Logitech G15-keyboard met ingebouwd lcd-scherm Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.960 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:21
Na een tijdje zoeken/bellen heb ik gehoord dat iComputers er morgen wat binnenkrijgt.
Wij krijgen morgen een aardige grote partij binnen een grootdeel gaat naar
pre-orders we hebben nu nog wel wat positie's vrij!

Met vriendelijke groet,

iComputers
Heb er zelf net 1 bestelt, dus dat wordt afwachten :9

[ Voor 10% gewijzigd door thaan op 19-12-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Hijs morgen op voorraad bij icomputers. Ik heb er al een besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Stormtrooper schreef op maandag 19 december 2005 @ 10:56:
[...]De toko waar ik 'm in bestelling heb staan (en dat is echt een grote tent) verwachten er een dikke 3000. Leverdatum: 1 december 2005 voor de eerste zending. 21 December voor de 2e zending... En dan zie je dus dat zelf de grote distris simpelweg geen goede terugkoppeling krijgen van Logitech..
En welke toko is dat dan? Misschien kan ik via mn werk (pc-winkel) iets regelen zodat ik dat ding zsm binnen heb..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 18:20:
Hey,

Hijs morgen op voorraad bij icomputers. Ik heb er al een besteld :D
Same here. Ik heb ze ook even gemaild opdat ik hem wel snel binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

ReCreator schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 21:04:
Bij mij werkt het LCD display niet meer... Althans, het display wel, maar ik krijg de volgende error
[afbeelding]...

Dus... beetje jammer zeg maar :(
Weet iemand toevallig een oplossing? Ik heb alle drivers al geprobeerd en ook opnieuw geinstalleerd...
Weet iemand toevallig een oplossing voor dit probleem? Vreemd genoeg werkt een systeemherstel niet, en een reinstall van me PC heb ik nu ff geen zin in... hij loopt net zo lekker...

Het lijkt me misschien iets dat ook vaker voor kan komen met andere Visual C++ applicaties...

[ Voor 3% gewijzigd door ReCreator op 19-12-2005 19:57 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
ReCreator schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:57:
[...]

Weet iemand toevallig een oplossing voor dit probleem? Vreemd genoeg werkt een systeemherstel niet, en een reinstall van me PC heb ik nu ff geen zin in... hij loopt net zo lekker...

Het lijkt me misschien iets dat ook vaker voor kan komen met andere Visual C++ applicaties...
Je zegt dat je alle drivers al hebt geprobeerd, maar heb je ze wel eerst goed verwijderd voordat je nieuwe installde? Dat er geen conflicten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Thaan schreef op maandag 19 december 2005 @ 20:08:
[...]

Je zegt dat je alle drivers al hebt geprobeerd, maar heb je ze wel eerst goed verwijderd voordat je nieuwe installde? Dat er geen conflicten zijn?
Dank je voor je reactie, maar ik heb dat inderdaad wel geprobeerd... ook zonder resultaat.
Ik krijg steeds dezelfde melding... :( toch jammer hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me meer een software fout.

heb je een andere pc tot je beschikking ? waarop je hem kan testen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 23:37:
lijkt me meer een software fout.

heb je een andere pc tot je beschikking ? waarop je hem kan testen ?
Jup... en werkt op een andere PC.. het is ook een softwarefout.. ik zie nu het logo van logitech op het display... alleen LCDmon.exe wilt niet starten...

Ik ga morgenavond wel ff een mail naar logitech maken.. misschien hebben hun een idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
ReCreator schreef op maandag 19 december 2005 @ 23:46:
[...]

Jup... en werkt op een andere PC.. het is ook een softwarefout.. ik zie nu het logo van logitech op het display... alleen LCDmon.exe wilt niet starten...

Ik ga morgenavond wel ff een mail naar logitech maken.. misschien hebben hun een idee...
Heb je op die PC wel de update geinstalleerd? Volgens mij werd namelijk in de laatste update iets met LCDmon.exe ofzo gefixt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Thaan schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 08:22:
[...]

Heb je op die PC wel de update geinstalleerd? Volgens mij werd namelijk in de laatste update iets met LCDmon.exe ofzo gefixt?
Ja ik heb beide drivers geprobeerd, de orginele en ook de nieuwe. Volgens mij ligt het probleem ook meer bij Visual C++ en niet specifiek bij LCDmon...

Ik hoop dat Logitech me wat wijzer kan maken...

Bedankt voor het meedenken iig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Ik lees net op de G15 forums dat er bij sommige mensen verf van de toetsen afkomt na ~2 weken, iemand hier last van?

[ Voor 21% gewijzigd door thaan op 20-12-2005 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Thaan schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 09:27:
Ik lees net op de G15 forums dat er bij sommige mensen verf van de toetsen afkomt na ~2 weken, iemand hier last van?
Nee hier heb ik gelukkig geen last van. En als ik hier last van heb wil ik een nieuwe :)
En ik weet uit ervaring dat logitech totaal niet moeilijk doet over vervangende producten.
(Heb ooit problemen gehad met speakers Z serie.. toen de duurste.. en nadat ze zeiden dat ze vervanging zouden sturen stond de dag erna een nieuwe set bij me thuis :).. en van de oude moest ik de stekkers opsturen... dus eerst ff doormeten... :P )...

Goede service...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ikke_Niels schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:56:
Dit is wel een nuttig en informatief topic zie ik alweer ^^
Ik heb een tijdje geleden (22 november) mijn G15 toetsenbord bij Sallandautomatisering besteld, helaas heb ik hem nog niet binnen.
Ik heb al wel een mailtje gestuurd wat hun inschatting is.
De reactie was dat hij “ergens in december” bij hun binnenkomt… dus voor mij is het nog even afwachten.

Dus mensen let op de levertijd kan erg lang zijn (iig bij salland), magoed mij boeit het niet zo heel veel ik kan nog wel ff wachten.

Maar het is wel mooi om te zien dat er al zoveel mogelijk is met het LCD schermpje
:9~
23 december komt ie volgens mijn order info bij salland

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:08

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Occy74 schreef op maandag 19 december 2005 @ 18:55:
[...]
En welke toko is dat dan? Misschien kan ik via mn werk (pc-winkel) iets regelen zodat ik dat ding zsm binnen heb..
Big Toko in The United States van de Verenigde Staten zelf... Maar zoals ik al zie: ook die hebben nix....

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 09:44:
Gaaf ding.
Maar waar ik van baal is dat ie MET draad is. Waarom maken ze dat ding nou niet cordless Ok een muis non-cordless kan ik me voorstellen voor de heel kritische gamer maar een toetesenbord met draad......
Dat is toch niet meer van deze tijd???

Ik koop m pas als de cordless variant op de markt is !
Het is een gamerstoetsenbord, en cordless geeft een paar ms vertraging, waardoor het gewoon onlogisch is hem cordless te maken.. btw hoeveel last kan je hebben van een draadje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

Thaan schreef op maandag 19 december 2005 @ 18:13:
Na een tijdje zoeken/bellen heb ik gehoord dat iComputers er morgen wat binnenkrijgt.

[...]

Heb er zelf net 1 bestelt, dus dat wordt afwachten :9
Gisteravond gelijk 1 besteld en vandaag een mailtje dat hij is verstuurd en dat ik hem hoogst waarschijnlijk morgen zal ontvangen.
Met de kerstkaart drukte kan het misschien een dag langer duren maar hij is onderweg ! w00t.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Barca schreef op woensdag 07 december 2005 @ 21:01:
<KNIP>
De voornaamste reden waarom ik post is omdat ik eigenlijk had verwacht in dit topic dat users hun LCD-studio creatie zouden posten... om anderen derhalve mee te kunnen laten genieten, wat uiteraard in een up-to-date openingspost wordt bijgehouden. Ja natuurlijk kan je alles ook naar eigen smaak inrichten maar waarom het wiel nogmaals uitvinden? :? Ik weet niet in welk bestand en dergelijke dit wordt bijgehouden en hoe dit in zijn werk gaat, ik heb het toetsenbord immers nog niet ;) maar het zou mooi zijn als wij hier diverse prachtige Tweaker creaties verspreiden lijkt me. :)
Ik citeer mezelf even. Zijn er (bijna) geen Tweakers die hun eigen LCD-creatie hebben gemaakt? Lijkt mij leuk om te zien wat jullie er van hebben gebakken!!! :)

Ik heb het toetsenbord overigens gisteravond besteld en gelijk betaald bij iComputers voor 70 euro. Als het goed is wordt hij morgen afgeleverd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
SteveV schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:50:
[...]

Gisteravond gelijk 1 besteld en vandaag een mailtje dat hij is verstuurd en dat ik hem hoogst waarschijnlijk morgen zal ontvangen.
Met de kerstkaart drukte kan het misschien een dag langer duren maar hij is onderweg ! w00t.
Ik houd je hand vast, mijne is namelijk ook onderweg! :D
Barca schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 19:18:
[...]

Ik citeer mezelf even. Zijn er (bijna) geen Tweakers die hun eigen LCD-creatie hebben gemaakt? Lijkt mij leuk om te zien wat jullie er van hebben gebakken!!! :)
Ik wel, maar is nog niet veel spectaculairs.

Dat plaatje bij de up/down snelheden zijn hier van.

Ik weet nog niet precies wat ik moet neerzetten in het vakje waar mijn naam staat, ik bedenk me net misschien het aantal nieuwe mails oid. Suggesties?

Is trouwens mijn eerste creatie, en heb mijn G15 dus nog niet :P dus moet hem nog testen.

[ Voor 50% gewijzigd door thaan op 20-12-2005 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:31
Halloo :)

Ik heb er vanmiddag ook 1 besteld. Kan hem morgen afhalen.
Voor de liefhebber: Perfect Systems geeft er nog 3 op voorraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

bartgrefte schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:50:
[...]

23 december komt ie volgens mijn order info bij salland
hm, nu ineens 13 januari :?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool-Prices heeft momenteel 90 stuks op vooraad :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Yay de mijne is net binnen gekomen met nedpak ze stonden om 9 uur al voor de deur :>
Rottige is dat ik nu naar mijn werk moet zodat ik hem niet eens kan proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Mijne net binnengekomen :o.

Alleen is het pas Zondag kerst :/

[ Voor 4% gewijzigd door thaan op 21-12-2005 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon alleen de doos inpakken en het tobo vast op je buro knallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

en nu ineens 6 februari?? het moet niet gekker worden....

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woot heb er 1 gevonden. mycom in leiden had 10 G15's binnen gehad.. gelijk een opgehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woppie1979
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 15:18
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 21:13:
woot heb er 1 gevonden. mycom in leiden had 10 G15's binnen gehad.. gelijk een opgehaald
Ik was gisteren gebeld dat Mycom in hoofddorp hem had :P Gelijk opgehaald dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Mijn god wat is dit lekker zeg. Wel echt enorm wennen... niet alleen met de ESC maar ook de andere toetsen vind ik wennen. Zoals b.v. het indrukken van de linker CTRL. Maar dat zal vast snel wennen. Wat een ubergeil toetsenbord. :9~ :9~ :9~

Helaas werken de play/stop/fwd/back toetsen niet met WinAmp. :'( Is dit fixbaar?

Edit: uiteraard heb ik de nieuwste drivers!

[ Voor 8% gewijzigd door Barca op 21-12-2005 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Barca schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:34:
Mijn god wat is dit lekker zeg. Wel echt enorm wennen... niet alleen met de ESC maar ook de andere toetsen vind ik wennen. Zoals b.v. het indrukken van de linker CTRL. Maar dat zal vast snel wennen. Wat een ubergeil toetsenbord. :9~ :9~ :9~

Helaas werken de play/stop/fwd/back toetsen niet met WinAmp. :'( Is dit fixbaar?

Edit: uiteraard heb ik de nieuwste drivers!
:D zet even in de winamp opties preferences global hotkeys aan en het werkt.
En inderdaad is dit even wennen aan de toetsen maar wel ubergeil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

SteveV schreef op woensdag 21 december 2005 @ 23:11:
:D zet even in de winamp opties preferences global hotkeys aan en het werkt.
En inderdaad is dit even wennen aan de toetsen maar wel ubergeil.
Ah is dat alles! :) Het wordt tijd voor een nieuw startpost. ;) Tnx. :)

Verwijderd

plugin voor teamspeak is echt handig. kan nu terminste zien wie het channel joint en hoe lang ik erin zit. und meer optie's.
nu aleen nog een battlefield 2 en dod source plugin en het is helemaal de shit. _/-\o_

Verwijderd

Net binnengekregen bij iComputers, tof ding , ziet er allemaal mooi uit. Dinsdagavond besteld (vooruit betalen) en vanmiddag binnnen. Ideale zaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Me display werkt weer na een complete herinstallatie.. Helaas wist logitech ook geen antwoord...

Maar zo is t ook goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Wat een gaaf ding lijkt me dit zeg, extreem handig die extra knoppen aan de linkerkant ook.

Ga 'm van het weekend bestellen.

Wat me trouwens super lijkt is als het straks misschien mogelijk is om met Warcraft bijvoorbeeld bepaalde cooldowns op dat LCD scherm te laten weergeven.

Yay. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Misschien dat ik dom bezig ben hoor... maar ik begrijp LCD Studio niet helemaal. Ik stuit b.v. op de volgende akkefietjes:

- Ik wil dat alleen mijn creatie wordt getoond, niet ook nog de standaard zooi van Logitech. Op dit moment switched het scherm tussen de standaarddingen en mijn eigen creatie als ik LCD Studio aan heb. Ofwel mijn ontwerp is onderdeel van de normale "run".
AH! Ik zie het!!! Dit gaat via "LCD-Configuratiescherm"... icoontje rechtsonder in taskbar. :) Daar kan je uit- en aanvinken wat je wilt :)

- Ik wil de standaard "tijdbalk" die bij de Media feature zit in mijn ontwerp, maar deze kan ik nergens vinden. Hoe moet ik deze aanmaken? Dus dat hij bij XX:XX (links) van een liedje zit van XX:XX (rechts) in beeld. (onderste balk als je een liedje af speelt)
Gevonden! Gewoon een balk maar dan van left to right doen.

- Ik wil in mijn ontwerp de artiest + titel als ik een liedje speel... maar zo niet wil ik wat anders. Kan dat? :)
Ja, je kan in je playlist ontwerp aangeven dat "WinAmp" (of wat anders) running moet zijn voordat hij een bepaald ontwerp weergeeft. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Barca op 24-12-2005 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Ik heb gister dit toetsenbord meegenomen van het werk. Het werkt heerlijk! Ben nu bezig met het LCD scherm... alleen ben ik n00b en te lui om met LCD Studio aan de slag te gaan. Heeft iemand een leuk design gemaakt met o.a. Winamp, System stats e.d. erin?

Op het G15 forum heb ik een aantal "themes" gevonden, deze gebruik ik i.c.m. de nwste versie van LCDStudio, echter krijg ik zelfs na het installeren van de juiste fonts dit niet werkend. Heeft iemand dit wel werkend gekregen?

[ Voor 31% gewijzigd door Ibidem op 24-12-2005 14:28 ]

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook G15 toetsenbord, alles werkt perfect alleen het scherm doet helemaal nix in Counter-strike, of elk ander spel dat draait onder Steam..

Ik vroeg me daarom af of cs misschien niet word ondersteund, hij vind het spel namelijk ook niet bij die search optie.

Hoop dat iemand me kan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Bij informatique zijn ze volgens de site ook op voorraad.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 11:10

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb een vraag, een bekende van mij heeft dit toetsenbord nu een paar weken (3 om precies te zijn). Echter, bij hem zijn de wasd toetsen al aardig goed versleten. Gaat dit echt zo snel met dit tobo? Dat zou ik wel zonde vinden. 60 euro voor een tobo wat na 3 weken al versleten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Tekn0z schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 13:32:
echter krijg ik zelfs na het installeren van de juiste fonts dit niet werkend. Heeft iemand dit wel werkend gekregen?
Al een reboot gedaan? Dat werkte hier iig.
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 15:12:
Ik heb ook G15 toetsenbord, alles werkt perfect alleen het scherm doet helemaal nix in Counter-strike, of elk ander spel dat draait onder Steam..

Ik vroeg me daarom af of cs misschien niet word ondersteund, hij vind het spel namelijk ook niet bij die search optie.

Hoop dat iemand me kan helpen
Counter-Strike en andere Steam spellen ondersteunen de LCD niet, dus zal hij ook niks doen. Het is aan de Game Developers om hier iets aan te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
Thaan schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 16:08:
[...]

[...]

Counter-Strike en andere Steam spellen ondersteunen de LCD niet, dus zal hij ook niks doen. Het is aan de Game Developers om hier iets aan te doen :)
meen je niet.. beetje brak joh! zou hij ook je arrows enzo bijhouden van WoW? :9 en kan je het ook gebruiken voor dingen als iemand online komt op msn..? ik had dat nl. bij de MX5000 wel.. alleen ingeruild, omdat het zooitje niet goed werkte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erazzzer schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 16:04:
Ik heb een vraag, een bekende van mij heeft dit toetsenbord nu een paar weken (3 om precies te zijn). Echter, bij hem zijn de wasd toetsen al aardig goed versleten. Gaat dit echt zo snel met dit tobo? Dat zou ik wel zonde vinden. 60 euro voor een tobo wat na 3 weken al versleten is.
dit heb ik ook al van iemand gehoord,moet zeggen dat ik er nog geen last van heb
mocht het gebeuren dan zou ik zeker een mail /telefoontje naar logitech zenden/plegen.
voor een toetsenbord van deze prijs mag dit echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
BootVluchteling schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 18:59:
[...]

meen je niet.. beetje brak joh! zou hij ook je arrows enzo bijhouden van WoW? :9 en kan je het ook gebruiken voor dingen als iemand online komt op msn..? ik had dat nl. bij de MX5000 wel.. alleen ingeruild, omdat het zooitje niet goed werkte :(
Programmeer het in C++, dan kan het wel ja.
Dat voor MSN kan trouwens ook al met LCDStudio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
Thaan schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 21:47:
[...]

Programmeer het in C++, dan kan het wel ja.
Dat voor MSN kan trouwens ook al met LCDStudio.
ik kan niet programmeren.. me=n00b met programmeren.. uhm. dat lcd studio.. zit dat bij het toetsenbord, of is het 3th party software..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erazzzer schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 16:04:
Dat schijnt een issue te zijn met bepaalde batch G15 keyboards. gewoon logitech bellen en je krijgt asap een nieuwe.
http://g15forums.com/forum/viewtopic.php?t=487
http://g15forums.com/forum/viewtopic.php?t=194

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2005 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:23
Jeetje..prachtig toetsebordje.

Alleen met dat lcd is nog flink kloten voor mij.
Met dat lcd studio baal ik wel een beetje.
ik wil eigelijk gewoon die lijst kunnen opnenen, zonder lcd studio te gebruike,

Of als lcd studie meedraait dat ik dan alsnog gewoon uit een lijst, de normale apps zoals nu, en de apps vanuit lcd studio kan selecnteren en niet alleen ''lcdstudio'' in de lijst, en dat daar dan alle apps in zitten dmv een soort rare playlist.

Zijn er nog mooie apps? of makkelijke?
Want ik loop alleen maar te prutsen op g15 forums en g15 mods :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

StormingSoul schreef op zondag 25 december 2005 @ 00:04:

Of als lcd studie meedraait dat ik dan alsnog gewoon uit een lijst, de normale apps zoals nu, en de apps vanuit lcd studio kan selecnteren en niet alleen ''lcdstudio'' in de lijst, en dat daar dan alle apps in zitten dmv een soort rare playlist.

Zijn er nog mooie apps? of makkelijke?
Want ik loop alleen maar te prutsen op g15 forums en g15 mods :(
Ik snap je vraag niet? :? :| Je moet gewoon verschillende schermen maken en dan kan je middels een playlist die laten afspelen. Je kan in zo'n playlist precies aangeven:
- hoe lang je een bepaald scherm wilt laten tonen (in seconden)
- wanneer je een bepaald scherm niet wilt (b.v. WinAmp scherm niet als WinAmp uit is)

Ik heb gisteren de hele dag zitten klooien en hier is het resultaat :)

[ Voor 4% gewijzigd door Barca op 25-12-2005 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
zijn er ook van die pre-made dingen..? ik ben niet zo goed in het programmeren ervan, en ben beetje lui.. ik wil dus eigenlijk het liefst een onwijs veelzijdige mod, en dan zelf het overbodige eruit slopen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

BootVluchteling schreef op zondag 25 december 2005 @ 11:11:
zijn er ook van die pre-made dingen..? ik ben niet zo goed in het programmeren ervan, en ben beetje lui.. ik wil dus eigenlijk het liefst een onwijs veelzijdige mod, en dan zelf het overbodige eruit slopen..?
Ja op www.g15forums.com staan pre-made dingen. Ik vind persoonlijk het nadeel daarvan dat je iedere keer een kuup lettertypes moet installeren. Dat is vooral omdat men zoveel mogelijk op het scherm wil laten tonen en daarvoor zijn lettertypes nodig zijn die kleine(re) tekens kunnen produceren.

Ik kan ook niet programmeren... maar mijn post hierboven is wel zelfgemaakt... gewoon ff knutselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Hier de mijne:
Afbeeldingslocatie: http://thaan.thaan.nl/g15_LCD.gif
Download

Ik heb hem nog niet geprobeerd, mag men G15 pas vanavond gebruiken.
De font die gebruikt is zit erbij, dus ff naar C:\WINDOWS\fonts slepen en klaar.

De download meter in het midden is afgestemd op mijn snelheid (165/30) en moet je zelf nog aanpassen in LCDStudio als je een andere snelheid hebt.

Gewoon op het balkje drukken --> Properties, en de cijfertjes bovenin (165000 oid en 30000 oid) aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 16:44

Shaggy

Misantroop pur sang

Wie weet er welke text moet worden ingevoerd voor de G toetsen te binden in Enemy Territory?

bind X "vsay_team fireinthehole"

Wat vullen we in bij X?

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Ik bedoelde gewoon, dat dat random showen van all die aps uitgaat.

En dat al je op de ronde knop onder je lcd drukt, je gewoon kan kiezen welke app je wilt zien.
Ook de dingen die in LCDstudio staan, want die worden onder een algemeen ding vermeld ''lcdstudio''

En als ik de fonts installeer in me map, worden zen iet gebruikt op me lcd, en al selecteer ik ze in lcdstudio, zegt hij geen truetype lettertype, deze worden alleen ondersteund :|

[ Voor 30% gewijzigd door Soullancer op 25-12-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:27

DonMetal

Doet Iets Met Media

shaggy8675 schreef op zondag 25 december 2005 @ 12:09:
Wie weet er welke text moet worden ingevoerd voor de G toetsen te binden in Enemy Territory?

Wat vullen we in bij X?
ik heb zelf ook ET gespeeld, en ik zou gwn G12 intikken, dat geeft je denk ik de beste kans

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

StormingSoul schreef op zondag 25 december 2005 @ 12:28:
Ik bedoelde gewoon, dat dat random showen van all die aps uitgaat.

En dat al je op de ronde knop onder je lcd drukt, je gewoon kan kiezen welke app je wilt zien.
Ook de dingen die in LCDstudio staan, want die worden onder een algemeen ding vermeld ''lcdstudio''

En als ik de fonts installeer in me map, worden zen iet gebruikt op me lcd, en al selecteer ik ze in lcdstudio, zegt hij geen truetype lettertype, deze worden alleen ondersteund :|
Ik vraag me ook af hoe je ervoor zorgt dat je kan kiezen welke app je wilt zien. Je hebt gelijk; ze worden allemaal getoond onder "LCD Studio".

Voor de liefhebbers heb ik mijn creaties online gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
DonMetal schreef op zondag 25 december 2005 @ 12:30:
[...]

ik heb zelf ook ET gespeeld, en ik zou gwn G12 intikken, dat geeft je denk ik de beste kans
Nee, je moet de G12 knop (bijv.) eerst binden aan een combinatie, en dan bind je die combinatie aan een actie in je spel. Dan kun je die knop gebruiken.
StormingSoul schreef op zondag 25 december 2005 @ 12:28:
Ik zei eerder:
Thaan schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 16:08:
[...]

Die error die jij zegt had ik dus ook, reboot verhielp het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Ja.. ;) sorry las er over heen.
na de reboot deden ze het wel.

Heb nu zelf wat dingetjes in elkaar geprutselt met een playlist.
Alleen..-_-*

Winamp laat het liedje zien wat ik ERVOOR heb gespeeld, niet CURRENT, ookal staat deze wel zo ingesteld.

Ook als ik winamp afsluit, en dan bijv een nieuw liedje open ( en winamp dus auto opstart) Krijg ik het liedje wat de vorige keer gespeelt is, voordat winamp afgesloten werd -_-*

Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
Barca schreef op zondag 25 december 2005 @ 11:27:
[...]

Ja op www.g15forums.com staan pre-made dingen. Ik vind persoonlijk het nadeel daarvan dat je iedere keer een kuup lettertypes moet installeren. Dat is vooral omdat men zoveel mogelijk op het scherm wil laten tonen en daarvoor zijn lettertypes nodig zijn die kleine(re) tekens kunnen produceren.

Ik kan ook niet programmeren... maar mijn post hierboven is wel zelfgemaakt... gewoon ff knutselen.
uhm.. ik zocht naar msn modjes, maar die waren er niet.. de links waren dood.. heeft iemand anders een andere ofzo..? k wil dus bijvoorbeeld een message zien van een persoon. gewoon ff kijken hoe gek je het kan maken met je lcd display??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog steeds problemen met lcdstudio ik heb er eve 2 screenshots van gemaakt : www.freewebs.com/roelie91 <<< kijk even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Laad even de nieuwste versie.
http://www.lcdstudio.com/site20/download.php
Wel even de oude verwijderen anders gaat het alsnog fout.
Ik had hetzelfde probleem vanaf het moment dat ik hem minimized liet opstarten.
Deze nieuwe build fixed dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:21

Hu9o

Schokkend

shaggy8675 schreef op zondag 25 december 2005 @ 12:09:

Wat vullen we in bij X?
ET ondersteund de G toetsen niet direct, maar wat je dus wel kunt doen is de G toets koppelen aan een gewone knop (door een macro op te nemen). De rest zul je wel snappen, want je bind dan dus die fireinthehole aan dezelfde knop als waar je de G toets aan gebind hebt.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteveV schreef op zondag 25 december 2005 @ 18:20:
Laad even de nieuwste versie.
http://www.lcdstudio.com/site20/download.php
Wel even de oude verwijderen anders gaat het alsnog fout.
Ik had hetzelfde probleem vanaf het moment dat ik hem minimized liet opstarten.
Deze nieuwe build fixed dat.
kheb em er net eraf gegooit en ff de nieuwe geinstalleert dus kben nu even aan proberen hij doet het zoiezo al langer over normaal was die al na 5/10 uitgevallen dus ik hoop dat het probleem nu is opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Kheb de mijne ook maar ff online gezet.

Heb je wel de font voor nodig.

Een met winamp ondersteuning, en een zonder, zodat als je winamp uit zet hij op normale functies overgaat zoals bijv. clock enz.

http://home.quicknet.nl/qn/prive/rt.kramer/lcd.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou een G15-eigenaar me kunnen vertellen of dit toetsenbord gevrijwaard is van het klassieke 'drie-toetsencombinatie-gepiep'? Waarbij invoer gelockt wordt als je bijv. shift+a+w indrukt of ctrl+w+d. De PC-speaker gaat dan ook piepen.
Ik heb nu al 3 toetsenborden (2 PS/2 en 1 USB) geprobeerd en die hadden allemaal dit probleem. Als de G15 het gewoon doet met alle alt/shift/ctrl en wsad combinaties dan koop ik 'm zeker. :)
Bij voorbaat dank. :D

offtopic:
Ik hoop dat 't niet eerder gepost is, search leverde niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Verwijderd schreef op zondag 25 december 2005 @ 22:19:
Zou een G15-eigenaar me kunnen vertellen of dit toetsenbord gevrijwaard is van het klassieke 'drie-toetsencombinatie-gepiep'? Waarbij invoer gelockt wordt als je bijv. shift+a+w indrukt of ctrl+w+d. De PC-speaker gaat dan ook piepen.
Ik heb nu al 3 toetsenborden (2 PS/2 en 1 USB) geprobeerd en die hadden allemaal dit probleem. Als de G15 het gewoon doet met alle alt/shift/ctrl en wsad combinaties dan koop ik 'm zeker. :)
Bij voorbaat dank. :D

offtopic:
Ik hoop dat 't niet eerder gepost is, search leverde niks op.
Mijn speakers zeggen niks als ik Shift+a+w doe. (de G15 ja, mag hem eindelijk gebruiken!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thaan schreef op zondag 25 december 2005 @ 22:29:
Mijn speakers zeggen niks als ik Shift+a+w doe. (de G15 ja, mag hem eindelijk gebruiken!)
Hmm, mijn Cherry kb heeft last van alt+a+w en ctrl+a+w, maar mijn oude 'Laser' kb (welk nu mijn main kb is) heeft last van shift+w+d en ctrl+w+d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn custom lcd studio script dingie
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/cinlau/lcd.jpg
je hebt er voor nodig mbm en atitool voor temps en cpu fan speed
simpel maar effectief. :)

Download hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Hey mensen nou ik heb ook een G15 gekregen voor naast me G5 muisje :P
Erg nice moet ik zeggen :D
Maar vraagje ik probeer die ZAX software te installeren maar krijg continu foutmelding.

" Zax LCD Application Host For G25 Has encoutered a Problem And needs to close"
Nu heeft die software gewoon leuke dingen om te testen. Zoals een msn plugin en nog wat meer meuk..
Zax

Ik weet niet of er iemand een ander programmatje heeft? wat leuk werkt ik heb inmiddels wel een goed Teamspeak Applet.

Ik draai trouwens Win64bit.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
uhm.. jullie hebben een vast schermpje met gegevens.. kan ik ook een soort dia-show maken..? zoals het standaard al is met cpu+ram usage en tijd..?

en als er dan een msn venster omhoog komt dat je dat ziet..?

en die knopjes.. zitten die er voor de sier off..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net ff geinformeerd in een winkel in men buurt.

Voor de belgische toetsenbordindeling (AZERTY) is het nog wachten tot maart. Aangezien de G15 een groot succes is bij onze noorderburen (bedankt daarvoor) zal er dus een aangepaste versie van de band rollen. De azerty is al wel te koop (franse toetsenbordindeling)

Pompidom wachten tot maart dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit een fout in de laaste lcd studio. zit een memory leak in waardoor er steeds meer geheugen word weg gevreten door de tool. erg irritant.nachtje slapen en ging van 20 mb ram naar 160 used.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 09:24:
zit een fout in de laaste lcd studio. zit een memory leak in waardoor er steeds meer geheugen word weg gevreten door de tool. erg irritant.nachtje slapen en ging van 20 mb ram naar 160 used.
Ken dat ik heb het er ook af gegooit werd helemaal gek van de foutmeldingen van dat ding....
Maar goed iemand nog andere leuke toevoegingen? meschien eens een opsom maken,

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

BootVluchteling schreef op maandag 26 december 2005 @ 22:44:
uhm.. jullie hebben een vast schermpje met gegevens.. kan ik ook een soort dia-show maken..? zoals het standaard al is met cpu+ram usage en tijd..?

en als er dan een msn venster omhoog komt dat je dat ziet..?

en die knopjes.. zitten die er voor de sier off..?
Dia show = Ja je moet dan een playlist maken van alle verschillende bestanden met screens.

Welke knopjes doel je op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus is er een G15-eigenaar die me een plezier kan doen door wat drie-toetsencombinaties van wsad+shiftaltctrl voor me kan indrukken? (run+stafe of crouch+strafe in een willekeurige shooter)
Ik sta op 't punt om een G15 te bestellen en wil dus eindelijk hier van af zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 22:33:
Dus is er een G15-eigenaar die me een plezier kan doen door wat drie-toetsencombinaties van wsad+shiftaltctrl voor me kan indrukken? (run+stafe of crouch+strafe in een willekeurige shooter)
Ik sta op 't punt om een G15 te bestellen en wil dus eindelijk hier van af zijn. :)
Ik denk dus dat je je max aantal toetsen tegelijk bedoelt?
Ik kan ctrl+alt+shift inhouden en dan nog 2 letters... de derde pikt ie niet of het moet een o of i zijn :S heel vaag... maar volgens mij ligt dat limiet niet bij een toetsenbord... ik weet het eigenlijk ook niet... had er bij MOHAA nog aleens last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op woensdag 28 december 2005 @ 00:36:
Ik kan ctrl+alt+shift inhouden en dan nog 2 letters... de derde pikt ie niet of het moet een o of i zijn :S heel vaag... maar volgens mij ligt dat limiet niet bij een toetsenbord... ik weet het eigenlijk ook niet... had er bij MOHAA nog aleens last van...
Ah, dat lijkt me in ieder geval genoeg?
Mijn huidige toetsenborden geven 't dus op bij shift+w+d of ctrl+w+d en andere dergelijke 3-toestencombi's.. behoorlijk irritant bij fps games, als je niet vooruit/rechts kan kruipen of sprinten.

Edit:
Ah, het lijkt er dus op dat de G15 pas weer leverbaar is rond februari }:O.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2005 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 00:44:
[...]
Ah, het lijkt er dus op dat de G15 pas weer leverbaar is rond februari }:O.
Er zijn vast nog wel internet winkels die hem op voorraad hebben hoor. Als je even door de laatste 50 posts van dit topic gaat worden een aantal shops genoemd die grote voorraden binnen kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Barca schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:24:
[...]

Er zijn vast nog wel internet winkels die hem op voorraad hebben hoor. Als je even door de laatste 50 posts van dit topic gaat worden een aantal shops genoemd die grote voorraden binnen kregen.
die nu al op zijn zeker door die vele pre-orders....

ik heb de bestelling sinds 9 november bij sallandautomatisering staan. Op het moment staat er 6 februari 2006. Maar ze zeiden mij dat ze via een andere leverancier dit toetsenbordje binnen proberen te krijgen, dus wachten maar.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

bartgrefte schreef op woensdag 28 december 2005 @ 19:54:
die nu al op zijn zeker door die vele pre-orders....
ik heb de bestelling sinds 9 november bij sallandautomatisering staan. Op het moment staat er 6 februari 2006. Maar ze zeiden mij dat ze via een andere leverancier dit toetsenbordje binnen proberen te krijgen, dus wachten maar.
Tsja. Ik las hier op het forum 's avonds dat iComputers "morgen" een zooi toetsenborden binnen zou krijgen. Daarop betaalde ik gelijk via internetbankieren... en ik had hem 2 dagen daarna in huis. Heb je echt al veel winkels gebeld en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
ReCreator schreef op woensdag 28 december 2005 @ 00:36:
[...]

Volgens mij heeft het ook met je moederboard te maken.
Ik heb hier nog geen limiet ontdekt @ MSI K8T Neo.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Barca schreef op woensdag 28 december 2005 @ 21:03:
[...]

Tsja. Ik las hier op het forum 's avonds dat iComputers "morgen" een zooi toetsenborden binnen zou krijgen. Daarop betaalde ik gelijk via internetbankieren... en ik had hem 2 dagen daarna in huis. Heb je echt al veel winkels gebeld en dergelijke?
neej, ik heb em al tijdje bij salland in bestelling staan..... en ik denk dat ik de bestelling maar laat staan. Heb wel geduld.

[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 29-12-2005 13:16 ]

Oscar Wilde

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 21:45

SiGNe

Ook hoi!

Ik heb er gister een besteld bij cool-prices en zit er nu heerlijk op te typen..
hij's alleen wel wat platter aan de achterkant dan een cherry..

Niet?
[Specs]

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Civilization IV blijkt sinds de laatste patch ook ondersteuning te hebben voor dit keyboard. Iemand ervaring ermee, waarvoor wordt de LCD gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

SiGNe schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:30:
Ik heb er gister een besteld bij cool-prices en zit er nu heerlijk op te typen..
hij's alleen wel wat platter aan de achterkant dan een cherry..
Hier ook, Vandaag besteld, betaling is al ok, dus zal morgen hier liggen :9

Ikben echt benieuwd, maar een vraagje: Welke plugins e.d. zijn erg handig voor dit bordje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 16:44

Shaggy

Misantroop pur sang

Erazzzer schreef op maandag 02 januari 2006 @ 15:19:
[...]

Hier ook, Vandaag besteld, betaling is al ok, dus zal morgen hier liggen :9

Ikben echt benieuwd, maar een vraagje: Welke plugins e.d. zijn erg handig voor dit bordje?
offtopic:
Wat moet jij met zo'n ding...Je raakt toch niks, al heb je een ToBo van 1000 Euro :P Laat staan dat je fatsoenlijk NL kan typen...

Ik zo beginnen met Teamspeak plugin, er handig en leuk. de rest... wat je zelf leuk vind, zat dingen te krijgen evenals het binden van je G keys.

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

shaggy8675 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 15:26:
[...]

offtopic:
Wat moet jij met zo'n ding...Je raakt toch niks, al heb je een ToBo van 1000 Euro :P Laat staan dat je fatsoenlijk NL kan typen...

Ik zo beginnen met Teamspeak plugin, er handig en leuk. de rest... wat je zelf leuk vind, zat dingen te krijgen evenals het binden van je G keys.
Over NL gesproken ;)
En hoe slecht ik ook ben, gelukkig weet ik altijd beter te zijn dan menig reserve belg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
M55 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 14:55:
Civilization IV blijkt sinds de laatste patch ook ondersteuning te hebben voor dit keyboard. Iemand ervaring ermee, waarvoor wordt de LCD gebruikt ?
Valt tegen. slechts de tekstberichten worden weergegeven. En omdat die te lang zijn ook nog al scrollend. Had meer gehoopt op hoeveelheid gold, jaartal etc.

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

dirkdirk schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 19:36:
[...]

Valt tegen. slechts de tekstberichten worden weergegeven. En omdat die te lang zijn ook nog al scrollend. Had meer gehoopt op hoeveelheid gold, jaartal etc.
tekstberichten is opzich wel handig lijkt me, die zijn nu nogal klein en onopvallend in 't beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

zojuist mailtje gekregen van PC Megastore dat mijn betaling is ontvangen, ze hadden het keyboard al gereserveerd voor me, hopelijk morgen binnen :9

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduart
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-11-2021
marty26 schreef op maandag 26 december 2005 @ 17:39:
Hey mensen nou ik heb ook een G15 gekregen voor naast me G5 muisje :P
Erg nice moet ik zeggen :D
Maar vraagje ik probeer die ZAX software te installeren maar krijg continu foutmelding.

" Zax LCD Application Host For G25 Has encoutered a Problem And needs to close"
Nu heeft die software gewoon leuke dingen om te testen. Zoals een msn plugin en nog wat meer meuk..
Zax
G5 en G15 een mooie combo, ik ken dat :)

Ik kreeg ook steeds een foutmelding maar na het installeren van .NET framework 2.0 werkte het wel, te verkrijgen via windowsupdate. Check ook even de bij de .zip gevoegde readme.rtf

So long and thanks for all the fish | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Nu online

krouwen

Hardware Enthusiast

Moet je de Copperhead er eens naastzetten, dat is eem mooie combinatie, precies hetzelfde blauwe licht :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackioo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-12-2024
Even een vraagje..

De G15 heeft toch een "Gaming-modus" knop, waardoor sommige windows-toetsen en -toetsencombinaties uitgeschakeld worden??!!??

Ik was eerst van plan een G15 te kopen, maar zag voor mij de meerwaarde niet, dus heb ik wél de G7 muis en een Media Keyboard Elite gekocht. Hier zitten een paar extra functie toetsen op die met Setpoint in te stellen zijn. Ik heb alleen niet de mogelijkheid kunnen vinden om er een als soortgelijke "game-modus" toets in te stellen..

Weet iemand of dit toch mogelijk zou zijn??

BvD!!

Mijn 1e systeem.. '-' Mijn 2e systeem.. '-' Mijn 3e systeem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackoo1988
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 11:46
De Logitech G15 heeft inderdaad een schuifknop die je om kan zetten naar de Game stand. Hierdoor werken idd sommige toetsen niet zoals de window knop. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

MvG.

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Nu online

krouwen

Hardware Enthusiast

Ik gebruik die knop nooit, en de windows toets vind ik juist handig om mee te switchen naar de desktop tijdens het spelen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de memory leak in lcd studio is opgelost met de nieuwe release!!
gelukkig blijft de tool nu rond de 10 mb aan ram nu trekken inplaats van 100 a 200 na 8 uur gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:21

Hu9o

Schokkend

Heb je het dan over deze versie?

11-12-2005 Ray

LcdStudio 2.0 Build 545

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En zojuist in mijn G15 thuis afgeleverd, nu nog wachten tot ik klaar ben met werken ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
ben er ook erg blij mee alhoewel lcdstudio na een tijdje begint te flippen en nu zelfs bij opstarten
de logitech klok is leuk maar ik wil toch wel wat meer:D
en waar blijft de cs source plugin, word een beetje lekkergemaakt door logitech maar die ontwikkelen zelf geen reeet volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
krouwen schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 00:30:
Ik gebruik die knop nooit, en de windows toets vind ik juist handig om mee te switchen naar de desktop tijdens het spelen. :9
Als ik weer naar Windows wil switchen, zet ik die knop gewoon weer om. Zo kan ik er niet per ongeluk op drukken tijdens het gamen, en terugswitchen naar Windows als ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een G15 besteld bij Paradigit, krijg ik zojuist te horen dat de hele partij die ze besteld hadden terug is gegaan naar de leverancier ( logitech ) omdat de laklaag op het keyboard na een aantal dagen intensief gamen al zou gaan vervagen cq afgeven :?

Ze verwachten pas in maart een nieuwe revisie..

Heeft iemand hier nog wat meer van gehoord ? of ervaring met die lak/verflaag ? :(
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post on-topic, relevant en met meer dan een enkele regel OF POST NIET!