Het grote Logitech G-15 topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste
Acties:
  • 42.016 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:39
Zorg er voor dat je het scherm op 100% belichting en contrast hebt staan. Bij mij flikkeren de zwarte pixels in grote vlakken als de belichting maar "half" aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forseakyn
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-07 10:03
Nah , in de rechter boven hoek zit het lampje of niet goed vast of het is half kapot. Hij valt nu de hele tijd uit en dan weer even aan en dan weer uit...dus ik ga ff Logitech hierover bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Effe een vraagie tussendoor:
Hoe kom ik in de bios en / of in de veilige modus met dit toetsenbord. Als mijn computer opstart gaat het toetsenbord pas aan, nadat hij voorbij het laden van Windows is (dat balkje wat rond gaat)..
Ik moet even in veilige modus, maar kom er niet >:)

Angelo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 11:18:
Hey,

Hoe kom ik in de bios en / of in de veilige modus met dit toetsenbord. Als mijn computer opstart gaat het toetsenbord pas aan, nadat hij voorbij het laden van Windows is (dat balkje wat rond gaat)..

Angelo
aansluiten doormiddel van de PS2 connector en niet met USB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Het is zover ik weet niet mogelijk hem aan een ps/2 poort te gebruiken. Misschien wel even tijdens het opstarten.. maar volgens mij wordt er bewust geen ps/2>usb converter meegeleverd.

Je zou dus even een ander tobo moeten gebruiken en wellicht wat in je BIOS instellen, want de mijne werkt wel gewoon vanaf het begin goed. Moet ook anders kan ik mn OS niet kiezen tijdens opstarten :)

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 15:32

master6464

Who's General Failure?

supersniper schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 20:19:
[...]
dat is inderdaad gewoon een kwestie van niet willen, bij mij deed die gast het zo.
heeft ze verder wel wat gedaan? anders gewoon nog een keer bellen, de kans is groot dat je een ander aan de telefoon krijgt en dat die het zo voor je doet.
zou jij het willen proberen voor mij? :Y)

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xi-s
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 17:58
master6464 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:11:
zou jij het willen proberen voor mij? :Y)
tuurlijk, alleen dat kun je toch zelf ook wel? :)
bij mij was het zo omdat het geld nog niet was overgeschreven (was al wel ingediend bij andere afdeling) kon het zo worden omgezet zodat ik een G15 zou krijgen.
dus ik wacht maar af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 15:32

master6464

Who's General Failure?

supersniper schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:21:
[...]
tuurlijk, alleen dat kun je toch zelf ook wel? :)
bij mij was het zo omdat het geld nog niet was overgeschreven (was al wel ingediend bij andere afdeling) kon het zo worden omgezet zodat ik een G15 zou krijgen.
dus ik wacht maar af...
bij mij hetzelfde, maar ik heb de pech dat ik telkens de "goede" persoon aan de telefoon heb.

maar als je het voor mij wilt doen, heel graag.

[ Voor 7% gewijzigd door master6464 op 24-06-2006 13:27 ]

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 11:18:
Hey,

Angelo
Even een ander/oud ps2 keyboard aansluiten en in de bios instellen dat je gebruikt wilt maken van legacy mode voor keyboard en muis.
Hij zal nu ingesteld staan op ps2 oid denk ik.
Dat betekend dat je niet met je usb keyboard de bios in kunt komen.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds afgelopen zaterdag een probleem met m'n lcd schermpje. 1 regel doet het gewoon niet meer. Ziet er wel heel vreemd uit. Heeft iemand anders dit ook gehad ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Heb net ook even gebeld, helaas was het geld alweer onderweg naar mij toe :( Naja, ik mag in ieder geval de Media Elite's houden...

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNGm
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-09 13:45
En ja hoor, 2 Media Elites ontvangen ipv 2 G15's. Waar heb ik dat vaker gehoord? :+

Dat wordt weer een middagje bellen met Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNGm
  • Laatst online: 01-09 13:45
Een middagje is een gesprek van 5 minuten geworden. Aardige man aan de telefoon

Een greep uit het gesprek
>Voor [knip knip] toets 1|2|3 (en dat keer 3)

>Dell Klantenservice, goedenmiddag met [...]
Hallo, ik heb 2 media elites gekregen ipv 2 g15's
>Oke, wat is uw ordernummer
Mijn ordernummer is [...]
>Ja, [die en die]?
Klopt.
*lange stilte*
>Even kijken...
*stilte*
>Oke, mag ik uw e-mailadres
Mijn e-mailadres is [...]
*stilte*
>Oke, ik ga het verder voor u regelen.
Ik hoef dus niks te doen
> Ja (:+), u hoeft niks te doen
*verdwaasde stilte van mijn kant*
Oke, bedankt, tot ziens
>Graag gedaan
En de 2 G-15's komen eraan :)

[ Voor 9% gewijzigd door MrNGm op 26-06-2006 13:51 . Reden: net iets anders ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zo ging het ook bij mij, uiterst vriendelijk.
Alleen die stilte... heel lang doodse stilte.. het leek net of hij de hele tijd zat de patiencen ofzo, maar dat viel tegen.
Hij gaf goede uitleg, alleen weet niet hoelang het nog gaat duren.
Ik ga ervan uit dat de 3 tobo's deze week arriveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Laatst online: 09-09 17:18
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:34:
Ja zo ging het ook bij mij, uiterst vriendelijk.
Alleen die stilte... heel lang doodse stilte.. het leek net of hij de hele tijd zat de patiencen ofzo, maar dat viel tegen.
Hij gaf goede uitleg, alleen weet niet hoelang het nog gaat duren.
Ik ga ervan uit dat de 3 tobo's deze week arriveren!
en ik dacht dat ik hebberig was met 2 toetsenborden }:O (ok, is grapje en ik noem je niet hebberig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gideon82 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:45:
[...]
en ik dacht dat ik hebberig was met 2 toetsenborden }:O (ok, is grapje en ik noem je niet hebberig)
hij is niet hebberig, hij heeft ook 1 voor mij besteld :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

das niet hendig.

vandaag weeres gebeld en kreeg nu een mevrouw aan de lijn :) gelijk doorverbonden met betaling afdeling. gisteren is betaling terug gestuurd. Ik kon wel een nieuwe order plaatsen maar voor 90euro 7(8)7 zoek ik em wel ergens anders

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
offtopic:
Meer mensen deze mail ontvangen vandaag?

Let op: Dit is een automatisch gegenereerde e-mail. Indien u al een ophaalafspraak heeft gemaakt met Dell dan kunt u deze e-mail als niet verzonden beschouwen.
Geachte mevrouw, mijnheer,
Wij willen graag met u een afspraak maken voor de ophalingen van de aan Dell te retourneren goederen. Om u beter van dienst te zijn, kunt u Dell hiertoe via e-mail opdracht geven op een specifieke werkdag de goederen te komen ophalen. Deze datum dient minimaal 4 werkdagen in de toekomst te liggen van de datum van uw mail verzoek.
Onze koerier komt vervolgens op de door u aangegeven datum tussen 08.00 uur en 17.30 uur de goederen ophalen. Indien u niet aanwezig bent op dat moment, ontvangt u van de koerier een bewijs dat de ophaalpoging ondernomen is. De koerier onderneemt vervolgens in de twee daaropvolgende dagen twee nieuwe ophaalpogingen. Wanneer de ophaling plaatsvindt door onze logistieke partner, dient u ten allertijde een ontvangstbewijs te ontvangen.
De eventuele creditnota die u dient te ontvangen ingevolge deze retournering wordt aangemaakt na ontvangst van de geretourneerde goederen.
U kunt eventueel een ander adres (zoals werkadres) doorgeven waar de goederen overdag kunnen worden opgehaald.
Deze ophaalafspraak staat los van een eventuele nalevering. Tot onze spijt kunt u vooralsnog de te retourneren goederen niet meegeven met de koerier die de eventuele nabestelling bezorgt.
Gelieve de onderstaande informatie te vervolledigen :
Ordernummer :
DPS nummer (optioneel) :
Te retourneren items :
Datum afhaling (minimaal 4 werkdagen in de toekomst) :
Ophaaladres :
Met vriendelijke groet,
Dell B.V.
Customer Care NL: 020 674 4200
Returns e-mail: NL_AMS_HSMB_CC_Returns@Dell.Com

Zou het gaan om die elite toetsenborden?

[ Voor 4% gewijzigd door mrFoce op 27-06-2006 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kipsel
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 16:42
@gideon82: ik denk het wel. Ik heb gister ook 2 media elites binnengehad, meteen met dell gebeld dat de verkeerde waren binnen gekomen en ik krijg ook de G15's nageleverd. Maar hij zei ook dat de media elites misschien nog opgehaald konden worden, dat zou ik dan binnen 10 dagen horen. Dus dan lijkt het me dat je dan zo'n email krijgt. :?
Heb je ze al uitgepakt/doorverkocht? :P

[ Voor 11% gewijzigd door Kipsel op 27-06-2006 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37
@gideon82: heb dezelfde mail gehad.
maar in mijn vorige gesprek zeiden ze dat ik hem mocht houden dus ik geef dat ding ook niet af ;)

oud mailtje
Naar aanleiding van ons telefonische gesprek deel ik u het volgende mede
De Logitech G15 kan vanaf 22 juni weer besteld worden. [...] U mag de toetsenbord die u al hebt houden. Hopende u hiermee voldoende ingelicht te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
The Iceman schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:28:
@gideon82: ik denk het wel. Ik heb gister ook 2 media elites binnengehad, meteen met dell gebeld dat de verkeerde waren binnen gekomen en ik krijg ook de G15's nageleverd. Maar hij zei ook dat de media elites misschien nog opgehaald konden worden, dat zou ik dan binnen 10 dagen horen. Dus dan lijkt het me dat je dan zo'n email krijgt. :?
Heb je ze al uitgepakt/doorverkocht? :P
Evilman schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:47:
@gideon82: heb dezelfde mail gehad.
maar in mijn vorige gesprek zeiden ze dat ik hem mocht houden dus ik geef dat ding ook niet af ;)

oud mailtje
[...]
Heb ze dit teruggestuurd:

Graag wil ik uw te kennen geven dat ik geen idee heb waar dit over gaat. Het enige wat in mij opkomt is dat het om 2 Logitech Media Elite toetsenborden gaat.
Helaas heb ik deze toetsenborden niet meer in mijn bezit. Dit komt omdat mij door de medewerker van Dell die ik aan de telefoon had, expliciet is gezegd dat ik deze toetsenborden mag houden en de juiste producten alsnog krijg toegestuurd.

Mijn klantennummer is: NL123456

Hoop uw hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet
Gideon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

gideon82 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 10:49:
offtopic:
Meer mensen deze mail ontvangen vandaag?

Let op: Dit is een automatisch gegenereerde e-mail. Indien u al een ophaalafspraak heeft gemaakt met Dell dan kunt u deze e-mail als niet verzonden beschouwen.
Wij willen graag met u een afspraak maken voor de ophalingen van de aan Dell te retourneren goederen. Om u beter van dienst te zijn, kunt u Dell hiertoe via e-mail opdracht geven op een specifieke werkdag de goederen te komen ophalen. Deze datum dient minimaal 4 werkdagen in de toekomst te liggen van de datum van uw mail verzoek.
Onze koerier komt vervolgens op de door u aangegeven datum tussen 08.00 uur en 17.30 uur de goederen ophalen. Indien u niet aanwezig bent op dat moment, ontvangt u van de koerier een bewijs dat de ophaalpoging ondernomen is. De koerier onderneemt vervolgens in de twee daaropvolgende dagen twee nieuwe ophaalpogingen. Wanneer de ophaling plaatsvindt door onze logistieke partner, dient u ten allertijde een ontvangstbewijs te ontvangen.
De eventuele creditnota die u dient te ontvangen ingevolge deze retournering wordt aangemaakt na ontvangst van de geretourneerde goederen.
U kunt eventueel een ander adres (zoals werkadres) doorgeven waar de goederen overdag kunnen worden opgehaald.
Deze ophaalafspraak staat los van een eventuele nalevering. Tot onze spijt kunt u vooralsnog de te retourneren goederen niet meegeven met de koerier die de eventuele nabestelling bezorgt.
Gelieve de onderstaande informatie te vervolledigen :
Ordernummer :
DPS nummer (optioneel) :
Te retourneren items :
Datum afhaling (minimaal 4 werkdagen in de toekomst) :
Ophaaladres :
Met vriendelijke groet,
Dell B.V.
Customer Care NL: 020 674 4200
Returns e-mail: NL_AMS_HSMB_CC_Returns@Dell.Com

Zou het gaan om die elite toetsenborden?
Heb ik gehad en heb gelijk gebeld.
De Dell medewerker bevestigde mij dat ik het keyboard mocht houden en heeft de afdeling die het mailtje heeft verstuurd gelijk op de hoogte gesteld.
Ik hed het keyboard nadat ik heb gehoord dat ik hem mocht houden in gebruik genomen namelijk.
De medewerker vertelde me wel dat het nog even kon gaan duren voordat de G15 geleverd gaat worden er was nog een probleem met de levering ervan.
Begin volgende week was de schatting.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteveV schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:17:
[...]

Heb ik gehad en heb gelijk gebeld.
De Dell medewerker bevestigde mij dat ik het keyboard mocht houden en heeft de afdeling die het mailtje heeft verstuurd gelijk op de hoogte gesteld.
Ik hed het keyboard nadat ik heb gehoord dat ik hem mocht houden in gebruik genomen namelijk.
De medewerker vertelde me wel dat het nog even kon gaan duren voordat de G15 geleverd gaat worden er was nog een probleem met de levering ervan.
Begin volgende week was de schatting.
Ik heb ZONET het mailtje ontvangen, wat doen we dr mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Customer Care meld mij dat ze opgehaald kunnen worden en dat iedereen die het mailtje krijgt dit ook behoort terug te sturen. Ik mail ze wel terug en zie wel wat er gebeurt.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb te horen gekregen dat ze zouden worden opgehaald en vandaag volgde dan dit mailtje. Normaal zouden ze waarschijnlijk niet ophalen, zei de medewerker, maar omdat ik er vier had besteld en het dus om een redelijk bedrag ging, zou ophalen vrijwel zeker wel gebeuren. Heb maar gewoon gereageerd op het mailtje. Inmiddels heb ik ook de bevestiging binnen van de G15's, ik hoop dat ze snel verzonden kunnen worden!

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02:28
zo, vandaag weer een stortvloed aan mailtjes ontvangen van dell, vinden het zeker leuk om ieder mailtje 3 keer te verzenden 8)7

maar iig, mailtje gehad over die enquete, maar die vul ik wel in als ik me G15 heb.
3 mailtjes gehad met dat me order vertraagd was en dat ik hem waarschijnlijk de 30ste zou ontvangen
en net nog een tweede soort van orderbevestiging :z

het lijkt er iig op dat ik toch me G15 krijg, en op de track en trace van dell staat dat tie al verzonden is naar de koeriersdienst, dus zal wel niet zo lang meer duren.

Over die Media Elites heb ik overgins nog niets gehoord, maar dat zie ik wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje boring om al 15 pagina's te lezen dat Dell geen G15's levert maar een ander en dat de een m wel mag houden en de ander niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, gebruik het bord icm WoW. De layout vind ik er in game niet uitzien...
Is dit anders in te delen ? zo ja, hoe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu is alleen de vraag nog of de tobo's van Dell doos MET sticker is.. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:38:
Inderdaad, ik vind de prijs van Dell dusdanig laag dat ik het gevoel heb dat er een addertje onder het gras zit. Kan ik dit ontkracht/bevestigd krijgen?

edit: laat maar zitten, Dell heeft de prijs gewijzigd *klik*

[ Voor 21% gewijzigd door Kiwiknaapje op 27-06-2006 19:25 ]

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:45:
Beetje boring om al 15 pagina's te lezen dat Dell geen G15's levert maar een ander en dat de een m wel mag houden en de ander niet...
Idd ja..... :|
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:38:
Die sticker zegt niet alles. Ik kreeg een vervangingstobo in een doos met sticker. Dit tobo heeft als PID 602DG. User Tijgert (Tijgert in "Het grote Logitech G-15 topic Deel 2" ) heeft een tobo teruggestuurd met datzelfde PID........ :o

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt zeer benieuwd als we de g15 wel krijgen want Dell heeft steets wel weer een smoes :( nou ja we zien het wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstra30
  • Laatst online: 17-07 20:51
Goed nieuws vanaf hier: De Dell G15 is binnen, ben er natuurlijk hartstikke blij mee. De PID van het bordje is BT619DG, dat is toch goed? Nou het valt me niks tegen van dell, zal hem zometeen nog even testen.

i920 D0, UD3R, OCZ1600vlgk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o dus dell verzend ze wel :) niet gedacht van hun maar ja ik heb mijne/onse nog niet want Rwin heeft ook 1 besteld voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
anders heb ik ook ff me G15 binnen :)

maar damn wat is dat ding groot, past nog maar net op me bureau xD en jammergenoeg kan ik me LCD schermpje niet eens zien omdat dat ergens onder geschoven zit bij dit bureau :(

tijd voor een nieuw bureau dus })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Deismyna schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:59:
anders heb ik ook ff me G15 binnen :)

maar damn wat is dat ding groot, past nog maar net op me bureau xD en jammergenoeg kan ik me LCD schermpje niet eens zien omdat dat ergens onder geschoven zit bij dit bureau :(

tijd voor een nieuw bureau dus })
Kan je vantevoren verwachten he aangezien het een normaal toetsenbord is, maar dan met die ruimte voor de G knoppen links, dus behoorlijk stuk groter.

Eindelijk is mijn G15 onderweg. Ik had een bestelling geplaatst bij icomputers i.c.m. een Force 3D Pro joystick. De joystick was niet meer op voorraad en moest besteld worden. Daar heb ik nu 2 weken op moeten wachten maar nu is de bestelling dan eindelijk verpakt en ik hoop dat ie optijd wordt verzonden dat ik em morgen in huis heb :D.

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Mijn G15's zijn ook binnen van Dell. Ik heb een BT619DG. De andere is voor iemand anders. Ik tik al 2 jaar op een Ultra-X dus moet ik nu weer even wennen aan een normaal toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:14
Volgens mij zijn het nog maar 3 pagina's, maar als jij wat beters weet te vertellen mag je van mij wel eens beginnen in plaats van te zeuren over een saai topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heeft dit inhoudelijk met de G-15 te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
offtopic:
Ik vond het zelf toch zeer praktisch om te lezen over Dell, zo wist ik wat ik moest doen. En het idee van dit forum is toch echt elkaar op weg helpen, wat met deze posts is gebeurd.

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 17:39:
Wat heeft dit inhoudelijk met de G-15 te maken?
Wat heeft waar je je boosterpack vandaan haalt met BF2 te maken? Evenveel als g15 & Dell. Daar zie ik ook niemand over klagen.

[ Voor 8% gewijzigd door mrFoce op 28-06-2006 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
LCDStudio loopt bij mij vast. Onder windows gebeurt het en zonet onder het spelen van een spel ook. Resultaat was dat het spel terugklapte naar windows en uiteindelijk er ook mee stopte.

De extra knoppen aan de zijkant is wel even wennen. Ik heb nu nog de neiging om ze in te drukken terwijl ik er nog niks mee doe.

Het ding is wel groot. Met mijn muis kom ik nu af en toe tegen de zijkant aan, maar ook dit zal wel gewenning zijn.

Update: LCDStudio lijkt nu niet meer vast te lopen, maar juist mijn hele PC. Zonet kreeg ik voor het eerst sinds lange tijd weer een Blue screen. Heb vandaag wel een aantal programma's geinstalleerd waaronder LCDStudio, Fraps en de Logitech drivers voor de G15.

[ Voor 25% gewijzigd door kiddyl op 28-06-2006 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-07 22:06

Loki

Jááátôch...

Amen :/ Open een Dell G15 topic oid |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Laatst online: 21:16

Thandor

SilverStreak

Ik zie dat dit topic verzandt in de 'Dell-replies'. Dit ten nadele van bepaalde gebruikers welke het hele verhaal liever niet in dit topic zien.

Daarom stel ik voor om zoals Loki zegt: Een apart topic te openen. Als iemand zich geroepen voelt om een topic te starten, be my guest :)
Als vereiste moet er dan wel een topicstart komen met globale informatie en eventueel een link naar bepaalde replies in dit topic (ter referentie, immers zijn hier al een aantal zaken aan bod gekomen)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mijn laatste post over Dell.
Ik heb ze alle 3 binnen, gister verzonden en nu al binnen.
Ik moet zeggen, super service!
Nu nog uitvinden wat ik allemaal kan met het schermpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 14:46

ini

Life is what you make of it

Ik speel World of Warcraft en zag in de patchnotes laatst staan dat er ondersteuning is voor dit Keyboard. Zijn er mensen die hiermee ervaringen hebben en die willen delen?

even wat vragen die wellicht beantwoord kunnen worden

Wat kan je op de display krijgen?
kan je zelf dingen opvragen/instellen?

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 11:51

delorean7

Let's take the Aston toni

Ik heb al een tijdje een naar probleem met mijn G15. Soms als ik mijn media keys gebruik voor winamp of foobar krijg ik een keiharde spontane reboot voor mijn kiezen. Het is zeer zeker een 1-op-1 gevolg van het indrukken van de next track toets (bijvoorbeeld).

Event viewer laat niets zien over de oorzaak, ook heb ik geprobeerd om de G15 software en de LCD studio opnieuw te installeren.

Overigens heb ik het probleem niet altijd als ik de media keys gebruikt maar wel heel erg vaak!

Iemand dit al een keer gezien?

Ik ga zo even mijn oude logitech keyboard aansluiten om te kijken of het probleem dan weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 13:34
Je weet zeker dat het geen Foobar of Winamp probleem is? Probeer eens de shortcuts die Winamp defineerd voor de global hotkeys te gebruiken. Crashed je PC dan ook?

Zet ook je BSOD's aan (staat standaard uit in Windows XP). Daar kun je hopelijk meer te weten komen over de fout (zoals welke driver en welke foutcode).

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje wat betreft het LCD schermpje.
Ik heb een mooie setting gemaakt, opgeslagen.
Maar als ik LCDstudio afsluit, krijg ik hem niet terug op het schermpje, WEL studio aanstaat.
Moet ik het opgeslagen bestandje ergens inplakken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet LCDstudio geminimaliseerd naar systray opstarten.. het moet dus wel lopen.. ff goed snuffelen in de settings vn LCDstudio.. als ie in je systray staat kan je een playlist opgeven (rechts klikken).. je moet die dan wel gemaakt hebben binnen LCDstudio..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik heb aardig wat gezocht op het internet en hier op het forum, maar heb
nog geen oplossing voor mijn probleem gevonden.

Ik heb enkele problemen met de g15, met name de numerieke pad gedeelte en de TAB toets.

Tab toets geeft bij indrukken eerst de cijfer 9 en geeft daarna pas tab.
dus in een nieuwe regel geeft het indrukken van de tabtoets het onderstaande:
9 tab

op het numerieke gedeelte problemen met de toetsen 7 en 8

intoetsen van 7 op num. pad opent "HELP functie"
intoetsen van 8 op num. pad opent "Zoek functie"

Wat ik zelf al heb geprobeerd:
aan/uit zetten van de NUM Lock geeft geen resultaat.
ik heb de laatste drivers al geprobeerd ook geen resultaat.

ik heb geen macro's of andere functies aan de toetsen toegekend.
Voor alle zekerheid heb ik alles opnieuw geïnstalleerd, probleem trad nog steeds op.

Op andere pc, met en zonder de eigen drivers, probleem blijft.
In dos (via boot flop) getest met de dos eigen file editor, exact dezelfde problemen.

toetsenbord is ongeveer 1 maand oud, was me in het begin niet opgevallen.
Heb inmiddels al contact gehad met de helpdesk van logitech, maar ze hebben vooralsnog geen oplossing.

Herkend iemand dit probleem? Zo ja is er een oplossing voor, of is het mogelijk de G15 te "resetten"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Heb dit nog nooit gehoord, maar het is duidelijk dat het aan het toetsenbord ligt en niet aan je pc. Anders zou ie op andere pc's en onder andere OS'en wel normaal werken.

Ik heb zelf weleens dat de 'DEL' knop niet meer werkt of dat de speciale tekens ineens op andere plaatsen zitten, maar dit is tijdelijk en altijd na een paar minuten weer normaal. Aangezien het bij jou om een blijvend probleem gaat is er gewoon wat mis met je G15..

Als ik jou was zou ik ermee terug naar de winkel gaan en vragen om een nieuwe. Willen die hem niet omruilen dan gewoon weer naar Logitech bellen en zeggen dat je tobo niet ok is, ze ruilden hem om voor mijn piepende spatiebalk dus hiervoor moeten ze net zo goed gewoon een nieuwe leveren.

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Help!!!! schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:33:
[...]

Idd ja..... :|

[...]

Die sticker zegt niet alles. Ik kreeg een vervangingstobo in een doos met sticker. Dit tobo heeft als PID 602DG. User Tijgert (Tijgert in "Het grote Logitech G-15 topic Deel 2" ) heeft een tobo teruggestuurd met datzelfde PID........ :o
Ok. Inmiddels heb ik het vervangingstobo voor het vervangingstobo binnen :P en deze werkt vooralsnog prima.

Belangrijke info voor aanstaande kopers is het volgende:

Tobo 1: PID=BT542DG Doos heeft NIET de BIA sticker (Brothers In Arms).
Tobo 2: PID=BT602DG Doos heeft WEL de BIA sticker.
Tobo 3: PID=BT616DG Doos heeft WEL de BIA sticker.

Wat nu zeer interessant is, is dat Tobo 3 duidelijk een andere verflaag heeft dan Tobo 1&2
. Als je de backlight van de toetsen uitzet, zie je dat dat deel van de toets waar het licht doorheen moet, bij Tobo 3 duidelijk ondoorzichtiger is dan bij Tobo 1 & 2.

Mijn conclusie dat de sticker niet alles zegt lijkt dus stand te houden.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

zelf heb ik tobo 614 :P met BIA stikker.
Heeft deze ook die verflaag, het is een beetje onduidelijk om te typen zonder blight aan (maar wie zet dat uit :P)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PoweRoy schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:45:
zelf heb ik tobo 614 :P met BIA stikker.
Heeft deze ook die verflaag, het is een beetje onduidelijk om te typen zonder blight aan (maar wie zet dat uit :P)
Dat weet ik dus helaas niet. Je kunt het eigenlijk alleen zien als je ze naast elkaar zet. Maar 614 zit dichtbij 616 dus ws zit je wel goed.
Ik zal vanavond proberen een foto te maken waarop je het verschil kunt zien. Verder voelt de verflaag ook anders aan imo.

Probleem voor de koper blijft dat je het pas weet als je de G15 uit de verzegelde doos haalt omdat buiten op de doos geen PID nummer staat.....

[ Voor 8% gewijzigd door Help!!!! op 04-07-2006 12:17 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Ik heb hier BT603DG als vervangingstoetsenbord gekregen en deze heeft ivm mijn vorige G15 ook een andere verflaag. Het voelt in ieder geval anders aan. Ik heb de mijne iets van anderhalve maand nadat dat verfprobleem bekend was gekregen dus ik neem aan dat vanaf mijn serie ergens de tobo's een ander type verflaag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

B-Buster schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:37:
Ik heb hier BT603DG als vervangingstoetsenbord gekregen en deze heeft ivm mijn vorige G15 ook een andere verflaag. Het voelt in ieder geval anders aan. Ik heb de mijne iets van anderhalve maand nadat dat verfprobleem bekend was gekregen dus ik neem aan dat vanaf mijn serie ergens de tobo's een ander type verflaag hebben.
Het zou mooi zijn als je je oude G15 nog hebt en die met je nieuwe zou vergelijken. Dat zou nog wat extra duidelijkheid scheppen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Die oude heb ik nog ja, maar wat ik er verder aan kan vergelijken geen idee. Het is voor mij duidelijk dat de verflaag op deze anders is dan die van de vorige. Bij deze voelt het iets anders aan. Ruwer is niet het juiste woord maar het komt in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

B-Buster schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:25:
Die oude heb ik nog ja, maar wat ik er verder aan kan vergelijken geen idee. Het is voor mij duidelijk dat de verflaag op deze anders is dan die van de vorige. Bij deze voelt het iets anders aan. Ruwer is niet het juiste woord maar het komt in de buurt.
Zet de oude naast de nieuwe en zet het backlight van de toetsen uit. Je ziet dan dat "daar waar het licht van een letter doorheen moet" donkerder is bij de nieuwste revisie.

Is gewoon makkelijk te zien als je ze naast elkaar hebt. :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Klopt, dat is bij deze zo. Bij de oude lijkt het witte van de letters wat minder 1 geheel mee te vormen met de zwarte verf. Deze heeft dat veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

De foto's waren een beetje moeilijk scherp te krijgen maar het verschil lijkt me duidelijk te zien. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d62da78fd12c096d1cba8a8d8d06f59a/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c5be3c4435691d4510be9d38a3faaec0/full.jpg

[ Voor 204% gewijzigd door Help!!!! op 04-07-2006 19:10 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Even voor de duidelijkheid: de linker is de nieuwste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 14:07:
Denk het eigenlijk niet want ik heb ook de oude en hier zijn de letters net zo vaag als op de linker in de foto als mijn backlight uit staat...

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik bv mijn mp3 speler op 1 van de usb poorten aansluit geeft het toetsenbord aan dat de energiebehoefte voor de G15 (hub) te laag is. Ik heb gezocht op google & gathering maar kon niks vinden. Is dit te veranderen zodat het nietmeer gebeurt?
Aan mijn voeding ligt t niet want dat is een Tagen 480W voeding

Sys spec:

WinXP Pro
P4 3,2Ghz HT
1gb DDRII
Geforce7800GTX
160Gb Maxtor
Tagan 480W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:53:
Wanneer ik bv mijn mp3 speler op 1 van de usb poorten aansluit geeft het toetsenbord aan dat de energiebehoefte voor de G15 (hub) te laag is. Ik heb gezocht op google & gathering maar kon niks vinden. Is dit te veranderen zodat het nietmeer gebeurt?
Aan mijn voeding ligt t niet want dat is een Tagen 480W voeding

Sys spec:

WinXP Pro
P4 3,2Ghz HT
1gb DDRII
Geforce7800GTX
160Gb Maxtor
Tagan 480W
Als je even had gezocht in dit topic had je het antwoord al gevonden.

Op de G15 zitten 2 USB 1.1 poorten. Die kunnen niet voldoende stroom geven aan sommige USB devices, zoals blijkbaar jou MP3 speler. Is ook logisch, want de G15 zit maar in 1 usb poort op je pc, en daarvan moet ie én die 2 usb poorten én zichzelf van stroom voorzien. Dan heb je dus een beperking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

BeQuietAndDrive schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 14:07:
In beide foto's is links de nieuwste.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey....

ff een andere vraag wie weet een programa net als lcd studio?
alvast bedankt

de g15 is echt lijp :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

B-Buster schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:06:
[...]

Als je even had gezocht in dit topic had je het antwoord al gevonden.

Op de G15 zitten 2 USB 1.1 poorten. Die kunnen niet voldoende stroom geven aan sommige USB devices, zoals blijkbaar jou MP3 speler. Is ook logisch, want de G15 zit maar in 1 usb poort op je pc, en daarvan moet ie én die 2 usb poorten én zichzelf van stroom voorzien. Dan heb je dus een beperking.
waarom heb ik daar géén last van dan??
wil graag weten why, maar ben wel blij dat ik er geen last van heb

ik kan me inovix imp-64 512MB mp3 spelertje gelijk met me net gekochte iaudio G3 1GB aansluiten en nog steeds geen melding van te veel vraag naar juice :? :?

is me trouwens nog iets opgevallen.... als ik outlook express start dan krijgt die cpu meter op display het "op de heupen", hij vliegt heen en weer. bugje?

[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 06-07-2006 21:30 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Sommige apparaten kunnen ook prima werken op USB 1.1 snelheden. Jou mp3 spelertje heeft duidelijk weinig stroom nodig. Mijn Zen mirco photo bijv. heeft kleurenscherm etc en dus veel meer power nodig. Een externe harde schijf moet ook meer stroom hebben dan een simpel usb stickje. En usb sticks die specifiek voor usb 2.0 zijn, zullen ook niet vrolijk worden als ze op 1.1 aangesloten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:19
bartgrefte schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 20:49:
[...]

waarom heb ik daar géén last van dan??
wil graag weten why, maar ben wel blij dat ik er geen last van heb

ik kan me inovix imp-64 512MB mp3 spelertje gelijk met me net gekochte iaudio G3 1GB aansluiten en nog steeds geen melding van te veel vraag naar juice :? :?

is me trouwens nog iets opgevallen.... als ik outlook express start dan krijgt die cpu meter op display het "op de heupen", hij vliegt heen en weer. bugje?
Sommige mp3 spelers gebruiken hun batterij ter ondersteuning van de spanning die van de usb poort komt, sommige doen dit dus niet.

Het lijkt mij vrij logisch dat niet de maximale spanning van de usb poort doorgelust wordt naar de usb poort op het toetsenbord. De g15 moet er zelf immers ook van leven.

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

B-Buster schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 22:05:
Sommige apparaten kunnen ook prima werken op USB 1.1 snelheden. Jou mp3 spelertje heeft duidelijk weinig stroom nodig. Mijn Zen mirco photo bijv. heeft kleurenscherm etc en dus veel meer power nodig. Een externe harde schijf moet ook meer stroom hebben dan een simpel usb stickje. En usb sticks die specifiek voor usb 2.0 zijn, zullen ook niet vrolijk worden als ze op 1.1 aangesloten worden.
laag stroomverbruik...niet aan gedacht 8)7
niet vrolijk worden van usb.1.0?? ze doen daar beide op ookal werken ze sneller (logisch) met 2.0
Rostvertol-Mil schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 23:05:
[...]

Sommige mp3 spelers gebruiken hun batterij ter ondersteuning van de spanning die van de usb poort komt, sommige doen dit dus niet.

Het lijkt mij vrij logisch dat niet de maximale spanning van de usb poort doorgelust wordt naar de usb poort op het toetsenbord. De g15 moet er zelf immers ook van leven.
ja ok, maar er zijn zoveel lui die dat hebben, vandaar dat ik het vroeg.

maar outlook express nog..... die cpu usage meter gaat echt letterlijk uit zijn dak als outlook draait :P , ben benieuwtd of dit door bugje oid komt

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Ik heb um net opgehaald.
Echt wel wennen.
Ben nu lekker aan het spelen met lcd info.
Eigen scherms maken ed..
Ook een cs plugin geinstaleerd.

ik heb nu een plugin geinstaleerd.
daar mee kan je met het volume knopje scrollen door de winamp playlist.
Ook als ik op next song oid druk(play pause)
alleen als ik dat doe gaat hij steeds naar de screen van winamp, van logitech.
hor kan ik dit oplossen?

[ Voor 50% gewijzigd door Brantje op 07-07-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Brantje schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:57:
ik heb nu een plugin geinstaleerd.
daar mee kan je met het volume knopje scrollen door de winamp playlist.
Ook als ik op next song oid druk(play pause)
alleen als ik dat doe gaat hij steeds naar de screen van winamp, van logitech.
hor kan ik dit oplossen?
Je moet ff in de toetsenbordprofiler van logitech uitvinken dat ie LCDMedia.exe laad bij opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey

ik heb de g15 :) maar nu doen ineens mijn knopjes play\stop en zo voor het muziek en de volume doet het ook nie :( weet iemand hoe dat kan ik heb de nieuwste drivers geinstaleerd en al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

ik heb inmiddels ook een G15 gekocht en geleverd door dixons.
Het blijkt dat je deze gewoon kan bestellen de levertijd is ongeveer 3 weken geweest bij mij maar was het wachten waard.
Het toetsenbord zelf is even wennen omdat ik op dit moment de deletetoets het meeste gebruik :P
Ga nu even wat scripts uitproberen.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij wie van jullie werken de macro's altijd perfect? Ik heb nu al een paar keer geprobeerd een macro te schrijven voor BF2....bijvoorbeeld 4x snel met je pistol schieten....maar de ene keer schiet ie 1x en dan 5 sec niets...en dan gaat ie ineens weer schieten....of hij maakt de macro half af en gaat de volgende keer dat je de G knop indrukt verder waar ie de vorige keer mee opgehouden was. Volgens mij is die software gewoon brak. Ik heb de laatste versie en het ligt ook niet aan mn bordje....want dit is de 2e al...eerste had loslatende verf op de toetsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

De software is idd brak. Zelf gebruik ik de macro's puur in windhoos en verder eigelijk amper. Heb hier toen der tijd ook een macro voor BF(2) proberen te maken, maar elke keer dat ik uit het vliegtuig stapte en op ed macro toets drukte viel ik gewoon te pletter |:( 8)7

Moet zeggen dat het niet alleen aan de software ligt het ligt ook aan het spel, keer op een LAN voor de lol een macro voor C&C gemaakt en die werkte vlekkeloos...

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
Ik heb hier idd ook last van, ik had voor sa-mp macro's gemaakt, maar hij haalde als ik me niet vergis de G3 en G6 of G7 toets of zo door elkaar.
Dus als ik iets op G3 binden kwam dat automaitsch ook op G6 of G7 :s.
En soms als ik toch verschillende dingen binde op die toetsen, en dik drukte er 1 in, ging de text dik door elkaar heen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 20:21
In deel 1 las ik dat er mensen zijn waarbij het toetsenboord het systeem traag maakt. Dat heb ik dus ook. Als ik bijvoorbeeld BF2 opstart of afsluit blijft teamspeak een paar seconde hangen. Ik las dat als je na de windows start even je usb eruit en er weer in stopt is dit weg. Dat klopt ook maar is niet de meest ideale oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heee htf...k heb jou hier nog nooit gezien..lol...
Ga ik ook maar eens proberen...kijken of ik daar ook last van heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Ja ik lees meer dan ik post. Maar als je het probleem niet hebt dan hoef je dat ook niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mensen, ik heb een vraagje...
Ik heb nu dit toetsenbord, ik heb de software, maar hoe bind ik nu een macro???

ik speel wow en ik wil nu 2 functies aan een toets binden zoals

/cast Trueshot Aura(Rank 3)
/cast Aspect of the Hawk(Rank 6)

als ik een quickmacro doe, en ik laat hem "recorde'terwijl ik ze typ, dan gaat dat, maar dan gaat eens ik op die macro druk al dat getypt herhaalt worden en gaat dat veel te traag...

kan ik dat dan niet instellen dat ik op een toets druk en dat mijn character gewoon die zaken cast?

ik snap der niks van

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels een vervangende G15 gekregen, deze werkt perfect.
Dus toch iets hardwarematigs niet goed met de vorige.

Wat ik erg handig zou vinden is om in de lcd de netwerk activiteiten te monitoren.
Zoiets als DU-meter

Bestaat er een network traffic monitor progje/script/plugin voor de G15 naar iemand weet?
Tot nu toe nog niets kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 16:17:
Ik heb inmiddels een vervangende G15 gekregen, deze werkt perfect.
Dus toch iets hardwarematigs niet goed met de vorige.

Wat ik erg handig zou vinden is om in de lcd de netwerk activiteiten te monitoren.
Zoiets als DU-meter

Bestaat er een network traffic monitor progje/script/plugin voor de G15 naar iemand weet?
Tot nu toe nog niets kunnen vinden.
dan lees jij echt het topic niet door dus;

maar goed - we maken het makkelijk voor je: M55 in "Het grote Logitech G-15 topic Deel 2"

zelfs onder de startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Srry mensen voor deze 2e post met dezelfde vraag maar ik raak er echt niet uit...

Ik speel wow en ik slaag er maar niet in om macros op een goede manier op te nelmen...

Ik speel wow, en stel dat ik een macro wil maken die me toelaat trueshot aura en aspect of the hawk te casten, hoe doe ik dit dan?

Als ik mijn toetsenbord een quickmacro laat maken, terwijl ik dit allemaal intyp, dan lukt deze perfect... Maar elke keer dat ik dan de macro ga gebruiken, zie je die tekst over het scherm rollen, en aagezien ik niet vlug typ gaat dit dus ook veel te traag en kan ik het al vlugger aanklikken met de muis :p
Ik heb al is gekeken naar de software, de editor die erin zit, ik heb al is een nieuwe gemaakt en zo, maar ik krijg gewoon niet het resultaat dat ik wil.
Ik heb al veel rondgezocht op het forum hier, ook in deel 1, en ik heb ook al naar vele sites gekeken, maar blijkbaar ben ik de enige die hier probklemen mee heeft want ik vind het nergens anders terug (of ik heb niet goed gekeken...)

kan iemand me aub vlug is uitleggen hoe, liefst nog in het geval van die trueshot en aspect of the hawk, zodat ik het meteen zelf in wow is kan uitproberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik heb al wat verder gelezen in het lange eerste deel, en ik heb daar gevonden dat je in CoD geen macro kan binden aan een g toets zonder tussenverbinding...
Dus bv een macro aan een toets binden, en die toets aan de g knop

dat begrijp ik

maar hoe bind je toetsen in world of warcraft dan aan toetsen?
De gewone commando's kan je aan andere toetsen toewijzen, maar een macro niet, tenzij hij op je hotbar staat, welke 10 plaatsen groot is, en correspondeerd met de numerieke getallen...
Dan kan ik enkel een macro binden aan "1" bv en die dan binden aan G5 of zo?

srry maar met mijn beperkte hersencapaciteit zit ik hier even vast 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Ik wil de programmering van mijn G toetsen backuppen. Weet iemand in welk bestand dit staat?

Zou hel zijn als ik dat allemaal opnieuw moet programmeren. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Je kunt ze toch exporteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SileX schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:18:
[...]

dan lees jij echt het topic niet door dus;

maar goed - we maken het makkelijk voor je: M55 in "Het grote Logitech G-15 topic Deel 2"

zelfs onder de startpost
Tja soms zie je de dingen niet, ook al staan ze voor je neus. :+
Dit progje is het helemaal!

Bedankt SileX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 21:59:
[...]

Tja soms zie je de dingen niet, ook al staan ze voor je neus. :+
Dit progje is het helemaal!

Bedankt SileX.
:+

tis inderdaad een geweldig programma :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sinds gisteravond werkt mij lcd backlight niet meer :'(
Alleen als ik hem bijna dichtklap zie ik wit licht, misschien toch maar een RMA aanvragen?

Heb de eerste versie van dit toetsenbord, de toetsen bladderen iig niet af :)

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand alsjeblief is antwoorden op mijn vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 13:34
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 10:42:
kan iemand alsjeblief is antwoorden op mijn vraag?
Geduld is een schone zaak. Het liefst zou ik zeggen RTFM, maar ik zal even het gebruik van de G-toetsen uitleggen.

Met de G-toetsen kun je een zogenaamd 'macro' opnemen. Echter, je moet dit NIET verwarren met de macro's die je in sommige games zelf kan aanmaken. Een G-macro is simpelweg een automatisering van toetsaanslagen.

Zeg nu dat je in je spelletje de volgende toetsen achter elkaar in moet drukken om een super combo uit te voeren:
b, 1, 5, 3, f, k, 1, l, d, 7, s

Dat is niet echt makkelijk te onthouden en zeker klote uit te voeren. Wat doe je dus, je maakt er een G-macro van! Je neemt het macro op (zie manual hoe je dat doet). Als je dan op je G-toets drukt wordt deze toetscombinatie voor je ingedrukt. Je kan dus mert 1 druk op de knop zo 10 toetsaanslagen laten doen!

LET OP: Standaard wordt bij het opnemen van G-macros GEEN tussenpauze genomen. Veel programma's verslikken zich daarop. Het lijkt alsof je macro niet of amper werkt. Je zal daan in het configuratiescherm een vinkje aan moeten zetten zodat deze pauzes wel opgenomen worden (zie manual/patch notes voor meer info). Overigens raad ik dan wel aan om het macro achteraf te bewerken om zo kort mogelijke wachttijden te krijgen.

Als afsluiting wil ik dus even duidelijk maken dat de G-toetsen dus niet bedoeld zijn om 1 op 1 aan een andere toets te binden voor een ingame macro. Daarvoor heb je je eigen ingame macro's en het heeft amper meerwaarde.

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

SileX schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 09:00:
[...]

:+

tis inderdaad een geweldig programma :7
thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag had ik besloten om de logitech G15 te halen(in Belgie)
Heb vandaag 4 winkels gedaan. En allemaal dezelfde reden.
Wij hebben geen querty borden want de G15 is querty.
Nou had ik toch gelezen dat de G15 ook in azerty bestaat of vergis ik mij nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:20:
vandaag had ik besloten om de logitech G15 te halen(in Belgie)
Heb vandaag 4 winkels gedaan. En allemaal dezelfde reden.
Wij hebben geen querty borden want de G15 is querty.
Nou had ik toch gelezen dat de G15 ook in azerty bestaat of vergis ik mij nu?
Volgens mij is er (om wat voor reden dan ook) geen Azerty. Als ik jou was zou ik hem dan via een internet winkel in Nederland bestellen misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Jawel hoor, er is ook een azerty versie van de G15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

w00h00, ik typt nu dus op dit toetsenbord, en moet zeggen het indrukken van de toetsen gaat heeerlijk :) alleen wel ff wennen aangezien ik ander toetsenbord gewent was :) Maar nu heb ik paar vraagjes over het lcd scherm en wat ik er allemaal in kan zetten :) En wat die 4 zwarte knopjes zijn, want ik heb daar nog geen doel voor gevonden :)

Die winamp plugin die er bij geleverd word is erg netjes en niks op aan te merken, ik vraag me alleen af of er soort van plugin is die winamp, cpu/ram useage en temps van cpu/gfx tegelijk laat zien :) ma goed ik browse dit draadje nog wel door om dingen te zoeken :) oh en het € teken is slecht verlicht, maar verder is alles mooi verlicht :)

edit:

Weet iemand een plugin die: datum/tijd/cpu/ram en winamp laat zien in een mooie manier en niet die van chris lomont?

[ Voor 9% gewijzigd door ye-roon op 12-07-2006 15:11 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 19:21:
Bij wie van jullie werken de macro's altijd perfect?
Bij mij 8)

Al zeg ik er eerlijk bij dat ik ze eigenlijk maar in 1 spel gebruik: SA-MP. En dat werkt supergoed, ik kan me al haast niet meer voorstellen dat ik het ooit zonder G15 heb gespeeld.

Als je het spel niet kent zegt het volgende je waarschijnlijk niet veel maar dit doe ik er dus o.a. mee:

- Gokken: ik kan kiezen uit een aantal macro's die de fiches over de roulette tafel verdelen, of bijna automatisch voor 1 miljoen housestatus zorgt binnen 10 minuten (met minimaal verlies).
- Munitie kopen, ipv om zelf tig keer op shift te drukken laat ik het de G15 doen.
- "lean forward" op de bike.
- "always run" on/off
- "always aim" on/off
- de meest gebruikte ingame commands zoals /buy, /properties, /bounties gaan via een macro.
- ik gebruik macro's om /msg id <txt> te sturen, die programmeer ik dan ingame omdat het player-id wisselt.

Ik las ergens hiervoor al dat een macro het beste werkt als je later de delays fine-tuned. Dat kan gewoon met notepad want als je dat in de eigen software gaat doen ben je akelig lang bezig. Een stukje macro ziet er dan bijv. zo uit (ik 'misbruik' de php ubb code voor de highlights) :
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<event type="keydown" keyname="LSHIFT"/>
<event type="delay" delay="70"/>
<event type="keyup" keyname="LSHIFT"/>
<event type="keydown" keyname="S"/>
<event type="keyup" keyname="S"/>
<event type="keydown" keyname="LSHIFT"/>
<event type="delay" delay="75"/>
<event type="keyup" keyname="LSHIFT"/>

Zoals je ziet is het echt doodsimpel om ze achteraf te bewerken. En het is best wel grappig dat je voor een copy&paste actie in notepad dus gewoon.... een macro kunt gebruiken _/-\o_
Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.