Over beargumentatie gesproken:salimrmaf schreef op woensdag 03 december 2008 @ 00:45:
[...]
Ja, dat snap ik maar de meeste mensen die de V1 hebben hebben naar mijn inzien gewoon een hard hoofd; er zijn maar een paar bezitters van de V1 die toegeven dat de V2 mooier is. Is de rest jaloers?![]()
Beargumenteer je mening please, RoD.
Het is niet dat ik niet wil toegeven dat de V2 mooier is, het is gewoon dat ik dat heel hard niet vind.salimrmaf schreef op woensdag 03 december 2008 @ 00:35:
[...]
Uiteindelijk wel..
Misschien heeft ie wel een "lelijke" kleur, of een kleinere shifttoets..
Maar heeft wel een mooiere design = subjectief, ik vind hem afgrijselijk met gammele nepzilver toetsen a la Hong Kong
kleinere oppervlakte Tja sinds wanneer heb ik een bureau die te klein is voor een toetsenbord...,
en je kan hem makkelijk modden, mocht je toch een blauwe LED-kleur willen. Beter? ja dus. In mijn ogen, en veel andere met mij.. Tja waarschijnlijk ben je 1 van de 10 mensen op aarde die z'n G15 mod. Ik denk niet dat dat voor veel mensen een selling point is.
Maar het blijft een smaakverschil. Net zoals ik Jessica Alba mooi vind.. Jij vind zeker Rita Verdonk mooi?![]()
No Offense Intended.![]()
Maar zoals ik dus al zei; smaak verschilt.
Ten eerste heb je ipv zo'n rete handig jog-wheel een of andere gare + en - knop. Ten tweede heb je 6 knullige macro toetsjes, versus 6 * 3 andere toetsjes. Bovendien matcht de G15v1 heel erg met de rest van hun lijn, de V2 is een behoorlijk vreemde eend in de bijt. Ik hoor veel verhalen van mensen die uit nood maar hun G15 zélf proberen te maken, want ze willen helemaal geen V2 van Logitech. Ik hoop dan ook niet dat mijn G15V1 binnenkort stuk gaat, want ik wil dan liever geld ipv een V2
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn