Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Ik heb hem er nu op staan, en het is wel geinig idd :) Maar de lampjes gaan alleen maar wat zachter branden als er echt weinig geluid is ook. De M1/2/3/R knoppen doen wel individueel nog wat met betrekking tot het geluidsvolume. Denk dat de rest van de toetsen dan 1 kanaal is ofzo. Iig wel leuk bedacht, maar vooral leuk bij rustige/zachtere muziek ;)

Edit: afijn, in elk nummer zitten wel wat rustige passages. En ik vind het knipperen toch echt wel leuk als er wat akkoorden achter elkaar worden gemaakt :P

[ Voor 18% gewijzigd door Murk op 29-09-2009 20:28 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• Butz0rs
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:56
Ik heb het ook al meer dan een jaar in gebruik als ik winamp heb aanstaan. Ik heb mylcd wel aanstaan om de trackinfo en een equalizer weer te geven.

Een tip voor als de lampjes maar weinig knipperen:
verlaag de LED levels in het config menu bij G15 (of eventueel in de config file).
En de toetsen hebben drie kanalen: uit, normaal en fel (net als bij het lamp-knopje).

• Murk

Murk

Is this thing on?

Hm wel irritant dit, als ik een nummer vooruit wil met de knop op g15 dan hoor ik 0.5 seconde van het volgende liedje en dan gaat ie naar het dáárop volgende nummer, en als ik wil pauzeren dan doet ie dat ook niet met die media toets.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd of deze mof straks ook op de G19 gaat werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

Is er al een applet voor COD Modern warfare 2?
zo ja waar kan ik hem downloaden.

Alvast dank voor de info _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Hier stond wat stoms...

[ Voor 71% gewijzigd door Tijgert op 22-11-2009 20:52 ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:22

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 20:23:
hoi,

Is er al een applet voor COD Modern warfare 2?
zo ja waar kan ik hem downloaden.

Alvast dank voor de info _/-\o_
Volgens mij niet. Ik heb ook al gekeken, maar nog niets kunnen vinden. Een beetje optopic maar...
Zo baal ik er ook van dat er geen voicecommands meer zijn. Die had ik anders met alle liefde weer op mijn G15V1 willen programmeren zoals bij CoD4, maar helaas. Het zit er gewoon niet meer in.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 19:25
heb nu een vaag probleem, Mijn G15 doet niets anders meer dan op de screensaver staan. Macros en alles doet het wel gewoon, maar verder niets. druk ik op het knopje bij de lcd, dan staat er "er worden geen toepassingen uitgevoerd". Terwijl het programma wel gewoon loopt op de PC.. vind het raar, Reinstall heeft tot nu toe geen nut gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 00:35
Misschien nog wat toevoegingen voor de topicstart:
Nieuwe drivers: GoT Link

Sommige haast onmiskenbare apps:
G15Netspeed

Game Apps
Counter Strike: Source
[url=http://www.g15forums.com/showthread.php?t=3345[E.G.S[/url]

Zal dit nog wel editen wanneer ik meer tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:40

MsG

Forumzwerver

Ik keek net de film Traitor met een vriend en wat ziet mijn oog:

Afbeeldingslocatie: http://f.imagehost.org/0971/G11.png

:) de G11 gebruikt door de FBI.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Verrek ja :) Goed gezien. En een el-cheapo LG schermpje :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterm90
  • Registratie: December 2006
Wow die WVS Winamp G15 mod is echt geniaal ;)

alleen jammer dat die G15 net speed bij mij geen enkele speed laat zien oid. zal mn pc wel een keer opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pulpje1974
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-07 21:25

Pulpje1974

Gaming is a fulltime job.

Die WVS mod is wel grappig weer eens wat anders.

Wat mij opviel laatst is dat de games Saboteur en dragon age verschillende info op mijn g15 bord geven, ook best grappig en handig.

Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Klopt en behoorlijk veel andere games ook: Wikipedia: Logitech G15 daar staat een hele lijst met games met LCD support.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Wow,

Een woord wow. Ik heb de G15 al een paar jaar. Vorige week begon deze problemen te vertonen. Toetsen blijven hangen , achtergrond knipperd etc.. Ik Logitech gemaild...

Na veel informatie overlegt te hebben vroegen ze me een bonnetje van de aankoop. Nou deze kon ik niet meer overhandigen. Dus maar fotos van mijn keyboard gemaakt..

Ook had ik veel problemen met mijn G5 muis.. Zelfde dag gekocht dus ook daar een ticket voor aangemaakt.. Weer wat heen en weer gemail.. en nu vandaag

Trotse bezitter van de nieuwe versie van de G15 en de G5(G500) gaming gear...

Puikie service daar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Stronkie schreef op maandag 15 februari 2010 @ 16:18:
Wow,

Een woord wow. Ik heb de G15 al een paar jaar. Vorige week begon deze problemen te vertonen. Toetsen blijven hangen , achtergrond knipperd etc.. Ik Logitech gemaild...

Na veel informatie overlegt te hebben vroegen ze me een bonnetje van de aankoop. Nou deze kon ik niet meer overhandigen. Dus maar fotos van mijn keyboard gemaakt..

Ook had ik veel problemen met mijn G5 muis.. Zelfde dag gekocht dus ook daar een ticket voor aangemaakt.. Weer wat heen en weer gemail.. en nu vandaag

Trotse bezitter van de nieuwe versie van de G15 en de G5(G500) gaming gear...

Puikie service daar..
TOP! Ik kan niet anders zeggen!!

Heb je je oude terug moeten sturen eigenlijk of?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nee.. En het leuke is.. Ik heb de oude G15 helemaal uitelkaar gehaald en schoongemaakt en goed laten drogen.. Nu weer in elkaar gezet en bingo werkt weer lol... Alleen het achtergrond lichtje is wat zwak.. Maar die kun je zelf vervangen.>

Vroeger moest je de USB kabel kapot knippen en opsturen. Maar daar zijn ze blijbaar van terug gekomen. Mijn oude G5 overigens is wel in de ton beland.. De linker knop deed het helemaal niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

j0ren schreef op maandag 28 september 2009 @ 07:01:
Ookal is het al enige tijd geleden dat er gepost is, en misschien is dit al langs gekomen, maar ik dacht ik maak even mooi een overzichtelijke tut voor WVS mod voor G15:P Als dit er al is mag het natuurlijk weer verwijderd worden

WVS Winamp G15 mod

Beste forum leden, Ik heb al enige tijd een G15 V2, maar deed er eigenlijk nooit iets zinnigs mee. Vandaag ben ik dus opzoek gegaan naar een MOD die ik echt veel zou gaan gebruiken, en er ook goed uitziet. Ik kwam uit bij de WVS mod voor Winamp. Dit is een mod die alle lichtjes van je G15 laat knipperen op de maat van de muziek. Tevens zit er een plugin bij, die ervoor zorgt dat je via je je G15 de equalizer kan bedienen, door liedjes kan skippen etc.

How to?

Als eerste heb je natuurlijk Winamp media player nodig. Installeer deze, en kies lekker je eigen smaak qua skins, voeg je gehele bibliotheek toe etc. Zelf vindt ik winamp stukken beter dan Windows media player, omdat er veel meer opties zijn, en de muziek ook beter klinkt natuurlijk. En zoals deze mod, zijn er veel leuke plugins. Als je dit gedaan hebt, download dan de setup voor WVS. Installeer hem, en zorg dat hij meteen wordt gestart. Klik finish.

Winamp zal nu openen. 99% zeker met deze foutmelding:
[afbeelding]

Om dit op te lossen, klik in Winamp, rechtermuisknop -> opties -> voorkeuren, ga naar plug-ins, en selecteer deze vakjes:
[afbeelding]

Ga nu naar Visualisaties, selecteer de wvs plug-in en klik start:
[afbeelding]

Als het goed is begint je G15 nu met knipperen :033:
Mocht dat niet het geval zijn, sluit je pc af, en druk hem weer aan. NIET herstarten.

Ook zit er een plug-in, genaamd My lcd. Dit is dezelfde software als de g15 standaard heeft met de drivers, alleen dan veel uitgebreider, je kunt oa. je downloadsnelheid zien, je equalizer aanpassen enz. Zelf ben ik er niet zo weg van, dus heb ik hem uitgeschakeld. Gewoon simpel het vakje deselecteren in de G15 drivers.
[afbeelding]

Hopelijk vinden jullie hem leuk :D

Filmpje V1

[video]
Filmpje V2

[video]

vragen kunnen hieronder, foutjes graag via PM

Ray's G15 mod is heel makkelijk, google het, download het, kopieer en plak, klaar.
Dat behoeft verder geen informatie.
Werkt dit nou ook met de G19?:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Mankeert er wat aan je handjes? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:48
Okee, op mijn verjaardag (18 januari) heb ik mijn toetsenbord beneden gehad, en toen is er waarschijnlijk wat overheen gekomen, omdat er een aantal knoppen niet meer reageerden. Niks aan gedaan, heeft het hele tijd gewoon gedaan..alleen vandaag deed mn "p" het niet meer :(. Dus helemaal open gehaald (lcd kabel kapot gescheurd..iemand een idee waar ik evt een nieuwe zou kunnen krijgen?), en alle toetsen enzo in een bak zeep gedonderd, liggen nu te drogen. Nu merk ik dat die 2 lagen die meten welke toets je indrukt super plakkerig is..iemand een idee hoe ik dit kan schoonmaken? is namelijk behoorlijk gevoelig stukje techniek volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Goed, heb ze met glassex schoongemaakt. Helaas wel los moeten trekken (zat op 2 punten gelijmd zodat ze precies op elkaar bleven), maar blijkbaar is dat goed gegaan. Hij doet het weer helemaal :D :D :D! Alleen windows knop nog niet, maar mn gamemdus schuifje zit ook vast, zal daar wel iets mee te maken hebben. Geen zin om hem weer open te maken, doe ik wel als ik een nieuw lcd-kabeltje heb. Iemand een idee waar ik deze kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

niet... hoelang heb je je g15 al... als dat korter dan 2 jaar is.. ticket aanmaken bij logitech.. krijg je binnen een week een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Geen idee eigenlijk..maar vind het beetje lomp, vind het wel oplichting als ze mij een nieuwe opsturen omdat ik dat ding zelf kapot heb gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

nee het gaat om je toets die vast bleef zitten of niet meer deed. Daarvoor moet je een ticket maken.. Simpel.. Je gaat er niet bij zeggen dat je het toetsenbord open gemaakt hebt zelf...

Die toets alleen al is genoeg voor een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Hoef ik hem niet op te sturen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszomer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06-2023
Volgens mij niet nee.

Eerst deden ze nog wel is dat je de usb-kabel eraf moest knippen en opsturen.
Maar dat doen ze nu ook al niet meer volgens mij:D

@Luqq: Weet jij misschien hoe ik zo'n plaatje onder mijn naam kan krijgen?

Groetjes Thomas

[ Voor 18% gewijzigd door Thomaszomer op 06-03-2010 14:44 ]

PC: i5-750 / MSI P55 GD65 / Corsair XMS3 4GB 1600mhz / Club3D HD 5770 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Coolermaster M620 / Antec Three Hundred / Logitech G19 / Logitech G500. Gamertag: Th0massssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

nee je hoeft hem niet op te sturen... als je de bon niet meer hebt moet je een foto maken van de onderkant en van het toetsenbord zelf inc tcketnummer die je van hun krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

dat doe je in je profiel.
My tnet --> mijn profiel --> bewerken

logitech is heel soepel met hun garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszomer
@brilsmufffje, Het werkt bij mij volgens mij niet, ik klik bij foto op bladeren, dan pak ik een foto van 200 bij 200 pixels van 31kb. Dan klik ik op profiel aanpassen, maar is er niks veranderd.
Het is me wel gelukt om een foto op me profiel te krijgen, maar niet onder mijn naam, zoals jij dat smurfje hebt.

Ik snap het niet..

[ Voor 20% gewijzigd door Thomaszomer op 06-03-2010 14:53 ]

PC: i5-750 / MSI P55 GD65 / Corsair XMS3 4GB 1600mhz / Club3D HD 5770 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Coolermaster M620 / Antec Three Hundred / Logitech G19 / Logitech G500. Gamertag: Th0massssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 14:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bij uploaden moet je daarna wel hem ook selecteren (radiobutton), en eronder 'gebruik geselecteerd icon' aanzetten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszomer
Kan iemand mij volledig uitleggen hoe ik zo'n plaatje onder mijn naam krijg?
Stap voor stap?

@SinergyX, die dingen kan ik nergens selecteren..?

Ik kan alleen een foto op m'n profielpagina zetten..

Groetjes Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Laatst online: 13-09 11:34
Thomaszomer schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:20:
Kan iemand mij volledig uitleggen hoe ik zo'n plaatje onder mijn naam krijg?
Stap voor stap?

@SinergyX, die dingen kan ik nergens selecteren..?

Ik kan alleen een foto op m'n profielpagina zetten..

Groetjes Thomas
offtopic:
Ook al mag het niet, korte instructies:
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/jpcso1.png

Dan scroll je wat naar beneden en zie je:
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/zmbi8m.png

Als je het nog niet door hebt dan zou ik mezelf afvragen of je hier wel hoort :+

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszomer
Hardstikke bedankt!
Het is me eindelijk gelukt ;)

Groetjes Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Ik heb een beetje proberen te zoeken. Maar ik kan niet vinden wat ik zoek.

Ik gebruik Whatpulse en nu ben ik op zoek naar een progje voor de G15 die realtime mijn keys weergeeft. Dus eigenlijk een Geekwindow (van whatpulse zelf) op mijn G15 scherm.

Iemand enig idee of dit bestaat of is dit makkelijk te maken?

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

2 mogelijkheden gevonden..

http://0wnd.com/forum/for...0&order=desc&daysprune=-1 (zoek het whatpulse topic met ctrl+f) vereist alleen registratie.

http://dnaprogramming.com/downloadg15.htm selecteer G15 Whatpulse

Ik heb geen van beide uitgeprobeerd omdat ik nu niet bij mijn eigen G15 kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Murk schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:07:
2 mogelijkheden gevonden..

http://0wnd.com/forum/for...0&order=desc&daysprune=-1 (zoek het whatpulse topic met ctrl+f) vereist alleen registratie.

http://dnaprogramming.com/downloadg15.htm selecteer G15 Whatpulse

Ik heb geen van beide uitgeprobeerd omdat ik nu niet bij mijn eigen G15 kan.
Deze zijn beide hetzelfde. :P

En deze had ik ook al gevonden, maar ik ben op zoek naar real time. Dus een soort geek-window in mijn G15 scherm. Dat zou ideaal zijn namelijk. In ieder geval bedankt voor het helpen zoeken alvast! :)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Probeer het anders in het WhatPulse topic, denk dat er meer WP-gebruikers zijn die zoiets zouden willen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Murk schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:29:
Probeer het anders in het WhatPulse topic, denk dat er meer WP-gebruikers zijn die zoiets zouden willen ;)
Heb daar ook al gepost.. ;-)

Wat ik nu, na nog wat meer lezen en zoeken, heb gezien is dat Whatpulse het niet ondersteunt om direct output the lezen. Dus Whatpulse zelf zou zoiets moeten maken.

Wat wel mogelijk is is om de XML generated by Whatpulse to gebruiken voor de G15. Echter heb ik zelf 0,0 ervaring hiermee. Is er iemand die mij hiermee zou willen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Heb ook maar een G15 aangeschaft nav alle enthousiaste verhalen ... vooral de verlichte toetsen lijken me heel prettig.
Moet nog uitvinden wat de andere extra's zijn. Kan 'm hier op m'n werk aansluiten, maar dat schiet niet op waarschijnlijk :+

Ik zie net op de Wiki dit :
Bad Company 2 - Native Support (Works with Steam edition)
betekent dat dat de G15 alleen met de Steam versie werkt of ook die versie ondersteunt naast de retail versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

hij ondersteund ook de retail, en de steam editie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ok, is mooi !
1 probleempje (?), is het normaal dat bij een aantal toetsen (bijv. op num. keypad) de bovenste helft van het symbool niet zo mooi verlicht is als de onderkant ?? Is wel leesbaar, maar gewoon minder helder ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Niet zozeer een bepaalde plek, ik heb wel dat tekens die boven de standaard positie niet goed verlicht worden, zoals het euro-teken bij de 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heeft Logitech ergens een site voor nieuwe G15 profiles ?? Of update-functie ?
Een aantal applicaties en games werd herkend in de nieuwe 3.04 Gamepanel software, maar BFBC2 helaas (nog) niet.
Of is er een andere goeie site voor zelfgemaakte profiles die jullie kunnen aanraden ?

Euro-teken is bij mij goed verlicht, maar % biiv. weer wat minder. Bovenste rijtje 7, 8 en 9 op numkeypad is ook wat minder. Maar is in het donker goed genoeg te zien ... heel tevreden met de G15 !!

EDIT: ik kan trouwens nergens op de Logitech site manuals vinden voor het maken van profiles, macros, scripts enz ?

[ Voor 10% gewijzigd door Goner op 12-05-2010 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

macro's is heel simpel, druk op MR en dan op een G-toets, daar wordt de macro opgeslagen. Druk vervolgens de toetsencombinatie in. Druk dan weer op MR en je macro is gemaakt.
Je kan al je macro's bekijken in de Logitech G-series key profiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Met de bijgeleverde software kan het ook prima. Gebruik het altijd in IL-2, om een 4-motorig vliegtuig te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser
  • Laatst online: 08-09 22:40

pcprutser

No message

AAHHH gister op het briljante idee gekomen om mn lieve G15 v1 helemaal uit elkaar te halen, voor een goede schoonmaak beurt.. alles schoongemaakt, een nacht goed laten drogen, en vanochtend weer in elkaar..
Heb ik hem bijna in elkaar, zie ik nog een berg schroefjes liggen :O das niet de bedoeling, dus ik die buitenrand er weer voorzichtig afhalen, even kijken waar ze moeten, klapt die rand eraf, en ja hoor; kabel van het scherm volledig afgescheurt :'(
en doen er een paar toetsen het niet meer.. net een ticket aangemaakt (geloof ik,als het tenminste hetzelfde is als een vraag stellen) bij logitech. Maar ik heb hem nu al 4 jaar ofso, maak ik nog kans op vervanging??
Anders toch maar op zoek naar een volwaardig alternatief, dat flexibele rubber ding waar ik nu op typ is niet geschikt om ook maar 1 zin te typen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:10
pcprutser schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:10:
AAHHH gister op het briljante idee gekomen om mn lieve G15 v1 helemaal uit elkaar te halen, voor een goede schoonmaak beurt.. alles schoongemaakt, een nacht goed laten drogen, en vanochtend weer in elkaar..
Heb ik hem bijna in elkaar, zie ik nog een berg schroefjes liggen :O das niet de bedoeling, dus ik die buitenrand er weer voorzichtig afhalen, even kijken waar ze moeten, klapt die rand eraf, en ja hoor; kabel van het scherm volledig afgescheurt :'(
en doen er een paar toetsen het niet meer.. net een ticket aangemaakt (geloof ik,als het tenminste hetzelfde is als een vraag stellen) bij logitech. Maar ik heb hem nu al 4 jaar ofso, maak ik nog kans op vervanging??
Wat denk je zelf? je sloopt hem zelf, hij zit al ver buiten de garantie en dan stel je nog de vraag of je kans maakt op vervanging? tegen betaling natuurlijk wel, kopen heet dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mocht hij vervangen worden (in dat opzicht is service van Logitech wel extreem goed), zal je wel een V2 gaan krijgen, zit het je tegen ook nog eens met hun 'nieuwe europese' layout :P

* SinergyX geeft zijn V1 nog een flinke knuffel.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 15-07-2010 12:30 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

@Maartend: soms doen fabrikanten wel moeite om hun klanten te behouden..
@SinergyX: mm, de V2 vind ik echt helemaal niks.. Heb al gekeken voor de G19, en die viel qua prijs nog best mee (inclusief verzenden: €130), maarja, dan moet de muis eigenlijk ook vervangen gaan worden.. Nog ff over denken dus :p

Zijn losse onderdelen van de G15 een beetje te slijten? Als Logitech geen garantie geeft (waar we toch een beetje vanuit gaan), levert dit misschien nog een duitje op voor de vervanging van mijn geliefde G15..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:10
pcprutser schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:31:
@Maartend: soms doen fabrikanten wel moeite om hun klanten te behouden..

Zijn losse onderdelen van de G15 een beetje te slijten? Als Logitech geen garantie geeft (waar we toch een beetje vanuit gaan), levert dit misschien nog een duitje op voor de vervanging van mijn geliefde G15..
Dat zou me echt verbazen in zo'n geval als dit en als ze dat idd doen ; sjapo.

En ik zie losse onderdlen hier regelmatig voorbij komen. Maar waarom zoek je juuist zelf geen kapot kb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

het zou mij ook hebben verbaasd, maar helaas, valt buiten de garantie..
En aangezien ik voor m'n nieuwe opleiding een MacBook Pro ga aanschaffen, moet dat tobo maar even wachten.. Geld kan immers maar 1 keer rollen...
Of heeft iemand nog een scherm liggen? Die toetsen fiks ik wel, zal wel een kabeltje scheef zitten oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchieveZot
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Ik heb nog een G15 V1 liggen, iemand interesse?

PSN: SchieveZot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
*Crap, niet gezien dat mijn probleemtopic al naar dit subforum verplaatst was. Excuus!

[ Voor 121% gewijzigd door Sagaris op 17-01-2011 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn schermpje staat alleen maar een logitech teken, krijg er niet anders op, ook niet tijdens gamen, iemand hier die weet hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:42
Software wel geinstalleerd en draaiend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij wel, maar ben maar een leek op dit gebied hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:49

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:14:
Volgens mij wel, maar ben maar een leek op dit gebied hoor
Controleer dan eerst of alles goed word aangestuurd want het scherm wat jij nu ziet lijkt erop te duiden dat de software niet helemaal goed staat ingesteld. Ga eens wat neuzen in de instellingen en je PC opnieuw opstarten kan bijvoorbeeld ook helpen.

Anders installeer alle drivers opnieuw en vooral belangrijk is om de laatste drivers te pakken van de Creative website.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Mijn excuses voor het tot leven wekken van deze draad,maar is het normaal bij deze toetsenborden dat je pas je toetsenbord kan gebruiken vanaf laat ons zeggen het Windows opstartscherm:Lichtjes van toetsenbord etc gaan namelijk pas vanaf dan aan?Als ik bijvoorbeeld in hte postscreen naar Bios of zo wil gaan,of de pijltjestoetsen wil gebruiken om eens in safe mode te starten,lukt dit niet?Alles werkt pas vanaf windows scherm zelf?Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Acemath schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:10:
Mijn excuses voor het tot leven wekken van deze draad,maar is het normaal bij deze toetsenborden dat je pas je toetsenbord kan gebruiken vanaf laat ons zeggen het Windows opstartscherm:Lichtjes van toetsenbord etc gaan namelijk pas vanaf dan aan?Als ik bijvoorbeeld in hte postscreen naar Bios of zo wil gaan,of de pijltjestoetsen wil gebruiken om eens in safe mode te starten,lukt dit niet?Alles werkt pas vanaf windows scherm zelf?Is dit normaal?
Nee, dat is niet normaal. In de bios kun je wellicht instellen dat de usb controller mee geboot moet worden. Ik ben geen expert, maar ik heb zelf de G15 en die werkt prima in de bios. Om eventueel dit aan te passen in de bios heb je wel een non usb toetsenbord nodig (ps/2 heeft dat volgens mij).

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Mystikal schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:38:
[...]

Nee, dat is niet normaal. In de bios kun je wellicht instellen dat de usb controller mee geboot moet worden. Ik ben geen expert, maar ik heb zelf de G15 en die werkt prima in de bios. Om eventueel dit aan te passen in de bios heb je wel een non usb toetsenbord nodig (ps/2 heeft dat volgens mij).
Dus in Bios dan USB controller boot uitschakelen?Is me al eens opgevallen dat de pc weigerde met opstarten als ik bojvoorbeeld vergeten had een externe harde schijf uit te schakelen,maar ja,op zich vond ik dat nu niet een onoverkomelijk probleem...

Nu op zoek naar een non usb toetsenbord,dat zal een ander paar mouwen zijn.
Alvast vriendelijk bedankt voor de info _/-\o_

Op zich had ik daar nooit een probleem mee,maar nu dat mijn pc redelijk wat kuren begint te vertonen is het wel vervelend dat ik niet in Bios kan geraken...Maar als ik USB boot uitschakel,hoe kan ik dan bijvoorbeeld Memtest runnen,als die op usb moet gezet worden?

[ Voor 14% gewijzigd door Acemath op 22-04-2011 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Probeer anders USB Legacy Mode aan te zetten, dat wil ook weleens werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Acemath schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:57:
[...]

Dus in Bios dan USB controller boot uitschakelen?Is me al eens opgevallen dat de pc weigerde met opstarten als ik bojvoorbeeld vergeten had een externe harde schijf uit te schakelen,maar ja,op zich vond ik dat nu niet een onoverkomelijk probleem...

Nu op zoek naar een non usb toetsenbord,dat zal een ander paar mouwen zijn.
Alvast vriendelijk bedankt voor de info _/-\o_

Op zich had ik daar nooit een probleem mee,maar nu dat mijn pc redelijk wat kuren begint te vertonen is het wel vervelend dat ik niet in Bios kan geraken...Maar als ik USB boot uitschakel,hoe kan ik dan bijvoorbeeld Memtest runnen,als die op usb moet gezet worden?
Nee, juist inschakelen. Precieze benaming weet ik niet, maar iets met USB gewoon AAN zetten :+

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:20
*Enorme schop*

Vandaag is mijn G15 (deels overleden). De 2, X, en spatiebalk toetsen werken niet meer. Ik baal hier erg van; ik vind het een erg fijn toetsenbord. Doet Logitech nog aan garantiegevallen op zulke oude toetsenborden? Waarschijnlijk zit de fout op het membraan, dit was ook de reden dat mijn andere G15 niet meer werkte. Ik zal hem zaterdag eens even helemaal open gaan schroeven, maar ik vrees toch dat het de membraan is, en Logitech heeft die niet meer liggen. Hebben meer mensen ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Knul schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:32:
*Enorme schop*

Vandaag is mijn G15 (deels overleden). De 2, X, en spatiebalk toetsen werken niet meer. Ik baal hier erg van; ik vind het een erg fijn toetsenbord. Doet Logitech nog aan garantiegevallen op zulke oude toetsenborden? Waarschijnlijk zit de fout op het membraan, dit was ook de reden dat mijn andere G15 niet meer werkte. Ik zal hem zaterdag eens even helemaal open gaan schroeven, maar ik vrees toch dat het de membraan is, en Logitech heeft die niet meer liggen. Hebben meer mensen ervaringen hiermee?
Nee, ik heb er geen ervaring mee, maar je kan altijd proberen garantie te claimen (of een coulance regeling?). Het is natuurlijk algemeen bekend dat Logitech klachten serieus probeert op te lossen. Ik zou er dus een mailtje aan wagen!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Mystikal schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:27:
[...]

Nee, ik heb er geen ervaring mee, maar je kan altijd proberen garantie te claimen (of een coulance regeling?). Het is natuurlijk algemeen bekend dat Logitech klachten serieus probeert op te lossen. Ik zou er dus een mailtje aan wagen!
Heb ik gedaan, kreeg binnen een kwartier (!) al mail terug. Ze proberen iets te regelen, helaas moet je er een aankoopbon bij hebben die ik niet heb (2e hands) maar zal eens kijken of dat een groot probleem is. Wel een enorm snelle reactie.

Edit: Helaas geen nieuwe G15, maar 50% korting voor een product uit de Logitech shop. Nette afhandeling!

[ Voor 8% gewijzigd door Knul op 29-06-2011 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Knul schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:45:
[...]

Heb ik gedaan, kreeg binnen een kwartier (!) al mail terug. Ze proberen iets te regelen, helaas moet je er een aankoopbon bij hebben die ik niet heb (2e hands) maar zal eens kijken of dat een groot probleem is. Wel een enorm snelle reactie.

Edit: Helaas geen nieuwe G15, maar 50% korting voor een product uit de Logitech shop. Nette afhandeling!
Dat is super!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Die van mij doet het ook niet goed meer. Mijn enter toets bij de numpad werkt niet goed meer. Heb zojuist ook alle info doorgestuurd, even afwachten wat nog mogelijk is.

Faktuur is van 01-dec-2007. Dat is dus al even geleden.....

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Mystikal schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:29:
Die van mij doet het ook niet goed meer. Mijn enter toets bij de numpad werkt niet goed meer. Heb zojuist ook alle info doorgestuurd, even afwachten wat nog mogelijk is.

Faktuur is van 01-dec-2007. Dat is dus al even geleden.....
Is voor jou ook te hopen dat je zon korting krijgt. Er staat nu een leuke Z906 op mijn bureautje voor slechts 175 euro :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
En ja hoor 50%
_/-\o_

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Haal em eens open. Ik geloof niet in toetsenborden die echt stuk zijn als er niet fysiek iets is gebroken oid. Als je hem helemaal open haalt, werkt hij waarschijnlijk weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
MsG schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:39:
Haal em eens open. Ik geloof niet in toetsenborden die echt stuk zijn als er niet fysiek iets is gebroken oid. Als je hem helemaal open haalt, werkt hij waarschijnlijk weer prima.
Het membraam is bij de Logitech G15v1 het grootste probleem, deze was bij mijn G15's kapot. Hier kun je geloof ik niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Oke, nou ja ik ben altijd super zuinig met dingen en ik heb hem tweedehands gekocht in december 2007 (toen voor 2 tientjes :')) en hij werkt nog perfect. Mijn euvel is het afbladderende verf, wat bij iedereen gebeurt helaas. Zit inmiddels op een tweedehands G19.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
MsG schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:49:
Oke, nou ja ik ben altijd super zuinig met dingen en ik heb hem tweedehands gekocht in december 2007 (toen voor 2 tientjes :')) en hij werkt nog perfect. Mijn euvel is het afbladderende verf, wat bij iedereen gebeurt helaas. Zit inmiddels op een tweedehands G19.
Grappig, mijn verf is totaal niet afgebladdert! Hij is gewoon nog als nieuw.

Ik zit er nu ook over te denken om een G19 aan te schaffen met 50% korting. Alleen jammer dat ze 2e hands goedkoper zijn dat de veel te dure shop van Logitech zelf.... :F

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Maar met 50% is dat 60 euro. Ik zie ze niet onder de 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoooon
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Een van me g15v2 poten is afgebroken, weet iemand misschien of die pootjes toevallig inwisselbaar zijn? Ik had logitech al gemailt maar die konden me helaas niet verder helpen. Ik denk er nu dus aan om een goedkope Logitech toetsenbord te kopen en hopen dat ik daarvan de pootjes van kan gebruiken.

Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
MsG schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:09:
Maar met 50% is dat 60 euro. Ik zie ze niet onder de 60.
60 euro? Waar zie jij ze voor 120 euro op de site voor een G19?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:53

MrDrako

nep ict'er

logitech website heeft em voor 150 euro, niet 120. dan nog slechts 75 euro.. (ja er staat eerst 180, maar als je em in je mandje hebt kost ie nog maar 150)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
MrDrako schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:02:
logitech website heeft em voor 150 euro, niet 120. dan nog slechts 75 euro.. (ja er staat eerst 180, maar als je em in je mandje hebt kost ie nog maar 150)
Ah, dat is nieuw voor me.. ik zag inderdaad de 180 staan! Tnx!

Hmmm ik krijg het niet te zien.. Zit je in Belgie? Hier blijft hij in de winkelmand gewoon op 180 staan.

[ Voor 13% gewijzigd door Mystikal op 17-08-2011 14:16 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

De 120 was idd een foutje, ik had een ander type in mn hoofd.

Ik heb net weer een gloednieuwe nieuw in doos gekocht van Marktplaats voor 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
MsG schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:16:
De 120 was idd een foutje, ik had een ander type in mn hoofd.

Ik heb net weer een gloednieuwe nieuw in doos gekocht van Marktplaats voor 60.
De g19?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ja. Ik koop nooit iets nieuw :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:53

MrDrako

nep ict'er

Mystikal schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:14:
[...]

Ah, dat is nieuw voor me.. ik zag inderdaad de 180 staan! Tnx!

Hmmm ik krijg het niet te zien.. Zit je in Belgie? Hier blijft hij in de winkelmand gewoon op 180 staan.
nope, gewoon de nederlandse webshop..heb wel de homm beta actie erbij, weet niet of dat verschil maakt,
G19 Keyboard for Gaming
920-000970
Op voorraad

EUR 179,99 EUR 149,99

en subtotaal geeft ook aan 149,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Mijn G15V1 is nog steeds in topconditie, ben er dan ook best zuinig op, het fenomeen "ramplank" is mij dan ook onbekend.
Toch heb ik vorig jaar een tweedehands G15V1 voor 10 euro op de kop kunnen tikken, die ligt netjes in de originele doos in de kast te wachten tot nummer 1 vervangen moet worden.
Geweldig toetsenbord, ik wil nooit meer anders, als er ergens weer een goede twwedehands te koop is leg ik die ook op voorraad, voor eigen gebruik uiteraard!

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pouletkuif
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-08 13:17

pouletkuif

Vul hier Uw ondertitel in.

Klopt hier de release-datum wel?ik heb de v1-versie namelijk al sinds 2006! ik heb de bon nog: $99,99...
Hier staat hij op 2009 als release date?
die g-toetsen zijn erg overbodig, het schermpje en de verlichting zijn beide, echte must-haves...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
Eindelijk heb ik mijn G15Tweet dusdanig gemaakt dat het beta waardig is. Ik vond dat er nog geen goede Twitter G15 programma was, dus heb ik dit maar even gemaakt :> .

Ik vind het nog steeds een van de fijnste toetsenborden, enigste probleem vind ik altijd dat er zo weinig pixels op het schermpje zijn, maar dat is niet zo heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
Voor mensen die het probleem ook hebben, met nieuwe windows en G15 drivers installatie deden de mediatoetsen het niet. Je hebt 2 opties voor het downloaden de Game-Panel en Logitech Gaming Software. Blijkbaar doet het bij Logitech Gaming Software de mediatoetsen niet en bij de andere het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Hebben andere mensen ook problemen met het feit dat de lcd het niet doet, als je uit hibernate komt?

Iemand suggesties om dit op te lossen (naast het opnieuw opstarten van de software)?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:05
Gooide pas een glas 7-up over mijn G15 (blauwe eerste generatie).
Meteen schoongemaakt en gelukkig geen schade. Heb wel alle toetsen eruit gehad en ook die helemaal schoongemaakt, maar balen aangezien ik nu het ligt er doorheen ga zien. Dus de laklaag is beschadigd.
Heb al contact gehad met Logitech, maar de toetsen hebben ze niet als vervangende onderdelen liggen en hij is uiteraard allang buiten de garantie.

Zit nog even te dubben. Voorlopig is het drama nog niet zo erg, maar als ik de letters niet meer goed kan zien, dan gaat hij er echt wel uit. Denk dat ik dan over ga op een mechanische of misschien toch nog een nieuwe G serie.
Ben er ondertussen toch wel achter dat ik te lui ben om de macro toetsen in te stellen.
Zelfde voor mijn G700 muis. Maar goed, dat is een ander verhaal.
Scherm gebruik ik ook nauwelijks eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dan kan je altijd nog kijken naar het broertje, de G11 dacht ik? Dat is de G15 maar zonder scherm en een serie minder macro knoppen.

Ik heb zelf nog de 'oude' G15 gekocht (V1?), dus altijd nog een vervanger mocht mijn G19 er mee stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Heb al contact gehad met Logitech, maar de toetsen hebben ze niet als vervangende onderdelen liggen en hij is uiteraard allang buiten de garantie.
Er staat in de V&A een blauwe V1 te koop...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Tijgert schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:22:
[...]

Er staat in de V&A een blauwe V1 te koop...
Bedankt, ik zag hem. Zit nog even te dubben of ik dat ga doen of dat ik deze blijf gebruiken en uiteindelijk vervang voor een mechanische. Heeft ook wel zo zijn charme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Zijn er nog steeds v1 gebruikers? De draait nog prima, maar de letters slijten nu wel weg.
Helaas vind ik de nieuwere versies niet echt een verbetering.

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
dirkjesdirk schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 21:54:
Zijn er nog steeds v1 gebruikers? De draait nog prima, maar de letters slijten nu wel weg.
Werk hier nog steeds met een V1. Nieuw aangeschaft toen ie net te koop was. Alleen het licht knippert af en toe bij een deel van het bord, maar daar hebben de meeste wel last van. Tijdje terug hier op Tweakers maar een 2e aangeschaft voor wanneer deze echt kapot is. Vind dit bord zo fijn dat ik liever geen andere heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:48

Compizfox

Bait for wenchmarks

dirkjesdirk schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 21:54:
Letters die wegslijten? Hoe krijg je dat voor elkaar op een G15?

De (witte) letters zijn bij de G15 namelijk niet gedrukt op de zwarte toets, maar een deel van de toets is transparant gemaakt zodat de (blauwe) backlight er doorheen schijnt.
Juist hierdoor kunnen de letters niet wegslijten...

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Het zwart slijt weg. Ik draai nog op een v1. Een paar toetsen hebben bij mij dit lichtjes.
Wel is er drinken over mijn tobo heen gegaan. Schoonmaken geen probleem alleen lcd kabeltje gescheurd. Dus die van mij wordt een keer vervangen. Jammer is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Aha, op die manier.

Nee, daar heeft die van mij nog geen last van. Wel dat de lak is aangetast op de plekken waar je handpalm en duimen rusten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Even een kick. Recentelijk heb ik thee gemorst over mijn o zo geliefde G15. Na openmaken en schoonmaken werkt alles weer. Nu kom ik er alleen achter dat de Bulb-key (naast de mute key) niets doet bij mij. Ik draai de nieuwste software (er is recent nieuwe software uitgekomen) 8.51.5. Nu vroeg ik me af, ligt dit aan de software? (Bij mijn MX518 heeft een van de knoppen met deze software ook een heel andere functie). Of is deze knop dus nog niet werkend? :(

Dus: Doet jullie bulb-key wat met de nieuwste software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Nope, die toets werkt zelfs zonder software. Sterker nog, hij werkt zelfs als er geen dataverbinding is (alleen USB-power)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Inderdaad. Heb zelf ook gemerkt dat je snel iets sloopt. Of wellicht stekkertje niet goed aangesloten.
Zelf heb ik het lcd kabeltje gesloopt. Maar ja. Kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb nu het toetsenbord weer open, maar helaas is het niet duidelijk te fixen. Als ik in de software de helderheidsslide gebruik, gaat alleen het schermpje feller of zonder backlight. 3 standen: geen backlight, een beetje backlight en volledig. Maar de toetsen gaan hierin niet mee en zijn altijd lichtblauw. Hoort dit zo? Ik gebruikte dit niet zo vaak, dus weet het niet zo goed.

Pagina: 1 2 Laatste