Weet iemand hoe ik de functie kan uitzetten dat je G toetsen gekoppeld zijn aan je F toetsen? ik kan het nergens in de instellingen vinden of ik moet eroverheen lezen..
Gewoon in de G15 keyboard profiler alle G toetsen toewijzen aan 'unassigned'.rusman schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:34:
Weet iemand hoe ik de functie kan uitzetten dat je G toetsen gekoppeld zijn aan je F toetsen? ik kan het nergens in de instellingen vinden of ik moet eroverheen lezen..
You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
Heb de G15 nu tijdje. Vind het een fantastisch tobo, maar heb wel het gevoel dat het veel stof 'aantrekt'. Hebben meer mensen dat? Hier is hij heel snel stoffig.
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Verwijderd
Klopt.. stoffig is hij wel.. maar zo nu en dan ff de Swiffer Duster er over en hij is weer strakWoBaDijk schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:06:
Heb de G15 nu tijdje. Vind het een fantastisch tobo, maar heb wel het gevoel dat het veel stof 'aantrekt'. Hebben meer mensen dat? Hier is hij heel snel stoffig.
p.s. Die duster werkt ook perfect voor je tft
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 14:23 ]
* WoBaDijk gaat ook maar eens zo'n Swiffer ding aanschaffen als dat goed werktVerwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 14:22:
[...]
Klopt.. stoffig is hij wel.. maar zo nu en dan ff de Swiffer Duster er over en hij is weer strak

Mgoed weer ontopic
[ Voor 15% gewijzigd door WoBaDijk op 23-05-2006 14:25 ]
Vandaag ook maar eentje laten bezorgen. Super toetsenbord (wel even wennen!)
Maar is het mogelijk dat je het opstart en afsluit logo van Logitech kunt aanpassen naar je wens??
Bedankt!
Maar is het mogelijk dat je het opstart en afsluit logo van Logitech kunt aanpassen naar je wens??
Bedankt!
http://www.omroepbeesel.nl
nog even een vraag:
Wanneer ik bijvoorbeeld een usbstick in een van de usb poorten op het toetsenbord steek, zegt windows dat het usb apparaat te weinig stroom kan leveren.
Ok, lijkt me enigsinds logisch maar ik kan dan dus alleen usb apparaten met een eigen voeding aansluiten op het toetsenbord?? lekker lastig, 3 kabels naar je toetsenbord....
Of moet een usb stick normaal wel gewoon werken?
Wanneer ik bijvoorbeeld een usbstick in een van de usb poorten op het toetsenbord steek, zegt windows dat het usb apparaat te weinig stroom kan leveren.
Ok, lijkt me enigsinds logisch maar ik kan dan dus alleen usb apparaten met een eigen voeding aansluiten op het toetsenbord?? lekker lastig, 3 kabels naar je toetsenbord....
Of moet een usb stick normaal wel gewoon werken?
http://www.omroepbeesel.nl
Mja dat klopt wel. USB sticks werken bij mij ook niet. Zul je inderdaad met een eigen voeding moeten doen.
huh? in ene poort zit me dect/skype foon, en in de ander kan ik zonder problemen me inovix 512MB'er mp3 speler plaatsen en volblazen zonder dat windows zeikt zeurt over het niet genoeg stroom kunnen leveren.RoD schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 15:38:
Mja dat klopt wel. USB sticks werken bij mij ook niet. Zul je inderdaad met een eigen voeding moeten doen.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Denk dat een mp3 speler een deel van zijn eigen accu gebruikt om gebruikt te kunnen worden en dit zal wel per product verschillen. Mijn usb doet het teminste niet erin..
sandisk 256MB usbpen doet ook goed.rusman schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 10:30:
Denk dat een mp3 speler een deel van zijn eigen accu gebruikt om gebruikt te kunnen worden en dit zal wel per product verschillen. Mijn usb doet het teminste niet erin..
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik zag net dat AMD een applet online heeft staan voor het G15 keyboard: zie http://www.amd.com/us-en/...,30_182_871_13118,00.html bovenaan.
Iet er geinig uit, en het werkt nog ook. ( ook bij C & Q )biobak schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:47:
Ik zag net dat AMD een applet online heeft staan voor het G15 keyboard: zie http://www.amd.com/us-en/...,30_182_871_13118,00.html bovenaan.
Making an ass of myself since the 70's
Ben ook van plan het gedrocht te gaan kopen.
Ik ben gek op hoge gadget waardes
(laatst ook die D600)
Iemand nog tips waar ik op moet letten?
Ga hem via internet bestellen denk ik, locale PC boer vind ik veeeeel te duur, oordeel zelf:
http://www.mycom.nl/MyCom...ctID=101371&productType=1
Nog een paar weken geld bij elkaar schrapen en dan.... !!!!
Een vriend van me heeft hem ook en ik vinnem zo vet. Die knoppen, die verlichting, dat LCD!
Die pr0n-met-maar-een-druk-op-een-voorgeprogrammeerde-toets functie,,, zo vet!
Met die verf heh, zal ik tijdens aanschaf maar gelijk een RMA nummer aanvragen
?
Ik ben gek op hoge gadget waardes
Ga hem via internet bestellen denk ik, locale PC boer vind ik veeeeel te duur, oordeel zelf:
Een vriend van me heeft hem ook en ik vinnem zo vet. Die knoppen, die verlichting, dat LCD!
Met die verf heh, zal ik tijdens aanschaf maar gelijk een RMA nummer aanvragen
Droogkloot.
Maar werkt helaas niet op mijn AMD 2200+biobak schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:47:
is voor de AMD processor K8 en hoger, jammer.
Of weet er iemand of er een versie is die ook met lagere processors over weg kan ?
Teteringen
De lokale Pc-Boer te duur ?? bij mijn Com is ie € 99 euro terwijl hij bij mijn lokale PC-boer € 74 euro kost dat vind ik een groot verschil hoor_AvA_ schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 21:37:
Ik ben gek op hoge gadget waardes(laatst ook die D600)
Met die verf heh, zal ik tijdens aanschaf maar gelijk een RMA nummer aanvragen?
[ Voor 8% gewijzigd door Arie26 op 30-05-2006 22:28 ]
Teteringen
RMA nummer hoeftr denk k niet eens. Was maar 1 lading. Het zit denk ik wel goed met de nieuwe ladingen_AvA_ schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 21:37:
Ik ben gek op hoge gadget waardes(laatst ook die D600)
Met die verf heh, zal ik tijdens aanschaf maar gelijk een RMA nummer aanvragen?
Die AMD applet werkt wel, maar lekekr waardeloos als je je systeem overklokt.
Mijn Opty 165 toont hij als een 1800MHz chip. Dat IS ook wel zo, alleen loopt hij wel op 2600MHz en dat wil ik liever zien dan 1800.
Alleen de standaard CPU info volgens de tabel vind ik niet interessant. Laat me dan zien wat mijn HTT en voltage is, real time. Maarja, is wel leuk dat AMD dat Uberhaupt doet.
Mijn Opty 165 toont hij als een 1800MHz chip. Dat IS ook wel zo, alleen loopt hij wel op 2600MHz en dat wil ik liever zien dan 1800.
Alleen de standaard CPU info volgens de tabel vind ik niet interessant. Laat me dan zien wat mijn HTT en voltage is, real time. Maarja, is wel leuk dat AMD dat Uberhaupt doet.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
lokale pc boer hier: €80Arie26 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:27:
[...]
De lokale Pc-Boer te duur ?? bij mijn Com is ie € 99 euro terwijl hij bij mijn lokale PC-boer € 74 euro kost dat vind ik een groot verschil hoor
bestelling bij salland paar maandjes terug: nog geen 60€, 'k geloof 50 of zo
Oscar Wilde
Heb de G15 nu ook, met de sticker op doos. Daarnaast nog een G5 Special Edition. De muis is op het toetsenbord aangesloten. Als ik de Microsoft FingerPrint Reader er ook nog op aansluit, krijg ik gezeik met "niet genoeg stroom"
Ook als de FingerPrint Reader als enige wordt aangesloten...
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Verwijderd
Ik had dit probleem ook. Zelf de disable performance counter gegevens omzetten van een 1 naar een 0 had weinig zin, want na een paar reboots waren ze weer terug op 1 =S toen las ik op een forum dat je je pagefile aan moet hebben om de waardes op 0 te laten staan. Zo gedaan en nu werkt t perfect!Arie26 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 16:20:
[...]
Weet iemand toevallig een oplossing voor bovenstaand probleem ?
ik krijg het zelf helaas niet gevonden, heb al een beetje lopen stoeien met RegEdit maar helaas geen positief resultaat.
Verwijderd
Ik heb dus gister een schone install gedaan en gek genoeg deed hij het meteen...nix hoeven aanpassen. Toch echt een format C: gedaan en alles...dit is met de 1.02(? beta) software
Verwijderd
Hij is a.s maandag bij mycom 69.95 en dit heb ik uit vertrouwde bronArie26 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:27:
[...]
De lokale Pc-Boer te duur ?? bij mijn Com is ie € 99 euro terwijl hij bij mijn lokale PC-boer € 74 euro kost dat vind ik een groot verschil hoor
Okee, ik heb net zowat alle berichten gelezen maar nergens staat wat er niet wordt ondersteund als je zoals ik nog Windows 2000 Pro draait.
Ik kan me voorstellen dat het LCD scherm met W2000 niet werkt maar hoe zit het met de macro-keys? Of wordt de driver simpelweg niet geïnstalleerd? Iemand hier die er meer van weet?
edit 1
Ik heb net de driver geprobeerd en die installeert gewoon. Op het G15 forum staat verder dat het toetsenbord onder bijv. Linux gewoon werkt maar uiteraard zonder ondersteuning voor de G-keys en LCD -scherm. Ik denk dat ik het er maar gewoon op waag en laat hier wel weten hoe het is afgelopen
edit 2
Nou, ik typ dit dus op een G15
En bijna alles werkt,dwz, zoals het ding standaard uit de doos komt. De G-keys kan ik gewoon instellen, macro's recorden tijdens een spel enzo ook. FRAPS 2.72 geeft netjes de info in het LCD scherm en als ik een mp3 afspeel met Winamp laat het scherm de titel en speelduur zien. Maar dat is dan ook alles, mastervolume werkt niet, zappen door de playlist ook niet, evenals de mutekey. Voorlopig dus alleen probleempjes met het audio gedeelte en eerlijk gezegd boeit me dat niet echt. Het ging me vooral om het recorden van macro's tijdens het spelen want dat maakt het chatten in bijv. SA:MP een heeeel stuk makkelijker en sneller.
Waar ik wel moeite mee heb is dat het ding zo plat op het buro staat
maar dat zal wel wennen denk ik. Vooralsnog ben ik er blij mee
Ik kan me voorstellen dat het LCD scherm met W2000 niet werkt maar hoe zit het met de macro-keys? Of wordt de driver simpelweg niet geïnstalleerd? Iemand hier die er meer van weet?
edit 1
Ik heb net de driver geprobeerd en die installeert gewoon. Op het G15 forum staat verder dat het toetsenbord onder bijv. Linux gewoon werkt maar uiteraard zonder ondersteuning voor de G-keys en LCD -scherm. Ik denk dat ik het er maar gewoon op waag en laat hier wel weten hoe het is afgelopen
edit 2
Nou, ik typ dit dus op een G15
Waar ik wel moeite mee heb is dat het ding zo plat op het buro staat

[ Voor 76% gewijzigd door Bobnofski op 02-06-2006 18:36 ]
Je moet in Winamp de hotkeys aan zetten.Bobnofski schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:41:
...
Maar dat is dan ook alles, mastervolume werkt niet, zappen door de playlist ook niet, evenals de mutekey. Voorlopig dus alleen probleempjes met het audio gedeelte en eerlijk gezegd boeit me dat niet echt.
...
- In winamp op Ctrl+P drukken.
- Naar het venster Global Hotkeys gaan.
- Het vinkje voor Enabled aanzetten.
Nu zouden de knoppen wel moeten werken.
Probeer anders ook even of de knoppen het wel doen in Windows Media Player.
Yep, had ik al gelezen maar het bleek vooral te liggen aan een gestopte service:
HID INPUT SERVICE
Nadat ik die had gestart werkte het meteen
Volgens zijn er wel drivers die zorgen dat 't werkt onder Linux, iig het LCD scherm.Bobnofski schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:41:
Okee, ik heb net zowat alle berichten gelezen maar nergens staat wat er niet wordt ondersteund als je zoals ik nog Windows 2000 Pro draait.
edit 1
Ik heb er nog niet echt naar gezocht omdat ik weliswaar dualboot W2000/Suse 9.1 heb maar qua OS-gebruik is het iets van 95/5%M55 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 09:37:
[...]Volgens zijn er wel drivers die zorgen dat 't werkt onder Linux, iig het LCD scherm.
Hoedanook, ik heb 'm nu 2 dagen in gebruik en volgens mij is het ding gewoon W2000 compatible. Wat mij betreft mag dat wel even in de TS gezet worden.
En je bent een tweakert of niet dus de komende week ga ik maar eens wat led mods doen, met hulp van deze site. Ik wil alle led's blauw hebben en als het kan ook de achtergrondverlichting van het LCD-scherm
LCD studio weigert nu al een tijdje 
Ik krijg telkens de foutmelding:
LcdStudio had encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.
If you were in the middle of something, the information you were working on might be lost.
Weet iemand wat dit probleem veroorzaakt
?
kwam er trouwens net achter datie bij rays winamp plugin de M1/2/3 en MR knop als VU meter gebruikt, echt heeel vet
Ik krijg telkens de foutmelding:
LcdStudio had encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.
If you were in the middle of something, the information you were working on might be lost.
Weet iemand wat dit probleem veroorzaakt
kwam er trouwens net achter datie bij rays winamp plugin de M1/2/3 en MR knop als VU meter gebruikt, echt heeel vet
[ Voor 20% gewijzigd door Dubbel Fristie op 07-06-2006 16:52 ]
Dat krijg ik als ik m vanuit de slaapstand wil opstarten. Moet dan via taakbeheer eerst ff LCDstudio uitmikken en dan start ie weer gewoon op.
MyCom was de enige winkel die ze echt ruim op voorraad had, andere winkels adverteerden er wel mee met een lage prijs maar konden ze niet (of nauwelijks) leveren. Schaarste -> duurder worden. Maar nu is het weer volop leverbaar en is het inderdaad weer goedkoper (MyCom 69,95, niet 169,95 zoals de folder lelijk vermeldt).Arie26 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:27:
[...]
Hij staat er helemaal niet bij in het lijstje bij TaakbeheerB-Buster schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:59:
Dat krijg ik als ik m vanuit de slaapstand wil opstarten. Moet dan via taakbeheer eerst ff LCDstudio uitmikken en dan start ie weer gewoon op.
De dingen die er op lijken zijn:
LGDCore.exe
LCDmon.exe
LCDmedia.exe
LCDCountdouwn.exe
LCDClock.exe
Ik hem net ff gewoon gereboot op de nette manier (start -> uitschakelen -> opnieuw opstarten) maar hij wou echt niet meer
[ Voor 28% gewijzigd door Dubbel Fristie op 07-06-2006 17:08 ]
Je werkt toch niet bij mycom hoofddorp heh?Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:21:
![]()
[...]
Hij is a.s maandag bij mycom 69.95 en dit heb ik uit vertrouwde bron![]()
Droogkloot.
Volgens mij kan je in de SP genoeg plaatjes vinden..
Verwijderd
Is er al een modje voor Xfire?
Zodat als je een game aan het spelen bent, je kan typen via het lcd schermpje...?
Of hoe maak ik zoiets met LCD Studio 2
Zodat als je een game aan het spelen bent, je kan typen via het lcd schermpje...?
Of hoe maak ik zoiets met LCD Studio 2
Ik heb hem ook sinds gister ( ik kwam hem in de mycom tegen voor 69.95 )
Meteen gekocht, en ik wil nu al niet meer anders
Echt een aanrader als je nog twijfelt
En indd, een plugin voor xfire zou heel handig zijn
Als iemand er een tegenkomt,
ik zou het graag willen horen
Meteen gekocht, en ik wil nu al niet meer anders
En indd, een plugin voor xfire zou heel handig zijn
Als iemand er een tegenkomt,
Ja idd, vorige weken was hij daar nog 100 euro, wat ik overigens 2 keer te veel vindNightShot schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:11:
Ik heb hem ook sinds gister ( ik kwam hem in de mycom tegen voor 69.95 )
Meteen gekocht, en ik wil nu al niet meer andersEcht een aanrader als je nog twijfelt
![]()
En indd, een plugin voor xfire zou heel handig zijn![]()
Als iemand er een tegenkomt,ik zou het graag willen horen
mm, ik moet weer een extra baantje zoeken denk ik.
Lijstje:
Mem (1GB) €80
HDD (320GB) €100
G15 €70,-
Waterkoeling (Tt) € 130
Komt ik daar toch weer op 380 euro's uit
misschien de WC schrappen.
effetjes.
Droogkloot.
Ik heb de G15 sinds de release. Nooit problemen mee gehad. Maar sinds kort doet mn LCD schermpje het niet meer. Nouja, ik krijg iig geen klok enzo meer. hij blijft maar het normale logitech logo tonen. Heb de software al opnieuw geinstalleerd maar echter zonder succes. Heeft iemand suggesties want ik kan nu ook mn mediaplayer niet meer besturen enzo.
Die heb ik dus net besteld :-)martijn- schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 22:18:
heb ik net mijn G15 binnen zie ik dit op de dell site dat ze hem daar hebben voor 29 euroLINK had me dus mooi 20 euro gescheeld maar het is toch een mooi toetsenbord.
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Iemand??VeeGee schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 11:50:
Ik heb de G15 sinds de release. Nooit problemen mee gehad. Maar sinds kort doet mn LCD schermpje het niet meer. Nouja, ik krijg iig geen klok enzo meer. hij blijft maar het normale logitech logo tonen. Heb de software al opnieuw geinstalleerd maar echter zonder succes. Heeft iemand suggesties want ik kan nu ook mn mediaplayer niet meer besturen enzo.
Verwijderd
WTF
Ik heb het toetsenbord voor 70 euro gekocht en bij Dell is die 29 euro
Is dit wel hetzelfde toetsenbord, of wat... anders dan heb ik mooi 40 euro weggegooid...

Ik heb het toetsenbord voor 70 euro gekocht en bij Dell is die 29 euro

Is dit wel hetzelfde toetsenbord, of wat... anders dan heb ik mooi 40 euro weggegooid...
Als je media keys & shermpje niet werken (zeker als scherm gewoon de 'screensaver' met Logitech logo geeft) is je hoofdverdachte toch echt de software. Probeer dus nog eens de software goed te uninstallen (delete ook met de hand de installatiemap als daar nog spullen in blijven staan) en zorg dat je daarna reboot.
[ Voor 4% gewijzigd door ShadowLord op 11-06-2006 14:02 . Reden: Typos ]
You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
Ik meende dat ook te zien staan, maar de verzendkosten waren richting de 20 euro..Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 11:08:
WTF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het toetsenbord voor 70 euro gekocht en bij Dell is die 29 euro![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Droogkloot.
Verwijderd
Dan kom ik op 40 euro..
Ik heb hem voor 70 euro gekocht...
Is dan weer 30 euro weggegooid
Ik heb hem voor 70 euro gekocht...
Is dan weer 30 euro weggegooid

Verwijderd
€ 28,46 voor de tobo met € 11,90 (je moet em ff in je mandje zetten, dan verteld hij dat het maar 11,90 is ipv 17,85, zoals in de pricewatch) verzendkosten kom ik uit op € 40,36
In de Pricewatch staat hij op het laagst voor 67,71 met 8,95 verzendkosten, dit is 76,66 euro. Scheelt toch al snel 35 euro!
Voor 40,36 is het toch echt wel een mooi toetsenbordje, ik ben verkocht!
In de Pricewatch staat hij op het laagst voor 67,71 met 8,95 verzendkosten, dit is 76,66 euro. Scheelt toch al snel 35 euro!
Als ik bij die tijd 40 euro heb gespaard, dan koop ik hem wel. als de actie voorbij is, ga ik wel gewoon naar de mycom, voor 70 euro. Heb ik ook meteen de crappy service van dell achter me gelatenVerwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 13:58:
€ 28,46 voor de tobo met € 11,90 (je moet em ff in je mandje zetten, dan verteld hij dat het maar 11,90 is ipv 17,85, zoals in de pricewatch) verzendkosten kom ik uit op € 40,36
Droogkloot.
Net besteld bij Dell. Nu maar hopen dat het geen dumpcollectie is met de oude verflaag.
heb em ook bij dell besteld. Hoe kan je de oude verflaag herkennen
ruwwig of slijt hij sneller?
[This space is for rent]
Ook hier besteld, met 20% kortingscoupon
I see red pixels.
Als het de oude serie is, maakt dat niet uit, je kan gewoon een nieuwe krijgen van Logitech als de verf eraf gaat. Hoef je niet via Dell te doen.
Verwijderd
Laat even weten of het de oude of de nieuwe is...
Wil ik wel weten aangezien er wel ongeveer 30 euro verschil in zit

Ik heb er net een paar besteld, een paar vrienden van me wilden er ook een dus dat scheelde in de verzendkostenVerwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:44:
Laat even weten of het de oude of de nieuwe is...
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ik heb ergens gelezen dat je aan de achtergrondverlichting van het display kunt zien of het een oud toetsenbord is.
Die schijnt bij de oude toetsenborden blauw te zijn.
Die schijnt bij de oude toetsenborden blauw te zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Jegorex op 13-06-2006 15:23 ]
Ik heb ze allebei gehad, ze zijn eigenlijk hetzelfde, alleen heb je bij de oude de kans dat de verf afsluit naar een maand gebruik ofzo, maar Logitech ruilt die probleemloos om dus daar hoef je het niet voor te laten.
Verder is het LCD scharnier wat soepeler en zit de polssteun met een extra clipje vast.
Verder is het LCD scharnier wat soepeler en zit de polssteun met een extra clipje vast.
en is er nu verschil in de verlichting?
ik denk dat ik dus een oude versie heb, maar tot nu toe geen problemen
ik denk dat ik dus een oude versie heb, maar tot nu toe geen problemen
Er is geen verschil in de verlichting. Ik heb een van de eerste gehad en anderhalve maand geleden via RMA een nieuwe gehad. Is gewoon zelfde toetsenbord alleen de toetsen voelen iets anders aan (andere verf?). Verder gewoon identiek.
Verwijderd
Ik heb een uitschuifbare lade in mijn computerkast met een maximale hoogte van 7 cm past de G15 hier tussen? (met het lcd schermpje ingeklapt natuurlijk)
Net even gemeten en hier komt hij op +- 4,5 cm hoogte. Moet passen dusVerwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:48:
Ik heb een uitschuifbare lade in mijn computerkast met een maximale hoogte van 7 cm past de G15 hier tussen? (met het lcd schermpje ingeklapt natuurlijk)
Edit: Met schermpje in dus
[ Voor 5% gewijzigd door WoBaDijk op 14-06-2006 17:51 ]
Heb net een doos binnen van del met daar in: (tromgeroffel)
2x een Logitech media eliet toetensbord
En op mijn bestelling en orderbevestiging + digitale pakketbon staat toch echt logitech g15 maar op die brief in de doos staat 2x logitech media elite.
Klantenservice is volgens de site to 19:30 berijkbaar maar om 17:10 zijden ze dat ze dicht waren
Morgen maar klagen dan.
DELL =
Zeker omdat de info in de bevestiging en in de pakbon anders is denk ik dat ze zelf gezien hebben dat ze fout waren en toch wat goedkopers opgestuurt hebben.

En op mijn bestelling en orderbevestiging + digitale pakketbon staat toch echt logitech g15 maar op die brief in de doos staat 2x logitech media elite.
Klantenservice is volgens de site to 19:30 berijkbaar maar om 17:10 zijden ze dat ze dicht waren
Morgen maar klagen dan.
DELL =
Zeker omdat de info in de bevestiging en in de pakbon anders is denk ik dat ze zelf gezien hebben dat ze fout waren en toch wat goedkopers opgestuurt hebben.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Verwijderd
Ok thnx, maar niet bij Dell bestellen dus.......WoBaDijk schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:49:
[...]
Net even gemeten en hier komt hij op +- 4,5 cm hoogte. Moet passen dus
Edit: Met schermpje in dus
Tja, je kunt het altijd proberen maar een tobo dat overal EUR 60+ kost en bij DELL zou die dan EUR 29 zijn....
Je voelde al aankomen dat dit niet kan kloppen..

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Voel me aardig genaaid nu ik dit lees. Ik heb em net besteld voor 71 euro bij iComputers...
Leegte
ik zie prijzen voorbij komen waarvan ik denk, hoe ken dat?? ik heb dit bordje voor nog geen 60 euries kijkt even op factuur voor zekerheid
*tromgeroffel* , ik heb der ma 48,74 voor neergeteld
had em erges in eind oktober of zo besteld, in januari (6-1-2006, factuurdatum) kwam ie aan. voor maar liefst 48,74€€ dus (verzendkosten zaten bij deel1 van de bestelling die al eerder kwam)
blijkbaar heb ik dus mazzel, want dit bordje is aardig duur geworden
[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 14-06-2006 19:42 ]
Oscar Wilde
Ik heb de mijne nu sinds drie maanden, en zag in de 2 maanden daarvoor die aanbieding al bij dell staan. Heb hem toch maar in de buurt gekocht, maar vind het dan wel slecht dat dell dat 5 maanden op zijn site zet en er dan nog niet achter is dat het niet klopt.Help!!!! schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 18:40:
Tja, je kunt het altijd proberen maar een tobo dat overal EUR 60+ kost en bij DELL zou die dan EUR 29 zijn....![]()
shit ik had net het geld overgemaaktmartijnve schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:55:
Morgen maar klagen dan.
DELL =
(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.
Laat even weten hoe het afgelopen is aangezien ik ook dit toetsenbord wilde gaan bestellen bij Dell maar nu begin ik toch wel te twijfelen als je dan een Media Elite krijgt.martijnve schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:55:
Morgen maar klagen dan.
DELL =
Kunnen ze overigens maar zo een ander toetsenbord sturen zonder je hiervan op de hoogte te stellen? Als ik naar een garage ga en ik bestel een auto X van merk A dan kunnen ze toch ook niet maar zo een goedkoper model B van merk A leveren. Ben dus benieuwd wat het antwoord zal zijn.....
Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.
Wellicht heeft Dell gewoon een fout gemaakt. Ik neem aan dat als ze dat al een half jaar zo doen we er vroeg of laat wel van hadden gehoord 
@ hierboven: nee Dell kan dit niet zomaar doen. Er bestaat zoiets als non-conformiteit wat zoveel wilt zeggen als dat als het product niet aan de verwachtingen voldoet die men mocht hebben naar aanleiding van het aanbod (dus wat er op hun site staat.. geen media elite maar een G15) Dell moet zorgen voor heteen je besteld hebt (de G15) of geld terug moet geven.
Oftewel Dell moet gewoon leveren wat ze aanbieden.
@ hierboven: nee Dell kan dit niet zomaar doen. Er bestaat zoiets als non-conformiteit wat zoveel wilt zeggen als dat als het product niet aan de verwachtingen voldoet die men mocht hebben naar aanleiding van het aanbod (dus wat er op hun site staat.. geen media elite maar een G15) Dell moet zorgen voor heteen je besteld hebt (de G15) of geld terug moet geven.
Da's gek.
En best wel naatje. Beter is het een foutje, anders ben ik ook mooi genaaid.
En best wel naatje. Beter is het een foutje, anders ben ik ook mooi genaaid.
martijnve schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:55:
Morgen maar klagen dan.
DELL =
Hoe zit het met het terugsturen van de foute keyboards?B-Buster schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 20:59:
Wellicht heeft Dell gewoon een fout gemaakt. Ik neem aan dat als ze dat al een half jaar zo doen we er vroeg of laat wel van hadden gehoord
Ik neem aan dat dell moet zorgen dat deze bij mij worden opgehaald?
of moet ik die terugsturen (grote doos --> duur)?
Hmm, ik heb er hier ook 2 in bestelling, hopen dat ik gewoon G15's geleverd krijg

[ Voor 17% gewijzigd door RedPixel op 15-06-2006 10:06 ]
I see red pixels.
Ik had er ook net 1 besteld bij Dell. Ze hebben er toch ook echt de afbeeldingen van een G15 bij staan, dan kun je het toch niet zomaar maken om een ander type tobo op te sturen?
i920 D0, UD3R, OCZ1600vlgk
Verwijderd
Vaak staat erbij dat je niets kan verhalen aan die plaatjes...maar er staat toch ook duidelijk in de omschrijving dat het om een G15 gaat...daar kan je weer niet omheen
Zij hebben een fout gemaakt en zij moeten zorgen dat dat wordt opgelost. Uiteraard zonder kosten voor jou.martijnve schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 00:56:
[...]
Hoe zit het met het terugsturen van de foute keyboards?
Het toetsenbord heb ik gewoon onder Vista kunnen installeren. Alleen LCDstudio werkt niet goed, hij wilt geen playlist laden.djmantri schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:08:
werkt het tobo met software btw ook onder vista? of alleen het tobo?
Zondag ook die G15 besteld bij Dell, vandaag doos binnengekregen, wat denk je?....
Inderdaad, een Logitech Media Elite Keyboard... lang leve Dell.
Ze hadden er net zo goed een baksteen in kunnen stoppen... was meer waard geweest.
Dus net maar ff een mailtje naar ze gestuurd en ze zorgen maar dat ze het oplossen.
Ik laat nog van me horen...
Inderdaad, een Logitech Media Elite Keyboard... lang leve Dell.
Ze hadden er net zo goed een baksteen in kunnen stoppen... was meer waard geweest.
Dus net maar ff een mailtje naar ze gestuurd en ze zorgen maar dat ze het oplossen.
Ik laat nog van me horen...
Het is inderdaad geen toeval. Een kennis heeft er ook een besteld en ook hij heeft een Media Elite bordje gekregen.
Gaat ze lekker wat extra portokosten opleveren daar bij Dell
Gaat ze lekker wat extra portokosten opleveren daar bij Dell
[ Voor 1% gewijzigd door B-Buster op 15-06-2006 13:31 . Reden: typo ]
Hoort de naam van het product bij de specificaties?In het geval van evidente fouten in prijzen en specificaties is Dell niet verplicht het systeem te leveren tegen de foutief geadverteerde prijs of specificaties. De promoties zijn geldig bij aankoop van maximaal 5 systemen per klant.
Anders zijn ze verplicht de g15 te leveren zonder extra kosten voor ons.
(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.

Dadelijk zit zo'n inpakken alle elite keyboards in de doosjes te doen en zelf de g15 verpatsen op marktplaats
* PoweRoy keeps his fingers-crossed
[This space is for rent]
Lijkt me wel, dat het plaatje niet telt kan ik begrijpen, maar dat de naam niet bij het product zou horen gaat wel erg ver.master6464 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 13:45:
[...]
Hoort de naam van het product bij de specificaties?
Anders zijn ze verplicht de g15 te leveren zonder extra kosten voor ons.
Edit: net een mailtje gestuurd, krijg ik een mail dat ze mijn mail door hadden gestuurd en dat benelux_technical_support@dell.com niet meer in gebruik was.... waarom stond dit e-mail adres dan in het e-mailtje dat ik kreeg van dell..
toen vroegen ze vriendelijk of ik het voortaan via de site wou doen, ik kijk ff, vragen ze naar een service nummer...
[ Voor 40% gewijzigd door Deismyna op 15-06-2006 13:54 ]
Even duidelijkheid scheppen.
De kennis waar ik het in mijn vorige post over had heeft Dell gebeld. Hij was de derde al die met dit probleem contact de klantenservice had opgebeld. De distributeur van Dell heeft gewoon een fout gemaakt en de G15 wordt zsm naar hem opgestuurd. Hij mag zelfs de media elite houden!
Dus mensen die ook met dit probleem zitten: jullie moeten ff naar Dell bellen op het nummer: 020 - 674 4200
De kennis waar ik het in mijn vorige post over had heeft Dell gebeld. Hij was de derde al die met dit probleem contact de klantenservice had opgebeld. De distributeur van Dell heeft gewoon een fout gemaakt en de G15 wordt zsm naar hem opgestuurd. Hij mag zelfs de media elite houden!
Dus mensen die ook met dit probleem zitten: jullie moeten ff naar Dell bellen op het nummer: 020 - 674 4200
ok mooi om te horen, moet je perse bellen of denk je dat een mailtje voldoende is?
[ Voor 55% gewijzigd door Deismyna op 15-06-2006 14:15 ]
Bellen gaat wel sneller natuurlijk, maar een mailtje zou ook moeten volstaan. Het meeste succes heb je denk ik met een belletje.
Is die prijs nou voor de media elite en krijgt je kennis de G15 omdat zij een fout hebben gemaakt of klopt die prijs wel voor die G15 en hebben zij gewoon het verkeerde product geleverd? Het is natuurlijk te hopen dat het laatste het geval is.B-Buster schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:05:
Even duidelijkheid scheppen.
Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.
het eerste is opzich ook wel leuk, een media elite voor 40 euro + gratis G15 vind ik opzich ook geen slechte dealStimpy001 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:34:
[...]
Is die prijs nou voor de media elite en krijgt je kennis de G15 omdat zij een fout hebben gemaakt of klopt die prijs wel voor die G15 en hebben zij gewoon het verkeerde product geleverd? Het is natuurlijk te hopen dat het laatste het geval is.
maar voordat ik blij ga doen eerst maar ff zorgen dat ik het krijg
Wat hem verteld is, is dat de distributeur een fout heeft gemaakt en de verkeerde tobo's heeft verstuurd. Maargoed dat kan natuurlijk netzogoed een lulsmoes van Dell zijnStimpy001 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:34:
[...]
Is die prijs nou voor de media elite en krijgt je kennis de G15 omdat zij een fout hebben gemaakt of klopt die prijs wel voor die G15 en hebben zij gewoon het verkeerde product geleverd? Het is natuurlijk te hopen dat het laatste het geval is.
Net Mijn Media Elite Keyboard binnengekregen...de verkeerde dus.
Dell gebeld, krijg geld terug omdat "ze hem niet meer hebben". Toetsenbord wordt weer opgehaald.
Dell gebeld, krijg geld terug omdat "ze hem niet meer hebben". Toetsenbord wordt weer opgehaald.
Als er op je bon echt een G15 staat zijn ze die verplicht aan jou te leveren. Anders zijn ze strafbaar, of je moet het geld terug krijgen.martijnve schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 00:56:
[...]
Hoe zit het met het terugsturen van de foute keyboards?
Dat zij iets anders (verkeerds) opsturen is hun probleem, ze moeten zelf regelen hoe dat terug komt. Als jij daarvoor moet betalen kan je dat bij dell verhalen
Ik heb net met dell gebeld.
Ik krijg mn geld terug want ze kunnen de G15 niet meer leveren omdat hij "end of life" is (jah vast)
Jammer
BTW:
Zoals hier boven te lezen was het vanmiddag een fout van de distributeur en toen ik belde was het een fout van de marketing afdeling
Hij moest na dat ik het probleem had uitgelegt ook wel erg lang met zijn collegas overleggen. Ik kon de hele top40 luisteren :-)
Ik zie ook net dat ze de Media Elite helemaal niet hebben bij Dell :-) Speciaal gekocht om ons een oor aan te naaien denk ik :-)
Ik krijg mn geld terug want ze kunnen de G15 niet meer leveren omdat hij "end of life" is (jah vast)

Jammer
BTW:
Zoals hier boven te lezen was het vanmiddag een fout van de distributeur en toen ik belde was het een fout van de marketing afdeling
Hij moest na dat ik het probleem had uitgelegt ook wel erg lang met zijn collegas overleggen. Ik kon de hele top40 luisteren :-)
Ik zie ook net dat ze de Media Elite helemaal niet hebben bij Dell :-) Speciaal gekocht om ons een oor aan te naaien denk ik :-)
[ Voor 72% gewijzigd door martijnve op 15-06-2006 17:13 ]
whehe net ff dat ding ook besteld bij dell
kijken wat er gebeurt
Doen ze goed dan inderdaad. Van dat 'end-of-life' is zeker niets waar. Wel vreemd dat ze tegen de een zeggen het wel nog te gaan naleveren en tegen de ander zeggen dat ze niet meer kunnen leveren. Lekkere interne communicatie daar...
Verwijderd
omdat ik en een maat van me graag een g15 wilden zaten we laatst bij de pricewatch te kijken.
wow moet je zien een g15 voor maar 30 euro? dus wij ff zien hoeveel het totaal zou gaan kosten. mwa 105 euro, niet veel. we hadden nog iemand gevraagd of die ook een g15 wilde dus 105:3 kwamen we op 34.50 uit. is alsnog goedkoop. dus vandaag bestelling gedaan. lezen we net dit stukje, zal wel niet goed komen.
wow moet je zien een g15 voor maar 30 euro? dus wij ff zien hoeveel het totaal zou gaan kosten. mwa 105 euro, niet veel. we hadden nog iemand gevraagd of die ook een g15 wilde dus 105:3 kwamen we op 34.50 uit. is alsnog goedkoop. dus vandaag bestelling gedaan. lezen we net dit stukje, zal wel niet goed komen.
Dell behoudt het recht om prijzen, specificaties, levertijden en voorwaarden van een aanbieding zonder kennisgeving te wijzigen. Dell kan niet aansprakelijk gesteld worden voor fouten in de typografie en fotografie. In het geval van evidente fouten in prijzen en specificaties is Dell niet verplicht het systeem te leveren tegen de foutief geadverteerde prijs of specificaties. De promoties zijn geld
Als zij een bon hebbe 'uitgeschreven' en een bevestiging hebben gegeven. Dan is het bindend. Er is dan een koop en bovenste regel geldt dan niet meer.
wat ik me dan wel afvraag is of ze verplicht zijn die G15 te leveren of dat ze er 'mee weg kunnen komen' door mijn geld terug te sorten?
Dit topic is gesloten.