Het grote Logitech G-15 topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 17 Laatste
Acties:
  • 42.021 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:37
MsG schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 09:34:
En een tweedehands V1 geen optie? Soms staat er iets als je mazzel hebt. Ik had de mijne 3 week oud voor 20,- :).
Als er nou iets is wat ik nooit 2e hands zou kopen, is et wel een keyboard :p wie weet wat die vorige eigenaar allemaal heeft gedaan :X

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:09

MsG

Forumzwerver

Ach 3 week oud zo goed als nieuw :). Volgens mij zegt het meer iets over jou dan over de verkoper. Hij zal er vast over heen hebben gekotst, zn reet er mee afgeveegd... :) serious waar gaat het over. desnoods clean je hem met zo'n setje, maar als ik een voor 20 zie 3 week oud of een voor 70-80 nieuw dan maakt mij het echt niet uit.

Vervolgens zit dezelfde persoon wel op openbare computers op school. Of heb je dan handschoenen aan :X :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:37
MsG schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 14:17:
Ach 3 week oud zo goed als nieuw :). Volgens mij zegt het meer iets over jou dan over de verkoper. Hij zal er vast over heen hebben gekotst, zn reet er mee afgeveegd... :) serious waar gaat het over. desnoods clean je hem met zo'n setje, maar als ik een voor 20 zie 3 week oud of een voor 70-80 nieuw dan maakt mij het echt niet uit.

Vervolgens zit dezelfde persoon wel op openbare computers op school. Of heb je dan handschoenen aan :X :).
Daar heb ik een laptop voor ;)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dac0ta
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-03 07:18
Weet iemand of er een mod is voor de g15 die asus probe 2 op het display laat zien???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Joopieboy schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:19:
[...]

3 jaar is de garantie volgens mij. :)

Maar goed je kan het iig proberen, meestal is logitech niet zo moeilijk daarmee.
2 jaar is de garantie. Ik heb het toetsenbord direct gekocht toen het uit kwam en heb 2 maanden geleden gebeld voor garantie (mijn alt knop blijft af en toe hangen.) maar omdat deze net buiten de garantie is gevallen kreeg ik geen support erop.

Ik zie in dit topic best wat posts over de v2 die minder zou zijn, wat zijn precies de minpunten van de v2 ten opzichte van de v1?

Ik vind de v2 namelijk mooier, enig nadeel vind ik is dat het LCD scherm niet inklapbaar is, met verhuizen wel erg makkelijk namelijk.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Is de enige reden om een V2 te overwegen dat je Alt toets van de V1 blijft hangen? :)

1: Je haalt hem ff open en maakt hem schoon
2: Fix een alt toets van een kapotte G15, (zijn wel te vinden)
3: Koop een overpriced V2 voor 90 eu :P

Verder minpunten nog maar eens (staat al wel int topic maar goed):
- maar 6 macro toetsen
- geen joghweel maar aparte knoppen voor volume + en -
- "chinese" knoppen (althans in mijn ogen
- lelijker (subjectief)
- duur

Voor de rest weet ik er zo geen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

6 macro toetsen maken mij niet eens zoveel uit eigenlijk en jogwheel kan ik ook wel mee leven.

Ik vind de oranje er juist strakker en mooier uit zien dan de V1, maar dat is natuurlijk persoonlijk. :-)

Ik moet de Alt toets er natuurlijk nog even uithalen en proberen te fixen, maar ben zelf niet zo handig ermee. :P
Ik wil liever namelijk geen nieuw toetsenbord halen en al helemaal niet 90 euro uitgeven voor een nieuwe G15. Alt knop blijft ook maar af en toe hangen, dus het probleem is (nog) niet zo erg.

Thnx voor het lijstje, had al wel topic(s) doorgelezen, maar wist niet zeker of ik dingen over het hoofd had gezien. :+

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Alt toets is wel omhoog te wippen. Even voorzichtig en beetje pielen. Evt replacen met de rechter alt (aangezien niermand die gebruikt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Inderdaad, de rechter gebruik ik nooit, ga vanavond even proberen de linker alt te vervangen, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 21:35
Het lukt me maar niet om m´n toetsenbord te laten flashen met Ray´s plugin of WVS. Alles schijnt goed te staan (bij ray de twee ´hidden´ items allebei op ON) maar hij blijft een en dezelfde kleur.. zie ik iets over het hoofd?

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Laatst online: 12:19
WeeJeWel schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 23:25:
Het lukt me maar niet om m´n toetsenbord te laten flashen met Ray´s plugin of WVS. Alles schijnt goed te staan (bij ray de twee ´hidden´ items allebei op ON) maar hij blijft een en dezelfde kleur.. zie ik iets over het hoofd?
heb je V1 of V2 bij mijn V1 werkte het perfecht maar op de V2 niet meer maar is toch maar vervelend !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
Hmm, ik heb een V2 ja, maar op youtube heb je zat filmpjes waarbij het wél werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huhm, heeft iemand een link voor mij naar Ray's Plugin? Ik vind alleen dode links...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Laatst online: 13-09 11:34
Ik heb mijn g15 hier nu niet aan m'n lappie hangen maar ik heb na wat zoeken met google Deze link gevonden :)

Je moet het dll bestand naar de Winamp plugin map extracten met bijv WinRar.

Suc6 ermee :)

EDIT:
Herrinner me trouwens dat ik enorm veel gezeur gehad heb om het knipperen van de toetsen zelf, en niet alleen de 3 m-toetsen te laten werken. Zal zo even een youtube filmpje opzoeken waarin mij duidelijk werd welke handelingen je ook-al-weer moest uitvoeren om dat werkend te krijgen. Was achteraf simpel maar ik weet het nu niet meer.

Even een Quote van een youtube filmpje van redzion28:
"When you have rays mod downloaded extract the file to your winamp plugins folder. When you open winamp it will have rays mod so when you play music it will show all of the information on the LCD screen.

Press both the control keys at the same time (and hold them) then press softkey 4 and scroll to the very bottom. Turn the last two selections on by pressing they play button on your keyboard. After this your keys should blink to any music you play in winamp."

Misschien was het je al duidelijk maar toch, met dit stukje tekst moet je het makkelijk goed werkend krijgen :)

[ Voor 73% gewijzigd door Wackoz op 08-07-2008 17:07 ]

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb van Logitech een G15 v2 gekregen als vervanging van mijn oude G15 die af en toe disconnecties heeft. Erg vervelend tijdens het spelen van spellen en het gebeurde echt steeds vaker de laatste tijd. Dit gebeurde ook binnen windows, maar dat is minder vervelend aangezien het toetsenbord terugkomt na 10 seconden ofzo.

De G15v2 is duidelijk lichter. Dat was al de eerste indruk toen ik de doos zag en het gewicht kon voelen. Bij het uitpakken viel op dat het eigenlijk maar een klein toetsenbordje is. Niet groter dan menig media keyboard. De vormgeving is ok, al vond ik de blauwe verlichting eigenlijk veel mooier.

In het gebruik vond ik het zachte zwarte plastic fijner dan het harde van nu. Het is een gevoel dat waarschijnlijk wel gaat wennen. De toetsaanslag is daarentegen echt minder dan de oude G15. Ik tik regelmatig ook op andere toetsenborden en de eerste indruk op dit toetsenbord was niet meteen positief. Ik denk dat dit ook wel even wennen is.

Het schermpje is kleiner, maar de resolutie hetzelfde. Mijn plugins werken hier prima op en ik heb geen leesbril nodig, dus nog prima af te lezen. Het aantal G-toetsen is wel een duidelijk minpunt. Onder spellen gebruikte ik het, maar ook onder windows. En in beide gevallen mis ik toch de 18 toetsen bij de oude versie. Switchen tussen M1-M3 is niet zo handig als de mensen van Logitech hebben bedacht. Nu nog even de pootjes van de oude G15 halen en de USB stekker er af knippen. De garantie van Logitech is wat dit betreft echt zeer goed.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Ik wil hem wel ruilen tegen mijn V1 hoor als je niet tevreden ben. Wil graag de oranje versie :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik denk dat ik er wel aan kan wennen. Een ander puntje is dat ik een nieuw toetsenbord ook echt liever nieuw heb. Toetsenborden worden nogal ranzig namelijk ....

Zonet mijn defecte G15v1 uitelkaar geschroefd. Buiten het feit dat hij is vastgezet met heel veel schroeven is het systeem van de verlichting echt mooi. Ik wilde kijken of ik de verlichting van de v2 versie over wilde zetten naar blauwe ledjes. Het kan wel en is niet zo moeilijk, maar kost wel heel veel tijd. Ik denk dat ik wel kan wennen aan de nieuwe kleur. Het toetsenbord is nu trouwens echt kapot aangezien 1 van de FFC kabels niet meer goed is, of beter gezegd: de connector is kapot. Als iemand onderdelen nodig heeft....

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mijne begint nu eindelijk kuren te geven, na hele lange tijd trouwe dienst.

De schermverlichting begint nu willekeurig te flikkeren, het scherm zelf werkt nog wel steeds naar behoren.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik zit nu op een nieuwe PC, en heb ook daar mn G15 aangesloten. Werkt allemaal prima, alleen zodra ik in een spel zit werkt de volume control niet meer. Dit was niet zo op mijn andere PC. Iemand enig idee waar dit hem in zit?

WIN XP PRO SP3, nieuwste LCD software van Logitech en Keyboard profile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-09 14:43

Disaster

Kwelling

Ik heb al een aantal maanden m'n G15. Deze werkte prima, en nog steeds trouwens.

Maar sinds kort reconnect m'n tobo opeens. Dan gaan alle lichten uit en disconnect hij automatisch, zonder dat ik iets doen. Vervolgens connect hij dan weer en doet hij het weer gewoon, weet iemand wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Mijn g15 1e generatie begint ook gammel te worden, toetsen blijven hangen en beginnen ietwat los te zitten toesten, beginnen wat kaler te worden, beeldscherm zit niet helemaal strak meer vast etc. Omruilen is nog een optie, maar ik twijfel of ik die 2e generatie zo mooi vind. Iemand die high res foto's kan maken en opsturen van de 2e generatie?

Trouwens, hoe "tik" de g15 v2? Harde tikken zoals de v1 die ik heb, of meer gedempt zoals de gewone toetsenborden hebben?

Wel jammer van mijn toetsenbord, mja hij heeft het toch bijna 2 jaar volgehouden en dat is lang bij mij. :P

[ Voor 20% gewijzigd door Joopieboy op 20-07-2008 11:31 ]

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heb je 'm ook regelmatig op z'n kop gehouden enzo? Ik heb een G11 sinds maart 2007, en tik daar toch behoorlijk veel op. Op hem één keer open maken, af en toe afnemen en af en toe op z'n kop schudden na doe ik er geen onderhoud aan, en toch heb ik niet het idee dat 'ie ook maar íets slechter presteerd dan toen hij nieuw was.

Nu zal het schelen dat ik waarschijnlijk de tweede revisie oid heb, want toetsen die vaag worden heb ik bijvoorbeeld al geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik denk dat ik idd nog de eerste (slechtere) serie heb, maar op zijn kop houden? :P Dat typt zo last haha. :P
Maar even serieus, ik heb hem gewoon 2 jaar lang op mijn bureau liggen, nooit omgedraaid of wat dan ook. Wel eens (mss 2x gebeurt) uit frustratie een dreun op het bureau en soms het toetsenbord gegeven maar dat is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik draai hem ook wel eens om. Je wilt niet weten wat er dan allemaal uit komt :X . Ik heb wel dat sommige toetsen moeilijker indrukken als je ze bij de rand van die toets indrukt. Dit euvel heb je wel vaker bij keyboards. Hoe halen jullie die plakresten weg op dat zilveren gedeelte? Dat heb ik wel erg vaak :r :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

plakresten? als je wat vuil bedoelt, doe ik gewoon met een vochtig doekje.. Niet met rare chemicalien :D want dan krijg je rare witte vlekken als bij mij :D
Ik stuur hem niet op voor een nieuwe (logitech zei: ja stuur maar op, dan krigj je een nieuwe) want ik wil die oranje niet.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

MsG schreef op zondag 20 juli 2008 @ 12:16:
Hoe halen jullie die plakresten weg op dat zilveren gedeelte? Dat heb ik wel erg vaak :r :).
Klinkt smerig. Kun je iets specifieker zijn wat voor plakresten dat zijn, of willen wij dat niet weten? ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Wrijf maar eens goed over een stuk willekeurig zilver plastic op je toetsenbord, dan zie je dat er meestal wel een beetje aanslag van whoknowswhat op zit :). Althans RoD had het ook, en volgens mij is dat gewoon het nadeel van de G15, dat ie snel vies wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Plakresten, rare witten vlekken? Jongens waar zijn jullie mee bezig. :X

Btw, net mijn toetsenbord omgekeerd, viel niet meer uit als een klein beetje stof. Ik eet ook nooit op mijn kamer dus viel wel mee, denk gewoon dat hij op is, van de week maar eens bellen dan naar de winkel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Joopieboy schreef op zondag 20 juli 2008 @ 13:05:
Plakresten, rare witten vlekken? Jongens waar zijn jullie mee bezig. :X

Btw, net mijn toetsenbord omgekeerd, viel niet meer uit als een klein beetje stof. Ik eet ook nooit op mijn kamer dus viel wel mee, denk gewoon dat hij op is, van de week maar eens bellen dan naar de winkel. :/
Dan heb je een moeder die er weleens een stofzuiger oid overeen haalt? Ik eet hier ook niet, kom niet over m'n tobo ( :X ), en heb een goed afgerichte moeder.

Als ik dat ding dus eens in de paar weken op z'n kop houd en goed schud komt er een lading huidschilfers en wat haartjes uit. De kruimels vallen wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik weet het niet maar mijn toetsenbord was redelijk schoon, ik weet niet zeker of ze met de stofzuiger eroverheen komt maar het lijkt er wel op, is te schoon haha. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
MsG schreef op zondag 20 juli 2008 @ 12:34:
Wrijf maar eens goed over een stuk willekeurig zilver plastic op je toetsenbord, dan zie je dat er meestal wel een beetje aanslag van whoknowswhat op zit :). Althans RoD had het ook, en volgens mij is dat gewoon het nadeel van de G15, dat ie snel vies wordt.
Eh, ik heb geen plakkerige troep op m'n tobo oid :P Wel zijn er gedeeltes verkleurd omdat ik er waarschijnlijk zo vaak met m'n vingers/hand op gezeten heb. Vooral onderaan het tobo zijn er zilveren vlakken helemaal grijs geworden.

Voor de rest alleen de standaard rotzooi die er uit komt. Geen bijzondere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ja de standaard rotzooi, maar dat blijft een beetje kleven op het grijze gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

Is het trouwens goed mogelijk om die toetsen eraf te halen om hem eens grondig schoon te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Volgens mij zijn ze afklikbaar, en zitten ze in het midden vast rondom een soort ronde buizen. Maar dan moet je het wel voorzichtig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Voorzichtig, inderdaad. Maat van me probeerde ook de toetsen eraf te halen, maar dat eindigde in een aantal gesloopte toetsen, aangezien die buisjes vrij snel afbreken. Een goeie manier om die toetsen eraf te halen heb ik persoonlijk nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

RoD schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:34:
Voorzichtig, inderdaad. Maat van me probeerde ook de toetsen eraf te halen, maar dat eindigde in een aantal gesloopte toetsen, aangezien die buisjes vrij snel afbreken. Een goeie manier om die toetsen eraf te halen heb ik persoonlijk nog niet gevonden.
Hmmmm...dan schud ik hem maar eens in de zoveel tijd op z'n kop schoon. Totdat ik een manier heb gevonden om de toetsen er makkelijk af te halen. Is toch wel zo hygiënisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke versie G-15 hebben jullie eigenlijk? Ik de oranje versie, met 6 macro, maar met combinatie heb je net zoals met de oude G-15 18 macro's. Macro gebruik ik niet zo gek veel. Alleen in MMORPGS, en ze zijn erg handig in photoshop :). Mijn G-15 heb 2 maanden of iets langer geleden gekocht. Ik eet er nooit boven, drinken wel, er vallen wel eens wat druppen water in, maar de G-15 heeft daar een systeem voor, al gooi je er een glas overheen, hij is nog niet kapot. Ik zou hem dan alleen wel even legen ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 17:49

aap

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:46:
Ik de oranje versie, met 6 macro, maar met combinatie heb je net zoals met de oude G-15 18 macro's.
De oude G-15 heeft met combinatie 54 macro's. Dus die vergelijking gaat niet op.

Die combinatietoets gebruik ik ook nooit: ik heb de G15 juist gekocht zodat ik geen lastige meertoetscombinaties hoef in te drukken. Ik hoop dat ie niet snel kapot gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 22:42

Eagle Creek

Breathing security

[b][message=30390246,noline]kNu nog even de pootjes van de oude G15 halen en de USB stekker er af knippen. De garantie van Logitech is wat dit betreft echt zeer goed.
Stekker er af knippen?

Ik heb de oude G15, de échte ;).
Dat is dus 3*18 = 54, * oneindig aantal profielen.

En blauwe LED's ;-).

[ Voor 21% gewijzigd door Eagle Creek op 23-07-2008 07:32 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik vergeet alleen altijd wat er precies onder welke knop zat per profiel, maar ja ik gebruik er toch maar 8 ofzo max per profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb ook al een ruim jaar de G15, maar ik gebruik NOOIT macro's. Waarvoor zou ik die KUNNEN gebruiken? Misschien zie ik iets over het hoofd, maar het nut ontgaat mij tot nu toe. Misschien ben ik een te simpele gebruiker voor moeilijke toetsen-combinaties. :-)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik vind die toetsencombinaties echt ideaal, g1 is ctrl+x, g2 is ctrl+c, g3 is ctrl+v, g4 is ctrl+t, g5 is ctrl+a, etc. Erg makkelijk, hoewel ik niet super veel gewone combo's erin heb staan, menu 2 staat wel vol, en dan vooral met combinaties voor photoshop. Als je het een beetje doorhebt dat werkt het echt snel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik vind het alleen zeer spijtig dat de keys niet gewoon als extra toetsen kunnen worden ingezet, maar ja misschien kan dat ooit eens met een gehackte driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 20:40
Dat kan toch zeker wel, tenminste als je ze toewijst aan key-combo's of single keys. Want dan kan dat makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ja maar dat bedoel ik uiteraard niet :) Ik bedoel dat je bijvoorbeeld bij counterstrike Flashlight bind aan G18. En niet via een workaround dat je Flashlight bind aan bijvoorbeeld sterretje en G18 weer aan sterretje bind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Laatst online: 24-07 22:33
MsG schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:32:
Ja maar dat bedoel ik uiteraard niet :) Ik bedoel dat je bijvoorbeeld bij counterstrike Flashlight bind aan G18. En niet via een workaround dat je Flashlight bind aan bijvoorbeeld sterretje en G18 weer aan sterretje bind.
wat is dat voor extra moeite.... ?

je kan zoveel toetsencombo's kiezen of toetsen die zover op je bord liggen dat je ze nooit gebruikt onder een shooter...zijn er makkelijk genoeg voor heel counterstrike hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
Is het toevallig mogelijk de MR toets te linken aan een toetscombi? Ik heb namelijk bij wimamp random playback gezet op ctrl-alt-F10, maar zou dat blauwe ledje aantrekkelijker vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Laatst online: 24-07 22:33
de MR toets zelf? nee daar kan je niks aan toekennen (althans niet zomaar...moet je denk ik echt in de software gaan lopen kloten, maar dat lijkt me redleijk lastig worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
In Foobar2000 kan ik met m'n G11 (G15 1st gen dus ook) als toets voor playback gewoon op m'n playback-toetsen rammen :) Die worden herkend als:

Play / Pause (MM)
Previous (MM)
Next (MM)
Stop (MM)

Misschien kun je er iets mee. Ik weet dat andere software het inderdaad niet altijd goed herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
Die werken ook prima hoor, maar ik wil dus de Random functie koppelen aan de MR toets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dan zet je random playback toch op een van die toetsen ipv op Ctrl+Alt+F10? Als dat niet werkt denk ik niet dat het gaat werken.

Ik vraag me sowieso af wat je ermee wilt, zet het op G3 oid, da's veel handiger en gemaakt voor dit soort ongein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Een aantal maanden geleden heb ik ook m'n G15 schoon gemaakt door alle toetsen eraf te wippen. Ging vrij makkelijk, en ik had niet het idee dat er iets stuk ging.

Hoppah, toetsen in de wasbak, even afwassen, binnenkant toetsenbord uitzuigen met de stofzuiger + vochtige doek, toetsen goed laten drogen, en terug geklikt = heerlijk fijn toetsenbord weer :)

Ik heb nu wel dat de onderkant (het grijze gedeelte, waar dus eigenlijk je handpalm rust) een soort van blauw begint uit te slaan, ik denk dat het het plastic is wat je begin te zien. Maarja, dat geeft niet na 1,5 / 2 jaar. Ik ben er nog steeds erg tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Dat onderste heb ik ook, maar prompt ging het gister er weer deels af, het blijkt dus wél een soort substantie er over heen te zijn ipv gereageerde vlek op het grijze zelf. NU de rest nog even wegkrabben :). Hoe wip je die toetsen er normaal af? Mijn G11-knop drukt heel vervelend in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bij mij is de boel ook verkleurd, daar waar mijn handpalmen rusten.. echter dat is geen substantie of wat dan ook. Het is echt verkleurd. Ik krijg het er ook met geen mogelijkheid af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik eerst ook niet, maar opeens ging het er voor een deel af laatst. Het voelde ook anders als ik emt mijn vingers er over heen strijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb de G11 toets er nu af, maar er zit wat papierachtig-plastic om de randen van het buisje. Hoort dit zo of mag dit gewoon weg?

EDIT: Ik kwam een cleaning tut tegen en zag daar allemaal buisjes zonder vaag papiertje, heb het weggetrokken, G11 ingeklikt en voila, de knop KLIKT weer, zoals het hoort. _/-\o_

[ Voor 41% gewijzigd door MsG op 30-07-2008 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

MsG schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:07:
Ik heb de G11 toets er nu af, maar er zit wat papierachtig-plastic om de randen van het buisje. Hoort dit zo of mag dit gewoon weg?

EDIT: Ik kwam een cleaning tut tegen en zag daar allemaal buisjes zonder vaag papiertje, heb het weggetrokken, G11 ingeklikt en voila, de knop KLIKT weer, zoals het hoort. _/-\o_
Hoe haal je die toetsen er makkelijk af? Doe je er dan een schaar onder of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 13-09 09:44
Disaster schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:05:
[...]

Hoe haal je die toetsen er makkelijk af? Doe je er dan een schaar onder of iets anders?
Platte schroeve draaier onder je toets zetten en voorzichtig omhoog wippen.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
of je nagel, pen, paperclip, liniaal, bril, schoenveter..

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
Hmm, dit is apart. Bij een textblok pakt hij de enters niet in een textarea, wel in bijv. notepad.

Voorbeeld:

Met vriendelijke groet,Emile NijssenIJssel de Schepperstraat 177435PR OkkenbroekT: +31 570 551 794E: info@code92.nlW: www.code92.nl

Iemand een idee wat dit kan zijn (ik gok op unicode) en hoe het op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Disaster schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:05:
[...]

Pootje van octopus van spongebob uit een kindersuprise XD.Welvoorzichtig en sloom doen,en beetje aanj beide kanten wrikken,niet te ver 1 kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, de mijne begint na 8 maanden kut te doen :(

Los contact op het toetsenbord ofzo, de lampjes gaan aan en uit. zodra ik de kabel ff weer goed aandruk, blijven ze weer even branden, maar als ik t tobo iets beweeg gaan ze weer uit.

Heb t garantieformuliertje maar ingevuld... Hoop dat ik em nog kan omruilen (voor een V1 :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 19:06

Stoney3K

Flatsehats!

Okee, mijn G15 (v1) heeft na anderhalf jaar trouwe dienst de geest gegeven. Vocht is doorgedrongen in de connector van de toetsenbordmatrix naar de hoofdprint toe, en daar zijn de contacten weggecorrodeerd.

Nu kan ik twee dingen doen:

Een nieuwe G15 kopen. De meest voor de hand liggende oplossing, maar ik heb ergens gehoord dat de V1 een gelimiteerde oplage zou zijn, en er nu dus alleen nog maar V2's in de winkels zullen liggen. Maar dat zeiden ze twee jaar terug met de G25 ook, en die ligt nu ook nog overal in de schappen...

Of, ik kan proberen of ik een donor-G15 kan regelen, en daar de (werkende) matrix van uit kan halen, en die in mijn defecte G15 monteren. Optie drie is voor mij een beetje een no-go: Een G15v2 kopen en er blauwe LEDs in bouwen ;)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 22:40

pcprutser

No message

V1 is niet gelimiteerd (voor zover ik weet), maar is inmiddels vervangen door de V2, die oranje leds heeft ed...

Ik zou logitech mailen en vragen of je een vervangende G15 V1 kan krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

link_mario

Ofwa?

Bij mij zijn zojuist de LED´s aan de rechterkant uitgevallen. Vanaf F5 recht naar beneden en alles rechts daarvan heeft geen verlichting meer. Gebeurde toen het tobo niet in gebruik was, het floepte gewoon uit.

Bah, en de V1 is ook nog eens EOL waardoor ik dus niet een andere kan claimen via de RMA. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb opeens dat het jaartal op de volgende regel staat bij de clock. Jullie ook? Beetje irritant ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
Nope, welke versie van de software gebruik je daarvoor? Ik heb hier engelse windows xp 32bit en die geeft aan: Friday, August 15, 2008 en dat past allemaal op 1 regel...

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hier zou het ook passen maar toch is het 2008 naar onderen gestopt.

Ik heb WINXPPROSP3 met 2.02.101 gamepanel Dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Omdat je taal nederlands is. AUGUSTUS is langer dan AUGUST, dus vliegt de 2008 naar beneden. Viel mij ook al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hmm maar het zou hier nog wel passen. Gelukkig is het alweer bijna september :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 19:06

Stoney3K

Flatsehats!

pcprutser schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 20:37:
V1 is niet gelimiteerd (voor zover ik weet), maar is inmiddels vervangen door de V2, die oranje leds heeft ed...

Ik zou logitech mailen en vragen of je een vervangende G15 V1 kan krijgen!
Helaas was de garantieperiode op mijn G15 al verlopen, en ik geloof niet dat die schade van buiten (vochtschade door regen op een camping-LAN) zal dekken.

Als de G15v1 niet in gelimiteerde oplage gemaakt is dan kan het goed zijn dat er nog een behoorlijke voorraad is, als de productielijn inmiddels al stil ligt. De G15v1 is inmiddels nog altijd behoorlijk populair.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

G15v1 is helaas helemaal weg, pc zaak hier kon via de leverancier en andere mensen niet aan de oude versie komen. Die versie is niet gelimiteerd maar de voorraad is inmiddels op omdat het nieuwe bordje al een tijd op de markt is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
Joopieboy schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 00:07:
G15v1 is helaas helemaal weg, pc zaak hier kon via de leverancier en andere mensen niet aan de oude versie komen. Die versie is niet gelimiteerd maar de voorraad is inmiddels op omdat het nieuwe bordje al een tijd op de markt is. :)
Daarom ook genoeg redenen om wat rustiger aan te doen voor de mensen met een G15 v1 (moi bijvoorbeeld) ;)

Ik heb op beide tobo's. zowel v1 als v2 flink gewerkt en blijf erbij dat ik de v1 lekkerder vind typen. De toetsen staan verder uit elkaar en ik ram niet zosnel 2 letters in, iets wat ik wel op de, beduidend kleinere, v2 had. Uiteraad zullen v2 gebruikers een heel andere mening hebben maar ik ben gewoon blij dat ik nog net even een v1 kon scoren ;)

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario

link_mario

Ofwa?

Wazigheid. Ik tik nu al een paardagen op mij G15 v1 met (deels) defecte leds. Zojuist springen de leds echter ineens weer aan, om na een minuut of 10 bijna constant typen weer uit te gaan.

Misschien is ie nog te redden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Wackoz schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 01:10:
[...]

Daarom ook genoeg redenen om wat rustiger aan te doen voor de mensen met een G15 v1 (moi bijvoorbeeld) ;)

Ik heb op beide tobo's. zowel v1 als v2 flink gewerkt en blijf erbij dat ik de v1 lekkerder vind typen. De toetsen staan verder uit elkaar en ik ram niet zosnel 2 letters in, iets wat ik wel op de, beduidend kleinere, v2 had. Uiteraad zullen v2 gebruikers een heel andere mening hebben maar ik ben gewoon blij dat ik nog net even een v1 kon scoren ;)
Tja, ik heb de mijne al een goede 2,5 jaar end at ding is zo gaar en versleten als wat, kan er niks aan doen maar alles zal op dit moment beter typen als dit bordje. :P

Maar ik hoor idd dat de v2 stukken kleiner is, iets minder g toetsen ala, maar een rijtje van 6 is wel erg weinig... En een beetje smaller is ook prima, maar deze versie is amper wat groter, of iig breder, hoger niet eens. Vind het wel jammer want de v1 is was toch wel lekker appart. Mja, de v2 lijkt me ook niet mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb ingesteld dat ik handmatig schakel tussen de displayprogramma's, echter als ik bijvoorbeeld Crysis start, moet ik handmatig bladeren naar de Crysis-applet. Is er ook een mogelijkheid dat je wél handmatig schakelt maar toch sommige applets zich naar voren dringen? Die optie "naar de voorgrond dringen" staat al aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
MsG schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 00:35:
Ik heb ingesteld dat ik handmatig schakel tussen de displayprogramma's, echter als ik bijvoorbeeld Crysis start, moet ik handmatig bladeren naar de Crysis-applet. Is er ook een mogelijkheid dat je wél handmatig schakelt maar toch sommige applets zich naar voren dringen? Die optie "naar de voorgrond dringen" staat al aangevinkt.
Nope volgens mij niet. Ik heb dat handmatig switchen ook aanstaan, maar apparte applets (ray's winamp plugin etc.) daar moet je, waar je ook voor kiest, appart naar switchen. Mocht je de andere menutjes (tijd,performance e.d) niet nodig vinden dan kan je die ook nog uitschakelen zodat alleen je Crysis applet draait (scheelt ook processen en geheugen btw) welke dan altijd op de voorgrond draait. Zo hoef je nooit meer te switchen. Lijkt me alleen niet dat je het schermpje alleen daarvoor wilt gebruiken ;)

Welke driver versie gebruik je? Even kijken of je ook "onmiddelijke weergave van items met hoge prioriteit" aan hebt gevinkt.

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Die had ik nog niet aangevinkt, nu wel aangevinkt, maar helaas. Crysis vind zichzelf geen hogere prioriteit. Wel een beetje een gemiste optie imo. Nu kom je er bij sommige spellen toevallig achter dat ze een Hud hebben op je G15.

[ Voor 22% gewijzigd door MsG op 17-08-2008 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario

link_mario

Ofwa?

Sinds gisteren heb ik de V2 in mijn bezit, vind het toetsenbord een stuk minder fijn dan de V1. Hij is kleiner en de toetsen zitten dichter op elkaar. Ook is de indeling anders wat ik niet prettig vind.

Voordeel is wel dat de V2 een heel stuk steviger aanvoelt. Ik zal binnekort nog een uitgebreidere review proberen te schrijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ben benieuwd! :)

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

**heel erg laat**
BaT schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:30:
...
die Ray's Winamp plugin is idd errug compleet.. sjees wat is dat standaard geleverde media control lcd ding crap..... Die functie dat ie je M1 t/m MR als VU meter gebruikt is wel cool. Het schijnt dat er ook een hidden unlock is, dat ie je hele keyboard (dus alle blauwe toetsen) als VU meter kan gebruiken. Het Topic op die site was echter ge-DOS'ed o.i.d., dus de hints die de auteur achter liet om er bij te komen zijn niet meer te lezen, en hij wil ze ook niet opnieuw zeggen ofzo :?

Maar als iemand het weet, deelt ie het natuurlijk wel mee hier op GoT voor z'n mede-GoTters :D
Die hack is:
Ga naar de instellingen (Rechterste kleine knop)
druk de linker- en rechter crtl in, en school met je wheel naar beneden.
Zet Backlight VU led op on
En eventueel Backlight use off op on.

Sorry voor de late reactie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Zo verschrikkelijk veel mensen die een V1 nog steeds veel en veel handiger, beter en mooier vinden dan een V2. Je zou toch zeggen dat Logitech er slim aan doet om een V3 toetsenbord te maken met de toetsindeling, layout en verlichting van V1 maar met de degelijkheid en robuustheid van V2? Tsja.

Mijn V1 is nog steeds helemaal top. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Barca op 24-08-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

welke robuustheid van V2 :')? Die china made "verchroomde" schuifjes met enorme speling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Schaamteloze dikke crosspost:
Van:
Afbeeldingslocatie: http://www.joopiesplace.nl/images/beeldscherm.jpg
Logitech g15 v1
Naar:
Afbeeldingslocatie: http://i324.photobucket.com/albums/k331/Joopieboy/Fotoos/P1000601.jpg
El cheapo hp leen ramplankje
G15 V1 is R.I.P. :'(

Nu tijdelijk een hp oem bordje als leen ding, dat ding typt nog lekkerder als mijn dure dikke logitech g15. :| En damn, wat is een g15 groot ivm met deze, ik heb ruimte over op mijn bureau haha. Maar ik mis toch echt wel de g toetsen en de multimedia toetsen. }:|

Achja, hopelijk snel de G15 V2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Wat is er stuk aan dan? Is het niet te fixen? Nou ja met dat toetsenbordje kan je tenminste goed Frets on Fire doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Je kan idd erg goed rammelen erop. :+

Wat er mis is, even een quote uit de mail dan maar:
- Toetsaanslag demping is weg (plastic op plastic tik geluid)
- Bij snel typen pakt hij af en toe een toetsaanslag niet
- Lcd paneel zit ietwat los
- Mediaspeler programma op lcd scherm pakt regelmatig media speler niet en geeft dus niks weer
- De lak van het toetsenbord zelf slijt, de zilvere laklaag is onderop op de rand ietwat weggesleten, rechts onder de pijltjes zit een hele kale streep, zwart plastic word lelijk en extreem stoffig, niet schoon te houden
- De stop knop van het media paneel hapert af en toe, je moet harder drukken om hem te gebruiken
- Dan het irritantste, onder windows vista valt af en toe het toetsenbord compleet weg, vista ziet hem opnieuw verschijnen, installeert hem even opnieuw alsof je hem op een nieuwe usb poort heb ingesteld...
En nog een zooi ding, oftewel ding is versleten en gaar. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario

link_mario

Ofwa?

MsG schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 14:21:
welke robuustheid van V2 :')? Die china made "verchroomde" schuifjes met enorme speling?
Ik kan mijn V2 veel minder doordrukken dan de V1. Als ik op de V1 een drukje gaf in t midden dan boog t door en kraakte het behoorlijk, bij de V2 heb ik hier totaal geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb hier ook nergens last van. Tuurlijk kan ik mn volle gewicht op een toets zetten en dan buigt ie wel wat, maar ja dat is nooit bedoeld :). Ik vind persoonlijk (en velen met mij) dat ze met de V2 een grote misstap hebben begaan. Omgekeerd was een verbetering geweest, nu leveren ze features in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
Dat shermpje gaat idd verrekte snel losser zitten. Bij mij zit er nog wel een beetje houvast aan maar er zijn al punten waarbij hij gewoon naar achter valt...

* Wackoz doet vanaf nu veeel rustiger aan met zijn nog goed werkende G15 v1 :X

[ Voor 47% gewijzigd door Wackoz op 26-08-2008 09:20 ]

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Wackoz schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:20:
Dat shermpje gaat idd verrekte snel losser zitten. Bij mij zit er nog wel een beetje houvast aan maar er zijn al punten waarbij hij gewoon naar achter valt...

* Wackoz doet vanaf nu veeel rustiger aan met zijn nog goed werkende G15 v1 :X
Zou ik wel doen, mijn lcd scherm bleef alleen in de achterste stand staan, als ik geluk had. ;)
Maar hou de v1's alsjeblieft heel, zonde om zoiets uit te laten sterven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:06

Vrijdag

De Zwarte

Schermpje krijgt speling bij jullie :? Daar heb ik nou echt helemaal geen last van, maar dat komt misschien omdat ik het schermpje nooit inklap eigenlijk. Dat beetje stof borstel ik wel weer weg met een doekje.

Alleen moet ik toch echt maar weer eens aan de slag met die macro toetsen, daar heb ik, afgezien van Guild Wars, nog geen moer mee gedaan. Terwijl ik 'm al dik tweeënhalf jaar heb |:(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik klap hem ook niet in, omdat ik vaak hoorde dat als je hem vaak inklapt de koperenverbindingsdatakabel knapt en je dus een dood schermpje hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:21
Ik hoop echt dat ze nog eens met een V3 komen die de problemen van de V1 oplost. Mijn V1 heeft 2 kapotte beeld lijnen op het LCD scherm maar ik heb geen zin in een V2. Er zit 3 jaar garantie op de V1 dus ik heb nog wel ff voordat ik em moet RMAen (hoop voor een V3 dan :P).

Men moet de V2 gewoon boycotten :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

3 jaar? Weet je dat zeker? Mijn verf is van het grijze af bij mn duim. Ik wilde het plak weg wrijven en na maanden ging de verf ook mee, een klein stukje maar toch jammer :). Die vieze plek waarvan ik dacht dat het echt in het toetsenbord zat is iig wel min of meer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Helaas bieden ze geen ondersteuning voor het wegslijten van die zilvere verf. Heb ik al eens contact voor opgenomen met de helpdesk. Valt onder de 'normale' gebruikssporen. Mijne was toen anderhalf jaar oud.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Mijne was ook kaal, heb er nog 2,5 jaar mee gedaan maar dan nog.

Vandaga trouwens eindleijk mijn v2 binnen, was niet op voorraad oid dus besteld en vandaag eindelijk het verlossende bericht gehad dat ik hem kon ophalen:
Afbeeldingslocatie: http://i324.photobucket.com/albums/k331/Joopieboy/Fotoos/P1000650.jpg
Heerlijk toetsenbord, tikken gaat stukken fijner en het tikt rustiger als de oude. Niet zo licht als mijn hp oem bordje maar ok.

Dan de dingen die me tegenvallen en meevallen, de g15 v2 is zeker een grote vooruitgang ten opzichte van de v1, maar aan de ene kant is het niks maar aan de andere kant juist wel wel.

Design is prachtig, dat zeker, meer strakker en gestroomlijnder en lijnen die doorlopen in het toetsenbord, mooie "plasic ijzerlook" logitech logo onderop, mooie donkergrijze kleur met zwart, verlichting is ook erg mooi alleen naar mijn idee de verkeerde kleur, schermpje is stukken beter dat hij niet los zit maar hij is echt stukken kleiner (te klein in mijn ogen) dan die van de v1, en dat is jammer want hij is echt te klein om even snel makkelijk te kunnen kijken.
De multimedia toetsen rond het lcd zijn zijn niet mooi, stop en play knop die in elkaar overloopt met een plastic streep onder het lcd is wel mooi, dat je echt ene rand onder en links en rechts van het lcd hebt met de multimedia toetsen erin, maar het lcd is te klein om er mooi in te vallen. Kleur van de multimedia toetsen matcht ook echt voor geen meter, net een paar tinten te donker en verlichting eronder komt ook niet mooi door.

Qua toetsenindeling is het echt zwaar ruk, of iig zwaar wennen, kleinere toetsen, andere positionering van een aantal toetsen (nieuwe logitech indeling), shift links is smaller waardoor de tekst rij ernaast ook wat opgeschoven is, knoppen boven de pijltjes zitten helemaal andersom wat erg irritant is, g toetsen zijn veels te weinig, 2 naast elkaar was stukken beter, of 3... :+

Verder, jammer dat er geen usb 2 poorten aan de achterzijde zitten, dat alles zoveel kleiner is geworden, zonde van het kleine lcd, zonde van de g toetsen, zonde van de indeling...

Eigenlijk is hij gewoon ruk als je hem vergelijkt met een v1, maar aan de andere kant als je hem bekijkt is het wel een mooie, degelijk (hoop ik :P), niet te groot, tikt fijn, etc. Maar het haalt het echt niet met de v1, maar ik ben er wel blij mee, is echt niet slecht, maar ook niet dat je zegt wat een super verbetering tov de v1.

Dus, die een v1 hebben, wees er zuinig op, en mensen die een goed budget hebben en opzoek zijn naar een fijn multimedia bordje, neem de g15, stukken beter als de meeste bordjes.

Trouwens, als jullie willen plaats ik nog wat meer foto's.

• Wackoz
Um geen 2 usb poorten? kijk nog eens goed naar de achterkant, ze zitten er wel degelijk maar logitech zag in dat usb 1.1 echt niet meer kan en heeft ze zodoende een klein beetje verstopt Het schermpje van de v2 is inderdaad echt ruk, ik vond hem ook veelste klein. De toetsen moet je echt aan wennen, toen ik op een v2 op de enter wilde drukken douwde ik meteen 3 toetsen tegelijk mee in omdat ze zo *** dicht op elkaar zitten. Achja alles went :)
Het zou idd wel heel mooi zijn als ze twee usb 2.0 poorten erop hadden gezet maar dan zou je denk ik veel meer gezeur hebben dat hij de stroom leegtrekt van je usb poort ofzo

* Wackoz is onderweg naar de opticiën

[ Voor 20% gewijzigd door Wackoz op 10-09-2008 17:24 ]

één is geen, twee is één

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Ik heb een jaartje een V1, vind hem toch wel heel fijn. Gebruik de G toetsen eigenlijk vooral om de mediaplayer/windows explorer en mailbox te openen. Vroeger (toen ik nog WOW speelde) gebruikte ik ze wel vaker.

Ik vraag me alleen af, hoe betrouwbaar is die performance meter op je schermpje?

[img]error.jpg[/img]

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Wackoz schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:20:
Um geen 2 usb poorten? kijk nog eens goed naar de achterkant, ze zitten er wel degelijk maar logitech zag in dat usb 1.1 echt niet meer kan en heeft ze zodoende een klein beetje verstopt Het schermpje van de v2 is inderdaad echt ruk, ik vond hem ook veelste klein. De toetsen moet je echt aan wennen, toen ik op een v2 op de enter wilde drukken douwde ik meteen 3 toetsen tegelijk mee in omdat ze zo *** dicht op elkaar zitten. Achja alles went :)
Het zou idd wel heel mooi zijn als ze twee usb 2.0 poorten erop hadden gezet maar dan zou je denk ik veel meer gezeur hebben dat hij de stroom leegtrekt van je usb poort ofzo

* Wackoz is onderweg naar de opticiën
Schele :+

Maar idd, scherm is irritant klein, net zoals de toetsen, blind typen lukt niet maar, boehoe. :") :+
En waarom kunnen usb 2 poorten wel in een kleine usb hub zonder externe voeding van een tientje en niet in een g15 toetsenbord van bijna 90 euro? Ikke nie snappe. :+

Mja, zal wel wennen zijn allemaal, voordele wat ik nu heb is dat ikw eer een fris en fruitig, en heel, toetsenbord heb. :P

• MsG

MsG

Forumzwerver

Eerst vind je hem een grote verbetering om vervolgens te concluderen dat hij ruk is :P. Niet echt concistent ;).

Pagina: 1 ... 15 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.