Solo showcasefoto's, om te bewonderen | Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.001 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kameleman
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 12:46
Oxi schreef op zondag 24 september 2006 @ 22:04:
[...]

Met zo'n wit vlak heb je niets met compositie van doen dus kan je het object best in het midden neerzetten. Daarna kan die in photoshop nog wel verplaatst worden.
Knijp het diafragma flink en dan valt die vignetting toch wel mee?
Belichting is goed, maar na het resizen kan de foto wel wat USM gebruiken, nu mist het net dat beetje extra scherpte.

En waarom de foto in png formaat? Nu is die bijna 1MB groot. :X
ik ben gewoon van foto's (en de compositie) te maken bij het drukken van de knop en niet achteraf.
Het is de eerste keer dat de vignetting mij opvalt, mijn diafragma stond trouwens op 16 en dat is toch al redelijk (ik kan maar tot 22)
ik had png formaat gebruikt omdat jpg niet kon, ik heb nu gevonden hoe het kwam. Ik was aan het werken in 16bit. Even aanpassen dus.
nomad85 schreef op zondag 24 september 2006 @ 21:30:
vignettering kan je oplossen tijdens de raw conversie of na die tijd via de menu's van photoshop.
Daar heb ik ook even liggen prullen (is in RAW opgenomen), maar in geen enkele stand geeft hij een goed effect. Ik ga deze week eens was testen doen op vignetting en zien wat het opleverd.

Merci voor de comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
zwahiel schreef op zondag 24 september 2006 @ 22:49:
[afbeelding]

Foto is gemaakt met mijn telefooncam (SE K750i) en juist omdat ie zo goed gelukt is vind ik 'm zo mooi. Normaal maakt de K750i in het donker niet zo'n mooie foto's.

Het is trouwens het beeld van San Cristobal, hier in mijn achtertuin op Cerro San Cristobal in Santiago de Chile.

Disclaimer, onbewerkt alleen verkleind...
Hoewel ik het niet helemaal showcasemateriaal vind, is het zeker geen sléchte foto. Met name wanneer je bedenkt dat het "slechts" met een telefooncamera is geschoten, netjes gedaan :)

[ Voor 59% gewijzigd door neographikal op 25-09-2006 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:01

breinonline

Are you afraid to be known?

_trickster_ schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:19:
Ik zat laast op het water en kwam deze boot voorbij varen, nog best hard.
later thuis bekeken was het toch wel een erg mooi plaatje
[afbeelding]
Geschoten met een Canon 350D met een Sigma 70-300
  • 1/800 Sec
  • F/9
  • ISO400
  • 214mm
Hele nette actiefoto. Ik kan geen echt minpunten ontdekken. Goed gedaan :)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Kameleman schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:30:
[...]

ik ben gewoon van foto's (en de compositie) te maken bij het drukken van de knop en niet achteraf.
Het is de eerste keer dat de vignetting mij opvalt, mijn diafragma stond trouwens op 16 en dat is toch al redelijk (ik kan maar tot 22)
ik had png formaat gebruikt omdat jpg niet kon, ik heb nu gevonden hoe het kwam. Ik was aan het werken in 16bit. Even aanpassen dus.
Waarom f/16? Dan krijg je last van diffractie, en neemt je scherpte juist af. De meeste lenzen zijn het scherpst rond f/5.6 tot f/8.

En welke vignettering? Ik zie bij die foto totaal geen donkere hoeken?

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLuKee
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 16:22
Tonio schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:39:
[...]

Waarom f/16? Dan krijg je last van diffractie, en neemt je scherpte juist af. De meeste lenzen zijn het scherpst rond f/5.6 tot f/8.
Een beetje een pijnlijke veralgemening denk ik. Dat verschilt echt wel van lens tot lens. Ik ken heel wat lenzen die het scherpst zijn op f/14 tot f/16. OK in breedhoek hoef je idd niet boven f/14 te gaan maar in macro en dergelijke is f/16 tot f/18 zeker nog praktisch haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anderman's foto's posten is niet de bedoeling hier :)

[ Voor 75% gewijzigd door Remy op 27-09-2006 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank|A
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-01-2013
Afbeeldingslocatie: http://i61.photobucket.com/albums/h78/tweakerpiet/maduro3.jpg

Pentax k10d - Blog - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Wannabe-tiltshift-plaat. Helaas een beetje verpest door die bomen op de voorgrond, die zijn ook in het midden scherp door de tiltshift en daarmee kan je zien dat het geen echte is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 22:30

MBV

Gelukkig, er zijn meer mensen die achterlopen met hun foto's uitzoeken :+

Ehm, geen showcasemateriaal IMHO. Takken die in de weg zitten met een onprettig scherpteverloop,
*kijkt nog eens* Oh nee, toch niet zo'n wannabe-tiltshift-foto? Zelfs met tilt-shift kan je niet de takken rechts en de polo tegelijk scherp hebben. IMHO is Tilt-shift erg leuk om perspectief recht te trekken, maar neit om at-random onscherpte te introduceren.En sowieso niet om een foto mee te redden die eigenlijk al niks was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@trickster: Fraaie actiefoto, foto is goed bevroren, maar toch zie je dat er leven in zit, ook lekker scherp, heel fijn :)
@Dekker_kewl: Foto vind ik niet zo geweldig, de kringels zijn wel leuk, maar niet zo heel bijzonder, verder stoor ik me aan de vlammen die onderin nog net komen, en helemaal aan het groene vlakje rechtsonderin, eerder testcase dan showcase materiaal Volgens mij is het niet helemaal de bedoeling om andermans werk te posten, als het van een vriend/kennis is dan kan hij hier zelf een account maken
@The Alchemist: Het madurodam-effect is leuk gedaan, maar om hem nou showcasewaardig te noemen. In testcase zou hij niet misstaan. Bovendien heb ik dit effect nu iets te vaak gezien, het is een beetje een hype aan het worden net als HDR/tonemapping, waarmee platen die zonder het effect niet bijzonder zijn een soort van reanimatie krijgen. Wat mij betreft wordt het dan een soort zombie-foto.

edit: ik zie dat MBV mijn mening deelt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Magic op 25-09-2006 22:03 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank|A
Jullie hebben gelijk...toch is ie er wel iets..op vooruit gegaan. En natuurlijk had in testcase gemoeten, het is namelijk een test van de techniek...

Is deze trouwens beter (geen auto's)? http://i61.photobucket.co...tweakerpiet/madurodam.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10-2022

Tinus

shit happens

TomR schreef op zondag 24 september 2006 @ 19:39:
Vannacht weggeweest naar een oude coberco fabriek, ....
dan ik ook maar eentje ;)

http://images.tinus-online.nl/coberco/foto12.jpg

Neem even de moeite om de TS te lezen: pics van max 600px breed graag, met (eventueel) een link naar een grotere versie :)

[ Voor 21% gewijzigd door Remy op 27-09-2006 11:40 ]

EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Ik krijg er de kriebels van. Erg knap! :)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Daily/136.jpg

Foto waar ik dan weer best trots op ben :) Er was op sommige plaatsen echt een prachtige lichtval onder het bladerendek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
@The Alchemist, deze is zeker beter, alleen misschien de horizon even rechtzetten?
@Tinus: ik vind het niet echt bij een reportage van een fabriek passen, maar toch doet het wat, prima :)
@neographikal: lekker scherp, mooie achtergrond, alleen model kijkt een beetje glazig, en de bokeh vind ik een beetje vreemd, maar ik kan niet precies zeggen wat het is.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Foto voor een opdracht van de fotoacademie. Moest in z/w, vond het eerst jammer, zat een lekker kleurcontrast tussen het oranje achtige licht, fel groene bladeren van de boom en het vieze grijs van de container, maar na een tijdje met de z/w omzetting gekloot te hebben ben ik ook wel erg tevreden met de z/w versie :)
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/93/252839195_a1460465dc.jpg
clickbaar

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

• neographikal
  • Niet online
Hmm, die balderen zijn wel erg wit t.o.v. de zachte toning van de rest van de foto, maar voor de rest: goed shot, de moeite waard om er langer naar te kijken. Ondanks de eenvoud zit er lekker veel detail in en de compo is prima, well done :)

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
@neo: Jammer dat die harde slagschaduwen op het rechterbeen/onderarm die "prachtige lichtinval" nogal teniet doen :). Het model kijkt idd nogal recht en glazig in de lens. Bij zo'n opname hoort eerder een wat dromerige blik (en natuurlijk geen keiharde flits). Nofi, maar dat waar jij "trots op" bent komt op mij niet over, of het moet zijn dat het model je vriendin is, dan kijk jij er natuurlijk anders naar dan ik, maar dat maakt het in mijn ogen nog geen showcasemateriaal. De bokeh van het bladerdek komt (op dit formaat iig) ook niet echt lekker over. Ik vind de foto zelfs sterker als een deel van de bovenkant wordt afgesneden (iets minder dan 2/3 van de hoogte tussen hoofd en bovenkant eraf?).
Verder vind ik, hoe langer ik er naar kijk, de "lijn" van de linkerarm niet fijn. Ik vraag me af hoe het eruit zou zien als ze bijvoorbeeld haar linkerhand op het achterhoofd zou houden bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:01
@Tonio: Ben zelf absoluut geen fan van het oranje licht van lantaarnpalen, dus Z/W is wel goed :) . Op klein formaat ziet ie er door de daar gebruiktere hardere contrasten beter uit, dan wat groter. Klein lijkt ie nog echt iets van het vieze/verweerde van de straat te weergeven, groot wordt het gewoon wat meer een afvalcontainer @ night :).

@Neo: Ben het wel gedeeltelijk eens met Toff. jammer van de harde schaduwen. Verder staat ze er niet heel erg florissant op (d'r houding zo met haar armen/handen, wellicht over handen over linkerknie beter geweest, maar ook wat betreft haar blik). Daarnaast is het inderdaad wel slim om wat van de bovenkant wat af te halen. Niet alleen omdat de bladeren-bokeh niet erg prettig oogt, en zo een nogal een onrustig beeld oplevert, maar ook omdat de 1 op 1 verdeling groen bruin zo enigzins te onderbreken. Misschien nogal gezeur om zo'n plaat, ben er ook zeker van dat ze tevreden is (en terecht, zeker geen onaardige plaat, en ook prima "showcasewaardig"), maar misschien goed om er de volgende keer wat op te letten :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 14:50

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Nou hier een poging van mijn kant. Wat vinden jullie van mijn portret van een Incastern?

Afbeeldingslocatie: http://www.euren.nl/pic/incastern600.jpg
-1,33EV - 1/500s - 300mm - F8 - ISO200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 10:09
Hurricane schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 04:20:
Nou hier een poging van mijn kant. Wat vinden jullie van mijn portret van een Incastern?

[afbeelding]
-1,33EV - 1/500s - 300mm - F8 - ISO200
Ik zie alleen een rood kruisje..
Ik zie dat het gefixed is. Mooie foto hoor, fijne kleuren, mooie bokeh.

[ Voor 10% gewijzigd door Stiegl op 01-10-2006 18:05 ]

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

Ja klopt. Demon ligt er sinds vannacht uit dus server is niet te bereiken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

offtopic:
Ok, dan ben ik niet de enige zonder internet. :/

(Gelukkig hebben de buren wifi O-))

[ Voor 10% gewijzigd door Oxi op 01-10-2006 09:54 . Reden: whoops, dit is FG :+ ]

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Laatst online: 27-08 02:58
@Wilmocs: Nette foto! Wel jammer van de lampen in het gebouw, die had ik er met PhotoShop uitgehaald denk ik.

@RoelJewel: Sorry ik vind de foto niet veel hebben. Compositie had beter gekund, iets donkerder had naar mijn nog wel gemogen en hij is helaas nogal onscherp. Goed geprobeerd in ieder geval en hopelijk kun je iets met ons commentaar.

@TomSwinnen: Cliché of niet, hij is gewoon netjes gemaakt. Niet uniek wellicht maar wel goed imho.

@Tomr & Tinus, mooie shots van dezelfde locatie! Wat ik me nu wel afvraag is wat er nu onder de lakens lag... en je maakt me niet wijs dat je niet even gekeken hebt :)

@Kameleman: Hij lijkt zo overbelicht... of is dat mijn monitorinstelling? Verder wel nette compositie hoewel ik het horloge iets beter had willen bekijken als het om het product(het horloge) gaat. Maar nogmaals netjes.

@_Trickster_: Goede actiefoto. Netjes op 1/800 geschoten zodat het water met name ook zo lekker scherp is.

@TheAlchemist: De foto doet mij niet veel. Vreemde focus ook, maar hij is niet slecht denk ik ofzo. De tweede foto had ik liever helemaal scherp gezien hoewel ik wel begrijp wat je bedoeling was door de focus alleen op het midden te leggen, en dat is zeker gelukt.

@Neographical: mooie foto! Het lijkt wel een beetje of ze haar mond een beetje samentrekt (alsof ze een kus wil gaan geven) maar dat kan gewoon haar gezichtsuitdrukking zijn en is verder natuurlijk helemaal geen probleem ofzo hoor.
Wat ik jammer vind aan de foto is de tas+schouderband. En dat haar topje bij haar rechterborst ietswat open staat waardoor het zelf eens beetje lijkt of haar borst er nu bijna uitkomt achter die arm. Heb je nog meer pics van deze serie die je wilt delen? Ben benieuwd naar je andere foto's uit het bos.

@Tonio: nette ZW plaat. En zoals Neographikal al zei helaas wel erg witte blaadjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
De foto had wat ontspannender gekund inderdaad, volgende keer nog eens oefenen. Ik heb wat moeite om haar echt natuurlijk op een foto te krijgen, ze laat snel d'r armen wat hangen, ik moet er vrij veel aan modelleren zeg maar :)

Maar om het nou meteen geen showcasewaardig materiaal te noemen? Het kan zeker beter, natuurlijk, maar dat vind ik zelf wat overtrokken. Of de algehele norm moet hier een stuk stricter worden neergezet én worden nageleefd, dat is ook iets wat misschien eens overlegd moet worden, maar binnen dit topic vind ik hem prima passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:26

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

neographikal schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 13:57:
De foto had wat ontspannender gekund inderdaad, volgende keer nog eens oefenen. Ik heb wat moeite om haar echt natuurlijk op een foto te krijgen, ze laat snel d'r armen wat hangen, ik moet er vrij veel aan modelleren zeg maar :)

Maar om het nou meteen geen showcasewaardig materiaal te noemen? Het kan zeker beter, natuurlijk, maar dat vind ik zelf wat overtrokken. Of de algehele norm moet hier een stuk stricter worden neergezet én worden nageleefd, dat is ook iets wat misschien eens overlegd moet worden, maar binnen dit topic vind ik hem prima passen :)
Eens, de foto is goed genoeg voor showcase, maar heeft wel zijn zwakheden.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
@Hurricane: Prachtige foto! Mooie kleuren, compositie, mooie onscherpe achtergrond wat 'm helemaal vrij "clean" maakt :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste post op GoT, en eerste foto met bliksem :).
Afbeeldingslocatie: http://img369.imageshack.us/img369/3792/lightningsp8.jpg

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 01:23:
Mijn eerste post op GoT, en eerste foto met bliksem :). [afbeelding]
Je hebt een / teveel staan op het einde van je linkje. :)

Ik vind het wel een mooie rustige doch flink dreigende foto. Waar is deze genomen, op de Posbank?

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, in de duinen bij Wassenaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Plaatje doet het hier nog steeds niet. Probeer hem anders ff ergens anders te uploaden.

Ik heb toevallig gister ook bliksem gefotografeerd. 't was heel apart om te zien. Het onweerde binnen in de wolk.
Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/3918/wolkpg5.jpg
1024px

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank|A
1 woord Wauw!!

Maar was een uitsnede met alleen de wolken niet mooier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

in 2 woorden, erg wauw!
Erg mooi, qua kleuren, die kerk er zo net op, maar niet gedetailleerd, mooi hoor.

Vind de uitsnede juist prima zo, je kan er allerlei fantasies op los laten. God die zijn wrath laat zien naar de kerk :+...sorry ben atheïst :)....ik maak maar een geintje natuurlijk, maar deze foto is kortom, erg mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:05
@hurricane: fijne plaat. Niks op aan te merken.
@chrisdag: het duurde mij te lang om te wachten op de plaat. Misschien ergens anders hosten?
@justawitte: mooie plaat! Alleen jammer dat de toren naar links overhelt

En om het topic weer een beetje te updaten eentje van mijn kant.

Afbeeldingslocatie: http://www.wisselwerking.nl/upload/oslo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Laatst online: 22:36

ThunderNet

Flits!

Afbeeldingslocatie: http://www.thundernet.nl/foto/dsc_1566g.jpg

Gisteren geschoten op het Japans Auto festival, dit is de eerste foto van die dag die ik door de rawconverter heb gehaald :)

Het is een Nissan 350Z GT-R Tune :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi hoor relonky _/-\o_ ! waar is het eigenlijk?
heb je een pola-filter gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Relonky, weer een uitstekende plaat, die je helaas nog wel even opnieuw moet verkleinen op de juiste manier. Je hebt behoorlijke jpeg artifacts en kronkelende lijntjes nu.

Maar wel een prima shot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

ThunderNet schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:00:
[afbeelding]

Gisteren geschoten op het Japans Auto festival, dit is de eerste foto van die dag die ik door de rawconverter heb gehaald :)

Het is een Nissan 350Z GT-R Tune :)
Vanonder nét een beetje te krap, vind ik. Verder gewoon ok. :)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
neographikal schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 13:57:

Ik neem aan dat dit op mijn commentaar slaat? Dan heb je niet gelezen wat er staat. Er staat namelijk alleen dat het simpele feit dat het (mogelijk) je vriendin is er geen showcasemateriaal van maakt.
Kijk liever naar de mogelijke verbeterpunten die ik probeerde te geven (slagschaduw, bokeh, vlakverdeling en houding...). Wel/niet showcasewaardig, daar ga ik niet over hoor. Als het echt te gek wordt grijpen de mods wel in en mij persoonlijk doet het weinig, zo'n vaag onderscheid.

excuus voor de late reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
@ Thijsvds: Dat is het paleis in Oslo. Geen polar gebruikt, maar met photoshop het kleurverloop in de lucht aangebracht (het enige photoshop werk in deze plaat).
@ nomad85: ik zie wat je bedoelt. Heb nog niet de juiste bordermaker instellingen gevonden (ook niet echt op zoek trouwens).

@Thundernet: jammer dat hij wat krap gekaderd is. Verder nette plaat. Al hoewel het wel iets scherper had gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

Hier nog ff een update van mij:

Afbeeldingslocatie: http://www.euren.nl/pic/berberaap.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Niet online
Hé? Deze keek ook al die kant op...........

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~oceanic/testcase/meerkat_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Hurricane: die's fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Zat vanmiddag in de tuin wat te dagdromen..

De zon kwam sporadisch door en de wind waaide af en toe door de planten heen. En daar ergens tussenin, terwijl ik wat met de scherptediepte speelde, was het even precies zoals ik het wilde... en ik drukte af.

Het resultaat simpel doch aantrekkelijk in mijn ogen, maar misschien voor een ander nietszeggend

Afbeeldingslocatie: http://xs307.xs.to/xs307/06403/kl.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Silent Thunder op 04-10-2006 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van vanavond, Samantha:

Afbeeldingslocatie: http://www.vincentkos.nl/DPZ/Samantha/Vincent.Kos.Samantha.01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:18

Sharky

Skamn Dippy!

[afbeelding]
doe ff een wallpaperformaat posten graag want het is een misdaad om die niet op groter formaat te hebben. hij is prachtig namelijk :)

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 08:22

Valor

yummie spam

[afbeelding]
Damn wat een eerste post _O_

Echt strakke kleuren. Ik vind dat je een enorme goede sfeer heb neer gezet. Een paar hobbits op de voor grond en je hebt een mooi Lord of the Rings foto :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ajh/IMG_1008e_resize.jpg

Ondersteuning van overhanging van Muziekgebouw Het IJ. Roze gloed wordt voorzaakt door de verlichting, het gebouw wordt deze week roze verlicht ivm de borstkankerweek.

Bewerking: bewakingscamera weggeshopt, ietsje verscherpt. Geschoten met de 17-85, en die kan helaas niet wijder open op 22 mm.

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Mooie foto, leuk model.

Wat waren je settings?

[ Voor 3% gewijzigd door Fairy op 05-10-2006 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:21

aerofreak

Steve Jobs

Silent Thunder schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:40:
Zat vanmiddag in de tuin wat te dagdromen..

De zon kwam sporadisch door en de wind waaide af en toe door de planten heen. En daar ergens tussenin, terwijl ik wat met de scherptediepte speelde, was het even precies zoals ik het wilde... en ik drukte af.

Het resultaat simpel doch aantrekkelijk in mijn ogen, maar misschien voor een ander nietszeggend

[afbeelding]
wallpaper formaat 1280x1024 please? erg mooi O+

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
aerofreak schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 21:19:
[...]

wallpaper formaat 1280x1024 please? erg mooi O+
Thnx!, ik zal 'em zo even op maat snijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

das nog is aardig van je ;)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
@aero: http://img244.imageshack....23/garden1280x1024eq1.jpg

Bepaalde plant in de tuin erg populair bij de vlinders:

Afbeeldingslocatie: http://xs307.xs.to/xs307/06404/600vlinder.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

ik schiet zelf vooral macro, en dan kan ik hierop wel zeggen dat dit echt een prima shot is.

Het is natuurlijk geen macro foto, maar je focus ligt heerlijk op het hoofd van het beestje en de kleuren zijn eveneens prima. Je 70-200 heeft trouwens prachtige bokeh O+ , maar dat was al bekend

edit: ik las trouwens je sig en ik zou verwachten dat je deze shot met je 17-55 zou hebben gedaan en niet met je tele, maar blijkbaar stond je niet zo dichtbij (200mm)

[ Voor 11% gewijzigd door Nomad op 05-10-2006 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Thnx!

speelde min of meer op safe door de langste lens te pakken; was bang dat ik ze anders zou wegjagen. Maar ik denk als ik erg voorzichtig te werk ga het met mijn 17-55 zoompje ook nog wel prima moet lukken.

Tweede reden was idd vanwege de bokeh :)

[ Voor 16% gewijzigd door Silent Thunder op 05-10-2006 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Silent Thunder schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 23:09:
Thnx!

speelde min of meer op safe door de langste lens te pakken; was bang dat ik ze anders zou wegjagen. Maar ik denk als ik erg voorzichtig te werk ga het met mijn 17-55 zoompje ook nog wel prima moet lukken.

Tweede reden was idd vanwege de bokeh :)
ik was al aan het sparen voor de 70-200 van nikon, maar ga nu nog 2x zo hard sparen, wat een lens O+

Volgens velen de beste nikonlens so far, en hij doet het ook echt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Zou je hem ook nog op 1680x1050 willen croppen? idd gaaf als wall..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Vette plaat die eerste Silent Thunder.
Prachtige pastel tinten en mooi zacht allemaal. 16x9 formaat doet het ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Skype schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 23:59:
[...]

Zou je hem ook nog op 1680x1050 willen croppen? idd gaaf als wall..
Sure: http://img224.imageshack....32/garden1680x1050jp5.jpg

Thnx djengizz + inquestos

[ Voor 5% gewijzigd door Silent Thunder op 06-10-2006 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Sublieme plaat (1ste), Silent Thunder :). Helemaal goed! mooi dat roze bij dat frisse groen. Normaal gesproken verwacht je bij zo'n plaat regen/dauw-druppels, maar dat zou te cliché zijn geweest

2de vind ik niet zo interessant. 80% van de plaat voegt niks toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

mijn dank is groot :) die andere plaat is trouwens ook mooie shot O+

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Laatst online: 23:08
Afbeeldingslocatie: http://mercarra.nl/weblog/zaterdag1.jpg

Een man aan het werk in het centrum van Keulen.
Silent Thunder schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 22:42:
Bepaalde plant in de tuin erg populair bij de vlinders:
[afbeelding]
Waarom geen vierkante crop? Dit vind ik niet lekker wegkijken eerlijk gezegd. Eigenlijk voegt de bovenkant niet zoveel toe. Verder zijn de kleuren, scherpte en scherptediepte top!

[ Voor 66% gewijzigd door Mercarra op 07-10-2006 21:48 ]

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mercarra schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 21:43:
Waarom geen vierkante crop? Dit vind ik niet lekker wegkijken eerlijk gezegd. Eigenlijk voegt de bovenkant niet zoveel toe. Verder zijn de kleuren, scherpte en scherptediepte top!
Ik vind het zo eigenlijk wel mooi, de kop van de vlinder ligt precies diagonaal door de plaat heen, en mij lijkt de foto's qua kleuren veel te onrustig worden wanneer nog meer groen wordt weggecropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakky
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-08 17:01
Dagje Burgers Zoo. Altijd leuk!

Afbeeldingslocatie: http://www.t2k.nl/images/20060925%20Burgers%20Zoo/img_3670-border.jpg

Gemaakt met 350d + EF 70-300mm. Heb die dag meer foto's gemaakt en die zijn hier terug te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmocs
  • Laatst online: 26-09-2024
Playboy Bling Zippo

Afbeeldingslocatie: http://www.willemspaan.nl/IMG_3346_klein.jpg

klik voor groot

350D met kitlens :P

580EX flitser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjoe_Ljan
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-09 10:25
wilmocs schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 23:47:
Playboy Bling Zippo

[afbeelding]

klik voor groot

350D met kitlens :P

580EX flitser
Had wat mij betreft iets meer gecropt mogen worden. De lakens boven en onder het onderwerp, voegen niet zo heel veel toe aan de foto, als je t mij vraagt...
maar stiekem ben ik n00b

[Aylin]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Die lakens vallen wel mee vind ik :)

Maar er mag wel wat meer contrast en licht bij. Ik mis tevens de "bling" van de diamantjes zeg maar. (zie ook licht ;))

Ook een tikkie onscherp

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmocs
  • Laatst online: 26-09-2024
ja de bling komt er niet echt uit, moet ik meer mee doen eigelijk... scherpte vond ik wel goed liggen, ookal is het bovenste gedeelte van de zippo niet helemaal scherp.

ik ga er nog mee aan de slag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 06:49
Mijn allereerste foto! Genomen op Uilenstede (Amstelveen) tijdens een fotocursus voor beginners. Helaas is de foto aan de rechterkant overbelicht, maar ik vind het niet heel erg storend.

Afbeeldingslocatie: http://rogier.110mb.com/pictures/Uilenstede_klein.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 17:04

Barrycade

Through the...

Tja zoals je al aangeeft: overbelicht. Ik snap dat je trots bent op je 1e foto (ooit? ;)) maar ik zou 'm eerder in solo testcase hebben gezet.

Wat was trouwens de opdracht van de cursus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 06:49
Dit is de eerste foto die ik plaats in GoT :). En inderdaad, ik had de foto beter in de solo testcase kunnen plaatsen.

De opdracht van de cursus was in het donker fotograferen met lange sluitertijd. En omdat dát wel mijn eerste keer was, verbaasde mij het resultaat. De foto is trouwens genomen met een Konica Minolta 5D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
Rogier V schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 13:45:
Dit is de eerste foto die ik plaats in GoT :). En inderdaad, ik had de foto beter in de solo testcase kunnen plaatsen.
Daar ben ik het mee eens. Verder is het opzich geen slechte foto, maar ik mis een beetje een boeiend onderwerp. Er lopen wat lijntjes van licht, en er staan wat zithokjes die overbelicht zijn op, maar echt iets spannends is er niet op te zien.

Schotje van gister.
Afbeeldingslocatie: http://img291.imageshack.us/img291/3751/veertjetn8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jman
  • Laatst online: 25-08 09:09

Jman

jfphoto.nl

Paardenbloem, zag hem zo staan en dacht, daar moet ik een foto van nemen :)

Gemaakt met Nikon D70s + Nikkor 28-105
105 mm
F9
1/200 sec

Afbeeldingslocatie: http://www.jfphoto.nl/1414-t.jpg

Grotere versie: http://www.jfphoto.nl/1414-b.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Jman op 10-10-2006 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonysettanta
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-07-2023
;) tamme kastanje [castanea sativa] geschoten met repro voorzetlens uit oude repro machine
en er een adaptertje opgeplakt,en op mijn camera geschroefd en uitgeprobeerd.

Afbeeldingslocatie: http://img194.imageshack.us/img194/8084/s320of3.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door tonysettanta op 15-10-2006 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Afbeeldingslocatie: http://www.digital-d.nl/Private/GoT/Misc/slotklein.jpg
[url]]http://www.digital-d.nl/Private/GoT/Misc/slotgroot.jpg[/url]

Afgelopen zaterdag weer eens een pandje binnen gewandeld :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mercarra
Nette plaat en goed bewerkt.

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/w.m.vandenbrink/tweakers/CRW_7727.jpg
Helaas niet m'n wagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

Errug knap, die VW. Zou zo een reclamefoto kunnen zijn. Hulde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ziet er lekker uit Scarpe. Maar btw: is dat niet beetje lage parkeergarage :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 17:04

Barrycade

Through the...

Hij is lekker qua kleurtjes en uitstraling :) zou 'm misschien wat meer van achter hebben genomen, nu is ie wel een beetje krap qua kadering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
[edit]
Verplaatst naar Solo testcasefoto's - om van te leren | Deel 5

[ Voor 116% gewijzigd door aramdin op 13-10-2006 00:17 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• October
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-04-2021
Mooie foto Scarpe! Mooie auto ook, precies zo 1 heeft mijn neef ook. Maar idd lage parkeergarage of lijkt dat alleen maar zo? Ik zou er claustrofobie krijgen. Parkeerruimte zat iig geen ander auto te zien daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Mercarra: Prachtige lijnen, nette bewerking, kleuren, uitsnijding zijn ook helemaal goed, top! :)

Silent Thunder/Scarpe: mooie foto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
De sfeer in het bos vanochtend

Afbeeldingslocatie: http://xs307.xs.to/xs307/06410/600.jpg

Even doorklikken voor een betere impressie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

stil dondertje: hij is fijn hoor, mooie plaat. Je zonnestraal zo duidelijk op de aarde is mooi vast geled. Heb zelf ook een keer zoiets gezien, maar niet mooi weten vast te leggen, daarom mijn complimenten, mooie foto :)

kleine edit: had misschien iets meer ruimte op de voorgrond gewild, maar dat is ook weer mierenneuken misschien...vind hem ietwat krap aan de voorkant.

[ Voor 25% gewijzigd door Nomad op 15-10-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Thnx :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
Idd, hoe krijg je die zonnestraal zo mooi erop? Die foto lijkt bijna op een raytrace, zo scherp istie :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Kwestie van de cam net onder de juiste hoek richten; de zon langs wat bomen laten scheren.

Eigenlijk een beetje spelen met licht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 16:20
Beetje teveel ruis, is helaas erg sterke crop:

Afbeeldingslocatie: http://simon.delacourt.co.uk/dpz/CRW_7644_small.jpg

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Laatst online: 23:08
Simon schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 17:00:
Beetje teveel ruis, is helaas erg sterke crop:

[afbeelding]
Als je dan toch cropped, zou ik de kat niet zo centraal geplaatst hebben. Toning is wel lekker.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 16:20
ik wou 'm express centraal, als rustpunt, minder centraal zou ook de kat minder statig hebben gemaakt.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Afbeeldingslocatie: http://reemhq.net/foto/2006-2/DSC_5526s.jpg
clickable

Eigenlijk een 'even kijken wat ie doet' shotje, maar ik vond hem best goed gelukt voor de kleuren en details, vandaar dat ik hem hier post :)

Expres de lens wide open (f/3.5) gehouden om wat dieptewerking in het shot te krijgen. Geschoten met een Sigma 180mm Macro en eenmaal SB800+BigBounce.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remy schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:39:
[afbeelding]
clickable
Eigenlijk een 'even kijken wat ie doet' shotje...
Nou, nou, de dof is wel heel dun ;) Opzich best aardige test, ik vind alleen die mascara-troep niet echt fraai (van een afstandje ziet het er vaak wat leuker uit) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ja, dat was ook gelijk het commentaar van m'n vriendin :P Ze had niet verwacht dat het ding zo goed closeup kon :9

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@simon:
Ik vind deze echt qua sfeer een van de mooiste foto's in dit topic. Een hele rare houding van de kat zorgt er precies voor dat de foto zo lekker "loopt". Na eventjes te hebben getuurd ben ik de schuine wand aan de rechterkant gaan opvallen. Maar je hebt gelijk, (voor zover je er over na hebt gedacht) die weg croppen doet de foto geen goed. Wel heb ik em eventjes recht gezet met een perspective tool, alleen deed dat de kwaliteit van de foto geen goed. Toch heb ik eventjes het resultaat online gezet:
http://img225.imageshack.us/img225/3023/crw7644smallvz7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
@simon: fijne plaat! Heerlijke toning. De ruis vind ik niet storend in deze plaat. En dit is een plaat die het heel goed kan hebben om het onderwerp wel lekker in het midden te plaatsen. Zelf had ik de kat liever iets groter gezien, maar dat is dan ook alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Hij is helemaal goed Simon! Het centrale maakt het juist statig (=/= statisch), en toning/kleur is ook top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
[afbeelding]
clickable

Eigenlijk een 'even kijken wat ie doet' shotje, maar ik vond hem best goed gelukt voor de kleuren en details, vandaar dat ik hem hier post :)

Expres de lens wide open (f/3.5) gehouden om wat dieptewerking in het shot te krijgen. Geschoten met een Sigma 180mm Macro en eenmaal SB800+BigBounce.
Die foto is echt heerlijk scherp. Leuk plaatje maar ik heb het gevoel als je een lekker toning kiest dat de foto nog veel mooier word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
[afbeelding]
clickable

Ik ben het eigenlijk niet zo eens met Justawitte wat betreft de scherpte. Ik vind hem erg onrustig omdat de DOF gewoon veels te klein is. Daardoor is maar een deeltje van het oog scherp. Links is dan weer een stukje wimper en wat mascara/eyeliner scherp. Als je voor een groot diafragma kiest, zorg dan wel dat het oog binnen die DOF valt, en aangezien die bol is moet je daar rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Spits schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:04:
[...]

Ik ben het eigenlijk niet zo eens met Justawitte wat betreft de scherpte. Ik vind hem erg onrustig omdat de DOF gewoon veels te klein is. Daardoor is maar een deeltje van het oog scherp. Links is dan weer een stukje wimper en wat mascara/eyeliner scherp. Als je voor een groot diafragma kiest, zorg dan wel dat het oog binnen die DOF valt, en aangezien die bol is moet je daar rekening mee houden.
Ben het wel met je eens, de dof ligt net niet lekker, dat zie je aan de linkerkant van het oog. Daarentegen is het nog steeds een mooie plaat :Y

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Even simpel:

- 1 foto per post (en dus ook niet 2 posts achter elkaar)
- Maximaal 600px breed, resizen dus
- Geen archief-foto's
- Wees SUPERkritisch op je eigen foto voordat je post: je publiek zal nog kritischer zijn!

Foto's die niet voldoen aan bovenstaande criteria worden (inclusief bijbehorend commentaar) zonder pardon getrashed!