Het grote Logitech G-15 topic Deel 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Voorwoord | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zo, aangezien het eerste en het tweede topic goed, minder vlot, maar nog steeds leuk is verlopen, hier deeltje 3 alweer. Voor diegene die het niet meer weten, zo begon het allemaal: Mening (Outerspace & vele anderen tegenwoordig ) Nou moet ik zeggen dat ik dit wel een behoorlijk stoer toetsenbord vind met leuke gadgets erop en dat terwijl dit niet eens een duur toetsenbord is vergeleken met de DiNovo van Logitech. Daarnaast zal deze imo veel meer worden afgenomen dan het [rml][ Keyboard] Uber vet nieuw Russisch gadget[/rml]. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Specificaties | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() Verlicht LCD-display met aanpasbare kanteling De GamePanel™-LCD toont cruciale systeeminformatie tijdens gameplay. ![]() Inklapbaar LCD-paneel Kan volledig gesloten worden voor opberggemak of transport. ![]() Verlichte toetsen Drie helderheidsniveaus om in donkere kamers te spelen. ![]() Programmeerbare G-toetsen Voer enkele toetsaanslagen of complexe macro's uit met 18 programmeerbare G-toetsen.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Topic's, reviews en links | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
• Review van Gamespot. • Vergelijkbare toetsenborden • G-15 forum • [rml][ MOUSE] Logitech G5/G7[/rml] • Logitech G-15 site • Pricewatch Voorgaande delen • Logitech G15-keyboard met ingebouwd lcd-scherm ( Deeltje 1 ) • Logitech G15-keyboard met ingebouwd lcd-scherm ( Deeltje 2 ) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Drivers, software & plugins. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Drivers • Driver Versie: 1.02.218 Display software en Plugins • LCD Studio | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tips & Hints & disclaimer | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Heb je opmerkingen, tips of hints om de startpost te verbeteren hoor ik het graag, via dit topic of mail. Alle andere zaken, daar is het topic voor, Voor foto's in de startpost, geef even een gil, ik kan ze eventueel ook hosten als je ze doormailt, NP. Heb de foto's weer even geupdate naar nieuwe plaatjes. En uiteraard nog even een bedankje aan Outerspace en shaggy8675 Van wie ik het topic schaamteloos heb overgenomen en aangepast naar eigen onkunde |
Basement Bios ---- Exo-S