20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.
Nee ze zijn niet verplicht jou een G15 te leveren. Ze zullen zich beroepen op overmacht aangezien de distributeur de boel niet goed geregeld heeft. Geld terugstorten zorgt dat de overeenkomst ontbonden wordt.Deismyna schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 22:27:
wat ik me dan wel afvraag is of ze verplicht zijn die G15 te leveren of dat ze er 'mee weg kunnen komen' door mijn geld terug te sorten?
Verder vraag ik me af wat Kassa eraan kan doen. Die algemene voorwaarden bestaan al heel lang zo bij Dell en als ze niet rechtmatig zouden zijn waren ze inmiddels wel aangepast.. er zullen genoeg mensen zijn die door die voorwaarden ergens mee zijn blijven zitten wat ze niet wilden.
oh, ik krijg ook mijn geld terug, maar omdat het om een bedrag onder de 100 eura gaat, mag ik de Elite houden.Steveedge schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:11:
Net Mijn Media Elite Keyboard binnengekregen...de verkeerde dus.
Dell gebeld, krijg geld terug omdat "ze hem niet meer hebben". Toetsenbord wordt weer opgehaald.
krijg dus me geld terug maar keyboard mag ik houden
nu opzoek naar een goedkope g15
EDIT:
zoals eerder vermeld, de g15 is een end-of-life keyboard

[ Voor 25% gewijzigd door PoweRoy op 16-06-2006 16:57 ]
[This space is for rent]
Wat valt onder de definitie van systeem? Een computersysteem? Een toetsenbord is, zoals Dell het aangeeft op haar website een Accessoire. In dat geval gaat dit regeltje niet door.In het geval van evidente fouten in prijzen en specificaties is Dell niet verplicht het systeem te leveren tegen de foutief geadverteerde prijs of specificaties.
Met andere woorden: Ziet hier niemand het kleine maasje in het net
Edit2: Hoe kan de G-15 een 'end of life' product zijn als de opvolger een stuk minder functies heeft @ PoweRoy?
[ Voor 22% gewijzigd door MrNGm op 16-06-2006 17:01 . Reden: toevoeginkje ]
zal wel een marketing blaat zijnMrNGm schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 16:55:
[...]
Edit2: Hoe kan de G-15 een 'end of life' product zijn als de opvolger een stuk minder functies heeft @ PoweRoy?
[This space is for rent]
Nou, als hij de 3e was dan zal de Dell-helpdesk wel overdrijven (lees verder). Wat ik gehoord heb van supersniper is dat hij ook de helpdesk heeft gebeld, en dat hij te horen kreeg dat hij al de 500e was, die dit probleem had.B-Buster schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:05:
[...]Hij was de derde al die met dit probleem contact de klantenservice had opgebeld. De distributeur van Dell heeft gewoon een fout gemaakt en de G15 wordt zsm naar hem opgestuurd.
Dus mensen die ook met dit probleem zitten: jullie moeten ff naar Dell bellen op het nummer: 020 - 674 4200
Lijkt me sterk dat er al zoveel gevallen zijn geweest in zo'n korte tijd.
@master6464: al reactie van Kassa? Lijkt me logisch dat ze binnen 1 werkdag wel antwoorden.
Goed. Ik heb vanochtend een order geplaatst van 2 G-15's. Ik heb helaas nog geen offerte gekregen, wel een Dell Internet Ontvangstbevestiging.
Ja leuk, ze zetten wel een persoonlijk referentie nummer in het mailtje, maar een bedrag, ho maar. Moet ik eerst nog een dag wachtenU kunt het totaalbedrag van uw bestelling overmaken naar:
Bedrijfsnaam: Dell B.V.
Bankrekeningnummer: 12.34.56.789
Onder vermelding van Referentie: NL<een persoonlijk referentie nummer>
Bedrag: Waarschijnlijk heeft u het totaalbedrag van uw bestelling al overgenomen van de website, Wij sturen u in aanvulling hierop uiterlijk de eerstvolgende werkdag een email met betalingsinstructies waarin dit bedrag opnieuw wordt vermeld
[ Voor 44% gewijzigd door MrNGm op 16-06-2006 17:25 ]
dat heb ik letterlijk te horen gekregen, maar kan natuurlijk ook bedoeld zijn van "je bent de zoveelste al."MrNGm schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 17:14:
Nou, als hij de 3e was dan zal de Dell-helpdesk wel overdrijven (lees verder). Wat ik gehoord heb van supersniper is dat hij ook de helpdesk heeft gebeld, en dat hij te horen kreeg dat hij al de 500e was, die dit probleem had.
Lijkt me sterk dat er al zoveel gevallen zijn geweest in zo'n korte tijd.
verder, ik heb mijn geld teruggevraagd en ik mag die Elite houden.
ik achte de kans klein dat ik nog een G15 zou krijgen van dell.

nee nog niks terug alleen een automatisch gegenereerde mail van dat ze het heel druk hebbenMrNGm schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 17:14:
@master6464: al reactie van Kassa? Lijkt me logisch dat ze binnen 1 werkdag wel antwoorden.
(\__/)
ik ook 2 hahawwwhizz schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:05:
Hmm, ik heb er hier ook 2 in bestelling, hopen dat ik gewoon G15's geleverd krijg
btw: als ik er 2 geleverd krijg, verkoop ik ze wel weer door ( of ik hou er 1. Type er nu al op 1 maar voor me 2e pc ofzo). Mocht ik ook die Elite geleverd krijgen, dat krijgen ze hem toch echt retour

Referentie Omschrijving Aantal Prijs per stuk Netto
IM-2223665 Logitech G15 Gaming Keyboard - Toetsenbord - USB 2 23,92 47,84
IM-FREIGHT IM Freight 1 15,00 15,00
BTW Detail EUR
EUR EUR Subtotaal 62,84
BTW (%) Totaal netto BTW Transportkosten 0,00
BTW 11,94
19 62,84 11,94
Totaal 74,78
[ Voor 65% gewijzigd door mrFoce op 17-06-2006 00:06 ]
retouren? los proberen te peuteren! ik krijg het geld terug, en mag het tobo houden.gideon82 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 23:09:blaat blaat blaat

I see red pixels.
(\__/)
maar ik kan weer lekker wachten tot maandag.... dell is vandaag natuurlijk dicht

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 17-06-2006 15:02 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Als het een usb kvm switch is zou ik niet weten waarom dat niet werkt. Er staat echter wel dat de g15 NIET ps2 compatible is dus bij een ps2 kvm switch zal het niet werkenbartgrefte schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 15:01:
ff een vraagje tussendoor, werkt de g15 als ie achter een kvm switch zit en een g7(de zwarte) ook ??
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
ik vraag het omdat ik laatst een (paar) topic(s) tegenkwam waarbij bepaalde (wireless) toetsenborden wat problemen gaven als ze achter een kvm zaten.martijnve schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 17:26:
[...]
Als het een usb kvm switch is zou ik niet weten waarom dat niet werkt. Er staat echter wel dat de g15 NIET ps2 compatible is dus bij een ps2 kvm switch zal het niet werken
Daar de g7 draadloos is en de g15 een lcd heeft en flink wat extra functies in vergelijking tot een "normaal" toetsenbord wil ik wel eerst weten welke kvm compatible is met mijn tobo en muisje
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
en als pc al aanstaat en ik switch, wordt de muis/tobo/scherm dan gelijk weer gevonden?
'k heb totaal geen ervaringen met switches, vandaar dat ik vraag
deze problemen had ik het trouwens over:
Logitech mx700 icm Kvm switch
Logitech Wireless op KVM-switch
[rml][ KVM] Muisknop blijft "hangen" en zorgt voor problemen[/rml]
KVM probleem
Logitech MX3100 i.c.m. kvm-switch
[ Voor 36% gewijzigd door Raven op 17-06-2006 22:29 ]
Oscar Wilde
Bellen is het beste, en als je goed je best doet mag je je tobo houden en krijg je je geld terug.
Maat van mij had er ook een besteld, en dus Elite gekregen.
Mocht dus tobo houden, en kreeg geld terug
Alleen als je dat ingesteld (laat) in het BIOS van je moederbord. Geld overigens alleen voor keyboards. Ik ben nog nooit een BIOS tegengekomen die een scherm of muis vereist bij het booten.bartgrefte schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 22:24:
en het is niet zo van dan als ik een pc aanzet die nog niet "gekozen" is op de switch dat ie weigert op te starten wegens het niet zien van tobo/muis/scherm??
In principe wel, want het is net alsof je een USB apparaat weer aansluit. Alleen sommige drivers doen hier wat moeilijk mee. De G15 heeft er bij mij iig geen last van als ik hem in en uit plug.en als pc al aanstaat en ik switch, wordt de muis/tobo/scherm dan gelijk weer gevonden?
Ik gebruik geen draadloze muis dus kan hier verder niet veel over zeggen. De G5 heeft bij mij geen problemen om in en uit geplugd te worden, maar dat zegt niets over de G7 natuurlijk.'k heb totaal geen ervaringen met switches, vandaar dat ik vraag
deze problemen had ik het trouwens over:
Logitech mx700 icm Kvm switch
Logitech Wireless op KVM-switch
[rml][ KVM] Muisknop blijft "hangen" en zorgt voor problemen[/rml]
KVM probleem
Logitech MX3100 i.c.m. kvm-switch
You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
Omdat ik nogal weinig tijd heb en niet constant op en neer kan rijden naar een grotere plaats met een grotere pc shop heb ik navraag gedaan bij Dixons.
Ze leveren de G15 niet standaard in hun pakket maar ze wilden wel informeren of ze hem voor mij konden bestellen.
Ik was afgelopen week al nummer 2 die zelfde dag die hier navraag over kwam doen.
Mischien als er genoeg vraag naar is dat ze overwegen deze in hun assortiment op te nemen.
Ik heb op voorhand nog gezegd dat ze wanneer ze hem leveren konden hem voor mij mochten bestellen.
Het zal mij benieuwen omdat ze ook andere logitech apparaten in hun assortiment hebben zitten.
Zijn er nog mensen die ervaring hebben hiermee bij Dixons?
computer voor alle werkzaamheden
Dixons heeft best wat Logitech producten in hun assortiment. Muizen, het inmiddels bekende media elite toetsenbord en speakers zowiezo. De G15 is een wat duurder tobo dus misschien voor dixons minder interessant, maar wie weet zien ze er wat inEdwin van Cleef schreef op zondag 18 juni 2006 @ 12:10:Het zal mij benieuwen omdat ze ook andere logitech apparaten in hun assortiment hebben zitten.
Zijn er nog mensen die ervaring hebben hiermee bij Dixons?

Nee.hellrazor schreef op zondag 18 juni 2006 @ 17:00:
er is wat drinken over mijn G15 gevallen () maar nu kan ik mijn backlight niet meer switchen hij blijft wel aan maar ik kan hem niet uitdoen om te veranderen , valt dit onder garantie ?

Die van mij begon dus uiteindelijk ook verf los te laten en heb hem nu omgeruild via Logitech. Hele nette service trouwens.Tijgert schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 19:29:
Het P/N is hetzelfde, het blijft een G15.
Het PID was bij mijn oude G15 BT602DG, bij de nieuwe staat er BT605DG... Net alsof hij 3 versies verder is.
Dan heb jij met 542 wel een echte Classic G15Die worden nog geld waard
Ik vraag me af of zo'n ferriet blok eigenlijk echt nodig is of dat het alleen een soort van veiligheidmechaniekje is 'voor het geval dat' er storing op treedt.
De doos was er een met een BIA sticker maar, nu komt het, het PID bij mijn nieuwe is 602DG....

Aangezien jij daar problemen mee had.... maja we zullen wel zien.
UPDATE:
mmz das raar net de nieuwe aangesloten werkt de backlight van het LCD scherm niet
[ Voor 14% gewijzigd door Help!!!! op 19-06-2006 12:21 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
vet 3 media elite's! wow dat is nou net waar we op zaten te wachten

maarja hij belt dell nu, zit ff te praten over dat we het geld terug krijgen en de tobo's mogen houden.
maar dan nog, de tobo's zijn vs stijl

Verwijderd
Mooie bagger, het is VS-style, en als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel.
Ik heb Dell gebeld, ik krijg mn geld terug (omdat ze de G15 niet op voorraad hebben
Ik heb onderhandeld dat ik de 3 houden mag, maar omdat het over een bedrag van €109,19 gaat, mag ik hem waarschijnlijk niet houden, dus ik zei daarop, en die 20 euro verzendkosten, die gaan daar ook vanaf.
Hij heeft gemailt naar de leverancier en ik krijg wel te horen of ik ze houden mag of niet

BAGGER ZOOI! mijn complimenten voor Dell! bij deze

Gebeld en gaan geld terug storten. Ik vroeg nog of ze de oude terug moesten hebben, maar daar werd ik nog over geinformeerd....
Cheers!
Drank is altijd sneller op dan je denkt...
[ Voor 76% gewijzigd door Deismyna op 19-06-2006 13:38 ]

Wat is VS stijl, dat is toch de standaard indeling? Of is stijl weer anders dan indeling?Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:23:
Mooie bagger, het is VS-style, en als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel.
Edit: Ik vraag mij af hoeveel mensen bij
[ Voor 16% gewijzigd door Joe Presto op 19-06-2006 13:39 ]
En VS stijl.. volgens mij is dat met een korte linker SHIFT knop. Erg irritant typen in ieder geval.
Keyboard gebruik ik ook op stage.
Over dat VS stijl? zoveel verschil is er niet alleen de delete knop is absurb groot en indeling boven de pijltjestoetsen is anders. wen je snel aan hoor
[This space is for rent]
Ik heb een deze week een G15 aangeschaft en wat blijkt :
De pijltjestoetsen gecombineerd met de shift/alt/andere omliggende key(s) geeft uitval.
zie ook:
G15 gameboard vs counterstrike source, perikelen
en
http://www.g15forums.com/...7&Itemid=41#_Toc122754694
[ Voor 30% gewijzigd door langgelee2002 op 19-06-2006 16:21 ]
Promoter of no cheats and fair play

[ Voor 99% gewijzigd door mrFoce op 19-06-2006 14:34 ]
Beter edit je je irritante hoofdletter post. Leest uitermate onprettig.yakamitsu schreef op maandag 19 juni 2006 @ 14:29:
Mensen, OPGELET
De pijltjestoetsen gecombineerd met de shift/alt/andere omliggende key(s) geeft uitval.
MEERDERE TOETSAANSLAGEN TEGELIJK ROND/MET DE PIJLTJESTOETSEN GEEFT PROBLEMEN ! (en is onoplosbaar)
zie ook:
en
http://g15forums.com/foru...ghlight=maximum+keystroke
En in dat forum wat jij aanhaalt, wordt verteld dat je max 6 toetsen in kan drukken. Meer heb je ook niet nodig lijkt mij. Dus wat is je probleem. Schaf anders een joypad aan

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Je CAPS-LOCK key is ook niet 100% geloof ikyakamitsu schreef op maandag 19 juni 2006 @ 14:29:
Mensen, OPGELET
MEERDERE TOETSAANSLAGEN TEGELIJK ROND/MET DE PIJLTJESTOETSEN GEEFT PROBLEMEN ! (en is onoplosbaar)
zie ook:
en
http://g15forums.com/foru...ghlight=maximum+keystroke
Dit is overigens al lang bekend en wordt volgens mij zelfs al in deel 1 van dit topic vermeld.
Ik heb die mega-threads hier op het forum zo aandachtig mogelijk doorgelezen, en heb dit (belangrijke !) punt gemist. Het is geen overbodige luxe dit dan maar nogmaals te vermelden hier.
Uberhaupt lijkt me dit informatie waar veel gamers wat aan hebben voordat ze dit bord aanschaffen, aangezien veel mensen de pijltjestoetsen (nog) gebruiken.
Misschien een idee een onderdeel 'issues'/tekortkomingen toe te voegen aan de startpost.
en nogmaals :
http://www.g15forums.com/...7&Itemid=41#_Toc122754694
[ Voor 12% gewijzigd door langgelee2002 op 19-06-2006 16:21 ]
Promoter of no cheats and fair play
Nee, want die hebben een andere interne layout die meer gefocussed is op de pijltjestoetsen.djmantri schreef op maandag 19 juni 2006 @ 16:06:
mwoah, volgens mij hebben andere tobo's daar net zo goed last van hoor?
Update: Ik mag ze allebei houden. Later vandaag wordt ik teruggebeld met meer nieuws
[ Voor 33% gewijzigd door mrFoce op 20-06-2006 14:04 ]
Geprobeerd om n USB stick in een van de geintegreerde ports te steken, maar dan krijg ik een te weinig power-melding

Je stick zal wel usb 2.0 zijn en de G15 poorten zijn usb 1.1Loki schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:38:
Heb sinds een week de G15, als opvolger van m'n trouwe ouwe en simpele Commodore semi-beschimmelde maar immer geniale keyboard. Beetje jammer van het CS:S buy commands verhaal, hopelijk wordt hier nog iets op gevonden...
Geprobeerd om n USB stick in een van de geintegreerde ports te steken, maar dan krijg ik een te weinig power-meldingHoe zit dat nou weer?
CS:S buy commands werken wel, als je de delays maar gebruikt. Zie ook deze post.Loki schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:38:
Heb sinds een week de G15, als opvolger van m'n trouwe ouwe en simpele Commodore semi-beschimmelde maar immer geniale keyboard. Beetje jammer van het CS:S buy commands verhaal, hopelijk wordt hier nog iets op gevonden...
Als toevoeging nog daarbij kun je de macro's ook met de hand editen. Neem dus gewoon op met de delays en als je deze te lang vind kun je die met de hand korter maken. Je zal ff moeten expirimenteren wat de kortste delay is waarop het nog stabiel werkt.
De USB poort waar je keyboard aan hangt moet het vermogen leveren voor zowel het keyboard, LCD en verlichting, als de USB apparaten die je inplugged.Geprobeerd om n USB stick in een van de geintegreerde ports te steken, maar dan krijg ik een te weinig power-meldingHoe zit dat nou weer?
Als je dus een USB stick hebt die wat meer stroom nodig heeft (of die aangeeft dat hij dat nodig heeft terwijl dat mischien niet zo is) zal Windows de stick niet activeren om te voorkomen dat de USB poort overbelast raakt.
Overigens zijn het toch maar USB 1.1 poorten die in het toetsenbord zitten, dus voor een USB stick is het toch al niet ideaal.
Uhh backwards compatible? Zou niet uit moeten maken iig...Occy74 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:01:
[...]
Je stick zal wel usb 2.0 zijn en de G15 poorten zijn usb 1.1
Sorry daar was ik niet duidelijk over. Heb het met de delays geprobeerd, en misschien is dat in dit geval wel de (enige) juiste manier. Ik hoopte echter dat ik de toetsen kon programmeren met buy commands (console), zoals je die bind aan 'normale' toetsen. Ik heb nu wel een config file gevonden waarin de nodige buy macro's zijn opgenomen, en waarin de delay overal op 50 is gezet (kan wellicht nog lager) - werkt redelijk vlotjes...ShadowLord schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:36:
[...]
CS:S buy commands werken wel, als je de delays maar gebruikt. Zie ook deze post.
Als toevoeging nog daarbij kun je de macro's ook met de hand editen. Neem dus gewoon op met de delays en als je deze te lang vind kun je die met de hand korter maken. Je zal ff moeten expirimenteren wat de kortste delay is waarop het nog stabiel werkt.
[...]
De USB poort waar je keyboard aan hangt moet het vermogen leveren voor zowel het keyboard, LCD en verlichting, als de USB apparaten die je inplugged.
Als je dus een USB stick hebt die wat meer stroom nodig heeft (of die aangeeft dat hij dat nodig heeft terwijl dat mischien niet zo is) zal Windows de stick niet activeren om te voorkomen dat de USB poort overbelast raakt.
Overigens zijn het toch maar USB 1.1 poorten die in het toetsenbord zitten, dus voor een USB stick is het toch al niet ideaal.
USB1.1 is niet ideaal nee, ik blijf wel bij mn USB verlengsnoertje
Dan vreet je apparaat stroom. Je kan dus het beste een geintegreerde usb poort in je pc nemen waar wel meer stroom aanwezig is.Loki schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:38:
...
Geprobeerd om n USB stick in een van de geintegreerde ports te steken, maar dan krijg ik een te weinig power-meldingHoe zit dat nou weer?
vanuit je keyboard naar pc loop 1 usb stekker. Keyboard en de usb aansluitingen op keyboard moeten dit met 1 usb aansluiting delen.
Oplossing, leg een verleng kabel van je pc naar jou toe: voor zware apparaten zoals camera's ofzo
keyboard voor usb stikkies die niet veel nodig hebben
[This space is for rent]
De macro keys zijn idd niet direct aan te spreken als 'echte' toetsen. Ze kunnen alleen macro's uitvoeren. Alleen aangezien je dat met een bind eigenlijk ook doet is het niet heel erg slecht (ware het niet dat een bind altijd correct werkt en macro's niet).Loki schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:46:
Sorry daar was ik niet duidelijk over. Heb het met de delays geprobeerd, en misschien is dat in dit geval wel de (enige) juiste manier. Ik hoopte echter dat ik de toetsen kon programmeren met buy commands (console), zoals je die bind aan 'normale' toetsen. Ik heb nu wel een config file gevonden waarin de nodige buy macro's zijn opgenomen, en waarin de delay overal op 50 is gezet (kan wellicht nog lager) - werkt redelijk vlotjes...
Zit nu net te denken, zou eigenlijk ook wel wat zijn als er een joystick/gamepad mod zou zijn die de macro keys ziet als joystickknoppen. De meeste DirectX games (waaronder CS:S) kunnen hier zonder problemen mee omgaan. Beetje in de stijl als een Saitek P8000 (dat ding heeft 35 joystick buttons
Je bedoelt dus dat je de macro toetsen een beetje als WASD toetsen wilt gebruiken?Blabla scheef geknipt XDXDXDShadowLord schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:38:
[...]
Dacreyzijunnellaronder CS:S) kunnoblemeemgaaeetjtijlen SteP80angeft 35 joystuttons). Hmm, mischieetje om richtinitecuren?
Droogkloot.
Gebruik hem nu een paar dagen en ik vind het echt een heerlijk toetsenbord. LCD-scherm is handig, toetsen zijn mooi verlicht, mediaknoppen geweldig, genoeg G-toetsen te gebruiken en zachte toetsaanslag. De toetsen maken een stuk minder lawaai dan mijn oude MS Internet Keyboard. Dit lijkt al een stuk meer op laptop-toetsjes.
Over de geïntegreerde USB-aansluitingen: Kan het zijn dat Logitech die dingen heeft vernieuwd ofzo? Ik hoor mensen klagen over te-weinig-stroom-meldingen, maar ik heb dat net even getest en bij mij lukt het volgende allemaal:
- 128MB stick + 512MB MP3-speler zonder accu/batterij
- Led-lampje + stick/mp3/led-lamp
- MX510 muis + stick/mp3/led-lamp
Morgen pak ik even een 30GB extern harde schijfje erbij, kijken wat die doet!
[Edit] Nu meteen maar even gedaan, hij lag bij de hand, maar helaas, een 2.5" 30GB extern harde schijfje krijgt niet genoeg power van de G15 om op te starten!
[ Voor 10% gewijzigd door IceEyz op 20-06-2006 23:19 ]
Elke keer de forums afspeuren die er voor zijn vreet te veel tijd, samen met GoT.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Das een goed idee!Tijgert schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 23:18:
Kan er geen opsom-topic komen voor alle applets die voor de G15 bestaan?
Elke keer de forums afspeuren die er voor zijn vreet te veel tijd, samen met GoT.
Zet het in de TS!
Droogkloot.
Voordeel wel: het zijn geen laptop toetsen, dus het typed ook nog eens fatsoenlijkIceEyz schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 23:15:
* IceEyz is zeer tevreden over zijn nieuwe G15!
Gebruik hem nu een paar dagen en ik vind het echt een heerlijk toetsenbord. LCD-scherm is handig, toetsen zijn mooi verlicht, mediaknoppen geweldig, genoeg G-toetsen te gebruiken en zachte toetsaanslag. De toetsen maken een stuk minder lawaai dan mijn oude MS Internet Keyboard. Dit lijkt al een stuk meer op laptop-toetsjes.
Welf heb ik de G15 vooral voor de layout (geen vreemde insert/home/etc layout, etc) en de toetsenfeel.
Ik heb een oude revisie van de G15 en die heeft ook geen problemen met een USB stick of muis. Ligt dus echt aan de apperatuur die je er op aansluit en mischien ook nog aan hoeveel vermogen de USB poort in je PC kan geven. De revisie van het bord heeft hier volgens mij geen impact op.Over de geïntegreerde USB-aansluitingen: Kan het zijn dat Logitech die dingen heeft vernieuwd ofzo? Ik hoor mensen klagen over te-weinig-stroom-meldingen, maar ik heb dat net even getest en bij mij lukt het volgende allemaal:
[Edit] Nu meteen maar even gedaan, hij lag bij de hand, maar helaas, een 2.5" 30GB extern harde schijfje krijgt niet genoeg power van de G15 om op te starten!
De reden dat ik de poorten niet gebruik is omdat het 1.1 poorten zijn en omdat m'n PC toch op tafel staat dus die poorten net zo toegankelijk zijn.
Het is USB1.1 dus apparaten die veel stroom nodig hebben, zoals jou externe harde schijfje, die hebben er te weinig aan. Echter mijn externe 3.5" hd mét eigen stroomadapter kan er probleemloos op worden aangesloten. Werkt dan alleen dus op lagere snelheid dus je hebt er niet zo veel aan.IceEyz schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 23:15:
* IceEyz is zeer tevreden over zijn nieuwe G15!
Over de geïntegreerde USB-aansluitingen: Kan het zijn dat Logitech die dingen heeft vernieuwd ofzo? Ik hoor mensen klagen over te-weinig-stroom-meldingen, maar ik heb dat net even getest en bij mij lukt het volgende allemaal:
Ik gebruik ze verder eigelijk alleen om ff mn bluetooth dongle in te stoppen of een usb stickje. Dat is denk ik ook waar ze voor bedoeld zijn, meer niet
kzou zeggen, maak er een.Tijgert schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 23:18:
Kan er geen opsom-topic komen voor alle applets die voor de G15 bestaan?
Zoja, hoelang duurde dat dan?
Ik heb ook een media elite ontvangen en een mailtje gestuurd richting Dell, heb nog niets gehoord.
@ Evilman, hoe kom je aan deze info?
@ Evilman: ik hoop dat je de G15 bedoeld
[ Voor 4% gewijzigd door MrNGm op 21-06-2006 12:33 ]
Naar aanleiding van ons telefonische gesprek deel ik u het volgende mede
De Logitech G15 kan vanaf 22 juni weer besteld worden. [...] U mag de toetsenbord die u al hebt houden. Hopende u hiermee voldoende ingelicht te hebben.
Maar! ik weet niet of het dan voor dezelfde prijs is....
ps. "vanaf 22 juni weer besteld worden" weet niet of ze dan via website bedoelen of dat ze bedoelen van dat "DELL" bij Logitech kan bestellen..
[ Voor 122% gewijzigd door Pascal op 21-06-2006 13:47 . Reden: kleine veranderingen.... ]
Ik hoor nog steeds niks van Logitech, houden ze zo iets wel bij eigenlijk?
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Zboard is plastic troep vind ik, plus je moet al die layouts kopen of de standaard layouts gebruiken. Maar ja dat is persoonlijk. Ik vind hem te druk en blijslayeer schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 07:39:
kunnen/hebben jullie een lijstje van wat dit keyboard beter maakt dan een Zboard? want ik kan nogsteeds niet kiezen tusssen deze 2.
Verwijderd
Ik heb het nog niet terug, maar die vent van Dell zei dat het ongeveer 2 weken ging duren!supersniper schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:55:
Nog even terug naar Dell, zijn er al mensen die hun geld terug hebben gehad?
Zoja, hoelang duurde dat dan?
Even wachten dus
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 18:06 ]
Tjah, wat zal ik hier is over zeggenVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:34:
[...]
Ik heb het nog niet terug, maar die turk achter de telefoon zei dat het ongeveer 2 weken ging duren!
Even wachten dus
ik heb geluk bij mij zeggen ze 5 tot 10 dagen

(\__/)
[ Voor 13% gewijzigd door Pascal op 21-06-2006 20:37 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ik krijg over 5 dagen 2 G15 borden binnen. Net gebeld door Dell. Dus dat EOL slaat nergens op. Ik hoef niets bij te betalenBeQuietAndDrive schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 21:34:
Het end of life excuus slaat in elk geval nergens op: het product is nog steeds te koop (nu tegen een hoge prijs trouwens: http://accessories.euro.d...nl&cs=nldhs1&sku=A0625037 ). Ben benieuwd welke ik krijg. Voorlopig zijn ze al een week aan het bezorgen, steeds op tijden dat ik niet thuis ben. Zal die gasten van de verzending morgen eens bellen...

krijg ook me g-15 whehe lekker goedkoop.
maarja eerst zien dan geloven want daarlijk. wacht wel af totdat ik dat ding heb
[ Voor 110% gewijzigd door Pascal op 22-06-2006 10:48 ]
(\__/)
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
ik heb dus ook "boos" (
het zou alleen nog niet zeker zijn of mijn Elite word opgehaald, maar dat zal me een worst wezen, ik wil die G15!
Ze gingen mij gister terug bellen maar dat was natuurlijk niet gebeurd.
Ze sturen mij alsnog de G15 op voor het reeds betaalde bedrag
Het ontvangen keyboard mag ik houden.
Dat is dus wel een erg goedkoop toetsenbord yay.
[ Voor 7% gewijzigd door SteveV op 22-06-2006 13:12 ]
https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen
toetsenborden bedoel je danSteveV schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:12:
Dat is dus wel een erg goedkoop toetsenbord yay.
Ja psies
Verwijderd
Toen gingen ze geld terug storten.
Ik ga het nu proberen om toch die G15 te rippen.
Ik meld het wel!
Edit; Ik krijg nu WEL 3 G15's, ze zeiden dat het gister is besloten om toch wel alle klanten 1 te geven voor de oude prijs. Ik had 3 G's besteld, ik kreeg dus 3 elite's, mag daarvan 1 houden!
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 17:13 ]
ja, dat was bij mij dus ook het geval. die gast zei dat zolang het nog niet was overgemaakt, konden ze het nog zo omdraaien (logisch)Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:40:
Ik heb paar dagen geleden gebeld naar Dell..
Toen gingen ze geld terug storten.
Ik ga het nu proberen om toch die G15 te rippen.
Ik meld het wel!
wat ik me nou af vraag, die knakker die ik gebeld had zei dat het geld terug gestort zou worden, en nu krijg ik een mail dat ik alsnog een G15 krijg
t zal wel weer allemaal
Wie heeft er nog een paar enquetes over dell die ik kan invullen!!!
(\__/)
dat is inderdaad gewoon een kwestie van niet willen, bij mij deed die gast het zo.master6464 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 19:51:
Ik heb er voor gebeld of ze het geld konden houden en me toch een g15 opsturen maar de aanvraag voor geld terugstorten was al ingediend bij een andere afdeling en daar kon (wilde!!!) ze niks meer aan doen (F*CK)
Wie heeft er nog een paar enquetes over dell die ik kan invullen!!!
heeft ze verder wel wat gedaan? anders gewoon nog een keer bellen, de kans is groot dat je een ander aan de telefoon krijgt en dat die het zo voor je doet.
Of een kwestie van een slechte conversatie. Ik heb 2 keer met Dell gesproken en beide keren was het een uiterst aardige dame (of ze knap is who knowssupersniper schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 20:19:
[...]
dat is inderdaad gewoon een kwestie van niet willen, bij mij deed die gast het zo.
heeft ze verder wel wat gedaan? anders gewoon nog een keer bellen, de kans is groot dat je een ander aan de telefoon krijgt en dat die het zo voor je doet.
Verwijderd
Op de site staat gebruikelijke levertijd: 1-2 weken.
De Elites waren binnen er binnen 2 werkdagen.
Maar hij zei dat de G15's nog binnen moesten komen dus...
Is het iemand verteld?
Mij werd verteld dat hij er volgende week zou moeten zijn.Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 21:02:
Iemand bekent hoelang het duurt voordat de G15 komt van Dell??
Op de site staat gebruikelijke levertijd: 1-2 weken.
De Elites waren binnen er binnen 2 werkdagen.
Maar hij zei dat de G15's nog binnen moesten komen dus...
Is het iemand verteld?
Kan alleen als je een ordernummer heb gekregen en die heb ik nog niet gehad.The Iceman schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 22:06:
Ik heb ze ook besteld voor €28, nog wat per stuk en ze zouden eerst 27 juni geleverd worden. Nu is het opgeschoven naar 3 juli. Hier kun je trouwens je bestelling bij Dell checken, daar staat ook de verwachte leverdatum.
De vorige moet ik ook nog krijgen terwijl me media access keyboard al geleverd is.
Geschatte leveringstijd die in mijn mailtje staat: 30-6-2006
ik heb niks te klagen gehad over de helpdesk, ze hebben me zelf opgebeld of ik nog de g15 wilde hebben.
(heb de media elites ook nog niet zo lang binnen)
Verwijderd
maar vraagje van domme belg
ik heb anders men settings onder windows ( in azerty staan )
deze is Qwerty
wat zijn de juiste keyboard settings voor dit Keyboard ?
alvast bedankt
Nederlands(Nederland)
- Verenigde staten(internationaal)
net dell gebeld. hij had even opgebeld en zag dat de terugbedaling vandaag is geaccepteerd door de andere afdeling. als ik vanmorge had gebeld had ik wel misschien een kans gehad
[This space is for rent]
wil aan de ene kant wel bellen voor zekerheid, maar aan de andere kant wil ik geen slapende honden wakker maken
Ik zie trouwens net het niewste logitech gamers keybord!!!
vette shit: http://www.logitech.com/i...CRID=2166,CONTENTID=11868
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Lijkt mij dat het een foutje is aangezien hij het niet altijd doet!!
Heb de G15 al ruim 6 maanden en mijn lcd'tje heeft nog nooit geflikkerdForseakyn schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 20:46:
Hoi , ik had gister zo'n tobo binnen gekregen superflex ding die G15 van Logitech. Echter nu flikkert het LCD scherm af en toe...net alsof de Hz niet hoog genoeg is. Iemand een idee of dit een fout is of dat dit gewoon zo hoort?
Lijkt mij dat het een foutje is aangezien hij het niet altijd doet!!
Lijkt erop dat het de blacklight lampje is die flikkert af en toe
[ Voor 42% gewijzigd door Forseakyn op 23-06-2006 21:26 ]
Dit topic is gesloten.