Logitech G15-keyboard met ingebouwd lcd-scherm Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.950 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Hoe ik het heb begrepen, worden ze zo'n beetje vanaf eind volgende week geleverd :)
Modbreak:Geen slowchat aub :o

[ Voor 24% gewijzigd door dion_b op 05-11-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 19:29
We wachte (on) geduldig af ;) !
Mooie aanvulling op mijn Copperhead :9~

[ Voor 25% gewijzigd door dion_b op 05-11-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
tommy schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:23:
We wachte (on) geduldig af ;) !
Mooie aanvulling op mijn Copperhead :9~
Wheheheh :) Mijn Copperhead ligt al op me te wachten, nu alleen nog wachten tot mijn Asus Top en G15 binnenzijn, dan kan de pret beginnen :)

[ Voor 7% gewijzigd door dion_b op 05-11-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Ultimate gaming gear voor mij G15+Copperhead :9~

[ Voor 31% gewijzigd door dion_b op 05-11-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• declan001
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-01-2023
op me werk worden ze 7-11 verwacht.

[ Voor 39% gewijzigd door dion_b op 05-11-2005 18:11 ]

chance favors the prepared mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
tommy schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:30:
Ultimate gaming gear voor mij G15+Copperhead :9~
Voor mij ook :) Maar dit ook..... ;)

Afbeeldingslocatie: http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=315033&d=1127598951
Volgende week krijg ik hem ;)
Modbreak:Heeft dit met een keyboard te maken :?

Nee :?

Dan is het offtopic :o

[ Voor 14% gewijzigd door dion_b op 05-11-2005 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 06:01
Danielson schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:41:
[...]

[afbeelding]
Ik hoop het voor je, dat je hem krijgt.
maar die foto werkt niet hoor :(

[ Voor 6% gewijzigd door dion_b op 05-11-2005 18:12 ]

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
Arie26 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 13:51:
[...]

Ik hoop het voor je, dat je hem krijgt.
maar die foto werkt niet hoor :(
:? Hier wel... Klik Wel OffTopic
Modbreak:Nogal offtopic ja :o

[ Voor 12% gewijzigd door dion_b op 05-11-2005 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Danielson schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:41:
[...]

[afbeelding]
Lijkt me de ultieme gamer doodskist :+

[ Voor 7% gewijzigd door dion_b op 05-11-2005 18:13 ]

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
K*t logitech, levertijd weer een week langer....*zucht* :(

[ Voor 28% gewijzigd door dion_b op 05-11-2005 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
CyberAmp schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:46:
[...]

Lijkt me de ultieme gamer doodskist :+
Idee voor mijn begravenis :+

[ Voor 11% gewijzigd door dion_b op 05-11-2005 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Kreeg net een mail van Yorcom:
Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen. Helaas hebben wij uw product momenteel niet op voorraad.

Helaas verwachten wij deze pas aan het einde van deze maand binnen te krijgen.

Graag vernemen wij uw wensen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Wat een stelletje slome daar bij Logitech. En sommige winkels zijn ook achterlijk volgens mij, lekker adverteren met het toetsenbord terwijl ze maar goed weten dat het er nog lang niet is.
Ik heb het ding dus in pre-order staan bij 4Launch, die zeiden dat ze het toetsenbord deze week verwachten. Maar ja, alle winkels noemen andere data dus het is maar afwachten :X

[ Voor 3% gewijzigd door BioHazard op 01-11-2005 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:37
BioHazard schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:45:
En sommige winkels zijn ook achterlijk volgens mij, lekker adverteren met het toetsenbord terwijl ze maar goed weten dat het er nog lang niet is.
kuch....kuch.... mycom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Juist ja, een van de voorbeelden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Vanmiddag geannuleerd. Ik heb echt zo lang gewacht (sinds aug) , ik zie wel wanneer het uitkomt. :/

[ Voor 19% gewijzigd door dion_b op 05-11-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
CyberAmp schreef op woensdag 02 november 2005 @ 13:39:
Vanmiddag geannuleerd. Ik heb echt zo lang gewacht (sinds aug) , ik zie wel wanneer het uitkomt. :/
nu maar hopen voor je dat ze er overal voldoende krijgen ;)
ik hoorde van mijn leverancier dat er al meer "inschrijvingen" waren dan toetsenborden in het begin.
Dus mischien heb je nu wel overal pech

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Arie26 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 13:46:
[...]

nu maar hopen voor je dat ze er overal voldoende krijgen ;)
ik hoorde van mijn leverancier dat er al meer "inschrijvingen" waren dan toetsenborden in het begin.
Dus mischien heb je nu wel overal pech
Nou ja, begin 2006 mag ik hopen ;) In de tussentijd wacht ik jullie ervaringen af he! Misschien typt dat ding niet zo lekker, wie weet.

[ Voor 6% gewijzigd door dion_b op 05-11-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cimbom
  • Laatst online: 26-04-2024

cimbom

Just Kidding

Vandaag in Dynabyte zijn folder stond die G15. Als ze in folder hebben opgenomen neem ik aan dat ze op voorraad hebben. Voor 79,95 dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:14

Remi

Moo!

Ik heb hem sinds 3 weken in bestelling staat bij Informatique. Ze mailden vandaag dat ze in september al geleverd hadden moeten worden maar dat is nooit gebeurt. Naar het schijnt gaat het nog 2 tot 4 weken duren maar zelfs dat is nog niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
Net een mailtje gehad van Azerty, De levertijd van de G15 is nog minimaal 4 weken! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 14:13

HeepH

Dope Rapper

december dus pas :O?

[ Voor 53% gewijzigd door dion_b op 05-11-2005 18:15 ]

http://specs.tweak.to/16495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

precies!

Heb zo'n hekel aan die paperlaunches... :r

[ Voor 12% gewijzigd door dion_b op 05-11-2005 18:15 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah,

ik heb hem ook besteld bij 4launch en ook ik krijg het bericht dat hij deze week binnen moet zijn.
Ze gaan uitleveren op volgorde van bestelling..
het schijnt dat er naar schatting ruim 20.000 tobo´s besteld zijn in alleen nederland dus nu maar hopen dat logitech (logipech) er ruim genoeg naar nederland stuurt en ze dan ook goed verdeeld.

We gaan het hopen.

Ik hoop er toch wel op me verjaardag (15 november) mee te kunnen typen maar ik vrees het ergste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

LAATSTE WAARSCHUWING :o

Deze topic barst van de slowchat, zoveel dat er meer chatposts zijn dan zinnige bijdrages. Dat kan natuurlijk niet langer zo doorgaan. Post on-topic, relevant en met meer dan een enkele regel OF POST NIET!

Als je wilt chatten met anderen die in deze topic aanwezig zijn, gebruik IRC, daar is het voor...

Bij de volgende overtreding (geldt ook voor offtopic stoelen...) gaat de topic gewoon dicht :/

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Staan er ergens maten van dit ding? ik kan ze niet terug vinden op de Logitech site,
Ik heb mijn monitor op een monitorbak staan (waar de lade uit gesloopt gedemonteerd is), en de ruimte er onder is slechts 55cm breed en 6cm hoog, daar staat dus mijn toetsenbord half (de F-toetsen steken er net onder) onder.

Het LCD scherm boeit mij niet zo veel (makkelijk om temps op te bekijken), maar al die extra toetsen zijn makkelijk, ik heb een hekel aan die alternatieve functies van de F-toetsen, die heb ik gewoon weer de F[getal] toegewezen, maar die 18 extra toetsen zijn goed te gebruiken.

En de USB poorten zijn lekker (scheelt weer hubje, steekt nu enkel een pendrive en kaartlezer in), en verlichte toetsen zijn mooi, weer eens wat anders.

Dat de verlichting blauw is weet ik, maar hoe zit dat met dat 'grijze'? op de ene foto is het grijs, op de andere foto is het een beetje blauw-achtig. Wat is het nou?

offtopic:
Ik hoef geen draadloos toetsenbord, mijn toetsenbord ligt altijd op de zelfde plek, en onder de monitorbak vandaan halen is een ramp vanwege de zooi die er voor ligt.
Het gaat een vervanger worden voor mijn Internet Navigator SE, jammer dat die niet meer te koop zijn, dat is echt een heerlijk toetsenbord, maar ik ben er op uitgekeken (en hij begint al slijtage te vertonen)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

dion_b schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 18:19:
<font color=red><b>LAATSTE WAARSCHUWING :o</b>

Deze topic barst van de slowchat, zoveel dat er meer chatposts zijn dan zinnige bijdrages. Dat kan natuurlijk niet langer zo doorgaan. Post on-topic, relevant en met meer dan een enkele regel OF POST NIET!

Als je wilt chatten met anderen die in deze topic aanwezig zijn, gebruik IRC, daar is het voor...

Bij de volgende overtreding (geldt ook voor offtopic stoelen...) gaat de topic gewoon dicht :/ </font>
Beste Dion_b,

Het is zo dat het moderatorschap vereist is om kwaliteit te waarborgen van topic inhoud. Maar de betreffende keyboard is nog steeds niet beschikbaar en dus is het in den beginne niet echt mogelijk om ervaringen te delen. Echter het betreffende topic "De Logitech G15 Keyboard" is altijd het onderwerp geweest van deze "slow-chat" (ok behalve die gamer doodskist). Het is 'geadverteerd' dat deze keyboard rond deze tijd zou moeten komen, maar dat is niet geval geweest. Probeer begrip te hebben dat we daar onze 'ervaringen' over hebben geuit, op een nette manier, met een beetje irritatie if I might add. Als het hier niet geschikt is om dat te doen -wat dus blijkbaar het geval is-, dan snap ik het niet helemaal waarom we nu pas een mega waarschuwing krijgen. Dit topic is er al begin Oktober (!) al zo geweest en er komt nu namelijk pas voor het eerst een serie modbreaks van slowchat. Ga dus imo niet van een mug een olifant maken en bij de eerstvolgende het topic dichtgooien :/

Ok ontopic. ;) Ik heb op Gamespot een review gezien over deze keyboard. Het kreeg een 7.9 (good) niet hoger vanwege de 'nog weinig nuttige LCD'. Maar ze zeggen dat het ook komt omdat men niet gewend is om naar de keyboard te kijken wanneer men speelt, wat me logisch lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DualDevil
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 15:03

DualDevil

Venice 3000+ @ 9x324=2916Mhz

ik wil verwijderen...

[ Voor 152% gewijzigd door DualDevil op 05-11-2005 20:49 ]

| AMD S939 3000+ @9x324 Mhz=2916 Mhz| Asus A8N-E | PCI-E Sapphire X800 GTO2@X850(XT PE nog niet) | Twinmos 1024x2 CL 2.5 PC3200 | Antec TX 1050B (+500 watt modulaire PSU) | Thermaltake Big Typhoon | Logitech G-15 | Logitech MX-510 Gaming mouse|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jado
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Jado

Californication

hey,
iemand die ik ken (van een ander forum waar k vroeger veel op zat)
wou dit toetsenbord kopen maar hij dacht dat ie enkel in qwerty leverbaar was :?
Is dit bord nu ook in azerty verkrijgbaar ?
(had even geen zin om topic door te spitten omdat het maar een "kennis"-dienstje is ;) )
Verder mailde hij al naar Logitech, maar kreeg blijkbaar nog geen antwoord...
thx

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Jado schreef op zondag 06 november 2005 @ 00:32:
hey,
iemand die ik ken (van een ander forum waar k vroeger veel op zat)
wou dit toetsenbord kopen maar hij dacht dat ie enkel in qwerty leverbaar was :?
Is dit bord nu ook in azerty verkrijgbaar ?
(had even geen zin om topic door te spitten omdat het maar een "kennis"-dienstje is ;) )
Verder mailde hij al naar Logitech, maar kreeg blijkbaar nog geen antwoord...
thx
De technische specs zoals vermeld bij Gamespot:
Basic Specs for Logitech G15 Keyboard
Color: Silver
Connectivity Technology: Wired
Keys Qty: 132
Hot Keys Qty: 28
Keyboard Layout: QWERTY
OS Required: Microsoft Windows XP
Ik las ook niks over een andere layout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ch1co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
Het produkt begint nog steeds meer PR te krijgen in V.S. Een paar goede reviews (inc. die van Gamespot dat lijk meer op preview aangezien ze hebben geen fotos zelf genomen) en officiele forum waar het eerste user lcd apps kan gedownload worden,(RSS reader, nieuwe winanmp plugin, trillian, network usage). Toch een mooie begin.

IMO deze links moeten in de strartpost zijn plus specs (usb hub, qwerty kbd en zo).

[ Voor 8% gewijzigd door ch1co op 07-11-2005 09:28 ]

Lama Power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DualDevil

DualDevil

Is er al nieuws over de levering van het toetsenbord aangezien het samen met de speakers mijn hele systeem vertraagd... :X ;(

| AMD S939 3000+ @9x324 Mhz=2916 Mhz| Asus A8N-E | PCI-E Sapphire X800 GTO2@X850(XT PE nog niet) | Twinmos 1024x2 CL 2.5 PC3200 | Antec TX 1050B (+500 watt modulaire PSU) | Thermaltake Big Typhoon | Logitech G-15 | Logitech MX-510 Gaming mouse|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
DualDevil schreef op maandag 07 november 2005 @ 09:43:
Is er al nieuws over de levering van het toetsenbord aangezien het samen met de speakers mijn hele systeem vertraagd... :X ;(
Ik zou je systeem gewoon ophalen, en later het toetsenbord, en je speakers ophalen!

Reken er maar op dat het toetsenbord iig niet binnen een maand wordt geleverd! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Ik heb de topicstart geupdate. Alle specs zijn er in verwerkt en ook de linkjes die werden gegeven in het topic heb ik ook even toegevoegd :)

Over het abrupte ingrijpen van dion_b vind ik zelf geen probleem. Ik moet zeggen dat een topic een beetje ontopic moet zijn en niet telkens van "goh, hij heeft alweer vertraging" en "wanneer komt ie nou". We zien vanzelf wel wanneer hij komt :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

ch1co schreef op maandag 07 november 2005 @ 09:05:
Het produkt begint nog steeds meer PR te krijgen in V.S. Een paar goede reviews (inc. die van Gamespot dat lijk meer op preview aangezien ze hebben geen fotos zelf genomen) en officiele forum waar het eerste user lcd apps kan gedownload worden,(RSS reader, nieuwe winanmp plugin, trillian, network usage). Toch een mooie begin.

IMO deze links moeten in de strartpost zijn plus specs (usb hub, qwerty kbd en zo).
Deze link naar de downloads ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DualDevil

DualDevil

Danielson schreef op maandag 07 november 2005 @ 09:48:
[...]

Ik zou je systeem gewoon ophalen, en later het toetsenbord, en je speakers ophalen!

Reken er maar op dat het toetsenbord iig niet binnen een maand wordt geleverd! :(
Hoe gaat het trouwens met zendingen die vertraagd worden door een onderdeel, en deellevering is uitgeschakeld. Als nou in de tussentijd prijsdalingen plaatsvinden lijkt het mij dat ik recht heb op het verschil in bedrag?
En bovendien, hoe kan het zo slordig gaan qua levering van de G15? Ik had hem inmiddels toch wel in de schappen verwacht. De prijsdalingen van de rest van mijn systeem zijn tot daar aan toe, maar om nou te zeggen van ik wacht 2 maanden op mijn systeem. Ik kan helaas niet ophalen of deellevering activeren omdat ik niet vanaf hier bestel.

[ Voor 25% gewijzigd door DualDevil op 07-11-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Zou je ook meer gaan betalen als de prijzen in de tussentijd zouden stijgen?? ;)

De dístri's waar ik net nog even heb gecheckt geven nog steeds 8 tot 10-11 aan als leverdatum. I'm keeping my fingers crossed. :) Moet wel zeggen dat logitech weer een echte paper launch heeft met dit produkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
DualDevil schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:51:
[...]

Hoe gaat het trouwens met zendingen die vertraagd worden door een onderdeel, en deellevering is uitgeschakeld. Als nou in de tussentijd prijsdalingen plaatsvinden lijkt het mij dat ik recht heb op het verschil in bedrag?
En bovendien, hoe kan het zo slordig gaan qua levering van de G15? Ik had hem inmiddels toch wel in de schappen verwacht. De prijsdalingen van de rest van mijn systeem zijn tot daar aan toe, maar om nou te zeggen van ik wacht 2 maanden op mijn systeem. Ik kan helaas niet ophalen of deellevering activeren omdat ik niet vanaf hier bestel.
Ik zit in het zelfde schuitje als jou, mijn pc is volgende week zo'n beetje compleet geleverd, behalve de videokaart en het toetsenbord en die duren allebei ook nog minimaal een maand.

Voor mij is de vraag nu ook nog even... Wat is wijsheid (8>

Hoe dat zit met prijsdalingen enz durf ik je niet te zeggen! Maar ik ga er vanuit dat je de rest van je hardware gewoon op kunt halen en het toetsenbord later, maar welke prijs je dan voor je toetsenbord moet betalen durf ik niet te zeggen! Maar dat zou per winkel ook wel weer verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DualDevil

DualDevil

Het word verzonden, ik haal niets op. Anders had ik gewoon de rest later gaan halen.
dominator schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:43:
Zou je ook meer gaan betalen als de prijzen in de tussentijd zouden stijgen?? ;)

De dístri's waar ik net nog even heb gecheckt geven nog steeds 8 tot 10-11 aan als leverdatum. I'm keeping my fingers crossed. :) Moet wel zeggen dat logitech weer een echte paper launch heeft met dit produkt!
Mag ik je vragen hoe je dit checkt en mag ik bronnen hebben? Ik kan er namelijk helemaal niets over vinden behalve een simpele, niet leverbaar!

[ Voor 77% gewijzigd door DualDevil op 07-11-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
Vandaag bij mycom geweest. Ik dacht daar kost ie bijna 80 euro en stond ie 1.5 week geleden in een folder dus die zullen hem al hebben. Mooi niet dus. De verkoper zei dat oorspronkelijk de toetsenborden door logitech op 14 november geleverd zouden worden maar dat is nu verzet naar 7 december!!
Dus haal 'm maar van je sinterklaaslijstje af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:51

Hu9o

Schokkend

Is er nog geen vergelijkbaar toetsenbord van een andere fabrikant aangekondigd?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DualDevil

DualDevil

ohw my god..mijn hele systeem gaat niet wachten tot die datum hoor. Ik ga wel toetsenbord vissen voor die maand en gebruik zolang een goedkoop pruldingetje denk ik. Zit niets anders op.
Ik vind dit wel heel, heel slecht van logitech hoor. Als ze zo gaan beginnen wacht ik keihard op vervangende game keyboards. :'(

[ Voor 27% gewijzigd door DualDevil op 08-11-2005 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Hu9o schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 18:25:
Is er nog geen vergelijkbaar toetsenbord van een andere fabrikant aangekondigd?
jawel :)
Zie de topicstart ;) Er zijn er al meerdere.

[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 08-11-2005 22:30 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willson
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-09 11:50
Help!!!! schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 09:44:
Gaaf ding.
Maar waar ik van baal is dat ie MET draad is. Waarom maken ze dat ding nou niet cordless Ok een muis non-cordless kan ik me voorstellen voor de heel kritische gamer maar een toetesenbord met draad......
Dat is toch niet meer van deze tijd???

Ik koop m pas als de cordless variant op de markt is !
Beetje stroom consumerent denk je niet ? al dat licht op 4 AA batts ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Willson schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:28:
[...]

Beetje stroom consumerent denk je niet ? al dat licht op 4 AA batts ?
Goed argument. Dat had ik idd beetje over het hoofd gezien.... :o

Als ie leverbaar wordt ga ik hem desondanks halen. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plus dat draadloos altijd een vertraging heeft...lijkt me dezelfde reden om een tb mét draadje te hebben als een muis met een draadje...

• DualDevil

DualDevil

muisdraden zijn immers nogaleens te kort, hier zal je met toetsenborden geen last van hebben en als je al je draden netjes wegwerkt zal je van die ene draad ook echt geen last hebben.

[ Voor 97% gewijzigd door DualDevil op 10-11-2005 10:29 ]

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Boys goed nieuws

Mijn G15 is net via de leverancier uitgeleverd :)

Turn it off and on again.

• Danielson
  • Nu online
SmokeyTheBandit schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:47:
Boys goed nieuws

Welke leverancier als ik vragen mag ;)

• joon
  • Laatst online: 12-09 15:57
SmokeyTheBandit schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:47:
Boys goed nieuws

ik heb er zojuist ook een paar ontvangen van mn leverancier :D toffe dingetjes!

btw van techdata in dit geval

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

joon schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:20:
[...]

ik heb er zojuist ook een paar ontvangen van mn leverancier :D toffe dingetjes!

btw van techdata in dit geval
Juistem die van mij kwam ook via Techdata ;) >:)

• Danielson
  • Nu online
SmokeyTheBandit schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:21:
[...]

Juistem die van mij kwam ook via Techdata ;) >:)
TUIG :D

De eerste zijn geleverd dus! Dat is goed nieuws, volgens Azerty moest ik nog vier weken wachten, maar ik zie het wel! :)

• joon
Zeer tof dingetje,

kheb em net geinstalleerd dr zitten iig songtickers op via de sofware van logitech voor het lcd scherm.. (zelfs winamp support WIEJ) het programma zoekt ook zelf naar games.. dat heb ik nog niet uitgeprobeerd aangezien op dit systeem geen games staan. cpu en ram worden weergeven.
en nog wat meer dingetjes maar dat ben ik aan het uitvogelen op het moment ^_^

probeer wel wat screenies online te zetten van de software als ik tijd heb :)

• Danielson
  • Nu online
joon schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:40:
Zeer tof dingetje,

kheb em net geinstalleerd dr zitten iig songtickers op via de sofware van logitech voor het lcd scherm.. (zelfs winamp support WIEJ) het programma zoekt ook zelf naar games.. dat heb ik nog niet uitgeprobeerd aangezien op dit systeem geen games staan. cpu en ram worden weergeven.
en nog wat meer dingetjes maar dat ben ik aan het uitvogelen op het moment ^_^

probeer wel wat screenies online te zetten van de software als ik tijd heb :)
Hoe voelt hij aan kwa gewicht? Is hij nog een beetje zwaar of voelt hij plastic fantastic aan?

• joon
Danielson schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:43:
[...]

Hoe voelt hij aan kwa gewicht? Is hij nog een beetje zwaar of voelt hij plastic fantastic aan?
Hij is iig een stuk zwaarder dan een gemiddeld toetsenbord, en vrij fors kwa formaat.
hij is wel van plastic (duh) maar de afwerking ziet er wel strak uit. het zwarte gedeelte van het toetsenbord is van dat grip achtig plastic niet glimmend spul in ieder geval :)

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

joon schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:47:
[...]

Hij is iig een stuk zwaarder dan een gemiddeld toetsenbord, en vrij fors kwa formaat.
hij is wel van plastic (duh) maar de afwerking ziet er wel strak uit. het zwarte gedeelte van het toetsenbord is van dat grip achtig plastic niet glimmend spul in ieder geval :)
You lucky .... je hebt m al >:) En hoe typt het. Maakt het van die harde clicks? Moet je (relatief) hard drukken? Of simpel gevraagd: typt het lekker? :P

• Danielson
  • Nu online
Kreeg net weer een mailtje van Azerty, begin volgende week wordt hij verwacht!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Hopen dat 4Launch ze ook snel genoeg krijgt nu dan :> :P _/-\o_

• joon
CyberAmp schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:22:
[...]

You lucky .... je hebt m al >:) En hoe typt het. Maakt het van die harde clicks? Moet je (relatief) hard drukken? Of simpel gevraagd: typt het lekker? :P
nouja daar ben ik dus niet echt over te spreken. het voelt wel wat beter aan als een sweex 5€ bord .. ik had liever die ultra-x toetsen hier op gezien.

na een dag erop gewerkt te hebben.. tsjah, de toetsen rammelen niet echt maar het is anders.. :X

Voor een bord van zown 80 euro had ik er meer van verwacht eigenlijk.. iig van het typcomfort :)

[ Voor 10% gewijzigd door joon op 10-11-2005 18:59 ]

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Nou hijs aangesloten, tikt ..... tja anders :P

Een van de andere eigenaren een tip hoe ik die play/pause/stop knopjes aan de gang krijg met winamp ?

• stylezzz
Mcdorst heeft er ook een aantal verstuurd naar klanten.... :)

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

joon schreef op donderdag 10 november 2005 @ 18:54:
[...]

nouja daar ben ik dus niet echt over te spreken. het voelt wel wat beter aan als een sweex 5€ bord .. ik had liever die ultra-x toetsen hier op gezien.

na een dag erop gewerkt te hebben.. tsjah, de toetsen rammelen niet echt maar het is anders.. :X

Voor een bord van zown 80 euro had ik er meer van verwacht eigenlijk.. iig van het typcomfort :)
Dus als ik het goed begrijp is het niet zo fijn eigenlijk :/

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 19:47
Ik heb hem ook!!!
Via De wit Computers in IJsselstein
levering ook via TechData idd..
Maar heerlijk dingetje zeg... krijg alleen het niet voor elkaar om MSN berichten op het schermpje te krijgen.. ik dacht dat dat ook kon.. verder hebbik blijkbaar geen games die dat ding ondersteunen... ik heb er tog wel een aantal hoor maargoed.. verder erg leuk ding...

• vanderwal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-04 01:29

vanderwal

mathafackuh!!!

Die van mij komt morgen eindelijk ook! Eerst kreeg ik mailtje dat die pas 9 December zou binnen komen, dus werd wel even verast 8)7

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

• Cristan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-07 10:38
SmokeyTheBandit schreef op donderdag 10 november 2005 @ 19:17:
Nou hijs aangesloten, tikt ..... tja anders :P

Een van de andere eigenaren een tip hoe ik die play/pause/stop knopjes aan de gang krijg met winamp ?
Bij alle toetsenborden die ik zelf ben tegengekomen werken deze knoppen op het moment dat je global hotkeys aanzet in winamp. Ik neem aan dat dit met dit toetsenbord ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cristan schreef op donderdag 10 november 2005 @ 23:37:
[...]

Bij alle toetsenborden die ik zelf ben tegengekomen werken deze knoppen op het moment dat je global hotkeys aanzet in winamp. Ik neem aan dat dit met dit toetsenbord ook zo is.
K ga m morgen ff halen bij Informatique...hoe werkt dat met die global hotkeys in winamp??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Mss gekke vraag maar wil iemand ff opmeten hoe lang het snoer is?

Ga morgen eerst ff in de stad kijken maar anders ook maar ff naar informatique mss.... :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartaa
  • Laatst online: 07-08 07:25

bartaa

Battlefield

weet iemand al een winkel in de stad Groningen waar ze te verkrijgen zijn ?

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

cristan schreef op donderdag 10 november 2005 @ 23:37:
[...]

Bedankt dat was het inderdaad nu werkt hij perfect.
Nu nog even die G knoppen uitvogelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DualDevil

DualDevil

Dan zal de mijne hopelijk ook deze of begin volgende week geleverd worden icm de rest van mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

same here ik kan niet wachten!!:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Is het alleen die ene leverancier die het toetsenbord gekregen heeft? Want ik heb nog niks van de winkel gehoord waar ik het besteld heb :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 02:54
Ik heb net Yorcom gebeld, en die hadden nog een idee wanneer ze hem binnen zouden krijgen.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Ok dan hoef ik ze niet meer te bellen :P
Ik hoor het wel.. hoe eerder hoe liever natuurlijk dat wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Eindelijk is mijn toetsenbordje binnen hoor, het lange wachten is beloond.

Is even wennen met type om dat er wat extra toetsen op zitten en dergelijke, maar het is een genot hoor.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ar.engelen/IMG_5466.JPG
en hij ziet er ook goed uit he.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ar.engelen/IMG_5467.JPG
en vooral het scherm op het toetsenbord is erg apart en laat verschillende dingen zien, net effe snel getest met winamp en laat ook je verbruik zien van je cpu en ram.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ar.engelen/IMG_5468.JPG

Als jullie vragen hebben of andere foto's willen hoor ik het wel ga nu weer verder met m'n werk en ik kom er vanavond weer op terug

PS: cd-romland in Breda heeft er nog liggen hoor voor de liefhebber, doe wel even de groeten aan Tim van Arjan
komt het allemaal goed >:)

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah hoor ook ik heb bericht dat ik hem kan op komen halen.
4launch levert ze dus ook uit.
Ik wacht nog een dagje met ophalen want heb vandaag weinig tijd maar morgen gaan we genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Om 4 uur bij 4Launch halen die hap })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

JAAAAAAAAAAAAAAA ik heb m ook!! :)

Sommige dingen zijn even wennen:
- hij is niet zero tilt zoals de andere moderne logitechs dus mss wat minder ergonomisch/prettig voor het intensieve typewerk.
- De G knoppen zitten redelijk dicht naast de reguliere dus ik tast nog wel ns mis.
- snoer kan wat kort zijn afhankelijk van hoe je je pc geplaatst hebt
- als je de LCD knoppen enigzins krachtig indrukt buigt ie in het midden iets door.
- De blue blacklite heeft 3 settings: uit, aan, aan feller. Het verschil tussen aan en aan feller is bijna nihil.

Verder lekker boardje hoor!!
- Heel relaxed dat je naam en title van bijv winamp mp3's ziet
- Ook is het blauwe gloed perfect in het donker. Je ziet sneller welke key je moet hebben
- "Normale" opzet van het INS-PGdown blok
- Handige USB poorten
- Lekker basic van opzet.

Grootste nadeel vind ik dat ie wat minder lekker typt. Niet qua aanslag want die vind ik lekkerder dan die van mijn oude MX3000 maar meer door het gebrek aan zero tilt maar het kan ook wennen zijn. :P

Ach typen doe ik toch meer op kantoor..... ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Help!!!! op 11-11-2005 16:28 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 14:13

HeepH

Dope Rapper

die gloed, word die nou niet vervelend in je ogen snachts?

http://specs.tweak.to/16495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Help!!!! schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:12:

Grootste nadeel vind ik dat ie wat minder lekker typt. Niet qua aanslag want die vind ik lekkerder dan die van mijn oude MX3000 maar meer door het gebrek aan zero tilt maar het kan ook wennen zijn. :P

Ach typen doe ik toch meer op kantoor..... ;)
Je bent helaas niet de enige die zegt dat het niet zo lekker typt. Behalve het schermpje moet de rest toch ook wel goed zijn... De plaatjes die zag doen een beetje TE plastic aan. En ook dat het bij de lcd-knoppen naar binnen buigt is niet fijn om te horen.... Rechtvaardigd het lcd schermpje de aanschaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:01

njh

@Help!!!

kan je misschien een paar foto's maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

HeefStan schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 17:14:
die gloed, word die nou niet vervelend in je ogen snachts?
ik heb hem natuurlijk net dus ik kan het nog niet uit ervaring zeggen, maar ik denk van niet want zo sterk is het nou ook weer niet. T is meer dat je, als je in het donker op je mobo kijkt, je sneller de juiste toets ziet.
Bovendien kun je het ook gewoon uit zetten.
CyberAmp schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 17:24:
[...]
Je bent helaas niet de enige die zegt dat het niet zo lekker typt.
Het belangrijkste nadeel vind ik idd dat ie iets te hoog en te horizontaal is waardoor het typen wat minder is maar dit kan zoals ik al zei ook gewoon gewenning zijn.
De toetsaanslag vind ik wel erg lekker
Behalve het schermpje moet de rest toch ook wel goed zijn... De plaatjes die zag doen een beetje TE plastic aan.
Ik vind hem niet te plastic hoor, hij ziet er gewoon mooi uit.
En ook dat het bij de lcd-knoppen naar binnen buigt is niet fijn om te horen.... Rechtvaardigd het lcd schermpje de aanschaf?
Hij buigt alleen iets naar binnen als je hard drukt. Niet heel erg ofzo. T is meer dat je t merkt en denkt dat het stijver zou moeten zijn maar imo geen reden om het board niet aan t schaffen. ;)
Ik zou hem niet alleen voor het LCD schermpje kopen. Dat is t imo niet waard.

Het is een interessant tobo als je de combinatie van Backlight & LCD schermp & Gkeys & evt 2 USB ports interessant vindt.

At the end of the daty is dit een gamersboard en geen typeboard.... ;)
jan401 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 17:44:
@Help!!!

kan je misschien een paar foto's maken?
Ik ben niet zo'n fotograaf en het is lastig om het natuurgetrouw te cappen maar dit komt aardig in de richting. De foto's zijn 's avonds genomen met alle kamerlichten uit.
In werkelijkheid is het blauw van de toetsen scherper en het LCD minder overheersend wit.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/792c3d18348d21530ae197b65e6ceff5/full.jpg

EDIT: Deze komt meer in de buurt :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/99a6bc248cdd49470c6c81830b929f0a/full.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Help!!!! op 12-11-2005 15:02 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Informatique leverd m'n bestelling van een maand oud volgende week uit ivm het weekend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m vanmiddag ff gehaald...en ik vind m wel lekker typen hoor...tis ff wennen als je van een Natural Pro af komt...toetsen lijken voor mn gevoel dicht bij elkaar te zitten maar misschien is dat heel normaal. Het snoer is niet al te lang...mn natural was langer volgens mij...geen zin meer om het op te meten want alles is al weggewerkt.

Vraagje...wat zijn die 4 knoppen die meteen onder je LCD zitten. Met de ronde kan je van scherm wisselen maar die andere 4 schijnen niets te doen en ik kan ook niet vinden hoe ik er iets aan kan toewijzen.

Ik hoop iig dat er snel mensen komen die gave toepassingen voor het LCD maken.

Ow en hij geeft bij mij wel Mem use aan maar niet CPU usage...weird. Hij ligt er net en ik heb me nog niet onwijs verdiept en hoe alles werkt maar tot nu toe bevalt hij me prima. Samen met mn Razor Copperhead staat het heel vet!!

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/pdkruyff/Diversen%20Plaatjes/G15_with_Razor.JPG

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damnn ik had hem gewoon vandaag moeten gaan halen.
nu al spijt van als ik die pics allemaal zie.

maarjah morgen dan maar.
Als ik nu maar kan slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Best jammer voor mensen die bij Yorcom hebben besteld dat hij dus al uitgeleverd wordt, maar Yorcom hem nog steeds eind van de maand verwacht pas :(

[ Voor 21% gewijzigd door Blamm op 11-11-2005 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Jammer? Ben blij? :o
Ik hoop dat er soon een LCD plugin komt zodat je custom text op de LCD kan zetten! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knal er nog maar ff een paar plaatjes tegenaan :)

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/pdkruyff/Diversen%20Plaatjes/G15%20(1).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/pdkruyff/Diversen%20Plaatjes/G15%20(2).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/pdkruyff/Diversen%20Plaatjes/G15%20(3).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/pdkruyff/Diversen%20Plaatjes/G15%20(4).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/pdkruyff/Diversen%20Plaatjes/G15%20(5).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/pdkruyff/Diversen%20Plaatjes/G15%20(6).JPG

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heheh, prutsertjes. Ik heb er zelfs 2. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 21:22:
Heheh, prutsertjes. Ik heb er zelfs 2. :P
:o

heb jij vier armen ofzo B)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Help!!!! schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 17:48:

Het belangrijkste nadeel vind ik idd dat ie iets te hoog en te horizontaal is waardoor het typen wat minder is maar dit kan zoals ik al zei ook gewoon gewenning zijn.
De toetsaanslag vind ik wel erg lekker

Ik vind hem niet te plastic hoor, hij ziet er gewoon mooi uit.

Hij buigt alleen iets naar binnen als je hard drukt. Niet heel erg ofzo. T is meer dat je t merkt en denkt dat het stijver zou moeten zijn maar imo geen reden om het board niet aan t schaffen. ;)
Ik zou hem niet alleen voor het LCD schermpje kopen. Dat is t imo niet waard.

Het is een interessant tobo als je de combinatie van Backlight & LCD schermp & Gkeys & evt 2 USB ports interessant vindt.

At the end of the daty is dit een gamersboard en geen typeboard.... ;)
Dank je wel voor de uitleg. ;) Ik vind de 2 USB die erbij zitten ook wel handig eigenlijk. Het schermpje ook (en wanneer de proggies komen nog meer). Maar die Gkeys.. zitten die niet eerder in de weg als je typt? Zeker als je linker hand even gezakt houd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 20:39:
Knal er nog maar ff een paar plaatjes tegenaan :)
Mooie foto's. Kun je ook foto's maken van de achterkant (waar de USB's in zitten) en foto als die scherm dichtgeklapt is? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dicht bij het vuur werkend, en een broertje.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/s.veldhuizen/Logitech_pats0r/DSC00309.JPG

En een nieuwe (G5) muis. Heheh, hoezo nice. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DualDevil

DualDevil

dus nu zou hij deze week nog bij alle andere shops ongeveer moeten komen lijkt me. Of is dat afhankelijk van de leverancier van DIE winkel?
Als het verschilt per leverancier heb ik het nu over cool-prices.nl weet iemand daar toevallig meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DualDevil schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 12:06:
dus nu zou hij deze week nog bij alle andere shops ongeveer moeten komen lijkt me. Of is dat afhankelijk van de leverancier van DIE winkel?
Als het verschilt per leverancier heb ik het nu over cool-prices.nl weet iemand daar toevallig meer over?
Blijkbaar verschilt het, de ene winkel krijgt ze eerder (en meer) dan de ander. Ik weet iig dat Perfect Systems ze volgende week (als het goed is, pin me er niet op vast) weer binnen krijgt. En dan een stuk of 10. Van wat ik hoorde waren er maar 100 in heel NL uitgegeven (gisteren), terwijl er bijna 2500 backorder staan.

Het is in ieder geval een dikke aanrader, helemaal gezien er al een G15 SDK community is opgestart. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
DualDevil schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 12:06:
Persoonlijk verwacht ik dikke schaarste met dit keyboard. En ja, het is maar net de vraag waar de winkel ze in backorder heeft staan of dat ze ze ook krijgen. Zoals mijn bovenbuurman hier al postte zijn er nu een paar honderd keyboards losgekomen, en dat via 2 distri's. Mocht je ze dus ergens zien, gewoon kopen.... anders kan je dadelijk misschien nog langer wachten.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand even een foto kunnen plaatsen van dit keyboard naast een "normaal" keyboard?
Ik ben beniewd hoeveel groter deze nu is/lijkt.

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damnn wat zou ik graag willen dat het vanavond was en dat ik ook kon genieten van dit oogappeltje.
maat van me heeft me net wat dingen laten zien over webcam (jah hij heeft hem dus gister al gehaald) en ik werdt er gewoon helemaal gek van.
Als ik dan hier die mooie foto's nog zie dan MOET ik hem gewoon hebben.

Nice pics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Pfew ik had het niet verwacht maar hij is vandaag nog binnen gekomen samen met m'n G5. :)

De eerste indrukken zijn zeer positief. Hij typt heerlijk weg en het lcd scherm is ready to go. Het programmeren van de G keys is supersimpel en kan gewoon in-game.

Ik moet alleen nog even uitvinden hoe ik extra plugins nu eigenlijk kan installeren voor het lcd scherm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

CyberAmp schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 22:06:
[...]

Dank je wel voor de uitleg. ;) Ik vind de 2 USB die erbij zitten ook wel handig eigenlijk. Het schermpje ook (en wanneer de proggies komen nog meer). Maar die Gkeys.. zitten die niet eerder in de weg als je typt? Zeker als je linker hand even gezakt houd...
nee zitten niet in de weg bij mij. Ik tik tien vinger blind. Echter soms wil je ctrl-a doen bijv en omdat je gewend bent de meest linkse toetsen te moeten aanslaan zit ik nog wel ns per ongeluk bij de g keys. Maar dat is gewoon wennen. Ik hebt het board ook pas een uurtje of twee gebruikt.

Verder, als je twijfelt, is de mediamarkt een hele handige winkel. Alle toetsenboarden en muizen staan uitgestald en je kunt ze gewoon proberen.
Alleen moet ie natuurlijk wel in de buurt zijn en ik weet evenmin of ze deze al op voorraad hebben.

PC Specs

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post on-topic, relevant en met meer dan een enkele regel OF POST NIET!