet er 904 neer.
En bij een 8 indrukken krijg ik 93
Er is geen touw aan vast te knopen.
Ik heb hem ook al eens op een andere pc aangesloten, maar zelfde resultaat.
Terwijl er niks raars mee is gebeurd.
Iemand nog tips?
3 jaar is de garantie volgens mij.0M3G4 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:59:
Hoe lang is de garantietermijn anyway? Ik heb mijn G15 v1 sinds 23-12-05 en sinds twee of drie weken terug doet de * en / op mijn numerieke keypad het niet meer.. tevens is de verf verdwenen op het midden van de spatiebalk en WASD... maar ik ga er niet vanuit dat ik hem nu nog kan ruilen
Maar goed je kan het iig proberen, meestal is logitech niet zo moeilijk daarmee.
[ Voor 8% gewijzigd door Joopieboy op 16-04-2008 15:20 ]
er is een volledige fles drinken overgevallen zucht. na 5 seconde deed het hele toetsenbord niks meer. gelijk maar ff mijn moeder gebeld of ze de nieuwe versie wilt meenemen
heb wel het lcd schermpje bewaart weet niet of er nog wat mee gedaan kan worden maar dat zien we dan wel
Gazeuse en tobo deed al niks meer naar 3sec dus dat zal wel niet werken halve liter gazeuse is denk ik toch iets teveel van het goedeMsG schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 22:40:
Je kan hem wel open halen en drogen op de verwarming. Wat voor drinken?
nou met een paar drupjes oke ja maar als erzoveel overheen gaat heb hem helemaal open gehad printplaat zat helemaal onder alle hoekjes en gaatjes gewoon alles wat je bedenken kanMsG schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 01:14:
Juist dan werkt het even niet. Als je hem laat drogen ipv meteen aan sluiten kan hij nog werken. Na 3 seconde is het nog nat, dan is het logisch dat hij niet werkt. maar goed.
hij was nog aangesloten. en proberen kan niet meer want hij ligt in 100stukjes in de containerMsG schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 01:54:
Je bent de fout in gegaan door hem aan te sluiten meteen, maar je kan het toch nog proberen? Drogen op de verwarming 24 uur of langer.
VroegerRenaldoNiels schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 01:37:
[...]
nou met een paar drupjes oke ja maar als erzoveel overheen gaat heb hem helemaal open gehad printplaat zat helemaal onder alle hoekjes en gaatjes gewoon alles wat je bedenken kan
Concludeer dus niet te snel dat electronica die nat geworden is, verloren is.
RenaldoNiels schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 02:09:
[...]
hij was nog aangesloten. en proberen kan niet meer want hij ligt in 100stukjes in de container
die heb ik over past niet op de nieuwe is een stuk kleinerMsG schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:50:
Hbe je die over of past ie op de nieuwe G15?
ik speel vooral DDR style games (dansgames dus, lekker pijltjestoetsen rammen), maar de v2 kan nog maar 2 arrow keys tegelijk detecteren
dus ik meerdere combos testen, en jahoor... de v2 heeft er vrij veel last van
nog andere mensen die dit is opgevallen? ik ben hier namelijk wel heel erg teleurgesteld in.
tis dat ik een bak koffie over mn v1 heb laten vallen... want die werkte prima met dit soort toetsencombinaties.
Tjah, ik denk dat ik deze v2 maar terug ga brengen naar de winkel, iemand nog suggesties voor toetsenborden die dit WEL kunnen?
[ Voor 23% gewijzigd door Eeruku op 29-05-2008 21:55 ]
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Razer heeft ook een leuk bord: >klik<

ANTI-GHOSTING CAPABILITY
Met de Razer Tarantula anti-ghosting mogelijkheden, heb je de mogelijkheid om wel 10 toetsen tegelijkertijd in te drukken zonder dat het ghosting effect optreed. Het Tarantula's anti-ghosting support is beter dan voor elk ander keyboard op de markt!
tjah, heb ff de logitech forums bezocht, blijkt dat er een hoop klachten zijn over deze misser..KappeNou schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 22:47:
De V2 zou dit niet moeten hebben..
Razer heeft ook een leuk bord: >klik<
[afbeelding]
[...]
dat tarantula bordje ziet er wel leuk uit, jammer dat ie over de 100 euro is
G15 kostte ongeveer hetzelfde als de razer lycosa, denk dat ik dat bordje maar ff overweeg

vind et toch wel erg jammer dat die v2 zoveel slechter is dan de v1
[ Voor 5% gewijzigd door Eeruku op 30-05-2008 03:09 ]
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
[ Voor 7% gewijzigd door KappeNou op 30-05-2008 12:59 ]
Dit topic is gesloten.
![]()