Logitech G15-keyboard met ingebouwd lcd-scherm Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.850 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:26
erg mooie app voor bf2 die wil ik zeker gebruiken als die af is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 23299 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 01:07:
[...]

nee.. balkje deelt zich zeg maar in twee.. ding blijft dezelfde breedte maar de bovenste helft doet cpu1 en de onderste cpu2..
dus doormidden in de breedte zeg maar. Wordt dit dan niet een beetje onduidelijk? komt der niet een klein beetje ruimte tussen de 2 balkjes?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

met dual core en HT zie je er 4:) getest op me werk hehe..
aleen op een server met 8 cpu's zie je geen lijnen meer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23299

bartgrefte schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 14:52:
[...]

dus doormidden in de breedte zeg maar. Wordt dit dan niet een beetje onduidelijk? komt der niet een klein beetje ruimte tussen de 2 balkjes?
Kwestie van LCDstudio ff installen en elke cpu (of het er nou 1 is of 8 zijn) een eigen balkje geven..

Ik heb helaas maar 1 cpu, maar jij kan natuurlijk maken wat je wil.. mijn configje met 1 cpu:
Afbeeldingslocatie: http://www.wisse-worldcom.nl/pgraph/g15.jpg
(ps. tekst ziet er in screenie ietwat vertekend uit, maar dat komt door het schalen.. er zijn mooie lcd fonts te downloaden die er op je lcd paneeltje mooi strak uit zien)

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 23299 op 08-02-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73936

Worden er ook dingetjes gepost? Ben niet zo handig met scripts...

}:O

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 73936 op 09-02-2006 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:26
Huub zou jij die plugin willen posten? Want bij mij ziet hij de display niet want als ik hem instel zegt hij dat ik een tekst moet zien op de display maar dan zie ik niks :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:29

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

rusman schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:34:
Huub zou jij die plugin willen posten? Want bij mij ziet hij de display niet want als ik hem instel zegt hij dat ik een tekst moet zien op de display maar dan zie ik niks :?
Je moet natuurlijk wel het LCD display overzetten naar de juiste applicatie (via die grote ronde knop links van de 4 kleine :P)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rusman schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:34:
Natuurlijk wil ik dat:
In dit zipje staan de layout en het gebruikte font..

Have fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
Ik zit nog steeds te denken wat ik op dat display wil hebben. Eigenlijk lijkt het me wel leuk om de tijd uit Final Fantasy XI hierop te krijgen. Probleem is dat het niet echt een standaard tijd is.
Daarnaast is natuurlijk het scripten voor mij een groot probleem.
Heb me er nog nooit mee bezig gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Denk eerder bij veel spellen/display's dat je simpelweg de data niet uit het spel weet te krijgen zonder wat "foute" aanpassingen van het spel (wat is Nprotect toch leuk :r).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkJack
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-12-2022
NielsOveres schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 09:43:
Ik zit nog steeds te denken wat ik op dat display wil hebben. Eigenlijk lijkt het me wel leuk om de tijd uit Final Fantasy XI hierop te krijgen. Probleem is dat het niet echt een standaard tijd is.
Daarnaast is natuurlijk het scripten voor mij een groot probleem.
Heb me er nog nooit mee bezig gehouden.
heb ik ook al aan gedacht, om bijv ook HP en stats enzo op je scherm te zien. Helaas denk ik dat je zo'n pluging aan SE zou moeten vragen om te ontwikkelen, gezien data lezen uit het geheugen van FFXI niet gemakkelijk is en misschien zelfs als '3rd party program' gezien wordt. Gelukkig heeft FFXI zelf niet veel soeps aan hackerprotection buiten dat je niet kan alt-tabben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

djmantri schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:18:
zijn er btw nog meer van die handige plugins?

en komt er binnenkort nog es een nieuwe versie uit voor lcdstudio want die memoryleak vind ik (en mijn systeem met mij) niet zo tof
uhh er zijn 2 versies hoger onderhand, ik heb sinds die geen last meer gehad van de memleak.

# Fix: Autoloading of playlist crash.
# Fix: Turning on/off autoupdate actually works now. (541)
# Fix: little Memory tuning in various components (545)
# Fix: memory leak in rivatuner plugin/atitool (545)
# Fix: DiskSpace plugin not showing all drives (545)
# Fix: Turning on autoupdate works again (545)

http://www.lcdstudio.com/site20/click/click.php?id=17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 19:33
Er zit ook een MSN onderdeel in LCD Studio zodat je de laatste 30 events kan laten zien... Op welke MSN is dit gebaseerd want ik krijg niets te zien dan alleen maar No Events Received

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn toetsebord werkt opeens niet meer goed. Ik moet echt keihard rammen voordat ik de letters voor me krijg. Ook hangt hij af en toe en krjg ik allerlei tekens.

Iemand hetzetlde? Denk dat mijn tobo dood s... ik baal ontzettend.

Stukje typen met normale "toetsdruk" :

loe iks typ een stukje tekst, odat julli kunen zien dat jn toetensbord niet helemaal werkt. Vastlopen zou misschen het goede wood zijn, spatie bak moet echt op gege waoren wl hij ween. Terwijl hij hij eets al toetsen indrukter als ik er al naar KEEK..

raar verhaal.... iemand hetzelfde gehad?

PS. re-install en drivr updat gedaan uiteraard.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 73936 op 11-02-2006 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kan natuurlijk ook je USB-poort zelf zijn, al geprobeerd op een andere pc of usb poort?

Verder weet iemand hoe je dat volume scherm kan uitschakelen als je met die draaiknop werkt? Ik heb die mediadisplay al uitgezet, maar dat iritante volume scherm blijft. Ik heb nu namelijk in LCDHype een volume control plugin, dus kan ik daar al alles mee zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 17:25:
kan natuurlijk ook je USB-poort zelf zijn, al geprobeerd op een andere pc of usb poort?
Nope, geen verschil

En druk ik op de *a.. d*an krijg ik elke keer ee sterretje ervoor

*abcdefghijklmnopqrstuvwxy

Tis *alleen bij de *a... 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 73936 op 11-02-2006 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Mijn G15 gaat morgen terug voor een andere. De punt-toets typt meest van de tijd 2 punten bij 1 toetsaanslag. Dus .. ipv . Erg irri, vooral met programmeren.

Er zitten duidelijk nogal wat kinderziektes in het toetsenbord, valt me op zich wel wat tegen van Logitech, maar aan de andere kant kan dat elke fabrikant overkomen. :)

[ Voor 36% gewijzigd door DaRuLe op 12-02-2006 12:02 ]

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz
  • Laatst online: 04-12-2024

Jo0Lz

Lick the box!

Ik heb sinds vrijdag ook dit toetsenbordje, moet zeggen dat ik er ERG tevreden over ben.
Zeker zonder twijfel het vetste tobo dat ik ooit gehad heb.

Dat LCD scherm is zooooo gaaf. Ik heb nu met MBM de temperaturen van de GPU en de snelheid, ook van het systeem zelf, en ook nog eens de Memory usage :+

Ernstig stoer tobo :)

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Enige wat me vanmorgen opviel, is dat toen ik mijn USB2 stickie, van 256mb in de poort aan de achterkant wou doen, windows begon over de stroomvoorziening, dat die niet voldoende is.
Iemand daar last van gehad? Misschien zelfs een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dat probleem komt mij bekend voor, alleen dan met een ander toestsenbord. Heb een tijdje een Z-Board gehad (tegen bier is geen toetsenbord opgewassen) en die zorgde er zelfs voor dat windows compleet vastliep als er een USB apparaat op werd aangesloten. Daarbij was het zelfs zo erg, dat de complete driver installatie vern**kt werd! USB apparaten die te veel stroom vragen van een poort kunnen vaak niet worden aangelosten worden op een HUB zonder aparte stroomvoorziening. Eigenlijk dus vrij nutteloos zo'n USB poort in je toetsenbord imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

XeNoBiTe schreef op maandag 13 februari 2006 @ 10:47:
Dat probleem komt mij bekend voor, alleen dan met een ander toestsenbord. Heb een tijdje een Z-Board gehad (tegen bier is geen toetsenbord opgewassen) en die zorgde er zelfs voor dat windows compleet vastliep als er een USB apparaat op werd aangesloten. Daarbij was het zelfs zo erg, dat de complete driver installatie vern**kt werd! USB apparaten die te veel stroom vragen van een poort kunnen vaak niet worden aangelosten worden op een HUB zonder aparte stroomvoorziening. Eigenlijk dus vrij nutteloos zo'n USB poort in je toetsenbord imo.
Lijkt mij dat het wel mogelijk moet zijn.
Ik zal zometeen eens kijken of er ook iets over op de Logitech of G15 forums staat.
Ben benieuwd, vond het juist zo handig dat ik niet meer naar de pc hoefde te bukken, maar gewoon achter in het toetsenbord kon drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Hmmm, ik heb even wat rondgelezen op de verschillende fora. Het lijkt erop dat de OP van dit draadje gewoon niet goed is... (Aangezien het een quote is van een nieuwsartikel, ga ik er vanuit dat die ook niet klopt...)

De USB hub in de G15 is niet 2.0. Hij is 1.1.
Daarom kun je geen apparaten aansluiten die meer dan 100mA trekken.
(Zoals mijn 2.0 256mb usb stick :'()
Wat ik zelf overigens EXTREEM jammer vind, want nu hebben die 2 poortjes eigelijk helemaal geen nut :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb nu vaak op die usb poorten mijn camera hangen, welke zijn voeding van de batterijen haalt (merk wel idd dmv snelheid dat dit 1.1 usb is). Verder ook een usb->psx converter om met een ps2 joystick te spelen, dit werkt wel normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

SinergyX schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:39:
Ik heb nu vaak op die usb poorten mijn camera hangen, welke zijn voeding van de batterijen haalt (merk wel idd dmv snelheid dat dit 1.1 usb is). Verder ook een usb->psx converter om met een ps2 joystick te spelen, dit werkt wel normaal.
Ja die converter zal dan 1.1 zijn en niet meer dan 100mA van de hub trekken.
Al met al vind ik het ongelofelijk zonde dat er geen 2.0 functionaliteit op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ik denk dat dat komt door al de hoeveelheid mA het keyboard zelf nodig heeft (backlight, lcd, verlichting etc etc), dat usb 2.0 niet meer genoeg kan doorgeven en/of instabiel zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

SinergyX schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:57:
ik denk dat dat komt door al de hoeveelheid mA het keyboard zelf nodig heeft (backlight, lcd, verlichting etc etc), dat usb 2.0 niet meer genoeg kan doorgeven en/of instabiel zou worden.
Dat IS zo. Ik heb zelfs gemerkt dat mijn PQI USB Stick het niet deed, maar als ik de verlichting uitdeed, hij tenminste werkte, weliswaar op 1.1, maar hij deedt het.
En ik was een beetje misleid, omdat er in de OP staat dat het tobo een USB 2.0 hub aan boord heeft, wat dus gewoon niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06 16:44
Hier mijn layout, meer info heb ik niet nodig :)

Afbeeldingslocatie: http://www.fuxcaps.nl/junk/G15.jpg

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb nu LCDstudio vaarwel gezegt, buiten bizar hoge CPU-gebruik miste ik ook die 4 button support die bij LCDHype wel erin zit. Helaas kan je geen animated gifs en circel-achtige stats gebruiken daarin, maar verder werkt het best wel lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Waarom maken jullie niet gewoon SDK progjes.

Dat is pas ruig. 8)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

DJ_The_SP schreef op maandag 13 februari 2006 @ 20:27:
Waarom maken jullie niet gewoon SDK progjes.

Dat is pas ruig. 8)
Omdat ik mijzelf daar nog in moet verdiepen ;)
Op dit moment wou ik gewoon data op het scherm. Dus ik heb maar bestaande applets gedownload en die aangepast zodat ze deden wat ik wil :P

Werkt nu, nu kan ik dus op de uiterlijke verzorging gaan richten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 21:45

SiGNe

Ook hoi!

Jo0Lz schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:30:
Hmmm, ik heb even wat rondgelezen op de verschillende fora. Het lijkt erop dat de OP van dit draadje gewoon niet goed is... (Aangezien het een quote is van een nieuwsartikel, ga ik er vanuit dat die ook niet klopt...)

De USB hub in de G15 is niet 2.0. Hij is 1.1.
Daarom kun je geen apparaten aansluiten die meer dan 100mA trekken.
(Zoals mijn 2.0 256mb usb stick :'()
Wat ik zelf overigens EXTREEM jammer vind, want nu hebben die 2 poortjes eigelijk helemaal geen nut :{
Ik heb een USB Male>Female achterop mijn moederbord in de 2.0 poort gestopt en die kabel in de gootjes onder het keyboard gestopt zodat ik nu aan de zijkant een USB 2.0 aansluiting heb.
Niet echt een mooie oplossing, maar het doet wat het moet doen B)

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
SinergyX schreef op maandag 13 februari 2006 @ 20:18:
Ik heb nu LCDstudio vaarwel gezegt, buiten bizar hoge CPU-gebruik miste ik ook die 4 button support die bij LCDHype wel erin zit. Helaas kan je geen animated gifs en circel-achtige stats gebruiken daarin, maar verder werkt het best wel lekker :)
ja ik zat met mijn a64 3500+ ook gewoon aan 20% cpu use door lcdstudio..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Laatst online: 17-08-2021
wanneer komt er nou logitech support voor counterstrike, toch de meeste gespeelde online multiplayer en dan moet ik zelf maar iets gaars in elkaar knutselen met lcdstudio:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik dacht al een aantal scripts te hebben gezien voor CS. Of dat was voor LCDHype.. even vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voor de SDK builders:
http://g15forums.com/forum/viewtopic.php?t=1002&start=0
Persoon hier lijkt een "hook up" te gebruiken om dus ingame info te halen uit WoW. Enig idee hoe dit precies in zijn werk gaat, dit zou voor een enorm groot scala games kunnen worden toegepast (zonder Nprotect...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

SiGNe schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:22:
[...]

Ik heb een USB Male>Female achterop mijn moederbord in de 2.0 poort gestopt en die kabel in de gootjes onder het keyboard gestopt zodat ik nu aan de zijkant een USB 2.0 aansluiting heb.
Niet echt een mooie oplossing, maar het doet wat het moet doen B)
Hehe, great minds think alike zeg ik dan maar :+ Ik heb deze exact zelfde oplossing ook maar gebruikt. Ik wou het alleen hier niet aandragen, omdat ik het gevaar liep een n00b te lijken :)

Maar goed, het is niet eens een oplossing, maar een workaround.
Vind het nog steeds jammer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-06 19:46

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Als enig welk LCD progsel een CPU balk op het scherm zet, zal deze dan altijd in twee gedeeld worden voor Dual core CPU's of is dit een feature die specifiek aangezet moet worden?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 16-06 17:38

Wiebbe

<none />

SinergyX schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:22:
Voor de SDK builders:
http://g15forums.com/forum/viewtopic.php?t=1002&start=0
Persoon hier lijkt een "hook up" te gebruiken om dus ingame info te halen uit WoW. Enig idee hoe dit precies in zijn werk gaat, dit zou voor een enorm groot scala games kunnen worden toegepast (zonder Nprotect...)
mjah, die guild chat addon heb ik dus daar voor geschreven, maar "we" zijn er maar mee gestopt opd at forum na nog een keer de EULA goed doorgelezen te hebben. Het is verboden om informatie uit wow te halen ook al lees je dit alleen uit.

Nou weet ik niet wat de WoW Warden allemaal kan zien, maar het is mijn teveel waard als ik mijn account oppeens kwijt zou zijn. Dus een top, en gebruik het niet :)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Naja, WoW speel ik niet, het ging mij meer om andere spellen (MMORPG's). Ik weet verder niet hoe dat programma zijn data ophaalt uit het spel, daar was ik toch erg benieuwd naar. En zoals ik las in zijn post, wil hij de broncode niet vrijgeven.

@tijgert, zover ik weet moet je daar 2 aparte bars voor maken.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 15-02-2006 17:27 ]

Anoniem: 167382

Sinds gistermiddag trotste eigenaar van een G15, echt perfect. Alleen gelijk al een vraagje, ik wat van die LCD tooltjes gedownload, o.a. netspeed, teamspeak e.d. die werken allemaal geweldig. Maar als ik een tooltje download van G15forums die iemand anders gemaakt heeft en ik wil die installeeren komt er wel wat op het LCD schermpje, alleen niet te lezen, heel klein en heel veel strepen. Waarschijnlijk een instelling in letterype / groote of zo iets maar ik kan nergens vinden waar ik dat kan aanpassen. Weet iemand dit ??

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Anoniem: 167382 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 07:17:
Sinds gistermiddag trotste eigenaar van een G15, echt perfect. Alleen gelijk al een vraagje, ik wat van die LCD tooltjes gedownload, o.a. netspeed, teamspeak e.d. die werken allemaal geweldig. Maar als ik een tooltje download van G15forums die iemand anders gemaakt heeft en ik wil die installeeren komt er wel wat op het LCD schermpje, alleen niet te lezen, heel klein en heel veel strepen. Waarschijnlijk een instelling in letterype / groote of zo iets maar ik kan nergens vinden waar ik dat kan aanpassen. Weet iemand dit ??
Waarschijnlijk mis je dan de juiste font(s). Als er fonts bij zitten, moet je die in je c:\windows\fonts directory copieren.

Anoniem: 167382

M55 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 08:55:
[...]

Waarschijnlijk mis je dan de juiste font(s). Als er fonts bij zitten, moet je die in je c:\windows\fonts directory copieren.
Kijk... daar ga ik dus de fout in. Dat heb ik nergens kunnen vinden. Ik heb dus een map Fonts aangemaakt in de map van LCD studio. Ben er dus duidelijk nog niet helemaal in thuis....
Dus gewoon in de bestaande map kopieeren. ?? Verder geen submappen aanmaken o.i.d. ?
Bedankt voor je antwoord !!! _/-\o_

• Wiebbe
  • Laatst online: 16-06 17:38

Wiebbe

<none />

SinergyX schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 17:26:
Naja, WoW speel ik niet, het ging mij meer om andere spellen (MMORPG's). Ik weet verder niet hoe dat programma zijn data ophaalt uit het spel, daar was ik toch erg benieuwd naar. En zoals ik las in zijn post, wil hij de broncode niet vrijgeven.

@tijgert, zover ik weet moet je daar 2 aparte bars voor maken.
Zijn manier gaat voor andere games helaas niet werken, hoe hij het heeft gedaan geeft de Addon programmeurs echt enorme vrijheid. Hij hooked intern de Strinf functie. Deze functie word erg vaak aangeroepen in addons om strings mee te formatten.

Als je deze functie aanroept met een bepaald teken ervoor dan word de string die je format gedisplayed op het lcd scherm.

Het voordeel hiervan is dat je ELKE addon zou kunnen ombouwen om het op je scherm te laten zien maar het nadeel is dus weer dat het misschien niet goedgekeurd word door WoW. (en dus je account banned). Maar er zijn bijv wel Memory hook programma's voor City of Hero's.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Arunia
  • Laatst online: 21:54
DarkJack schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 20:02:
[...]

heb ik ook al aan gedacht, om bijv ook HP en stats enzo op je scherm te zien. Helaas denk ik dat je zo'n pluging aan SE zou moeten vragen om te ontwikkelen, gezien data lezen uit het geheugen van FFXI niet gemakkelijk is en misschien zelfs als '3rd party program' gezien wordt. Gelukkig heeft FFXI zelf niet veel soeps aan hackerprotection buiten dat je niet kan alt-tabben :P
Mij ging het eigenlijk meer om de tijden van FFXI. Daarbij hoef je niet speciaal in Final Fantasy XI te zitten, maar dan moet je weten hoe snel die klok loopt.
Daarbij kun je opties gebruiken met aankomst tijden van de Airships, Barges en Manaclipper.
Dat soort dingen die je op internet vaak tegen komt.
Zelf ben ik jammergenoeg niet zo'n programmeer held, maar het valt altijd te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn keyboard is nu bij Logitech. Hij is simpelweg stuk gegaan. Nu duurt het 3 a 4 weken...

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Anoniem: 73936 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 07:23:
Mijn keyboard is nu bij Logitech. Hij is simpelweg stuk gegaan. Nu duurt het 3 a 4 weken...

;(
Awww man, dat zuigt.
Wat is er gebeurd? Gewoon opeens een defect?

Ik weet dat er een batch van die dingen was waar iets mee was, dat de verf eraf ging, wat was bij jou het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ehm, mijn probleem ha dik een paar post eeder al gemeld.

Maar dit was het probleem:
  • Met de A toets kreeg ik *A
  • Ik moest harder drukken op de toetsen dan normaal
  • De G-toetsen knipperden en het leek alsof iemand irritant steeds op F1 drukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ik heb anders een probleem met die LCDstudio progjes werkende te krijgen, althans, ik denk dat het LCDstudio is.
Van de G15 forums heb ik wat van die files geleeched en vervolgens geopend met LCDstudio.
Het resultaat is niet om aan te zien en de fonts in de Windows/fonts dir zetten hielp geen ruk.

Nu raak ik wel wat gedesillusioneerd (leuk woord vor galgje) in die G15... Is er geen kleine handleiding hoe je die schermpjes relatief pijnloos op je G15 zichtbaar moet maken?

(ja, de G15 plugin files heb ik bij LCDstudio gezet)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

heb je de fonts ook "geinstalleerd", in plaats van gewoon erin zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Zax op de G15 forums heeft een paar leuke fonts gemaakt.

Met name 6px2bus. Daardoor kunnen er maarliefst 7 regels text op je scherm die gewoon goed te lezen zijn. :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wiebbe schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 17:23:
[...]

mjah, die guild chat addon heb ik dus daar voor geschreven, maar "we" zijn er maar mee gestopt opd at forum na nog een keer de EULA goed doorgelezen te hebben. Het is verboden om informatie uit wow te halen ook al lees je dit alleen uit.

Nou weet ik niet wat de WoW Warden allemaal kan zien, maar het is mijn teveel waard als ik mijn account oppeens kwijt zou zijn. Dus een top, en gebruik het niet :)
Ben ik weer even, ik weet niet hoever jij thuis bent in C(++), maar weet jij of het ook mogelijk is waarden(s?) direct uit geheugenadressen op te halen? Zo bv heb ik huidige health op 505CEA staan, deze waarde direct naar het LCD-scherm te sturen. Ik ben een behoorlijk leek op dat gebied, mischien dat jij meer kan helpen? :)
Via tsearch heb ik de betreffende addressen gevonden, nu er nog wat mee kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Voor de mensen die een beetje python kunnen :)

Ik heb een wrapper gemaakt om met python de LCD te kunnen gebruiken.
http://www.g15forums.com/forum/viewtopic.php?t=1151

[ Voor 196% gewijzigd door M55 op 21-02-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Fonts installen? waar dan? alleen in je windhoos/fonts dir zetten was toch genoeg??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fonts in de fonts dir zetten moet voldoende zijn idd.. ik heb ook bij alle designs die ik heb gedownload ellende gehad.. het wordt altijd een puinhoop..

Niet getreurd.. zelf iets in elkaar deuken is met LCDstudio een eitje.. het ziet er lastiger uit dan het is..

tip1: maak 1 achtergrondplaatje van je design (als je zoiets wil) die van mij ziet er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.wisse-worldcom.nl/pgraph/huubbg.bmp
(Dit is wel een 24bpp plaatje, maar met alleen zwart en wit gebruikt.. geen idee of een echte zw/w bitmap ook werkt.. zou zomaar kunnen :) )

resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.wisse-worldcom.nl/pgraph/huubdesign.png

tip2:
Gebruik die lcd fonts.. ik heb de 6px2bus gebruikt.. zet dat font ook op 6 pixel grootte (dus onder properties - font - unit even in 'pixel' veranderen)

De rest is eigenlijk bijna drag-and-drop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Laatst online: 21:26
weet iemand ook hoe je op een andere manier lcd studio creaties kunt draaien zonder lcd studio steeds onder in de taakbalk te hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 21:45

SiGNe

Ook hoi!

Er is een beta van de keyboardprofiler uitgekomen, staat hier: http://www.wingmanteam.com/latest_software/beta_main.htm
New Features:
bullet LCDMon: New "LCD tabs" allows modification of LCD parameters on the LCD directly, instead of the control panel configuration screen.
bullet LCDMon: Added an option to "quick switch" between LCD applets.
bullet LCD SDK: Added the ability for an applet to find out if it is in the foreground or not.
bullet LCD SDK: Added an additional sample to demonstrate how to check if your applet is in the foreground.
bullet Profiler: Added playback of mouse clicks.
bullet Profiler: Added the ability to cut, copy, or paste events.
bullet Profiler: Added the ability to insert recordings into the middle of a macro.
bullet Applets: New applet "LCDCountdown". LCDCountdown provides you with up to 2 timers (stopwatch, or countdown) customizable with a name and duration.
bullet Applets: New applet "LCDPop3". LCDPop3 enables you to retrieve and preview the headers of email messages from your favorite POP3 provider.
bullet Tools: Added the Logitech Updater to check for software announcements and updates.

Bug Fixes:
bullet Delays at the end of a macro are now processed.
bullet For shortcuts, a "Working Directory" field has been added so you can manually specify a working folder for the launched application.
bullet On German keyboards, the '#' key can now be used for macro recording.
bullet The Windows Key can now be used in keystroke macros without getting stuck.
bullet Quotes are now added to shortcuts when a file is browsed.
bullet Printout HTML files are now Unicode which fixes display issues in some languages.
bullet Windows shortcuts (.lnk) can now be used as a G15 shortcut.

[ Voor 88% gewijzigd door SiGNe op 24-02-2006 22:59 ]

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 00:24
Occy74 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 18:49:
Hier mijn layout, meer info heb ik niet nodig :)

[afbeelding]
Dat ziet er heel relaxt en overzichtelijk uit. Kan je die misschien ergens hosten voor mensen met wat minder skills op dit gebied? :+

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-01 07:51

mokumouse

LOLstoel User

Ik heb sinds vandaag dit tobo ook. Werkt lekker en het LCD voegt echt wat extras toe. Echter zit ik met een probleempje, de media buttons (dus stop, play/pause, next en previous) werken niet onder winamp5. Iemand dit ook gehad en een oplossing daarvoor???

specs:

MSI845 mobo
logitech G15 tobo
Windows XP SP2 up to date
Winamp 5.2
WMP 9.00.00.3250
Driver versie tobo: V1.01.112

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 00:24
Heb je in winamp al wel die functie enabled? Zoniet: opties > global hotkeys > enable

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Laatst online: 23-01 07:51

mokumouse

LOLstoel User

B-Buster schreef op maandag 27 februari 2006 @ 19:40:
Heb je in winamp al wel die functie enabled? Zoniet: opties > global hotkeys > enable
that did the trick, tnx :)

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 17:02

Martinspire

Awesomeness

ik zit nu een tijdje met een probleem...

wat werkt:
de media keys, mute knop en het omzetten van de windowskey (duh)
wat werkt niet:
de g keys, de m keys en het lcd scherm blijft hangen
de applicatie zelf hangt ook erg vaak en bij het scherm met de geladen applicaties knippert hij heel hard zodat ik geen enkel ding aan kan klikken om de opties te bewerken...

ik kan met de profiler wel de m toetsen indrukken en dan zie ik het op mn toetsenbord ook verspringen maar op het tobo zelf werkt het dus niet

het schermpje blijft hangen met het logo en de naam van logitech
niet de screensaver maar gewoon het plaatje

lcd studio werkt dus nu ook niet.

herinstallen van de applicatie en in een andere usbpoort doen werkt ook niet...

iemand help?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Laatste poging:

- Check eerst of het op een andere USB poort werkt.
- Maak ghost van je systeem.
- Installeer windows vers.
- Installer G15 en check functionaliteit.
- Werkt het? -> Software probleem.
- Werkt het niet? -> G15 vermoedelijk stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Hoe staat het met de BF2 plugin?? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

mijn tobo heeft gewerkt mara door een crash van een ander programma heb ik een herinstall moeten doen en heb ik opnieuw geinstalleerd...

maar ik vind het zonde om alle instellingen e.d. kwijt te raken (aangezien je wel een ghost kunt maken maar niet deels terugzetten...)

edit: in een andere usb poort zetten werkt nu
alleen weet ik niet of dat ook blijft werken als ik opnieuw opstart maar ik had het vanochtend ook al geprobeerd maar toen werkte het niet :S

naja iig bedankt

[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 28-02-2006 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ik kan bij mij in LCDstudio nergens de CPU temperatuur vinden. Alle schermpjes met een CPU temp er op laten dus [DATA] zien...

Waar vind ik dit? Of hoe bouw ik dit in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 19:33
Tijgert schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 04:29:
Ik kan bij mij in LCDstudio nergens de CPU temperatuur vinden. Alle schermpjes met een CPU temp er op laten dus [DATA] zien...

Waar vind ik dit? Of hoe bouw ik dit in?
Heb je wel een programma geinstalleerd die je temperatuur meet? ZoalsSpeedfan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ah... ik dacht dat hij dat gewoon kon zien omdat elk programma dat kan zien. k, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

das work in progress, ben nu nieuwe versie aan testen die compatible is met de 1.2 patch maar jah met 1.21 op de tocht is het weer de vraag of ze niet weer wat aanpassen waardoor de tool niet werkt.
dus ff afwachten nog, huidige beta versie werkt tot nu toe goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ik heb allerlei extra progjes geinstalleerd, Speedfan, MBM en Rivatuner en NOG STEEDS heb ik geen optie om CPU temp te selecteren als data.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eikelman/temp/geentemp.jpg

Ik gebruik de laatste versie van LCDstudio.
Ook heb ik het probleem dat de 'load G15 plugin on startup' checkbox altijd unchecked blijft, het blijft gewoon niet hangen.
Daar komt zelfs bij dat als ik een playlist selecteer om te laden bij start hij dit niet doet.

WTF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ik dacht dat de CPU temperatuur onder een ander stuk stonden hoor, plugin ofzo (mbm plugin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Kan je daar iets duidelijker over zijn, ik zie nog steeds niks.
Iemand hier met ervaring?

Trouwens nog iets leuks, zodra ik Speedfan opstart schakelt mijn PC uit... in 1 keer.. boom...
Schrok me de tiefus, gelijk mijn WC checken... niks (naja, druppeltje hier en druppeltje daar, meteen gefixed dus kwam er toch nog wat goeds uit).

Is iemand bekend met die zelf uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

in principe moet motherboard monitor ook de cpu temp kunnen geven alleen staat die temp meter bij jou misschien op een ander ding ingesteld of helemaal niet
die moet je maar es bekijken en anders ff rondneuzen op g15forums.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ik heb met MBM een goeie temp gekregen (gechecked met SmartGuardian van mijn mobo).
Helaas is er geen enkele referentie naar CPU temps in de lijst met data van LCDStudio.

kan iemand mij hier bevestigen (als het kan met plaatje) dat er een CPU temp data entry te selecteren is en waar die staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijgert schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:22:
Ik heb met MBM een goeie temp gekregen (gechecked met SmartGuardian van mijn mobo).
Helaas is er geen enkele referentie naar CPU temps in de lijst met data van LCDStudio.

kan iemand mij hier bevestigen (als het kan met plaatje) dat er een CPU temp data entry te selecteren is en waar die staat?
Afbeeldingslocatie: http://www.wisse-worldcom.nl/pgraph/proof.jpg

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je in Tools/options de MBM plugin aan zet..

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 23299 op 02-03-2006 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116985

fixed :)

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 116985 op 04-03-2006 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116985

Is er trouwens een site met daarop plugins voor games (zoals Day of Defeat, en Call of Duty) op de g15 forums kon ik ze niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dit tooltje is echt weer een wicked addon!

G15 Task Manager
### VERSION .02 CHANGES ###

* Source code is available. Anyone wanting to improve on it is more than welcome, just please post the new source here for others to work with. I'll gladly host any improvments people make on the bfzero domain. Source link is www.bfzero.com/G15Taskwithsource.zip Note: The source is messy and not completely full of coments. I may clean it up in the future.

* The "Info" button has been replaced with a toggle which switches between all running processes and processes with a window as requested.

* Memory usage of each process has been added

* The left column which will be used for CPU usage in the future currently shows the process # of the list. This # isn't really important but I haven't replaced it with CPU usage yet. It will change to '**' on any hung processes.

* When a process is killed, it should update on the screen without you having to press any scroll buttons.

* The button text is nolonger inverted and looks cleaner.

* A new temporary Icon I threw together is in to replace the old temporary one I stole from windows Smile

# Comming Features - No ETA on when they will arrive, but with the source available maybe it'll go faster.

* CPU Usage of each thread will be shown in the left column.
* A feature to auto select hung processes will be implemented (Open to suggestions on this one)
* Total CPU usage will be shown on the top right
* A fourth process line may be added, depending on how it fits/looks
* The selected process will be the second on the list, not the top one. This is so you can see which process is above the one selected.
* A better icon will hopefully replace the current one.

I got bored today and threw this together. It's still in early stages and may be buggy and or ugly. If anyone has features they'd like to see thrown in, please let me know.

Download Link: (Version .02)
http://www.bfzero.com/G15Task.zip

Requirements:
Microsoft .NET Framework 2.0 located @ http://www.microsoft.com/...0b948aeb65&DisplayLang=en

Description:
G15 Task Manager is a mini version of the windows task manager. It's primary reason for development was an issue I have occasionally where a game or other program crashes d3d and leaves my video stuck so I can't see my normal task manager to kill the screwy process. To use the G15 Task Manager, run the application and control it from the LCD Control Keys.

Buttons:
Button 1 - Says "Info" but isn't actually used currently.
Button 2 - Kill : This is the button to kill the selected process.
Button 3 - Back : Iterates one step back through your list of processes.
Button 4 - Next : Iterates one step forward through your list of processes.

Note: Processes which are "Not Responding" are marked with ** before the process name.

Installation Directions:
1. Microsoft .Net 2.0 is required to run this application. If it is not installed, install it from the link above.
2. Unzip the G15Task.zip file to a directory of your choice.
3. Run g15task.exe
4. If you like it, place a shortcut to it in your startup folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Het werkt nu wel. De plugin stond al die tijd al aan, maar ik moest blijkbaar eerst die data view een tijdje aan hebben staan met MBM draaiende en DAN pas laat hij die data view pas zien... raar.

nog wat anders, ik heb een .exe file voor de G15, Netspeed 0.16 en die wil ik graag ik mijn playlist stoppen. Maar het is een exe file dus dat lukt niet.
Hoe kan ik dit toch doen? is er een manier om de benodigde file uit die .exe te halen?

[ Voor 102% gewijzigd door Tijgert op 05-03-2006 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Tijgert schreef op zondag 05 maart 2006 @ 17:53:
Het werkt nu wel. De plugin stond al die tijd al aan, maar ik moest blijkbaar eerst die data view een tijdje aan hebben staan met MBM draaiende en DAN pas laat hij die data view pas zien... raar.

nog wat anders, ik heb een .exe file voor de G15, Netspeed 0.16 en die wil ik graag ik mijn playlist stoppen. Maar het is een exe file dus dat lukt niet.
Hoe kan ik dit toch doen? is er een manier om de benodigde file uit die .exe te halen?
G15Netspeed ? (0.0.6) dat is een standalone app, die werkt niet met LCDStudio.
Je moet hem gewoon apart draaien.
(ik ben de maker ervan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Jammer genoeg begint nu toch ook bij mij de verf van het keyboard te komen, ik heb hem nu toch al zeker 2 maand ofzo. Is het eigenlijk mogelijk om rechtstreeks garantie te claimen bij logitech ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij begint alleen de "W" een beetje wazig te worden. :( Het is nog niet heel erg maar als het veel erger word ga ik er ook mee terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

(ik ben de maker ervan)
Oh? Nou, well done dan, voor wat hij moet doen is het perfect en heel bruikbaar en handig! _/-\o_
Maar het probleem is dat (ik denk) dat wanneer ik je progje draai LCDStudio geen playlist meer laadt en speelt omdat jouw pogje al LCDStudio start.

Toch? Ik bedoel, het LCDStudio icoontje staat in de traybar en ik heb de autostart daarvan juist uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Tijgert schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:49:
[...]

Oh? Nou, well done dan, voor wat hij moet doen is het perfect en heel bruikbaar en handig! _/-\o_
Maar het probleem is dat (ik denk) dat wanneer ik je progje draai LCDStudio geen playlist meer laadt en speelt omdat jouw pogje al LCDStudio start.

Toch? Ik bedoel, het LCDStudio icoontje staat in de traybar en ik heb de autostart daarvan juist uitgezet.
ehm, ik neem aan dat je deze bedoeld :
http://www.g15forums.com/...id=37&func=fileinfo&id=32

dat is degene waar ik het over heb, en die start geen LCDStudio :)

maar het lijkt erop of je een andere bedoelt of ik begrijp je verkeerd ;)

[ Voor 3% gewijzigd door M55 op 06-03-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

ow.. ja die bedoel ik... mm.. dan is er iets anders wat LCDstudio opstart.. heel irri want dat voorkomt mogelijk ook dat de load G15 plugin on start ook steeds blijft uitgeviknt.

We gaan kijken :) thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164711

ik wil ook een beetje gaan klooien met het schermpje, na een maand tegen de standaard prut aangekeken te hebben.. :S

nu heb ik dus LCD studio 2.0 build 545 gedownload en geïnstalleerd. maar nu doet hij het niet!! ik krijg namelijk een toepassingsfout.
Afbeeldingslocatie: http://img424.imageshack.us/img424/9741/toepassingfout7dg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Anoniem: 164711 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:03:
ik wil ook een beetje gaan klooien met het schermpje, na een maand tegen de standaard prut aangekeken te hebben.. :S

nu heb ik dus LCD studio 2.0 build 545 gedownload en geïnstalleerd. maar nu doet hij het niet!! ik krijg namelijk een toepassingsfout.
[afbeelding]
wel de juiste .NET sdk geinstalleerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M55 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:09:
[...]

wel de juiste .NET sdk geinstalleerd ?
ehm niet dat ik weet? hoe moet ik dat doen, en waar kan ik die vandaan plukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

@ M55: je progje start vanzelf op als mijn systeem start, maar met msconfig kan ik nergens vinden waar dat staat. Hoe kan ik dat weer uitschakelen?

Trouwens, hoe moeilijk is het om van zo'n schermpje een .exe te maken?
Er zijn een aantal van dat soort schermpjes die ik graag wil draaien maar dat LCDstudio laadt bij mij dus geen playlist...

[ Voor 41% gewijzigd door Tijgert op 06-03-2006 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Tijgert schreef op maandag 06 maart 2006 @ 22:42:
@ M55: je progje start vanzelf op als mijn systeem start, maar met msconfig kan ik nergens vinden waar dat staat. Hoe kan ik dat weer uitschakelen?

Trouwens, hoe moeilijk is het om van zo'n schermpje een .exe te maken?
Er zijn een aantal van dat soort schermpjes die ik graag wil draaien maar dat LCDstudio laadt bij mij dus geen playlist...
Kan je instellen bij je Logitech LCD Configuratie scherm (profiler)
het is niet mogelijk om van "zo'n schermpje" een exe te maken.
voor LCDStudio problemen kan je het best een vraag stellen op het G15Forums.com/forum
Ik gebruik geen LCDStudio.

Mijn programma heb ik gewoon gemaakt in C++ die gebruik maakt van de Logitech SDK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ah.. dan is de volgende vraag: Hoe moeilijk is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Tijgert schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:07:
Ah.. dan is de volgende vraag: Hoe moeilijk is dat?
Als je kan programmeren niet zo moeilijk :)
en de source zit bij het programma, kan je het zelf bekijken/aanpassen, whatever you like ;)

[ Voor 19% gewijzigd door M55 op 07-03-2006 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@M55 hoe kan ik de juiste .NET sdk installeren? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Laatst online: 19:43
Weet iemand hoe dit toetsenbord werk met het spel Guild wars en met de G5 muis????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die BF2 stats zijn helemaal te gek man!! Alleen meende ik me te herinneren dat er meerdere dingen zichtbaar waren. Meerdere schermen...of vergis ik me nou? Als ik in de config kijk lijkt het ook of er meerdere dingen opgevraagd worden zoals revives en kicks en bans enzo....
BF2STATS_URL_INFO = "&info=per*,cmb*,twsc,cpcp,cacp,dfcp,kila,heal,rviv,rsup,rpar,tgte,dkas,dsab,cdsc,rank,
cmsc,kick,kill,deth,suic,ospm,klpm,klpr,dtpr,bksk,wdsk,bbrs,tcdr,ban,dtpm,lbtl,osaa,
vrk,tsql,tsqm,tlwf,mvks,vmks,mvn*,vmr*,fkit,fmap,fveh,fwea,wtm-,wkl-,wdt-,wac-,wkd-,vtm-,
vkl-,vdt-,vkd-,vkr-,atm-,awn-,alo-,abr-,ktm-,kkl-,kdt-,kkd-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Anoniem: 102880 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 19:53:
Die BF2 stats zijn helemaal te gek man!! Alleen meende ik me te herinneren dat er meerdere dingen zichtbaar waren. Meerdere schermen...of vergis ik me nou? Als ik in de config kijk lijkt het ook of er meerdere dingen opgevraagd worden zoals revives en kicks en bans enzo....

[...]
LCD button #1: Previous stats display
LCD button #2: Next stats display
LCD button #3: Manual Update
LCD button #4: Close app
lezen ;) en gij zult weten.
http://www.g15forums.com/forum/viewtopic.php?t=1281

[ Voor 24% gewijzigd door M55 op 08-03-2006 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Anoniem: 164711 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:26:
@M55 hoe kan ik de juiste .NET sdk installeren? ;)
Ik geef geen support voor LCDStudio, geen idee welke versie, maar
kijk op het G15Forums.com/forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Heb trouwens gisteren een G15 Gmail notifier gemaakt.
zie: http://www.g15forums.com/forum/viewtopic.php?t=1297

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gelezen maar ik krijg nog steeds maar 2 schermpjes en daar staat dat allemaal niet in...anders post ik dit niet he :+
Ik meen me te herinneren dat de maker hiervan meer schermpjes had met stats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan
  • Laatst online: 27-05 19:08
Anoniem: 116985 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:41:
[...]

Is er trouwens een site met daarop plugins voor games (zoals Day of Defeat, en Call of Duty) op de g15 forums kon ik ze niet vinden...
Hier ben ik ook wel heel benieuwd na, ik heb hem gister besteld maar krijg hem jammer genoeg pas in april :(
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post on-topic, relevant en met meer dan een enkele regel OF POST NIET!