Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anoniem: 116985
Nice, maar het is een .exe bestand ?SinergyX schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:23:
http://www.lcdstudio.com/site20/download.php
Onderaan de gamestats plugin, die zou wat informatie van die games moeten geven.
Moet je die inladen in LCD studio of in LCD-beheer van logitech series... want ik krijg het niet echt voor elkaar

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
kort gezegt: een LCDstudio plugin dus
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
http://g15forums.com/foru...pic.php?t=1319&highlight=
Anoniem: 151407
een BF2 stats lcd mod. waar ik het al over had maar nu released naar final en werkend met patch 1.21!

PLEASE READ THIS FIRST:
-------------------------------
To be able to get some of the really interesting player stats, we hook and read the BF2 EXE Memory Process to gather the data, which then populates the players stats on LCD button 3.
There has NEVER been reports of issues with punkbuster during the development of this mod.
As long as you only READ the memory process( and NOT write to memory ) then there are no issues. (Which is what this does)
IF YOU ARE NOT COMFORTABLE USING THIS BECAUSE OF PUNKBUSTER, PLEASE DON'T DOWNLOAD!
FOR MYSELF I NEVER BEEN KICKED OR BANNED FOR USING THIS MOD IN THE PAST 2 MONTHS SO IT'S SUTE TO SAY IT'S SAVE!!
Mod is goed gekeurt door EA!
NOTE: THIS VERSION ONLY SUPPORTS THE NEW BF2 PATCH V1.21
1) Load G15 BF App
2) Join Server!
Note: If your using the in-game browser when you click on a server,
(Don't have to join.. just click) it will automatically Query the server for details.
System Tray Menu
----------------
Options - Choose what you want / don't want to see on the LCD Screens
Rotate - Rotate between the 3 LCD screens
Exit - Exit the App!
Screen 1 - Main Server Details (Soft Button 1)
------------------------------
Server Name
Server Map
Number of Players / Max Players
IP and Port
Screen 2 - Additional Server Details (Soft Button 2)
------------------------------------
Map Size
Game Type
Rounds
TK Mode
Friendly Fire
Ping
Ranked
VOIP
Screen 3 - Players Stats! (Soft Button 3)
-------------------------
Rank
Player Name
Score
Team Score
Kills
Team Kills
Deaths
Current Squad
Current Kit
Flag
Commander Icon (When you are commander)
Grenade Count
You can Download the Mod Here:
http://home.casema.nl/cin...d_0.3/BF2_LCD_Mod_0.3.zip
install volgen en kijken naar het lcd
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 15-03-2006 19:44 ]
Lijkt me een handige optie.
Making an ass of myself since the 70's
Kan je op schermpje 3 ook het aantal claymores/satchels etc. weer geven?? Er is plek zat voor...
Verder: excellent!!
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Bij mijn Alt toets is er nu ook een stukje zwarte verf erafM55 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 08:27:
Jammer genoeg begint nu toch ook bij mij de verf van het keyboard te komen, ik heb hem nu toch al zeker 2 maand ofzo. Is het eigenlijk mogelijk om rechtstreeks garantie te claimen bij logitech ?
Heb je nu rechtstreeks bij Logitech garantie geclaimd of niet?
Nee nog niet, als het erger wordt ga ik wel contact opnemen.GJAman schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 09:45:
[...]
Bij mijn Alt toets is er nu ook een stukje zwarte verf eraf
Heb je nu rechtstreeks bij Logitech garantie geclaimd of niet?
heb toch zeker twee jaar garantie.
Heb nu geen zin om me keyboard weer in te gaan ruilen.
[ Voor 8% gewijzigd door M55 op 11-03-2006 13:35 ]
http://www.cool-prices.nl/index.php/18,artId--3411
Ik heb hem daar gisteravond besteld, en aanstaande maandag wordt ie aangeboden
Anoniem: 73936
Ik kreeg een brief thuis, da tmijn toetsenbord weer klaar was. Dan ben ik blij, dus ik ga naar de desbetreffende winkel... sta ik daar een half uur aan de balie omdat ze m kwijt waren!Anoniem: 73936 schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 21:54:
Ehm, mijn probleem ha dik een paar post eeder al gemeld.
Maar dit was het probleem:
- Met de A toets kreeg ik *A
- Ik moest harder drukken op de toetsen dan normaal
- De G-toetsen knipperden en het leek alsof iemand irritant steeds op F1 drukte.

Uiteindelijk, omdat ik lichtelijk geirriteerd was, kreeg ik een nieuwe mee.
Dus ik kom thuis, installeer drivers en sluit mijn uber mooie tobo aan... en aaah.... hemels wat heb ik dit bordje gemist.
Maar nu blijft hij in het klok schermpje aangeven dat ik 3 nieuwe emails heb. Terwijl ik alle email boxen bekeken heb. Met name hotmail en outlook. Maar het blijft. Eerst gaf hij aan dat ik 4 nieuwe emails had, en later 3... terwijl ik niets heb veranderd of iets gedaan heb wat ertoe zou leiden.
Iemand een idee om dit te "flushen?" Heb al drivers opnieuw geinstalleerd....
Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB
Alle mails verwijderd.... maar dan ook alles... en alsnog geef thij aan dat ik 3 nieuwe mailtjes heb.Roger_Rabbit schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:54:
Je moet de mails ook allemaal stuk voor stuk bekijken, weet niet of je dat gedaan hebt. Eerder verdwijnt het envelopje niet.
Hier bladdert de verf er ook af, had in januari Logitech gebeld, ze gaan me een nieuw tobo zenden als die weer op voorraad is. Dat zal ongeveer eind deze maand zijn. En dat wordt hoog tijd want mijn wasd toetsen zijn nu hel blauwM55 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 13:16:
[...]
Nee nog niet, als het erger wordt ga ik wel contact opnemen.
heb toch zeker twee jaar garantie.
Heb nu geen zin om me keyboard weer in te gaan ruilen.

So long and thanks for all the fish | Specs
En je moet je oude toetsenbord dan weer opsturen neem ik aan?eduart schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:39:
[...]
Hier bladdert de verf er ook af, had in januari Logitech gebeld, ze gaan me een nieuw tobo zenden als die weer op voorraad is. Dat zal ongeveer eind deze maand zijn. En dat wordt hoog tijd want mijn wasd toetsen zijn nu hel blauw
Dus mensen die van dat afbladderen last hebben: is dat ECHT helemaal lege toetsen, of hier en daar een stukje zwarte verf wat mist?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik mis alleen een stukje onder de linker ALT toets nuspaceboy schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:04:
Dat verf afbladderen, hoe erg is dat eigenlijk? Ik zit te twijfelen of mijn G15 (nu een maand of 2 oud) ook van de "foute batch" afkomt, ik zie alleen op dit moment dat de J-toets (dat "voelstreepje") enigszins afbladdert, maar verder geen last.
Dus mensen die van dat afbladderen last hebben: is dat ECHT helemaal lege toetsen, of hier en daar een stukje zwarte verf wat mist?

[ Voor 9% gewijzigd door Gaitman op 13-03-2006 17:12 ]
ik mis veel minder dan dat.. gelukkigGJAman schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:12:
[...]
Ik mis alleen een stukje onder de linker ALT toets nu
[afbeelding]
Niemand? Opzich functioneert de tobo voor de rest goed. Maar tis wel vervelend dat hij niet helemaal 100% is.Anoniem: 73936 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:40:
[...]
Ik kreeg een brief thuis, da tmijn toetsenbord weer klaar was. Dan ben ik blij, dus ik ga naar de desbetreffende winkel... sta ik daar een half uur aan de balie omdat ze m kwijt waren!![]()
![]()
Uiteindelijk, omdat ik lichtelijk geirriteerd was, kreeg ik een nieuwe mee.
Dus ik kom thuis, installeer drivers en sluit mijn uber mooie tobo aan... en aaah.... hemels wat heb ik dit bordje gemist.![]()
Maar nu blijft hij in het klok schermpje aangeven dat ik 3 nieuwe emails heb. Terwijl ik alle email boxen bekeken heb. Met name hotmail en outlook. Maar het blijft. Eerst gaf hij aan dat ik 4 nieuwe emails had, en later 3... terwijl ik niets heb veranderd of iets gedaan heb wat ertoe zou leiden.
Iemand een idee om dit te "flushen?" Heb al drivers opnieuw geinstalleerd....
Logitech al gemaild, nog geen reactie...
Liefst iets dat werkt zonder LCDstudio want die bugt bij mij behoorlijk !
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Standaard staat deze op F1 dus dan had ik 80 vensters van Windows help. En de hele pc was gecrasht.
Als ik de G1 knop uitschakel is er geen enkel probleem, zou Logitech dit probleem erkennen?
Heb maar een RMA nummer aangevraagt voor hem terug sturen...
Same problem, me vriendin logte laatst hier in op haar MSN, ze had nieuwe (hotmail) mails maar ze heeft ze niet binnen gehaald. Sinds die tijd staan hier ook steeds 4 mails op me klokje. Heb nog niet de drivers ofzo opnieuw geinstalleerd.Anoniem: 73936 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 18:13:
[...]
Niemand? Opzich functioneert de tobo voor de rest goed. Maar tis wel vervelend dat hij niet helemaal 100% is.
Ziehier:spaceboy schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:04:
Dat verf afbladderen, hoe erg is dat eigenlijk? Ik zit te twijfelen of mijn G15 (nu een maand of 2 oud) ook van de "foute batch" afkomt, ik zie alleen op dit moment dat de J-toets (dat "voelstreepje") enigszins afbladdert, maar verder geen last.

Dat is dus aardig versleten. Dat vlekje rechts naast de Alt toets is dus de plek waar mijn duim op de spatiebalk ligt

[ Voor 3% gewijzigd door eduart op 14-03-2006 19:24 . Reden: scherpere foto ]
Het is nu nog niet echt storend, aangezien t maar af en toe voorkomt. Hoop echter niet dat t vaker voor gaat komen. Vind het ook wel slecht, na 2 maanden hoort dat niet voor te komen en ik ben ook niet echt een toborammer. Letterlijk en figuurlijk niet.
De waardie je LCD laat zien is dezelfde die Windows laat zien in je inlogscherm. Dat mails niet verdwijnen is een bekend probleem van Windows en heeft in principe niets met je tobo te maken.Anoniem: 73936 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 18:13:
[...]
Niemand? Opzich functioneert de tobo voor de rest goed. Maar tis wel vervelend dat hij niet helemaal 100% is.
You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
geen idee hoe het is gegaan, maar tis weg.
Nu maa rhopen dat mijn tobo geen verf af laat... is er een batch nummer bekend?
.... Wel een ander probleempje, namelijk de spatiebalk begint af en toe ineens te piepen. Zijn er meer mensen die dat hebben?
quote]
LOL (voor mij dan).... Ikzelf tot nu toe geen bladderende verf, geen G-toetsen met eigenaardig gedrag, geen piepende meuk. Wel een enter-toets die helemaal niets meer deed...
Kwam ik bij het tikken van een heel verhaal uiteraard pas aan het einde achter. Gelukkig heeft zo'n plank er 2 maar dat is wel wennen...
Was blijkbaar iets in een driver of zo wat een bitje scheef had zitten. Reboot verhielp alles.
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Omgeduart schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 18:33:
[...]
Ziehier:
[afbeelding]
Dat is dus aardig versleten. Dat vlekje rechts naast de Alt toets is dus de plek waar mijn duim op de spatiebalk ligt

Hoe lang heb je dit ding al? Ik heb er zelf nog geen last van, en ik hoop ook maar niet dat het komt, want dat lijkt me verschrikkelijk.
Dat ziet er echt niet uit zeg !!!eduart schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 18:33:
[...]
Ziehier:
[afbeelding]
Ik heb de mijne sinds de dag dat ie uitkwam in NL. En heb gelukkig nog geen problemen.
Als ik goed kijk, dan zie ik wel dat de verf bij de "D" toets heel minimiem begint weg te slijten. Het verticale gedeelte in de D is nl. niet meer helemaal recht.
Het lijkt er iig op dat Logitech nog wel wat extra ontwikkeling in dit board moet steken om het "game proof" te krijgen.
Verder superrelaxed board.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Gekocht op 24 november jl. En vrij intensief gebruikt (per dag gemiddeld zo'n twee uurtjes gamen), maar dat mag geen probleem zijn voor een GAMING toetsenbord.RoD schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 07:26:
[...]
Omg
Hoe lang heb je dit ding al? Ik heb er zelf nog geen last van, en ik hoop ook maar niet dat het komt, want dat lijkt me verschrikkelijk.
Om echt te gebruiken dus, in theorie werkt het maar in de praktijk word je gestraft.
The 18 programmable "G Keys" allow you to execute macros—like casting spells in World of Warcraft—with a single button press, and the backlit keys are great for lights-out play.
logitech site
I have also apoligised in advance if using a programmable keyboard violates the TOS - but your TOS does not say anything about using such keyboards. Even manufacturers say that their keyboards are usable for World of Warcraft; see the Logitech page for their G15 keyboard for example.
WoW ban door Logitech G15?
Amantes amentes
--
Be inspired!
heb nu official een go ahead van EA dat deze mod door hun is goed gekeurt en gebruikt mag worden. en niet tegen hun rules in gaat of als cheat word gezien!Anoniem: 151407 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 11:03:
voor alle logitech G15 keyboard gebruikers!
een BF2 stats lcd mod. waar ik het al over had maar nu released naar final en werkend met patch 1.21!
PLEASE READ THIS FIRST:
-------------------------------
To be able to get some of the really interesting player stats, we hook and read the BF2 EXE Memory Process to gather the data, which then populates the players stats on LCD button 3.
There has NEVER been reports of issues with punkbuster during the development of this mod.
As long as you only READ the memory process( and NOT write to memory ) then there are no issues. (Which is what this does)
IF YOU ARE NOT COMFORTABLE USING THIS BECAUSE OF PUNKBUSTER, PLEASE DON'T DOWNLOAD!
FOR MYSELF I NEVER BEEN KICKED OR BANNED FOR USING THIS MOD IN THE PAST 2 MONTHS SO IT'S SUTE TO SAY IT'S SAVE!!
NOTE: THIS VERSION ONLY SUPPORTS THE NEW BF2 PATCH V1.21
1) Load G15 BF App
2) Join Server!
Note: If your using the in-game browser when you click on a server,
(Don't have to join.. just click) it will automatically Query the server for details.
System Tray Menu
----------------
Options - Choose what you want / don't want to see on the LCD Screens
Rotate - Rotate between the 3 LCD screens
Exit - Exit the App!
Screen 1 - Main Server Details (Soft Button 1)
------------------------------
Server Name
Server Map
Number of Players / Max Players
IP and Port
Screen 2 - Additional Server Details (Soft Button 2)
------------------------------------
Map Size
Game Type
Rounds
TK Mode
Friendly Fire
Ping
Ranked
VOIP
Screen 3 - Players Stats! (Soft Button 3)
-------------------------
Rank
Player Name
Score
Team Score
Kills
Team Kills
Deaths
Current Squad
Current Kit
Flag
Commander Icon (When you are commander)
Grenade Count
You can Download the Mod Here:
http://home.casema.nl/cin...d_0.3/BF2_LCD_Mod_0.3.zip
install volgen en kijken naar het lcd
gozert had zelf ook een g15 dus hij was zelf ook happy
=======
Shawn
Producer, Battlefield Live EA Online
I have no problem with the G15 or the info display app for BF2. Simple resurfacing of already available in-game information is harmless. I can state now for the record that using the G15 and specific G15 apps for BF2 to redisplay information is fine.
It's great that there is a G15 app for BF2 that seems useful. Now if only I could get the G15 to work with my PC
Thanks for checking, Dan.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 15-03-2006 19:45 ]
Naar zo'n principe ben ik een enorme tijd opzoek, ik neem aan dat jij vanuit die bf2.exe geheugenadres waardes(n?) ophaalt en weergeeft? Ik ben een leek met programmeren, maar kan je mischien een kick-off geven hoe ik dit kan doen voor een ander spel?Anoniem: 151407 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 11:03:
Anoniem: 102880
Ik voel nu ook een verschil in het linkerdeel van mijn spatiebalk en het rechterdeel, dat het linkerdeel dus helemaal versleten is

Ik game niet eens, maar typ toch redelijk veel. Nog steeds vind ik het raar dat de verf van mijn spatiebalk afgaat, hoort een telefoon na 3 keer bellen ook kapot te gaan?krouwen schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:23:
Dit is wel bagger dat veel mensen hier last van hebben, ik nog niet gelukkig. Maar heb er nog niet heel veel op gegamed. Misschien is dit vooral bij de mensen die veel (zuur) zweten op hun vingertoppen. Zijn dit misschien vooral de mensen die wars spelen ofzo?
Verder moet je ook vooral niet al te veel aan de zwarte verf zitten op de play/pause etc. knoppen onder de LCD, want die heb je ook binnen 5 minuten kaal.
Jouw probleem opgelost, mijne begintAnoniem: 73936 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 21:51:
Oke... het is bij mij opgelost. Ik heb geen melding meer van nieuwe emails. Omdat mijn vriendin ingelogd heeft met haar msn. en toen weer terug op de mijne...
geen idee hoe het is gegaan, maar tis weg.
Nu maa rhopen dat mijn tobo geen verf af laat... is er een batch nummer bekend?
Mijn tobo heeft precies hetzelfde als de jouwe. Toetsen die je hard in moet duwen. Extra karakters erbij (waaronder de *a), toetsen die hangen... Het lijkt er dus op dat ie ook defect is
Erg jammer want is een lekkere toetsenplank. Ik ga hem morgen nog ff proberen, anders ook maar terug naar de winkel ermee.
You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
Tweede is dat ie soms spontaan op een andere indeling overgaat. Waar nu de > zit krijg ik ineens een : enz. Erg vervelend.
Ik gebruik het tobo ook voornamelijk gewoon voor normaal typwerk, en dan is dat dus extra irritant. Als de verf er straks nog eens af begint te slijten (hoop t niet) gaat het ding retour en hoef ik denk ik ook geen vervangend exemplaar. Dan zit je na 3 maanden weer met hetzelfde gedoe.
Maaruh, as het niet zo dat er 2 revisies waren van de G15? 1 die snel versleet. en 2de waar dit probleem was opgelost?
flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS
Anoniem: 167426
Ja hiero, sinds 2 weken! Piepende spatiebalk..... Erg vaag, terwijl ik dit post heeft ie al 3 x gepieptB-Buster schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 19:25:
Hmm ziet er niet zo fraai uit. Hier na 2 maanden nog geen afbladderende verf. Wel een ander probleempje, namelijk de spatiebalk begint af en toe ineens te piepen. Zijn er meer mensen die dat hebben?
Het is nu nog niet echt storend, aangezien t maar af en toe voorkomt. Hoop echter niet dat t vaker voor gaat komen. Vind het ook wel slecht, na 2 maanden hoort dat niet voor te komen en ik ben ook niet echt een toborammer. Letterlijk en figuurlijk niet.
Atm heb ik er trouwens geen last van, het komt voornamelijk voor als ik een tijdlang veel getypt heb.
Van een tobo mag je verwachten dat je er meerdere jaren 8 uur per dag mee kunt werken.
Tot nu toe heb ik zelf nog geen (echte) problemen met de G15 ervaren maar uit het relatief grote aantal soortgelijke klachten mag te toch wel opmaken dat Logitech een kwaliteitsprobleem heeft met 1 of meerdere batches van dit Tobo.
PC Specs
Bevalt me erg goed
het komt idd uit de bf2.exe vandaan, data word er aleen gelezen van, helaas werkt dit niet met alle games zo, in het geval van alle HL2 engine games als je bv daar data van leest komt vac om de hoek met een ban, gelukkig heb ik die met valve weer ongedaan kunnen maken met uitleg waaromSinergyX schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:51:
[...]
Naar zo'n principe ben ik een enorme tijd opzoek, ik neem aan dat jij vanuit die bf2.exe geheugenadres waardes(n?) ophaalt en weergeeft? Ik ben een leek met programmeren, maar kan je mischien een kick-off geven hoe ik dit kan doen voor een ander spel?
ik moet aleen zeggen dat ik zelf geen uber progger be, heb dit gemaakt met nog 2 vrienden die wel skilled erin zijn.
Anoniem: 162097
http://g15forums.com/forum/viewtopic.php?t=1144Anoniem: 162097 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:04:
Is er al voor g15 lcdscherm eeen mIRC plugin zoja waar kan ik die dan downloaden..??

Ik weet dit toevallig omdat ik bij een bedrijf werk die toetsenborden maakt voor veel OEM klanten als HP/Dell enzo
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
een simpeler toetsenbord is dan toch handiger.
ik heb nog steeds dat ik er vaak letters naast zit, met blind tiepen dan. Met het licht aan gaat het ietsje beter maar het duurt denk nog wel ff voor ik gewend ben aan dit tobo, dit komt denk ik vooral door de macro knoppen links.Mephisteus schreef op zondag 19 maart 2006 @ 17:06:
Ik heb em intussen een tijdje in mijn bezet, en ik moet zeggen dat het wel ff wennen is (de toetsen zelf). Maar het is echt een geweldig ding, ook de LCD is erg handig als je je systeem gegevens erop zet, of teamspeak of fraps
Bevalt me erg goed
Dat was alleen bij de eerste batch zo. De toetsenborden die nu worden uitgeleverd horen het niet meer te hebbenTwix schreef op maandag 20 maart 2006 @ 08:43:
Nu zit ik toch echt te twijvelen of ik de G15 wel ga nemen. aangezien de toetsen er zo snel afbladeren??
(wel ff probleempje met software gehad maar das nu ook over)
als je na 3 maanden ofzo geen problemen hebt zul je die denk ik ook niet krijgen en anders is de klantenservice van logitech wel goed om een nieuwe te leveren.
Anoniem: 23299
Works like a charm! Nadat ik zag dat een EA-rep hem had goedgekeurd heb ik hem meteen geinstalleerd.. werkt perfect!.. derde paneel (player-stats) werkt zelfs in single-player
ps. troubles met het tobo heb ik ook nog niet.. heb hem toch alweer een tijdje.. mss dat sommigen hier een wat subtielere 'touch' hebben dan anderen?
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 23299 op 20-03-2006 11:49 ]
Anoniem: 102880
ik heb al 2 keyboards van een logitech optical deluxe wirelss desktop setje waarvan de letters eraf gingen. Gelukkig zat er nog garantie op en kreeg ik een nieuwe van informatique..
bij de g15 is het nog niet gebeurd.
Anoniem: 23299
MBM werkt helemaal niet direct met de G15.. daar moet iets als LCDstudio ofzo tussen.. En LCDstudio is niet ruk.. tis eerder zo dat jouw 'user' kwaliteiten blijbaar ruk zijnTijgert schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:53:
Goeie vraag, als MBM lekker werkt met de G15 dan laat ik LCDstudio links liggen, ruk programma, niks werkt.
Playlists werken a helemaal niet.
En mijn prutserigheid is minimaal hoor... denk ik.

De toetsen reageren gelukkig nog 100%.. behalve de backspace en de home ins del toetsen. het knopje om de verlichting aan te doen reageert ook niet.
Mijn tobo is bezeten! Kijk maar naar het filmpje, iemand een idee hoe ik het kan fixen? Dit valt vast niet onder garantie...
http://members.home.nl/jnieboer1/DSCF3729.AVI
Just shoot me
PC Specs
Ik denk dat ik 'm om de hoek van de muur ram...Help!!!! schreef op zondag 26 maart 2006 @ 11:18:
Ik zou m gewoon uit elkaar schroeven, goed schoonmaken, laten drogen en dan weer in elkaar.
Nu vertoont hij nog meer kuren. Heb me oude tobo maar weer in gebruik. W8 ff tot mrogen, dan zal ik wel uit elkaar moeten halen denk ik...
Anoniem: 159710
Weet er iemand of deze ook compatible word(en) met vista?
Zodra ik vista koop wil ik niet verrast worden met een LCD scherm die helemaal niet meer werkt bijvoorbeeld.
Kan ik hier dan gewoon voor de garantie terug gaan?
Lijkt me wel. Het is duidelijk dat bij een bepaalde serie de lak snel loslaat. Van een toetsenbord in deze prijsklasse mag je verwachten dat dat niet voorkomt.Peter_italia schreef op zondag 26 maart 2006 @ 12:32:
Bij mij laat de grijze lak los en het blauwe licht schijnt er heel irritant door heen.
Kan ik hier dan gewoon voor de garantie terug gaan?
Als ik jou was zou ik contact opnemen met logitech.
Edit: ik begin er ook sterk over te denken om logitech eens te gaan contacteren. Ik zit nu al een hele dat met een piepende spatiebalk en begin dat echt zat te worden.
[ Voor 16% gewijzigd door B-Buster op 26-03-2006 17:01 ]
ik heb PRECIES hetzelfde probleem.. neem ff contact met me op tomvanderburg AT hotmail PUNT com.. dan bespreken we ff wat we samen gaan doen ofzo..?B-Buster schreef op zondag 26 maart 2006 @ 13:10:
[...]
Lijkt me wel. Het is duidelijk dat bij een bepaalde serie de lak snel loslaat. Van een toetsenbord in deze prijsklasse mag je verwachten dat dat niet voorkomt.
Als ik jou was zou ik contact opnemen met logitech.
Edit: ik begin er ook sterk over te denken om logitech eens te gaan contacteren. Ik zit nu al een hele dat met een piepende spatiebalk en begin dat echt zat te worden.
Probeer je nu een date te scoren!? Er wordt in het topic al vaker gezegt dat er piepende spatiebalken zijn. Je kunt ook gewoon een druppeltje olie aan het metalen stangetje (onder de spatie) smeren dan is het gepiep ook over.BootVluchteling schreef op maandag 27 maart 2006 @ 09:07:
[...]
ik heb PRECIES hetzelfde probleem.. neem ff contact met me op tomvanderburg AT hotmail PUNT com.. dan bespreken we ff wat we samen gaan doen ofzo..?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
kan je dan je spatiebalk eruit wippen of hoe doe je dat..?Hu9o schreef op maandag 27 maart 2006 @ 09:13:
[...]
Probeer je nu een date te scoren!? Er wordt in het topic al vaker gezegt dat er piepende spatiebalken zijn. Je kunt ook gewoon een druppeltje olie aan het metalen stangetje (onder de spatie) smeren dan is het gepiep ook over.
/edit, ennuh, als het een vrouw is.. misschien.
kunnen we samen over toetsenborden kletsen
/edit
logitech gebeld.. probleem is niet bekend, ik was #1.. je moet ermee terug naar de dealer.. ik zeg en die sturen em dus RMA op naar jullie? wist hij dus niet.. werd bepaald door de winkel..
hij wist erg weinig, en wimpelde me een beetje af.goeie support logitech...
[ Voor 35% gewijzigd door BootVluchteling op 27-03-2006 13:26 ]
Ik krijg nu van logitech een nieuwe G15, en moet vervolgens van m'n oude de pootjes afbreken en stekkertje afknippen en naar logitech in zwitserland opsturen.
Gister de nieuwe betasoftware erop gezet, nu met betere ondersteuning en onscreen settings wijzigen. Verder een timer (&stopwatch) zitten er standaard in, alsmede een pop3 checker. Ook is het nu mogelijk muis-aanslagen op te nemen met je macro-keys.
B-Buster schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:41:
Ik heb ook gebeld. Ook ik werd eerst naar de winkel gestuurd maar daar heb ik geen genoegen mee genomen aangezien ik daarvoor een behoorlijk eind moet rijden.
Ik krijg nu van logitech een nieuwe G15, en moet vervolgens van m'n oude de pootjes afbreken en stekkertje afknippen en naar logitech in zwitserland opsturen.
Met een toetsenbord is dit nog niet zo heel erg, maar stel dat het om een speakerset van 300 euro gaat...
Ik weet nog niet of ik het ook daadwerkelijk ga afknippen. Vind het niet zo leuk dat ik dan die verzendkosten naar zwitserland moet gaan dokken terwijl zij gewoon geen deugdelijk product afleveren.
Maar goed, wel achterlijk dat je hem moet opsturen naar Zwitserland, waarom doet Logitech NL dat niet zelf ?
Ik heb wel een RMA nummer erbij gekregen, dus ze zullen inderdaad wel kunnen controleren of je het terugstuurt. Maarja waarom krijg ik dan vanuit nederland een nieuw tobo, en moet ik die 3 prullen naar zwitserland sturen?
Achja het maakt me ook niet zoveel uit, als ik maar een goed werkend toetsenbord heb.
Iemand nog geinteresseerd in een tobo zonder pootjes en kabel?
Ik denk niet dat ie het keyboard, maar alleen die pootjes en kabel hoeft op te sturen.Anoniem: 151407 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:33:
denk dat pootjes en kabel geen reet kost om te vervangen, misschien zijn ze bang dat het keyboard anders gejat word tijdens post, en een vernaggeld keyboard is niet van waartde natuurlijk.
Bij mijn G15 is nu ook de verf aan het slijten, binnenkort maar eens terug gaan naar de makro voor een vervangend exemplaar.
http://raptr.com/Doppert/about
Wat heb je btw evil gedachtes... zoiets zou ik noooooooit doen

Heb nu net mn toetsenbord binnen, had al een design gemaakt met lcd studio, nou goed, ik gooi hem in playlist, hij doet het mooi, druk op play en dan exit and run from traybar. Maar dan stop mijn lcd schermpje met info geven, het lijkt net of hij vast loopt zegmaar.
Doe ik nu wat verkeerd of ligt het niet aan mij?
dankje manB-Buster schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:04:
Je moet dan via dat trayicoontje ff je playlist laden, dan werkt ie wel gewoon.
Kun je die oude wel gebruiken om te expirimenteren met modden's (rode verlichting, etc). Zelf ff een kabeltje eraan maken is niet zo moeilijk.B-Buster schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:18:
Ik heb geen overeenkomend usb stekkertje
Wat heb je btw evil gedachtes... zoiets zou ik noooooooit doen
Dat ligt niet aan jou. LCDstudio sluit zichzelf eerst af om vervolgens een nieuw proces in de tray op te starten volgens mij. Daardoor raakt ie wat je erin geladen hebt kwijt en moet je het nog een keer via trayicoontje inladen.Dersan schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:35:
[...]
dankje manwel raar dat het zoals ik het deed niet werkte of ligt dat nou aan mij
Maargoed, ik heb het tobo nu een paar uurtjes en ik moet zeggen hij typt super
maar hij is niet zo nieuw hoor, 22 feb..
En erg beta, windows media player blijkt te crashen. (niet dat ik die gebruik)
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Dit topic is gesloten.
Post on-topic, relevant en met meer dan een enkele regel OF POST NIET!