Het grote Logitech G-15 topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste
Acties:
  • 42.023 views sinds 30-01-2008

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

MetroidPrime schreef op woensdag 20 september 2006 @ 10:29:
[...]

Heb je in Windows Stickeykeys al uitgezet?
Je bedoelt plaktoetsen? Die staan uit ja

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Help!!!! schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 15:38:
[...]

Gewoon teruggaan want het wordt alleen maar erger.

Als je in dit topic op bijv. mijn usernaam zoekt vindt je nog wel wat extra info over dit probleem.
Oke, update. Ik ben vandaag teruggegaan, kreeg gelijk een nieuwe mee (na 8 maanden, weer een lekker fris schoon toetsenbord) ;-). Heb 't idee dat je zelfs kunt ZIEN dat er een ander soort laklaag op de toetsen zit. Maar dat kan bedrog zijn, dat 't "nieuwigheid" is.

Ik ben in elk geval weer blij.

Overigens, wel vreemd, ik was bij die betreffende winkel destijds de 2e klant die zo'n ding kocht. Toen 69.50. Nu kost dat ding gewoon 82 euro! Zie je niet vaak met hardware...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies hetzelfde...ik had m ook al voordat ie officieel uit was hier...ik heb er ook nog iets van 70 eur voor betaald.

Zijn er trouwens nog meer mensen die moeite hebben met bepaalde toetsen indrukken. Ik heb bijvoorbeeld bij mn lilnker CTRL toets dat hij soms niet omlaag wil...dan wil ik in BF2 bukken en dan druk ik met mn pink op CTRL maar dan krijg ik m niet omlaag. Waarschijnlijk omdat je dan niet helemaal recht van boven drukt maar een beetje schuin. Als ik de toets niet in het midden en recht omlaag druk krijg je m heel vaak niet omlaag. Erg vervelend. K heb hetzelfde af en toe met de gewone toetsen van het toetsenbord.

Het lullige is dat ik m al terug had gebracht omdat ook bij mij de verf van de toetsen af ging. Maar die dag begonnen ze ook net aan de verbouwing van mn badkamer. Gevolg...een hoop stof. Ik had wel mn toetsenbord meteen met plastic ingepakt zodat er geen stof in zou komen. Nu twijfel ik dus of er wel stof in zit (wat ik me niet echt kan voorstellen) of dat de toetsen gewoon niet lekker ingedrukt kunnen worden.

Meer mensen met deze " problemen". Zou dit iets voor garantie zijn?

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2006 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:11:
Precies hetzelfde...ik had m ook al voordat ie officieel uit was hier...ik heb er ook nog iets van 70 eur voor betaald.

Zijn er trouwens nog meer mensen die moeite hebben met bepaalde toetsen indrukken. Ik heb bijvoorbeeld bij mn lilnker CTRL toets dat hij soms niet omlaag wil...dan wil ik in BF2 bukken en dan druk ik met mn pink op CTRL maar dan krijg ik m niet omlaag. Waarschijnlijk omdat je dan niet helemaal recht van boven drukt maar een beetje schuin. Als ik de toets niet in het midden en recht omlaag druk krijg je m heel vaak niet omlaag. Erg vervelend. K heb hetzelfde af en toe met de gewone toetsen van het toetsenbord.

Het lullige is dat ik m al terug had gebracht omdat ook bij mij de verf van de toetsen af ging. Maar die dag begonnen ze ook net aan de verbouwing van mn badkamer. Gevolg...een hoop stof. Ik had wel mn toetsenbord meteen met plastic ingepakt zodat er geen stof in zou komen. Nu twijfel ik dus of er wel stof in zit (wat ik me niet echt kan voorstellen) of dat de toetsen gewoon niet lekker ingedrukt kunnen worden.

Meer mensen met deze " problemen". Zou dit iets voor garantie zijn?
Ik heb dat ook, maar dan met de rechter schift voor de rest eigenlijk niet.

• hbsJR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 11:37

hbsJR

All rounder

heb dit toetsenbord een paar weken geleden gehaald en ik vind hem tot nu toe prachtig. Ik zoek huidig een goede plugin die werkt bij games. Zodat je goed kan zien wat je ping, score, etc is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-03 20:11
Afbeeldingslocatie: http://img103.imagevenue.com/loc339/th_46155_naamloos_122_339lo.JPG

Met LCD studio wat zitten rommelen.
de smalle bars links boven tonen cpu gebruik en memory in use en free.
De smalle bar rechts is volume.
In het midden zie ik up en download.
Rechtsboven zie je page file wat beschikbaar is
en naast linker bars zie je processor in mhz + core voltage.
Ben een tevreden G15 gebruiker, alleen de toetsen maken nog iets teveel lawaai vind ik.

[ Voor 11% gewijzigd door JohnB op 25-09-2006 03:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

Ziet er mooi uit :)

Kan je misschien ook download linkje neerzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnB
WoBaDijk schreef op maandag 25 september 2006 @ 08:12:

Kan je misschien ook download linkje neerzetten?
http://www.badongo.com/file/1454765

[ Voor 20% gewijzigd door JohnB op 25-09-2006 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnB
Zou alleen nog willen weten hoe mensen er een gekleurde achtergrond op kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Netjes inderdaad. Vind het alleen jammer dat je geen echt mooie kleine metertjes kan krijgen. Ik heb d'r ook 2 gebruikt meer expres redelijk groot zodat ze er wel goed uitzien.

De mijne:
Afbeeldingslocatie: http://i46.photobucket.com/albums/f122/B-Buster/th_appletG15.png

Valt niet veel aan uit te leggen denk ik, maar je ziet:

Links downloadsnelheid rechts uploadsnelheid
Midden bovenin de CPU snelheid (gebruik cool'n'quiet' dus vind ik wel handig om te zien hoe hard ie bezig is)
Daaronder 3 balkjes, linker is activity van core 1, midden is geheugengebruik en rechter is activity core 2
Onderin volume, daarnaast datum + tijd.

Ik heb wel andere met meer specifieke info maar ik merkte dat ik daar toch nooit echt veel naar keek. Dit is lekker overzichtelijk, en alleen dingen die ik nutting vind.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnB
Mooi gedaan!
Dat van die metertjes vind ik ook wel jammer. Deze gebruik ik vooral als ik game. Heb de max values aangepast, dus voor Speedfan de max value 60C en voor ATI de core max 80. Zat er over te denken om metertjes weg te laten maar nu zie ik snel in oogopslag als er een waarde heel hoog is. Leuk om te doen dit zeg! Ben weer paar uurtjes mee `zoet``geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Thnx :)

Ik was er ook aardig lang mee bezig voordat ik er eentje had waar ik tevreden over was. Maar het is inderdaad leuk werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:03
B-Buster schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:11:
Netjes inderdaad. Vind het alleen jammer dat je geen echt mooie kleine metertjes kan krijgen. Ik heb d'r ook 2 gebruikt meer expres redelijk groot zodat ze er wel goed uitzien.

De mijne:
[afbeelding]

Midden bovenin de CPU snelheid (gebruik cool'n'quiet' dus vind ik wel handig om te zien hoe hard ie bezig is)
Daaronder 3 balkjes, linker is activity van core 1, midden is geheugengebruik en rechter is activity core 2

Ik heb wel andere met meer specifieke info maar ik merkte dat ik daar toch nooit echt veel naar keek. Dit is lekker overzichtelijk, en alleen dingen die ik nutting vind.
Misschien een download link?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

hmm, valt me zo ineens op dat bij een aantal letters de coating van de knop ietwat is verdwenen (ja weet dat er al heel wat posts over zijn geweest).

Heb 't ding sinds januari, (na bestellen begin november), 't is trouwens de BT548DG

zal logitech eens mailen want salland heeft ze niet op voorraad en daar ik niet weken zonder tobo wil zitten...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• B-Buster
Je kan beter bellen is mijn ervaring. Volgens mij hebben die telefoonmensjes wat meer bevoedheden en kunnen dus sneller een vervangend exemplaar geven.

Heb in het verleden een aantal keer per e-mail contact gezocht maar werd meestal doorverwezen naar de winkel of naar hun eigen helpdesk.

Succes in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik wil graag HD activity zien per harde schijf. Hoe doe ik dat? Is daar een applet voor?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Nog niet gezien. Wellicht kan je dat zelf in mekaar knutselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Als ik wist hoe... qua programmeren heb ik twee linkerhanden.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 15:32

master6464

Who's General Failure?

ik ben al tijden op zoek naar een visualisation voor de g15 die gekoppeld is aan de master uitgang (dus niet alleen aan winamp maar dat hij ook windows geluiden laat zien).
hebben jullie er al een gevonden?

en zelf progammeren gaat niet lukken

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

Hoe moet je het hele toetsenbord laten knipperen?

Ik bedoel in rays g15 winamp plugin ding :P
ik zag net een videootje op youtube, en ik vond het wel vet..

Ik kan het nergens vinden in winamp :(

Gr. Robbin

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Laatst online: 23-07 12:09
nm..

Net uit de doos gehaald, twas een verhjaardags cadeautje..damn wat issie mooi :9 'teen ray's winamp plugin geinstalleerd...erg handig tooltje :+

[ Voor 192% gewijzigd door Rey Nemaattori op 01-10-2006 21:45 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464

master6464

Who's General Failure?

_AvA_ schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 20:56:
Hoe moet je het hele toetsenbord laten knipperen?

Ik bedoel in rays g15 winamp plugin ding :P
ik zag net een videootje op youtube, en ik vond het wel vet..

Ik kan het nergens vinden in winamp :(

Gr. Robbin
hier heb ik al eerder een link naar een uitleg van mij geplaats: post van master6464

(\__/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb vandaag ook een G15 gekocht.
Nu heb ik er wat leuke tooltjes op zitten zoals bandbreedte monitor, en een TeamSpeak monitor. Dat waren de beste programma's die ik kon vinden op internet.

Maarjah, ik speel dus veel Medal of Honour Allied Assault (multiplayer). Je kan dan iets roepen naar alle spelers door bijvoorbeeld V+4+7 achter elkaar in te toetsen. Daar wil ik graag een macro van maken, als dat tenminste die naam heeft, zegmaar dat als ik G1 in duw, dat er dan door het spel geroept word: 'thanks'.

Heeft iemand hier een handleiding voor, of een link naar een handleiding. Iig bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464

master6464

Who's General Failure?

Cheesy schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:16:
Ik heb vandaag ook een G15 gekocht.
Nu heb ik er wat leuke tooltjes op zitten zoals bandbreedte monitor, en een TeamSpeak monitor. Dat waren de beste programma's die ik kon vinden op internet.

Maarjah, ik speel dus veel Medal of Honour Allied Assault (multiplayer). Je kan dan iets roepen naar alle spelers door bijvoorbeeld V+4+7 achter elkaar in te toetsen. Daar wil ik graag een macro van maken, als dat tenminste die naam heeft, zegmaar dat als ik G1 in duw, dat er dan door het spel geroept word: 'thanks'.

Heeft iemand hier een handleiding voor, of een link naar een handleiding. Iig bedankt alvast.
je drukt op de MR toets dan op een G toets naar keuze (bijv G1) dan neemt hij alles op wat je intoets, in jouw geval V+4+7 dus toets maar in V+4+7 en dan druk je weer op MR

(\__/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Oké, dankje, ik zie nu ook dat je het per game kan instellen, zegmaar een profiel voor een game. Handig, dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er mensen zijn die nog op zoek zijn naar applets, en andere downloads voor het G15 toetsenbord, kijk dan even op **spam**

[ Voor 14% gewijzigd door dion_b op 13-10-2006 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

B-Buster schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:58:
Je kan beter bellen is mijn ervaring. Volgens mij hebben die telefoonmensjes wat meer bevoedheden en kunnen dus sneller een vervangend exemplaar geven.

Heb in het verleden een aantal keer per e-mail contact gezocht maar werd meestal doorverwezen naar de winkel of naar hun eigen helpdesk.

Succes in ieder geval :)
heb gemailt, met reden van waarom ik niet naar de winkel wou. mail terug, werd reden gevraagt :S , antwoord gegeven. Nou ok, daarna vraag van dat ik seriel/pn en modelnummer moest sturen en woensdag of zo mail gehad van dat ie verstuurd is en nu ligt ie er!

het succes wensen heeft geholpen :) , danke

Maar ff vraag, moet van 't ouwe toetsenbordje de usb plug en de pootjes opsturen naar zwitserland.... (waarom perse naar daar? in nl zit toch ook een logitech office?) hoeveel postzegels moeten er dan eigenlijk op de envelop

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Je kan op tpgpost.nl de tarieven vinden.

En waarom naar zwitserland.. daar blijken ze die RMA's af te handelen/te registreren. Wellicht zit daar het hoofdkantoor (voor europa). Ik moest t spul er ook heensturen. Nog steeds niet gedaan overigens :P

[ Voor 8% gewijzigd door B-Buster op 14-10-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

B-Buster schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:27:
Je kan op tpgpost.nl de tarieven vinden.

En waarom naar zwitserland.. daar blijken ze die RMA's af te handelen/te registreren. Wellicht zit daar het hoofdkantoor (voor europa). Ik moest t spul er ook heensturen. Nog steeds niet gedaan overigens :P
hmm, zal mams dan mischien maar ff blij maken met een g15 daar zij die wa mooi vind. Als logitech mailt van waar blijft de plug.... zeg ik van dat ie onderweg mischien verdwaalt is :P

Moet dan alleen mams der pc voorzien van usb kaartje....

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 14-10-2006 20:02 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:12
Heb ik ook gehad met me logitech webcam. de mic ervan deed het niet. Logitech gebeld en zij zouden een nieuwe sturen.

Ik heb me USB plug nooit afgeknipt, echt zonden hij was (en is) nog prima te gebruiken 8) nu heb ik dus 2 cams _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

hmm, me lcd backlight was bij vorige g15 wit, nu heel zacht geelgrijs achtig.... en minder fel. Geen idee of dat hoort, is dat normaal bij nieuwe(re) revisie?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartgrefte schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:38:
hmm, me lcd backlight was bij vorige g15 wit, nu heel zacht geelgrijs achtig.... en minder fel. Geen idee of dat hoort, is dat normaal bij nieuwe(re) revisie?
Ik heb hem een week nu en idd ook die kleur ongeveer
Zal wel zo horen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb de G15 nu een tijdje en vind het echt een super relax ding. In het begin heb ik de G keys niet gebruikt maar na een tijdje had ik zoiets van ik doe heel vaak Ctrl-C Crtl-X en Crtl-V. Daar heb ik dus macro's voor gemaakt en dan bevalt mij erg goed. Gaat op deze manier stukken sneller en makkelijker.

Ik gebruik ook die Winamp plug-in en die bevalt ook erg goed. Wat ik vooral fijn vind is dat de G15 vrijwel de zelfde lay-out heeft als mijn vorige Logitech tobo, daarom kon ik er gelijk op blind typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ok, ik heb nu iets vreemds. M'n enter toets werkt ineens niet meer. Eerst ligt me lcd scherm er ineens uit, dus ik denk ik reboot even. Ik start firefox en typ de deel van de url, pijltje naar beneden en dan druk ik enter en er gebeurd niets, de etner op me numpad doet het wel :s maar ach tis nu toch slaap tijd. ik kijk morgen wel verder :S

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:07

Erazzzer

Fear me, I'm German!

ye-roon schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 23:52:
Ok, ik heb nu iets vreemds. M'n enter toets werkt ineens niet meer. Eerst ligt me lcd scherm er ineens uit, dus ik denk ik reboot even. Ik start firefox en typ de deel van de url, pijltje naar beneden en dan druk ik enter en er gebeurd niets, de etner op me numpad doet het wel :s maar ach tis nu toch slaap tijd. ik kijk morgen wel verder :S
Dat heb ik ook heel vaak, een reboot lost het altijd weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:12
Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:52:
[...]

Ik heb hem een week nu en idd ook die kleur ongeveer
Zal wel zo horen dan
Kontrast omlaag helpt een beetje tegen dat grijsige lcd backlight.

[ Voor 6% gewijzigd door EnderQ op 16-10-2006 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Mijn enter toets heeft er ook weleens geen zin in, maar dit komt maar weinig voor. Die van numpad werkt dan idd nog wel. Zo wilt ook de DEL toets weleens weigeren, maar met beiden is een reboot steeds de oplossing. Lijkt me dus een softwarematig probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Geen problemen met de enter toets maar het gebeurt me wel regelmatig tijdens het gamen dat het indrukken van een macro vertraagd gebeurt. Oftewel dat de macro soms niet meteen gestart wordt maar een fractie van een seconde later... Vervelend als het een cruciale life potion is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:02

Arfman

Drome!

bartgrefte schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:01:
[...]

hmm, zal mams dan mischien maar ff blij maken met een g15 daar zij die wa mooi vind. Als logitech mailt van waar blijft de plug.... zeg ik van dat ie onderweg mischien verdwaalt is :P

Moet dan alleen mams der pc voorzien van usb kaartje....
Dat moet je vooral doen. Als genoeg mensen dan ook zo gaan redeneren, wordt Logitech vanzelf een stuk strakker met hun service, waardoor eerlijke mensen een stuk meer moeite moeten doen.

Super! d:)b

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
@hierboven:

Deels heb je gelijk, maar ze kunnen beter bij zichzelf beginnen en zorgen dat je niet dat spul naar zwitserland hoeft te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Als je zo gaat beginnen kunnen ja alles wat krom is op die manier wel rechtpraten. Hoop niet dat je deze moraal ook toepast bij andere kwesties in je leven.
B-Buster schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:08:
@hierboven:

Deels heb je gelijk, maar ze kunnen beter bij zichzelf beginnen en zorgen dat je niet dat spul naar zwitserland hoeft te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Je snapt niet wat ik bedoel.

Als je klantgericht bezig wilt zijn dan zorg je in de eerste plaats dat dit soort dingen makkelijker zijn. Het is onzin dat je zoiets naar zwitserland moet sturen, dat kunnen ze hier ook af. Daarbij valt er hier niets recht te praten. Een consument heeft een ondeugdelijk product gekocht of er treed na een tijd een defect op. Dat zij blijkbaar niet vertrouwen dat het een defect is is hun probleem. Bij Microsoft gaan ze er gewoon van uit dat het zo is, vertellen je dat je na ontvangst van het nieuwe product je oude ding mag vernietigen en klaar. Zo ga je met klanten om.

Maargoed genoeg offtopic nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

offtopic:
Ah... Misschien dat er anders teveel misbuik van wordt gemaakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
offtopic:
Tja wat is misbruik. Men registreert het typenummer van het 'defecte' product dus die zal nooit meer aangemeld kunnen worden als garantiegeval of wat dan ook.. En verder is dat deels een 'risico'.

[ Voor 6% gewijzigd door B-Buster op 16-10-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceMarine
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-08 22:16
B-Buster schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:11:

De mijne:
[afbeelding]

maarre B-buster, kun je hier een linkje van posten waar ik deze kan vinden :)

ben trouwens nog aan het dubben of ik dit tobo koop, is dat de laklaag loslaat nog steeds bij de nieuwere versies of komt dat niet meer voor?

nope geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Ik heb hem uit dezelfde batch als B-Buster en bij mij is er niets aan de hand, en met zijn nieuwe ook niet trouwens :o

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Bij de mijne was er niets mis met de laklaag, ik had een irritant piepende spatiebalk. Latere versies hebben wel een andere laklaag (ik merk duidelijk verschil tussen de 2 die ik hier heb) en daarvan zijn geen problemen meer mee bekend, dus ga er maar vanuit dat er geen loslatende verf meer wordt gebruikt. :)

Over die lcd applet... die kun je nergens vinden aangezien ik m zelf gemaakt heb en nergens heb geupload. Mocht je interesse hebben dan kan je me een berichtje sturen dan krijg je m van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Hier ook nog geen last van de laklaag maar wel van een slecht reagerend toetsenbord tijdens het gamen.. :( Soms dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Altijd al gehad? Met reactietijd heb ik nog nooit problemen gehad gelukkig. Zeker ivm mn vorige draadloze tobo is ie erg snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Tja, soms wel, soms niet... Het valt me soms op tijdens het spelen van Titan Quest dan bij het indrukken van de macro toetsen voor het uitvoeren van eenbepaalde spell/ of drinken potion, deze niet altijd direct gebeurt en andere keren weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Dat is irritant. Maar alleen bij dat spel? Kan ook aan die game liggeh misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ja, zou kunnen. Zou me eerlijk gezegd ook niets verbazen gezien de problemen die deze game heeft (gehad). Er zijn niet veel games buiten RPG's waarbij ik de macro's gebruik en pas over 2 weken wordt het weer erg druk op RPG gebied! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464

master6464

Who's General Failure?

Darth Malak schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 09:56:
Tja, soms wel, soms niet... Het valt me soms op tijdens het spelen van Titan Quest dan bij het indrukken van de macro toetsen voor het uitvoeren van eenbepaalde spell/ of drinken potion, deze niet altijd direct gebeurt en andere keren weer wel.
probeer eens bij de instellingen de "vertragingen opnemen tijdens..." aan te vinken (nu neemt hij ook de pauze's tussen de knoppen op want je hebt vaak in zulke gevallen dat het tobo te snel is voor het spel).

(\__/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ga ik inderdaad nog eens proberen, had ik al naar gekeken maar misschien iets over het hoofd gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

kheb nu toch een vaag iets. Als LCDMon.exe tijdje aan staat (ik gebruik zelf SirReal intercace) dan opeens is heel me scherm leeg tot ik lcdmon uit zet en dan komt alles weer trug, na tijdje start dat lcdmon zichzelf weer op en me scherm weer leeg, zet em weer uit alles weer in me scherm :S

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Hey tweakers,

Ik heb nu ook een G15 maar ik speel veel need for speed most wanted, zijn er ook programma's zodat er info van need for speed op het schermpje komt? en als dat er niet is kan ik dat dan ook eventueel zef maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Oke dan, ik heb sinds vorige week m'n 3e G15. De eerste had ik sinds introductie (zie hier ergens in topic), daar versleten de toetsen van.
De tweede had vanaf 't begin een weigerend led bij het numerieke toetspad. Kortom: na een jaar toch wel erg prettig gebruik ehb ik weer een schoon keyboard. ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga binnenkort ook de G15 kopen, maar er zijn nogal wat problemen. zijn er nog speciale dingen waar ik op moet letten om problemen te vermijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Wel knap dat je ondanks 2 miskleunen nog steeds voor een logitech product gaat.... Ze miskleunen niet alleen met toetsenborden maar ook met speakers (zie threads elders).

Mijn G15 doet het vooralsnog redelijk goed. Eerder een gebrek aan alternatieven dat ik voor Logitech ben gegaan. Verder hebben ze volledig afgedaan voor mij.
spaceboy schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:34:
Oke dan, ik heb sinds vorige week m'n 3e G15. De eerste had ik sinds introductie (zie hier ergens in topic), daar versleten de toetsen van.
De tweede had vanaf 't begin een weigerend led bij het numerieke toetspad. Kortom: na een jaar toch wel erg prettig gebruik ehb ik weer een schoon keyboard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:02

Arfman

Drome!

Darth Malak schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:44:
Wel knap dat je ondanks 2 miskleunen nog steeds voor een logitech product gaat.... Ze miskleunen niet alleen met toetsenborden maar ook met speakers (zie threads elders).
Oh, het "zeur hier over plopjes topic"? :z
Mijn G15 doet het vooralsnog redelijk goed. Eerder een gebrek aan alternatieven dat ik voor Logitech ben gegaan. Verder hebben ze volledig afgedaan voor mij.
Ja, waarom zou je nog bij een bedrijf kopen die eventueel kapotte spullen na bijna een jaar zonder mokken vervangt voor een neiuw exemplaar? Of, zoals in mijn geval, een al jaar defecte Z640 speakerset, kosteloos vervangt voor een splinternieuwe Z5500 set?

Sommige mensen ..

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
die snappen t niet he.

(wat dat ermee te maken had weet ik ook niet :P)

Maar ik snap niet wat mensen zo over die versleten toetsen zeuren, Logitech vervangt de borden toch zo , sommige mensen op t G15forum hebben ze zelfs gewoon een nieuwe gestuurd en wilden ze alleen de pootjes en de afgeknipte USB kabel terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Darth Malak schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:44:

[...]
Tja... je hebt altijd mensen met goede en minder goede ervaringen. Ik muis al minstens 10 jaar met Logitech, altijd geweldig. Dit is m'n eerste Logitech keyboard en ik moet zeggen: heerlijk ding. Dat ik er 2x mee terug moest... tja, de 1e keer was gewoon een kinderziekte, de 2e keer (ook) een fabrieksfout. Maar als je het gemak ziet waarmee je 'm kan ruilen voor een nieuwe... dat doen niet heel veel fabrikanten je na. Of dan mag je 'm zelf gaan opsturen of zoiets onzinnigs.

Wat hardware-fabrikanten betreft staat Logitech wel in m'n top-5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
ye-roon schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 16:51:
kheb nu toch een vaag iets. Als LCDMon.exe tijdje aan staat (ik gebruik zelf SirReal intercace) dan opeens is heel me scherm leeg tot ik lcdmon uit zet en dan komt alles weer trug, na tijdje start dat lcdmon zichzelf weer op en me scherm weer leeg, zet em weer uit alles weer in me scherm :S
Hmm, dat heb ik ook. Maar ik wist niet dat het op te lossen was door lcdmon uit te zetten :P Bedankt! :D Dit had ik overigens niet met de 1.00 drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WinnieXX schreef op maandag 25 september 2006 @ 03:23:
[afbeelding]

Met LCD studio wat zitten rommelen.
de smalle bars links boven tonen cpu gebruik en memory in use en free.
De smalle bar rechts is volume.
In het midden zie ik up en download.
Rechtsboven zie je page file wat beschikbaar is
en naast linker bars zie je processor in mhz + core voltage.
Ben een tevreden G15 gebruiker, alleen de toetsen maken nog iets teveel lawaai vind ik.
ik heb nu ook een tijdje de g15 in huis maar ik snap er niks van alle snelkoppelingen en zo wil wel.
maar nu zie ik dat van jou staan hoe moet ik dat invoeren in mijn toetsenbord.
zou je mij dat uit kunnen leggen want die duitse site's snap ik niks van

en weet ook iemand hoe ik msn in de display kan laten verschijnen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 22:55:
[...]

ik heb nu ook een tijdje de g15 in huis maar ik snap er niks van alle snelkoppelingen en zo wil wel.
maar nu zie ik dat van jou staan hoe moet ik dat invoeren in mijn toetsenbord.
zou je mij dat uit kunnen leggen want die duitse site's snap ik niks van

en weet ook iemand hoe ik msn in de display kan laten verschijnen????
Heb je uberhaupt zelf gezocht? :P

Anyway, om iets voor in je lcd display te maken moet je lcdstudio gebruiken. Kan je zo downloaden. In dat programma kan je een design maken met de info die je erin wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik heb denk ik meer dan 15+ logitech producten in huis of in huis gehad.. Zowel prive als zakelijk. Van afstandsbedieningen, racesturen, muizen en toetsenborden. Altijd logitech zakelijk aangeraden. no more.

Buiten de problemen met de toetsenborden die ik hier lees heb ik zelf veel ellende met hun muizen... Stom dat ik bij een opvolger toch weer voor Logitech ging... De MX1000 die ik nu heb is verre van een goede muis. Reageert vaak heel slecht net zoals mijn mx700 deed en zijn voorgangers.

De ellende die we verder met de Z-5500 speakers meemaken (zie thread elders) betekent voor mij in ieder geval (en voor vele anderen) geen Logitech meer.
spaceboy schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:12:
[...]

Tja... je hebt altijd mensen met goede en minder goede ervaringen. Ik muis al minstens 10 jaar met Logitech, altijd geweldig. Dit is m'n eerste Logitech keyboard en ik moet zeggen: heerlijk ding. Dat ik er 2x mee terug moest... tja, de 1e keer was gewoon een kinderziekte, de 2e keer (ook) een fabrieksfout. Maar als je het gemak ziet waarmee je 'm kan ruilen voor een nieuwe... dat doen niet heel veel fabrikanten je na. Of dan mag je 'm zelf gaan opsturen of zoiets onzinnigs.

Wat hardware-fabrikanten betreft staat Logitech wel in m'n top-5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Darth Malak schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:29:
Ik heb denk ik meer dan 15+ logitech producten in huis of in huis gehad.. Zowel prive als zakelijk. Van afstandsbedieningen, racesturen, muizen en toetsenborden. Altijd logitech zakelijk aangeraden. no more.

Buiten de problemen met de toetsenborden die ik hier lees heb ik zelf veel ellende met hun muizen... Stom dat ik bij een opvolger toch weer voor Logitech ging... De MX1000 die ik nu heb is verre van een goede muis. Reageert vaak heel slecht net zoals mijn mx700 deed en zijn voorgangers.

De ellende die we verder met de Z-5500 speakers meemaken (zie thread elders) betekent voor mij in ieder geval (en voor vele anderen) geen Logitech meer.

[...]
offtopic:
Ik gebruik ook veel Logitech producten. In tegenstelling tot jij ben ik eigelijk best tevreden. Dat m'n eerste G15 een productiefout had ok, kan ik mee leven. De tweede heb ik nu ruim een half jaar en totaal geen problemen mee. Ik heb twee MX1000 muizen en ook daar ben ik supertevreden mee. Dat is tot nu toe de beste muis die ik in mn handen heb gehad.. voldoet gewoon 100% aan wat ik wil. Enige nadeel misschien is de 2 a 3 dagen accuduur, maarja daarom heb ik er nu 2 :P

Verder een stuurwiel van Logitech, de Driving Force Pro. Superdingetje.

En als laatste mijn 3e speakerset van ze... ook een Z-5500. Over de manier waarop ze met dat plopprobleem omgegaan zijn is geen discussie mogelijk, dat is gewoon slecht en heeft veel te lang geduurd. Maar goed de ploppen hier vallen zoveel mee sinds ik een nieuwere revisie heb. Daarbij komt er een geweldig geluid uit de Z-5500.

Voor mij dus zeker nog gewoon Logitech producten in de toekomst.

Terwijl ik dit typ heeft de enter toets weer een snipperdag opgenomen. Tijd voor een reboot dus en dat ding terug aan het werk zetten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Darth Malak schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:29:

Zelf heb ik al ruim 10-15 Logitech muizen gehad, nu de MX1000 als laatste in mijn bezit. Zoals nog iemand hierboven al zei, vind ik dit persoonlijk ook de beste muis ever. De G15 is ook het beste toetsenbord wat ik in mijn klauwen heb gehad op zoveel aspecten. Ook heb ik de Driving Force Pro, zeer goed stuurtje. De ouders hebben een Z-2300 setje op de TV en dat doet zijn taak perfect. In de toekomst wil ik toch ook voor een dergelijke set gaan, want Logitech is in mijn ogen een bedrijf dat innoveert en altijd voldoende kwaliteit levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Check je mail.

[ Voor 83% gewijzigd door Thandor op 31-10-2006 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Modbreak:Ga er dan niet op in ...

[ Voor 96% gewijzigd door Thandor op 31-10-2006 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:20

Thandor

SilverStreak

Ik heb zojuist het e.e.a. opgeschoond. Nu wel even altijd lief voor elkaar zijn hé? ;)
Overigens hulde voor de mensen die een topicreport ( Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif ) gemaakt hadden :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Check maar ff het logitech Z-5500 epos... 's kijken of je er dan nog zo over dent...

Voldoende kwaliteit... laat me niet lachen. Als ik alleen al de verhalen hier lees over loslatende inkt/opdrukken van toetsen en niet functionerende enter toetsen...

Maar goed, goed om te horen dat er ook nog wensen zijn die wel tevreden zijn over Logitech.
Phuncz schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:08:
[...]

Zelf heb ik al ruim 10-15 Logitech muizen gehad, nu de MX1000 als laatste in mijn bezit. Zoals nog iemand hierboven al zei, vind ik dit persoonlijk ook de beste muis ever. De G15 is ook het beste toetsenbord wat ik in mijn klauwen heb gehad op zoveel aspecten. Ook heb ik de Driving Force Pro, zeer goed stuurtje. De ouders hebben een Z-2300 setje op de TV en dat doet zijn taak perfect. In de toekomst wil ik toch ook voor een dergelijke set gaan, want Logitech is in mijn ogen een bedrijf dat innoveert en altijd voldoende kwaliteit levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Darth Malak schreef op woensdag 01 november 2006 @ 09:33:
Check maar ff het logitech Z-5500 epos... 's kijken of je er dan nog zo over dent...
Been there, done that, sighed a little.
Voldoende kwaliteit... laat me niet lachen. Als ik alleen al de verhalen hier lees over loslatende inkt/opdrukken van toetsen en niet functionerende enter toetsen...
Ik heb ook al de inkt op toetsenborden zien loslaten van verschillende toetsenborden. Niet alleen Logitech. Bedenk even dat de G15 een gamers keyboard is waar al zowiezo meer "abuse" is dan bij een doordeweekse typmiep. En je hebt garantie so why complain ?
Maar goed, goed om te horen dat er ook nog wensen zijn die wel tevreden zijn over Logitech.
Tuurlijk, ik heb al genoeg met andere merken ervaring om te weten dat Logitech niet zo slecht is in tegenstelling met wat sommige mensen denken. Is Microsoft spul of een ander merk dan zoveel beter ? Moeilijk te zeggen aangezien 9/10de van de mensen die ik ken met Logitech inputten en er ook tevreden van zijn.

Input devices verslijten gewoon het snelst omdat ze ook het meest gebruikt/misbruikt worden. Wees blij dat Logitech ook langere garantie bied daarop. Kijk maar eens naar laptopbatterijen: 6 maanden omdat men weet dat een batterij door fout gebruik nogal snel kapot kan gaan. Ik zie een dergelijke garantie ook niet op bv. laptoptoetsenborden, die samen met de laptop garantie delen. En die kosten ook wel makkelijk 50-60 euro voor een gerenomeerd merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Men weet dat een gamerstoetsenbord zwaarder gebruikt wordt dus dient men er rekening mee te houden. :) Doet men dat niet dan krijg je het effect van loslatende inkt. Misschien dat de mensen met een mx1000 die wel tevreden zijn een betere ondergrond hebben dan ik want volgens logitech zou hij zelfs op een glasplaat moeten werken. Mijn houten bureaublad is kennelijk niet goed genoeg.

Maar goed, misschien is mijn Logitech mening wat negatiever omdat ik zoveel ellende heb gehad (en nog steeds) met mijn Z-5500... Vooralsnog doet mijn G-15 het aardig goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het probleem met je MX1000 ligt niet bij de muis maar bij de ondergrond. Sommige houtsoorten hebben lange lijnen in maar 1 richting. De muis heeft dan moeite met te zien wat je doet als je parallel met die lijnen beweegt. Hout heeft altijd al een probleem gevormd voor muizen en een simpele uniforme ondergrond lost dat goed op. Bedenk ook dat veel muizen na langdurig gebruik op hout een doffe plek zal achterlaten :)

[ Voor 3% gewijzigd door Phuncz op 01-11-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Zoals ik al zei, het zal aan de ondergrond liggen maar dan nog begrijp ik niet dat Logitech in het verleden eens heeft geschreven dat hij zelfs op een glasplaat zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
Mijn G7 en MX700 deden het perfect op mijn bureau met parallele strepen.

De G7 (MX700 niet getest) deed het wel niet op de achterkant (glasplaat) van mijn Corepad Magna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Hmm... Ik heb 3 MX700's gehad (2 op het werk en 1 thuis). Alle 3 gaven regelmatig problemen.

Met de MX1000 hetzelfde verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Laatst online: 16:03
Heb hier ook een mx700 maar totaal geen problemen mee.. Heb trouwens wel een goede muismat eronder want anders is het niks met dat optische gedoe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Logitech of niet, ontopic plss. Het gaat hier over de G15

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik naar toe moet mailen/bellen voor een nieuw tobo? K kan het niet in de TS vinden (hint ;) )

Ik heb al een keer mn tobo geruild omdat de verf van de toetsen af kwam maar met het nieuwe bord kan ik sommige toetsen heel slecht indrukken tenzij je precies van boven drukt. Dus als je tijdens het gamen met je pink de linker ctrl toets indrukt wil hij 75% van de tijd niet omlaag omdat je scheef drukt....zeer irri. Maar ook tijdens het typen heb ik dat ik sommige toetsen met meer kracht moet indrukken als andere. Ik denk niet dat de winkel waar ik dit tobo geruild heb m nog een keer gaan ruilen vandaar dat ik het via logitech wil proberen. Ik heb al genoeg succes verhalen gelezen hier...dus als iemand me even op weg wilt helpen...GRAAG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh daar was ik nou nooit op gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 01:06:
Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik naar toe moet mailen/bellen voor een nieuw tobo? K kan het niet in de TS vinden (hint ;) )

Ik heb al een keer mn tobo geruild omdat de verf van de toetsen af kwam maar met het nieuwe bord kan ik sommige toetsen heel slecht indrukken tenzij je precies van boven drukt. Dus als je tijdens het gamen met je pink de linker ctrl toets indrukt wil hij 75% van de tijd niet omlaag omdat je scheef drukt....zeer irri. Maar ook tijdens het typen heb ik dat ik sommige toetsen met meer kracht moet indrukken als andere. Ik denk niet dat de winkel waar ik dit tobo geruild heb m nog een keer gaan ruilen vandaar dat ik het via logitech wil proberen. Ik heb al genoeg succes verhalen gelezen hier...dus als iemand me even op weg wilt helpen...GRAAG :)
Mailadres is redelijk simpel te vinden, het telefoonnummer daarentegen is idd erg ver weggestopt. Had ik ook problemen mee toen ik t nodig had.

Ik had m nog ergens staan, dit is het nummer waar je naartoe kan bellen: 010-243 88 98 (Technical Help).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx...daar heb ik tenminste wat aan! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Dat dacht ik al.
Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:06:
Goh daar was ik nou nooit op gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

Ik heb hem nu al een tijdje in gebruik, en moet zeggen dat ik steed meer respect krijg voor het ding... Als ik bij een ander ga typen dan gaat meteen alles mis, omdat dit zo'n perfect keyboard is :) (maar om nou mijn ouders een g15 aan te smeren... nee....)

De mogelijkheden zijn (bijna) eindeloos.

Toch vind ik het jammer dat Logitech nog steeds geen nieuwe applets heeft gemaakt (naar mijn weten)...

Ik vind het ook jammer te zien dat het niet echt aanslaat bij de gamefabrieken...
Ik hoop in CoD3 met schermpje te kunnen knallen.

Heeft iemand een idee of er een mod is voor COD2?

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
CoD3 kwam toch niet voor pc uit?

Anyway ik vind het niet zo boeiend dat Logitech zelf geen dingen ervoor uitbrengt. Maak zelf wel wat nuttigs. Het is idd wel jammer dat weinig games het schermpje kunnen gebruiken, maarja de doelgroep die een G15 heeft is gewoon te klein waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeachPatroller
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

BeachPatroller

Buk en suck

Ik heb zelden dat mijn entertoets weigert, USB plug erin en en eruit en hij doet het weer, reboot is niet nodig.
Ik had hiervoor een 'normaal' logitech USB toetsenbord. Ik merk dat ik in BF2 beter vloog dan met deze. Ik maakte zeg maar scherpere bochten met een normaal USB toetsenbord.

Weet iemand of je de USB rate in kan stellen voor dit toetsenbord? Ik weet wel dat je in windows bandwith en toetsenbord instellingen kan veranderen maar dit maakt niet uit.

Ik ben malle Pietje niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ja, alleen jammer dat de maker van lcdstudio al een jaar geen updates meer uitbrengt en lcdstudio helaas niet werkt met Vista. En de support van Logitech zuigt dus reken maar niet op applets.

En dat het niet aanslaat is gewoon een kwestie van prioriteiten. Als je ziet hoeveel games er de laatste tijd uitkomen die eigenlijk nog de beta status hebben maar door druk van de publisher op de markt moeten komen (titan quest/ neverwinter nights 2, etc...) dan vind ik het niet raar dat voor de 0.05% van de gebruikers van deze games die ook een G15 hebben, er geen ondersteuning wordt geboden.

Triest maar waar. De enige die daar iets aan kan veranderen is Logitech zelf.
_AvA_ schreef op donderdag 09 november 2006 @ 21:44:
Ik heb hem nu al een tijdje in gebruik, en moet zeggen dat ik steed meer respect krijg voor het ding... Als ik bij een ander ga typen dan gaat meteen alles mis, omdat dit zo'n perfect keyboard is :) (maar om nou mijn ouders een g15 aan te smeren... nee....)

Toch vind ik het jammer dat Logitech nog steeds geen nieuwe applets heeft gemaakt (naar mijn weten)...

Ik vind het ook jammer te zien dat het niet echt aanslaat bij de gamefabrieken...

[ Voor 24% gewijzigd door Darth Malak op 11-11-2006 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:20

Eagle Creek

Breathing security

Ik heb die Ray's G15 plugin dus geïnstalleerd, maar alleen mn macro config toetsen lichten op, de rest blijft gewoon branden.
Ik kan dit niet vinden bij de settings.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Het is nu al enige keren voorbij gekomen hier hoe dat moet. Even zelf teruglezen, je komt dezelfde vraag een aantal keer tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:20

Eagle Creek

Breathing security

B-Buster schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:41:
Het is nu al enige keren voorbij gekomen hier hoe dat moet. Even zelf teruglezen, je komt dezelfde vraag een aantal keer tegen.
Prima.
Dan doe ik die 24 pagina's teminste met een reden :p.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 08:15
Yow, ik heb nu al een tijdje de G15 en hou ook al een tijdje dit topic in de gaten voor boeiende reacties en plug-ins maar ik zit toch nog ff met een probleempje...

Wat zijn nou precies de configuraties voor de Gmail notifier voor mijn G15? Want die kan ik niet vinden. Ik heb het ook al op andere fora gevraagd maar daar wisten ze het ook niet, dus misschien hier?

Wat misschien nog wel handig is om te vertellen: De fout die mn G15 aangeeft is dat hij geen verbinding kan maken met de server...

Greetz,

Jasper

[ Voor 14% gewijzigd door Jas99 op 13-11-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_AvA_ schreef op donderdag 09 november 2006 @ 21:44:

op www.forum.watkanjedaarmee.nl of http://www.forum.watkanje...d.php?t=36&highlight=call
kan je deze vinden.
Je moet je alleen wel even aanmelden.
Verder staan er nog bergen aan applets op dat forum!

Verwijderd

om het weer even over de G-15 te hebben (in plaats van Logitech afzeiken, dat in de meeste gevallen gewoon super service verleent.)

ik ga ook een G-15 kopen, zondag ga ik naar de HCC-dagen en ik neem aan dat ik er daar wel eentje kan vinden. Alleen wil ik wel de blauwe ledjes gaan vervangen met rode. Ik heb namelijk een Razer Diamondback muis die ook helemaal rood is. En ook ga ik zoeken naar een zwarte kast met rode verlichting erin.
Alleen ik heb al vanalles gelezen over de ledjes. Ze schijnen een aparte maat te hebben en er komt ook nog eens bij dat rode ledjes een andere weerstand hebben.
Iemand al ervaring met het veranderen van de ledjes?

• Bobnofski
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 01:32:
Iemand al ervaring met het veranderen van de ledjes?
Nou... ik was het van plan en had al wat ledjes gekocht maar het demonteren van het keyboard is op z'n zachts gezegd nogal lastig. Uiteindelijk ben ik ermee gestopt om schade te voorkomen.

Anyway... hier wat links die je kunnen helpen:

G15 demontage
G15 LED Mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Je bent in ieder geval sowieso je garantie kwijt....

[ Voor 4% gewijzigd door Darth Malak op 24-11-2006 08:34 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.