Logitech G15-keyboard met ingebouwd lcd-scherm Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.958 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 17:51
Ook ik heb hem bij de Mediamarkt gehaald _/-\o_ \
Het toetsenbord past echt schitterend bij de Razer Copperhead
En ik vind die extra G toetsen echt superhandig, net als het LCD scherm uiteraard :D

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:07
FunkyPunky schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 07:55:
Ook ik heb hem bij de Mediamarkt gehaald _/-\o_ \
Het toetsenbord past echt schitterend bij de Razer Copperhead
En ik vind die extra G toetsen echt superhandig, net als het LCD scherm uiteraard :D
Heeft de Mediamarkt hem nog? en waar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
In Breda nog meer dan genoeg, dus ik denk in de andere MediaMarkten vast ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
FunkyPunky schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 08:33:
In Breda nog meer dan genoeg, dus ik denk in de andere MediaMarkten vast ook wel
Dan probeer ik het van de week eens in Enschede en Hengelo :) Wat heb je er voor betaald?

*Update 10:48

Heb er een achteruit laten leggen bij de MediaMarkt in Hengelo, vanavond even ophalen! Ze mochten me alleen de prijs niet zeggen, maar zou wel 69,95 of 79,95 zijn!

[ Voor 25% gewijzigd door Danielson op 22-11-2005 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:33
Ik heb het toetsenbord vandaag ook gehaal bij de Com4 in eindhoven. Het typt gigantisch fijn en het diplay is verbazingwekkend helder.

Nu heb ik alleen een vraag, waar dienen die 4 toetsen onder het keyboard in godsvredesnaam voor?? Ik heb met de macros geprobeerd om het te laten werken en heb ze wel een paar keer ingedrukt, MAAR ik kom er niet achter.

Ow ja en nog een vraagje: Als ik nu mail in mijn hotmail box heb dan krijg ik een envelopje te zien op het lcd pannen, ik wil eigenlijk graag instellen dat hij outlook checked ipv hotmail. Hoe doe ik dit?

Plz help :)

[ Voor 22% gewijzigd door Viper_4111 op 22-11-2005 15:07 ]

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Hu9o schreef op maandag 21 november 2005 @ 08:28:
Nu heb ik nog 1 probleem. Als ik m'n computer aanzet en ik heb alleen dit toetsenbord eraan, dan blijft de bios hangen en rebooten in de eerste 10 seconden. Door m'n oude toetsenbord er bijaan te sluiten gaat de pc wel gewoon door met booten.

In die bios heb ik USB-keyboard enabled, maar dit mocht niet baten.

Weet iemand hoe dit op te lossen?
Een aanpassing in "halt on -" mogelijkheden van de bios. Mogelijke keuzes zijn waarschijnlijk All, none but keyboard failure etc.
Oudere mobo's verwachten een PS/2 toetsenbord. Dit kun je dus omzeilen door OF je G15 aan te sluiten op je PS/2 aansluiting (of alles dan nog werkt weet ik niet), of 2 toetsenborden aangesloten hebben (wat je dus al gedaan hebt) of om de "halt on" parameter in je bios aan te passen

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 11:32
Nitroglycerine schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:03:
[...]
Een aanpassing in "halt on -" mogelijkheden van de bios. Mogelijke keuzes zijn waarschijnlijk All, none but keyboard failure etc.
Oudere mobo's verwachten een PS/2 toetsenbord. Dit kun je dus omzeilen door OF je G15 aan te sluiten op je PS/2 aansluiting (of alles dan nog werkt weet ik niet), of 2 toetsenborden aangesloten hebben (wat je dus al gedaan hebt) of om de "halt on" parameter in je bios aan te passen
Je G15 aansluiten via je PS2 aansluiting gaat wel maar dan werkt hij zeker niet naar behoren.
weet ook niet zeker of je PS2 aansluiting voldoende voeding kan leveren voor je toetsen en het LCD scherm.

Maar mischien kan je het oplossen door je moederbord te flashe naar een nieuwe versie.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper_4111 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:55:
Ik heb het toetsenbord vandaag ook gehaal bij de Com4 in eindhoven. Het typt gigantisch fijn en het diplay is verbazingwekkend helder.

Nu heb ik alleen een vraag, waar dienen die 4 toetsen onder het keyboard in godsvredesnaam voor?? Ik heb met de macros geprobeerd om het te laten werken en heb ze wel een paar keer ingedrukt, MAAR ik kom er niet achter.

Ow ja en nog een vraagje: Als ik nu mail in mijn hotmail box heb dan krijg ik een envelopje te zien op het lcd pannen, ik wil eigenlijk graag instellen dat hij outlook checked ipv hotmail. Hoe doe ik dit?

Plz help :)
Als het goed is zitten er naast die 4 toetsen nog een ronde zwarte toets.
met die ronde zwarte toets kom je in het LCD menu (je kan kiezen tussen de aplicaties van het LCD).
met de 3 andere toetsen kun je: Norige, Volgende, Cancel en OK in het LCD menu.

Dus ze dienen ervoor om het lcd menu te gebruiken.

[edit]
Voor de geintereseerde:

Er is nu ook een Bandwidth Monitor.
hij is nog buggy maar hij werkt.
Bantwidth Monitor V1.0 voor meer info en download.
credits gaan naar arsenic0 voor het maken van het dingetje

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 09:56
Ik gebruik hem nu al een paar dagen met volle tevredenheid. 1.5 week geleden had ik nog een mailtje naar logitech gestuurd over de leverdatum en dit antwoord krijg ik vandaag terug:

Dank u wel voor uw e-mail. Mijn excuses voor het late antwoord.

Uit uw e-mail begrijp ik dat u wilt weten wanneer de G15 leverbaar zal zijn.

Het toetsenbord zou vanaf begin 2006 goed leverbaar moeten zijn bij alle winkels.

Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Almar Bulters
Logitech Europe SA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 14:22
Danielson schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:08:
Heb er een achteruit laten leggen bij de MediaMarkt in Hengelo, vanavond even ophalen! Ze mochten me alleen de prijs niet zeggen, maar zou wel 69,95 of 79,95 zijn!
Bij de MediaMarkt in Zwolle was hij iig. over de €100,-. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Shaggy_NL schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:48:
[...]

Bij de MediaMarkt in Zwolle was hij iig. over de €100,-. :X
raar... in Almere was ie 79,99 (mediamarkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wavemaster100
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 11:56

wavemaster100

Very ZEISS

Ik heb niet in de pricewatch gekeken want daar had niemand hem op dat moment op voorraad.
ik heb op google gezocht op g15 + shop en toen vond ik er een die er zat op voorraad had.
dus ff googlen :D

ik hoop dat ik hem morgen binnen krijg.

ot:Aan PhoeniXProjects: hoe bevalt je copperhead? wat voor muis had je hiervoor?

Canon 5D2 | Fuji X100 | Fuji X100F | Sony RX100 III | Ricoh GRD IV | Yashica T5 | Contax T2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wavemaster100 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:59:
Ik heb niet in de pricewatch gekeken want daar had niemand hem op dat moment op voorraad.
ik heb op google gezocht op g15 + shop en toen vond ik er een die er zat op voorraad had.

ot:Aan PhoeniXProjects: hoe bevalt je copperhead? wat voor muis had je hiervoor?
Copperhead bevalt prima....super precies...hiervoor had ik een logitech MX700...maar ik wilde er weer een met een draadje en op zn minst 2 duimknoppen. De copperhead heeft er 4...2 links en 2 rechts..de G5 van logitech had maar 1 duimknop. En hij ziet er heel gelikt uit :D Staat echt perfect met mn G15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
wavemaster100 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:59:

Probeer de MediaMarkt eens :) Daar heb ik er ook eentje opgehaald gister :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danielson schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:40:
[...]

Probeer de MediaMarkt eens :) Daar heb ik er ook eentje opgehaald gister :D
Welke media markt? en voor welke prijs??

Heb hem besteld bij update drachten www.update.nl

maar als mediamarkt leeuwarden of groningen hem op voorraad heeft koop ik hem daar vandaag nog,
M`n neefje heeft het bord al is echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:46:
[...]

Welke media markt? en voor welke prijs??

Heb hem besteld bij update drachten www.update.nl

maar als mediamarkt leeuwarden of groningen hem op voorraad heeft koop ik hem daar vandaag nog,
M`n neefje heeft het bord al is echt super.
79,95 euro :) Je zo de MM eens moeten bellen of ze hem op voorraad hebben, dat hadden ze bij mij wel iig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danielson schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:07:
[...]

79,95 euro :) Je zo de MM eens moeten bellen of ze hem op voorraad hebben, dat hadden ze bij mij wel iig :D
Dan w8 ik nog even tot update hem heeft daar issie namelijk 62 pleuries.
Trouwens ben ook bezig om een plugin te maken voor cod 2 :D
Of is die eral?

Owja weet misschien ook iemand of die al bij Dixons te koop is? en wat dan eventueel de prijs is moet vanavond ff ownen met cod2 dus moet ff goed toetsenbord hebbe :9 :Y)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:43
* Vinnienerd wacht wel op de versie met kleurenschermpje :P

[ Voor 14% gewijzigd door Vinnienerd op 23-11-2005 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Vinnienerd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:10:
* Vinnienerd wacht wel op de versie met kleurenschermpje :P
Lijkt me dat dat nog wel even gaat duren hoor, dus ik zou gewoon deze aanschaffe en als je huidige G15 is versleten zal er wel eentje zijn met een kleuren schermpje.
Die zullen ook wel een stukje duurder zijn mag ik aannemen.

Maar heeft er iemand al een plugin gevonden t.b.v. MSN-messenger of niet.
heb zelf al wat verschillende programmatjes om wat dingen te zien, maar zijn nog niet echt spannend al zeg ik het zelf.
Fraps is wel leuk kan je zien wat FPS tijdens het game.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:08:
[...]

Dan w8 ik nog even tot update hem heeft daar issie namelijk 62 pleuries.
Als ik bij update ga kijken is hij 69 :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Voor degene die het nog niet wisten; de prijzen e.d zijn ook te volgen op de Tweakers.net Pricewatch ;)
Klik hier voor de gegevens :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
mirelia schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:30:
[...]

Als ik bij update ga kijken is hij 69 :-(
1. Met verzends koste is +5 euro
2. als u rembours gebruikt +12 euro (15euro)

1. 74 euro
2. 81 euro of 84 euro

inc wachttijd :P mja denk dat je beter af bent bij media markt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
hmmz ik heb dit tobo een beetje nader bekeken, en eigenlijk vind ik de positie van de G knoppen een beetje onlogisch.
en het toetsenbord is pak em beet 5 cm breder dan een normale.

ja dat display is ook wel wreed maar ook onnodig als je het mij vraagt.

als je echt een mooie game tobo wil neem dan de zboard :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.zboard.com/global_images/products/zbheader_zboard_productshot.jpg
note: de link gaat niet naar een groot plaatje maar naar de site

[ Voor 53% gewijzigd door Bulls op 23-11-2005 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heyy,

Ik heb de g15 ook gehaald vandaag. Prachtig ding, er is alleen iets waar ik niet helemaal tevreden over ben. Als ik mijn favourite spel (unreal tournament 2004) opstart, dan duurt dit ten eerste al langer. Het lijkt alsof mijn pc even blijf hangen. Als ik dan in game zit en terug naar windows ga, duurt dit veel langer als normaal en blijf mijn hele pc hangen. Als ze op teamspeak tegen me praten, hapert dit ook. Erg vervelend...

Weet iemand hier misschien een oplossing voor, want ik kom er echt niet uit. Ik heb de bijgeleverde cd geinstalleerd (v1.00). Verder werkt alles prima.

pc:

amd 4400 dual core,
nvdia 7800gtx 256
asus a8n sli premium
1gb ocz gold,

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, alvast bedankt!!

gr paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
is dit wel eens related aan het toetsenbord? ik denk anders dat het misschien het display unit is die via het spel informatie kan doorgeven over de ammo, en daardoor iets vertraagd.

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 16:44

Shaggy

Misantroop pur sang

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:01:
hmmz ik heb dit tobo een beetje nader bekeken, en eigenlijk vind ik de positie van de G knoppen een beetje onlogisch.
en het toetsenbord is pak em beet 5 cm breder dan een normale.

ja dat display is ook wel wreed maar ook onnodig als je het mij vraagt.

als je echt een mooie game tobo wil neem dan de zboard :Y)

[afbeelding]
note: de link gaat niet naar een groot plaatje maar naar de site
Is idd wel cool ding, maar ik zat heel de tijd met het terug switchen naar qwerty voor gewoon gebruik.

Nee, G15 bevalt prima, plus fijne verlichting in mijn donkere situatie.

Making an ass of myself since the 70's

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Help!!!! schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 09:44:
Gaaf ding.
Maar waar ik van baal is dat ie MET draad is. Waarom maken ze dat ding nou niet cordless Ok een muis non-cordless kan ik me voorstellen voor de heel kritische gamer maar een toetesenbord met draad......
Dat is toch niet meer van deze tijd???

Ik koop m pas als de cordless variant op de markt is !
Een cordless keyboard met USB hub?
How about completely useless :)

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Desolation Angel schreef op donderdag 24 november 2005 @ 00:32:
[...]

Een cordless keyboard met USB hub?
How about completely useless :)
Onzin. Het is nog steeds handig :)
Even je mp3 spelertje erop aansluiten, je usbstick e.d. Dus die beredenering van je klopt niet helemaal ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Verwijderd

Outerspace schreef op donderdag 24 november 2005 @ 00:35:
[...]

Onzin. Het is nog steeds handig :)
Even je mp3 spelertje erop aansluiten, je usbstick e.d. Dus die beredenering van je klopt niet helemaal ;)
Denk dat t meer ging om CORDLESS usb..hoe ga je dat voor elkaar krijgen vriend ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 02:00:
[...]

Denk dat t meer ging om CORDLESS usb..hoe ga je dat voor elkaar krijgen vriend ;)
wireless USB miss? :)

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:50

Hu9o

Schokkend

En de stroom voorziening?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Batterijtjes :) Zo klaar als een klontje :P
Ik hoop dat ik dit toetsenbordje ook kan aantreffen op de HCC!. En dan hopende dat ze goedkoop zijn. heb alleen geen geld om het aan te schaffen :o

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Outerspace schreef op donderdag 24 november 2005 @ 08:48:
[...]

Batterijtjes :) Zo klaar als een klontje :P
[/small]
Duracell ... sponsored by Logitech.

En indien herlaadbaar: Nuon/Electrabel/... sponsored by Logitech

Vind dit wel een mooi keyboard, maar de hele discussie over "wat is het ideale gamers keyb" op razer blueprints heeft een paar puntjes naar voor gebracht die ik mss toch hier mis:
-afneembaar en links reattachbaar numpad
-scissor keys (laptop style aanslag) met halfhoge keys

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-08 09:13

krouwen

Hardware Enthusiast

Ik heb het toetsenbord vanmiddag gehaald bij de Mediamarkt te Utrecht Centraal Station.

Het toetsenbord typt fijn. De toetsen gaan iets zwaarder als een laptop toetsenbord maar vanaf gamersoogpunt vind ik dit juist fijner. Ik zal dit toetsenbord verder ook bespreken als een game-toetsenbord.

Om te beginnen miste ik gelijk al de driver cd. Die zat er niet bij. Ligt misschien aan de mediamarkt?! Ik heb eerst op de g15forums gekeken en daar hadden ze een topic met een link naar de driver. Deze heb ik gedownload en geinstalleerd. Daarna heb toetsenbord aangesloten.
De lichtjes schoten aan... wow.. dat ziet er heel mooi uit. Even wat donkerder maken, met het felle locht van buiten zie jet het wel maar wat minder. Half verduisterd ziet het er al heel strak uit.
Lcd scherm omhoog... wow... dat is ook strak zeg. Heel scherp beeld en verblind absoluut niet. Leuk dat klokje, maar nu maar eerst gelijk de teamspeak plugin installeren. Zo, als gamers wil je toch zien wat er op teamspeak gebeurt zonder dat je naar windows switched.

Gamen zelf gaat eigenlijk net zo goed als op ieder anders toetsenbord. Het is niet zoals bij een nieuwe muis dat je veel moet wennen of beter/minder goed mikt. In de G toetsen vergis ik me soms nog. Je denkt dat het gewoon je meest linkse toetsen zijn (capslock, shift etc). Van de G toetsen heb een een paar macro's gemaakt die 'binds" uitvoeren in de console van het spel wat ik gespeeld heb. Dat is erg handig en scheelt veel tijd.

Naast mijn toetsenbord ligt de Razor Copperhead. Ik moet zeggen dat deze 2 een perfecte (lees: unieke) combinatie zijn, voor het oog dan.

Het geld waard? Ja. Waarom zul je jezelf afvragen. Dit is namelijk het enigste toetsenbord waarmee je een echte gadget binnen haalt (er is geen ander tb met lcd) en waarmee je ook nog eens heerlijk kunt gamen. Het toetsenbord is zijn geld waard omdat ik geen vergelijkbaar toetsenbord kon vinden.

Pro's

- LCD, heb je ooit zoiets gezien :9
- Veel extra knoppen voor je macro's.
- Prachtig uiterlijk, zeker in combinatie met de Copperhead.

Cons

- G toetsen maken het bord breder
- G toetsen zie ik snel aan als de linker toetsen van een normaal toetsenbord. Dit zal effe wennen zijn.

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Ik heb inderdaad nog maar geen functie aan de G1 toets gegeven in Warcraft :D Af en toe ram ik er namelijk op als ik de escape moet hebben

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Dat had ik ook, maa dat is met een 2 tal dagen echt wel over.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

Ik heb nu teamspeak toetsen eraan gegeven. Nu kan ik er heel makkelijk mee switchen van channels, ts volume hoger en lager zetten en connecten en disconnecten. Allemaal in-game en op het scherm kan ik zien wat ik doe :p

• Bulls
shaggy8675 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 00:27:
[...]

Is idd wel cool ding, maar ik zat heel de tijd met het terug switchen naar qwerty voor gewoon gebruik.

Nee, G15 bevalt prima, plus fijne verlichting in mijn donkere situatie.
ja daarom heb ik ook 2 toetsen borden, want de rest van de game-set is een beetje uit of place :)
ik gebruik nu de ultra-x voor gewoon typen en surfen.
heb trouwens revoltec lightboard compact besteld (omdat ik tijdens online gamen ook wel eens wat typ) Noob!!11 lamer idiot was die punnish nou tegecht??/// etc :+

maar dan heb ik weinig ruimte boven mn zboard.
en daarbij is dit compact ding super handig :9

morgen zal ik zien hoe hij werkt.

Afbeeldingslocatie: http://www.revoltec.de/english/images/products/re007/re007-1_rb.jpg

ja die G15 heeft wel leukere verlichting, de letters ipv de toetsen zelf

[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 24-11-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduart
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-11-2021
krouwen schreef op donderdag 24 november 2005 @ 20:05:
Ik heb nu teamspeak toetsen eraan gegeven. Nu kan ik er heel makkelijk mee switchen van channels, ts volume hoger en lager zetten en connecten en disconnecten. Allemaal in-game en op het scherm kan ik zien wat ik doe :p
Het is alleen jammer dat je eerst in Teamspeak toetsencombo's moet maken en vervolgens diezelfde combo's aan je G toetsen moet toewijzen. Het zou handiger zijn als je diverse commando's direct aan een G toets kon toewijzen maar dat is helaas niet mogelijk, teamspeak herkent de G toets niet als zodanig, alleen de onderliggende toetsencombinaties.

Waarschijnlijk geldt dit voor alle software, hopelijk gaat dit in de toekomst veranderen.

So long and thanks for all the fish | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
kun je niet gewoon bij de G15 util alle G toetsen een bepaalde teken of letter geven.
zodat je in elke game gewoon bij de action op dat knopje drukt, en dan weet hij gelijk dat je dat teken bedoelt. die je hebt toegewezen. (net als toetsaanslag toewijzen met setpoint, voor de muis.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Even over de LCD display van de g15, is er al een programma voor irc en een programma om de temperaturen van cpu enzo te laten zien? Of voor msn.

Ik gebruik nu de teamspeak tool en fraps voor fps, gaat allemaal perfect. Dus daarom mijn vraag of jullie misschien nog meer leuke programmas weten,

alvast bedankt,

gr Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

is er ondertussen al een datum bekend bij sallandautomatisering?

ik zit namelijk ook op de rest van de bestelling (voeding, geluidskaartje) te wachten....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 12:37:
Hallo,

Even over de LCD display van de g15, is er al een programma voor irc en een programma om de temperaturen van cpu enzo te laten zien? Of voor msn.

Ik gebruik nu de teamspeak tool en fraps voor fps, gaat allemaal perfect. Dus daarom mijn vraag of jullie misschien nog meer leuke programmas weten,

alvast bedankt,

gr Paul
Kijk eens op www.g15mods.com of op http://www.g15forums.com/ ik meen dat daar wel al iets staat van Mirc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_G-nius
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-08 16:16

Sir_G-nius

- - -

Als ik met dit G15 toetsenbord Fifa 06 opstart, lijkt het wel of de er een toets blijft hangen.
Bij een team kiezen blijft hij naar links scrollen. In Windows of in andere spellen heb ik er geen last van.

Heeft iemand daar ook last van? En misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Answer
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-10-2024
Dat is een bug van Fifa06 zelf dacht ik.
Op EA was er al een patch voor :)

XPS 9500 | Sony A7RIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das een ander verhaal. maar wireless usb zou best kunnen werken- niet alle apparaten worden vanuit de usb gevoed nl =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Gaaf ding.
Maar waar ik van baal is dat ie MET draad is. Waarom maken ze dat ding nou niet cordless Ok een muis non-cordless kan ik me voorstellen voor de heel kritische gamer maar een toetesenbord met draad......

en hoelang denk je te doen met de battarijtjes? VOORAL met dat LCD DISPLAY 8)7
als ze er een accu in maken dan misschien maar dan moet je alsnog een addapter er aan koppelen
(snachts ofzo) ok je hebt hem dan normaal met draad, behalve als je hem op afstand nodig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf ding.

Waarom zou je hem wel cordless maken als ik vragen mag? Ik bedoel- als gamer zit je fijn achter je pc te genieten van je hi-res beeld. waarom, oh waarom zou je je tobo mobiel willen hebben. Ga niet zeggen dat je lekkerder kan CSen met dat ding op je schoot. Keyboard draad zit ook niet in de weg lijkt me. USB- dus hij hoeft er niet eens perse aan de achterkant in- nee, ik faal een beetje je punt te zien. Verniewingen zijn leuk, maar ze moeten wel zinvol zijn. "omdat het kan" is een beetje loze kreet imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_G-nius schreef op zondag 27 november 2005 @ 15:33:
Als ik met dit G15 toetsenbord Fifa 06 opstart, lijkt het wel of de er een toets blijft hangen.
Bij een team kiezen blijft hij naar links scrollen. In Windows of in andere spellen heb ik er geen last van.

Heeft iemand daar ook last van? En misschien een oplossing?
Dit heb ik ook aan de hand gehad.
zal de patch wel eens downloaden en kijken of da helpt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

Raar vraagje misschien, maar zijn die G-knoppen ook te proggen voor software als bijvoorbeeld 3dsMAX of AutoCAD?

Zitten er ook "iTouch" knoppen (voor mail/websites/software) op? Of zijn daar die G-knoppen ook voor bedoeld?

En misschien nog wel belangrijker...zou je die knoppen ook kunnen programmeren als scrollknoppen (eentje voor naar boven scrollen, eentje naar beneden scrollen)

Iemand die daar ervaring mee heeft, het uit zou kunnen proberen of er iets zinnigs over kan zeggen?

* Dexter is heel erg gecharmeerd van dit plankje, maar is ook erg gehecht aan het scrollwheeltje links op zijn huidige ramplank (cordless logitech plank)

[ Voor 11% gewijzigd door Dexter op 28-11-2005 00:11 ]

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

eduart schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:48:
[...]

Het is alleen jammer dat je eerst in Teamspeak toetsencombo's moet maken en vervolgens diezelfde combo's aan je G toetsen moet toewijzen. Het zou handiger zijn als je diverse commando's direct aan een G toets kon toewijzen maar dat is helaas niet mogelijk, teamspeak herkent de G toets niet als zodanig, alleen de onderliggende toetsencombinaties.

Waarschijnlijk geldt dit voor alle software, hopelijk gaat dit in de toekomst veranderen.
Idd, zo heb ik het ook gedaan. In teamspeak gewoon combo's maken die je normaal nooit zou kunnen maken en die combo's toewijzen aan een G knop. Omslachtig, maar wel effectief :p.

Kun je eigenlijk in het scherm laten weergeven welke G knop je hebt gebruikt, de naam die je eraan gegeven hebt?

Nog een vraagje; eerst kon ik zien wat mijn volume was met de volume knop te verdraaien. Na het installeren van de plugin komt dit niet meer terug, ook niet als die op het klokje staat.

[ Voor 4% gewijzigd door krouwen op 28-11-2005 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.boekensoft.com...n&action=detail&id=126226 damn

nu heb ik een vraagje, als ik de qwerty versie koop, kan ik de toetsen (de meest belangrijke) dan verplaatsen naar azerty ? dus maw, toetsen losmaken en verplaatsen...
ik heb dit ooit nog gedaan met een ander toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Is er ook een webshop die hem wel verkoopt? Niemand heeft hem eigenlijk behalve media markt.. mja Utrecht is weer een beetje ver weg...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klik op de eerste link

Daar heb ik m vandaan. (dins. besteld - vrijdag binnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 15:16:
Klik op de eerste link

Daar heb ik m vandaan. (dins. besteld - vrijdag binnen)
Ow mooi... Die heb ik net gemaild over de voorraad... maar ik bestel em daar wel gewoon...

:) Op de site staat namelijk verwacht vandaag...
[edit]
Ik heb de vestiging in Eindhoven gebelt en hij had er nog 1 :) Heb ik gevraagd of hij em apart kon houden en dat ik hem direct zou bestellen.. nu issie besteld en krijg is die morgen of overmorgen.

[ Voor 20% gewijzigd door ReCreator op 28-11-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Voor iedereen die al in het bezit is van de G15 en zelf applet wil maken, LcdStudio
Ook heb je dan de G15 plugin nodig, deze wordt bij de volgende release van LcdStudio standaard meegeleverd.

Meer info op g15forums.com

Nog even een voorbeeld applet welke echt binnen enkele minuten zelf te maken is,

Afbeeldingslocatie: http://img321.imageshack.us/img321/9540/afbeelding6268ih.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damnn dat is freaking nice :D.
Die ga ik ook maar eens proberen.

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ziet er inderdaad goed uit :)
Ik hoop em morgen ook binnen te hebben, of vandaag misschien zelfs nog...

Wat ik dus begrijp is de aansturing van de LCD vrij gemakkelijk en dus de mogelijkheden eindeloos... helemaal perefect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damnn de mogelijkheden met LcdStudio zijn ongeveer eindeloos.
Dit is een erg goede vinding van degene die de G15 plugin gemaakt heeft :D.
Denk dat Smarties en dergelijke snel gaan volgen.

echt hiermee maak je helemaal de blits op een lan :D.
er is zelfs de mogelijkheid om animated gifjes te laten zien @ LCD (clanlogo of iets dergelijks :P)
damnn echt nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was vanavond bij de makro ,daar liggen er nog genoeg.
voor 65 euro incl btw
zag er minstens nog 20 liggen
werknemer vertelde dat ze pallets ermee hadden binnen gekregen vorige week.
nu weet ik waarom de rest ze amper binnen krijgt.......... 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

nog niks bekend over salandautomatisering? (die tent in raalte)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Iemand die iets zinnigs kan zeggen over mijn vragen een paar posts geleden?

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 08:14

Remi

Moo!

Dexter schreef op maandag 28 november 2005 @ 00:09:
Raar vraagje misschien, maar zijn die G-knoppen ook te proggen voor software als bijvoorbeeld 3dsMAX of AutoCAD?

Dat ligt er aan, ik weet niet of de opdrachten in die programma's ook een bijbehorend toetsaanslag hebben zoals bv: ctrl+shift+r. Zo ja dan is het heel goed mogelijk, moet je bepaalde opdrachten met een muisklik activeren dan word het een stuk moeilijker zoniet onmogelijk.

Zitten er ook "iTouch" knoppen (voor mail/websites/software) op? Of zijn daar die G-knoppen ook voor bedoeld?

Ja/Nee voor programma's officieel niet, wel bedieningstoetsen voor winamp en dergelijke. En ik heb nog geen idee of je die G keys ook kan programmeren om bv IE op te starten.

En misschien nog wel belangrijker...zou je die knoppen ook kunnen programmeren als scrollknoppen (eentje voor naar boven scrollen, eentje naar beneden scrollen)

Volgens mij niet maar je zou Page up en down wel kunnen binden.

Iemand die daar ervaring mee heeft, het uit zou kunnen proberen of er iets zinnigs over kan zeggen?

* Dexter is heel erg gecharmeerd van dit plankje, maar is ook erg gehecht aan het scrollwheeltje links op zijn huidige ramplank (cordless logitech plank)
Tja leuk dat je zo dol bent op de features van je huidige bord maar je moet wel in gedachten houden dat dit bord echt gericht is op gamers. Die hebben imho weinig behoefte aan uitgebreide multimedia buttons of een scrollwheel op het tobo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien hier?

Had je zelf ook kunnen vinden, Dexter....

even de search functie gebruiken van 1 van de 2 bekende G15 forums die langs zijn gekomen in dit GOT G15 topic. O-)

@Remi; je hebt daarin opzich wel gelijk, echter er blijken meer toepassingen mogelijk, voor AutoCad en volgens mij ook voor Photoshop.

Alles waar bepaalde toetsencombo's voor nodig zijn en die regelmatig herhaald worden, kan dit bord heel handig zijn. (Dexter... Scrollwheel zit op muis, toch? ;) )

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Sorry dat ik op die plek niet op die manier had gezocht...* Dexter vertrouwde iets teveel op GoT :)

Maar is duidelijk nu...en wat betreft dat scrollen...ik teken met een pen (rechterhand) en dan is een scroll-wheel links op het tobo erg handig (kan ook een muis daar neerleggen, maar da's vaak lastig met twee bewegende devices, en om nou het balletje er uit te slopen om alleen te scrollen...mwa...gaat me wat ver...daarom had ik zoiets...als die toetsen programmeerbaar zijn als op en neer scrollen, dan is het voor mijn needs perfect, maar ik denk dat ik die zoom-scroll functie ook vast wel kan proggen aan zo'n G-key)

THNX voor de info en tip!! En zal volgende keer mijn best doen om nog beter te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dexter schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:57:
Sorry dat ik op die plek niet op die manier had gezocht...* Dexter vertrouwde iets teveel op GoT :)

Maar is duidelijk nu...en wat betreft dat scrollen...ik teken met een pen (rechterhand) en dan is een scroll-wheel links op het tobo erg handig (kan ook een muis daar neerleggen, maar da's vaak lastig met twee bewegende devices, en om nou het balletje er uit te slopen om alleen te scrollen...mwa...gaat me wat ver...daarom had ik zoiets...als die toetsen programmeerbaar zijn als op en neer scrollen, dan is het voor mijn needs perfect, maar ik denk dat ik die zoom-scroll functie ook vast wel kan proggen aan zo'n G-key)

THNX voor de info en tip!! En zal volgende keer mijn best doen om nog beter te zoeken.
Misschien een idee...k heb m hier ook liggen...hier kan je ook gewoon mee scrollen en zoomen.

Afbeeldingslocatie: http://www.wacom-europe.com/int/products/intuos/_img/head_32.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Idee lijkt me prima, maar als je een blik op de inhoud van mijn beurs zou kunnen werpen zou je zien dat dat toch niet zo'n goed idee is. Daarom dat ik wel geïnteresseerd was in de G15 ramplank. Maar zag dat er paar pages terug gewaarschuwd was voor slow-chat en Intuos is toch beetje off-topic misschien, dus ik zal voorlopig even netjes meelezen met dit topic en er mijn voordeel mee blijven doen op een afstandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackoo1988
  • Laatst online: 14-09 11:46
Was ook van plan om deze voor mezelf als kerstkado te schenken en houd dit topic goed in de gaten, wou hem zelf ook bij de makro halen. Dit omdat ze daar genoeg voorraad hadden en hij niet duur is.

MvG.

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, heb hem ook vanmiddag gehaald bij de Makro maar ik denk dat ik hem morgen toch maar terug ga brengen. Denk niet dat ik ga wennen aan de toetsen links van het toetsenbord. Die druk je toch relatief vaak in in plaats van de bedoelde Esc, Tab, Shift en dat soort toetsen. Ook vind ik de opdruk overdag als de verlichting uit staat niet duidelijk.

Het is inderdaad voornamelijk een gamers keyboard. Leuke gimmick, ziet er superstoer uit. Typt wel heel fijn, dat wel. Schermpje is ook erg kicken en dat je die naar wens kan configureren was eigenlijk mijn reden om hem te kopen.

De genoemde nadelen wegen daar, mijns inziens!, echter niet tegenop. Natuurlijk, je kan wennen aan de lay-out en zo, het gaat nu ook al 10x beter dan een uur geleden maar als je af en toe wisselt tussen deze en een "normaal" toetsenbord ga ik daar toch moeilijkheden door verwachten.

Maar mensen die een prima werkend, kicken uitziend en uniek toetsenbord willen: doen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

njah.. ik moet dus ff wete welke vesteging van makro jullie hem hebben gehaalt zodat ik em ook kan hale :9

kben dr namelijk al lang op zoek 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had hem in Delft gehaald, op woensdag. Toen lagen er denk ik nog stuk of vijftien. Gisteren weer terug gebracht maar ben niet binnen geweest, weet dus niet of ze er nog waren. Je kan ze altijd even bellen he, altijd goedkoper en sneller dan op de gok erheen rijden. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa maar die gok ga ik nie pakke want kwoon in buurt van nijmege dat is tog ff stuk rijde O-)

Maar idd ik zal wel eve rond bellen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe.. ik heb em nu ook .. ff om 21.00 naar markro gerede was nog net op tijd . In de vestiging vianen zag ik er nog 5 liggen ! ;)

Mijn mening over toetsenbord :

- zeer mooi led verlichting
- mooi lcd schermpje
-typt lekker fijn

maar wel even wennen aan toets indeling normaal sit escape toetsenbord links boven nu is dat dus niet meet het geval :)

Dit toetsenbord is zeker een aanrader!!! :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Hmmm ik woon in Delft en heb er nu 1 in Amerika besteld bij een grote distri
Voordeel is dat ik er maar 55 euro voor betaal
Alleen effe wachten tot ik hem binnenkrijg (zal ma of di worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
mirelia schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 12:50:
Hmmm ik woon in Delft en heb er nu 1 in Amerika besteld bij een grote distri
Voordeel is dat ik er maar 55 euro voor betaal
Alleen effe wachten tot ik hem binnenkrijg (zal ma of di worden).
Inclusief verzendkosten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn.. er moet een plugin voor cod 1 en 2 komen zou wel vet sijn :+

kan iemand mij es uit leggen hoe je sow je eigen logo op dat schermpje kunt krijge :| :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? :? :?

hmmm... t lukt me nie om binds in call of duty via de g toetsen te zetten weet iemadn hoe dat moet ??? :?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2005 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Ik heb nu iets gemaakt met LCDstudio.
maar als ik dat op sla krijg ik een *.xds bestand

Hoe krijg ik mijn resultaat geladen in het LCD scherm van mijn G15, kan hier iemand mijn helpen ?

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorg dat je in ieders geval de G15 Plugin hebt.
Deze moet je instaleren (uitpakken in de root map van LCDStudio) en dan laden in LCD studio.
Als je dit gedaan hebt start je de display wizzard (eenmalig) en selecteer je het G15 schermpje.
Dan kun je het design laden via het menu.

Het is ook mogelijk om meerdere designs tegelijk te laden en hier dan doorheen te scrollen zoals de software van logitech ook doet (alleen nog niet met de knoppen). Daarvoor moet je een playlist maken en dan deze playlist laden.

voor meer info kun je trouwens G15forums.com en LCDStudio.com checken.

Succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 03:32:
Zorg dat je in ieders geval de G15 Plugin hebt.
Deze moet je instaleren (uitpakken in de root map van LCDStudio) en dan laden in LCD studio.
Als je dit gedaan hebt start je de display wizzard (eenmalig) en selecteer je het G15 schermpje.
Dan kun je het design laden via het menu.

Het is ook mogelijk om meerdere designs tegelijk te laden en hier dan doorheen te scrollen zoals de software van logitech ook doet (alleen nog niet met de knoppen). Daarvoor moet je een playlist maken en dan deze playlist laden.

voor meer info kun je trouwens G15forums.com en LCDStudio.com checken.

Succes ermee
Ik krijg het wel op mijn scherm te zien maar alleen als ik LCDstudio heb open staan, als ik LCDstudio afsluit valt het weg.
En ik heb iets gemaakt wat ik naar iemand anders wil sturen die geen LCDstudio heeft of is dit helaas nog niet mogelijk ?

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het werkt alleen maar als lcdstudio open staat en "draait".
Dus je moet lcd studio open laten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 09:59:
het werkt alleen maar als lcdstudio open staat en "draait".
Dus je moet lcd studio open laten staan
Dat vind ik dus wel erg jammer, maar jah.

hopelijk komt hiet in de toekomst nog een wijziging op.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand nou hoe dat zit met call of duty als je binds wil plaatsen via de "G" toetsen??

hmmm... :? word tog tijd dat etr een msn en call of duty plugin komt voor LCD schempje :O :O

en kan iemand me helpe met zown logo:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 12:19:
weet iemand nou hoe dat zit met call of duty als je binds wil plaatsen via de "G" toetsen??

hmmm... :? word tog tijd dat etr een msn en call of duty plugin komt voor LCD schempje :O :O

en kan iemand me helpe met zown logo:|
Call Of Duty moet gewoon werken met de Gkeys.
Msn zit in LCDstudio (daar heb je strandaard een msn plugin in zitten.

En logo kun je ook men LCD Studio. Beetje zoekwerk is nooit weg.

En arie:

opsturen waneer iemand geen LCDstudio heeft heeft geen zin. Alleen als hij LCDStudio download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm... ik heb dat dus geinstaleert dat LCD Studio maar hy geeft een error aan : Unable to locate or read your licence file,exiting...

:O :O :| 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar hoe moet dat dan me call of duty sow iets als : /bind G1 name ..........................

???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:19:
hmmm... ik heb dat dus geinstaleert dat LCD Studio maar hy geeft een error aan : Unable to locate or read your licence file,exiting...

:O :O :| 8)7
je had niet gelijk op browse moeten selecteren, maar eerst een licenty moeten aan vragen bij LCDstudio, wat gewoon gratis is en dan krijg je een mailtje met een license.xtm (ofzoiets) toe gestuurd die je dan kan selecteren bij het opstarten.

Dus nu gewoon effe deinstalleren, de folder weg gooien uit je program files en dan vanaf voor af aan op nieuwe doen maar dan goed.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:O :O

waara kan ik dat dan aan vragen ??? leg es duidelijker uit aub want ik snap em nie helemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damnn kijk eerst eens naar het programma voordet je schreeuwt.
Arie heeft gelijk.
Die licence file kun je gratis aanvragen.
Als je geinstaleerd hebt dan kun je kiezen (bij eerste keer opstarten) om de file aan te laten maken.

en de Gkeys moet je eerst in je profiler binden aan een bepaalde handeling of key (zal ff reload nemen als voorbeeld).
In de profiler pak je G1 en die bind je aan R.
In Call Of Duty bind je reload aan R (vaak is dit al het geval maar ff simpel voorbeeld).
Als je ingame nu op G1 ramt dan heb reload je.
Is toch niet zo gek moeilijk he.
Dit had je kunnen vinden als je een klein beetje rondkeek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:19:
maar hoe moet dat dan me call of duty sow iets als : /bind G1 name ..........................

???
Je moet de G keys gewoon een letter geven
Bijv G4 = O

dan type je in CoD in console /bind O say ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was eerder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

njaa tis gelukt met dat lcd gedoe maar ik bedoel met die g keys van binds als je weet wat dat zijn dus dat geld gewoon hetzelfde als dat voorbeeld wat je me gaf??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:32:
njaa tis gelukt met dat lcd gedoe maar ik bedoel met die g keys van binds als je weet wat dat zijn dus dat geld gewoon hetzelfde als dat voorbeeld wat je me gaf??
probeer het nou maar gewoon dan zul je zien.
zoals eerder gezecht:

In de Logitech profiler bind je de Gkey aan een toets of toetsen combinatie en in call of duty bind je hetgeen je aan die toetsencombinatie wilt hebben aan de toetsen combinatie.

Moet ik het ook nog op zijn chinees doen misschien da je het dan wel snapt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je doet maar :9

omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarjah ik heb dus nu bij me profiel G1 heb ik " A " gedaan dus druk ik in cod gewoon tijdens het spele daar op krijg ik dat ie naar links toe loopt:S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah daar staat dus toets A voor in COD.
Dus je moet waar nodig ook de controls in COD aanpassen anders doe COD gewoon wat hij normaal ook doet met de A :P.

En sorry voor mijn overdreve react maar had net ff mot met me broertje en moest het ergens kwijt.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 17:48 . Reden: lettertype verranderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

is er ondertussen al een datum bekent wanneer salandautomatisering weer een lading binnen krijgt?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Ja dat is inc verzendkosten
Maar dat komt omdat het bedrijf waar ik werk hier dagelijks artikelen vandaan haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus tis voor de normale gebruiker niet rendabel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackoo1988
  • Laatst online: 14-09 11:46
Gister nog gehaald bij de Makro in Delft stonden na mij nog 3 stuks, voor diegene die hem nog willen hebben.

MvG.

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post on-topic, relevant en met meer dan een enkele regel OF POST NIET!