Het grote Logitech G-15 topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 17 Laatste
Acties:
  • 42.022 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Presto
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Bobnofski schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:54
- Gokken: ik kan kiezen uit een aantal macro's die de fiches over de roulette tafel verdelen, of bijna automatisch voor 1 miljoen housestatus zorgt binnen 10 minuten (met minimaal verlies).
Hoe krijg je dat voor elkaar? je moet toch met je muis de verschillende vakjes op de roulette tafel aanklikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Tis alleen dat ie niet opstart met me Nvidia NIC, maar met de loopback... Is dat te fixen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Joe Presto schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 16:06:[...]
Hoe krijg je dat voor elkaar? je moet toch met je muis de verschillende vakjes op de roulette tafel aanklikken?
Nee hoor, dat doe ik gewoon met het toetsenbord. Ik gebruik W,A,D,Space om de cursor te verplaatsen en L-shift om de fiche te plaatsen. Om daar nu de muis voor te gebruiken is ook weer zoiets, dan klik je je helemaal suf 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 20:21
Oei, de G15 werkt niet echt samen met F.E.A.R. constateer ik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:07
Ik heb nu al een tijdje mijn G15, tot nu toe zonder problemen. Tot kort geleden. Opeens laat mijn scherm alleenmaar het logitech logo zien. Ook bradnen de M1,M2,M3 knoppen niet meer. Op de software staat dat alles goed is. Ik heb ook alles al opnieuw geinstalleerd en noem het maar op. Nog niet geformatteerd maar als dat de enige oplossing is moet ik dat ook maar gaan doen. Ik vind het wel jammer en ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe ik deze mooie tobo weer aan de praat kan krijgen ;)

VeeGee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Ik vrees dat hij kapot is gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Ik had van de week ook even dat het logo opeens te zien was, maar na een seconde kwam de standaard klok gelukkig weer tevoorschijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Dat logo komt er bij mij wel vaker even op, dat is niets bijzonders. Dan gaat het gewoon even niet lekker met de software en krijgt ie ff geen data.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

SileX schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 20:22:
[...]

Tis alleen dat ie niet opstart met me Nvidia NIC, maar met de loopback... Is dat te fixen ?
Ja, maar ik heb op het moment geen tijd om er weer mee bezig te gaan, misschien in de toekomst ;)
Ik heb trouwens ook een python port ervan gemaakt, deze start volgens mij wel op met de eerste echte interface. Je kan deze hier vinden.

[ Voor 30% gewijzigd door M55 op 16-07-2006 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:07
rusman schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 19:48:
Ik vrees dat hij kapot is gegaan
Is mijn toetsenbord dan toch stuk? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
VeeGee schreef op zondag 16 juli 2006 @ 16:30:
[...]

Is mijn toetsenbord dan toch stuk? :|
Ik geloof dat hij dat zegt ja :?
Gewoon even terugbrengen voor garantie, dan is het zo opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel bezit ik (reeds een dikke drie jaar) een logitech cordless mx-setje ... deze is echter tot op de draad versleten, ben immers fervent gamer. Wegens heel tevreden van logitech wil ik dan ook van geen ander weten ... zo ga ik al zeker voor een mx1000 lasermuisje :Y)

De G15 sprong me in het oog, maar als ik de topics hier ff doorlees twijfel ik toch wel hard !
- afblakerende verf
- enkel qwerty layout

Neem ik toch maar beter een mx5000 setje dan ? Of kunnen huidige bezitters me alsnog overtuigen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 00:29:
Momenteel bezit ik (reeds een dikke drie jaar) een logitech cordless mx-setje ... deze is echter tot op de draad versleten, ben immers fervent gamer. Wegens heel tevreden van logitech wil ik dan ook van geen ander weten ... zo ga ik al zeker voor een mx1000 lasermuisje :Y)

De G15 sprong me in het oog, maar als ik de topics hier ff doorlees twijfel ik toch wel hard !
- afblakerende verf
- enkel qwerty layout

Neem ik toch maar beter een mx5000 setje dan ? Of kunnen huidige bezitters me alsnog overtuigen :+
Ik zou zeker voor de G15 gaan. Ik heb hier nog totaal geen problemen gehad met het tobo. De loslatende verf was gewoon een foute levering.
Ik heb hiervoor eerst een MX3100 gehad (ja, ja met MX1000) deze heeft na 3 maanden het leven gelaten. Onder garantie heb ik toen bij mediamarkt een MX5000 (ook met MX1000) kunnen krijgen, omdat de MX3100 er niet meer was.
Deze set heb ik precies 8 dagen gehad voordat ik hem terug bracht. Het was 1 grote HEL, om de paar minuten disconnect en haperingen. Werd er helemaal gek van.
Heb nu een G5 en een G15 en dat werkt perfect, geen problemen meer :)

Om een lang verhaal kort de maken: Ga voor de G15, scheelt heel wat problemen ;)

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Arfman

Drome!

Iemand een idee of er voor DOD:Source en Richard Burns Rally leuke G15 mods zijn? Heb al wel een goee BF2 G15 mod, maar dat speel ik neit zo vaak ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op maandag 17 juli 2006 @ 09:07:
Iemand een idee of er voor DOD:Source en Richard Burns Rally leuke G15 mods zijn? Heb al wel een goee BF2 G15 mod, maar dat speel ik neit zo vaak ;)
linkje nr bf2 mod ... ga zodra een G15 gaan zoeken en ben fervent bf-speler 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij had ik die net gister al in t BF2 forum gepost....vroeg jij er daar ook al niet om eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 00:18:
Volgens mij had ik die net gister al in t BF2 forum gepost....vroeg jij er daar ook al niet om eigenlijk?
Indeed ... zalig tobo, wel wennen aan qwerty :r Welke landinstelling moet ik in Windows instellen opdat alle toetsies zouden kloppen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 21:13:
[...]

Indeed ... zalig tobo, wel wennen aan qwerty :r Welke landinstelling moet ik in Windows instellen opdat alle toetsies zouden kloppen ?
VS (Verenigde Staten) geloof ik.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep..ik dacht ook VS internationaal ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 08:45:
Jep..ik dacht ook VS internationaal ofzo
Dat heb ik wel die instelling, dan zijn alle toetsen goed!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:39
Als je niet wilt dat je toetsenbordinstelling er voor zorgt dat Windows bij het gebruik van de ' of " toets gaat wachten op een 2e toetsaanslag om een comboletter (é bijvoorbeeld) te maken moet je geen VS Internationaal kiezen, maar gewoon VS.
De indeling van deze settings is identiek, maar de internationale variant maakt het 'makkelijker' comboletters te doen, terwijl de normale variant je ouderwets laat typen zonder dat irritante gedoe met de '-tjes.

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu een kleine zeek en ik zen ;qqr niet qqn dqt qwerty=gedoe :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Laatst online: 13:01

BaT

Ik heb een vraagje over die e-mail notification die er standaard op zit (op de display met zo'n envelopje X aantal mailtjes, bij de standaard tijdklok). Hoe kan je die resetten... ik heb er steeds een ongeopend mailtje staan, omdat iemand anders een keer op hotmail was ingelogd op me computer. Het irriteert me mateloos.

Edit: Het POP3 dingetje wegvinken bij G15 LCD properties > opnieuw opstarten > werkt niet. Het blijft sowieso zichtbaar.

[ Voor 17% gewijzigd door BaT op 24-07-2006 00:22 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaT schreef op maandag 24 juli 2006 @ 00:14:
Ik heb een vraagje over die e-mail notification die er standaard op zit (op de display met zo'n envelopje X aantal mailtjes, bij de standaard tijdklok). Hoe kan je die resetten... ik heb er steeds een ongeopend mailtje staan, omdat iemand anders een keer op hotmail was ingelogd op me computer. Het irriteert me mateloos.

Edit: Het POP3 dingetje wegvinken bij G15 LCD properties > opnieuw opstarten > werkt niet. Het blijft sowieso zichtbaar.
Dat had ik ook.. Iemand had nog 188 ongelezen mails, dat bleef ongeveer een weekje staan, lostte zichzelf bij mij op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Laatst online: 13:01

BaT

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 15:29:
[...]
Dat had ik ook.. Iemand had nog 188 ongelezen mails, dat bleef ongeveer een weekje staan, lostte zichzelf bij mij op!
Ik zie het .. het is sinds vanochtend verdwenen :*)

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 12:50

Shaggy

Misantroop pur sang

Topicstarter
Zo, ik ben vanmiddag maar eens even langs mijn locale pc-boer geweest. Ook van mijn eerste serie G15 begonen de toetsen enorm te slijten.
Heb nu een lekker slinternieuwe :)

Kwam goed uit, de oude zat een beetje vol met cola, chips chocolade en zelfs vogelzaad :)

Kan ik weer even vooruit. Merk wel dat de verf idd anders is. De polssteun is echt spekglad. Glijdt er steeds vanaf met de handen. Verder als vanouds :)

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

en zelfs vogelzaad
Gadverdamme, wat doe jij met opgewonden vogels boven je G15? ;)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Laatst online: 08-09 12:50

Shaggy

Misantroop pur sang

Topicstarter
Tijgert schreef op maandag 31 juli 2006 @ 20:56:
[...]
Gadverdamme, wat doe jij met opgewonden vogels boven je G15? ;)
Mijn kanarie speelt CS:S op z'n laptop ;)

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:06

Vrijdag

De Zwarte

Gisteren ook dit plankje aangeschaft & aangesloten. Heb de Winamp plugin geïnstalleerd en werkt prima. Dacht even dat de MR knopjes stuk waren, tot bleek dat ze een soort equalizer zijn.

Moet me nog verdiepen in het lcd schermpje want ik vind het maar vervelend dat het steeds verspringt, hoewel ik in de config enkele zaken al heb uitgevinkt.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 18:05:
wen maar aan de nationale standaard
:p
azerty :r :r :r

[ Voor 3% gewijzigd door NiaX op 02-08-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
TroonStaal schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 11:59:
Moet me nog verdiepen in het lcd schermpje want ik vind het maar vervelend dat het steeds verspringt, hoewel ik in de config enkele zaken al heb uitgevinkt.
Bij de opties kan je ergens instellen dat ie niet om de zoveel tijd naar de volgende template doorschakelt. Is inderdaad best vervelend als dat aanstaat, maar je kunt het dus uitzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:46

Masselink

Voor de dorst

Ik heb hem ook besteld in combinatie met een G7 muis. Nu maar hopen dat hij inderdaad zo bevalt als ik nu denk. Wilde bijna een MX5000 set halen, maar daar waren de reviews niet zo goed over.

Ik heb hem niet alleen gekocht voor de games, maar ook in WIndows/office/Dreamweaver/Photoshop etc. de macro's te gaan gebruiken. Daar hoor ik niet zoveel over. Het is niet alleen handig voor gamers.

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Ik gebruik de macro's ook gewoon in windows voor allerlei dingen. Die knoppen zijn gewoon erg handig.

Maarja het blijft een gameplank dus ik denk dat ie daar ook voornamelijk voor gebruikt wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Presto
  • Niet online
Hoe kan je bepalen welk schermpje je te zien krijgt nadat je je systeem opstart? Bij mijn vorige instalatie kreeg ik altijd de coundown timer als eerste te zien, nu is het mijn BF2 plugin 8)7 . Het liefst zie ik de klok. Iemand enig idee hoe je dat veranderen kunt? _/-\o_

edit: smiley op verkeerde plaats.

[ Voor 9% gewijzigd door Joe Presto op 04-08-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Heb het toetsenbord ook even geprobeerd, en is echt een mooi apparaat ;) Vooral handig in sommige games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je er hier iets over zeggen ofzo?
Ik heb er niet écht veel over te zeggen :P .
Maar doe het toch maar...

Het is wel een mooi ding enzo maar waarom zo'n info scherpje gebruiken als je het ook in je HUD op je scherm kan zien.
En ik zou ook echt niet wegkijken van het scherm als ik met een FPS bezig was.
Plus het is nog steeds gewoon een keyboard met wat extra knoppen en een schermpje.
Ik vind een keyboard echt zo'n plat ding wat echt niet fijn aanvoelt om mee te gamen.
En dan heb ik het nog niet eens over de positie van de knoppen die bedoeld zijn om mee te typen.
Ja, je zou ze in de linkse rij kunnen instellen die je bijv. normaal onder "WASD" zou zetten maar dan heb je wel bereik naar minder knoppen.

- Damage Inc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn G15 binnen gekregen, mooi toestenbord, wat me wel opvalt is dat als ik het backlight uitzet dat de opdruk bijna niet te zien is, ook niet in gewoon daglicht, is dat normaal of horen die letters gewoon wit te zijn. Want op dit moment zijn ze heel erg donkergrijs :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:20:
Ik heb vandaag mijn G15 binnen gekregen, mooi toestenbord, wat me wel opvalt is dat als ik het backlight uitzet dat de opdruk bijna niet te zien is, ook niet in gewoon daglicht, is dat normaal of horen die letters gewoon wit te zijn. Want op dit moment zijn ze heel erg donkergrijs :|
Is normaal. Als ze het een dikkere verflaag zouden geven (dus: witter) dan komt het licht er niet meer zo goed doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Masselink schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:08:
Ik heb hem ook besteld in combinatie met een G7 muis. Nu maar hopen dat hij inderdaad zo bevalt als ik nu denk. Wilde bijna een MX5000 set halen, maar daar waren de reviews niet zo goed over.

Ik heb hem niet alleen gekocht voor de games, maar ook in WIndows/office/Dreamweaver/Photoshop etc. de macro's te gaan gebruiken. Daar hoor ik niet zoveel over. Het is niet alleen handig voor gamers.
hier al tijdje g15 icm g7, 'k wil nooit meer wat anders!

al mogen er wel accus komen voor de g7 die wat langer meegaan dan die standaard dingen

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was mij opgevallen dat er nog helemaal geen forum of iets dergelijks bekend is (bij mij ;)) dat voor het G15 toetsenbord bestemd is. Dus bij deze !
http://www.forum.hoornfive.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ahum... http://www.g15mods.com/
Kuch... http://www.g15forums.com/forum/

:) maar toch appreciated...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoray
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 15:36
Is zo'n g15 nou moeilijk te modden? Ik wil graag een g15, maar ik geen blauw lcd/backlight. Als het kan zou ik graag de verlichting rood maken, is dit moeilijk? (Neem aan dat het gewoon LED-jes zijn die er in zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 15:32

master6464

Who's General Failure?

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoray
Ken ik al :) Maar het modden zelf... andere LED-jes + LCD schermpje van kleur veranderen. Van het LCD scherm weet ik dat het met een soort 'film' ofzo moet... ik neem aan dat dit gewoon gekleurd plastic is.

Maar die LED-jes, kan ik daar gewoon rode LEDjes met dezelfde maat in drukken, of moeten ze ook hetzelfde zijn qua ampere/volt/bla? (i.v.m. teveel/weinig spanning ofzo, dat is iets waar ik totaal geen verstand van heb :P)

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:37

Eijkb

Zo.

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 18:05:
Ik kom uit Nederland dus qwerty gewend. Heb 3 jaar gewerkt bij een belgische bank (oa. programmeren) op azerty toetsenborden. Ik weet dus wat overschakelen is, te meer ik thuis nog steeds qwerty borden gebruikte :+

Probeer eens zo'n spelletje te downloaden waarmee je blind leert typen. Alleen met héél veel regelmatig typen leer je het. Inmiddels kan ik beide blind typen.

Anekdote: Ik had het zo erg dat als ik thuis aan het spelevaren was, ik blind QWERTY gebruikte. Als ik echter standby was en thuis moest inbellen ging ik standaard op werkmodus en dus AZERTY typend verder op mijn qwery board 8)7

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464

master6464

Who's General Failure?

Psychoray schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 22:32:
[...]

Ken ik al :) Maar het modden zelf... andere LED-jes + LCD schermpje van kleur veranderen. Van het LCD scherm weet ik dat het met een soort 'film' ofzo moet... ik neem aan dat dit gewoon gekleurd plastic is.

Maar die LED-jes, kan ik daar gewoon rode LEDjes met dezelfde maat in drukken, of moeten ze ook hetzelfde zijn qua ampere/volt/bla? (i.v.m. teveel/weinig spanning ofzo, dat is iets waar ik totaal geen verstand van heb :P)
zoals je ziet in de tutorial zitten er resistors tussen de ledjes dus is het volgens mij geen enkel probleem om er ledjes van dezelfde grootte in te solderen.
maar ik zou het als ik jou was wel na meten

[ Voor 3% gewijzigd door master6464 op 18-08-2006 07:41 ]

(\__/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoray
Ik zal eens kijken, thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mijn g15 media toetsen doen het nie meer :? maar weet iemand hoe dat kan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:06:
hey mijn g15 media toetsen doen het nie meer :? maar weet iemand hoe dat kan _/-\o_
beetje vage omschrijving...

ik gok je play knop etc het niet meer doen in bv winamp :?
winamp>preferences>global hotkeys op enabled zetten

of proberen ff keybord uit usb halen en er weer in doen

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Laatst online: 11-09 22:50
is misschien al langsgekomen maar kan het zogauw niet meer vinden, maar is er een tool om je temps uit te lezen via het toetsenbord.

Wilde graag weten hoe warm de cpu en vga wordt als ik aant gamen ben

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 07:25

bartaa

Battlefield

ik gebruik zelf sinds kort MBM2G15, maakt gebruik van motherboard monitor zoals de naam al doet vermoeden. Hier meer info: http://www.g15mods.com/fo...s=0&postorder=asc&start=0

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
Mijn G15 vertoond het volgende probleem.

wanneer ik mn pc opstart heb ik +/- 25% kans dat het toetsenbord maar gedeeltelijk werkt.
de macro toetsen werken, echter de gewone toesten niet. oplossing: USB lostrekken en er weer instoppen.

hebben meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:37

Eijkb

Zo.

Stom vraagje: Mijn LCD display switch steeds tussen de applicaties. Ook onder spellen en dat is dus lastig. Bij de instellingen heb ik "kan zichzelf naar voorgrond dwingen" uitgeschakeld voor de default zaken maar toch blijft hij switchen, terwijl ik dacht dat bij een spel de desgewenste macro / setting voorrang zou krijgen. Iemand een idee of doen jullie dit handmatig voor ieder spel?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Gewoon een vinkje uitzetten in de opties... Hier staat iets over automatisch wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

loewie-643- schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 09:18:
is misschien al langsgekomen maar kan het zogauw niet meer vinden, maar is er een tool om je temps uit te lezen via het toetsenbord.

Wilde graag weten hoe warm de cpu en vga wordt als ik aant gamen ben
Gewoon lcdstudio gebruiken. Hiermee kun je je eigen LCD display maken en net monitoren wat je wil... De G15 is nutteloos zonder LCDstudio.

Alleen jammer dat de maker ervan vertikt om eens een update uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die nog willen weten hoe men alle backlight keys als vu-meter kan laten gebruiken, hier is het antwoord :

druk beide ctrl keys in en scroll dan in het config menu (soft key 4) helemaal omlaag als het goed is komen er dan 2 opties bij en deze zorgen ervoor dat al je keys op de muziek reageren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 19:49:
Voor degene die nog willen weten hoe men alle backlight keys als vu-meter kan laten gebruiken, hier is het antwoord :

druk beide ctrl keys in en scroll dan in het config menu (soft key 4) helemaal omlaag als het goed is komen er dan 2 opties bij en deze zorgen ervoor dat al je keys op de muziek reageren!
En wat moet je hiervoor nog aan plugins oid hebben draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464

master6464

Who's General Failure?

B-Buster schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:11:
[...]

En wat moet je hiervoor nog aan plugins oid hebben draaien?
deze moet je hebben:ray's plugin
daar heb ik trouwens in het engels al eerder neergezet hoe je de backlight visualization aan kan zetten:
mijn post

edit:deze werkt alleen met winamp.

[ Voor 3% gewijzigd door master6464 op 28-08-2006 20:17 ]

(\__/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Lol werkt inderdaad. Best grappig. Bedankt voor de tip :P

[ Voor 25% gewijzigd door B-Buster op 28-08-2006 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jard
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Ik ben sinds gister ook een trotse eigenaar van de g-15. Ik vond het typen op het begin wel een beetje wennen maar nu vind ik em dik chill :D . Ik moet alleen nog ff het LCD schermpje qua mods en buttons een beetje uit-viegelieren.

Specs

Verwijderd

Ik heb een adsl verbinding met bellen via voip op een speedtouch 706 modem.
Hierin zit de optie dat je achteraf kan zien wie er gebeld heeft (word uit de modem gefiltert).
Heeft iemand een idee hoe ik tijdens het bellen naar mij het ontvangende nummer op mij schermpje kan krijgen of vraag ik nu iets onmogelijks?
Ik weet dat er genieen op dit forum zitten dus wie niet waagt die....

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 16:43 ]

Verwijderd

Ik heb de G-15 net besteld, want mijn keyboard is nu dood =(...

Maar ik heb een vraag over de macros, kan je het misschien laten repeaten? =)

Bijvoorbeeld dat het om de x minuten bepaalde toetsen drukt... Of zijn het gewoon single macros dat bepaalde text gewoon paste?

• MrBrickALot
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-05 09:30
Ik heb de G15 ook gekocht en heb een vraagje.
Hoe stel ik een toets in om via die toets in de slaapstand te gaan? Bij mijn vorige zat er gewoon een slaapstand toets op maar bij de G15 niet.

Iemand een idee?
Thnx

• B-Buster
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:42:
Ik heb een adsl verbinding met bellen via voip op een speedtouch 706 modem.
Hierin zit de optie dat je achteraf kan zien wie er gebeld heeft (word uit de modem gefiltert).
Heeft iemand een idee hoe ik tijdens het bellen naar mij het ontvangende nummer op mij schermpje kan krijgen of vraag ik nu iets onmogelijks?
Ik weet dat er genieen op dit forum zitten dus wie niet waagt die....
Dit kan alleen als er een programma is dat het mogelijk maakt dat soort info op t scherm weer te geven. Voor zover ik weet is dat programma er niet (LCD studio iig niet) dus voorlopig gaat het denk ik niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Sinds een paar dagen heb ik het G15 tobo, hij bevalt mij erg goed op 1 ding na en dat is dat de play/pause knop het niet doet bij Winamp. Ik heb de nieuwste Winamp versie en ben al door een hoop optie's gegaan maar het wil niet werken.

De knop werkt wel bij Mediaplayer dus aan het tobo kan het niet liggen. Iemand enig idee hoe dit op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

General hotkeys aangezet in Winamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Die staan allemaal aan. De knop voor vorige en volgende nummer werkt wel, de stop knop ook. Het is echt alleen de play/pause knop die het niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PilatuS schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 17:51:
Sinds een paar dagen heb ik het G15 tobo, hij bevalt mij erg goed op 1 ding na en dat is dat de play/pause knop het niet doet bij Winamp. Ik heb de nieuwste Winamp versie en ben al door een hoop optie's gegaan maar het wil niet werken.

De knop werkt wel bij Mediaplayer dus aan het tobo kan het niet liggen. Iemand enig idee hoe dit op te lossen ?
Ja is al heeeeel vaak voorbij geweest. Wel ns van de search gehoord.... :P

Anyway, zet in winamp met ctrl-p je Global Hotkeys op enabled... :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Help!!!! schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 19:18:
[...]

Kijk even naar de 2 posts boven je? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Help!!!! schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 19:18:
[...]

Die staan dus al aan :) Mijn afstandbediening van mijn mobo werkt wel met al die keys. Het tobo werkt ook prima behalve de play/pause knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

RoD schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 19:21:
[...]

Kijk even naar de 2 posts boven je? :?
offtopic:
ja uhh ik had deze pagina al open en er zit maar een paar minuten tussen.... Bovendien " General hotkeys" bestaan niet.. :+
PilatuS schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 19:28:
[...]

Die staan dus al aan :) Mijn afstandbediening van mijn mobo werkt wel met al die keys. Het tobo werkt ook prima behalve de play/pause knop.
Oh ok dat was niet duidelijk maar dan heb ik niks gezegd :>

Zijn je G15 driverproperties wel goed ingevuld ?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
offtopic:
Global of Gereral maakt mij niet uit, ik weet wat er mee bedoelt word :)

Ik kan bij keyboard profiler niets vinden van de toetsen voor het geluid. Ik vind het vreemd dat de rest van die toetsen wel werken behalve die ene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PilatuS schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 19:38:
offtopic:
Global of Gereral maakt mij niet uit, ik weet wat er mee bedoelt word :)

Ik kan bij keyboard profiler niets vinden van de toetsen voor het geluid. Ik vind het vreemd dat de rest van die toetsen wel werken behalve die ene.
Heb je dit al geprobeerd:
Settings-LCD Control Panel-Logitech G-series Media Display - configure- winamp aanklikken

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Help!!!! schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 19:46:
[...]

Heb je dit al geprobeerd:
Settings-LCD Control Panel-Logitech G-series Media Display - configure- winamp aanklikken
Ook dat helpt niet :( Ik snap het echt niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Probeer eens nieuwere firmware te installeren, of de bestaande opnieuw te installeren, wellicht dat dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik ben ff aan het zoeken geweest maar ik niet echt firmware vinden. Heeft iemand misschien een link voor mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Ik denk dat er 'gewone' drivers bedoeld werden door RoD. Voor zover ik weet is er geen firmware voor de G15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik was een beetje in de war ja :P Komt ervan als je constant met mp3spelers bezig bent :) Drivers inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik heb nog ff voor de 2e keer de nieuwste drivers van de logitech site gedownload en geinstalleerd maar helaas werkt dit ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of je het intussen hebt opgelost maar anders logitech even bellen.

Die toetsen horen gewoon perfect met winamp te werken.
Probeer het op een andere pc, als je die mogelijkheid hebt.

Ik heb me ook suf gezocht omdat 2 toetsen op het numerieke gedeelte rare symbolen gaven.

Helpdesk constateerde dat het een defect betrof dus stuurden ze een nieuwe toe.
Let wel op, ze willen dat je het via de winkel speelt waar je het gekocht hebt. In mijn geval wilden ze het in de winkel niet omruilen maar moest ik rechtstreeks contact met logitech opnemen. Dus als je zegt dat de winkel niet wil mee werken komt logitech zelf in actie. Heerlijk die garantie.

Logitech Benelux BV
Maanlander 14C
NL-3824 MP Amersfoort
+31 (0)10-243 88 98 Technical Help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik heb een mail gestuurd naar Logitech waarop ik een beetje standaard antwoord kreeg dat het probleem niet heeft opgelost. Ik was ook al naar de winkel gegaan maar die zeggen dat als de knop het wel doet in mediaplayer dat het niet aan het tobo ligt dus dat ik het maar moet uitzoeken.

Ik vind het erg vreemd dat de andere mediaknoppen het wel gewoon doen maar net die ene niet in Winamp maar wel in MP.

Edit: Wel bedankt voor de info :) ik ga morgen die gasten wel ff bellen.

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 06-09-2006 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

Sinds gisteren nu de G15.
Heerlijk toetsenbordje, ik raad iedereen die er nog geen 1 heeft (inclusief de mensen die hem niet eens nodig hebben voor de extra functies) hem gewoon te kopen, omdat hij zo lekker typt.

Ik ben ergens tegengekomen dat RAY van zijn WINAMP plugin (die ik ook heb) ergens een hidden unlock heeft zitten in zijn progsel, zodat je hele tobo meeknippert op de muziek.

Heeft iemand een (werkende) link van?

Zijn oude topic op g15forums is verwijdert, omdat een idioot 400 keer refreshte 24/7 per minuut.
Daarbij zijn dus ook alle hints en tips verwijdert.

Iemand een idee?

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
_AvA_ schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 11:47:
Sinds gisteren nu de G15.
Heerlijk toetsenbordje, ik raad iedereen die er nog geen 1 heeft (inclusief de mensen die hem niet eens nodig hebben voor de extra functies) hem gewoon te kopen, omdat hij zo lekker typt.

Ik ben ergens tegengekomen dat RAY van zijn WINAMP plugin (die ik ook heb) ergens een hidden unlock heeft zitten in zijn progsel, zodat je hele tobo meeknippert op de muziek.

Heeft iemand een (werkende) link van?

Zijn oude topic op g15forums is verwijdert, omdat een idioot 400 keer refreshte 24/7 per minuut.
Daarbij zijn dus ook alle hints en tips verwijdert.

Iemand een idee?
Neem eens de moeite dit topic te lezen....

Als je omhoog scrolt kom je een post tegen waar je wel wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

B-Buster schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 12:10:
[...]

Neem eens de moeite dit topic te lezen....

Als je omhoog scrolt kom je een post tegen waar je wel wat aan hebt.
Heb alletwee de topics al doorgespit hoor, maar de links werken niet meer ;)

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Zie deze post.

Links werken gewoon hier.

• m0nkey
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10-2023
Weet iemand hier toevallig wat er mis is met de nieuwe setpoint driver v.3.01? Eerst kon je na de installatie gewoon kiezen wat voor muis en tobo je had, lukt nu niet, kan ik dus ook geen functies toewijzen aan m'n G5. :( (Voor de G15 heb je wel dat andere programma, dat had ik wel door :P)

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Nog 1 keer over GARANTIE... ik heb de G15 nu 8 maanden (volgens de bon), en nu laat van 1 letter de verf los. Is dat nog garantie?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• B-Buster
spaceboy schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 11:00:
Nog 1 keer over GARANTIE... ik heb de G15 nu 8 maanden (volgens de bon), en nu laat van 1 letter de verf los. Is dat nog garantie?
Ja.

Logitech zal je eerst naar de winkel waar je 'm gekocht hebt doorsturen, mocht het zo zijn dat die van niets willen weten bel je logitech met die mededeling en dan ruilen zij hem om.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

B-Buster schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 11:33:
[...]

Ja.

Logitech zal je eerst naar de winkel waar je 'm gekocht hebt doorsturen, mocht het zo zijn dat die van niets willen weten bel je logitech met die mededeling en dan ruilen zij hem om.
Maar goed, het is nu 1 letter bij mij (de "N"). Het is niet HEEL schokkend, maar het staat slordig en het is een duur keyboard.

ALS ze 'm omruilen: is de kwaliteit nu beter? Of heb ik dan over 8 maanden weer 'tzelfde probleem?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• B-Buster
Wat maakt het uit dat het 1 letter is? Niet goed is niet goed..

Het is bekend bij iedereen dat bij (een van) de eerste serie(s) verkeerde verf is gebruikt. Zijn al een hoop tobo's daarvoor omgeruild. Daarbij mag je verwachten dat een dergelijk duur toetsenbord langer goed blijft dan 8 maanden. In dit geval is het niet conform de verwachtingen en dan is Logitech hoe dan ook verplicht er iets aan te doen.

Nieuwere G15's hebben een andere verflaag, die wel goed is. Sommige mensen hadden al na enkele maanden afbladderende verf en daarna niet meer dus je mag ervan uitgaan dat het nu in orde is.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

B-Buster schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 13:51:
Wat maakt het uit dat het 1 letter is? Niet goed is niet goed..

Het is bekend bij iedereen dat bij (een van) de eerste serie(s) verkeerde verf is gebruikt. Zijn al een hoop tobo's daarvoor omgeruild. Daarbij mag je verwachten dat een dergelijk duur toetsenbord langer goed blijft dan 8 maanden. In dit geval is het niet conform de verwachtingen en dan is Logitech hoe dan ook verplicht er iets aan te doen.

Nieuwere G15's hebben een andere verflaag, die wel goed is. Sommige mensen hadden al na enkele maanden afbladderende verf en daarna niet meer dus je mag ervan uitgaan dat het nu in orde is.
Oke, thanks! Ik ga er volgende week maar 's mee terug.
Aan de ene kant denk ik ook: he, lekker belangrijk, 1 zo'n toets, maar ja, het is toch 't aanzicht... Hier een screenie trouwens. Toch maar teruggaan dus he?

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/tmp/g15.jpg
(verhoging onder de J en F toetsen zijn al vanaf 't begin licht afgebladderd)

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

spaceboy schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 14:04:
[...]

Oke, thanks! Ik ga er volgende week maar 's mee terug.
Aan de ene kant denk ik ook: he, lekker belangrijk, 1 zo'n toets, maar ja, het is toch 't aanzicht... Hier een screenie trouwens. Toch maar teruggaan dus he?

[afbeelding]
(verhoging onder de J en F toetsen zijn al vanaf 't begin licht afgebladderd)
Gewoon teruggaan want het wordt alleen maar erger.

Als je in dit topic op bijv. mijn usernaam zoekt vindt je nog wel wat extra info over dit probleem.

PC Specs

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Dat "balkje onder je J is ook aan het afbladderen
Tenminste bij mij zie je daar geen licht doorheen schijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-07 22:06

Loki

Jááátôch...

Tijdje van de G15 genoten, werkt t knopje om de toetsverlichting uit/aan te schakelen van de één op de andere dag niet meer (ook niet met fresh install van de G15 op andere pc...). Balen, lees op andere forums dat het n geval van RMA is, bah! Meer mensen bekend met dit probleem?

[ Voor 5% gewijzigd door Loki op 19-09-2006 21:34 ]

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

Heeft iemand al eens last gehad van een hangende Ctrl toets. Mijn Ctrl blijft de afgelopen paar dagen regelmatig hangen. De computer denkt dan dat hij ingedrukt is terwijl hij het niet is.

(of is dit misschien een instelling onder windhoos?)

• B-Buster
WoBaDijk schreef op woensdag 20 september 2006 @ 09:12:
Heeft iemand al eens last gehad van een hangende Ctrl toets. Mijn Ctrl blijft de afgelopen paar dagen regelmatig hangen. De computer denkt dan dat hij ingedrukt is terwijl hij het niet is.

Al geprobeerd de drivers opnieuw te installeren?

Heb dat zelf nog niet meegemaakt, het enige dat heel af en toe voorkomt is dat de deleteknop of de enter (de 'normale', die van numpad blijft het dan wel doen :P ) niet werkt.

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

B-Buster schreef op woensdag 20 september 2006 @ 09:17:
[...]

Al geprobeerd de drivers opnieuw te installeren?

Heb dat zelf nog niet meegemaakt, het enige dat heel af en toe voorkomt is dat de deleteknop of de enter (de 'normale', die van numpad blijft het dan wel doen :P ) niet werkt.
Heb drivers al een keer opnieuw geinstallleerd ja...

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

WoBaDijk schreef op woensdag 20 september 2006 @ 09:12:

Heb je in Windows Stickeykeys al uitgezet?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Pagina: 1 ... 5 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.