Het grote Logitech G-15 topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 17 Laatste
Acties:
  • 41.950 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:40

Shaggy

Misantroop pur sang

Topicstarter
Het grote Logitech G-15 topic Deel 2

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1123790191.jpg

Voorwoord

Zo, aangezien het eerste topic goed, vlot en leuk is verlopen, hier deeltje 2 alweer.

Voor diegene die het niet meer weten, zo begon het allemaal:
Logitech heeft een nieuw toetsenbord aangekondigd dat speciaal voor gamers is ontworpen. Het G15-keybord heeft achttien extra toetsen die geprogrammeerd kunnen worden en de toetsen zelf zijn voorzien van een blauw licht. Het toetsenbord heeft ook een lcd-scherm. Later dit jaar zullen een aantal nieuwe spellen dit scherm gebruiken om dingen als munitie, punten, tijd en andere dingen weer te geven. Het scherm kan ook door andere programma's gebruikt worden. Zo is er al de mogelijkheid om de status van een mediaplayer, de cpu-snelheid of een waarschuwing als er een nieuwe e-mail ontvangen wordt weer te geven. Op de cd met drivers die bij het toetsenbord wordt geleverd staat een SDK, zodat programmeurs ook zelf applicaties kunnen schrijven die gebruik maken van de lcd. Alsof dit alles nog niet genoeg is, heeft Logitech ook een twee-poorts full-speed USB 2.0-hub in het toetsenbord ingebouwd. De adviesprijs voor dit alles: $79,99.

Het G15-toetsenbord maakt deel uit van een nieuwe G-serie van producten van Logitech, speciaal voor gamers. Het is dan ook niet verwonderlijk dat Logitech ook met twee nieuwe muizen komt, de G5 met staart en de draadloze G7. Beide muizen maken gebruik van een laser. Deze is in staat om bewegingen tot 114cm per seconde weer te nemen bij een resolutie van 2000dpi. Daarnaast maken deze muizen optimaal gebruik van de full-speed USB 2.0-aansluiting, wat betekent dat de positie maar liefst 500 keer per seconde kan worden doorgegeven aan de computer. Normale muizen doen dit met een snelheid van maar 60 tot 125 keer per seconde. Omdat sommige gamers liever een zware muis vasthouden en andere liever een lichte muis, kan de G5 voorzien worden van extra gewichtjes, om zo de juiste balans te vinden. Dat dit wellicht de ultieme muizen voor gamers worden, bevestigd ExtremeTech in een review van de G5. Wel zal er diep in de buidel moeten worden getast. De G5 gaat $69,99 kosten en de G7 $99,99.
Mening (Outerspace & vele anderen tegenwoordig )
Nou moet ik zeggen dat ik dit wel een behoorlijk stoer toetsenbord vind met leuke gadgets erop en dat terwijl dit niet eens een duur toetsenbord is vergeleken met de DiNovo van Logitech. Daarnaast zal deze imo veel meer worden afgenomen dan het [rml][ Keyboard] Uber vet nieuw Russisch gadget[/rml].

Specificaties

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/47a2bf1998b9383870afe6b5013db9bc/full.jpg
Verlicht LCD-display met aanpasbare kanteling
De GamePanel™-LCD toont cruciale systeeminformatie tijdens gameplay.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e31bba2e5cd8dd3fd812a9e823c13091/full.jpg
Inklapbaar LCD-paneel
Kan volledig gesloten worden voor opberggemak of transport.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c611f1359129c947f22d44df03da2df7/full.jpg
Verlichte toetsen
Drie helderheidsniveaus om in donkere kamers te spelen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ec9fca46d8bd2f6763e7d930cdd74f8b/full.jpg
Programmeerbare G-toetsen
Voer enkele toetsaanslagen of complexe macro's uit met 18 programmeerbare G-toetsen.

Specs:
ManufacturerLogitech
Product Line Logitech
Model G15 Keyboard
Product DescriptionKeyboard
Expansion and Connectivity:
Connectivity TechnologyWired
Connectors 1 x keyboard - USB - 4 pin USB Type A
Provided InterfacesUSB
System Requirements:
OS Required Microsoft Windows XP
Compatibility PC
Physical:
Color Silver
Dimensions (WxDxH)545 mm x 31 mm x 222 mm
Software / Accessories:
Cables IncludedUSB cable - integrated
Warranty:
Service & Support Details1 Year Warranty
Hardware Specs:
Keys Qty132
Hot Keys Qty28
FeaturesLCD display (160 x 43 pixels), backlit keys, 18 programmable buttons
Form FactorExternal
Button Functions18 programable keys, "Game Mode" switch, Media controls

Topic's, reviews en links

Review van Gamespot.
Vergelijkbare toetsenborden
G-15 forum
[rml][ MOUSE] Logitech G5/G7[/rml]
Logitech G-15 site
Pricewatch

Voorgaande delen

Logitech G15-keyboard met ingebouwd lcd-scherm ( Deeltje 1 )

Drivers, software & plugins.

Drivers

Driver Versie: 1.02.218

Display software en Plugins

LCD Studio

Tips & Hints & disclaimer

Heb je opmerkingen, tips of hints om de startpost te verbeteren hoor ik het graag, via dit topic of mail.
Alle andere zaken, daar is het topic voor, Voor foto's in de startpost, geef even een gil, ik kan ze eventueel ook hosten als je ze doormailt, NP ( gegevens in mijn profiel )

En uiteraard nog even een bedankje aan Outerspace Van wie ik het topic schaamteloos heb overgenomen en aangepast naar eigen onkunde :)

Zo, dat was het wat mij betreft, veel plezier en start posting.

[ Voor 3% gewijzigd door Shaggy op 11-07-2006 01:20 ]

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is er misschien ook een lijst van games die ondersteund worden door dit toetsenbord?

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-06 13:43

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

En een vermelding van de plugin sites zou leuk zijn (ik ken er 2, maar wie weet zijn er meer).

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:08

Martinspire

Awesomeness

iig moet g15forums.com erin

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Er zijn veel meer apps te krijgen voor de G15, waaronder een 3tal gemaakt door mij =)
G15 Gmail notifier,
G15 Alarm Clock,
G15 Netspeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Netspeed is cool... Als je daar een CPU usage (Dual core) in zou kunnen bouwen...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:00
M55 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 22:02:
Er zijn veel meer apps te krijgen voor de G15, waaronder een 3tal gemaakt door mij =)
G15 Gmail notifier,
G15 Alarm Clock,
G15 Netspeed.
Heb je misschien een link waar je die Netspeed hebt staan? Lijkt me toch wel eens leuk om te proberen.. Het liefst zou ik een alles in 1 willen hebben maar dan moet ik lcd studio gebruiken maar ik krijg het niet voor elkaar om dat ding geminimaliseerd te krijgen altijd als ik dat gebruik en ik start mn computer op moet lcd studio in de taakbalk blijven staan, heeft iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:24
rusman schreef op zondag 16 april 2006 @ 17:04:
[...]

Heb je misschien een link waar je die Netspeed hebt staan? Lijkt me toch wel eens leuk om te proberen.. Het liefst zou ik een alles in 1 willen hebben maar dan moet ik lcd studio gebruiken maar ik krijg het niet voor elkaar om dat ding geminimaliseerd te krijgen altijd als ik dat gebruik en ik start mn computer op moet lcd studio in de taakbalk blijven staan, heeft iemand een oplossing hiervoor?
Je kunt bij opties ergens instellen dat ie vanuit de tray moet opstarten en dan een playlist moet laden. Werkt bij mij iig erg goed.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

rusman schreef op zondag 16 april 2006 @ 17:04:
[...]

http://www.g15forums.com/...id=39&func=fileinfo&id=32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
Nou ik ben dus weer eens bezig met lcd studio en het resultaat word mooi :) maar nu heb ik een design van een ander er eens bij gepakt, en had ik eerst dus de verkeerde fonts. Gelukkig had ik de lcd fonts nog maar die wil hij niet pakken want dan begint hij te zeuren over truetype fonts ofzo.. iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23299

Ik zoek al een tijdje naar het volgende: een 'pinger'.

Wat ik graag zou kunnen doen is het volgende: elke x minuten een ping naar een IP adres, en dan op mijn G15 (liefst in m'n lcdstudio layout) zien of het desbetreffende IP antwoord geeft of niet.

Met Samurize had ik dat wel. Een mooi rijtje van 4 'icoontjes' waaraan ik kon zien wat er wel en niet up was.. 1 voor mijn internet (ping naar first hop) en drie naar always-up machines op drie VPN's. Het is alleen een beetje jammer dat ik dat nu alleen via samurize gedaan krijg terwijl de rest van m'n systeem-info wel op m'n G15 staat.

Als er iemand een idee heeft hoe dit op te lossen, hou ik me aanbevolen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 09:13

Barca

In Search Of Sunrise

M55 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 22:02:
G15 Gmail notifier,
G15 Alarm Clock,
G15 Netspeed.
Kunnen alle beschikbare creaties / apps misschien in de OP? (met een kleine beschrijving wat het doet) Ik heb genoeg van mijn eigen 3 creaties en wil weer eens wat anders. :+

Edit... ja ok ik begrijp dat jullie natuurlijk zullen verwijzen naar http://www.g15forums.com Laat ik het dan anders stellen. Welke apps vinden jullie mooi en handig?

[ Voor 17% gewijzigd door Barca op 18-04-2006 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

De apps die ik gebruik zijn:
Ik gebruik geen LCDStudio, maar de volgende los staande apps:

Ray's Winamp plugin. Deze applets heeft een leuke visualization, je kan master/wave/winamp volume er mee aanpassen, door de playlist browsen, en een aantal leuke features, zoals de leds op je keyboard laten reageren (als een VU meter) op het geluid.

G15 Gmail notifier
Deze app heb ik zelf gemaakt :). Het heeft python nodig, de installatie instructies staan vermeld op
g15forums.com.
Het is dus een gmail notifier, die een melding geeft als je een mailtje binnen krijgt. Je kan dan met één van de lcd buttons meteen gmail.com in je browser laden.
Of je kan de melding uitzetten als je het mailtje later wilt bekijken.
Jammer genoeg is hij nog hiet helemaal stabiel. Hier wordt aan gewerkt :)

G15 Netspeed
Deze app heb ik óók zelf gemaakt, het heeft geen python of andere afhankelijkheden. Het is een simpele bandwidth monitor, met twee grafiekjes die de snelheid (download/upload) weergeeft. Je kan met de lcd buttons switchen tussen al je netwerk kaarten. De grafiekjes worden automatisch geschaald.

Miranda IM G15 plugin
Als je miranda gebruikt een absolute aanrader, je kan hier je berichten lezen en beantwoorden via je LCD. Handig tijdens het gamen.

Wel zelf gemaakt, maar ik gebruikt het (nog) niet zelf:
G15 Alarm Clock
Je kan hier mee alarm instellen voor events, waar je dus voor wordt gealarmeerd als de ingestelde
tijd/datum is aangebroken. De waarschuwing kan dmv van het LCD, de keyboard background led (de blauwe) of via geluid (zowel een wav, als spraak (experimenteel) ). Er zijn aardig wat mensen die dit handig blijken te vinden ;)

[ Voor 15% gewijzigd door M55 op 19-04-2006 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

M55 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:28:
De apps die ik gebruik zijn:
Ik gebruik geen LCDStudio, maar de volgende los staande apps:

Ray's Winamp plugin. Deze applets heeft een leuke visualization, je kan master/wave/winamp volume er mee aanpassen, door de playlist browsen, en een aantal leuke features, zoals de leds op je keyboard laten reageren (als een VU meter) op het geluid.
Mooie plugin :)

Word alleen beetje gek van de normale logitech notifer als ik mijn geluid harder en zachter doe... Weet iemand hier een oplossing voor?

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Ja, gewoon de apps van Logitech uitvinken in je LCD configuratiescherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Ik had dus ook last van het probleem dat de verf van het keyboard verdween, nadat ik hier Logitech over gebeld had, heb ik binnen twee dagen een nieuw keyboard binnen. Dus goede service van Logitech !

De connector van het oude keyboard moest ik eraf knippen + de pootjes afbreken en deze gezamelijk opsturen naar Logitech Zwitserland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Das netjes inderdaad.

Hmm ja ik moet eigelijk ook nog die dingen opsturen, maar ik ben het RMA nummer kwijt dat ik kreeg toen ik die klantenservice had gebeld |:(
Zou ik vanzelf een herrineringsmailtje ofzo krijgen met dat nummer erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Eindelijk eens dat support nummer gebeld, die geven aan dat ik lekker de winkel mag bellen waar ik hem heb gekocht... lekker, die winkel is een heel eind van mijn woonplaats en hebben hem pas over een maand weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

B-Buster schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:13:
Das netjes inderdaad.

Hmm ja ik moet eigelijk ook nog die dingen opsturen, maar ik ben het RMA nummer kwijt dat ik kreeg toen ik die klantenservice had gebeld |:(
Zou ik vanzelf een herrineringsmailtje ofzo krijgen met dat nummer erin?
Dat denk ik niet, ze zullen wel een factuur opsturen ofzo ;)
Kan je toch zo ff opbellen, en het RMA nummer opvragen.

[ Voor 7% gewijzigd door M55 op 20-04-2006 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Tijgert schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:16:
Eindelijk eens dat support nummer gebeld, die geven aan dat ik lekker de winkel mag bellen waar ik hem heb gekocht... lekker, die winkel is een heel eind van mijn woonplaats en hebben hem pas over een maand weer...
Dat zeiden ze bij mij eerst ook. Ik heb die man verteld dat ik dan 200km moest gaan rijden en dat ik dat voor zo'n dom defect niet normaal vond. Toen kreeg ik een RMA nummer en een nieuw tobo.
M55 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:35:
[...]

Minder.. :/

[ Voor 21% gewijzigd door B-Buster op 20-04-2006 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

B-Buster schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:35:
[...]

Dat zeiden ze bij mij eerst ook. Ik heb die man verteld dat ik dan 200km moest gaan rijden en dat ik dat voor zo'n dom defect niet normaal vond. Toen kreeg ik een RMA nummer en een nieuw tobo.
Same thing here. Eerst moest ik terug naar de winkel. Toen ik heb gezegd dat ik dat niet ging doen
omdat het te ver weg was. Is meer dan 100km namelijk.

[ Voor 18% gewijzigd door M55 op 20-04-2006 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desron
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-05 22:43
heb het keyboard sinds gisteren. mijn oude was aan vernieuwing toe. Ik heb alleen zwaar problemen met LCD studio die teveel CPU trekt. Nu dat ik een aantal andere aps erin heb en niet LCD studio gebruikt gaat het goed.

Dus al met al (tot nu toe) een goed bordje en hopen dat de toetsen niet slijten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Desron schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 16:25:
heb het keyboard sinds gisteren. mijn oude was aan vernieuwing toe. Ik heb alleen zwaar problemen met LCD studio die teveel CPU trekt. Nu dat ik een aantal andere aps erin heb en niet LCD studio gebruikt gaat het goed.

Dus al met al (tot nu toe) een goed bordje en hopen dat de toetsen niet slijten ;)
Kijk even of je de laatste versie van LCDstudio hebt. De vorige versie had een memoryleak en dan liep het geheugen- en cpugebruik behoorlijk hoog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Laatst online: 27-08-2021
@TS: nou, jij hebt ook niet een erg uitgebreide mening over dit tobo. :) Het nut van het schermpje erop ontgaat me eigenlijk bijna volledig. Zeker bij snelle FPS games als Quake (3) heb je tijdens het spelen echt geen tijd om naar een klein zwart/wit-schermpje op je toetsenbord te kijken.

Ik kan ook niet zeggen dat ik het toetsenbord er bepaald strak uit vind zien. Doe mij maar een sober en betrouwbaar Cherry keyboard. :) Weet iemand of dit tobo 'full N-key rollover' heeft? De Razer Tarantula (die ik er een stuk beter uit vind zien dan de G15) heeft dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:21

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik gebruik de macro keys in games eigenlijk weinig, wel gebruik ik ze in bijvoorbeeld Photoshop. Heerlijk tobo : O+

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06 16:44
MaNiC_MiNd schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:54:
Ik gebruik de macro keys in games eigenlijk weinig, wel gebruik ik ze in bijvoorbeeld Photoshop. Heerlijk tobo : O+
Heh, same here..
heb ze nog niet 1 keer gebruikt icm een spel maar heb wel al 10 profielen voor verschillende programma's en kan er niet meer zonder :P

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Nou ik moet zeggen dat ik erg blij ben met de extra functies. Voor gewoon dagelijks desktopgebruik heb ik aan de G knoppen handige functies toegewezen om IE, Firefox, email, verkenner, word, winamp etc te openen. Dat gebruik ik ook echt vaak.

Op het lcd schermpje staan 2 wijzertjes voor down- en uploadactiviteit en nog een paar simpele balkjes voor cpu en memorygebruik. Aflezen van processorsnelheid is icm AMD's cool'n'quiet functie ook een handige optie, merk zo sneller of een programma niet meer helemaal lekker loopt enzo.

Ik speel niet echt games die het ondersteunen, dus aan die dingen heb ik niet zoveel maarja daar heb ik hem ook niet voor gehaald.

En als laatste... die verlichting ziet er gewoon heel mooi uit 's avonds. Het is niet te fel zodat het afleid, maar gewoon een beschaafde achtergrondverlichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:22
Afbeeldingslocatie: http://img102.imageshack.us/img102/3737/photo00700wu.th.jpg

:*).

In games gebruik ik die macro's vol op, prachtig. Zie hierboven Counterstrike Source met bijbehorende gemaakte gadget voor op me toetsebord ofcourse. Windows ook, en programma's prachtig spul.
En als je de knoppen niet kan onthouden, gewoon creatief worden, standaard layout van de marco-overlay pakken, foto's erin shoppen en tekst, klaar.
(Wel dik papier gebruiken!)

Zo ook een gemaakt voor bijv. Windows shortcuts.

Edit :
Voor de nieuwsgierige dan nog maar foto erbij zonder layout erover.

Afbeeldingslocatie: http://img474.imageshack.us/img474/2763/keyboard8bx.th.jpg

[ Voor 88% gewijzigd door Soullancer op 24-04-2006 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

M55 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:03:
Ik had dus ook last van het probleem dat de verf van het keyboard verdween, nadat ik hier Logitech over gebeld had, heb ik binnen twee dagen een nieuw keyboard binnen. Dus goede service van Logitech !

De connector van het oude keyboard moest ik eraf knippen + de pootjes afbreken en deze gezamelijk opsturen naar Logitech Zwitserland.
Huh? En dan? Nieuwe connector erop en hij doet het weer lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:08

Martinspire

Awesomeness

waar kun je die downloaden?
de template daarvan

[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 24-04-2006 21:13 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Laatst online: 12:16
das wel netjes gedaan, amai :) ik zie er al naar uit dat ik het mijne heb(voor mn verjaardag 9 mei :p )

willy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06 15:42

BaT

Heb net vanmiddag het keyboardje aangeschaft 8)

Ik vind het iets wennen ten opzichte van me oude Ultra FlatX. Die G-knoppen moet ik ff aanwennen.
Het ging me voornamelijk om de verlichte toetsen, aangezien ik altijd game in de late uurtjes en met het licht uit gaat het soms mis... nu hopenlijk niet meer.

Heel mooi die media controls, maar eenmaal in BF2, werken ze niet meer.... in CS:S echter wel... iemand daar ook problemen mee ?

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

En... hadden jullie nieuws: Gamerstoetsenbord Logitech G15 succesvol bespeeld al gezien?

* Barca is nog steeds uiterst tevreden met zijn G15!

Ik heb wel een akkefietje. Ik heb geprobeert de PC INFO van WoBaDijk te gebruiken, zie hier, maar ik krijg zowel de fan als case info niet aan de praat. Moet ik daarvoor nog iets installeren ofzo? Ze bewegen in ieder geval niet. :S

[ Voor 4% gewijzigd door Barca op 25-04-2006 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

Barca schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 20:07:
En... hadden jullie nieuws: Gamerstoetsenbord Logitech G15 succesvol bespeeld al gezien?

* Barca is nog steeds uiterst tevreden met zijn G15!

Ik heb wel een akkefietje. Ik heb geprobeert de PC INFO van WoBaDijk te gebruiken, zie hier, maar ik krijg zowel de fan als case info niet aan de praat. Moet ik daarvoor nog iets installeren ofzo? Ze bewegen in ieder geval niet. :S
Voor de temps en fan info heb je Motherboard Monitor nodig ;)

Verder moet je denk ik even checken of de goede fans geselecteerd zijn voor jou PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
StormingSoul schreef op maandag 24 april 2006 @ 18:20:
[afbeelding]

:*).

In games gebruik ik die macro's vol op, prachtig. Zie hierboven Counterstrike Source met bijbehorende gemaakte gadget voor op me toetsebord ofcourse. Windows ook, en programma's prachtig spul.
En als je de knoppen niet kan onthouden, gewoon creatief worden, standaard layout van de marco-overlay pakken, foto's erin shoppen en tekst, klaar.
(Wel dik papier gebruiken!)

Zo ook een gemaakt voor bijv. Windows shortcuts.

Edit :
Voor de nieuwsgierige dan nog maar foto erbij zonder layout erover.

[afbeelding]
Zoiets zag ik ook al op internet staan, waar heb je deze vandaan? of heb je er eentje zelf gemaakt? Zo ja zou je dan die template hier op het forum willen zetten? dan kan ik er wel eentje in elkaar zetten voor bf2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06 15:42

BaT

rusman schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:25:
[...]

Zoiets zag ik ook al op internet staan, waar heb je deze vandaan? of heb je er eentje zelf gemaakt? Zo ja zou je dan die template hier op het forum willen zetten? dan kan ik er wel eentje in elkaar zetten voor bf2...
Beetje meer inzet tonen mag wel hoor.... :/

Google Image Search

Dus jij post nu die BF2 template binnenkort :>

Je mag niet direct linken naar die site, dus bij deze : klik op screenshot1/2 :Hier

En inderdaad ;
die Ray's Winamp plugin is idd errug compleet.. sjees wat is dat standaard geleverde media control lcd ding crap..... Die functie dat ie je M1 t/m MR als VU meter gebruikt is wel cool. Het schijnt dat er ook een hidden unlock is, dat ie je hele keyboard (dus alle blauwe toetsen) als VU meter kan gebruiken. Het Topic op die site was echter ge-DOS'ed o.i.d., dus de hints die de auteur achter liet om er bij te komen zijn niet meer te lezen, en hij wil ze ook niet opnieuw zeggen ofzo :?

Maar als iemand het weet, deelt ie het natuurlijk wel mee hier op GoT voor z'n mede-GoTters :D

[ Voor 72% gewijzigd door BaT op 27-04-2006 02:59 ]

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
BaT schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:30:
[...]
Dus jij post nu die BF2 template binnenkort :>
Ja kan wel, welke macro's moeten erin komen? suggesties? geef ze door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ik denk dat de toetsen eerder gelijktijdig geschakeld worden dan individueel. Dus van een mooi wave effect zullen we niet kunnen genieten... denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138024

M55 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:35:
[...]

Mischien vind hij het wel niet zo erg dat hij het nummer kwijt is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desron
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-05 22:43
B-Buster schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 21:00:
[...]

Kijk even of je de laatste versie van LCDstudio hebt. De vorige versie had een memoryleak en dan liep het geheugen- en cpugebruik behoorlijk hoog op.
Ik kan op dit moment niet de voordelen zien van LCD studio. Op dit moment draai ik verschillende aps die ik ook erg snel kan wisselen op het scherm. Als iemand mij eens de voordelen van LCD studio ten opzichte van de andere apz die ik gebruik uit kan leggen...

atm heb ik draaien: winamp (ray's G15 winamp plugin), TS (G15's teamspeak by schmads)en G15 netspeed 0.0.6. Moet zeggen dat het mij ernstig bevalt op deze manier. Alleen de netspeed monitor schint down en upload in beide kanalen weer te geven (download gegevens ook in upload gegevens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Nou, mijn klomp breekt hoor. Ik krijg telkens diezelfde vent van Logitech aan de lijn en telkens zegt hij dat ik maar naar de winkel moet en dat er geen andere oplossing is...

Lekkere service dan voor een duidelijke productie fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

Tijgert schreef op donderdag 27 april 2006 @ 23:43:
Nou, mijn klomp breekt hoor. Ik krijg telkens diezelfde vent van Logitech aan de lijn en telkens zegt hij dat ik maar naar de winkel moet en dat er geen andere oplossing is...

Je kan als je die man voor de zoveelste keer aan de lijn hebt vragen om een andere medewerker. Dit kan hij je niet weigeren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnielsm
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Tijgert schreef op donderdag 27 april 2006 @ 23:43:

Wat je ook kan proberen is op de site van logitech gebruik te maken van de stel een vraag functie.

Deze is als volgt te vinden:

www.logitech.com>ondersteuning>productondersteuning>"plaatje Toetsenbord">Stel een vraag

Op deze manier heb ik ook direct met logitech gecommuniceerd over mijn MX500 waarbij de linkermuisknop niet meer werkte.
Zij vroegen of ik naar de winkel terug kon gaan maar dat wilde ik niet omdat ik al te vaak terug was geweest daarnaartoe en ze niets meer voor mij wilde doen.

En toen kreeg ik gewoon een nieuwe muis opgestuurd en dan moest ik het usb stekkertje inderdaad verzenden.

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Laatst online: 12:16
ik heb net een mail terug van MPL, die ik gevraagd had hoe ze aan die azerty tobo's konden geraken.

Geachte,

Er is reeds een code voor aangemaakt bij onze distributeur, maar ze hebben de leveringsdatum daar al een paar keer van opgeschoven. Bij de laatste update hebben ze er januari 2007 bijgezet, wat eigenlijk wil zeggen dat ze het niet weten. We zouden dat Azerty-model dus beter voorlopig van onze website halen.

IM SKU / EAN Manf. / Part# Product Description Lang CPU Price Qty On Order Add to Basket
KEYBOARDS
2223877 /
5099206984929 LOGITECH /
967599-0100 G15 KEYBOARD USB US INT'L LAYOUT US NMSD 45,65 0 60 Add to Basket
2224122 LOGITECH /
967599-0101 KEYBOARD G15 FRENCH LAYOUT FR NMSD 45,65 0 368 Add to Basket
2224052 LOGITECH /
967599-0250 KEYBOARD G15 USB SWISS-FRENCH LAYOUT SF NMSD 45,65 0 66 Add to Basket

:: Product Datasheet
LOGITECH

The Logitech G15 keyboard offers gamers an unprecedented level of in-game information, programmability and control. Its adjustable tilt, backlit LCD display shows you crucial information during game play, and lets you set timers to keep track of game events.
Price & Availability as of:Friday, April 28, 2006 12:29:13 PM CEST

IM SKU : 2224122 Price :
Part number : 967599-0101 Qty : 0
Extended Specifications Eta Info
Main Specifications
Manufacturer Logitech
Manufacturer Part Number 967599-0101
Manufacturer Website Address www.logitech.com/index.cfm/BE/EN
Product Name G15 Gaming Keyboard
Extended Specifications
Keyboard/Keypad
Keyboard/Keypad Type Keyboard
Keyboard/Keypad Connectivity Technology Cable
Keyboard/Keypad Wireless Technology Not Applicable
Number of Keys 104 Keys
# Keyboard/Keypad Features Adjustable tilt position
# 18 programmable G Keys
# Backlit keys: Three levels
# Foldable GamePanel LCD
Hot Keys Multimedia
Localization French
Interfaces/Ports
Interfaces/Ports 1 x 4-pin Type A Male USB
Miscellaneous
# Package Contents G15 Gaming Keyboard
# Installation CD with GamePanel Software
# User Guide
# System Requirement CD-ROM drive
# 256 MB of RAM
# 20 MB of Hard disk
# Microsoft Windows XP
# Intel Pentium processor or compatible
# Logitech GamePanel LCD requires software that supports GamePanel technology
Platform Support PC
Warranty
Standard Warranty 2 Year(s) Limited
Eta Info
Date Quantity Status
01/01/2007 60 Estimated
02/01/2007 308 Estimated
*NOTE: Every effort has been made to ensure the accuracy of all information contained herein. IM makes no warranty expressed or implied with respect to accuracy of the information, including price, product editorials or product specifications. Ingram Micro or its suppliers shall not be liable for incidental, consequential or special damages arising from, or as a result of, any electronic transmission or the accuracy of the information contained herin, even if Ingram Micro has been advised of the possibility of such damages. Product and manufacturer names are used only for the purpose of identification.

voor volgend jaar dus :(
maar ja, ik heb toch al de qwerty besteld bij caseking :+

greetz willy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Kan je zelf ook aan een serie nummer zien of je een bord hebt uit de 1e serie?
Kan ik namelijk zien of:

A. De mijne inderdaad uit die serie is.
B. Mijn vervanging uit een andere serie komt

(straks krijg ik een refurb van een ander mankement en heb ik over twee maanden weer hetzelfde probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Volgens mij als je geen sticker van "Brother in Arms' op de doos had zitten, is het first generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

M55 schreef op zondag 30 april 2006 @ 13:00:
Volgens mij als je geen sticker van "Brother in Arms' op de doos had zitten, is het first generatie.
Hmmm waar zou die moeten zitten dan. Heb mijn doos bekeken maar nergens is zoiets te zien. En ik heb geen akkefietjes zoals dat de letters loslaten enzo. :S

[ Voor 3% gewijzigd door Barca op 30-04-2006 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zelfde hier. Die van mij is nog altijd helemaal perfect, maar ik had voor zover ik weet niet zon sticker op de doos zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

De BiA sticker zit dan voorop de doos, ongeveer 5 bij 5 cm dus aardig duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42168

Heb hem net binnen ( 1 minuut ) :). Ik heb idd een stikker van BiA op de voorkant van de doos. Ga hem gelijk maar installeren en proberen. Ben benieuwd, ziet er geweldig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
Ik heb al tijden de G15 en ook een sticker erop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

RoD schreef op zondag 30 april 2006 @ 17:58:
Zelfde hier. Die van mij is nog altijd helemaal perfect, maar ik had voor zover ik weet niet zon sticker op de doos zitten.
Ik had m als een van de eerste...hij was nog zo goed als nergens te krijgen toen...maar mijn toetsen begonnen ook al te slijten. Ik heb m net omgeruild (nieuwe doos met sticker) maar deze toetsen voelen toch anders aan. Voor mn gevoel waren mn oude toetsen gladder en heeft de nieuwe iets ruwere toetsen. Dikkere/andere verf misschien. Ik ben er nog steeds blij mee en hij staat gewoon top bij mn razor copperhead en mn monitor, joystick enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Laatst online: 27-08-2021
Da's het nadeel van een tobo met zwarte toetsen hè, dan kunnen ze de letters niet met laser inbranden (onverslijtbaar) maar moeten ze met witte verf (die af kan slijten) aangebracht worden. Ik ben benieuwd hoe goed de slijtvastheid bij de Razer Tarantula zal zijn want die heeft ook witte letters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Aham brahmasmi schreef op maandag 01 mei 2006 @ 15:58:
Da's het nadeel van een tobo met zwarte toetsen hè, dan kunnen ze de letters niet met laser inbranden (onverslijtbaar) maar moeten ze met witte verf (die af kan slijten) aangebracht worden. Ik ben benieuwd hoe goed de slijtvastheid bij de Razer Tarantula zal zijn want die heeft ook witte letters.
Het is juist dat zwarte wat er dan afgaat. :)

Zit er uberhaupt wel witte verf op? volgens mij is het gewoon transparant op de plek van de letters, anders werkt die verlichting ook niet echt lekker..

[ Voor 16% gewijzigd door B-Buster op 01-05-2006 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42168

B-Buster schreef op maandag 01 mei 2006 @ 16:05:
[...]

Het is juist dat zwarte wat er dan afgaat. :)

Zit er uberhaupt wel witte verf op? volgens mij is het gewoon transparant op de plek van de letters, anders werkt die verlichting ook niet echt lekker..
Idd ja, ik heb helemaal geen witte verf op het tobo :) hij is gewoon zwart met transparante ruimte voor de letters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Succes! Ik heb dus geschreven naar de Logitech TD i.p.v. bellen met die plurk die me steeds naar de winkel verwees.
De situatie uitleggende kreeg ik direct de toezegging dat er een nieuwe zou worden toegestuurd en vandaag, slechts 2 dagen later, komtmeneertje UPS er een bezorgen.

Kosten noch moeite bespaart blijkbaar.
Nu enkel de voetjes opsturen met de USB stekker en presto!

Jammer alleen dat dat ferriet blok zo dicht op de stekker zit, dat maakt het knutselen wel een stuk lastiger... :)

Edit: ik had een model met nummer 602, nu met 605 er in.

[ Voor 6% gewijzigd door Tijgert op 04-05-2006 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-06 09:58

SteveV

Schtiefv Meister

Hmm ik heb vandeweek ook gebeld en moest toch echt terug naar de winkel.
Ik zal er ook is een mailtje aan wagen.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tijgert schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:49:
Succes! Ik heb dus geschreven naar de Logitech TD i.p.v. bellen met die plurk die me steeds naar de winkel verwees.
De situatie uitleggende kreeg ik direct de toezegging dat er een nieuwe zou worden toegestuurd en vandaag, slechts 2 dagen later, komtmeneertje UPS er een bezorgen.

Kosten noch moeite bespaart blijkbaar.
Nu enkel de voetjes opsturen met de USB stekker en presto!

Jammer alleen dat dat ferriet blok zo dicht op de stekker zit, dat maakt het knutselen wel een stuk lastiger... :)

Edit: ik had een model met nummer 602, nu met 605 er in.
Waar haal je dat nummer vandaan?

Post anders eens de gegevens van het stickertje achterop het tobo. :)

Bij mij, één vd eerste G15's in NL, staat er:
P/N: 867619-0100
PID: BT542DG

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Het P/N is hetzelfde, het blijft een G15.
Het PID was bij mijn oude G15 BT602DG, bij de nieuwe staat er BT605DG... Net alsof hij 3 versies verder is.

Dan heb jij met 542 wel een echte Classic G15 ;) Die worden nog geld waard :)

Ik vraag me af of zo'n ferriet blok eigenlijk echt nodig is of dat het alleen een soort van veiligheidmechaniekje is 'voor het geval dat' er storing op treedt.

[ Voor 38% gewijzigd door Tijgert op 04-05-2006 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114996

Ligt het nu aan mij,

Ik snap bij god niet hoe ik gedownloade aps kan toevoegen aan de programma lijst ( waar de 4 standaard al staan ) Kan iemand me dat uitleggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-06 00:38

BioHazard

*\o/*

Ik heb nog een 539 serie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

Tijgert schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 19:29:
Het P/N is hetzelfde, het blijft een G15.
Het PID was bij mijn oude G15 BT602DG, bij de nieuwe staat er BT605DG... Net alsof hij 3 versies verder is.

Dan heb jij met 542 wel een echte Classic G15 ;) Die worden nog geld waard :)

Ik vraag me af of zo'n ferriet blok eigenlijk echt nodig is of dat het alleen een soort van veiligheidmechaniekje is 'voor het geval dat' er storing op treedt.
Dan heb ik nog 3 versies verder, heb namelijk een PID: BT608DG :P

[ Voor 3% gewijzigd door WoBaDijk op 04-05-2006 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik heb gehoord dat de echte series bij 542 begonnen. O-)

Die serie van jou is toch die "nog niet helemaal affe" pré beta serie.... >:) ;)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ik vraag me af of het nou revisies zijn of gewoon batch nummers van dezelfde revisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tijgert schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 02:53:
Ik vraag me af of het nou revisies zijn of gewoon batch nummers van dezelfde revisie.
Denk dat het batches zijn. Misschien is er gewoon bij 1 productierun een fout gemaakt waardoor de verf niet goed hechtte.... :?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb een BT548DG, die is dus relatief oud? Hij is nog helemaal perfect verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ligt het aan mij of is dit toetsenbord bijna nergens meer te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

NiaX schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 14:41:
ligt het aan mij of is dit toetsenbord bijna nergens meer te krijgen?
Mediamarkt Almere heeft hem volgens mij nog... Dacht m van de week te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152490

RoD schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 09:31:
Ik heb een BT548DG, die is dus relatief oud? Hij is nog helemaal perfect verder.
Ha ik heb zo'n zelfde oudje en totaal geen problemen! ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ik heb er nog een voor je, wel met een eigen stekkertje en zonder pootjes ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
WoBaDijk schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 14:53:
[...]

Mediamarkt Almere heeft hem volgens mij nog... Dacht m van de week te zien..
Nou ja ik had het eigenlijk meer over webshops.
Almere is niet echt dichtbij voor mij :-)
Tijgert schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 14:58:
Ik heb er nog een voor je, wel met een eigen stekkertje en zonder pootjes ;-)
:D nah, ik pas :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

K heb er vorige week nog een bij Informatique gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Anoniem: 102880 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 21:08:
K heb er vorige week nog een bij Informatique gehaald
mja maar daar istie weer duur :-p
ik weet het. Ik ben kieskeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

RoD schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 09:31:
Ik heb dezelfde versie als jij maar bij mij laat de verf al los op bepaalde plaatsen.
Gebeld met Logitech maar ik moet echt terug naar de winkel zei hij.
Heb nog geen mailtje gestuurd ga ik morgen doen dan heb ik de tijd om de bon etc erbij te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-06 22:20
G-15 ownt :P

dat was ff kort!

nog een opmerking ik had ook lcd studio alleen bij mij werkte die niet lekker allemaal errors enzo :( helaas had net zo'n mooie app gemaakt achja

Btw wat bedoelen jullie met die sticker op de doos ? ik heb hem toen hij er was ook direct gehaald of er een sticker opzat geen idee bij mij slijten de toetsen niet ofzo 8)7

BTW ik heb de BT546DG is dit goed ???

[ Voor 7% gewijzigd door Xcist op 05-05-2006 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

ai ai ai, juist de 546 was zo slecht....

Nee hoor, ik trek aan je been ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 19:33
NiaX schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 21:48:
[...]

Ik heb m volgens mij bij Cool Prices voor een leuke prijs voorbij zien komen van de week (en op voorraad)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-06 07:43
Ik zit met een raar probleempje. In het display waar mijn analoge klok staat blijft de Unread Mail op een bepaalde waarde staan. Ik heb tevens de POP3 monitor ingesteld, en deze werkt wel goed.

Welke unread mail wordt hier bedoelt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

Ik begin me te irriteren aan de software van Logitech. Hij weigert namelijk om uit zichzelf het schermpje aan te zetten :(

Computer start op ---> G15 software opent en doet niks meer :?

Dan moet ik zelf het schermpje activeren via instellingen :(

Dit hoort toch niet, of ligt het aan mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Dat hoort niet, maar of het aan jou ligt geen idee. Ik heb 't probleem niet.

Mijn oude keyboard was een BT548DG waar de verf afging,
me nieuwe is een BT605DG.

[ Voor 39% gewijzigd door M55 op 06-05-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
ThaBuz schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 08:51:
[...]

Ik heb m volgens mij bij Cool Prices voor een leuke prijs voorbij zien komen van de week (en op voorraad)....
hey idd daar staat dattie wel op voorraad is. thx :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NiaX schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 21:48:
[...]

K had ook mn tobo geruild ivm met loslatende verf...kost niets ;) En toen ik m kocht was ie overal duur... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Hmm ik heb even gezocht op de site van logitech maar kan geen email adres vinden onder europe.
Alleen het telefoon nummer waar ik elke keer te horen krijg dat ik terug moet naar de winkel.
Kan iemand mij helpen aan het email adress van de TD zodat ik ze een mailtje kan sturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien is het wel handig om alle support gegevens in de start post te zetten...misschien met een begeleidend verhaaltje hoe je het beste te werk kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Je moet gewoon bellen, en vertellen dat je niet terug gaat naar de winkel,
bv omdat je te ver van de winkel af woont.
Dus als je gewoon zegt dat je niet terug gaat, regelen ze het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

M55 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 18:01:
Je moet gewoon bellen, en vertellen dat je niet terug gaat naar de winkel,
bv omdat je te ver van de winkel af woont.
Dus als je gewoon zegt dat je niet terug gaat, regelen ze het wel ;)
Heb ik gedaan en toen vertelde hij me dat ik hem dan maar moest opsturen naar de winkel.
Vandaar dat ik het via de mail wil proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:02
Ik hrb sinds kort iets raars en hopelijk kan iemand mijn hierbij helpen ?

Als ik mijn toetsenbord zet op "Logitech G-series Performonce Monitor"
dan zie ik alleen nog maar de % van mijn RAM geheugen de de balk van de CPU is geheel leeg en er staan ook geen % meer bij, tevens heb ik dit probleem ook als ik LCDstudio gebruik en daar bij een app. kies die je CPU zou moeten kunnen laten zien.

Weet iemand waar dit probleem vandaan komt ?

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Zijn je windows performance counters corrupt, bekend probleem.
Moet je ff googlen hoe je het oplost (een of andere registry setting dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
M55 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 09:30:
Hoe kan ik zien of deze "corrupt" zijn.

Want ik heb nu al zeker 20 minuten lopen google en van alles voor bij zien komen, maar eigenlijk niet echt iets waar ik wat mee kan.

Dus al het een bekend probleem is hoop ik toch dat er iemand mijn een beetje in de goeie richting kan sturen/schoppe

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Schrijf een serieuze nette brief per mail waarin je uitlegt dat de aangeboden oplossing, zelf brengen of opsturen en dan wachten op een vervanging, niet voldoende is.
Je wilt niet zonder tobo zitten en je bent van mening dat deze duidelijke constructiefout met zo min mogelijk ongemak voor jou moet worden opgelost en extra kosten maken niet rechtvaardig is.

In die trant... desnoods meld je dat je hebt gelezen, door onderzoek op i.net, dat mensen de optie kregen om onderdelen rterug te sturen, deed ik ook om verwarring te voorkomen.

En presto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Prima optie Tijgert.

Nu nog het email adres waar het heen moet.
Vroeg het vandeweek al eens maar heb nog niets gevonden in de tussentijd waar ik nou heen moet mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Dit werd in deze thread al eens geplaatst:
Wat je ook kan proberen is op de site van logitech gebruik te maken van de stel een vraag functie.

www.logitech.com>ondersteuning>productondersteuning>"plaatje Toetsenbord">Stel een vraag

[ Voor 7% gewijzigd door Tijgert op 11-05-2006 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

[quote]Tijgert schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 21:14:
Dit werd in deze thread al eens geplaatst:
[q]Wat je ook kan proberen is op de site van logitech gebruik te maken van de stel een vraag functie.

Ik heb alle 4 de pagina`s post voor post doorgelezen maar er staat echt geen mail adres hier vermeld van de TD.
Maar ik zal jouw optie is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Heeft waarschijnlijk in deel 1 gestaan. Maakt niet uit verder, als je via die vraagfunctie je probleem voorlegt komt het ook bij de goede afdeling terecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

B-Buster schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 22:05:
Heeft waarschijnlijk in deel 1 gestaan. Maakt niet uit verder, als je via die vraagfunctie je probleem voorlegt komt het ook bij de goede afdeling terecht :)
Krijg binnen 24 uur antwoord volgens de site.
Ik wacht af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Een mail adres IS er ook niet, anders worden ze bedolven met spam.
Je moet met de web interface mailen zoals ik al uitlegde... (weliswaar met foute quotes, maar daar viel niemand over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Kreeg net antwoord van Logitech.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Uit uw e-mail begrijp ik dat de verf van de toetsen van uw toetsenbord beginnen te verdwijnen.

Bij normaal gebruik mag dit niet voorkomen en dan valt het ook onder de garantie. Onder normaal gebruik wordt verstaan dat het toetsenbord niet in aanraking komt met agressieve stoffen welke de toetsen kunnen aantasten. Deze kunnen bijvoorbeeld zitten in schoonmaakmiddelen en in sommige handcremes.

De garantie gaat normaal gesproken via de leverancier waar u het product gekocht heeft. (ook wanneer deze via internet is gekocht) Wanneer het niet mogelijk is om het product om te ruilen bij de leverancier, dan kunnen wij het product mogelijk vervangen. Hiervoor hebben we wel de volgende gegevens nodig:
- Naam en plaats van de leverancier.
- Reden dat u het product daar niet kan omruilen.
- Modelnummer van het toetsenbord.
- Partnummer van het toetsenbord.
- Serienummer van het toetsenbord.
- Uw volledige adresgegevens. (controleren of de gegevens bij uw contact gegevens correct zijn)
- Uw telefoonnummer. (controleren of de gegevens bij uw contact gegevens correct zijn)

Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op. 

Met vriendelijke groet,

Word toch opsturen dus.
Gedoe steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
M55 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 09:30:
Weet iemand toevallig een oplossing voor bovenstaand probleem ?
ik krijg het zelf helaas niet gevonden, heb al een beetje lopen stoeien met RegEdit maar helaas geen positief resultaat.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnielsm
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
SteveV schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 17:03:
Kreeg net antwoord van Logitech.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Uit uw e-mail begrijp ik dat de verf van de toetsen van uw toetsenbord beginnen te verdwijnen.

Bij normaal gebruik mag dit niet voorkomen en dan valt het ook onder de garantie. Onder normaal gebruik wordt verstaan dat het toetsenbord niet in aanraking komt met agressieve stoffen welke de toetsen kunnen aantasten. Deze kunnen bijvoorbeeld zitten in schoonmaakmiddelen en in sommige handcremes.

De garantie gaat normaal gesproken via de leverancier waar u het product gekocht heeft. (ook wanneer deze via internet is gekocht) Wanneer het niet mogelijk is om het product om te ruilen bij de leverancier, dan kunnen wij het product mogelijk vervangen. Hiervoor hebben we wel de volgende gegevens nodig:
- Naam en plaats van de leverancier.
- Reden dat u het product daar niet kan omruilen.
- Modelnummer van het toetsenbord.
- Partnummer van het toetsenbord.
- Serienummer van het toetsenbord.
- Uw volledige adresgegevens. (controleren of de gegevens bij uw contact gegevens correct zijn)
- Uw telefoonnummer. (controleren of de gegevens bij uw contact gegevens correct zijn)

Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op. 

Met vriendelijke groet,

Word toch opsturen dus.
Gedoe steeds.
Bij mij was het zo dat zodra ik die gegevens had toegestuurd dat ze een nieuwe muis (in mijn geval) opgestuurd hadden en dat ik van mn oude kapotte muis alleen het usb-stekkertje op moest sturen.

Bij mij was er echter wel n duidelijke reden waarom ik niet naar de computerwinkel wilde (na 8 keer repareren (in 1½ jaar tijd) werkte alles pas 100% dus ik had het niet meer op die winkel)

Maar ja t valt natuurlijk altijd te proberen (bijv dat de winkel niet mee wil werken of dat je onderzoekskosten moet betalen oid)

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23299

Arie26 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 16:20:
[...]

Weet iemand toevallig een oplossing voor bovenstaand probleem ?
ik krijg het zelf helaas niet gevonden, heb al een beetje lopen stoeien met RegEdit maar helaas geen positief resultaat.
Bekend (!?) probleem.. Als een perfmon counter om 1 of andere reden een tijd niet werkt dan schakeld Windows hem maar gewoon uit.. En met de hand aan zetten is geen doen.. Was ook voordat ik een G15 had (soms) een probleem, ivm gebruik Samurize..

Uit de faq van de Samurize site:

When a perfmon crashes or doesn't report data for a while Windows disables it and leaves it disabled. You will probably find relevant events in your event log. Perfmons might also become disabled for other less obvious reasons eg. installing a service pack or a .NET distribution.

You can view the status of your perfmons and enable/disable them using the exctrlst.exe tool from Microsoft, which can be obtained as part of the Windows 2000 resource kit that can be downloaded from here. (Note: this tool also works in Windows XP)

You can also manually rebuild your performance counter library values by following the instructions in this MS article if the exctrlst.exe tool does not work.

There are also reports that disabling your pagefile can break the PerfOs service. Try enabling your pagefile first and then reenabling the perfmons if you have your pagefile disabled. More information here.

UPDATE: If a Performance Object Is Not Displayed in Performance Monitor - check out this link. (Thanks Strictly4me)

UPDATE: If your perfmons are still not working try the following microsoft fix:

http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/300956

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 23299 op 13-05-2006 15:59 ]

Pagina: 1 2 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.