This too shall pass
Verwijderd
Ik vind de haren van onnatuurlijk, komt dat door het resizen? verder wel leuke foto, jammer datSharky schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 23:36:
..
heb net een nieuwe 70-200 dus die moest even getest worden in de dierentuin. Voedertijd bij de mantelbavianen is altijd dikke pret. Vond dit wel een mooie actiefoto.
de achterste baviaan er met zn staartje niet op staat
Leuke plaat! De actie/emotie is erg goed vastgelegd zo vind ik. Een puntje waar je niet veel aan hebt kunnen doen: De achtergrond is erg druk. Ik weet dat je in de dierentuin altijd van die vaste hoeken hebt waaronder mensen foto's maken, simpelweg omdat je nergens anders kan staan.Sharky schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 23:36:
[afbeelding]
heb net een nieuwe 70-200 dus die moest even getest worden in de dierentuin. Voedertijd bij de mantelbavianen is altijd dikke pret. Vond dit wel een mooie actiefoto.
Verwijderd
Misschien moet er iets meer bij vertellen, vooral wat het is...

Verder had je hem misschien beter in het solotestcasetopic neer moeten zetten, want technisch is die ook niet zo bijzonder imho.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
Sorry, maar hier zie ik niet bepaald een showcase foto in. Laat staan dat ik het een aardige bewerking vind. Precies een standaard filter over gesmeten.Montana schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 22:05:
Een beetje van mij en een beetje van Photoshop...
[afbeelding]

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Maar desniettemin kijkt het niet lekker.
De bewerking vind ik opzich wel oké; auto leent zich daar goed voor
[ Voor 69% gewijzigd door Silent Thunder op 22-10-2006 23:30 ]

Verwijderd
wel leuk dat je niet weet wat er foto technisch beter aan zou moeten, ook leuk is dat er eigenlijk weinig fototechnisch bijzonder aan is. Voordat een foto (vooral een stilleven!) in een showcase topic terecht kan komen imho moet het niet alleen maar fototechnisch kloppen maar ook bijzonder zijn.Verbal_Kint schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 00:15:
(ik) kan niet bedenken wat ik er technisch beter aan had kunnen doen.

Nieuwe poging, iets ruimer uitgesneden, zelfde acties maar niet 100% het zelfde.
Wat o.a. gedaan:
Levels
8>16 bit
Photomatix
Nik Color Efex ; Darken/Lighten Centre > Contrast
New Layer
Nik Color Efex : Old Photo color
Opacity aanpassen
Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
Ik vind er eigenlijk weinig aan. De achtergrond is verschikkelijk donker waardoor de kleuren van de auto bijna uitgesneden lijken. Overall vind ik te donker.Montana schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:45:
Vervolg van
[afbeelding]
Nieuwe poging, iets ruimer uitgesneden, zelfde acties maar niet 100% het zelfde.
Wat o.a. gedaan:
Levels
8>16 bit
Photomatix
New Layer
Opacity aanpassen
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
ik ben miss een laatkomertje bij deze foto....Remy schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:39:
[afbeelding]
clickable
Eigenlijk een 'even kijken wat ie doet' shotje, maar ik vond hem best goed gelukt voor de kleuren en details, vandaar dat ik hem hier post
Expres de lens wide open (f/3.5) gehouden om wat dieptewerking in het shot te krijgen. Geschoten met een Sigma 180mm Macro en eenmaal SB800+BigBounce.
maar ik vind m echt uitdagend, ik zit echt elke keer te denken hoe de rest van t vrouwtje er uit ziet
die mascara is idd een beetje storend, maar ogen doen mij persoonlijk heel veel dus daar kijk ik wel langs heen
@verbalkint: hé, nog meer mensen die hun lampen op de foto zetten
@montana: ik vind er niet zo veel aan. De bewerking is naar mijn smaak te overheersend. Ik krijg een beetje het idee dat je van een matige foto nog iets hebt proberen te maken (NOFI). Het standpunt en de positionering vind ik namelijk erg braaf. Probeer de volgende keer eens door de knieen te gaan of juist een element van de auto te fotograferen.
Nog iets aan nabewerkt na het scannen?
een linkje naar iets groter mag best van mij
De eerste vond ik niet echt bijzonder, maar door de iets ruimere crop ziet hij er een stuk beter uit IMHO.Montana schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:45:
Vervolg van
[afbeelding]
Wat o.a. gedaan:
Levels
8>16 bit
Photomatix
New Layer
Opacity aanpassen

Weer eens wat anders, nee hij is niet perfect scherp op het onderwerp, en dat was de bedoeling om de dromerige nadruk te benadrukken. Alle blikken van de anderen leiden naar het onderwerp in het midden van de foto, ik vind hem in ieder geval erg geslaagd
Inderdaad een link naar groter zal de foto goed doen. Want dat takje ziet er dan lekker crispy uitdjengizz schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:35:
Mooi licht, mooi contrast.
Nog iets aan nabewerkt na het scannen?
een linkje naar iets groter mag best van mij
Oftewel de plaat heeft meer diepte op een wat groter formaat.
Vind het wel leuk, maar denk dat je ietsje van de bovenkant moet afcroppen om zo de focus nog meer op het onderwerp te leggen (je ziet nu een deel van de verlichting terug).neographikal schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:44:
[afbeelding]
Weer eens wat anders, nee hij is niet perfect scherp op het onderwerp, en dat was de bedoeling om de dromerige nadruk te benadrukken. Alle blikken van de anderen leiden naar het onderwerp in het midden van de foto, ik vind hem in ieder geval erg geslaagd
O ja, heb mijn 24-105 ondertussen terug, maar mijn vriendin had een wat mindere ervaring met haar exemplaar, maar dat heb ik maar even in het meet topic gezet. Was me een beetje tegengevallen van konijn, en dat ben ik niet gewend.
vind hem nog steeds zó mooiSilent Thunder schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:05:
Iemand zin in de herfst?
[afbeelding]
^ *klik*
Verwijderd
Zonde van de overbelichte delen, maar is natuurlijk weinig aan te doen. Het idee er achter vind ik wel geslaagdneographikal schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:44:
[afbeelding]
.Silent Thunder schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:05:
Iemand zin in de herfst?
[afbeelding]
^ *klik*
Helemaal niets meer aan doen
Wow, die is gewoon erg mooi. Alsof er elk moment elfjes kunnen gaan landen daar. Gewoon erg onrealistisch mooie natuur zo!Silent Thunder schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:05:
Iemand zin in de herfst?
[afbeelding]
^ *klik*
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
ThanksVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:57:
[...]
Zonde van de overbelichte delen, maar is natuurlijk weinig aan te doen. Het idee er achter vind ik wel geslaagd
Danke mensenWorkForce schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:01:
[...]
Wow, die is gewoon erg mooi. Alsof er elk moment elfjes kunnen gaan landen daar. Gewoon erg onrealistisch mooie natuur zo!
mooi mooi; je hebt de ambience goed gevangenneographikal schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:44:
[afbeelding]
[ Voor 86% gewijzigd door Silent Thunder op 26-10-2006 13:13 ]
http://img528.imageshack.us/img528/5065/s349lu2.jpg
Meer iets voor Solo testcasefoto's - om van te leren | Deel 5
[ Voor 39% gewijzigd door Grrrrrene op 03-11-2006 13:27 ]
Solo testcasefoto's - om van te leren | Deel 5
Sorry, maar buiten een "leuk" onderwerp vind ik er niets aan.
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Is het "kader" opzet of een beperking van je reprolens?
Ergens heeft het wel iets bespiederigs (bestond dat woord al?), alsof je ligt te wachten op kabouters, maar het leidt ook wel erg af. Leuk tafereeltje en goede kleuren verder.
nee het is geen beperking van de reprolens maar bewust zo gedaanToff schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:40:
[...]
Is het "kader" opzet of een beperking van je reprolens?
Ergens heeft het wel iets bespiederigs (bestond dat woord al?), alsof je ligt te wachten op kabouters, maar het leidt ook wel erg af. Leuk tafereeltje en goede kleuren verder.

Waarom? Het draagt nu niet echt bij aan het voorkomen van de foto...tonysettanta schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:04:
[...]
nee het is geen beperking van de reprolens maar bewust zo gedaan
ik had de opname eerst ingekaderd op de normale? manier maar vond het zo gewoon, met iets uitzoomen kwam dit eruit vond het wel iets geheimzinnigs of zoals Toff zei, iets bespiedends hebben? maar dat is mijn redenatie.LoneGunman schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:12:
[...]
Waarom? Het draagt nu niet echt bij aan het voorkomen van de foto...

bewerking: even wat lichtjes op de achtergrond weg gehaald.
[ Voor 3% gewijzigd door wilmocs op 03-11-2006 11:26 ]
Misschien had je de leuning kunnen laten doorlopen tot waar de foto ophoud; kijkt wat beter door.

effe klikken omdat GOT maar 600px breed is.
met m'n EF 35 f/2.0 en 12+20+36mm aan tussenringen
edit: wow hehe ik zie nu pas die van Remy... toevallig
[ Voor 14% gewijzigd door abrakadaver op 03-11-2006 14:26 ]
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
schitterend oog, jammer dat ie niet volledig rond isabrakadaver schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:25:
[afbeelding]
Dit ziet er echt bizar uit! Nooit gedacht dat een oog er zo uit zou zien! Je ziet die pezen gewoon lopenabrakadaver schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:25:
[afbeelding]

de foto is gemaakt bij een WO 1 monument in de buurt van Verdun.
Hier werd na de 1e Wereldoorlog een loopgraaf gevonden die nagenoeg tot de rand gevuld was met dode soldaten. Omdat het er zo ontzettend veel waren heeft men de loopgraaf omgedoopt tot massagraf met daarop enkel witte kruizen voorzien van de tekst "Le Soldat Inconnu" (de onbekende soldaat).
Ik zou bijna een ieder eens willen verzoeken een dagtripje richting Verdun te maken en rond te toeren langs de verschillende slagvelden en massakerkhoven.
Ik kreeg overigens het advies om het stuk prikkeldraad linksboven weg te croppen. Persoonlijk wilde ik het gewoon laten zitten. Ik vind het niet storend of in het oog springend.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Zou je die zo groot als je hebt kunnen posten? Prachtig als bureaubladachtergrond of aan de muur!Silent Thunder schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:05:
Iemand zin in de herfst?
[afbeelding]
^ *klik*
Juist absoluut niet, het geeft diepte aan de plaat: volledig zwart zou hem heel erg vlak maken om naar te kijken vind ikMBV schreef op zondag 05 november 2006 @ 14:29:
ik vind dat wit rechts meer storend, maar dat kan aan mij liggen (en aan de witte achtergrond van het forum)
nu wel.Silent Thunder schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:05:
Iemand zin in de herfst?
[afbeelding]
^ *klik*
fraaie foto en imo goed gebruik gemaakt van het stromend-water-lange-sluitertijd effect.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Vind het ook een super mooie plaat
Toch maar ervoor gekozen om mn foto hier ook te plaatsen:

Bekijk eerst de grotere versie voordat je er een oordeel over velt aub
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Danke. Met de max reso versie slinger ik niet zo snel rond; op zo'n grootst heb ik 'em 1600x1200 voor je:YouKnow schreef op zondag 05 november 2006 @ 19:55:
[...]
Zou je die zo groot als je hebt kunnen posten? Prachtig als bureaubladachtergrond of aan de muur!
http://img513.imageshack..../forestcreekautumnld1.jpg
Als je nog een specifiek desktopformaat wilt; moet je maar een gil geven
Thnx YellowCube & aramdin
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Kritiek welkom !
grote versie

[ Voor 47% gewijzigd door Florinsz op 10-11-2006 16:38 ]
Zeer charmerende foto, goed gelukt. Mooi portret!Tonio schreef op donderdag 09 november 2006 @ 21:40:
Portret van m'n vader (voor een foldertje over een literaire prijs in belgie)
[afbeelding]
klikbaar
@hierboven: zoals je zelf net zegt, het is een stokje in het midden van een woestijn. Het is even boeiend als een zandkorrel in het midden van het strand.
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
@ White Viper: De kleurtjes zijn lekker, maar er zit weinig toegevoegde waarde in het stokje. Ik denk dat de foto streker was geweest zonder stok en met een iets kleiner dof. Dus alleen de golfjes van zand.
Helaas vind ik hem niet echt speciaal, hij is nogal standaard, weinig interessante belichting en compositie maken hem niet showcasewaardig imHoWhiteViper schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:23:
Hierbij een foto'tje van een stokje midden in de woestijn, gemaakt in Marokko![]()
Kritiek welkom !
[afbeelding]
grote versie![]()
[afbeelding]
@whiteviper: deze plaat doet het niet voor mij. Ik vind de DOF in deze plaat niet goed gekozen (had liever het hele takje scherp gezien). Door een keuze voor deze DOF ontstaat er in mijn ogen een wat onrustig en voor mij persoonlijk een onprettig beeld om naar te kijken. Verder staat het takje IMHO te netjes in het midden, waardoor het geheel er niet spannender op wordt.
ga er rekening mee houden voortaan!
Mooie foto. Jouw papa heeft een fotohoofd. Alleen had ik ook de lichtverdeling iets gelijkmatiger willen zien. Daarnaast bevat je foto nog wat ruis? Dit kan je makkelijk weghalen met Neat Image! Dan wordt het zo:
[ Voor 10% gewijzigd door Maarten L op 11-11-2006 15:38 ]
www.maartenlangelo.nl
www.maartenlangelo.nl
Deze ruis is mooie ruis, geen gekke canon-kleurtjes. Bovendien haal je met noise removal detail weg, en vermoord je de sfeer daardoor.Maarten L schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 15:41:
Ik vind ruis niet mooi, maar dat is uiteraard persoonlijk.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
www.maartenlangelo.nl
tja, wat is er mis met dat beetje ruis? Het is vooral zichtbaar op de achtergrond, beetje lichtkorrelig, geen kleurruis. Ik behoud liever wat detail in het gezicht.Daarnaast zie je er op een afdruk geen ene fuck meer van. Neatimage en noise ninja zijn leuk als je een iso 3200 plaat wat wilt verbeteren, maar bij deze 'hoeveelheid' ruis is het nogal overbodig en gaat het vooral ten koste aan het detail.Maarten L schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 15:34:
@Tonio:
Mooie foto. Jouw papa heeft een fotohoofd. Alleen had ik ook de lichtverdeling iets gelijkmatiger willen zien. Daarnaast bevat je foto nog wat ruis? Dit kan je makkelijk weghalen met Neat Image! Dan wordt het zo:
[[url=http://www.q13.nl/maarten/Foto's/GoT/Foto%20GoT%20Papa%20klein.JPG]afbeelding[/url]]
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Daar kan ik alleen maar mee akkoord gaan.Tonio schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 20:23:
[...]
tja, wat is er mis met dat beetje ruis? Het is vooral zichtbaar op de achtergrond, beetje lichtkorrelig, geen kleurruis. Ik behoud liever wat detail in het gezicht.Daarnaast zie je er op een afdruk geen ene fuck meer van. Neatimage en noise ninja zijn leuk als je een iso 3200 plaat wat wilt verbeteren, maar bij deze 'hoeveelheid' ruis is het nogal overbodig en gaat het vooral ten koste aan het detail.
Vandaag ben ik ook weer even bezig geweest en wat gespeeld met de foto's vond het zelf wel wat hebben zo deze pannorama. Hij bestaat uit 9 foto's en heb "handmatig" geprobeerd het een HDR effect te geven door middel van spelen met layers en bewerkingen
De foto:

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Aangezien de goede reacties op andere sites ook maar geplaatst in dit topic
The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears
[ Voor 51% gewijzigd door neographikal op 13-11-2006 19:26 ]
Dankje, jij bedoeld zeker links boven in de wolken, ik zal eenskijken als dat zo is dan ga ik nog eens even daar met de curves spelen.neographikal schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:26:
Strak gedaan hoor! Mooi kleurcontrastJe bent alleen nét iets te ver gegaan in de wolkenpartij met je curves volgens mij
The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears
nice!
Dat asfalt is echt heerlijk crispy en die kleuren...
Enige minpuntje imho: dat font van die titel... zou ik persoonlijk niet doen. Verder toppie!
Permanent wintericon!
Ik zag die foto en ik dacht: ik ken hem ergens van. Ik ging vervolgens twijfelen, omdat niemand anders er op reageerde. Maar na even zoeken weet ik het nu zeker jaTonio schreef op donderdag 09 november 2006 @ 21:40:
Portret van m'n vader (voor een foldertje over een literaire prijs in belgie)
[afbeelding]
klikbaar
Verder heb ik er on-topic niet zoveel over op te merken: de scherptediepte had van mij nog iets groter gemogen, maar de de kleuren in de foto zijn erg prettig.
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Qua belichting en compositie vind ik hem verder prima.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
puntjes van kritiekVerwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 01:39:
net gemaakt in mijn geimproviseerde studio:
[afbeelding]
wat vinden jullie ervan?
idd zoals mijn voorganger zegt: iets ruimer aan de onderkant.
de gitaar is een glimmend voorwerp en dat zie je onderaan ook erg duidelijk. Probeer het licht wat zachter te krijgen zodat die reflectie verdwijnt.
Verder een erg nette en fraaie foto!
belichting, mwa, ok, maar compositie is minder. Ik vind belichting niet echt bij een gitaar passenVerwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 01:39:
net gemaakt in mijn geimproviseerde studio:
[afbeelding]
wat vinden jullie ervan?
|>
Verwijderd

Verwijderd

Een grotere en betere versie staat hier.
|>
Signature van nature
http://en.wikipedia.org/wiki/Lomo_effectover-saturated colors, lens artifacts, and exposure defects
zegmaar
Permanent wintericon!
Ik vind hem helemaal super. Hoe heb je die belichting van de huizen en de lucht zo mooi gekregen?Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:52:
[afbeelding]
Gisteren gemaakt in Leiden.
Ik vind hem zelf er geslaagd, en ik kreeg er ook van verschillende mensen goed commentaar op, dus plaats ik hem maar hier.
Ik vind de contrasten lekker, en het duotone effect.
Ben benieuwd wat jullie vinden.
Verwijderd
En daarna kreeg ik dit effect
Wat een prachtlucht zo!Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:52:
[afbeelding]
Gisteren gemaakt in Leiden.
Ik vind hem zelf er geslaagd, en ik kreeg er ook van verschillende mensen goed commentaar op, dus plaats ik hem maar hier.
Ik vind de contrasten lekker, en het duotone effect.
Ben benieuwd wat jullie vinden.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

* click for full *
P!xel, prachtig surreel, totaal waarvan ik hou. Top!
[ Voor 19% gewijzigd door simon op 21-11-2006 07:59 ]
|>
Verwijderd
Je hebt ook een mooie foto! Leuk sfeertje, en zwart wit vind ik er ook erg goed bijstaan.

Ik vind het een mooie plek om foto's te nemen, maar ik vind je standpunt en techniek niet helemaal goed. Ik had zelf wat meer scherpte willen zien, en misschien wat meer spelen met de verschillende paden. uiteraard mijn mening. kleur bewerking vind ik wel geslaagd.

Grote versie
Kijk aub altijd de grote versie alvorens commentaar te geven
De ruimte links vind ik niet veel toevoegen en trekt mijn oog naar de mensen / reclame bovenin de achtergrond. Ik zou dat zelf wegsnijden.
Mijn tweede punt gaat over smaak: ik vind crossen best mooi maar ik vind het hier te zwaar geel / cyaan wat ik niet bij de scene vind passen. Het geeft een modern, 'snel' gevoel aan een rustig bijna klassiek beeld wat voor mij niet past.
Persoonlijk zou ik meer gedesatureerd of een klassiek z-w mooier vinden.
Ondanks dat vind ik hem wel fijn.
Als ik wat meer tijd heb, ga ik er nog eens kritisch naar kijken, iig bedankt
Verwijderd
Persoonlijk vind ik hem zo iets abstracter.
ps: dat kader vind ik echt wel storend, tien keer beter zonder
Als je liever hebt dat ik hem niet post haal ik hem wel weg.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2006 18:34 ]
Dit topic is gesloten.
Even simpel:
- 1 foto per post (en dus ook niet 2 posts achter elkaar)
- Maximaal 600px breed, resizen dus
- Geen archief-foto's
- Wees SUPERkritisch op je eigen foto voordat je post: je publiek zal nog kritischer zijn!
Foto's die niet voldoen aan bovenstaande criteria worden (inclusief bijbehorend commentaar) zonder pardon getrashed!