>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ik draaide Astonshell ipv explorer. kennelijk vond ie dat niet liev

ach dan maar weer terug naar explorer.
Bier, Whiskey en Metal!!
Mis ik iets? Heb ik extra software nodig?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
BTW, is de azerty versie gewoon de Franse versie? Dan zou ik mijn zoektocht naar de Franse webshops kunnen uitbreiden.
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
http://nl.wikipedia.org/wiki/AZERTYDexterBelgium schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:10:
BTW, is de azerty versie gewoon de Franse versie? Dan zou ik mijn zoektocht naar de Franse webshops kunnen uitbreiden.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
op overclocking.be kan je de BE AZERTY bestellen, ze komen binnen halverwege februari (heb er zelf eentje besteld). En nee er zijn er nergens in voorraad omdat de AZERTY's nog in pre-order status zijn.DexterBelgium schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:10:
Zijn er hier mede-belgen die ergens een Azerty versie van het keyboard op voorraad weten? Dat is nog moeilijker te krijgen dan de QWERTY (de mensen die ik erover gebeld heb, lachen je gewoon uit als je ernaar vraagt "Meneer wilt een G15 AZERTY? Gij en de rest van de wereld, manneke").
Niemand wat info? Please?spaceboy schreef op zondag 22 januari 2006 @ 23:52:
Ik ben vast simpel, maar ik heb net UT2004 geinstalleerd en die zou native door m'n G15 moeten worden ondersteund, maar ingame zie ik hier niets van. Ik heb die Logitech G-series Keyboard Profiler draaien en heb UT2004 profile geselecteerd. Maar dat gaat alleen over de G-toetsen, right?
Mis ik iets? Heb ik extra software nodig?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Maar je moet wel nog zelf de G-Toetsen hun functie toekennen./.
[ Voor 11% gewijzigd door Wiebbe op 24-01-2006 11:32 ]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
-1 Overbodig
Ik vroeg dus of de azerty versie de FR AZERTY, dan wel de BE AZERTY is. Dat is iets anders dan: wat is azerty?
weet jij adhv http://nl.wikipedia.org/wiki/QWERTY soms of de logitech QWERTY versie, de US QWERTY, de UK QWERTY dan wel de ZUID-INGOESETIË QWERTY is?
Niet om te flamen ofzo, maar een beetje beter lezen zou toch mogen.
Ik vroeg dit dus omdat op de logitech site alleen de FR versie staat (dus vermoedde ik dat het om een franse versie gaat). Hier is wel degelijk een verschil in, want aangezien een fransoos geen engels spreekt, staat er dan meestal "échap." ipv "esc" en "suppr" ipv "del". Dit zou mij zwaar irriteren. Daarom, aangezien op loveno.be (=overclocking.be) sprake was dat ze één levering azerty reeds hadden binnengehad, wou ik dit bevestigd zien.
[ Voor 6% gewijzigd door DexterBelgium op 24-01-2006 12:15 ]
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Als je hulp wilt moet je vooral beginnen te schreeuwenjorisw86 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:48:
IK HEB OOK EEN G-15 MAAR MET BF2 EN DERGELIJKE GAMES NOG NOOIT AMMO EN HEALTH GEZIEN OP HET LCD DISPLAY WEET IEMAND HOE DIT MOET???

Volgens mij is je toetsenbord kapot. Je shift-toets lijkt namelijk vast te zitten en dat is natuurlijk een goede indicatie dat er verder ook andere defecten zijn.jorisw86 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:48:
IK HEB OOK EEN G-15 MAAR MET BF2 EN DERGELIJKE GAMES NOG NOOIT AMMO EN HEALTH GEZIEN OP HET LCD DISPLAY WEET IEMAND HOE DIT MOET???
You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
op overclocking is het de BE versie, althans dat staat er toch: Locale: Belgium AZERTY. Zou dus false advertising zijn zou het een FR AZERTY zijnDexterBelgium schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 12:14:
[...]
-1 Overbodig
Ik vroeg dus of de azerty versie de FR AZERTY, dan wel de BE AZERTY is. Dat is iets anders dan: wat is azerty?
weet jij adhv http://nl.wikipedia.org/wiki/QWERTY soms of de logitech QWERTY versie, de US QWERTY, de UK QWERTY dan wel de ZUID-INGOESETIË QWERTY is?
Niet om te flamen ofzo, maar een beetje beter lezen zou toch mogen.
Ik vroeg dit dus omdat op de logitech site alleen de FR versie staat (dus vermoedde ik dat het om een franse versie gaat). Hier is wel degelijk een verschil in, want aangezien een fransoos geen engels spreekt, staat er dan meestal "échap." ipv "esc" en "suppr" ipv "del". Dit zou mij zwaar irriteren. Daarom, aangezien op loveno.be (=overclocking.be) sprake was dat ze één levering azerty reeds hadden binnengehad, wou ik dit bevestigd zien.
Verwijderd
BF2 ondersteund dit ook (nog?) niet!jorisw86 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:48:
Dusssssss.... hoe zorg ik ervoor dat ik info zie op de LCD? Ergens een stappenplan/walkthrough om dit te doen? Of is het een setting ergens?Wiebbe schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:31:
Je moet gewoon laten scannen door de profiler, die vind dan je game. Dat hij native word ondersteund wil niet zeggen dat je info op de LCD ziet komen, dat wil zeggen dat hij UT2004 automatisch herkent voor een profiel van de G toetsen. En dat word dus native ondersteund
Maar je moet wel nog zelf de G-Toetsen hun functie toekennen./.
Voor zover ik weet ondersteund UT2004 het LCD scherm helemaal niet.spaceboy schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:42:
[...]
Dusssssss.... hoe zorg ik ervoor dat ik info zie op de LCD? Ergens een stappenplan/walkthrough om dit te doen? Of is het een setting ergens?
Heb vandaag hem in de winkel zien liggen en even beetje getest. Als ie beetje aan te passen is voor mediagebruik... dan moet dit mijn volgende tobo zijn
daar heb je macro's voorB-Buster schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:50:
Is het iemand al gelukt (/heeft iemand het al geprobeerd) om snelkoppelingen aan die extra toetsen toe te wijzen. Ik heb nu namelijk 5 knoppen op mn microsoft tobo zitten waarmee ik naar websites ga die ik vaak bezoek. Dat zou ik erg missen als dat niet meer mogelijk is.
Heb vandaag hem in de winkel zien liggen en even beetje getest. Als ie beetje aan te passen is voor mediagebruik... dan moet dit mijn volgende tobo zijn
en verder kan je winamp of windows media player besturen met de media toetsen die onder
het LCD scherm zitten.
Zoja, dan ga ik m snel ergens bestellen
Verwijderd
Wat kun ik nu precies met het beeldschermpje doen, tijdens het "niet-gamen" ?
het typt geweldig, en het ziet er echt uber uit!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 21:36 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 21:25:
oops... ghehe, lang leve studie
[afbeelding]
Verander dat linkje eens in een linkje wat iedereen kan bereiken
LCDHype of LCDstudio installeren en wat 1337 schermpjes van je temps laten zienVerwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 21:25:
oops... ghehe, lang leve studie
[afbeelding]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Beide geprobeerd, maar ik kom er echt niet uit. Ik krijg het te zien op mijn monitor. Maar dit is offtopic, wie kan me helpen om iets leuks te toveren in mijn lcd schermpje van mijn G15?Sinergy schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 08:50:
[...]
LCDHype of LCDstudio installeren en wat 1337 schermpjes van je temps laten zienJe kan ook bv headlines van tweakers.net binnen halen, weer bekijken etc etc.. alles wat je met een gewoon lcd ook kan
Tobo ziet er ubergeil uit in het donker icm copperhead.
edit: welke programme ik ook probeer ik krijg een stop foutmelding: 'kan toepassing niet initialiseren. Druk ok op verder te gaan"

edit2: zelfs crystelfontz doet het niet. Of ben ik echt helemaal verkeerd bezig?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 13:13 ]
Hmm, is dit bij iedereen zo? Want ik gebruik 2 OS installaties en ik moet wel kunnen kiezen na het BIOS scherm welke OS hij moet ladenMrDrako schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 08:45:
Klopt het dat het toetsenbord niet werkt voor windows is gestart?? winxp blijft bij mij (waarschijnlijk door de svideo->tv kabel) nogal eens hangen tijdens het opstarten, en krijg je dat schermpje of je normaal wilt opstarten enzo, alleen ik kan dan niet op enter drukken?
Weet je ook toevallig hoeveel pixels dit LCD schermpje isshaggy8675 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 20:18:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze layout echt geweldig vind. ( evenals de kleur, maar ja... )
[afbeelding]
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Volgens mij hangt dat van je moederboard af. Bij sommige moederboards werkt USB niet totdat Windows opgestart is. Als je em met converter in de PS2 poort hangt, zou hij het wel moeten doen.B-Buster schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:54:
[...]
Hmm, is dit bij iedereen zo? Want ik gebruik 2 OS installaties en ik moet wel kunnen kiezen na het BIOS scherm welke OS hij moet laden
Verwijderd
160x42.. als ik het wel heb..DeluxZ schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:37:
[...]
Weet je ook toevallig hoeveel pixels dit LCD schermpje isHeb wel interesse in zo een LCD scherm. Maar wat meer info zou zeer welkom zijn.
Echter, pas nadat er een USB capable OS (en waarschijnlijk ook de driver) is geladen zal de verlichting het doen. Ik vermoed dat dit zorgt dat het toetsenbord nooit teveel stroom vraagt van de USB poort (als hij bijvoorbeeld aan een unpowered hub hangt).
You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
Klopt. Houd er wel rekening mee dat het een pasive matrix LCD is. Bit betekend dat hij er vrij lang over doet om tussen zwart en wit te schakelen. Dit levert dus veel ghosting op bij snelle bewegingen. Een Winamp VU meter bijvoorbeeld zal er dus niet super uitzien, maar een temperatuurs grafiek van je CPU wel (want die gaat niet zo snel).Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:39:
160x42.. als ik het wel heb..
Bedankt. Heb nu ook een MS tobo aan de USB hangen en die werkt ook gewoon meteen, dus dan zal het wel goedkomen. Morgen ga ik m halenRoD schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:59:
[...]
Volgens mij hangt dat van je moederboard af. Bij sommige moederboards werkt USB niet totdat Windows opgestart is. Als je em met converter in de PS2 poort hangt, zou hij het wel moeten doen.
in de hoop dat ze m ook daadwerkelijk op voorraad hebben
Je kan (zover ik even herinner) in LCDstudio de fps instellen voor je display. Hiermee kan je toch heel mooi de Winamp VU meters laten bewegen, dan wel met een beetje ghosting maar ziet er gewoon goed uitShadowLord schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:47:
[...]
Klopt. Houd er wel rekening mee dat het een pasive matrix LCD is. Bit betekend dat hij er vrij lang over doet om tussen zwart en wit te schakelen. Dit levert dus veel ghosting op bij snelle bewegingen. Een Winamp VU meter bijvoorbeeld zal er dus niet super uitzien, maar een temperatuurs grafiek van je CPU wel (want die gaat niet zo snel).
Persoonlijk vind ik LCDHype beter, omdat deze dus wel ondersteuning heeft van die 4 knoppen onder het LCD scherm, wat LCDstudio dus niet heeft. Helaas is LCDhype meer scripting werk, maar met beetje oefenen en dat script van G15forums (met menu) kan je al snel wat leuks ervan maken
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Is dit erg moeilijk? Heb al een beetje lopen puzzelen, maar krijg het niet voorelkaar... Ik zal nogmaals met LCD Hype aan de slag gaan.Sinergy schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:54:
[...]
Je kan (zover ik even herinner) in LCDstudio de fps instellen voor je display. Hiermee kan je toch heel mooi de Winamp VU meters laten bewegen, dan wel met een beetje ghosting maar ziet er gewoon goed uit
Persoonlijk vind ik LCDHype beter, omdat deze dus wel ondersteuning heeft van die 4 knoppen onder het LCD scherm, wat LCDstudio dus niet heeft. Helaas is LCDhype meer scripting werk, maar met beetje oefenen en dat script van G15forums (met menu) kan je al snel wat leuks ervan maken
Hoezo leuk: http://members.home.nl/jnieboer1/toboNmouse.wmv
Verwijderd
Ik krijg wel in mijn lcd schermpje LCD Hype te zien. Maar hoe voeg ik nu scripts toe... zoals CPU temp en andere dingen...
ik had dit eerst ook
Redder in nood
Heeft iemand toevallig een winkel waar ik zo een schermpje kan bestellen die ik dan ook met LCDStudio kan 'ontwerpen'. Wil wel zoiets maken als het plaatje hierboven. Conrad hebben ze dat formaat niet en bij htvision kan ik het ook niet vinden
[edit]
Volgens mij is het formaat niet 160x42. Ik kan in ieder geval geen LCD scherm vinden van dat formaat. Zou het niet 128x64 of 240x128 zijn ?
[ Voor 51% gewijzigd door DeluxZ op 25-01-2006 17:38 ]
Dat heb ik niet op mijn mobojorisw86 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:17:
als je usb legacy support aanzet dan werkt je toetsenbord altijd in elke toestand.
ik had dit eerst ook
Verwijderd
Is er iemand die dit ook kan? Kan die ook wat maken voor mij? Tegen betaling natuurlijk...
Kijk ook eens hier:Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:20:
Sodeju, wat een geweldige scripts allemaal:
Is er iemand die dit ook kan? Kan die ook wat maken voor mij? Tegen betaling natuurlijk...
http://www.g15forums.com/...=com_remository&Itemid=37
hier: http://www.g15forums.com/forum/viewforum.php?f=13
hier: http://www.g15forums.com/forum/
en hier: http://www.g15forums.com/forum/viewtopic.php?t=827 (deze heb ik zelf gemaakt, maakt dus geen gebruik van LCDStudio of iets anders).
[ Voor 8% gewijzigd door M55 op 25-01-2006 17:34 ]
gebruik voor de gein eens LCDstudio.. alles wat je daar ziet kan je zelf makkelijk makenVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:20:
Sodeju, wat een geweldige scripts allemaal:
(ik heb zelf een ventje die rent op de maat van de beat, samen met wat leuke metertjes als VU meter, datum etc info). Je kan nl een animated gif gebruiken als "meter" op 2 manieren. 1ste is snelheid van de animatie, hoe hoger de waarde (temp/VU/etc) hoe sneller de animatie, of 2de manier is de frames die de waarde weer geven, bijvoorbeeld een gif met 100 frames met je CPU-% usage als waarde is een erg leuk gezicht
edit: sorry voor beetje vaag tikken, rice wine is lekker
[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 25-01-2006 17:50 ]
Het leuke aan die macro's is, dat je het zelfs zo kan doen dat hij je favoriete browser start, je met F6 naar die url input balk gaat, daar je site inzet, en met enter erheen surft. Dit alles kan ook met tabs (bijv. voor FX) lijkt mij.B-Buster schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:50:
Is het iemand al gelukt (/heeft iemand het al geprobeerd) om snelkoppelingen aan die extra toetsen toe te wijzen. Ik heb nu namelijk 5 knoppen op mn microsoft tobo zitten waarmee ik naar websites ga die ik vaak bezoek. Dat zou ik erg missen als dat niet meer mogelijk is.
Nu ik het zeg, meteen ff tweakers onder een G knop zetten
edit1
Oke, dat werkt dus niet helemaal vlekkeloos.
edit2
Ow, die F6 was niet nodig, werkt nu perfect
[ Voor 8% gewijzigd door thaan op 25-01-2006 19:27 ]
download hem op ventrilo.com
helemaal onderaan bij beta
Client - Windows i386 - 32bit
d8t dat het wel leuk was voor de ventrilo gebruikers.
Verwijderd
Wat is nou het probleem:?Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:04:
Wie kan mij helpen met LCDhype? Ik kom er maar niet uit... Volgens mij is het heel simpel, maar kijk ik ergens overheen. Wel heb ik met een exe die ik elke keer mee opstart MBM info in mijn LCD scherm. Zo, dat is leuk... maar ik wil meer!
Verwijderd
hoe moet je nou in hemelsnaam zo'n plugin laten werken.
Ik open mijn gedownloade plugin (XDS-bestand) in lcd studio en al die plugins zien er helemaal gaar uit
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Zacht kickje. Iemand antwoord op mijn vra(a)g(en)DeluxZ schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:20:
[...]
Redder in noodBinnekort maar een LCD scherm bestellen dan
Dat plaatje ziet er zo goed uit
en erg handig voor mij
Heeft iemand toevallig een winkel waar ik zo een schermpje kan bestellen die ik dan ook met LCDStudio kan 'ontwerpen'. Wil wel zoiets maken als het plaatje hierboven. Conrad hebben ze dat formaat niet en bij htvision kan ik het ook niet vinden![]()
[edit]
Volgens mij is het formaat niet 160x42. Ik kan in ieder geval geen LCD scherm vinden van dat formaat. Zou het niet 128x64 of 240x128 zijn ?
@Hu9o:
Ik wou weten hoe groot dit

[ Voor 15% gewijzigd door DeluxZ op 27-01-2006 11:10 ]
Verwijderd

Ik wil graag game info op mijn lcd schermpje, daarvoor heb ik toch poen neergelegd.
Het is natuurlijk niet logisch dat spellen die al bestonden voordat het keyboard werd uitgebracht het zouden ondersteunen mits er een patch is uitgebracht (zoals bij Civ IV).Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 20:57:
Nog geen spellen gehad die het toetsenbord ondersteunen. Behalve Doom3, die begon over een profiel. Maar of ik daar wat aan had...![]()
Ik wil graag game info op mijn lcd schermpje, daarvoor heb ik toch poen neergelegd.
Daarbij denk ik dat bij lang niet alle spellen het 'nuttig' is om informatie op het LCD scherm te zetten.
Eigenlijk gebruik ik het voornamelijk voor applicaties buiten games om, zoals een bandwidth meter, teamspeak, winamp etc.
Verwijderd
Ik wist het antwoord al, maar toch had ik even gemaild met Logitech Nederland:
"Dank u wel voor uw e-mail.
Uit uw e-mail begrijp ik dat u wil weten wanneer wij kant en klare scripts gaan leveren voor de G15.
Op dit moment heb ik daar geen informatie over en zullen er waarschijnlijk niet op zeer korte termijn door Logitech gemaakte scripts verschijnen. Er zijn echter wel veel scrips verkrijgbaar via internet voor dit toetsenbord. Helaas kunnen wij hier geen ondesteuning op bieden en kunnen we nooit de werking hievan garanderen. Ook heb ik geen links naar pagina's waar deze scrips te vinden zijn. U zou deze dus zelf moeten zoeken. "
Goh
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2006 21:26 ]
ik vroeg me dat ook af, dus heb ik die gast eens ge-emaild. Dat scherm is een EL scherm: een Planar 640.200-SK , 640x200 beeldpunten dus. op www.planar.com kan je oa distributors vinden. heb er zelf wel nog geen gecontacteerd om de prijs te wetenDeluxZ schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 10:51:
[...]
Zacht kickje. Iemand antwoord op mijn vra(a)g(en)![]()
@Hu9o:
Ik wou weten hoe groot dit
[afbeelding] LCD schermpje was. En waar ik die dan eventueel kon bestellen.
Verwijderd
Wat hij zegtM55 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 21:19:
[...]
Het is natuurlijk niet logisch dat spellen die al bestonden voordat het keyboard werd uitgebracht het zouden ondersteunen mits er een patch is uitgebracht (zoals bij Civ IV).
Daarbij denk ik dat bij lang niet alle spellen het 'nuttig' is om informatie op het LCD scherm te zetten.
Eigenlijk gebruik ik het voornamelijk voor applicaties buiten games om, zoals een bandwidth meter, teamspeak, winamp etc.
Verwijderd
[ Voor 81% gewijzigd door Hu9o op 28-01-2006 11:32 ]
HELDDarkJack schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 21:38:
[...]
ik vroeg me dat ook af, dus heb ik die gast eens ge-emaild. Dat scherm is een EL scherm: een Planar 640.200-SK , 640x200 beeldpunten dus. op www.planar.com kan je oa distributors vinden. heb er zelf wel nog geen gecontacteerd om de prijs te weten
Verwijderd
gr,
Snaerfy
Welkom op GoTVerwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 15:41:
Bij de winkel waar een vriend van mij het toetsenbord kocht zeiden ze dat ze al klachten hadden gehad over de verf van de toetsenborden die snel losliet. Heeft iemand hier last van? Ook vertelde ze dat er binnenkort een vernieuwde versie uit komt met betere verf, of zoiets. En dat je hem dan kon omruilen omdat je er 2 jaar garantie op hebt. Heeft iemand dit probleem, want ik heb er namelijk geen last van.
gr,
Snaerfy
Als je even terug had gelezen zag je dat dit reeds voorbij is gekomen vanaf hier ongeveer: Verwijderd in "Logitech G15-keyboard met ingebouwd lcd-..."
Oh, en de groeten doen wij hier alleen maar aan de Konigin en ander hoogwaardigheids bekleders zoals Mods.
Making an ass of myself since the 70's
Verwijderd
sryshaggy8675 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 15:48:
[...]
Welkom op GoT
Als je even terug had gelezen zag je dat dit reeds voorbij is gekomen vanaf hier ongeveer: Verwijderd in "Logitech G15-keyboard met ingebouwd lcd-..."
offtopic:
Oh, en de groeten doen wij hier alleen maar aan de Konigin en ander hoogwaardigheids bekleders zoals Mods.

no problem, weet het wel eens te zeggen hoeveel dat scherm nu kostDeluxZ schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 12:53:
[...]
HELD![]()
Ik wou hem ook gaan emailen maar als iemand het hier zo wist
Dan hoefde dat niet meer
Momenteel export ik
Channel: huidige kanaal
Talking: mensen die nu praten
Talked: mensen die niet meer praten, maar dat in de laatste 2 seconden wel deden
TalkingAndTalked: (what's in a name) combinatie van de twee bovenstaanden
Voor degenen die dit interesseert, wat is verder interessant om te weten ?
geheelonthouder met geheugenverlies
Kan je het ook zo maken dat na het drukken van een toetsencombi (ctrl + c bijvoorbeeld) er een timer gestart wordt (waarvan het tijdsinterval zelf te bepalen is) waarna de timer afloopt er een .mp3 of .wav gespeeld wordt over teamspeak (en dat je het zelf ook hoort) en de timer weer opnieuw begint met aftellen (looping).TallManNL schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:28:
Ik heb een G15 en ben bezig geweest om voor LcdStudio een TeamSpeak plugin te maken zodat ik in mijn eigen design ook kan zien wie er praat.
Momenteel export ik
Channel: huidige kanaal
Talking: mensen die nu praten
Talked: mensen die niet meer praten, maar dat in de laatste 2 seconden wel deden
TalkingAndTalked: (what's in a name) combinatie van de twee bovenstaanden
Voor degenen die dit interesseert, wat is verder interessant om te weten ?
Als je dat kunt maken dan ben je echt mijn held!!
[ Voor 4% gewijzigd door Hu9o op 30-01-2006 18:33 ]
Icoontjes kan ik afaik niet zelf doorgeven aan LcdStudio, dit moet ik echter nog eens goed bekijken. Ik kan schijnbaar wel plaatjes tonen afhankelijk van een value die ik kan leveren. De status had ik inmiddels al ergens op een lijstje staan. De textmessages zal ik zeker bekijken hoe dat te doen is.djmantri schreef op maandag 30 januari 2006 @ 18:05:
soms worden er ook berichten verstuurd, die erbij (bv ip's en dergelijke)
en miss een icoontje van je eigen status, bv sound muted of microfoon gemuted
Dit gaat maybe een tricky issue worden, maar ik zal eens naar de TS interface kijken (ken em al zo'n 3 uur) of er iets mee te doen is. Echter zet ik em op een lage prio want ik ben zelf niet echt happy met geluid dat over TS wordt afgespeeld. Kan er zo ook niet echt een zinnig gebruik voor bedenken tijdens normaal TS gebruik. Wel een leuke om te kijken of het kan.Hu9o schreef op maandag 30 januari 2006 @ 18:32:
[...]
Kan je het ook zo maken dat na het drukken van een toetsencombi (ctrl + c bijvoorbeeld) er een timer gestart wordt (waarvan het tijdsinterval zelf te bepalen is) waarna de timer afloopt er een .mp3 of .wav gespeeld wordt over teamspeak (en dat je het zelf ook hoort) en de timer weer opnieuw begint met aftellen (looping).
Als je dat kunt maken dan ben je echt mijn held!!
Mocht iemand iets in de TSremote.dll zien dat ik mis (ik kijk nu alleen naar een C# wrapper) waardoor ik het wel zou kunnen zou ik een melding daarover waarderen
Ik heb er net de tag aan toegevoegd om aan te geven of ik aan het praten ben. Muted e.d. moet ik nog even kijken, en misschien bepalen of ik die dingen los moet houden of juist combinen. combinen is niet helemaal logisch aangezien ik zowel sound als mic muted kan hebben maar ook ieder los echter kan het in LcdStudio misschien handig zijn ze combined te hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door TallManNL op 30-01-2006 19:40 ]
De join en part berichten van het kanaal had ik zelf al gemist van de TS plugin. Dus die staat nog wel op de lijstrusman schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:10:
Misschien kun je een melding weergeven als er zich een nieuwe member aanmeld en een melding van wie er op dit moment aan het praten is? (of heb je die al?) Verder heb ik zeker interesse in het programmatje omdat ik zelf ook veel TS gebruik het is zeker een van de beste programma's om mee te praten.
Zag trouwens dat ik zelf widgets kan proggen, dus maybe dat ik de input muted/output muted/speaking op zo'n manier kan implementeren.
Duurt nog wel ff voordat ie af is. En kijken waar mijn instabiliteit vandaan komt, avondje eens zonder mijn plugin draaien, dacht wel het er al voor gehad te hebben.
Tegen de tijd dat ik het ding enigzins fatsoenlijk heb zal ik eens denken over hoe dat ding vrij te geven, met of zonder source enzo.
Ik denk dat jij je mening beter ergens anders kan spuien zonder onderbouwingdoesburg schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:58:
Dit toetsenbord doet me zo ontzettend denken aan het key board van me tante(zo'n muziek ding) wat is dit ding lelijk
Vind het zelf een keyboard met ontzettend leuke features en ik vind hem niet lelijk
Tis ook eerder een toetsenboard voor gamers en tweakers dan voor mensen die alleen maar wat chatten en typen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
no offense Tallman, maar waarom een Teamspeak plugin maken als er al een hele goede bschikbaar is die dingen doet die de jouwe nog niet kan? Hij laat zien wie joined/leaved, of je speaking bent of niet, de status van je teamspeak zelf, welke channel je bent gejoined, wie er op dat moment praat.TallManNL schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:51:
[...]
De join en part berichten van het kanaal had ik zelf al gemist van de TS plugin. Dus die staat nog wel op de lijst
Zag trouwens dat ik zelf widgets kan proggen, dus maybe dat ik de input muted/output muted/speaking op zo'n manier kan implementeren.
Duurt nog wel ff voordat ie af is. En kijken waar mijn instabiliteit vandaan komt, avondje eens zonder mijn plugin draaien, dacht wel het er al voor gehad te hebben.
Tegen de tijd dat ik het ding enigzins fatsoenlijk heb zal ik eens denken over hoe dat ding vrij te geven, met of zonder source enzo.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Antwoord:Wiebbe schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:25:
[...]
no offense Tallman, maar waarom een Teamspeak plugin maken als er al een hele goede bschikbaar is die dingen doet die de jouwe nog niet kan? Hij laat zien wie joined/leaved, of je speaking bent of niet, de status van je teamspeak zelf, welke channel je bent gejoined, wie er op dat moment praat.
Want die is er dus NIET voor zover ik weetTallManNL schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:28:
Ik heb een G15 en ben bezig geweest om voor LcdStudio een TeamSpeak plugin te maken ...
Iemand ook de ervaring dat ts en bf2 langzamer opstarten sinds het gebruik van de g15??
Als ik een mapchange heb in bf blijft het geluid van ts weleens hangen, ik gebruik dan de plugin niet en heb de nieuwste versie van ts en logitech drivers.
[ Voor 77% gewijzigd door Jeurizz op 31-01-2006 17:11 ]
Ja die is er wel iddJeurizz schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:07:
ER is wel een ts plugin op http://www.schmads.com/software.htm.
Iemand ook de ervaring dat ts en bf2 langzamer opstarten sinds het gebruik van de g15??
Als ik een mapchange heb in bf blijft het geluid van ts weleens hangen, ik gebruik dan de plugin niet en heb de nieuwste versie van ts en logitech drivers.
Maar TS start hier niet langzamer op hoor.
G15NetSpeed is wel een handige network bandwith appletdjmantri schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:18:
zijn er btw nog meer van die handige plugins?
en komt er binnenkort nog es een nieuwe versie uit voor lcdstudio want die memoryleak vind ik (en mijn systeem met mij) niet zo tof
zie: http://www.g15forums.com/forum/viewtopic.php?t=827
Volgens mij snap ik jou zin niet, maar weet je hoeveel dat ding kost ?DarkJack schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 16:59:
[...]
no problem, weet het wel eens te zeggen hoeveel dat scherm nu kost
Volgens mij wilde DarkJack vragen hoeveel het ding kost...DeluxZ schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:05:
[...]
Volgens mij snap ik jou zin niet, maar weet je hoeveel dat ding kost ?
Maar echt volgen doe ik die zin ook niet.
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
is die zo moeilijk te begrijpen?Arie-Kanarie schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 20:08:
[...]
Volgens mij wilde DarkJack vragen hoeveel het ding kost...
Maar echt volgen doe ik die zin ook niet.:P
jouw gevoel is accuraat, ik ben idd belg, west vlaming om precies te zijn. ge zult me dus idd woorden zoals 'kuisen' en dergelijke horen gebruikenHu9o schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 20:28:
Ik heb zo het gevoel dat DarkJack uit Belgie komt, beoordelend op z'n zinsopbouw
TallManNL schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:51:
[...]
De join en part berichten van het kanaal had ik zelf al gemist van de TS plugin. Dus die staat nog wel op de lijst
Mooizo, al enig idee wanneer je plugin klaar is? Ben benieuwd namelijk! heb je misschien al een screenshotje ofzo? of een foto? Ik krijg namelijk Dinsdag mijn G15 ze hadden er daar nog 50 op voorraadTallManNL schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:51:
[...]
Edit: sorry voor de dubbelpost ging niet helemaal goed
[ Voor 4% gewijzigd door rusman op 03-02-2006 16:24 ]
Maakt niet uit, we weten welk merk het is. Nu nog even de distributeur bellen/emailen voor prijsDarkJack schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 20:51:
[...]
jouw gevoel is accuraat, ik ben idd belg, west vlaming om precies te zijn. ge zult me dus idd woorden zoals 'kuisen' en dergelijke horen gebruikenzijn onze talen nu al zo verschillend dat er verdere verklaringen nodig zijn?
nuja, baanter wordt al ondertiteld lol. Ik hang wel altijd op tweakers, zeer interessante site en ik help graag andere die ook es problemen hebben.
Verwijderd
dit appie laat server info, stats zien op je lcd scherm.
meer info volgt waneer hij echt released word.!!!
de data word realtime van de server getrokken. als je puntjes haalt wordt het op het scherm gelijk weer gegeven!
werkt met 3 knoppies van lcd waarmee je elk van de 3 screens met data kan opvragen.

en bij 3e pic wordt ook een pic van het land waarvoor je speel getoond en een pic van je gun kit die je gebruikt!
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2006 19:48 ]
Verwijderd
stats werken prima aleen als je meerdere profiles hebt kiest ie nog niet de goede.
en werkt op dit moment aleen nog met de BF2 username hardcoded in de executable.
wordt aan oplossing gewerkt om tijdens install de username aan te geven zodat dat dan voor alles users werkt.
dus al zou ik het posten werkt het niet
Verwijderd
ff een update, stats werken nu voor alle users omdat we de manier hebben aangepst van hoe de profile word gevonden.Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 18:47:
ik ben een app aan het beta testen voor BF2 in combo met de logitech G15 keyboard.
dit appie laat server info, stats zien op je lcd scherm.
meer info volgt waneer hij echt released word.!!!
de data word realtime van de server getrokken. als je puntjes haalt wordt het op het scherm gelijk weer gegeven!
werkt met 3 knoppies van lcd waarmee je elk van de 3 screens met data kan opvragen.
[afbeelding]
en bij 3e pic wordt ook een pic van het land waarvoor je speel getoond en een pic van je gun kit die je gebruikt!
en de tool hide nu naar een tray icon. dus mooi bf2 LOGO in je tray die je weer kan uitknallen als het nodig mocht zijn.
tool start standaard op door de logitech software.
release binnen een week of 2 als overige irri bugs eruit zijn
ff een vraagje. Stel ik hang dit toetsenbord aan een pc met een dualcore cpu, bijv de fx-60 of een x2 or whatever. Hoe reageert die cpu-usage meter die standaard wordt weergeven op het toetsenbord? Krijg je dan 2 van die balkjes te zien?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
nee.. balkje deelt zich zeg maar in twee.. ding blijft dezelfde breedte maar de bovenste helft doet cpu1 en de onderste cpu2..bartgrefte schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 23:03:
hoihoi
ff een vraagje. Stel ik hang dit toetsenbord aan een pc met een dualcore cpu, bijv de fx-60 of een x2 or whatever. Hoe reageert die cpu-usage meter die standaard wordt weergeven op het toetsenbord? Krijg je dan 2 van die balkjes te zien?
Dit topic is gesloten.
Post on-topic, relevant en met meer dan een enkele regel OF POST NIET!