Het grote Logitech G-15 topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste
Acties:
  • 41.957 views sinds 30-01-2008

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

MsG schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:25:
Eerst vind je hem een grote verbetering om vervolgens te concluderen dat hij ruk is :P. Niet echt concistent ;).
Ja het is ene grote verbetering, maar niet op alle vlakken, op sommige stukken ter vergelijking van de oude is hij slechter, sommige stukken zijn beter. Maar als je kijkt naar dat hp oem bordje wat ik hiertussen heb gebruikt is het toch wel een goed bordje.
Beetje 2 zijdig dus, en ik heb beide kanten proberen te omschrijven. ;)

Voor mij is het meer dan zat, ben er ook echt blij mee, werkt heerlijk en alles, maar sommige dingen hadden beter/anders gekunt en dan was hij helemaal perfect. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Kick en tegelijkertijd een leuke aanvullig op dit topic.

Ik ben aan het stoeien geslagen met mediamonkey voor mijn vrij grote uit de hand gelopen muziek verzameling te kunnen handelen, maar er is ook een wvs mod voor de g15, en dat is erg leuk speelgoed, en dat heb ik dus nu draaiend.
Veel toffe opties voor het beeldscherm, en met de verlichting van het toetsenbord kan je nog leuke dingen doen:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=PI6GAL6j4TM]
:Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Joopieboy op 14-09-2008 22:09 ]

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-06 15:18
Ziet er best oké uit! Heb nog niet de moeite genomen om mijn G15 v1 ook te laten samenwerken met mediamonkey (heb het wel altijd met winamp e.d gedaan).

Maar even wat anders, nu ik het vandaag voor ongeveer de 790e keer zie sinds ik de G15 v1 heb (een jaar dus ongeveer) vroeg ik me eigenlijk af of 1 van jullie het ook heeft:

Wanneer msn aanstaat, en ik krijg een mail bericht op mijn hotmail binnen (pop-upje u heeft een nieuw bericht van xxx, je kent het wel) dan gaat de performance meter op mijn g15 een vreugde dansje maken door 5 keer per seconde de cpu belasting op beide cores willekeurig van 0 tot 100 te laten schieten. Dit ongeveer 15 seconde lang, dan krijg ik de echte en huidige cpu belasting pas weer te zien. Ben ik nou de enige die dit probleem fenomeen (met werkelijk tig versies van de software) heeft, of zitten hier alleen maar G-mail gebruikers? :P

Just wondering....

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11-2024
Heerlijk toetsenbord, maar dat gebling in Winamp met Ray's plugin heb ik nog niet mogen ervaren. Wel een V2 overigens. Men zegt dat sowieso de 'M' toetsen standaard al moeten knipperen, maar dat gebeurt niet. Tevens heeft het aanzetten van de hidden opties geen effect. :/

Maar goed, verder is het nice. :D

Echter heb ik het hier wel mee aan de praat gekregen!

[ Voor 16% gewijzigd door 3lmo op 30-09-2008 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

Nakebod

Nope.

Zie soms nog wel eens de vraag over KVM switches met de Logitech G15 tegenkomen, en er is vaak een niet al te duidelijk antwoord.
Daarom eens mijn ervaring, gezien ik ook op zoek was naar een KVM switch, en mijn oplossing is een simpele Belkin Switch2-USB, en die werkt prima!
Ook de voorloper hiervan getest gehad en die werkte ook prima. (Die kon ik even lenen). Ik weet even niet welk type dat precies was, hij wordt geloof ik nog wel verkocht, maar is, afaik, al een tijdje geleden opgevolgd door de Switch2, welke imho door de loss "afstandbediening" een stuk gemakkelijker werkt dan de oude, met de hele switch op je bureau.

Gebruik hem met een Logitech G15 en een Logitech G5 én een Logitech V100 (Don't ask...), en alle functies van het keyboard en de muizen werken prima. Switch nu tussen Windows Vista Home Premium, 64 bit, en Ubuntu 8.04, ook 64 bit, al zou dat niet uit mogen maken.
Windows heeft er wel meer "moeite" mee dan Linux, ik switch naar mijn Linux pc, en kan direct keyboard en muis gebruiken, terug naar Windows switchen is toch wel even een seconde of 3-5 wachten.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-10-2023
Bij mij den smmige tetsen het niet meer zals je kan zien aan mij bericht. Heel irritant. De o en de p den het niet en ik vind dat scherm TB z lastig. Ik ga naar de illuminated te denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 12:47

MsG

Forumzwerver

Haal de keys eens los en probeer het eens schoon te maken.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 12:08

Mystikal

It never hurts to help!

Ik dacht dat ik wellicht hier ook een bijdrage kan maken voor het G15V1 ramplankie. Ik heb een tijd geleden een profile gemaakt voor alle (bijna alle, ik kwam 2 G-toetsen te kort) voicecommands voor CoD4. Op zich niet schokkend. Echter ik heb ook een template gemaakt die je kunt uitprinten en precies over je G toetsen vallen. Hier staat dus nu de verschillende voicecommands voor CoD4. Echter je kan in excel zelf naar hartelust je eigen commands/tekst neerzetten. Hij is destijds gehost door Yor.

Zie onderstaande Quote uit het Cod4 topic. Wellicht kunnen anderen er ook iets mee, aangezien het totaal flexibel is. Tip is om het te printen op foto-papier. Dat is wat sterker.
Yor schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:53:
[...]

Ik heb hem hier even gehost.

Het is dus de setup file voor cod4 geluidjes enzo inclusief template voor over je G15., gemaakt door Mystikal.

Owja, mocht het leechen de spuigatenuitlopen, haal ik hem er natuurlijk weer af, maar ik vertrouw erp dat men ook via msn shared!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDog11
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-06 22:35
Nakebod schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 20:45:

Daarom eens mijn ervaring, gezien ik ook op zoek was naar een KVM switch, en mijn oplossing is een simpele Belkin Switch2-USB, en die werkt prima!
Perfecte tip, draai nu met mijn Logitech G15 V1 en MX700 muis zonder problemen met deze Belkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-05 15:35
Iemand enig idee hoe ik mijn windows knop weer laat werken? Ik mis echt mijn afmeld en naar bureau blad shortcuts ;(

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gamemode knop uitzetten? :P (links van je schermpje).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Heb je de gameswitch op gamestand? Of staat ie wel op het pc-icoontje?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
SinergyX schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 18:46:
Gamemode knop uitzetten? :P (links van je schermpje).
8)7

dank u O+

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:34
Weet iemand hoe ik mijn G15 V1 lcd-scherm werkend krijg bij CoD4? verse installatie van Vista en alle nieuwste drivers van Logitech..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hoe bedoel je werkend krijgen? Een spel moet het zelf ondersteunen wil het werken. Helaas valt het aantal games dat de G15 visueel ondersteunt wat tegen. De G-knoppen werken uiteraard wel gewoon.

Zie hier een lijstje welke games de G15 visueel supporten: http://nl.wikipedia.org/wiki/Logitech_G15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:34
MsG schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 17:13:
Hoe bedoel je werkend krijgen? Een spel moet het zelf ondersteunen wil het werken. Helaas valt het aantal games dat de G15 visueel ondersteunt wat tegen. De G-knoppen werken uiteraard wel gewoon.

Zie hier een lijstje welke games de G15 visueel supporten: Wikipedia: Logitech G15 Gaming Keyboard
dank je! helaas ondersteunen ze dus enkelt de G-toetsen. waarom ondersteunen zo weinig games het LCD-display dan? :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Waarschijnlijk omdat een plugin maken speciaal voor een bepaald type toetsenbord niet in alle gevallen rendabel zal zijn voor de game-fabrikanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

BootVluchteling schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:10:
[...]

dank je! helaas ondersteunen ze dus enkelt de G-toetsen. waarom ondersteunen zo weinig games het LCD-display dan? :( :(
Waarom zou je een mankracht van je toch al te kleine developers team bezig houden met zoiets financieel gezien, nutteloos, terwijl je een toch al te krappe deadline moet halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
MsG schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:19:
[...]

Waarom zou je een mankracht van je toch al te kleine developers team bezig houden met zoiets financieel gezien, nutteloos, terwijl je een toch al te krappe deadline moet halen :P
En los daarvan: Waarom wil je je kogels op het schermpje zien ipv op het scherm. Je moet alleen maar verder weg kijken. Ik heb dan liever info van wat mn upload speed is en hoevel mn cpu gebruik is. Mijn g15 is deaud, en daar komt een logitech wave voor in de plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

No offence, maar er is meer in de wereld dan een FPS game. Ik ken genoeg games waarin het nuttig is. Zo heb ik nu Brothers in Arms: Hell's Highway, waar ik duidelijke de objective op zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-02 14:41

iNFiNiTY-

pro

Iemand een idee waar ik de oude nog kan kopen? met de blauwe led... aangezien het nieuwe model oranje is en mijn hele setup bestaat uit ''blauw'' ''zwart'' bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Volgens mij nergens meer in winkels. Probeer eBay of marktplaats eens. Er wordt behoorlijk hoog op geboden omdat meer mensen volgens mij de V1 willen dan de V2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

iNFiNiTY- schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:26:
Iemand een idee waar ik de oude nog kan kopen? met de blauwe led... aangezien het nieuwe model oranje is en mijn hele setup bestaat uit ''blauw'' ''zwart'' bvd.
yep, in zwitserland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
MsG schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:52:
Volgens mij nergens meer in winkels. Probeer eBay of marktplaats eens. Er wordt behoorlijk hoog op geboden omdat meer mensen volgens mij de V1 willen dan de V2.
Voor de diehard gamer is die V1 ook beter. Ik heb de V2 omdat die wat strakker/kleiner en imo mooier is.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik vind de V2 echt gruwelijk lelijk maar dat weten jullie inmiddels al wel :P. Hoop dat deze niet stuk gaat, want garantie betekent denk ik dat ik een V2 door de neus geboord krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-06 17:16

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik heb een V2 hiervoor me. Gruwelijk mooi ding! *;

Ik vind oranje alleen niet zo mooi, en ik ben een tweaker... 1 ding zal er dan uitkomen; een MOD!

En neit zomaar eentje; totnutoe de beste mod, want de meeste G15 V2 mods hebben maar 1 kleur ipv oranje, dus bijvoobeeld alleen blauwe LED's.

Ikzelf ga ervoor zorgen, dat je m.b.v. een kleine schakelaartje kan kiezen welke LED-kleur je wilt!

-Oranje
-Wit
-Blauw.

Ook zal het mogelijk zijn om alle 3 tegelijkertijd aan te hebben. Wit en blauw op hetzelfde moment. :P

Ik zal jullie op de hoogte brengen. Verwachte einddatum; 10 November.

PS: ik heb alleen wel dit soort kleine switches nodig. iemand goedkope shop?

Dit soort schakelaartjes
Afbeeldingslocatie: http://img380.imageshack.us/img380/9232/p1010247sq1.jpg

Zie hier de schakelaar..

Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/2184/p1010248ei9.jpg

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258840

OMG dat is zo uber ziek ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1mp
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-06 06:18
nice man _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Cr1mp op 01-11-2008 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Thanks :p Ik zal wel een tutorial maken, want zo moeilijk is ie niet. Kunnen jullie er ook van genieten. :>

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat is wel erg vet ja. :D

Ik ga alleen niet mijn g15 eraan wagen om dat te doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
Als je je macro toetsen niet gebruikt kun je die voor het switchen gebruiken :P

Je zou dan onder m1 bijv een oranje ledje kunnen zetten (of laten zitten), onder m2 blauw en onder m3 wit oid. De 'make-a-macro' knop kun je dan gebruiken om alle drie de kleuren tegelijk te laten weergeven :9

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Wackoz schreef op zondag 02 november 2008 @ 00:32:
Als je je macro toetsen niet gebruikt kun je die voor het switchen gebruiken :P

Je zou dan onder m1 bijv een oranje ledje kunnen zetten (of laten zitten), onder m2 blauw en onder m3 wit oid. De 'make-a-macro' knop kun je dan gebruiken om alle drie de kleuren tegelijk te laten weergeven :9
Op zich een goed idee, maar dat is meer softwarematisch? Terwijl met de schakelaar die ik heb bedacht je daadwerleijk ervoor zorgt dat de kleur hetzelfde blijft, ook na een restart. En zal t niet lastig om van de M-toetsen een schakelaar te maken? :) Hoe wil je jouw idee eigenlijk uitvoeren dan. :p

[ Voor 3% gewijzigd door SalimRMAF op 02-11-2008 16:05 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
Waar de M toetsen nu mee verbonden zijn loskoppelen (dus je raakt je macro functie kwijt O-) ) en elke toets aan 1 kleur ledjes vastsolderen (kan dmv de - of de + van de usb stroom weg te knijpen ofzo. Word imho wel een lekker soldeer werkje dan :P

[ Voor 10% gewijzigd door Wackoz op 02-11-2008 16:27 ]

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Wackoz schreef op zondag 02 november 2008 @ 16:25:
Waar de M toetsen nu mee verbonden zijn loskoppelen (dus je raakt je macro functie kwijt O-) ) en elke toets aan 1 kleur ledjes vastsolderen (kan dmv de - of de + van de usb stroom weg te knijpen ofzo. Word imho wel een lekker soldeer werkje dan :P
Heheh ik wilde de USB-poorten gebruiken voor desktop-licht; een zuinige bureaulamp zeg maar. >:)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:13

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Zijn die LEDs nu rood gekleurd of kun je schakelen naar blauw? Ik zie namelijk blauwe en rode LED-uitvoeringen...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

CaptainM schreef op maandag 03 november 2008 @ 02:21:
Zijn die LEDs nu rood gekleurd of kun je schakelen naar blauw? Ik zie namelijk blauwe en rode LED-uitvoeringen...
Simpel;

Je hebt de Logitech G15 V1, en de Logitech G15 V2.

De V1 is altijd uitgevoerd in het blauw. (key-backlight-verlichting) De V2 is gekleurd in het oranje.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Laatst online: 18-06 12:03
Is het mogelijk om bijvoorbeeld file operaties via de macro toetsen te doen? Zoals selecteer een bestand in explorer, druk op G1 en hij unrared alles in c:\temp ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
GrooV schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 20:26:
Is het mogelijk om bijvoorbeeld file operaties via de macro toetsen te doen? Zoals selecteer een bestand in explorer, druk op G1 en hij unrared alles in c:\temp ofzo
Als je het goed instelt wel, veel kan je doen met toetsencombo's. Je moet wel zorgen dat er een tijd tussen de macro's zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Coeluh schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 20:40:
[...]

Als je het goed instelt wel, veel kan je doen met toetsencombo's. Je moet wel zorgen dat er een tijd tussen de macro's zit.
Ach, k gebruik mn G-toetsen nooit. Moet ik wel gaan doen want ze zijn superhandig.. Maar ik heb slecht nieuws voor de modders. :O

Ik heb mijn toetsenbord maar half geupgrade :p

Toen de witte led's erin zaten, was alles wel okay alleen 3 felle LED's waren te weinig. Je hebt er tenminste 6 nodig. Dat gaat me tever. Ik heb de 3 Led's nu aan de voorkant van de G15 geplakt. Zie deze video.

[YouTube: http://www.youtube.com/v/55umN3RZ0M4]

[ Voor 27% gewijzigd door SalimRMAF op 05-11-2008 00:20 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258840

alsnog diep respect ik vindt het er echt ontzettend cool uitzien !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Anoniem: 258840 schreef op maandag 10 november 2008 @ 20:43:
alsnog diep respect ik vindt het er echt ontzettend cool uitzien !
Thanks. *O*

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ziet er wel vet uit ja, maar daar zou ik mijn toetsenbord niet aan willen wagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Joopieboy schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:55:
Ziet er wel vet uit ja, maar daar zou ik mijn toetsenbord niet aan willen wagen. :)
Ach ja, ik wist wat ik deed; geen vaste schade aanbrengen. En ik geniet er nu nog van, die 2 extra LED'jes. Hoef geen bureaulamp meer te gebruiken. :+

Maar als je hetzelfde wilt, maar dan static ipv dat het meedanst met de beat, kun je een USB-LED-lamp kopen. Die plug je gewoon in in de G15, klaar. Licht. >:) Heb LED's gekoppeld via USB aan mijn PS2. Ziet er mooi uit, zal even een screenie zoeken.

Hier de PSTwo, je ziet hier alleen de interne LED's; de externe LED's heb ik via een USB-kabel verbonden.

Afbeeldingslocatie: http://img111.imageshack.us/img111/5008/ps2wit3my6.jpg
Ja, het is een witte (Zelfgespoten), Ik haat zwart... De Blauwe LED maakt er een mooi geheel van aan de voorkant.

Heb deze PS2 al 4 jaar nu. Jammer dat ik hem niet vaak meer gebruik, de PS2 zit nu verstopt achter de XboX360. :$

Hier de rest van de famillie.
Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/3577/75788456eg8.jpg

(Heb geen zin om telkens een CD/DVD te switchen) GTA ViCe City, GTA San Andreas, Gran Turismo en Battlefield 2 zijn aanwezig. *O*

Afbeeldingslocatie: http://img136.imageshack.us/img136/3979/121907001542me0.jpg
De PSP met zijn moeder. O+

Dat zijn allemaal oude foto's^. Ik heb geen goede foto kunnen vinden van de LED's die tegen ons behang aan schijnen wanneer een PS2 aan staat. Maar je weet nu dat ik wel wat gewend ben qua modden. :)

[ Voor 53% gewijzigd door SalimRMAF op 11-11-2008 18:18 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 278469

en de nieuwe g13 dan zou die niet overheen komen met de g15?
Dat de g13 wel blauw licht heeft en ook een scherm

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 278469 op 01-12-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Anoniem: 278469 schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:36:
en de nieuwe g13 dan zou die niet overheen komen met de g15?
Dat de g13 wel blauw licht heeft en ook een scherm
g13 heeft toch geen scherm? Of heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 00:24
Pics van die G13? Ik ken de G11, de G15 rev 1 en rev 2, maar de G13?

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
B-Buster schreef op maandag 01 december 2008 @ 18:59:
Ik heb geen idee, Google levert wel het een en ander, maar niets concreets. Ik ben benieuwd. :)

Mijn G15 bevalt overigens nog prima, niet zo'n noodzaak voor een nieuw toetsenbord voorlopig. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

3lmo schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 14:18:
[...]

Ik heb geen idee, Google levert wel het een en ander, maar niets concreets. Ik ben benieuwd. :)

Mijn G15 bevalt overigens nog prima, niet zo'n noodzaak voor een nieuw toetsenbord voorlopig. 8)
Waarom zou je degraderen?

G11 - G13 - G15 V1 -G15 V2
Van beter naar best.

[ Voor 3% gewijzigd door SalimRMAF op 02-12-2008 23:00 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

:P V2 beter? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Uiteindelijk wel..

Misschien heeft ie wel een "lelijke" kleur, of een kleinere shifttoets..
Maar heeft wel een mooiere design, kleinere oppervlakte, en je kan hem makkelijk modden, mocht je toch een blauwe LED-kleur willen. Beter? ja dus. In mijn ogen, en veel andere met mij...

Maar het blijft een smaakverschil. Net zoals ik Jessica Alba mooi vind.. Jij vind zeker Rita Verdonk mooi? :*)

No Offense Intended. ;)

Maar zoals ik dus al zei; smaak verschilt.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
salimrmaf schreef op woensdag 03 december 2008 @ 00:35:
[...]

Uiteindelijk wel..

...

Je spreekt jezelf nogal tegen ;) Er zijn best redenen te verzinnen waarom iemand de V1 beter zou vinden. Dat dat niet strookt met jouw mening doet er niet zoveel toe. Persoonlijk houd ik het lekker bij m'n V1, en zou zeker geen V2 willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

RoD schreef op woensdag 03 december 2008 @ 00:40:
[...]

Je spreekt jezelf nogal tegen ;) Er zijn best redenen te verzinnen waarom iemand de V1 beter zou vinden. Dat dat niet strookt met jouw mening doet er niet zoveel toe. Persoonlijk houd ik het lekker bij m'n V1, en zou zeker geen V2 willen.
Ja, dat snap ik maar de meeste mensen die de V1 hebben hebben naar mijn inzien gewoon een hard hoofd; er zijn maar een paar bezitters van de V1 die toegeven dat de V2 mooier is. Is de rest jaloers? |:(

Beargumenteer je mening please, RoD. :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij de V2 kan je het schermpje toch niet inklappen?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

salimrmaf schreef op woensdag 03 december 2008 @ 00:45:
[...]

Ja, dat snap ik maar de meeste mensen die de V1 hebben hebben naar mijn inzien gewoon een hard hoofd; er zijn maar een paar bezitters van de V1 die toegeven dat de V2 mooier is. Is de rest jaloers? |:(

Beargumenteer je mening please, RoD. :)
Over beargumentatie gesproken:
salimrmaf schreef op woensdag 03 december 2008 @ 00:35:
[...]

Uiteindelijk wel..

Misschien heeft ie wel een "lelijke" kleur, of een kleinere shifttoets..
Maar heeft wel een mooiere design = subjectief, ik vind hem afgrijselijk met gammele nepzilver toetsen a la Hong Kong :)

kleinere oppervlakte Tja sinds wanneer heb ik een bureau die te klein is voor een toetsenbord...,

en je kan hem makkelijk modden, mocht je toch een blauwe LED-kleur willen. Beter? ja dus. In mijn ogen, en veel andere met mij.. Tja waarschijnlijk ben je 1 van de 10 mensen op aarde die z'n G15 mod. Ik denk niet dat dat voor veel mensen een selling point is :).

Maar het blijft een smaakverschil. Net zoals ik Jessica Alba mooi vind.. Jij vind zeker Rita Verdonk mooi? :*)

No Offense Intended. ;)

Het is niet dat ik niet wil toegeven dat de V2 mooier is, het is gewoon dat ik dat heel hard niet vind.

Ten eerste heb je ipv zo'n rete handig jog-wheel een of andere gare + en - knop. Ten tweede heb je 6 knullige macro toetsjes, versus 6 * 3 andere toetsjes. Bovendien matcht de G15v1 heel erg met de rest van hun lijn, de V2 is een behoorlijk vreemde eend in de bijt. Ik hoor veel verhalen van mensen die uit nood maar hun G15 zélf proberen te maken, want ze willen helemaal geen V2 van Logitech. Ik hoop dan ook niet dat mijn G15V1 binnenkort stuk gaat, want ik wil dan liever geld ipv een V2 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
B-Buster schreef op maandag 01 december 2008 @ 18:59:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1228913364.jpg

:)

zie ook hier:
nieuws: Logitech stelt 'gameboard' met programmeerbare toetsen voor

Heeft dus niets met de G15 te maken :P
Logitech ziet zijn gameboard als een aanvulling op het G15-toetsenbord en de G9-lasermuis
_o-
Alsof je 54 programmeerbare knoppen op je G15 nog inet genoeg zijn 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door anandus op 10-12-2008 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Nice ! Erg mooie vormgeving. Alleen zie ik weinig in dit specifieke ding als extra bij een normaal toetsenbord.

Als ze nu in de trant van deze G13 eens een waardige opvolger maken van de G15 V1, oftewel met eenzelfde hoeveelheid G toetsen, een LCD scherm van bruikbaar formaat en niet dat gare oranje als verlichting, word ik heel blij :D

• B-Buster
Dit is wel een dubbelpost waard imo :D

G18 tobo !
Afbeeldingslocatie: http://i46.photobucket.com/albums/f122/B-Buster/g18.jpg

Bron

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik vind hem mooier dan de G15V2 maar kweenie, nog steeds een beetje lijp. Die naar voren lopende stukken naar het scherm toe vind ik mooi maar het schem zelf heeft wat lelijke hoeken.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

B-Buster schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:14:

G18 tobo !
[afbeelding]

Bron
Wow, het lijkt erop dat Logitech zich de kritiek op de V2 heeft aangetrokken! Die G18 ziet er grof dope uit! :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• B-Buster
Ik vind hem erg mooi. LCD ziet er op de foto wat raar uit, maar zo te zien compenseren andere pluspunten (meer G knoppen en mooi helemaal zwart) dat ruimschoots.

Denk dat ik hier m'n G15 V1 wel mee wil vervangen :)

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-06 20:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Is dat een full color lcd? :9~

Dit zat er natuurlijk wel aan te komen. Na de giga-strom van kritiek op de V2 kon Logitech niet anders dan een waardige opvolger maken.
Ook de G13 vind ik een in potentie leuk apparaatje, maar ik zie nog niet zo snel hoe ik dat ding naast een G15 zou gebruiken. Ik denk dat ik inmiddels wel aan mijn multitasking limiet zit met alle knoppen op mijn V1 en Copperhead. ;) Omdat de G13 ook een lcd heeft, denk ik dat het voor velen of et een, of het ander gaat worden.

• Coeluh

G18 tobo !
[afbeelding]

Bron
Vind m niet zo strak.

• 3lmo

G18 tobo !
[afbeelding]

Bron
De verlichting lijkt in ieder geval feller dan bij de V2, want daar vond ik de lichtsterkte van de toetsen ronduit matig. :P

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Damn, die g18 is nice! :D

G15 is goed, maar in vergelijking met de oude de naam G15 niet waard. De G18 daar in tegen is wel een serieuze kanshebber!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

BTW, die G toetsen zijn tov de V2 ook uitgebreid. Mooie middenweg tussen V1 & V2 :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Als ik die G18 zo bekijk, als hij al echt is:

WTF hebben ze met dat lcd gedaan? Keyboard gemaakt, en later bedacht, prop hier nog maar los een lcd op :?
En wederom geen volume draaiknop, erg jammer weer.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Nakebod schreef op donderdag 11 december 2008 @ 20:43:
Als ik die G18 zo bekijk, als hij al echt is:

WTF hebben ze met dat lcd gedaan? Keyboard gemaakt, en later bedacht, prop hier nog maar los een lcd op :?
En wederom geen volume draaiknop, erg jammer weer.
De LCD ziet er idd een beetje 'borg' uit en dat er geen draaiknop op zit is idd zonde maar toch een stuk beter dan V2 en gelikter dan V1 als je t mij vraagt.

PC Specs

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Hmm, waarom niet een echte MIX van het beste van de 2 werelden: de V1 en de V2 gemixt.. :/ Dan zouden we gewoon de beste toetsenbord hebben.

Simpel lijstje:

-Volume draaiknop
-2 Rijen G-toetsen
-Zowel Wit, Blauw, Groen alsook Rode LED-verlichting
-Grote Linker Shift knop
-LCD scherm een beetje vergroten (tussen de G15 V1 en 2 in..

Dat zou gewoon het beste toetsenbord zijn. :?

Gulfstream G650

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-02 11:29

bartaa

Battlefield

salimrmaf schreef op donderdag 11 december 2008 @ 22:15:
Hmm, waarom niet een echte MIX van het beste van de 2 werelden: de V1 en de V2 gemixt.. :/ Dan zouden we gewoon de beste toetsenbord hebben.

Simpel lijstje:

-Volume draaiknop
-2 Rijen G-toetsen
-Grote Linker Shift knop

helemaal mee eens !

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDog11
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-06 22:35
salimrmaf schreef op donderdag 11 december 2008 @ 22:15:

Simpel lijstje:

-Volume draaiknop
-2 Rijen G-toetsen
-Grote Linker Shift knop

En dan ook nog de USB-poorten op USB 2.0 ajb, dat is hij helemaal perfect imho _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nu zit ik dus in dilemma. Mijn V1 G15 begint 'ouderdoms' problemen te krijgen, verf laat beetje los en af en toe begint mijn LCD verlichting te knipperen.

G18 ziet er gelikt uit, alleen oranje :/ V1 is haast nergens meer te krijgen (of voor ruim 80 euro), mischien dan maar de G11 tijdelijk nemen en LCD maar even missen.

1 ding zal ik perfect blijven vinden, het pgup/down eilandje, nog steeds orginele 2x3 rijen ipv de lompe vertikale versie die steeds vaker op keyboards terug te vinden is.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Volumedraaiknop mist, en wederom die bruine/oranje ledkleur - hoorde je iedereen over klagen, waarom die blauwe ledjes losgelaten van z'n voorganger... :'( Muis, pc en monitor hebben een blauw ledje...

Hoop dat die G18 geen hoaxje of theoretisch brainstormplaatje van designers is. G13 zie ik op de Logitech.nl al staan namelijk. Snap alleen niet dat ze ver na de feestdagen met iets nieuws komen, ALS ze er mee komen...

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06 16:19

Yor

Yor1313#2571

Vandaag een G11 en een tweede G15 V1 binnengekregen voor de zekerheid. Ik vind die oranje dingen maar lelijk....Kan dus nu nog wel een jaar of 2 vooruit aleer ik aan een neiuw bordje ga...

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Zit bij jullie V1 de blauwe mediaknoppen bovenaan allemaal nog wel even hoog? mijn previous knop zit veel hoger dan mijn play knop. Iemand een idee hoe ik dit weer gelijk krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Die andere net zo lang indrukken tot ze net zo laag blijven zitten? :+

Hier even gekeken. Mijn stop en play knop zitten er wat lager in dan de previous en next knoppen, maar de 2 bovenste zijn wel even hoog t.o.v. elkaar, same @ onderste 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
Lol hier hetzelfde maar dan met de next knop :+

Teveel muziek geluisterd, hij 'deukt' zegmaar in naar rechts. De linkerkant van de knop zit nog wel goed. Bekend issue. Paar vrienden van me die ook de g15 v1 hebben zitten ook met ingedeukte knoppen..

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Is het scherm van die G18 inklapbaar?
Zo niet, dan is dat echt zonde (en link, qua breken), een geweldig pluspunt van de V1 vind ik namelijk dat het inklapbaar is :) (neemt ook makkelijk mee naar LANs enzo. Daarom zitten die handgrepen er toch aan? ;) :P )

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 29-12-2008 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
Dat het schermpje inklapbaar is heeft ervoor gezorgd dat mijn scharnier ontzettend lam is. Hij kan niet meer goed schuin staan, alleen maar achterover. Is dus niet lang over nagedacht.. Ook hebben veel mensen daardoor last gekregen van een breuk in de display kabel dus een echt pluspunt... Hopelijk word dat dan verbeterd op de G18, naast het feit dat ik hem lelijk vind :)

Die handvaten hebben bij mij nooit een doel gehad overigens :+

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Wackoz schreef op maandag 29 december 2008 @ 20:59:
Lol hier hetzelfde maar dan met de next knop :+

Teveel muziek geluisterd, hij 'deukt' zegmaar in naar rechts. De linkerkant van de knop zit nog wel goed. Bekend issue. Paar vrienden van me die ook de g15 v1 hebben zitten ook met ingedeukte knoppen..
Ik hetzelfde, ik zei het verkeerd per ongeluk :). Mijn previous is veel hoger dan mijn next.

Next is net even ietsje hoger dan play, terwijl previous en stop ongeveer even hoog zijn. Misschien is het wel links en rechts apart verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenFM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-06 17:00
Ik vind het een erg fijn toetsenbord, alleen is mijn schermpje helaas kapot. Ik heb het toetsenbord al een paar keer uit elkaar gehaald, alle kabeltjes even opnieuw aangeduwd enzo. Maar het mag allemaal niet baten, het schermpje is nog wel verlicht maar er verschijnt niks meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-06 19:05
Net m'n oude G15 v1 gesloopt, ribbonkabel van de LCD is doormidden (slijtage + lompheid). Als vervanging dacht ik aan G13 + Illuminated, maar die G18 ziet er ook wel interessant uit.

G13: ziet er leuk uit, leuke features ook. Lijkt me alleen niet zo fijn voor shooters; net als bij de Nostromo mis ik een rijtje keys boven de 'WASD' voor snel kiezen (of je moet de deuken negeren en een rij lager gaan zittten, maar hoe gaat het dan met crouch ed?).

G18: kleuren LCD lijkt aardig, maar het design is te hoekig (en het knalt de prijs omhoog, betaal nu al 60..80 euro voor een tobo ;-) ). Die amberkleurige verlichting ziet er uit alsof het vast is, net als de G15 v2. Dat zou echt een kapitale fout zijn, net nu volledig instelbare RGB (G9 had het al en G13 heeft het ook weer) verlichting heel goed mogelijk blijkt...

Ik hoop stiekum op nog een extra model waarbij ze features van de G13 combineren met die van de G18 en G15v1:
- zwart (weg met dat grijs en chroom).
- genoeg macrokeys, een rijtje van 6 stuks is onzin (imho, maar in de praktijk vast genoeg).
- RGB verlichting met kleur instelbaar door software.
- monochroom LCD scherm van G13, liefst opklapbaar.
- fatsoenlijke media toetsen + een jog shuttle voor volume.

Ach ja, zullen wel zien. Ik hoorde iets van nieuwe releases van Logitech in de eerste helft van 2009, dat is nogal ruim, hoop dat er snel nieuws komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Als ik iedereen zo hoor ben ik blij dat ik in die jaar tijd mijn scherm nog maar 1 keer heb ingeklapt eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
G19 gaat hij heten _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i46.photobucket.com/albums/f122/B-Buster/th_logitech_gseries.jpg
The Logitech G19 Keyboard for Gaming
Giving you an arsenal of advanced gaming technology, the Logitech G19 keyboard for gaming is the first Logitech keyboard to feature a color GamePanel LCD. The tiltable, 320-by-240-pixel display provides valuable in-game information for over sixty games, including World of Warcraft (requires installation of included Logitech GamePanel software). In addition to in-game information, the screen can show VoIP communication data, clock, CPU load, or other non-gaming specific items such as pictures or videos. And you can easily switch among types of information – without ever leaving your game.

Logitech’s newest keyboard for gaming offers 12 fully programmable G-keys with three macros per key, giving you 36 time-saving commands per game. Performing multiple actions simultaneously is also made easier with the keyboard’s multi-key input-functionality, which allows you to engage up to five keys at the same time.

A popular feature with previous Logitech keyboards for gaming, the Game Mode switch can disable the Windows® key so you don’t get accidentally locked out of your game. And so you can connect and power devices – such as your G9x mouse or G35 headset – the G19 keyboard features two high-speed USB 2.0 ports.

The G19 keyboard for gaming is compatible with both Windows-based and Mac computers.
Bron

Ik vind hem erg mooi, gelukkig weer blauwe verlichting. Scherm ziet er op deze foto ook beter uit qua constructie als op de eerste die rondzwieft tijdje terug.

[ Voor 4% gewijzigd door B-Buster op 06-01-2009 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hmm ik vind hem iets te goedkoop gamerig, niet zo stijlvol als V1. Ook vind ik het scherm wat vaag er op zitten. Ach ja die toetsenborden zijn nieuw sowieso niet aan mij besteed qua prijs :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Wat een apart *uch* toetsenbord. :X

Moet er even aan wennen, design word wel steeds gewaagder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

Oef ... ik weet niet wat ik er zo snel van moet denken. Ik moet maar zuinig zijn op mijn G15 V1.

Wat mij al meteen opvalt is het vierkante LCD-schermpje. Leuk in kleur, maar waarom geen brede als op de oude G15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Volgens mij wordt dit voor meer functionaliteit. Het G15V1 schermpje lijkt meer op dat linker ding te zitten.

En knoppen op de headset? :P Alsof ik mn macro's op toetsen zet op mn headset :). Ik moet ook maar zuinig zijn met mn V1 idd :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Toch G19. Ok. Als je die eerste G18 foto er naast legt, is toch wel hetzelfde, ook de constructie van de LCD...

Dat alle verlichting nu blauw is, suggereert dat de kleur (net als bij de G9 en G13) bij de G19 instelbaar is, ookal staat het niet in de tekst (?). Op de 'G18 foto' lijkt het zelfs apart instelbaar voor het numpad (rood) en de andere keys (amber)? Benieuwd naar de verdere details, de eerste reviews en wat ze voor het LCD scherm bedacht hebben.

Adviesprijs $ 199,99 is knetterduur. Even wat speculatie: mensen met een wat kleiner budget zijn dan aangewezen op de G13 of de 'net-niet' G15 v2... ik denk/hoop nog steeds dat er een G15 v3 of nieuw model komt met G19 features, G13 schermpje en betaalbaar... (een G17? :P ).

mis m'n G15 v1...

O wacht, kleur instelbaar staat wel ongeveer in de tekst, maar dan in het stuk over de G9x:
And custom-color LEDs let you match your G9x mouse to your personal preference – or the colors you choose for your G19 keyboard or G13 gameboard.

[ Voor 14% gewijzigd door Cascade op 06-01-2009 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Zo bij elkaar ziet de G9 + G13 + G19 + G35 er wel leuk als setje, en duur :+ uit. Denk dat het ongeveer op 300 euro ligt wat je daar zo ziet.
Maar als mijn G15v1 kapot gaat komt er waarschijnlijk niets uit de nieuwe G serie voor terug.
Die G19 ziet er niet zo geweldig uit, en ik mis het volume draaiwiel. En de G13 los heeft ook niet echt de toegevoegde waarde voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Da's geen toetsenbord, da's een ruimteschip! 8)7

G11 heb ik gekocht omdat iedereen zo positief over het ding was, eigenlijk is 'ie helemaal niet mooi, om over de G15v1 nog maar te zwijgen. De G15v2 was dan al iets 'normaler' qua ontwerp, en dan komen ze met dit ding? Vreemde keuze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Nieuw spul staat nu ook op de Logitech website, met wat extra pics en specs:
http://www.logitech.com/i...rds/devices/4956&cl=us,en

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/1268/jpg/11107.1.0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/1268/jpg/11111.1.0.jpg

Is dat een breed scrollwheel helemaal rechts? Voor volume e.d.?

Nog meer info bij de downloads:
Included Color Only LCD Applets:
* LCD Movie Viewer
* LCD Picture Viewer
* LCD Video Player for YouTube

[ Voor 28% gewijzigd door Cascade op 06-01-2009 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Dat schermpje is dus wél in klapbaar van dat toetsenbord. Dat scheelt wel weer :)
Dat vond ik hét minpunt van de V2, dat dat schermpje niet in te klappen was.
Ik zou de hele tijd afgeleid worden

Behalve dat scherm heeft dat toetsenbord minder functionaliteit dat de G15v1. ('18' G-knoppen minder :P )
Maar dat doen ze natuurlijk om dat linker minitoetsenbordje ook te kunnen verkopen.

Maar inderdaad vreemd dat ze er zo'n klein schermpje op hebben zitten?
Of is dat ook om dat linkerding te kunnen verkopen, zodat je alsnog zo'n schermpje hebt? :P

Kan je net zo goed een Logitech Z-10 erbij kopen :P
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/328/jpg/2354.1.0.jpgDe G15-applets draaien hier ook op B)

Edit:
Hebben ze nou de USB-aansluitingen eruitgehaald?
Als ik dat allemaal zie dan moet ik toegeven dat ik nog steeds echt vreselijk blij ben met mijn G15tje O+

[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 06-01-2009 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Er zitten nu 2x usb 2.0 ipv usb 2x 1.1
Two powered Hi-Speed USB 2.0 ports: Transfer data to and from peripherals—such as MP3 players and flash drives—while also charging battery-powered devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ok, duidelijk geen toetsenbord naar mijn smaak. De g15 v1 was gewoon super, de g15 v2 kan er mee door, hierna komt een gewoon standaard ram plankje denk ik, mét fatsoenlijke demping. :+

Vind het wel jammer de kant waar logitech op dit moment naar toe gaat. Beetje te hoog gadget gehalte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Intrique schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:32:
Er zitten nu 2x usb 2.0 ipv usb 2x 1.1

[...]
Okee :)
Ik kon de USB-icoontjes niet vinden op dat nieuwe toetsenbord :P

En even iets anders:
Wat draaien jullie allemaal op je G15-schermpje?

Draaien jullie nog G15-applets, of zijn het allemaal Sideshow-applets?
Zoals bij mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

oooh die G19 :9~

En helemaal top, die pageup/down pad laten ze netjes 2 rijen 3 knoppen, niet die lompe 3 rijen 2 knoppen bagger maar gewoon good old :D Ik weet wat mijn volgende keyboard wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

@ anandus
De G15 applets blijven tegen vallen imho, weinig games die ik speel die er echt ondersteuning voor hebben. CoD4 en CoD5 hebben er geen support voor, juist het soort games die er mooi gebruik van kan maken.
Een paar stukjes software die ik gebruik die er wel ondersteuning voor hebben, maar die ik totaal niet interessant vind @ LCD. (FRAPS en xfire bijvoorbeeld, dat zie ik wel op mijn normale scherm)

Gebruik dan ook alleen: De standaard klok, foo_g15 voor foobar spam, en G15 TeamSpeak.
Meer heb ik niet nodig denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-06 18:12

pcprutser

No message

Mn eerste gedachte over de G19 was: wat een lelijk ding, maar naarmate ik er naar kijk, en de site van logitech check, vind ik het toch nog wel enigsins meevallen.. Toch blijf ik erg gehecht aan mijn G15v1 :+ en voor 200 dollar, omgerekend een euro of 150, vind ik het nog een bak geld! En dat om alleen een beetje te kunnen typen :p
*Pcprutser gaat zijn G15 binnenkort maar eens grondig schoonmaken, iemand nog tips?*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Nakebod schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:46:
@ anandus
De G15 applets blijven tegen vallen imho, weinig games die ik speel die er echt ondersteuning voor hebben. CoD4 en CoD5 hebben er geen support voor, juist het soort games die er mooi gebruik van kan maken.
Een paar stukjes software die ik gebruik die er wel ondersteuning voor hebben, maar die ik totaal niet interessant vind @ LCD. (FRAPS en xfire bijvoorbeeld, dat zie ik wel op mijn normale scherm)

Gebruik dan ook alleen: De standaard klok, foo_g15 voor foobar spam, en G15 TeamSpeak.
Meer heb ik niet nodig denk ik :)
Ja, de gamessupport is inderdaad ook bagger, helaas.
Ik gebruik het nu ook alleen maar voor Gmail, het weer en mini-notepadje en dat soort dingen :P
Als ik ga gamen dan gaat-ie dicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Weet nog niet... vind de G19 idd erg gadgetachtig en niet moeders mooiste (oa hoekige losse LCD ophanging en rare schuif voor game mode), aan de andere kant, als de prijs niet absurd hoog wordt (desnoods maanden na release) dan is het mwoah, doe maar.

Prijsspeculatie:
G9 adviesprijs € 80,- ,nu te krijgen voor rond de € 50,-
G15v2 adviesprijs € 100,- , nu te krijgen voor rond de € 75,-
G19 adviesprijs $ 200, zou dan € 180,- worden? en na een paar maanden zakt de winkelprijs dan hopelijk naar € 125,-?
Nog steeds veel voor een toetsenbordje.

Gebruikte m'n G15 schermpje niet veel. Meestal voor muziek tijdens gamen/surfen, soms voor hardware monitoring (EVGA Precision, Everest e.d.). En een klokje is altijd handig. :')

[ Voor 14% gewijzigd door Cascade op 06-01-2009 22:59 ]

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste

Dit topic is gesloten.