Lang niet gepost hier, maar ik zal mijn collega-motorrijders es ff een tip geven
:
http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20060309.index
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 16% gewijzigd door Osiris op 07-03-2006 16:23 ]
Carlow heeft dat idd vaker gedaan, maar ben erachter gekomen dat het ook niet getest is.Clithopias schreef op maandag 06 maart 2006 @ 21:39:
[...]
Carlow had het toch al vaker gedaan? Ik geloof er eigenlijk niet zo in dat je een achterwiel zomaar kapot trekt, zie vaak genoeg bruut snelle motor's met standaard achterwielen. En heb er ook nog nooit wat van gehoord (niet dat dat veel zegt natuurlijk...)
Haha, ik schoot gelijk in de lach toen ik het Lidl-kranten opensloegBreadFan schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:20:
Lang niet gepost hier, maar ik zal mijn collega-motorrijders es ff een tip geven:
[ Voor 9% gewijzigd door Yotta op 07-03-2006 17:03 ]
0110101001111010
Voor iemand achterop? Wat niet weet, wat niet deert?Anoniem: 37526 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:06:
Je hoofd is toch wel wat meer waard dan €29,99
Hangt af welk criteria je gehanteerd, die van de looks of van the brains.Anoniem: 37526 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:06:
[ Voor 8% gewijzigd door Chevy454 op 08-03-2006 11:39 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Hehe, noem je wel twee uitersteChevy454 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:37:
Hangt af welk criteria je gehanteerd, die van de looks of van the brains.
Voor de looks zal het niet zijn want anders zou je geen helm dragen. Dus als je een leeghoofd bent is die helm van 29.99 geschikt. Ik ga voor de carbon helm van BMW a 2000 euro
het is dus gratis, en best wel leuk om mee te doenV: Wat is GP Insider?
A: GP Insider is een race management spel. De bedoeling is om zelf een team van coureurs samen te stellen en daar zoveel mogelijk punten mee te halen. Die punten behaal je op basis van de prestaties van jouw coureurs in de echte races die gedurende het seizoen worden gereden. Dus kies jij bijvoorbeeld Valentino Rossi in jouw team en doet hij het goed op zijn Yamaha, dan levert dat jou veel punten op.
De puntentelling volgt dezelfde lijn als tijdens de races, alleen dan dubbel. Dus: 50 punten voor een overwinning, 40 punten voor een tweede plaats etc. Alle punten die jouw coureurs scoren worden bij elkaar opgeteld.
Naast de coureurs in de MotoGP, 250cc en 125cc klassen moet je ook een MotoGP team kiezen. Ook daarmee kun je punten verdienen: na afloop van een race wordt gekeken welke coureur van dat team het het beste heeft gedaan, en op basis daarvan score je punten.
vh weekend zelf mijn oude alarm ingebouwd in motor van een vriend van me. Alleen ff laten keuren voor het certificaat en klaar is het alarmChevy454 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:59:
[...]
Moet je door een ERKEND installateur welke de nodige certificaten heeft laten doen
€39,99Anoniem: 37526 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:06:
0110101001111010
Anoniem: 37526
Bij BMW is alles direct uiterst. Maarja wat wil je als er slechts 1 deur tussen jou en het landelijk magazijn van BMW zit? Dan roep je even de persoon welke toegang tot het magazijn heeft en dan ga je wat leuke dingen kijken. Zoals de nieuwe BMW onderdelen of motoren welke het daglicht nog niet mogen aanschouwen omdat ze wachtende zijn op keuringspapieren. De nieuwe BMW <....> is mooi maar die helm... die is zo licht
[ Voor 10% gewijzigd door Chevy454 op 08-03-2006 20:13 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Don't play dumb with me, that's a game you can't win....
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
leeg
Anoniem: 6317
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 6317 op 11-03-2006 21:35 ]
Wise enough to play the fool
Juhwel, ik vind het gewoon een saai geluid, wat voor geluid er ook uitkomt en hoeveel herrie/toeren het ook maakt.
[ Voor 26% gewijzigd door 4x2 op 11-03-2006 22:05 ]
leeg
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 6317 op 11-03-2006 22:06 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Ik had in het begin ook heel lang de standaard demper eronder terwijl ik ook een open demper van de verkoper had meegekregen. Pas toen m'n broertje zijn ZX-6R gekocht had en flink wat aandacht trok met het geluid besloot ik ook maar zo snel mogelijk de open demper eronder te zettenROFLASTC schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:05:
Jeuj
Neue Auspuff, luftfilter und vergasser![]()
Mijn vader klaagde dat een nieuwe uitlaat overbodige dure geldverslinderij was maar toen er een diep gegrom uit de XRV kwam moest ie wel grijnzen. Nou nog een Dynorun doen....
Dat stukje dat ik voor de camera stop? Dat was niet hard remmen, maar koud en glad asfalt (iets verderop was wel ruw asfalt). Eigenwijs als ik was wou ik toch een poging ondernemen om een stoppie voor de camera te doen en daardoor glijdt mijn voorband wegAnoniem: 37526 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:32:
Hehe, bij speedrun.avi remde je volgens mij best hard
Dat is voor je luchtinlaat, maar volgens mij kwam al eerder voorbij dat het uiteindelijk niets uitmaakt als je die stofzuigerslangen weghaaltAcIDeR schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:28:
Er zit al een leuke sport demper op mijn ZXR gemonteerd.
Een M2 Special Sound , het geluid is iig indrukwekkender als de naam
Zodra ik hem terug heb , zal ik eens een filmpje maken.
Maar waarvoor dienen die stofzuiger slangen eigenlijk?
Moet je eens kijken waar die naar toe gaanAnoniem: 6317 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:01:
Dat is voor je luchtinlaat, maar volgens mij kwam al eerder voorbij dat het uiteindelijk niets uitmaakt als je die stofzuigerslangen weghaalt
Kawa dus elke 12000km klepspeling controleren.AcIDeR schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:17:
Waneer moeten de kleppen overgens gesteld worden?
Ik wil hem graag nog een grote beurt geven , en wellicht dat ik miss ook de kleppen moet laten stellen.
[ Voor 23% gewijzigd door Chevy454 op 12-03-2006 20:30 ]
[ Voor 25% gewijzigd door AcIDeR op 12-03-2006 20:32 ]
Ein neues Vergasser? Welches modelle hast du dan schon? Ein Flachschiebbe? Das is ganz toll
Zoveel weet ik ook weer niet van die ZXR400'sAcIDeR schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:30:
1992, dus het L model toch?km stand is nu 32.000
H is toch voor de facelift?
Ik heb een open demper op de CBR600 maar sinds mijn oom, met wie ik altijd samen rijd, een open demper van DAM heeft lijkt het altijd alsof ik mijn motor uitzet bij het stoplichtAnoniem: 6317 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:01:
Ik had in het begin ook heel lang de standaard demper eronder terwijl ik ook een open demper van de verkoper had meegekregen. Pas toen m'n broertje zijn ZX-6R gekocht had en flink wat aandacht trok met het geluid besloot ik ook maar zo snel mogelijk de open demper eronder te zetten
[ Voor 45% gewijzigd door Chevy454 op 12-03-2006 21:35 ]
And it goes BRAAAAAPP!
je broertje is Phatzak??? (nickname dusAnoniem: 6317 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:01:
[...]
Ik had in het begin ook heel lang de standaard demper eronder terwijl ik ook een open demper van de verkoper had meegekregen. Pas toen m'n broertje zijn ZX-6R gekocht had en flink wat aandacht trok met het geluid besloot ik ook maar zo snel mogelijk de open demper eronder te zetten
[...]
Dat stukje dat ik voor de camera stop? Dat was niet hard remmen, maar koud en glad asfalt (iets verderop was wel ruw asfalt). Eigenwijs als ik was wou ik toch een poging ondernemen om een stoppie voor de camera te doen en daardoor glijdt mijn voorband weg
[...]
Dat is voor je luchtinlaat, maar volgens mij kwam al eerder voorbij dat het uiteindelijk niets uitmaakt als je die stofzuigerslangen weghaalt
Dat is zo'n vette helm he
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
De Power-ranger grappen die ik te horen krijg zijn wat irritant en 450,- doet zeer maar ik ben er wel blij meeAnoniem: 37526 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:56:
[...]
Dat is zo'n vette helm heEen van de eerste off-the-road helmen mét vizier én van goede kwaliteit
And it goes BRAAAAAPP!
Een heel klein beetje is niet zo'n ramp over het algemeen (als je niet voluit gaat), zet ie een stapje opzij, als je dan niet raar verkrampt en vol aan het gas gaat sjorren (of het dichtdraait) gaat dat normaal gesproken wel goed.GTOfire schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:58:
is een beetje vuiligheid of zand op de weg echt heel gevaarlijk in de bocht of moet ik niet zo mekkeren en gewoon rijden? Iedere keer als ik een beetje zand zie liggen ga ik als een dwijl door de bocht omdat ik em niet plat durf te gooien uit angst voor een glijpartij.
leeg
Je zou eens een grote berg paardensc%^&t moeten proberen. Mijn voorwiel bleef er in haken toen ik met een gangetje of 80 erdoor heen wilde.GTOfire schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:58:
Voor zij die het tot het eind van dit eeuwige verhaal gehaald hebben:
is een beetje vuiligheid of zand op de weg echt heel gevaarlijk in de bocht of moet ik niet zo mekkeren en gewoon rijden? Iedere keer als ik een beetje zand zie liggen ga ik als een dwijl door de bocht omdat ik em niet plat durf te gooien uit angst voor een glijpartij.
And it goes BRAAAAAPP!
Je bent zelf een vetzak
Powerranger? Pfff, die mensen hebben duidelijk nog nooit naar de powerrangers gekekenROFLASTC schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 00:14:
[...]
De Power-ranger grappen die ik te horen krijg zijn wat irritant en 450,- doet zeer maar ik ben er wel blij mee
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 16-03-2006 10:04 ]
ken emAnoniem: 6317 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:44:
[...]
Je bent zelf een vetzak![]()
KloptDie nickname heeft verder geen overeenkomsten met de werkelijkheid hoor
Dikke helm , maar hapt de wind erniet onder als je op snelhied bent?
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Aan de achterkant v/d klep zit een vingerdikke opening waar de wind onderdoor gaat en aan de zijdes nog wat gleuven en gaten. Al met al merk ik er niks van. In het begin wel ff omdat ik weet dat zo'n klep wat wind vangt maar zodra je er niet op let voel je er helemaal niks meer van en is het net of ie er niet is.motormuus schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 21:37:
[...]
Dikke helm , maar hapt de wind erniet onder als je op snelhied bent?
And it goes BRAAAAAPP!
leeg
[ Voor 17% gewijzigd door Capo op 19-03-2006 22:56 ]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
leeg
Desondanks klinkt het wel lekker.. al zal de motor niet zo lekker lopen met zoveel verlies van tegendruk4x2 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 19:41:
demping ?
De buurt houd van me, dit is dus met 4 bochten die naar 2 collectortjes lopen, zonder enige demping en die collectortjes zitten ook niet bepaald vast
Ik wilde een zwart-grijze R6. Ik heb daar dus een bijpassend pak bijgekocht. In mijn geval zwart dus. Over de veiligheid: Als je veilig wilt zijn moet je geen motor gaan rijden. Zelfs als je er als een zuurstok bij rijdt met een gele motor met bijpassend pak wordt je volgens mij bijna net zo makkelijk over het hoofd gezien. En anders kan ik altijd nog zo'n geel fluoriserend hesje gaan dragen.. of toch maar niet"Een zwart pak staat bij alles" Misschien bij een (standaard) toermotor of een CB 500 maar als je strakke motor koopt, hierbij denk ik aan een R6, een CBR 600 F of een kawa ZX, dan kies is toch voor één mooi geheel. Een pak in de kleuren van je motor .
Als ik de begin foto's zie, dan zie ik dat Saus, Steffie, FragDaddy, Skoezie allemaal voor een zwart tot bijna zwart pak, de meeste ook voor een zwarte tot bijna zwarte motor, hebben gekozen.
Is dit om de zelfde reden? Het "veilig" zitten mbt de kleuren.
[ Voor 76% gewijzigd door FragDaddy op 20-03-2006 15:31 ]
Have a wheelie good weekend!
Zag laatst iemand met zo'n hesje rijden. rij dan niet ofzo of neem een auto. Sheesh. Ga d'r vanuit dat ze je allemaal dood willen rijden en allesch komt goe.FragDaddy schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:26:
En anders kan ik altijd nog zo'n geel fluoriserend hesje gaan dragen..
And it goes BRAAAAAPP!
Anoniem: 125609
Hoezo? Beetje domme opmerking vind ik, als hij zich zo veiliger voelt dan moet hij het aandoen, zelfs als hij het mooier vind moet ie het gewoon aandoen.ROFLASTC schreef op maandag 20 maart 2006 @ 18:11:
[...]
Zag laatst iemand met zo'n hesje rijden. rij dan niet ofzo of neem een auto. Sheesh. Ga d'r vanuit dat ze je allemaal dood willen rijden en allesch komt goe.
Erm als hij zich zo onzeker voelt op de motor dan moet er vooral niet opstappen. Lekker veilig met je hesje als je door olie omver slipt oid. Er zit risico aan motor rijden en waarom zou je dmv van een hesje je veiligheid bij iemand anders neerleggen. Zo'n hesje dragen is "heej let op mij" terwijl je het toch echt zelf moet doen en zelf op anderen te letten.Anoniem: 125609 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 18:41:
[...]
Hoezo? Beetje domme opmerking vind ik, als hij zich zo veiliger voelt dan moet hij het aandoen, zelfs als hij het mooier vind moet ie het gewoon aandoen.
And it goes BRAAAAAPP!
MwoaaaahhhChevy454 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:43:
[...]
Desondanks klinkt het wel lekker.. al zal de motor niet zo lekker lopen met zoveel verlies van tegendruk
leeg
Met deze enigzins kromme beredenering kan ik het niet eens zijn.ROFLASTC schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:06:
[...]
Erm als hij zich zo onzeker voelt op de motor dan moet er vooral niet opstappen. Lekker veilig met je hesje als je door olie omver slipt oid. Er zit risico aan motor rijden en waarom zou je dmv van een hesje je veiligheid bij iemand anders neerleggen. Zo'n hesje dragen is "heej let op mij" terwijl je het toch echt zelf moet doen en zelf op anderen te letten.
Anoniem: 125609
Het is veiliger tegenover jezelf, en veiliger tegenover andere weggebruikers, er zijn genoeg ongelukken die gebeuren omdat een auto een motorrijder niet ziet, terwijl de motorrijder toch echt voorrang heeft. Dat hesje maakt je dan beter zichtbaar, dus krijg je ook veel veiligere situatiesROFLASTC schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:06:
[...]
Erm als hij zich zo onzeker voelt op de motor dan moet er vooral niet opstappen. Lekker veilig met je hesje als je door olie omver slipt oid. Er zit risico aan motor rijden en waarom zou je dmv van een hesje je veiligheid bij iemand anders neerleggen. Zo'n hesje dragen is "heej let op mij" terwijl je het toch echt zelf moet doen en zelf op anderen te letten.
"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
"If i'm not back in five minutes,... wait longer !!!"
Ik neem die van mij altijd in m'n rugtas mee. Deze rugtas is wel speciaal gemaakt voor laptops natuurlijk. Tas is waterdicht, dus ook in de regen is het geen probleem. Enige wat je niet moet doen is crashen, maar dat raad ik je over het algemeen sowieso afBreadFan schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:36:
Zijn er hier mensen trouwens die ervaring hebben met het vervoeren van een laptop op de motor?
Wat is handig en wat niet?
[ Voor 15% gewijzigd door Steffie op 20-03-2006 20:53 ]
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Leon, wist niet dat je hier ook rondhing?SiErRa schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:11:
Jee ik ben geslaagd, dus ik kan nu helaas naar de motorlozen
Uiteraard bedankt JdM en collega's voor het aan mijn verstand brengen van de besturing van zo'n grote brommer.
Nu alleen nog plaats in het budget (en in de schuur) zien te maken voor een motor
Njee.JdM schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:11:
Met deze enigzins kromme beredenering kan ik het niet eens zijn.
Vertel
leeg
Tijdens een les door limburg schrok ik van grind in een bocht waardoor ik nogal rechtdoor ging, de motor in de berm legde en zelf een meter of wat het weiland in liep, wat schijnbaar een erg komisch gezicht was aangezien ik het erna ongeveer elke les heb moeten aanhoren.
[ Voor 12% gewijzigd door SiErRa op 20-03-2006 22:58 ]
Ik vind rugtassen dus echt LINK op de motor (of je moet er alleen een handdoekje in hebben en een rugbeschermer omhebben).. zeker met harde dingen zoals een laptop erin. Je moet er niet aan denken wat er gebeurt als je op je bek gaat, op je rugtas terecht komt en een hoekpunt van die laptop (of een ander hard object in die rugtas) met veel kracht ergens in je ruggengraat gedrukt wordt.Steffie schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:50:
[...]
Ik neem die van mij altijd in m'n rugtas mee. Deze rugtas is wel speciaal gemaakt voor laptops natuurlijk. Tas is waterdicht, dus ook in de regen is het geen probleem. Enige wat je niet moet doen is crashen, maar dat raad ik je over het algemeen sowieso afMocht je toch crashen dan laat de band om je middel los omdat die met klitteband aan beide zijkanten van de tas is vastgemaakt. Je kan jezelf dus ook niet strotten.
http://www.targus.com/uk/product_details.asp?sku=TEB05
Joh. Ik ga toch niet op een R6 of een andere supersportmotor zitten met een leren race-overall aan (compleet met versleten kneesliders en alles) en daaroverheen een hesje? Ik ben niet zo modebewust maar zelfs ik snap dat dat echt niet staat. Als je nou een pan-european ofzo rijdt met een allweather-pak... ok.. dan snap ik het nog. Maar anders niet.Het is veiliger tegenover jezelf, en veiliger tegenover andere weggebruikers, er zijn genoeg ongelukken die gebeuren omdat een auto een motorrijder niet ziet, terwijl de motorrijder toch echt voorrang heeft. Dat hesje maakt je dan beter zichtbaar, dus krijg je ook veel veiligere situaties
[ Voor 28% gewijzigd door FragDaddy op 21-03-2006 16:35 ]
Have a wheelie good weekend!
[ Voor 24% gewijzigd door Steffie op 21-03-2006 17:16 ]
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Heb je best wel mazzel gehad lijkt meSiErRa schreef op maandag 20 maart 2006 @ 22:53:
[...]
Tijdens een les door limburg schrok ik van grind in een bocht waardoor ik nogal rechtdoor ging, de motor in de berm legde en zelf een meter of wat het weiland in liep, wat schijnbaar een erg komisch gezicht was aangezien ik het erna ongeveer elke les heb moeten aanhoren.
CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
Ja rugtas had ik al wel aan gedacht, maar daar twijfel ik toch wel over vanwege het nadeel dat je zelf al noemt. Tanktas heb ik wel, maar ik weet niet of dat past. Zou ik eens moeten proberen. Ik vrees wel dat ie er dan los in moet, zonder beschermende tas. Ook daar zou wel een mouw aan te passen zijn, inklemmen tussen wat kleding of een fleece-kleed achtig iets kan natuurlijk altijd.Steffie schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:50:
[...]
Ik neem die van mij altijd in m'n rugtas mee. Deze rugtas is wel speciaal gemaakt voor laptops natuurlijk. Tas is waterdicht, dus ook in de regen is het geen probleem. Enige wat je niet moet doen is crashen, maar dat raad ik je over het algemeen sowieso afMocht je toch crashen dan laat de band om je middel los omdat die met klitteband aan beide zijkanten van de tas is vastgemaakt. Je kan jezelf dus ook niet strotten.
http://www.targus.com/uk/product_details.asp?sku=TEB05
Specifiek een laptop heb ik nooit meegenomen, maar ik weet wel dat je met apparatuur nogal op moet passen. Apparatuur als een fototoestel heb ik altijd in een rugtas meegenomen, omdat het in een koffer of een tanktas nogal snel kapot schijnt te kunnen trillen. Wellicht is dat met modernere motoren of modernere apparatuur niet meer zo aan de orde, maar het lijkt me wel dat niet iedere laptop even goed tegen trillingen kan .BreadFan schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:36:
Zijn er hier mensen trouwens die ervaring hebben met het vervoeren van een laptop op de motor?
Wat is handig en wat niet?
CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
[ Voor 8% gewijzigd door piston op 21-03-2006 22:13 ]
"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
Hoger gaan, dat ie blijft hangen, dan zijn ze enger, stoppie kun je nl, in tegenstelling tot een wheelie, niks meer aan redden als ie te ver gaatpiston schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 22:10:
Vandaag voor de eerste keer een paar stukjes op één wiel gereden.
Eerst twee kleine stoppies, vond ik niet zo veel aan. Het ziet er spectaculairder uit om te zien dan te doen.
1e keer lijkt altijd heel hoog, keren daarna meestal ook wel, op begeven moment went het ws wel (ik kan er geen drol van trouwens).Dan wat later m'n eerst wheelie... Hooguit 30cm. Man toch ik schrok me verrot! Ook al was het m'n bedoeling, ik heb toch de eerste vijf minuten nog een beetje versuft op de motor gezeten. De tweede was al minder schrikken, maar door het niet recht neerkomen van m'n wiel (veronderstel ik dan toch) begon m'n stuur nogal serieus te wiebelen.
Balhoofdlager, voorvorkkeerringen, achterveer, wiellagers,ketting&tandwielen en de koppeling krijgen behoorlijk op hun donder tijdens het leren (als een zachte landing nog niet zo bijster goed gaat enzoIk vraag me eigenlijk af of er hier mensen zijn die zich daar echt mee bezig houden om die dingen te oefenen. Bochtjes oefenen doe ik tijdens het rijden, maar om nu tussen het verkeer stoppies ed te gaan uitvoeren lijkt me wat link. Echter lijkt me dat een uurtje ofzo "stunt(-elig)" gedrag ook niet echt goed is voor de mechaniek van je motor. Ben ik m'n motor nu vreselijk aan het mishandelen en moet ik daar maar vrede mee nemen als ik zo wil rijden, of kan ik het risico op één of ander manier beperken?
leeg
Tja dat is nog net niet de bedoeling, om nu al zo ver te gaan dat ik geen marge meer over heb. Dat zou ik pas eng vinden als er schade aan m'n motor is!4x2 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 23:53:
[...]
Hoger gaan, dat ie blijft hangen, dan zijn ze enger, stoppie kun je nl, in tegenstelling tot een wheelie, niks meer aan redden als ie te ver gaat
Zoals ik zei, vermoed ik dat ik niet hoger dan 30cm geraakt ben, maar ik hoop ergens toch dat het niet went: dan hoef ik niet meer naar sixflags om het in m'n broek te doen1e keer lijkt altijd heel hoog, keren daarna meestal ook wel, op begeven moment went het ws wel (ik kan er geen drol van trouwens).
Dan is het duidelijk: me niet al teveel zorgen maken en plezier hebben. Voorlopig doe ik het nog zonder koppeling, er was me verteld dat het zonder ook kon en ze hebben gelijk!Balhoofdlager, voorvorkkeerringen, achterveer, wiellagers,ketting&tandwielen en de koppeling krijgen behoorlijk op hun donder tijdens het leren (als een zachte landing nog niet zo bijster goed gaat enzo).
Als je het gewoon eens aan het proberen bent gaat ie echt niet zomaar kapot, het is wat anders als je het 24/7 doet zeg maar, maar met wat oefenen kun je het ook veel vloeiender doen en is het wat minder zwaar voor de motor.
[ Voor 3% gewijzigd door 4x2 op 22-03-2006 14:08 ]
leeg
[ Voor 3% gewijzigd door AcIDeR op 22-03-2006 17:08 ]
mijn motor gaat bij 7 al in het rood4x2 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 14:07:
[....] volgas geven en bij 11K je koppeling laten schieten komt niet goed
Lijkt wel net een auto dat ding van jouJdM schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 20:09:
mijn motor gaat bij 7 al in het rooden ik moet wel vrij lomp doen om hem omhoog te krijgen
Moet je afvallen slimpie
[ Voor 10% gewijzigd door mymind* op 23-03-2006 21:58 ]
ghe das handig gebouwd maar ik ben nog niet overtuigd dat ie er snel uit ismymind* schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 21:56:
Ik heb nog geen goede (zelfgemaakte) foto's van m'n nieuwe aanwinst, maar ik wilde jullie alvast mijn stalling even laten zien....
And it goes BRAAAAAPP!
Het is geen lift eronder, enkel een plateau dat kan 'zwenken'. Nu die planken ervoor zitten gaat het iid niet zo snel, maar als ze weg zijn -> plateau verdraaien -> opritje naarklappen op de drempel en ik kan hem zo eruit rijden. Hoeft ik ook niet meer te klooien om hem over de drempel heen te hengsten.ROFLASTC schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 22:27:
[...]
ghe das handig gebouwd maar ik ben nog niet overtuigd dat ie er snel uit is![]()
Beetje grote lift eronder?
Ik denk binnekort een klein zwenkding te hebben om te manouvreren. Overigens Zat as. nieuw pak (EVO)
[ Voor 8% gewijzigd door mymind* op 23-03-2006 22:34 ]
aha. Kost dat dan?mymind* schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 22:33:
[...]
Het is geen lift eronder, enkel een plateau dat kan 'zwenken'.
And it goes BRAAAAAPP!
And it goes BRAAAAAPP!
Kostte niet veel, zelf in elkaar geklust. Wat stalen koker, rvs plaat etc etc had ik allemaal nog liggen. Ff in elkaar beunen en gaan met die banaan...
'k heb geen vorklift en grote montage hal
And it goes BRAAAAAPP!
Ben jij zo lelijk groot of is die brommer zo klein?
PC1: ASUS Prime X670e-Pro -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Crucial T705 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 192GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq