Logitech G15-keyboard met ingebouwd lcd-scherm Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.959 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pSycho-Y2K
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-04 08:17
Ik heb een kleine vraag, ik vroeg me af of die 'armwrest' eraf te klikken valt. Is dat mogelijk?
Ik bedoel dus het zwarte gedeelte onder de toetsen. Het lijkt namelijk dat deze niet eraf te halen is.

Kvind het toetsenbord dan behoorlijk groot als dat niet mogelijk is :/

edit:
Ik zie een doos in thread zonder dit zwarte armwrest, maar kan iemand toch nog bevestigen dat dit afklikbaar is? :)

[ Voor 67% gewijzigd door pSycho-Y2K op 05-12-2005 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pSycho-Y2K schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:53:
Ik heb een kleine vraag, ik vroeg me af of die 'armwrest' eraf te klikken valt. Is dat mogelijk?
Ik bedoel dus het zwarte gedeelte onder de toetsen. Het lijkt namelijk dat deze niet eraf te halen is.

edit:
Ik zie een doos in thread zonder dit zwarte armwrest, maar kan iemand toch nog bevestigen dat dit afklikbaar is? :)
Afklikbaar indeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-08 09:13

krouwen

Hardware Enthusiast

In CoD kan gewoon hoor. Je moet gewoon een G knop toetsen laten uitvoeren. Eerst altijd de ~ voor de console. Dan kun je het best een pauze invoeren (anders werkt die soms niet, gaat het te snel) en dan /command blabla bij mij werkt het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:50

Hu9o

Schokkend

pSycho-Y2K schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:53:

edit:
Toen je het tobo uit de doos haalde zat die steun er ook nog niet op hoor.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 17:51
Als ik mijn computer opnieuw opstart zijn altijd mijn G-toetsen anders:

Voorbeeld:
Normaal gesproken zijn mijn G toetsen
G1 = Deze Computer
G2 = I-Tunes
G3 = Opera
etc

Na herstart
G1= nieuwe pagina Opera
G2= volgende pagina Opera
G3= vorige pagina Opera

Maar als ik nu naar de toetsenbord configuratie kijk staat er gewoon Deze computer bij G1. En als ik dan daarop klik en aangeef dat deze toets (G1) voor Deze computer is, veranderen de andere G toetsen ook naar de goede. Het zijn maar een paar klikken, maar ik zou het fijn vinden als ik het niet iedere keer zou moeten doen :?

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07 15:12
FunkyPunky schreef op maandag 05 december 2005 @ 08:46:
Als ik mijn computer opnieuw opstart zijn altijd mijn G-toetsen anders:

Voorbeeld:
Normaal gesproken zijn mijn G toetsen
G1 = Deze Computer
G2 = I-Tunes
G3 = Opera
etc

Na herstart
G1= nieuwe pagina Opera
G2= volgende pagina Opera
G3= vorige pagina Opera
Ik zou de oorzaak bij Opera zoeken...

Tools >> Preferences >> Mouse and Keyboard

[ Voor 6% gewijzigd door Obliterator op 05-12-2005 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
Obliterator schreef op maandag 05 december 2005 @ 08:49:
[...]

Als ik thuis ben, lees over +-8 uur, zal ik het eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krouwen schreef op maandag 05 december 2005 @ 00:52:
In CoD kan gewoon hoor. Je moet gewoon een G knop toetsen laten uitvoeren. Eerst altijd de ~ voor de console. Dan kun je het best een pauze invoeren (anders werkt die soms niet, gaat het te snel) en dan /command blabla bij mij werkt het goed.
moet je dan gewoon in console ( ~ ) kwil dan voor een bind : /bind en wat moet je dan invulle ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Roelie,

Ik heb dit toetsenbord niet eens maar aangezien ik hem hoop voor kerst te krijgen lees ik dit topic toch eventjes door.

1. Probeer zelf eerst dingen uit te vogelen voordat je hier weer langs komt.. Je stelt nu zo ontzettend veel vragen die eigelijk gewoon "stom" zijn dat mijn haren recht overeind gaan staan.

2. Jij haalt nu alle principes van het toetsenbord en spel door elkaar, het moet inprincipe zo gaan:

Alle spellen met de Quake engines gaan keysbinden zo:

Je hebt in het spel een bepaald commando, bijvoorbeeld "jump". Als je deze rechtstreeks in de console zou invoeren zou je bijv 1 keer springen. Maar omdat elke keer te doen tijdens het spelen is nogal moeilijk.

Dus wat hebben ze verzonnen: "Key bindings", dit staat letterlijk voor knop verbindingen (beetje ruim vertaalt). Wat jij doet als je in het menu aan SPATIE springen verbind, je op de "key" space het commando jump zet.

Wat doe je dus als je op de toets N wilt zeggen: "hahah, ik pwn je!!"
1. Je zoekt het commando voor iets te zeggen, namelijk "say"
2. Je zoekt het commando op een commando aan een toets vast te maken: "bind"
3. Je voegt beide commando's samen onder een toets:

bind N say hahaha, ik pwn je!!

Hier staat dus letterlijk: verbind het commando say hahahah, ik pwn je!! met de knop N.

Nu het principe van het toetsenbord:

de g15 zijn macro toetsen zijn niks meer dan knopjes die zogename "macro" uitvoeren. een macro is een verzameling van toetsen aanslagen die achter elkaar kunnen worden uitgevoerd.

Als jij de knop G1 bind aan N, dan word het ongeacht welk programma er gedraait, een signaal naar de computer gestuurd dat jij N in drukt, en niet G1.

Dus als jij in CoD aan G1 het commando "Say hahahah, ik pwn je!!" wilt doen, moet je :

1. Het commando in CoD onder een toets vaszetten, dit maakt eigelijk niet uit welke, als hij maar op je toetsenbord zit..
2. Diezelfde toets in de macro op de G15 vast zetten. Dus in mijn voorbeeld moet je alleen N op die toets zetten.

Ik hoop dat je het nu begrijpt van het is ECHT niet moeilijk, en probeer het zelf anders gewoon even voor een uurtje, daar leer je zelf VEEL meer van dan alles maar vragen..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:44

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Hulde, ik had het niet mooier kunnen zeggen.. (Alleen hoopte ik dat ding vandaag te hebben, maar de Sint vindt me blijkbaar niet lief)....

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 12:49
Dit is wel een nuttig en informatief topic zie ik alweer ^^
Ik heb een tijdje geleden (22 november) mijn G15 toetsenbord bij Sallandautomatisering besteld, helaas heb ik hem nog niet binnen.
Ik heb al wel een mailtje gestuurd wat hun inschatting is.
De reactie was dat hij “ergens in december” bij hun binnenkomt… dus voor mij is het nog even afwachten.

Dus mensen let op de levertijd kan erg lang zijn (iig bij salland), magoed mij boeit het niet zo heel veel ik kan nog wel ff wachten.

Maar het is wel mooi om te zien dat er al zoveel mogelijk is met het LCD schermpje
:9~

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik allemaal gedaan dus eerst bij cod gedaan /bind n say ik pwn je

daarna ga ik naar toetsenbord profiler doe ik G1 Macro-toewijzen

dan nieuwe macro maken.. dan dat gedoe opnamen dan doe ik "N" dat kom er 2 in dat lijstje te staan 1x N naar boven en 1 x naar beneden..

Dan ga ik naar cod daar druk ik op G1 dat doet et gewoon maar druk ik op N is dat ook zo ?? :o :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Answer
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-10-2024
De G knoppen werken alleen maar als een soort 'snelkoppelingen' jij hebt nu bijv. G1 toegewezen op de N toets dus G1=N.
Maar dit kan elke toets zijn op je keyboard.
Het voordeel van de G keys is dat je Macro's kan maken dat wil zeggen als je bijv. G2 drukt dit gebeurt:

T>H>A>L>L>O>ENTER

Nu zeg je dus Hallo in Cod.
Dit is een onzin Macro maar opzich zou je hier heel handige dingen mee kunnen doen :)

Ik hoop dat je het nu een beetje snapt..

XPS 9500 | Sony A7RIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa dat snap ik.. :P

maar ik bedoel maar van dat je gewoon een bind kunt maken en dan op toets G1 druk en niet persee een "N"ofzo snap je.. dus ookal druk je op N alleen via G1 komt die bind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Stormtrooper schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:48:
[...]

Alleen hoopte ik dat ding vandaag te hebben, maar de Sint vindt me blijkbaar niet lief....
Sinterklaas is een #%@%&^^!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mirelia schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:46:
[...]

Sinterklaas is een #%@%&^^!
LoL....Een beetje Of-Topic?

Mijn vraag is of dit toetsenbord ook nog draadloos uit komt.
Als dit het geval zou zijn zou het fantastisch zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:52:
[...]

LoL....Een beetje Of-Topic?

Mijn vraag is of dit toetsenbord ook nog draadloos uit komt.
Als dit het geval zou zijn zou het fantastisch zijn _/-\o_
Het zou wel mogelijk zijn, maar dan moet je er wel altijd een pakketje batterijen naast hebben liggen :P Ik denk namelijk dat dit bordje nog best wat stroom vreet, al helemaal met intensief LCD gebruik :)

Ik heb em zojuist binnen en meteen metLCDHype aan de slag gegaan.. heb nu een leuk script draaien voor winamp. Met van die VU metertjes... wel gaaf hoor :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Ja sorry was heel Off-topic maar was de frustratie die sprak

Draadloos heeft teveel nadelen imho

Ik vraag me steeds vaker af waarom mensen een draadloos toetsenbord willen
Lijkt me dat er dan veel beperkingen zijn in vergelijking tot een bedraad toetsenbord
Batterij etc

Ik snap best van een muis dat het draadje in de weg kan zitten maar van een toetsenbord?

In mijn geval iig niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ik heb zo'n mooi USB lampje aan m'n toetsenbord gehangen, staat best grappig. Maar als ik 's nachts m'n pc uit doe, dan gaat alles dus uit; Behalve m'n USB lampie... Is dit te fixen op een of andere manier?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
hehe stroomrekening niet meer betalen??

Ik heb dat probleem ook met een BTdongle
Volgens mij is de enige oplossing om de computerkast zonder spanning te zetten (schakelaar achterop?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mirelia schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:05:
Ja sorry was heel Off-topic maar was de frustratie die sprak

Draadloos heeft teveel nadelen imho

Ik vraag me steeds vaker af waarom mensen een draadloos toetsenbord willen
Lijkt me dat er dan veel beperkingen zijn in vergelijking tot een bedraad toetsenbord
Batterij etc

Ik snap best van een muis dat het draadje in de weg kan zitten maar van een toetsenbord?

In mijn geval iig niet
Ik zou draadloos willen zodat ik vanuit mijn bed mijn pc kan bedienen (jah!een echt NERD hier:P).
Alleen die batterijen heb je gelijk in, dat is even een probleem ja.
Er is vast wel een manier om ipv. batterijen een accu te gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:38:
Jaa dat snap ik.. :P

maar ik bedoel maar van dat je gewoon een bind kunt maken en dan op toets G1 druk en niet persee een "N"ofzo snap je.. dus ookal druk je op N alleen via G1 komt die bind
mjah, dat kan dus helaas niet helemaal met binds.

Het enige dat je kan doen is wat eerder is gezegd,

je laat dan de macro de console openen, het commando erin tikken en dan weer sluiten, bijvoorbeeld de macro:

~, Wait 0,2 sec, R, C, O, N, spatie, R, E, S, T, A, R, T, M, A, P, ENTER, ~

Hiermee zou je dus de console openen, het commando RCONE RESTARTMAP erin tikken en enter drukken en daarna de console weer sluiten..

maar als je gewoon die Macro's op toetsen zet die je toch nooit gebruikt ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hu9o schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:25:
Ik heb zo'n mooi USB lampje aan m'n toetsenbord gehangen, staat best grappig. Maar als ik 's nachts m'n pc uit doe, dan gaat alles dus uit; Behalve m'n USB lampie... Is dit te fixen op een of andere manier?
Denk dat dat alleen kan door de stroom van je USB poorten af te halen -> stroom van je pc af halen dus. Of er moet al ergens een optie zijn dat de stroom van de USB poorten gehaald wordt (bios misschien? :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

RoD schreef op maandag 05 december 2005 @ 22:07:
[...]

Denk dat dat alleen kan door de stroom van je USB poorten af te halen -> stroom van je pc af halen dus. Of er moet al ergens een optie zijn dat de stroom van de USB poorten gehaald wordt (bios misschien? :? )
Dat was de vraag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
Obliterator schreef op maandag 05 december 2005 @ 08:49:
[...]

Hmm ik heb het geprobeerd, maar was niet succesvol, ik vanavond even verder zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:15
Ik ben zeer benieuwd naar dit toetsenbord.
Deze krijg ik van mijn ouders voor de kerst.
Denk dat ik misschien vanavond nog ga kijken bij de Makro en
hoop dat ze hem hebben aangezien hij echt nergens leverbaar is.

Ikzelf ga hoofdzakelijk voor de macro toetsen welke ik fantastisch kan gebruiken
voor Final Fantasy XI. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Kunnen we ook gegevens uit spellen als BF2 trekken? Je stand, ammo, health ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 15:32

Ryceck

Constants and Variables

Heb gebeld met:
* Informatique ("G15... nee die hebben we nog nooit gezien..., staat wel op onze site maar weet niet wanneer hij komt")
* Alternate ("Hmmm ja die komt 20 november!" *belt 21 november terug* "Tsjah... het wordt ergens in december ofzo dan...")
* Mycom ("schatting: 7 december")
* Andere levertokos (Dynabyte; webwinkeltjes etcetc) weten het gewoon helemaal niet.

IK WIL ME G15!!!!!! :'(

On-Topic: Gaaf dingie... hoop dattie snel binnen komt :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ryceck schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:45:
Heb gebeld met:
* Informatique ("G15... nee die hebben we nog nooit gezien..., staat wel op onze site maar weet niet wanneer hij komt")
* Alternate ("Hmmm ja die komt 20 november!" *belt 21 november terug* "Tsjah... het wordt ergens in december ofzo dan...")
* Andere levertokos (Dynabyte; webwinkeltjes etcetc) weten het gewoon helemaal niet.

Ik heb em van Com4 duurde een weekje.. vrij lang nog.. maar goed ik heb em...
MediaMarkt schijnt ze ook nog te hebben en de Makro ook.

MyCom zei vorige week tegen mij dat het half december zou worden...

Ik zou zeggen, regel een Makro pasje, probeer MediaMarkt of bel Com4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/roelie91/

Dat is dus me probleem bij lcdstudio als ik dat ongeveer 10 min draai zonder er iets aan te doen krijg ik dit weet iemand hoe je dit kunt voorkomen of waar dit aan ligt?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:36:
[afbeelding]

Dat is dus me probleem bij lcdstudio als ik dat ongeveer 10 min draai zonder er iets aan te doen krijg ik dit weet iemand hoe je dit kunt voorkomen of waar dit aan ligt?? :?
check: http://www.freewebs.com/roelie91/

voor screenshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falcon2107 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:04:
Kunnen we ook gegevens uit spellen als BF2 trekken? Je stand, ammo, health ed.
mjah dat kan als je een goede programeur hebt of bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb gebeld met:
whahaahaaaha wat een LOL daar. Ik heb m al een paar weken geleden bij informatique vandaan... :O 8)7 B)

Ze zeiden er wel bij dat het hard ging met dit tobo.. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Help!!!! op 06-12-2005 19:24 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 14:51
Ik zal jullie ff allemaal uit jullie droom halen, want ik heb direct bij Logitech geïnformeerd.

Alle grote zaken zoals: Mycom, Alternate etc krijgen hem half december
De rest half januari

Have a nice day })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gebeld met:

Laat ik de mijne nou bij Informatique gehaald hebben :P Maar das alweer een eeuw geleden. Ze waren ook snel nadat ik de mijne had uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackoo1988
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 11:46
Bij de Makro hadden ze hem zaterdag nog steeds, waarom koeken jullie daar niet :>

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Hier een paar foto's van mijn G15 die ik afgelopen zaterdag bij de marko in Nuth heb gehaald.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/706247b1b4781fd34be7487d476094bc/full.jpg

Deze layout heb ik gemaakt met LCD-studio. Heel gemakkelijk in gebruik. Binnen een kwartier heb je zowat gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/28c7c6ffffd0aac4831479366855c40d/full.jpg

En een foto van het geheel :) .
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4be03d3f21c8eb2dac05ef23859129ca/full.jpg

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Laatst online: 19:13
ik heb ook al eens wat gemaakt met dat lcdstudio, mar hoe krijg je die tekst erin, want dat kon ik nergens vinden.

en als ik pc opstart geeft lcdstudio een fout omdat er al iets in gebruik is, moet ik dat profiler programma van logitech dan niet laten opstarten en lcdstudio alleen ?

en dan nog een vraagje, als je bij het programma van logitech een paar van die dingen aan hebt staan zoals klok en performance dan springen die om de zoveel tijd om, kun je er ook 1 vastzetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Rudoo schreef op woensdag 07 december 2005 @ 10:54:
en dan nog een vraagje, als je bij het programma van logitech een paar van die dingen aan hebt staan zoals klok en performance dan springen die om de zoveel tijd om, kun je er ook 1 vastzetten ?
Jep, ga naar je LCD control panel, daar kun je hem op manual zetten ipv op rotate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met LCD Studio dat heb ik dan ongeveer 10/15 min draaie en dan krijg ik een foutmelding (zie screenshot) weet iemand hoe je dit kan oplossen ???

screenshot : http://www.freewebs.com/roelie91/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Answer
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:35:
Ik heb een probleem met LCD Studio dat heb ik dan ongeveer 10/15 min draaie en dan krijg ik een foutmelding (zie screenshot) weet iemand hoe je dit kan oplossen ???

screenshot : http://www.freewebs.com/roelie91/
Zoek eerst zelf even voor je iets post..
Bijvoorbeeld op het forum van LCD studio zelf, http://www.lcdstudio.com/forum/

XPS 9500 | Sony A7RIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
Rudoo schreef op woensdag 07 december 2005 @ 10:54:
ik heb ook al eens wat gemaakt met dat lcdstudio, mar hoe krijg je die tekst erin, want dat kon ik nergens vinden.
Kijk hier een quick guide over de basis functies in het programma.

http://www.lcdstudio.com/site20/documentation.php

[ Voor 6% gewijzigd door Doppert op 07-12-2005 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds enige tijd een G15 ... (HCC dagen, lucky shot)
Nu werkt de software bij mij echt voor geen ene meter!

De macro's maken werkt niet,
LCD scherm blijft lekker in screen saver mode

Applicaties die bij de plank geleverd werden (driver apps) doen domweg niks anders dan vastlopen.

Heeft iemand anders dit probleem ook? Of ben ik de enige ongelukkige?

ps: toetsen aanslag is echt GOED!! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
jackoo1988 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:43:
Bij de Makro hadden ze hem zaterdag nog steeds, waarom koeken jullie daar niet :>
Wat kost ie daar dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
65 euro incl. BTW _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Ik heb zo'n 3 weken geleden voor het eerst over dit toetsenbord gelezen. Ik was er gelijk helemaal weg van en was dan ook van plan hem aan te schaffen zodra ik ook maar enigszins de kans zou krijgen. Mijn lokale PC boer gaf aan dat hij pas begin volgend jaar leverbaar zou zijn en 65 euro zou gaan kosten. Ik heb toen helemaal niet stilgestaan bij GoT/Tweakers. Dom dom dom! Nu zie ik dit topic voor het eerst en schrik ik... blijkbaar had ik dit toetsenbord evenals veel anderen allang kunnen hebben! :+

De voornaamste reden waarom ik post is omdat ik eigenlijk had verwacht in dit topic dat users hun LCD-studio creatie zouden posten... om anderen derhalve mee te kunnen laten genieten, wat uiteraard in een up-to-date openingspost wordt bijgehouden. Ja natuurlijk kan je alles ook naar eigen smaak inrichten maar waarom het wiel nogmaals uitvinden? :? Ik weet niet in welk bestand en dergelijke dit wordt bijgehouden en hoe dit in zijn werk gaat, ik heb het toetsenbord immers nog niet ;) maar het zou mooi zijn als wij hier diverse prachtige Tweaker creaties verspreiden lijkt me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
hijs ook vollop in voorraad bij dewitcomputers in ijsselstien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonbong
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:11
Bij de mediamarkt almere ligt hij ook gewoon. Ik zit nog te overwegen om hem aan te schaffen want zo duur is hij nou ook niet.
Ik vraag me alleen af of dit toetsenbord ook handig is voor bijvoorbeeld videobewerking zodat je speciale functies direct kan toekennen aan het tobo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Bij de Makro in Delft hebben ze hem niet meer aangezien ik de laatste heb mee genomen.
Ik ben hem nu eventjes aan het uittesten om te kijken of hij werkt, aangezien ik hem pas met kerst echt krijg.

Maar ik moet zeggen, hij is echt onwijs gaaf! Al dat licht! 8)
Hij was wel ongeveer 77 euro, maar ja. Wilde er gewoon zeker van zijn dat ik hem tenminste voor kerst had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Komt dit toetsenbord niet vreselijk lomp over. Hij lijkt me enorm groot. Vind het wel een leuk hebbedingetje mits tie niet te groot is.

Ik zou hem alleen kopen voor het display verder vind ik de layout niet zo mooi.
Tik nu op een Revoltec bordje (wel een zwarte)
deze:
Afbeeldingslocatie: http://img426.imageshack.us/img426/2376/re0051rb2nq.th.jpg

;) ;) ...

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

silitek schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:10:
Komt dit toetsenbord niet vreselijk lomp over. Hij lijkt me enorm groot. Vind het wel een leuk hebbedingetje mits tie niet te groot is.

Ik zou hem alleen kopen voor het display verder vind ik de layout niet zo mooi.
Tik nu op een Revoltec bordje (wel een zwarte)
deze:
[afbeelding]

;) ;) ...
jajaja typen hè. Eerder hennep kweken lijkt me..... ;)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Help!!!! schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:32:
[...]

jajaja typen hè. Eerder hennep kweken lijkt me..... ;)
Heb geen idee wat tie bedoeld :+

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Answer schreef op woensdag 07 december 2005 @ 17:44:
[...]

Zoek eerst zelf even voor je iets post..
Bijvoorbeeld op het forum van LCD studio zelf, http://www.lcdstudio.com/forum/
heb ik allang gekeke

weet jij misgien wat ik dr aan kan doen dat ik die fout NIET krijg ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:48
OK, ik heb mijn eerste al versleten en gisteren een nieuwe gehaald, het zwart liet lost van de WASD toetsen, en in het donker waren letters slecht leesbaar.

Gaar.

Dus omgeruild voor een nieuwe. Ik hoop niet dat dit een blijvend probleem is, ik weet zeker dat ik een van de eerste was met dit tobo, en zoveel game ik nou ook weer niet (wel intensief :P )

Anyways, hou het in de gaten, want voor 79,- mag ik wel iets verwachten, en hoop ook dat Logitech (als het een blijvend probleem is) het oplost, anders kan ik om de 4 weken een nieuwe gaan ophalen. (niet dat mij dat verder iets boeit, maar moet dan zo vaak op en neer lopen). Ik wil gewoon een woed werked tobo.

En ff een vraagje, iemand had het over een pauze in de macro recorden, hoe doe ik dat precies voor WoW?

Edit: Nog een vaag iets, op het moment dat ik mijn USB poorten gebruike op het tobo, krijg ik de melding dat de engie behoefte is overschreden, kan ik dit omzeilen op enige manier dat iemand weet?

[ Voor 12% gewijzigd door Utopist op 09-12-2005 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Utopist- schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 00:51:
OK, ik heb mijn eerste al versleten en gisteren een nieuwe gehaald, het zwart liet lost van de WASD toetsen, en in het donker waren letters slecht leesbaar.

Gaar.

Dus omgeruild voor een nieuwe. Ik hoop niet dat dit een blijvend probleem is, ik weet zeker dat ik een van de eerste was met dit tobo, en zoveel game ik nou ook weer niet (wel intensief :P )

Edit: Nog een vaag iets, op het moment dat ik mijn USB poorten gebruike op het tobo, krijg ik de melding dat de engie behoefte is overschreden, kan ik dit omzeilen op enige manier dat iemand weet?

Nou ik woon zowat achter mn pc en game heel veel...maar ik heb nog nergens slijtage oid....

wat betreft de energiebehoefte.....zwaardere voeding? Heb je veel USB spul aan je pc hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:48
Nah, valt wel mee, ik heb een goede Antec voeding (zie specs), dat kan het denk ik niet zijn, ff zien usb = iPod (niet aangesloten op iPod), G15, Bluetooth adapter en een k750i datakabel (ook niet aangesloten op telefoon) Erg weird Heb iPaq kabel al druit liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
De energie behoefte komt eerder van te zware usb apparaten.
Je hebt namelijk usb hubs die nog extern gevoed worden.
Interne USB poorten en zo ook die van dit toetsenbord hebben deze optie niet.
Dus muizen en joysticks/controllers werken wel, maar apparaten die meer vergen
van de usb verbinding, hebben een usb hub met externe voeding nodig.
Zelf heb ik eens op een niet extern gevoede usb hub eenzelfde hub gezet waarna Windows
vertelde dat dit niet werkte. Waarschijnlijk is dit dus dezelfde melding als die jij hebt.

Het ligt dus niet aan je pc voeding.

[ Voor 4% gewijzigd door Arunia op 09-12-2005 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was mijn 2e gedachte...waarschijnlijk hang je er iets aan dat meer stroom vraagt dan de hub in het tobo kan leveren...als je dat zelfde geval rechtstreeks in je pc hangt heb je waarschijnlijk niet dat probleem...of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Voor zover ik weet heeft je pc ook geen extra power supply voor de usb.
Dus hier zou je het probleem ook nog kunnen hebben.
Eigenlijk kun je het beste alles loskoppelen en dan één voor één aansluiten.
Dan kun je zien welke dit probleem veroorzaakt.
Het kan ook best een combinatie van alles zijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Als ik mijn iPod nano aan de hub van het toetsenbord hang laadt deze niet op.. te weinig spanning denk ik inderdaad.. Dus toch me ipod maar aan een USB aansluiting in de kast...
Ik heb trouwens ook me muis (mx518) aan de hub... misschien zijn die twee samen te veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Volgensmij nog niet gemeld maar een nieuwe versie vd Software met wat kleine fixes is beschikbaar sinds eind november:

Logitech G-series Keyboard Software Version: 1.01.112 Posted: 11/29/2005

http://www.logitech.com/i...CRID=1796,contentid=10824

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

voor mensen die hem nog zoeken om te kopen, ik heb er gister eentje gehaald bij de Gameshop in denhaag. Wel redelijk duur: 79,95 , maar ze hadden er nog een aantal op voorraad.

Trouwens, heeft iemand hier al een applicatie geschreven voor dit toetsenbord?
zit ff te klooien nog met de SDK nu, maar ik mag heb pas gebruiken met kerst :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Help!!!! schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:22:
Volgensmij nog niet gemeld maar een nieuwe versie vd Software met wat kleine fixes is beschikbaar sinds eind november:

Logitech G-series Keyboard Software Version: 1.01.112 Posted: 11/29/2005

http://www.logitech.com/i...CRID=1796,contentid=10824
Ah mooi :) dit schijnt de bug op te lossen dat de hotkeys allemaal op 'browser' staan wanneer je windows op start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
Razorfist schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:26:
[...]

Ah mooi :) dit schijnt de bug op te lossen dat de hotkeys allemaal op 'browser' staan wanneer je windows op start
Ah mooi idd, snel installeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Pffffff hij lijkt echt nergens verkrijgbaar in Amsterdam en omstreken. Overal issie uitverkocht. Ik belde b.v. MediaMarkt Amsterdam Arena en de hoorde de beste man naar zijn collega roepen: "Hey is die G15 nou alweer uitverkocht?" ... "Tering dat gaat wel hard". :|

[ Voor 7% gewijzigd door Barca op 10-12-2005 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Twee weken geleden heb ik de Logitech Gaming g15 toetsenbord aangeschaft. Mooi ding. Alleen na de installatie viel me gelijk op dat mijn hele pc er slomer van werd.

Bijvoorbeeld bij het spel Unreal Tournament 2004 duurt het opstarten 5 a 10 sec langer. Me pc lijkt heel even vast te hangen. Dit blijkt ook wel als ik op teamspeak zit, dan haperen even alle stemmen 5 seconde lang. Ook als ik bijvoorbeeld in een game zit en even terug moet naar windows, blijft de pc ook lang hangen wat eerst niet zo was.

Met mijn oude toetsenbord had ik dit niet. Ik heb ook de nieuwste drivers (versie: 1.01.112) draaien. Alles al opnieuw geinstalleerd maar ik blijf hetzelfde probleem houden. Erg vervelend omdat dat gewoon niet hoort.

Mijn pc specs (misschien wel handig)

AMD athlon 4400+ dual core,
Nvidia 7800 gtx 256mb,
ASUS a8n premium,
1gb ocz gold vx,
WD 74gb hd + 250 DM10 Maxtor,
Tagan 530W voeding,

Ik hoop dat jullie een antwoord hebben, want ik kom er alleen niet uit :\'(

alvast bedankt!

gr Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 16-09 15:32

Ryceck

Constants and Variables

In het kader van testen: Ook al geprobeerd je oude toetsenbord weer aan te sluiten? Kijken of dan het probleem verholpen is? :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K moet zeggen dat ik soms wel heb als ik in 1x veel dingen tegelijk doe of iets doe wat veel proc.kracht kost mn muis ff niet reageerd (Razor Copperhead)...maar aangezien USB ook door je processor word aangestuurd zal het daar wel aan liggen, niet? Ik kan er wel mee leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:35:
In het kader van testen: Ook al geprobeerd je oude toetsenbord weer aan te sluiten? Kijken of dan het probleem verholpen is? :)
Ja sorry vergeten erbij te zetten ;) , ik had een nieuw topioc geopent met dit probleem maar toen verwezen ze mij hierheen door. Als ik het oude toetsenbord aansluit, werkt alles gewoon weer perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Laatst online: 31-08 09:13

krouwen

Hardware Enthusiast

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:16:
[...]

Ja sorry vergeten erbij te zetten ;) , ik had een nieuw topioc geopent met dit probleem maar toen verwezen ze mij hierheen door. Als ik het oude toetsenbord aansluit, werkt alles gewoon weer perfect.
Zelfde procc, heb er geen last van. Is je CPU idle gewoon hoger ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Umm bedoel je met idle hoe hard die gewoon in windows draait? dat is gewoon de standaard 2,2 ghz met een temp van 31 graden c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:05
alles uitverkocht :/ :'( :'( :'(

Echt alles afgebeld en iedereen zegt dat ze hem pas januar/februari weer krijgen
Iemand nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Com4, Media Markt en Makro geprobeert? vast wel.. je zegt alles...

Nog een vraagje.. hoe stop je een macro die bezig is? vrij vervelend soms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij dit bedrijf schijnen er nog een paar te liggen hoor ik net.

http://www.gameshop.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

klopt, hier heb ik hem vorige week gehaald voor 80 euro. Ze hadden toen ik het vroeg "er nog meer dan genoeg", hoeveel dat er zijn heb ik geen idee natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 20:28

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Een willekeurige Dynabyte heeft ze ook nog liggen voor 80,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Laatst online: 16-08 20:29
Erazzzer schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:43:
Een willekeurige Dynabyte heeft ze ook nog liggen voor 80,-
Nee, dat is niet juist. Dynabyte heeft ze nog niet. Ze worden steeds uitgesteld. Nu was het al: misschien volgende week, maar waarschijnlijk pas januari.
Bij de Mycom hetzelfde verhaal.

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Answer
De media markt ( rijswijk ) heeft ze ook nog niet binnen :(

Zometeen even Gameshop bellen..

XPS 9500 | Sony A7RIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:05
Oke ik heb er een, Gameshop had er nog iets van 16, daarna weer wachten tot feb.
Ik heb in totaal 56 bedrijven/shops, afgebeld

Lucky me, hijs opgestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 02:11
Het is een leuk toetsenbord, maar heeft de gemiddelde diehard al niet 2+ beeldschermen en een LCD in zijn PC? Dan is het leuk maar niet meer dan een nutteloze gadget. Ik heb m even op de HCC gezien en hij is niet echt anders qua indrukken van de knoppen ofzo... Sommige tobo's hebben hele mooie indrukpressureverschillen, dat heeft deze niet, iig ik heb het niet echt gemerkt op de HCC...

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

eXistenZ_NL schreef op woensdag 14 december 2005 @ 15:51:
Sommige tobo's hebben hele mooie indrukpressureverschillen, dat heeft deze niet, iig ik heb het niet echt gemerkt op de HCC...
Omdat het een gamers tobo is zijn de weerstanden van iedere knop gelijk ('t is geen ergoforce!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lairnoc
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
net besteld bij gameshop wahaaa hij was op voorraad. eerder had ik al besteld bij de macro. bleken er nog loads op voorraad te hebben in het systeem, maar nergens in de magazijnen.

Dus me geluk kan niet op. Vrijdag in huis eindelijk mijn sinterklaas cadeau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik daar online bestellen bij gameshop? Reserveren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:14:
Hoe kan ik daar online bestellen bij gameshop? Reserveren :?
Ik zou gewoon bellen dan weet je zeker dat het goed komt en kan je gelijk vragen of ze er nog steeds een aantal op voorraad hebben. Nu het hier staat zal het immers snel gaan. :+

Verwijderd

Barca schreef op woensdag 14 december 2005 @ 22:29:
[...]

Ik zou gewoon bellen dan weet je zeker dat het goed komt en kan je gelijk vragen of ze er nog steeds een aantal op voorraad hebben. Nu het hier staat zal het immers snel gaan. :+
dank je

• dirkjesdirk
  • Laatst online: 16-08 20:29
gisteren ook een gehaald bij de gameshop (en mijn mx5000 in de prullenbak :r).
Ze hadden er nog "genoeg". Ze hebben trouwens 3 filialen, dus bel ze anders alle 3.

Voor de rest zijn voorlopig echt nergens te krijgen. Ook de grote shops waarschijnlijk pas in januari. Dus als je er nog een onder de boom wil...;)

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

• lairnoc
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
niet normaal dit. ik heb hem al binnen. whoot :)

heerlijk lekker lichte toetsen ook :) nu nog profiles vinden en is er al iemand die leuke software heeft voor de display

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Bij mij werkt het LCD display niet meer... Althans, het display wel, maar ik krijg de volgende error
Afbeeldingslocatie: http://remie.regioproviders.nl/temp/error.JPG...

Dus... beetje jammer zeg maar :(
Weet iemand toevallig een oplossing? Ik heb alle drivers al geprobeerd en ook opnieuw geinstalleerd...

[ Voor 62% gewijzigd door ReCreator op 19-12-2005 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 17:36:
Beste mensen,

Twee weken geleden heb ik de Logitech Gaming g15 toetsenbord aangeschaft. Mooi ding. Alleen na de installatie viel me gelijk op dat mijn hele pc er slomer van werd.

Bijvoorbeeld bij het spel Unreal Tournament 2004 duurt het opstarten 5 a 10 sec langer. Me pc lijkt heel even vast te hangen. Dit blijkt ook wel als ik op teamspeak zit, dan haperen even alle stemmen 5 seconde lang. Ook als ik bijvoorbeeld in een game zit en even terug moet naar windows, blijft de pc ook lang hangen wat eerst niet zo was.

Met mijn oude toetsenbord had ik dit niet. Ik heb ook de nieuwste drivers (versie: 1.01.112) draaien. Alles al opnieuw geinstalleerd maar ik blijf hetzelfde probleem houden. Erg vervelend omdat dat gewoon niet hoort.

Mijn pc specs (misschien wel handig)

AMD athlon 4400+ dual core,
Nvidia 7800 gtx 256mb,
ASUS a8n premium,
1gb ocz gold vx,
WD 74gb hd + 250 DM10 Maxtor,
Tagan 530W voeding,

Ik hoop dat jullie een antwoord hebben, want ik kom er alleen niet uit :\'(

alvast bedankt!

gr Paul
Inderdaad, ik heb precies het zelfde probleem, Ook met ut2k4 en TS .. als ik ook maar switch van map en gewoon terug naar het menu voor instellingen begint TS echt goed te haperen (qua stemmen).
Zodra ik me oude toestenbord aansluit is dit probleem verholpen.. Raar?

Khoor graag of anderen dit probleem ook ervaren. :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door AngelusHD op 17-12-2005 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Hmmm ik mag toch aannemen dat dit een bekend probleem is bij Logitech. Ofwel zou je ervanuit gaan dat het in een nieuwe driver versie is opgelost. De vraag is echter of je ergens kan achterhalen of het een bij Logitech bekend probleem is, volgens mij is er geen website ofzo waar Logitech alles registreert of een forum waarop mensen all over the world zaken als deze posten richting Logitech? If not... dan zie ik een schone taak voor jullie weggelegd. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Barca op 18-12-2005 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:23
Kun je naast de processor activiteit en RAM usage ook bijv. fan speeds en temperaturen op dat schermpje laten zien? Dan kan ik MBM namelijk weer deïnstalleren en heb ik altijd de systeem functionaliteiten overzichtelijk voor mn neus :)
offtopic:
heb het keyboard nog niet hoor :+

[ Voor 9% gewijzigd door _Brake_ op 18-12-2005 20:47 ]

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:30
Vandaag bij de Makro geweest, en ook daar hebben ze hem niet.

Was bedoelt als kerst kado (voor mezelf :+)
Wist ik veel dat hij nergens te krijgen was :'(.

Heb vanmiddag een mail gestuurd naar Salland, maar lees hier net dat zij hem ook niet hebben.
Naja, dan maar bij de MediaMarkt vast laten houden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

_Brake_ schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:46:
Kun je naast de processor activiteit en RAM usage ook bijv. fan speeds en temperaturen op dat schermpje laten zien? Dan kan ik MBM namelijk weer deïnstalleren en heb ik altijd de systeem functionaliteiten overzichtelijk voor mn neus :)
offtopic:
heb het keyboard nog niet hoor :+
volgens mij zit bij de SDK een simulator....kan je het alvast proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Thaan schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:12:
Naja, dan maar bij de MediaMarkt vast laten houden :).
Welke; hebben die hem dan wel op voorraad? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis wel een erg blokig toetsenbord, denk dat ik dat toch liever mijn navigator toetsenbordje hou!

LCD schermpje zit er ook een beetje cheap uit met die in/uitklap funtie! Beetje z'on schermpje van een goedkope digitale reiswekker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Zal nog wel ff duren voor de shops hem weer op voorraad hebben, hier een overzicht van 3 vd grotere leveranciers in Nederland, geen van allen hebben ze op voorraad.

Afbeeldingslocatie: http://tinypic.com/iqy3p5.jpg

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Laatst online: 17:44

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Occy74 schreef op maandag 19 december 2005 @ 01:16:
Zal nog wel ff duren voor de shops hem weer op voorraad hebben, hier een overzicht van 3 vd grotere leveranciers in Nederland, geen van allen hebben ze op voorraad.

[/url]
Zegt niet zo heel veel. Bij die middelste moet je namelijk de real-time check eens doen. Dan staat daar een verwachte leverdatum van 19-12-2005... Ze verwachten er dan 476 stuks. En believe me: dat gaat in plaats van voor de kerst eerder met sint-juttemis worden ;)

De toko waar ik 'm in bestelling heb staan (en dat is echt een grote tent) verwachten er een dikke 3000. Leverdatum: 1 december 2005 voor de eerste zending. 21 December voor de 2e zending... En dan zie je dus dat zelf de grote distris simpelweg geen goede terugkoppeling krijgen van Logitech.. Heel triest...

En daar zit ik dan: dikke machine onder mijn bureau, een hele grote lege plek op mijn bureau, tijdelijk opgevuld met een MS keyboardje...

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Barca schreef op zondag 18 december 2005 @ 22:56:
[...]

Welke; hebben die hem dan wel op voorraad? :?
Ik had dus vertrouwen op MediaMarkt Amsterdam (Arena) maar die krijgen ze ook pas 2 Januari weer binnen.

En het was nog wel een kerstkado ;(

*Thaan is hevig op zoek naar andere winkels die hem wél op voorraad hebben*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem net gehaald bij lukas klamer in nieuwegein
de laatste :)

kan iemand mij vertellen of lcdstudio gratis is?
hij kan geen licentie vinden en sluit hem weer af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:27:
ik heb hem net gehaald bij lukas klamer in nieuwegein
de laatste :)

kan iemand mij vertellen of lcdstudio gratis is?
hij kan geen licentie vinden en sluit hem weer af
Druk eens op de knop "Get License" oid, dan vul je een naam + mail in, en krijg je je license toegestuurd.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post on-topic, relevant en met meer dan een enkele regel OF POST NIET!