Het grote Logitech G-15 topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 17 Laatste
Acties:
  • 42.030 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

master6464 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 10:55:
[...]

nee dat bedoel ik niet, ff op een rijtje zetten:
De G11
[afbeelding]

G15 revisie 1 (die heb jij net als de meesten)
[afbeelding]

G15 revisie 2 (die is nog niet uit)
[afbeelding]

zoals je ziet zijn het 3 verschillende toetsenborden en kan jij dus niet zeggen dat jij de g11 hebt met een schermpje omdat deze simpelweg niet bestaan. dus de g15 revisie 1 is nu geen g11 8)7

probeer de software te downloaden die ik je hierboven heb gegeven en je lcd zal het wel weer doen.

en waarschijnlijk zal de g15 revisie 1 langzaam verdwijnen tot alleen de de G11 (zonder scherm!) en de G15 revisie 2 verkrijgbaar zijn.
Like "doh" 8)7

Idd, ik ging er van uit dat die G11 het plaatje van de G15 was met het display rechtop :P Maargoed, ik heb de driver CD er maar bij gezocht (heel slim dat ik dat nu pas doe), en de display doet het *O*

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
master6464 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 11:26:
hoe bedoel je de support zal er niet voor veranderen? de g15 revisie 1 staat er toch echt niet meer tussen op de nederlandse support site. link naar nederlandse support site
Dat ze je er echt nog wel mee moeten/zullen helpen, en je ook niet eens uit een grote hoed drivers moet toveren.

Dat er geen plaatje meer van op staat wil niet zeggen dat het product ineens waardeloos is ofzo hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

TheZeroorez schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 11:53:
[...]

Dat ze je er echt nog wel mee moeten/zullen helpen, en je ook niet eens uit een grote hoed drivers moet toveren.

Dat er geen plaatje meer van op staat wil niet zeggen dat het product ineens waardeloos is ofzo hoor.
En waar staan de drivers/software voor de G15?? Ja FTP maar niet op hun site. Ik denk dat ze ermee ophouden.

Ik krijg rare tekens als ik aan het typen ben, via Alt + Shift los ik het op voor 5 minuten en dan weer hetzelfde. Iemand een oplossing?
Bij apparaat beheer > toetsenborden staat geen G15 maar HID toetsenbord. Opnieuw installeren helpt ook niet. Gebruik Vista x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:47

master6464

Who's General Failure?

MrJames schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:07:
[...]
En waar staan de drivers/software voor de G15?? Ja FTP maar niet op hun site. Ik denk dat ze ermee ophouden.
als je mijn vorige post had gelezen had je geweten dat ze nog wel op de amerikaanse site staan :X

voor jou nog maar een keer:link naar amerikaanse site

[ Voor 15% gewijzigd door master6464 op 09-10-2007 07:45 ]

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

master6464 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 07:44:
[...]

als je mijn vorige post had gelezen had je geweten dat ze nog wel op de amerikaanse site staan :X

voor jou nog maar een keer:link naar amerikaanse site
Ja die heb ik al gezien ;) maar ik denk dat ze hier in Europa stoppen voor de G15 v1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Apart, vorige week mijn vista opnieuw geinstalleerd en toen nog van de nederlandse site de drivers gehaald. Hebben ze dus recent weggehaald.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al wanneer de G15 V2 verwacht kan worden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritsjert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 00:41
TheZeroorez schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 11:53:
[...]

Welk toetsenbord staat hier in het midden dan?
Afbeeldingslocatie: http://img230.imageshack.us/img230/599/g15yy7.th.jpg
(print screen van support site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

ritsjert schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:46:
[...]

[afbeelding]
Heel raar :s

Ik krijg rare tekens als ik aan het typen ben, via Alt + Shift los ik het op voor 5 minuten en dan weer hetzelfde. Iemand een oplossing?
Bij apparaat beheer > toetsenborden staat geen G15 maar HID toetsenbord. Opnieuw installeren helpt ook niet. Gebruik Vista x64

[ Voor 31% gewijzigd door MrJames op 10-10-2007 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464
  • Laatst online: 20:47

master6464

Who's General Failure?

ritsjert schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:46:
[...]

[afbeelding]
gelukkig ze waren slechts bezig om de site aan te passen 8)

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 18:24
G15 v1 momenteel in de aanbieding bij Media Markt voor 49 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zag het ga er mogen een kopen , staat mooi onder mijn samsung syncmaster 206 bw, ben benieuwd naar de grote :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekhapperr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-09 16:11
Ik heb de G15 v1, maar sinds vandaag zie ik niets meer op mn LCD, alleen maar het blauwe licht :/ . Zou het scherm gewoon kaduk zijn of komt het omdat ik vista ultimate 64-bit draai?

Ik heb al geprobeerd de nieuwste vista 64-bit drivers te installen, maar dat mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekhapperr schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:35:
Ik heb de G15 v1, maar sinds vandaag zie ik niets meer op mn LCD, alleen maar het blauwe licht :/ . Zou het scherm gewoon kaduk zijn of komt het omdat ik vista ultimate 64-bit draai?

Ik heb al geprobeerd de nieuwste vista 64-bit drivers te installen, maar dat mocht niet baten.
Ik heb dit ook een keer gehad, mijne was idd kaduuk en ik kreeg na het contacteren van de helpdesk van logitech gewoon een nieuwe thuisgestuurd :) Logitech ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er ook een plugin is die rss feeds elke minuut ophaalt?
ik heb er nu 1 die hem elke 15min ophaalt maar dat is te lang. dat is deze http://www.g15mods.com/files/WombatRSS.zip hier zit de source wel bij maar ik heb helaas geen .net
of een plugin die elke seconde een txt bestand uit leest?
en dit op het scherm laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telkens als Windows (XP) opstart staat de toetsenbordverlichting aan. Hoe kan ik die default uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje met de Media Display die standaard bij de G15 zit.
De LCD 'vergeet' vaak dat de Media Display aan moet staan.
In de LCD-beheerder staat dat ie wordt uitgevoerd, maar dan kan de display hem zelf niet vinden.
Dit gebeurt helemaal veel sinds in mijn KVM switch heb aangesloten. Als ik tussen computers switch dan vergeet ie alleen de media display. de klok etc. dat laadt ie gewoon prima als ik weer terugschakel.
De enige manier om de Media display terug te krijgen is om te rebooten.
Ik had dit probleem ook al voordat ik de KVM er tussen had zitten.
Soms werkt de Media Display alleen als Winamp niet geminimaliseerd is. Als ik hem minimaliseer dan verdwijnt de media display ook weer.

Ik draai de nieuwste logitech software en Vista Ultimate.

Is iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

hmmm, klinkt bekend, ik heb het ook. niet helemaal het zelfde, maar toch.

als ik de pc opstart en winamp aan zet, dan doet het media display het gewoon (goed) en na een redelijk aantal nummers ineens niet meer. winamp opnieuw opstarten, de service in het G15 programmaatje aan/uit zetten helpt allemaal niet. enkel de pc opnieuw opstarten... ook vind hij hem niet meer als ik tussen de lopende programma's op het display loop.

is er misschien een maximale regellengte ingebouwd? valt me op dat het redelijk vaak is na een nummer dat een hele hoop staties er in heeft zitten (foutje in bestand/ID3 tag oid)

onder windows XP trouwens

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Verwijderd

Ik zie hier vermeld staan dat de G15 v2 nog niet uit is maar ik heb hem gisteren binnen gekregen. Eerste indruk: Ge-wel-dig. Software eenvoudig en snel te installen, binnen enkele minuten geconfigureerd voor CoD4 (zat geen CoD4 profiel bij, zelf ingesteld) maar hij speelt goed. Ziet er strak uit en het display vind ik mooier dan de plaatjes op 't web ervan doen lijken. Ik had zelf liever blauw licht gehad, maar goed, er zit in iig 1 blauw lampje onder de macro toets ;-) De rest is dus oranje. Schermpje is duidelijk. Lijkt er op dat het schermpje met windows sideshow werkt (ik zag zoiets voorbij komen bij install), maar moet dat nog even beter uitzoeken.

• Robbels
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-07 17:42
bij mij is het next knoppie van het mediadeel niet lekker die blijft ingedrukt staan. niet zover ingedrukt dat deze ook constant next druk maar zo schuin ingedrukt halve cm dieper als normaal zeg maar. RMA hiervoor of doen ze daar niets mee iemand enig idee? :$ en moet ik dan dit tobo weer opsturen of hoe gaat dat in zijn werk bij logitech ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 10:27

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Heb sinds maandag 12 november m'n nieuwe G15 v2 binnen, echt mooi plankje!

Van de logitechsite netjes de drivers gedownload. De software detecteerde een aantal spellen zoals Battlefield 2, BF2142 en Guild Wars met vooraf gedefiniëerde Macrotoetsen.

Bij het starten van F.E.A.R. Perseus Mandate (wat niet herkend was), kreeg ik opeens het F.E.A.R. logo op m'n display te zien, en ingame kreeg ik game-statistics te zien, zonder iets in hoeven te stellen, echt mooi!

Verder heb ik WVS gedownload, een plugin voor Winamp voor leuke visualisaties --> LCD, en FRAPS om framerates te bekijken. Werkt prima, zonder eigenlijk iets in hoeven te stellen :)

Tot nu toe nog erg tevreden! :)

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
Hellgate London heeft ook een HUD op je Logitech Display.
Sommige fabrikanten voegen het dan toch toe, dat is wel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbels
timeshift heeft dit ook ja. erg makkelijk en leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Is er bij iemand van jullie ooit voorgekomen dat het vraagtegen (in combinatie met de rechter shift toets) niet meer werkte? Heel raar, de rechter shift met andere toetsen werkte wel, terwijl ook de linkershift + / (het vraagtegen dus) wel werkte..
Paar dagen gehad, opeens deed ie het weer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:41
Ik zag laatst dat mijn HD erg actief was toen ik niets aan het doen was. Dus ik kijken in taakbeheer, en zag ik tot mijn schrik:
Afbeeldingslocatie: http://i83.photobucket.com/albums/j311/finwe1/omg.jpg

Dit is 7 keer zoveel als fraps, en zon 1.000 keer zoveel als teamspeak. Vond het best wel schrikbarend. Wie heeft dit nog meer?

[ Voor 25% gewijzigd door TheJVH op 24-11-2007 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Bijna elk programma heeft af en toe een lekje, vooral wanneer het al een tijdje draait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
heeft iemand die nieuwe g15 al gespot bij de mediamarkt? Een heleboel online winkels verkopen nog steeds de oude versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Een lekje?? Hij heeft 8 keer zoveel schrijfacties als Americas Army!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Een lek is eigenlijk gewoon dat 'ie je geheugen/CPU/schijf volstopt tot de snelheid ervan op is. Soms heeft het ook een limiet, maar een echt lek gaat gewoon door tot het niet meer kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
Killzone schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:36:
Ik zag laatst dat mijn HD erg actief was toen ik niets aan het doen was. Dus ik kijken in taakbeheer, en zag ik tot mijn schrik:
[afbeelding]

Dit is 7 keer zoveel als fraps, en zon 1.000 keer zoveel als teamspeak. Vond het best wel schrikbarend. Wie heeft dit nog meer?
Ik heb ook vaak, hoogst irritant als je net een film nt kijken bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Echt weird, opeens werken nu de links via G-toetsen naar websites niet meer bij mij, zelfs na een reinstall van de G-series software gebeurt er nix :S

Heeeft iemand dit ook al eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Als jij in je software 'gewoon' bij locatie van de shortcut een http:// opgegeven hebt, zou het moeten openen met je standaardbrowser. Het doet dan in feite niets anders dan Start > Run > [url] > OK. Probeer die dus eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Hmm ik heb weer eens een reinstall gedaan en natuurlijk geen driver cd meer, weet in iedergeval niet meer waar die ligt. ik ga kijken op de logitech site kan ik geen drivers downloaden want de download01.logitech.com is niet echt te berijken :-(
Iemand anderes hier ook rpoblemen mee en weet iemand een site waar ik anders drivers voor de G15 kan downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Thanks voor de tip TheZeroorez, ook Start > Run > [url] > OK. (met tweakers.net en http://www.tweakers.net als url) doet t niet :S

Ik heb geprobeerd firefox zich opnieuw in te stellen als standard browser maar die doet t niet. Ook locatie instellen als http:// werkt niet.

T probleem schijnt gekomen te zijn nadat ik gisteren een keerjte Firefox Portable heb gedraaid via usb stick, maar dit heb ik vaker gedaan en toen had t geen effect :S

Edit: btw @ hierboven bij mij doet http://www.logitech.com/index.cfm/434/180&cl=nl,nl het gewoon.

[ Voor 10% gewijzigd door Dutch_Razor op 02-12-2007 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Dutch_Razor schreef op zondag 02 december 2007 @ 14:11:
Thanks voor de tip TheZeroorez, ook Start > Run > [url] > OK. (met tweakers.net en http://www.tweakers.net als url) doet t niet :S

Ik heb geprobeerd firefox zich opnieuw in te stellen als standard browser maar die doet t niet. Ook locatie instellen als http:// werkt niet.

T probleem schijnt gekomen te zijn nadat ik gisteren een keerjte Firefox Portable heb gedraaid via usb stick, maar dit heb ik vaker gedaan en toen had t geen effect :S

Edit: btw @ hierboven bij mij doet http://www.logitech.com/index.cfm/434/180&cl=nl,nl het gewoon.
die site doet het wel maar daarna op download klikken krijg ik foutmelding met dat de download01.logitech.com niet te berijken is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 15:56

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Ik heb ineens een raar probleem. Sinds gisteren reageert m'n G15 v1 helemaal niet meer in Vista x64.
Na een of andere melding van Vista over een shift toets (sticky keys oid) werkt hij niet meer. Hij werkt wel in de bios en het LCD werkt ook gewoon. Ik heb gezocht op het G15 forum, maar daar kon ik ook niets vinden. Ik heb meerdere usb-poorten geprobeerd en ook alles geheel ge-uninstalled en opnieuw geinstalleerd, maar niets helpt. Op m'n laptop aangesloten werkt hij wel gewoon.

Edit: gevonden. Ik had schijnbaar Filter Keys aangezet, een hele handige feature denk ik. Je kan het vinden onder Control Panel - Ease Of Access Center - Make the keyboard easier to use, mocht je ook ooit dit probleem hebben...

[ Voor 19% gewijzigd door SayWhatAgain! op 02-12-2007 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbels
SayWhatAgain! schreef op zondag 02 december 2007 @ 21:03:
Ik heb ineens een raar probleem. Sinds gisteren reageert m'n G15 v1 helemaal niet meer in Vista x64.
Na een of andere melding van Vista over een shift toets (sticky keys oid) werkt hij niet meer. Hij werkt wel in de bios en het LCD werkt ook gewoon. Ik heb gezocht op het G15 forum, maar daar kon ik ook niets vinden. Ik heb meerdere usb-poorten geprobeerd en ook alles geheel ge-uninstalled en opnieuw geinstalleerd, maar niets helpt. Op m'n laptop aangesloten werkt hij wel gewoon.

Edit: gevonden. Ik had schijnbaar Filter Keys aangezet, een hele handige feature denk ik. Je kan het vinden onder Control Panel - Ease Of Access Center - Make the keyboard easier to use, mocht je ook ooit dit probleem hebben...
Ik heb hetzelfde gehad maar Filter keys aanzetten of uitzetten kan ik mij niet herinneren... Was al boos op mijn tobo d8 dat ie stuq was maar na herstart van de pc was het weer goed :| ....

Wazig genoeg dus. als ik het weer heb zal ik eens de filter keys bekijken van je. tevens ook hier Vista 64.
Heb het ook een keer gehad dat alles werkte behalve mijn normale entertoets de numpad enter toets deed het wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Ik heb zelf een maand geleden de nieuwe G15 besteld (nog steeds niet binnen :/ )
Enige wat ik minder mooi vindt aan de vernieuwde versie is dat er nu oranje verlichting in zit. Ik hoorde dat er misschien een nieuwe versie met blauw komt en of verschillende kleuren die je kan kiezen. Weet iemand misschien wanneer die vernieuwde van de vernieuwde G15 uit gaat komen? :P

[ Voor 4% gewijzigd door KappeNou op 03-12-2007 12:01 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

De nieuwe G15 is een overpriced gewoon toetsenbord zonder al de macro toetsen. Hopelijk blijven ze de G15 rev 1 verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
hoezo overpriced? 80 euro vind ik het boardje wel waard. Ik ga echt niet voor 20 euro minder zo'n walgelijk lelijke G15 rev 1 op me bureau planten :D
Verder is er kwa losse toetsenborden vrij weinig leuks

[ Voor 15% gewijzigd door KappeNou op 03-12-2007 13:24 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Functionaliteit boven looks imo, met 6 G-toetsen kom ik echt niet uit. (bovendien kost de G15 rev 1 slechts 49 euro bij mediamarkt en sommige PW winkels). Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
ja klopt. Ik gebruik die G toetsen in principe niet, zo wel zeker niet meer dan 6 ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em vandaag binnen gekregen (v1), bevalt me tot nu toe prima :D Hij tikt iig heerlijk... mn oude was echt een lawaaiige ramplank geworden :)

Nu eerst eens even kloten met die LCD :) Wel tof trouwens dat die CPU meter ook echt ziet dat ik een C2D heb, en hij dus echt 2 lijntjes laat zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Op een quadcore doet ie 4 lijntjes :D

Btw mn probleem was opgelost met het herinstalleren van firefox mocht iemand er ook nog problemen mee hebben (ooit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:26

MsG

Forumzwerver

Heb vandaag 2e hands een gloednieuwe G15 gekocht. Helaas zie ik dat het linkerpootje mist. Weet iemand waar je deze vandaan kan halen? En zijn ze universeel bij Logitech? Ook is die polssteun niet helemaal meer je van het, is deze ook ergens los te koop>

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 14:48
MsG schreef op woensdag 05 december 2007 @ 00:31:
Heb vandaag 2e hands een gloednieuwe G15 gekocht. Helaas zie ik dat het linkerpootje mist. Weet iemand waar je deze vandaan kan halen? En zijn ze universeel bij Logitech? Ook is die polssteun niet helemaal meer je van het, is deze ook ergens los te koop>
Ik heb nog een halve G15 liggen waar volgens mij nog pootjes aan zitten. Als ik thuis ben (zit nu op me werk) wil ik best voor je kijken en valt er best iets te regelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

:) echt heel vet, Cube. Wilde je al contacten op MSN, maar je was afk :).

Heb je toevallig nog zo'n polsplaat over?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Helaas had Cube geen pootje meer. Iemand nog een pootje over?

Ik heb trouwens ingesteld dat hij enkel het klok+datum menu moet laten zien, maar als ik nu het volume change, zie ik ook niet heel even zo'n harder en zachter metertje meer. Komt dit omdat je per se de mediabar ook aan moet vinken wil je dat kunnen zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 14:48
Mja. Bij nader onderzoek thuis bleken er geen pootjes meer aan me sloop-G15 te zitten, jammer genoeg. Polssteun moest ie ook nog hebben en die heb ik dus wel. Nja, komen we nog wel uit.

Enne, ik ben normaal voor elven altijd afk, ik slaap van 3 tot 11. (Deze week nog heel wat later, nachtdienst etc) ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe ik de temps vanuit RivaTuner aan kan zetten in mn G15? Ik zie af en toe wel het rivatuner logo voorbij komen, maar verder gebeurt er niets... Wil graag ingame weten hoe de temp van mn 8800GT is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

MrJames schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 08:00:
[...]

Heel raar :s

Ik heb de software geinstalleerd enzo en alles werkt op zich prima, maar ik zie ook geen G15, maar idd gewoon HID toetsenbord. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 19:33:
Heeft iemand enig idee hoe ik de temps vanuit RivaTuner aan kan zetten in mn G15? Ik zie af en toe wel het rivatuner logo voorbij komen, maar verder gebeurt er niets... Wil graag ingame weten hoe de temp van mn 8800GT is
Wat ik gebruik is de SirReal plugin icm Speedfan. Alle temps/fan speeds kan je dan op je display laten zien en waarschijnlijk ook de temps van je 8800GT.

@hierboven, ook een HID-toetsenbord hier op XP pro.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2007 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Kunnen de pootjes er wel normaal uit? Ik kon een pootje krijgen van een kameraad, maar hij durft/lukt hem niet om er uit te halen. Heeft iemand toevallig nog een pootje over? Of een hoe maak je pootje normaal los-guide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Ik sta ook op het punt om een G15v2 te kopen, echter heeft deze maar 6x3=18 Macro functies (tenminste, als die 3M toetsen boven de G-toetsen doen wat ik denk dat ze doen en dat is meer functies Unlocken bv. M1 = SnelStarten Applicaties M2 = SnelStarten Mappen M3 = Toetsencombo's of werkt het niet op deze manier? :P).

Zijn er tevens nog Nadelen van de G15v2 TOV de G15v1 (of andersom, want voor €50,- wordt het toch wel interessant toch de G15v1 te kopen), ik vind de G15v2 er namelijk een stuk netter uitzien als de G15v1 en als die macro toetsen het enige verschil is (maar wel op mijn beschreven manier werkt) ben ik allang blij :)...

Ik ben nu in het bezit van een Logitech Special Edition Navigator Internet Keyboard welke redelijk veel herrie maakt bij de aanslagen, is dit bij de G15v1/G15v2 ook zo of is dit in de loop der jaren ernstig gereduceerd?

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCS88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-01 08:11
ik heb de g15v1 en die typt gewoon stil, tuurlijk hoor je typen maar welke tobo heeft dat niet. zijn ook lekkere toetsen, voelen heel zacht aan op je vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
morgen of overmorgen eindelijk de G15 v2 binnen :)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Eindelijk G15 rev2 binnen :9 Ik moet zeggen ziet er heel goed uit, ik moet alleen heel erg wennen dat het typ gedeelte heel compact en dicht bij elkaar zit.

foto's zeggen meer ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~gobiu004/G15.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~gobiu004/G15_1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~gobiu004/G15_2.JPG

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Hmm nee ik vind het geen succes. Die rode verlichting niet, het missende wieltje voor volume niet, en ik word er al helemaal niet blij van dat er een kleine linker SHIFT toets zit ipv een normale.

Ik hou het bij m'n rev1.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
JunkieXP schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:55:
Ik sta ook op het punt om een G15v2 te kopen, echter heeft deze maar 6x3=18 Macro functies (tenminste, als die 3M toetsen boven de G-toetsen doen wat ik denk dat ze doen en dat is meer functies Unlocken bv. M1 = SnelStarten Applicaties M2 = SnelStarten Mappen M3 = Toetsencombo's of werkt het niet op deze manier? :P).

Zijn er tevens nog Nadelen van de G15v2 TOV de G15v1 (of andersom, want voor €50,- wordt het toch wel interessant toch de G15v1 te kopen), ik vind de G15v2 er namelijk een stuk netter uitzien als de G15v1 en als die macro toetsen het enige verschil is (maar wel op mijn beschreven manier werkt) ben ik allang blij :)...

Ik ben nu in het bezit van een Logitech Special Edition Navigator Internet Keyboard welke redelijk veel herrie maakt bij de aanslagen, is dit bij de G15v1/G15v2 ook zo of is dit in de loop der jaren ernstig gereduceerd?
Volgens mij is t scherm iets kleiner maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 19:30:
[...]

Wat ik gebruik is de SirReal plugin icm Speedfan. Alle temps/fan speeds kan je dan op je display laten zien en waarschijnlijk ook de temps van je 8800GT.

Toffe plugin! Werkt prima idd, bedankt _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
B-Buster schreef op woensdag 12 december 2007 @ 19:47:
Hmm nee ik vind het geen succes. Die rode verlichting niet, het missende wieltje voor volume niet, en ik word er al helemaal niet blij van dat er een kleine linker SHIFT toets zit ipv een normale.

Ik hou het bij m'n rev1.
compenseert weer het feit dat de rev 1 te lelijk is om naar te kijken ;)
trouwens oranje verlichting

weet iemand waar ik die SirReal plugin nog kan downloaden?

[ Voor 10% gewijzigd door KappeNou op 12-12-2007 20:07 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

:) tja ik vind rev1 toch echt mooier dan rev2. Ook het nieuwe G15 plekje waar eerst netjes Logitech en dan G15 stond vind ik nu zo cheap :). Maar schermpje lijkt me iets minder pixelig dan rev1.

Weet iemand of je de pootjes normaal los kan halen? En heeft iemand nog een pootje liggen? (A)

• B-Buster
Ik vind de rev1 ook mooier. Dat Logitech logo onderin het midden hadden ze weg moeten laten imho.

@ hierboven: tuurlijk kan je die pootjes er normaal uithalen. Ik weet niet uit m'n hoofd hoe de bevestiging eruit ziet, maar was me bij m'n oude ook gewoon gelukt.

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
MsG schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:37:
:) tja ik vind rev1 toch echt mooier dan rev2. Ook het nieuwe G15 plekje waar eerst netjes Logitech en dan G15 stond vind ik nu zo cheap :). Maar schermpje lijkt me iets minder pixelig dan rev1.
Schermpje van rev1 is goed genoeg imo. Je gaat daar toch geen grafisch geweld op vertonen. Het is meer functioneel dat je wat dingen af kan lezen. Tenminste, voor mij wel :)

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ja ok ik kan namelijk misschien een pootje overnemen van iemand met een G11 maar hij wist niet of ze er normaal uitkonden omdat je maar weinig van het stukje as ziet, wat lijkt alsof ie verder doorgaat dan het gaatje.

Wat is ook alweer het nu van die kabelgootjes in je keyboard? aangezien je je muis niet eerst onder het toetsenbord laat gaan om dan vervolgens naar links of naar rechts te gaan? Of zie ik dat verkeerd.

[ Voor 32% gewijzigd door MsG op 13-12-2007 12:25 ]

• Rey Nemaattori
  • Laatst online: 23-07 12:09
Arunia schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:06:
Hellgate London heeft ook een HUD op je Logitech Display.
Sommige fabrikanten voegen het dan toch toe, dat is wel erg leuk.
idd, daarmee scoorden Hellgate &Flagship studio's instant kudos bij mij...native G15 support: that;s the way to do it!
KappeNou schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:12:
ja klopt. Ik gebruik die G toetsen in principe niet, zo wel zeker niet meer dan 6 ;)
Ik gebruik alleen de reeks 't dicht bij de wsad....maar los daarvan..meer is altijd beter :P
Je kan beter een key over hebben dan te kort komen...zeker als je battlefield of WoW oid speelt heb je wel meer dan 6 keys nodig voor al je equipmnet of spreuken....

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• KappeNou
Mja ieder voor zich. Ik speel zulke spellen ook niet ;) Bij CoD4 heb je het zeker niet nodig

weet iemand waar ik die SirReal plugin nog kan downloaden?

[ Voor 49% gewijzigd door KappeNou op 13-12-2007 14:10 ]

>PC specs<

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik vroeg me af. Ik speelde altijd veel IL-2 Sturmovik. Een vliegspel waar je altijd knopjes tekort komt.

Kan je met de G15 bij knopinstellingen in een spel ook gewoon de G toetsen als knoppen invullen? Of werkt dat helaas niet zo simpel?

• RoD
  • Niet online

RoD

MsG schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:12:
Ik vroeg me af. Ik speelde altijd veel IL-2 Sturmovik. Een vliegspel waar je altijd knopjes tekort komt.

Kan je met de G15 bij knopinstellingen in een spel ook gewoon de G toetsen als knoppen invullen? Of werkt dat helaas niet zo simpel?
Hoe bedoel je "als knoppen"? Je kunt bij de G-toetsen een willekeurige toetsencombinatie instellen dus ik neem aan dat wat jij wilt gewoon kan. Als je een macro instelt als Shift+t krijg je gewoon een T. Of je doet gewoon een enkele letter, het kan allemaal.
Zo simpel is het :P

• TheJVH
Hij bedoeld als een aparte knop, zoals enter dat is, of de spatiebalk. Vraag ik me ook af trouwens.

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ja, zijn het geldig toewijsbare knoppen in games? Dus niet G1 wordt Springen + schieten, maar bijvoorbeeld in Counter-Strike dat ik Flashlight op G17 wil ofzo

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 17:30

FlashBang

Hoi.

nee, maar dat voorbeeld kun je wel met een macro regelen.

• MsG

MsG

Forumzwerver

Helaas enkel als je flashlight eerst als knop toewijst. Maar dan heeft de G knop geen functie meer omdat je al een knop over had. :) wel jammer, het werkt dus enkel als snel commando, ipv extra knoppen.

Is er geen alternatieve driver/software dat je ze wel als echte knoppen kan gebruiken?

[ Voor 18% gewijzigd door MsG op 13-12-2007 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 19:30:
[...]

In Rivatuner:

Open hardware monitoring module, right click a graph you want to be displayed there, right click it, select "Setup" from the context menu then tick "Show ... in On-Screen Display" in the graph properties. The information is visible only when monitoring module is active. It means, that if you wish to see it when monitoring window is closed then you've to enable background monitoring mode (press the corresponding button on monitoring window toolbar).

Ik heb net ook die nieuwe G15 ...maar wat een cool ding! Fraps herkent hij kennelijk ook standaard en laat een grafiek zien!

Deze is ook erg gaaf !!

[ Voor 11% gewijzigd door Tranzy op 14-12-2007 22:12 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDannyV
  • Niet online
Waar heb je die gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Hmm, ik snap die gehele site niet, en bij mij doet hij het niet :( . Ik krijg gewoon een leeg schermpje :( . Ray's Winamp plugin speelt gewoon lekker door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
@tranzy: Hoe krijg je dat rivatuner handmatig weer werkend? Want bij mij geeft het schermpje geen rivatuner meer aan :?

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Killzone schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 13:32:
Hmm, ik snap die gehele site niet, en bij mij doet hij het niet :( . Ik krijg gewoon een leeg schermpje :( . Ray's Winamp plugin speelt gewoon lekker door...
Download HIER de setup van Winamp Visual System. (of de zip) en volg de pdf of voor de luiere onder ons de quote hieronder.

uit de bijgesloten PDF
Installation:
Exit player if running.
Copy vis_wamp.dll, gen_wamp.dll and vis_wvs.svp (if using AIMP) to the plugins directory.
Also copy or move the complete WVS folder in to the plugins directory.
eg, if Winamp is installed to "C:\Program Files\Winamp\" then vis_wamp.dll, gen_wamp.dll and WVS folder should be copied in to
"C:\Program Files\Winamp\Plugins\".
Start player, WVS should then autostart.
In Winamp's preferences ensure 'Auto execute visualization plug-in on playback' is selected.
With MediaMonkey the visualization must be manually initiated by clicking the 'Vis' icon.
In AIMP ensure vis_wvs.svp is activated by placing it in the right hand column of the Plugins configuration screen.
Deselecting either vis_wvs.svp or gen_wamp.dll will crash AIMP and WVS, so don't do it!
If WVS fails to autostart or is disabled, nonAutoStart.vbs (with paths modified to suit) can be used to start WVS.
KappeNou schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 13:43:
@tranzy: Hoe krijg je dat rivatuner handmatig weer werkend? Want bij mij geeft het schermpje geen rivatuner meer aan :?
Je had monitoring niet aan staan ? Je kan hem sluiten maar dan moet je eerst die record knop ingedrukt hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Tranzy op 15-12-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
die dingen had ik allemaal wel aan. Hij deed het ook wel, maar ineens na reboot niet meer.. Automatisch opstarten werkte ineens niet meer samen met de G15 :? naja hij doet het iedergeval

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-09 13:50
zijn er hier ook mensen die daadwerkelijk denken dat ze beter worden in spellen door dit toetsenbordje te gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Volgens mij kan dat bijna niet, het blijft gewoon reactietijd. Bij muizen zou zoiets eerder kunnen. Wel zijn sommige dingen voor de speler handiger, met die macro's enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:11

Crusader

Arc Nature

Je hebt dinger dichter binnen handbereik. Eerlijk gezegd maakt het in mijn situatie niets uit, ik vind het een supermooi plankie, afgelopen week de oude G15 omgeruild voor de nieuwe. Maar de macro toetsen heb ik nog nooit gebruikt. Pure overkill voor mij dus :)
Maar hij typt geweldig.

[ Voor 4% gewijzigd door Crusader op 16-12-2007 14:01 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Inderdaad, hij typt lekker, en er zitten leuke features op, zoals de macro-toetsen, het schermpje en de overige leuke knopjes. Lijkt me niet dat je er beter mee wordt in games.. w,s,a,d blijft w,s,a,d.. daar helpt niet zoveel aan. Wellicht dat het in sommige games nog wat scheelt door macro's te gebruiken en dergelijke.
Het scheelt natuurlijk ook wel dat je de Windows-toets kunt deactiveren. Ik wil nog wel eens per ongeluk op die knop drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
  • Laatst online: 05-09 13:50
ik denk dat namelijk ook niet .
ik denk zelfs dat het extreme onzin is om zo'n toetsenbord te kopen eigenlijk :f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duroth
  • Laatst online: 27-04-2016

Duroth

No rest for the tweaked

@ Timba-

Sja, het blijft een hobby, als je interesse hebt in electronica dan geef je er graag wat geld voor uit. Het heeft natuurlijk wel iets speciaals om zo'n gadget in huis te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Timba- schreef op zondag 16 december 2007 @ 15:57:
ik denk dat namelijk ook niet .
ik denk zelfs dat het extreme onzin is om zo'n toetsenbord te kopen eigenlijk :f
Ach, het is natuurlijk ook wel een beetje om het gadgetgehalte. Maar de features op de G15 bevallen me erg goed, en ik zou eigenlijk niet meer zonder willen. Extreme onzin vind ik een beetje kort door de bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Dankje tranzy, hij werkt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Je koopt een toetsenbord zoals deze omdat je hem mooi vindt, handig vindt en er functies opzitten die je op andere borden niet hebt (zoals het schermpje en de blokkeringstoets).

Waarschijnlijk gaan bijvoorbeeld het scherm en de verlichte toetsen nooit 'gewoon' worden, maar muizen hadden eerst ook geen scrollwiel... ;)

Ik heb hem in elk geval, omdat ie lekker typt, licht geeft in het donker en het scherm vind ik toch wel erg prettig.

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Tja Timba het blijft altijd een mening of het onzin is. Ik kon hem voor 20 pingels krijgen en hij typt lekker. Ook vind ik 1 ding echt handig, namelijk dat de windowstijd te zien is in het schermpje terwijl je gamed :). Scheelt weer alt-tabben of op je pols kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Tranzy schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 14:25:
[...]

Download HIER de setup van Winamp Visual System. (of de zip) en volg de pdf of voor de luiere onder ons de quote hieronder.

uit de bijgesloten PDF

[...]

[...]

Je had monitoring niet aan staan ? Je kan hem sluiten maar dan moet je eerst die record knop ingedrukt hebben.
Wauw thanks, leuke mod! :) Maar hoe zet je precies dat standaard Logitech gedoe uit? Want hij start niet standaard op met winamp en het wieltje doet het ook niet...

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
  • Laatst online: 13-09 08:15
Tranzy schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 14:25:
[...]

uit de bijgesloten PDF

[...]

[...]

Hij doet het niet bij mij. Geen idee wat het probleem is. Ik heb Winamp al meerdere keren opnieuw opgestart en hetzelfde met mn pc. Kan het eventueel aan de Winamp versie liggen? Ik heb versie 5.35. Ik zou toch echt denken dat het hierbij zou moeten werken... :?
In de Preferences van Winamp heb ik ook dat dingetje aangevinkt dat in de pdf stond.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

De melding die ik krijg is: "Media Player not found"

De overige functies werken volgens mij verder wel normaal...

Groet, Jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Timba- schreef op zondag 16 december 2007 @ 03:32:
zijn er hier ook mensen die daadwerkelijk denken dat ze beter worden in spellen door dit toetsenbordje te gebruiken ?
Ik ben 1 van de weinigen mischien dan kan zeggen: ja :)

Door de G knoppen links op je scherm, die je kan bedienen met je linker pink heb ik een skala aan extra features bij de hand in diverse games. Beter is natuurlijk een relatief woord, Beter als in functioneler? Zeker. Beter als in fijner/efficienter werken? Absoluut. Beter als in vette monsterkills in UT? Nope.

Verder is het natuurlijk een erg fijn en overzichtelijk toetsenbord, met voor mij alle toesten (met name de F-1 t/m 12) op de juiste positie. Daarmee verhoog je wel je spelkwaliteit.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik heb ook net zo'n ding gekocht, de ingebouwde USB poorten leken me ook wel erg handig. Nu dacht ik; daar kan ik mooi zo'n USB stick inpluggen, zoveel verbruikt zo'n ding toch niet. Maar tot mijn grote verbazing werkt dit dus niet. Hij zegt: "The USB Mass Storage Device is connected to a hub that does not have enough power available to power it."

Erg vreemd toch? Wat kun je er dan WEL instoppen?? :?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

• B-Buster
Als je de moeite had genomen terug te lezen dan wist je dat er verschillende ervaringen zijn t.o.v. wat er wel en niet ondersteund wordt. Sommige melden dat een usb stick niet werkt, bij anderen weer wel. Persoonlijk heb ik er nog nooit problemen mee gehad. Ik heb dan wel niet de meest snelle usb stick maar gewoon een paar 'normale'.

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

B-Buster schreef op donderdag 20 december 2007 @ 18:05:
Als je de moeite had genomen terug te lezen dan wist je dat er verschillende ervaringen zijn t.o.v. wat er wel en niet ondersteund wordt. Sommige melden dat een usb stick niet werkt, bij anderen weer wel. Persoonlijk heb ik er nog nooit problemen mee gehad. Ik heb dan wel niet de meest snelle usb stick maar gewoon een paar 'normale'.
Idd niet genoeg teruggelezen, stond niets van in de startpost, verder wel veel over plug-ins gevonden. Anyways, misschien komt het omdat er een fancy ledje inzit ofzo, zal eens een nieuwe bestellen die wat 'simpeler' is, die dingen kosten toch niet veel meer. Kan er overigens wel gewoon een oude joystick inpluggen, dat is wel ideaal (ja, speel er nog steeds mijn racegames mee...) :)

• B-Buster
Ik heb er mijn G25 op aangesloten... en in de andere de ontvanger van m'n Logitech MX Revolution muis. Dat werkt al een half jaar prima op die manier. Soms i.p.v. de G25 de datakabel voor m'n telefoon en ook dat werkt goed.

Misschien dat het nog van invloed is hoeveel hij via het moederbord aan stroom aangevoerd kan krijgen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In grote lijnen, alles wat 'eigen voeding' heeft kan er makkelijk op. Al is het voor bv een digi.camera niet verstanding, gezien het maar USB1.1 is en dus lagere snelheid heeft. Rest is gewoon testen denk ik :P

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
v2 heeft toch wel een goede stroomvoorziening of ook die stroomtekort? iig usb 2.0.

• RoD
  • Niet online

RoD

PainkillA schreef op donderdag 20 december 2007 @ 18:36:
v2 heeft toch wel een goede stroomvoorziening of ook die stroomtekort? iig usb 2.0.
Ik vraag me af of dat uberhaubt mogelijk is. De G15 moet alles uit één USB-poort trekken en verbruikt daarnaast ook zelf nog eens stroom. Of de V2 moet al een stuk zuiniger ermee omgaan... Kan me in ieder geval niet voorstellen dat je die twee USB-poorten volledig kunt benutten.
Pagina: 1 ... 13 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.