Logitech G15-keyboard met ingebouwd lcd-scherm Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.962 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Schijnt dat die er bij sommige borden snel af gaat ja. Gelukkig krijg je dan meteen een nieuwe naar het schijnt.
Tot zover hier in ieder geval nog geen problemen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Hey mensen,

Heb dit topic gisteren door zitten lezen. Het lijkt mij een erg interessant toetsenbord om mee te gamen, maar ik zit met het volgende:

Op dit moment heb ik een microsoft optical elite toetsenbord (die met dat scrollwieltje en heel veel erg handige extra knoppen :D ) en ben daar in princiepe echt heel tevreden over. Hij typt heerlijk, de armrest is fijn en die extra knoppen gebruik ik erg veel.

Dit brengt mij bij het 'probleem' dat ik heb t.a.v. de G15, hij heeft die mediaknoppen niet.

"Nee tuurlijk niet, het is een gameplank!"

Dat begrijp ik uiteraard :)

Waarom ik naar de G15 kijk terwijl ik erg tevreden ben met mn Elite bordje: Dit MS plankje werkt perfect, zolang je er maar NIET mee wil gamen. Hij lagt nadat je hem een tijdje gebruikt in games. En dat ben ik dus zat.

Echter naast gamen zit ik iedere dag ook nog een aardig aantal uurtjes achter mn schermpje andere serieuzere dingen te doen, en dan wil ik dus een goed mediakeyboard. Helaas blijkt dat er simpelweg op dit moment géén toetsenbord is dat deze 2 dingen verenigd. De MX5000 waar ik erg van gecharmeerd ben blijkt een rampding te zijn. De MX3100 vind ik ook interessant maar die heeft zo'n knullige korte linker SHIFT knop. En dat wil ik ook niet. Daarbij heb ik al een Logitech MX1000 muis dus zou beetje dubbel zijn de 3100 aan te schaffen.

Nu kom ik tot mijn vraag, in de hoop dat iemand er ervaring mee heeft / er wat nuttigs over kan zeggen:

Ik wil graag mijn optical elite gewoon blijven gebruiken als hoofdtoetsenbord, met behoud van de mediafuncties (en dus de intellitype software blijven gebruiken van de heren microsoft) en daarnaast onder m'n buro ee G15 leggen die tevoorschijn komt als ik even lekker wil gamen. Wat ik mij afvraag:

Kan ik de G15 met alle functionaliteiten gebruiken náást de optical elite?

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackioo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-12-2024
B-Buster schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 21:45:
Hey mensen,

Heb dit topic gisteren door zitten lezen. Het lijkt mij een erg interessant toetsenbord om mee te gamen, maar ik zit met het volgende:

Op dit moment heb ik een microsoft optical elite toetsenbord (die met dat scrollwieltje en heel veel erg handige extra knoppen :D ) en ben daar in princiepe echt heel tevreden over. Hij typt heerlijk, de armrest is fijn en die extra knoppen gebruik ik erg veel.

Dit brengt mij bij het 'probleem' dat ik heb t.a.v. de G15, hij heeft die mediaknoppen niet.

"Nee tuurlijk niet, het is een gameplank!"

Dat begrijp ik uiteraard :)

Waarom ik naar de G15 kijk terwijl ik erg tevreden ben met mn Elite bordje: Dit MS plankje werkt perfect, zolang je er maar NIET mee wil gamen. Hij lagt nadat je hem een tijdje gebruikt in games. En dat ben ik dus zat.

Echter naast gamen zit ik iedere dag ook nog een aardig aantal uurtjes achter mn schermpje andere serieuzere dingen te doen, en dan wil ik dus een goed mediakeyboard. Helaas blijkt dat er simpelweg op dit moment géén toetsenbord is dat deze 2 dingen verenigd. De MX5000 waar ik erg van gecharmeerd ben blijkt een rampding te zijn. De MX3100 vind ik ook interessant maar die heeft zo'n knullige korte linker SHIFT knop. En dat wil ik ook niet. Daarbij heb ik al een Logitech MX1000 muis dus zou beetje dubbel zijn de 3100 aan te schaffen.

Nu kom ik tot mijn vraag, in de hoop dat iemand er ervaring mee heeft / er wat nuttigs over kan zeggen:

Ik wil graag mijn optical elite gewoon blijven gebruiken als hoofdtoetsenbord, met behoud van de mediafuncties (en dus de intellitype software blijven gebruiken van de heren microsoft) en daarnaast onder m'n buro ee G15 leggen die tevoorschijn komt als ik even lekker wil gamen. Wat ik mij afvraag:

Als je 'm als USB aansluit wel.. Ik heb weliswaar niet de ervaring met de G15, maar wel met een Logitech Media Keyboard Elite én een Microsoft Optical Desktop, die ik allebei gewoon normaal heb kunnen gebruiken.
Om 't nog leuker te maken: je kunt ook telkens je G15 in- en uitpluggen, omdat ie toch vanzelf wel herkend wordt.. Dat heb ik dus met mijn media elite ook gedaan, ook op m'n andere pc..

Mijn 1e systeem.. '-' Mijn 2e systeem.. '-' Mijn 3e systeem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackioo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-12-2024
RoD schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:24:
[...]

Als ik weer naar Windows wil switchen, zet ik die knop gewoon weer om. Zo kan ik er niet per ongeluk op drukken tijdens het gamen, en terugswitchen naar Windows als ik wil.
Dit zijn dus ook mijn gedachten.. Maar iemand, zou 't mogelijk zijn om via een of andere tool zo'n gaming-modus knop in te stellen op 'n ander Logitech keyboard??

Mijn 1e systeem.. '-' Mijn 2e systeem.. '-' Mijn 3e systeem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

@jackioo: check deze eens, weet niet of die 100% werkt.

Gisteravond mijn keyboard binnengekregen en wat issie mooi :>
Typt bijzonder lekker, wel even wennen met die G-knoppen erbij. Display werkt erg mooi, leuk is dat je kan switchen tussen de verschillende progs die het LCD-schermpje gebruiken. Helaas binnen Rose online werken de G-knoppen niet (ook niet binnen het spel een macro recorden) en ook de winamp controls niet (meer), klein minpuntje :P

En wat eerder al werd gezegt, hij is aan de bovenkant iets te laag, tijdelijk opgelost door 2 cds eronder te leggen :P

Van het weekend maar eens uitgebreid mee spelen :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

B-Buster schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 21:45:
Hey mensen,

...kniptekst...

...knip nog meer tekst...
Zoals gezegd kun je je G15 gebruiken naast de optical elite. Mits genoeg poorten waarschijnlijk ook nog tegelijk aangesloten, maar ik weet niet zeker of de software die erbij zit dit leuk vind.

Maar ook de G15 heeft (simpele) multimedia knoppen hoor... geen internet explorer of email knop maar wel play/pauze, stop, next, prev en volume regeling. Ik zie zelfs een mute-knop zitten
Maar ik denk (weet niet zeker, daar ik er nog geen heb) dat je die G-knoppen ook wel kunt instellen om internet explorer of emailclient te laten starten. Moet je natuurlijk wel onthouden welk programma onder welke knop zit :p

[ Voor 47% gewijzigd door Arie-Kanarie op 06-01-2006 11:05 ]

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:21

Hu9o

Schokkend

Sinergy schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:47:
@jackioo: check deze eens, weet niet of die 100% werkt.

Gisteravond mijn keyboard binnengekregen en wat issie mooi :>
Typt bijzonder lekker, wel even wennen met die G-knoppen erbij. Display werkt erg mooi, leuk is dat je kan switchen tussen de verschillende progs die het LCD-schermpje gebruiken. Helaas binnen Rose online werken de G-knoppen niet (ook niet binnen het spel een macro recorden) en ook de winamp controls niet (meer), klein minpuntje :P

En wat eerder al werd gezegt, hij is aan de bovenkant iets te laag, tijdelijk opgelost door 2 cds eronder te leggen :P

Van het weekend maar eens uitgebreid mee spelen :)
Winamp: ff global hotkeys aan zetten in de prefs.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:47
IRCfreAk schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:22:
ben er ook erg blij mee alhoewel lcdstudio na een tijdje begint te flippen en nu zelfs bij opstarten
de logitech klok is leuk maar ik wil toch wel wat meer:D
en waar blijft de cs source plugin, word een beetje lekkergemaakt door logitech maar die ontwikkelen zelf geen reeet volgens mij
schijnt niet te kunnen werken met steam..

iets anders.. het script dat je lcd scherm standaard geeft, waar kan ik die aanpassen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Via configuratiescherm -> Logitech LCD G15 ofzo link. Kan je aantal schermen aan en uitzetten en of ze met interval moeten wisselen :)

@hu9o, had ik al ingeschakeld. Het werkt gewoon in windows, maar eenmaal in games met winamp op de achtergrond (zoverre getest met CoH, rose en TTD-fullscreen) stopt het met werken. Mischien proberen met andere winamp versie (nu 5.1 surround versie - wat toch niet werkt :P).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ik heb versie 5.09x en daar werken die knoppen gewoon mee tijdens alle spellen die ik full screen speel.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ah kijk.. laat ik eerst dan maar eens de nieuwe versie downloaden, ik heb nog de gewone versie van de installatie-cd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Sinergy schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:23:
Ah kijk.. laat ik eerst dan maar eens de nieuwe versie downloaden, ik heb nog de gewone versie van de installatie-cd :)
Ik had het over Winamp versie :)

De software van de cd voor het tobo gebruik ik zelf ook nog, versie: 1.00.402

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 14:24
Misschien is het een beetje een n00bvraag.. Maar kan iemand me nou eens vertellen wat die macro's inhouden? Ik heb al een paar dagen liggen zoeken.. maar nee.. ik kom er niet alleen achter.

Met Vriendelijke Groet,
Joey

[ Voor 24% gewijzigd door Jokuh op 06-01-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:02
Net G15 binnen. Prachtig tobo'tje. Maarrr nu heb ik LCD Studio geinstalleerd, wil ik LCD studio opstarten en krijg ik een error. Een toepassingsfout. ''Kan de toepassing niet juis initialiseren''. Wat kan ik doen?Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens mij mis je dan een DLL bestand, stond een stukje bij die download pagina erover dacht ik.

@jokuh, Aan elke G-knop kan je een "macro" koppelen, die je kan opnemen binnen het programma. Kan dus 1 toetsencombinatie, of zelfs (schakelbaar) de duratie hoelang jij een bepaalde knop inhoud. Bijvoorbeeld kan G1 zijn "b 1 6" (quickbuy voor CS). Zit een compleet test-deel in waar je alle knoppen kan testen.
Ook kan je via de MR knop op het tobo via het LCD display direct macro's opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 14:24
Sinergy schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:25:
@jokuh, Aan elke G-knop kan je een "macro" koppelen, die je kan opnemen binnen het programma. Kan dus 1 toetsencombinatie, of zelfs (schakelbaar) de duratie hoelang jij een bepaalde knop inhoud. Bijvoorbeeld kan G1 zijn "b 1 6" (quickbuy voor CS). Zit een compleet test-deel in waar je alle knoppen kan testen.
Ook kan je via de MR knop op het tobo via het LCD display direct macro's opnemen.
Harstikke bedankt maar ik snap er nog niet veel meer van.
Ik heb in Cs:source een paar bind scripts gemaakt.
Kan ik dat daarmee vergelijken?

Jokuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die het ding MET SPOED willen hebben en ervan balen dat ie nergens snel te vinden is:

Heb net de G15 gehaald bij Mediamarkt Amsterdam. :9 Ziet er gaaf uit. Vanavond maar eens flink aan de tand voelen. Wel de hoofdprijs betaald (€ 80,-), maar ja alle andere winkels hebben hem niet of hij is al gereserveerd. En de internetshops geven al helemaal geen levertijdgarantie.

Dus dan maar € 10,- tot € 15,- meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:32

Gaitman

The Real One

Ik heb vandaag ook eindelijk mijn G15 binnen en nog goedkoper dan bij b.v. Cool-prices voordeel van een computer baan ;-)

Alleen bij ons zijn ze nu ook weer op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:02
Ik hwb nog ff 1 vraag. Ik heb een leuk game design lcd dingetje gedownload, nou als ik die wil openen in LCD studio dan komt er eerst zo'n wizzard. Als ik dan Logitech G15 selecteer bij het soort LCD dan moet ik een welkoms boodschap o.i.d krijgen op mijn schermpje, maar dat gebeurd dus niet. zo kan ik ook geen andere LCD templates laden denk ik ofwel? Wat moet ik doen. Graag antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

VeeGee schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 20:38:
Ik hwb nog ff 1 vraag. Ik heb een leuk game design lcd dingetje gedownload, nou als ik die wil openen in LCD studio dan komt er eerst zo'n wizzard. Als ik dan Logitech G15 selecteer bij het soort LCD dan moet ik een welkoms boodschap o.i.d krijgen op mijn schermpje, maar dat gebeurd dus niet. zo kan ik ook geen andere LCD templates laden denk ik ofwel? Wat moet ik doen. Graag antwoord.
Als je hem bewerkt in LCD Studio moet je hem al in het LCD display zien. Staat LCDStudio aangevinkt in je LCD-configuratiescherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Ik had hem eergisteren bij Zercom besteld en vandaag binnen gekregen, maar blijkbaar had ik geluk want ze zijn nu uitverkocht :D

[ Voor 5% gewijzigd door M55 op 06-01-2006 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die welkomsboodschap krijg je ook niet te zien. Staat ook in de FAQ van de website van het programma geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De kleine ronde knop drukken onder het LCD scherm, kan je door de "inputs" bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:47
die knoppen die onder het lcd display zitten, en boven de multi-media toetsen.. zitten die er voor de sier of hebben wie wel degelijk een functie..?

heeft er btw niemand een walktrough hoe je een lcd macro moet maken oid.? of iemand zin om er 1 te maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 22:22:
die knoppen die onder het lcd display zitten, en boven de multi-media toetsen.. zitten die er voor de sier of hebben wie wel degelijk een functie..?

heeft er btw niemand een walktrough hoe je een lcd macro moet maken oid.? of iemand zin om er 1 te maken? :)
Tevens bladertoetsen voor de LCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey mensen heb het toetsenbord nu ook had hem besteld maar duurde te lang dus heb hem gister ook nog bij VI computers gekocht naja 2 vind ik beetje onzinnig dus als iemand interesse heeft om hem te kopen zit gewoon nog nieuw in doos mail me maar ff (stuur hem niet op je kan hem aanhalen)

Woon in boelenslaan vlakbij Drachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 19:33
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 10:53:
Ey mensen heb het toetsenbord nu ook had hem besteld maar duurde te lang dus heb hem gister ook nog bij VI computers gekocht naja 2 vind ik beetje onzinnig dus als iemand interesse heeft om hem te kopen zit gewoon nog nieuw in doos mail me maar ff (stuur hem niet op je kan hem aanhalen)

Ik denk dat het slimmer is om je advertentie bij V&A neer te zetten op de frontpage.
Ben ik trouwens de enige die alleen maar problemen heeft met LCD studio? Ik krijg continu foutmeldingen. Ook de laatste versie doet het meer niet dan wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem vandaag binnen gehad.
Wat een lief tobo zeg.
mooi schermpje en je kan er nog leuke mee prutsen ook.
Ik vindt hem persoonlijk ook niet duur.
Mooie verlichting enz.
Alleen het is wel ff zwaar wennen hoor.. Net een spelletje CSS gespeeld en dat valt toch wel ff tegen.
Ik mis alleen nog een plugintje voor Couterstrike source.
Dan is alles compleet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gister ook maar een G15 besteld.

Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 06-01-2006 Dordrecht , intern transport pakketten

Zending gesorteerd op sorteercentrum 07-01-2006 Zwolle , intern transport pakketten

Zending in distributieroute 07-01-2006 Drachten , bestelling

Aflevering uitgesteld tot de volgende werkdag 07-01-2006 Drachten , bestelling

Heb ik weer :(

tpg }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

RoD schreef op Friday 06 January 2006 @ 22:15:
Die welkomsboodschap krijg je ook niet te zien. Staat ook in de FAQ van de website van het programma geloof ik.
Ik kreeg hem NIET te zien bij de vorige versie van LCDStudio maar wel met de nieuwste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 16:46:
[...]

Ik kreeg hem NIET te zien bij de vorige versie van LCDStudio maar wel met de nieuwste!
De melding wordt wel weer gegeven. je moet hem alleen effe selecteren de ronde links boven je media toetsen kan je lcd studio mee selecteren en dan staat het er gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 10:53:

Hey,

Ik heb misschien interesse, voeg me op msn ....

Of stuur een mailtje naar ..
Groetjes,

IP

edit: heb hem al online besteld, niet meer nodig!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2006 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:04

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 15:31:
Heb gister ook maar een G15 besteld.

Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 06-01-2006 Dordrecht , intern transport pakketten

Zending gesorteerd op sorteercentrum 07-01-2006 Zwolle , intern transport pakketten

Zending in distributieroute 07-01-2006 Drachten , bestelling

Aflevering uitgesteld tot de volgende werkdag 07-01-2006 Drachten , bestelling

Heb ik weer :(

tpg }:O
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 15:10:
[...]

Hey,

Ik heb misschien interesse, voeg me op msn a_odish [at] hotmail [dot] com

Of stuur een mailtje naar awsodish [at] gmail [dot] com

Groetjes,

IP
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 13:40:
Heb hem vandaag binnen gehad.
Wat een lief tobo zeg.
mooi schermpje en je kan er nog leuke mee prutsen ook.
Ik vindt hem persoonlijk ook niet duur.
Mooie verlichting enz.
Alleen het is wel ff zwaar wennen hoor.. Net een spelletje CSS gespeeld en dat valt toch wel ff tegen.
Ik mis alleen nog een plugintje voor Couterstrike source.
Dan is alles compleet :9
Problemen met de enter toets hebben jullie niet geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erazzzer schreef op zondag 08 januari 2006 @ 17:29:
[...]

[...]

[...]

Heb je niks te doen? :Z Get a life :*)

Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

[...]

of juist ook wel? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al eerder gezegd heb; "Heb je niks te doen? Get a life"

Way ik hiermee wil zeggen is dat beide reacties geen nuttige bijdrage aan dit topic leveren.

Peace!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

[...]

Ik heb ook wel eens dat mn enter het niet doet..en dan vooral die op mn numpad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 01:06:
[...]

Ik heb ook wel eens dat mn enter het niet doet..en dan vooral die op mn numpad...
Koop de G15, zal je geen last meer van hebben! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 23:26

Paladin

Play Ball!

Heb dit toetsenbord van het weekend ook binnen gekregen, ben er tot op heden content mee maar not niets speciaals mee gedaan :).

Wel gepoogd LCD studio te downloaden en te installeren, dat werkt allemaal maar als ik het run krijg ik een foutmelding. Vandaar even deze vraag. Is het de bedoeling dat het TB rechtstreeks op een USB 2.0 port staat of kan het ook via een hubje?

verder ga ik er volgend weekend even echt mee sleutelen, blauwe licht is zeker wel heel erg cool :)

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paladin schreef op maandag 09 januari 2006 @ 08:23:
Heb dit toetsenbord van het weekend ook binnen gekregen, ben er tot op heden content mee maar not niets speciaals mee gedaan :).

Wel gepoogd LCD studio te downloaden en te installeren, dat werkt allemaal maar als ik het run krijg ik een foutmelding. Vandaar even deze vraag. Is het de bedoeling dat het TB rechtstreeks op een USB 2.0 port staat of kan het ook via een hubje?

verder ga ik er volgend weekend even echt mee sleutelen, blauwe licht is zeker wel heel erg cool :)
Ik heb de G15 gister besteld, zal het binnen 2 dagen ontvangen geloof ik. Als antwoord op je vraag zou je even op http://www.g15forums.com/forum/ moeten kijken, daar staat het vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik had keyboard via een PCI-expension card lopen, ging gewoon goed. Weet ik niet of zo'n hub hetzelfde principe heeft.

Tijdje zitten spelen met LCDstudio, maar na uitvoering lezen op het G15 forums blijkt alleen die LCDHype de 4 knoppen onder het LCD scherm te ondersteunen. Bleek 1 script te zijn waarmee je dus kon bladeren door 4 verschillende schermen, werkt erg netjes :). Nadeel van LCDHype is dat je echt alles zelft moet scripten, dus niet het drag/drop/WYSIWYG-principe van LCDdisplay.

Ben er nu achter dan dus die game-guard (N-protect) alles tegenhoud qua keyboard macro's en winamp keys. Ook info op het display verdwijnt half of wordt opeens negatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

zo, hehe, de g15 is der eindelijk _/-\o_ :*)
en wat typt dat anders zeg in vergelijking tot mijn vorige simpele keyboardje, maar type toch wa liever zonder verlichting.....

er werd trouwens na software installatie niet gevraagd om de keyboard aan te sluiten :? , had wel moeten gebeuren volgens handleiding.... maar ach, ding na installatie aangesloten en werkt!
'k snap alleen nog niet hoe ik dingen op lcd kan laten verschijnen zoals cpu temps enzo, (ff dit topic maar doorspitten) er komt standaard al wel een analoog én een digitaal klokkie + datum, aantal nieuwe mails, cpu/ram gebruik, en info uit windows media player, zelfs itunes werkt met lcd :*) !. Dit alles gebeurde meteen, heb niet eens iets ingesteld _/-\o_ _/-\o_ mijn complimenten aan logitech!

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 09-01-2006 13:31 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Paladin schreef op maandag 09 januari 2006 @ 08:23:

Heb hem ook aangesloten via de hub van mijn TFT en dat werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

mag verwijderd worden.

[ Voor 197% gewijzigd door M55 op 09-01-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkJack
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-12-2022
Staat misschien al in dit topic (nogal lang om het allemaal te lezen) maar 1 ding vind ik raar:

In de logitech online shop kan je dus de G15 in alle soorten layouts bestellen maar geen Belgian Azerty, terwijl je Op overclocking.be wel degelijk een kan vinden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Laatst online: 21:18
Heb hem vandaag ook besteld, mede door de goede reacties die ik hier lees natuurlijk. Verder lijken de extra knoppen me aardig fijn en die display is natuurlijk helemaal perfect. Ik hoop dat ik hem donderdag in huis heb. Zodat ik mooi kan gaan knutselen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowLord
  • Laatst online: 21:20
Heb nu een paar dagen m'n G15. Echt toppie keyboard. Ik wilde een keyboard met lekkere toetsen (dus geen laptop toetsjes), 'old scool' indeling (dus geen vreemde toetsconctructies boven de pijltjes) en media speler keys. De G15 heeft het allemaal!

Natuurlijk subliem om mee te gamen en leuke gadget LCD :)

Ben tot nu toe erg teverden over de plank, met 1 uitzondering: hij is wel errug breed geworden door die G-keys.

Ik zal binnenkort m'n Visual Studio weer eens aanzwengelen om het LCD te programmeren voor computer monitoring (temps, fans, speeds, etc) MET gebruik van de LCD keys om door de info te bladeren (en misch. ook wat settings te doen, zoals warn temps ofzo).

Moet alleen nog ff een goed progje vinden wat mij die gegevens aan kan bieden. Speedfan is wel OK, maar zeker niet super. Dus ff kijken of er een beter alternatief is.

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

ShadowLord schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:46:

Ik zal binnenkort m'n Visual Studio weer eens aanzwengelen om het LCD te programmeren voor computer monitoring (temps, fans, speeds, etc) MET gebruik van de LCD keys om door de info te bladeren (en misch. ook wat settings te doen, zoals warn temps ofzo).

Moet alleen nog ff een goed progje vinden wat mij die gegevens aan kan bieden. Speedfan is wel OK, maar zeker niet super. Dus ff kijken of er een beter alternatief is.
Je weet dat LCDStudio dit allemaal al kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ShadowLord schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:46:
En dat kan LCDstudio dus inderdaad niet :) (is ook op G15 forums door maker van LCDstudio gezegt). Probeer LCDhype eens, deze heeft al ondersteuning met die knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Sinergy schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:54:
En dat kan LCDstudio dus inderdaad niet :) (is ook op G15 forums door maker van LCDstudio gezegt). Probeer LCDhype eens, deze heeft al ondersteuning met die knoppen.
Wordt er ook aangegeven of het in de toekomst wel in LCDStudio zal zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 01:47:
[...]

Koop de G15, zal je geen last meer van hebben! :P
Dat is op mn G15!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowLord
Hu9o schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:49:
[...]

Je weet dat LCDStudio dit allemaal al kan?
Sinergy schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:54:
[...]

Het gaat mij ook een beetje om zelf weer eens wat in Visual Studio te doen. Het aansturen van het schermpje is helemaal zo moeilijk niet. Alleen 'jammer' dat je zelf een bitmap moet maken. Dat kan LCDStudio/LCDHype voor je doen, maar ik ben niet vies van een beetje pixel-manipulatie :)

Plus het voordeel van zelf coden is dat je er niet een stuk bloatware hoeft te draaien. Ten minste, LCDStudio is niet echt resource friendly ;) (LCDHype moet ik nog ff naar kijken)

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Terugbrengen voor garantie dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Barca schreef op maandag 09 januari 2006 @ 19:30:
[...]

Wordt er ook aangegeven of het in de toekomst wel in LCDStudio zal zitten?
99% zeker komt er geen support in omdat LCDstudio gemaakt ik voor een enorme range aan LCD-schermpjes en dus dit teveel werk is "voor 1 LCD scherm". Raar dat LCDhype dit standaard in de coding heeft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-07 22:26
Ziet er zeker leuk uit, dat keyboard! Maar na het doorlezen van enkele pagina’s van dit topic is het me nog niet helemaal duidelijk wat de meerwaarde van het LCD-schermpje is.. Games ondersteunen het (nog) niet, en ik zie alleen maar sshots waarop systeeminformatie wordt weergegeven.. Wat heb je nou ingame aan dat LCD-scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dezelfde meerwaarde die een normaal LCD-schermpje hebben :) Beetje blingbling met winamp (:r n-protect). Veel games zullen ook nooit ondersteund worden, ergens moet de ingame info vandaan komen en plugins worden erg vaak geblokkeerd of moeilijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik lcd voor custom made system specs en temp monitoring tijdens games.
teamspeak plugin, zodat ik in game kan zien wie ts channel joint en praat.
en een custom dod source en cs source server plugin. kan de stats zien van ping, map, timeleft enz.
(nadeel is aleen dat je elke keer de server ip moet toevoegen in lcdstudio op welke je speelt.)
en custom winamp layout :)
ben nog bezig om een BF2 layout te maken voor ranks en ingame score's.
(deze data kan je gewoon van een http tracker aftrekken aleen zit een min. vertraging in :'( )

Afbeeldingslocatie: http://lcd.bahno.com/game/dsc08180.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 23:26

Paladin

Play Ball!

Guys,

Ik krijg de volgende error als ik LCD studio wil opstarten en heb geen idee waar het aan ligt enige idee of het te maken heeft met de standaard logitech software of zit er iets anders fout?

Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/5169/errorlcd5bd.th.jpg

sys info:
Win Xp sp2 met .Net geinstalled en een G15 tobo met 1.01 software geinstalled

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Laatst online: 22:48
Help!

Ik heb een G15, en ik heb een paar plugins geprobeerd voor het LCD.

Deze werkten, maar nu opeens kan ik geen enkele plugin meer gebruiken, iedere plugin die ik "tick" doet gewoon niks en ik zie altijd de "LCD Screen Saver" op het LCD.

Overigens staat in het LCD Control Panel ook de "Logitech G-Series Keyboard Profiler", dit is het programma zelf en niet een LCD plugin.... hoe fix ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-07 22:23

shag-me

-n0n3-

He Qualix, mijn complimenten, dat zie er erg netjes uit. Ik heb mijn g15 net aangesloten, helaas werkt tot nu toe niet alle battlefield 2 dingen (5 keer c4 gooien en dan schieten weigert ie) , maarja. kan je misschien dat ontzettend mooie lcd profiel online zetten?

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Laatst online: 11:41

krouwen

Hardware Enthusiast

Son_Gohan schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 09:41:
Ziet er zeker leuk uit, dat keyboard! Maar na het doorlezen van enkele pagina’s van dit topic is het me nog niet helemaal duidelijk wat de meerwaarde van het LCD-schermpje is.. Games ondersteunen het (nog) niet, en ik zie alleen maar sshots waarop systeeminformatie wordt weergegeven.. Wat heb je nou ingame aan dat LCD-scherm?
Ik heb hem veel gebruikt bij het overclocken en gebruik nog steeds de performance plugin om te kijken hoeveel cpu en ram ik gebruik tijdens het gamen. Altijd leuk om te zien wat een spel doet en hoe hij de 2 cores gebruikt.

Verder gebruik ik de teamspeak plugin ernaast om te kijken wie er praat en welke channel ik zit. Samen met de G knoppen kan ik zo snel channel switchen en kijken naar welke channel ik ook daadwerkelijk switch.

Verder is er natuurlijk ook een grote pats-waarde aan verbonden en zal het LCD scherm je niet echt helpen om beter te kunnen gamen ofzo.

[ Voor 23% gewijzigd door krouwen op 10-01-2006 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shag-me schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 17:59:
He Qualix, mijn complimenten, dat zie er erg netjes uit. Ik heb mijn g15 net aangesloten, helaas werkt tot nu toe niet alle battlefield 2 dingen (5 keer c4 gooien en dan schieten weigert ie) , maarja. kan je misschien dat ontzettend mooie lcd profiel online zetten?
zal ff kieken waar ik hem online zet:)
dat bF2 c4 ding werkt bij mij wel prima. heb hem zelf op 2 c4 packages gooien en dan dat ik gelijk de detonator in de handjes krijg en zelf kan drukken waneer het uit komt.
heb ook een c4 suicide commando knop, gooit 2 c4 en instant knopdruk.. BOOM! leuk als mec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ff vraagje wat ik mbv de manual helaas niet kon beantwoorden

waarvoor dienen die kleine zwarte knoppies, (waar niks bij staat), direct onder het lcd?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

bartgrefte schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:17:
ff vraagje wat ik mbv de manual helaas niet kon beantwoorden

waarvoor dienen die kleine zwarte knoppies, (waar niks bij staat), direct onder het lcd?
LCD applicaties kunnen die gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowLord
Weet iemand trouwens al wat 'Klever-VU Technology' inhoud? Je kan dit dus vinden bij de LCD Settings waar je kan kiezen of je handmatig je schermpjes wilt selecteren of dat ze automatisch geroteerd moeten worden. Ik zie zelf het verschil niet tussen Klever-VU aan of uit. Ook helemaal nergens in de help terug te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The mindkiller
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:38
Vraagje:

Met de profiler kun je ook een "mediaplayer" binden aan een g-toets.
werkt op zich wel, maar hoe/waar kan het type mediaplayer instellen.
(en de webbrowser en email. etc.etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet gewoon kiezen voor "assign shortcut" en dan ff de .exe van het programma opzoeken dat je aan de knop wilt toewijzen...zo heb ik gewoon een profiel waar ik al mn meest gebruikte applicaties heb toegewezen aan de G-keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Het LCD scherm in combinatie met Teamspeak... en dan Teamspeak in combinatie met TSmate (die mute je WinAmp geluid als iemand praat of jij zelf praat) is echt... gewoon... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Barca op 15-01-2006 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeurizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-02 18:10
Iemand al een bf2 mod voor de g15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
Hoi hoi iedereen,

heb dit toetsenbord sinds vandaag in bezit, maar hoe krijg ik de gameinformatie op dat lcd-scherm.
Ik hoop dat iemand reageert,

groetjess Mr.c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:42

Ryceck

Constants and Variables

mrc16 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:03:
Hoi hoi iedereen,

heb dit toetsenbord sinds vandaag in bezit, maar hoe krijg ik de gameinformatie op dat lcd-scherm.
Ik hoop dat iemand reageert,

groetjess Mr.c
www.g15forums.com voor profiles voor verschillende games (Civ4, CoD etc).
Verder is het geheel afhankelijk welke game je op je schermpje wilt hebben :)

Ff een vraagje van mijn kant. Ik speel redelijk wat WoW (wie niet :P ) maar hij switched bij mij niet automatisch het profile naar het wow-profile.
Ik start normaal wow via uni-uploader (voor uploaden van profile naar guildpage) en dacht eerst dat het daaraan lag. Maar alsik wow gewoon via de reguliere shortcut opstart (verwijzend naar <installdir>\WoW.exe) met in het profile <installdir>\WoW.exe ingesteld dan switchtie nog me profile niet :(
Iemand een oplossing?

[.edit]
lama... zoals gewoonlijk is de snelste oplossing de makkelijkste: killall profiler-applicaite, restart logitech profiler, alles werkt

[ Voor 9% gewijzigd door Ryceck op 17-01-2006 17:10 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoelly
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-07 08:03
Vraag je ik heb net het toetsenbord gekocht en zit met een klein probleempje. Ik zie om me scherm staan dat ik 3 ongelezen mailtjes heb. Maar waar haald hij dat weg?

Ik heb outlook gechecked geen ongelezen mail..
Msn geen ongelezen mail

Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

3 maar? Die van mij stat momenteel op 1142.

Dit is hetzelfde getal dta staat bij het aanmelden van de gebruiker onder windows XP. Het is afkomstig van outlook, maar wellicht zijn er meerdere mail clients die dit updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Laatst online: 21:32

Gaitman

The Real One

Hier staat mijn G15 ook op 9 ongelezen berichten, terwijl ik de 9 mails net gelezen heb :(

edit: Hier duurt het een tijdje voordat het weg gaat. Is deze controletijd te verkorten? Msschien zelfs realtime? (zoals bij mijn Asus M3700N notebook daar gaat het mailledje vrijwel gelijk uit indien alle mails gelzen zijn)

[ Voor 56% gewijzigd door Gaitman op 17-01-2006 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:40
Dat is de bagger inplementatie van msn/windows enzo, heb ik ook wel eens, als je je account afmeld dat er nog ongelezen mails staat terwijl je ze al gelezen hebt, dit is denk ik hetzelfde geval als bij het LCD scherm.

Het het zelf btw niet omdat ik geen hotmail gebruik/outlook/andere standaard office dingen die windows op 1 of andere manier laten weten dat je ongelezen mail hebt maar het niet laten weten wanneer je ze gelezen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 16:44

Shaggy

Misantroop pur sang

Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze layout echt geweldig vind. ( evenals de kleur, maar ja... )

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9ba069dce06233a8564766d740d351ce/thumb.jpg

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Laatst online: 21:33

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

shaggy8675 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 20:18:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze layout echt geweldig vind. ( evenals de kleur, maar ja... )
Is ook mooi, ga je alleen niet echt redden op 160 x 43 pixels lijkt me...

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkJack

[afbeelding]
Idd wel heel erg tof, maar ik vrees toch voor die gast zen CPU: 126° is niet echt gezond :|

Maar iets in die aard moet wel mogelijk zijn op de G15, zij het dan in meerdere paginas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

DarkJack schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:44:
[...]

Idd wel heel erg tof, maar ik vrees toch voor die gast zen CPU: 126° is niet echt gezond :|

Maar iets in die aard moet wel mogelijk zijn op de G15, zij het dan in meerdere paginas.
Fahrenheit (8>

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkJack
ha daar dacht ik ook inneens aan nadat ik gepost had :P
Om mijn Fysica porf te quoten: "Wie is er nu nog zo dom om graden Fahrenheit te gebruiken? Ja, de Amerikanen, dat zegt genoeg..."

[ Voor 4% gewijzigd door DarkJack op 18-01-2006 06:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Laatst online: 17-08-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 10:00:
ik gebruik lcd voor custom made system specs en temp monitoring tijdens games.
teamspeak plugin, zodat ik in game kan zien wie ts channel joint en praat.
en een custom dod source en cs source server plugin. kan de stats zien van ping, map, timeleft enz.
(nadeel is aleen dat je elke keer de server ip moet toevoegen in lcdstudio op welke je speelt.)
en custom winamp layout :)
ben nog bezig om een BF2 layout te maken voor ranks en ingame score's.
(deze data kan je gewoon van een http tracker aftrekken aleen zit een min. vertraging in :'( )

[afbeelding]
en hoe kom ik aan dat mooie spul op mijn display?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DarkJack schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:44:
LCDHype heeft ondersteuning voor die knoppen onder het display, daar is al een multi-page script voor. Staat ergens op het G15forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 09:36:
[...]

zal ff kieken waar ik hem online zet:)
dat bF2 c4 ding werkt bij mij wel prima. heb hem zelf op 2 c4 packages gooien en dan dat ik gelijk de detonator in de handjes krijg en zelf kan drukken waneer het uit komt.
heb ook een c4 suicide commando knop, gooit 2 c4 en instant knopdruk.. BOOM! leuk als mec :)
En dat werkt ook? Ik heb namelijk altijd onwijze last van een soort lag....gooi je pakketjes...ram je op rechtermuis...werkt niet...doe je t nog een keer, switched ie ff naar detonator en dan weer naar C4...

Af en toe zo irri :(

Edit: Hoe heb je dat voor elkaar gekregen want mij lukt het niet om muiskliks te registreren...of heb je ingame geprogrammeerd?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 04:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
IRCfreAk schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 19:09:
[...]

en hoe kom ik aan dat mooie spul op mijn display?
Ja die source-plugin zou ik ook graag willen hebben
Heb evt wel webspace om hem te hosten hoor
Mailadres nodig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Laatst online: 17-08-2021
http://www.g15forums.com/forum/viewtopic.php?t=670

voor de cs source plugin die hierboven werd gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou bij mij krijg ik dus ten eerste geen mail met de nodige key om lcd hype te kunnen starten

en van de zax aplicatie snap ik dus ook niet echt veel standaard dingen lukt nog wel maar programeren lukt dus echt niet wie weet raad om mijn g 15 lcd naar mijn eigen smaak te kunnen bewerken ik denk aan stats in unreal stats over de pc core en ram speed en temps ook lijkt het me tof om plaatjes te kunnen invoeren
wie weet raad of heefd al de scripts

groeten nitro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry bedoelde lcd studio
met de mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Als ik LCDstudio start krijg ik gelijk een foutmelding
Start dus niet eens op

-edit- Ik had geen dotnet framework erop staan ...dumbass

[ Voor 30% gewijzigd door mirelia op 19-01-2006 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
Eyyy,

Vandaag liep ik bij mediamarkt dus toen zag ik dat de g15 er weer lag, alleen een nieuwe levering er zat een sticker op van De laatste Brothers In arms, dus ik dacht het zal toch niet dat ie erbij zit want ik had hem 3 dagen geleden gekocht. dus ik kijken wat er op de sticker stond:

Brothers In Arms: Earned in blood is compitable with this Logitech G15 Keyboard.
Civilization IV is compitable with this Logitech G15 Keyboard.
..................................................is compitable with this Logitech G15 Keyboard.

Dus heb het thuis geprobeerd, en ja hoor zonder te configureren kwam er brothers in arms in beeld te staan. Om precies te zijn bij het starten van de game zag je een 2 leuke plaatjes van kogels wat geladen is en wat er in je tas zit. dus eindelijk een game die het ondersteund. Wie kan er nog meer games toevoegen hierboven aan mijn kleine lijst. Voor de rest een prima keyboard. Een aanrader!

Groetjes Richard

[ Voor 7% gewijzigd door WidgetTWW op 20-01-2006 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

@nitro,
LCDstudio is de simpelste manier om eigen LCD-layouts te maken, LCDHype is behoorlijk stuk moeilijker, daar moet je echt alles zelf programmeren. Qua stats moet je natuurlijk de benodigde plugins hebben, die je dan makkelijk in het programma kan toevoegen, zelfde geld voor je cpu/gpu stats. Als je een item invoegt en naar de eigenschappen ervan gaat, kan je onderaan die lijst dat item koppelen aan een info-stat, lcd-studio heeft support van een best enorme lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Laatst online: 20:08
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:37:
Ik had een G15 besteld bij Paradigit, krijg ik zojuist te horen dat de hele partij die ze besteld hadden terug is gegaan naar de leverancier ( logitech ) omdat de laklaag op het keyboard na een aantal dagen intensief gamen al zou gaan vervagen cq afgeven :?

Ze verwachten pas in maart een nieuwe revisie..

Heeft iemand hier nog wat meer van gehoord ? of ervaring met die lak/verflaag ? :(
Ik hoorde vandaag mijn collega met het zelfde verhaal, hij was bij de Paradigit in Deventer geweest :?

Ik heb zelf zo'n eerst revisie G15, maar mijn laklaag zit er nog super strak op! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

mrc16 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:39:
Eyyy,

Vandaag liep ik bij mediamarkt dus toen zag ik dat de g15 er weer lag, alleen een nieuwe levering er zat een sticker op van De laatste Brothers In arms, dus ik dacht het zal toch niet dat ie erbij zit want ik had hem 3 dagen geleden gekocht. dus ik kijken wat er op de sticker stond:

Brothers In Arms: Earned in blood is compitable with this Logitech G15 Keyboard.
..................................................is compitable with this Logitech G15 Keyboard.

Dus heb het thuis geprobeerd, en ja hoor zonder te configureren kwam er brothers in arms in beeld te staan. Om precies te zijn bij het starten van de game zag je een 2 leuke plaatjes van kogels wat geladen is en wat er in je tas zit. dus eindelijk een game die het ondersteund. Wie kan er nog meer games toevoegen hierboven aan mijn kleine lijst. Voor de rest een prima keyboard. Een aanrader!

Groetjes Richard
Civ IV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:15
Ben nu ook de gelukkige eigenaar van een G15.
heerlijk ding. Maar 2 kleine minpuntjes.
1. mn forward media key is dood ;( moet dus terug voor garantie
2. hij herkent mijn media keys niet automagisch. en dat vind ik eigenlijk zwaar zuigen. mn vorrige (logitech) keyboard kon ik mn windows volume gewoon bedienen met de volume media button ding. hier pakt ie em niet :/ zelfs mn mute knop doet niks :/
ach eerst morgen ff kijken als ik em om ga ruilen.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Lord_Mithril schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 22:10:
Ben nu ook de gelukkige eigenaar van een G15.
heerlijk ding. Maar 2 kleine minpuntjes.
1. mn forward media key is dood ;( moet dus terug voor garantie
2. hij herkent mijn media keys niet automagisch. en dat vind ik eigenlijk zwaar zuigen. mn vorrige (logitech) keyboard kon ik mn windows volume gewoon bedienen met de volume media button ding. hier pakt ie em niet :/ zelfs mn mute knop doet niks :/
ach eerst morgen ff kijken als ik em om ga ruilen.
dan is hij vast kapot media keys deden meteen bij mij inclusief volume knop.
(en blijkbaar had ik global keys al aanstaan :) )

[ Voor 6% gewijzigd door M55 op 21-01-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

In navolging op de vorige post citeer ik dit ook nog even m.b.t. de Media Keys:
Zet in Winamp bij options preferences global hotkeys aan en het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Iemand al iets gevonden voor Quake 4 en dit toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkJack

[afbeelding]
dom vraagje eigenlijk, maar waar kan je eigenlijk zulke LCD schermen kopen en hoe sluit je dat eigenlijk aan op je PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 16:44

Shaggy

Misantroop pur sang

DarkJack schreef op zondag 22 januari 2006 @ 14:51:
[...]

dom vraagje eigenlijk, maar waar kan je eigenlijk zulke LCD schermen kopen en hoe sluit je dat eigenlijk aan op je PC?
E-bay bijvoorbeeld, en de rest is even zoeken op GoT, staan veel zaken op van aansluiten etc.

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkJack
shaggy8675 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 15:00:
[...]

E-bay bijvoorbeeld, en de rest is even zoeken op GoT, staan veel zaken op van aansluiten etc.
thx, idd redelijk veel posts op tweakers, heb veel gevonden over aansluiten, maar kheb jammergenoeg nog geen fabrikant gevonden die een multi-bay LCD scherm zoals die op die foto heeft. (Ik wil iets in die aard maken, ben nogal impulsief i die dingen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas116
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-03-2015
Hoe hoog is dit toetsenbord?

« 'Mijn Socket 754 APG PC « '-_-' » 4075 met 3DMark05 en 6600GT' »

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post on-topic, relevant en met meer dan een enkele regel OF POST NIET!