Dat was alleen bij de eerste batch zo. De toetsenborden die nu worden uitgeleverd horen het niet meer te hebbenTwix schreef op maandag 20 maart 2006 @ 08:43:
Nu zit ik toch echt te twijvelen of ik de G15 wel ga nemen. aangezien de toetsen er zo snel afbladeren??
je moet het met de toetsenborden ook een beetje treffen want ik heb thuis nergens last van!
(wel ff probleempje met software gehad maar das nu ook over)
als je na 3 maanden ofzo geen problemen hebt zul je die denk ik ook niet krijgen en anders is de klantenservice van logitech wel goed om een nieuwe te leveren.
(wel ff probleempje met software gehad maar das nu ook over)
als je na 3 maanden ofzo geen problemen hebt zul je die denk ik ook niet krijgen en anders is de klantenservice van logitech wel goed om een nieuwe te leveren.
Anoniem: 23299
Works like a charm! Nadat ik zag dat een EA-rep hem had goedgekeurd heb ik hem meteen geinstalleerd.. werkt perfect!.. derde paneel (player-stats) werkt zelfs in single-player
ps. troubles met het tobo heb ik ook nog niet.. heb hem toch alweer een tijdje.. mss dat sommigen hier een wat subtielere 'touch' hebben dan anderen?
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 23299 op 20-03-2006 11:49 ]
Jammer hoor, ik vraag netjes of op schermpje 3 ook het aantal satchels/claymores weergegeven kan worden en ik krijg geen eens een 'nee'. Wordt gewoon genegeerd.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Anoniem: 102880
even over die slijtende toetsen...bij mij worden de W en de D al een beetje wazig...gelukkig nog niet zo erg als sommige screenshot die ik zie hier. Maar misschien kan het ook wel komen door vettige handen ofzo...Ik was iig altijd ff mn handen voordat ik achter mn pc ga zitten. Ik vind het namelijk onwijs irritant als je toetsenbord vettig aanvoeld. En tuurlijk kan je dat wel weer schoonmaken..maar voorkomen is beter dan genezen.
het zal trouwens niet het eerste keyboard zijn van logitech waarvan de toetsen vervagen.
ik heb al 2 keyboards van een logitech optical deluxe wirelss desktop setje waarvan de letters eraf gingen. Gelukkig zat er nog garantie op en kreeg ik een nieuwe van informatique..
bij de g15 is het nog niet gebeurd.
ik heb al 2 keyboards van een logitech optical deluxe wirelss desktop setje waarvan de letters eraf gingen. Gelukkig zat er nog garantie op en kreeg ik een nieuwe van informatique..
bij de g15 is het nog niet gebeurd.
Anoniem: 73936
Hoe kan ik Rivatuner koppelen aan MBM zodat ik mijn temp van mijn GPU kan zien in mijn LCD schermpje. Het lukt me wel om die script aan te passen van MBM/g-15. Maar ik krijg het niet goed voor elkaa rom de juiste "sensor" oid te vinden....
Goeie vraag, als MBM lekker werkt met de G15 dan laat ik LCDstudio links liggen, ruk programma, niks werkt.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
MBM werkt helemaal niet direct met de G15.. daar moet iets als LCDstudio ofzo tussen.. En LCDstudio is niet ruk.. tis eerder zo dat jouw 'user' kwaliteiten blijbaar ruk zijnTijgert schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:53:
Goeie vraag, als MBM lekker werkt met de G15 dan laat ik LCDstudio links liggen, ruk programma, niks werkt.
ipv die LCDstudio (ruk programma idd) kan je ook zo'n directe SDK pakket nemen. Zijn er dacht ik diverse op de G15forums te vinden, zou je daarmee ook aardig uit de voeten kunnen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nou, de G15 plugin blijft niet geselecteerd staan en geen enkel progje wat ik laadt (xdf bestand of zo, weet ik het) werkt meteen. Elke keer moet ik van alles bijstellen om het display te laten displayen welke waarden er moeten staan.
Playlists werken a helemaal niet.
En mijn prutserigheid is minimaal hoor... denk ik.
Playlists werken a helemaal niet.
En mijn prutserigheid is minimaal hoor... denk ik.
Inmiddels heb ik een nieuwe G15. Gisteren langs de winkel geweest en die ruilden hem gelijk om voor me
. Ik had er al op gerekend dat ik een paar weken nog op m'n oude ramplank door moest werken dus dat was weer een super meevaller.
You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
Bij deze is de g15 niet koffie en wijn proof. Gisteren een glas wijn er over gemieterd.. en vanmorgen een kop koffie. Heb echt een pech weekend.... (motorpech, fietspech er ook bij
)
De toetsen reageren gelukkig nog 100%.. behalve de backspace en de home ins del toetsen. het knopje om de verlichting aan te doen reageert ook niet.
Mijn tobo is bezeten! Kijk maar naar het filmpje, iemand een idee hoe ik het kan fixen? Dit valt vast niet onder garantie...
http://members.home.nl/jnieboer1/DSCF3729.AVI
Just shoot me

De toetsen reageren gelukkig nog 100%.. behalve de backspace en de home ins del toetsen. het knopje om de verlichting aan te doen reageert ook niet.
Mijn tobo is bezeten! Kijk maar naar het filmpje, iemand een idee hoe ik het kan fixen? Dit valt vast niet onder garantie...
http://members.home.nl/jnieboer1/DSCF3729.AVI
Just shoot me
Ik zou m gewoon uit elkaar schroeven, goed schoonmaken, laten drogen en dan weer in elkaar.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik denk dat ik 'm om de hoek van de muur ram...Help!!!! schreef op zondag 26 maart 2006 @ 11:18:
Ik zou m gewoon uit elkaar schroeven, goed schoonmaken, laten drogen en dan weer in elkaar.
Nu vertoont hij nog meer kuren. Heb me oude tobo maar weer in gebruik. W8 ff tot mrogen, dan zal ik wel uit elkaar moeten halen denk ik...
Anoniem: 159710
Ik ga er misschien ook een kopen over een paar maanden (wanneer het iets minder dan 50 euro is want 60-70 vind ik te duur) ook gelijk met een G5 of razer, weet nog niet zeker welke. Ik heb nu nog maar een simpel logitech keyboard die ik een keer voor 25 euro op een beurs had gekocht met een MX310 muis.
Weet er iemand of deze ook compatible word(en) met vista?
Zodra ik vista koop wil ik niet verrast worden met een LCD scherm die helemaal niet meer werkt bijvoorbeeld.
Weet er iemand of deze ook compatible word(en) met vista?
Zodra ik vista koop wil ik niet verrast worden met een LCD scherm die helemaal niet meer werkt bijvoorbeeld.
Bij mij laat de grijze lak los en het blauwe licht schijnt er heel irritant door heen.
Kan ik hier dan gewoon voor de garantie terug gaan?
Lijkt me wel. Het is duidelijk dat bij een bepaalde serie de lak snel loslaat. Van een toetsenbord in deze prijsklasse mag je verwachten dat dat niet voorkomt.Peter_italia schreef op zondag 26 maart 2006 @ 12:32:
Bij mij laat de grijze lak los en het blauwe licht schijnt er heel irritant door heen.
Als ik jou was zou ik contact opnemen met logitech.
Edit: ik begin er ook sterk over te denken om logitech eens te gaan contacteren. Ik zit nu al een hele dat met een piepende spatiebalk en begin dat echt zat te worden.
[ Voor 16% gewijzigd door B-Buster op 26-03-2006 17:01 ]
ik heb PRECIES hetzelfde probleem.. neem ff contact met me op tomvanderburg AT hotmail PUNT com.. dan bespreken we ff wat we samen gaan doen ofzo..?B-Buster schreef op zondag 26 maart 2006 @ 13:10:
[...]
Lijkt me wel. Het is duidelijk dat bij een bepaalde serie de lak snel loslaat. Van een toetsenbord in deze prijsklasse mag je verwachten dat dat niet voorkomt.
Als ik jou was zou ik contact opnemen met logitech.
Edit: ik begin er ook sterk over te denken om logitech eens te gaan contacteren. Ik zit nu al een hele dat met een piepende spatiebalk en begin dat echt zat te worden.
Probeer je nu een date te scoren!? Er wordt in het topic al vaker gezegt dat er piepende spatiebalken zijn. Je kunt ook gewoon een druppeltje olie aan het metalen stangetje (onder de spatie) smeren dan is het gepiep ook over.BootVluchteling schreef op maandag 27 maart 2006 @ 09:07:
[...]
ik heb PRECIES hetzelfde probleem.. neem ff contact met me op tomvanderburg AT hotmail PUNT com.. dan bespreken we ff wat we samen gaan doen ofzo..?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
kan je dan je spatiebalk eruit wippen of hoe doe je dat..?Hu9o schreef op maandag 27 maart 2006 @ 09:13:
[...]
Probeer je nu een date te scoren!? Er wordt in het topic al vaker gezegt dat er piepende spatiebalken zijn. Je kunt ook gewoon een druppeltje olie aan het metalen stangetje (onder de spatie) smeren dan is het gepiep ook over.
/edit, ennuh, als het een vrouw is.. misschien.
kunnen we samen over toetsenborden kletsen
/edit
logitech gebeld.. probleem is niet bekend, ik was #1.. je moet ermee terug naar de dealer.. ik zeg en die sturen em dus RMA op naar jullie? wist hij dus niet.. werd bepaald door de winkel..
hij wist erg weinig, en wimpelde me een beetje af.goeie support logitech...
[ Voor 35% gewijzigd door BootVluchteling op 27-03-2006 13:26 ]
Ik heb ook gebeld. Ook ik werd eerst naar de winkel gestuurd maar daar heb ik geen genoegen mee genomen aangezien ik daarvoor een behoorlijk eind moet rijden.
Ik krijg nu van logitech een nieuwe G15, en moet vervolgens van m'n oude de pootjes afbreken en stekkertje afknippen en naar logitech in zwitserland opsturen.
Ik krijg nu van logitech een nieuwe G15, en moet vervolgens van m'n oude de pootjes afbreken en stekkertje afknippen en naar logitech in zwitserland opsturen.
Hij werkt hier nog helemaal perfect
*afklopppppen*
Gister de nieuwe betasoftware erop gezet, nu met betere ondersteuning en onscreen settings wijzigen. Verder een timer (&stopwatch) zitten er standaard in, alsmede een pop3 checker. Ook is het nu mogelijk muis-aanslagen op te nemen met je macro-keys.
Gister de nieuwe betasoftware erop gezet, nu met betere ondersteuning en onscreen settings wijzigen. Verder een timer (&stopwatch) zitten er standaard in, alsmede een pop3 checker. Ook is het nu mogelijk muis-aanslagen op te nemen met je macro-keys.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
B-Buster schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:41:
Ik heb ook gebeld. Ook ik werd eerst naar de winkel gestuurd maar daar heb ik geen genoegen mee genomen aangezien ik daarvoor een behoorlijk eind moet rijden.
Tja dat snap ik wel. Stel ik bel ze op met zo'n verhaal terwijl hij het eigelijk nog gewoon doet. Dan zou ik er straks 2 hebben en er eentje kunnen verkopen.
Met een toetsenbord is dit nog niet zo heel erg, maar stel dat het om een speakerset van 300 euro gaat...
Ik weet nog niet of ik het ook daadwerkelijk ga afknippen. Vind het niet zo leuk dat ik dan die verzendkosten naar zwitserland moet gaan dokken terwijl zij gewoon geen deugdelijk product afleveren.
Met een toetsenbord is dit nog niet zo heel erg, maar stel dat het om een speakerset van 300 euro gaat...
Ik weet nog niet of ik het ook daadwerkelijk ga afknippen. Vind het niet zo leuk dat ik dan die verzendkosten naar zwitserland moet gaan dokken terwijl zij gewoon geen deugdelijk product afleveren.
Ja, maar ik neem aan dat je eerst een nieuwe krijgt, en als je de oude niet opstuurt, dat je dan alsnog moet betalen voor de eerste (ongeacht of je die vernield hebt
)
Maar goed, wel achterlijk dat je hem moet opsturen naar Zwitserland, waarom doet Logitech NL dat niet zelf ?
Maar goed, wel achterlijk dat je hem moet opsturen naar Zwitserland, waarom doet Logitech NL dat niet zelf ?
Anoniem: 151407
denk dat pootjes en kabel geen reet kost om te vervangen, misschien zijn ze bang dat het keyboard anders gejat word tijdens post, en een vernaggeld keyboard is niet van waartde natuurlijk.
Krijg uiteraard eerst een nieuwe. Daarna moet ik die 3 dingen terugsturen.
Ik heb wel een RMA nummer erbij gekregen, dus ze zullen inderdaad wel kunnen controleren of je het terugstuurt. Maarja waarom krijg ik dan vanuit nederland een nieuw tobo, en moet ik die 3 prullen naar zwitserland sturen?
Achja het maakt me ook niet zoveel uit, als ik maar een goed werkend toetsenbord heb.
Iemand nog geinteresseerd in een tobo zonder pootjes en kabel?
(j/k)
Ik heb wel een RMA nummer erbij gekregen, dus ze zullen inderdaad wel kunnen controleren of je het terugstuurt. Maarja waarom krijg ik dan vanuit nederland een nieuw tobo, en moet ik die 3 prullen naar zwitserland sturen?
Achja het maakt me ook niet zoveel uit, als ik maar een goed werkend toetsenbord heb.
Iemand nog geinteresseerd in een tobo zonder pootjes en kabel?
Ik denk niet dat ie het keyboard, maar alleen die pootjes en kabel hoeft op te sturen.Anoniem: 151407 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:33:
denk dat pootjes en kabel geen reet kost om te vervangen, misschien zijn ze bang dat het keyboard anders gejat word tijdens post, en een vernaggeld keyboard is niet van waartde natuurlijk.
Bij mijn G15 is nu ook de verf aan het slijten, binnenkort maar eens terug gaan naar de makro voor een vervangend exemplaar.
http://raptr.com/Doppert/about
Ik hoef inderdaad alleen die pootjes eraf te halen en de kabel af te knippen. Anders zou ik het echt niet doen, dan zijn de portokosten gigantisch..
Ik heb geen overeenkomend usb stekkertje 
Wat heb je btw evil gedachtes... zoiets zou ik noooooooit doen

Ik snap het niet helemaal geloof ik
.
Heb nu net mn toetsenbord binnen, had al een design gemaakt met lcd studio, nou goed, ik gooi hem in playlist, hij doet het mooi, druk op play en dan exit and run from traybar. Maar dan stop mijn lcd schermpje met info geven, het lijkt net of hij vast loopt zegmaar.
Doe ik nu wat verkeerd of ligt het niet aan mij?
Heb nu net mn toetsenbord binnen, had al een design gemaakt met lcd studio, nou goed, ik gooi hem in playlist, hij doet het mooi, druk op play en dan exit and run from traybar. Maar dan stop mijn lcd schermpje met info geven, het lijkt net of hij vast loopt zegmaar.
Doe ik nu wat verkeerd of ligt het niet aan mij?
Je moet dan via dat trayicoontje ff je playlist laden, dan werkt ie wel gewoon.
dankje manB-Buster schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:04:
Je moet dan via dat trayicoontje ff je playlist laden, dan werkt ie wel gewoon.
Kun je die oude wel gebruiken om te expirimenteren met modden's (rode verlichting, etc). Zelf ff een kabeltje eraan maken is niet zo moeilijk.B-Buster schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:18:
Ik heb geen overeenkomend usb stekkertje
You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
Dat ligt niet aan jou. LCDstudio sluit zichzelf eerst af om vervolgens een nieuw proces in de tray op te starten volgens mij. Daardoor raakt ie wat je erin geladen hebt kwijt en moet je het nog een keer via trayicoontje inladen.Dersan schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:35:
[...]
dankje manwel raar dat het zoals ik het deed niet werkte of ligt dat nou aan mij
Wat ik ook jammer vind is dat er geen info uit cs kan worden gehaald omdat dat door valve gezien wordt als cheat
.
Maargoed, ik heb het tobo nu een paar uurtjes en ik moet zeggen hij typt super
. Had hiervoor een logitech multimedia ding maar vergeleken met deze is dat een stuk crap
.
Maargoed, ik heb het tobo nu een paar uurtjes en ik moet zeggen hij typt super
Staat de nieuwe beta op de Logitech site?
hier staat ie: http://www.wingmanteam.com/latest_software/beta_main.htm
maar hij is niet zo nieuw hoor, 22 feb..
En erg beta, windows media player blijkt te crashen. (niet dat ik die gebruik)
maar hij is niet zo nieuw hoor, 22 feb..
En erg beta, windows media player blijkt te crashen. (niet dat ik die gebruik)
Ik volg dit topic nu een tijdje. Is het nu zo dat willekeurig de G15's verf verliezen op de toetsen? Of is het duidelijk 1 bepaalde serie, en is het bij nieuwe borden verholpen?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Kan je zelf ook aan een serie nummer zien of je een bord hebt uit de 1e serie?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Anoniem: 26005
Ik weet zeker dat ik een bord heb uit de eerste serie en met mij m'n broer. Die dingen worden erger misbruikt dan *insert veel ge/misbruikt voorwerp* en ze werken nog top. Gelukkig.
Heb er eindelijk één 
Duurde even, maar hij is er nu toch
Ik moet wel zeggen dat het eventjes heel raar typt. Ik kom van een MX5000 keyboard en het typt toch wel raar. Ook de G toetsen snap ik nog niet helemaal... Verder vind ik het jammer dat er een gewone shift toets op zit, ik was net goed gewent aan de verkorte toets. Wat ik opzich fijner vind omdat hij dichterbij zit. Eventjes uitzoek dus
edit; Ik mis wel heel erg de mediatoets hoor
Verder snap ik niet wat ik met die 4 toetjes onder het scherm moet...
Verder nog steeds heel erg tevreden
Wat een goed schermpje
Tenminste leesbaar
Duurde even, maar hij is er nu toch
Ik moet wel zeggen dat het eventjes heel raar typt. Ik kom van een MX5000 keyboard en het typt toch wel raar. Ook de G toetsen snap ik nog niet helemaal... Verder vind ik het jammer dat er een gewone shift toets op zit, ik was net goed gewent aan de verkorte toets. Wat ik opzich fijner vind omdat hij dichterbij zit. Eventjes uitzoek dus
edit; Ik mis wel heel erg de mediatoets hoor

Verder nog steeds heel erg tevreden
[ Voor 21% gewijzigd door WoBaDijk op 28-03-2006 17:32 ]
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Ik heb een probleem met mijn toetsenbord.
Mijn pc blijft in de bios hangen met de melding "no keyboard working or no keyboard present" oid. Hoe komt dit? Ik heb nu een oud toetsenbord eraan gehangen als ik in windows ben trek ik hem eruit en ga ik verder op mijn G15 mja dat is ook beetje loos natuurlijk
.
Mobo: ASUS A7N8X-X
Mijn pc blijft in de bios hangen met de melding "no keyboard working or no keyboard present" oid. Hoe komt dit? Ik heb nu een oud toetsenbord eraan gehangen als ik in windows ben trek ik hem eruit en ga ik verder op mijn G15 mja dat is ook beetje loos natuurlijk
LCDHype heeft een plugin welke gebruikt maakt van de 4 knoppen (4 pagina stats), LCDStudio heeft geen support voor de 4 knoppen. Ook diverse SDK proggies maken gebruik van de 4 knoppen.WoBaDijk schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:04:
edit; Ik mis wel heel erg de mediatoets hoorVerder snap ik niet wat ik met die 4 toetjes onder het scherm moet...
Verder heeft de nieuwe software (naja, februari release) ook een timer/stopwatch gekregen die gebruik maakt van de 4 knoppen tesamen met wat config-instellingen via het LCD. (profiel kiezen ging er al mee).
Ik dacht zelfs dat sommige 'macro-recorders' deze knoppen ook herkende.
De media-toets kan je ook gewoon via een macro-knop laten lopen (die G1-18), makkelijk in te stellen op je eigen media-programma.
Vandaag mijn nieuwe G15 tobo van Logitech thuisgestuurd gekregen. Erg snel gedaan moet ik zeggen, heel netjes van ze. En geen gepiep meer 
Wel jammer dat ik nu dat stekkertje eraf moet knippen bij mn oude G15. Iemand nog ideeën wat ermee te doen na die operatie?
@ hierboven: kijk eens in je bios naar je USB instellingen. Waarschijnlijk werken je usb poorten pas als windows is gestart. Even met wat opties testen en het moet goed werken.
Wel jammer dat ik nu dat stekkertje eraf moet knippen bij mn oude G15. Iemand nog ideeën wat ermee te doen na die operatie?
@ hierboven: kijk eens in je bios naar je USB instellingen. Waarschijnlijk werken je usb poorten pas als windows is gestart. Even met wat opties testen en het moet goed werken.
Ik heb ook net de Logitech support aan de lijn gehad mbt afbladderende verf. Ik hoef niet m'n pootjes eraf te halen. De kabel afknippen was genoeg en ik mocht m'n oude tobo doormidden breken, of ermee doen waar ik zin in had.
Aangezien ik een eerlijke jongen ben zal ik netjes de kabel eraf knippen en opsturen, maar zijn het nou gewoon standaard kabels (iaw, kan je er gewoon een andere stekker van bijv. een verlengkabel erop mikken?).
Aangezien ik een eerlijke jongen ben zal ik netjes de kabel eraf knippen en opsturen, maar zijn het nou gewoon standaard kabels (iaw, kan je er gewoon een andere stekker van bijv. een verlengkabel erop mikken?).
Ik denk dat ze de stekker + dat ferrietblok bedoelen anders is het erg makkelijk te faken (zit geen logitech logo oid op de stekker)
Oké, ik heb de oorlog verklaart aan de Macro toetsen
Ik stel in:
Snelkoppeling toewijzen... ---> Winamp
of
Snelkoppeling toewijzen... ---> MSN Mesenger
Dat vind hij nog goed. Dan druk ik op de knop en gebeurt er niks
Iemand enig idee wat ik daaraan kan doen?
Ik stel in:
of
Dat vind hij nog goed. Dan druk ik op de knop en gebeurt er niks

Dat heb ik ook, alleen standaard windows progs (calc e.d.) en websites wil hij openenWoBaDijk schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:44:
Oké, ik heb de oorlog verklaart aan de Macro toetsen![]()
Ik stel in:
of
Dat vind hij nog goed. Dan druk ik op de knop en gebeurt er niks![]()
![]()
![]()
Zorg wel dat je de nieuwste drivers gebruikt enzo.
Ik heb snelkoppelingen toegewezen aan die G knoppen dmv via de verkenner de .exe op te zoeken en in te stellen. Nu blijft ie wel snappen dat G5 msn opstarten betekend. Deed ik dat niet, dus via die manager gewoon de optie 'MSN' aan zo'n G toets toewijzen, dan bleef ie na de volgende keer pc opstarten gewoon IE ermee openen.
Over snoertje afknippen, ik stuur alleen het stekkertje op. Met dat blokkie erbij is ie net iets te zwaar en kost het weer extra porto.
Weet iemand eigelijk of dat blok nog een functie heeft?
Ik heb snelkoppelingen toegewezen aan die G knoppen dmv via de verkenner de .exe op te zoeken en in te stellen. Nu blijft ie wel snappen dat G5 msn opstarten betekend. Deed ik dat niet, dus via die manager gewoon de optie 'MSN' aan zo'n G toets toewijzen, dan bleef ie na de volgende keer pc opstarten gewoon IE ermee openen.
Over snoertje afknippen, ik stuur alleen het stekkertje op. Met dat blokkie erbij is ie net iets te zwaar en kost het weer extra porto.
Weet iemand eigelijk of dat blok nog een functie heeft?
[ Voor 27% gewijzigd door B-Buster op 29-03-2006 14:57 ]
Dat blok is ergens voor ja, maar precies waarvoor weet ik niet meer. Was iets met spanningspieken of statische elektriciteit. Het is iig niet noodzakelijk!
Volgens mij is het meer een soort klantenbeangstiging van stuur maar een essentieel onderdeel op en dan vinden we het wel goed. Wat zal hun het nou rotten wat je opstuurt. Misschien moeten we ze allemaal zo'n groene USB -> PS2 verloopstekkertje opsturen.Occy74 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:35:
Ik denk dat ze de stekker + dat ferrietblok bedoelen anders is het erg makkelijk te faken (zit geen logitech logo oid op de stekker)
Ik heb ook verhalen gelezen van gebruikers die het stickertje van de achterkant moesten halen en dan vond Logitech het ook wel best.
Ze flikkeren die borden toch weg en de enige reden is dat ze niet dezelfde toetsenborden nog een keer aangemeld willen hebben.
Oh wacht even. Ik was even vergeten. Ik ben een eerlijke jongen

Haha, zo'n groen verloopstukje opsturen zou wel een leuke grap zijn idd.
Maarja ik stel me dan voor dat er daar iemand zit die een krat met RMA enveloppen naast zich neergezet krijgt en dan stuk voor stuk die dingen moet afvinken ofzo
Zal idd weinig boeien of je nu een stekkertje opstuurt van je G15 of van een verlengsnoertje van een usb stick
Maarja ik stel me dan voor dat er daar iemand zit die een krat met RMA enveloppen naast zich neergezet krijgt en dan stuk voor stuk die dingen moet afvinken ofzo
Zal idd weinig boeien of je nu een stekkertje opstuurt van je G15 of van een verlengsnoertje van een usb stick
Het is gewoon een manier om 'oplichting' een beetje te ontmoedigen. Door zo iets op te sturen kunnen hun soort-van zeggen dat jou keyboard nu echt kapot is, je dus de boel niet oplicht ofzo.
Maar dacht me ook iets te hebben gelezen dat dit ook een juridische indekking voor hun is.
Maar dacht me ook iets te hebben gelezen dat dit ook een juridische indekking voor hun is.
Hier mijn creaties met LCD studio 
Het enige wat met nog niet gelukt is, is de FPS van Fraps aan het werk te krijgen. Verder vind ik het nogal irritant dat LCDstudio niet automatisch opstart met Windows. Ookal stel ik dat in (Load at startup)
Muziek:

http://www.wouter.helenparkhurst.nl/got/Sound.rar
HDD en CPU info:

http://www.wouter.helenparkhurst.nl/got/hdinfo.rar
En tempratuur info:

http://www.wouter.helenparkhurst.nl/got/pcinfo.rar
Ben er erg tevreden mee
En totaaltje van alles met .xpl van bij elkaar:
http://www.wouter.helenparkhurst.nl/got/mypc.rar
Het enige wat met nog niet gelukt is, is de FPS van Fraps aan het werk te krijgen. Verder vind ik het nogal irritant dat LCDstudio niet automatisch opstart met Windows. Ookal stel ik dat in (Load at startup)
Muziek:

HDD en CPU info:

En tempratuur info:

Ben er erg tevreden mee
[ Voor 40% gewijzigd door WoBaDijk op 04-04-2006 08:38 . Reden: Linkjes bijvoegen ]
lol vorige versie van LCDstudio had juist de bug dat hij altijd opstarte, juist als je load at startup uit had staan
De mijne start anders gewoon op hoor met windows. Hij laadt via het tray icoontje braaf mijn playlist.
offtopic:
ik las toevallig dit topic over stekker opsturen. 3jaar terug ook met ene logitech keyboard + muis gehad, muis batterijen liepen erg snel leeg (ong halve week). Zeiden stekker opsturen, ik vond dat imho jammer dus had ff gewacht en gewoon veel opladen. 2 dagen na ik gebeld te hebben lag er een nieuwe keyboard+muis. zit nu met 2 volledige setjes
(1 set die op zolder stof ligt te verzamelen en een losse muis (kan je niet afzonderlijk gebruiken omdat t draadloos is en keyboard zelfde ontvanger gebruiken
ik las toevallig dit topic over stekker opsturen. 3jaar terug ook met ene logitech keyboard + muis gehad, muis batterijen liepen erg snel leeg (ong halve week). Zeiden stekker opsturen, ik vond dat imho jammer dus had ff gewacht en gewoon veel opladen. 2 dagen na ik gebeld te hebben lag er een nieuwe keyboard+muis. zit nu met 2 volledige setjes
[This space is for rent]
Offtopic:
hmm... interesting
*evil thoughts*
hmm... interesting
*evil thoughts*
Maare.. pimpen met je creatie is leuk, delen is leuker
Mee eensTijgert schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 22:47:
Maare.. pimpen met je creatie is leuk, delen is leuker
Hierbij:
Muziek:
HDD en CPU info:
Tempratuur info:
[ Voor 12% gewijzigd door WoBaDijk op 04-04-2006 08:38 . Reden: Link totaaltje bijvoegen ]
Er is weer een nieuwe versie van de software uit:
http://www.logitech.com/i...,CRID=322,CONTENTID=10824
http://www.logitech.com/i...,CRID=322,CONTENTID=10824
Niet?
[Specs]
Ben erg blij met de nieuwe versie 
Heeft bij mij in 1 klap alle problemen verholpen. Mijn G-toetsen werkten niet goed. Sommige programma's wilde niet opstarten, zoals MSN en Winamp. Nu doen ze het perfect
Alleen blijf ik met het probleem zitten dat het programma weigert mee op te starten met windows.
Heeft bij mij in 1 klap alle problemen verholpen. Mijn G-toetsen werkten niet goed. Sommige programma's wilde niet opstarten, zoals MSN en Winamp. Nu doen ze het perfect
Alleen blijf ik met het probleem zitten dat het programma weigert mee op te starten met windows.
als ik een macro wil maken, voor world of warcraft, met bijvoorbeeld "/decursive"..
dan zie ik alle letters dubbel.. en het werkt niet.. waar zit ik dan fout..? iemand met WoW help me aub?
dan zie ik alle letters dubbel.. en het werkt niet.. waar zit ik dan fout..? iemand met WoW help me aub?
inmiddels zijn we weer ff wat verder in de week.. terug gegaan naar yorcom (betreffende winkel) en ik heb een nieuw toetsenbord gekregenBootVluchteling schreef op maandag 27 maart 2006 @ 11:20:
[...]
kan je dan je spatiebalk eruit wippen of hoe doe je dat..?
/edit, ennuh, als het een vrouw is.. misschien.![]()
kunnen we samen over toetsenborden kletsen
/edit
logitech gebeld.. probleem is niet bekend, ik was #1.. je moet ermee terug naar de dealer.. ik zeg en die sturen em dus RMA op naar jullie? wist hij dus niet.. werd bepaald door de winkel..
hij wist erg weinig, en wimpelde me een beetje af.goeie support logitech...
Ik ben uit mijn probleem wat ik had met LCD studio

Ik heb Ad-Watch aan staan met Lock Startup section
Maw alles wat ik verander in opstart settings reset Ad-Watch
Ik heb Ad-Watch aan staan met Lock Startup section
Maw alles wat ik verander in opstart settings reset Ad-Watch

Anoniem: 159710
Was je vorige toetsenbord ook USB? Zo niet moet je even iets in je BIOS instellen.Dersan schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:28:
Ik heb een probleem met mijn toetsenbord.
Mijn pc blijft in de bios hangen met de melding "no keyboard working or no keyboard present" oid. Hoe komt dit? Ik heb nu een oud toetsenbord eraan gehangen als ik in windows ben trek ik hem eruit en ga ik verder op mijn G15 mja dat is ook beetje loos natuurlijk.
Thanks Wouter, alleen die Sound file werkt niet, op je site staat hij met een hoofdletter en daar stikt ie in.
Geen dank 
Gelijk even bijgewerkt
Gelijk even bijgewerkt
Even een vraagje aan G15 eigenaars...
Ik heb nu dit toetsenbord, vanaf kort nadat hij uit was. Nu type ik misschien relatief veel voor een gamers toetsenbord (Tjah, hij typt gewoon lekker
) maar nu krijg ik slijtage op de letters A, S, E en de Spatiebalk.
Hebben meer mensen hier last van? Want anders mag Logitech binnenkort wel beginnen met het verkopen van setjes met nieuwe toetsen. Het blauwe licht komt er nu al een beetje doorheen, en dat vind ik toch erg jammer van zo'n "nieuw" toetsenbord. 'k Had gehoopt er een jaar of 4 à 5 mee te doen.
Hmmm...
Hier nog even een fotoootje.

@ BoWaDijk
Sry, ik had nog gezocht in dit topic op "slijtage" maar vond niets over dit toetsenbord, alleen een oud toetsenbord, waarvoor de G15 juist werd aangeschaft.
Ik heb nu dit toetsenbord, vanaf kort nadat hij uit was. Nu type ik misschien relatief veel voor een gamers toetsenbord (Tjah, hij typt gewoon lekker
Hebben meer mensen hier last van? Want anders mag Logitech binnenkort wel beginnen met het verkopen van setjes met nieuwe toetsen. Het blauwe licht komt er nu al een beetje doorheen, en dat vind ik toch erg jammer van zo'n "nieuw" toetsenbord. 'k Had gehoopt er een jaar of 4 à 5 mee te doen.
Hmmm...
Hier nog even een fotoootje.

@ BoWaDijk
Sry, ik had nog gezocht in dit topic op "slijtage" maar vond niets over dit toetsenbord, alleen een oud toetsenbord, waarvoor de G15 juist werd aangeschaft.
[ Voor 30% gewijzigd door Shaggy_NL op 04-04-2006 23:12 ]
S al paar keer genoemd in andere posts.
Je kan logitech bellen of hoe dan ook en een nieuwe aanvragen. Lees maar even, deze en vorige bladzijde
Je kan logitech bellen of hoe dan ook en een nieuwe aanvragen. Lees maar even, deze en vorige bladzijde
Dat had je best zelf kunnen vindenShaggy_NL schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 23:01:
Even een vraagje aan G15 eigenaars...
Ik heb nu dit toetsenbord, vanaf kort nadat hij uit was. Nu type ik misschien relatief veel voor een gamers toetsenbord (Tjah, hij typt gewoon lekker) maar nu krijg ik slijtage op de letters A, S, E en de Spatiebalk.
Hmmm...
Je moet gewoon logitech bellen, dan krijg je een andere toegestuurd. Of als je m in een winkel dichtbij hebt gekocht zeggen ze misschien dat je m daar moet gaan omruilen.
Anoniem: 102880

Zo ziet de mijne er ondertussen uit. Verder valt het nog wel mee..bij de J en de F begint het ook al een beetje en ook die randjes op die toetsen.
Wat voor toetsenbord heb jij?
asd
qwe
??
asd
qwe
??
Ow, het zijn 2 plaatjes 
Afstand tussen de knoopen is ook wel erg ruim
Edit:
Ik zie dat ik een excuus heb. Post was om 2:43, dan mag dat
Afstand tussen de knoopen is ook wel erg ruim
Edit:
Ik zie dat ik een excuus heb. Post was om 2:43, dan mag dat
[ Voor 32% gewijzigd door Erazzzer op 05-04-2006 20:34 ]
Is het mogelijk om met de msn plugin ipv de schermnaam de email te laten weergeven. Over lcdstudio heb ik het voor de duidelijkheid
Een snelkoppeling naar het programma in je "Opstarten" folder zetten (in Start-->Alle Programma's)WoBaDijk schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 08:48:
Ben erg blij met de nieuwe versie
[ Voor 4% gewijzigd door sjaakaq op 06-04-2006 01:34 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
Dat opstartprobleem had ik ook. Volgens mij komt het omdat als je in opties aanvinkt dat ie mee moet opstarten en vervolgens het programma aan laat staan, hij het niet opslaat. Iedere keer als ik dat instelde dan was het bij de volgende keer dat ik de pc opstartte verdwenen. Heb toen 1x alles ingesteld, daarna programma afgesloten en weer aangeklikt en sindsdien werkt het feilloos bij opstarten
Ik ben erg tevreden over de service van Logitech.
Binnen 5 dagen had ik een nieuw toetsenbord binnen van ze.
Nu even kijken of deze geen last heeft van de slijtage op de toetsen.
Netjes. Mijne had ik ook erg snel binnen. Heb m al ff goed getest maar de piep blijft wegBlindfold schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:42:
Ik ben erg tevreden over de service van Logitech.
Grmbl.. mijn tobo begint ook al 
Er zitten hier een aantal mede lotgenoten, kunnen die me vertellen of je het eerste het beste telefoonnummer op de Logitech site moet bellen of een speciaal customer support servicenummer?
Er zitten hier een aantal mede lotgenoten, kunnen die me vertellen of je het eerste het beste telefoonnummer op de Logitech site moet bellen of een speciaal customer support servicenummer?
Gewoon het telefoonnummer van de logitech site: 010-243 88 98 (Technical Help). Die heb ik ook gebruikt en via dat dus een vervangende gehad.
Is er ergens een lijst met spelletjes waar progjes voor het schermpje voor zijn? 
offtopic:
omg, wat een draak van een zin
omg, wat een draak van een zin

"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Hey XennOX,
Korte vraag.. ga je je BF2 plugin nog aanpassen voor v. 1.22? Ik kan me nml. wel voorstellen dat je wacht op 1.3..
Korte vraag.. ga je je BF2 plugin nog aanpassen voor v. 1.22? Ik kan me nml. wel voorstellen dat je wacht op 1.3..
same, mijn piep is ook weg.B-Buster schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:32:
[...]
Netjes. Mijne had ik ook erg snel binnen. Heb m al ff goed getest maar de piep blijft weg
ff mezelf quoten.. iemand raad?
BootVluchteling schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 10:10:
als ik een macro wil maken, voor world of warcraft, met bijvoorbeeld "/decursive"..
Heb nu raar probleem met mijn G15, hij ziet de G toetsen wel maar herkend ze als F toetsen op het toetsenbord dus als ik G1 indruk kom ik in de help bestanden. De F toetsen doen het nog wel en ingame doen de G toetsen het ook wel maar het is toch niet fijn.. Iemand een oplossing?
Dat is de default instelling van je G toetsen. G1 t/m 12 emuleren een F-toets en G13 t/m 18 zijn de nummers 1 t/m 6. Wil je dit niet (zoals ik), moet je even je default profile aanpassen en allemaal op unassigned zetten.rusman schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 17:07:
Heb nu raar probleem met mijn G15, hij ziet de G toetsen wel maar herkend ze als F toetsen op het toetsenbord dus als ik G1 indruk kom ik in de help bestanden. De F toetsen doen het nog wel en ingame doen de G toetsen het ook wel maar het is toch niet fijn.. Iemand een oplossing?
Het leek mee een leuk keyboard om te kunnen klooien met het LCD scherm, maar als ik de verhalen over de kwaliteit van de coating op de toetsen zo lees..... Geen denken aan dat ik een keyboard koop dat om de zoveel maanden omgeruild moet worden. Hopelijk ziet Logitech dat ook in

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik heb de mijne gelijktijdig met djmantri gehaald. Zelfde winkel, zelfde dag, op minuut na zelfde tijddjmantri schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 17:30:
heb hem nu al een maand of 3 ofzo en nog geen last van, bij degene waarbij dat wel was, was dat al een stuk eerder dus dan denk ik dat die van mij dat niet heeft, ofwel het is alleen bij sommige oudere exemplaren zo
Het zal er dus niet aan liggen dat ik een andere revisie had dan hij. Het enige verschil is dat ik ruim 2x zoveel typ (based on Whatpulse stats
Damens en Heren...
Hij is er, hopelijk bevalt het
Deze mag op het welbekende:
Hij is er, hopelijk bevalt het
Deze mag op het welbekende:

[ Voor 35% gewijzigd door Shaggy op 15-04-2006 20:03 ]
Making an ass of myself since the 70's
Exirion schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 12:30:
Het leek mee een leuk keyboard om te kunnen klooien met het LCD scherm, maar als ik de verhalen over de kwaliteit van de coating op de toetsen zo lees..... Geen denken aan dat ik een keyboard koop dat om de zoveel maanden omgeruild moet worden. Hopelijk ziet Logitech dat ook in
Was het niet gewoon een bepaalde batch die deze problemen had?B-Buster schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 17:53:
[...]
Ik heb de mijne gelijktijdig met djmantri gehaald. Zelfde winkel, zelfde dag, op minuut na zelfde tijd
Het zal er dus niet aan liggen dat ik een andere revisie had dan hij. Het enige verschil is dat ik ruim 2x zoveel typ (based on Whatpulse stats). Denk dat het er gewoon aan ligt hoeveel je hem gebruikt.
Verder zou ik door deze problemen me niet af laten schrikken om een G15 te kopen. Logitech biedt uitstekende service mocht je de pech hebben dat jou toetsen gaan slijten.
Mijne heeft al enkele miljoenen aanslagen te verwerken gekregen maar toch zijn de toetsen nog in perfecte staat.
hmm ik kan het niet vinden...ShadowLord schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 12:10:
[...]
Dat is de default instelling van je G toetsen. G1 t/m 12 emuleren een F-toets en G13 t/m 18 zijn de nummers 1 t/m 6. Wil je dit niet (zoals ik), moet je even je default profile aanpassen en allemaal op unassigned zetten.
en probeer verder te gaan in Deel 2 aub...
--SLOTJE--
[ Voor 8% gewijzigd door rusman op 16-04-2006 17:18 ]
Anoniem: 66797
links werken niet meerWoBaDijk schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 07:54:
Hier mijn creaties met LCD studio
Muziek:
[afbeelding]
HDD en CPU info:
[afbeelding]
En tempratuur info:
[afbeelding]
Ben er erg tevreden mee

DM diegene dan even...
Er is al lang een nieuw topic: Het grote Logitech G-15 topic Deel 2
Er is al lang een nieuw topic: Het grote Logitech G-15 topic Deel 2
Dit topic is gesloten.
Let op:
Post on-topic, relevant en met meer dan een enkele regel OF POST NIET!
Post on-topic, relevant en met meer dan een enkele regel OF POST NIET!