Het grote Logitech G-15 topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste
Acties:
  • 42.018 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:38

MsG

Forumzwerver

salimrmaf schreef op woensdag 03 december 2008 @ 00:45:
[...]

Ja, dat snap ik maar de meeste mensen die de V1 hebben hebben naar mijn inzien gewoon een hard hoofd; er zijn maar een paar bezitters van de V1 die toegeven dat de V2 mooier is. Is de rest jaloers? |:(

Beargumenteer je mening please, RoD. :)
Over beargumentatie gesproken:
salimrmaf schreef op woensdag 03 december 2008 @ 00:35:
[...]

Uiteindelijk wel..

Misschien heeft ie wel een "lelijke" kleur, of een kleinere shifttoets..
Maar heeft wel een mooiere design = subjectief, ik vind hem afgrijselijk met gammele nepzilver toetsen a la Hong Kong :)

kleinere oppervlakte Tja sinds wanneer heb ik een bureau die te klein is voor een toetsenbord...,

en je kan hem makkelijk modden, mocht je toch een blauwe LED-kleur willen. Beter? ja dus. In mijn ogen, en veel andere met mij.. Tja waarschijnlijk ben je 1 van de 10 mensen op aarde die z'n G15 mod. Ik denk niet dat dat voor veel mensen een selling point is :).

Maar het blijft een smaakverschil. Net zoals ik Jessica Alba mooi vind.. Jij vind zeker Rita Verdonk mooi? :*)

No Offense Intended. ;)

Maar zoals ik dus al zei; smaak verschilt.
Het is niet dat ik niet wil toegeven dat de V2 mooier is, het is gewoon dat ik dat heel hard niet vind.

Ten eerste heb je ipv zo'n rete handig jog-wheel een of andere gare + en - knop. Ten tweede heb je 6 knullige macro toetsjes, versus 6 * 3 andere toetsjes. Bovendien matcht de G15v1 heel erg met de rest van hun lijn, de V2 is een behoorlijk vreemde eend in de bijt. Ik hoor veel verhalen van mensen die uit nood maar hun G15 zélf proberen te maken, want ze willen helemaal geen V2 van Logitech. Ik hoop dan ook niet dat mijn G15V1 binnenkort stuk gaat, want ik wil dan liever geld ipv een V2 :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
B-Buster schreef op maandag 01 december 2008 @ 18:59:
Pics van die G13? Ik ken de G11, de G15 rev 1 en rev 2, maar de G13?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1228913364.jpg

:)

zie ook hier:
nieuws: Logitech stelt 'gameboard' met programmeerbare toetsen voor

Heeft dus niets met de G15 te maken :P
Logitech ziet zijn gameboard als een aanvulling op het G15-toetsenbord en de G9-lasermuis
_o-
Alsof je 54 programmeerbare knoppen op je G15 nog inet genoeg zijn 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door anandus op 10-12-2008 16:58 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Nice ! Erg mooie vormgeving. Alleen zie ik weinig in dit specifieke ding als extra bij een normaal toetsenbord.

Als ze nu in de trant van deze G13 eens een waardige opvolger maken van de G15 V1, oftewel met eenzelfde hoeveelheid G toetsen, een LCD scherm van bruikbaar formaat en niet dat gare oranje als verlichting, word ik heel blij :D

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

• B-Buster
Dit is wel een dubbelpost waard imo :D

G18 tobo !
Afbeeldingslocatie: http://i46.photobucket.com/albums/f122/B-Buster/g18.jpg

Bron

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik vind hem mooier dan de G15V2 maar kweenie, nog steeds een beetje lijp. Die naar voren lopende stukken naar het scherm toe vind ik mooi maar het schem zelf heeft wat lelijke hoeken.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

B-Buster schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:14:

G18 tobo !
[afbeelding]

Bron
Wow, het lijkt erop dat Logitech zich de kritiek op de V2 heeft aangetrokken! Die G18 ziet er grof dope uit! :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• B-Buster
Ik vind hem erg mooi. LCD ziet er op de foto wat raar uit, maar zo te zien compenseren andere pluspunten (meer G knoppen en mooi helemaal zwart) dat ruimschoots.

Denk dat ik hier m'n G15 V1 wel mee wil vervangen :)

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Is dat een full color lcd? :9~

Dit zat er natuurlijk wel aan te komen. Na de giga-strom van kritiek op de V2 kon Logitech niet anders dan een waardige opvolger maken.
Ook de G13 vind ik een in potentie leuk apparaatje, maar ik zie nog niet zo snel hoe ik dat ding naast een G15 zou gebruiken. Ik denk dat ik inmiddels wel aan mijn multitasking limiet zit met alle knoppen op mijn V1 en Copperhead. ;) Omdat de G13 ook een lcd heeft, denk ik dat het voor velen of et een, of het ander gaat worden.

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-09 17:24

G18 tobo !
[afbeelding]

Bron
Vind m niet zo strak.

• 3lmo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11-2024

G18 tobo !
[afbeelding]

Bron
De verlichting lijkt in ieder geval feller dan bij de V2, want daar vond ik de lichtsterkte van de toetsen ronduit matig. :P

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Damn, die g18 is nice! :D

G15 is goed, maar in vergelijking met de oude de naam G15 niet waard. De G18 daar in tegen is wel een serieuze kanshebber!

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

BTW, die G toetsen zijn tov de V2 ook uitgebreid. Mooie middenweg tussen V1 & V2 :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52

Nakebod

Nope.

Als ik die G18 zo bekijk, als hij al echt is:

WTF hebben ze met dat lcd gedaan? Keyboard gemaakt, en later bedacht, prop hier nog maar los een lcd op :?
En wederom geen volume draaiknop, erg jammer weer.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Nakebod schreef op donderdag 11 december 2008 @ 20:43:
Als ik die G18 zo bekijk, als hij al echt is:

WTF hebben ze met dat lcd gedaan? Keyboard gemaakt, en later bedacht, prop hier nog maar los een lcd op :?
En wederom geen volume draaiknop, erg jammer weer.
De LCD ziet er idd een beetje 'borg' uit en dat er geen draaiknop op zit is idd zonde maar toch een stuk beter dan V2 en gelikter dan V1 als je t mij vraagt.

PC Specs

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Hmm, waarom niet een echte MIX van het beste van de 2 werelden: de V1 en de V2 gemixt.. :/ Dan zouden we gewoon de beste toetsenbord hebben.

Simpel lijstje:

-Volume draaiknop
-2 Rijen G-toetsen
-Zowel Wit, Blauw, Groen alsook Rode LED-verlichting
-Grote Linker Shift knop
-LCD scherm een beetje vergroten (tussen de G15 V1 en 2 in..

Dat zou gewoon het beste toetsenbord zijn. :?

Gulfstream G650

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 07:25

bartaa

Battlefield

salimrmaf schreef op donderdag 11 december 2008 @ 22:15:
Hmm, waarom niet een echte MIX van het beste van de 2 werelden: de V1 en de V2 gemixt.. :/ Dan zouden we gewoon de beste toetsenbord hebben.

Simpel lijstje:

-Volume draaiknop
-2 Rijen G-toetsen
-Grote Linker Shift knop

helemaal mee eens !

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDog11
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:16
salimrmaf schreef op donderdag 11 december 2008 @ 22:15:

Simpel lijstje:

-Volume draaiknop
-2 Rijen G-toetsen
-Grote Linker Shift knop

En dan ook nog de USB-poorten op USB 2.0 ajb, dat is hij helemaal perfect imho _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nu zit ik dus in dilemma. Mijn V1 G15 begint 'ouderdoms' problemen te krijgen, verf laat beetje los en af en toe begint mijn LCD verlichting te knipperen.

G18 ziet er gelikt uit, alleen oranje :/ V1 is haast nergens meer te krijgen (of voor ruim 80 euro), mischien dan maar de G11 tijdelijk nemen en LCD maar even missen.

1 ding zal ik perfect blijven vinden, het pgup/down eilandje, nog steeds orginele 2x3 rijen ipv de lompe vertikale versie die steeds vaker op keyboards terug te vinden is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Volumedraaiknop mist, en wederom die bruine/oranje ledkleur - hoorde je iedereen over klagen, waarom die blauwe ledjes losgelaten van z'n voorganger... :'( Muis, pc en monitor hebben een blauw ledje...

Hoop dat die G18 geen hoaxje of theoretisch brainstormplaatje van designers is. G13 zie ik op de Logitech.nl al staan namelijk. Snap alleen niet dat ze ver na de feestdagen met iets nieuws komen, ALS ze er mee komen...

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Vandaag een G11 en een tweede G15 V1 binnengekregen voor de zekerheid. Ik vind die oranje dingen maar lelijk....Kan dus nu nog wel een jaar of 2 vooruit aleer ik aan een neiuw bordje ga...

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Zit bij jullie V1 de blauwe mediaknoppen bovenaan allemaal nog wel even hoog? mijn previous knop zit veel hoger dan mijn play knop. Iemand een idee hoe ik dit weer gelijk krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Die andere net zo lang indrukken tot ze net zo laag blijven zitten? :+

Hier even gekeken. Mijn stop en play knop zitten er wat lager in dan de previous en next knoppen, maar de 2 bovenste zijn wel even hoog t.o.v. elkaar, same @ onderste 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Laatst online: 13-09 11:34
Lol hier hetzelfde maar dan met de next knop :+

Teveel muziek geluisterd, hij 'deukt' zegmaar in naar rechts. De linkerkant van de knop zit nog wel goed. Bekend issue. Paar vrienden van me die ook de g15 v1 hebben zitten ook met ingedeukte knoppen..

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Is het scherm van die G18 inklapbaar?
Zo niet, dan is dat echt zonde (en link, qua breken), een geweldig pluspunt van de V1 vind ik namelijk dat het inklapbaar is :) (neemt ook makkelijk mee naar LANs enzo. Daarom zitten die handgrepen er toch aan? ;) :P )

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 29-12-2008 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
Dat het schermpje inklapbaar is heeft ervoor gezorgd dat mijn scharnier ontzettend lam is. Hij kan niet meer goed schuin staan, alleen maar achterover. Is dus niet lang over nagedacht.. Ook hebben veel mensen daardoor last gekregen van een breuk in de display kabel dus een echt pluspunt... Hopelijk word dat dan verbeterd op de G18, naast het feit dat ik hem lelijk vind :)

Die handvaten hebben bij mij nooit een doel gehad overigens :+

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Wackoz schreef op maandag 29 december 2008 @ 20:59:
Lol hier hetzelfde maar dan met de next knop :+

Teveel muziek geluisterd, hij 'deukt' zegmaar in naar rechts. De linkerkant van de knop zit nog wel goed. Bekend issue. Paar vrienden van me die ook de g15 v1 hebben zitten ook met ingedeukte knoppen..
Ik hetzelfde, ik zei het verkeerd per ongeluk :). Mijn previous is veel hoger dan mijn next.

Next is net even ietsje hoger dan play, terwijl previous en stop ongeveer even hoog zijn. Misschien is het wel links en rechts apart verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenFM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:10
Ik vind het een erg fijn toetsenbord, alleen is mijn schermpje helaas kapot. Ik heb het toetsenbord al een paar keer uit elkaar gehaald, alle kabeltjes even opnieuw aangeduwd enzo. Maar het mag allemaal niet baten, het schermpje is nog wel verlicht maar er verschijnt niks meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 15:29
Net m'n oude G15 v1 gesloopt, ribbonkabel van de LCD is doormidden (slijtage + lompheid). Als vervanging dacht ik aan G13 + Illuminated, maar die G18 ziet er ook wel interessant uit.

G13: ziet er leuk uit, leuke features ook. Lijkt me alleen niet zo fijn voor shooters; net als bij de Nostromo mis ik een rijtje keys boven de 'WASD' voor snel kiezen (of je moet de deuken negeren en een rij lager gaan zittten, maar hoe gaat het dan met crouch ed?).

G18: kleuren LCD lijkt aardig, maar het design is te hoekig (en het knalt de prijs omhoog, betaal nu al 60..80 euro voor een tobo ;-) ). Die amberkleurige verlichting ziet er uit alsof het vast is, net als de G15 v2. Dat zou echt een kapitale fout zijn, net nu volledig instelbare RGB (G9 had het al en G13 heeft het ook weer) verlichting heel goed mogelijk blijkt...

Ik hoop stiekum op nog een extra model waarbij ze features van de G13 combineren met die van de G18 en G15v1:
- zwart (weg met dat grijs en chroom).
- genoeg macrokeys, een rijtje van 6 stuks is onzin (imho, maar in de praktijk vast genoeg).
- RGB verlichting met kleur instelbaar door software.
- monochroom LCD scherm van G13, liefst opklapbaar.
- fatsoenlijke media toetsen + een jog shuttle voor volume.

Ach ja, zullen wel zien. Ik hoorde iets van nieuwe releases van Logitech in de eerste helft van 2009, dat is nogal ruim, hoop dat er snel nieuws komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Als ik iedereen zo hoor ben ik blij dat ik in die jaar tijd mijn scherm nog maar 1 keer heb ingeklapt eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
G19 gaat hij heten _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i46.photobucket.com/albums/f122/B-Buster/th_logitech_gseries.jpg
The Logitech G19 Keyboard for Gaming
Giving you an arsenal of advanced gaming technology, the Logitech G19 keyboard for gaming is the first Logitech keyboard to feature a color GamePanel LCD. The tiltable, 320-by-240-pixel display provides valuable in-game information for over sixty games, including World of Warcraft (requires installation of included Logitech GamePanel software). In addition to in-game information, the screen can show VoIP communication data, clock, CPU load, or other non-gaming specific items such as pictures or videos. And you can easily switch among types of information – without ever leaving your game.

Logitech’s newest keyboard for gaming offers 12 fully programmable G-keys with three macros per key, giving you 36 time-saving commands per game. Performing multiple actions simultaneously is also made easier with the keyboard’s multi-key input-functionality, which allows you to engage up to five keys at the same time.

A popular feature with previous Logitech keyboards for gaming, the Game Mode switch can disable the Windows® key so you don’t get accidentally locked out of your game. And so you can connect and power devices – such as your G9x mouse or G35 headset – the G19 keyboard features two high-speed USB 2.0 ports.

The G19 keyboard for gaming is compatible with both Windows-based and Mac computers.
Bron

Ik vind hem erg mooi, gelukkig weer blauwe verlichting. Scherm ziet er op deze foto ook beter uit qua constructie als op de eerste die rondzwieft tijdje terug.

[ Voor 4% gewijzigd door B-Buster op 06-01-2009 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hmm ik vind hem iets te goedkoop gamerig, niet zo stijlvol als V1. Ook vind ik het scherm wat vaag er op zitten. Ach ja die toetsenborden zijn nieuw sowieso niet aan mij besteed qua prijs :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Wat een apart *uch* toetsenbord. :X

Moet er even aan wennen, design word wel steeds gewaagder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oef ... ik weet niet wat ik er zo snel van moet denken. Ik moet maar zuinig zijn op mijn G15 V1.

Wat mij al meteen opvalt is het vierkante LCD-schermpje. Leuk in kleur, maar waarom geen brede als op de oude G15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Volgens mij wordt dit voor meer functionaliteit. Het G15V1 schermpje lijkt meer op dat linker ding te zitten.

En knoppen op de headset? :P Alsof ik mn macro's op toetsen zet op mn headset :). Ik moet ook maar zuinig zijn met mn V1 idd :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Toch G19. Ok. Als je die eerste G18 foto er naast legt, is toch wel hetzelfde, ook de constructie van de LCD...

Dat alle verlichting nu blauw is, suggereert dat de kleur (net als bij de G9 en G13) bij de G19 instelbaar is, ookal staat het niet in de tekst (?). Op de 'G18 foto' lijkt het zelfs apart instelbaar voor het numpad (rood) en de andere keys (amber)? Benieuwd naar de verdere details, de eerste reviews en wat ze voor het LCD scherm bedacht hebben.

Adviesprijs $ 199,99 is knetterduur. Even wat speculatie: mensen met een wat kleiner budget zijn dan aangewezen op de G13 of de 'net-niet' G15 v2... ik denk/hoop nog steeds dat er een G15 v3 of nieuw model komt met G19 features, G13 schermpje en betaalbaar... (een G17? :P ).

mis m'n G15 v1...

O wacht, kleur instelbaar staat wel ongeveer in de tekst, maar dan in het stuk over de G9x:
And custom-color LEDs let you match your G9x mouse to your personal preference – or the colors you choose for your G19 keyboard or G13 gameboard.

[ Voor 14% gewijzigd door Cascade op 06-01-2009 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Zo bij elkaar ziet de G9 + G13 + G19 + G35 er wel leuk als setje, en duur :+ uit. Denk dat het ongeveer op 300 euro ligt wat je daar zo ziet.
Maar als mijn G15v1 kapot gaat komt er waarschijnlijk niets uit de nieuwe G serie voor terug.
Die G19 ziet er niet zo geweldig uit, en ik mis het volume draaiwiel. En de G13 los heeft ook niet echt de toegevoegde waarde voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Da's geen toetsenbord, da's een ruimteschip! 8)7

G11 heb ik gekocht omdat iedereen zo positief over het ding was, eigenlijk is 'ie helemaal niet mooi, om over de G15v1 nog maar te zwijgen. De G15v2 was dan al iets 'normaler' qua ontwerp, en dan komen ze met dit ding? Vreemde keuze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Nieuw spul staat nu ook op de Logitech website, met wat extra pics en specs:
http://www.logitech.com/i...rds/devices/4956&cl=us,en

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/1268/jpg/11107.1.0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/1268/jpg/11111.1.0.jpg

Is dat een breed scrollwheel helemaal rechts? Voor volume e.d.?

Nog meer info bij de downloads:
Included Color Only LCD Applets:
* LCD Movie Viewer
* LCD Picture Viewer
* LCD Video Player for YouTube

[ Voor 28% gewijzigd door Cascade op 06-01-2009 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Dat schermpje is dus wél in klapbaar van dat toetsenbord. Dat scheelt wel weer :)
Dat vond ik hét minpunt van de V2, dat dat schermpje niet in te klappen was.
Ik zou de hele tijd afgeleid worden

Behalve dat scherm heeft dat toetsenbord minder functionaliteit dat de G15v1. ('18' G-knoppen minder :P )
Maar dat doen ze natuurlijk om dat linker minitoetsenbordje ook te kunnen verkopen.

Maar inderdaad vreemd dat ze er zo'n klein schermpje op hebben zitten?
Of is dat ook om dat linkerding te kunnen verkopen, zodat je alsnog zo'n schermpje hebt? :P

Kan je net zo goed een Logitech Z-10 erbij kopen :P
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/328/jpg/2354.1.0.jpgDe G15-applets draaien hier ook op B)

Edit:
Hebben ze nou de USB-aansluitingen eruitgehaald?
Als ik dat allemaal zie dan moet ik toegeven dat ik nog steeds echt vreselijk blij ben met mijn G15tje O+

[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 06-01-2009 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Er zitten nu 2x usb 2.0 ipv usb 2x 1.1
Two powered Hi-Speed USB 2.0 ports: Transfer data to and from peripherals—such as MP3 players and flash drives—while also charging battery-powered devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ok, duidelijk geen toetsenbord naar mijn smaak. De g15 v1 was gewoon super, de g15 v2 kan er mee door, hierna komt een gewoon standaard ram plankje denk ik, mét fatsoenlijke demping. :+

Vind het wel jammer de kant waar logitech op dit moment naar toe gaat. Beetje te hoog gadget gehalte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Intrique schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:32:
Er zitten nu 2x usb 2.0 ipv usb 2x 1.1

[...]
Okee :)
Ik kon de USB-icoontjes niet vinden op dat nieuwe toetsenbord :P

En even iets anders:
Wat draaien jullie allemaal op je G15-schermpje?

Draaien jullie nog G15-applets, of zijn het allemaal Sideshow-applets?
Zoals bij mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

oooh die G19 :9~

En helemaal top, die pageup/down pad laten ze netjes 2 rijen 3 knoppen, niet die lompe 3 rijen 2 knoppen bagger maar gewoon good old :D Ik weet wat mijn volgende keyboard wordt :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

@ anandus
De G15 applets blijven tegen vallen imho, weinig games die ik speel die er echt ondersteuning voor hebben. CoD4 en CoD5 hebben er geen support voor, juist het soort games die er mooi gebruik van kan maken.
Een paar stukjes software die ik gebruik die er wel ondersteuning voor hebben, maar die ik totaal niet interessant vind @ LCD. (FRAPS en xfire bijvoorbeeld, dat zie ik wel op mijn normale scherm)

Gebruik dan ook alleen: De standaard klok, foo_g15 voor foobar spam, en G15 TeamSpeak.
Meer heb ik niet nodig denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 22:40

pcprutser

No message

Mn eerste gedachte over de G19 was: wat een lelijk ding, maar naarmate ik er naar kijk, en de site van logitech check, vind ik het toch nog wel enigsins meevallen.. Toch blijf ik erg gehecht aan mijn G15v1 :+ en voor 200 dollar, omgerekend een euro of 150, vind ik het nog een bak geld! En dat om alleen een beetje te kunnen typen :p
*Pcprutser gaat zijn G15 binnenkort maar eens grondig schoonmaken, iemand nog tips?*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Nakebod schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:46:
@ anandus
De G15 applets blijven tegen vallen imho, weinig games die ik speel die er echt ondersteuning voor hebben. CoD4 en CoD5 hebben er geen support voor, juist het soort games die er mooi gebruik van kan maken.
Een paar stukjes software die ik gebruik die er wel ondersteuning voor hebben, maar die ik totaal niet interessant vind @ LCD. (FRAPS en xfire bijvoorbeeld, dat zie ik wel op mijn normale scherm)

Gebruik dan ook alleen: De standaard klok, foo_g15 voor foobar spam, en G15 TeamSpeak.
Meer heb ik niet nodig denk ik :)
Ja, de gamessupport is inderdaad ook bagger, helaas.
Ik gebruik het nu ook alleen maar voor Gmail, het weer en mini-notepadje en dat soort dingen :P
Als ik ga gamen dan gaat-ie dicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Weet nog niet... vind de G19 idd erg gadgetachtig en niet moeders mooiste (oa hoekige losse LCD ophanging en rare schuif voor game mode), aan de andere kant, als de prijs niet absurd hoog wordt (desnoods maanden na release) dan is het mwoah, doe maar.

Prijsspeculatie:
G9 adviesprijs € 80,- ,nu te krijgen voor rond de € 50,-
G15v2 adviesprijs € 100,- , nu te krijgen voor rond de € 75,-
G19 adviesprijs $ 200, zou dan € 180,- worden? en na een paar maanden zakt de winkelprijs dan hopelijk naar € 125,-?
Nog steeds veel voor een toetsenbordje.

Gebruikte m'n G15 schermpje niet veel. Meestal voor muziek tijdens gamen/surfen, soms voor hardware monitoring (EVGA Precision, Everest e.d.). En een klokje is altijd handig. :')

[ Voor 14% gewijzigd door Cascade op 06-01-2009 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Aantal MMO's ondersteunen de G15 standaard, zoals WoW en AoC geven diverse stats op het scherm. CoH kan je via herostats ook draaiend krijgen met flink wat info, dus heeft nog aardig wat waarde voor mij :)

Verder kon je via smarty een web pagina laten zien, had ik weer gemaakt voor andere stats :)

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 06-01-2009 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
pcprutser schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:48:
*Pcprutser gaat zijn G15 binnenkort maar eens grondig schoonmaken, iemand nog tips?*
Alleen buiten of ook binnen? Indien binnen: uitkijken met openmaken ivm alle plastic haken en (vooral) de ribbonkabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

anandus schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:50:
[...]
Ja, de gamessupport is inderdaad ook bagger, helaas.
Ik gebruik het nu ook alleen maar voor Gmail, het weer en mini-notepadje en dat soort dingen :P
Als ik ga gamen dan gaat-ie dicht :)
Waarom dichtklappen? Dat is ook slecht voor die beeldkabel van het schermpje.

Op die 2e pic van Cascade is hij al een stuk minder lelijk, maar dat schermpje ziet er zo vreselijk onsamenhangend uit. Dat scroll ding lijkt me wel weer handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Ik vind het wel een mooi ding die G19, en ga hem eens goed in de gaten houden, maar ik zie Op de site ook het volgende staan:
Logitech® G19 Keyboard for gaming
AC power adapter
Dat zal waarschijnlijk wel nodig zijn om die twee usb 2.0 poorten van stroom te voorzien.
Ik hoop eigenlijk dat ze zonder terugschakelen naar 1.1, want meestal heb je toch niet meer nodig.

Kleur lijkt aanpasbaar te zijn in elk geval.
Dat is mooi, past weer wat beter bij m'n Roccat Kone. :P

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
MsG schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 01:09:
[...]

Waarom dichtklappen? Dat is ook slecht voor die beeldkabel van het schermpje.
Omdat het schermpje me anders afleidt.
Maar dat schermpje wordt vele malen per dag open- en dichtgeklapt en dat doe ik al 2 jaar lang.
Volgens mij kan die beeldkabel van het schermpje wel tegen een stootje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Inderdaad, ik doe hem ook al bijna 2 jaar lang continu open en dicht, en nog geen hapering gehad.
Maar ik vind het scherm erg handig om de tijd ( :o ), processorgebruik en temperaturen op te kunnen zien.
Je kan namelijk een hoop informatie kwijt uit bijvoorbeeld rivatuner.
Oke, ik gebruik dat wat minder in een fps, maar bij veel andere spellen is het toch wel erg handig.

Trouwens nog een site waar het beeldscherm beter te zien is:
MaximumPC

Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar hoe het scherm er uit ziet als het dichtgeklapt is.
Ik vermoed dat het aardig in de buurt komt van de originele G15.

[ Voor 46% gewijzigd door JaccoW op 07-01-2009 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:30

Fab1Man

Live life to the fullest

F_demon schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:59:
Inderdaad, ik doe hem ook al bijna 2 jaar lang continu open en dicht, en nog geen hapering gehad.
Maar ik vind het scherm erg handig om de tijd ( :o ), processorgebruik en temperaturen op te kunnen zien.
Je kan namelijk een hoop informatie kwijt uit bijvoorbeeld rivatuner.
Oke, ik gebruik dat wat minder in een fps, maar bij veel andere spellen is het toch wel erg handig.

Trouwens nog een site waar het beeldscherm beter te zien is:
MaximumPC

Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar hoe het scherm er uit ziet als het dichtgeklapt is.
Ik vermoed dat het aardig in de buurt komt van de originele G15.
Ik weet het niet hoor, maar naar mijn idee klap je 'm niet dicht. Als ik naar het design kijk is het eerder dat je 'm naar achteren klapt, zodat ie "flush" loopt met het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

anandus schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:03:
[...]
Omdat het schermpje me anders afleidt.
Maar dat schermpje wordt vele malen per dag open- en dichtgeklapt en dat doe ik al 2 jaar lang.
Volgens mij kan die beeldkabel van het schermpje wel tegen een stootje :)
Tja ik weet het niet, ik lees aldoor enge verhalen over gebroken kabels enzo, dus ik laat hem lekker altijd open. Vind hem niet echt afleidend. Ik vind het heerlijk zo'n handige tijdklok e.d.

Hoop dat die nieuwe G-toetsenbord dezelfde schermafmetingen heeft en dat de support voor dat toetsenbord in games (visueel) ook gaat werken op de G15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:53
Ik haal muijn G15v2 binnenkort, vind de G19 te duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peran
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-04 02:25
Tweakers,
Zouden we een groot Logitech G-15 topic Deel 3 kunnen beginnen?
pagina 1 stamt uit 2006..

Ik heb zelf al enige tijd een G15v2 en ik ben tevreden, top op zekere hoogte. Ik heb hem gekocht omdat hij de aanbieding was en omdat het LCD schermpje wel leuk vind :).., het eerste dat me tegen viel is dat er erg weinig ondersteuning is voor de 'Game Panel'.., ondersteuning die ik direct miste; UT99 (jaja.. ) en GOMplayer.. Ik heb hier naar gezoch.., zonder succes.

Zouden we een lijst kunnen maken met alle verschillen de Apps voor de G15vX met screenie :-D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Waarom zou een nieuw topic moeten als het topic nog niet vol is? :) Alleen omdat de TS oud is?

Tja hoe kan je van een spel uit '99 ook verwachten dat ze support geven op een keyboard uit de toekomst :).

En voor een lijst: Wikipedia: Logitech G15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peran
MsG schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 23:14:
Waarom zou een nieuw topic moeten als het topic nog niet vol is? :) Alleen omdat de TS oud is?

Tja hoe kan je van een spel uit '99 ook verwachten dat ze support geven op een keyboard uit de toekomst :).

En voor een lijst: Wikipedia: Logitech G15
Ik had wiki gezien, na wat lezen hier kreeg ik de indruk dat er een hoop custom apps waren gemaakt.
Kan een topic vol zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Peran schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 23:10:
Tweakers,
Zouden we een groot Logitech G-15 topic Deel 3 kunnen beginnen?
pagina 1 stamt uit 2006..

Ik heb zelf al enige tijd een G15v2 en ik ben tevreden, top op zekere hoogte. Ik heb hem gekocht omdat hij de aanbieding was en omdat het LCD schermpje wel leuk vind :).., het eerste dat me tegen viel is dat er erg weinig ondersteuning is voor de 'Game Panel'.., ondersteuning die ik direct miste; UT99 (jaja.. ) en GOMplayer.. Ik heb hier naar gezoch.., zonder succes.

Zouden we een lijst kunnen maken met alle verschillen de Apps voor de G15vX met screenie :-D?
Kijk eens op de Sideshow Gallery ;)
Een hoop van die applets doen het redelijk op de G15 (niet allemaal though)

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 07-01-2009 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
anandus schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 23:24:
[...]
Kijk eens op de Sideshow Gallery ;)
Een hoop van die applets doen het redelijk op de G15 (niet allemaal though)
Slideshow Gallery? Lijkt op troep voor vista...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Coeluh schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 23:41:
[...]

Slideshow Gallery? Lijkt op troep voor vista...
Ja, Vista & Windows 7.
Werkt prima, hoor, voor 'troep' ;)

Beter dan het net afstruinen voor G15-applets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peran
Sideshow?!
Ziet Vista het LCD dan als sideshow view?
Ik heb een TyTn II die ik wel eens als sideshow gebuik. Daar voor moest ik nog het een en ander installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Peran schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 00:40:
Sideshow?!
Ziet Vista het LCD dan als sideshow view?
Ik heb een TyTn II die ik wel eens als sideshow gebuik. Daar voor moest ik nog het een en ander installeren.
Vind het knap, een slideshow op een zwart wit schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Coeluh schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 15:50:
[...]

Vind het knap, een slideshow op een zwart wit schermpje.
Sideshow, niet slideshow ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peran
sommige werken en sommige niet. Het zorgt er in ieder geval voor dat de range aan programma's een stuk groter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Peran schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 18:57:
sommige werken en sommige niet. Het zorgt er in ieder geval voor dat de range aan programma's een stuk groter wordt.
Ja, ik gebruik dat Gmail-ding, Windows Media Player-ding en het Accuweather-ding.
Meer heb ik ook niet echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Gaat mij meer om me CPU usage/Temperatuur, en clock.
Vind ik handig tijdens gamen, weet je ook hoever je overclock kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Caneezy schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 21:49:
Gaat mij meer om me CPU usage/Temperatuur, en clock.
Vind ik handig tijdens gamen, weet je ook hoever je overclock kan gaan.
Sirreal's panel heeft een soort al in 1 ding. heel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Kijk en daaar gaat het me om, ga ik hem zo halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Ik wil deze graag in zijn blauwe uitvoering hebben ( nu de oranje! ) maar alles in mijn pc e/d is met blauw led uitgevoerd.. :( helaas is deze overal uitverkocht. verder een heerlijk keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Heb net de g15v2, het is wennen, damn lovely men!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb sinds de nieuwe LCD-software een probleem. Hij blijft soms hangen bij een profielswitch, dan staat er op de LCD doodleuk "Profile: IL-2 Sturmovik". Het lijkt random op te treden, helemaal niet dus als dat spel wordt opgestart. Als ik het spel uit de profielending gooi staat het er nog steeds :S. Ik had met de eerdere software het soms eventjes dat hij switchte naar IL-2 zonder reden, maar dan bleef het scherm tenminste niet daarop staan. Op internet las ik 1 iemand die het had met Gears of War zonder oplossing. Hebben jullie dit toevallig ook?

Weet iemand anders hoe ik ALLES er af gooi qua G15 spul zodat het net is alsof ik nog nooit een G15 heb gehad? Ik heb namelijk laatst alleen de software + driver weggehaald maar dat mocht niet baten en hij herkende nog heel veel, waaruit ik opmaak dat een deinstallatie domweg lang niet alles weghaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
MsG schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 19:36:
...
Weet iemand anders hoe ik ALLES er af gooi qua G15 spul zodat het net is alsof ik nog nooit een G15 heb gehad?
...
Je kan eens kijken in de Documents and Settings\ [usernaam] \Local Settings\Application Data\Logitech\LCD Software\LCD Manager\ en dan het bestand LGLCDDB.TXT, daar staan alle settings in. Dit is voor nog voor versie 2 op WinXP, andere versies en Vista zal net zoiets zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik ben er al achter wat het probleem veroorzaakt: Logitech Gaming Software. Dat is het programma voor mijn Logitech Joystick. Het switcht random van profielen en laat hem de hele tijd zien. Als ik het programma sluit is het weg. Toch wazig dat Logitech hun programma's met elkaar laat conflicteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pulpje1974
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-07 21:25

Pulpje1974

Gaming is a fulltime job.

Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe ramplank en de g15 spreekt mij erg aan. Ik zie alleen verschillende modellen een blauwe en en oranje. Hoe weet ik nu welke versie het is want ik begrijp dat de eerste versie g15's niet een hele beste was?

Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Pulpje1974 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:33:
Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe ramplank en de g15 spreekt mij erg aan. Ik zie alleen verschillende modellen een blauwe en en oranje. Hoe weet ik nu welke versie het is want ik begrijp dat de eerste versie g15's niet een hele beste was?
Welke de beste is, is geloof ik meer een mening.
De blauwe is versie1, de oranje versie 2

En het is dus een beetje smaak welke je beter vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pulpje1974

Pulpje1974

Ik begreep dat versie 1 problemen had met drivers en dat versie 2 geen inklapbaar lcd schermpje heeft klopt dat want dat kan ik niet zien als ik de doos zie in de winkel.

Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Pulpje1974 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:47:
Ik begreep dat versie 1 problemen had met drivers en dat versie 2 geen inklapbaar lcd schermpje heeft klopt dat want dat kan ik niet zien als ik de doos zie in de winkel.
Dat inklapbare schermpje bij versie 2 klopt. In dit topic staan er *ergens* plaatjes van.

Overigens heb ik met de versie 1 nog nooit problemen gehad (ook niet met drivers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Driverproblemen? Dat is nieuw voor me. De V1 wordt door mensen van het eerste uur als beter beschouwd. De onwetenden erkennen dat echter niet altijd :P. Helaas is de G15V1 amper nog nieuw te vinden, dus ben je bijna veroordeeld tot een V2. Misschien even wachten op de nieuwe G toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Meh, ik zal het niet doen, aangezien de g19 erg duur wordt, kan je misshcien overwegen om toch de v2 te halen. Het is nog steeds een prima toetsenbord..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pulpje1974

Pulpje1974

Ik heb bijna deze hele topic door gelezen en ik weet zeker dat ik dit ramplankje morgen ga halen samen met de logitech g9 laser mouse. kan ik weer een paar jaartjes door hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Met de nieuwste versie springt bij mij de volumebar niet meer naar voren als ik het mastervolume wijzig met de jogdial terwijl dat eerst wel zo was..
lcdmedia.exe draait gewoon en de optie om naar voren te dringen staat ook aan.

Meer mensen hier last van?

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kwam ik gister ook achter met de nieuwe drivers. Ook die klok ziet er nu wat anders uit lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Dat was juist een feature zodat games niet flippen als je ingame het volume wijzigt. Dat was wat ik er van hoorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:11
Hmm nadat ik een maand zeer tevreden was over mijn toetsenbord blijkt zojuist dat mijn LCD scherm constant van programma veranderd.
Constant van Klok, naar hardware monitor en dan naar stopwatch.
Heb de drivers al opnieuw geinstalleerd en een andere usb poort geprobeerd.
Iemand die dit euvel kent ?

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bij opties handmatig wisselen weer inschakelen ipv rotate elke XX seconde. Was een bug uit de oudere series dat die optie soms gereset werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:11
Hmm bedankt, ik heb er wel naar gekeken en er straal voorbij geklikt.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan :P ? En dat slaat dus op het feit dat ik meteen alles verwijderde nadat ik niets bijzonders kon vinden.

Maar zoals sommigen zeiden, de klok ziet er inderdaad anders uit met de laatste software.
ff spitten wat er nog meer veranderd is.

[ Voor 52% gewijzigd door Fanatix op 29-01-2009 17:11 ]

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
Je kan de klok gewoon instellen met de nieuwe software. Eventjes prutsen en je hebt hem weer hetzelfde (was eraan gewend :P )

Verder vind ik het wel jammer dat ik idd geen pop-up meer van het mastervolume zie wanneer ik het wijzig via mn jogdial.

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-razor1984
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 11:56
Ik heb nog een stukkie software gevonden wat ik jullie niet wilde onthouden. Het staat niet in de startpost vermeld.

Sir Reals G15 plugin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Erg nice idd. Bedankt, gebruik hem nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Ik heb nu al enkele weken dat men backlight beetje begint te knipperen :P Wel grappig, maar het hoort niet. Hij is al weer flink oud. Dus ik denk dat er een Ultra Flat keyboard van Logitech voor komt. Gebruik alle dingen van de G15 toch niet meer dus tja, heb ik ook weer wat meer ruimte op m'n bureau. Gaat hier om 'n G15V1. Veel plezier van gehad maar goed, np :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Hier nog eentje. En dat terwijl ik 7 januari nog melde dat ik geen enkel probleem had. :z Maar hij is uit november 2006 dus dat is geen garantie meer.

Wel een mooie reden om eens goed te kijken naar de G19, nu nog even iets dalen in prijs. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

F_demon schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 20:23:
Hier nog eentje. En dat terwijl ik 7 januari nog melde dat ik geen enkel probleem had. :z Maar hij is uit november 2006 dus dat is geen garantie meer.

Wel een mooie reden om eens goed te kijken naar de G19, nu nog even iets dalen in prijs. :P
Ja die van mij komt volgens mij ook uit die tijd. Iig al sowieso een jaar of 2 oud!
Ik ga eens even kijken naar de G19, kijken hoe 't eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Ik heb de G19 toegevoegd aan de pricewatch. Staan helaas nog geen prijzen bij.

Op veel webshops die hem hebben is hij van ongeveer €140,- #2 €140,- tot zo'n €200,- te pre orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lupadi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 16:28
het is jammer dat de G19 weer zo duur is anders had ik er zeker een aangeschaft maar nu toch maar even wachtte tot die afgeprijsd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Nou, ik ga er iig eentje aanschaffen zodra ze verkrijgbaar zijn. Ik hoop dat de prijs tegen die tijd gedaald is tot ongeveer €100-120. Maar dat deze mijn G15 V1 gaat vervangen is zeker! 8)

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lupadi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 16:28
Wanneer komt de G19 eigenlijk uit mei of zo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Laatst online: 23-07 12:09
Ik heb al ruim 2 jaar de G15v1 en ik genoet er met volel teugen van, maar als ik die G19 zie dan beignt er wel 't eea te kriebelen :P

Nog even en je hebt geen monitor meer nodig om te gamen :+

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit topic had al tijden geleden dicht gemoeten - normaliter gaan 'grote' topics bij 1000 posts dicht. Bij dezen doe ik dat alsnog.

Nu gaat het meer over de aanstaande release van de G19 dan over de G15. Ik zou dan ook voorstellen om een nieuw topic voor beide keyboards te openen, met een TS overgenomen hieruit met nieuwe info eraan toegevoegd.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste

Dit topic is gesloten.