Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Alleen buiten of ook binnen? Indien binnen: uitkijken met openmaken ivm alle plastic haken en (vooral) de ribbonkabels.pcprutser schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:48:
*Pcprutser gaat zijn G15 binnenkort maar eens grondig schoonmaken, iemand nog tips?*
Waarom dichtklappen? Dat is ook slecht voor die beeldkabel van het schermpje.anandus schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:50:
[...]
Ja, de gamessupport is inderdaad ook bagger, helaas.
Ik gebruik het nu ook alleen maar voor Gmail, het weer en mini-notepadje en dat soort dingen
Als ik ga gamen dan gaat-ie dicht
Op die 2e pic van Cascade is hij al een stuk minder lelijk, maar dat schermpje ziet er zo vreselijk onsamenhangend uit. Dat scroll ding lijkt me wel weer handig.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Logitech® G19 Keyboard for gaming
AC power adapter
Dat zal waarschijnlijk wel nodig zijn om die twee usb 2.0 poorten van stroom te voorzien.
Ik hoop eigenlijk dat ze zonder terugschakelen naar 1.1, want meestal heb je toch niet meer nodig.
Kleur lijkt aanpasbaar te zijn in elk geval.
Dat is mooi, past weer wat beter bij m'n Roccat Kone.
Z-machine OriginID: JaccoW
Omdat het schermpje me anders afleidt.MsG schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 01:09:
[...]
Waarom dichtklappen? Dat is ook slecht voor die beeldkabel van het schermpje.
Maar dat schermpje wordt vele malen per dag open- en dichtgeklapt en dat doe ik al 2 jaar lang.
Volgens mij kan die beeldkabel van het schermpje wel tegen een stootje
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Maar ik vind het scherm erg handig om de tijd (
Je kan namelijk een hoop informatie kwijt uit bijvoorbeeld rivatuner.
Oke, ik gebruik dat wat minder in een fps, maar bij veel andere spellen is het toch wel erg handig.
Trouwens nog een site waar het beeldscherm beter te zien is:
MaximumPC
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar hoe het scherm er uit ziet als het dichtgeklapt is.
Ik vermoed dat het aardig in de buurt komt van de originele G15.
[ Voor 46% gewijzigd door JaccoW op 07-01-2009 12:05 ]
Ik weet het niet hoor, maar naar mijn idee klap je 'm niet dicht. Als ik naar het design kijk is het eerder dat je 'm naar achteren klapt, zodat ie "flush" loopt met het toetsenbord.F_demon schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:59:
Inderdaad, ik doe hem ook al bijna 2 jaar lang continu open en dicht, en nog geen hapering gehad.
Maar ik vind het scherm erg handig om de tijd (), processorgebruik en temperaturen op te kunnen zien.
Je kan namelijk een hoop informatie kwijt uit bijvoorbeeld rivatuner.
Oke, ik gebruik dat wat minder in een fps, maar bij veel andere spellen is het toch wel erg handig.
Trouwens nog een site waar het beeldscherm beter te zien is:
MaximumPC
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar hoe het scherm er uit ziet als het dichtgeklapt is.
Ik vermoed dat het aardig in de buurt komt van de originele G15.
Tja ik weet het niet, ik lees aldoor enge verhalen over gebroken kabels enzo, dus ik laat hem lekker altijd open. Vind hem niet echt afleidend. Ik vind het heerlijk zo'n handige tijdklok e.d.anandus schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:03:
[...]
Omdat het schermpje me anders afleidt.
Maar dat schermpje wordt vele malen per dag open- en dichtgeklapt en dat doe ik al 2 jaar lang.
Volgens mij kan die beeldkabel van het schermpje wel tegen een stootje
Hoop dat die nieuwe G-toetsenbord dezelfde schermafmetingen heeft en dat de support voor dat toetsenbord in games (visueel) ook gaat werken op de G15.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Zouden we een groot Logitech G-15 topic Deel 3 kunnen beginnen?
pagina 1 stamt uit 2006..
Ik heb zelf al enige tijd een G15v2 en ik ben tevreden, top op zekere hoogte. Ik heb hem gekocht omdat hij de aanbieding was en omdat het LCD schermpje wel leuk vind
Zouden we een lijst kunnen maken met alle verschillen de Apps voor de G15vX met screenie :-D?
Tja hoe kan je van een spel uit '99 ook verwachten dat ze support geven op een keyboard uit de toekomst
En voor een lijst: Wikipedia: Logitech G15
Ik had wiki gezien, na wat lezen hier kreeg ik de indruk dat er een hoop custom apps waren gemaakt.MsG schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 23:14:
Waarom zou een nieuw topic moeten als het topic nog niet vol is?Alleen omdat de TS oud is?
Tja hoe kan je van een spel uit '99 ook verwachten dat ze support geven op een keyboard uit de toekomst.
En voor een lijst: Wikipedia: Logitech G15
Kan een topic vol zijn?
Kijk eens op de Sideshow GalleryPeran schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 23:10:
Tweakers,
Zouden we een groot Logitech G-15 topic Deel 3 kunnen beginnen?
pagina 1 stamt uit 2006..
Ik heb zelf al enige tijd een G15v2 en ik ben tevreden, top op zekere hoogte. Ik heb hem gekocht omdat hij de aanbieding was en omdat het LCD schermpje wel leuk vind.., het eerste dat me tegen viel is dat er erg weinig ondersteuning is voor de 'Game Panel'.., ondersteuning die ik direct miste; UT99 (jaja.. ) en GOMplayer.. Ik heb hier naar gezoch.., zonder succes.
Zouden we een lijst kunnen maken met alle verschillen de Apps voor de G15vX met screenie :-D?
Een hoop van die applets doen het redelijk op de G15 (niet allemaal though)
[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 07-01-2009 23:26 ]
Slideshow Gallery? Lijkt op troep voor vista...anandus schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 23:24:
[...]
Kijk eens op de Sideshow Gallery
Een hoop van die applets doen het redelijk op de G15 (niet allemaal though)
Ja, Vista & Windows 7.Coeluh schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 23:41:
[...]
Slideshow Gallery? Lijkt op troep voor vista...
Werkt prima, hoor, voor 'troep'
Beter dan het net afstruinen voor G15-applets
Ziet Vista het LCD dan als sideshow view?
Ik heb een TyTn II die ik wel eens als sideshow gebuik. Daar voor moest ik nog het een en ander installeren.
Vind het knap, een slideshow op een zwart wit schermpje.Peran schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 00:40:
Sideshow?!
Ziet Vista het LCD dan als sideshow view?
Ik heb een TyTn II die ik wel eens als sideshow gebuik. Daar voor moest ik nog het een en ander installeren.
Sideshow, niet slideshowCoeluh schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 15:50:
[...]
Vind het knap, een slideshow op een zwart wit schermpje.
Ja, ik gebruik dat Gmail-ding, Windows Media Player-ding en het Accuweather-ding.Peran schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 18:57:
sommige werken en sommige niet. Het zorgt er in ieder geval voor dat de range aan programma's een stuk groter wordt.
Meer heb ik ook niet echt nodig.
Vind ik handig tijdens gamen, weet je ook hoever je overclock kan gaan.
Sirreal's panel heeft een soort al in 1 ding. heel fijn.Caneezy schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 21:49:
Gaat mij meer om me CPU usage/Temperatuur, en clock.
Vind ik handig tijdens gamen, weet je ook hoever je overclock kan gaan.
Weet iemand anders hoe ik ALLES er af gooi qua G15 spul zodat het net is alsof ik nog nooit een G15 heb gehad? Ik heb namelijk laatst alleen de software + driver weggehaald maar dat mocht niet baten en hij herkende nog heel veel, waaruit ik opmaak dat een deinstallatie domweg lang niet alles weghaald.
Je kan eens kijken in de Documents and Settings\ [usernaam] \Local Settings\Application Data\Logitech\LCD Software\LCD Manager\ en dan het bestand LGLCDDB.TXT, daar staan alle settings in. Dit is voor nog voor versie 2 op WinXP, andere versies en Vista zal net zoiets zijn.MsG schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 19:36:
...
Weet iemand anders hoe ik ALLES er af gooi qua G15 spul zodat het net is alsof ik nog nooit een G15 heb gehad?
...
Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960
Welke de beste is, is geloof ik meer een mening.Pulpje1974 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:33:
Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe ramplank en de g15 spreekt mij erg aan. Ik zie alleen verschillende modellen een blauwe en en oranje. Hoe weet ik nu welke versie het is want ik begrijp dat de eerste versie g15's niet een hele beste was?
De blauwe is versie1, de oranje versie 2
En het is dus een beetje smaak welke je beter vindt
Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960
Dat inklapbare schermpje bij versie 2 klopt. In dit topic staan er *ergens* plaatjes van.Pulpje1974 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:47:
Ik begreep dat versie 1 problemen had met drivers en dat versie 2 geen inklapbaar lcd schermpje heeft klopt dat want dat kan ik niet zien als ik de doos zie in de winkel.
Overigens heb ik met de versie 1 nog nooit problemen gehad (ook niet met drivers).
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
lcdmedia.exe draait gewoon en de optie om naar voren te dringen staat ook aan.
Meer mensen hier last van?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Constant van Klok, naar hardware monitor en dan naar stopwatch.
Heb de drivers al opnieuw geinstalleerd en een andere usb poort geprobeerd.
Iemand die dit euvel kent ?
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Maar zoals sommigen zeiden, de klok ziet er inderdaad anders uit met de laatste software.
ff spitten wat er nog meer veranderd is.
[ Voor 52% gewijzigd door Fanatix op 29-01-2009 17:11 ]
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Verder vind ik het wel jammer dat ik idd geen pop-up meer van het mastervolume zie wanneer ik het wijzig via mn jogdial.
één is geen, twee is één
Sir Reals G15 plugin
Ja die van mij komt volgens mij ook uit die tijd. Iig al sowieso een jaar of 2 oud!F_demon schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 20:23:
Hier nog eentje. En dat terwijl ik 7 januari nog melde dat ik geen enkel probleem had.Maar hij is uit november 2006 dus dat is geen garantie meer.
Wel een mooie reden om eens goed te kijken naar de G19, nu nog even iets dalen in prijs.
Ik ga eens even kijken naar de G19, kijken hoe 't eruit ziet.
Op veel webshops die hem hebben is hij van ongeveer €140,- #2 €140,- tot zo'n €200,- te pre orderen.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Nog even en je hebt geen monitor meer nodig om te gamen
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Nu gaat het meer over de aanstaande release van de G19 dan over de G15. Ik zou dan ook voorstellen om een nieuw topic voor beide keyboards te openen, met een TS overgenomen hieruit met nieuwe info eraan toegevoegd.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.