Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-06 04:28

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Het grote Logitech G-15 topic Deel 3

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1123790191.jpg

Voorwoord

Zo, aangezien het eerste en het tweede topic goed, minder vlot, maar nog steeds leuk is verlopen, hier deeltje 3 alweer.

Voor diegene die het niet meer weten, zo begon het allemaal:
Logitech heeft een nieuw toetsenbord aangekondigd dat speciaal voor gamers is ontworpen. Het G15-keybord heeft achttien extra toetsen die geprogrammeerd kunnen worden en de toetsen zelf zijn voorzien van een blauw licht. Het toetsenbord heeft ook een lcd-scherm. Later dit jaar zullen een aantal nieuwe spellen dit scherm gebruiken om dingen als munitie, punten, tijd en andere dingen weer te geven. Het scherm kan ook door andere programma's gebruikt worden. Zo is er al de mogelijkheid om de status van een mediaplayer, de cpu-snelheid of een waarschuwing als er een nieuwe e-mail ontvangen wordt weer te geven. Op de cd met drivers die bij het toetsenbord wordt geleverd staat een SDK, zodat programmeurs ook zelf applicaties kunnen schrijven die gebruik maken van de lcd. Alsof dit alles nog niet genoeg is, heeft Logitech ook een twee-poorts full-speed USB 2.0-hub in het toetsenbord ingebouwd. De adviesprijs voor dit alles: $79,99.

Het G15-toetsenbord maakt deel uit van een nieuwe G-serie van producten van Logitech, speciaal voor gamers. Het is dan ook niet verwonderlijk dat Logitech ook met twee nieuwe muizen komt, de G5 met staart en de draadloze G7. Beide muizen maken gebruik van een laser. Deze is in staat om bewegingen tot 114cm per seconde weer te nemen bij een resolutie van 2000dpi. Daarnaast maken deze muizen optimaal gebruik van de full-speed USB 2.0-aansluiting, wat betekent dat de positie maar liefst 500 keer per seconde kan worden doorgegeven aan de computer. Normale muizen doen dit met een snelheid van maar 60 tot 125 keer per seconde. Omdat sommige gamers liever een zware muis vasthouden en andere liever een lichte muis, kan de G5 voorzien worden van extra gewichtjes, om zo de juiste balans te vinden. Dat dit wellicht de ultieme muizen voor gamers worden, bevestigd ExtremeTech in een review van de G5. Wel zal er diep in de buidel moeten worden getast. De G5 gaat $69,99 kosten en de G7 $99,99.
Mening (Outerspace & vele anderen tegenwoordig )
Nou moet ik zeggen dat ik dit wel een behoorlijk stoer toetsenbord vind met leuke gadgets erop en dat terwijl dit niet eens een duur toetsenbord is vergeleken met de DiNovo van Logitech. Daarnaast zal deze imo veel meer worden afgenomen dan het [rml][ Keyboard] Uber vet nieuw Russisch gadget[/rml].

Specificaties

Afbeeldingslocatie: http://i29.photobucket.com/albums/c267/DAE_JA_VOO/more/DSC01393.jpg
Verlicht LCD-display met aanpasbare kanteling
De GamePanel™-LCD toont cruciale systeeminformatie tijdens gameplay.

Afbeeldingslocatie: http://inlinethumb44.webshots.com/2283/2191335540100511463S600x600Q85.jpg
Inklapbaar LCD-paneel
Kan volledig gesloten worden voor opberggemak of transport.

Afbeeldingslocatie: http://www.thux.de/albums/shared/aab.sized.jpg
Verlichte toetsen
Drie helderheidsniveaus om in donkere kamers te spelen.

Afbeeldingslocatie: http://www.guildwarsguru.com/images/g15keyboard_gkeys.jpg
Programmeerbare G-toetsen
Voer enkele toetsaanslagen of complexe macro's uit met 18 programmeerbare G-toetsen.

Specs:
ManufacturerLogitech
Product Line Logitech
Model G15 Keyboard
Product DescriptionKeyboard
Expansion and Connectivity:
Connectivity TechnologyWired
Connectors 1 x keyboard - USB - 4 pin USB Type A
Provided InterfacesUSB
System Requirements:
OS Required Microsoft Windows XP
Compatibility PC
Physical:
Color Silver
Dimensions (WxDxH)545 mm x 31 mm x 222 mm
Software / Accessories:
Cables IncludedUSB cable - integrated
Warranty:
Service & Support Details1 Year Warranty
Hardware Specs:
Keys Qty132
Hot Keys Qty28
FeaturesLCD display (160 x 43 pixels), backlit keys, 18 programmable buttons
Form FactorExternal
Button Functions18 programable keys, "Game Mode" switch, Media controls

Topic's, reviews en links

Review van Gamespot.
Vergelijkbare toetsenborden
G-15 forum
[rml][ MOUSE] Logitech G5/G7[/rml]
Logitech G-15 site
Pricewatch

Voorgaande delen

Logitech G15-keyboard met ingebouwd lcd-scherm ( Deeltje 1 )
Logitech G15-keyboard met ingebouwd lcd-scherm ( Deeltje 2 )

Drivers, software & plugins.

Drivers

Driver Versie: 1.02.218

Display software en Plugins

LCD Studio

Tips & Hints & disclaimer

Heb je opmerkingen, tips of hints om de startpost te verbeteren hoor ik het graag, via dit topic of mail.
Alle andere zaken, daar is het topic voor, Voor foto's in de startpost, geef even een gil, ik kan ze eventueel ook hosten als je ze doormailt, NP. Heb de foto's weer even geupdate naar nieuwe plaatjes.

En uiteraard nog even een bedankje aan Outerspace en shaggy8675 Van wie ik het topic schaamteloos heb overgenomen en aangepast naar eigen onkunde :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
En hierbij een cool proggie voor de G15 met ondersteuning voor Winamp en Fraps. Met nog wat andere grafische 'candy'.

http://www.g15forums.com/forum/showthread.php?t=3916

En nog een quote uit het voorgaande deel:
Bas van Heel schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 17:33:
Ik heb nog een stukkie software gevonden wat ik jullie niet wilde onthouden. Het staat niet in de startpost vermeld.

Sir Reals G15 plugin
En als laatste nog een linkje naar een CoD4 Voicecommands scriptje wat ik heb gemaakt:
Yor schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:53:
[...]

Ik heb hem hier even gehost.

Het is dus de setup file voor cod4 geluidjes enzo inclusief template voor over je G15., gemaakt door Mystikal.

Owja, mocht het leechen de spuigatenuitlopen, haal ik hem er natuurlijk weer af, maar ik vertrouw erp dat men ook via msn shared!

[ Voor 84% gewijzigd door Mystikal op 16-03-2009 13:07 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Oh, wow, een nieuw kakelvers topic! :)

Iets wat ik me lately afvroeg:
Zijn er moderne spellen die de G15 ondersteunen?
En is er een lijst van?
Op de Logitechsite staat een lijst spellen, maar echt up to date wordt dat niet gehouden, volgens mij :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
anandus schreef op maandag 16 maart 2009 @ 13:08:
Oh, wow, een nieuw kakelvers topic! :)

Iets wat ik me lately afvroeg:
Zijn er moderne spellen die de G15 ondersteunen?
En is er een lijst van?
Op de Logitechsite staat een lijst spellen, maar echt up to date wordt dat niet gehouden, volgens mij :P
Wikipedia: Logitech G15

Maar of deze compleet is.. ik betwijfel het..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-06 15:18
Misschien een idee om er Topic Deel 3 ook even te verwerken in de TS? :P

Verder ramt mijn V1 hier nog prima. Moet er alleen wel voorzichtiger mee doen want hij slijt erg hard :)

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Wackoz schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:41:
Misschien een idee om er Topic Deel 3 ook even te verwerken in de TS? :P

Verder ramt mijn V1 hier nog prima. Moet er alleen wel voorzichtiger mee doen want hij slijt erg hard :)
Fixed!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 19:00

MsG

Forumzwerver

Hebben jullie ook dat als je op de rand drukt van een knop ipv het midden hij soms moeilijk indrukt? Dit euvel zie ik heel vaak bij Logitech toetsenborden. Wie heeft er trouwens nog geen "zweet"plek in zn G15 onderaan op het grijze? Zo ja, rust jij je duim er niet op of is je toetsenbord gewoon resistent ofzo :P.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
MsG schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:27:
Hebben jullie ook dat als je op de rand drukt van een knop ipv het midden hij soms moeilijk indrukt? Dit euvel zie ik heel vaak bij Logitech toetsenborden. Wie heeft er trouwens nog geen "zweet"plek in zn G15 onderaan op het grijze? Zo ja, rust jij je duim er niet op of is je toetsenbord gewoon resistent ofzo :P.
Ik heb nergens een 'zweetplek' geloof ik.
Wél koffievlekken :P

Maar waar bedoel je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nou stel je voor dat je de ultieme gamershouding aanneemt met je linkerhand. Dus de WASD setting zeg maar. Waar laat jij je duim dan rusten? Bij mij was dat (helaas) altijd op het grijze gedeelte onder het midden van de spatiebalk ongeveer, ietsje meer de linkerkant. Daar zit nu een enorme slijtage plek. Eerst was het vage plak ofzo, maar toen kon het er af, maar toen bleek de grijze laag zelf er ook af te gaan. Ik heb nu dus een G15 in hele goede staat, maar wel met een vage witte vlek onder de spatie.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
MsG schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:42:
Nou stel je voor dat je de ultieme gamershouding aanneemt met je linkerhand. Dus de WASD setting zeg maar. Waar laat jij je duim dan rusten? Bij mij was dat (helaas) altijd op het grijze gedeelte onder het midden van de spatiebalk ongeveer, ietsje meer de linkerkant. Daar zit nu een enorme slijtage plek. Eerst was het vage plak ofzo, maar toen kon het er af, maar toen bleek de grijze laag zelf er ook af te gaan. Ik heb nu dus een G15 in hele goede staat, maar wel met een vage witte vlek onder de spatie.
Aha, okee :)
Mijn duim hangt in de lucht, dat zal het zijn :)
Moet zeggen dat de verf er bij mij nog goed opzit (na 2 jaar).

Ik kwam gisteren trouwens iets leuks tegen: G15web, iets om met regexp info uit sites te plukken, zoals de laatst headlines op Tweakers of nu.nl (ja, zoiets als RSS, maar dan anders :P )

Hier zijn wat voorbeelden, zoals nu.nl en tweakers.net enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:27

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Zit er ergens een rekenmachine knop op de G15? Ik moet en zal een (gaming) keyboard hebben met een aparte rekenmachine toets. Ik kan er niet zonder mee. :+
Zit nu namelijk te tikken op een Microsoft Comfort Curve 2000, die dus een rekenmachine knop heeft. Aangezien ik voorheen altijd getikt heb op de MX3100 die ik op vrijdag 8 aug 2005 gekocht toen ik nog dat stinkding van een Intel P2 op 233mhz had. Toen bij mijn packard bell gebruikt, maar nu al een tijdje een zelf gebouwd game systeem heb, wil ik graag weer Logitech kwaliteit.
Op mijn laptop vind ik een aparte rekenmachine knop een groot gemis.
Ik heb namelijk op (HD)-foto's lopen afstruinen of ik ergens een rekenmachine knop zie, maar zie het niet op de V1 en/of V2. Al zou die er echt niet opzitten, is dit ergens programmeerbaar?
Ik wacht zoiezo met de komst van de G19 en dan zie ik wel weer, maar aangezien de G15 zoiezo niet do (heel) duur meer is, tja... keuzes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Uiteraard is die programmeerbaar, met die macro's dus. Daarmee kan je alle G knoppen de calculator laten launchen :). ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:35

JanvD

Portretfotograaf

bij mij zit de rekenmachine standaard op G1 en kladblok op G2 :p

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Wat ik niet begrijp is dat ze het aantal G-knoppen hebben verminderd bij zowel de V2 als nu ookal bij de opvolger G19. Ik heb die 18-G toetsen gewoon nodig voor CoD4 voicecommand :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Mystikal schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 11:20:
Wat ik niet begrijp is dat ze het aantal G-knoppen hebben verminderd bij zowel de V2 als nu ookal bij de opvolger G19. Ik heb die 18-G toetsen gewoon nodig voor CoD4 voicecommand :P
Hmm.. Ik heb nooit meer dan 3 G-knoppen gebruikt geloof ik :P
Laatstaan 54 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Laatst online: 19:27

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Ik heb sinds vandaag mijn G15, en ben er uitermate tevreden over. Typt lekker, mooie lichtjes en ontzettend handig dat LCD scherm. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

Yay, ik heb hem vandaag maar eens schoon gemaakt.. Onvoorstelbaar veel rotzooi onder de toetsen :D.. De toetsen zelf schoon gescrubt (dan denk je bah, wat heeft de g15 veel toetsen). Maar helaas is bij mij al sinds jaartje of 2 het zilveren lak half weggevaagd.. Verder ziet ie als nieuw uit :)

Ah, zie nu dat MsG dat probleem ook heeft :P Welcome to the club!

[ Voor 10% gewijzigd door FikkieHo op 26-03-2009 00:56 ]

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eXodus]
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-06 09:59
Al vanaf de releasedatum versie 1 van de g15 en ziet er behalve de etensresten en haren tussen de toetsen nog als nieuw uit! alles werkt ook nog steeds dus geen klagen erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-06 10:34

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Misschien een idee om dit een G15 EN G19 topic te maken?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mischien handiger de V2 maar in de TS te zetten? Zover ik weet is de V1 nagenoeg nu nergens meer te koop.
* SinergyX is heeeeeeeeel zuinig op de V1.

Als nood heb ik nog een G11 nieuw liggen, maar zonder LCD is het het toch net niet :P

Naja, uiteindelijk toch over naar de G19.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:42

Stoney3K

Flatsehats!

SinergyX schreef op donderdag 09 april 2009 @ 16:28:
Mischien handiger de V2 maar in de TS te zetten? Zover ik weet is de V1 nagenoeg nu nergens meer te koop.
* SinergyX is heeeeeeeeel zuinig op de V1.

Als nood heb ik nog een G11 nieuw liggen, maar zonder LCD is het het toch net niet :P
Is de toetsmatrix / kabel van de G11 uitwisselbaar met de G15v1? Die van mij is gesneuveld door vochtschade, maar de besturingsprint en LCD doen het nog probleemloos. Nu vind ik het jammer om het ding om het LCD te gaan slopen, repareren zou een gaver idee zijn.

Overigens, me wants die G19 :9... full-color kleurendisplay, en stuurbare RGB backlight nog wel, ik zie al gave hacks hiervoor ontstaan... ;)

Overigens is het natuurlijk nog geen Optimus Tactus, maar het wordt wel steeds leuker. :)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voor zover ik weet zijn de printborden van G11 en 15 indentiek, buiten dus het LCD gedeelte. Aantal toetsen beginnen nu (eindelijk) wat verf los te laten, mogelijk dat ik die ga vervangen met G11 knoppen.

Als ik de website van Komplet mag geloven zou de G19 vanaf 19 mei beschikbaar zijn, grote kans dat ik mijzelf een verjaardagkado schenk en de G19 dan ook meteen haal :P

Die Tactus is zover ik lees nog 100% concept, gaat nog wel even duren :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Die G15 van mij ziet er nog steeds als nieuw uit. Geen slijtage, helemaal niets. Hoe maken jullie het tobo goed schoon? Alle knoppen eraf of gewoon een keer goed de stofzuiger erop zetten, ondersteboven schudden en met een licht vochtig doekje erover heen gaan?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ondersteboven houden en met brillendoekje of papiertje tussen de toetsen schuiven. Toetsen durf ik niet los te halen.

Die van mij is ook nog als nieuw, behalve de beruchte duimrustplek, maar ja helaas, verkoop hem toch niet. Is dat zilveren gedeelte los van het zwarte te halen? Anders zou ik het zelfs nog kunnen vervangen.

Hebben jullie ook, (ik zie het vaker bij Logitech toetsenborden), dat bij veel gebruikte toetsen de toetsen toch wat meer wiebelen en sommige plekken, bijvoorbeeld de hoeken van die knop niet zo goed indrukken als het midden van de knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Qua toetsen indrukken werkt hij nog helemaal top, maar na een paar jaar intensief gebruik wordt het resultaat nu beetje zichtbaar. Schoonmaken doe ik met licht vochtig doekje eroverheen, ondersteboven houden durf ik al niet meer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Lol waarom niet? Je kan toch gewoon op de kop en schudden. Ik snap ook niet echt wat er verder echt stuk aan kan gaan. Als ik de toetsjes afneem en hem weer even schoon zou wrijven, zou hij net zo zijn als 1.5 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Niet zozeer dat hij kapot gaat, maar wat er allemaal uitkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:42

Stoney3K

Flatsehats!

SinergyX schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:28:
Voor zover ik weet zijn de printborden van G11 en 15 indentiek, buiten dus het LCD gedeelte. Aantal toetsen beginnen nu (eindelijk) wat verf los te laten, mogelijk dat ik die ga vervangen met G11 knoppen.
Okee, klinkt dus alsof het tijd wordt dat ik een G11 ga halen (en misschien nog eentje als spare ;)) zodat mijn G15v1 weer werkend wordt. Alleen al om het feit dat het ding in beperkte oplage gemaakt is en het dus zonde is om een goed toetsenbord weg te gooien. Die G15v2 gaat dan wel als spare of als dedicated LAN-toetsenbord in de kast.

Het oranje van de nieuwe Logitech-stijl vind ik trouwens niet lelijk. Maar dan moet het wel passen met de rest van je bureaublad-setup (ik heb bijvoorbeeld nu de G15v2, Z10 en G5, allemaal met oranje verlichting). Blauw is nog altijd mijn persoonlijke favoriet, maar ik weet niet of mijn speakers naar blauw te modificeren zijn. ;)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Probleempje:

Op mijn oude X38 mobo met een Quad core cpu had ik in de CPU indicator van de G15 vier kleine balkjes die per core aangaven wat de belasting was, heel fijn vond ik dat.
Nu heb ik een i7 met Hyper Threading en dus 8 logische cores en gebruik ik ook een nieuwere driver voor de G15 (ander klokje opeens) maar heb ik nu enkel maar 1 strakke balk, geen losse lijntjes per core meer.

Ik vond grafische aanduiding per core juist zo fijn. Heeft iemand een oplossing?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkii
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-01 16:08
Het is hier geen V&A :).

[ Voor 94% gewijzigd door Thandor op 02-05-2009 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-05 23:04
Tijgert schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 21:13:
Probleempje:

Op mijn oude X38 mobo met een Quad core cpu had ik in de CPU indicator van de G15 vier kleine balkjes die per core aangaven wat de belasting was, heel fijn vond ik dat.
Nu heb ik een i7 met Hyper Threading en dus 8 logische cores en gebruik ik ook een nieuwere driver voor de G15 (ander klokje opeens) maar heb ik nu enkel maar 1 strakke balk, geen losse lijntjes per core meer.

Ik vond grafische aanduiding per core juist zo fijn. Heeft iemand een oplossing?
kijk even naar je gamepanel config, daar kan je kiezen uit ong. 8 verschillende klokken en veel meer :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:16

Thandor

SilverStreak

Ik heb even wat reacties met betrekking tot Vraag & Aanbod weggehaald. Dat soort zaken horen niet op het forum thuis :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

kijk even naar je gamepanel config, daar kan je kiezen uit ong. 8 verschillende klokken en veel meer
Geinig, zie ik voor het eerst :)

Helaas kan je de performance monitor niet op 8 cores zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkii
Jippie heb een G15 V1 kunnen kopen, Nu heb ik een vraag, Zijn er ook programma's om het lcd scherm te gebruiken bij Counter-strike Source ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

okkii schreef op maandag 04 mei 2009 @ 19:49:
Jippie heb een G15 V1 kunnen kopen, Nu heb ik een vraag, Zijn er ook programma's om het lcd scherm te gebruiken bij Counter-strike Source ?
http://www.google.nl/sear...rce+G15&btnG=Zoeken&meta= :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkii
ik heb al gezocht.Ik heb hem al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Max ICT zou de G19 nu op vooraad moeten hebben, dit gaat een leuk verjaardagskado voor mijzelf worden deze maand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:10
Ermm.. Ja en? Zo ongeveer alle shops hebben nu voorraad?

pricewatch: Logitech G19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288449

Tijgert schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 01:35:
[...]

Geinig, zie ik voor het eerst :)

Helaas kan je de performance monitor niet op 8 cores zetten ;)
ik gebruik everest Ultimta daarmee kan je zelf alles instellen heel gemakelijk
heeft speciale g15 ondersteuning ik heb er alle temps op staan en cpu/ram gebruik
(het is wel alemaal in cijfers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Kent iemand SirLCD ook een top proggie als je het mij vraagt. Dat draai ik op dit moment eigenlijk altijd.

Verder nog een vraag. Bij mij komt de Logitech Profiler (voor mijn logitech stuur) elke keer naar boven en is dan niet weg te halen van het lcd. Het enige wat ik kan doen is de profiler killen en dan krijg ik mijn andere proggies weer naar boven. Ik heb hem al uitgevinkt bij de progs in de LCD manager. Iemand meer met dit probleem?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik had hetzelfde probleem met mijn Joystick. Heb je echter wel de allernieuwste logitech profiler? Ik had eerst eentje met een logo "W". Nu de nieuwste met logitech icoon, die laat de melding gewoon weer weggaan.

Bedoel je Sirreal's LCD Panel? Die is ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dominator schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 14:27:
Ermm.. Ja en? Zo ongeveer alle shops hebben nu voorraad?

pricewatch: Logitech G19
En heb je ze ook allemaal gesproken? :) Ik heb de eerste 4 uit de lijst aan de telefoon toen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:10
Of dat ze ze ook daadwerkelijk hebben bedoel je? De goedkoopste hebben toch nooit voorraad, die linken alleen maar uit vanuit distri's. En laat ik nou net de laatste voorraad weggekocht hebben.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Mensen dit is het G15 topic. Het monde hier al eerder uit in een G19 topic. Ga alsjeblieft een eigen topic maken voor de G19 als je daar zo graag over wilt praten...
Mystikal schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 15:49:
Kent iemand SirLCD ook een top proggie als je het mij vraagt. Dat draai ik op dit moment eigenlijk altijd.

Verder nog een vraag. Bij mij komt de Logitech Profiler (voor mijn logitech stuur) elke keer naar boven en is dan niet weg te halen van het lcd. Het enige wat ik kan doen is de profiler killen en dan krijg ik mijn andere proggies weer naar boven. Ik heb hem al uitgevinkt bij de progs in de LCD manager. Iemand meer met dit probleem?
Nog gelukt? Wat voor meldingen krijg jij met zo'n stuur naar boven dan?

[ Voor 65% gewijzigd door MsG op 07-05-2009 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 14:01

Murk

Is this thing on?

Ik snap iets niet, in dit topic en de voorgaande 2 delen staat een plaatje van een blauwig toetsenbord met 18 G-toetsen aan de linkerzijde, en als ik op logitech.com kijk dan vind ik dat plaatje meer op de G11 lijken dan de G15, met uitzondering van het LCD display dat de G11 niet heeft. De G15 op die site is oranje en heeft 6 G-toetsen. Is dat dan een oudere versie of iets dergelijks? Dat ze hun eigen site niet goed bijhouden? :? Of wordt er al 3 delen lang het verkeerde plaatje gebruikt 8)7

En is het meerdere-toetsen-tegelijk systeem van de G19 niet bij de G15 aanwezig?

[ Voor 11% gewijzigd door Murk op 24-05-2009 18:17 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De blauwe G15 is dus versie 1, deze is opgevolgt door de V2, welke oranje is (bleeeh lelijk :P). Enkel via 2de hands of soms nog via een winkel die nog een oude heeft kan je de V1 vinden, deze wordt dus niet meer gemaakt.

het plaatje uit dit topic is de V1 :P

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 24-05-2009 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
SinergyX schreef op zondag 24 mei 2009 @ 19:00:
De blauwe G15 is dus versie 1, deze is opgevolgt door de V2, welke oranje is (bleeeh lelijk :P). Enkel via 2de hands of soms nog via een winkel die nog een oude heeft kan je de V1 vinden, deze wordt dus niet meer gemaakt.

het plaatje uit dit topic is de V1 :P
En dus ook de enige echte G15 8)
MsG schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:20:
Mensen dit is het G15 topic. Het monde hier al eerder uit in een G19 topic. Ga alsjeblieft een eigen topic maken voor de G19 als je daar zo graag over wilt praten...

[...]

Nog gelukt? Wat voor meldingen krijg jij met zo'n stuur naar boven dan?
Sorry, even uit het oog verloren. Ik zal de profiler nog eens updaten. Ik heb inderdaad het W logo en geen Logitech logo, dus hopelijk is dat het probleem. Het is namelijk knap irritant!

[ Voor 40% gewijzigd door Mystikal op 25-05-2009 14:01 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
MSG,
Jij vertelde me dat je de nieuwste versie van Profiler had geinstalleerd en dat je daarna geen last meer had van het feit dat Profiler zich naar de voorgrond plaatste. Ik heb weer een update gaan laatst (versie 5.02.116, 4-4-2008) , maar ik heb nog steeds niet het logitech logo in mijn systray. Waar heb je jouw versie gevonden?

[ Voor 197% gewijzigd door Mystikal op 01-06-2009 17:01 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Kheb er ook maar eentje in huis gehaald, werd snel bezorgd :)

Alleen een vraagje, ik heb nu de nieuwste lgps versie geïnstalleerd (3.02) en hij herkent winamp niet meer als mediaspeler. Ik kan wel die mediatoetsen gebruiken om af te spelen enzo, daar reageert winamp wel op,. maar in het lcd op het toetsenbord laat hij niet meer een programma van winamp zien.

En bij de LCD manager kan ik geen programma's toevoegen.. dat denk ik tenminste. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

[ Voor 22% gewijzigd door Murk op 07-06-2009 18:57 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Laatst online: 16:20
Ding werkt fijn, typt na 2 maanden stuk lekker dan eerst, veel soepeler.
En ja, de WASD knoppen en de spatiebalk beginnen zo onderhand al te slijten :P

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

SgtElPotato schreef op zondag 07 juni 2009 @ 19:08:
Ding werkt fijn, typt na 2 maanden stuk lekker dan eerst, veel soepeler.
En ja, de WASD knoppen en de spatiebalk beginnen zo onderhand al te slijten :P
Ja ik moet ook nogal wennen. Al helemaal omdat ik eerst een Logitech Ultra Flat dingetje had, met laptop-achtige toetsen en alles dicht bij elkaar gepropt. Ik was nu inmiddels nogal gehecht aan die indeling, en nu heb ik dus weer een standaard indeling met toetsen met meer 'tussenruimtes', laat staan die G-toetsen. Je wilt niet weten hoe vaak ik op de G1 heb lopen rammen voor Escape, en op G6 voor Control. Ik zit ook vaak verkeerd met me linkerhand op het bord, dan denk ik dat ik bij de 4 of W ben, maar blijkt dat ik respectievelijk bij de 3 of de Q zit; te ver naar links dus.

Ik hoop dat het na een tijdje wel went. Vind hem verder te mooi om weg te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Laatst online: 16:20
Murk schreef op zondag 07 juni 2009 @ 19:37:
[...]

Ja ik moet ook nogal wennen. Al helemaal omdat ik eerst een Logitech Ultra Flat dingetje had, met laptop-achtige toetsen en alles dicht bij elkaar gepropt. Ik was nu inmiddels nogal gehecht aan die indeling, en nu heb ik dus weer een standaard indeling met toetsen met meer 'tussenruimtes', laat staan die G-toetsen. Je wilt niet weten hoe vaak ik op de G1 heb lopen rammen voor Escape, en op G6 voor Control. Ik zit ook vaak verkeerd met me linkerhand op het bord, dan denk ik dat ik bij de 4 of W ben, maar blijkt dat ik respectievelijk bij de 3 of de Q zit; te ver naar links dus.

Ik hoop dat het na een tijdje wel went. Vind hem verder te mooi om weg te doen :)
Ja, dat had ik in het begin ook vaak :P
Maar dat went na een tijdje wel :)

Wat voor ledjes zitten er eigenlijk in? Alleen oranje, of RGB ledjes en zit eigenlijk onder elke toets een ledje, of dat niet?

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

SgtElPotato schreef op zondag 07 juni 2009 @ 19:42:
[...]

Ja, dat had ik in het begin ook vaak :P
Maar dat went na een tijdje wel :)

Wat voor ledjes zitten er eigenlijk in? Alleen oranje, of RGB ledjes en zit eigenlijk onder elke toets een ledje, of dat niet?
Lijkt mij dat er alleen oranje in zitten ja. Als er RGB in zou zitten dan zou daar denk ik wel uit-ge-breid over gepocht zijn door logitech :*)

@ mezelf: ik had eerst de cd software geïnstalleerd, welke nog bij versie 2.0 is oid, en vervolgens op internet de 3.02 versie gevonden en die er rechtstreeks overheen geplempt. Toen ging het dus niet goed met de LCD software, deze herkende allerlei programma's niet. Na een grondige uninstall van de software en weer opnieuw installeren werkte het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Grrr... het rechter 'klepje' om het toetsenbord aan de achterkant iets hoger te zetten (hoe heet zoiet?) is afgebroken. Lijmen wil niet lukken en een plat toetsenbord vind ik vreselijk irritant.
Kan je die dingen nog ergens bestellen ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:59

Perkouw

Moderator General Chat
anandus schreef op maandag 08 juni 2009 @ 12:04:
Grrr... het rechter 'klepje' om het toetsenbord aan de achterkant iets hoger te zetten (hoe heet zoiet?) is afgebroken. Lijmen wil niet lukken en een plat toetsenbord vind ik vreselijk irritant.
Kan je die dingen nog ergens bestellen ofzo? :P
tijdje terug zag ik ze nog in frankrijk liggen in van die grote supermarkten :)
verder word hij meen ik niet meer verkocht in NL in ieder geval niet officieel , helaas ;(

anders zijn er nog wel wat andere oplossingen te bedenken om hem schuin neer te zeggen hoor
-dun houten balkje eronder oid
-of pak een boek waar je hem op legt
-of.... genoeg dingen te verzinnen :P daargelaten dat niet alle oplossingen er pro/netjes uitzien ligt er natuurlijk ook aan hoe handig je zelf bent O-)

(ik ga er van uit dat je de V1 hebt, met blauwe leds)

[ Voor 26% gewijzigd door Perkouw op 08-06-2009 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Hmm.. een balkje is zo'n slecht idee nog niet, niet eens aan gedacht :D

Ga het proberen!

(Ja, heb V1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Bedenk wel dat rechtop liggend zeer slecht schijnt te zijn voor je polsen en dat bij regelmatig typen toch de platte houding aangeraden wordt. Oke het is even wennen, echter heb ik toen doorgezet en weet nu niet meer beter dan dat hij plat ligt hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Heb wat vervelends.. het knopje >>| om naar het volgende nummer te gaan dat knarst als ik het indruk.. En best wel flink ook. Terwijl de o))) volumeknop voor volume hoger alleen een simpele klik laat horen (of iets in die richting). Kan dit knarsen een voorteken zijn dat hij binnenkort kaduuk gaat die knop? Zou wel erg snel zijn.. Ik heb mijn V2 nu 4 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 21:58

V3g3ta

Fueled by Games!

Na 4 dagen, das idd snel! Als je het storend vind of bang bent dat die knop het gaat begeven binnenkort zou ik gewoon teruggaan naar de winkel en hem omruilen, nu kan het nog ;) Anders moet je RMA aanvragen en dat duurt ietsje langer.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukgevaar
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-06-2021
Heeft er iemand al een handige site gevonden met programma's leuke dingetjes voor de G19?

Want als je G19 intypt bij google krijg je 100000000 results waar ik hem alleen maar kan kopen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Beukgevaar schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:07:
Heeft er iemand al een handige site gevonden met programma's leuke dingetjes voor de G19?

Want als je G19 intypt bij google krijg je 100000000 results waar ik hem alleen maar kan kopen :7
dit is een G15 topic, dus wellicht moet je even een eigen topic aanmaken? Anders wordt het zo'n zootje..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-06 09:47
mijn G15 v1 is ook nog bijna nagelnieuw, heb m al sinds de release. enkel op een klein plekje op de spatiebalk is de verf er een stukje afgesleten, maar meer ook niet. gewoon goed onderhouden. 1x in het jaar gaat ie hier uit elkaar (wat een schroeven zeg! wat een degelijkheid!) en gaat het hele klavier onder de kraan en daarna in een lekker warm badje. daarna even uitschudden, laten drogen en hij is weer helemaal als nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukgevaar
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-06-2021
Mystikal schreef op maandag 15 juni 2009 @ 19:46:
[...]

dit is een G15 topic, dus wellicht moet je even een eigen topic aanmaken? Anders wordt het zo'n zootje..
Oh ik zag op de beginpagina dat dit topic ene G15/G19 topic werd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ChaosZ0ne schreef op maandag 15 juni 2009 @ 21:59:
mijn G15 v1 is ook nog bijna nagelnieuw, heb m al sinds de release. enkel op een klein plekje op de spatiebalk is de verf er een stukje afgesleten, maar meer ook niet. gewoon goed onderhouden. 1x in het jaar gaat ie hier uit elkaar (wat een schroeven zeg! wat een degelijkheid!) en gaat het hele klavier onder de kraan en daarna in een lekker warm badje. daarna even uitschudden, laten drogen en hij is weer helemaal als nieuw.
Ik neem aan dus dat jij hem al uitelkaar heb gehad? Kan je de toetsen ook vervangen door de G11 v1 versie?

Ik heb nog een nagenoeg ongebruikte G11 liggen (voor mn PS3), terwijl mijn G15 nu hier en daar wat verf kwijt is geraakt. Dus ik dacht hele toetsen-gebeuren te gaan overzetten om zo 2de leven te geven aan mijn G15. (G19 zal het nooit voor mij worden - G15v2 al zeker niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Beukgevaar schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 10:06:
[...]

Oh ik zag op de beginpagina dat dit topic ene G15/G19 topic werd :?
Mag jij ons vertellen waar? Is sowieso helemaal niet wenselijk, aangezien de programma's er voor weer heel anders zijn en je niet dezelfde applets kan gebruiken.

Mystikal is het al gelukt met dat Logitech software?

[ Voor 31% gewijzigd door MsG op 16-06-2009 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 21:58

V3g3ta

Fueled by Games!

SinergyX schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 11:07:
[...]

Ik neem aan dus dat jij hem al uitelkaar heb gehad? Kan je de toetsen ook vervangen door de G11 v1 versie?

Ik heb nog een nagenoeg ongebruikte G11 liggen (voor mn PS3), terwijl mijn G15 nu hier en daar wat verf kwijt is geraakt. Dus ik dacht hele toetsen-gebeuren te gaan overzetten om zo 2de leven te geven aan mijn G15. (G19 zal het nooit voor mij worden - G15v2 al zeker niet).
Ja, dat kan. De G11 is verder identiek aan de G15, op het schermpje na.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Hmm, ik had net een raar gevalletje met mijn LCD schermpje van mijn G15. Hij knippert steeds van licht naar iets donkerder. Alsof hij steeds wisselt tussen de 2 van de 3 licht instellingen, de toetsen knipperen overigens niet mee.

Als ik een stuk of 3 keer met de lamptoets door de lichtcyclus heenjas dan is het weg, start ik mijn pc opnieuw op dan begint de LCD weer...
Op het forum van logitech heb ik 1 topic gevonden hierover maar er stond niet echt wat behulpzaams in. Iemand een idee wat het kan zijn of heeft er ervaring mee?

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heeft mijn G15 al een tijdje, ik denk dat die connector naar het scherm niet helemaal jofel meer is (heb zo'n beetje de eerste G15, dus hij is al aardig oud). Soms wiebelen of beetje tikken onder het scherm doet wonderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227550

Jongens (eventueel meiden), ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem. Het is vreselijk irritant en heb al van alles gezocht op google maar de dingen die ik daar kan vinden lossen het probleem totaal niet op.

Het zit zo. Ik heb outlook 2003 vervangen door 2007. Dit vanwege het feit dat je in 2007 in kunt stellen, als je een IMAP-account gebruikt, dat alle mails die je verstuurt ook in de "verzonden" map komt van die IMAP-account.

Alleen wil mn schermpje op mn G15v2 (oranje dus) geen mails meer weergeven van outlook. Met de 2003 versie deed ie het prima.

Daarom had ik de allernieuwste versie van de software van de logitech site gehaald maar het probleem bestaat nog steeds. Hotmail doet het prima, ongelezen emails worden keurig weergegeven. Maar alle mails die via outlook binnenkomen zie ik niet terug op mn schermpje. Rechtsonderin op de startbalk komt wel gewoon het alombekende gele envelopje maar niets op mn schermpje. Daarnaast is windows media player ook aan het klooien gegaan met de nieuwste versie van de lcd manager software. Elke keer als ik een mp3 afgespeeld heb en het programma sluit blijft het in de achtergrond nog draaien. Windows media player staat dus niet in de voorgrond open maar hoor de muziek nog altijd afspelen.

Ik hoop echt dat iemand hier iets zinnigs op kan zeggen wat begin me er echt kapot aan te ergeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-06 17:18
Anoniem: 227550 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 15:54:
Jongens (eventueel meiden), ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem. Het is vreselijk irritant en heb al van alles gezocht op google maar de dingen die ik daar kan vinden lossen het probleem totaal niet op.

Het zit zo. Ik heb outlook 2003 vervangen door 2007. Dit vanwege het feit dat je in 2007 in kunt stellen, als je een IMAP-account gebruikt, dat alle mails die je verstuurt ook in de "verzonden" map komt van die IMAP-account.

Alleen wil mn schermpje op mn G15v2 (oranje dus) geen mails meer weergeven van outlook. Met de 2003 versie deed ie het prima.

Daarom had ik de allernieuwste versie van de software van de logitech site gehaald maar het probleem bestaat nog steeds. Hotmail doet het prima, ongelezen emails worden keurig weergegeven. Maar alle mails die via outlook binnenkomen zie ik niet terug op mn schermpje. Rechtsonderin op de startbalk komt wel gewoon het alombekende gele envelopje maar niets op mn schermpje. Daarnaast is windows media player ook aan het klooien gegaan met de nieuwste versie van de lcd manager software. Elke keer als ik een mp3 afgespeeld heb en het programma sluit blijft het in de achtergrond nog draaien. Windows media player staat dus niet in de voorgrond open maar hoor de muziek nog altijd afspelen.

Ik hoop echt dat iemand hier iets zinnigs op kan zeggen wat begin me er echt kapot aan te ergeren :(
Heb je je mail-accountgegevens correct ingevuld in de G15-software? Ik werk met Outlook 2007 en zie wel dat er mail is binnengekomen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gebruik niet die pop3 monitor maar gewoon dat er een icoontje komt bij het klokje in het standaard scherm op het toetsenbord. Ik neem trouwens aan dat je die instellingen bedoelt?

En dat gedoe met windows media player ligt waarschijnlijk niet eens aan de logitech software. Had beide programma's van het toetsenbord net afgesloten en het probleem met WMP blijft bestaan. Maar het is wel begonnen toen ik de nieuwste versie van de LCD manager installeerde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het probleem met WMP heb ik ondertussen zelf al opgelost en ik denk een oplossing te hebben voor het gedoe met outlook 2007. Het is namelijk zo dat outlook 2003 een vermelding had in het windows register over eventuele ongelezen mailtjes. De g15 software haalt daar de informatie vandaan.

Office 2007 daarentegen heeft deze melding in het register niet, daarom geeft het toetsenbord ook niets weer als er nieuwe mails zijn. Alleen heb ik op google nog niet kunnen vinden hoe je zo'n vermelding zelf maakt in het register. Dus mochten er mensen zijn die zich geroepen voelen om een korte uitleg te geven over het maken van een registersleutel dan zijn ze meer dan welkom!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevaid
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-11-2023
Als jullie nu zouden moeten kiezen tussen een g11 en een g15 (v2 dus) welke zouden jullie dan nemen?
Mijn persoonlijke voorkeur gaat nu uit naar de g11 om de blauwe verlichting, de meerdere g-knoppen en ik denk dat het schermpje voor de prijs niet veel toevoegt... of is het schermpje echt zo nuttig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-06 12:11
Zo'n G11 of G15, zijn dat soort toetsenborden ook handig voor dagelijks gebruik? Met handige mediaknoppen etc? Ik speel niet veel games, maar luister wel veel muziek, filmpjes etc.
Of eventuele alternatieven, zoals zo'n Razer Lycosa?

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
chevaid schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 16:53:
Als jullie nu zouden moeten kiezen tussen een g11 en een g15 (v2 dus) welke zouden jullie dan nemen?
Mijn persoonlijke voorkeur gaat nu uit naar de g11 om de blauwe verlichting, de meerdere g-knoppen en ik denk dat het schermpje voor de prijs niet veel toevoegt... of is het schermpje echt zo nuttig?
Afhankelijk of je de vele G knoppen gaat gebruiken. Ik moet zeggen dat ik ze alle 18 gebruik in CoD4. Ik heb bijna alle voicecommand toegevoegd en heb een template gemaakt om over de knoppen te leggen. Dus ik zou niet meer zonder 18 knoppen willen. Maar goed dat is persoonlijk, Veel van mijn vrienden hebben ook de G15(V1) en die gebruiken de knoppen bijna niet.
thefabiman88 schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 17:17:
Zo'n G11 of G15, zijn dat soort toetsenborden ook handig voor dagelijks gebruik? Met handige mediaknoppen etc? Ik speel niet veel games, maar luister wel veel muziek, filmpjes etc.
Of eventuele alternatieven, zoals zo'n Razer Lycosa?
toetsenborden zijn prima in dagelijks gebruik. De G toetsen kun je programmeren met multimedia functies. Of je gebruikt SirReal lcd. Deze software geeft je ook 'leuke' mogelijkheden met bijvb winamp.

Het is allemaal eigen voorkeur. Maar ik heb nog nooit spijt gehad van mijn G15v1.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Anoniem: 227550 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 16:28:
En dat gedoe met windows media player ligt waarschijnlijk niet eens aan de logitech software. Had beide programma's van het toetsenbord net afgesloten en het probleem met WMP blijft bestaan. Maar het is wel begonnen toen ik de nieuwste versie van de LCD manager installeerde
Ik heb dat probleem ook en als ik de software van de G15 verwijder dan doet WMP weer normaal..
Ligt dus waarschijnlijk wel aan die "buggy" software..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Hij is binnen. Werkt lekker met Winamp. Moet alleen nu nog uitvinden hoe ik Gmail Notifier ga downloaden en installeren evenals Netspeed.

Gaude et aude

• Cum Grano Salis
Foutje.

[ Voor 94% gewijzigd door Cum Grano Salis op 13-08-2009 12:05 ]

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
  • Laatst online: 07-02 19:20
Ookal is het al enige tijd geleden dat er gepost is, en misschien is dit al langs gekomen, maar ik dacht ik maak even mooi een overzichtelijke tut voor WVS mod voor G15:P Als dit er al is mag het natuurlijk weer verwijderd worden

WVS Winamp G15 mod

Beste forum leden, Ik heb al enige tijd een G15 V2, maar deed er eigenlijk nooit iets zinnigs mee. Vandaag ben ik dus opzoek gegaan naar een MOD die ik echt veel zou gaan gebruiken, en er ook goed uitziet. Ik kwam uit bij de WVS mod voor Winamp. Dit is een mod die alle lichtjes van je G15 laat knipperen op de maat van de muziek. Tevens zit er een plugin bij, die ervoor zorgt dat je via je je G15 de equalizer kan bedienen, door liedjes kan skippen etc.

How to?

Als eerste heb je natuurlijk Winamp media player nodig. Installeer deze, en kies lekker je eigen smaak qua skins, voeg je gehele bibliotheek toe etc. Zelf vindt ik winamp stukken beter dan Windows media player, omdat er veel meer opties zijn, en de muziek ook beter klinkt natuurlijk. En zoals deze mod, zijn er veel leuke plugins. Als je dit gedaan hebt, download dan de setup voor WVS. Installeer hem, en zorg dat hij meteen wordt gestart. Klik finish.

Winamp zal nu openen. 99% zeker met deze foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/s5y93q.jpg

Om dit op te lossen, klik in Winamp, rechtermuisknop -> opties -> voorkeuren, ga naar plug-ins, en selecteer deze vakjes:
Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/2irxger.jpg

Ga nu naar Visualisaties, selecteer de wvs plug-in en klik start:
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/ip4arn.png

Als het goed is begint je G15 nu met knipperen :033:
Mocht dat niet het geval zijn, sluit je pc af, en druk hem weer aan. NIET herstarten.

Ook zit er een plug-in, genaamd My lcd. Dit is dezelfde software als de g15 standaard heeft met de drivers, alleen dan veel uitgebreider, je kunt oa. je downloadsnelheid zien, je equalizer aanpassen enz. Zelf ben ik er niet zo weg van, dus heb ik hem uitgeschakeld. Gewoon simpel het vakje deselecteren in de G15 drivers.
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/so1e1s.png

Hopelijk vinden jullie hem leuk :D

Filmpje V1

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dTk1SCLG6Yk&feature=PlayList&p=816959711B7199AC&playnext=1&playnext_from=PL&index=11]
Filmpje V2

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gdZ63DtZlFc&feature=PlayList&p=806DA71E53B47666&playnext=1&playnext_from=PL&index=3]

vragen kunnen hieronder, foutjes graag via PM

Ray's G15 mod is heel makkelijk, google het, download het, kopieer en plak, klaar.
Dat behoeft verder geen informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-06 17:18
j0ren schreef op maandag 28 september 2009 @ 07:01:
Ookal is het al enige tijd geleden dat er gepost is, en misschien is dit al langs gekomen, maar ik dacht ik maak even mooi een overzichtelijke tut voor WVS mod voor G15:P Als dit er al is mag het natuurlijk weer verwijderd worden

WVS Winamp G15 mod
Bestaat iets dergelijks ook voor iTunes?! Ziet er erg leuk uit! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Inderdaad een geinige mod :) Ga het vanavond eens installeren. Als je dat trouwens aan hebt staan, dus winamp speelt en je G15 doet zijn ding, kan je het toetsenbord dan nog eigenlijk wel gebruiken? En kun je nog naar andere LCD-programma's switchen?

Lijkt me wel vet om aan te hebben onder het gamen. Hey, werkt het niet eigenlijk ook op geluiden in games ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
  • Laatst online: 07-02 19:20
@ vads, ja die bestaat, zal ongeveer hetzelfde werken:P www.google.nl

@ Murk. ja je kan je g15 nog gewoon gebruiken, het enige verschil is dat je lichtjes knipperen, en eventueel Mylcd erbij aanstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Ik heb hem er nu op staan, en het is wel geinig idd :) Maar de lampjes gaan alleen maar wat zachter branden als er echt weinig geluid is ook. De M1/2/3/R knoppen doen wel individueel nog wat met betrekking tot het geluidsvolume. Denk dat de rest van de toetsen dan 1 kanaal is ofzo. Iig wel leuk bedacht, maar vooral leuk bij rustige/zachtere muziek ;)

Edit: afijn, in elk nummer zitten wel wat rustige passages. En ik vind het knipperen toch echt wel leuk als er wat akkoorden achter elkaar worden gemaakt :P

[ Voor 18% gewijzigd door Murk op 29-09-2009 20:28 ]

• Butz0rs
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:53
Ik heb het ook al meer dan een jaar in gebruik als ik winamp heb aanstaan. Ik heb mylcd wel aanstaan om de trackinfo en een equalizer weer te geven.

Een tip voor als de lampjes maar weinig knipperen:
verlaag de LED levels in het config menu bij G15 (of eventueel in de config file).
En de toetsen hebben drie kanalen: uit, normaal en fel (net als bij het lamp-knopje).

• Murk

Murk

Is this thing on?

Hm wel irritant dit, als ik een nummer vooruit wil met de knop op g15 dan hoor ik 0.5 seconde van het volgende liedje en dan gaat ie naar het dáárop volgende nummer, en als ik wil pauzeren dan doet ie dat ook niet met die media toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282434

Ik ben benieuwd of deze mof straks ook op de G19 gaat werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159429

hoi,

Is er al een applet voor COD Modern warfare 2?
zo ja waar kan ik hem downloaden.

Alvast dank voor de info _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Hier stond wat stoms...

[ Voor 71% gewijzigd door Tijgert op 22-11-2009 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Anoniem: 159429 schreef op zondag 22 november 2009 @ 20:23:
hoi,

Is er al een applet voor COD Modern warfare 2?
zo ja waar kan ik hem downloaden.

Alvast dank voor de info _/-\o_
Volgens mij niet. Ik heb ook al gekeken, maar nog niets kunnen vinden. Een beetje optopic maar...
Zo baal ik er ook van dat er geen voicecommands meer zijn. Die had ik anders met alle liefde weer op mijn G15V1 willen programmeren zoals bij CoD4, maar helaas. Het zit er gewoon niet meer in.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Laatst online: 11-06 18:50
heb nu een vaag probleem, Mijn G15 doet niets anders meer dan op de screensaver staan. Macros en alles doet het wel gewoon, maar verder niets. druk ik op het knopje bij de lcd, dan staat er "er worden geen toepassingen uitgevoerd". Terwijl het programma wel gewoon loopt op de PC.. vind het raar, Reinstall heeft tot nu toe geen nut gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:27
Misschien nog wat toevoegingen voor de topicstart:
Nieuwe drivers: GoT Link

Sommige haast onmiskenbare apps:
G15Netspeed

Game Apps
Counter Strike: Source
[url=http://www.g15forums.com/showthread.php?t=3345[E.G.S[/url]

Zal dit nog wel editen wanneer ik meer tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik keek net de film Traitor met een vriend en wat ziet mijn oog:

Afbeeldingslocatie: http://f.imagehost.org/0971/G11.png

:) de G11 gebruikt door de FBI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Verrek ja :) Goed gezien. En een el-cheapo LG schermpje :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterm90
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:21
Wow die WVS Winamp G15 mod is echt geniaal ;)

alleen jammer dat die G15 net speed bij mij geen enkele speed laat zien oid. zal mn pc wel een keer opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pulpje1974
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 14:25

Pulpje1974

Gaming is a fulltime job.

Die WVS mod is wel grappig weer eens wat anders.

Wat mij opviel laatst is dat de games Saboteur en dragon age verschillende info op mijn g15 bord geven, ook best grappig en handig.

Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Klopt en behoorlijk veel andere games ook: Wikipedia: Logitech G15 daar staat een hele lijst met games met LCD support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:40

Stronkie

Where wind is Trouble

Wow,

Een woord wow. Ik heb de G15 al een paar jaar. Vorige week begon deze problemen te vertonen. Toetsen blijven hangen , achtergrond knipperd etc.. Ik Logitech gemaild...

Na veel informatie overlegt te hebben vroegen ze me een bonnetje van de aankoop. Nou deze kon ik niet meer overhandigen. Dus maar fotos van mijn keyboard gemaakt..

Ook had ik veel problemen met mijn G5 muis.. Zelfde dag gekocht dus ook daar een ticket voor aangemaakt.. Weer wat heen en weer gemail.. en nu vandaag

Trotse bezitter van de nieuwe versie van de G15 en de G5(G500) gaming gear...

Puikie service daar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Stronkie schreef op maandag 15 februari 2010 @ 16:18:
Wow,

Een woord wow. Ik heb de G15 al een paar jaar. Vorige week begon deze problemen te vertonen. Toetsen blijven hangen , achtergrond knipperd etc.. Ik Logitech gemaild...

Na veel informatie overlegt te hebben vroegen ze me een bonnetje van de aankoop. Nou deze kon ik niet meer overhandigen. Dus maar fotos van mijn keyboard gemaakt..

Ook had ik veel problemen met mijn G5 muis.. Zelfde dag gekocht dus ook daar een ticket voor aangemaakt.. Weer wat heen en weer gemail.. en nu vandaag

Trotse bezitter van de nieuwe versie van de G15 en de G5(G500) gaming gear...

Puikie service daar..
TOP! Ik kan niet anders zeggen!!

Heb je je oude terug moeten sturen eigenlijk of?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:40

Stronkie

Where wind is Trouble

Nee.. En het leuke is.. Ik heb de oude G15 helemaal uitelkaar gehaald en schoongemaakt en goed laten drogen.. Nu weer in elkaar gezet en bingo werkt weer lol... Alleen het achtergrond lichtje is wat zwak.. Maar die kun je zelf vervangen.>

Vroeger moest je de USB kabel kapot knippen en opsturen. Maar daar zijn ze blijbaar van terug gekomen. Mijn oude G5 overigens is wel in de ton beland.. De linker knop deed het helemaal niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Laatst online: 10-06 15:16

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

j0ren schreef op maandag 28 september 2009 @ 07:01:

WVS Winamp G15 mod

Beste forum leden, Ik heb al enige tijd een G15 V2, maar deed er eigenlijk nooit iets zinnigs mee. Vandaag ben ik dus opzoek gegaan naar een MOD die ik echt veel zou gaan gebruiken, en er ook goed uitziet. Ik kwam uit bij de WVS mod voor Winamp. Dit is een mod die alle lichtjes van je G15 laat knipperen op de maat van de muziek. Tevens zit er een plugin bij, die ervoor zorgt dat je via je je G15 de equalizer kan bedienen, door liedjes kan skippen etc.

How to?

Als eerste heb je natuurlijk Winamp media player nodig. Installeer deze, en kies lekker je eigen smaak qua skins, voeg je gehele bibliotheek toe etc. Zelf vindt ik winamp stukken beter dan Windows media player, omdat er veel meer opties zijn, en de muziek ook beter klinkt natuurlijk. En zoals deze mod, zijn er veel leuke plugins. Als je dit gedaan hebt, download dan de setup voor WVS. Installeer hem, en zorg dat hij meteen wordt gestart. Klik finish.

Winamp zal nu openen. 99% zeker met deze foutmelding:
[afbeelding]

Om dit op te lossen, klik in Winamp, rechtermuisknop -> opties -> voorkeuren, ga naar plug-ins, en selecteer deze vakjes:
[afbeelding]

Ga nu naar Visualisaties, selecteer de wvs plug-in en klik start:
[afbeelding]

Als het goed is begint je G15 nu met knipperen :033:
Mocht dat niet het geval zijn, sluit je pc af, en druk hem weer aan. NIET herstarten.

Ook zit er een plug-in, genaamd My lcd. Dit is dezelfde software als de g15 standaard heeft met de drivers, alleen dan veel uitgebreider, je kunt oa. je downloadsnelheid zien, je equalizer aanpassen enz. Zelf ben ik er niet zo weg van, dus heb ik hem uitgeschakeld. Gewoon simpel het vakje deselecteren in de G15 drivers.
[afbeelding]

Hopelijk vinden jullie hem leuk :D

Filmpje V1

[video]
Filmpje V2

[video]

vragen kunnen hieronder, foutjes graag via PM

Ray's G15 mod is heel makkelijk, google het, download het, kopieer en plak, klaar.
Dat behoeft verder geen informatie.
Werkt dit nou ook met de G19?:X
Pagina: 1 2 Laatste