Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 19:03 ]
Dat is echt waar ik op zat te hopen, aangezien je met 40 man in warcraft soms geen idee hebt wie er praat.
Link?Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 13:16:
[...]
Het is in ieder geval een dikke aanrader, helemaal gezien er al een G15 SDK community is opgestart.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Hier ff wa pictures.
De verpakking
LCD met Logitech logo. Nu wachten op een plugin die het mogelijkmaakt om je eigen logo te laten zien
Sfeershotje
De standaard tijd en datum shit die erbij zit
Standaard Winamp plugin
Standaard System info
De G15 in vergeleiking met een elite
Damn wat is dit een fijn tobootje zeg.
Toetsen zijn van een soort anti sliplaagje voorzien.
ook de polssteun is voorzien van antisliplaagje..
voelt lekker aan en typt fijn.
Nu maar wachten op Plugins
Verwijderd
Verwijderd
Als je een beetje C++ kan programeren moet het niet zo moeilijk zijn neem ik aan.
En de games die op dit moment ondersteund worden zijn ook niet echt beister veel
van logitech site
Currently, only the following games will display game information on the G15 LCD Display:
Brothers In Arms: Earned in Blood by UBISOFT
SiN Episodes by Ritual Entertainment
Please note that the G-Series Gaming Profiler cannot add LCD support to a game. LCD support must be written into the game by the game developer. Additionally, the type of information displayed (ie. health level, ammo level, inventory, etc.) is determined by the game developer, not the G-Series Gaming Software. As new games are released which support the G15 LCD display, they will be added to this list
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 21:11 ]
Ik vind 'm met ingeklapte scherm ook zeer strak uitzienVerwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 18:53:
Ok...plaatjes van de achterkant, 2x USB poort, LCD dicht/open en een Teamspeak plugin...je ziet in welk channel je zit en wie er aan het praten is. Die laatste naam die vaag is komt omdat ik te laat was met de foto nemen.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Maar is het niet eigenlijk gadget, terwijl het onopvallend in Overig Hardware forum staat?
Maar let wel: in donker typen mag stoer zijn, maar het is gewoon niet goed voor je ogen; je wordt juist sneller moe van. Lichtbron zoals bureaulamp bij je scherm is altijd beter.
Tuurlijk maar als je zit te gamen dan heb ik het omgevingslicht/lampen uit of zacht staan. Dan is de blauwe backlight wel echt uber hoor. Je ziet dan gewoon veel sneller welke knop je moet hebben....MrDummy schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 22:23:
De keybord ziet er idd mooi uit, nu ik het voor het eerst ziet.
Maar is het niet eigenlijk gadget, terwijl het onopvallend in Overig Hardware forum staat?![]()
Maar let wel: in donker typen mag stoer zijn, maar het is gewoon niet goed voor je ogen; je wordt juist sneller moe van. Lichtbron zoals bureaulamp bij je scherm is altijd beter.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
En wat als jij op een Lan-party zit? Dan blijft de zaalverlichting echt niet aan, en een bureaulamp wordt ook niet echt gewaardeerd. Het tobo is juist ontworpen voor dingen zoals lan-party's. Dan is het echt geen overbodige luxe om verlichte toetsen te hebben.MrDummy schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 22:23:
De keybord ziet er idd mooi uit, nu ik het voor het eerst ziet.
Maar is het niet eigenlijk gadget, terwijl het onopvallend in Overig Hardware forum staat?![]()
[ Voor 6% gewijzigd door Bleet op 13-11-2005 01:03 ]
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Rev 25 met holografisch "lcd" scherm die wordt pas vetAnotherFruitcake schreef op zondag 13 november 2005 @ 06:24:
Ik vind het wel een lekker tobo en zal hem ondanks wat ik hierna schrijf toch wel kopen (omdat ik een koopstoornis heb en het niet laten kan), maar het liefst wacht ik op rev 2, met een kleurenscherm, dat zou pas vet zijn.
Maar het LCD scherm is qua resolutie enzo idd wel erg basic. Dat had wel wat spannender gekund.
Aan de andere kant is het wel lekker overzichtelijk .
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
* DinX vindt dat vrij belangrijk bij een tobo.
[ Voor 9% gewijzigd door DinX op 13-11-2005 12:38 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
Trouwens iemand een idee of de toetsen hier dichter bij elkaar zitten / kleiner zijn als op een standaard tobo? K zit er zo snel naast nu

de rode lijnen staan links van de "q" en rechts van de "]"
Ik en zo vrij geweest de foto van bufalo te editen. Zoals je ziet is op de foto het tobo idd iets smaller, maar persoonlijk denk ik dat het komt door het perspectief in de foto.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Tobo is naar mijn gevoel niet echt smaller als me oude.
Wel merk ik dat ik bij me nieuwe als ik enter wil doen dat ik de \ druk want da zat bij me oude net iets anders.
Tis gewoon ff wennen.
Heb vandaag trouwens het LCD gebruikt in combinatie met een game(Brothers In Arms Earnd In Blood). Opzig wel leuk maar niet echt spectaculair.
Je kreeg het aantal clips te zien en het aantal kogels er nog in de clip zitten die je gebruikt.
Maarjah dit staat allemaal nog in de kinderschoenen natuurlijk.
Zal vast wel meer uitgebreid worden naar soort van hudscreen.
Maar das van de patches van de games afhankelijk.
Ja dat zijn de Qwerty versies, ik neem aan dat je in België wel de Azerty versie kunt krijgen?Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 22:51:
huh zijn dit qwerty versies ?
of heb ik het mis ?
ik wil de azerty (belgische)
Dit is inderdaad ook voor mij bijna een reden om dit te kopen. Weet je hoe strak dat is dat je kunt zien wie praat. Niet alleen omdat je niet weet wie praat, maar het is gewoon een hele "coole" optie.Razorfist schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 19:34:
Teamspeak plugin!! nu baal ik er helemaal van dat ik hem nog niet heb
Dat is echt waar ik op zat te hopen, aangezien je met 40 man in warcraft soms geen idee hebt wie er praat.
http://www.boekensoft.com...n&action=detail&id=126226Hu9o schreef op zondag 13 november 2005 @ 23:05:
Bij de specs staat dat het QWERTY is, geloof niet dat er uberhaupt wel een andere layout gemaakt is voor dit tobo.
azerty ook te krijgen
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
hopelijk, nog NERGENS leverbaar, wss eind novRoD schreef op zondag 13 november 2005 @ 22:57:
[...]
Ja dat zijn de Qwerty versies, ik neem aan dat je in België wel de Azerty versie kunt krijgen?
Dat kan nu ook al hoor:krouwen schreef op zondag 13 november 2005 @ 23:49:
[...]
Dit is inderdaad ook voor mij bijna een reden om dit te kopen. Weet je hoe strak dat is dat je kunt zien wie praat. Niet alleen omdat je niet weet wie praat, maar het is gewoon een hele "coole" optie.
http://www.lansley.co.uk/forum/phpBB2/viewtopic.php?t=111It shows who is on line and who is talking at the time in Teamspeak communication system.
En er zijn nog veel meer plugins te vinden voor TS
Start Winamp (zorg dat je global hotkeys hebt geinstalleerd)
CTRL+P
Ga naar Global Hotkeys en configureer de media toetsen aan de opdrachten die je Winamp kan geven.
Uiteindelijk zal je scherm er zo uitzien (ik heb alle overige keys verwijderd dus standaard heb je meer)
Ik ben echt benieuwd naar het schermpje.
De verlichte knoppen is mij zeer makkelijk, zeker omdat ik vaak in een wat donkerdere hoek zit te computeren.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde

Kheb nu ook een plaatje ingeladen dat negatief is zeg maar, dus je krijgt een zwarte achtergrond met witte letters
Ziet er moooi uit
[ Voor 66% gewijzigd door BioHazard op 15-11-2005 14:19 ]
Have fun
[ Voor 47% gewijzigd door BioHazard op 15-11-2005 13:06 ]
| AMD S939 3000+ @9x324 Mhz=2916 Mhz| Asus A8N-E | PCI-E Sapphire X800 GTO2@X850(XT PE nog niet) | Twinmos 1024x2 CL 2.5 PC3200 | Antec TX 1050B (+500 watt modulaire PSU) | Thermaltake Big Typhoon | Logitech G-15 | Logitech MX-510 Gaming mouse|
Verwijderd
Serieus, net 2 minuten geleden weer een lading van 10-15 G15's binnen.DualDevil schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:16:
wanneer komt de volgende golf van toetsenborden hierheen oo personen die werken in zo'n winkel? er moet iemand zijn die meer van levertijd en hoeveel heid weet lijkt me zo.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Verwijderd
Dat blijft toch persoonlijk, het is imo een erg fijn tobo, niet enkel om te gamen, de aanslag is gewoon goed.Outerspace schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:33:
* Outerspace zit de reacties een beetje te vergelijken en eigenlijk kom ik er op uit dat dit toetenbord niet zo geheel lekker tikt. Op zich wel jammer, nu wordt het nog lastiger om te beslissen als ik hem haal.
Gimme, Gimme, GimmeVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:29:
[...]
Serieus, net 2 minuten geleden weer een lading van 10-15 G15's binnen.
Waar kan ik er 2 komen ophalen?
Of kan je ze versturen?
Verwijderd
Ga maar even naar Perfect Systems en bestel er maar 2.mirelia schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:20:
[...]
Gimme, Gimme, Gimme
Waar kan ik er 2 komen ophalen?![]()
Of kan je ze versturen?
Jullie zijn klant van het bedrijf waar ik werk.
Maar Oldenzaal is jammer genoeg te ver weg voor me
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Nu is er nog maar 1 op voorraad
Ik had ze vanmiddag gebeld, want ik had er een in pre-order staan. En die zouden ze deze week verzenden. Een maat van me wilde er ook eentje hebben, dus ik bellen of ze van die bestelling er 2 konden maken. Maar dat kon niet. De pre-order van mij hadden ze wel klaar liggen maar voor de rest was er geen voorraad. Ze krijgen ze pas weer begin december zeiden ze tegen mij.bartgrefte schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:29:
heeft iemand enig idee wanneer sallandautomatisering dit toetsenbordje op voorraad heeft? staat al paar weken: levertijd meer dan 10 dagen.....
begin december?? dan maar nog langer wachten.....Sir_G-nius schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 19:39:
[...]
Ik had ze vanmiddag gebeld, want ik had er een in pre-order staan. En die zouden ze deze week verzenden. Een maat van me wilde er ook eentje hebben, dus ik bellen of ze van die bestelling er 2 konden maken. Maar dat kon niet. De pre-order van mij hadden ze wel klaar liggen maar voor de rest was er geen voorraad. Ze krijgen ze pas weer begin december zeiden ze tegen mij.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
Ik zal je op de hoogte houden.bartgrefte schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:39:
[...]
begin december?? dan maar nog langer wachten.....
Verwijderd
http://www.inktshopper.nl...db?artcod=26725&mpid=2077
Maar waar ik nou benieuwd naar ben is de hoogte van de achterkant ,met open lcd schermpje,..
thanx!
ruwe schatting: 6-12cmVerwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 00:14:
knip
Maar waar ik nou benieuwd naar ben is de hoogte van de achterkant ,met open lcd schermpje,..
Oscar Wilde
Heeft iemand al custom-made software voor de display gevonden/geschreven? Ik word een beetje flauw van die meegeleverde meuk.
Ik heb het nut van de 4 zwarte knopjes links en rechtsboven van de ronde volumeknop nog niet ontdekt. Iemand wel?
Verwijderd
Custom made software is al gemaakt, kijk dit topic nog maar eens door voor links. En de zwarte knopjes zijn voor de bediening van het menu. De ronde knop is om de LCD te 'activeren' wat betreft de informatie die erop staat, de 4 knoppen ernaast zijn voor de instellingen.deavatar schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:30:
Zeker geen 6-12 cm. Met pootjes omhoog en display omlaag is ie ongeveer 5 cm hoog, pootjes omhoog en display omhoog misschien 7-8 cm.
Heeft iemand al custom-made software voor de display gevonden/geschreven? Ik word een beetje flauw van die meegeleverde meuk.
Ik heb het nut van de 4 zwarte knopjes links en rechtsboven van de ronde volumeknop nog niet ontdekt. Iemand wel?
Verwijderd
Net mn lineaal erachter gehouden..het hoogste dat ik m kreeg was 7cm...en dat is met die voetjes onder het tobo ook nog uitgeklapt..Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 00:14:
60 euries bij inktshopper, 4 dagen levertijd![]()
http://www.inktshopper.nl...db?artcod=26725&mpid=2077
"Size doesn't matter" zeggen ze toch?Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 17:24:
[...]
Net mn lineaal erachter gehouden..het hoogste dat ik m kreeg was 7cm...
| AMD S939 3000+ @9x324 Mhz=2916 Mhz| Asus A8N-E | PCI-E Sapphire X800 GTO2@X850(XT PE nog niet) | Twinmos 1024x2 CL 2.5 PC3200 | Antec TX 1050B (+500 watt modulaire PSU) | Thermaltake Big Typhoon | Logitech G-15 | Logitech MX-510 Gaming mouse|
Als het goed is morgen rond 3 uur staan dan de postbode aan de deur.
En dan kan ik ramplankje mooi het hele weekend testen.
*Sir_G-nius is er erg benieuwd naar...
Je kan het beter hebben over je eigen ervaringen met dat ding.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
bij salland? daar staat nog altijd levertijd langer dan 10 dagen.... (heb em daar al 2 weken of sow in bestelling maar nog steeds niks.) zelfs geen datum wanneer ze em verwachten.Sir_G-nius schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:13:
Vandaag is m'n toetsenbord verzonden vanaf Salland Automatisering.
Als het goed is morgen rond 3 uur staan dan de postbode aan de deur.![]()
En dan kan ik ramplankje mooi het hele weekend testen.![]()
*Sir_G-nius is er erg benieuwd naar...
[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 17-11-2005 22:30 ]
Oscar Wilde
Dikke kans dat ie in backorder stond. Als er 50 tobo zijn besteld bij hun en ze krijgen er 25 binnen dan gaan ze natuurlijk niet op de site vermelden dat ze voorraad hebben. En de volgende lading gaat als het goed is nog 2 weken duren.bartgrefte schreef op donderdag 17 november 2005 @ 22:28:
[...]
bij salland? daar staat nog altijd levertijd langer dan 10 dagen.... (heb em daar al 2 weken of sow in bestelling maar nog steeds niks.) zelfs geen datum wanneer ze em verwachten.
Agree... Ikzelf heb hem uberhaupt nog niet besteld alleen maar omdat ik eerst wil zien of de softwarekant van dat ding goed gaat worden.. Geen in meer in teleurstellingen in diverse hardware (MX900/Voice Commander/Strategic Commander en nog veeeeeeel meer) die gewoon bagger ondersteund worden/werden....Outerspace schreef op donderdag 17 november 2005 @ 22:26:
Wat is er nu eigenlijk zo interessant wanneer het toetsenbord binnenkomt
Je kan het beter hebben over je eigen ervaringen met dat ding.
Okay, ik zie net dat de nieuwe Fraps (v2.7) ook G15 support heeft. Begint er goed uit te zien....
[ Voor 9% gewijzigd door Stormtrooper op 18-11-2005 10:27 ]
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Op te halen in Eindhoven, Den Bosch of Tilburg.
Ik weet alleen niet of ik namen mag noemen i.v.m. reclame omdat ik er zelf werk
Ik heb er ook een paar uur World of Warcraft meegespeeld en daar blijkt pas echt hoe handig het is. Macros opnemen is inderdaad heel erg makkelijk, en erna kan je ze nog editen ook. Met name de optie om pauzes tussen keypresses wel/niet op te nemen is erg nuttig aangezien WoW in z'n eigen macrotaal geen mechanisme heeft om pauses in te bouwen.
Daarnaast ook nog even naar de SDK gekeken. Lijkt me niet heel erg moeilijk om zelf iets te schrijven. Er zitten een paar voorbeeld programmatjes bij en een library om het nog makkelijker te maken. Het werkt eigenlijk redelijk simpel, er draait een LCD progsel altijd in de background, daar kan je verbinding mee maken en er bitmapjes naartoe sturen. Daarnaast kan je callbacks hangen aan de 4 knopjes eronder en verder kan je helemaal los gaan
http://www.g15forums.com/viewtopic.php?t=87 hier staat uitgelegd hoe je dat fixt.jorisw86 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:53:
ik heb nu ook een g15 maar als je next klikt op de toetsen bovenaan met winamp gebeurd er nex en met wmp wel iemand al winamp aan de praat gekregen???
werkt dit ook met het display van de MX5000?BioHazard schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:45:
Kheb nu een custom logo met nickname op het schermpjePics komen zo
[afbeelding]
Kheb nu ook een plaatje ingeladen dat negatief is zeg maar, dus je krijgt een zwarte achtergrond met witte letters![]()
Ziet er moooi uit
heb het ff snel geprobeerd, maar nee dus
[ Voor 6% gewijzigd door k0ewl op 18-11-2005 15:39 ]
A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."
Van mij welNohead schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:06:
Ik ken toevallig nog een bedrijf die ze direct uit voorraad kan leveren stuk of 10/15 op voorraad.
In dit topic ook: Remi in "Logitech G15-keyboard met ingebouwd lcd-..."Kroxigor schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:59:
[...]
http://www.g15forums.com/viewtopic.php?t=87 hier staat uitgelegd hoe je dat fixt.
Dan zal ik voor de kerst ook weer eens langskomen in de GoirkestraatNohead schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:06:
Ik ken toevallig nog een bedrijf die ze direct uit voorraad kan leveren stuk of 10/15 op voorraad.
( ja ik moet er ook 1 hebben
[ Voor 5% gewijzigd door Shaggy op 18-11-2005 21:34 ]
Making an ass of myself since the 70's
Verwijderd
Die hebben mooi mijn bordje opgestuurt naar tilbug
En nu schrijf ik ff een revieuw voor een Tilburgse winkel.
Altijd toppie
alvast bedankt
juistemshaggy8675 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 21:32:
[...]
Dan zal ik voor de kerst ook weer eens langskomen in de Goirkestraat
( ja ik moet er ook 1 hebben)
Waarom op laten sturen als je em direct kan ophalenVerwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 22:33:
of je laat al die tilburgse shops links liggen en besteld bij 4launch in eindhoven.
Die hebben mooi mijn bordje opgestuurt naar tilbug.
En nu schrijf ik ff een revieuw voor een Tilburgse winkel.
Altijd toppie
ze zijn bijna op
[ Voor 4% gewijzigd door luckyjan op 19-11-2005 13:11 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 19-11-2005 13:36 ]
Oscar Wilde
Verwijderd
Moet je gewoon even in je opties kijken van die profiler software. Kan je gewoon instellen dat je m handmatig switched of dat het scherm wat op dat moment van toepassing is naar voren komt. Maar dat had je zelf ook kunnen weten als je gewoon ff in je opties had gekeken.jorisw86 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 03:44:
ik vind het toetsenbord wel erg coolw ensow alleen wat ik wel irritant vind is dat die lcd scherm wat erin staat steeds verspringt weet iemand hoe je dat vast zet op een bepaald scherm totdat ik hem zelf verzet b.v.
alvast bedankt
net antwoord gehad:bartgrefte schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 13:36:
heb sallandautomatisering maar eens gemaild of ze al weten wanneer dit toetsenbordje op voorraad is. ik heb al een leesbevestiging gehad maar nog geen antwoord... Ben benieuwd
Geachte heer Grefte,
Helaas kunnen wij hierover nog niks vertellen. Logitech geeft geen leverdatum af aan onze leverancier. Het is wel zo dat wij al 2x een zending hebben ontvangen. Echter waren dit er telkens te weinig om alle orders af te handelen.
Wanneer wij hierover meer weten, laten wij u dit direct weten.
Met vriendelijke groet,
D. Vlogtman
Hoofd Sales Department
Salland Automatisering
dat wordt maar wachten....
Oscar Wilde
Kan iemand het ding eens testen op een mac?
Lijkt me best geinig als het werkt, er zijn nog geen mac drivers maar over het algemaan werkt alle Logitech spul er wel op.
Helaas krijg ik hem pas met kerst van de vrouw
( nu opgehaald ivm slecht levering, 1 tent hier had er 5xx in bestelling staan, en de verwachte leverdatum was vanaf 5December! voor maar 4xx stuks!!! )
Ach ja, wel even kijken of ie het doet zo, en dan maar zingen onder de kerstboom
Alleen moest ik er ook nog andere producten bij bestellen waardoor ik nu moet wachten op m'n G15 (en G5).
Mooi spul, en nog mooiere naamShaggy_NL schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 17:10:
/me Shaggy heeft er één klaar staan bij PerfectSystems
Alleen moest ik er ook nog andere producten bij bestellen waardoor ik nu moet wachten op m'n G15 (en G5).
( kan geen G5 gebruiken, heb een Icemat2, dus vervanging voor de MX-500 word de 518
[ Voor 13% gewijzigd door Shaggy op 19-11-2005 17:31 ]
Ik heb dus ook oa. de CoolerMaster Alloy X-Pad III besteld, waarop ik dus moet wachten...shaggy8675 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 17:15:
[...]
( kan geen G5 gebruiken, heb een Icemat2, dus vervanging voor de MX-500 word de 518)
Dus haal een aluminium mat, zou ik zeggen.
Inderdaad, ben net naar mediamarkt in almere geweest, en ze hadden het beestje volop..Bierkameel schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 15:46:
Bij de Mediamarkt zijn ze ook gewoon te koop, in Hengelo was ie 79 euro geloof ik..
Nu nog even zoeken hoe die lcd werkt.. moet ik hiervoor de bijgeleverde software instaleren (of zijn er al nieuwere versies uit?
Het licht ownt wel hoor, op het toestenbord
Verwijderd
welke versie hebben ze in MM nederland ?
Verwijderd
Mjah gewoon software instaleren en genietenangelus20 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 18:19:
[...]
Inderdaad, ben net naar mediamarkt in almere geweest, en ze hadden het beestje volop..
Nu nog even zoeken hoe die lcd werkt.. moet ik hiervoor de bijgeleverde software instaleren (of zijn er al nieuwere versies uit?
Het licht ownt wel hoor, op het toestenbordvoorheen gaf ik nooit zoveel om een toetsenbord maar deze is wel heel erg mooi, en typt vrij lekker tbh.
Heeft iemand misschien al een LCD applicatie gevonden/geschreven die MSN berichten weergeeft?
Zodat je niet uit games hoeft te gaan om te zien wie (en misschien zelfs wat) tegen je zegt..
[ Voor 48% gewijzigd door Dutch_Razor op 20-11-2005 19:26 ]
Verwijderd
Meen wel ergens gelezen te hebben dat er mensen mee bezig zijn.
kijk anders een op http://www.g15forums.com/ of op http://www.g15mods.com/ daar is het meeste wel verzameld.
Succes.
Nu heb ik nog 1 probleem. Als ik m'n computer aanzet en ik heb alleen dit toetsenbord eraan, dan blijft de bios hangen en rebooten in de eerste 10 seconden. Door m'n oude toetsenbord er bijaan te sluiten gaat de pc wel gewoon door met booten.
In die bios heb ik USB-keyboard enabled, maar dit mocht niet baten.
Weet iemand hoe dit op te lossen?
laat je pc dag en nacht aan staan zoals ikHu9o schreef op maandag 21 november 2005 @ 08:28:
Ik heb het weekend gisteren ook voor het eerst aangesloten! en Woei wat is het mooiEn ik vind ook niet dat hij niet lekker tiept, zoals eerder gezegt werd.
Nu heb ik nog 1 probleem. Als ik m'n computer aanzet en ik heb alleen dit toetsenbord eraan, dan blijft de bios hangen en rebooten in de eerste 10 seconden. Door m'n oude toetsenbord er bijaan te sluiten gaat de pc wel gewoon door met booten.
Oscar Wilde
Kijk eens rond in dit topicXeanor schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:36:
Ik hoop dat ik niet de regeltjes schend, maar heeft iemand ook maar enig idee waar ik heb kan bestellen en zsm. ook daadwerkelijk zal krijgen? Ik lees hier wel wat dingen van welke winkel ze nog niet heeft, en een aantal mensen waar ze hem gekocht hebben, maar niks over waar ik het nou het beste zou kunnen bestellen... alle winkels in de pricewatch hebben "levertijd onbekend" en "levertijd > 10 dagen" en daar kom ik ook niet veel verder mee. Hier in de stad (Maastricht) hebben ze hem niet bij o.a. dixons en media-markt dus ik ben nogal ten einde raad hoe ik er nou eentje kan krijgen...
Woei Logitech roelt.Bierkameel schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 15:46:
Kan iemand het ding eens testen op een mac?
Lijkt me best geinig als het werkt, er zijn nog geen mac drivers maar over het algemaan werkt alle Logitech spul er wel op.
Hij werkt inderdaad op de mac zelf het volumedraaiding en mute knopje werkt.
Ook het toewijzen van de andere knoppen werkt perfect, alleen het schermpje is nog niet te configureren en er is geen plugin voor iTunes maar dat zal vast wel komen
Dat is dus niet echt een oplossing :xbartgrefte schreef op maandag 21 november 2005 @ 08:40:
[...]
laat je pc dag en nacht aan staan zoals ikanders krijg ik em niet eens opgestart omdat ie zichzelf zit te resetten na het aanzetten. (oorzaak nog altijd onbekend)
Overstappen van Windows 95 naar XP Pro kan wel helpenHu9o schreef op maandag 21 november 2005 @ 08:28:
Ik heb het weekend gisteren ook voor het eerst aangesloten! en Woei wat is het mooiEn ik vind ook niet dat hij niet lekker tiept, zoals eerder gezegt werd.
hehe
Nee, heb hier zelf geen probleem mee, raar, wat voor MoBo?
Maar ik heb het gevoel dat het een instelling in de bios is.
Hallo *****,
Wij hebben op het moment het G15 toetsenbord voorradig. Mocht er niks vreemds gebeuren tijdens het versturen hiervan, kan deze inderdaad voor 1 december geleverd worden. Wij kunnen het betreffende product opsturen onder rembours. Rembourskosten bedragen: € 15, -.
Hopende hiermee u voldoende te hebben ingelicht. Mocht u nog vragen hebben mag u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
--------------------------------------------------------------------------------
Richard van de Loo
Com4 Computers BV
Richard@com4.nl
tel: 013-5810744
fax: 040-2920343
www.com4.nl
Vooral de g-toetsen zijn erg handig in WoW.
Dit topic is gesloten.
![]()
Post on-topic, relevant en met meer dan een enkele regel OF POST NIET!