Logitech G15-keyboard met ingebouwd lcd-scherm Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.956 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Help!!!! schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 15:00:
[...]

Verder, als je twijfelt, is de mediamarkt een hele handige winkel. Alle toetsenboarden en muizen staan uitgestald en je kunt ze gewoon proberen.
Alleen moet ie natuurlijk wel in de buurt zijn en ik weet evenmin of ze deze al op voorraad hebben.
Dat ik de keyboard neem, staat vast. Alleen wanneer. Ik had mijn G15 pre-order twee weken terug geannuleerd omdat ik de SDK-ware ontwikkeling toch even wilde aanzien. Zodra er echt handige toepassingen komen voor het schermpje zie ik geen reden om hem niet te nemen. Tevens kans op een kleine prijsdaling. :9

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok...plaatjes van de achterkant, 2x USB poort, LCD dicht/open en een Teamspeak plugin...je ziet in welk channel je zit en wie er aan het praten is. Die laatste naam die vaag is komt omdat ik te laat was met de foto nemen.

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/pdkruyff/Diversen%20Plaatjes/DSC05841%20(Medium).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/pdkruyff/Diversen%20Plaatjes/DSC05843%20(Medium).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/pdkruyff/Diversen%20Plaatjes/DSC05838%20(Medium).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/pdkruyff/Diversen%20Plaatjes/DSC05846%20(Medium).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/pdkruyff/Diversen%20Plaatjes/DSC05847%20(Medium).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/pdkruyff/Diversen%20Plaatjes/DSC05848%20(Medium).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/pdkruyff/Diversen%20Plaatjes/DSC05852%20(Medium).JPG

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Teamspeak plugin!! nu baal ik er helemaal van dat ik hem nog niet heb :D
Dat is echt waar ik op zat te hopen, aangezien je met 40 man in warcraft soms geen idee hebt wie er praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:50

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 13:16:
[...]

Het is in ieder geval een dikke aanrader, helemaal gezien er al een G15 SDK community is opgestart. :)
Link?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah ook ik heb hem nu.

Hier ff wa pictures.
Afbeeldingslocatie: http://buffalo.24-7lan.nl/plaatjes/Logitech_G15_1.JPG
De verpakking

Afbeeldingslocatie: http://buffalo.24-7lan.nl/plaatjes/Logitech_G15_2.JPG
LCD met Logitech logo. Nu wachten op een plugin die het mogelijkmaakt om je eigen logo te laten zien :D

Afbeeldingslocatie: http://buffalo.24-7lan.nl/plaatjes/Logitech_G15_3.JPG
Sfeershotje

Afbeeldingslocatie: http://buffalo.24-7lan.nl/plaatjes/Logitech_G15_4.JPG
De standaard tijd en datum shit die erbij zit

Afbeeldingslocatie: http://buffalo.24-7lan.nl/plaatjes/Logitech_G15_5.JPG
Standaard Winamp plugin

Afbeeldingslocatie: http://buffalo.24-7lan.nl/plaatjes/Logitech_G15_6.JPG
Standaard System info

Afbeeldingslocatie: http://buffalo.24-7lan.nl/plaatjes/Logitech_G15_7.JPG
De G15 in vergeleiking met een elite

Damn wat is dit een fijn tobootje zeg.
Toetsen zijn van een soort anti sliplaagje voorzien.
ook de polssteun is voorzien van antisliplaagje..
voelt lekker aan en typt fijn.

Nu maar wachten op Plugins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe maar klik :)

En voor hierboven, resizen aub, 3,1MP pics zijn friggin overbodig voor dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah da was ik in al mijn enthausiasme vergeten.
Is done.
en veel kijkplezier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al mogelijk om je temps op het schermpje te voor schijn te toveren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er nog geen scriptje voor gezien.
Als je een beetje C++ kan programeren moet het niet zo moeilijk zijn neem ik aan.

En de games die op dit moment ondersteund worden zijn ook niet echt beister veel
van logitech site

Currently, only the following games will display game information on the G15 LCD Display:

Brothers In Arms: Earned in Blood by UBISOFT
SiN Episodes by Ritual Entertainment

Please note that the G-Series Gaming Profiler cannot add LCD support to a game. LCD support must be written into the game by the game developer. Additionally, the type of information displayed (ie. health level, ammo level, inventory, etc.) is determined by the game developer, not the G-Series Gaming Software. As new games are released which support the G15 LCD display, they will be added to this list

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 18:53:
Ok...plaatjes van de achterkant, 2x USB poort, LCD dicht/open en een Teamspeak plugin...je ziet in welk channel je zit en wie er aan het praten is. Die laatste naam die vaag is komt omdat ik te laat was met de foto nemen.
Ik vind 'm met ingeklapte scherm ook zeer strak uitzien :P Kon het maar vanzelf opkomen als je de pc aanzet. Zou wel stoer zijn. Hmm misschien een idee voor mod :9

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

De keybord ziet er idd mooi uit, nu ik het voor het eerst ziet. :)

Maar is het niet eigenlijk gadget, terwijl het onopvallend in Overig Hardware forum staat? :o

Maar let wel: in donker typen mag stoer zijn, maar het is gewoon niet goed voor je ogen; je wordt juist sneller moe van. Lichtbron zoals bureaulamp bij je scherm is altijd beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

MrDummy schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 22:23:

Maar is het niet eigenlijk gadget, terwijl het onopvallend in Overig Hardware forum staat? :o

Maar let wel: in donker typen mag stoer zijn, maar het is gewoon niet goed voor je ogen; je wordt juist sneller moe van. Lichtbron zoals bureaulamp bij je scherm is altijd beter.
Tuurlijk maar als je zit te gamen dan heb ik het omgevingslicht/lampen uit of zacht staan. Dan is de blauwe backlight wel echt uber hoor. Je ziet dan gewoon veel sneller welke knop je moet hebben.... :P :9

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

MrDummy schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 22:23:

En wat als jij op een Lan-party zit? Dan blijft de zaalverlichting echt niet aan, en een bureaulamp wordt ook niet echt gewaardeerd. Het tobo is juist ontworpen voor dingen zoals lan-party's. Dan is het echt geen overbodige luxe om verlichte toetsen te hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Bleet op 13-11-2005 01:03 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:14
Ik vind het wel een lekker tobo en zal hem ondanks wat ik hierna schrijf toch wel kopen (omdat ik een koopstoornis heb en het niet laten kan ;) ), maar het liefst wacht ik op rev 2, met een kleurenscherm, dat zou pas vet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

AnotherFruitcake schreef op zondag 13 november 2005 @ 06:24:
Ik vind het wel een lekker tobo en zal hem ondanks wat ik hierna schrijf toch wel kopen (omdat ik een koopstoornis heb en het niet laten kan ;) ), maar het liefst wacht ik op rev 2, met een kleurenscherm, dat zou pas vet zijn.
Rev 25 met holografisch "lcd" scherm die wordt pas vet ;)

Maar het LCD scherm is qua resolutie enzo idd wel erg basic. Dat had wel wat spannender gekund.
Aan de andere kant is het wel lekker overzichtelijk .

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:02

DinX

Motormuis

Toevallig iemand die een MS Office toetsenbord heeft gehad en de aanslag kan vergelijken ?
* DinX vindt dat vrij belangrijk bij een tobo.

[ Voor 9% gewijzigd door DinX op 13-11-2005 12:38 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap trouwens niet wat mensen bedoelen met dat de aanslag wennen is...ik vind m super lekker typen....stukken beter dan mn microsoft natural pro...tis voor mij alleen wennen om met een recht toetsenbord te typen...hehe

Trouwens iemand een idee of de toetsen hier dichter bij elkaar zitten / kleiner zijn als op een standaard tobo? K zit er zo snel naast nu ;) Kan me voorstellen dat ze dit het geval is omdat die G-toetsen er nog naast zitten en het tobo misschien anders te breed ging worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/h.g.b.renkema/g15.jpg
de rode lijnen staan links van de "q" en rechts van de "]"

Ik en zo vrij geweest de foto van bufalo te editen. Zoals je ziet is op de foto het tobo idd iets smaller, maar persoonlijk denk ik dat het komt door het perspectief in de foto.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol maargoed dat ik er dan geen coppyright op gezet heb :P.
Tobo is naar mijn gevoel niet echt smaller als me oude.
Wel merk ik dat ik bij me nieuwe als ik enter wil doen dat ik de \ druk want da zat bij me oude net iets anders.
Tis gewoon ff wennen.

Heb vandaag trouwens het LCD gebruikt in combinatie met een game(Brothers In Arms Earnd In Blood). Opzig wel leuk maar niet echt spectaculair.
Je kreeg het aantal clips te zien en het aantal kogels er nog in de clip zitten die je gebruikt.
Maarjah dit staat allemaal nog in de kinderschoenen natuurlijk.
Zal vast wel meer uitgebreid worden naar soort van hudscreen.
Maar das van de patches van de games afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh zijn dit qwerty versies ?
of heb ik het mis ?

ik wil de azerty (belgische)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 22:51:
huh zijn dit qwerty versies ?
of heb ik het mis ?

ik wil de azerty (belgische)
Ja dat zijn de Qwerty versies, ik neem aan dat je in België wel de Azerty versie kunt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Bij de specs staat dat het QWERTY is, geloof niet dat er uberhaupt wel een andere layout gemaakt is voor dit tobo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-08 09:13

krouwen

Hardware Enthusiast

Razorfist schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 19:34:
Teamspeak plugin!! nu baal ik er helemaal van dat ik hem nog niet heb :D
Dat is echt waar ik op zat te hopen, aangezien je met 40 man in warcraft soms geen idee hebt wie er praat.
Dit is inderdaad ook voor mij bijna een reden om dit te kopen. Weet je hoe strak dat is dat je kunt zien wie praat. Niet alleen omdat je niet weet wie praat, maar het is gewoon een hele "coole" optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 21:02

DinX

Motormuis

Hu9o schreef op zondag 13 november 2005 @ 23:05:
Bij de specs staat dat het QWERTY is, geloof niet dat er uberhaupt wel een andere layout gemaakt is voor dit tobo.
http://www.boekensoft.com...n&action=detail&id=126226

azerty ook te krijgen :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zondag 13 november 2005 @ 22:57:
[...]

Ja dat zijn de Qwerty versies, ik neem aan dat je in België wel de Azerty versie kunt krijgen?
hopelijk, nog NERGENS leverbaar, wss eind nov _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

krouwen schreef op zondag 13 november 2005 @ 23:49:
[...]

Dit is inderdaad ook voor mij bijna een reden om dit te kopen. Weet je hoe strak dat is dat je kunt zien wie praat. Niet alleen omdat je niet weet wie praat, maar het is gewoon een hele "coole" optie.
Dat kan nu ook al hoor:
It shows who is on line and who is talking at the time in Teamspeak communication system.
http://www.lansley.co.uk/forum/phpBB2/viewtopic.php?t=111

En er zijn nog veel meer plugins te vinden voor TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Laatst online: 08:14

Remi

Moo!

Voor de mensen die de media keys aan de praat willen krijgen met Winamp:

Start Winamp (zorg dat je global hotkeys hebt geinstalleerd)
CTRL+P
Ga naar Global Hotkeys en configureer de media toetsen aan de opdrachten die je Winamp kan geven.

Uiteindelijk zal je scherm er zo uitzien (ik heb alle overige keys verwijderd dus standaard heb je meer)

Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/g15winamp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_G-nius
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-08 16:16

Sir_G-nius

- - -

Heb daarnet ook het geld overgemaakt. Als het mee zit heb ik em donderdag of vrijdag in huis.
Ik ben echt benieuwd naar het schermpje. :)
De verlichte knoppen is mij zeer makkelijk, zeker omdat ik vaak in een wat donkerdere hoek zit te computeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

heeft iemand enig idee wanneer sallandautomatisering dit toetsenbordje op voorraad heeft? staat al paar weken: levertijd meer dan 10 dagen.....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:06

BioHazard

*\o/*

Kheb nu een custom logo met nickname op het schermpje :> Pics komen zo 8)
Afbeeldingslocatie: http://bio.24-7lan.nl/logolcd.jpg

Kheb nu ook een plaatje ingeladen dat negatief is zeg maar, dus je krijgt een zwarte achtergrond met witte letters :9
Ziet er moooi uit _/-\o_

[ Voor 66% gewijzigd door BioHazard op 15-11-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je er nou ook gelijk ff bij zegt hoe je dat doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 20:06

BioHazard

*\o/*

Plugin genaamd LoadBMP, te krijgen op www.g15mods.com :)
Have fun ;) Ding werkt wel nog een beetje raar helaas, bijv dat het cmd window waarin de plugin dus draait open moet blijven staan :r

[ Voor 47% gewijzigd door BioHazard op 15-11-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DualDevil
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 15:03

DualDevil

Venice 3000+ @ 9x324=2916Mhz

wanneer komt de volgende golf van toetsenborden hierheen oo personen die werken in zo'n winkel? er moet iemand zijn die meer van levertijd en hoeveel heid weet lijkt me zo.

| AMD S939 3000+ @9x324 Mhz=2916 Mhz| Asus A8N-E | PCI-E Sapphire X800 GTO2@X850(XT PE nog niet) | Twinmos 1024x2 CL 2.5 PC3200 | Antec TX 1050B (+500 watt modulaire PSU) | Thermaltake Big Typhoon | Logitech G-15 | Logitech MX-510 Gaming mouse|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DualDevil schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:16:
wanneer komt de volgende golf van toetsenborden hierheen oo personen die werken in zo'n winkel? er moet iemand zijn die meer van levertijd en hoeveel heid weet lijkt me zo.
Serieus, net 2 minuten geleden weer een lading van 10-15 G15's binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 19:53

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
* Outerspace zit de reacties een beetje te vergelijken en eigenlijk kom ik er op uit dat dit toetenbord niet zo geheel lekker tikt. Op zich wel jammer, nu wordt het nog lastiger om te beslissen als ik hem haal.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outerspace schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:33:
* Outerspace zit de reacties een beetje te vergelijken en eigenlijk kom ik er op uit dat dit toetenbord niet zo geheel lekker tikt. Op zich wel jammer, nu wordt het nog lastiger om te beslissen als ik hem haal.
Dat blijft toch persoonlijk, het is imo een erg fijn tobo, niet enkel om te gamen, de aanslag is gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Ja ik vind het ook heerlijk typen terwijl ik hiervoor een drietal flat tobo's heb gehad inc. die van Logitech. Het is toch een persoonlijke mening imho dus kijk eens of je hem ergens kan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Laatst online: 10-03 19:07
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:29:
[...]

Serieus, net 2 minuten geleden weer een lading van 10-15 G15's binnen. :)
Gimme, Gimme, Gimme

Waar kan ik er 2 komen ophalen? ;)
Of kan je ze versturen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mirelia schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:20:
[...]

Gimme, Gimme, Gimme

Waar kan ik er 2 komen ophalen? ;)
Of kan je ze versturen? :*)
Ga maar even naar Perfect Systems en bestel er maar 2. ;) Op moment van spreken nog 5 op voorraad, dus je kunt nog. Die dingen vliegen weg. Maf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Ohh das toevallig.

Jullie zijn klant van het bedrijf waar ik werk.
Maar Oldenzaal is jammer genoeg te ver weg voor me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 22:04

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Op zich leuk als concept maar ik vind het bordje wel erg lelijk eigenlijk. Die oplichtende toetsen maken het echt compleet af (in de negatieve zin van het woord). Overigens schijnen ze goed te verkopen volgens een winkel hier in de buurt.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:07
Klikvoor degene die snel zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Nu is er nog maar 1 op voorraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

op O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_G-nius

Sir_G-nius

- - -

bartgrefte schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:29:
heeft iemand enig idee wanneer sallandautomatisering dit toetsenbordje op voorraad heeft? staat al paar weken: levertijd meer dan 10 dagen.....
Ik had ze vanmiddag gebeld, want ik had er een in pre-order staan. En die zouden ze deze week verzenden. Een maat van me wilde er ook eentje hebben, dus ik bellen of ze van die bestelling er 2 konden maken. Maar dat kon niet. De pre-order van mij hadden ze wel klaar liggen maar voor de rest was er geen voorraad. Ze krijgen ze pas weer begin december zeiden ze tegen mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sir_G-nius schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 19:39:
[...]

Ik had ze vanmiddag gebeld, want ik had er een in pre-order staan. En die zouden ze deze week verzenden. Een maat van me wilde er ook eentje hebben, dus ik bellen of ze van die bestelling er 2 konden maken. Maar dat kon niet. De pre-order van mij hadden ze wel klaar liggen maar voor de rest was er geen voorraad. Ze krijgen ze pas weer begin december zeiden ze tegen mij.
begin december?? dan maar nog langer wachten.....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartgrefte schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:39:
[...]

begin december?? dan maar nog langer wachten.....
Ik zal je op de hoogte houden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

60 euries bij inktshopper, 4 dagen levertijd _/-\o_

http://www.inktshopper.nl...db?artcod=26725&mpid=2077

Maar waar ik nou benieuwd naar ben is de hoogte van de achterkant ,met open lcd schermpje,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 00:03:
[...]

Ik zal je op de hoogte houden. ;)
thanx!
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 00:14:
knip

Maar waar ik nou benieuwd naar ben is de hoogte van de achterkant ,met open lcd schermpje,..
ruwe schatting: 6-12cm

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deavatar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 19:38
Zeker geen 6-12 cm. Met pootjes omhoog en display omlaag is ie ongeveer 5 cm hoog, pootjes omhoog en display omhoog misschien 7-8 cm.

Heeft iemand al custom-made software voor de display gevonden/geschreven? Ik word een beetje flauw van die meegeleverde meuk.

Ik heb het nut van de 4 zwarte knopjes links en rechtsboven van de ronde volumeknop nog niet ontdekt. Iemand wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deavatar schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:30:
Zeker geen 6-12 cm. Met pootjes omhoog en display omlaag is ie ongeveer 5 cm hoog, pootjes omhoog en display omhoog misschien 7-8 cm.

Heeft iemand al custom-made software voor de display gevonden/geschreven? Ik word een beetje flauw van die meegeleverde meuk.

Ik heb het nut van de 4 zwarte knopjes links en rechtsboven van de ronde volumeknop nog niet ontdekt. Iemand wel?
Custom made software is al gemaakt, kijk dit topic nog maar eens door voor links. En de zwarte knopjes zijn voor de bediening van het menu. De ronde knop is om de LCD te 'activeren' wat betreft de informatie die erop staat, de 4 knoppen ernaast zijn voor de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 00:14:
60 euries bij inktshopper, 4 dagen levertijd _/-\o_

http://www.inktshopper.nl...db?artcod=26725&mpid=2077

Net mn lineaal erachter gehouden..het hoogste dat ik m kreeg was 7cm...en dat is met die voetjes onder het tobo ook nog uitgeklapt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 17:24:
[...]

Net mn lineaal erachter gehouden..het hoogste dat ik m kreeg was 7cm...
"Size doesn't matter" zeggen ze toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Hu9o schreef op woensdag 16 november 2005 @ 17:50:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DualDevil
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 15:03

DualDevil

Venice 3000+ @ 9x324=2916Mhz

levertijd wel, heb de mijne zojuist alsnog gecancelled. Prijs vond ik nog tot daar aan toe maar om hem nou het recht te geven mijn systeem 2 weken te vertragen. Netjes vind ik het dus nogsteeds niet. Wacht dan helemaal met het uitbrengen van het toetsenbord. :?

| AMD S939 3000+ @9x324 Mhz=2916 Mhz| Asus A8N-E | PCI-E Sapphire X800 GTO2@X850(XT PE nog niet) | Twinmos 1024x2 CL 2.5 PC3200 | Antec TX 1050B (+500 watt modulaire PSU) | Thermaltake Big Typhoon | Logitech G-15 | Logitech MX-510 Gaming mouse|

Verwijderd

Hu9o schreef op woensdag 16 november 2005 @ 17:50:
[...]

Edit...kwam erachter dat ik mn lineaal verkeerd om had... 8) 8) :+

• ekoopman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 16:08
Net ook een exemplaar gekocht bij de BCE in amsterdam (ze hebben er nog op voorraad), de man achter de balie was heel verbaasd dat ik wist dat ze ze al hadden :-). Bevalt tot nu toe top, typt goed en de blauwe verlichting is _O_

• Sir_G-nius

Sir_G-nius

- - -

Vandaag is m'n toetsenbord verzonden vanaf Salland Automatisering.
Als het goed is morgen rond 3 uur staan dan de postbode aan de deur. :Y)
En dan kan ik ramplankje mooi het hele weekend testen. >:)

*Sir_G-nius is er erg benieuwd naar...

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Wat is er nu eigenlijk zo interessant wanneer het toetsenbord binnenkomt :?
Je kan het beter hebben over je eigen ervaringen met dat ding.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sir_G-nius schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:13:
Vandaag is m'n toetsenbord verzonden vanaf Salland Automatisering.
Als het goed is morgen rond 3 uur staan dan de postbode aan de deur. :Y)
En dan kan ik ramplankje mooi het hele weekend testen. >:)

*Sir_G-nius is er erg benieuwd naar...
bij salland? daar staat nog altijd levertijd langer dan 10 dagen.... (heb em daar al 2 weken of sow in bestelling maar nog steeds niks.) zelfs geen datum wanneer ze em verwachten.

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 17-11-2005 22:30 ]

Oscar Wilde

• Remi

Remi

Moo!

bartgrefte schreef op donderdag 17 november 2005 @ 22:28:
[...]

bij salland? daar staat nog altijd levertijd langer dan 10 dagen.... (heb em daar al 2 weken of sow in bestelling maar nog steeds niks.) zelfs geen datum wanneer ze em verwachten.
Dikke kans dat ie in backorder stond. Als er 50 tobo zijn besteld bij hun en ze krijgen er 25 binnen dan gaan ze natuurlijk niet op de site vermelden dat ze voorraad hebben. En de volgende lading gaat als het goed is nog 2 weken duren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:44

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Outerspace schreef op donderdag 17 november 2005 @ 22:26:
Wat is er nu eigenlijk zo interessant wanneer het toetsenbord binnenkomt :?
Je kan het beter hebben over je eigen ervaringen met dat ding.
Agree... Ikzelf heb hem uberhaupt nog niet besteld alleen maar omdat ik eerst wil zien of de softwarekant van dat ding goed gaat worden.. Geen in meer in teleurstellingen in diverse hardware (MX900/Voice Commander/Strategic Commander en nog veeeeeeel meer) die gewoon bagger ondersteund worden/werden....

Okay, ik zie net dat de nieuwe Fraps (v2.7) ook G15 support heeft. Begint er goed uit te zien....

[ Voor 9% gewijzigd door Stormtrooper op 18-11-2005 10:27 ]

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

Ik ken toevallig nog een bedrijf die ze direct uit voorraad kan leveren stuk of 10/15 op voorraad.
Op te halen in Eindhoven, Den Bosch of Tilburg.
Ik weet alleen niet of ik namen mag noemen i.v.m. reclame omdat ik er zelf werk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
ik heb nu ook een g15 maar als je next klikt op de toetsen bovenaan met winamp gebeurd er nex en met wmp wel iemand al winamp aan de praat gekregen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekoopman
M'n eerste ervaringen met daadwerkelijk gebruik, naast de al bovengenoemde fijne toetsaanslag lijkt het ook bijzonder praktisch. De 18 extra keys zijn erg handig omdat je er zonder veel problemen je favoriete applicaties mee kan starten onder windows. De media keys onder het lcdtje werken in tegenstelling tot m'n vorige keyboard (MS natural) prima met iTunes, het lcd'tje laat default zien welk nummer er speelt. Erg handig allemaal dus.

Ik heb er ook een paar uur World of Warcraft meegespeeld en daar blijkt pas echt hoe handig het is. Macros opnemen is inderdaad heel erg makkelijk, en erna kan je ze nog editen ook. Met name de optie om pauzes tussen keypresses wel/niet op te nemen is erg nuttig aangezien WoW in z'n eigen macrotaal geen mechanisme heeft om pauses in te bouwen.

Daarnaast ook nog even naar de SDK gekeken. Lijkt me niet heel erg moeilijk om zelf iets te schrijven. Er zitten een paar voorbeeld programmatjes bij en een library om het nog makkelijker te maken. Het werkt eigenlijk redelijk simpel, er draait een LCD progsel altijd in de background, daar kan je verbinding mee maken en er bitmapjes naartoe sturen. Daarnaast kan je callbacks hangen aan de 4 knopjes eronder en verder kan je helemaal los gaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekoopman
jorisw86 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:53:
ik heb nu ook een g15 maar als je next klikt op de toetsen bovenaan met winamp gebeurd er nex en met wmp wel iemand al winamp aan de praat gekregen???
http://www.g15forums.com/viewtopic.php?t=87 hier staat uitgelegd hoe je dat fixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-08-2023
BioHazard schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:45:
Kheb nu een custom logo met nickname op het schermpje :> Pics komen zo 8)
[afbeelding]

Kheb nu ook een plaatje ingeladen dat negatief is zeg maar, dus je krijgt een zwarte achtergrond met witte letters :9
Ziet er moooi uit _/-\o_
werkt dit ook met het display van de MX5000?
heb het ff snel geprobeerd, maar nee dus :(

[ Voor 6% gewijzigd door k0ewl op 18-11-2005 15:39 ]

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:56
Nohead schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:06:
Ik ken toevallig nog een bedrijf die ze direct uit voorraad kan leveren stuk of 10/15 op voorraad.
Ik weet alleen niet of ik namen mag noemen i.v.m. reclame omdat ik er zelf werk :D
Van mij wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 16:44

Shaggy

Misantroop pur sang

Nohead schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:06:
Dan zal ik voor de kerst ook weer eens langskomen in de Goirkestraat :)

( ja ik moet er ook 1 hebben _/-\o_ )

[ Voor 5% gewijzigd door Shaggy op 18-11-2005 21:34 ]

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of je laat al die tilburgse shops links liggen en besteld bij 4launch in eindhoven :D.
Die hebben mooi mijn bordje opgestuurt naar tilbug :D.
En nu schrijf ik ff een revieuw voor een Tilburgse winkel.
Altijd toppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
ik vind het toetsenbord wel erg coolw ensow alleen wat ik wel irritant vind is dat die lcd scherm wat erin staat steeds verspringt weet iemand hoe je dat vast zet op een bepaald scherm totdat ik hem zelf verzet b.v.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

shaggy8675 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 21:32:
[...]

Dan zal ik voor de kerst ook weer eens langskomen in de Goirkestraat :)

( ja ik moet er ook 1 hebben _/-\o_ )
juistem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 22:33:
of je laat al die tilburgse shops links liggen en besteld bij 4launch in eindhoven :D.
Die hebben mooi mijn bordje opgestuurt naar tilbug :D.
En nu schrijf ik ff een revieuw voor een Tilburgse winkel.
Altijd toppie
Waarom op laten sturen als je em direct kan ophalen :D
ze zijn bijna op :D nog paar verkrijgbaar in tilburg dus wees er snel bij :D (wel bij de goede zaak :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:56
Ik heb er net een gehaalt in Eindhoven (com4). Prachtig toetsenbordje. Lekkere toetsenaanslag. :9

[ Voor 4% gewijzigd door luckyjan op 19-11-2005 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

heb sallandautomatisering maar eens gemaild of ze al weten wanneer dit toetsenbordje op voorraad is. ik heb al een leesbevestiging gehad maar nog geen antwoord... Ben benieuwd

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 19-11-2005 13:36 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorisw86 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 03:44:
ik vind het toetsenbord wel erg coolw ensow alleen wat ik wel irritant vind is dat die lcd scherm wat erin staat steeds verspringt weet iemand hoe je dat vast zet op een bepaald scherm totdat ik hem zelf verzet b.v.

alvast bedankt
Moet je gewoon even in je opties kijken van die profiler software. Kan je gewoon instellen dat je m handmatig switched of dat het scherm wat op dat moment van toepassing is naar voren komt. Maar dat had je zelf ook kunnen weten als je gewoon ff in je opties had gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

bartgrefte schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 13:36:
heb sallandautomatisering maar eens gemaild of ze al weten wanneer dit toetsenbordje op voorraad is. ik heb al een leesbevestiging gehad maar nog geen antwoord... Ben benieuwd
net antwoord gehad:
Geachte heer Grefte,

Helaas kunnen wij hierover nog niks vertellen. Logitech geeft geen leverdatum af aan onze leverancier. Het is wel zo dat wij al 2x een zending hebben ontvangen. Echter waren dit er telkens te weinig om alle orders af te handelen.

Wanneer wij hierover meer weten, laten wij u dit direct weten.

Met vriendelijke groet,

D. Vlogtman
Hoofd Sales Department

Salland Automatisering

dat wordt maar wachten....

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Bij de Mediamarkt zijn ze ook gewoon te koop, in Hengelo was ie 79 euro geloof ik.

Kan iemand het ding eens testen op een mac?
Lijkt me best geinig als het werkt, er zijn nog geen mac drivers maar over het algemaan werkt alle Logitech spul er wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

/me Shaggy heeft er zojuist hier bij Com4 in Tilburg 1 gehaald :)

Helaas krijg ik hem pas met kerst van de vrouw :(

( nu opgehaald ivm slecht levering, 1 tent hier had er 5xx in bestelling staan, en de verwachte leverdatum was vanaf 5December! voor maar 4xx stuks!!! )

Ach ja, wel even kijken of ie het doet zo, en dan maar zingen onder de kerstboom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy_NL
  • Laatst online: 14-08 14:22
/me Shaggy heeft er één klaar staan bij PerfectSystems :)

Alleen moest ik er ook nog andere producten bij bestellen waardoor ik nu moet wachten op m'n G15 (en G5). :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Shaggy_NL schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 17:10:
/me Shaggy heeft er één klaar staan bij PerfectSystems :)

Alleen moest ik er ook nog andere producten bij bestellen waardoor ik nu moet wachten op m'n G15 (en G5). :(
Mooi spul, en nog mooiere naam _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

( kan geen G5 gebruiken, heb een Icemat2, dus vervanging voor de MX-500 word de 518 :) )

[ Voor 13% gewijzigd door Shaggy op 19-11-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy_NL
  • Laatst online: 14-08 14:22
shaggy8675 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 17:15:
[...]

( kan geen G5 gebruiken, heb een Icemat2, dus vervanging voor de MX-500 word de 518 :) )
Ik heb dus ook oa. de CoolerMaster Alloy X-Pad III besteld, waarop ik dus moet wachten...
Dus haal een aluminium mat, zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Bierkameel schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 15:46:
Bij de Mediamarkt zijn ze ook gewoon te koop, in Hengelo was ie 79 euro geloof ik..
Inderdaad, ben net naar mediamarkt in almere geweest, en ze hadden het beestje volop..

Nu nog even zoeken hoe die lcd werkt.. moet ik hiervoor de bijgeleverde software instaleren (of zijn er al nieuwere versies uit?
Het licht ownt wel hoor, op het toestenbord :P voorheen gaf ik nooit zoveel om een toetsenbord maar deze is wel heel erg mooi, en typt vrij lekker tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heh hier in belgie hebben ze hem ook, maar querty

welke versie hebben ze in MM nederland ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:13
Qwerty uiteraard.... Ben bang dat je nog wel even kan wachten op een azerty variant. (als ie al komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angelus20 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 18:19:
[...]

Inderdaad, ben net naar mediamarkt in almere geweest, en ze hadden het beestje volop..

Nu nog even zoeken hoe die lcd werkt.. moet ik hiervoor de bijgeleverde software instaleren (of zijn er al nieuwere versies uit?
Het licht ownt wel hoor, op het toestenbord :P voorheen gaf ik nooit zoveel om een toetsenbord maar deze is wel heel erg mooi, en typt vrij lekker tbh.
Mjah gewoon software instaleren en genieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Bij Makro was ie voor 65 euro, hij stond in de folder dus ik neem aan dat ze wel een flinke voorraad hebben.

Heeft iemand misschien al een LCD applicatie gevonden/geschreven die MSN berichten weergeeft?
Zodat je niet uit games hoeft te gaan om te zien wie (en misschien zelfs wat) tegen je zegt..

[ Voor 48% gewijzigd door Dutch_Razor op 20-11-2005 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope die ben ik nog nergens tegen gekomen.
Meen wel ergens gelezen te hebben dat er mensen mee bezig zijn.
kijk anders een op http://www.g15forums.com/ of op http://www.g15mods.com/ daar is het meeste wel verzameld.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ik heb het weekend gisteren ook voor het eerst aangesloten! en Woei wat is het mooi :D En ik vind ook niet dat hij niet lekker tiept, zoals eerder gezegt werd.

Nu heb ik nog 1 probleem. Als ik m'n computer aanzet en ik heb alleen dit toetsenbord eraan, dan blijft de bios hangen en rebooten in de eerste 10 seconden. Door m'n oude toetsenbord er bijaan te sluiten gaat de pc wel gewoon door met booten.

In die bios heb ik USB-keyboard enabled, maar dit mocht niet baten.

Weet iemand hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hu9o schreef op maandag 21 november 2005 @ 08:28:
Ik heb het weekend gisteren ook voor het eerst aangesloten! en Woei wat is het mooi :D En ik vind ook niet dat hij niet lekker tiept, zoals eerder gezegt werd.

Nu heb ik nog 1 probleem. Als ik m'n computer aanzet en ik heb alleen dit toetsenbord eraan, dan blijft de bios hangen en rebooten in de eerste 10 seconden. Door m'n oude toetsenbord er bijaan te sluiten gaat de pc wel gewoon door met booten.

laat je pc dag en nacht aan staan zoals ik :P anders krijg ik em niet eens opgestart omdat ie zichzelf zit te resetten na het aanzetten. (oorzaak nog altijd onbekend)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Laatst online: 20:29
Ik hoop dat ik niet de regeltjes schend, maar heeft iemand ook maar enig idee waar ik heb kan bestellen en zsm. ook daadwerkelijk zal krijgen? Ik lees hier wel wat dingen van welke winkel ze nog niet heeft, en een aantal mensen waar ze hem gekocht hebben, maar niks over waar ik het nou het beste zou kunnen bestellen... alle winkels in de pricewatch hebben "levertijd onbekend" en "levertijd > 10 dagen" en daar kom ik ook niet veel verder mee. Hier in de stad (Maastricht) hebben ze hem niet bij o.a. dixons en media-markt dus ik ben nogal ten einde raad hoe ik er nou eentje kan krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Xeanor schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:36:
Ik hoop dat ik niet de regeltjes schend, maar heeft iemand ook maar enig idee waar ik heb kan bestellen en zsm. ook daadwerkelijk zal krijgen? Ik lees hier wel wat dingen van welke winkel ze nog niet heeft, en een aantal mensen waar ze hem gekocht hebben, maar niks over waar ik het nou het beste zou kunnen bestellen... alle winkels in de pricewatch hebben "levertijd onbekend" en "levertijd > 10 dagen" en daar kom ik ook niet veel verder mee. Hier in de stad (Maastricht) hebben ze hem niet bij o.a. dixons en media-markt dus ik ben nogal ten einde raad hoe ik er nou eentje kan krijgen...
Kijk eens rond in dit topic ;) Er zijn meerdere winkels genoemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Bierkameel schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 15:46:
Kan iemand het ding eens testen op een mac?
Lijkt me best geinig als het werkt, er zijn nog geen mac drivers maar over het algemaan werkt alle Logitech spul er wel op.
Woei Logitech roelt.

Hij werkt inderdaad op de mac zelf het volumedraaiding en mute knopje werkt.
Ook het toewijzen van de andere knoppen werkt perfect, alleen het schermpje is nog niet te configureren en er is geen plugin voor iTunes maar dat zal vast wel komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

bartgrefte schreef op maandag 21 november 2005 @ 08:40:
[...]

laat je pc dag en nacht aan staan zoals ik :P anders krijg ik em niet eens opgestart omdat ie zichzelf zit te resetten na het aanzetten. (oorzaak nog altijd onbekend)
Dat is dus niet echt een oplossing :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Hu9o schreef op maandag 21 november 2005 @ 08:28:

Overstappen van Windows 95 naar XP Pro kan wel helpen :P
hehe ;)

Nee, heb hier zelf geen probleem mee, raar, wat voor MoBo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Gigabyte k8ns pro

Maar ik heb het gevoel dat het een instelling in de bios is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Ik heb hem ook gehaald , media markt had hem nog liggen in alphen via een vriendin gekregen voor de mensen die willen , kreeg ik dit mailtje , van de onderstaande winkel !!

Hallo *****,

Wij hebben op het moment het G15 toetsenbord voorradig. Mocht er niks vreemds gebeuren tijdens het versturen hiervan, kan deze inderdaad voor 1 december geleverd worden. Wij kunnen het betreffende product opsturen onder rembours. Rembourskosten bedragen: € 15, -.

Hopende hiermee u voldoende te hebben ingelicht. Mocht u nog vragen hebben mag u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

--------------------------------------------------------------------------------

Richard van de Loo

Com4 Computers BV

Richard@com4.nl

tel: 013-5810744

fax: 040-2920343
www.com4.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 02:54
Ik heb vanavond de laatste bij Mediamarkt Rijswijk op gehaald, en ben er tot nu toe erg tevreden mee :)

Vooral de g-toetsen zijn erg handig in WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:07
Net weer mail gehad van Azerty... Eind December :/
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post on-topic, relevant en met meer dan een enkele regel OF POST NIET!