Logitech G15-keyboard met ingebouwd lcd-scherm Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.831 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Logitech heeft een nieuw toetsenbord aangekondigd dat speciaal voor gamers is ontworpen. Het G15-keybord heeft achttien extra toetsen die geprogrammeerd kunnen worden en de toetsen zelf zijn voorzien van een blauw licht. Het toetsenbord heeft ook een lcd-scherm. Later dit jaar zullen een aantal nieuwe spellen dit scherm gebruiken om dingen als munitie, punten, tijd en andere dingen weer te geven. Het scherm kan ook door andere programma's gebruikt worden. Zo is er al de mogelijkheid om de status van een mediaplayer, de cpu-snelheid of een waarschuwing als er een nieuwe e-mail ontvangen wordt weer te geven. Op de cd met drivers die bij het toetsenbord wordt geleverd staat een SDK, zodat programmeurs ook zelf applicaties kunnen schrijven die gebruik maken van de lcd. Alsof dit alles nog niet genoeg is, heeft Logitech ook een twee-poorts full-speed USB 2.0-hub in het toetsenbord ingebouwd. De adviesprijs voor dit alles: $79,99.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1123790191.jpg

Het G15-toetsenbord maakt deel uit van een nieuwe G-serie van producten van Logitech, speciaal voor gamers. Het is dan ook niet verwonderlijk dat Logitech ook met twee nieuwe muizen komt, de G5 met staart en de draadloze G7. Beide muizen maken gebruik van een laser. Deze is in staat om bewegingen tot 114cm per seconde weer te nemen bij een resolutie van 2000dpi. Daarnaast maken deze muizen optimaal gebruik van de full-speed USB 2.0-aansluiting, wat betekent dat de positie maar liefst 500 keer per seconde kan worden doorgegeven aan de computer. Normale muizen doen dit met een snelheid van maar 60 tot 125 keer per seconde. Omdat sommige gamers liever een zware muis vasthouden en andere liever een lichte muis, kan de G5 voorzien worden van extra gewichtjes, om zo de juiste balans te vinden. Dat dit wellicht de ultieme muizen voor gamers worden, bevestigd ExtremeTech in een review van de G5. Wel zal er diep in de buidel moeten worden getast. De G5 gaat $69,99 kosten en de G7 $99,99.

Topics, reviews en links:
[rml][ MOUSE] Logitech G5/G7[/rml]
Review van Gamespot.
Vergelijkbare toetsenborden
Officiëel forum

Mening
Nou moet ik zeggen dat ik dit wel een behoorlijk stoer toetsenbord vind met leuke gadgets erop en dat terwijl dit niet eens een duur toetsenbord is vergeleken met de DiNovo van Logitech. Daarnaast zal deze imo veel meer worden afgenomen dan het [rml][ Keyboard] Uber vet nieuw Russisch gadget[/rml].

Ik wacht vol smart op deze toetsenbord en dan gaat ik hem waarschijnlijk ook nog eens aanschaffen :9

Pics:
Afbeeldingslocatie: http://www.dvhardware.net/news/logitech_g15_keyboard_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dvhardware.net/news/logitech_g15_keyboard_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dvhardware.net/news/logitech_g15_keyboard_5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dvhardware.net/news/logitech_g15_keyboard_6.jpg

Specs:
ManufracturerLogitech
Product Line Logitech
Model G15 Keyboard
Product DescriptionKeyboard
Expansion and Connectivity:
Connectivity TechnologyWired
Connectors 1 x keyboard - USB - 4 pin USB Type A
Provided InterfacesUSB
System Requirements:
OS Required Microsoft Windows XP
Compatibility PC
Physical:
Color Silver
Dimensions (WxDxH)545 mm x 31 mm x 222 mm
Software / Accessories:
Cables IncludedUSB cable - integrated
Warranty:
Service & Support Details1 Year Warranty
Hardware Specs:
Keys Qty132
Hot Keys Qty28
FeaturesLCD display (160 x 43 pixels), backlit keys, 18 programmable buttons
Form FactorExternal
Button Functions18 programable keys, "Game Mode" switch, Media controls

[ Voor 33% gewijzigd door Outerspace op 07-11-2005 10:25 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70503

Gadgets zijn wel nice, maar ongeloofelijk lelijk :X

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 70503 op 17-08-2005 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Dat klopt eigenlijk wel :P
Maar er een LCD schermpje op waarbij je temps / cpu snelheid e.d kan aflezen vind ik gewoon stoer :P
Daarnaast ken ik nog niet een tobo waarbij dit ook kan of ik heb niet goed opgelet

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91634

Een echte tweaker mod zelf een LCD aan zijn computer :+
Logitech keyborden heb ik nog nooit gemogen, ze typen gewoon niet lekker en ze kosten ook nog veelste veel. Doe mij maar een echt IBM toetsenbord, voor minder dan 5 euro heb je een nieuwe, dus kom maar op met de cola >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 91634 op 17-08-2005 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111708

ik heb nu een ultra-x die hard aan het verslijten is, een lcd voor de temps ed vindt ik eigenlijk wel handig want dan kun je ze eens zien tijdens het gamen.

Zijn er al meer foto's bekend behalve die ene onscherpe?

edit:
meer foto's:
http://www.dvhardware.net/article6341.html

het schermpje is wegklapbaar en er zit ook nog een afneembare polsrest bij.
Adviesprijs is 80usd... da's wat, 60 euro? hakt er wel in!

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 111708 op 20-08-2005 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Gaaf ding.
Maar waar ik van baal is dat ie MET draad is. Waarom maken ze dat ding nou niet cordless Ok een muis non-cordless kan ik me voorstellen voor de heel kritische gamer maar een toetesenbord met draad......
Dat is toch niet meer van deze tijd???

Ik koop m pas als de cordless variant op de markt is !

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Ik weet niet als dat van de tijd is :P
Maar ik ga ook liever voor een draadloze variant.

Ik moet wel zeggen dat ik die prijs erg laag vind voor dit tobootje :)

[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 27-08-2005 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:09
waarom nu allemaal zijn probleem maken van dat draadje dat naar je toetsenbord loopt ??

Net of dat je met je toetsenbord in je bed ga liggen of zo (en nu niet allemaal ja roepen :+ )
voor mijn is het dus geen probleem, heb gewoon een groot buro waar aan de achterkant alle draadjes zaken dus 1-tje meer of minder maakt nie uit.
Maar deze ga ik zeker halen als ie bij ons in Breda verkrijgbaar is, want ik vind hem erg tof 8)

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

geef mij maar tobo met draad en de muis ook.
Heb redelijk veel van die logipech gevallen gehad allemaal stuk dus van mij hoeft dat dure gedoe niet meer.
Ziet er verder wel leuk uit maar als je dat lcdscerm ziet de info hoeveel kogels en granaten ik heb kan ik ook in 1 oogopslag aflezen van mijn scherm.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
weet iemand wanneer deze een beetje redelijk verkrijgbaar is in de winkels ?
volgens de site van logitech is het september, maar is dat 1 september of 30 september ??

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:28
Ik d8 dat hij rond de derde week van september uit kwam, ga dat ding zeker halen voor m'n macros bij WoW!!

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Anoniem: 91634 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 19:25:
Een echte tweaker mod zelf een LCD aan zijn computer :+
Logitech keyborden heb ik nog nooit gemogen, ze typen gewoon niet lekker en ze kosten ook nog veelste veel. Doe mij maar een echt IBM toetsenbord, voor minder dan 5 euro heb je een nieuwe, dus kom maar op met de cola >:)
Zo'n echte ouderwetse ramplank... _/-\o_
Heerlijk... :)
Die dingen zijn niet kapot te krijgen, en ik speel aardig fanatiek.. :)

Ik zou toch gaan voor dat toetsenbord met die oled knoppen...
Ziet er toch gaver uit dan deze...
Het is alleen niet helemaal eerlijk om deze twee te gaan vergelijken aangezien ze qua prijs al ver uit elkaar liggen maar ook qua doelgroep vermoedt ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Ik vind de plank bij de MX5000 set toch mooier...beetje offtopic miscchien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-06 17:59
heb m een paar dagen geleden besteld bij Salland, echter blijkbaar is die nog niet leverbaar (dacht toch echt dat er 1 / 10 dagen stond.. Nu staat er opeens 10+ dagen )

Zal wel pics maken mocht ik hem deze week opgestuurd krijgen. Lijkt me wel handig om me CPU temp enzo op dat LCD'tje te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
gideon82 schreef op zondag 04 september 2005 @ 18:45:
heb m een paar dagen geleden besteld bij Salland, echter blijkbaar is die nog niet leverbaar (dacht toch echt dat er 1 / 10 dagen stond.. Nu staat er opeens 10+ dagen )

Zal wel pics maken mocht ik hem deze week opgestuurd krijgen. Lijkt me wel handig om me CPU temp enzo op dat LCD'tje te zetten
Ik had bebegrepen van een aantal verschillende bedrijfen dat dit toetsenbord rond oktober wordt geleverd en de bestelling die je hier en daar kan doen voor dit toetsenbord zijn eigelijk gewoon pre-orders.
Dus ik ben bang dat we nog even moeten wachten op dit bordje, maar mischien via het buitenland maar dat doe ik zelf niet.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
Arie26 schreef op zondag 04 september 2005 @ 21:03:
[...]

Ik had bebegrepen van een aantal verschillende bedrijfen dat dit toetsenbord rond oktober wordt geleverd en de bestelling die je hier en daar kan doen voor dit toetsenbord zijn eigelijk gewoon pre-orders.
Dus ik ben bang dat we nog even moeten wachten op dit bordje, maar mischien via het buitenland maar dat doe ik zelf niet.
Yup, net mailtje gestuurd en ze zeggen nu dat ze het pas 17/18 oct binnen hebben.. Hmmmz, daar gaat me 1/10 dagen (gaven niet aan dat het een pre-order was) aangezien het een pre-order blijkt te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-06 17:56

MrDrako

nep ict'er

iemand ook maar iets gelezen over het indrukken van de toetsen?
Ik ben nu m'n ultrax gewend, en vind het heerlijk.
Nu hebben enkele logitech borden dat zero degree tilt, en las ik dat dat de toets aanslagen ook versoepelde. Ik heb nog zo'n groot multimedia toetsenbord met die draai knop voor het volume,
alleen vind die toetsen nu zo lomp zwaar indrukken...maar m'n ultrax begint te plakken en te slijten,
dus dacht: of een nieuwe ultrax, of een g15...maar hoe typt ie? ergens review te vinden?
Enigste wat ik zie is persberichten...

• Arie26
Ben ik ook wel benieuwd na een leuke "review",

ben namelijk ook wel benieuwd wat je allemaal kan tonen op het display ??
processor gebruik, geheugen, temp enz. dat zou helemaal toppie zijn.

is daar al iemand achter ???

Teteringen

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Arie26 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:21:
Ben ik ook wel benieuwd na een leuke "review",

ben namelijk ook wel benieuwd wat je allemaal kan tonen op het display ??
processor gebruik, geheugen, temp enz. dat zou helemaal toppie zijn.

is daar al iemand achter ???
Lees de topicstart eens voordat je een reply doet ;)
Zo is er al de mogelijkheid om de status van een mediaplayer, de cpu-snelheid of een waarschuwing als er een nieuwe e-mail ontvangen wordt weer te geven. Op de cd met drivers die bij het toetsenbord wordt geleverd staat een SDK, zodat programmeurs ook zelf applicaties kunnen schrijven die gebruik maken van de lcd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94768

Ik vind hem echt vet _/-\o_ en ik ga hem hopelijk aan het einde van de maand halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 13-06 20:43

Erazzzer

Fear me, I'm German!

^^ Omhoog met het topic :)

Ik heb heel erg veel interesse in dit plankje, alleen jammer dat het geen flat keys zijn net als de UltraX. Heeft iemand ervaring met deze plank? toetsen ze voor die bergknoppen wel soepel? Of toch bij de UltraX blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102124

die flat x zag er mooit uit maar niet leuk om mee te spelen
een game keyboard mag geen ultra platte toetsen hebben O-)

• mrFoce
Erazzzer schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:26:
^^ Omhoog met het topic :)

Ik heb heel erg veel interesse in dit plankje, alleen jammer dat het geen flat keys zijn net als de UltraX. Heeft iemand ervaring met deze plank? toetsen ze voor die bergknoppen wel soepel? Of toch bij de UltraX blijven?
is nog niet uit dusss, ik krijg die van mij als het ff meezit over 3 weken thuis

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Edwin van Cleef schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 10:37:
Heb redelijk veel van die logipech gevallen gehad allemaal stuk dus van mij hoeft dat dure gedoe niet meer.
Nou dat ligt dan aan jou of je hebt het verkeerde tobo gehad van logitech.

Ik heb mn multimediatoetsenbordje al zeker 4 jaar en hij doet t nog altijd als nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:13

Hu9o

Schokkend

Zo dat tobo lijk me wel stoer zeg!

Ben alleen benieuwd of je ook meerdere knoppen kan indrukken met deze plank zonder dat de pc begint te piepen.

Ik had ook eens ee noname toetsen bord gekocht maar daar bij 2 knoppen tegelijk in drukken begon hij al te flippen. Dus toen maar weer terug gegaan naar m'n oude 486 toetsenbord die daar geen last van heeft bij zelfs 4 knoppen tegelijk.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Oke, september is bijna afgelopen, wanneer komt dat ding nou :P

In de pricewatch staat hij al. 60 Euro zal er voor neergelegd moeten worden wat ik wel een nette prijs vind. Alleen zijn ze nog niet voorradig in de winkels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Al iets bekend over hoeveel knoppen tegelijk ingedrukt kunnen worden zonder dat de pc begint te piepen?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hu9o schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 10:50:
Al iets bekend over hoeveel knoppen tegelijk ingedrukt kunnen worden zonder dat de pc begint te piepen?
kan hier met mijn simpele keyboardje zoveel knoppen indrukken als ik wil zonder dat de pc begint te piepen. Nu heb ik dan weliswaar geen pc speaker meer in de kast zitten omdat de tsunami daar geen plekje voor heeft.... Maar met speaker begint ie ook niet te loeien.

De pc van mijn neef vindt 3 knoppen tegelijk al lastig. begint ie gelijk te piepen :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:48

ThaHandy

Discovery Channel

ligt aan de pc, niet aan de keyboard.
deze pc kan ik max 4 knoppen tegelijk indrukken en bij de 5e gaat het NIET piepen
pc met een P4 2.8Ghz en een asus P4PE plank gaat het wel piepen bij de 5e toets
pc met een AMD 1Ghz en een asus A7V plank gaat het idd piepen bij 3 toetsen

deze en de amd gebruiken dezelfde keyboard :)

andere vraag met dat "The GamePanel™ LCD"

wel leuk dat ze ammo/health en chat er in hebben gesoept, maar hoe krijg je dat in de pratijk in dat schermpje dan?
de chat kan kan meschien via game (server)log? (kende van half-life/quake?) andere manieren?

ammo/health? plugin? :?

[ Voor 35% gewijzigd door ThaHandy op 04-10-2005 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Het ligt ook niet alleen aan de pc, want ik heb hier 2 toetsenborden. De ene kan ik 7 toetsen tegelijk indrukken en bij de andere begint het gepiep bij 3 al. Op een andere pc is dit netzo met deze toetsenborden.

Maar over jou vraag, in de startpost stond dat er games gamaakt gaan worden die dit zullen ondersteunen, dit is dus een lange termijn verhaal. Maar bij de software zit ook een SDK, dit betekend dat je dus zelf een applicatie zou kunnen maken dat je de irc chat op het tobo tezien kan krijgen. Dat zal waarschijnlijk niet mee vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

Hu9o schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:38:
[..]
Maar over jou vraag, in de startpost stond dat er games gamaakt gaan worden die dit zullen ondersteunen, dit is dus een lange termijn verhaal.
en CS/half-life/ quake cod ect? dan?
Maar bij de software zit ook een SDK, dit betekend dat je dus zelf een applicatie zou kunnen maken dat je de irc chat op het tobo tezien kan krijgen. Dat zal waarschijnlijk niet mee vallen.
SDK voor de patches? en/of SDK voor programma's (hoe wil je die info uit de game trekken dan? :?)
* ThaHandy wacht nog wel ff
* ThaHandy bekijkt het over een halfjaar wel weer. :Z Voorlopig heb je er nix aan. :/

[ Voor 3% gewijzigd door ThaHandy op 04-10-2005 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Laatst online: 09-05 11:37
3 oktober was release...

tenminste dat hij bij logitech was.. / zou zijn

ik moet hem hebben :)

ik kan maar niets van high res pics vinden, had ik wel graag gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

-Utopist- schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 00:04:
3 oktober was release...

tenminste dat hij bij logitech was.. / zou zijn

ik moet hem hebben :)

ik kan maar niets van high res pics vinden, had ik wel graag gezien!
Zelfde hier, ik wil ook High res pics :)
En ik bel al dagelijks mijn vaste winkel met de vraag of ze hem binnen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

ThaHandy schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:10:
[...]

en CS/half-life/ quake cod ect? dan?

[...]

SDK voor de patches? en/of SDK voor programma's (hoe wil je die info uit de game trekken dan? :?)
* ThaHandy wacht nog wel ff
* ThaHandy bekijkt het over een halfjaar wel weer. :Z Voorlopig heb je er nix aan. :/
neem bijvoorbeeld IRC, het nnscript zorgt er ook voor dat pm's uit irc ingame worden weergegeven in iedere Quake 2 engine. Dan is het dus ook mogleijk dat die info niet ingame wordt gezet, maar ook op het display.

Tevens kan je een timer maken die aan een sneltoets hangen en die op het display dan gaat aftellen.
Zo is er al de mogelijkheid om de status van een mediaplayer, de cpu-snelheid of een waarschuwing als er een nieuwe e-mail ontvangen wordt weer te geven. Op de cd met drivers die bij het toetsenbord wordt geleverd staat een SDK, zodat programmeurs ook zelf applicaties kunnen schrijven die gebruik maken van de lcd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

dat kon al met de huis en thuin LCD schermpies (grafisch en karakter) :). Specifiek INGAME stats/chats wil ik er uit zien rollen, zonder een omweg B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:06
Wie was er op zoek naar hi res pics??????

Googlen!!

http://techgage.com/review.php?id=2270&page=3 deze foto's zijn al redelijk hi-res _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

tommy schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:43:

Googlen!!

http://techgage.com/review.php?id=2270&page=3 deze foto's zijn al redelijk hi-res _/-\o_
Naïs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennist4
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-01 20:11
een erg vet toetsenbord _/-\o_

Laptop (Asus F3U) Allround Pc'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Laatst online: 09-05 11:37
tommy schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:43:

Googlen!!

thanks!

echt belachelijk gaaf bordje, can niet wachten tot ik mijn eigen macros kan opnemen :9

Ik vraag me nou wel af of gewoon de onderkant van de toetsen verlicht worden, of that het echt door de letters heen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
:X schiet op SallandAutomatisering.. Ik wil mijn keyboardddd :X

Lijkt me tof om CPU usage + temps.. GPU temps etc etc erop weer te geven als je BV aan t gamen bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147846

woow dude ik ben verlieft! :D
was al op zoek voor een nieuw toetsenbord en heb leuke gezien.. maar dit is dus gewoon wel echt DE bom! :D
om aan het geld te komen duurt nog wel en week of 2 maar dan heb ik wel wat zeg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderwal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-04 01:29

vanderwal

mathafackuh!!!

Ik heb dit keyboard ook besteld, mare weet iemand of Battlefield 2 ook ondersteund wordt?
Niemand heeft dit board zeker al binnen??

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

vanderwal schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 01:08:
Ik heb dit keyboard ook besteld, mare weet iemand of Battlefield 2 ook ondersteund wordt?
Niemand heeft dit board zeker al binnen??
Hoe bedoel je ondersteund? ASDW zullen gewoon werken :P Maar kogeltjes op display dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennist4
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-01 20:11
hahaha :P

Laptop (Asus F3U) Allround Pc'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Als de leverancier mee zit waar ik hem heb besteld zou ik hem morgen binnen moeten krijgen.
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

tommy schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:48:
Als de leverancier mee zit waar ik hem heb besteld zou ik hem morgen binnen moeten krijgen.
Vertel meteen even of je A + {linker shift} + spatie en A + X + spatie tegelijk kan indrukken zonder gepiep uit je computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
tommy schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:48:
mmmmm, mijn leverancier (Salland) verwacht pas eind November te kunnen leveren

Welke leverancier heb jij het over dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
gideon82 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:10:
[...]

mmmmm, mijn leverancier (Salland) verwacht pas eind November te kunnen leveren

Welke leverancier heb jij het over dan?
\

Werk zelf bij een computerbedrijf, omgeving venlo(limburg) en daarvan weer een leverancier/dealer.

Vandaag bestelt, morgen binnen als hem al op voorraad hebben. Ze zouden ze gister op voorraad hebben volgens hun site. Quote.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik kijk net bij Yorcom en zie dit:

Logitech Cordless G15 Gamers toestenbord Zwart

Help, anyone? Is dat ding nou draadloos of spoort Yorcom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Laatst online: 10:36

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

tommy schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:36:
[...]
\

Werk zelf bij een computerbedrijf, omgeving venlo(limburg) en daarvan weer een leverancier/dealer.

Vandaag bestelt, morgen binnen als hem al op voorraad hebben. Ze zouden ze gister op voorraad hebben volgens hun site. Quote.nl
Mmm, ik betwijfel het.. .Andere distri schatten zelf meer zo tussen eind november en eind december

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Ik denk dat het niet meer lang duurt voor mijn leverancier hem heeft, hij heeft namelijk al een toetsenbord binnen wat in de zelfde lijn zit volgens mijn.
Logitech MX 5000
En hij verwachte het nog deze week, dus dat zou erg mooi zijn.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Net even gebelt voor de zekerheid, en ze zeide dat ze hem elke moment binnen kunnne krijgen.
_/-\o_ Hopelijk had dat vrouwtje gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
tommy schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:19:
Net even gebelt voor de zekerheid, en ze zeide dat ze hem elke moment binnen kunnne krijgen.
_/-\o_ Hopelijk had dat vrouwtje gelijk!
eerst zien, dan geloven :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 12:13
De 5000 is als het goed is al bij de distributeurs in Nederland, en ook de G15 staat voor deze week gepland.

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Gamemodusschakelaar zet de Windows-toets uit, zodat je niet uit je game gegooid wordt als je er per ongeluk op drukt. _o_ verder hoop ik volgende week op wat betere foto's ik zit nog te w8en op een goede vervanger van mijn kappote logitech elite die gesneuveld is door regen + open raam + cola :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Hmm k*t m'n baas had de rekeningen van de vorige bestellingen nog niet over gemaakt, belde ze gister nog over op, eerst dat overmaken dan sturen pas weer iets naar je toe.

Gelukkig heeft m'n baas het nu al overgemaakt en zal het hopelijk morgen verschijnen..

(Mij gaat het erom dat ik hem volgende week dinsdag binnen heb, ga namelijk naar een lan-party ff pimpen daar met m'n copperhead en g15 >:) _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
kon maar geen reviews vinden van mensen die hem daadwerkelijk al hadden, en ook normale foto's dus niet die van de logitech site.

Maar ik heb eindelijk iets gevonden:
http://www.neowin.net/for...c8906d3e&showtopic=381934

Mooi witte backlit op het display trouwens!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Het was te mooi om waar te zijn!! :'( |:( :| ;( Vrouwtje had gelogen :(
DHL heeft mijn g15 niet afgeleverd bij de zending...Word dus nog even wachten! ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Fuske op 13-10-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Als ik nu bij Quote op de site kijk, hebben ze ze nog steeds niet op voorraad..... Ik heb mijn contactpersoon daar al gevraagd om de verwachte levertijd. Ook andere distri nog steeds niets.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
offtopic:
moet zeggen dat het ontwerp van het toetsenbord van de mx5000 serie me ook wel ergggg aantrekt.... Heeft ook een display e.d

mmmmm, misschien me order van de g15 maar cancellen en dat setje halen (maar heb al een mx1000 muis hmmmzzz).. wacht het nog ff af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Stormtrooper schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:20:
Als ik nu bij Quote op de site kijk, hebben ze ze nog steeds niet op voorraad..... Ik heb mijn contactpersoon daar al gevraagd om de verwachte levertijd. Ook andere distri nog steeds niets.....
Ja klopt, gister ook even gemailt ze verwachtte hem op 17-10 dus op maandag...

Laten we het hopen, dinsdagavond lan-partytje:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38778

Wat een gaaf keybord ik had hem al eens op een plaatje gezien maar nog niet zo met die verlichte toetsen ook :P _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.neowin.net/forum/uploads/post-15318-1128673946.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.neowin.net/forum/uploads/post-15318-1128675350.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Enige jammere voor mij: ik ben zo gewend aan mijn ouwe rammelplank: de eerste Natural Keyboard van MS (heb ik al sinds 1995 ofzo...) met zijn gebogen key-gedeeltes... Gaat dus wel wennen worden.

En wat me nog meer benieuwd: de software... Ik heb al vaker hardware zowel van MS (GameVoice & Strategic Commander) en Logitech (MX900 muis) gekocht die zo lekker uniek zijn dat er voor een hoop OS'en simpelweg geen software ondersteuning is.. Stapte over van Windows 2000 naar 2003 op mijn servertje en die MX900 Bluetooth stack doet het dan dus gewoon niet....

En uiteraard de legacy game ondersteuning en toekomstige ondersteuning vanuit games. Zelfde voorwaarde weer bij de binnenkort uit te komen Physics kaarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99760

Leuk tobootje, maar hebben jullie de MX5000 al gezien? heeft ook een display aan boord plus de MX1000.

edit: ik heb maar een topic geopend: Logitech MX5000 Desktopset met display en lasermuis

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 99760 op 15-10-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Moet zeggen dat ik het erg irritant vind dat ze medio Augustus de G15 aankondigen en dat ie TWEE maanden later nog niet te krijgen is. :r

Ik wil m zo snel mogelijk hebben.. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-03 15:40

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Help!!!! schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:27:
Moet zeggen dat ik het erg irritant vind dat ze medio Augustus de G15 aankondigen en dat ie TWEE maanden later nog niet te krijgen is. :r

Ik wil m zo snel mogelijk hebben.. :)
Iets aankondigen is iets anders als per direct verkrijgbaar. ;)

*Kuch*ATI VGA Releases*Kuch*

Voor zover ik weet was de G15 ook pas eind oktober geplanned de G7 muizen etc. waren wel voor september geplanned.

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Tja, wat ik al bedoelde: software kan dit ding maken, gebrek eraan zal hem breken... We zullen het zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

hmm, zijn al wat internetwinkels die dit tobo verkopen, krijg ik net van logitech te horen dat de releasedatum nog niet bekend is?!?!?! "k vroeg namelijk waar dat ding (bij de gewone pcboer) te krijgen was, krijg ik dit als antwoord:
Geachte heer Grefte,

Dank u wel voor uw e-mail.
Uit uw e-mail begrijp ik dat u wilt weten waar in Enschede u het Logitech G15 Keyboard kunt kopen.

Helaas is dit toetenbord nog niet te koop. Het Logitech G15 Keyboard zal over een tijdje gereleased worden. We hebben geen officiele release datum.

Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Cecilio de la Horra Calomarde
Logitech Europe SA

dat wordt dus nog ff geduldig zijn

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychops
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-06 12:49
Als ik mijn bron moet geloven zal het nog wel even duren voordat de G15 goed leverbaar is.

Zijn leverancier had er ~20 gekregen, met meer dan 1800 in backorder (voor heel NL)....

Kweet niet o f het helemaal waar is, maar logitech kennende zou het mij niet echt verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99760

ik zie op marktplaats 1xG15 te koop staan (volgens mij in drente?) Hoe zit dat als die nog nie eens is uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Anoniem: 99760 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 01:38:
ik zie op marktplaats 1xG15 te koop staan (volgens mij in drente?) Hoe zit dat als die nog nie eens is uitgebracht?
Waarschijnlijk gewoon een persoon die hem al te koop aan wil bieden, maar hem nog helemaal niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:52

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

leuk keyboard, op het design na :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
Outerspace schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 01:39:
[...]

Waarschijnlijk gewoon een persoon die hem al te koop aan wil bieden, maar hem nog helemaal niet heeft.
Of erger -> een oplichter (aangezien die meestal de nieuwste tech. artikelen gebruiken en claimen te hebben maar nooit leveren.. Kan geen kwaad om die naam ff door Google te halen en even op www.internetoplichting.nl geloof ik te kijken)

Maar kan ook een van de gelukkigen zijn die het ding al in bezit heb en het tegen vind vallen

tip: vraag om foto's

[ Voor 13% gewijzigd door mrFoce op 19-10-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-06 17:19

HeepH

Dope Rapper

http://www.nordichardware.com/image3.php?id=359&thumb=0

mooi high res foto'tje,ik kan niet wachten...

jammer dat de levertijd waarschijnlijk nogal kut word, want de hele wereld zit op dit mobo te wachten.

net mijn mijn hardwareboer gebeld, er zijn er 20 geleverd voor heel nederland enkele dagen terug, er staan er nog 2000 in de backorder, een beetje het verhaal wat je overal hoort dus.

Begin november zouden de toetsenborden leverbaar moeten zijn...

[ Voor 84% gewijzigd door HeepH op 19-10-2005 13:32 ]

http://specs.tweak.to/16495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Bij Quote hebben ze het inmiddels aangepast naar 26-10. Rest van distri waar ik wel eens kijk schatten het nog later in.....

Misschien toch leuk om van die man met die baard te krijgen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

HeefStan schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:12:
http://www.nordichardware.com/image3.php?id=359&thumb=0

mooi high res foto'tje,ik kan niet wachten...

jammer dat de levertijd waarschijnlijk nogal kut word, want de hele wereld zit op dit mobo te wachten.

net mijn mijn hardwareboer gebeld, er zijn er 20 geleverd voor heel nederland enkele dagen terug, er staan er nog 2000 in de backorder, een beetje het verhaal wat je overal hoort dus.

Begin november zouden de toetsenborden leverbaar moeten zijn...
Hamvraag is dus welke leverancier(s) die 20 gekregen hebben... ;)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:38
bartgrefte schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:19:
hmm, zijn al wat internetwinkels die dit tobo verkopen, krijg ik net van logitech te horen dat de releasedatum nog niet bekend is?!?!?! "k vroeg namelijk waar dat ding (bij de gewone pcboer) te krijgen was, krijg ik dit als antwoord:
Veelgebruikte truuk van webshops he.... dingen aanbieden op hun website die er helemaal nog niet zijn. Laatste berichten zijn inderdaad dat de toetsenborden begin november beschikbaar moeten komen.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-06 17:19

HeepH

Dope Rapper

nja die zijn al lang weer weg...;) maar dan zou dat aanbod op marktplaats dus kunnen ;)

http://specs.tweak.to/16495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Ik heb een bestelling geplaatst bij Salland in augustus en ze hadden me laatst dit te vertellen:
Hartelijk bedankt voor uw e-mail.

Het toetsenbord welke u heeft besteld is erg moeilijk te krijgen. Dit is een bekend Logitech-probleem, wat altijd rond deze tijd van het jaar gebeurd wanneer ze met nieuwe producten op de markt komen. Wij verwachten dit toetsenbord pas half november binnen te krijgen.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
De redenen waarom ik op deze keyboard wacht is de volledig programeerbare lcd scherm en de toetsen opname functie. De extra G-toetsen zij handig en de design vind ik heel stoer. Dus nog een maandje wachten....

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

CyberAmp schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:15:
Ik heb een bestelling geplaatst bij Salland in augustus en ze hadden me laatst dit te vertellen:

[...]

De redenen waarom ik op deze keyboard wacht is de volledig programeerbare lcd scherm en de toetsen opname functie. De extra G-toetsen zij handig en de design vind ik heel stoer. Dus nog een maandje wachten....
Wat mij ook erg prettig lijkt zijn de verlichte toetsen. Als ik in het donker speel tast ik nogal ns mis... :P

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Help!!!! schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:43:
[...]

Wat mij ook erg prettig lijkt zijn de verlichte toetsen. Als ik in het donker speel tast ik nogal ns mis... :P
Oh ja, inderdaad en in drie standen te verlichten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 21:47
Ik heb hem ook net bij Yorcom besteld, hoop dat hij snel binnen is :)

World of Warcraft wordt iig ondersteund door dit toetsenbord, lijkt me erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
we zijn nu al bijna 2 weken verder nog steeds niks....

Hopelijk begin november toch binnen te hebbe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-03 09:25
Vraagje is het al bekend of dit toetsenbord ook irc (mirc) chat highlight en quotes kan weer geven zodra je in 3d mode/ game bent? en ondersteunt dit toestenbor dook ut2k4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

angelus20 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 23:18:
Vraagje is het al bekend of dit toetsenbord ook irc (mirc) chat highlight en quotes kan weer geven zodra je in 3d mode/ game bent? en ondersteunt dit toestenbor dook ut2k4?
Het KAN, maar je moet het dan zelf kunnen programmeren middels SDK of wachten tot er zoiets te downloaden valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

tommy schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 21:50:
we zijn nu al bijna 2 weken verder nog steeds niks....

Hopelijk begin november toch binnen te hebbe
Ik wacht al sinds augustus ja... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
CyberAmp schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:17:
[...]

Ik wacht al sinds augustus ja... :/
ik ook, maar heb m van de week gecancelled.. Bestel m wel weer als die leverbaar is (kan me geld wel beter gebruiken ) :+

[ Voor 3% gewijzigd door mrFoce op 25-10-2005 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06 17:17

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik zie net dat ie ook bij de mycom leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Laatst online: 15:11
Erkandude schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:37:
Ik zie net dat ie ook bij de mycom leverbaar is.
Hoe zie je dat? En 79.95.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Net ff mailtje gestuurt of ze hem al op voorraad hadden :P denk ut toch niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Ik heb dit toetsenbord besteld bij mijn nieuwe pc, duurt waarschijnlijk nog wel een aantal weken voordat hij binnen is, maar maakt me niet zo heel veel uit, moet toch ook nog wachten op mijn Asus 7800GTX Top dat duurt waarschijnlijk nog wel langer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Net mail terug van Mycom:

Nee op dit moment nog niet . Wordt verwacht eind oktober.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

MyCom Eindhoven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 21:47
Bij Yorcom dachten ze dat het nog zo'n 2-3 weken ging duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Geachte heer / mevrouw,

Op 30 augustus jongsleden heeft u bij ons een order geplaatst. Helaas is de Logitech G15 nog steeds niet bij ons binnen. Wij hebben hierover contact gehad met onze leverancier. Deze wordt nu na verwachting rond 11 november aan ons uitgeleverd.

Wij zullen er alles aan doen om uw order zo snel mogelijk uit te leveren.
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Salland Automatisering
11 november...nou ja vooruit dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Bieden spellen zoals BF2 of UT hier al ondersteuning voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbe de n00b
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02-2024
Ik zie dat challengecomputers hem al heeft.

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Reken er maar niet op, er zijn meerdere webwinkels die aangeven dat ze hem op voorraad hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Falcon2107 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:00:
Bieden spellen zoals BF2 of UT hier al ondersteuning voor?
Kwestie van tijd.... Duurt vast niet lang meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Volgens m'n leverancier zoude ze hem gister binnen krijgen. Maja..

iComputers heeft hem ook al zie ik net.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post on-topic, relevant en met meer dan een enkele regel OF POST NIET!